La Multi Ani !

La Multi Ani, Marii, Mariane, Marini, Mariani…

Viq

17 responses to “La Multi Ani !

  1. Maria la Portuguesa

    En las noches de luna y clavel
    de Ayamonte hasta Villareal
    María es la alegría, y es la agonía
    que tiene el sur.

    Melodia lui Carlos Cano, cantata de regretatul Enrique Urquijo

  2. La Multi Ani, Maria…………..
    si as adauga Măriuca………..imi place mult cum suna!
    @Fini,
    ti-as da 10 like-uri, am dat doar unul!
    🙂

  3. Ziua de azi este o zi pe care o sarbatoresc multi romani.
    Pentru multi dintre ei, este zi onomastica.
    Inainte de toate, este ziua Adormirii Maicii Domnului.
    Acesta este motivul pentru care, chiar daca nu sunt in asentimentul tuturor, am considerat ca isi au locul la Copac si cantecele de mai sus.
    (…)

    La Multi Ani, celor care sarbatoresc azi ziua onomastica! 🙂

  4. Buna @mih,
    Nu trebuie sa te scuzi, am inteles de ce ai pus 3 🙂

  5. Last,

    Am mai spus ca esti o persoana intelegatoare … uneori 😛

  6. La mulţi ani, Mariilor, ca si celor ce o sărbătoresc! 🙂

  7. Cel mai impresionant imn ortodox inchinat MARIEI a fost scris de pana lui Rachmaninov

  8. Ziua de azi este o zi pe care o sarbatoresc multi romani…. si nu numai.

  9. Imn , rugaciune inchinata Mariei printre lacrimi.

  10. In spatele fiecarui barbat puternic….La multi ani, dna!

  11. Judex
    O urare frumoasa si…discreta, asa cum este si cea careia, imi place sa cred, ii este adresata. La multi ani si din partea mea…Mariei!

  12. Maria Me Ta Kitrina

  13. O dedicatie pentru Prima Doamna


    Cu urari de sanatate,impliniri si bucurii!

    La multi ani!

Lasă un răspuns

