USL scade duios

Toate schimbările de taxe și impozite se vor face numai cu acordul creditorilor internaționali, a declarat miercuri premierul Victor Ponta. El a făcut declarațiile la Guvern, după întîlnirea cu delegația FMI/CE/BM“, a declarat ieri un Victor Ponta cam negru la față după întâlnirea cu delegația FMI la București.

Cu alte cuvinte toate promisiunile pe care guvernul le-a făcut înaintea referendumului au fost apă de ploaie iar cei care au avut puterea să le creadă merită premiul întâi cu coroniță pentru credulitate. Și tot în aceeași declarație premierul a recunoscut că guvernul va respecta parametrii macroeconomici stabiliți în acordul cu FMI, acord care va putea fi renegociat doar anul viitor. Ce înseamnă asta? În primul rând că majorările de pensii și salarii pe care USL-ul voia să le opereze pentru a-și îmbunătăți perspectivele electorale sunt ca și îngropate, așa cum moarte sunt și ideile privind majorările de taxe și impozite care ar fi fost menite să ducă la creșterea cheltuielilor bugetare. Guvernul va trebui deci să se înscrie în deficitul bugetar convenit cu FMI, va trebui să meargă mai departe cu restructurările și cu privatizările transpartente, adică exact ceea ce USL-ul nu dorea. USL-ul dorea să dea drumul robinetului cu pomeni, să anunțe taxe și impozite “de haiducie” care să dea bine la electoratul speriat și nu să continue linia economică a guvernelor Boc și Ungureanu.

Vizita delegației FMI la București a adus deci încă o veste proastă pentru USL. Și tot în categoria veștilor proaste poate fi pus și sondajul IMAS făcut la cererea cotidianului “Adevărul”. Confrom acestuia, ca urmare a aventurii “suspendarea” USL a scăzut cu 5% în privința intenției de vot care s-ar situa în prezent la 61%. O cifră exagerată pentru că dacă ne uităm la votul politic dat la alegerile locale, unde USL a obținut 49%, și, mai ales la prezența înregistrată în ziua referendumului de suspendare care a fost de 46%, putem spune că USL se erodează extrem de accelerat. Iar acest trend descrescător este recunoscut chiar de institutele de sondare ale opiniei publice, în general prietenoase cu USL-ul. 5% scădere într-o lună este foarte mult iar toate zvârcolirile din ultimele săptămâni menite să perpetueze interimatul lui Crin Antonescu la Cotroceni nu fac decât să sape în procentele USL. Și dacă luăm ca bază de calcul scorul obținut de USL la alegerile locale, cel de 49%, și scădem 5%, ajungem la o intenție de vot de aproximativ 44%. În acest ritm, USL va ajunge sub pragul de 40% în ajunul alegerilor parlamentare. Un scor pe care probabil l-ar fi obținut singur și PSD-ul fără să-și fi complicat viața cu PNL-ul lui Crin Antonescu.

Din acest moment îmi este clar că în interiorul PSD se vor contura din ce în ce mai mult două direcții: prima va fi reprezentată de acel grup de lideri locali care vor susține că interimatul trebuie terminat pentru că nu a adus beneficiile sperate (din contra, costă pe zi ce trece mai mult) și cea de a doua, de grupul coagulat în jurul lui Liviu Dragnea și care susține că interimatul trebuie continuat cel puțin până în momentul în care mandatul actualului procuror general va înceta și, dacă se poate, chiar până după alegerile generale, astfel încât Crin Antonescu să numească noul premier. Înainte de demisia lui Ioan Rus din fruntea MAI aș fi susținut că cea de a doua grupare are cele mai mari șanse de a se impune. Dar ținând cont de evenimentele ultimelor zile, de refuzul lui Klaus Johannis de a accepta portofoliul de ministru de externe și de știrile privind intenția lui Florin Georgescu de a se întoarce la BNR, cred că gruparea Dragnea, gruparea baronilor pușcăriabili, începe să piardă teren. Să nu deschidem însă încă sticlele de șampanie, zilele și săptămânile viitoare vor fi extrem de grele și capacitatea USL de a se preta la cele mai mari mizerii este uriașă.

Nu pot încheia însă fără a observa că implicarea în acțiunea de suspendare a președintelui Băsescu a costat scump UDMR-ul care a scăzut, conform aceluiași sondaj IMAS, de la 6,2% la 4,3%, o scădere de două procente care este de rău augur pentru Kelemen Hunor & comp.

Clemy

About these ads

56 responses to “USL scade duios

  1. Buna dimineata!
    Clemy :)
    Ca de obicei, o trecere in revista si o analiza la rece concisa si corecta.

    Poate mai trebuie mentionata situatia CCR si in special a judecatorilor USL, care sunt fortati de imprejurari (si de “sefii” lor pe linie de partid, probabil) sa iasa la rampa. Incepem sa vedem “cu ochiul liber” cam care este “impartialitatea” si “independenta” acestei institutii. Si daca judecatorii numiti, tot politic, dinspre actuala opozitie si presedintele ales, apeleaza la un for international de maxima incredere in privinta impartialitatii si corectitudinii in vederea denuntarii presiunilor la care sunt supusi, adica la Comisia de la Venetia, ceilalti judecatori, ai USL, se aseaza disciplinati in tabara celor care sunt hotarati (au dovedit-o deja) sa incalce orice norma a statului de drept pt a-si atinge obiectivele.

  2. @mih, buna dimineata. Nu am insistat pe subiectul CCR ptr ca subiectul este destul de tehnic si depaseste cunostintele mele juridice. Poate cel mai important lucru este faptu ca s-au “deconspirat”. Ce efect va avea acesta deconspirare vom vedea.

  3. Completare.
    Cerinta imperativa a ministrului de externe Corlatean, adresata presedintelui CCR de a confirma autenticitatea documentului remis presedintelui Curtii de la Venetia, d-ul G.Buquicchio, precum si acest paragraf : “Sunt încredinţat că veţi fi de acord cu faptul că afirmaţii grave de tipul celor citate în declaraţia preşedintelui Comisiei de la Veneţia, care au determinat această luare publică de poziţie din 7 august 2012, prezintă riscul afectării de o manieră serioasă a imaginii României, ca stat de drept şi democratic”, ne pot duce la presupunerea ca D-ul Zegrean a tras un semnal de alarma (perfect justificat) despre CINE si CUM exercita presiuni ASUPRA CCR (din afara si…din interior).
    Gestul lui Corlatean pare unul de mare nervozitate…
    In registrul deja cunoscut, nu FAPTE reprezentand presiuni inadmisibile la adresa CCR sunt considerate grave, ci DECLARATIILE constituite in denuntul acestor presiuni sunt acuzate de Corlatean ca ar afecta “imaginea Romaniei”…). In fapt, ce inteleg eu, Corlatean este aici porta-vocea pucistilor carora nu le convine ca UE, forurile UE si liderii acestora, opinia publica internationala, in final, mai au la dispozitie inca o dovada certa a veridicitatii Loviturii de Stat pe care au pus-o la cale si a cailor folosite pt a duce acest plan pana la capat.

  4. ” Judecătorii USL ai Curţii Constituţionale CONTRAATACĂ. Tudorel Toader: Am solicitat preşedintelui CCR convocarea de urgenţă a Plenului”

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/judecatorii-usl-ai-curtii-constitutionale-contraataca-tudorel-toader-am-solicitat-presedintelui-ccr-convocarea-de-urgenta-a-plenului-273167.html

  5. “Judecător CCR: Erata Curţii privind românii din străinătate NU a fost dată legal! Vezi cine este judecătorul care face aceasă declaraţie

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/judecator-ccr-erata-curtii-privind-romanii-din-strainatate-nu-a-fost-data-legal-vezi-cine-este-judecatorul-care-face-aceasa-declaratie-273109.html

  6. @mih, am citit :) Uite asa aflam si noi cine apara legea in tara asta.

  7. http://www.business24.ro/macroeconomie/criza-economica-romania/leul-slab-ar-putea-avea-consecinte-greu-de-imaginat-pentru-economie-analisti-1517157

    neata,
    sper sa iesim din aceasta etapa de haos, anarhie, incalcare a legii pina in virful CCR.
    Toti cei care au incalcat legile Ro in aceste 3 luni de cosmar sa plateasca.
    Absolut toti!

    de la Munchhausen ponta la pagliaccio, la magistratii CCR, la ministri, primari, toti, toti care au crezut ca se afla in tara tuturor ilegalitatilor.

  8. they hang together in order not to hang separately. :)
    muenchhausen + pagliaccio

  9. Skorpy,

    Sa speram ca se va intampla si inca cel mai repede cu putinta!!!

  10. @Mih,
    si eu sper ca altfel ne prabusim cu totii

  11. @skorpy, si eu sper acelasi lucru. Acum insa trebuie sa intelegem levitanul care este PSD-ul. Acolo procesul de intelegere a pagubelor este relativ lent, cumetriile si relatiile subterane sunt extrem de importante. Grupul de la Cluj s-a dezis practic de Ponta. Un lucru bun dar nu suficient din moment ce influenta lor este relativ redusa in partid. Va mai dura ceva pana cand se va purcede la o actiune decisiva in PSD impotriva celor doi.

  12. chiar m-am mirat ca ioan rus a acceptat functia de ministru la MAI.
    dar in acelasi timp stiu ca in psd nu poate sta un om onest, corect si cinstit 100% :P

  13. @skorpy, probabil ca lui Rus i s-a promis ceva, probabil ca i s-au dat si garantii care au fost doar de natura sa il convinga sa intre in Guvern ptr imagine. Nu trebuie sa uiti ca Rus a fost suspectat dintotdeauna de a fi fost omul lui Basescu. Iar suspiciunea asta a fost exprimata extrem de clar pe blogurile taliban liberale. Si nu e vorba de cinste 100%. Eu spun ca un om cel putin 50% onest nu poate accepta sa se balaceasca acum in mocirla care se numeste guvernarea USL. pe Rus probabil ca nu il au cu nici un fel de pata de dosar la mana asa ca a fost capabil sa plece trantind usa, altii in schimb au dosare grele de tot si de asta tac chitic.

  14. Rus – omul lui Basescu,
    Blaga – omul USL-ului,
    Rus si Blaga fiind prieteni :)

    unde este adevarul? :P

  15. @skorpy, probabil undeva la mijloc. Blaga a fost intotdeauna mai prietenos cu USL-ul iar Rus nu s-a numarat niciodata printre cei care il invinuiesc pe Basescu si ptr seceta, si ptr inundatii, si ptr mareea de moluste. Dar atitudinea asta oarecum normala l-a facut suspect in ochii PNL in special.

  16. O parere despre Rus aici (eu nu o impartasesc*, dar poate este de luat in seama):
    http://sorinamatei.blogspot.ro/2012/08/deschis-in-apararea-lui-ucu-rus.html

    *) Optiunea social-democrata, in Romania inseamna sa te alaturi multor personaje care, dpmv, sunt CEL PUTIN nefrecventabile…Poate ca intri acolo cu o doza de naivitate (sa zicem), dar singurul gest decent este, dupa ce te-ai lamurit (si asta nu ia mult timp) sa pleci repede si definitiv…

  17. Important!!!

    “Trei dosare penale importante au fost deschise de procurori în acest moment în legătură cu referendumul din 29 iulie. Cel mai important vizează modul în care Ministerul de Interne a trimis adresa Curţii Constituţionale în care nu-şi asuma numărul de alegători înscrişi în listele electorale. În acest dosar sunt deja învinuiţi secretarul de stat Niculae Căbulea şi chestorul Constantin Manoloiu, şeful Direcţiei de Evidenţă a Populaţiei.

    A doua anchetă a fost declanşată pentru a afla cine este vinovat de manipularea adresei trimisă de CCR către Guvern, iar cea de-a treia ancheta ( care , in ordinea cronologica a inregistrarii este de fapt primul dosar) se referă la cele 250 de plângeri penale cu privire la fraudele din timpul referendumului.

    Dosarul in care investigatia a avansat cel mai mult este cel care-i vizează pe făptuitorii de la Ministerul Administraţiei şi Internelor, care au transmis a doua adresă la Curtea Constituţională, prin care au blocat invalidarea referendumului. În acest dosar au fost învinuiţi până acum secretarul de stat MAI Ioan Niculae Căbulea şi chestorul Constantin Manoloiu, şeful Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul MAI. Cei doi sunt acuzaţi de abuz în serviciu.”

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/justitie/ofensiva-procurorilor-trei-dosare-penale-legate-de-referendum-273160.html

  18. Vladimir Tismaneanu:

    “Sunt gemenii acestui timp al infamiei si dezonoarei. Cine banuieste ca se pot desparti acum, cand au comis impreuna atatea faradelegi, se inseala. Vor merge inainte impreuna, vor plusa fara rusine, vor recurge la orice tertipuri pentru a nu ajunge unde le este locul, adica intr-o sala de tribunal si, ulterior, dupa gratii. Polux parea dispus candva sa dea o sansa guvernului Ungureanu. S-a razgandit subit, a uitat ce-a declarat, a adoptat retorica imbibata de ura a lui Castor. Nu si-a dat seama ca acesta este de fapt un om fara busola, fara cumpana morala, un posedat. Al gloriei si al puterii. Poate ca, intr-un rar moment de luciditate, Polux a regretat alianta. Era insa prea tarziu. Nu mai exista cale de intoarcere. Sunt indisociabili si inseparabili. Sunt intersanjabili.”

    http://www.contributors.ro/politica-doctrine/gemenii-dezonoarei-castor-antonescu-si-polux-ponta/

  19. ce aviz a primit, eu nu mai intzeleg

  20. ce au fäcut ungurii, respectiv UDMR si declaratrziile trädätoare
    ale lui Frunda; NU LE POT INGHITZII OAMNII CORECTZI

    UNGURUL NORMAL STIE; CÄ UDMR; NU E CU EI

    CÄ BÄSESCU A FÄCUT MAI MULT PT: EI:

  21. Servus, @ theo-nona!

    E vorba despre erata trimisa de CCR spre publicare in MO si in care se precizează că “în speţă sunt aplicabile dispoziţiile legale ale art. 2 alin 1, litera c din Legea 370/2004 privind alegerea preşedintelui şi ale articolului 17 din Legea 3/2000 privind referendumul”, erata care nu convine USL si pe care incearca sa o conteste chiar unii judecatori CCR (cei ai USL), dar care, dupa ce PDL a depus plangere penala pt ca MO refuza sa o publice, a fost publicata in cele din urma, chiar cu avizul Consiliului Legislativ al parlamentului, ceea ce confirma legalitatea ei.
    In esenta: CCR specifica in erata ca e vorba de legea 370 – listele cuprind TOTI romanii de peste 18 ani, cu drept de vot. De aceasta lege trebuie tinut cont in intocmirea listelor pt referendum!!!
    Pucistii invoca alta lege, cea pt alegeri generale pt a justifica folosirea la referendum a listelor din care sunt exclusi cetatenii romani cu domiciliul in strainatate.
    Acum USL incearca sa combata erata trimisa de CCR si publicata in MO, pretinzand ca nu e legala….mizerii puciste.

  22. chinezu' amuzat

    Mih,

    In legatura cu demonstratia Sorinei Matei. In RO, legile sunt cum … sunt si multe altele, adica nu tocmai clare intotdeauna.

    Nu am pretentia ca voi da un verdict irefutabil acolo unde se mai bat inca juristi de meserie. Insa daca ma aplec putin asupra argumentatiei Sorinei si asupra legilor, asa cum le pot eu intelege, iata ce pot spune:

    In primul rand, spun ca legea care guverneaza referendumul este in primul rand legea … referendumului. Acolo se vorbeste foarte clar de liste electorale permanente si de liste electorale suplimentare.

    Problema este, sau pare a fi, definirea listelor electorale permanente si plecand de la ea definirea cvorumului.

    Modul de intocmire al listelor electorale permanente este cel mai clar specificata in legea 35 (chiar daca Sorina spune ca e vorba de altceva). Sorina ne indeamna sa ne uitam la Legea 370 (alegerea presedintelui). Sa ne uitam, deci.

    Legea 370 este, pana la un punct mai echivoca, insa doar pana acolo unde Sorina a citat din ea: “articolul 2, alineatul 1, poziția C” care spune ca LEP cuprinde cetatenii cu drept de vot care au implinit 18 ani pana in ziua votului (in definitiv, un truism).

    Las de-o parte faptul ca legea 370 nu vorbeste explicit SI de listele suplimentare [in sensul ca nu le nominalizeaza ca atare], desi e clar ca ele trebuie sa existe atat in tara cat si in strainatate.

    Merg pe mana Sorinei si semnalez totusi ca Legea 370 nu poate ocoli definirea componentei listelor electorale permanente cu totul. O face e adevarat mult mai clar decat prin truismul de la Art. 2 ceva mai departe, la Art. 7 din care citez doar o parte:

    ” …
    Art. 7. (1) Listele electorale permanente se intocmesc pe comune, orase si municipii, dupa caz, si cuprind toti alegatorii care domiciliaza in comuna, orasul sau municipiul pentru care ele au fost intocmite.

    (5) In cel mult 15 zile de la data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului privind stabilirea datei alegerilor, Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date selecteaza si prelucreaza datele privind alegatorii cuprinse in Registrul national de evidenta a persoanelor, tipareste si pune gratuit la dispozitia primarilor, prin structurile sale teritoriale, doua exemplare ale listelor electorale permanente. Listele electorale permanente se semneaza de primar, de secretarul unitatii administrativ-teritoriale, de seful serviciului public comunitar judetean de evidenta a persoanelor si de seful structurii teritoriale a Directiei pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date. …”

    De la art. 7 rezulta cred in mod clar ca in componenta listelor electorale permanente se includ doar cetatenii care domiciliaza in Romania.

    Din litera legii referendumului rezulta ca, cvorumul trebuie sa fie un numar clar, la care, cel putin teoretic, diferentierea poate fi facuta si de o singura persoana (50%+ 1). Deci, cvorumul trebuie sa fie in primul rand un numar cert.

    Din acest punct de vedere, cu respectarea literei de lege remarc in acelasi timp si spiritul ei:

    Cum numarul rezidentilor cu drept de vot dinafara RO nu-l poate nimeni indica, decat cu un grad mare de aproximatie, si cu atat mai putin la nivel de multime matematica exacta, numarabila (cum cere acel +1), rezulta clar ca raportarea trebuie facuta la singura multime perfect determinabila.

    Singura sursa de informatii cu cel mai mare potential de cuantificare corecta devine cea indicata de legislatie: Lista Electorala Permanenta intocmita conform cerintelor cuprinse atat in Legea 35 cat si, iata dovada mai sus, si in Legea invocata de aparatorii presedintelui ales si suspendat.

    Sigur, nu e treaba mea de ce USL nu face analiza si pe textele invocate de Basescu

    hi hi hi

  23. chinezule, te impiedici exact de definitia DOMICILIULUI (in sens electoral). Daca vrei sa excluzi CRDS (cetatean roman cu rezidenta in strainatate) care au o lista permanenta de la dreptul de vot e treaba ta si a lui Crin, desi ma indoiesc ca CRDS nu ar veni cu furca dupa tine. Oricum CRDS nu sunt in listele permanente, ei fiind exclusi AUTOMAT la momentul dobandirii pasaportului de CRDS. Asa ca aici nu sunt dubluri si deci nu micsoreaza numarul de 18.300.000 anuntat. Daca vrei sa te agati de “capsunari” risti o ciomageala buna caci domiciliul lor nu poate modificat pe baza declaratiei lui nea Vasile sau a presedintelui de bloc, oricat ar zbiera Ipo-Crin sau Mazare.

  24. “Legea privind alegerea presedintelui se refera la toti cetatenii cu drept de vot, adica inclusiv la cetatenii romani cu domiciliul in strainatate. Or, Curtea spune limpede in motivarea de mai sus ca la referendumul pentru demiterea presedintelui sunt aplicabile aceste dispozitii legale, NU cele ale legii privind alegerea senatorilor si deputatilor. In acea lege, listele electorale permanente nu ii cuprind si pe cetatenii romani cu domiciliul in strainatate. Acestia au fost scosi de Guvernul Tariceanu in 2008 si trimisi pe listele suplimentare.
    Cu alte cuvinte, odata luati in calcul cetatenii romani cu domiciliul in straintate la stabilirea cvorumului, pragul necesar validarii referendumului urca si mai mult.”

  25. chinezu' amuzat

    Mih,

    Sunt sigur de faptul ca vom mai afla ce [lucruri traznite] zice CCR. Personal, as prefera sa iau in considerare doar chestiunile spuse de CCR cu respectarea propriului statut, nu opiniile personale ale judecatorilor ce o compun.

    Nu vreau sa ma fac ca … ploua. Toata bulibaseala pleaca de la faptul ca inteleptii CCR au cerut un cvorum si acesta trebuie sa fie o multime, teoretic finita, la data referendumului.

    Si … in citirea mea nici textul legilor (inclusiv 370 – alegerea presedintelui) si nici spiritul lor nu spun altceva decat ca LEP se intocmesc prin inventarierea cetatenilor romani cu rezidenta in RO.

    Inventariere care, daca nu ar fi vorba de RO, ar trebui sa se afle printr-o singura interogare a unei baze de date. Dar … ne resemnam ca este vorba de RO si de toti care s-au ocupat de buna organizare timp de aproape 24 (!?!) de ani.

    Sigur, nimic nu ne impiedica sa ne gandim si la Taricenu, Boc si restul perindatilor.

    De ramas ramanem cu legile asa cum sunt si interpretarile facute de cei care [ni] le pot [şi] … impune.

    Indiferent daca asta imi place mie sau, ţie sau … niciunuia dintre noi

    hi hi hi

  26. @ 15:15
    Obstinatie tip Antonescu/PNL/USL…
    Multumesc, nu servesc, cauta-ti alt partener de discutii (as adauga, “in alt spatiu”, dar nu sunt gazda si nu imi permit).

  27. chinezu

    Discuția pe care o propui poate fi valabilă … ca discuție. În cazul referendumului de demitere a președintelui n-avem ce să mai discutăm. Referendumul a fost. Toate condițiile legii, procedural, au fost respectate. Fraudele usele de asemenea.

    E o falsă discuție – dacă vorbim de 29 iulie.

  28. Despre “…o acţiune deliberată de izolare internaţională a României şi de scoatere a ţării de pe traseul european şi occidental pe care apucase.”

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/ce-se-ascunde-in-spatele-atacului-usl-impotriva-sie-273240.html

  29. “În ziua în care a anunțat public că renunță la mini-recensământ, premierul Victor Ponta a semnat o adresă către prefecturi prin care autoriza mini-recensământul.”

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/ponta-face-mini-recensamant-in-secret-la-tine-au-ajuns-995790.html

  30. chinezu' amuzat

    filadel,

    Normal ca eu vorbesc doar … discutii.

    Altfel, trebuie sa recunoastem ca fraudele au fost deosebit de abile daca rezultatul final raportat de BEC a coincis cu numaratoarea paralela PDL.

    Despre 29.07 putem sa nu vorbim noi, insa lumea va vorbi in continuare.

    Activitatea pe forumuri, dat fiind micul impact in ceea ce va rezulta, este mai degraba o … chibiţeală. Stam si comentam cand mai apare cate ceva nou, fie ca ne place, fie ca … nu.

    E adevarat, cateodata, daca nu suntem moderaţi si ceea ce ne place noua nu place cui modereaza, suntem … “moderaţi”.

    hi hi hi

  31. Declaratie de presa Traian Basescu 18:30

  32. chinezu

    Nope.
    După cum văd eu decizia BEC (așa cum o prezintă Sorin Roșca Stănescu pe blogul menționat) nu poate fi legal interpretată. Între timp a apărut votul uninominal ceea ce schimbă esențial condițiile jocului. Sînt sigur că există prevederi legale care legiferează această evidență doar am avut deja alegeri în noile condiții. Ar trebui să le declarăm ilegale altfel?

  33. Servus :) .
    Cred ca se vorbeste prea mult despre listele astea, eu va rog sa fiti siguri ca sunt actualizate la zi si asa cum spun unii, orice se doreste se poate afla prin apasarea tastei Enter.
    Sunt oameni platiti exact pentru asta, sa tina evidenta populatiei actualizata tot timpul, scrie in fisa postului lor.
    Sigur, cu o eroare, ca in orice sistem care lucreaza cu numere mari, dar nesemnificativa pentru ce ne intereseaza.

  34. Bunaaaa … ziua spre seara :-)

    daca va uitati atent la cei ce conduc acum pnl — toti seamana intre ei:

    - fara scrupule, fara nimic sfant, superficiali dar autosuficienti si tupeisti.

    NICI UNUL BINE PREGATIT PROFESIONAL — toti niste dilentanti in tot ce fac, cum era de asteptat pentru niste oameni superficiali. DAR CU TUPEUL jucatorului de poker la cacialma, cu smecheria coltzului de strada de mahala.

    si toti au aparut dupa momentul in care fosti lideri pnl au putut fi santajati/compromisi de ilescu si gasca lui. ceilalti, cati mai erau, scarbiti — au plecat

    puteau fi vazuti crescand deja , aceste noi “cadre” , pe vremea lui tariceanu, cu tariceanu in frunte

    oricat de aiurea suna — pnl a coborat mai jos ca psd in ultimii ani, dpdv oameni si, odata cu ei, intreaga noastra clasa politica a scazut.

    nu imi vine sa cred ce scriu acum : atat de jos a cazut acum pnl, dupa cardasia cu voiculescu, ca trage in jos psd !!!!!!

  35. Reactualizarea listelor post-factum/referendum din 29 iulie = incercare disperata, hoteasca, ticaloasa, prosteasca, paguboasa (pt romani) a USL de a schimba rezultatul referendumului. PUNCT!
    PS
    Toata tevatura asta tine, probabil, de “inconvenientele” puciului juridc/alb/”legal”.
    Daca isi permiteau “cu tancul”, era mai simplu :evil: :evil: :evil:

  36. MRU si ICCD trebuie sa vina si in diaspora. Parca era in plan dar poate au avut alte treburi. Este imperios necesar sa trezeasca oamenii care sint la munca afara acum. Ar putea vota masiv in toamna . Cu conditia ca oamenii dreptei sa vina printre ei. Indiferent ce se intimpla acum miza sint alegerile parlamentare din toamna asta. Asa m-am saturat de acesti impostori. Aproape toti in USL sint niste derbedei.

  37. Gino, Mih

    De acord. Toate faptele de luat în considerare pentru evaluarea referendumului s-au consumat pînă în 29 iulie 2012. De acum nu mai urmează decît decizia CCR. Acolo e problema și constă în tergiversarea deciziei. Exclusiv.
    Orice cetățean al țării ăsteia o poate face lejer în locul Curții și cred că deja și asta e un fapt consumat.

    Ce vedem acum sînt zbaterile disperate a unui dinozaur care nu mai are cap și coadă, care e mort dar nu știe încă.

  38. CCR a aruncat o duda, fara sa realizeze cat este de fierbinte situatia.
    Pentru ca nu au facut atunci figura 6 din 9 (sau 69 :D ) au crezut ca daca cer o prostie care de fapt nu le trebuie lasa timp sa se linisteasca lucrurile sau sa cada cum le convine lor.
    Eu cred ca sunt principalii responsabili pentru haosul asta, parerea mea, desigur.
    Nu se leaga nimic, nu au ce face cu listele, actualizate sau nu, si termenul de o luna si ceva este aberant si fara sens, dar ma rog… noi suntem romani.
    p.m.(nu vreti sa stiti ce vreau sa spun :D )

  39. Gino
    a fost 5:4 și și-au zis să meargă useliștii în concediu că poate le mai vine mintea la cap. Eu cred că n-au aplicat metoda corectă. Useliștii trebuiau ținuți în cazanul Bucureștilor la 42 de grade la umbră pînă le ieșea decizia pe ochi și-l gîtuiau pe Ponta – idem Antonescu.

    Citim, citim. :lol:

  40. Și mai cred că ANL ar trebui să se concentreze pe lărgirea capacităților în penitenciare. Văd că 50 de ani în comunism nu se pot compara cu 40 de ani în deșert.

  41. “În articolul 125 alineatul 3 se arată, fără echivoc , faptul că “Funcţia de judecător este incompatibilă cu orice altă funcţie publică sau privată, cu excepţia funcţiilor didactice din învăţământul superior”.

    O altă problemă o ridică un articol din statutul magistraţilor, potrivit căruia “magistraţii nu pot să facă parte din partide sau formaţiuni politice şi nici să desfăşoare activităţi cu caracter politic”.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/bomba-mona-pivniceru-nu-poate-fi-ministru-995835.html
    :twisted:

  42. Dap, trebuie blocuri turn.

  43. Mih,
    tu ai auzit de derogari?
    Asa vor astia sa guverneze, cu derogari. Eu nu mi-as bate capul, in locul tau.
    Noroc cu UE, ca nu inghite derogarile.

  44. Gino
    eu am o părere mult mai economică. Țarcuri la soare – fără acoperiș și fără apă. Să vezi ce bronz le iese.

    Mih
    E incompatibilă, dă-o-n mă-sa! Încă n-a aflat. Moartea p.lii.

  45. Nu v-ați săturat ca USl să vă dea cu bocancii-n gură și voi să stați senini și să încasați?

    Eu m-am.

  46. Ati devenit atat de plictistori si previzibili…Nu mai are nici un haz!

  47. Filadel,
    urmeaza o mare ruptura.

    vezi tu, noi am tot platit impozite anii astia, cu statul mereu deasupra, simtindu-l mereu platit IN PLUS

    nu am primit mult pentru ceea ce am platit. nici putin, dar nici mult.

    nici putin, spre exemplu, comparand cu R.Moldova si bandele lor de racheti. nici mult, comparand cu alte tari din fostul bloc sovietic (ca sa nu mai vorbim de tari civilizate)

    ei, atunci cand va fi nevoie sa te ridici sa faci ceva – apare supararea ca un stat pe care l-ai platit IN PLUS – nu e in stare macar sa nu faca prostii

    nu stiu ce va fi …

  48. Dan Ghenea

    nu ne-am propus să fim distractivi. Vizionați, vă rog, vacanța mare. Deocamdată ăsta e orizontul oferit de guvernanți. Glumesc, desigur, în ce-i privește pe guvernanți. :lol:

  49. Cristian
    Știu. Eu am făcut ruptura mai mare azi. Bine-nțeles că mi-am luat bocancii respectivi în gură. :lol:

  50. Filadel, :-)
    Acum statul e slab si are nevoie de ajutor, putem simti asta, dar se va uita ce a fost si, mai ales, ce a facut, cum a facut si catre cine?

    Supararea despre care vorbesc ar trebui combatuta de imaginea unei posibile caderi — dar , oare, vor trece romanii peste supararea ca statul nu le-a fost partener toti acesti ani ? Intre timp atatia altii jefuind tara, de cele mai multe ori cu acceptul institutiilor statului?

    Si culmea, ce spun acum se aplica si noua, se aplica si investitorilor, se aplica tuturor.

    Cati aparatori ca gasi un stat care a fost PLATIT IN PLUS – fata de cat a facut?

    Vedem acum cum ceea ce a facut sistemul lui Iliescu – aceasta imbogatire preferentiala si corupta – chiar ea, vine acum si ne demotiveaza.

  51. Eu credeam ca acest sistem al lui iliescu, care corupe si apoi promoveaza — a fost doar pentru control si furt.

    VAD acum ca a fost si pentru demotivarea oamenilor, mai mult, pentru scaderea nivelului lor de apartenenta, de cultura, de civilizatie — ducandu-ne acum in aceasta polarizare de neinchipuit, si aproape lasand statul fara de ultima bogatie — APARATORII lui.

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s