Cine se aseamănă se adună

După ce ieri PNL și-a îmbogățit rândurile prin prezența lui Sorin Roșca Stănescu, a venit rândul protestelor din Piața Universității să aibă parte de un nou susținător, nimeni altul decât liderul comunist și rusofon de la Chișinău Vladimir Voronin. „Susținem protestatarii din România și vrem ca acest regim și acest președinte al României să plece”, a declarat liderul rusofonilor moldoveni într-o conferință de presă. Limbajul domniei sale este întru totul asemănător cu cel al liderilor opoziției care și ei cer plecarea președintelui în funcție. Și tovarășul Voronin nu s-a limitat la a-și anunța doar susținerea pentru mișcările stradale ci a anunțat intenția de a organiza la rândul său ample mișcări de protest stradale pentru înlăturarea coaliției pro-europene care conduce în prezent guvernul Basarabiei, coaliție pe care o acuză de uzurparea puterii de stat. O formulare verbală care seamănă izbitor cu retorica practicată de liderii opoziției române. Cine se aseamănă se adună.

Putem deci spune că în decurs de două zile mișcarea „Occupy București” care a pornit din nemulțumirea onestă a unor oameni față de clasa politică românească a reușit să fie acaparată atât de o opoziție aflată într-o goană disperată după o legitimitate iluzorie și să obțină sprijinul unuia din cei mai retrograzi lideri europeni. După astfel de „succese” probabil că protestul din Piața Universității ar trebui să tragă obloanele pentru că și minima credibilitate de care se bucura în ochii opiniei publice s-a făcut țăndări.

Și în timp ce Vladmir Voronin își anunța sprijinul pentru protestele din Piața Universității, la București, Crin Antonescu, aflat în studiul uneia din televiziunile de casă (una din cele două Realități) mai dădea încă o probă de prostie patentă susținând că „E adevărat că partidele din USL nu stârnesc încântarea și entuziasmul românilor, dar nu este adevărat că USL este egal cu PDL„. Adâncă observație care mai are și dezavantajul de a fi mincinoasă. Din perspectiva puținilor protestatari sinceri din piață, nu discutăm aici despre activiștii de partid care joacă rolul „indignaților” și nici de galeriile echipelor de fotbal, USL și PDL sunt vinovate în egală măsură de problemele cu care se confruntă țara. Pentru că atât PSD cât și PNL și PDL (nu punem la socoteală și UDMR) s-au rotit în continuu la guvernare de 20 de ani în diferite forme și sub denumiri diferite. PSD a guvernat și singur dar și în coaliție cu PDL și a susținut guvernul minoritar al premierului Tăriceanu. PNL s-a aflat la guvernare alături de țărăniști și democrați, apoi din nou alături de democrați ca apoi să guverneze singur. PDL, care își are originea în FSN-ul lui Iliescu și Roman, s-a aflat la guvernare și alături de grupul Iliescu, și alături de CDR iar acum conduce o coaliție guvernamentală. Nu mai discutăm de traseiștii politici care au reușit să  străbată aproape întreg spectrul politic în două decenii de politică de cumetrie.

Acesta este tabloul trist a opt zile de proteste a la romain. Orice comparație între mișcarea cu adevărat reformistă care a fost Piața Universității și ceea ce se întâmplă acum este inutilă. Piața Universității a reprezentat un pas important în democratizarea României, a fost catalizatorul care a dus în cele din urmă la victoria CDR în 1996, a creat lideri (care nu au confirmat din păcate ulterior) și a forțat regimul Iliescu să își arate adevărata față. Mica demonstrație de acum nu are nici una din aceste trăsături. În plus, prin infiltrarea galeriilor de fotbal a devenit și violentă, ceea ce originala Piață a Universității nu a fost niciodată.

Și tot ieri, timid, PDL și-a făcut apariția pe ecranele televizoarelor prin Monica Macovei și Elena Udrea. Și dacă Monica Macovei este o persoană care poate de una singură să câștige procente pentru PDL, prezența Elenei Udrea nu aduce nimic în plus partidului. Din contră. Fac un apel sincer la adresa președintelui Băsescu: doamna Udrea trebuie să părăsească Guvernul și dacă se poate trebuie sa fie trimisă într-o călătorie în jurul lumii. Succesul planului de reforme prezidențiale depinde în bună măsură și de dispariția politică a acestei doamne.

Clemy

164 responses to “Cine se aseamănă se adună

  1. neata,
    chestia lui voronin este cel mai elocvent lucru pentru ce se intimpla acum in Romania, in piata universitatii, in alte localitati + mitingul uslinosilor de joi.

    initial mitingul de joi a fost organizat doar de PNL, eu am primit in cutia postala un fluturas pentru mitingul de joi, cica, pentru LIBERTATE, ce naiba nu exista libertate in Romania???

    psd nu se bagase initial pentru ca aveau alt plan si anume; au declansat vandalizarile din noaptea de simbata spre duminica sau duminica spre luni, iar ponta cu biletul deja cumparat inainte de vandalizari

    a fugit luni direct la strasbourg cu dovada, dovada, dovada, iata ce stat politienesc avem in romania. S-a dus la Strasbourg pentru a cere ca Romania sa fie bagata in aceeasi galeata cu Ungaria…..

    cind a vazut ca s-a fisiit chestia europeana, a participat si el cu jumatate de gura la mitingul organizat doar de liberali….

    sint multe dedesubturi care trebuie sa ajunga la suprafata!

  2. Buna dimineata.
    @skorpion, lucrurile astea vor iesi la suprafata. Si chiar mai repede decat ar dori unii.

  3. poate aflä romanii, cum i-a fäcut de ras , usl-uk, cu mizeria de demonstratzii fäcute, si trädarea lui ponta.
    despre asta trebuie sä se scrie.

    despre acest cliseu de popor cersetor, incult si prost crescut,
    ce l-a fäcut , hoardele CUMPÄRATE SIGUR; DE D:DIACONESCU
    OTV SI ANTENELE; AU CÓNFISCAT DEMONSTRATZIA:
    VOICULESCU SI DIACONESCU SUNT ALIATZII usl.

  4. Salutăm pe această cale inițiativa tovarășilor noștri care au produs o clarificare ideologică necesară. Ce spun eu? Fierbinte. Astfel încît să priceapă nu numai iapa dar și potcoava, balega și stăpînii ei.

  5. @filadel, salut. Cred ca sprijinul lui Voronin nu era in plan 🙂

  6. sprijinul lui voronin = sprijin PUTIN-esc pentru usl
    🙂

  7. FIL;

    BARICADA, face parte din oastea manipulatorilor?

    SÄ-I FIE RUSINE.

  8. Sănătate, copăceni! 🙂

    Cu asemenea „prieteni de afară” pe care îi are USL, nu-i mai trebuie adversari politici! 😀

    Voronin, daragoi tavariș, i-ai ajutat de i-ai îngropat!!!

    Când nu doare, prostia erupe verbal! 😉

  9. Buna ziua!
    Pai , ia sa facem un scurt inventar, sa vedem cum se prezinta o saptamana de proteste in Bucuresti:
    -hoarde de huligani care au devastat centrul capitalei;
    -pensionari imblaniti imbuibati care se plang de foame;
    -pensionari si someri care se plang pe buna dreptate de saracie;
    -tineri studenti struniti de abramburica;
    -tineri exasperati de politicienii tuturor partidelor, caresi vad viitorul compromis;
    -un miting uslinos anemic si caraghios care a aratat ca un carnaval de prost gust(paparuda de Mazare cu sleahta sa de curve ambalati ca la un bal mascat) cu vorbitori defazati ale caror cuvantari au atins de cele mai ulte ori culmea absurdului;
    – o incercare nereusita de puci mascata intr-o revolta „spontana”;
    – o media latratoare care de ani de zile indemna la rasturnarea statului de drept prin forta unor mercenari din interior si din exterior;
    – o opozitie tradatoare care denigreza tara facand un loby mincinos si ticalos in speranta castigarii prin presiuni oculte a puterii si subminararea democratiei(atata cata e) pe care insa niciodata nu au dorit-o;
    -au iesit la iveala cu acesta ocazie aliantele de subsol a celor din usl(vezi inregimentarea unor securiti notorii S.R.S, Dinescu si altii si a unor dusmani declarati ai Romaniei- stalinistul V. Voronin);
    -un PSD cu un lider obraznic dar tamp, nesutinut de baronii din teritoriu;
    – trupe de jandarmi conduse atat de neprofesionist incat au fost in unele situatii ridiculizati de derbedeii condusi din umbra de nu se stie cine(?):
    – o coalitie de guvernamant adormita de petreceri si concedii luxoase, care aiesit dupa 7 zile cu declaratii sablon facute de cele mai contestatbile personaje(Udrea, Oltean si alti micimani:
    – declaratii defazate (sau interesate) ale unor lideri europeni aflati ei isasi in cadere libera in zonele din care provin;
    -un presedinte obosit si neinspirat cantonat in astptarea inspiratiei sau a unor greseli ale opozitiei care de alfel nu au fost si nu vor intarzia sa tot apara prin declaratiile isterizate de panica a celor trei castrati ai usl: ponta, antonescu si constanti;

    Ce va urma?, nu pot intui , oricum acest inceput de an nu vine decat cu multe probleme din exterior, o criza de identitate in interior forjata de lideri inepti si o clasa politica autista si sau ticalosita de obsesia ciolanului.

  10. Salut, copaceni!
    Salut. Clemy
    Cu permisiunea voastra, as avea un comentariu ceva mai lung.
    Este o parere personala si sper sa o luati ca atare si mai sper sa nu supere.
    In privinta lui Voronin, erau de asteptat declaratiile de azi. Voronin, pe langa faptul ca este o exemplificare tipica a liderului comunist, a fost constant o porta-voce a Moscovei si si-a dovedit, la fel de constant, pozitia anti-romaneasca (stangistii/comunistii se exclud, ca ei sunt „internationali).
    Voronin a fost si a ramas un sovietic care vorbeste limba sovietica si asta il defineste si spune tot.
    In privinta subiectului Elena Udrea, am o pozitie putin diferita. Personal, nu o consider nici mai buna, nici mai rea decat altii. Are o anumita „stridenta” care ma deranjeaza uneori (si spun uneori pt ca doar uneori stau s-o observ). Ceea ce este cert, imaginea sa publica a fost creata in buna masura si de presa, presa pe care o vedem astazi cat este de „obiectiva”.
    Prim-planurile care intarziau indecent pe decolteul sau picioarele ministeresei, mi-au facut proasta impresie.Ca madame Udrea a pus si cu mana ei, nu contest. Dar, daca e sa vorbim despre motivele care ar impune retragerea personajului din spatiul public si functia pe care o are si asta, de pe pozitia unor oameni cu optiune de dreapta, cred ca ar fi mai corect sa evidentiem problemele care tin de activitatea lui Udrea ca ministru si ca lider PDL.
    Am insistat pe subiectul Udrea nu pt ca ma intereseaza personajul. Cred ca este mai degraba o problema de principiu. Un (viitor) partid de dreapta, asa cum cred ca ne dorim, nu m-ar convinge in campanie prin referiri de tip populist la vestimentatia, sau buna situatie materiala a cuiva, ca motiv de blam public in sine.
    Discutii argumentate pe probleme de competenta/incompetenta profesionalism/lipsa de profesionalism, respectarea legii, corectitudine/coruptie, discutii pe teme doctrinare care sa explice electoratului de ce e nevoie de o viziune si solutii de dreapta, asta as vrea sa vad si sa aud. Chiar daca oamenii ar avea probleme de receptivitate, se pot gasi modalitati de exprimare care sa ajunga pana la puterea lor de intelegere. Bariera reprezentata de reziduurile mentale stangiste trebuie inlaturata. Si asta, cred eu, ar trebui sa fie unul din scopurile si responsabilitatile pe care ar avea datoria sa si le asume un partid romanesc de dreapta autentic.
    E adevarat ca azi in Romania ai putea castiga mai mult vorbind despre cum sfideaza garderoba lui X poporul obligat la austeritate.
    Doar ca o asemenea abordare, repet, nu ar reprezenta, din punctul meu de vedere, acel salt calitativ in a face politica (de dreapta) pe care eu il astept si l-as sustine fara rezerve.
    Este o parere, punctul meu de vedere. Nu stiu in ce masura este impartasit si de voi. Dar important ramane schimbul de opinii pt ca el poate fi un bun mod de a construi sau, de ce nu, de a contribui la cresterea unui copac frumos :)))

  11. purligaru' anticomunist

    @Mih… subscriu

  12. Buna dimineata,

    Mare dreptate are Clemy. Socot ca asocierea a ce se petrece azi in centrul capitalei cu fenomenul Piata Universitatii din anul 1990, este o blasfemie.

    Exceptand fenomenul Piata Universitatii, care asa cum bine spune Clemy, a fost o miscare reformista,
    constat ca de cate ori PSD-ului nu-i convine cine este la putere pentru ca nu o poate influenta se lasa cu scandal in Romania.

    In timpul guvernului minoritar Tariceanu, cand PSD-ului
    i-a convenit si l- a sustinut, a fost liniste si pace.

    In timpul guvernarii Conventiei Democratice stim cu totii ce s-a intamplat, sindicatele rasculate non stop, mineriade, intr-un cuvant, prapad.
    Acelasi scenariu si in aceste zile.
    In locul minerilor din timpul CDR, galeriile de fotbal.

  13. purligaru' anticomunist

    am impresia tot mai pronuntata ca boc se vrea plecat… ce naiba cauta la autostrada…? acum…? chiar ii place sa fie injurat???

  14. purligaru' anticomunist

    macar daca nu ar ninge in draci… civa „infrastructura nu are vacanta” … suuuper

  15. purligaru' anticomunist

    *cica nu civa 🙂

  16. säracii gandacii rosii, crapä de necaz, uite cä nu-l huiduie nimeni,
    o sä cräpatzi de ciudä.

  17. purligaru' anticomunist

    @theo- nona… halt’ einfach mal fur 2 sekunden deine klappe…

  18. Andrzej
    Citisem doar titlul. Concluzia? Niste tzatze, ca sa nu le spun mahalagioaice cu poale-n cap. Dar daca citesc, poate imi dau seama ca am …dreptate? :)))

  19. Buna Mih!
    Nu as spune ca personajul respectiv ar fi doar o tzatza, ci chiar reprezinta o galerie de personaje decerebrate cautand febril in haul gol al mintilor lor solutii inimaginabile unor oameni cu mintile intregi.
    Ar fi multe de spus despre acest incredibil „apel”, care in fapt denota o mentalitate, sau un sindrom care cred inca nu poate fi catalogat de nici un psihiatru.

  20. Mih, salut! 🙂

    Uite ca mai este unul p’aci care gândește p’aproape referitor la EU.
    Trei femei au lăsat ceva urme în politica dâmbovițeana. În ordine cronologică Mona Muscă, Monica Macovei și Elena Udrea.
    Prima – inteligentă, prezentabilă, sclipitoare și, absolut de neiertat, independentă financiar, deci neșantajabilă!
    …a fost executată exemplar cu ocazia descoperirii”celebrului” angajament de colaborator al Securității, în realitate un document obligatoriu pentru oricine venea în contact cu orice străin, mai ales cu unul provenind dintr-o zonă „fierbinte” ca cea arabă. Bleah, cabală de masculi intimidați de statura dnei Mona Musca, trecând peste culoarea politică a limbricilor care au pus-o la cale! Ca în curtea lor liberală viețuia cu onor turnătorul Quintus, nu conta…
    A doua – inteligentă, integră și de neclintit in convingerile ei, adevărat Robespierre în fustă – a fost „avansată” în PE pentru a se evita contaminarea și a altora cu convingerile ei. Prezența ei mai puțin sclipitoare a făcut mai usoară misiunea masculilor intimidați de valoarea acesteia! Dar nu și-a spus încă ultimul cuvânt…
    A treia, în linia de can-can a politicii de Dâmbovița, n-a băgat capu’ între umeri când haita de masculi intimidați s-a dat în grup la ea. Simțind și sprijinul marinarului în curtea căruia răsărise, a contrat de câte ori a avut ocazia chiar dacă hardu’ n-a ajutat-o să puncteze mereu. Cel mai fierbinte moment a fost bilețelul roz cu miros de oil, trimis in fapt de seară cu motociclist guvernamental la Cotroceni pe care EU la scos la „înaintare”. Poate d’asta n-o iartă uslinoșii…
    Acu să facem o „sită” cu ochiurile calibrate după EU, cea mai puțin „titrată” din cele trei și să-i triem cu acest virtual instrument pe vitejii masculi din Parlamentul României!
    Câți credeți că vor rămâne in această sită, dragilor?!
    Să riscăm un procent: 50%?! 40%?! 20 ?!
    Personal cred că nici 10 % !!!

    Shame on us, men ❗
    …scuse me, not „men”, but „mice” ❗ ❗ ❗

  21. Salut Old, cu respect!
    Am citit atent postarea dvs. si desigur am multe motive sa apreciez opinia dvs., insa daca as face o clasificare(apreciativ subiectiva! ) desigur d-na Udrea iese pe locul zece(!), d-na Musca iase pe locul doi evident , pentru ca locul unu este al d-nei Macovei.
    Sa o luam cu locul ……10: d-na Udrea a facut la momentul bileteluluiun gest „impus”, iar din momentul respectiv orice ambitie este doar prostesca atata vreme cat a reprezentat si reprezinta ata cat publicul percepe despre imaginea sa. Ea a fost „Elena din Troia” asa cum si „Calafat ” este un pretext.
    Locul doi, Mona Musca a fost un vector important pentru liberali, dar a clacat in momentul in care imaginea sa a fost scoasa in piata. Imaginea se castiga si se apara, dar cata vreme te retragi ranit si-ti plangi ranile fara a lupta impotriva celor care au complotat inseamna ca nu-ti meriti gloria.
    Locul unu, Monica macovei, este singura femeie din politica romanesca ramasa consecvent pe pozitia care a consacrat-o : profesionalism, incapatanare si programe urmarite tenace. Poate nu este o persoana carismatica dar sigur are mai mult decat carisma este adevarata.
    Nu uitati ce mizerii a trebuit sa indure ca ministru al justitiei in scurt, cata vreme indivizi insipizi ca actualul min. al justitiei fara sa faca nimic nu este deranjat de nimeni si nimic.

  22. Cum să spun ca să nu-l reproduc 😆 pe Varonin?
    Ciuma neagră ne propune să dăm jos România și s-o înlocuim cu țara nimănui și-n același timp a lor. Pe gratis. După ce-au furat-o inimaginabil i-au mai tras și-un șpiț în gură că prea zîmbea a satisfacție, proasta dracului. Și cînd zic Ciumă neagră mă refer fără discriminare la toți cei care, indiferent de culoarea politică, și-au permis să se considere deasupra legii și a demnității umane.

    Eu nu voi discuta niciodată politic în termenii lor. Pur și simplu refuz să gîndesc și să mă exprim în frazeologia cu care încearcă să ne spele pe creier. Mi se pare o eroare fundamentală să discutăm despre politică, politicieni, România, în termenii lor. Să jucăm în cadrul unor reguli impuse de ei. Am pierde din start.

    Așadar pe mine mă scuzați că nu voi discuta despre Udrea Elena fiindcă nu sînt un fan de-al dînsei așa cum nu am fost nici al Monicăi Iacob Ridzi dar m-am văzut obligat împotriva voinței mele să-i iau apărarea fiindcă era evident că ne aflam în mijlocul unei campanii de presă manipulatoare și judecata era contorsionată.

    Probabil că Elena Udrea ar trebui să clarifice acuzațiile care i se aduc dar, bine-nțeles încă odată, cine stă s-o asculte acum, ca și altă dată, cînd poporul e în stradă, LEGITIM (că tot văd cuvîntul ăsta peste tot da nu știu conform cărei legi), iar noi ne scărpinăm cu mîna stîngă în urechea dreaptă. O cedare în cazul ei mi se pare echivalentă cu o cedare în fața protestelor LEGITIME din piață. Nu e tot un joc de imagine? Nu este același joc de imagine? Nu cumva este o realitate virtuală proiectată de oglinzi înșelătoare? Mihaela predică despre asta de cînd o știu.

    La fel și în cazul celuilalt viral: președintele a greșit impardonabil cu legea sănătății. Aceeași schemă care prinde. Dar nu cunoaștem încă finalitatea, nici datele problemei. Îl desfid pe Nostradamus ăla care le știe să le zică, să judecăm și noi cu biluțele proprii, în cunoștință de cauză.

    Altfel rămînem în concluzia lor: președintele a greșit, legea sănătății era o porcărie, bine c-a scos-o, și uite ce grozăvie a provocat c-a scos oameni-n stradă. Nu cred nici o iotă din înșiruirea asta de cuvinte. Încă mai am ochi, urechi și-un pic de creier (nu suficient într-adevăr 😆 dar n-am pe cine să dau vina sau de unde să mai cer).

  23. Andrzej, salut! 🙂

    Multumesc pentru apreciere care înseamnă înțelegere! 😀
    Însiruirea mea este pur cronologică, nu valorică! 😆

  24. Buna ziua oameni buni,

    Multumesc pentru aprecierea de ieri Oldhashu, si ma scuzati ca nu am putut scrie, la noi e agitatie mare zilele astea.

    Din ce am vazut acum in direct de pe autostrada – impecabili Boc si Boagiu, bravo lor!
    De neimaginat atitudinea lui Ponta si a psd-ului, rusine lor!
    In acest ritm si cu aceste gesturi partidele din usl vor fi disparute in cativa ani.
    Sper sa gasim un partid bun de opozitie deoarece avem nevoie de o reala opozitie.

  25. Mai lash domnul presedinte chiar si decat doamna Udrea.

  26. Bine, am inteles, nu am voie sa mai zic nimic pe aici. Atunci, la revedere.Ne vedem in Romania democratica.

  27. Sper ca ati observat scaderea audientei acestor bloguri ultraloiale unui om care nu stie ce este loialitatea.

  28. Salut, Oldhashu! :))
    Foarte de acord cu ceea ce spui ( daca acceptati a2a singular :)) )
    Mi-a facut placere sa vad ca Mona Musca este adusa in discutie. Am admirat-o foarte mult si i-am simtit lipsa in politica romaneasca (macar ca, in ce a ajuns partidul liberal, nu i-as mai fi vazut locul, pt ca este, cu adevarat o Doamna). Liberalii s-au purtat execrabil. Dar cu trecerea timpului am inteles si mai bine de ce (= din ce categorie fac parte „acuzatorii” si de ce „calitate” sunt).
    Cred ca PNL a fost invins definitiv cand gruparea Patriciu, prin Tariceanu (atunci PM) a acaparat partidul si a tradat alianta DA, refuzand/tradand alegerile anticipate la care se convenise.

  29. Filadel
    Imi cer scuze pt :))
    Nu este chiar potrivit.
    Cu siguranta ai inteles ca este un semn de aprobare,
    doar ca subiectul impune sobrietate nu zambete.

  30. Dan Ghenea
    sper că te-ai prins de ce ai fost băgat la spam de WordPress? Dacă nu am să-ți explic de ce. Filtrul de spam al Wp-ului nu este individualizat pentru fiecare blog. Motorul este unic și ține cont de regulile tuturor blogurilor WP.
    Ring a bell?

    Mih
    și dac-ar fi invers? 😆

  31. Incredibil cum unii muncesc si Victor Ponta merge si cere amendarea Romaniei, punerea ei in pericol prin blocarea finantarii, retrogradarea prin nedreptatirea eforturilor ei prin asezarea in aceeasi oala cu tari unde pasi clari ai reformei dar si ai stoparii risipei, inca nu s-au facut, cum este Ungaria.

    La noi s-au facut, TB si pdl-ul i-au facut – nu ar ce cauta acesti distrugatori USL sa atace ceea ce primii au facut si interesul Romaniei si cu riscul pierderii imaginii – doar pentru a veni ei la putere, cu orice pret, chiar cu pretul destabilizarii tarii .

    ESTE INTERZIS moral, politic si cred ca si legal unei formatiuni politice sa atace imaginea tarii, securitatea ei si stabilitatea ei doar pentru ca altii au reusit sa indrepte ce liberalii cu sprijinul psd strambasera!

    Ce vor pierde din asta? In cativa ani, aceste doua partide, cel putin cu actuala conducere si acest fel distructiv si clar nedrept de manifestare politica, nu vor mai insemna ceva in Romania.

  32. Cristian
    Numai pare incredibil. În fapte ne putem aștepta la orice, adică ORICE, de la indivizi iresponsabili retardați. Eu încă n-am reușit să văd vreo limită fiziologică, nu morală, în comportamentul lor (cică-s doi).

    La ultimul paragraf
    pagubă-n ciuperci.

  33. Dan Ghenea (ultimul comentariu):

    😆 😆 😆 Da, am observat. Înainte de 17 ian blogul acesta era clasat pe Zelist pe la vreo 1400 și ceva. Oricum ăsta este un aspect lipsit de importanță atîta vreme cît rămînem pe poziție.

  34. ESTE INTERZIS moral, politic si cred ca si legal unei formatiuni politice sa atace imaginea tarii, securitatea ei si stabilitatea ei

    Este absolut incredibil ce pot face astia, absolut incredibil. Din nefericire nimeni din asa zis societatea civila NU ia atitudine fata de barbaria acestor nemernici vanzatori de tara.

    De ce nu protesteaza niciun ONG, fata de aceste samavolnicii ?

    De ce, de ce, de ce, de ce ii lasam pe acesti nemernici sa-si bata joc de noi, de ce ?

  35. Cristian
    Stanga (indiferent de haina pe care o imbraca) NU are tara!
    E INTERNATIONALA . Si are centrul la Moscova.
    Este unul din motivele pt care partidele de stanga vor submina constant interesul national. Vedem asta in Romania de ani buni.
    Apropo de „bataliile” stangii, de gestul incalificabil (altfel decat in registrul TRADARII INTERESULUI NATIONAL si al ROMANIEI) al liderului PSD si de importanta esecului demersului acestuia, recomand articolul de mai jos (sub rezerva pe care o am in a comenta situatia Ungariei):
    http://traianungureanu-tru.blogspot.com/2012/01/manual-de-defaimare-editie-romano_12.html#comment-form

  36. Am vrut sa boldesc numai citatul din Cristian. Am gresit si a iesit tot textul boldid.

    La cata revolta si neputinta adun in aceste amarate zile poate nici nu este gresit.

    Nu pot sa cred ca acesti oameni sunt romani. Nu pot sa cred.

  37. Multumesc mult.

  38. Mihaela
    nu știu despre ce vorbești. 🙂

  39. E mai mult decat revoltator ce se intampla.
    Nu stiu, oamenii cu capul pe umeri din tara asta, oameni care muncesc si se chinuie din greu sa-si asigure singuri un trai decent, oamenii de bun simt din tara asta, mai sunt ei reprezentati de cineva, se mai gandeste cineva la ei ?

  40. Se comportă de parcă spațiul geografic al României ar fi nelocuit și le-a venit lor o idee: ce-ar fi să-l locuim noi. Nțțț!

  41. Eu stiu. Am si multumit, stiam si cui.

    Daca stiam ca esti asa rapid, taceam.
    Nu pun zambetel, bunule Fil, ca mult amar mai adun la nemerniciile astora, nesanctionate de nimeni.

  42. Un aspect total neglijat de :

    1. socialistii din Romania
    2. oportunistii de liberali
    3. “reprezentantii” de doi bani ai patronatului, persoane mostenite acolo din vremea puterii socialiste de pana in 2008.

    Faptul ca patronii reali din Romania AU ACELEASI ORIENTARI cu angajatii lor. Mai mult, angajatii lor ii respecta, de multe ori ii iubesc si in general II SPRIJINA si le asculta opiniile cu acelasi respect cu care ii asculta profesional.

    Nu ma refer la multinationale (depersonalizate) ci la NUCLEUL DUR AL IMM-URILOR, motorul real al acestei economii, acolo unde patronii sunt si pregatiti profesional si au ajuns cine sunt prin propriile puteri.

    Intr-adevar, noi dorim reforma, angajati si patroni, IN ACELASI FEL.

    Ce sa le fac eu socialistilor si liberalilor fara orientare, cei care au crezut ca suntem 2 clase antagoniste? Primii au mostenit aceasta credinta de la Iliescu si comunistii lui, ceilalti sunt niste oportunisti care nu stiu decat “divide et impera” (s-a vazut si cum au guvernat, cu sprijinul si cu atatea concesii acordate psd-ului).

    De aia NU AM IESIT IN STRADA si de aia sustinem calea reformei. NOI, nucleul dur al economiei romanesti.

  43. PONTA SI CRIN , TREBUIESC JUDECATZI PT: TRÄDARE:

  44. Intr-o tara cu oameni normali la cap, nemernicii astia ar lua – 0% la vot. Aici, probabil vor lua in jur de 50 %.
    Mare nedreptate mi-ai facut soarta ca m-ai aruncat in tara si natiunea asta.

  45. Unde sunt marii intelectuali ai acestei tari ?

    Unde sunteti domnule Plesu, domnule Patapievici, domnule Liiceanu ?

    De ce va lasati reprezentati de Stelica Tanase si de Dinescu ?

  46. erata
    De ce va lasati reprezentati de Stelica Tanase, de Dinescu si Alina Mungiu Pipidi ?

  47. Filadel – asa este, paguba-n ciuperci cu aceasta opozitie. Le prevad un 10-15% la fiecare dintre cele doua partide in curand. Dar este nevoie de o opozitie. Sper sa putem gasi una sau, daca nu, sa o formam.

    Mihaela, nu cred ca mai e loc sa nu se aleaga in bine apele pentru Romania. Am scapat de un usor de prezis faliment in 2010, aceea a fost marea realizare, vom trece noi si peste acest moment.

    Mih – acesti socialisti apartin trecutului comunist, mai devreme sau mai tarziu vor fi aruncati la lada de gunoi. Poate altii de stanga, cu principii noi si nu simple principii materialiste si bazate pe clase antagoniste de mult disparute – sa aiba succes. In „capitalismul” de azi ei uita buna relatie, bazata pe respect si de multe ori iubire, dintre noii patroni si angajatii lor.

    Bineinteles ca exclud aici patronii de carton, cei imbogatiti din jaf de la stat. Aceia vor saraci deoarece banul reprezinta o energie si asa cum vine asa se duce. Vine prin furt – se risipeste ca nisipul. Vine cinstit – se poate construi cu el si constructia rezista.

  48. Cristian,
    Fie, sa ti se adevereasca vorbele ! ! !

  49. What a wonderfull world ,anyway ….
    Cristian, scuza-ma, dar eu nu inteleg ceva din ce ai scris tu|:
    ,,socialistilor si liberalilor fara orientare,”
    pai, daca sunt socialisti si liberali cum nu au orientare ? Poate vrei sa spui cA nu au orientare ,,corespunzatoare” ?

  50. Mihaela
    nu mor caii cum vor cîinii precum spunea Martin Luther King.

    Loda
    trebuie să citești mai filozofic, mai elaborat. Cam în cheia ultimei declarații a tovarășului Ion Kaghebici Iliescu.

  51. Cristian
    15:27 Bravo!
    In privinta stangii, aveti mare, mare, MARE grija. Stanga se leapada mereu de trecut si pretinde mereu ca este viitorul. Stanga renaste mereu din propria cenusa. Nu te lasa amagit si nu va lasati amagiti, voi cei care aveti adevaratele si frumoasele atu-uri ale tineretii!
    Uitati-va CATA stanga este azi in toata lumea civilizata, cate nume si cate chipuri are! Mare, MARE atentie!
    Nu va lasati pacaliti de ideea ca socialistii de ieri vor fi infranti si ca socialistii de maine vor fi altceva! Toti sunt STANGA. Pot exista momente si conditii in care toleranta si convietuirea sunt posibile. Sunt doar momente de ragaz intr-o lupta la care stanga nu va renunta niciodata.

  52. Am citit articolul lui TRU. Aceeași problemă ca și în România și ca în USA în cazul SOPA și PIPA. Stîngism cretin dus pînă în pînzele albe. Inducerea în eroare a publicului cititor, înfundarea lui cu materii ieftine în detrimentul adevăratei imformații. Și la fel, mult mai periculos-dăunător, presa începe să gîndească ÎN LOCUL celor pe care-i deservește.

  53. Asalut Filadel!
    Nici un moment nu mi-am pus problema clasarii acestui blog, si mi se par futile aceste clasificari atata vreme cativa prieteni se simt bine aici(chiar si cei nedoriti sau nechemati).
    Apropo de cei „nedoriti si nechemati” se pare ca totusi nu este ignorat de cei care-i trimit aici pe ultrainsistentii loda, purligar sau radu cel fara de humor, etc…, chiar daca audienta este pe locul mentionat de dvs.
    Mai acum cateva zile voiam sa trec in umbra, insa cred ca e nepotrivit sa pleci trantind o usa in locul unde cumva te-ai simtit uneori ca acasa..
    Cu voia dvs voi mai adasta pe aici, cat timpul probabil va fi politica politicienilor din tara.

  54. filadel
    Presa internationala, in marea ei majoritate, serveste de multa vreme alte interese decat ale publicului/populatiei = manipuleaza.

  55. O mică notă de fashion pentru cititoarele acestui blog 😆 :

    Apropos de ultima ieșitură din gurița tovarășei Rovana Plumb (mă abțin să compun toate combinațiile posibile ale numelui). Nu știu dacă ați observat aparițiile tuturor amazoanelor pesediste în public. Au niște coafuri … elaborate, pline de volum, parc-ar fi niște corăbii cu vînt în pînze, niște crucișătoare din aceeași serie xeroxată a tovarășei Ceaușescu, niște cuirasate pornite să cucerească America – minus Cristofor Columb, pline de o seriozitate macabră, cu morb de Ana Pauker, construite-n fier-beton. Pînă și Mona temniceru parcă devine, un pic – nu mult, mai simpatică deși tot de-acolo vine și ea drăguța. Mulțumesc lui Dumnezeu că-n pesedeu astea-s femeile și nu bărbații, că nea Nelu-i misogin, că Adelu-i … cum să spun … imun la astfel de provocări.

    Am plecat să mă spăl pe mîini.

  56. mai au si pompoane rusesti , ca dana nästase, flori ca aura,

    tot nu le observä nimeni, sunt ca niste päpusi präfuite si
    bätrane din nastere.

  57. madam plum, a cäzut cam greu de suportat, la b1,
    s-a strofocit penibil de convingätor si profisionalism,.
    astea au fost cuvintele ei.

  58. http://www.evz.ro/detalii/stiri/adrian-nastase-demisia-parlamentarilor-usl-nu-conduce-la-alegeri-anticipate-962596.html

    În privinţa măsurilor politice viitoare ale USL, Adrian Năstase a declarat că acestea trebuie să fie ambiţioase.

    „Arătăm că tensiunea socială e imensă şi e nevoie de nişte soluţii: demiterea sau demisia guvernului, un guvern de tehnocraţi, anticipate, demisia preşedintelui. În niciun caz lucrurile nu se pot considera închise cu revenirea la post a doctorului Arafat, e nevoie de soluţii mai ambitioase”, a spus fostul preşedinte al PSD.

  59. I-au scos pe aia de la noua dreapta din piata… hai ca macar asta cred ca puteti si voi lauda…

  60. Acu îmi trecu prin cap că ceea ce ni se întîmplă e din cauza scutului antirachetă. Prea mulți bani puși la bătaie.

  61. Purly

    Am văzut, dar cu ce drept? Este piața lor? Au ocupat-o primii? Păi a mai fost ocupată în 90 de alții. Care-s mai legitimi? Cum stabilim prioritățile la proteste? Unde mai este libertatea și democrația? Ei se cred mai adevărați decît ceilalți? Care-s argumentele?

    PS. Nu-s fan de Noua Dreaptă ci de o dreaptă nouă dacă înțelegi ce vreau să spun.

  62. Mai purligar, acesta este o manevra de suprafata , „copile”, asa au facut comunistii si cu resturile legionare(oportuniste!) care de frica(sau calcul meschin) au abjurat.
    „Noua dreapta” sunteti tot voi, mai insistentule…..

  63. purligaru' anticomunist

    @ …. in josu’ afisului lor scria: „Noua dreapta, singura solutie” … in rest democratie frate… sa vina si portocalii in piata, no problem… dar fara campanie si in special, daca tot e cu campania, fara miscari care tocmai isi fac partid extremist (sa nu uitam asta) si cauta sa isi prmoveze mesajul politic… si nu in ultimul rand aveau statie, de acoperau tot… cam asta e…

  64. Mai purligar, „copile”, multi stiu sa citesca dar mult mai putini inteleg ce este scris.
    Altfel spus se pare ca pretinii tai nu au priceput ca nu orcine „pune botu'” la msgsriile voastre. Chiar si saracimea v-a”citit” si asta e nashpa pentru voi „sociailistilor” de semineu.

  65. 🙂 🙂 🙂 și antenele nimic pe tema asta? Nici o susținere? Ăștia nu sînt de-ai lor? Pentru unii mumă pentru alții ciumă.

    Dar am înțeles mesajul. Să fie și ei mai discreți să se audă toată lumea pînă-n fund la taxatoare.

  66. Scuze pentru redactarea neglijenta….

  67. @mihaela si ceilalti,

    spui
    .asigure singuri un trai decent, oamenii de bun simt din tara asta

    in ultimele zile am dialogat mai contondent pe email, sms sau telefonic cu amici care se zbat sa-si asigure singuri un trai decent, pe care ii stiu ca oameni de bun simt, traitori aici in Ro sau peste hotare

    si

    care sint de un antibasescism absolut feroce…..

    nu am nici un interes sa mint, ci constat cu oarecare tristete ca si astfel de oameni au fost spalati pe creier de latrinele tv, in special.
    si nimic nu-i readuce la gindire proprie, normala, pot sa aduc mii de argumente ca degeaba. Din contra ei cred ca eu am creierul spalat
    :mrgreen:

  68. @ filadel
    Nu am priceput nimic din explicatia dumneavoastra in legatura cu filtrul de spam, insa nu am motive sa nu va cred. Asa ca imi cer scuze pentru comentariul in care va acuzam de cenzura.
    Toate cele bune.
    Toate cele bune si domnului Sare-n Ochi, desi n-am priceput la ce se referea. Deci are dreptate: sunt idiot (si, desigur, dreptatea fiind de partea domniei sale nu are de ce sa-si ceara scuze)

  69. Atunci, asta e, Skorpi, sa li se faca pe voie.

    Nu mai am a zice decat ce am zis mai devreme,

    Mare nedreptate mi-ai facut soarta ca m-ai aruncat in tara si natiunea asta.

  70. Ce rau le-o fi facut Basescu, amicilor tai, nu stiu.

    Ca a vrut sa mai ia din mizeria in care ne cufundasem pana-n gat, in timpul lui Nastase in tandem cu Ilici ?

    Ca a vrut sa fie JUSTITIE adevarata in tara asta ?

    Ca a vrut sa nu mai fim o tara corupta fara corupti ?

    Ca si-a dorit ca in sfarsit marii corupti ai acestei tari sa fie judecati si condamnati ?

    Ca de la aceasta dorinta i s-a trage

  71. Răzvan Cucui de la kamikaze are cîteva întrebări către Rovana Plumb (acum nu mai glumesc fiindcă nu-mi mai arde):

    http://cucui.kamikazeonline.ro/2012/01/cateva-intrebari-pentru-sefa-femeilor-psd/

    Paradoxal aceste întrebări (chiar nerăspunse) sînt edificatoare pentru mine și ce spuneam mai sus pe subiectul ăsta.

  72. Daca azi pe zloata asta s-au strans 500 de oameni, nu vreau sa ma gandesc ce va fi la primavara. In orice caz NU bine.

    Amici ca tine am avut si eu. Ura lor era evidenta inainte de realegerea lui Basescu. Au sperat sa nu se aleaga. Dupa ce s-a ales, nu m-au mai cautat. Nici eu pe ei. Trist !

  73. skorpion
    este o confuzie si o lipsa de viziune. Probabil cunoscutii tai nu construiesc de o perioada mai lunga, sa poata compara diferenta de atitudine a statului inainte si dupa 2010 fata de oamenii cinstiti. Nu ma refer la ajutor (care nu a fost si acum nici nu prea mai poate fi , e criza), ma refer la tratarea oamenilor cinstiti cu respect, corectitudine, politete.

    probabil cunostintele tale au tendinta de a se compara cu cei inavutiti prin furt inainte
    probabil este o revolta si o nerabdare (probabil le-a ajuns)

    despre acest punct „of no return” vorbeam, cand multi vor renunta la stabilitate, obtinuta in doi ani de austeritate si nu vor astepta si rezultatele pozitive vizibile (ei neintelegand ca evitarea falimentului deja este un mare rezutat). Ce se poate intampla dupa? Potopul. Romania nu are sustinerea Greciei – Romania va fi pur si simplu executata financiar si scoasa la licitatie.

    in acest moment este necesar fiecare dintre noi , cei care vedem aceasta corecta orientare economica (as numi-o o atitudine de gospodar, prima de acest fel in Romania dupa 89) sa o descriem celorlalti de jur imprejur

    indiferent cine va veni – va trebui sa o continue – altcumva nu mai exista sansa pentru Romania. Ori noi tocmai venirea unei alte filosofii de conducere incercam sa impiedicam. Eu maine daca as sti ca orice partid vine adopta aceeasi politica din ultimii doi ani – l-as sustine.

    Ciudat este ca pe TB si pdl-ul nu il sustin membrii de partid, multi dintre ei fiind fripturisti ca si ceilalti – il sustin oameni neimplicati politic, cum sunt si eu, si care dorim doar politica lor economica, precauta si nerisipitoare

    Binele oamenilor cinstiti provine din binele si stabilitatea tarii.

    Binele celor necinstiti se leaga de destabilizarea tarii, de lipsa legii, de existenta coruptiei, de santaj si compromis.

  74. Ziua buna copaceni !

    Nu stiu ce si cum dar vaz ca s’a dat turometru peste cap in ultimile zile.
    De la locu’ 1400 cu bataie, pomu s’a cocotat la 750. 🙄

    Brusc au inceput sa fie multi interesati de frunzele de aici.
    Sper ca nu e baieti rai, cu fierastraie si topoare, ca nu e fromos 😉

  75. Skorpi

    da chiar toți amicii tăi sînt scorpioni? 😆
    Modul lor de a vedea lucrurile este absolut sinucigaș. Dacă pornește rostogolul uselist la vale își vor mînca de sub unghii și nu vor mai avea nici măcar plăcerea inutilă să-i poată înjura. Abia atunci, după căderea „dictaturii” va începe adevărata „libertate” de suferință.

    Există și la mine persoane de acest gen dar tipul ăsta de persoană este atît de labil electoral și mimetic încît își schimbă opțiunile și cu o oră înainte de vot. Eu nu-i bag la socoteală. Probabil nici nu se vor duce la vot.

  76. Cristian,
    tot ce spui este perfect adevarat si corect…..numai ca un creier spalat de ani de zile nu poate fi curatat pe loc…doar un soc puternic ar putea sa-l scutere si sa-l readuca n matca normalului.
    si cine stie, poate acest shoc va fi adus pe tava tot de Basescu….

    nu este normal ca pe aceste creiere spalate (si unii din ei prieteni f. buni) sa nu-i revolte gestul pontacului la Bucuresti, ca nu se pune in aplicare rezultatul referendumului (300 parlamentari, parlament unicameral), ca nu-i indigneaza muntii de injurii/minciuni grosolane/insulte adresate lui Basescu si atitea si atitea lucruri……

    dar vorbim in pustiu, pentru ca eu mai cred ca la ora actuala este cool sa fii antibasescu…..iar cei care au interese oneroase profita din plin de prostime!

  77. Filadel,

    Nu ca nu-ti aprob gestul de a ne arata intrebarile lui Cucui. Ba din contra.

    Doar ca……….am citit. Da, si ?

    O sa vedem asemenea intrebari puse de vreun jurnalist Rovanei Plumb la vreo conferinta de presa, ori de vreun moderator tv, la o ora de maxima audienta ?

    Ca sa nu mai spun de cei de la Kamicatze care au mers in tandem cu catavencii pana nu le-a mai dat Vantu bani. S-au imprastiat toti ca potarnichiile cand i-a lasat balta. Se folosise destul de ei. I-a aruncat in drum. Cine le da acum ? Mister total.

    La ei e si Mircea Toma alt mare oengist care-mi provoaca mare sila. Protesteaza acum cu al sau oengeu ca e manipulare in presa.
    Pe vremea lui Tariceanu nu era manipulare in presa ? A protestat cumva el si oengeul lui ?
    Ba, din contra, cand am fost o manifestare atunci cand s-a stirbit CNSAS-ul, erau unii de „Asociatia 21 Decembrie” care au inceput sa strige „jos guvernul tariceanu” Protestarii alde mine si ei imediat „jos guvernul tariceanu” Ne-a oprit imediat. Atunci nu era liber la lozinci ? De ce ne-a oprit ?
    Foarte bine ca ai dat aceste informatii de la ei. Am aflat ce n-aveam de unde sa stiu despre madama cu pricina. Numai ca ei fac trafic Fil, cu astia, alde noi.
    Cu multa tristete o spun.
    Nu mai cred in niciun „organ” de presa romaneasca, Filadel. Poate in vreun jurnalist, doi, de pe ici pe colo (doi e pus aiurea,ca sa nu fie doar unul, ca ma inspaimant rau si sa-mi mai treaca ). Am spus aseara, nu mai reiau. Stiu ca stii.

  78. filadel,
    nu sint scorpioni. scorpionii nu sint mereu sinucigasi
    🙂
    unul este fecioara, altul capricorn, altul nu stiu, dar toate discutiile s-au concentrat acum cu ocazia manifestatiilor din PU.

    oricum sper ca in 2012 usl-ul se va spala again pe bot!

  79. Salut, Viq
    Cred ca multi dintre cei care gandesc altfel decat „protestatarii” (ghilimelele li se cuvin, fie ca sunt instigatorii, fie ca sunt cei vulnerabili la manipulari), au acum mai multa nevoie de comunicare. Cred ca este o reactie de solidarizare si de cealalta parte a „baricadei”, cat se poate de fireasca.

  80. Eu il inteleg pe Skorpion ca am patit la fel cu prietenii mei foarte, foarte buni. Diferenta este ca eu am patit-o mai demult. Inainte de realegerea lui Basescu.

  81. bunä seara,

    probabil atzi aflat

    protestele dela londra si dela madrid, au fost initziate
    de USL, au trimis echipe de filmare, si lozinci, a in romania
    asta este o nenorocire, mafia securistä isi dä mana si mafiotzii plätesc.

  82. Mih
    Ideile stangii nu pot functiona decat intr-o societate cu un inalt standard intelectual. In care a fi la conducere este o obligatie si nu o afacere. In care a conduce inseamna un sacrificiu pe care il faci in favoarea societatii din care faci parte.

    Ceea ce nu e cazul, cu un nivel intelectual al romanilor din ce in ce mai scazut. Aici trebuie doar un management de gospodar, eficient si pragmatic pentru interesul tarii (imaginata ca o mare gospodarie a unei familii), orientat si pentru viitor(investitii), precaut si economicos cand este criza, mai libertin (dpdv distractie-consum si nu plati fixe de lunga durata) cand este crestere economica. Ce sa mai, EXACT ca intr-o familie de oameni gospodari.

  83. M-am dus pe blogu’ lui Ghenea si am gasit intrebarile launtrice cu raspuns univoc (dupa el) TB. Tin sa ii atrag atentia ca TB a condus cea mai mare nava maritima a Romaniei. Este o realizare pe masura. (punctu’ unu) deci cade
    Cine se potriveste: Ion Iliescu, Crin Antonescu, A. Nastase
    1. Are o perceptie grandioasa asupra propriei importante (de exemplu, isi exagereaza realizarile si aptitudinile, se asteapta sa fie recunoscuta ca superioara fara sa aiba realizari pe masura).
    2. Este precupata cu fantezii de succes nelimitat, putere, stralucire intelectuala, frumusete, sau dragoste ideala.
    3. Crede ca e o persoana “speciala” si aleasa si ca poate fi inteleasa doar de alte persoane speciale sau cu o pozitie inalta.
    4. Are o nevoie excesiva de a fi admirata.
    5. Are un simt al indreptatirii, adica are asteptari nerezonabile de a avea privilegii sau ca altii sa se conformeze automat asteptarilor sale.
    6. Este exploatativa in relatiile interpersonale, adica se foloseste de altii pentru a-si atinge propriile scopuri.
    7. Ii lipseste empatia: nu doreste sa recunoasca sau sa se identifice cu emotiile altora.
    8. Este adesea invidioasa sau crede ca altii o invidiaza.
    9. Are atitudini si comportamente arogante sau condescendente.
    Ghici cine indeplineste toate cele 9 criterii ? Ghici ghicitoarea mea!

    PS. Am ai trecut odata prin intrebari, tot aia 3 raman……:)

  84. sunt in stare sä lase romania färä fonduri, doar sä ajungä ei la putere.

  85. Cristian
    Aici m-ai pierdut:
    „Ideile stangii nu pot functiona decat intr-o societate cu un inalt standard intelectual.”
    ??????????????????????????????????????????????????????????

  86. Deci la tema, ca asa’i fromos…

    „Occupy” a fost/este/va fi o prosteala tipic USL 100%.
    Fara cap si coada, fara idei, fara lideri, fara demonstranti.

    Inclusiv interventia lui Voronin e in aceeasi nota. Daca ametitii astia au vazut ca vestul nu’i ia in brate, ce si’au zis ?
    Ca si rusul e tot „opinie internationala” !
    Tampiti.
    Moment in care cel putin o parte din nedumeriti vor intelege fara indoiala ceea ce pentru majoritatea e evident de multa vreme..

  87. Mih

    Salut batrane !
    Si’ti multumesc pentru abordarea onesta a sensibilului punct privind ministrul cu andrelele.
    Eu personal sunt intru totul de aceeasi parere, foarte cuminte si corect exprimata.

  88. Viq, 🙂 o fi rau?

    Uite ce scrie de fiecare data cand postam „cine se aseamana se aduna”.

    Poate analizati o solutie de a putea avea reply-uri la postari, pentru cursivitate, cum are Radu.

  89. Mih, daca am fi pe o insula toti cei de felul nostru, implicati in ceea ce facem, cu realizari personale in ceea ce am decis sa facem, cu propria viata si cu propria cariera unde suntem implicati – oare cum ne-am organiza?

    Ar mai fi valabile politicile materialiste sau conducerea am dori-o cu protectie pentru carierele fiecaruia, pentru binele intregii comunitati.

    Intr-o gospodarie se lasa omul mai slab sa moara de foame, se stimuleaza depersonalizarea? In cercul tau de prieteni nu exista intelegere, nu se ajuta si intelege cel slab, nu exista sprijin intre voi?

    Toate aceste tendinte firesti ale intelectualului adevarat genereaza o politica echilibrata, eficienta dar si cu asistenta, pe principiul de la cine poate cat de mult se poate in folosul tuturora.

    Nu ii spun de stanga dar nu este de dreapta, asa cum este dreapta organizata acum in lume si este comportament al unei societati intelectuale. Pe centru si deasupra stangii sau dreptei.

  90. mediafax,– cei dela universitate primesc numere de ordine…………………… ca sä fie plätitzi dupä urlete.

  91. Mihaela
    nu putem avea certitudini într-adevăr. Aș fi nedrept cu cei de acest blog dacă nu mi-aș păstra rezerve în tot ceea ce afirm însă întrebările pe care Răzvan Cucui le-a pus sînt, după părerea mea, importante. Și cum spuneam nici nu este nevoie să avem un răspuns la ele. Nici nu cred că a intenționat să primească unul dar ne-a reamintit unde le putem găsi.

    Le putem găsi că doar avem internet.
    😆

  92. Purly

    Exact asta spuneam și eu. SAU. 😆
    Avem de ales ceea ce nu-i rău deloc – doar e dictatură, ceara ma-mii ei de dictatură!

  93. @filadel… 90% din chestiile din film si basme iar cu economia europeana… da, …mai bine tac cand amatorii se baga in seama…

  94. „is” in loc de „si”

  95. @filadel… sa alegem, da… am pierdut de fiecare data pt ca amatorii se dau economisti… ghici ce… istoria se va repeta…

  96. Purly
    Cred că am înțeles ce te doare. Corectează-mă, te rog, dacă greșesc: faptul că această guvernare nu s-a preocupat suficient de dezvoltarea economică.

  97. ponta minte iar.

    nimeni nu a spus de fonduri,

    ba da, madam plumb a spus d.m. azi la B1
    a spus, chiar cä se i se i-a si dreptul de vot a romaniei.

    ce netremnici mincinosi si escroci.

    lasä , cä trimit si prietenii nostrii de peste tot, dovezi , cum manipuleazä si plätesc amäratzii.vor fii väzutzi cu alti ochi

    securistii USL:; ACOLO VOR FII SI FETZELE HÄITASILOR:

  98. CATZAVENCII ; IL AU PE FIEREA SI BETIVUL ORDINAR DINESCU

    CE SCRIE ORCE MÄGÄRIE; PRIETENUL LUI ILICI

  99. da theo-nona, da… si parca Putin a spus ca trimite armata rosie sa sustina populatia romaniei… da… sau era un film ieri? hmmm… nici io nu mai stiu…uf… oricum… e naspa… trebuie sa ne aparam, sa facem unitati de aparare in fiecare cartier altfel vine spritul lui Marx si ne papa…da… ne papa…

  100. @filadel… da, recunosc… directia e corecta… dar cand e facuta cu cine nu trebuie iese prost…

  101. FIL; FELICITÄRI!

    te rog, trimite si mie filmuletzul

    multzumesc.

  102. pt. asemenea perioadä, nu ar fii rezistat nimeni, si nu ar fii reusit atatea, dar cei educatzi de ilici, nu pot pricepe.

  103. @theo-nona… da, da, eram morti fara basescu, da… esti un profet theo-nona, da… ma inclin tie…

  104. Fiadel,

    Cine o fi facut filmultul ?

  105. Dan Ghe

    „…Sper ca ati observat scaderea audientei acestor bloguri ultraloiale unui om care nu stie ce este loialitatea.

    Scuze dragutule.
    Am vazut comentariul tau DUPA ce am vazut „scaderea” noastra de trafic.
    Nu voiam sa te contrazic.
    Dar realitatea reala nu tine cu tine neam !
    Vezi daca stai cu Antenele’n cap ?
    Ajungi dupa o vreme sa te incalti cu fesu’ si sa’ti pui sosonii pe cap.

    Ceea ce nu’i fromos.
    …. nici sanatos. 🙄

  106. @filadel… cand am inceput sa discut pe acest blog aveam 21 de ani… poate chiar mai putin, nici nu imi amintesc… eram un socialist convins…repet…am invatat, intre altele de la voi, ca lucrurile sunt mai neclare decat credeam eu… cred ca economia trebuie sa fie manata de dreapta, sa fie libra, cred in statul minimal, cred in hayeck…daaaaaaar… pana la statul minimal e nevoie de un fond intr-adevar capitalist, ceea ce noi nu avem… nu poti sari pasi… in SUA ron paul e perfect… la noi ar fi tragic!

  107. Mihaela
    nu știu, l-am găsit și eu postat de cineva pe FB. E valabilă procedura de mai sus. 🙂

  108. Filadel,

    N-am nimic cu intrebarile. Cu fostii catavencii, azi sparti in doua, am eu ce am.

  109. asta cred si de aia ies in strada… poate altii ies ca is someri, e dreptul lor, eu am un job bine platit la o multinationala… sunt consultant cultural pe Germania si nu ma plang financiar de nimic… dar cred ca statul trebuie sa aiba o sansa… in intregimea sa… si cred ca lucrurile trebuie sa fie bine facute…

  110. Purly
    te rog frumos să vorbești cu mine atunci cînd ai un mesaj pentru Theo. E o convenție.

  111. Fiadel,

    Cu faptul ca nu le voi vedea ncicand puse in vazul lumii madamei cu pricina ci doar furisate, pe niscaiva bloguri. Cu asta am eu ce am.

  112. @Theo… iarta-ma ca nu te pricepi… e bine?

  113. Mihaela
    vom vedea cît de mult ecou vor avea. Kamikaze este un săptămînal. Prin urmare ei trebuie să compenseze prin blogurile personale în acest răstimp pentru a se menține la zi cu evenimentele.

  114. Cum, mai sunt oameni destepti, care mai simpatizeaza cu Presedintele ?
    Am zis oameni, nu „baieti destepti” Aia nu-l mai simpatizeaza demult.

  115. Buna seara, buna seara.
    Chestia cu cererea lui Ponta la Bruxelles de oprire a finantarii Romaniei m-a sufocat de indignare pur si simplu. Nu cred ca gestul asta are precedent in Uniunea Europeana. Cred ca au ramas aia acolo cu gurile cascate.

  116. un astfel de om, este SIMONA FICA:

  117. Filadel,
    Nu vreau sa comentez la ultima-ti postare 🙂

  118. Cristian
    Imi recunosc nivelul precar de cunostinte teoretice in privinta doctrinelor.
    Este mult mai complicat si mult mai complex decat impartirea pe care eu o fac:Stanga-Dreapta. Dar aceasta simplificare este, cred eu, utila si fezabila in situatia de la noi si de acum.
    Tot nu inteleg clar mesajul tau.
    Reiau citatul, putin largit:
    „Ideile stangii nu pot functiona decat intr-o societate cu un inalt standard intelectual. In care a fi la conducere este o obligatie si nu o afacere. In care a conduce inseamna un sacrificiu pe care il faci in favoarea societatii
    din care faci parte.”
    De fapt ce vrei sa spui?
    La care idei ale stangii te referi?
    La ce fel de stat?
    Vorbim despre utopii sau despre lucruri pragmatice?

  119. ASTA MAI LIPSEA:

    MARE NESIMTZIRE

    SECURISTUL DUDÄ; SE BAGÄ IN SEAMÄ

  120. Si pe noi Clemy. Ceea ma sufoca de indignare la fel de tare este ca in afara de premier si europarlamentarii PDL nu protesteaza nimeni din Societatea Civila a lui peste prajit.

  121. @Mihaela… pai ati ramas doar voi…

  122. @mihaela, salut. Societatea civila, ONG-urile de genul celui condus de AMP, au un mare cusur: nu recunosc niciodata cand gresesc si atunci cand sprijina pe cine trebuie. Ei apucat sa se alature USL si acum nu mai pot sa iasa pe sticla si sa recunoasca „am gresit” sau ceva de genul asta. Prefera sa taca si sa se ascunda. Este trist, foarte trist.

  123. Scuze pentru intratul sincopat, dar incerc sa cetesc ce ati zis p’acilea si sa si pun ceva pentru maine ca voi sa va reamintesc ca e duminica 😀
    In plus poate are si Clemy nevoie de o gura de aer, macar o data pe saptamana, nu ?

    Cristian
    Da. Poate ne facem timp sa gasim un layout cu subordonate, ai dreptate, se economiseste timp si se limpezeste dialogul.
    E posibil sa mearga chiar si la cel prezent. Nu am avut timp sa vad.

    Si multam pentru comentariile de mai sus. Cate un pahar cu apa rece pe arsita. Revigorante. Un optimism sanatos, asezat, echilibrat, asa cum sta bine cuiva care stie ce spune.

  124. Scuzti, pardon, bonsoasr, dragi copaceni.
    Am plecat de aici.
    Bafta!

  125. Mih

    Cristian a atins un punct foarte sensibil si care necesita discutii mai cuminti si mai ample. Nu stiu daca evenimentele care ard si timpul ce’l putem aloca permite, dar fara doar si poate va trebui sa discutam odata si pe palierul asta.

    Ideile stangii, in forma lor cea mai bruta, au fost imbratisate de mari mase de intelectuali de’a lungul timpului.

    Asta ar trebui sa ridice un prim semn de intrebare.

    Aceleasi idei egalitariste s’au dovedit complet nefunctionale, imposibil de folosit in realitate pentru progresul REAL al oricarui grup/popor/societate unde au fost aplicate.

    Asta ridica un al doilea semn de intrebare.

    Suntem in fata unui aparent paradox.
    Ori intelecualitatea respectiva e tampita, ori realitatea greseste.
    Din motive pe care nu le dezvolt, merg pe mana realitatii de pe teren.

    Si aici se nasc o multime de alte intrebari.
    De ce/unde gresesc oamenii care totusi gandesc ceva cu creierasele lor ?
    Ce anume ii determina sa faca respectivele greseli de rationament ?
    …. samd.

    Chestia e ca actualmente nu nu ne putem sedimenta discutiile la un nivel de categoria asta, pentru ca pe teren se joaca primitiv.
    Sunt hotii neanderthaliene si manifestati pitecantropice, d’alde Nastase cu matusa, Mazare cu zvastica si braziliencele…., Patriciu cu gazu’….

  126. Asa este Clemy este foarte trist.
    In opinia mea, astaz, i intreaga Societate Civila „institutionalizata” cum ii place dnei.Pipidi sa spuna, s-a pus in slujba USL. Amintesc si Pro Democratia alt ONG foarte important pus in slujba USL.

  127. @Viq… Suedia, Islanda, Norvegia… Germania.. unde si dreapta e stanga dupa standarde contemporane… … China… uf…

  128. @filadel… daca discutam asa si pe viitor…se cheama dialog 🙂 mersi!

  129. Viq
    Ai perfecta drepte.
    Eu am sesizat, asa mi se pare, pericolul de a se crede ca o stanga cu staif este altceva decat o stanga cu bocanci.
    In privinta Intelectualului (in general) confundat/asimilat cu Intelectualul Stangist (sau invers?) sunt, cu adevarat multe de spus si nesfarsite dispute.

  130. da, falimentul pe termen lung al unei unei economii anticoncurntiale e clar… ii aducem doar exeple lui viq… cat despre romania… din pacate jonglam undeva la mijloc… nu spun ca usl are solutii… chiar ma indoiesc… logica mea insa e al naibii de simpla… chiar si un guvern format din musculite de otet e mai bun ca asta…

  131. @eugeni
    Sunteti primul (si pana acum singurul) dintre cititorii acelui post despre narcisism care mentioneaza initialele TB – de ce sunteti asa de sigur ca raspunsul la ghicitoare e „univoc”? Mai ales ca am fost deja de acors cu o comentatoare care l-a mentionat pe Hitler ca solutie a saradei…

  132. Purly
    sorry. Eu lucrez în timpul ăsta – am o urgență. Intru doar printre picățele. O lăsăm pe altă dată.

  133. Purly

    Am un material extrem de actual, ce mi se pare foarte interesant despre esecul statului asistential.
    De regula nu fac promisiuni ci doar le indeplinesc.
    Asa ca fara sa promit, probabil peste putina vreme o sa’l pun la umbra pomului pentru toata lumea care nu e dusa cu sorcova.
    Sunt total de acord cu dialogul REAL. Nu’mi place sa pierd timpul cu surzi, orbi, sau personi cu alte handicapuri de gen, desi organele de perceptie le functioneaza ireprosabil.
    Tin la timpul meu.
    Mai vorbim.

  134. Seara bună! 🙂
    Un lucru mi se pare destul de limpede: cei 20 de ani prezişi de Brucan, s-au cam încheiat.
    Mi se pare perfect normal ca tinerii care chiar ştiu ce vor şi nu se mai lasă minţiţi de actuala clasă politică, să dorească o schimbare de profunzime în societatea românească.
    Celor care chiar gîndesc numai potrivit cu propriile lor aspiraţii legitime, eu le urez succes deplin.
    A cam venit vremea ca aceşti tineri, să-şi construiască o nouă lume: lumea lor, o lume din care edecurile feseniste, să dispară!

  135. @tibi, salut. Asa e. Acum sa vedem cum vor intelege acesti tineri sa isi ia soarta in propriile maini.

  136. Copacenilor, cu prieteniehttp:
    //youtu.be/6eByMZJ9ueA

  137. 😦
    incerc iar

  138. Si Noapte Buna! (cred)

  139. Servus Clemy
    Vom vedea. Eu de data asta, sînt optimist. 🙂

  140. @mih, noapte buna.
    @tibi, sa vedem , sa vedem. Eu am un optimism moderat. Si sa-ti explic de ce: ptr ca aceasta noua generatie sa aiba un cuvant de spus va trebui ca USL sa nu reuseasca sa ajunga la guvernare in nici un chip. Si aici este marea mea temere legata de NR, ca nu va reusi sa castige suficiente voturi si doar va lua din voturile PDL facilitand astfel o victorie zdrobitoare a USL.

  141. Clemy
    Precipitarea usl seamănă a disperare: dacă nu vor reuşi să provoace anticipate, pînă la toamnă, multe se pot întîmpla. Inclusiv ca NR să devină noua balama a politicii (udmr şi-a cam epuizat resursele). Să mai vedem…
    Singurul obiectiv vizibil al usl, este numirea noului PM. De aici şi lupta la baionetă împotriva preşedintelui Băsescu. Numai că nu şi-au ales prea bine, obiectivul. Piratul ştie să lupte şi o face foarte bine.

  142. Clemy
    Daca ai stii cat sunt de aceeasi parere!
    2012 trebuie sa NU fie victoria USL (nu cred ca am depasit etapa asta).
    Din cauza asta am tot sperat ca toti cei cu doctrina, program, orientare, simpatii, sperante etc. de DREAPTA sa fie uniti anul acesta.

  143. Mih
    Chiar dacă usl ar cîştiga alegerile, tot preşedintele va face jocurile potrivit acestei constituţii.
    USL nu este partid ci, o alianţă conjuncturală, alianţă care scîrţîie din toate încheieturile.
    PDL din păcate, s-a cam rinocerizat.
    Presupun că s-a format un culoar destul de larg în care NR se poate impune. Depinde numai de ei cum vor folosi această şansă.

  144. Mno, noapte bună!
    Mai vorovim şi mîine! 🙂

  145. @mih, uite eu cred ca USL, din pacate, va castiga alegerile. Importanta insa nu este victoria opozitiei (care are inevitabila in acest moment) cat cifra finala. Daca USL obtine sub 50% atunci este ok. Dar daca reuseste cumva sa treaca peste 50% ii va fi extrem de greu lui Basescu sa nu numeasca un premier de la USL. Si spun asta ptr ca nu mai are priza la electorat pe care o avea candva. Ne invartim in jurul unei singure probleme. PDL nu are cum sa castige alegerile. Daca reuseste sa obtina printr-o minune un scor de 25% ar fi extraordinar. Personal nu cred ca vor trece de 20% national. Si atunci trebuie sa vedem cum va misca NR si daca UNPR reuseste de asemenea sa se tarasca in Parlament. Acest scenariu optimist ii va permite lui Basescu sa ocoleasca USL, eventual sa atraga o aripa a PSD alaturi de UNPR si sa formeze o coalitie de guvernare. Dar repet, asta este un scenariu optimist.

  146. @tibi, NR se afla intr-o faza in care trebuiau sa se gaseasa cu 2-3 luni inainte. Repet, daca pana in martie nu reusesc sa se constituie in partid nu au nici cea mai mica sansa sa se inscrie cu succes in competitia electorala din toamna.

  147. Da, timpul este o mare problema.

  148. clemy,

    vreau sa cred ca usl nu va cistiga alegerile,
    vreau sa cred ca „infamul” de Basescu
    (asa l-a catalogat un amic al meu) va iesi la rampa dupa ce lucrurile se vor calma
    si
    mai vreau sa cred ca ce va spune TB, va fi dramatic pentru uslinosi…

    si o perspectiva pentru PDL si chiar N.R.

    si probabil pentru handicapatul de dd-pp sau invers pp-dd
    🙂

  149. @skorpy, si eu as vrea sa cred in ceea ce crezi si tu. Am insa niste indoieli care nu imi dau pace deloc. Singura raza de speranta o constituie faptul ca USL sare rau de tot peste cal cu ce face la Bruxelles si la Strasbourg. ori romanul poate ca nu mai are incredere in Basescu si nu il are la inima pe Boc, dar nu i se pare normal ca tampitelul de Ponta sa dea fuga la porti straine si sa ceara sanctionarea Romaniei. Omul simplu se calauzeste inca dupa zicala ca „rufele murdare se spala in familie”.

  150. Bun găsit, copăceni! 🙂

    @ clemy, dacă până mai deunăzi claritatea și logica ta erau delicii pentru mine, acu au devenit cosmare prin doza de ineluctabil pe care o conțin!

    @tibi, dacă NR va continua să lucreze, chiar involuntar, în folosul USL, atunci nu este o forță politica de lungă viziune, ci doar de oportunitate, de exploatare a unui moment, nevăzând, vorba lui Theophyle, nisipurile mișcătoare ale viitorului!
    Ar fi păcat pentru tinerii care au inceput deja să-i incredințeze speranțele lor de viitor.

    OFF (și nu chiar!): Privind peste umarul meu când băteam clapele, junior 1 m-a întrebat, văzând „copacul” NR de susu din stânga paginii: «Cine-s ăștia, tată?»
    Dacă GIL București va înregistra în perioada următoare adeziunea unui arhitect peste peste treizeci de ani, al cărui nume începe cu H, înseamnă ca eu am reușit să-i trezesc curiozitatea și NR să-l convingă pe cel mai apolitic membru al familiei mele! 😀

  151. Mneaţa
    oldhashu, NR este la început, face greşeli dar, prefer o grupare nouă despre care cred că este formată din entuziaşti în locul fripturiştilor consacraţi.
    Orice om normal caută să profite de o oportunitate.

  152. gata…intru in NR!

  153. salut copaceni. Trei intrebari: A. de ce vuvuzelele nu vrbesc despre mitingul din Budapeste (100 000 au iesit ca sa sprijine „derapajele lui Orban)? Raspuns posibil: ca nu cumva sa le vina romanilor idei B. ce va face USL dupa semnarea pactului european si interzicerea deficitelor mari PLUS vizita FMI de peste cateva zile? raspuns posibil: vor bate campii in continuareC. e posibil sa-l injuri pe Boc si apoi sa te rogi de el ca sa se poata ajunge la anticipate? Raspuns posibil: in capul lui Ponta orice e posibil

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s