Premierul si reprezentantii FMI se duc la Cotroceni

In aceasta dupa amiaza premierul Emil Boc alaturi de reprezentantii FMI si cei ai Bancii Mondiale urmeaza sa-i prezinte presedintelui Basescu programul de masuri convenit cu Fondul Monetar International ptr anul urmator.
Intalnirea este extrem de importanta atat prin prisma declaratiilor facute recent de Jeffrey Franks, reprezentantul FMI, dar si din perspectiva alegerilor de anul viitor.
Spre marea dezamagire a opozitiei Jeffrey Franks a dat note de trecere guvernului Boc, a confirmat cresterea economica si a declarat ca este posibil ca Romania sa isi continue cresterea economica si in cea de a doua parte a anului si are sanse sa isi accelereze cresterea daca, si aici devine dificil, va continua reormele, isi va imbunatati absorbtia fondurilor europene si va avea un plan de investitii solide.
Continuarea reformelor nu este tocmai ceea ce doreau probabil sa auda multi dintre reprezentantii coalitiei majoritare care se gandeau sa dea drumul supapei de pomeni electorale indirecte in perspectiva alegerilor generale. Ma refer la cresterile de salarii si pensii, de creearea unor economate sub un alt nume si alte subventii bugetare la care ar fi urmat sa se adauge probabil si stoparea putinelor reforme menite sa reduca aparatul birocratic.
Dar nota satisfacatoare data de FMI convine cred presedentiei si va usura motivarea unei ample remanieri guvernamentale care cred ca va avea loc pana la inceputul sesiunii parlamentare. Absorbia defectuoasa si lipsa de reforma in propriile structuri vor fi ratiunile ptr care o serie de ministri isi vor pastra fotoliile.
Iar in ceea ce priveste opozitia, PSD dupa ce a haulit in dreapta si in stanga impotriva acordului Romaniei cu FMI, a descoperit brusc ca in Europa bantuie criza economica (era criza si acum un an cand PSD aducea oamenii cu autobuzele in capitala si cerea caderea Guvernului) si ca in urma masurilor adoptate, Romania nu doar ca nu a luat-o pe drumul Greciei dar a inceput sa aiba si ceva crestere economica. Asa incat PSD (PNL nu conteaza in aceasta ecuatie) va trebui sa decida daca continua pe linia denuntarii acordului cu FMI si cere alegeri anticipate sau renunta la aceasta linie politica si asteapta alegerile de anul viitor. Cea de a doua varianta prezinta insa o mare problema: va reusi PDL sa profite de cresterea economica? Ptr ca daca democrat-liberalii vor beneficia de pe urma faptului ca au avut curajul sa conduca tara intr-un moment economic greu si sa o scoata la liman, sansele USL de a castiga alegerile scad simtitor.
Clemy

Anunțuri

156 responses to “Premierul si reprezentantii FMI se duc la Cotroceni

  1. Servus 🙂 .
    Pai cum sa nu se supere psd ca Romania nu a luat-o pe drumul Greciei, nu era asta unul din obiectivele campaniei prezidentiale a lui Geoana ? Nu cu asta vroia el sa castige functia suprema in stat (intre alte oferte cosmice 😀 pe care le facea!)?

  2. Buna
    Frumos scris.
    Eu as dori ca cei ce se declara barbati politici,indiferent din ce tabara sunt,sa iasa in fata si sa aibe puterea sa spuna:ne-am inselat, am gresit sabotand masuri mai bune decat cele care s-au luat , am decis sa punem umarul si sa trecem mai departe.Haideti sa vedem cum trebuie procedat. Din pacate, nu prea exista prin politica noastra asa ceva.

  3. neata,

    inteleg ca exista motive pentru picaturi de optimism?
    bine ar fi!

    nu trebuie dat drumul la pomeni electorale si in plus ar trebui diminuata imensa birocratie pentru admiterea dosarelor de fonduri europene. aceasta birocratie a fost elaborata de creiere romanesti, UE impunind reguli stricte dar simple. in schimb ai nostri ca brazii au creat niste stufarisuri de te ia cu ameteala pentru un dosar privind accesarea de fonduri europene…

  4. …si exista posibilitatea & sansa ca 2012 sa apartina tot PDL-ului & aliantei respective, daca
    se misca corect si inteligent…

    turbarea uslinosilor este cu atit mai mare, pentru ca in mod sigur simt si ei acest lucru,
    mai ales daca urmatoarele 2 trimestre evolueaza pozitiv economic, dar fara economate,
    ci cu 2 lei in plus la pensiile care sint mizerabile, deci nu la toate.

  5. Buna dimineata!
    Nu cred ca USL va cadea vreodata in „pacatul ” de a spune adevarul dar mai cu seama nu va recunoaste in ruptul capatului ca erau cat pe ce sa arunce Romania intr-o prepastie mai neagra decat cea in care se rostogoleste acum Grecia.
    Daca in cazul Grecii UE isi simtea falimentul(grecia a fost una din piesele strategice ) in cazul Romaniei nimeni nu s-ar fi grabit sa o sprijine, dimpotriva multi s-ar fi bucurat cautand sa insface bucati cat mai mari(vezi unele declaratii privind pierderea suveranitatii pentru state ce pot ajunge in incapacitate de plata).

  6. Skorpy,
    stufarisul ala nu-i intamplator, este „ca sa se ajunga” numai la unii, nu la „toata lumea”.
    Asa cum se vede, Dragnea, Botis sau doamnele Placinta si Vergu au surmontat usor dificultatile, in „pasul strengarului”, am putea spune fara sa gresim 😀 .

  7. gino,

    se mai strecoara si altii, dar foarte greu,

    totusi este pacat sa valorifici doar 5% sau 10% cind polonezii au fost capabili sa valorice 100% din fondurile accesate si primite de la UE. una din explicatii este si faptul ca ei (polonezii) au renuntat de la ~ 60 de voievodate la numai vreo ~19 regiuni….si au realizat proiecte coerente dar mai ales fezabile

    deh, la noi nu se poate, se supara toti politrucii dar nu din cauze obiective , ci oneroase…

  8. Nu trebuie sa existe succes fara cotizatie 😀 !!!

  9. O economie performanta nu este niciodata un scop in sine, a crede asa ceva e chiar naiv, ne putem uita si la Mexic (crestere de 5.5 %) si la Kazakhstan (crestere de 1.2-1.3 %) ba chiar Rusia cu 5 %… nu stat functional si eficient nu are treaba cu performanta economica a respectivului stat. Da, economia se putea prabusi, nu neaga nimeni asta si masuri erau necesare…dar cand acele masuri fac mai mult rau decat bine, in sensul in care sacrifica aspectele sociale si de functionalitate in favoarea unor procente de crestere economica avem o problema (bine, cam asta vinde FMI). E inutil sa ne trezim cu un stat pe plus economic (iar acel plus e intr-atat de derizoriu incat face ca orice sacrificiu sa nu fi meritat) dar care este institutional si functional inca in vesnica-i tranzitie cu reforme necesare ignorate sau prost intelese (adica traduse in taieri si inchideri). Ca sa reiau exemplele Africa de Sud are o crestere de 4.5 % si e catalogata drept democratie functionala…dar 50% din populatie traieste sub limita saraciei.

    Pe de alta parte desigur, economia are sa isi revina si asta e foarte bine, cat e meritul politicilor guvernamentale se poate discuta.

    In alta ordine de idei a da in opozitie cand aceasta este…in opozitie, adica, ca sa se inteleaga, nu e la putere, seamana cu ce faceau sustinatorii stalinismului in anii de dupa instaurarea comunismului in Europa centrala si de est…e o vanatoare inutila de vrajitoare.

  10. Acum ma gandeam ca daca cei pomeniti mai sus ar accesa fondurile 100% oligarhii rusi ar putea fi niste zdrentarosi pe langa ei.
    Deh, oameni fara ambitie 😀 .

  11. skorpion, exemplul poloniei e fals, Polonia e impartita in voievodate, da, dar in alea mai sunt si nenumarate powiate…

  12. Salut !
    Bun articol şi sînt de acord cu Gino : uslinoşii scrîşnesc din măsele că nu le-a ieşit planul cu falimentarea Ro. 😀
    Geoană continuă să ţopăie, numa’ că amu’ ţopăie de nervi.
    Despre Ponta nimic de spus în afară de : )#%&/”#¤=?%%& 😛

  13. Heheeeee, comentariul lui purligar de la orea 11:56 este de antologie…., insa ultima fraza este cu adevarat de delirl:”In alta ordine de idei a da in opozitie cand aceasta este…in opozitie, adica, ca sa se inteleaga, nu e la putere, seamana cu ce faceau sustinatorii stalinismului in anii de dupa instaurarea comunismului in Europa centrala si de est…e o vanatoare inutila de vrajitoare”….
    Eu unul ma tavalesc de ras…

  14. andrzej,

    si eu, mai ales ca biata opozitie este lovita rau de tot la latrinele tv, la irealitati,
    😛

  15. Polonia se imparte in 16 voievodate, 379 de powiate (inclusiv 65 de municipii) si 2 478 de comune.

  16. Purly,
    vad ca nu pricepi (pe bune!) un lucru:
    Atata timp cat statul are resursele financiare impreuna cu cativa „privati” cu care lucreaza nu putem vorbi despre neimplicarea statului in economie.
    Diferenta intre un stat corupt si unul corect este felul in care asigura accesul la resurse, doar pentru „privatii” lui sau cu sanse egale pentru toti. De aici se si vede cum cifra care reflecta cresterea poate sa insele, conteaza foarte mult si la cine ajunge cresterea asta, si de cate ori 😀 .
    Datoria statului este sa asigure acces la resursele din posesia lui nediscriminatoriu, ba as putea spune discriminatoriu pentru cel care a beneficiat mai des, asa isi asigura baza pentru intrarile de incasari din taxe, care abia astea pot fi redistribuite pentru cheltuieli sociale, pana nu ai intrarile respective bani pentru programe sociale nu prea exista.
    Sa cheltuiesti bani din imprumut pentru asa ceva mi se pare aberant.

  17. andrzej, desigur, nepriceperea duce uneori si la accese de ras.

  18. ce am spus nu am spus cu patima…ma repet, imi doresc sa ma insel… dar pana una alta orice crestere economica de la noi se duce naibii…ca asa e facut statu’ asta…asta vroiam sa spun…daca tovarasu andrzej intelege altceva asta nu e treaba mea…

  19. Purligar, exact la asta ma refeream si eu, si rad si mai tare dupa replica matale……

  20. Ma duc sa ma beau, revin cand se discuta altceva! Am inteles un lucru, anume ca imi pierd vremea discutand cu persoane ca au primit in scoala cursuri de economie marxista.

  21. GEOANÄ E SPASTIC; TZOPÄIE SI DE BUCURIE SI DE NECAZ.

  22. Purly / 11,56
    Guvernul Boc a fost nevoit să readucă în limite fireşti veniturile bugetarilor, după măririle de pensii şi salarii făcute cu iresponsabilitate şi fără fundament economic, de Tăriceanu + psd în campania electorală.
    Spre disperarea uslinoşilor, acest guvern a reuşit să repună economia, pe ubn făgaş normal. O spune toată lumea, mai puţin cei care chiar ar fi dorit să vadă Ro îngenunchiată şi în faliment.
    Restul, ideilor tale pe care le vehiculezi pe aici, nu sînt decît baloane de săpun pe care le faci din zoaiele proferate la antena 3 şi ceva mai puţin, la iRealitatea.
    – – –
    Hai să-ţi spun ceva : cînd unul îţi spune că eşti prost, îl contrazici; dacă îţi spune şi al doilea, începi să te gîndeşti dacă nu cumva chiar aşa e; dacă toţi îţi spun acelaşi lucru, înseamnă că eşti chiar mai tîmpit decît credeau aceştia; pur şi simplu eşti atît de prost, că nici măcar nu înţelegi cît de prost eşti.

  23. uite fratzilor, presedintele si premierul nu sant in concediu, dar CRINUTZA E LA INFRUMUSETZARE;

    VAI DE MAMA LOR DE PETRO-LIBERALI, CU asa o lichea.

  24. @Tiberiu … sunteti ultimii cinci oameni care mai cred in PDL in tara asta…ma bag in discutii pentru ca, cine stie, poate ma apuc de un studiu de caz…aprecierile dumneavoastre vin in bunul spirit al educatiei „clasice” primite…adica ele ma bucura.

  25. Purligar, pai cine a croit statul postdecembrist nu to-arashu’ matale ilici impreuna cu banda de politruci comunisti si „organele” reciclate in oameni „de facereri?
    Cat priveste tovarasia pe care o asociezi numelui meu las-o mai moale. Ai grija, obraznicia ma irita extrem.

  26. ce am io cu iliescu tovarase? de unde asocierea asta?

  27. P.S. „tovaras” e un vechi cuvant romanesc si vorbesc romaneste pentru ca toate lumea sa inteleaga ce vreau sa spun.

  28. Purligar: de ce nu te duci sa-ti bei portia? Ai muncit destul.
    Ultimii 5 sau 500 sau 5000000 , nu ai capacitatea sa ne clatini convingerile. Spune-le asta celor in solda carora esti, chiar cu riscul pierderii slujbei.
    Am mai vazut activisti; nu esti nici macar original.

  29. @ela…trebuie sa castig si eu o paine ca sunt platit la comentariu.

  30. Purly,
    pentru cand te intorci de la baut 😀 , nu exista economie marxista, asa le placea colegilor lui Ilici s-o denumeasca, vezi-bine ei erau altfel decat altii, economia este una singura aplicata bine sau prost.
    Am invatat „economie politica”, ce numesti tu economie marxista, si nu diferea de economia capitalista decat prin niste lozinci, nu spuneam „profit” ( ptiu, satana! 😀 ) si evitam pe cat posibil notiunea de „adaus comercial”, restul…

  31. purly
    din partea mea, poţi să cîştigi o pîine dar, NU albă şi NU pe blogul ăsta!
    Aşa că, valea băiete, că dacă te crezi mai deştept decît cei care au convingerile afirmate aici, eşti chiar mult mai tîmpit decît cel mai mai tîmpit dintre postaci.

  32. @Tiberiu… iti dai seama ca o jignire nu e argument nu?
    @Gino…inteleg…

  33. Si nu e vorba nicidecum de inteligenta Tiberiu ci de mentalitate…una e veche si nu e a mea.

  34. Purly
    Ceri mereu argumente dar cînd ţi se dau argumente, vii cu lozinci şi cu fraze sforăitoare din autori pe care nu îi înţelegi, aşa că, la ce bun orzul stricat pe gîşte ?
    Du-teeee, măi băiete la băute că aici n-ai nici-o şansă să convingi pe cineva cu inepţiile tale neo-marxiste.

  35. Prietene…eu nu am prins marxismul… ce e mai periculos e cand ideile acestuia sunt promovate de persoane care cred a le combate…ca na…asa le sta scris in spirit.

  36. Purly: nimic nu te indreptateste sa-l numesti pe d-l Orasanu „prietene”. Pentru simplul motiv ca va despart o suma de biblioteci si un munte de experienta.
    Retrage-te si pune mana pe o carte,; macar de una de bune maniere!

  37. Experienta aia nu stiu cat de buna e…sincer…sa nu fie chiar paguboasa…
    Cat despre lectura se vede clar ca are tipu’ o vasta cunoastere, in special in ceea ce priveste manierele…

  38. purlywazla
    Aşa cum ţi-a spus toată lumea mai sus, şi azi şi ieri şi în toate zilele trecute, ai îmbrăcat o haină care nu ţi se potriveşte : vrei să convingi tu pe toată lumea care crede că ce spui tu sunt tîmpenii, că dreptatea este de partea ta.
    Ei bine, nu este. Nu pe acest blog. Aşa că, HAI PA!

  39. Nu vreau sa conving pe nimeni de nimic…Doamne fereste…pe unii de pe aci nu au putut sa ii convinga nici 20 de ani de democratie.

  40. Am plecat, va las sa va faceti de cap in minunata secta a comunistilor convertiti…cinste voua si multa sanatate…ati reusit multe in 20 de ani, se vede ca sub obladuirea voastra morala tara asta a iesit din impasul politic si economic si social si etic…bravo…se vede ca nu ati citit degeaba… spor in continuare…spre implinirea planului cincinal!

  41. purly
    Cu indivizi ca tine, şi ca rh, folosesc singura modalitate de adresare pe care o aceştia îs capabili să o înţeleagă.
    Indivizi ca tine, în fapt nişte nesimţiţi notorii, se folosesc tocmai de buna creştere a oamenilor, ca să îi contrazică cu obraznicie zilnic, mimînd o comportare civilizată.
    Ţi-am mai spus : nu predici iudaismul într-o moschee şi nu îl faci pe Iisus impostor într-o biserică creştină.
    Adică, nu ţii cu tot dinadinsul să îi faci tîmpiţi pe susţinătorii unui partid politic, exact pe blogul unde aceştia vin să discute cu plăcere, iar dacă crezi că poţi să suplineşti pe cineva, se ştie pe cine, ei bine, te înşeli amrnic – chestie de calibru.

  42. Pai daca tinem cont ca tara asta iesise dintr-un impas mare in ’89, iesire care a durat doar cateva zile, din pacate, impasul politic si economic si social il datoram celui sub a carui obladuire a putut sa se nasca si al carui nume nu o sa-l mai pronunt, fiind Duminica, lucru care pentru el nu are mare relevanta.

  43. sunt inafara romaniei, aproape 2 milioane de oameni, care cred in PDL:

    V-O DOVEDIM LA VOT:

  44. PURLI; ESTE O CÄPUSE; DELA MAIDANEZII USL

  45. s-au inpärtzit pe bloguri, ca sä combatä, fac f. bine, abia iese la ivealä

    primitivismul LOR si frica de PDL:

  46. stie cäpusa purli,
    cine e dl. Oraseanu?

    MÄ INDOIESC,

  47. Salut !

    Bine, sanatosi ???
    😀 😀 😀 😀
    Abia azi am reusit sa ma mai linistesc oleaca.
    Am tras toata saptamana sa fac un salt economico’social.
    Am esuat. 😥
    Imi mai trebuiau 10.000 de lire.

    No problem.
    Next time 😀

  48. Despre ce mai e vorba in propozitie ??
    Ma duc sa vad si ma’ntorc….

  49. @ Viq
    Vezi poate dai si de ale mele …


    Comentariul a fost moderat fiindcă este doar un atac la persoană și nu conține nici o referire la tema în discuție.
    Fil


  50. Bun găsit, copăceni! 🙂

    Vă citesc „pe furate” de vreo câteva zile, ocupat cu treburi ce nu pot fi „fentate” și zău dacă nu mă amuz! 😀

    Oameni simpatici, inteligenți și de bun simț vă străduiți inutil să-l aduceti la normal pe măscăriciul purligar care reactionează omenește doar la comanda dură a lui @ Sare-n ochi !

    Pe @filadel îl înteleg, e gazda și e obligat să tină ordine și ușa deschisă pentru oricine, ba să mai facă și curat după…

    Dar ceilalți?!
    Nu vedeți că nu aveți cu cine?!
    Pe @humoradu stii de unde să-l apuci, dna profesoară e constantă și probabil de bună credintă în ideile sale…
    Purly e însă un copil teribil, băgat in seamă de adulți, care s’alintă făcând pe GicăContra.
    Și-a schimbat cumva blogul „firma” în «kindergarden»?!

    Revenind la tema, c’așa-i frumos! (Viq dixit! 🙂 )

    Clemy ne-a obisnuit cu analize brici de neam consumat rezeva de steluțe, acum am devenit mai zgârciți !
    Treaba opozitiei este să facă zgomot la orice mișcare a puterii. Numa’ ca are de ales: strigă „lupu!” la orice sau numără până la zece înainte de a da pe goarnă. Că știți ce zice povestea – poa’ să vină lupu pe bune și nu te mai crede nimeni.
    Sau altă variantă: «De atâta lup, începe oaia să muște și ea!» 😆
    Și adio voturi numărate, cu tot cu sondaje cumpărate…

  51. Oho, Viq, salut! 🙂

    Să nu-mi spui că ai folosit decimal point în loc de virgula românească atunci când ai scris „câte” lire, că ăsta ar fi chiar ghinion sadea.
    De e vorba de 10000 de lire, adică v’o 50000 RON, necazu’ e mai acceptabil, nu s-a legat…
    Good luck next time! 😀

  52. Salut old man!
    O incantare sa citesc vorbele dvs. pline de calm si bunavointa.
    Asa e, cand nu ai cu cine te gandesti la ce ai ai la indemna.
    Da, Clemy are articole de o concizie si si patrundere pentru care fi invidiata. Eu as zice ca fara sparare, dansa face aici in paduricea noasta cam ce face si onorabilul Teoph in ograda dumisale. Si acest blog va creste si asta evident cu ajutorul si prin munca tuturor celor care il fac interesant, dar si celor car-l viziteaza .

  53. Nu e o virtute sa fi om mare in Romania acum…ati tacut in comunism ca niste muti, nu ati fi miscat un deget si nu ati fi scos un cuvant fie el scris sau rostit pentru libertate
    Dupa 90 ati inteles exact aceasta libertate prost si v-ati descoperit mati luptatori pt democratie (cand nu mai era nevoie de asa ceva) poate pentru a va spala rusine neputintei din trecut, gasind in final in fostul nomenclaturist basescu steaua de pe cerul romaniei…
    In 20 de ani ati fost eroi ai luptei pe care insa nu ati purtato niciodata… sa combati comunismul si pericolul comunist pe bloguri, dupa 20 de la revolutie e rusine pentru nu ati combatut nimic inainte de ea. Iar in astia 20 de ani ce ati facut…stat la soare si dat din gura si inventat principii scoase din neant caci fundament nu aveau cum sa aiba…Si unde au dus aceste principii, la ce au folosit…la nimic…la guvernare proasta dupa guvernare proasta…
    Voi vorbiti de „Kindergarten”? Mie mi-ar fi sincer jena…bravo mai adulti…bravo…stati intre voi…discutati intre voi si
    Imi spuneti sa plec …plec… nu am facut eu insa atat rau acestui blog cat voi, „adultii” , acestei tari… cred ca trebuie sa vorbim de rusine si sa vorbim de cine trebuie sa se retraga cat mai gaseste in el o doza de onoare…
    Multa sanatate va doresc si spor in orice faceti, spor pe care nu l-ati avut pana acum niciodata decat in propria voastra tacere in fata mizeriei pe care tot voi ati facut-o posibila.

  54. „mari” nu „mati”

  55. Purligaru, atentie si citeste atent linckul din postarea mea de laora 16:51,daca te tin bateriile dupa bauta cu care ne-ai amenitat……

  56. Am citit…e ok…dar nu mai am voie sa vorbesc aci…asta am inteles din avertizari si jigniri venite de la seniori toata ziua

  57. Viq,
    tu vroiai sa faci un salt economico-social pe banii tai?
    😀 😀 😀
    Nu ai specificat asta dar eu sper ca nu.

  58. ei, vad ca unii „se exprimau” si inainte de 89. Altfel ar trebui sa se tina de nas cand afirma asa ceva: 😆
    http://www.gandul.info/politica/crin-antonescu-patriciu-e-un-comic-si-un-mincinos-partenerul-meu-este-voiculescu-nu-el-exclusiv-8549445

  59. Purly,
    daca se putea face ceva inainte de ’89 nu mai era regim opresiv, totalitar, dictatura etc, era asa, un fel de capitalism original, de cumetrie.

  60. Gingăşii purligăreşti de azi :
    – „andrzej, desigur, nepriceperea duce uneori si la accese de ras.”
    Ieri îi spusese filadel, că discuţiile sunt libere, deci…
    -” Tiberiu … sunteti ultimii cinci oameni care mai cred in PDL in tara asta…”
    No coment…
    -comentul de la ora 13,24, denotă exact ce face puştiul (?) acesta, aici : îi denumeşte comunişti, pe cei care denunţă viguros (aka noi), pe comuniştii adunaţi sub pulpana lui Ilici, cu binecuvîntarea turnătorului securist, felix = uslinoşii.
    – – –
    Pur şi simplu, îmi este greaţă.
    O zi bună vă urez, tuturor!

  61. Prietene eu nu am treaba cu USL…eu am treaba cu cei ce sustin un viteaz ministru sub Iliescu inca de la inceput, un viteaz om in executiv inainte de 89 …dar care combat teoretic comunismul (ceea ce e de apreciat, ce naiba, desi nu au vrut sa o faca cand chiar era comunism) fara sa isi dea seama ca il sutin tacit…

  62. Linckul pus de mine la ora 17,02 este strict la TEMĂ, şi este în strînsă legătură cu comentul meu de la ora 12,00 şi cu cel de la ora 12,55, comenturi la care purligaru, nu a răspuns, dar pretinde argumente.
    El, are altă treabă pe acest blog. Limpede ?

  63. andrzej,
    😀

  64. Hei, VIQ!
    Unde eşti ?
    Zi şi tu ceva, „ce naiba, na!” vorva lu’ purly…

  65. Purligaru, ca sa intelegi si matale: uimirea sau o situatie paradoxala poate starni aceese de ras…
    Daca vei avea rabdarea sa cauti vei gasi si sursa afirmatiei mele(mai ai muuuult der citit ). Pana atunci numai bine, si un „hai sictir” neaos!

  66. plosnitza-purli,

    nu se lasä, e un amärat, ce insirä vorbe färä noimä, un cretinicä plätit cu ziua-.

  67. Prietene, la 12:55 ai scris baliverne…si sunt sigur ca iti dai si tu seama de asta…daca nu…ce sa spun…nu imi pasa
    @andrzej … spune-mi tu, prietene, despre ce vrei sa vorbim, te invit, ca si pe nea Orasanu, la o bere… putem acolo discuta despre lecturi ca nu are rost sa bag bibliografii in loc de comentarii, nu crezi? Aci sunt in ingrata postura de a fi Gica Contra…nu pentru ca as vrea sau dupa cum se spune p’aci…primesc bani sau alea…ci pentru ca in bun spirit democratic tot binele iese din contradictie…doar eu stiu cat de mult m-am schimbat de cand ma perid pe aci…si nu imi pare rau…
    Altfel…am postat un comentariu la 11:56…mie imi pare serios si de discutat… de acolo insa treburile au luat-o razna…si nu imi pot asuma vreo raspundere pentru asta…

  68. gen theo…cum orice loc is are becaliul sau…

  69. Purly
    vorbești de parcă comunismul ar fi murit, de parcă democrația s-a instaurat ferm și pentru totdeauna în România

    v-ati descoperit mari luptatori pt democratie (cand nu mai era nevoie de asa ceva)

    de parcă din momentul 0 al anului 1989 toate problemele noastre legate de acest subiect s-au încheiat. Te anunț că nu-i așa. Nici pe departe.

    Despre perioada dinainte de 89 nu intenționez să polemizez cu tine fiindcă refuz să mă plasez defensiv (prin urmare asociativ) față de o perioadă neagră din istoria noastră (pe care numai unii dintre noi au trăit-o). M-aș rezuma să-ți amintesc că în acea perioadă ROmânia a suferit o dictatură de cea mai joasă speță impusă de o putere străină, prin forța armelor, care nu a avut nici o reținere să utilizeze orice mijloc și metodă pentru a o păstra. Evident că nu poți să-ți amintești ceva ce n-ai trăit. Partenerii, aliații și dușmanii ne-au izolat într-un cor pe o singură voce și nu-i de mirare că am ajuns să trăim niște culmi absolut incredibile de comunism românesc. A fost și supraviețuire, a fost și coalizare surdă împotriva unei istorii nedrepte îndreptată către unui popor pașnic pentru simplul motiv că se încăpățîna să existe într-un loc nepotrivit pe o hartă. Între Scyla extincției neamului și Caribda comunistă a existat foarte puțin spațiu de manevră. Te pot consola însă cu o oarecare tristețe că mare lucru în privința României nu s-a schimbat ceea ce îți oferă ocazia să faci într-adevăr chiar tu toate acele fapte pe care noi, zici tu, nu le-am făcut.

  70. „la 12:55 ai scris baliverne”.
    Taaare prost mai eşti, măi biet băiet infantil – sau după caz, slujbaş mercantil.
    Bine a spus Andrzej : hai…pa 🙂

  71. Salut , tutoror !
    In primul rand cer scuze prietenilor pentru iesirea din postarea de la ora 17:27.
    Constat ca de multe ori teme importante sunt deturnate de la comentarii firesti „pe tema” din cauza unorora a carei unica menire este blocajul si distugerea unei dezbateri argumentate . Aici ca si in alte locuri asemenea sunt oameni care gandesc si care din bunavointa ar putea da liderilor politici si solutii nu doar critici.
    Sunt pe deplin convins ca multi din cei care citesc regulat acet blog, dar mai ales buna parte din cei care si indraznesc o opinie scrisa sunt oameni cu probitate in domeniile in care activeaza sau au activat, cu experienta , dar mai ales cu bunsimt.
    Este de neplacut(chiar daca este”corect politic” ) sa fim obligati sa suportam mojiciile si aberatiile unor oameni cu discernamant redus, sau cu multi ani lipsa din cei 7, sa fie tolerati aici.
    Pot fi amuzanti pana la un moment, insa de cele mai multe ori obraznicul uita ca aici nu poate fi ca la el acasa cu gratare sfaraind si manele date „sa uda tot cartierul”.
    Nu regret nici un moment absenta unuia sau a altuia, insa unii macar nu sunt grobieni , chiar daca sunt mult mai otravitori si mai periculosi..

  72. Incercam, incercam… daca am reusi sa nu ne injuram, macar o zi poate am intelege ca avem mai multe in comun decat ne plac sa credem…

  73. @andrzej am postat un comentariu la 11:56 si daca ai impresia ca m-am injurat singur dupa aia te inseli…

  74. purly,

    sincer mi-e milă de tine!
    tu mai ai părinți ori, în zelul tău iacobin, le-ai luat gâtul pentru că, făcând pe dracu’n patru intr-o perioadă crâncenă, s-au străduit să te facă pe tine om?!

    Te-am „citit” nu pentru că aș avea cine știe ce calități, ci pentru că în urmă cu zece ani am avut același război cu băieții mei.
    Acu viata i-a adus în situatia de a a-și lua soarta în mâinile proprii și tonul lor vindicativ se îndulcește treptat.
    Poate pentru că realizează că așa, cu privirea în pământ și spinarea incovoiata ca alti 300 de milioane de europeni, noi părinții lor n-am avut altă grijă decât viitorul lor ca OAMENI.
    Nu e o calitate deosebită să fii om in vârstă in România de azi (nu „mare”, ci în vârstă, uite incă o dovadă de gândire copilărească!), e chiar o nefericire să vezi cum „rămâi” de șuvoiul principal, cum istoria nu ți-a oferit șansa să crești drept sub soare prin propriile puteri, ci răsucindu-te chinuit după lumină sau mai rău, in umbra otrăvită a altora.
    Calitatea este ca, în ciuda a tot și toate, când privești în urmă și nu ai ce-ți reproșa – pentru un blid de linte nu am făcut pactul cu diavolul!
    Poate ce-ți spun eu acum, copile cu mintea încă necoapta, să-ti sune a gol. Timpul, experiența și toate cele trăite peste ani îți vor adăuga înțelesuri celor spuse de un old trecător prin trei epoci istorice – democrația populara de import sovietic, epoca de aur ceaușistă și epoca de tranzitie fără sfârșit.
    Dacă ajuns măcar la vârsta pe care o am eu acum, te vei putea privi în ochi fără să roșești, înseamna că spusele mele de azi n-au fost în vânt!
    Respectul pentru tine, copile, începe cu respectul pentru cei dinaintea ta și pentru ceea ce au putut clădi ei, cu puterile lor.
    Altminteri nu ești decât o himeră, o alcătuire ce nu există în realitate – un arbore fără rădăcini!

    Să fii sănatos!!!

  75. Purligar, ai grija de tine!,… Un sfat parintesc….

  76. Old, ai spus ceea ce si eu voiam sa-i spun nevarsnicului nostru Purligar in postarea de la 18:14.
    Stima!

  77. Oldhashule, chapeau!!!
    Tare mă tem că purly nu vrea! să înţeleagă ce spui.
    Au mai spus ce ai spus tu şi alţii, de nenumărate ori, pe acest blog.
    Dobitocul este dobitoc şi, PUNCT! Asta E!

  78. andrzej, am inteles mesajul…daca intre injuraturi intra si amenintari, si nu e prima, pricep prea bine… o sa imi iau talpasita de aici…
    oldhashu…ma refeream strict la politica… ati tacut cand nu a trebuit acum vorbiti cand nu mai trebuie…si cei ca mine vor plati ani buni pentru asta…
    filadel, te salut cu sincera simpatie…

  79. Purligar, se pare ca nu ai inteles nimic. Era un sfat pe care il dau zilnic si fiului meu, care (cred ) este de varsta ta.

  80. … iar treaba cu talpasita zic eu, nu esteo idee rea……

  81. heeeeheeee, , purligar, pentru stiinta ta, expresia”hai sictir” , nu este chiar o injuratura ci o formula adresata unui ins agasant(ca tine), gen celei folosite azi :” ma islabeste-,ma” sau fapasi fraiere….. Cand spun ca e timpul sa pui mana pe carte , nu glumesc si nu vreau sa te insult. Mai ai timp.
    Pa fraiere!

  82. @ Tibi, are doar scuza că n-a dat piept cu o tiranie autentică ca să poata realiza continutul strivitor de destine omenești din spatele cuvintelor vânturate cu atâta ușurintă.

    @ purly, cei ca tine au atât de puțin de plătit față de cât am fost noi obligați s-o facem. Si totuși, uite, in ciuda tuturor greutăților, am reușit să ridicăm o generație care să ne învețe democratia și ce ar fi trebuit să facem ca să merităm a ne numi oameni. E ceva totuși, nu?!
    Nu sunt adeptul măcinisului de vorbe în gol, de la mine vei mai primi replici doar pentru idei, nu reproșuri ori contre!

  83. Nu dragă oldhashu, purly nu are nici-o scuză.

    El vehiculează idei prefabricate numai pentru că este incapabil să gîndească.
    El este produsul ideal al ideii lui ceauşescu despre „omul nou”, idee dusă la împlinire de nemernici cum este abramburica sau bondrea – şeful de la S.Haret, securistul de serviciu de la facultatea de filosofie pe vremea împuşcatului.
    Purly este exact reprezentantul masei de manevră pe care mizează aceşti ticăloşi de sorginte kaghebistă, care nu pot tolera o Ro prosperă, lîngă graniţele Maicii Rusia.
    Despre asta este vorba.

  84. Cred că am un mesaj la spam.

  85. Old
    Spuneam că purly nu are nici-o scuză.
    El este produsul sistemului de învăţămînt al bramburicăi şi este purtătorul de cuvînt al antenei trei, fief al securiştilor de sorginte kaghebistă.

  86. So….

    mai intai la tema ca asa’i fromos.

    1. Cresterea economica, sau mai bine zis stabilitatea economica obtinuta dupa chinurile facerii din ultimul an si ceva in conjunctura internationala actuala, cred ca este pana acum cea mai mare realizare economica a unui guvern postdecembrist.
    Guvernul Tariceanu a scos un scor mai bun cred, dar a jucat in alt meci.
    Ma refer strict la partea buna a guvernarii nu si la tampenia cu care si’a distrus tot sporul si a lasat si mostenire o ghiulea legata de niste picioare ca grisinele.

    Iar aici este momentul sa luam in calcul si riscul ca Boc sa faca o greseala asemanatoare.
    Daca o ia pm populism, e ca Bula cu dunga rosie peste zugraveala.

    2. Opozitia.
    Clemy are dreptate. Daca Boc merge cu grija si nu face prostii monumentale, sansele USL de a succede la putere se cam duc pe apa sambetei.
    Am parerea ca deja tensiuni interne sunt pe cale sa erupa si se auto’intretin crescator cu fiecare zi in care economia Romaniei se misca. Pentru ca oricat de tampiti or fi inteleg ca daca economia se insanatoseste, asta va permite si putina relaxare, masuri de incurajare mai consistenta a clasei mijlocii pe linia afacerilor private, ceva sprijin cu picatura pentru paturile cele mai defavorizate, toate fiind percepute ca un sprijin al unui parinte grijuliu nu ca devalizarea trezoreriei.
    Si prevad si ei ca pierd sansa rascoalei maselor.
    Nu le mai ies in strada decat liderii de sindicat. Si aia sub acoperire, sa nu’i stie nici familia.

  87. Tibi

    Te infierbanti exagerat si asta’ti ia din grade si din credibilitate.
    Treaba ta.

  88. Purly

    Trebuie sa recunosc ca ce ai pus acolo la 11:5sase este intr’adevar monumental.
    Nu sunt de acord cu maniera in care te’au palmuit amicii, dar cu evaluarea da.

    Si aici cred ca e momentul sa’ti faci o autoradiografie.
    Gandeste’te serios daca vrei sa te reprezinti pe tine in fata celorlalti, cu parerile tale sincere, cu evaluarile tale personale, cu ceea ce te reprezinta pe tine, sau vrei sa fii o vuvuzea de transmisie a tampeniilor alora.
    Am convingerea ca ce ai pus acolo este imposibil sa fie rodul deductiilor tale. Mi se pare absurd.

  89. Gino, Old

    10.000, adica zecemii.
    Aici nu e mare branza daca iei in calcul ca un pachet de tigari e 7,28 lire.
    Si nu, nu am pierdut banii aia, ci atat mi’a lipsit sa fac „saltul”.
    Este adevarat, bucata e apetisanta dar e totusi prea mare pentru falcile mele verzi inca.
    Poate in conditii normale nici nu mi’ar fi trecut prin cap sa ma reped la o asa chestie.
    Dar nu traiesc in conditii normale.
    De cativa anisori.
    Gata despre mine. Nu’s in postare.
    Cand oi reusi ceva cat de cat consistent, fac o filma, si va chem la o cafea ca sa ne uitam la ea. 😀 😀 😀 😀

  90. VIQ
    Ai dreptate. Ceea ce ai spus tu CALM, am spus eu exasperat de vuvuzele.
    Citesc acest blog, tocmai pentru că m-am săturat de imbecilităţile proferate de antena lui felix.
    Dacă tu crezi că purly este recuperabil, este treaba ta.

  91. Ma duc sa pun niste litere de vorbe despre o chestie ce o am in cap de la povestea tembelului ala din Insula Mortii si mai revin.

  92. Tibi

    Nu stiu daca e sau nu.
    Nu cred ca ma preocupa asta atat de mult.
    Dar nu’i arunc ceasca’n fata ca’l murdaresc pe el pe exterior si pe mine pe interior.
    Iar pe deasupra el se spala mai usor decat mine pe dinlauntru.

  93. Buna seara, buna seara.
    @old, tibi, filadel, viq, gino, ela, eu cred ca nu trebuie sa ne mai batem capul cu purly. Din pacate omul are ideile lui fixe si un rol bine determinat, anume sa deraieze discutiile.
    @viq, salut. Eu cred ca trebuie sa discutam de cresterea economica din timul mandatului lui Tariceanu in alti termeni. In primul rand ar trebui sa decidem daca cresterea economica a fost reala sau a fost doar una conjuncturala. Inclin sa cred catre cea de a doua varianta ptr ca cresterea economica s-a bazat in mare parte pe consumul creat de creditul mult prea lejer si de banii trimisi in tara de romanii aflati la munca in strainatate.

  94. Domnule Tiberiu Orasanu, este posibil sa ma fi inselat in primul meu comentariu la acest articol…iar toate se puteau discuta…era o vreme cand veneam aci si injuram intai abia apoi intreband… mi-am dat seama insa ca am interlocutori nu prosti…cand plecam de la idei preconcepute ajungem la ce am avut aici in ultimele ore…adica un mare gunoi…si imi recunosc partea de vina…
    aceasi discutie am avut-o si cu Sare’n’Ochi… si a mers…a mers si cu filadel si cu Viq…eu nu pretind ca le stiu pe toate, am insa reactii din orgoliu uneori si asta ma costa…ne costa…daca exista o sansa sa ne intelegem ok, am sa o folosesc…
    Repet…era posibil sa ma fi inselat…poate am pus pe masa o teza falsa…poate nu…dar…na…in fine…de la asta la a ajune sa fiu facut in nenumarate feluri (si nu ma refer la „hai sictir”…ca din astea gust si eu)…dar de exemplu sfaturi catre carte, „Dobitocul este dobitoc şi, PUNCT! Asta E!” si alte din astea ma scot din sarite rau de tot…sa faci pe cineva dobitoc e al naibii de usor… nu vreau insa sa raspund in aceasi maniera
    Si ca sa stabilim una si buna… nu am nicio treaba cu a sustine comunismul, foste guvernari si alte ineptii ce le aud pe aici si nu reprezint nici antena nici realitatea…

    Asta e starea de fapt… se poate continua de aici sau ba? iar asta e o intrebare valabila pentru toata lumea… repet…vin aici pentru a gasi lucruri pe care nu am cum sa le aflu printre semenii de crez politic si economic…nu pentru a convinge pe altii de validitatea ideilor mele…

  95. VIQ
    Exact asta este greşeala ta : crezi că astfel de indivizi, se spală.
    Nici vorbă de aşa ceva.
    Ei sunt atît de murdari şi sunt conştienţi că sunt, încît vor cu tot dinadinsul să-i murdărească şi pe ceilalţi.

  96. @Viq…nici pe exterior nu dispare jegul prea repede…

  97. purly – ora 20,03
    Vorbe, vorbe, vorbe, fără pic de acoperire.
    Tot ce faci tu, este vorba lui Clemy : să deraiezi discuţiile.
    Şiii, hai să fiu ceva mai explicit : lasă blogul acesta, să respire.
    Nu-l mai împuţi cu inepţiile tale.
    Ţi-am mai spus ce şi cum daaar, spre deosebire de filadel, viq, oldhashu şi alţii. eu chiar nu am de gînd să mai tolerez prostiile tale.
    Pricepi ?

  98. Eu nu stiu cum dormi noaptea cu ale tale…intelectuale si de caracter, ultimele chiar grave…mai ales pentru un om cu experienta… trist… oricum e bine de stiut ca nu avem ce ne vorbi… tind sa cred ca esti fanatic ceea ce nu e niciodata bine…

  99. Tinde pe unde vrei daaar, nu mai te întinde pe aici.
    Împuţi locul, pricepi ?

  100. Mulţumesc pentru eliberarea comentului meu, de la ora 18,55.
    O seară frumoasă vă urez, tuturor!

  101. Servus Clemy 🙂 .
    In ce ma priveste nu-i nicio bataie de cap cu Purly, nu scriu doar pentru el, cred ca mai sunt oameni care citesc si poate gasesc de cuviinta sa creada ca ce spun are un rost.
    Personal pe el nu ma straduiesc sa-l conving, oamenii se conving singuri … sau nu.
    Oricum, prin firea mea am inclinatie spre conflict, discutiile monocolore le consider fara gust, fara miros 😀 .

  102. Eu am un semn în talpă. Din naștere. 😀 Dar nu mă deranjează la mers.
    De asemenea am păr în nas … ca toată lumea.
    Ca să scriu pe blog mă folosesc de o tastatură.

    Mai pot să vă spun multe lucruri despre mine dar nu cred că interesează pe cineva. Nici pe mine îndeosebi. 😀 😀

  103. O seara buna va doresc 🙂 .

  104. Ol ză best, Gino! 🙂

  105. 90% din probleme, oamenii si le creeaza singuri.
    90% dintre problemele pe care singuri si le creeaza vin dintr’o proasta comunicare.
    No comment !

  106. 100 la 100 dintre probleme, vin din toleranţa accentuată a celor care tolerează intolerabilul, în virtutea dreptului la toleranţă pe care intolerabilii, îl clamează ca drept democratic pe care ei, intolerabilii, îl calcă în picioare imediat ce capătă puterea. Remember Năstase ?

  107. Da, parca asa era cu democratia sunt unii tolerabili…altii nu-s…da…parca asa stiam si eu ca e…

  108. furiouswordpressripper

    @All,
    ma, da’ rai ati fost cu purligaru’, si nemeritat. Eu cred ca putina atentie acordata celor de pe partea stanga nu strica niciodata, indiferent daca ii luati in serios sau nu. Plus de asta, toti gresim. Nu cred ca omul trebuia calcat in picioare. Zau!

  109. Furry
    Zău ?
    Ia citeşte ce spune purly pe bloaga sa. 🙂
    Io, oricum l-am băgat la spam, imediat de mi-a trimis un ping, la o postare despre altceva.

  110. Ce fac la mine e treaba mea…aci nu am sarit calu’…si altminteri e adevarul nunantat…

  111. Corect purly
    Ce faci la şi cu tine, e treaba ta. 🙂
    – – –
    Şi vezi că se spuuuune, nenanunenemaţat. OK ? 😀

  112. prietene eu cred ca tie iti trebuie o femeie…

  113. Scuze clemy, pentru acest schimb de replici cu acest idiot purligar tolerat, repet nu ştiu de ce, pe acest blog.
    Mă retrag.
    Toate cele bune vă urez, tuturor celor care scrieţi, citiţi şi comentaţi, aici.

  114. @viq,

    Ai uitat o categorie: cei care comunica bine , mimand o proasta comunicare. Suna cunoscut?, ca sa nu fiu rau inteles: purligaru’ face parte din categoria asta. Tu presupui ca toata lumea are intentii bune dar comunica rau, nope sorry nu este asa. El comunica foarte bine, dand vina pe o proasta comunicare. Am renuntat sa mai comentaz aici, atunci cand susnumita persoana a jignit pe toti comentatorii-cu voie, fara de voie? nu stiu dar cand o face sistematic te cam retragi. Este tanar? fara experienta? fara cei 7 ani d’acasa? este ok dar nu este vina mea. (punct)

    PS. Cum se face ca nu il vad pe la Teophyle?

  115. eugeni,

    si tu si altzii, venitzi sub alte nikuri.?????????

  116. PURLI; ARE SI ALTE NIKURI:

  117. @Eugeni,
    ai perfecta dreptate…

    theo,
    reciteste, te rog, inca o data ce a scris eugeni,
    nu cred ca ai fost atenta…..

  118. NU MÄ REFEREAM LA EL, scuze dacä am gresit

  119. @eugeni…poti citi cum s-au petrecut treburile pe aci… am exprimat o opinie si am primit reactii diverse…si cam asta a fost…

  120. in rest…cu „nu stiu dar cand o face sistematic te cam retragi. Este tanar? fara experienta? fara cei 7 ani d’acasa? este ok dar nu este vina mea. (punct)” ai dreptate…doar ca nu se aplica aici…

  121. somn usor oameni buni…

  122. purlii, este un sociolog handicapat, un conglomerat de neuroni bolnavi, ce ce crede istetz foc, dar moare de prost. astia sunt, ciorile care croncäne pe „ANTENE”

    se cunoaste cä e de serviciu, cä omul nu poate avea altä meserie,un amärestean

  123. stiu si din ce gascä face parte palitul -purlii.

  124. Se pare că lucrurile scapă rău de sub control în ce privește masacrul norvegian. Iar presa se comportă cel puțin straniu. Popularizează în draci discursul lui Breivik. Încep să se ambaleze evenimentele și să nu mai conteze ce s-a întîmplat acolo cu adevărat. Breivik n-ar fi reușit fără presă și am impresia că a dat foc la fitil.

  125. furiouswordpressripper

    @Tiberiu, ai dreptate, asa ceva nu se face. Am fost la @purligaru si am citit. Indiferent cum se aprinde scandalul, din vina cui, cine a inceput, etc, asa ceva nu se face. Ori suntem golani, ori nu mai suntem!
    @purligaru, Postul acela de la tine de pe blog nu te onoreaza… crede-ma! Eu zic sa-l stergi.
    Altfel, nimeni si niciodata, nici macar eu nu te mai pot lua in serios, aici sau oriunde.

  126. Va doresc o noapte linistita si o saptamana de cumpatare si reculegere, intram in postul sf. Maria.
    Dumnezeu preaputernicul , Sfantul Duh si pilda lui Isus sa ne mane pasii, Amin!

  127. @filadel,
    te referi la delirul norvegianului privind guvernul, regatul si ca sa i se dea conducerea armatei??
    cred ca incearca s-o faca pe nebunu ca sa scape mai ieftin..

  128. @furi …m-am gandit sa il sterg chiar mai devreme dar nu din partea ta trebuie sa vina acest indemn… desi iti dau perfecta dreptate…

  129. @skorpion…exact asta cred si eu…ii e frica de ii tremura si oasele in el… Iti dai seama ca nu va avea parte de cea mai fericita sedere in puscarie…

  130. Bine, reactia presei e usor ciudata…dar nu atat de anormala…audiente, vanzari…bani…de cele mai multe ori presa scoate si din piatra seaca iar acum au o mana cereasca…o vaca mare ce da ult mult lapte

  131. ce a scris purlii, e cartea lui de vizitä, si dacä sterge, tot la fel gandeste.

  132. Da, filadel
    Lucrurile scapă de sub control; aşa E!
    Ştii de ce ? Tocmai pentru că pîrliţi ca purli, capătă drept de expresie pe bloguri unde de fapt, n-ar trebui să fie lăsaţi să verse venin..
    Eugeni a pus un punct pe I, apropo de blogul lui Teofil. Corect ?
    Theo, ştie ce spune, ca de obicei.
    Viq, dragul de el, crede că democraţia din Anglia, se poate raporta la realitatea românească : drept de expresie, etc, în timp ce purligarii şi uneori furrioşii – atenţie la acest mercenar – tropăie nestingheriţi pe bloguri ca acesta.
    Nu mai spun nimik, pentru că nu-mi place să contrazic un om, în casa lui.
    Ce faceţi voi cu acest blog, este treaba voastră.
    Decideţi voi, cine mai comentează pe acest blog; chiar dacă mulţi dintre comentatori, au devenir strict, cititori.

  133. .
    furiouswordpressripper

    Ştii bine că nu te-am simpatizat niciodată; n-am să o fac nici acum, cînd îi spui purligarului că „aşa ceva nu se face”. Pur şi simplu, nu cred că ceea ce spui tu pe acest blog, are o alură de sinceritate. Chiar nu cred asta! OK ?

  134. @skorpion…de la un asemenea articol chiar poate pleca o discutie serioasa…in special in ceea ce priveste relatia dintre partidele europene si electorat, impreuna cu dorintele acestuia…

  135. Bleah! 😦
    Îmi vine taaare greu să mă despart de un blog în care am crezut că găsesc prieteni.
    Dacă văd că prietenii se lasă seduşi de idei contrare concepţiilor mele, se pare că nu am încotro.
    Asta E!
    V-a trebuit ceva timp, pînă v-aţi lămurit despre rh.
    Cîtă vreme vă mai trebuie pînă să vă lămuriţi despre purligari ?

  136. furiouswordpressripper

    @Tiberiu, dar nu simpatia ta este telul meu in viata, si nu cred ca cineva intreg si toate cele acasa isi doreste consensualitatea cu ajutorul cenzurii. Altfel, ce ne-ar mai diferentia de mentalitatea regimului criminal comunist? Nu simpatia reciproca ne uneste pe acest blog. Sau cel putin eu asa traiesc senzatia. De data asta, insa, recunosc ca @purligaru a comis-o si ti-am dat dreptate nu pentru ca m-ar interesa prietenia ta. Pastreaz-o!

  137. Salut Tibi! tot ce ai scris referitor la turbulente si turbulentii care vajaie pe aici este OK .
    Am postat mai sus un indemn la cunoastere interioara……, Noapte buna , si ganduri bune!

  138. furiouswordpressripper
    Ţi-am mai spus măcar odată, că tehnicile tale de „comunicare” , nu mă impresionează, nicidecum.
    Geaba îţi încerci puterea – de comunicare, desigur – pe acest blog. Nu convingi. Cei care tac, te ignoră. Cei impulsivi ca mine, te pun la punct – nu la colţ, să ne înţelegem dar, rezultatul este acelaşi : se vede limpede că macini vorbe goale, în zadar. Bine ?

  139. dle Oräseanu,
    noi ne bucuräm de prezentza dvs, soiul astora, de a venii cu murdärii , fac pare, din

    directiva lor „de partid.” VÄ ROG IGNORATZII:

  140. Da n-au decat sa se intalneasca si in „viceul” din spatele casei taranesti a lui Boc! Ipocritii astia au vandut tara…

  141. Salve Andrzej !
    Tac şi eu cît pot. Cînd văd că impertinenţa întrece orice limită, explodez.
    Noapte bună!

  142. Servus, dragă Theo!
    Mulţumesc tare mult pentru aprecierea TA!
    – – –
    Nu pot să îi ignor la infinit, pe aceşti ignobili; dacă mă simt jignit de inepţiile lor, reacţionez.

  143. furiouswordpressripper

    @Tiberiu, iti repet, am crezut si mai cred ca acest blog este un loc civilizat unde se poate discuta liber. Recunosc ca nu intotdeuana ma regasesc in ideile vehiculate aici, dar tocmai acest fapt imi place la acest blog. Ca este viu, ca este tolerant cu orice comentator care reuseste sa isi spuna parerea in mod argumentat, si ca, uneori, exista un spirit pe care nu il gasesc pe alte bloguri. Ma refer la spiritul autocritic si la onestitatea de a recunoaste greseala acolo unde este ea si nu aiurea, la acarul Paun.
    Ma vad sa silit sa ma repet, daca despre opiniile mele nu ai nimic de spus, parerea despre persoana mea iti apartine, dar e bine sa o pastrezi pentru tine, altfel, vezi tu, se pot intampla accidente precum cel cu @purligaru. Rgretabile, dar nu stiu cum se intampla sa calci in ele tocmai tu. Pesemne ca esti ghinionist.

  144. furiouswordpressripper

    „Absorbia defectuoasa si lipsa de reforma in propriile structuri vor fi ratiunile ptr care o serie de ministri isi vor pastra fotoliile”
    @clemy, cred ca s-a strecurat o greseala aici

  145. furiouswordpressripper

    O seara buna tuturor!

  146. furiouswordpressripper
    Vezi tu ? Comentul tău era cît-de-cît credibil, pînă ai dat cu bota în baltă :

    „Ma vad sa silit sa ma repet, daca despre opiniile mele nu ai nimic de spus, parerea despre persoana mea iti apartine, dar e bine sa o pastrezi pentru tine, altfel, vezi tu, se pot intampla accidente precum cel cu @purligaru. Rgretabile, dar nu stiu cum se intampla sa calci in ele tocmai tu. Pesemne ca esti ghinionist”

    – – –
    Presupun că, fiind o oră tîrzie, nu remarci incongruenţele de logică.
    Nu-i bai. Mai este şi mîine o zi. Mai vorbim despre, OK ? 🙂
    – – –
    Despre opiniile tale, am fost fooooarte explicit.
    Despre accidente, n-am nimik de spus. 😛 = purly, he, he, heeeee 😀
    Ghinionist ? Parţial DA, parţial, nu prea! 🙂

    Hai, că mă faci să-mi pierd timpul 😛 Noapte bună!

  147. Daca ai avea o femeie nu ai mai pierde timp niciodata…spun si eu…

  148. Purly
    Rămîne cum a spus Andrzej; nu te impacienta : „hai siktir”, înseamnă simplu : pleacă de aici. 🙂
    a LA TURCA, BRE! 🙂

  149. aha…parca spuneai si tu ca pleci…nu stiu…ne batem in care pleaca primu’?

  150. Mno, Copacule drag, am mai spus ; dacă te laşi cotropit de purligari şi de riperfurioşi, cu ei vei înmuguri d’amu’ înainte.

  151. macar va inmuguri in mai multe culori

  152. Buna dimineata !

    S’au incins spiritele aseara 😉
    Inevitabil.
    Nu cunosc prea multe cazuri in care persoane din tabere idologice diferite sa se pupe sincer din prima 😀
    Cunosc multe in care s’ar casapi cu drag din prima 😀
    Nici macar nu se cunosc decat drept inamici ireconciliabili.
    Dupa ce se cunosc putin au sansa sa gandeasca unul la celalalt, si sa se cunoasca ulterior la next level.
    V’ati gandit vreodata ce s’ar intampla daca intr’un armistitiu de 3 zile, combatantii celor doua armate s’ar intalni la o bere, o cafea si’o muzica de sara la un bar din „tara nimanui” ?
    Cum s’ar impusca unul pe celalalt la reluarea ostilitatilor ?
    Asta e bun de subiect de nuvela.

    Poate sunt mai greu de inteles uneori.
    „Poate” 😉
    Dar niciodata nu am agreat traiul intr’un cocoon pe care sa nu mi’l agreseze nimeni.
    Toti ne dorim in subconstient asa ceva dar realizarea unui asemenea obiectiv e similar cu sinuciderea.
    Este drumul sigur spre pufosul tobogan al slabicunii si disolutiei sinelui.
    Parere personala.

    Un psiholog spunea ceva de genul : „Oamenii au tendinta sa se conformeze parerii pe care cei din jur o au despre ei”.
    Am tratat intotdeauna interlocutorii drept persoane de valoare.
    Aproape toti fara exceptie au facut tot posibilul sa nu ma dezamageasca. Ca au reusit mai mult sau mai putin, asta e alta poveste. Dar s’au straduit ceea ce e un mare castig mai ales pentru ei. Fapt pentru care le multumesc.

    Cand am pornit proiectul asta l’am gandit drept „CopaculDinPadure”, nu „MarulDinParadis”.
    Click va rog pe „About” sus/dreapta si revedeti panoul cu meniul zilei.
    Nu am schimbat nimic.
    Am fost cat am putut de consecvent in respectarea lui.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s