Puciul parlamentar al USL se află în plină desfășurare

Spuneam la finalul postării mele de ieri dimineața că nu avem de așteptat nimic bun de la actuala sesiune extraordinară a parlamentului.

Din păcate nu m-am înșelat. În ziua în care, teoretic, Victor Ponta ar fi trebuit să susțină un discurs pe marginea participării la Consiliul European, noua majoritate a început să pună în aplicare propriul plan de lovitura de stat. Un plan al cărui scop final nu este doar suspendarea președintelui Băsescu dar și controlul total asupra Justiției române.

Ieri au avut loc primii pași prin înlocuirea Avocatului Poporului (cel care potrivit legii poate ataca la Curtea Constituțională ordonanțele de urgență emise de guvern). În locul lui Gheorghe Iancu (care dealtfel a fost relativ prietenos cu noua majoritate), USL a preferat să numească un om de bază al PSD, pe Valer Dorneanu.

Pasul doi a fost reprezentat de revocarea lui Vasile Blaga din funcția de președinte al Sentatului și înscăunarea lui Crin Antonescu în acest post.

Pasul trei a constituit revocarea Robertei Anastase din funcția de președinta a Camerei Deputaților și alegerea lui Valeriu Zgonea. UDMR nu a votat nici înlocuirea lui Vasile Blaga și nici pe cea a Robertei Anastase dar a rămas în sală pentru a asigura cvorumul necesar. O atitudine tipică pentru UDMR care a jucat ca întotdeauna la două capete.

Am spus ieri și voi repeta și azi: dacă situația nu ar fi atât de periculoasă probabil că m-aș bucura pentru faptul că Vasile Blaga și Roberta Anastase au fost înlocuiți. Este soarta trădătorilor din toate timpurile, aceea de a fi aruncați ca o măsea stricată odată ce nu mai sunt folositori.

Planul loviturii de stat mai cuprinde și modificarea legii de funcționare a CCR prin OU (fapt ce ar fi trebuit să aibă loc ieri dar care a fost amânat din rațiuni încă necunoscute). Nu doar că planul prevede reducerea atribuțiilor Curții, care ar urma să nu se mai poată pronunța asupra actelor Parlamentului, dar și introducerea unor amendamente care să facă posibilă înlocuirea judecătorilor considerați incompatibili de către Titus Corlățean, respectiv judecătorii bănuiți de „simpatii” pro-prezidenșiale. Iar odată ce CCR ar deveni un organism pur ornamental, suspendarea președintelui Băsescu ar urma să fie o simplă formalitate. Președintele interimar, Crin Antonescu, nu va avea nici o problemă ca în interimat să îi demită pe incomozii Laura Kovesi și Daniel Morar și apoi să-l grațieze pe „deținutul politic” Adrian Năstase.

Înclin să cred că ziua de azi va fi una crucială și extrem de agitată. Cu Dumnezeu înainte.

Clemy

PS: nu am ascuns niciodată faptul că am activat în presa română timp de 11 ani. Nu doresc să fiu invitată la emisiuni televizate, nu am intenția să iau locul nimănui în calitate de realizator de televiziune. Nu îmi stă în caracter să fac dezvăluiri despre foștii mei colegi chiar dacă pentru unii dintre ei nutresc un dispreț profund. Nu îi voi onora cu dezvăluirea numelor lor. Dar nu voi înceta să îmi spun opinia despre ce se întâmplă în România indiferent ce amenințări voalate legate de trecutul meu jurnalistic vor fi făcute pe acest blog sau pe alte portaluri media.

207 responses to “Puciul parlamentar al USL se află în plină desfășurare

  1. salut clemy. Am cobit zicand acum cateva luni ca incepe NOAPTEA BOLSEVICA. Sa iesim in continuare in strada! sa nu TACEM! Cred ca e timpul sa-l inundam cu mesaje pe aceasta lepra numita Hanes Swoboda pe site-ul de la parlament, pe site-ul propriu etc. Sa mai gasim si adresele lui Barroso, ale PPE.

  2. Bună dimineața !
    La fel ca și tine cred că ne așteaptă o nouă zi grea. Grea pentru democrație.
    Mă bucură faptul că ești curajoasă și nu te lași intimidată. Avem nevoie de unitate dar și să fim câți mai mulți cei care denunță impostura și , în aceste momente, atacul la statul de drept.

  3. seamãnã izbitor cu agresivitatea, în dispretul legii, multor dezvoltatori imobiliari (e plinã tara!) care în final se pise si pe hotãrîrile definitive si irevocabile ale justitiei.
    doar ceva chioscuri, buticuri si garaje stim a demola.
    bomboana pe colivã (nu da!): OU prin care se admit candidaturi la toate alegerile viitoare NUMAI a uslasilor, udemeristilor, uneperistilor si ceva minoritãti ascultãtoare.
    a propos: ce dracu’i ãla stat de drept? 😦

  4. @cinic, buna dimineata. Absolut.
    @dj, nu am de ce sa ma las intimidata. Vom lupta chiar daca lupta va fi din nou inegala. Dar cand au fost fortele democratiei in Romania in avantaj? Mereu a trebuit sa inotam contra curentului.

  5. @moshu, intr-adevar. Mai e doar un pas pana la interzicerea altor partide si a presei „incomode”. Triste zile traim.

  6. Cuvintele de ordine: UNITATE, IMPLICARE!
    Finalul va fi asa cum il dorim noi, pt ca suntem de partea DREPTATII si ADEVARULUI. Fruntea sus, curaj, VOM INVINGE!

  7. @mih, buna dimineata. Avem nevoie de unitate si de curaj.

  8. Buna dimineata, copaceni!
    A inceput LUPTA FINALA!
    Se vor succede multe batalii si poate nu le vom castiga rapid pe toate.
    DAR VOM CASTIGA ACEST RAZBOI pt ca NU VOM INCETA SA CREDEM IN PRINCIPIILE SI VALORILE NOASTRE si LE VOM APARA pana ce VOM INDEPARTA PERICOLUL MAFIEI ROSII!

  9. puciul popular? ca eu cred ca parlamentul are un rol…al naibii popor, preia puterea!

  10. Buna dimineata
    Trebuie implicare si constiinta, mare adevar. Mai greu este cu urnirea celor care nu vor sa se expuna, care nu pricep ca e ceasul doisprezece si un sfert si ca maine poate va fi prea tarziu.Uneori am impresia ca ma lupt cu morile de vant.

  11. hai ca nu mai comentez azi, in fata frustrarii si a manipularii, nici ironia nu poate face minuni… pana la urma il dam jos pe Basescu, fie ca comentez aici, fie ca nu
    spor…

  12. @ela, buna dimineata. Frica este un adversar foarte puternic. Mai ales in cazul celor care isi amintesc dictatura comunista.

  13. neata,

    ancora

  14. @skorpy, buna dimineata.

  15. Buna dimineata!
    sunt si eu pe aici.

  16. Urmaresc acest blog de luni bune de zile si m-am desfatat citind comentariile frumoase si pertinente.
    Nu inteleg totusi de ce, incepand cu ziua de ieri, s-a dat acceptul pt comentariile lu’ purly si clona lui?
    De ce? Pana acum era foarte bine fara el. Acum vad ca apare din nou.

    Chiar nu cred ca este potrivita aceasta acceptare a lui. Pentru bunul simt si exprimarea clara in aceste zile avem nevoie de unitate. Nu de diversionisti si paie pe foc.
    Este doar parerea mea. Multumesc si am sa incerc sa va citesc in continuare. Desi imi este foarte greu cand vad comentariile lui.

  17. Poporul lui purly

    Poporul lui purly, al naibii popor,
    Cu creieri striviti in televizor
    Poporul sedat de Antenele Lor…
    Poporul sarac in adevar si dreptate,
    Poporul ce-asteapta sa ii dea statu’ toate,
    Popor ingropat in a sa vanitate.
    Poporul lui purly, amator de „cultura”
    Cultivand cu sarg prostie si ura,
    O flegma infecta pretinzand ca e pura…
    Poporul lui purly este totusi popor:
    Poporul mizerelor cozi de topor
    Ce-si revendica- o tara pretinzand ca-i a lor.
    Popor de ratati, inainte de-a fi
    Capabili sa-ncerce macar a gandi.
    Popor de lachei pomanagii.
    Popor cu pretentii de mari stiutori
    Duhnind a suficienta la subtiori
    Si privind viitorul prin ochi cu urdori…

  18. @luminita, bine te regasesc.
    @uitaroh, bine te regasesc. Daca pana plec eu la culcare mai trece purly pe aici il trimit la cosul de gunoi automat.

  19. Admin, te rog sa corectezi daca se poate; scoate „de” din fata „cozilor” (randul 11)

  20. La multi ani Clemy

  21. @mih, poezioara ta este „ounct tintit, punct ochit”.

  22. Da, e 4 iulie!
    LA MULTI ANI!

  23. @ela, multumesc. 🙂

  24. FuriousWordPressRipper

    Clemy, nici mie nu imi sunt simpatici Blaga si Anastase, dar imi pastrez luciditatea si bunul simt si nu le arunc in carca tradari imaginare. Putina decenta si echilibru nu strica numanui, indiferent daca vorbesti despre membri USL sau despre membri ai singurei forte politice de dreapta din Romania. Daca ai informatii care pot demasca o tradare de ce nu le faci publice, iar daca nu le ai de ce le inventezi?
    Si eu sunt revoltat si ingrijorat, dar nu incerc sa prind fluturi cu prastia.

  25. @fury, le reprosez caderea guvernului Ungureanu, ii reprosez lui Blaga ca nu a fost in stare sa isi tina senatorii care fugeau unul dupa altul la PSD. Atata tot. Nu ei sunt importanti acum.

  26. in ultimii ani inainte de decembrie 1989 ascultam aproape zilnic
    JE CHANTE AVEC TOI, LIBERTE!!

    se pare ca ideea libertatii revine acut in actualitate

  27. bietul Blaga cu nici 24 de ore nu banuia, nu credea (oare?) ce i se va intimpla a doua zi….

    (vezi Blaga la B1Tv in 2 iulie, vezi crunta realitate din 3 iulie)
    halal politician, idem anastase & co.

    blaga trebuia sa vorbeasca cu udmr, unpr……

  28. @skorpy, Blaga a fost total depasit de evenimente ieri.

  29. Skorpy,
    Salut!
    Cred ca trebuie sa ne concentram pe CE FACEM AZI, MAINE si sa amanam analizele despre „ce ar fi trebuit sa faca” altii ieri. Consumam inutil si pagubos energie si timp. Fara suparare, asta e parerea mea.

  30. @mih,
    a fost doar un raspuns, care nu pericliteaza mersul nostru inainte.

  31. @mih, exact.

  32. Skorpy,
    Ok! 🙂

  33. Poporul lui Base, poporul mintit
    Poporul fara de minte ori carte
    Poporul ce fara de munca a primit
    De la mine si noi intreaga sa parte

    Poporul lui Base popor fsn-ist
    Ce uita a cui unealta mai este
    Poporul de „dreapta” dupa rit comunist
    Poporul ce nu se trezeste

    Poporul lui Base poporul cel gol
    Cu mintea la cinste, cu capul in nor
    Cu mintea-i manipulata in „raul cel mare”
    Ce da foc de frig si la soare

    Poporul lui Base ce nu mai gandeste
    Poporul ce stie doar ce ii se spune
    Poporul ce refuza intens a creste
    Si ce aude dar nu mai priveste

    Poporul lui Base popor in esec
    Popor ce e rosu dar se crede grec
    Poporul ultimului mare comunist
    Apoi FSN-ist, apoi reformist

    Poporul dreptei fostului ministru
    In guvernul miner al tarii minunate
    Poporul unui trecut sinistru
    Si al fricii adevarate

    Popor uituc si buimac si trist
    Popor de trista amintire
    Popor comunist din natura si fire
    Popor gol de continut, poporul basist.

  34. Reprezentantul „legitim” al „poporului suveran”, se face pres in fata „pohtei” ce-o pohti PM Ponta!
    „Inelul” de pupat pe ce mana o fi? O fi in tara, o fi afar(usi)a?

    „”Aştept să-mi spună ce doreşte domnia sa, ca prim-ministru al României, de la Parlament, în aşa fel ca doi oameni din aceeaşi generaţie să construim o altă Românie modernă”, a spus noul președinte al Camerei Deputaților.”
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/zgonea-noul-presedinte-al-camerei-voi-vorbi-cu-premierul-ponta-despre-ce-vrea-de-la-aces-990266.html

  35. am spus ca nu ma i scriu, dar e doar un drept la replica

  36. *”mai” nu „ma i”

  37. Ok, purly!
    Ai talent! Talent de Cantarea USL-ului!
    Succes!

  38. Drept la replica 2:
    Eee, ne jucam si noi… lirica serioasa o tin pentru cunoscatori

  39. @mih, am citit temenelile lui Ponta. Si nu-i mai da atentie lui Purly. Nu am fost suficient de vigilenta. Promit sa nu mai fac greseala asta.

  40. FuriousWordPressRipper

    In ciuda faptului ca presedintele a tinut discursul de aseara adresandu-se partidelor si sefilor partidelor conspirationiste, eu consider ca Basescu ni s-a adresat in primul rand noua. Ne-a orientat atentia spre obiectivul principal al acestora, anume sa incalece justitia, si a repetat-o ca sa ne intre bine in cap natura profund anticonstitutionala a loviturii date de bolsevici.
    Acum am inteles si disperarea lui Ponta sa ajunga la Bruxelles, prilej cu care a primit scenariul scris de socialistii europeni, direct de la sursa, fapt care a eliminat posibilitatea ca serviciile sa intercepteze si sa informeze oficialii Statului Roman iar acestia sa ia masuri de aparare. Lovitura primita de Statul Roman nu este data de idiotul asta mic si acneic. Ea face parte dintr-un scenariu al socialistilor europeni, semn ca, daca Romania are o problema pe care si-o poate gestiona, Europa are o problema cu mult mai serioasa. In principiu, Romania ar trebui sa intre in logica democratiei europene, iar Europa ar trebui sa intervina activ in echilibrarea acestor derapaje majore de la principiile de drept.
    Daca Europa, insa, oficialitatile europene vor lasa eczema USL sa isi duca la capat partitura, este semn ca Europa va suferi si ea de aceasta pustuloza exantematica. E doar o chestie de timing.

  41. EUROPA ne va lasa sa ne rezolvam singuri problemele.

    eventual Europa ne va taia fonduri etc.

    in noi sta rezolvarea

  42. Fury,
    E plauzibil ce spui.
    Mentiunea mea ar fi ca originea „scenariului” se afla Putin mai la Rasarit, socialistii europeni fiind curieri.

  43. @fury, ma indoiesc ca socialistii europeni, asa idioti cum sunt multi dintre ei, i-au dat unda verde lui Ponta ptr toate grozaviile de ieri si ptr tot ce are de gand sa faca in continuare. EU are acum o foarte mare problema in propriile granite: un puci organizat de o majoritate parlamentara obtinuta prin troc. Ponta si ai lui nu ameninta prin actiunile lor doar justita si democratia romana dar si credibilitatea EU. Este o chestiune de timp pana cand si socialistii europeni, i compris domnul Swoboda, se vor dezice de ei.

  44. mih,
    Mentiunea mea ar fi ca originea „scenariului” se afla Putin mai la Rasarit…

    cu executanti romani!!!!
    sa nu uitam acest lucru.

  45. @skorpion, Europa va taia fonduri, va impune sanctiuni (nu doar financiare ci si politice) dar rezolvarea sta in capacitatea noastra de a protesta, de a arata ca ne pasa si ca nu intelegem sa ne lasam calcati in picioare.

  46. Skorpy,
    Categoric, da! executantii sunt majoritatarii „reprezentanti” de popor suveran! 👿

  47. Clemy,
    Nu trebuie sa ne facem iluzii despre „civilizata” Stanga europeana: tot rosie este sub stratul de fard si „internationalist” legata de Maica RUSSR.
    Cat despre deziceri, de acord, n-au ei furnicaturi sa se dezica de ai lor cand e rahatul prea mare…

  48. @mih, stanga europeana a avut intotdeauna privirea atintita catre rasarit. Problema lor este ca acum Ponta a sarit atat de rau calul incat vor trebui sa se delimiteze. Oh, si cat de mult le-ar fi placut sa fi fost un guvern de dreapta care sa fi incercat astfel de manarii.

  49. FuriousWordPressRipper

    Clemy, chiar daca in Romania banuim care va fi evolutia evenimentelor, trocul despre care vorbesti tu nu poate fi decat o ipoteza foarte putin probabila. Daca as avea cea mai mica certitudine in acest sens, chiar astazi as cauta sa obtin o viza intr-una din tarile civilizate. Nu cred in asa ceva si este foarte neproductiv sa arunci pe piata aceasta diversiune. E ca si cum i-ai spune unui bolnav aflat la reanimare „Mosule, de ce te incapatanezi sa ramai in viata? Hai, incearca sa fii cuminte si daca vezi vreo luminita, du-te!”

  50. @fury, recunosc ca nu inteleg ce vrei sa spui. Poate sunt obosita.

  51. Stire pe Hotnews: Roberta Anastase a atacat la CCR decizia de inlocuire din fruntea Camerei Deputailor.

  52. Salutări
    Clemy dragă, nu te mai obosi cu fw. Omul vrea să te contrazică şi încearcă să fie subtil, atîta tot.

  53. @tibi, am incercat doar sa fiu politicoasa cu el.

  54. Sedinta reunita a Parlamentului in dupa amiaza asta. Incepand de la ora 16 se va discuta suspendarea presedintelui.

  55. Adepţii ridikanului nu cred că pricep astfel de fineţuri. Probabil că acum este limpede şi de ce o ţinea una şi bună ridikanul cu insultele la adresa preşedintelui Băsescu. Apropo, se pare că la ora 16 se va produce suspendarea.

  56. Vezi ce am postat cu un minut mai devreme ca tine. Grele zile mai traim.

  57. mä deranjazä,
    CCR, a vorbit de mägäriile uslinosilor
    dar era datoria ei sä ea atitudine si pt. alte lucruri
    si institutzii decapitate, mai astzept, sper sä citeascä cineva.

  58. Buna dimineata !

    Intr-adevar ieri a fost bubuiala mare.
    Artileria din Parlament, plimbarea de seara si nu in ultimul rand iesirea la rampa a presedintelui.
    Mie mi s-a parut extrem de important mesajul lui Base.

    O sa-l pun in post pentru completarea evenimentelor zilei 😀

  59. @viq, lasa discursul ca este irelevant in acest moment. La ora 16 incep in Parlament procedurile de suspendare dupa ce aproape ca desfiinteaza CCR prin OUG. Cand se mai putea face ceva, adica azi noapte, CCR a dat bir cu fugitii in loc sa judece in procedura de urgenta cazul Avocatului Poporului.

  60. Clemy

    Ok.
    L-am lasat.

    Dar daca nu ma-nseala pe mine nasoiul, Base nu va sta lemn-Tanase.
    Ceea ce a spus ieri si mai aes modul in care a spus, sugereaza iminenta unei actiuni.

    Personal ma astept la o mutare din partea lui.
    Greu de spus ce.

    Da, poate CCR a dormit azi noapte.
    Dar Base crezi ca a dormit ???
    Eu nu cred.

  61. @viq, Basescu are putine arme la indemana si chiar cred ca CCR a dormit.

  62. Băsescu nu are absolut nimic de făcut, acum.

  63. @tibi, putea sa faca. Azi noapte. Nu a facut-o. Poate ptr ca nu a avut sprijin din partea UE si nu e sigur nici pe Armata.

  64. Prim- Mincinosul Copy Paste al Guvernului pucist USL:
    „Dau inca o data un mesaj foarte clar de asigurare a functionarii tuturor institutiilor statului – institutii si nu persoane.
    Ieri a fost o operatiune politica de dezinformare a partenerilor europeni si opiniei publice
    Nu a existat si nu va exista nici un act normativ de schimbare a judecatorilor de la CCR”
    (intre altele)
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12696569-victor-ponta-ministrul-justitiei-propus-azi-orice-fel-sesizari-privitoare-judecatorii-ccr-fie-retrase.htm

  65. @mih, am citit. Pretul tacerii CCR.

  66. „Justiția are curaj și se asigură că deciziile sale sunt puse în aplicare. Nu se mai poate pune călușul în gura nimănui! Libertatea este molipsitoare și dă dependență.”
    http://www.revista22.ro/articol.php?id=16042

  67. De asta tace ca un peste acum CCR-ul? De curajosi ce sunt judecatorii?

  68. Clemy, posibil, dar nu si sigur. Eu sper sa fie pasul inapoi (chiar si de forma), in fata semnalelor la declaratiile si sesizarile intreprinse de CCR
    ……………………………………………
    http://www.ziare.com/andrei-marga/ministrul-afacerilor-externe/marga-are-semnale-negre-din-toata-lumea-1176714

  69. Clemy,
    Nu cred ca „auzim” tot ce se intampla.

  70. „TIMISOARA. Simbolul istoric al luptei pentru democratie, inceputa odata cu Proclamatia din 1990, Societatea Timisoara cere tuturor organizatiilor civice si de aparare a drepturilor omului sa se uneasca intr-o Alianta Impotriva Dictaturii.

    “Indemnam pe toti concetatenii sa participe la mitinguri si la toate formele de protest pasnice in apararea legalitatii si impotriva pucistilor din 3 iulie 2012″, se arata intr-un comunicat remis presei.

    “Cerem cetatenilor nostri sa sustina Initiativa civica a lui Mihai Razvan Ungureanu ca o viitoare miscare politica in vederea reformarii din temelii a clasei politice decazute moral.

    In acelasi timp ne adresam tinerilor intelectuali cu optiuni de stanga democratica moderna sa respinga abuzurile actualei coalitii care uzurpa principiile doctrinare ale social-democratiei pentru a instaura faradelegea in Romania.

    Societatea Timisoara trage un semnal de alarma public pentru pastrarea independentei si a intangibilitatii atributiilor Curtii Constitutionale si a tuturor organismelor justitiei din tara.

    Concetateni, democratia din Romania este in pericol! Este vremea sa ne facem auzit glasul si vointa de libertate!“, se arata in comunicatul semnat de presedintele Societatii Timisoara, Florian Mihalcea, si de vicepresedintii Daniel Vighi si Viorel Marineasa”

  71. @mih, ma indoiesc. Sper insa sa ai tu dreptate si sa ma insel eu.

  72. Grupurile parlamentare ale UDMR sunt in sedinta: ce fac daca se ajunge la votarea suspendarii presedintelui. Cum voteaza?

  73. @luminita, este un pamflet trist.

  74. Eugen Nicolaescu a confirmat ca vor depune azi cererea de suspendare a presedintelui iar maine va fi citita in Parlament si va fi invitat sa-si spuna punctul de vedere.

  75. Dedicatie pt Dora si nu numai 🙂
    Comentariu pe Blogary:
    „Glook
    Va anunt ca mi-e dor de Boc si de al lui ‘Hotaririle curtii constitutionale se respecta nu se comenteaza” „

  76. @mih, ce vremuri. Si cand Boc sustinea asta se vorbea peste tot de dictatura.

  77. „Gunther Krichbaum, presedintele Comisiei pentru Afaceri Europene al Parlamentului german si membru al Partidului Crestin-Democrat (CDU) al cancelarului Angela Merkel, a criticat marti seara dur evenimentele petrecute in cursul zilei in Parlamentul Romaniei.

    „Depaseste, sub aspect negativ, tot ce s-a intamplat pana acum in Ungaria”, a declarat Krichbaum agentiei de presa dpa. In Romania, „statul a cazut prada unui partid” – fapt care trebuie de-acum dezbatut la nivel european, a subliniat fostul raportul al Bundestag-ului pentru Romania.”
    (HotNews)

  78. @mih, am citit. E prea putin la nivelul declaratiilor oficiale. Si cam tarzior.

  79. Clemy,
    Si daca nu ar fi fost nimic?
    Nu va pot intelege!
    Ingrijorare, da, e indreptatita.
    Dar atata lamentare, nemultumire si pesimism mobilizeaza, cumva la actiune, ne face mai hotarati, aduce sanse in plus?
    Stau ca pe ghimpi ca nu pot fi zilele astea in Bucuresti.
    Maine, insa, voi fi acolo. Este ceea ce pot eu sa fac pe fortele proprii.
    Si sa impartasesc cu voi si cu altii ceea ce gandesc. Si sa contribui la o anume stare de spirit de care am si cred ca avem nevoie. De aceea caut stiri care pot da un imbold in plus. Si exista lume, oameni care reactioneaza la ce se intampla in Romania. Limbajul comunicatelor, diplomatic cum este el, e CLAR si FARA ECHIVOC. Si asta CONTEAZA!

  80. @mih, as vrea sa pot participa la proteste. Nu pot. Fizic sunt prea departe. As vrea sa fiu mai optimista. Din pacate nu pot.

  81. Clemy,
    Imi pare rau! Cred ca iti este greu.
    Dar sa stii ca „DACA VREI, POTI!”
    Nu-ti dau lectii, doar iti impartasesc cu prietenie o mica lectie dintre cele pe care am reusit, cat de cat, sa le invat pe drumul vietii mele si care s-au dovedit de folos 🙂

  82. @luminita, am citit. Este extrem de trist ce se intampla.

  83. comentariu la spam

    clemy,
    a aparut in adevarul.ro un articol cu titlul
    „Ponta si-.a falsificat CV-ul, nu a facut nici un master la Universitatea Catania.
    Platforma imi refuza linkul.

  84. Sunt la spam, clemy.

  85. Nu pot comenta.

    Cu siguranta as scrie lucruri pe care ulterior le voi regreta.

    CCR a fost amputata. Nu mai are dreptul sa se pronunte.
    A fost depus documentul de suspendare…
    Referendum in 10-14 zile.

    Ponta spune ca respecta Curtea Constitutionala….

    Eu ma intreb cum se poate opri dezastrul fara recurgerea la acte radicale.

    Nu gasesc un raspuns.

  86. Referitor la solicitarea dumneavoastră, pot să vă confirm că Victor Ponta nu a fost niciodată masterand la Universitatea noastră”, este răspunsul trimis de Antonino Recca, preşedintele Universităţii din Catania, Italia, la solicitarea ziarului „Adevărul”.

    Mai mult, Victor Ponta nu a fost niciodată student al acestei Universităţii din Catania, potrivit unui alt mail, ataşat la răspunsul preşedintelui Recca.

    Victor Ponta şi-a falsificat CV-ul, dovedeşte răspunsul primit de la prestigioasa Universitate din Catania.

    Reamintim că timp de 12 ani, în CV-ul premierului Victor POnta a figurat un master în drept penal internaţional pe care l-ar fi făcut între martie şi iunie 2000, la Universitatea Catania, Italia.

    Acest master a dispărut suspect din CV-ul premierului, imediat după izbucnirea scandalului plagiatului.

    La numai o zi după ce revista ştiinţifică „Nature” dezvăluia că lucrarea de doctorat „Curtea Penală Internaţională” este copiată din mai multe lucrări ale altor autori, Ponta a şters din CV masterul din Catania.

    A schimbat până şi CV-urile mai vechi, de exemplu pe cel afişat pentru legislatura 2004 – 2008.

    Premierul Victor Ponta a explicat presei că a şters masterul din Catania, deoarece a dorit să păstreze în CV doar ceea ce îi „cere legea pentru a fi prim-ministru”.

  87. Viq,
    salut !
    iti impartasesc ingrijorarea.
    Daca poti sa stergi finalul comentariului meu anterior, m-as bucura.
    Am preluat si ceva reclame.

  88. @viq, nici eu nu vad o solutie in afara unor gesturi radicale.

  89. „…Leul s-a depreciat astăzi în raport cu euro încă de dimineață. La ora 12.00 pe piaţa interbancară, un euro se tranzacționa la un nivel de 4,4695 lei/euro. Cotaţia oficială de ieri a fost 4,4505 lei/euro…”

    Pana la finele lunii cand e rata cine stie ca dracu’ o sa platesc …

    paradoxal, pentru moment nu este cea mai mare grija a mea 🙄

  90. @viq, pe mine cursul de schimb nu ma ingrijoreaza in mod direct. Pe parintii mei insa ii va afecta cu siguranta. Vin vremuri foarte grele.

  91. E cinci dimineata la mine. Trebuie sa ma duc la culcare. O zi buna tuturor.

  92. Somn usor Clemy.

  93. STIRE ACTUALIZATA: Guvernul Ponta a adoptat miercuri o Ordonanta de Urgenta, publicata rapid in Monitorul Oficial, prin care se retrage Curtii Constitutionale abilitatea de a aviza hotaririle Parlamentului. Ordonanta de Urgenta face ca suspendarea presedintelui Traian Basescu sa fie mai simpla. Executivul a dat aceasta OUG dupa ce premierul Ponta anuntase inaintea sedintei de guvern ca nu are „vreo intentie de a afecta independenta institutionala” judecatorilor CCR. Miscarea prin care atributiile CCR sint diminuate face parte dintr-un plan complex al USL care are ca finalitate suspendarea lui Traian Basescu din functia de presedinte (Citeste aici Planul de actiune al USL pentru suspendarea presedintelui Traian Basescu. Cei 7 pasi esentiali)

  94. Luminita

    MRU a spus aseara la Nasul un lucru simplu si evident : asistam la preluarea puterii in Romania de catre MAFIE.
    Subordonarea tuturor institutiilor statului unui singur element care NU DA SOCOTEALA nimanui, element actualmente condus de un grup de mafioti.

    MRU vine de unde vine si stie ce spune.

    Este clar ca scopul final e ca justitia, cel mai de temut inamic, sa fie sub controlul mafiei.
    Daca pentru asta trebuie sa distruga economic Romania, s-o scoata din UE, s-o duca in comuna primitiva si sa arunce in aer continentul, o vor face.

    M-am uitat din nou prin Constitutie.
    Nu exista antidot la moarte.

    Acolo scrie printre altele ca suspendarea se face DUPA avizul CCR.
    SCRIE !!!
    Ei au dat lege NECONSTITUTIONALA prin care CCR nu-si mai poate da avizul. O sa-l suspende FARA avizul CCR.
    Cum poti sa te bati cu ei….. constitutional ???
    Cum sa-i opresti respectand regulile ??????
    E imposibil.

    E ca si cum dintre cei doi spadasini unul are in loc de spada o mitraliera.

  95. „Observați că toată această ”lovitură de forță” se bazează pe prezumția că, în timp instituțiile conduse de USL își pot permite să încalce grav legea, constituția și prerogativele altor instituții, instituțiile abuzate în acest fel vor continua să le respecte.
    Și dacă nu se va întâmpla asta?
    Hm?
    Dacă președintele Băsescu va spune pur și simplu că nu-i pasă de hotărârea de suspendare, la fel cum nu i-a păsat nici dlui Ponta de decizia Curții privind reprezentarea externă?
    Dacă nu se lasă suspendat? ”

    (Miron Damian)
    http://www.contributors.ro/administratie/%c8%99i-daca-nu-se-lasa-suspendat/

  96. spune-mi si mie careva ce lege a fost incalcata ieri si azi si nu imi veniti cu articolul de ieri din EVZ ca mi-am mai batut capul cu unu ieri…
    ati muscat momeala unei manipulari crunte, e pacat de mintea voastra…

  97. Salut din coltisorul meu de Ardeal porocaliu! 😆 🙂

    @Mih,iti multumesc ca ti-ai adus de mine in contextul citirii acelui comentariu.Am spus in repetate randuri ca se aproprie ziua cand oamenii il vor regreta pe Bocut(ca premier si mai putin ca presedinte de partid).A trebuit sa inghit galustele aruncate chiar de prietenii de la copac pentru aprecierile mele pozitive.

    La coment.ora 12.55 iti dau perfecta dreptate.Limbajul diplomatic restecta niste reguli protocolare,nu e vorba de manifeste incendiare,se asteapta consumarea faptei pentru a reactiona.
    Avem nevoie de o stare de spirit pozitiva,dinamica care sa ne uneasca, Cand suntem ingrijorati trebuie sa ne mobilizam mai bine si rapid sa lasam diferendele de opinii (cele de nuanta doar,nu cele categoric contrare).Am convingerea ca puterile bazate pe anarhie nu au viata lunga,aceasta convingere imi da putere sa lupt cu ultimele mele forte.

    ps.Fostul premier spunea:”hotararile CCR se executa,nu se discuta” 🙂

  98. constitutia spune asta:

    În cazul săvârşirii unor fapte grave prin care încalcă prevederile Constituţiei, Preşedintele României poate fi suspendat din funcţie de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţă comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor, după consultarea Curţii Constituţionale. Preşedintele poate da Parlamentului explicaţii cu privire la faptele ce i se impută.

    Hai sa nu muscam la basme… propunerea de suspendare va fi trimisa la curte dar nu spune nimeni nimic de aviz…

  99. Dumitru

    Am vazut,Mitea.
    Tocmai despre asta zic.
    Au schimbat presedintele Senatului ilegal…
    … presedintele Camerei, ilegal…
    … ingradite dreptuile CCR ilegal….
    … suspendarea de asemenea ilegala !

    Nimeni nu ii poate sanctiona pentru incalcarea legilor, inclusiv a prevederlor contitutionale, suprema lege in stat.

    Ce faci in atare situatie ????
    Tu esti obligat sa respecti legea in timp ce ei au dreptul de a o incalca ???
    daca o incalci esti sanctionabil.
    Ei nu !!!!!!

    Cum supravietuiesti din asta ????

  100. ce naiba… chiar muscam asa, orice…
    avem minte, putem pune mana pe lege, nu a fost incalcat nimic, nimic , nimic…

    Regulament deputati:

    Art. 27. – (1) Revocarea din funcţie a oricăruia dintre ceilalţi membri ai Biroului permanent poate fi solicitată de grupul parlamentar care l-a propus.

    (2)*) Revocarea din funcţie a oricăruia dintre ceilalţi membri ai Biroului permanent poate fi propusă şi la cererea a minimum o treime din numărul total al deputaţilor, în una dintre următoarele situaţii:
    a) încalcă prevederile Constituţiei României;
    b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Camerei Deputaţilor sau ale Regulamentului şedinţelor comune ale Camerei Deputaţilor şi Senatului.

  101. ce naiba oameni buni…Ce lege s-a incalcat???
    sau… daca nu ne pricepem mai bine ne tinem gura!

  102. viq 🙂
    nu vezi ca aparatorii puciului
    poarta permanent ochelari ce cal?

  103. Purly

    Te-am mai rugat sa nu fii prost.
    Vad ca te incapatanezi.

    Nu am dispozitia necesara sa parlamentez cu tine acum.
    AproapeTOT ce a facut Ponta cu ciuciubatii din Parlament in ultimile doua saptamani este ILEGAL.

    Ambii presedinti ai camerelor Paramentului au fost schimbati incalcand regulamentele. Este ILEGAL.
    Schimbarea AP s-a facut incalcand legea care specifica clar in ce situtie se poate face acest lucru.
    Acolo nu scrie ca poate fi inlocuit „de cine si cand poate si are chef” ci in urma unor motive rationale si normale. Altminteri e ILEGAL !
    Nerspectarea deciziei sau avizului CCR inseamna nerspectarea Constitutiei, cea mai inalta lege in stat.
    Daca CCR constata ca nu exista motive pentru suspendarea presedintelui conform Constitutiei, suspendarea acestuia este ILEGALA…

    Baaaah !
    Trezeste-te !!!
    Du-te si ceteste spre exemplu din linkul pe care l-am dat mai sus la ce spune Damian si mai lasa-ne.

  104. viq, ti-am dat link din regulamentul camerei nene… uf, daca manipularea e mai puternica decat regulamentul camerei citat…atunci chiar imi pare rau, daca instrumentul logicii nu mai merge, nu mai merge nimic…

    asta e tovarasi, Romania va decide, simplu, atat pentru Basescu cat si pentru parlament… nu stiu de ce atata panica… eu sunt linistit

  105. p.s. ti-am citat si constitutia… e greu, cred, cand vorba lui Basescu e mai puternica ca legea… greu, greu

  106. in fine, nu ma mai obosesc…
    pana in toamna isi castiga si tara asta dupa 22 de ani de FSN-ism o sansa, poate… eu la asta sper…
    pe proceduri cad ca nu am cu cine vorbi, nici daca tin cartea in mana

  107. *vad nu cad

  108. „..Revocarea preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi cerută de grupul parlamentar care l-a propus.” – regulamentul CD, art. 26.al3
    Revocarea lui Anastase NU a fost facuta de grupul parlamentar car a propus-o.
    Inlocuirea ei este ILEGALA.

    Art.25.- (1) Preşedintele este ales pe durata mandatului Senatului.
    Art.30.-(1) Revocarea din funcţie a preşedintelui Senatului poate fi propusă la cererea a minimum o treime din numărul total al senatorilor, în cel puţin una din următoarele împrejurări:
    a) încalcă prevederile Constituţiei;
    b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Senatului sau ale Regulamentului şedinţelor comune.”
    (Regulament Senat)
    Blaga NU a incalcat prevederile Constitutiei nici ale regulamentelor.
    Inlocuirea lui este ILEGALA.

  109. @fil… de acord… sa iti citez in contextul asta declaratiile monicai macovei la adresa justitiei… sau ale lui basescu cand aceasi justitie a decis sa se dea banii inapoi…
    hai ma, basme pentru copii mici…
    am fost manipulat prea multi ani de idei marxiste, in toata adolescenta mea, chiar, ca sa mai cad in plasa propagandei.

  110. Purly
    faptul că tu îmi citezi pe altcineva care nu știu ce crezi tu că a făcut și a dres nu rezolvă gravele încălcări ale legilor (nici nu mai știu cîte) de către guvernul Ponta.

    Eu: Ponta a încălcat legea. (Vede toată lumea).
    Purly: Ponta nu a încălcat legea fiindcă Băsescu și Macovei, cu cîțiva ani în urmă au făcut declarații.

    Ce drac se poate înțelege din haznaua asta?

  111. viq vis-a-vis de anstase citeaza te rog tot, ca mai e un articol:

    complet e asa:
    Regulament deputati:

    Art. 27. – (1) Revocarea din funcţie a oricăruia dintre ceilalţi membri ai Biroului permanent poate fi solicitată de grupul parlamentar care l-a propus.

    (2)*) Revocarea din funcţie a oricăruia dintre ceilalţi membri ai Biroului permanent poate fi propusă şi la cererea a minimum o treime din numărul total al deputaţilor, în una dintre următoarele situaţii:
    a) încalcă prevederile Constituţiei României;
    b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Camerei Deputaţilor sau ale Regulamentului şedinţelor comune ale Camerei Deputaţilor şi Senatului.

    la blaga:

    Art.30.-(1) Revocarea din funcţie a preşedintelui Senatului poate fi propusă la cererea a minimum o treime din numărul total al senatorilor, în cel puţin una din următoarele împrejurări:

    a) încalcă prevederile Constituţiei;

    b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Senatului sau ale Regulamentului şedinţelor comune.

    (2) Revocarea din funcţia de preşedinte al Senatului poate fi propusă şi de jumătate plus unu din numărul total al senatorilor.

    (3) Propunerea de revocare prevăzută la alin.(1) sau (2) se face în scris, sub semnătura iniţiatorilor, o singură dată într-o sesiune.

    (4) Propunerea de revocare se depune la Biroul permanent care analizează, în prima sa şedinţă, îndeplinirea condiţiilor de la alin.(1) sau (2) şi decide, prin vot, introducerea acesteia în proiectul de ordine de zi a următoarei şedinţe de plen.

    Deci, biroul permanent a analizat sau nu? A decis sau nu? Ce naiba vorbim… o incalcare de rulament e la fiecare nene, nu ma fa sa caut acum, sincer…ca nu trebe sa incalce constitutia, e suficient sa fi inca;cat regulamentul, si crede-ma, a facut-o… te rog, nu ma pune sa caut!

    Deci… care ilegalitate? Ce vorbim?

    In plus, ca sa pun capac pentru totdeauna si la ce va mai veni:
    Regulamentul parlamentului, articolul 6 –
    2) În cazul în care reprezentarea proporţională a fracţiunilor în Parlament se schimbă, fracţiunile parlamentare, după cel puţin un an de la constatarea acestui fapt, pot cere modificarea corespunzătoare a componenţei Biroului permanent, a comisiilor permanente, precum şi a delegaţiilor parlamentare permanente.

    SI, tot cu privire la BLAGA, aceasi LEGE de functionare a parlamentului:

    Articolul 11. Revocarea Preşedintelui, a prim-vicepreşedintelui şi a vicepreşedinţilor Parlamentului

    (1) Preşedintele Parlamentului poate fi revocat înainte de termen la cererea fracţiunii parlamentare care l-a propus sau a 1/3 din numărul deputaţilor aleşi.

    (2) Hotărîrea privind revocarea Preşedintelui Parlamentului se adoptă cu votul a 2/3 din numărul deputaţilor aleşi, prin vot secret, în condiţiile art.8 care se aplică în mod corespunzător.

    (3) Prim-vicepreşedintele şi vicepreşedinţii Parlamentului pot fi revocaţi înainte de termen, la propunerea Preşedintelui Parlamentului, după consultarea fracţiunilor parlamentare, cu votul majorităţii deputaţilor aleşi.

    CE NAIBA VORBIM??? CE INCALCARE??? CE MINERIADA NENE??? AM ORBIT CU TOTII???

  112. Servus, Dora! 🙂
    In rest, va salut in fuga si ma retrag repede, ca n-am alta solutie „constitutionala” sa-mi protejez celulele olfactive…
    Aveti si voi grija si nu va expuneti cat nu merita!

  113. :)))) my bad, stai ca revin cu alea corecte ca fui nitel in moldova! in a doua parte

    UF…

    dar nu raman dator

  114. Avocatul Poporului.
    Art. 58 din aceeasi afurisita de Constitutie….
    (1) Avocatul Poporului este numit pe o durată de 5 ani, pentru apărarea drepturilor şi a libertăţilor persoanelor fizice.

    LEGE nr. 35/1997
    Art.9
    (2)Revocarea din funcţie a Avocatului Poporului se face ca urmare a încălcării Constituţiei şi a legilor, de Camera Deputaţilor şi de Senat, în şedinţa comună, cu votul majorităţii deputaţilor şi senatorilor prezenţi, la propunerea birourilor permanente ale celor două Camere ale Parlamentului, pe baza raportului comun al comisiilor juridice ale celor două Camere ale Parlamentului

    Omul nu a incalcat nici o lege inclusiv Legea Legilor, Constitutia.
    Again ILEGAL !

    Samd.

    In concluzie, sintagma „Ii schimbam pentru ca putem” este ILEGAL !
    Tampita, e adevarat, dar nu e suficient de buna nici pentru sustintori USL.

    Schimbarea se poate face NUMAI daca exista motivele legale pentru aceasta.

  115. in fine, e mai mult decat suficint si doar atat:

    viq vis-a-vis de anstase citeaza te rog tot, ca mai e un articol:

    complet e asa:
    Regulament deputati:

    Art. 27. – (1) Revocarea din funcţie a oricăruia dintre ceilalţi membri ai Biroului permanent poate fi solicitată de grupul parlamentar care l-a propus.

    (2)*) Revocarea din funcţie a oricăruia dintre ceilalţi membri ai Biroului permanent poate fi propusă şi la cererea a minimum o treime din numărul total al deputaţilor, în una dintre următoarele situaţii:
    a) încalcă prevederile Constituţiei României;
    b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Camerei Deputaţilor sau ale Regulamentului şedinţelor comune ale Camerei Deputaţilor şi Senatului.

    la blaga:

    Art.30.-(1) Revocarea din funcţie a preşedintelui Senatului poate fi propusă la cererea a minimum o treime din numărul total al senatorilor, în cel puţin una din următoarele împrejurări:

    a) încalcă prevederile Constituţiei;

    b) încalcă grav sau în mod repetat prevederile Regulamentului Senatului sau ale Regulamentului şedinţelor comune.

    (2) Revocarea din funcţia de preşedinte al Senatului poate fi propusă şi de jumătate plus unu din numărul total al senatorilor.

    (3) Propunerea de revocare prevăzută la alin.(1) sau (2) se face în scris, sub semnătura iniţiatorilor, o singură dată într-o sesiune.

    (4) Propunerea de revocare se depune la Biroul permanent care analizează, în prima sa şedinţă, îndeplinirea condiţiilor de la alin.(1) sau (2) şi decide, prin vot, introducerea acesteia în proiectul de ordine de zi a următoarei şedinţe de plen.

    Deci, biroul permanent a analizat sau nu? A decis sau nu? Ce naiba vorbim… o incalcare de rulament e la fiecare nene, nu ma fa sa caut acum, sincer…ca nu trebe sa incalce constitutia, e suficient sa fi inca;cat regulamentul, si crede-ma, a facut-o… te rog, nu ma pune sa caut!

    E suficient! Da-o-n ma-sa, daca tot ma facui de rahat… dar dreptate tot am… nu e nicio incalcare a niciunei legi!!!!!!!!!!!!

  116. la avocatul poporului e simplu ca buna ziua:

    In ceea ce priveste avocatul poporului, dreptul prevede in genere o simetrie a numirii si revocarii din functie, numit de parlament, avocatul poporului e demis de parlament.

    Avocatul poporului nu a respectat atributiile sale constitutionale:
    ARTICOLUL 58
    (1) Avocatul Poporului este numit pe o durată de 5 ani pentru apărarea drepturilor şi libertăţilor persoanelor fizice.

    Neinterventia sa in cazul unor clare abuzuri, atat in ceea ce priveste constitutia romaniei prin:
    ARTICOLUL 34
    (1) Dreptul la ocrotirea sănătăţii este garantat.
    si
    ARTICOLUL 135
    (1) Economia României este economie de piaţă, bazată pe libera iniţiativă şi concurenţă.
    (2) Statul trebuie să asigure:
    a) libertatea comerţului, protecţia concurenţei loiale, crearea cadrului favorabil pentru valorificarea tuturor factorilor de producţie;
    b) protejarea intereselor naţionale în activitatea economică, financiară şi valutară;
    c) stimularea cercetării ştiinţifice şi tehnologice naţionale, a artei şi protecţia dreptului de autor;
    d) exploatarea resurselor naturale, în concordanţă cu interesul naţional;
    e) refacerea şi ocrotirea mediului înconjurător, precum şi menţinerea echilibrului ecologic;
    f) crearea condiţiilor necesare pentru creşterea calităţii vieţii;
    g) aplicarea politicilor de dezvoltare regională în concordanţă cu obiectivele Uniunii Europene.

    cat si alte nesesizari obligatorii.

  117. dacä e destept avocatul poporului,trebuie sä iasä la uiniversitate in fiecare searä.

    sä-l invitatzi.

  118. DECI, IAR, ca ma doare capul de atata manipulare de nu se mai vede nimic de ea… ce a fost incalcat??? ce??? unde??? cand???

    care mineriada???

    nu credeam ca exista atata manipulare, vreodata…

    oricum, totul la vot!

  119. Purly

    Adevărul nu se votează. Poți înțelege o treabă simplă ca asta?

  120. ce adevar??? o dam in aristotel acum???… eu is mai mult cu plotin… ADEVARUL E UNU’!!!

    Hai ca nu mai imi pierd vremea, am 26 de ani si stiu mai multe decat niste oameni in toata firea… oameni care direct sau indirect au dominat ultimii 22 de ani

  121. vreti nu vreti, dupa 22 de ani e timpul pentru o schimbare… asta e, trageti de traditii cat vreti, daca voi iesiti din mina la victoriei ies si eu la universitate… nu imi mai permit sa zac!

  122. Viq,
    Mi-am luat un fir de levantica din gradina (miroase frumos si are efect calmant) si am revenit: la intrebarea ta raspunsul e simplu: NU, nu poate intelege o treaba simpla cum este Adevarul. Pentru ca NU vrea sa-l inteleaga, doar il neaga sistematic. E boala, crede-ma! Minciuna e boala lui si-l roade bucatica cu bucatica. N-are scapare pt ca NU VREA sa scape! Pacat, dar este alegerea lui.

  123. Mih, e gata… gata!!!
    Unele timpuri trec, altele vin… avea dreptate Hegel, mergem inainte …

    Daca legea nu mai are putere in fata manipularii la niste adulti atunci nu exista decat solutia ignorarii lor… sincer…

  124. poimaine ma-nsor, o sa lipsesc…dar sper sa va vad in strada, fie si nul fondul problemei…

    democratia o facem noi, discutand, mai vehement sau mai putin vehement, aici… si in strada si exprimandu-ne si punand presiune…

    Spor!

  125. „…..Revocarea din funcţie a oricăruia dintre ceilalţi membri ai Biroului permanent ..”
    Cand vii, sa definesti te rog „..orcaruia dintre CEILALTI membri..”

  126. 1. „Adevarul e UNU” = fals.

    2. Timpul „schimbarii” dupa 22 de ani cu…. Iliescu si-a lui ceata, iar miroase a prostie.

  127. Alt exemplu de om inrobit de Minciuna si care face TOTUL fiind in slujba acesteia:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/victor-ponta-a-mintit-ca-si-a-facut-masteratul-la-catania-990345.html

  128. (fara „fiind”)

  129. ala e citat gresit, am specificat si de ce :)))
    my bad… dar imi fortezi mana sa caut incalcarea de regulament al senatului la blaga ca sa transam asta…

    o sa vina… nu stiu cand, dar e acolo… :)))

    In rest, draga viq, pentru ca imi esti drag rau,… spor… si continuati… eu is manat de crezul meu… sa nu renuntati la al vostru si sa raspanditi mesajul 🙂
    Spor inca o data… nu stiu cand si cum revin, dar in max 7 zile is aci, cu coia dumneavoastra

  130. viq…in ceata guvernamentala a lui iliescu cine era…ponta? antonescu? sau un basescu? ca eu nu stiu, eram mic…

  131. adevarul e unu, dar fiind si fac wittgenstein in tinerete, nu pot vorbi despre asta 🙂

  132. Dreptate tot are Purly undeva ! 🙄

    Se poate ca viitorul Romaniei sa fie decis
    TOTUL LA VOT !!!!

    Ce nu stie el, varsta, de, e ca votul la comunisti e altfel 👿

  133. *”si fac” a se citi „ca imi place”… beats me 🙂

  134. daca o mai aud pe asta cu comunistii vomit!!! Care comunisti mai oameni buni… uf
    pentru asemenea afirmatii nici sa cer argumente nu are rost… greu, greu

  135. Ce sa mai zic ?

    Iliescu e in PDL si noi nu ne-am prins.
    E la Cotroceni !!!
    Nu e cu Ponta, nu e cu Antonescu si evident, nu pe el il sustine Purly.

    Si eu care credeam ca toti sunt in USL.
    Manipulat mai sunt mai omule 🙄 🙄 🙄

  136. Purligarii USL:
    „În opinia USL, o acţiune a lui Traian Băsescu aflată în afara Constituţiei este decizia de a trimite Parlamentului un proiect de revizuire a Constituţiei declarat neconstituţional de către Curtea Constituţională.”
    Sa razi? Sa plangi?
    Sa le pui argumente in fata?
    Sa le dai cu ele in excrescenta cu care li se termina gatul?

  137. Comunistii nu exista.
    Nu au existat.
    A existat o ideologie conform careia ai drepturi de a cere tot ce vrei tu si de a primi tot ce vor ei ….
    … dreptul de a tacea,
    ….dreptul de sta pe intuneric,
    ….dreptul de a canta pe iubitul conducator,
    ….dreptul de a sta la coada pentru o coda de gheara pe care ti-o fura o coda de topor
    … dreptul de a minti in sedinte,
    … dreptul de a depinde de secretarul de partid
    … dreptul de a nu baga strambe…

    Si pentru ca toate astea trebuiau sa poarte un nume, i s-a spus :
    Viq : PCR/PSD/USL
    Purly : PDL

    Iata dovada ca adevarul e multiplu.

    Nu vomita pe mine ca-mi vine…

  138. „Câteva dintre capetele de acuzare frizează ridicolul:

    1. „Spiritul Constituţiei şi principiile statului de drept au fost încălcate odată cu formarea Guvernului condus de Emil Boc. Acesta a fost învestit pe baza voturilor date de parlamentari aduşi partea puterii prin practici legate de corupţia politică”. Guvernul USL a fost, la rândul său, învestit și pe baza voturilor date de parlamentari pe care i-au racolat în zilele de dinaintea moțiunii de cenzură care a dărâmat Guvernul Ungureanu.

    2. USL mai susțiune că „încălcarea spiritului Constituţiei a continuat cu fiecare dintre legile cu impact major asupra societăţii româneşti, trecute prin Legislativ prin procedura angajării răspunderii Guvernului cu consecinţe catastrofale pentru societatea românească”. Pentru faptul că Guvernul și-a asumat răspunderea NU este vinovat președintele, care nu răspunde de acțiunile Executivului.

    3. USL îi mai reproșează președintelui și efectele crizei economice, de care șeful statului este, după părerea lor, vinovat în integralitate. „Consecinţele acestor acte politice au fost nu doar deteriorarea funcţionării instituţiilor democrate ale statului, până la punerea sub semnul întrebării a existenţei statului de drept, dar şi deteriorarea gravă a nivelului de trai al populaţiei, extinderea sărăciei, falimentul a sute de mii de societăţi comerciale, erodarea gravă a capitalului românesc şi disoluţia clasei de mijloc”.

    4. Băsescu este acuzat că a promulgat legea pensiilor, „adoptată prin fraudă de către Camera Deputaților”. Acuzație fără acoperire legală, atâta timp cât frauda nu a fost demonstrată, deși USL a reclamat-o pe Roberta Anatstase, președinta de atunci a Camerei Deputaților, la Parchetul General.

    5. Pentru că a declarat că „4,2 milioane de salariați nu pot susține pensiile a 4,9 milioane de pensionari” – calcul matematic corect – i se reproșează că este „un factor potentator al unui conflict social între forța de muncă activă și pensionari”. Culmea ridicolului este atinsă în următoarea frază: „Președintele nu trebuie să aștepte ivirea unui conflict pentru medierea lui, ci trebuie să prevină asemenea situații”.

    6. Președintelui i se mai reproșează că s-a pronunțat public în chestiuni economice și sociale, indicând uneori și cum vede rezolvarea acestora, deși există o decizie a CCR care spune că șeful statului, în calitatea sa constituțională de mediator, are dreptul să exprime puncte de vedere publice. (Ev.Z)

  139. http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12699852-ultima-ora-documentul-usl-depus-parlament-prin-care-cere-suspendarea-lui-traian-basescu.htm

    Te crucești. Puiul fătat de Cristoiu cred că avea un IQ superior unor astfel de exemplare de faună uselistă. E o bătaie de joc.

  140. Viqule, aia ai tai una vorbesc si alta fumeaza. Condamna comunismul in parlament, dar semneaza legea aia care exclude de la lustratie niste popandai comunisti, numitii Ungureanu & Boc. Hai, fii serios. Sau, lasand sinecura de-o parte, nu ne lua drept ce nu suntem 🙂

  141. <bMih

    Nu am acum dispozitia necesara, dar daca cetesti cu atentie ce spune Purly, e mai usor sa intelegi de ce tara asta e in rahat.

    Desi ii tot bat apropo’uri, Purly nu e tocmai prost
    A dovedit-o.
    Atunci cum poate sa fie atat de obtuz ?
    Aici e punctul ca noi, cei ce am trait vremil din anii ’70 sa ne reamintim bombardamentul psihologic pe care l-am incasat atunci despre ssmd, despre dezastrul capitalist si sa intelegem ca acum e randul lui.

    Nu intelege.
    Nu are CUM sa inteleaga.
    Nu stii ce inseamna casnicia pana nu traiesti anii respectivi.
    De cate ori ti-au spus parintii la suparare ca „Las’ c-o sa vezi tu cum e cand o sa ai copiii tai !”
    SI indiferent de cate ori ti-or fi repetat-o, pana nu i-ai avut nu ai stiut.

    Noi ca el am fost.
    El ca noi va fi.
    Poate, daca e baiat cuminte.

  142. Mih

    La ce te asteptai ????
    Ca doar de-asta i-au taiat CCRului mainile.
    Singurul care le putea spune cu greutate de lege
    „Bah, sunteti tampiti ! NU mai veniti cu idiotenii d’astea. Vedeti ce scrie-n carte!”

    Acum il pot acuza si de lovirea copilului-de-aur, si de prezenta orei 15 intre 14 si 16….
    ce importanta are ?
    POT ei s-o faca ?
    POT.

    Si uite-asa cand o sa se planga sustinatorii lor ca o sa-i faca fara vaselina, o sa le raspund
    „E normal,mah. Pentru ca POT !”

  143. Actule,

    pe subiectul asta nu avem ce discuta in contradictoriu.
    ILIESCU cu toata gasca lui E LA VOI !
    Iar ceea ce se intampla acum pot pune mana-n foc ca e planul LUI, ca Ponta nici sa semneze plagiatul nu e in stare, iar alalalt doarme si cand e treaz. Ilici e cheia.
    Viclean si primejdios a fost intotdeauna, tampit niciodata.
    SI e al vostru.
    Punct.

  144. Viq,
    Nu stiu ce sa zic… Legat de bunavointa, rabdarea si optimismul tau,
    te felicit ca poti.

  145. Viq… ti-ai demonstrat inca o data maturitate cu ultimul comentariu ce ma pomeneste… sper insa sa nu ai dreptate, nu acum… nu am de unde sa stiu, cum nu am cum sa stiu indiferent ce as vota sau crede…

  146. 17:45 este pt 17:24

  147. p.s. eu nu acuz pdl de comunism… doar de conservatorism crestin-democrat

  148. Mih

    Calmul de acum nu semn bun.
    Miroase a blazare.
    Incep sa inteleg ca singura sansa ramane la votul din toamna.
    Iar daca USL pune stapanire pe tot ce misca incepand de acum, pana in toamna vor face si stampile automate, cu program, care vor stampila dupa colt.
    150% vor avea, nu majoritate.

    Copchiii astia chiar nu au idee despre cum stiu bolsevicii sa aranjeze votarea.

    Basescu probabil va fi bagat la racoare.
    In locul lui Nastase.
    De ce ?

    Pentru ca POT.

  149. gata, ma retrag…

  150. Azi, in Piata Victoriei de la orele 19:00 si maine de la 18:00 in Piata Revolutiei.

  151. Filadel :
    Induiosatoare generozitatea ta, de a da liber acces la blo9g, induiosatoare dar…neconvingatoare.Cum sa zic, libertatea de exprimare nu poate fi selectiva :,,azi iti bag pumnul in gura si nu-ti dau voie pe blog, peste doua luni iti scot (pana cand? ) pumnul din gura”. Adica, poate, altii ar aprecia, eu ma multumesc sa refuz aceasta ,,onoare selectiva” (iti dai seama ca ce am scris ieri era strict pentru tine, nu ma gandeam ca ii vei da drumul ).
    Tristetea mea cea mare nu sunteti voi, ,,democratii” (ce m-ar mai putea surprinde dupa corul care cerea ,,in numele deocratiei” scoaterea mea de pe blog) ci este Viq. Daca el a putut scrie asta, si a putut :
    ,,Mergeti va rog si vedeti-va de treaba.
    E chestie de bun simt.
    Precum bine vedeti, locul vostru nu este in barca asta.”
    , atunci am pierdut un amic pe care il respectam.Trist …..ca m-am inselat atat de mult .
    Ok Viq, promit sa nu te mai deranjez, toate cele bune .

  152. Salutare, timpuri grele, sper ca societatea va gasi resurse sa raspunda, pentru ea insasi, corect.
    P.S. Nu mi-as fi dorit sa intervin intr-o discutie cu un tanar ratacit. Pentru cei care au citit despre acele evenimente, Purly are profilul (de stanga, cu accente anarhiste) revoltatilor din anii ’60 ai secolului trecut.

  153. Nu-i mai căutaţi atît în coarne. Aşa a fost educat.

  154. Viq,
    Ziua de maine ne va aduce mai aproape de o predictie pt ce va urma.
    Nepasare exista cu certitudine intr-o buna parte a electoratului.
    Ceilalti, carora ne pasa ce se intampla si ne temem pt soarta democratiei si statului roman, poate avem reactii diferite. Poate unii asteapta sa se intample ceva din partea actorilor politici, a presedintelui, a opozitiei. Unii, ft putini, au iesit deja in strada, iar maine vom fi cu siguranta mult mai multi. In afara exista reactii, nu atat de radicale si cu consecinte imediat vizibile, cum ne-am dori unii dintre noi, dar intr-un ton cat se poate de categoric, dupa parerea mea, care lasa sa se intrevada si urmari in timpul imediat urmator.
    E straniu, evenimentele s-au succedat intr-un ritm infernal. Dar nu atat viteza, cat enormitatea ticalosiei pe care au relevat-o este cea care frapeaza. Ticalosia si prostia, naucitoare amandoua.
    Cred ca mai sunt niste „milimetrii” de parcurs din partea pucistilor pt a fi pozitionati ft clar si demonstrabil in afara legii. E greu sa lupti democratic cu sleahta care calca totul in picioare.
    Votul va fi cu siguranta, de maxima importanta. Pana atunci, trebuie facuti pasii, toti pasii, din partea ambelor tabere, pt ca semnificatia acestuia sa consacre invingatorii.
    Suport cu greu sa vad ce se intampla.Revolta este enorma. Dar pe de alta parte, am si sentimentul puternic ca USL se va prabusi sub enormitatea propriilor barbarisme.
    Deja vad ca oameni, pana mai ieri despartiti de opiniile pro-, anti- Basescu, pro-, anti-PDL, pro-, anti-clasa politica, sustinand, sau nu NR sau pe MRU, dar optand cu totii pt o solutie de Dreapta (sau cel putin pt Democratie si statul de drept), isi gasesc punti spre Unitate, spre Solidaritate si asta este fff bine.
    Cu putin timp in urma eram ft sceptica in capacitatea romanilor de a reactiona ca societate civila autentica si in cea a fortelor de Dreapta de a coagula intr-un intreg.
    Asta se intampla acum. Poate nu vedem (inca) padurea din cauza copacilor.
    Avem nevoie de curaj, incredere, rabdare si initiativa (poate la asta nu stam chiar asa bine). Dar daca maine vom fi intr-un numar semnificativ de mare, ma voi simti mai bine ca azi, sau ca ieri.

  155. Ponta e primul care ar trebui sa demisioneze (dar cine l-ar putea banui capabil de un gest de bun-simt?):
    „Guvernul a primit critici de la FMI pentru greşelile care pun în pericol creşterea economică. Ponta îşi ameninţă miniştrii cu demiterea”
    http://www.adevarul.ro/financiar/Guvernul_a_primit_critici_de_la_FMI_pentru_greselile_care_pun_in_pericol_cresterea_economica-_Ponta_isi_ameninta_ministrii_cu_demiterea_0_730727150.html

    Si la urma urme, ce treaba are PM Ponta cu guvernarea tarii?
    El are trasate alte sarcini! 👿 👿 👿

  156. Scuze, am fost la plaja.
    Viqule, tu ai parea coerent si logic. Dar ai fracturi. In logica, evident. Sa-mi argumentezi ca „Iliescu e acolo” ar avea sens. Doar ca:
    – nu PSDul (si nici combina USL) si-a luat obligatia sa condamne comunismul. Asa ca aceasta acuza are relevanta zero. Cei care si-au luat aceasta obligatie, sa o si FACA. Nu doar s-o declare. Caci altfel este DEMAGOGIE. Iar ei NU au facut-o. Nu au scos legea de asemenea natura astfel incat un comunistoid de teapa lui Ungureanu sa fie lustrat.
    – a doua fractura a logicii tale vine pe un fond mai vechi: tu iubeai PDul si cand era membru(l) Internationalei Socialiste. Adica aceeasi familie cu PSDul. Sau in asemenea context doar PSDul ar fi fost beneficiarul de testament al PCRului? 🙂 Cum suna „stii, noi doua suntem colege de serviciu. Lucram in acelasi bordel. Dar doar ea e curva, io’s cinstita”? 🙂
    Mai vorbim, ne mai imprietenim (desi nu cred). Ma bag la un dus.

  157. „……………………….
    Nimeni nu se poate indoi ca Romania are procurori curajosi si consecventi si judecatori neinfricati. Pentru ei, nimeni nu este mai presus de lege. (aplauzele celor prezenti l-au facut pe ambasador sa se opreasca un moment prelung din rostirea discursului)
    Adoptand Mecanismul de Cooperare si Verificare si strategia anticoruptie a guvernului anterior, guvernul actual a promis sa extinda si sa consolideze programul de lupta impotriva coruptiei.
    Sunt constient ca fortele care doresc „intoarcerea la situatia de dinainte”, care se opun acestor reforme, sunt puternice si neobosite.
    …………………………..”

    http://www.hotnews.ro/stiri-12700593-mark-gitenstein-mijlocul-acestei-noi-furtuni-politice-din-romania-multi-intreaba-care-viitorul-acestei-tari-nicio-economie-nu-poate-prospera-nicio-democratie-nu-poate-supravietui-lipsa-unui-angajament.htm

  158. ” Comisia de la Veneţia denunţă „tentativele” Guvernului României de a face „presiuni” asupra CCR”
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/comisia-de-la-venetia-denunta-tentativele-guvernului-romaniei-de-a-face-presiuni-asupra-ccr-269595.html

  159. „USL a devenit o ameninţare la adresa stabilităţii României. Singura mare greşeală a acestui plan organizat minuţios este următoarea: ne dispreţuiesc şi ne consideră proşti şi laşi. Se înşeală amarnic. Suntem mulţi, vom fi şi mai mulţi, nu suntem proşti şi le vom dovedi că nu suntem laşi. Trebuie să fim conştienţi că totul depinde de noi, că din momentul acesta responsabilitatea pentru prezentul şi viitorul României depinde de fiecare cetăţean. Trebuie să ne luăm ţara înapoi!”
    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/ungureanu-suntem-multi-nu-suntem-prosti-si-nici-lasi-trebuie-sa-ne-luam-tara-inapoi-269545.html

  160. Ii salut cu simpatie maxima pe Plimbaretii din PV!
    Imagini pe http://www.b1.ro/live.php

  161. Super invitati la B1: Laura Stefan, Anca Cernea, Bleen

  162. 1. Va raman indatorata, celor din Bucuresti, daca ne spuneti, in cazul ca v-ati dus prin Piata Universitati, cine sunt demonstrantii. Din scurtele imagini vizionate pe B1 si Irealitatea imi pareau multe persoane in varsta… adunate sa sustina un (pseudo)ecologist.Mie diversiunea-mi pare clara. Viva Nicusor Dan!
    2. Vad ca purly are clone (ActOfGod), la fel de nereusite precum EL INSUSI (desi ala de purta cognomenul prin PSD este acum la spital, in Inchisoarea Rahova). Da, PD a fost al doilea partid din Romania (dupa PSDR-Cunescu) afiliat la socialistii europeni. Din decembrie 2003, liderii PD si PNL au declarat (in contextul fondarii Aliantei DA) ca intentioneaza sa constituie un puternic partid de dreapta, UNIFICAT, in Romania.Asta dintr-un motiv simplu, dar pragmatic si strategic, in Romania nu exista atunci o forta politica care sa coaguleze opinantii de dreapta ( Da, PNL nu parea – nici nu era, fapt demonstrat din pacate ulterior – CHIAR de dreapta.Cat despre cat si in ce masura a devenit fostul PD partid de dreapta, priviti inspre Basescu. Nu doar inspre el, ci si la oamenii pe care si i-a alaturat si, uneori, i-a si ascultat.
    3. Intotdeauna am respectat diversitatea opiniiilor si libera exprimare. Imi pare, mai ales acum cand traim momente tragice (ma refer la siluirea democratiei din Romania), ca se arata – pe acest blog – o toleranta lipsita de common sense fata de mistourile unui mucos ce se pretinde cultivat. Umorul este una, staruinta in a accepta stupiditatea purligara este tot stupida.
    Mada
    P.S. Loda este, asa leninista convinsa, aproape simpatica.

  163. Mih ai fost mai rapidă. 😆
    MRU a fost din nou în piață!

  164. Urmăriți-l pe AoG și învățați temele pe care le pregătește USL-ul. De-aia am și lăsat gîndacii să roiască. 😆

    Hai băieți faceți-vă numărul!

  165. OK, vis-a-vis de mine, ma pozitionez abstract in momentul asta. As vrea ca orice abordare la adresa mea, mai ales cand lipsesc, sa ia in calcul asta, si e o problema morala serioasa pentru mine-

    Il urasc pe Basescu si imi place USL dar de dragul pluritatii ideologice si pentru a evita o singura forta politica in stat, tind sa votez pentru Basescu la referendum… nu e un sacrificiu de dragul democratiei peste opinii…, nu imi arog asa ceva, insa rolul meu ca cetatean e mai serios decat pareri personale…

    O sa imi sara aliatii in cap…
    dar ce lume e aia in care nu ai pe cine injura?

    Sper sa se ia in calcul pozitia mea, fie ea si ipotetica momentan, atunci cand se face referire la mine…sunt anti-basist dar nu-s nebun si niciodata prost.

    In plus orice incercare de atac la persoana in fata unei incercari de argumentare e dovada de saracie intelectuala… imi place sa cred ca aici in ciuda manipularii, nu exista asa ceva…

    Somn usor.

  166. AOG

    Nu e fractura, e articulatie.

    Asta pentru ca vorbesti in paralel pe doua planuri ce se intersecteaza in clasica maniera politruca.

    A. Despre duplicitate.
    ca „una vorbesc si alta fumeaza”.
    daca ma apuc sa-ti aduc exemple despre duplicitatea din frazele nemernicilor ce mana tancul acum, se da wordpresul peste cap.
    Astia nu au aproape nici o fraza in care propozitia secunda sa nu contrazica flagrant ce afrma in prima.

    B. Despre apropierea de „comunism”.
    Am raspuns deja.
    Daca tie ti se pare ca a fi maI apropiat de comunism ACUM este mai bine decat a fi fost candva, te priveste. Eu cred ca e mai rau.

    Poate acum ti-e mai limpede.

  167. civiq… comunism acum nu exista in Romania … riscuri pentru democratie nu exista… suntem oameni mari, sa discutam ca atare…

    Nu imi place sa ma bag in discutii… dar o fac de atatia ani incat a devenit o deprindere obsesiva

  168. Stimata Duoamna (imi permit asta, atata timp cat eu sunt „un mucos” „stupid” -whatsoever- pentru Duomnia Vuoastra) Mada. Sau Lina.
    Imi permit sa va aduc aminte ca bateti campii. In sensul ca la congresul/conventia din 2005, toti ceilalti contracandidati ai Buocului au venit cu platforme de stanga. Deci intentia unui mare si fericit partid de dreapta a aparut ca necesitate doar pentru cateva motive, care n-au nimic de-a face cu sfortarile tale deductive si cognitive.
    Filadel & Viq: am spus-o in trecut si o repet; daca nu aveti argument si eu nu-s de dorit sa ma exprim, cereti-o. Si-mi vad de drum.
    Hai, cu cuvintele tale. Ca nu doare.

  169. Radu rudotel Humor

    WP-ul s-a supărat pe tine și te ține la răcoare. Eu sînt prea mic într-un război atît de mare mai ales că-i o adevărată plăcere pe căldura asta.

  170. Laura Ștefan la B1. Mih!!!!!!

  171. „daca ma apuc sa-ti aduc exemple despre duplicitatea din frazele nemernicilor ce mana tancul acum, se da wordpresul peste cap.
    Astia nu au aproape nici o fraza in care propozitia secunda sa nu contrazica flagrant ce afrma in prima.”
    Daca ASTA este argumentul tau, da-mi voie sa-ti reamintesc ca l-am mai auzit: „ce daca a furat el o casa? Nastase a furat mai multe”. In concluzie, tu urasti fapta sau faptasul? Specifica si inchei discutia.
    Celalalt punct este tot lipsit de sens: este America mai aproape de comunism decat Romania? Caci, etatist, au fost pompati bani in economie si finante.

  172. AoG

    te rog, continuă. Fiecare comentariu pe care-l comiți îmi provoacă noi și inimaginabile meditații din sinergia faptelor printre meandrele concretului. Și da, ai dreptate. USL-ul trebuie să producă. La nivel … planetar. Cincinalu-n patru ani și jumătate. Eu personal apreciez efortul.

  173. „Sunt extrem de îngrijorat în legătură cu situaţia din România. Ceea ce se întâmplă este împotriva spiritului şi principiilor Uniunii Europene. Voi contacta Comisia Europeană şi instituţiile europene pentru a face toţi paşii necesari în vederea suspendării voturilor României din Consiliul European, pentru lipsa asigurării standardelor minime funcţionării statului de drept”,

    Eurodeputatul Markus Ferber, preşedinte al delegaţiei Germaniei (CSU-CDU), din Parlamentul European

    http://www.adevarul.ro/adevarul_europa/Romania-amenintata_cu_suspendarea_din_UE_0_730727332.html

  174. O mică problemă:

    de la ÎnlinieDreaptă.

  175. reSALUT, filadele,
    🙂

    salut, all!

  176. http://www.adevarul.ro/adevarul_europa/Romania-amenintata_cu_suspendarea_din_UE_0_730727332.html

    „În Germania, nerespectarea unei decizii a Curţii Constituţionale este de neconceput. Cum să faci aşa ceva? Este imposibil!”,

    a afirmat eurodeputatul german.

  177. AOG

    Argument … la ce ?
    ma tem ca nu mai inteleg despre ce vorbesti !!!
    Adicatele, dupa carte, avem o problema de comunicare.

  178. Doresc sa fac o precizare, intr-un viitor apropiat, dar nu pentru mult timp, voi aloca un anumit timp mucosului care-si inchipuie ca da lectii. Baietas, sunt pe blogul asta persoane care au mult mai multa stiinta si cultura (probabil si inteligenta – asta ramane de demonstrat, eu nu fac afirmatii de tipul celor ale antenescului si ale uslinosilor). Fii pe faza pe faza tinere Wittgenstein (el, cel autentic, a fost – din atasament pentru evreii nimiciti de nazisti – spion sovietic).

  179. Skorpi

    Pontaa! Nu uita!
    Tu urmezi la Rahova!

    😆

  180. Salve, Scorpy.

    Ti-ai facut plimbarea de seara ?

  181. Skorpi

    azi fiica ta n-a prea fost prezentă. Nu-i bine bro! 😆

  182. Mădă

    bi mai ghest! 😆 Folosește numai 7,62.

  183. mada_lina si heidegger nazist, si noica si eliade si cioran au fost legionari si ezra pound fascist italian…care-i faza… mie nu imi plac aia pe extrema dreapta… ce sa-i faci nene, is subiectiv…

    mai multa cultura nu are nimeni aici si iti spun dupa ani buni de comentat… poate doar orasanu… dar si acolo am dubii…

    in rest, aloca-ti timp, chiar te rog… daca se scrie despre mine macar sunt printre cei care au scris mai mult decat se scrie despre ei…

  184. I dau un butoi de bere lui CTP.
    De asta data in dovleacul ala tampit :

    „Fiecare din actele incriminate de documentul USL, poate fi explicat de președintele Băsescu. Acesta este un document politic, care nu ar avea sens dacă nu ar fi urmat de un referendum. Dar având în vedere că oamenii au șansa să se pronunțe în legătură cu suspendarea președintelui, acest demers este justificat”, a spus Cristian Tudor Popescu.

    Dupa testalaul lui mecano-energetic un demers este justificat chiar daca este ilegal.
    Dar daca ei au in cap convingerea ca Basescu nu va mai avea voturile necesare sa ramana, merge si legat cu sarma…..

  185. dece läsatzi näparcile sä invadeze blogul ?

  186. sa nu fiu necinstit fata de Viq, cand nu e manipulat imi da lectii pe partea de cultura politica…

    dar cu asta chiar pot trage linie

  187. Theo

    De dragul sănătății! Din cîte știu antibioticul este un medicament care conține microbi folosit tocmai pentru exterminarea microbilor. 😆

  188. filadel,
    antibioticele sunt recomandate de catre medici impotriva infectiilor.
    Pentru o durere de cap trecatoare se recomanda un codamin.
    Asa ca ia curata tu putin blogul asta de purigari, ca mie mi se face greata si nu am un Rowachol la indemana.

  189. Ok, Viq. E destul de edificator.
    Hai, succesuri. Sau ar trebui sa pun ghilimele la ele pentru a nu fi considerat plagiat? 🙂

  190. buna asta :)))

  191. am alergie la antibiotice – scursuri copy-past din
    ciuperci uslinoase.tocmai acum cand imi refac sperantzele
    väzand trezirea romanilor.nu vä d-atzi seama ce mä bucur.

    asa copii sä nu vä fie fricä.
    nu se poate trantorul natziunii ,de 2 ori repetent,cartofor si betziv
    ce nu a fost tot anul la parlament, sä fie pus presedinte.
    a ajuns in parlament si dup locul 3 ca si Täriceanu

    nu permitetzi, crin nu meritä. este o batjcorä pt. voi.
    sä vä conducä tzara, asistatul lui VOICULESCU???????
    CÄ EL DÄ MILIOANE CA TRÄDÄTORII SÄ VOTEZE IN PARLAMENT:

    nu läsatzi trantorii si repetentzii la conducere.
    si notele lui Ponta au fost f. proaste.
    vai si amar, de aia nu au voie sä-si spunä academicienii pärerea
    la iasi a fost unul chiar amenintzat, cä a suszinut, Ponta
    a plagiat.

Lasă un răspuns către clemycali Anulează răspunsul