Jocul temporizării

Discursul de ieri al președintelui Băsescu i-a dezamăgit probabil pe toți cei care așteptau de la președinte propuneri concrete de rezolvare a mini crizei politice care a cuprins Bucureștiul dar a avut darul de a deschide noua etapă a președenției Băsescu.

În locul unui discurs bătăios Traian Băsescu a preferat temporizarea, și-a recunoscut public greșeala în cazul Arafat (scânteia care a declanșat vâlvătaia din ultimele săptămâni), a recunoscut că multe din cererile demonstranților sunt întemeiate și sunt împărtășite de o largă majoritate a populației și a trecut în revistă și realizările mult hulitului guvern Boc: legea răspunderii magistraților, legea micii reforme în justiție, codul muncii, legea educației.

Acest început de discurs a deschis ușa pentru declarațiile mult mai importante ale președintelui, declarații pe care nu le-a observat nimeni. Traian Băsescu a readus în discuție modificarea Constituției, aprobată prin referendum de români (și cerută cu insistență de UE în cazul introducerii „regulii de aur” a deficitului zero) și modificarea legii electorale care să fie „o lege care să le permită românilor să-i voteze pe cei mai buni și nu să aflăm că intră în Parlament oameni de pe locul doi, trei sau cinci de pe listele votate„. O aluzie deloc străvezie la liderul liberal Crin Antonescu care a ajuns să fie senator deși a pierdut lupta electorală directă. Apoi, președintele a oficializat public divorțul de PDL mai întâi când a vorbit despre ostentația politicienilor: „Eu nu spun că toți au venit săraci în politică, dar când ești în Parlament, în Guvern și în țară se impun măsuri de austeritate, parcă deranjează comportamentul arogant și lipsit de modestie” (afirmație care cred că o vizează în mod direct pe Elena Udrea) și când a afirmat că dacă ar fi condus PDL, partidul s-ar fi comportat mult mai diferit. Iar apoi, întrebat fiind dacă premierul ar trebui să demisioneze dacă vor continua protestele, președintele a declarat sibilinic: „Mă voi exprima în perioada următoare legat de orice alte probleme„. Cu alte cuvinte, în perioada următoare, probabil după Consiliul European de la sfârșitul acestei luni și după vizita delegației FMI, se va purcede într-o primă fază la o remaniere consistentă a cabinetului și apoi la schimbarea premierului, cu un prim ministru agreat la Bruxelles și nu de liderii USL. Este scenariul cel mai plauzibil în acest moment.

Mulțimii flămânde va trebui să i se ofere câteva capete pe tavă, un sacrificiu ritualic se va impune pentru ca președintele să reintre cât de cât în grațiile populației și ale societății civile scârbite de ciocoismul și incompetența multora din reprezentanții actualului Executiv.

Citind cu atentie discursul președintelui unii analiști ar putea trage concluzia că mașinațiunile USL au avut câștig de cauză. Și dacă ne uităm la un sondaj recent publicat pe pagina de internet a Antenei 1, USL a profitat din plin de protestele din ultimele două săptămâni ajungând la 59% din intențiile de vot în timp ce PDL a scăzut la 11%.

Sigur, sondajul a fost făcut de CSCI și publicat pe pagina de internet a uneia din televiziunile lui Dan Voiculescu, dar chiar și așa, putem să presupunem că demonstrațiile, emoția populară creată au dus dacă nu doar la stoparea trendului descrescător al USL ci și la o nouă creștere în sondajele de opinie. Dacă doar acesta a fost scopul USL atunci când s-a implicat direct în mini-contrarevoluția de la București, atunci putem vorbi de un succes al opoziției. Și asta pentru că electoratul român se emoționează extrem de repede dar înțelege extrem de greu care sunt mizele reale și se trezește relativ greu din emoția provocată de imaginile televizate. Au fost necesari aproape doi ani pentru ca populația isterizată prin televiziunile „de casă” ale opoziției să înțeleagă că măsurile de reformă chinuite și impopulare erau absolut necesare și astfel opoziția să înceapă să scadă în sonajele de opinie.

Este puțin probabil ca acest trend să poată fi din nou reversat dramatic în răstimpul care a rămas până la alegerile generale din noiembrie. Dar dacă opoziția a înregistrat un succes din acest punct de vedere, liderii USL, domnii Ponta și Antonescu sunt marii perdanți. În primul rând pentru că manevrele domniilor lor de la Strasbourg au fost confirmate de liderul parlamentarilor populari din PE. Iar dacă cineva se mai îndoia la Bruxelles de lipsa de capacitate a liderilor opoziției de a înțelege ce se întâmplă în jurul lor, absența „pe caz de boală” a lui Crin Antonescu de la întâlnirea cu ambasadorii țărilor membre ale UE a pus probabil cruce oricăror ambiții pe care cei doi le aveau. După ce „bolnavul” Crin Antonescu a apărut teafăr la televizor, ambasadorul Danemarcei la București a remarcat ironic „miraculoasa însănătoșire” a liderului PNL. Vreau să fiu bine înțeleasă. Un ambasador nu își permite astfel de ironii la adresa unui politician pe care unii îl văd ca fiind „viitorul președinte al României”.

Cred apoi că Traian Băsescu va lua drumul Bruxellului pentru a negocia o modalitate prin care reformele economice necesare să continue și pentru a bara accesul sus numiților lideri ai USL la orice funcție importantă în stat. Concret, PSD-ului i se va spune ferm prin canale diplomatice că i se va permite să participe la formarea Guvernului ce va urma alegerilor generale doar dacă se va debarasa de Victor Ponta și va pune capăt alianței cu PNL-ul al cărui lider a devenit de ieri persona non grata pe plan european. Și spun că i se va permite PSD pentru că în actualul context politic și economic european, viitorul premier va trebui să fie agreat de Bruxelles și de Berlin, ceea ce presupune că social-democrații vor trebui să accepte un premier din afara partidului, care să nu răspunda la comenzile politice ale Delegației permanente și ale baronilor locali, și care va conduce cel mai probabil o largă coaliție.

Cât privește soarta PDL, acest partid va trebui să aleagă calea pe care o apucă singur singurel. Va merge la pierzanie pe mâna domnilor Oltean, Blaga, Berceanu și a doamnei Udrea sau va încerca să iasă la liman având în frunte lideri ca Monica Macovei.

Nu vreau să închei înainte de a-mi spune părerea asupra ideii reconfirmării în funcție a președintelui Băsescu printr-un referendum care să se desfășoare în același timp cu alegerile generale (idee vehiculată de amicul nostru @cetatean). Îmi permit să susțin că aceasta ar putea fi o manevră extrem de periculoasă. Trec peste faptul că nu cred că o astfel de procedură ar fi constituțională. Pot presupune însă că alegerile vor fi câștigate de USL (și nu văd la această oră cum USL ar putea să le piardă) iar președintele va pierde referendumul ceea ce îi va permite opoziției să ceară demisia șefului statului și să lase cale liberă celor mai retrograde elemente din interiorul USL.
Căpitanul navei România va avea o misiune extrem de grea în lunile care urmează.

Clemy

187 responses to “Jocul temporizării

  1. videotuturialotel

    DATI-L MAI DEPARTE TUTUROR ………..CHIAR SI PE TAGGED PUTETI AJUTA ROMANIA… Din vremuri imemoriale, bandiţii s-au dat singuri în gât. Situaţia se repetă şi acum, în România, cu gruparea de crimă organizată reunită în jurul lui Traian Băsescu. De mai bine de 1 an de zile, aceşti mafioţi se ameninţă şi se şantajează reciproc, după cum se vede si se stie. Fiecare are impresia că ceilalţi au furat mai mult. Impresie bazată pe fapte reale, după cum avea să se dovedească. În Ajunul Crăciunului, mai exact vineri, 24 decembrie, la orele 11,30, Traian Băsescu i-a chemat la ordine, într-o vilă de protocol de la Predeal, pe cei 3 cu care a pornit la drum şi de care nu are loc Elena Udrea. E vorba de Adriean Videanu, Vasile Blaga şi Radu Berceanu. Primii 2 au sosit la timp, venind de la Bucureşti. După o oră, avea să vină, de la Craiova, şi Radu Berceanu. Discuţia a fost una violentă, cu urlete animalice şi ameninţări, şi a durat pînă la orele 14. La un moment dat, Băsescu le-a pus în vedere să plece din partid, imediat după Anul Nou. Şi le-a pus pe masă dovezile şi extrasele unor conturi bancare, aduse din străinătate de un prieten arab al Elenei Udrea, agent al mai multor Servicii Secrete. Astfel, conform acestor probe, cei 3 au depuse în băncile străine următoarele sume: Vasile Blaga şi Radu Berceanu – fiecare câte 4 miliarde de euro; Adriean Videanu- 5 miliarde. Cele mai multe conturi se află în Elveţia şi Belgia. La câteva ore după ce a plecat Banda celor 3 (mai precis, la 18), au „aterizat” şi Elena Udrea şi arabul respectiv. Acesta e sirian şi are o reţea de hoteluri la Paris, Bruxelles, Beirut, Abu Dhabi şi în alte oraşe şi staţiuni turistice. Reamintim că „amanţii morţii” au sume ceva mai „modeste” în băncile din străinătate: Traian Băsescu – 2,5 miliarde de euro; Elena Udrea- 1 miliard. Normal că sunt invidioşi! &amASTA CIRCULA PE S-TURILE DE SOCIALIZARE SA FIE ACESTA MOTIVULPENTRU CARE A LIPSIT D-NUL BLAGA DE LA INVESTITURA LUI C.DUMITRESCU?

  2. Mesajul „video-tuta” = intoxicare = disperare
    Si este tot atat de credibil, pe cat de adevarata este „investitura lui C.DUMITRESCU”
    Plimba URSSUL pe alte meleaguri!

  3. Salut, Clemy si copaceni!
    Imi pare rau ca dupa un text atat de bun, de rational si de bun-simt, comentariile au debutat cu cel de la 09:53!
    Clemy, ca in atatea alte randuri, chapeau!

  4. Salut Mih.
    Harșt!
    A scăpat fiindcă eram ocupat cu nămeții. 😆

  5. Presedintele este direct raspunzator de starea jalnica in care ajuns PDL, dupa ce s-a implicat mai mult decat permite bunul simt in alegerile interne. Nu mai are dreptul moral sa mai faca vreo apreciere. Discursul de aseara a fost jalnic. A imbatranit urat.

  6. filadel
    :)) Bine ai facut ca ai harst!

  7. Clemy… nu de multe ori sunt de acord cu ce scrii,… acum insa…da…

  8. Furi 🙂
    Baga-ti capul in zapada si mai incearca o data!
    (sfat prietenesc, daca imi permiti)

  9. Fury
    adînc. Și ce propui?

  10. Cîteodată am impresia că unii români trăiesc într-o altă țară sau într-o realitate paralelă.
    La asta sîntem acum?
    La plătit de polițe?
    Asta este reacția?

  11. Filadel,
    Cîteodată am impresia că unii români trăiesc într-o altă țară sau într-o realitate paralelă.
    La asta sîntem acum?
    La plătit de polițe?
    Asta este reacția?

    Dupa cum vezi, DA . Atat suntem in stare, sa chibitam.
    D’aia au si reusit sa ne joace cum vor ei si dupa 89, si dupa 2004, si azi.
    Trist ! Foarte Trist !

  12. Stiri din tara:

  13. „Halucinația sistematică pe care Ponta și Antonescu o prezintă drept realitate românească e un semnal uluitor. Această răsturnare arogantă a lumii transmite către toți românii, în primul rînd celor săraci și nemulțumiți, unul și acealși mesaj: minicuna sfruntată, înșelăciunea dezinvoltă și perversitatea morală rentează, sînt legitime și pot face legea țării. Mesajul de serviciu: scorniți fără să clipiți și veți fi fericiți!”
    http://traianungureanu-tru.blogspot.com/2012/01/guvernare-prin-anihilare-si-daca-rovana.html#comment-form

  14. Mih
    asta e încă și mai TARE:

    Mai mult, sportul răsturnător practicat de Ponta plus Antonescu și televizat în neștire de presa amuțită, stabilește un adevăr tragic. Oameni ca Ponta și Antonescu, grupuri politice de tip PSD și USL, sînt în continuare parte a universului schizoid comunist. Paralelismul e șocant. Să comparăm, spre buna informare a tinerilor care n-au prins vremurile vechi.

    Sub comuniști, vreme de 45 de ani, de la un cap la altlul al unei dictaturi fără fisură, realitatea propagandistică și televizată spunea că românii trăiesc în cea mai liberă și prosperă societate posibilă. Acum, într-un stat de democrație parlamentară, cu alegeri libere, presă slobodă cît pentru un continent, Curte Constituțională, membru UE și NATO, varianta propagandistică și televizată spune că românii trăiesc într-un regim dictatorial.

    Românii au în față aceași metodă de mutilare și același program de anihilare a adevărului. Tocmai bun de guvernare.

  15. Fury

    Nu sunt chiar de aceeasi parere.
    Reproduc aici ce a spus cel mai bun pretin al meu la Blogary :
    ~Discurs excelent.
    Cu atat mai mult cu cat vine intr’un moment delicat dpdv politic.

    Punctate realizarile (numai un idiot ar putea sa obiecteze la vre’una din ele), mentionate clar obiectivele capitale la care nu renunta (referendumul) cu specificarea intrarii PDL in balarii, transmiterea informatiei (foarte importanta pentru cei ce sunt afectati) ca exista un plan clar, un grafic de parcurgere a crizei + reformei statului care pana acum (cu exceptiile mentionate) a fost urmat. Conform lui Romania este pe cale sa puncteze la capitolele esentiale economie/investitii/locuri de munca, in contextul prabusirii unor economii europene de mare anvergura.

    In plus mi se pare ingenios creat canalul de comunicare (a transmite informatia e una, a comunica e mai complicat) prin doua elemente pozitive emotional :
    1. Voi, romanii, v’ati facut datoria de stoici si ati acceptat masurile dure,
    2. Eu, presedintele, am gafat, uite : acolo si acolo….

    Daca mai adaugam aici rechemarea sub arme a “intelectualilor lui Basescu”, plus lasarea lui Ponta si Crin cu gurile cascate in asteptarea celui mai neinsemnat pretext de care sa’si agate otravurile, cred ca este unul dintre cele mai bune expuneri ale piratului.~

  16. Nu vreau sa cometez pe larg interventia presdintelui, vreau sa punctez doua lucruri :
    -primul, o chestiune de forma lnu neaparat fundamentala, dar pe care, cred eu, un presedinte trebuie sa o aiba in vedere .Este vorba de o formula de adresare pe care Basescu a utilizat-o adesea ,iar dupa el si alti politicieni :,,romani!”.Cu acelasi lucru a inceput si ieri, ba, mai mult si inexplicabil, pentru mine, a aparut, nu stiu de ce si acel ,,in exclusivitate” :
    ,,„Astăzi vreau să mă adresez exclusiv românilor din ţară şi românilor de pretutindeni. ”
    Gresit ! In aceasta tara traiesc nu numai romani, mai sunt si maghiari, slovaci, rromi, polonezi, tatari, turci ,LOR nu li se adreseaza presedintele Romaniei ?(si nu,, al tuturor romanlilor”, cum se spune si aici, pentru ca nu numai romanii sunt in aceasta tara ). Ar fi bine ca pe viitor sa utilizeze formula de <<cetatenilor Romaniei" sau ,,cetatenilor romani '.
    -,,și-a recunoscut public greșeala în cazul Arafat '' Eu nu as crede acest lucru ;tot ce a spus cu un zambet usor a fost :
    ,,excepţie, cu siguranţă, diminuarea acelor gafe pe care uneori le mai fac public, vezi intrările pe post, în dispută cu Raed Arafat.''
    Vedeti undeva formula ,,pe care le recunosc public si pentru care imi cer scuze" ? Dimpotriva, chestiunea a fost expediata usor, dusa in derizoiu, ca si cand ,,gafele' nu ar fi fost importante si nu l-ar fi costat destul ..
    Cam atat ,nu ca nu as mai avea ce comenta, dar nu doresc.

  17. Filadel :
    Da, ai gasit perfect din cine sa citezi 🙂 🙂 🙂


    Sorry
    pe blogul ăsta nu se permite propaganda lui Vîntu.

  18. Viq :
    ,,Intelectualui lui Basescu ”, oare de cine o fi fost vorba ? Sa fie domnii Cartarescu, Liiceanu, Plesu ? Slaba sperantza ,tocmai pentru ca sunt autentici si buni observatorri, odata ce s-au lamurit, tu chiar crezi ca acesti oameni mai pot fi maguliti de o invitatie ?Acestia nu sunt ,,sinecuristi” sa nu poata singuri sa supravietutiasca fara ,,ajutor” ; daca ii pretuia atat de mult trebuia sa-i tina langa dansul (cu vorba si cu fapta ).Parerea mea..

  19. Solutia USL: sa provocam un dezastru!
    Interviu Mircea Diaconu (pt z. ring):

    „Ne interesează un singur lucru: alegeri anticipate, celelalte – demisia guvernului şi a preşedintelui sunt adiacente, decurg din alegeri. Vom reuşi, probabil, pentru că ne tot gândim, să găsim soluţia blocării lucrărilor parlamentului, rămânând însă acolo nu ca prezenţă fizică, ci ca şi scaune, ca să spun aşa. Noi vom fi acolo pentru ca ei să nu poată activa această chichiţă procedurală. Deci suntem în parlament, dar nu suntem fizic şi atunci vom bloca cvorumurile tot timpul, peste tot: şi în comisii, şi în birourile permanente, şi în plen. Neputând lucra, după un interval pe care nu îl ştiu în clipa asta, probabil o să le iasă limba de-un cot, o să fie dezastru.”

  20. @Mih…
    Solutia USL: sa provocam un dezastru!
    PDL-ist: „Nu ne dam demisia!”

  21. Loda
    și etniile din România sînt tot români. Tocmai ai comis o discriminare majoră. Și ce sigură ești pe tine! Măi măi!

    Nu mai posta adrese de pe site-urile vîntoase că vor ajunge direct în spam cu comentarii cu tot.

    Vrei să spui că TRU nu are dreptate? Eu mă refeream la text nu demolam persoane. Ahh! Tradiția!

  22. Incredibil, cat sunt de nenoriciti, incredibil. Si lumea nu-i vede. Au in jur de 50% in sondaje. Incredibil.

  23. Pe intelectualii autentici, majoritatea tacuti si retrasi, nu „magulirile” sau lipsa acestora ii motiveaza si nici posibile sinecuri, ci constiinta propriei valori, precum si identificarea unui moment critic in care implicarea lor este necesara.

  24. Loda
    Băsescu nu trebuie să-ți ceară ție scuze. Ar fi culmea masochismului.

  25. http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/basescu-a-innebunit-sau-despre-cine-nu-stie-de-fapt-pe-ce-lume-se-afla-251478.html

    Cât de “realistă” e pretenţia că “poporul” este dedicat trup şi suflet în aceste clipe agendei USL, care doreşte anticipate ieri şi suspendarea preşedintelui din 2007, chiar cu preţul destabilizării ţării şi pierderii şi brumei de avantaje pe care le are faţă de ţările din jur? I-a întrebat cineva pe antreprenorii privaţi şi pe angajaţii lor, care duc greul crizei, plătesc taxe şi impozite şi tremură în fiecare zi de grija locurilor de muncă dacă vor revoluţie? Sau ăştia nu se pun, că sunt burghezi şi reacţionari. Cumva, ăştia nu par să se pună niciodată la socoteală.

    Conspiraționist vorbind chiar mi se pare importantă observația. Este un moment foarte bun pentru România să se smulgă din imobilismul caracteristic epocii iliescu. De ce trebuie să se pună cineva de-a latul întotdeauna cînd avem o astfel de șansă?

  26. Filadel ;
    Nu, nu sunt ,,romani” (vezi cine gasndeste precum comunistii) sunt cetateni romani ;nici un ardelean roman, traitor in Austro-Ungaria, deci cetatean austro-ungar nu ar fi renuntat la denu,mirea de,, roman ”.
    Nici un moment, mama mea si mama ei si toate rudele mele care au trait 4 ani in ,,Ungaria hothysta (cand Ardealul de nord a foist cedat ) si care aveau acte de identitate ca cetateni ai Ungariei, nu s-au considerat ,,unguri” ci ,,romani”. Nu eu discrimez ci tu, daca ai aceasta conceptie, asimilezi, ceea ce e, soory, total antidemocratic.
    Cat poriveste linkul, a-l considera pe Dotin Tudoran,,propagandist al lui Vantu, … ????/ Eventual, in comparatie cu ,,dizidentul ” de la Anvers 🙂
    Ultima ,,atentionare’ e cea mai tare ;
    ,,Eu mă refeream la text nu demolam persoane. Ahh! Tradiția!”
    Serios ? Si eu, care intr-adevar, respectam ,,traditia” ,traditia practica de unii aici pe blog !!!
    Scuze, scuze ,acum mi-am dat seama, sunt PRIMA si UNICA care si-a permis sa ,,atace ” persoane (adica sa sea un link unde cica ,,se ataca ” oersoane), rusine sa-mi fie, nici nu stiu unde sa ma ascund.Altfel ar fi fost daca aici, ar mai fi atacat si altcineva ,,persoane’ ,sau, Doamne fereste, chiart persoana mea, si tu ai pus imediat lucruile la punct, dar asa ?
    Traiasca Sfanta Ipocrizie,!!!
    Bravo, Filadel, ai reusit ce nu reusesc de luni tibi, lumi, mada, Sare, oricat se straduiesc, tu ai reusit cu o fraza : m-ai enervat ! (sincer) 🙂

  27. Filadel ;
    ,,Băsescu nu trebuie să-ți ceară ție scuze. ”
    Corect, ca de aia nu pot eu dormi,.Trebuie sa-si ceara scuze poporului roman si, in primul rand, celor care l-au votat !

  28. A! Și despre criză și tot bla bla-ul cu recesiunea. Este adevărată, reală, o simțim, o vom simți și mai tare fără îndoială. Numai opoziția n-o vede și n-o simte. Această minciună le va răsturna căruța mai repede și mai precis decît 100 de televiziuni de tip Hantena lătrînd în cor pe aceeași voce.

  29. Madam Loda
    Cu sinceritate, hai siktir! Fără să mă enervez. 🙂
    Ca să pricepi de ce, îţi spun pe scurt: români sunt cei care ţin cu România, nu javrele care urlă în ton cu voronin. Paniemaeşi? 🙂
    Despre aceşti români vorbea preşedintele Băsescu.

  30. Loda
    Ba tu discriminezi, Loda. N-ai dreptate. Îmi pare rău că n-ai dar n-ai. Apreciez foarte mult atitudinea ta de gică contra. Fără o astfel de atitudine n-am avea progres. Tot înainte!

    Nu ai motive să te enervezi dacă eu după atîta minciună revărsată pe toate canalele media nu mă enervez.

    O nouă minciună: TB trebuie să-și ceară scuze poporului. Fiindcă așa vor comuniștii leșinați după putere? Păi cine e poporul? Cine zici tu sau cine zic eu?

  31. Mircea Diaconu n-a fost niciodată un monument de inteligență dar are șanse mari să se transforme într-o grămadă intensă … de prostie pură. De obicei așa se-ntîmplă cînd vrei să pari mai deștept decît îți poți imagina că ai putea fi.

    5 lol-uri pentru Mircea Diaconu.

  32. Faze in Bucuresti, intra si ies oamenii din oras peste coline de zapada si mai vad in unele locuri cate o sarma, trag de ea si se prind ca e o antena de la o masina 🙂

    o fata de 25 de ani incerca sa curete zapada de la roti cu o surubelnita (!) si avea troiene de 3 metri de jur imprejur, cand ne-a vazut parca nu mai vazuse oameni de ani de zile…tractor, sufa, ceai cald si parca zambea din nou

    Oameni nepregatiti, interesant cum reactionau cei de pe aproape – veniti cu treburi, cum eram si noi, dupa motorina. Nu am vazut nici un utilaj de la stat dar am vazut 2 vole si 2 tractoare(jvc) ale oamenilor care scoteau masini din zapada.

    Fata de care va zic, cu un Cielo, zgaria zapada din fata rotii cu o surubelnita (pentru aderenta 🙂 ) si avea in picioare niste pantofiori de balet. O intreb ce cauta pe acolo si imi spune ca trebuia sa ajunga acasa si s-a gandit ca nu are cum sa se intample asa ceva langa Bucuresti.

    Sunt si eu curios – CEI CARE LUPTA PENTRU nu stiu, CAI VERZI PE PERETI, in cazul unei crize – S-AU GANDIT VREODATA ca fara curent, mancare , siguranta, etc – sunt dusi?

    Facebookistii stiu ce inseamna ANARHIE, CAND O SPRIJINA?

    Ma amuz si eu gandindu-ma cat de departe de realitate sunt tinerii din ziua de azi.

  33. Cristian
    răspuns final NU. Sînt primele victime SIGURE ale anarhiei pe care vor s-o provoace.

    Aceasta este principala VINOVĂȚIE a opoziției, că minte cu nerușinare oameni cu mintea senină și le provoacă riduri pe frunți.

  34. Tibi ;
    Nu insista, nu te bag in seama, nu vezi 🙂

  35. Din presa:
    Cristian Campeanu:
    “Băsescu a înnebunit” sau despre cine nu ştie de fapt pe ce lume se află
    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/basescu-a-innebunit-sau-despre-cine-nu-stie-de-fapt-pe-ce-lume-se-afla-251478.htm

  36. Filadel ;
    Am mai retinut ceva din discurs |:
    ,,am iesit din recesiune ! O fi, dar nu pot sa nu ma intreb : a cata oara?
    Evident, ca ti-as fi recunoscatoare daca ai da doua dovezi ca eu discriminez, profit si eu ca sa mai invat ceva.

  37. din discursul lui basescu am inteles ceva de genul : ” fratilor sunt singur, nu va am decat pe voi votantii”. cred ca este constient ca in scurt timp ar putea fi suspendat

  38. Madamel
    Dacă nu m-ai fi invocat, aş fi tăcut. Aşa, mai ia un „Hai Siktir”.
    Şi PA!

  39. @clemy. Interesant punct de vedere. Este evident ca dupa semnarea noului cod de comportare fiscala in UE, noi restrictii se vor pune in calea celor ce vor sa dea POMENI PE VIATA pt. voturi. Este posibila si aparitia unui premier „tehnocrat” cu aprobarea lui Ponta (cu mana stransa in usa de catre UE). Chiar si azi la RRA, Ponta vorbea de un pact politic (el chiar crede ca va fi acceptat programul USL de risipire?).

  40. Bun articol, Mih!

    Citez foarte pe scurt

    „Şi-atunci, cine a înnebunit cu adevărat şi este desprins de realitate? Băsescu sau cei care cer sus şi tare, zi şi noapte demisia şi anticipate când mai sunt opt luni până la alegeri? Dar dacă soluţia cu totul nerealistă a lui Ponta&Antonescu e nebunie curată, atunci cum ar arăta o soluţie rezonabilă?”

  41. @mih @clemy. mai am doua ipoteze (hazardate?): A. Ipo-Crin nu s-a dus la intalnirea cu ambasadorii ca nu le dea ocazia sa-i spuna personal ca nu e „agreat” de UE. B. In spatele „anarhiei stradale” se afla cei ce vor sa dea impresia de instabilitate POLITICA, doar-doar renunta USA la Deveselu. SI mai cred ca amb.Gittenstein a pus niste puncte pe I, drept care protestele vor continua cu efective de 10-15 per oras si 200 in Bucuresti.

  42. BM
    Si noi suntem singuri…
    Si din ce in ce mai multi…
    Si mai hotarati sa ne solidarizam „singuratatile”.
    Cum spunea Basescu…
    BM, ingrijorat/a?

  43. Cinic
    A. Cred ca CA (cacofonie asumata) s-a temut ca i se va adresa cineva in alta limba decat romana si nu va sti daca e „buna ziua” sau „stiu eu cine esti”…
    B. Si eu cred ca, daca nu toate, multe si importante drumuri ajung si la Deveselu.

  44. mih, nu-s ingrijorat, chiar as vrea sa-l suspende sa-l punem din nou in functie in urma referendumului, poate asa se trezesc la realitate si lichele din politica

  45. FuriousWordPressRipper

    Dincolo de toata idiotenia opozitiei, pentru ca este idoata rau de tot, idiotenia guvernamentala pare a fi inteligentă, dar nu e. E un mare rahat. E inert, e impotent, raspunde greu la stimuli, nu comunica, iar cand o face constatam ca mai bine ar fi tacut. Ca premier, Boc este un snob notoriu, dar necesar. Ca presedinte de partid este catastrofal. Este ca si cum PDL ar fi fost condus de soferul lui Vanghelie, pentru ca s-a inconjurat de nulitati in ideea ca, prin comparatie, o nulitate ca el sa para inteligent. Nu e.
    @Viq, acum sa vorbim despre discursul soprana de opereta al presedintelui. In loc sa recunoasca balbaielile si lipsa de coerenta Guvernului, greseli care ne afecteaza adanc, sunt vizibile si produc efecte, presedintele a ales sa recunoasca greseala cu Calafatul. Daca lasam deoparte faptul ca in spatele arabului se ascunde o mare spalatorie si faptul ca din cauza acestuia legea intarzie sa intre in dezbatere publica, faptul ca recunoaste o greseala imaginara ca sa inchida gurile protestatarilor si canalele mogulilor nu ma impresioneaza.
    Observ ca nimeni de aici nu a bagat de seama ca insista sa faca loby pentru firma unui mafiot care doreste sa escocheze Statul Roman, adica pe noi toti, prin megafurtul de la Rosia Montana. Ca sa fiu bland, nu pot spune decat ”Sa iti fie rusine, domnule presedinte!”
    In traducere libera, adresandu-se „romanilor”, presedintele a spus opozitiei ceva de genul: ” Baieti, uitati ce este! Eu voi ingropa partidul care m-a ridicat pe umeri la Cotroceni, adica PDL, in schimb, va rog sa imi lasati Rosia Montana”

  46. Furi
    Prea multa …furie.
    Nu te inteleg. Banuiesc ca nici nu consideri ca ai nevoie :((

  47. FuriousWordPressRipper

    @Mih, in ciuda nick-ului, sunt o persoana vesela si comunicativa, socializez usor si, imi place sa cred, nu deranjez pe nimeni decat atunci cand consider ca este absolut necesar. Cand consider ca este necesar? Uite, consider ca de data asta este necesar sa spunem lucrurilor pe nume. Nu putem sa aplaudam la fiecare ragaiala prezidentiala doar pentru ca, declarandu-se de dreapta, presedintele se gaseste in sfera simpatiilor noastre politice. Ieri, presedintele a ragait, numai ca cianurile, chiar daca ucid, nu au miros.

  48. Furi, chiar ma dezamagisi cu comentul asta,sintem prea mici ptr un razboi atit de mare, mai tirziu o sa-i dai dreptate lui BASE,toti il acuza pe marinel ca este arogant , eu nu cred, este bine documentat si vorbeste cum trebuie sa vorbeasca un presedinte, de ITIC SI STRUL(ponta si antenescu), ce sa mai zicem ce vocabular de doi lei au dar au sute de euro in conturi. Daca base ESTE AROGANT DE CE NU I S-AU ADRESAT INTELECTUALI SAU ROMANI DE BUNA CREDINTA IN PRESA SAU PE UN POST TV,Ssa-i spuna ca nu le place atitudinea lui, eu cred ca nu patea nimeni nimica, dar mai bine stam ascunsi si bagam batul pe rost, frumos articolul.

  49. Mih
    Nu te consuma cu # FuriousWordPressRipper .
    El ştie bine ce vrea: să inducă pe acest blog, deruta.
    Adică exact ce Loda nu reuşeşte.
    Acest blog îl susţine pe Preşedintele Băsescu deci, acest blog le cade rău la lingurică, multora. Asta este tot.
    Mă alătur şi eu lui VIQ şi lui Filadel care au afirmat limpede:
    Traian Băsescu este preşedintele meu!

  50. Fury
    niște nuanțe: Băsescu nu l-a valorizat pe Arafat cînd și-a recunoscut eroarea ci s-a referit la propria persoană. Deci Arafat rămîne în aceeași stare.

    Pe aia cu RM de unde ai mai scos-o?

  51. Furi
    Eu am convingerea ca NU a „ragait”.
    In problema cu Rosia Montana nu stiu ce sa spun…Prea au sarit multi in care eu nu am incredere (gen ecologistii), sau oameni care vorbesc cu (prea)multa patima despre „conservarea” a ceva care le-a fost total indiferent pana acum.
    Cred ca sunt si riscuri, cred ca trebuie si se poate rediscuta contractul…
    Dar nu cred ca subiectul RM poate fi interpretat in sensul spus de tine.

  52. FuriousWordPressRipper

    @tays, daca voi constata ca are dreptate, nu voi intarzia sa imi cer scuze, asa precum si presedintele a facut-o, umil, in cazul Calafatului.
    In privinta escrocheriei de la Rosia Montana, insa, nu mai este nevoie sa mai fac vreo documentatie. Lui Base, aroganta care i se imputa in mod injust, consider eu, ii sta bine si este semnul barbatiei si al determinarii. N-ar mai fie el, daca i-ar lipsi. Cu tot respectul pentru cultura lor, intelectualii sunt niste fatalai pe care ii pui la geamuri in zilele de sarbatoare. Cartarescu? Avem nevoie de ei, dar nu ca motor. Da bine la imagine sa stai intre Manolescu si Plesu, dar cand sa puna umarul la constructie te lasa singur.

  53. Fury
    Foarte interesant. Transmite salutări clasei muncitoare din partea mea.

  54. Filadel ;
    ,,Pe aia cu RM de unde ai mai scos-o?”
    Din discurs :
    ,,prin redeschiderea exploatărilor miniere care au devenit rentabile ca urmare a creşterii costului metalelor. Una era acum 15 ani când s-au închis aceste exploatări şi cu totul altul este preţul metalelor în momentul de faţă pe piaţa internaţională.’
    Sper ca intelegi .

  55. buna ziua,

    imi spun si eu parerea:
    – nu cred ca USL a crescut in sondaje urmare mitingurilor din PU sau din tara, ba din contra cred ca a mai scazut. Sa nu uitam ca la minting s-a strigat usl = pdl = aceeasi mizerie, ca petre roman si ludovic orban au fost fugariti mai mult sau mai putin prin aceeasi piata Universitatii.

    – discursul lui Basescu a mai continut o idee interesanta: ca NU el conduce PDL-ul si daca l-ar fi condus, ar fi fost mai bine condus, lucru cu care sint perfect de acord. Acelasi lucru valabil daca Basescu ar fi fost premier…

    – nu ssint deloc de acord cu ideea reconfirmarii lui Basescu ca presedinte. De ce? nu a fost suspendat de parlament, iar cele citeva sute sau mii de suflete care au manifestat impotriva lui nu reprezinta o cifra zdravana. Si nici Constitutia nu prevede acest lucru !!!!

  56. eu nu stiu , cum statzi cu locurile de muncä in romania,

    dar in germania stiu cä s-au deschis multe mine,

    timp in care se lucreazä, si cu acesti bani, la energie ecologicä pt. viitor, asigurand astfel, oamenilor locuri de muncä si tot ce derivä
    din asta

    pt. generatziile viitoare trebuiesc asigurate, altfel de locuri de muncä, alte ocupatzii. cred cä e o gresalä. sunt de acord, cä trebuiesc ,luate toate mäsurile necesare, o intzepenire in timp e o gresealä.

    .

  57. SAlut Clemy! Excelent acest editorial pe care l-as vrea tredus si trimis depratamentului US si tuturor analistilor politici UE.

  58. alt fitil

    ,prin redeschiderea exploatărilor miniere care au devenit rentabile ca urmare a creşterii costului metalelor. Una era acum 15 ani când s-au închis aceste exploatări şi cu totul altul este preţul metalelor în momentul de faţă pe piaţa internaţională.’

    Cînd a fost exploatarea aurului nerentabilă?
    Este vorba despre minele închise de Berceanu, pe vremea CDR.

  59. FuriousWordPressRipper

    @fil, am eu, asa, un presentiment ca PDL este pretul. Viitorul discurs al presedintelui va face un gol mare pe partea dreapta, loc care va fi ocupat in graba de „secta” despre care vorbeste Riddick de atata amar de vreme.
    Alba ca Zapada, desi nu se vede, exista si se ascunde in spatele ONG-urilor. Hai sa punem de o bere, pariu!

  60. FuriousWordPressRipper
    Pînă una-alta, preşedintele Băsescu are nevoie de sprijin nu de fitile.
    Are uslinoşimea grijă să le sdtrecoare peste tot. Este nevoie şi aici?
    Lasă pedeleaua în pace: preşedintele este ţinta lor, acum.

  61. Şi nu mai consuma ridickke în exces: dăunează grav judecăţii.

  62. FuriousWordPressRipper

    Boc penibil. Baconschi demis inexplicabil. Igas reconfirmat. Jenant. O tzara in care dosul face mai mult decit capul. Sorbona pleaca. Ramin cârnații de Pleșcoi

  63. Fac pariu furiosule, că în afară de titlu nu ai citit nici măcar o frază întreagă din excelentul articol al lui Clemy. Ca de obicei, vorbeşti despre obsesiile lui ridikolul acela anti ue şi anti băse.

  64. Mnoo, seară bună
    Liber la fitilit cît cuprinde.
    O să vină crinul ofilit şi co-chilotul şi-or să vă umple de respekt şi de bunăstare. Asta vreţi, asta o să aveţi.

  65. acest guvern trebuie sä rämanä panä la alegeri,

    uslinosii si-au bätut joc data trecutä, la inpärtzirea cilegiilor.

    väd cä unii , chiar nu fac decat sä bage soparle.mergetzi la

    uslinosi, ei sunt perfectzi, i-au educat criminalul iliescu.

  66. FuriousWordPressRipper

    Era pentru @fil, din partea clasei muncitoare.

  67. „Boc penibil. Baconschi demis inexplicabil. Igas reconfirmat. Jenant. O tzara in care dosul face mai mult decit capul. Sorbona pleaca. Ramin cârnații de Pleșcoi”, scrie Mihail Neamţu, pe Facebook.

    asta NU este discurs de intelectual, dar nici macar de politician serios, onest

  68. FuriousWordPressRipper

    Stiu, @skorpion. Doream numai sa imi sustin opinia despre intelectualii lui Basescu.

  69. FuriousWordPressRipper

    Sa nu uitam, nava care a adus presedintele la Cotroceni se numeste PDL.

  70. filadel,
    dupa ani de zile, pot spune ca loda a avut dreptate o singura data si anume in chestiunea „romani”….corect era sa spuna cetateni romani!
    Basescu nu este singurul care se adreseaza astfel. N-as spune ca este o greseala, ci, poate, pentru a-i capta pe absolut toti mai buna este sintagma cetateni romani
    🙂
    ca au fost si unguri, sasi, turci, tatari etcetcetc care l-au votat pe romanul de Basescu
    🙂

  71. Tibi, Viq
    Si eu spun, alaturi de voi:
    Traian Basescu este presedintele meu!

  72. nava care a adus presedintele la Cotroceni se numeste PDL.

    cu completare: avind drept capitan pe ………….Basescu!
    🙂

    cine a ridicat PDL-ul de la 7% la vreo 30% ca nu mai tin minte cifrele?!

    sa nu uitam anumite detalii, care se dovedesc adeseori f. importante
    🙂

    p.s.
    daca raminea Roman Petre la cirma PD, azi nu ar fi existat PDL.

  73. cäpitanul a adus nava PDL la guvernare,

    iar noi romanii l-am ales, este cel mai bun politician si presdinte,
    dela rev.

  74. fouriosul, bacä tot timpul soparle, .

  75. Basescu nu a vorbit de Rosia Montana, ci de mine in general.
    si in Occident a inceput redeschiderea minelor (de carbuni, printre altele)

  76. @tibi @fury. Cu cinism (sau realism). Poti extrage orice, daca cheluielile de extragere depasesc costul nu e rentabil. Si ca sa nu vorbesc de aur (desi TONA DE CUPRU e azi de trei ori mai scumpa decat in urma cu 5 ani). Si ca sa nu citez geologii romani: Romania e bogata in minereuri sarace. Revin: Canada (Alberta) sta pe nisipuri bituminoase. La 40 USD per baril de petrol nu-ti cnvine sa-l extragi si Edmonton si Calgary au murit. Cand a sarit la 100 USD pe baril, casele din Edmonton sunt mai scumpe decat in Toronto (exagerez un pic). Si tot la 100 USD per baril devine rentabil sa extragi din mare etc. Asta e aspectul economic. Pe plan politic as vrea sa fiu sigur (ce zici fury, te bagi?) ca RM care acum e proscrisa nu devine salvarea natiunii sub guvernul USL (si n-o sa ma faci sa cred ca A.Valean „insurata” cu Ipo-Crin se zbate degeaba la Bruxelles)! PS. si parca Curpomin din Deva pe care n=o voia nimeni, de vreo saptaman se zbenguie (ce zici fury, tot presedintele si pe acolo?)

  77. Buna ziua oameni buni.
    @cinic, Ponta nu va avea nici un cuvant de spus in stabilirea viitorului premier. Eu imi bazez aceasta afirmatie pe faptul ca in afara lui nu guita nimeni din interiorul PSD. Asta inseamna ca greii partidului (inclusiv Adrian Nastase) l-au lasat sa se expuna, sunt nemultumiti de faptul ca agneda a ajuns sa fie stabilitia de Crin si inteleg ca la Bruxelles, acolo de unde vin pana la urma banii, Ponta este prost vazut. Nu m-as mira ca sa existe ceva discutii intre Basescu si PSD.
    @filadel, Mircea Diaconu a fost intotdeauna un actor relativ limitat si un personaj cu capacitati intelectuale si mai reduse. Cretini de genul asta gtrebuiesc lasati sa bata campii.

  78. Fury
    păi n-a spus o minciună. Așa este și noi i-am spus-o lui Boc de sute de ori dar nu în sensul în care înțelege Loda – în celălalt. Împleticeala – dezorganizarea, teama, toate astea se adună. Este de asemenea adevărat că a prins o perioadă de guvernare execrabilă pentru toată lumea dar asta am înțeles-o și am acceptat-o. Altele sînt reproșurile.

    Aia cu PD-L-ul corabie poți s-o uiți. Nu este nici măcar un sfert de argument.

  79. @fury. Careva -genial in formulare- a scris: „pe un stadion alearga 22 de baieti dupa o minge. In tribune sunt cei XX mii de experti care stiu mai bine (pana le pune cineva mingea la picior)”. Daca pe tine te duce careva NUMBER ONE la Hidroelectrica imi rezolvi si mie problema (simpla pt. analisti, experti, comentatori din tribune): cum maximizezi profitul si dai curent ieftin la populatie? si daca rezolvi asta iti meriti salariul de 4800 ron lunar (la care vin gratis injuraturile ziaristilor cum ca tu te lafai iar baba Safta are pensie de 324 ron). PS. ignor faptul ca alde Razvan Dumitrescu care te injura pe tine pt. leafa ta de 1000 euro, castiga cam 15 000 din faptul ca te injura!

  80. Theo din Germania confirma, practic, ce am spus eu mai sus despre mine care ar fi bine sa fie redeschise…pe vremea lui ciorbea au fsot alte vremuri….

  81. FuriousWordPressRipper

    @Tiberiu, Clemy scrie bine. Cateodata. Uneori, insa, cum este in cazul acestui articol, incearca marea cu degetul si strecoara false informatii. Nu stiu cu ce scop. Una dintre ele, veche de altfel, adica dupa ce PDL a suferit o grea lovitura cu ocazia alegerilor interne, acolo unde, practic, presedintele a decapitat partidul si a pus niste cururi precum Oltean, este citez: „Va merge la pierzanie pe mâna domnilor Oltean, Blaga, Berceanu și a doamnei Udrea sau va încerca să iasă la liman având în frunte lideri ca Monica Macovei”
    @Clemy, daca nu ai aflat inca, iti spun eu, iar daca ai uitat, iti reamintesc.
    Blaga si Berceanu nu conduc partidul, pentru ca nu i-a dorit presedintele.
    Cei care, alesi fiind, ingroapa PDL sunt:
    Boc Emil -Presedinte
    Anastase Roberta Alma – Prim Vicepresedinte
    Baconschi Teodor -Prim Vicepresedinte
    Flutur Gheorghe – Prim -Vicepresedinte
    Frunzaverde Sorin – Prim Vicepresedinte
    Oltean Ioan – Secretar General
    Boagiu Anca Daniela -Vicepresedinte
    Florea Dorin -Vicepresedinte
    Hava Mircea Gheorghe -Vicepresedinte
    Igas Constantin Traian -Vicepresedinte
    Macovei Monica Luisa -Vicepresedinte
    Paleologu Theodor -Vicepresedinte
    Popa Mihaela -Vicepresedinte
    Popescu Florin Aurelian -Vicepresedinte
    Raicu Romeo Marius -Vicepresedinte
    Scripcaru George -Vicepresedinte
    Stanisoara Mihai – Vicepresedinte
    Gheorghe Stefan -Vicepresedinte
    Tarhon Victor -Vicepresedinte
    Udrea Elena Gabriela -Vicepresedinte
    Voinescu Cotoi Sever -Vicepresedinte

    Cine conduce partidul? Blaga? Berceanu?

  82. FuriousWordPressRipper

    BTW, Monica Macovei este total lipsita de carisma si complet paralela cu politica. daca cineva isi mai pune sperantele in cucoana asta, e cazul sa mai reflecteze.

  83. Fury
    și tu ești puțin șașiu cu un început de chelie peste un început de burtă. Ce legătură are sula cu prefectura. Ce dracu ? Lozinci contra rațiune.
    Chiar nu mai contează nimic? Nu te mai recunosc. Sorry.

  84. FuriousWordPressRipper

    @filadel, elegant ar fi, atunci cand aduci acuze cuiva, sa argumentezi. Eu asa fac. Daca mai ai si alte prejudecati cu privire la aspectul meu fizic, punemi-le pe mail.

  85. FuriousWordPressRipper

    „pune-mi-le”

  86. Fury
    te-am maimuțărit în felul în care … dar deja știi asta.

  87. FuriousWordPressRipper

    Greşeşti. Deliberat. De la bun început de cînd te-ai instalat pe acest blog, ai încercat să duci articolelele lui Clemy în derizoriu, tocmai pentru că ea scrie foarte bine întotdeauna iar tu, nici măcar uneori nu poţi fi un zexe valabil şi simpatic.
    Despre asta este vorba şi cred că te-ai prins că nu ţine cu fitilismele pe blogul aceasta, indiferent cît de politicoase sunt gazdele.

    Te-a provocat # cinic la o discuţie. Nu te bagi?

  88. Apoi, furiosule

    Să vorbeşti despre Sever Voinescu şi despre Monica Macovei aşa cum vorbeşti, este clar, o obrăznicie sfruntată.
    Aceşti doi politicieni se bucură de mare preţuire pe acest blog şi te rog să nu ne jigneşti, insultîndu-i.

  89. FuriousWordPressRipper

    @Tiberiu, slabeste-ma, frate! Este opinia mea si te rog sa nu te simti jignit de faptul ca imi permit sa am opinii. Plus de asta, daca este cineva din lista de mai sus caruia sa ii port simpatie, atunci este chiar Voinescu. Monica nu are carisma de lider, dar asta nu presupune ca nu poate fi pusa in geam, si ea, pentru a fideliza simaptizantii.
    @filadel, stiu, dar eu nu am facut astfel de afirmatii despre Monica Macovei.

  90. Furiosule
    Vrei să te slăbesc? Ponta-n cui bibicule. 🙂
    Opinia ta pute a antena lui felix, de trăzneşte.

  91. FuriousWordPressRipper

    @tiberiu, bati campii, ca de obicei. Ma obligi sa te ignor, lucru pe care il voi face incepand chiar de astazi. Sa fii iubit!

  92. FuriousWordPressRipper

    Seara buna!

  93. in sfarsit a plecat.

  94. Popeye a recunoscut o parte a greşelilor sale, iar spre cinstea lui a lăsat să se înţeleagă că a mai făcut şi altele! Chiar la noi, aici pe blog, puţini au curajul să facă ceva asemănător.

    Extrem de cerebrala şi obiectiva Clemy, citită pe bună dreptate cu un deosebit interes, nu scapă nicio ocazie de a ataca unul din miniştrii cei mai activi, în sensul bun al cuvântului, din acest famelic cabinet, parcă supus unui zilnic şantaj. Elena Udrea a ajuns ţinta preferată a unor SIMPATIZANŢI ai puterii, chiar acum când adversarii au lăsat-o oarecum mai moale.

    Cine ar putea crede în mod serios în acele sondaje. Nici nu ar trebui amintite. Mai ales acele cifre, total în contradicţie cu trendul STĂZII (usl-59%???).

    Scuze!

    laplopulcuportocale unde moş aa mai gândeşte cu a lui căpăţână. Câteodată.

  95. Aşa furiosule? bat cîmpii?
    Ia să vedem ce-am spus eu, azi:

    – 14,19 = români sunt cei care ţin cu România, nu javrele care urlă în ton cu voronin. Paniemaeşi?
    Despre aceşti români vorbea preşedintele Băsescu.

    – 15, 54 = Acest blog îl susţine pe Preşedintele Băsescu deci, acest blog le cade rău la lingurică, multora. Asta este tot.
    Mă alătur şi eu lui VIQ şi lui Filadel care au afirmat limpede:
    Traian Băsescu este preşedintele meu!

    – 16, 21 = alt fitil

    ,prin redeschiderea exploatărilor miniere care au devenit rentabile ca urmare a creşterii costului metalelor. Una era acum 15 ani când s-au închis aceste exploatări şi cu totul altul este preţul metalelor în momentul de faţă pe piaţa internaţională.’

    Cînd a fost exploatarea aurului nerentabilă?
    Este vorba despre minele închise de Berceanu, pe vremea CDR.

    – 16, 31 = Fac pariu furiosule, că în afară de titlu nu ai citit nici măcar o frază întreagă din excelentul articol al lui Clemy. Ca de obicei, vorbeşti despre obsesiile lui ridikolul acela anti ue şi anti băse.

    – 17, 37 = FuriousWordPressRipper

    Greşeşti. Deliberat. De la bun început de cînd te-ai instalat pe acest blog, ai încercat să duci articolelele lui Clemy în derizoriu, tocmai pentru că ea scrie foarte bine întotdeauna iar tu, nici măcar uneori nu poţi fi un zexe valabil şi simpatic.
    Despre asta este vorba şi cred că te-ai prins că nu ţine cu fitilismele pe blogul aceasta, indiferent cît de politicoase sunt gazdele.

    Te-a provocat # cinic la o discuţie. Nu te bagi?

    – 17, 39 = Apoi, furiosule

    Să vorbeşti despre Sever Voinescu şi despre Monica Macovei aşa cum vorbeşti, este clar, o obrăznicie sfruntată.
    Aceşti doi politicieni se bucură de mare preţuire pe acest blog şi te rog să nu ne jigneşti, insultîndu-i.

    17, 51 = Concluzie: Furiosule
    Vrei să te slăbesc? Ponta-n cui bibicule.
    Opinia ta pute a antena lui felix, de trăzneşte.

  96. mama, se certara astia intre ei in timp ce eu stateam in viscol… ce se intampla???

  97. Purly
    mai bagă și tu vreo două de-alea-ntoarse de la Sîghii și să duce dracu șandramaua. 😆

  98. :))) observ doar… nu-i de ingrosat randurile acum…

  99. o bîtă bine țintită e suficientă pentru o căruță plină cu oale 😆

  100. Probabil că este, Filadel! 😆
    Numai că măciucarii ăştia, greşesc mai mereu, ţinta!
    Şi-s atît de fleţi că în loc de bîtă, folosesc bumerangul. 😛

  101. Din al doilea link :
    ,,Statul a închis în 2006 toate minele sale de aur ca fiind nerentabile şi le-a dezafectat !,
    pregătindu-se pentru cedarea afacerii către canadieni ”
    Aud ? minte Fury ? 😉

  102. Loda

    ce vrei tu nu se va întîmpla. Îți garantez.

  103. Dacă spui şi cine guverna în 2006… 🙂

  104. Furry are dreptate.
    Evident că are: = dreptatea trîmbiţată de Loda! 😆

  105. Leka noş diva. 😀

  106. Filadel ;
    La aceasta ora vreau sa-ti spun, pentru ca ma retrag, o seara buna ! crezi ca Nu se va intampla ?)

  107. In 2006 presedinte era Basescu, premier Tariceanu, cu guvern DA :PD + PNL, ministrul economiei, Videanu !

  108. Loda
    viziuni plăcute!

  109. cucuveauna nu are stare.

  110. @loda,
    tu chiar nu te poti abtine, zgripturoaica ce esti!!???
    rar un asemenea caracter ca la tine…zau, asa..

  111. Mulţumesc. Adică exact acel videanu, care a trebuit să plece ? 😀
    Videanu cel viteaz, înfrăţit cu Blaga şi Berceanu ? Deşteptatea!!!

  112. Tibi
    de-aia ziceam și io că-i cam furios fury.

  113. N-are stare theo-nona, n-are.
    Şopîrleala, dragostea sa.

    Bunule skorpion, nu te enerva. Şezi domol. Bine? 🙂

  114. cat de escroci pot fii perversii liberali. nici nu s-au gandit sä
    demisioneze, au fäcut fitze, cum sä piardä ei leafa si masina.

    porcului arivist diaconul , un dizident fals, un cabotin ce a fost retribuit in sceneta revolutzie. porcul asta, inspirä scarbä.

  115. ştiu, Filadel, ştiu.

  116. nu am nici o dragoste,nu cu mine s-a contrat.

  117. noapte bunä.

  118. Noapte bună, dragă theo
    Loaza se încontrează cu toată lumea, mai puţin cu furiosul. 😛

  119. mi-a placut asta de pe politeia, imi permit sa citez si eu

    Stiu ca pe multi ii va surprinde asta dar a aparut pe VoxPublica un fel de Don Quijote, Constantin Cretan. Acest domn Cretan are un curaj imens lupatandu-se cu hoardele de postaci USL-isti de acolo.

    Sa va dau un exemplu din ceea ce scrie domnul Cretan (nu pun link pentru ca inca nu merita acel site)

    “În discursul său, Traian Băsescu a invocat, la un moment dat, niște CLARIFICĂRI CU ROMÂNII: “…CELE CE VOI CLARIFICA, în intervenția mea de mîine, CU ROMÂNII…”. Deși toți antropomorfii tv, de profesie formatori de opinie, au tot cîte doi creieri, ca și președintele, spre deosebire de Băsescu, acești cititori, ca din promptere, din ochi stăpînilor lor au cîte un creier mic și un creier foarte mic, altfel neputîndu-se explica faptul că ei au citit vorbele de mai sus ca niște veritabili analfabeți funcționali: “INTERVENȚIA MEA CU ROMÂNII”

    Destept tipul…:D

    Mai departe:

    “Dacă la IQ stau foarte rău, băieții ăștia de ambe sexe demonstrează, prin întreaga recuzită a gesticii și mimicii lor de contorsioniști ai adevărului, că și EQ-ul lor e prăbușit în șosete. Sufletele lor sînt corodate de ura, izvorîtă din invidie, față de președintele Băsescu. E ura insului omega față de bărbatul alfa. E ura prostului față de cel inteligent. E ura lașului față de cel curajos. E ura omului de nimic și de nimicuri față de cel care a intrat deja în istorie. E ura carieristului mărunt, slugarnic și sforar față de omul care lasă în urmă ceva. E ura lui zero față de unu. Iar ura aceasta trece sticla mai bine decît orice. Chiar dacă lumea încă se mai uită la acești măscărici ai realului, nu i-ar mai crede nimeni nici dacă ar prezenta buletinul meteo sau dacă ar anunța ora exactă.”

    Merita citit si popularizat domnul Cretan (medic “la baza” din cate stiu eu)

  120. Revenind la temă, mi se pare foarte important acest pasaj decupat de Clemy, din discursul preşedintelui

    “Mă voi exprima în perioada următoare legat de orice alte probleme“.

    Cu alte cuvinte, în perioada următoare, probabil după Consiliul European de la sfârșitul acestei luni și după vizita delegației FMI, se va purcede într-o primă fază la o remaniere consistentă a cabinetului și apoi la schimbarea premierului, cu un prim ministru agreat la Bruxelles și nu de liderii USL. Este scenariul cel mai plauzibil în acest moment – spune Clemy.

    Despre asta este vorba, cred. Voi ce părere aveţi?

  121. Mulţumesc skorpion,
    pentru semnalarea domnului Cretan. Îl voi citi. Se pare că merită.

  122. Fain domnu Crețan. Se simte un echilibru interior puternic. Înviorător. 🙂

    Tibi
    Clemy a menționat ambele variante doar că le-a departajat temporal. Deznodământul este însă același.

  123. Si eu iti multumesc Skorpi

  124. FuriousWordPressRipper

    DACĂ IQ NU E, NIMIC NU E (II)
    „Am mai scris aici că intelectualii lui Băsescu reprezintă veriga cea mai slabă în angrenajul pe care se sprijină președintele în tentativa lui de modernizare a țării. În primul rînd, ei n-au reușit să producă nici măcar o idee și întreaga lor prezență în spațiul public s-a rezumat la a sufla în învechita flașnetă a anticomunismului de operetă. Lipsa lor de idei e, deseori, însoțită de o lipsă de caracter și de măsură ce îi face să coboare pînă acolo unde nu te-ai gîndi că ar putea ajunge un intelectual”

  125. Filadel

    Clemy a sesizat esenţialul. Nu este prima dată cînd.

  126. Nu ştiu de unde citează zexe

    dar din articolul domnului Cretan eu citez:

    „Dacă la IQ stau foarte rău, băieții ăștia de ambe sexe demonstrează, prin întreaga recuzită a gesticii și mimicii lor de contorsioniști ai adevărului, că și EQ-ul lor e prăbușit în șosete. Sufletele lor sînt corodate de ura, izvorîtă din invidie, față de președintele Băsescu. E ura insului omega față de bărbatul alfa. E ura prostului față de cel inteligent. E ura lașului față de cel curajos. E ura omului de nimic și de nimicuri față de cel care a intrat deja în istorie. E ura carieristului mărunt, slugarnic și sforar față de omul care lasă în urmă ceva. E ura lui zero față de unu. Iar ura aceasta trece sticla mai bine decît orice. Chiar dacă lumea încă se mai uită la acești măscărici ai realului, nu i-ar mai crede nimeni nici dacă ar prezenta buletinul meteo sau dacă ar anunța ora exactă.”

  127. Mulțam fain Fury.
    Citesc acum. NU-s întotdeauna de acord și cu toate dar există material foarte bun care merită luat la cetit. 🙂

  128. Gata, am priceput: zexe citează din articolele anterioare.
    Premergătoare.
    Tehnică ştiută: dai adresa unui blog, mizezi pe faptul că nimeni nu are răbdarea de a citi tot, apoi citezi ce vrei, de acolo.
    De preferinţă, ceva din trecut, sau fără referire directă la problema zilei.

    Mister zexe, PAS!

  129. Luptă mare, monsher! Anteniştii, nu se lasă. 😀

  130. Buna seara, buna seara, intre ore si programul de meditatii. Intre noi fie vorba, halal scoala se face in SUA, daca ajung la facultate si trebuie sa invete sa lucreze cu fractii 😦
    In fine. Inteleg ca s-au strans cativa rataciti pe viscol in Piata Universitatii. Daca punem la socoteala si ziaristii poate ca se dubleaza numarul.
    @tibi, fury intelege cand vrea si doar ce vrea. Pe mine insa nu o sa ma convinga nimeni niciodata de capacitatea oamenilor pe care el ii ridica in slavi.

  131. Servus, Clemy!
    Chiar dacă tu nu ai destulă vreme, cu mister zexe mă voi mai răfui eu, măcar din cînd în cînd.

  132. @tibi, salut. Facem echipa de desant 🙂

  133. Clemy.
    Facem: Probabil că zexe, înţelege: de şanţ. 🙂

  134. Aşa-i zexe, că nu poţi să te laşi?

    „Aceste organizaţii neguvernamentale sunt coagulate într-o coaliţie care susţine protestele din Piaţa Universităţii. Din această coaliţie fac parte circa 30 de organizaţii, printre care Societatea Academică Română, reprezentată de Alina Mungiu-Pippidi, ProDemocraţia (Cristian Pîrvulescu), Centrul pentru Jurnalism Independent (Ioana Avădani), Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile (Ionuţ Sibian), Salvaţi Dunărea şi Delta (Liviu Mihaiu), Agenţia de Monitorizare a Presei Active Watch (Mircea Toma).

    Las-o, că măcăne. 🙂

  135. FuriousWordPressRipper

    @filadel, comentariul meu cu privire la ONG-uri a fost facut la ora 16:21, iar articolul din Romania Libera a fost publicat la ora 17:18.
    Mentionez cronologia aparitiei ca sa nu existe confuzia ca as fi vrut sa iti iau berea intr-un mod necinstit 🙂

  136. FuriousWordPressRipper

    Tiberiu, n-ai sa intelegi nici daca iti mai las timp de gandire un ceas.

  137. @tibi, pai i-a sa-i luam la mana si o sa vedem ce hram poarta: bursieri Soros, fost angajat al guvernului Tariceanu (Cristian Parvulescu) si doi fosti Catavenci sponsorizati la greu de SOV (Liviu Mihaiu si Mircea Toma). Sa avem pardon. Daca asta e societatea civila eu sunt stareta la Agapia.

  138. Trebuie sa plec inapoi la clase. Noapte buna si ne vom mai citi si maine. 🙂

  139. Dar Sora, cum se defineste societatea civila… ? Ca sa nu ajung la nedemna situatie de a-l cita pe Tismaneanu, intr-adevar, dintr-o lucrare extraordinara de istorie…dar na…

  140. Off topic, ca sa ne si scarpinam in cap nite… – se respecta si la noi legea: http://www.realitatea.net/masinile-de-deszapezire-s-au-intors-de-pe-centura-pentru-ca-nu-aveau-roviniete_907854.html … bravo!

  141. *nitel

  142. Clemy dragă,

    A pus skorpion o întrebare de nota 10: de ce loda, nu comentează la Teofil, aşa cum o face aici. Răspuns? ZERO – din partea lodei, desigur.

    A spus şi luminiţa ceva. Mai ştie cineva de ce a spus ce a spus luminiţa?
    Nu cred.
    În treacăt fie spus, lumi se întreba de ce tu scrii aici, dar comentezi la politeia. Şi la nora, adaug, eu.

    Zexe, aka Furiosul, a avut o singură tentativă de a se insinua la Teofil.
    A plecat de acolo, nu cu coada sa proprie între picioare ci, cu şuturi metaforice în dosul cu care gîndeşte.

    Nu mai am prea multe aşteptări de la aşa zisa societate civilă. Bleah.

    Am spus şi o să mai spun, că acest blog îmi este la fel de drag ca şi Politeia, ca şi grădina doamnei nora.

    Şi repet: nu înţeleg deloc, de ce acest blog adună toate aceste rebuturi refuzate la Politeia şi la nora.

    Nu pot pricepe de ce aceste rebuturi sunt lăsate să fluiere nonşalant, aici, pe acest blog, ceea ce pe cele două bloguri amintite, nu o pot face .

    Chiar, nu pricep.

  143. FuriousWordPressRipper

    Ce trist trebuie sa fie la tine in suflet, Tiberiu! Ca sa poti trai fericit, iti trebuie in permanenta o victima pe care sa o hartuiesti. Esti ca o guma de mestecat lipita de talpa exact in momentul in care doresti sa intrii in spatiul unui muzeu de arta. Nu poti nici sa te stergi pe picioare in incinta muzeului dar nici nu iti vine sa pleci din locul in care te simti bine.

  144. Buna seara!
    Doar in treacat. Mai tarziu voi citi ce s-a mai „vorbit” pe aici.
    Se pare ca a fost o seara mai „incinsa”.
    Am incercat sa vad ce se mai „telediscuta”, dar nu am rezistat prea mult.
    Astazi s-a politizat viscolul…
    Am preferat patinajul…
    Pe curand, cu vesti bune! (Sper, sper, sper)

  145. FuriousWordPressRipper

    Te-ai prins. Nu-mi vine să cred dar, te-ai prins. 🙂

    Ai dreptate. Sînt foarte trist. Problema este că nici după ce vei ieşi tu din jocurile acestea murdare, nu vei pricepe că nu intrii, ci intri.
    Unde intri, nu mai are importanţă. : : : degeaba exemplific; nu pricepi.

    Ce să facem? Mergem înainte cu anafa-beţi ca tine, care vor şi eventual reuşesc, să influenţeze idioţi ca cei care pun preţ pe spusele tale.

    În rest, îţi urez succes cu negocierile. Poate că dacă Moraru nu mai are destui bani, felix te va răsplăti.

  146. Aşa că pinguinule fleţ, valea. 😀

  147. FuriousWordPressRipper

    @Tiberiu, vai de genele tale, saracele, ca daca stiau ce rezulta, nu se mai imbarligau.

  148. Seara bună, MIh

    Şi azi, pe acest blog s-a dus o luptă: manipulatorii de doi bani, nu pricep unde le este locul.

    Şi împut acest blog luminat de intenţii bune, intenţii excelent exprimate de Clemy, de VIQ, de Filadel.

    Şi de o mare parte dinte comentatorii acestui blog.

  149. FuriousWordPressRipper

    Dar cum inteleg ca esti atat de idiot incat sa nu iti dai seama care este rostul tau aici, nu ma indoiesc ca esti fericit cand esti eliberat din lesa.
    Uite, pentru ca este mai mult decat suficient pentru astazi, te las sa iti versi balele rabiei pe comentariile mele.
    Ne vedem maine!

  150. FuriousWordPressRipper

    He he heee, juniorule. 😀 Taaaare prostuţ mai eşti. 😛

  151. Şi ca să revenim la temă:

    „Cred apoi că Traian Băsescu va lua drumul Bruxellului pentru a negocia o modalitate prin care reformele economice necesare să continue și pentru a bara accesul sus numiților lideri ai USL la orice funcție importantă în stat. Concret, PSD-ului i se va spune ferm prin canale diplomatice că i se va permite să participe la formarea Guvernului ce va urma alegerilor generale doar dacă se va debarasa de Victor Ponta și va pune capăt alianței cu PNL-ul al cărui lider a devenit de ieri persona non grata pe plan european. Și spun că i se va permite PSD pentru că în actualul context politic și economic european, viitorul premier va trebui să fie agreat de Bruxelles și de Berlin, ceea ce presupune că social-democrații vor trebui să accepte un premier din afara partidului, care să nu răspunda la comenzile politice ale Delegației permanente și ale baronilor locali, și care va conduce cel mai probabil o largă coaliție.

    Cât privește soarta PDL, acest partid va trebui să aleagă calea pe care o apucă singur singurel. Va merge la pierzanie pe mâna domnilor Oltean, Blaga, Berceanu și a doamnei Udrea sau va încerca să iasă la liman având în frunte lideri ca Monica Macovei.”

    Asta îi doare pe uslinoşi şi pe cozile lor de topor!

  152. Mie chestia cu ONG-urile care ies pe „piata” acum cateva zile cu propunerile lor si oferta cu care raspunde USL, mi se pare o facatura. Am zarit niste nume legate de ONG-uri, in care nu am incredere. Azi a aparut iar bolsevicul de rit nou criticatac (Ernu) care zicea ca e de bine. Inseamna ca nu e! Imi vin in minte cateva cuvinte: infiltrare, confiscare, deturnare, manipulare. Clopotelul suna si beculetul semnalizeaza „atentie, pericol!” :))
    Poate completez maine.
    O noapte linistita!

  153. Mih
    Ernu este ceea ce este: o lighioană care prelungeşte inclusiv în spaţiul românesc, balele kaghebiste, Ai mare dreptate: pericol!

  154. Sara buna !

    Furios
    Clemy are aceasta convingere, respectiv ca cei care au gaurit barca PDL sunt cei din celebrul grup BVB>
    Si U.
    Aceasta se potriveste in mare masura cu imaginea creata respectivului grup.
    Se poate sa aiba dreptate. Se poate insa sa si nu.

    Eu nu sunt la fel de sigur de acest lucru. Banuiesc ca deductiile ei se bazeaza in mare parte pe faptul ca imaginea negativa a acestora afecteaza negativ perceptia si prin urmare si sansele electorale ale PDL. Ca de fapt imaginea este efectul maniupularii media ramane un aspect coateral.
    Este un rationament corect pana la un punct.
    Si eu sunt silit sa accept realitatea ca mentinerea greilor in prima linie nu mai asigura succesul.

    Punctul de la care nu cred ca mai e in regula este blamarea lor pentru orice esec pedelist si cu orice ocazie, desi e clar ca actualmente nu lor li se datoreaza imobilitatea si lipsa de viziune portocalie.

    Dar toate astea sunt puncte ce se pot discuta.
    Daca suntem oameni intregi la minte sa putem face un asa lucru.
    Din pacate avem probleme la acest capitol. Probleme mari.

    Si cu ocazia asta multumesc tuturor celor care reusesc sa’si tina frustrarile in frau si cuvintele intre falci in ciuda „dreptului la replica”.
    Avem inca un drum lung de facut ca membri ai aceluiasi popor, ca animale sociale, ca fiinte rationale.
    Lung si greu.
    Nu stiu daca si cum vom reusi. Dar avem datoria sa o facem.
    Multumesc tuturor celor care sunt alaturi de mine in „misiunea imposibila”.

  155. Tibi

    „… nu înţeleg deloc, de ce acest blog adună toate aceste rebuturi refuzate la Politeia şi la nora.

    Nu pot pricepe de ce aceste rebuturi sunt lăsate să fluiere nonşalant, aici, pe acest blog, ceea ce pe cele două bloguri amintite, nu o pot face .

    Chiar, nu pricep.”

    E corect.

  156. Scorpy

    Foarte bine suna Cretan asta ! 🙄
    Hm.
    Deci nu toti doftorii’s felceri primari.
    Mai sunt si altfel 🙂

  157. Lume, Lume,
    Iata cum au raspuns „ofertatele” oengiste ofertei USL-ului, oengiste a caror alaturare precipitata la evenimentele din centrul Bucurestiului, mi s-a parut suspecta, ca sa nu zic mai mult.

    Ionut Sibian, presedinte Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile: „USL nu a inteles nimic din mesajul nostru”

    Cristina Guseth, presedinte Freedom House: „USL a facut o oferta de fidelizare”

    Mircea Toma, presedintele Agentiei de Monitorizare a presei active Watch: „USL a facut o oferta vulgara”

    Fiti atenti aici : Cristian Parvulescu, presedintele ‘ProDemocratia’:
    „Oferta de finanatare a USL este binevenita”

    Am si eu doar trei intrebari, in afara de o imensa sila si de unii si de altii :

    De ce i s-o fi parut oferta vulgara lui Mircea Toma, era cam subtire ?
    Oare miloanele lui Vantu i s-or fi parut mai decente ?
    Dar tranzactiile ilegale de la Bursa, la care a participat sub auspiciile nu prea fer, ale lui Patriciu, tot decente ?

  158. Sa aveti pentru maine dimineata la cafea

    http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012012767974/Actualitate/Marius-Pieleanu-a-fost-prins-la-curve.html

    Nu e vorba numai despre curve, e si despre sondaje, tot un fel de curve.

  159. Pentru cine mi-o fi dus grija, n-am iesit azi din casa. Am suspendat orice activitate, a mea si a celorlalti, care depindeau de mine.
    Desi ar fi trebuit sa profit numai eu de statul acasa, ca puteam, totsui i-am manipulat.
    De fapt, am vrut sa nu-l mai inujure pe Boc 🙂 dar cel mai mult si mai mult am vrut sa nu ma injure pe mine 🙂

  160. De v-a trecut Mos Ene pe la gene, vise placute, sa aveti.

  161. Corect Viq, corect.

    Dar nu uita că am mai spus şi altceva :

    „Clemy dragă,

    A pus skorpion o întrebare de nota 10: de ce loda, nu comentează la Teofil, aşa cum o face aici. Răspuns? ZERO – din partea lodei, desigur.

    A spus şi luminiţa ceva. Mai ştie cineva de ce a spus ce a spus luminiţa?
    Nu cred.
    În treacăt fie spus, lumi se întreba de ce tu scrii aici, dar comentezi la politeia. Şi la nora, adaug, eu.”

    Viqule dragă viqule, nu mai citi numai pe diagonală că rişti să înţelegi totul, numai pe propria ta ipoteză. Nu mă dezamăgi.

  162. Şi n-ar strica VIQ, să citeşti comentul meu meu de la ora 19, 26.

  163. Gata! Noapte bună, TUTUROR!

  164. bunä dimineatza,

    uite cum asteaptä o parte din romani, sä le dea zäpada din fatza casi, asta este numai in romania.
    auzi lozinci, vrem o tzarä ca afarä!
    – dar afarä cetätzenii au si obligatzii.si le respectä.

  165. häitasi aia urlätori, adusi pt. tzuicä si cateva tzigäri,

    sä punä mana pe lopatä, sä facä ceva USL-intretzine lenea

    si-au bätut joc de Boc, cä dädea zäpada, s-au tävälit de ras si dl. neamtzu si säftoaica, este rusinos si nu ii onoreazä.
    mäcar sä ajungä dl. neamtzu sä fie asa vrednic si disciplinat.

    am väzut zilnic, o urä visceralä ,defäimäri, la adresa PDL SI A DL: BOC, astfe de lucruri nu se fac. demolarea unui partid, nu-tzi aduce tzie, un avantaji. väd cä si bunele lucruri fäcute, tot cu ajutorul PDL S-AU DL: BOC, au fost bagadelizate si batjocorite.

    felul cum este batjocorit, un om si fizicul lui, desgustä,
    si cei care o fac, aratä proastä crestere si vor pierde mai mult decat cred.

  166. mihaela,

    cred cä vorbim ,aceias limbä.

    au fost si sunt atacuri la persoanä , teribil de desgustätoare
    cu asta nu-i castigi pt. partidul täu, se väd alte fetze sub mascä.

  167. Buna dimineata, theo-nona, buna dimineata, copaceni!
    Ai mare dreptate, theo!
    Prea multi considera ca ei au drepturi si ceilalti obligatii…
    Daca s-ar gandi fiecare la obligatiile personale si la drepturile celui de alaturi, multe ar arata si ar merge mult mai bine…
    Doar ca adesea, lucrurile si solutiile simple se inteleg si se aplica cel mai greu, sau chiar de loc.

  168. scuze; „deloc”

  169. Si eu am mai multa incredere in cei care spun „eu pot face asta mai bine+ argumente”, decat cei care spun „asta-i mic si prost DECI, se subantelege ca eu sunt mai bun si mai frumos”.
    (E un rezumat oarecum „grosier” al unei opinii personale ceva mai nuantate)

  170. theo 09:18
    Din pacate, cred ca se mizeaza pe atragerea unei mase electorale receptiva la un asa mesaj. Este o abordare electorala populista.
    Eu asteptam un salt calitativ in aceasta privinta.
    Si mai credeam ca cei capabili, valorosi si dornici sa se implice in viata sociala si politica vor face din nevoia insanatosirii mentalitatii oamenilor, un punct important in proiectele lor.

  171. Mih,
    stii ce bine imi pare, cä mai sunt tineri care gandesc sänätos
    este asa de inportant si necesar, sä nu aruncäm la gunoi
    si sä bagadelizäm, ce a fäcut un om, poate au fost fäcute greseli,
    färä voia lui, fortat de inprejuräri, de cei din coalitzie.
    eu nu sunt ardeleancä, sunt bucuresteancä, dar nu potzi sä-tzi
    batzi joc de Boc, cä multe nu au iesit cum trebuia, s-au e mic,
    s-au dä cu lopata, s-au PDL-au fäcut si lucruri bune.
    vezi deaproape 40 de ani, träiesc aici, departe, maine fac 70,
    dar iubesc romania si romanii.nu sunt in niciun partid
    dacä mi-as dori ceva, este ca oamenii, sä-si schimbe mentalitatea,
    sä stie sä aprecieze un lucru, un om.si mai presus de toate
    sä fie loial.
    romanii dupä interesul,scopul lor, intorc spatele, fac praf
    pe orcine, care nu face cum crede el.

    sunt multe lucruri in lume, unde nu e bine, sä judeci,
    poate sunt dedesupturi, asteptäri si intentzii.

  172. Mneaţa
    Postare nuuă! 🙂

  173. eu as aräta mai bine, lucrul bun ce a fäcut guvernul actual si cu ce ai continua tu, la o mai bunä inplementare.
    mä dranjazä micile tzärnisme, aia avea o geantä……………
    el era………., in acest secol, mai potzi prinde cativa, cu astfel de abordäri .dar v-a trebuii ca cei ce vor face un nou partid, sä
    fie inbräcat de crucea rosie? sunt de acord sä-i critici, cand se descoperä delapidäri, furturi. crezi cä nemtzii vor aprecia o
    consomolistä ca cele din usl, si ele au gentzi scumpe,
    madam säftoiu are vilä, din afaceri cu melescanu si ginerele,
    deci nu o poate purta, dar isi poate bate joc de altzi, ea care
    a trädat , la modul cel mai ordinar.o arivistä.
    am catziva prieteni jurnalisti si cu afaceri in romania, si se mirä si ei
    de lipsa de loialitate, de asocierea cu fostii securist.

  174. FuriousWordPressRipper

    Neata la toata lumea!
    @Viq, poate ca si tu ai dreptate, poate si eu, nu stiu, dar daca pot localiza o manipulare la mogulizor, atunci o pot localiza oriunde. N-am fost inregimentat niciodata si e foarte putin probabil sa mai fiu de acum in colo. Consider ca nu exista manipulari bune si manipulari rele asa cum nu exista manipulari de stanga sau manipulari de dreapta. Idolatria, si ea, nu poate fi o expresie a educatiei sau a inteligentei, iar domatismul este la un pas de fanatism. Pe scurt, nu am idoli, iar daca am simpatii politice de dreapta, asta se intampla nu pentru ca Basescu s-a intamplat sa fie pe partea dreapta.
    In alta ordine de idei, acest Radu Humor de dreapta nu ma poate supara, desi este enervant, dar nici nu ma poate insulta la nesfarsit fara sa primeasca o replica. Am fost moderat, observ, si poate ca este mai bine ca nu a apucat sa isi vada chipul in oglinda.

  175. ceva f. drägutz, am citit la nasul , luat dela

    blogul alexei ionescu, este ceiace spunea si ciolos,
    dar in alt context.

    sä nu pierdem legätura cu pämantul, cred cä ar fii bine de tzinut cont ,la propiu si la figurat.

  176. este interesant, cum sunt tocatzi unii politicieni,

    iar mazäre drogatä a fäcut si face, jumätate de an, concedii de milioane, cu haimanale si curve, iar constäntzenii si jurnalistii il menajazä.

    oare nu existä rusine, responsabilitate, cum ii este admise toate escapadele depravate, acestui mafiot. multzi constäntzeni, nu
    vorbesc de fricä, se spune el este manä in manä cu mafia acolo.

  177. acum 70 de ani, in bucuresti erau nämetzi de zäpadä enormi, se circula numai cu schiurile si sania, asa se aprovizionau.
    pe mama au dus-o tot cu sania la maternitate.

  178. Furios

    Cred ca’ti imaginezi ca nu ai intrat acolo la ordin 😀
    Am fost sa te slobozesc, dar dupa ce am cetit m’am gandfit sa o las asa cum a cazut.
    Ai drepate, „poate ca este mai bine…”
    Oricum ar fi insa obtuzitatea sociala, distrugerea puntilor, insingurarea … nu aduc niciodata ceva bun.
    Omul este un animal social.
    A fost programat sa fie asa.

  179. @loda. Poate vrei sa pricepi ca exploatarea mineralului X este rentabila la Y dolari pe tona si nu mai este la Y-Z dolari pe tona. Restul e propaganda! PS. ti-ai pus vreodata intrebarea de ce au redevenit interesante niste sonde de la Baicoi? cam de cand barilul a urcat la 100 USD???

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s