octombrie 22, 2009...10:00

NUMAI BASESCU NU! de ce???

Jump to Comments

In ultima vreme in cercul meu aud din ce in ce mai des sintagma:
“Numai Basescu NU!”
Incerc sa gasesc explicatie la acest viitor, probabil, slogan politic.

Pe cei trei moguli din triumviratul diabolic (Vintu-Patriciu-Voiculescu) ii inteleg: au nevoie de un stat captiv,atit pentru cresterea averii lor, cit si pentru a scapa de bratul Justitiei.

Pe multi politicieni si parlamentari ii inteleg: si ei au nevoie de bani multi, dar unii au nevoie si de protectia mogulilor pentru ca in ultimii 20 de ani au incalcat adeseori legea, imbogatindu-se in mod ilegal, dar au si elaborat si aprobat/votat legi slabe, interpretabile, spre folosul stapinilor lor. De asemenea, am inteles zidul de aparare creat in jurul fostului premier Adrian Nastase. Am inteles si de ce nu a existat acelasi zid in jurul Monicai Ridzi, lucru aprobat si de mine.

Ii inteleg si pe unii magistrati care in 2-5-15 si chiar 20 de ani “nu reusesc” sau nu pot sau nu vor sa judece si sa condamne personaje ajunse in Justitie, lasind pe seama avocatilor sa rezolve dosarele penale prin….aminare cu anii, ca in final faptele infractorilor sa fie prescrise.
Este foarte posibil ca primele 2 categorii de cetateni romani sa fi acumulat intre 1990-2009 o avere care cumuleaza cca 100 miliarde de euro prin rapt perfect.

Ii inteleg si pe ziaristii platiti de triumviratul anti-Romania: toti s-au vandut cuiva, fie lui Vintu, fie lui Patriciu, fie lui Voiculescu. Au nevoie de bani, dar nu au nevoie de constiinta, momentan.
Acesti ziaristi sint si foarte vocali si agresivi, reusind sa-si justifice salariile astronomice.

L-am inteles si pe Johannis Klaus pentru trecerea in tabara condusa de atelierul Grivco. Si el are nevoie de protectia mogulilor pentru a scapa de anchetele DNA; procesele acestui primar atit de iubit in primele doua mandate la Sibiu treneaza din 1999 si acum s-a ivit ocazia de a scapa de ancheta, judecata si eventual sentinta. Si Voiculescu i-a promis imunitate si impunitate in fata legii.

Dupa cum vedeti, ii inteleg pe multi.

*******************************************

In schimb nu pot sa inteleg de ce:
- tanti Maria – o muncitoare f. constiincioasa, corecta, onesta avind un salariu lunar de 800 lei – nu vrea sa mai auda de Basescu.
- Razvan – un tinar de 35 de ani – harnic, platitor punctual al darilor catre stat, freelancer,cu un salariu lunar de 2000 euro – este hotarit sa nu-l voteze pe  Basescu, recomandind si altora sa faca la fel chiar din primul tur de scrutin pentru ca, vezi doamne, se risipeste votul, daca votezi cu Basescu;
- soferul Ionel este atit de pornit impotriva lui Basescu, care a furat casa de la Mihaileanu, si-a imbogatit
fetele, are o groaza de amante……fereasca sfintu sa voteze cu “chioru”; salariul lui este de 1200 lei.
- inginera Mihaela, directoare intr-o institutie publica si  care l-a votat pe Basescu in 2004, nici nu vrea sa auda ca Basescu sa ne nenoroceasca inca 5 ani de acum incolo; nu a facut nimic; a promis tzepe in piata Victoriei, dar ea nu vede absolut nici o realizare…este pur si simplu dezgustata si scirbita……..

Si exemplele pot curge mai departe. Este vorba de oameni din diferite categorii sociale (muncitori, tineri intreprinzatori, oameni cu si fara studii). Vorbesc despre oameni pe care ii cunosc foarte bine si cu mici exceptii, bag mina in foc ca nu au furat vreodata, nu au pacalit statul prin tertipuri, ca pot fi exemple de oameni cu care se poate construi ceva la locul de munca si in viata privata sint oameni cu bun simt….

In capetele acestor oameni normali, cumsecade cum se mai spune, onesti…s-a produs la un moment dat un declic anti-Basescu, ei nu mai inteleg realitatea, adevarul crud si sint dispusi sa ii voteze pe Crin Antonescu, pe Sorin Oprescu, pe Geoana, dar nu pe Basescu.
Oricine, numai Basescu NU!

Poate intrebarea mea este retorica si eu cunosc raspunsul la “DE CE”-ul de mai sus!
Si atunci???
Ce se poate face in timpul foarte scurt ramas?!!

Ar fi pacat ca peste citiva ani acesti oameni sa regrete ca au votat gresit in 22 noiembrie/ 6 decembrie 2009…

Skorpion

PS.
Autorul cere scuze dacă nu poate intra la comentarii până spre seară, e om normal şi trăieşte cu familia din ce câştigă pe plantaţie. Viq

67 Comentarii

  • Poti sa fii virtuos din mai multe motive. Poti sa fii cinstit de frica, sa fii bogat din noroc, sa crezi ca ai dreptate din lipsa de simt critic. Poti sa ai opinii politice chiar daca nu te duci la vot, sau poti sa te duci la vot chiar daca nu stii ce trebuie sa astepti de la un politician. Intreaba-i pe toti cu care ai vorbit ce anume asteapta ei de la urmatorul presedinte si ai sa vezi ca majoritatea vor zice ca asteapta sa fie mai bine, desi nu e treaba acestuia sa faca sa fie mai bine. Vina e a lor, si sunt multi care sunt asa din toate paturile sociale. Avantajul este ca si noi suntem multi, si mai mult decat atat, fiindca suntem consecventi am reusit sa construim si un partid puternic care sa nu se mai bazeze doar pe voturi conjunturale. Basescu va fi reales acum ca reprezentatul unei majoritati electorale mature.

  • Skorpi, excelent! Esti o revelatie :)

    De ce auzi “Basescu, Nu!” de la oameni simpli?
    In primul rind, pt ca românii voteaza super-emotional. Iar campania media antiTB de 5 ani isi arata roadele : emotiile negative propagate de tonomate zi de zi nu puteau sa nu aiba efecte intr-un final. Chiar daca sint multi care nu au crezut diversiunile/minciunile, isteria intretinuta de mass-media ceas de ceas a obosit/demobilizat pe multi.
    Un alt factor determinant e criza economica, care a afectat multe categorii sociale. Iar TB, “lipindu-se” periculos de mult de guvernarea PDL-PSD, in ochii multora e raspunzator de greutatile prin care trec.

  • eu zic ca sunt 2 motive:
    e in genele noastre un fatalism balcanic, nu stiu daca e slav sau oriental, oricum nu credem in sansa noastra de a ne modifica propriul destin ca natiune si de a lua deciziile necesare in consecinta; si
    un motiv mai terestru, spalarea pe creier intensiva care le-a oferit celor lenesi sa gandeasca o poveste ready-made cu un nene foarte rau care are toate defectele din lume, un capcaun lacom de putere etc

  • dar dacä spun nu bäsescu.

    stiu cä spun da bolsevicilor, mafiotilor si deschid poarta rusilor????????????????????

    POATE ASTA TREBUIE FÄCUT CLAR:

  • Razvan, de acord. Ne lipseste consecventa. Obosim repede, mai ales cind nu apar rezultate pozitive.
    Spuneam acum ceva timp ca fara niste victorii, fie ele mici si de etapa, orice “armata” isi pierde din combativitate. Acum era nevoie de asa ceva pt tabara pro-TB.

    Theo, exact. Din punctul asta de vedere, Base e norocos. Sau noi ghinionisti :mrgreen: : in acest moment nu are alternativa.

  • skorpion,

    in sfarsit te-ai hotarat sa-ti spui clar si raspicat punctul de vedere pe frontispiciul blogului.Te-am asteptat de mult. Flecirari!!!! :lol:

    Iata cat de puternica a fost propaganda anti Basescu dusa sistematic si cu obstinenta de mogulime.Nu conteaza tunurile date de clanurile mafiote,nu conteaza hotiile la energie,privilegiile obtinute ilegal de diferite categorii.Tanti Floarea si badea Vasile(si chiar altii mai destupati la minte) vad in presedinte un tatuc de care depinde tot ce misca in societate,asteapta de la el minuni si nu inteleg de unde le vin nenorocirile.
    Ajung din nou la munca activistilor si simpatizantilor care trebuie dusa ” bush a bush”

  • Bravooo Skorpy ! Betooon !

    Pen’ca voi nu mai treceti pe la Cotidiot iata un comentariu al vechiului prieten anonim Scurat0v

    Scuratov 21-Oct-2009 20:54
    memory 322
    322-Sloganul nostru “Lichele din toata Romania, uniti-va!” Cine sunten noi si ce dorim? Noi suntem lichelele din Romania, cam vreo 25% din electoratul romanesc, demne scursori ale fostei dictaturi comuniste din Romania, indepartati de la putere in 2004 de catre electoratul romanesc de 75% a lui Basescu, care cu parere de rau trebuie sa recunoastem ca vrea binele poporului roman si fac parte din categoria oamenilor normali si cu bun simt. Prin natura fiintei noastre, noi lichelele Romaniei suntem niste imbecili notorii, fara caracter si bunsimt, interesati numai de bunastarea personala folosind la maximum orice metode nelegale. Suntem adunati in gasti de gunoaie cu denumiri pompoase precum PSD, PRM, PC, PIN care cu mandrie ne numim Opozitie parlamentara si la putere PNL si UDMR. Lichelele cele mai celebre ne reprezinta in Parlamentul Romaniei, pe care am reusit sa-l transformam intr-un cotet de animale zoologice unde noi suntem ragitorii cei dintai. Electoratul nostru lichelist de 25% ne-au bagat pe usa din dos a Parlamentului “pe liste”, cu buna stiinta, stiind ca suntem criminali bolsevici, prostanaci masoni, infractori jidovi, perversi sexuali satanisti, mitocani , betivi, spagari si escroci. Printre cei mai de seama reprezentanti ai nostri bagati pe usa din dos, in Parlament, ii amintim pe criminalul stalinist, satanist,jidov-KGB Iliescu Ilici, maimutoiul Ponta, “baiatul de salon” a lui Nastase iubitor de dos fara sapun, Corlateanu, tampitul Serban Nicolae handicapatul, Miki spaga-Kg/b, pedofilul dovedit VC-ul Tudor, senilul dement Bolcas, tot felul de Buruiene, escrocul patentat Voiculescu-k-gheboiul, boul Seres, boul Codrin St., capsomanul Gusa/kgb cu catelusa lui Lavinia, betivul-homalau/ Orban Jiodovica, primrepetentul Tariceanu-mason/KONDI-KGB, oligofranarul Hasoti, suscrofa ferus Norica, escrocul internatiomal Patriciu Dinu-kgb-khazar, repetentul sugaci Antonescu Crin precum si hunii Georghe Frunda, Verestoy Attila etc,=322.

    Scuratov 21-Oct-2009 21:20
    memory continuare
    Noi, lichelele Romaniei, prin reprezentantii nostri enumerati mai sus dorim urmatoarele: 1.Inlaturarea din fruntea Romaniei a Presedintelui Traian Basescu ales de catre romanii cu bun simt, cu orice mijloace ilegale, pentruca cu metode legale nu putem ; L-am suspendat prin abuz constitutional iar electoratul lui de 75% ne-a infrant rusinos de sever, dar nu disperam in prostia noastra; 2.Crearea unei stari de confuzie politica totala in Romania asa cum ne place noua; 3.Sustinerea unui sistem juridic comunist pe care l-am creat noi in favoarea noastra; 4.Distrugerea si pradarea in continuare a economiei romanesti in favoarea noastra; 5.Atragerea si coruperea a cat mai multi romani, in special pensionari slabi de inger, de partea noastra; 6. Distrugerea DEMOCRATIEI cu orice pret, si reintoarcerea la dictatura comunista pe care cei 75% din electoratul roman cistiti si de bun simt o neaga cu nerusinare si fara motiv si n-o iubeste; 7.Mintirea poporului cu buna stiinta in continuare asa cum numai noi o stim face; 8.Impidicarea cu orice pret ale ALEGERILOR ANTICIPATE, care nu ne sunt favorabile;9. Dezmembrarea teritoriala a Romaniei asa cum vreau hunii udemeristi. Apelul nostru duios de lichele patentate ce suntem, il vom aduce la cunostinta tuturor celor care vreau sa devina lichele ca noi, prin postari si toate mijloacele mass-media de care dispunem, astfel: 1.Televiziunile escrocului Voiculescu, Antena1 si Antena3 unde maestrii Cristoiu, imbecilul Stan laptopistul si dementul senil Bolcas, lelea Firea cu invitati lichelisti anali-sti precum alienatul mintal necinstit C.T. Popescu si alte scuipaturi, precum si imbecilul unicat Badea Mircea ne vor bucura cu tampeniile lor debitate la comanda, precum si alte televiziuni mediocre; 2.Prin presa scrisa reprezentata de tabloidele si fituicile pedofilului dovedit VC-ul Tudor, “Romania mare” si “Tricolorul” , ziarul “Adevarul” , patron fiind escrocul Dinu Patriciu, unde scrie omul care pute CURea Mirel si alti ca el, ziarul “Jurnalul national” unde o pleiada de imbecili nenorociti va vor dezinforma asa cum le place lichelelor, prin tov liceean Tuca debusolatul, ziarul “Gardianul” prin tembelul Racoviceanu cap de penis, precum si tabloidul “Ziua” condus de escrocul securist Soiosul Rosca Stanescu lingaul Patriciului escroc, unde balacareala v-a fi la ordinea zile, Gandul-lui ctp, Nistorescu Cornel, Klimowicz nataraul si altii ca ei. Vai de voi romani cinstiti, nici nu va inchipuiti ce o sa va facem ,noi-kazarii-jidovi-kaghebisi-lichel e, daca o sa ne lasati sa prindem puteri. Expresiile si vocabularul folosit ne caracterizeaza si de aceea nu ne cerem scuze…semnat–322.

  • Robin
    KJ este un nemernic neamţ.

  • Robin – buna :)
    Cum sa nu il puna Krin pe conu Costache? Patriciu e seniorul. I-ar da si dreptul primei nopti daca am trai in Evul Mediu :)

  • Skorpion
    Felicitări!!!

  • Un articol fff bun al lui Ionut Popescu despre guv. Boc http://www.capital.ro/articol/la-sfarsit-de-mandat-126678.html (semnalat de bleen)

  • Felicitari Skorpi! De acord din scoarta-n scoarta!

  • Bună dimineaţa tuturor,

    Şi îl mai felicit încă o dată pe Scorpy pentru material.
    Am făcut-o şi în particlar, o fac şi public.

    Subiectul e BETON !
    “Oricine nmai BASESCU NU !” este real, dureros, păgubos dar şi tembel în egală măsură. Din toate punctele de vedere.

    Iar modul în care l-a abordat Scorpy, e excelent. Aveam pregătită o ciornă exact pe acelaşi subiect. Dar ce începusem eu acolo e mult mai slab decât ce a pus el.
    ACESTA este genul de răspuns la contorsionările forţate ale pseudoraţionamentelor antibăseilor, maniera de dialog, stilul de comunicare care mi-ar plăcea să caracterizeze pădurea.
    Chapeaux.

  • Skorpion,

    ex-ce-lent! Se simtea pur si simplu nevoia de a pune cineva intrebarile astea! Şi ce bine ar fi sa ajunga sub privirile cat mai multor dintr-aceia care nu stiu decat ca nu le place. De ce? De aia! Fiindca-i chior, fiindca a sutit flota, casa din mihaileanu, fiindca are amante, etc. Daca mai tinea si aia cu armele…

    Bravo Skorpion!

  • tds,

    foarte bun articolul lui Ionut Popescu. Dar cati ajung sa-l citeasca? ;)

  • Şi la subiect, că am pauza scurtă :(

    Părerea mea e că de la tanti Maria la freelancer şi de la şoferul Ionel, la madam inginer, (drum pe care se regăseşte cu uşurinţă şi o anume profesoară de istorie), factorul major ce a provocat îmbrăţişarea unei asemenea prostii este manipularea media.
    Persoanele respective sunt “victimele” presiunii psihologice pe care profesioniştii în terciuirea creierelor au exercitat-o permanent şi sistematic de mai bine de 5 ani de zile. Or mai fi şi alte cauze, dar insignifiante din punctul meu de vedere.

    Unora dintre categoriile respective le putem acorda ceva circumstanţe atenuante, pentru că accesul la alte surse de informare pe de o parte, şi capacitatea personală de prelucrare a respectivelor informaţii pe de altă parte, ale “tanti Măriei” sunt relativ limitate.

    În virtutea autodesconsiderării propriilor capacităţi intelectuale, la primul articol “cetepist” din care nu înţelege decât o singură idee limpede, se extaziază la suceala vorbelor
    “Ţţţţ…ţţţ.nţţ !! :roll: E scris adânc:roll: :roll:
    Evident că din zmâzglelile furioase ale Supăratului Naţional nu prinde “argumentaţia” dar înţelege mesajul în clar: “Băsescu e câh !”
    Caragiale curat.

    Alte categorii însă, a căror vârstă şi preocupări sunt în altă etapă, a căror acces la informare este mai larg şi care au şi pretenţia că pot judeca cu propriul cap, sunt mai greu de înţeles.

    Trebuie să acceptăm cred, ideea că artileria mogulă a făcut şi victime.
    Asta e.

    Pe de altă parte însă, ceea ce mie mi se pare că este tot mai evident, la scară mai mare, e că numărul celor prinşi în năvodul tonomatelor scade constant iar raportul dintre ei şi cei ce se decid să deschidă ochii (minţii) se schimbă tot mai rapid.

  • UTS,

    si a aparut acel comentariu la Cotidiot? Ce-au patit?

  • skorpy,

    eu nu pot intelege magistratii.O parte din ei.N-or fi judecatori numai bosorogi cu mainile legate si mintea batuta-n cuie( cu CV compromis)
    Omul de rand?Bietu’de el crede in ce vede la tv.ca intr-o carte sfanta.Ce stie el, cum e cu trusturile astea ce fac bani, din naivitatea lor.
    Acele clisee readuse in campanie ,privindu-l pe Base,cine sa le demonteze?Unde? Doar aici pe net.Mare minunatie e si comunicarea virtuala. :)

  • DACÄ IESE ILICI; PLANTATIA LUI SKORPI SE OFILESTE:

    DAR NU VA IESII:!!!!!!!!!!!!!!!!!

    LUI ILICI POATE SÄ-I IAS’Ä DECAT OCHI:

    HAI BÄSESCU!!!!!!!!!!!!

  • Viq,

    Toți, de la tanti Maria la freelancer in Ro nu sunt chiar ce par a fi, le lipseste un ceva pentru a fi om complet, ceva care nu s-a “montat” in timpul celor sapte ani de acasa si in cei care au urmat, obisnuinta de a judeca cu mintea proprie si personala.
    Poate n-o fi numai in Ro, dar pe alte meleaguri mincinosul tre’ sa lucre din greu si falsul e mult mai elaborat, asa ca cel care pune botu’ poate avea o scuza…
    La noi este multa lene mentala care ne face vulnerabili la palavre. Altminteri de ce ar fi avut atâta succes țepe atat de evidente precum Caritasul și alte asemeni?!

  • Buna ziua tuturor, @ Skorpi ,excelenta tema ,fenomenul este real ,dar la o analiza mai atenta a subiectilor, gasim si motivatia comportamentului lor si putem determina cu aproximatie desigur,intinderea fenomenului .Motivatia cu efectul asaltului nociv media este numai in parte relevant,pentru ca :
    1.Tanti Maria -muncitoare -salariu 800 lei = a preluat, ura si antipatia fata deTB,de la directorul patronul ( psd-pnl-udmr-pc)care a angajat-o ,manifestindu-si astfel loialitatea si recunostinta fata de cel de care depinde salariul ei .
    2.Soferul Ionel este cam in aceiasi situatie,in plus de ce ar renunta la micile lui ,,atentii,,de care are parte ca intermediar pe linga sef.
    3.Inginera Mihaela va face intotdeauna politica celui care a pus-o in functie,daca psd-pnl-ul ei de sef dispare ,ea este in pericol sa-si piarda functia si primele grase.Deci cauza adevarata la acesti romani este interresul egoist si frica de ziua de
    ziua de maine ,specifica omului slab si fricos.
    Avem urmatoarea ecuatie :
    322 talhari parlamentari +250.000 profitori de pensii si venituri speciale +3.500.000 de acoliti marunti si altii prostiti sa-si vinda votul cu 2 mici
    si-o bere =aprox.4 MILIOANE DE VOTACI TOXICI,care de 20 de ani incoace ne baga cu votul lor idiot-interesat, pe aceiasi mafioti in Parlament.
    Mai sintem 10 MILIOANE de romani cu drept de vot, care trebuie sa facem efortul de a ne deplasa la urne, ca sa scapam de votacii toxici si alesii lor mafioti.Ei sunt aceia ,care vor sa ne tina pe noi romanii de rind ,saraci , umiliti ,dezorientati,
    manipulati si jefuiti ca si pina acum, nu Traian Basescu!Nu mai trebuie permis acest
    lucru,trebuie sa votam cit mai multi din cei 10
    milioane ,impotriva celor 322 si a celor
    4MILIOANE de votaci toxici ai lor,daca vrem sa avem o viata normala intr-o Ro.moderna si prospera.

  • “Mai sintem 10 MILIOANE de romani cu drept de vot, care trebuie sa facem efortul de a ne deplasa la urne, ca sa scapam de votacii toxici si alesii lor mafioti”

    Emily, Corect!
    In acest sens, vezi > http://qibitz.blogspot.com/2009/10/lets-go-join-navy.html

  • Buna ziua si buna sa va fie inima!
    :lol:

  • Felicitari skorpion! :lol: :lol: :lol:

  • skorpion
    :)
    Buna tema,buna intrebare!
    Foarte bine scris textul! :)

  • Dupa cum am scris si la o tema de pe blogul de istorie a lui Theo-Phyl, cred in aparitia la momentul potrivit, a unui/unor om/oameni potrivit/potriviti
    la momentul potrivit in toate domeniile.

    Problema majora sta insa in capacitatea si disponibilitatea celor din jur de a-l recunoaste.

  • Problema majora sta insa in capacitatea si disponibilitatea celor din jur de a-l “recunoaste”

    Omul “providential” este prin definitie inovator si in acelasi timp, un motor al ideilor si faptelor pe care le promoveaza si le initiaza.

    Omul “providential” indiferent de domeniul in care activeaza, intr-un anumit fel este cel putin cu un pas “inainte”, ceea ce este pina la urma si un avantaj si un dezavantaj.

    Dezavantajul apare in momentul in care ideile,
    faptele promovate sint neintelese/neacceptate de cei in favoarea carora le promoveaza/face.

    Exista oricit de ciudat ar parea o discrepanta “temporala” sau de perceptie la oameni, chiar daca ei traiesc in acelasi teritoriu si in acelasi moment istoric.

    Aceasta discrepanta “temporala” se manifesta prin incapacitatea de adaptare rapida si de intelegere a schimbarile care se produc la un moment dat in societate.

    Si daca la aceasta incapacitate de adaptare si de intelegere se adauga voit si nevoit interese individuale egoiste manifestate in lupta singulara sau de grup pentru existenta”, plus manipulari facute de cei care cunosc aceasta “slabiciune” a firii umane, am un raspuns la intrebarea “NUMAI BASESCU NU” de ce???

    Sigur ca aceasta explicatie NU ma multumeste punctual acum, dar macar pentru mine, am o explicatie! :lol:

  • Emily
    :)
    Mai sintem 10 MILIOANE de romani cu drept de vot, care trebuie sa facem efortul de a ne deplasa la urne, ca sa scapam de votacii toxici si alesii lor mafioti”

    Absolut de acord cu tine!

  • scuze pentru bold :lol:

  • Bun material…
    Da, si eu cred ca lumea inca voteaza in Romania fie clientelar ori emotional.
    Am spus bun material deoarece si eu am remarcat acelasi lucru: aproape toti sunt impotriva lui Basescu desi argumentele lor sunt aceleasi, fie ca vorbesti cu unul sau cu altul.
    Va invit si la “rasfoirea” blogului meu unde incerc sa abordez “problemele” si din cu totul alt unghi:
    http://ordinulnegru.blogspot.com/

    O zi buna !
    Ronin

  • Emily,

    dacă si ora postarii tale ar fi mai târzie, aș zice că ești o fostă colega de serviciu, o exceptie, ing cu o minte f b organizata și mobilata care la momentul acela evolua titirez printre vreo treizeci de bărbati, salopete si gulere albe la un loc. Sper sa nu dau cu bățul in balta, dar… COMPLIMENTE !

  • Emily,

    sunt inca 10mil.de votanti care stau si contempla!

    Ce?nu stiu!

    Sa dezvaluim adevarul ,zi de zi,asta trebuie sa facem! :)

  • Ronin,

    cand vom vota dupa realitatea fara cosmetizare?

    cand vom discerne “graul de neghina?”La asta te-i gandit?

  • maya,

    omul providential,pe care il acceptam,sau nu,este omul care simte realitatea in fatza celorlati,care dincolo de de interesele sale personale raspunde asteptarii oamenilor cinstiti. :)

  • dora
    :lol:
    Servus!

    “omul providential,pe care il acceptam,sau nu, este omul care simte realitatea in fatza celorlati,care dincolo de de interesele sale personale raspunde asteptarii oamenilor cinstiti”

    DA, acesta este omul providential cu urmatorul amendament: actioneaza in consecinta!

    Ceea ce am vrut eu sa spun este ca “el” trebuie “recunoscut” si acceptat de ceilalti oameni .

    Aici intervine rolul mare al maselor;nimeni pe lumea asta nu poate face ceva, mai ales in momentele de cotitura a istoriei, de unul singur.

    Un leader are nevoie de cel putin o “masa critica” pe care sa se “sprijine” si care sa-si asume rolul de purtatori de mesaj.

    Schimbarea modului de percepere corecta a realitatii si a mentalitatilor nu este un lucru care se realizeaza brusc.

    Este un proces lent si dureros, care depinde (si) de capacitatea “purtatorilor de mesaj” de a promova noul si schimbarea.

    Ma consider un mic “purtator de mesaj” si am incercat, incerc si voi incerca sa-i fac si pe altii sa devina “purtatori de mesaj”, chiar daca acest lucru a insemnat doar si sa-i determin pe 7 oameni sa mearga la vot! :lol:

  • Stai lin ca tot rahatu asta de la TV va avea efect de bumerang :) )) Exact ce fac ei va enerva populatia.Mai are badea si antenele 5 ani de munca ! :) ))

  • Băsescu este ca şi reales!

    Delegaţia FMI vine totuşi la Bucureşti!!!

  • War is not the answer

  • Băsescu îi zdrobeşte!

  • Buna seara !
    anumite probleme ma tin departe de blog si am intrat sa va spun asta , ca sa nu credeti ca am simplificat peisajul intentionat.
    Skorpion,
    excelenta postarea ta !
    am si eu cativa apropiati care se declara acum antipirat fara sa aprecieze nicio alta prestatie de viitor presedinte, doar asa , de sanchi si de gura tonomatelor .
    Poate mai intru sambata.
    O SEARA BUNA VA DORESC !

  • O sa dau o raita pe la precedentele postari si pe la blogurile prietene .
    Daca reusesc sa mai intru , revin.

  • [...] chestii faine, si, am mai spus, chiar te amuzi, daca nu ii iei in serios:  aci e o analiza pertinenta a unui prapadit ce nu stie pe ce lume traieste. Sau o privire ramnificata in [...]

  • Bună sara.

    Miam-miam !
    Lume 9 ;)

    Bun venit Florine !

    Ronin, Dadaroll, Waszlaw… & Co..
    Ochii ca gogoşii :rol: :roll: :roll:

    AICI, ori vă comportaţi, care vas’zică, ori intraţi la espoziţie, în “Terariu”.
    Dacă nu vă puteţi stăpâni, intraţi sub sticlă una-două ;)

    ( Chibiţ, nu te grăbi să ştergi dacă apare ceva, că e o sărăcie la tomberonul ăla de nici nu-ţi vine să intri. A nemerit numa’ amărâtul ăla de Scârţy-Scârţy şi de-atunci e o linişte de mi-erea teamă că l-am făcut gebeaba :D :D )

    Dacă sunteţi copii cuminţi nime’ n’are nimic cu voi.

    ___________________________
    Boss, OK!
    Chibit

  • Gaby,

    Piratul are credibilitate şi o foloseşte cum poate mai bine. E în “fişa postului” :D

  • Am aterizat si eu mai devreme, dar m-am ales cu fluctuatii de curent in bloc + intreruperea totala a acestuia, iar la lumanare nu merge inca computerul …
    :)

    acum incerc sa va si citesc….

  • @sluga la sisif,
    stiu ca razvanul din poveste nu vrea mai bine de la nici un presedinte, pentru ca si-l face singur…de restul – cred ca ai dreptate

    @robin, tanti maria din poveste inca dinaintea crizei a fost anti-pirat si l-a votat pe felcer la primaria capitalei….

  • razvan,

    cu o singura exceptie din povestea mea, ceilalti nu sint lenesi, chiar dimpotriva, tanti maria sta si munceste non stop 8 ore, razvan munceste chiar si 15 ore, etc…

    cred ca mai degraba manipularea a dat roade in toate straturile sociale…dar spre norocul nostru NU in totalitate.

  • theo,

    daca le spun unora ce ai spus tu
    stiu cä spun da bolsevicilor, mafiotilor si deschid poarta rusilor????????????????????

    aproape toti imi vor ride in nas….
    ca sufar de scenarite etc…

  • Maya,

    Foarte bună observaţia !

    Mie parcă-mi vine să cred că ne apropiem de “masa critică” :D

    Să ne amintim pentru o clipă care era configuraţia politică când a intrat Băsescu pe scenă.
    Imaginea de “omul antisistem” a evoluat treptat până în etapa în care avem “un partid antisistem”.

    Este în mod cert o schimbare semnificativă.
    Iar dacă te apleci oleacă la calitatea celor ce s-au alăturat încet-încet trendului politic promovat de portocalii, este pe departe cel mai serios din formaţiunile actuale.

  • Buna seara, buna seara.
    @skoprion, te flecirez si eu ptr articol. Foarte bun si trist. Propaganda nesimtita a tonomatelor a facut si victime tinand cont de fondul psihologic al romanului care oboseste mult prea repede si da inapoi cand da de greu.
    @dora, magistratii sunt un sistem de casta, de familie. Majoritatea celor tineri sunt rude ale vechilor magistrati: copii, nepoti, fini, veri, cuscri de caine, etc. Procentul celor care nu au legatura cu vechii si care au intrat in magistratura corect este foarte mic.

  • skorpion
    :lol:
    Servus!

  • viq
    :lol:
    Servus!
    Salutari lui Toto! :lol:

  • Servus tuturor
    :)

    Skorpion
    O postare foarte buna, excelenta chiar. Din pacate, in viata reala cam asa stau lucrurile; in cel mai rau caz multi oameni spun ca nu se duc sa voteze. Ma refer la cei 60/70 % care prefera sa stea pe margine. Presupun ca nucleul dur al electoratului stie ce are de facut : voteaza Basescu! :)

  • Prieteni, salut!

    skorpion are probleme cu calculatorul, deocamdata nu poate sa intre… ;)
    Speram sa se rezolve :)

  • viq

    “Masa critica” – este formata din oameni care constientizeaza intimplarile “misterioase” care schimba viata, cu sentimentul ca mai exista si altceva; “o strafulgerare” pe care apoi incercam
    sa o manifestam tot timpul.

    Sintem constienti de faptul ca facem parte dintr-o “masa critica” in momentul in care devenim constienti de coincidentele din viata noastra.

    Nimic nu este intimplator; nici faptul ca ne-am “intilnit” toti pe un blog. :lol:

    Traian Basescu aduce cu el schimbarea si este omul schimbarii. Incercarea de a coagula in jurul lui o “masa critica” da roade incet,dar sigur.
    Energia de care are nevoie pentru a produce schimbarea vine de la aceasta “masa critica”.

    Istoria este si o evolutie a gindirii, iar epoca moderna necesita cresterea si cultivarea spiritului democratic. Rolul “masei critice” este tocmai acela de a arata celorlalti cine/unde este schimbarea si faptul ca ea se realizeaza numai in acord cu spiritul democratic.

  • Salut!

    La intrebarea din final ” Ce se mai poate face in timpul foarte scurs ramas?” raspunsul e : nu prea multe. Daca era ceva de facut, tb facut pina acum.
    Pina la urma, tot prestatia Piratului in campania electorala va conta cel mai mult.
    Cum v-am spus, romanii voteaza emotional, asa ca cine isi va juca rolul cel mai bine si va impresiona “publicul”, acela va cistiga.

  • E important e ca in perioada urmatoare TB sa dea mesaje coerente, sa nu spuna intr-o zi una iar a 2-a zi sa nuanteze sau chiar sa se contrazica, cum s-a cam intimplat in ultima vreme.
    Chiar ma intrebam acum ceva vreme ce ar putea sa mai contina discursurile electorale, cam toate temele s-au uzat.
    Tema parlamentului unicameral e o tema buna, dar nu suficienta. Sper sa mai apara si altele, ar avea darul sa mobilizeze unele segmente de electorat.

  • Robin
    Băsescu a greşit/s-a contrazis deliberat.

  • multumesc pentru aprecieri si comentarii…

  • Despre KJohannis la B1TV!

  • skorpion
    :lol:
    Cu mare placere;materialul este excelent! :)

  • skorpion
    :lol:
    Noapte buna si ingerasii sa te aiba in paza!
    Bine o sa fie! :lol:

  • @all
    :lol:
    Noapte buna si ingerasii sa va aiba in paza!


Lasă un Răspuns