Apel către hoți

În 3o decembrie 1989, Gabriel Liiceanu lansa celebrul sau Apel către surzi.
Deși se adresa lichelelor.
Un îndemn cuminte, de bun simț, în manieră intelectuală mai mult decât tolerantă, în care îi îndemna pe nemernici să …. nu mai fie nemernici, oferindu-le șansa de a intra în rândul oamenilor.
O succintă listă cu ceea ce respectivii ar fi trebuit să NU mai facă ce se încheia cu o ofertă ce aproape friza absurdul : „ Iar dacă veți da curs acestei chemări, veți înceta să fiți lichele și veți primi recunoștința noastra. Vă vom iubi.”

Ce a urmat, știm.
Iliescu & Co l-au umplut instantaneu de rahat prin presa de partid și de stat, de care nu mai scapă nici în ziua de azi în ochii celor ce încă votează ca idioții tot ce miroase a Iliescu, de la PSD la Ponta, via Năstase.
Să se fi așteptat Liiceanu la alt tip de reacție de la niște lichele ???
Really ???
Ce adică să fi făcut destinatarii ?
Să se „delichelească” ???
Să-și nege existența, propria natură ?
Absurd.

Mă gândeam la asta zilele trecute când cineva zicea că actualii pușcăriabili ce guvernează România, ca și o masă importantă din pretendenții aflați în opoziție de altfel, nu au de fapt nici o treabă cu nici o doctrină. Sunt niște hoți de un primitivism penibil și o violență pe măsură.
Bine, dar hoți pot exista și-ntr-o societate de tip comunist și într-una ce aplică economia de piață liberă !!!!

Drept pentru care aș face un apel la HOȚII de mare calibru ai României.
Mai puțin retoric și mai puțin pătimaș.
Dar poate mai pragmatic.

Măi domnilor derbedei, pungași, tâlhari de drumul mare, actualmente stăpânitori politici ai poporului român !
Nu fiți și proști ca noaptea !
O națiune care nu produce, nu are mare avere pe care s-o poți fura.
O economie falimentară nu poate produce nici pentru truditorii proști și nici pentru altcineva.
Dacă nu sprijiniți țara asta să iasă din rahat, veți fi și voi niște penibili săraci cu impresia că dacă au doi cartofi sunt mai bogați decât 50 de pârliți care-și feliază o boabă de fasole.
NU MAI AVEȚI NICI VOI DE UNDE FURA !
Conform regulii de aur a sărăciei care spune simplu că „Nefiind, nu este !”
Fiți deștepți !
Dacă o dați dreacu’ de economie și vă mulțumiți să jefuiți pădurile, apele, gazele și aurele, gândiți-vă că astea se termină aici și poate aveți urmași !
Ei ce mai fură ???
Nu zic să furați sau nu.
E altă poveste, cu două posibilități.
Vă spun simplu că dacă nu faceți economia să meargă, nu mai aveți decât o singură posibilitate !

Așa că dacă în săcoteii ăia dintre urechi aveți și altceva decât rumeguș, puneți economia pe picioare. Vedeți cum au funcționat occidentalii, unde bogații își cumpără câte o insulă în Mediterana nu ca penibilii de voi ce-și iau un Maybach și au impresia că au dat contoarul peste cap.
Gândiți !
Dacă procesul ăsta vă e totuși peste puteri, rugați-i pe cei în care aveți încredere să vă spună dacă ce spun are sens sau nu !

Nu mă întrebați dacă DUPĂ aceea veți mai putea fura sau nu !

Se deschid posibilități la care nici nu vă puteți gândi în momentul ăsta.
Este posibil să nu mai aveți motiv !
Este posibil ca mulțimea chiar să vă aprecieze sincer pentru ceea ce ați făcut !
Și poate și altele la care acum nu ne putem gândi.

Think about it ! 🙄

Viq

Anunțuri

127 responses to “Apel către hoți

  1. Salut,
    Bun apelul lui Viq
    Necazul este ca este nediferentiat intre hotul la drumul mare si hotul „bazat”. Sa dau un exemplu: Un politist german spunea ca desi romanii apar ca fiind infractorii cei mai mari in Germania sau Spania ei sunt ca natie pe un loc modest. Doar ca infractorii mari nu fura cu buldozerul ATM-ul ca romanul. Romanul e spectaculos si apare in toate ziarele .
    Ergo:
    Poate ca derbedeii sunt multi, dar ca si cifra de afaceri „elita” Romaniei – clasa – alesilor locali baroni plus primari plus securimea din umbra , de 20 ani, incuscriti toti intre ei reprezinta 90% din valoarea in euro a furaciunilor. Ajung la puscarie cei ce sunt lasati din brate, sau plevusca turnata de elita si nu ei sunt marele pericol pt noi cei onesti.
    Daca ne ocupam de cei 10% care fura 90% vedem ca viitorul este tot al lor. Au forta politica si cea financiara iar copiii lor cum spuneam scoliti la licee,universitati din vest vor stapani si in afaceri white hat nu numai black hat ca parintii lor. De aceea ar fi bun un mesaj diferentiat.

  2. Viq

    Pai sa nu stii ca pungasii astia habar nu au sa creeze?
    Singura lor aptitudine este ciordeala…de la tupeistul de hot de buzunare ,pina la cei care falsifica documente si le afiseaza ca autentice.
    Problema este ca NE LASAM FURATI.fara sa protestam.Fara sa le dam peste maini.Fara sa le trintim un pumn in nas.
    Aproape suntem sedati si juisam la primul apel:TRAIASCA CIORDEALA!

  3. Ce oameni informati….

  4. @mark,
    Intradevar hotii nu stiu sa creeze. Les nouveau riches, din afaceri cu statul, sau din furt de la stat o iau imediat in barba atunci cind intra in afaceri corecte: Patriciu de exemplu si-a pierdut averea intrand in afaceri proaste concepute de el . Nu are decit abilitatea primara de a fura si atat. Am zeci de exemple.
    Sau pt ca au complexe mari de inferioritate ingroapa banii in consum: palate de prost gust, cheltuieli personale aiurea.

    Dar grosul securistilor nu ies in lumina reflectoarelor isi pastreaza banii si ii multiplica in zone mai oneste.
    Ar fi interesant ca studiu de pilda ce afaceri are baiatul lui Hrebenciuc. Nu cred ca fura noaptea Sigur ca nu sunt cele de „inca o spaga si ma duc” ale tatalui.

  5. Last

    E prima data cand vad ca te dezici de Pareto 😀 😀 😀

    Poate un „apel diferentiat” nu ar fi tocmai rau.
    Dar pe mine abia m-au tinut nervii capului sa-l pastrez pe asta in limitele decentei !! 🙄
    Om sunt si eu, nah !

  6. Apel catre romani, mai batrani, poate mai tineri

    Oameni buni…ati fost si sunteti condusi!
    Asumati-va intr-un final propria existenta! Traiti-va propria viata! Imliniti-va!
    Stiu ca e greu dupa ani de comunism, dupa ani in care statul ce e si mama si tata, se ocupa de toate, sa va desprindeti de obiceiul supunerii…dar a arata cu degetul e doar o alta forma de supunere, o alta forma de a accepta niste conducatori pana in intimitatea cea mai individuala a vietii!
    Romania nu merge prost pentru ca e cpondusa prost…romania merge prost pentru ca voi sunteti prosti!
    Trezirea si la munca! La munca pentru voi!
    Nu mai injurati partidele…faceti-va partid!
    Nu mai injurati politicienii…candidati!
    Nu mai injurati firmele…faceti-va firma!
    Nu mai plangeti lipsa de schimbare…SCHIMBATI!
    Nu mai scrieti apeluri catre altii…scieti-va apleluri in suflet pentru voi!

    E singura sansa ca tara asta sa scape!

    Stiu ca e greu dupa ani de comunism, stiu ca mentalitatea formatorilor de opinie, a elitelor, a idolilor, sufera de maladia dictaturii si de reflexul pasivitatii! Nu fiti ca ei! Fiti pentru voi!
    Stiu ca e greu dupa ce ati fost pasivi atatia ani…stiu ca raspunderea e usor de pasat…realitatea insa ramane una si va apartine!

  7. Mark

    Problema este ca NE LASAM FURATI.fara sa protestam.Fara sa le dam peste maini.Fara sa le trintim un pumn in nas.

    Tu vorbesti de o comunitate de oameni bipezi.
    Adicatele care stau in picioare.

    Pai, fratele meu !
    La noi nu prea e cazul !
    Eu unul am ostenit sa tot trag de astia ca de-un cal mort.
    E cat se poate de clar ca singurii care chiar fac ceva, singurii care actioneaza, sunt borfasii.
    Ailalti dorm…

    Asa ca poate daca constientizam un pic parazitii ca ar fi mai bine sa nu-si omoare gazda, tot e un pas.

  8. un jigodiu (ca in general e mascul ) care sterpeleste lantzishoru de aiur de 12 karate de la gatul unei femei nu e hotz.
    el e un investitor care dovedeste cum se poate extrage aurul si fara cianuri.

  9. pe bune viq
    crezi ca hotzii se plimba prin padure ca sa citeasca ce scrie prin copacul asta?
    ar fi bine sa fie asa, dar eu sunt mai carcotash ca dl. pacala…
    eu cred ca domnii hotzi se plimba la cannes, la monte carlo,
    ei negociaza banii statului prin telefon cu alti mari hotzi, care nu fac parte din guvern…
    iar noi facem apeluri patetice ca sa dam bine in ochii lui nicht si ai lui marcu…care oricum sunt de aceiasi parere….
    cred ca trebuie sa facem altceva.
    din pacate, eu nu prea stiu ce.
    comentul asta nu e o rautate.
    simt ca suntem deja legati e maini si picioare si cu calusul in gura.
    imi vine sa-mi iau usa in spinare si sa ma duc in lumea larga, unde shefii nu vor sa ma mai vanda.
    dar asta parca a mai facut-o cineva, si eu nu plagiez, ca altzii…
    cu stima.
    john

  10. @Viq , vrei sa imi detaliezi unde ma dezic ? 🙂

    niciodata nu ma dezic de Paretto pt social, cum nu ma dezic de Gauss pt fenomene fizice (Nu ma dezic nici de teorema lui Pitagora de care se dezic 40% din romani )

  11. Tinere

    mie mi se pare, citind articolul, că Viq se referă foarte diferențiat la domnii hoți. 😆

  12. Spun ca e bine sa focusam pe cei care conteaza.
    Liiceanu a avut si un apel curajos si civic pentru Mona Musca „Talentata doamna Musca sau despre minciuna in extaz”
    MM s-a retras singura, nu datorita apelului marelui Liic. (care nici el la randul lui nu e un mare exemplu de curaj, altruism si daruire )

  13. Asa mi s-a parut. 😉

    Daca ne ocupam de cei 10% care fura 90% vedem ca viitorul este tot al lor..

    fara nici un rautacism de altfel 🙂

  14. un comentariu gasit pe un alt blog si care exprima tot ce cred si eu.
    nu il cunosc pe cel ce l-a scris, dar se incadreaza si in tema de azi.

    INTREBARE: Cine este proprietarul aurului si celorlalte minerale de la Rosia Montana? Locuitorii din zona? Basescu? Ponta? Guvernul? Parlamentul? Totul se rezuma la o PROBLEMA DE PROPRIETATE! Raspunsul corect este: POPORUL ROMAN ESTE PROPRIETARUL DE DREPT. Punct! Guvernul este doar administrator al economiei iar administratorul nu are dreptul de a vinde proprietatea poporului. Nici nu mai este nevoie sa ajungem la problema cianurilor – proprietarii aurului suntem noi si orice intelegere faccuta peste capul nostru este nula de drept si orice manarie a oricarui guvern trebuie sa se termine pentru toti membrii sai cu trimiterea dupa gratii. POPORUL ESTE SUVERAN SI PROPRIETAR PESTE TOATE BOGATIILE SOLULUI SI SUBSOLULUI! Asta este esenta problemei. Daca cei din Rosia Montana vor locuri de munca sa-si infiinteze o companie de minerit si sa exploateze aurul la tarnacop si harlet. Nu este nevoie de cianuri. daca va uitati in filmele americane puteti observa ca sunt si alte metode. oricum la RM aurul se gaseste in filoane groase cat mana. Cu metoda lopata si harlet precum si prin cernerea in jet de apa au locuri de munca pe vreo 200 ani si nu vor polua nici mediul.

    ma rog, cu ultima parte, aia cu harletzu nu prea sunt de acord, dar chestia cu furatul e perfect valabila.
    multzam fain pt intzelegere si rabdarea de a ma citi.

  15. @ledalif
    OK, e bine. Daca tu ai inteles asa inseamna ca noi toti intelegem asa 🙂
    oftopic: De ce nu ai mai intrat pe blogul meu de muzica ? A devenit mai prost ? 🙂

  16. viq prietene12:22
    The exactness of the percentages in the 80-20 rule is for illustration purposes only, why the rule has also been called Paretos Principle, Juran’s Principle, Vital Few, and the Trivial Many rule. There are plenty of examples of 90-10, 70-30, and 95-5 rules to underline the non-exactness of the 80-20 rule while also emphasizing its universal utility.
    De pilda eu analizand razboiul de Independenta 1877 as merge pe 95%/5%

  17. Macar de-am avea curajul atunci cind intilnim un parlamentar neindreptatit de nimic a reprezenta poporulu sa-i strigam un HUUOOO cit se poate de tare..
    Macar pentru un VOT IMORAL dat pentru legi strimbe..cum a fost cea de azi cu procentul de 30 %…

    Suveranitatea poporului este INSULTATA prin adoptarea acestei legi!
    Poate sa mai fie valabil articolul constitutional privind suveranitatea poporului?????

  18. Ok.
    Asa am avut si eu impresia.
    Ca e for illustration purposes only…
    Drept pentru care personal as fi mers pe clasicul 80/20.
    Cand ai date mai exacte, normal ca varientezi.

    Well done !
    Sunt de acord cu procentul tau.
    Cu asta cred c-am rezolvat una din problemele esentiale 😀

  19. Buna ziua, all!
    Viq,

    Cum destinatarii apelului sunt tot surzi/autisti la acest gen de mesaj, sa speram ca macar unii dintre cei care citesc nu sufera de cecitate verbala si prind ideea… 🙄

  20. Va rog sa luati in considerare si termenul cu care @Taika Terezu defineste multe din actiunile borfasilor cu gulere albe si nu numai
    „”Inertie infractionala””
    Mi se pare definitoriu pentru modul de a gindi al multor romani.
    Daca inainte de 89 plecau cu sacul de pe tarla sau cu cite o teava sau un robinet ciordit din uzina nu vad de ce acum aceiasi sau urmasii lor nu ar pleca cu sacul de la guvernare sau macar cu uzina cu tot.
    Am fost invatati sa furam din averea poporului ca tot era a nimanui o facem in continuare. Cu mai multa eficienta.

  21. Bun apelu’. Ma prinsei pana si io ca-i in mod voit … naiv.

    Insa as fi plusat! Si i-as fi zis Apel catre … TOŢI. Sa nu ma banuie oarescine de cocolosirea unei parti. Dar .. de-asta o fi liber la comentarii 😉

    Nu as fi luat-o pe Epoci: Ilici, Milica si Piratu fiindca ar fi prea facil pentru carcotasi sa deturneze discutiile cu proverbe de genul „pestele de la cap se-mpute”. 

    Ar mai „rasari” apoi altii care sa ii cantareasca pe cei trei si sa vada cat de mult beneficiara personal de vremea in care statura prin diverse capete-ale trebii in ultimii 24 de ani. Si sa traga apoi alte concluzii deformate 😉

    Singura consolare (rasu-plansu, ce-i drept) vine dintr-o vorba, de la mine din sat, care zice ca „hotul neprins e … cel mai bun paznic” (asta, DUPA ce-si facu’ plinu’)

  22. Tinere

    Am fost plecat o perioadă. Blogul tău e OK. 🙂

  23. Interesant !!!

    ILD spune brusc la un moment dat:
    „Iată cine conduce “ostitilitățile”. De la stânga la dreapta, troțkista Victoria Stoiciu (ex-criticatac), filorusul și filosovieticul Vasile Ernu, Mircea Kivu (idiot util, cel puțin) și anarho-comunistul Mihail Bumbeș (Militia Spirituala). Felicitari tuturor participantilor….”

    La urmatorul moment dat, si mai brusc :
    „Această postare de pe Facebook nu mai este disponibilă. Se poate să fi fost ştearsă sau se poate ca setările de confidenţialitate ale postării să fi fost schimbate.”

    Implicarea vadita a canalelor media in povestea asta, organizarea pe scara incredibila a unor manifestatii aproape surprinzatoare, imi sugereaza o lupta surda intre doua blocuri mari de interese privind exploatarea de acolo.

    Si mi-e teama ca noi, romanii, cu Romanie cu tot, nu facem parte din nici unul dintre ele.

  24. @filadelu
    Pai spune-i-o direct, barbateste, in fatza 🙂

  25. Viq
    uite articolul aici: http://inliniedreapta.net/insemnare/totul-despre-revolutia-rosia-montana/

    Pe FB se mai întîmplă mizerii din cînd în cînd. 🙂

  26. In Constitutie NU exista sintagma „Proprietatea Poporului” – fapt!
    Exista PROPRIETATE PUBLICA si ea APARTINE STATULUI sau UNITATILOR ADMINISTRATIV-TERITORIALE

    CONSTITUTI ROMANIEI

    ARTICOLUL 136
    (1) Proprietatea este publică sau privată.

    (2) Proprietatea publică este garantată şi ocrotită prin lege şi aparţine statului sau unităţilor administrativ-teritoriale.

    (3) Bogăţiile de interes public ale subsolului, spaţiul aerian, apele cu potenţial energetic valorificabil, de interes naţional, plajele, marea teritorială, resursele naturale ale zonei economice şi ale platoului continental, precum şi alte bunuri stabilite de legea organică, fac obiectul exclusiv al proprietăţii publice.

    (4) Bunurile proprietate publică sunt inalienabile. În condiţiile legii organice, ele pot fi date în administrare regiilor autonome ori instituţiilor publice sau pot fi concesionate ori închiriate; de asemenea, ele pot fi date în folosinţă gratuită instituţiilor de utilitate publică.

  27. „@11:51” – Ati priceput, dragi copaceni? Ati bagat la cap? Ca personul asta se chinuie de ani de zile sa va „lumineze”, sa va „invete”, sa va dea „mura-n gura”, sa va arate „realitatea”, „cauzele” adevarate si „solutiile” si voi nu si nu si nu! L-ati adus la disperare de atatea ori! A amenintat chiar si ca pleaca definitiv si va lasa balta…Dar nu se indura, dragul de el, ca bubuie de generozitate, de altruism si spirit de sacrificiu. Si asa i-ati facut viata un calvar ca n-ati crapat naibii, in comunism si va mai si incapatanati, de aproape un sfert de secol sa nu va dati pe brazda „trasata” de aia pe care-i tot voteaza el! Si v-a spus si v-a repetat, bietul! Nu-i mai aratati cu degetul, lasati-i sa conduca, sa-si faca de cap, ca nu din cauza lor merg treburile prost, ci din cauza voastra, „prostilor”, care n-ati invatat, n-ati muncit, nu v-ati crescut copiii, nu v-ati ingrijit familiile, n-ati facut nimic pe propriile forte, parazitilor!
    👿 👿 👿

    Gata! M-am „defrustrat”! 😛
    Intru pe „ignor”.

  28. buna ziua, draga VICULE,SA STII CA SI POPORUL ROMAN ESTE SURD SI MUT LA CEA CE FURA RECHINII, romanii cum apare o lege de li se taie din drepturi primul lucru facut cauta varianta de furat, ptr asta nici nu se iasa in strada in tara, mamica de i-a conceput pe romani le a dat si uritul dar de a improviza, de a fura, poate numai DUMNEZEU SAU EXTRATERESTII SA FACA o minume sa ii faca pe romani oameni normali cum sint in celelate tari.La ora actuala ce am vazut eu in OLTENIA ,toti tinerii care au cit de cit un loc de munca sint inscrisi in psd, mai putini la penaliliberali,si sint ajutati sa-si faca nuntile, li se aduc politic cintareti de valoare din Oltenia, si multi dintre ei sint neseriosi isi schimba locul de munca precum chilotii,inclusiv la firme private, deci OLTENIA nu mai trebuie bagata in nici-un calcul ptr salvarea tarii ,si mai cred cu tarie ca asemenea lucruri se intimpla in toata tara, degeaba le dai exemple care sint linga ei si le numeri generatiile dintr-o familie care a trait bine din mintit si furat.Prtu mine cea mai mare durere este ca au aparut divergente de opine si in familiile care au persoane ce muncesc in UE, nu poti sa le scgimbi mentalitatea de doi lei dar sa le trimiti bani sa traiasca un picut mai bine ca ceilalti,eu care eram optimista ,am pierdut tot elanul in speranta ca ROMANIA va deveni o tara normala,asa ca politicienii daca se pot numii asa pot sa faca ce vor muschii lor cu taraaaaaaaaaaaa, ceilalti dorm sub acoperisul furaciunii,alcoolului, a urii si a tot ce vreti voi, numai bine ptr voi ca mai intrezariti un licar de lumina la capatul tunelului.

  29. Aitana

    Buna sa-ti fie inima, dara.

    Gandeam eu ca asa sta treaba.
    Intamplator am trait acolo 😀
    Zilnic m-am intalnit cu mentalitatea aia.
    Asa ca stiu.
    Si n-am sperante foarte mari. 😉

  30. bunä ;
    este f. grav.
    ROMANUL;se lasä manipulat si se incoloneazä ca oile.

    cine iese in stradä,? nu este corect pt. o alegere egal care,
    sä se aleagä cu 30%: CE REPREZENTANTZÄ ARE IN VIITOR:

    NOI AVEM
    !5 SEP PT: CIRCUMSCRIPTZII
    22SEP pt BUNDESTAG

    dela 8-18, nici un minut mai mult, aici tzrebuie clar transat de acum
    alegeri dumineca, sä fie liber omul(sä nu vinä cu motive)
    SI CLAR ;VRETZI O TZARÄ CA AFARÄ???????

    SI ALEGERILE SÄ AIBÄ ACELAS PROGRAM:si sistem de vot,
    nu sä manipuleze un mafiot ca Dragnea si altzii.

  31. Mih

    Frustrarea nu-si are obiect.

    Ma uitam acum cateva minute la ceva, ca tot ne raporta pretenul la Polonia !!

    Clasamentul Heritage în ceea ce priveşte uşurinţa de a porni o afacere:
    Polonia: locul 55.
    România: locul 72.

    Salariul mediu net:
    Polonia: 860 USD.
    România: 474 USD.

    Evoluţie PIB din 2008 inclusiv, adică de când a început criza (deşi la polonezi nu prea e clar dacă a fost criză):
    Polonia: +5,1%, +1,7%, +3,9%, +4,3%, +2,0%.
    România: +7,8%, -7,1%, -1,3%, +2,2%, +0,7%.

    Toate astea par sa-i dea dreptate.
    PAR numai !

    Pentru ca mai e :
    Numărul de taxe şi impozite care trebuie plătite de o firmă, măcar o dată pe an:
    Polonia: 8.
    România: 41.

    Si cand ma gandesc cate taxe au bagat numai in ultimii doi ani ALESII respectivului person, ma tem ca peste vre-o 20 de ani o sa-l dea junioara dumisale cu capul de toti peretii :
    Ce mama dracu’ ai facut ma cap-de-varza in 2012 ??
    …. cum ai putut sa alegi asemenea damblagii cand erai LIBER sa ai alta optiune, incomparabil mai putin cretina ???

    So…
    .. „fiecare pasare pre limba dumisale..” 😉

  32. nu te necäjii, totul este ignorat,
    pun grilul cu mici si bere, cateva curvulitze si un manelist
    si cireada danseazä la comandä.cum spune unul cä e räu,
    eu le spun, voi suntetzi de vinä.

  33. Viq,

    Sunt acolo si doua ghilimele cu rostu’ lor… 😉

    Am vazut si eu clasamentul si chiar ma gandeam ca nr. de taxe si tendinta de a tot creste ar fi un motiv care ar putea/trebui sa scoata in strada „tinta electorala” despre care ne povestea Last nu cu mult timp in urma…
    Singurul „problem” – in zona asta NU exista organizare pt o reactie civica, asa cum e pe „stanga” ong-ista…

    PS
    Acolo, nici nu ar mai exista dubii de amestec intre stangei si oamenii de buna-credinta

  34. Solutia penalilor din parlamentul national (si probabil nu doar a lor, ci si a unor fosti parlamentari) – Parlamentul European

    Ovidiu Silaghi și Eduard Hellvig au demisionat din Legislativ pentru a merge în Parlamentul Euroopean (EvZ.ro)

  35. După ce Claudiu Lucaci, TVR, a fost recompensat pentru servicii cu un post de consul la New York (dar va ocupa, în absență, și șefia știrilor din TVR), și Corina Drăgătescu a ajuns „diplomat de carieră”: va fi atașat de presă la consulatul român din Los Angeles. Asta ca să înțelegem mai bine cum s-a umflat schema MAE cu 145 de posturi, în regimul Ponta. Multumesc Ana Otilia Nutu și Magda Bistriceanu pentru informație.

  36. Hotii striga HOTII !!!
    _____________________________
    I can give you a hand 😀

  37. Cred ca „personalitatea multipla” (sub diverse forme de manifestare) e contagioasa. Nu stiu daca s-a intins de la PM in spatiul virtual, sau invers 🙄

  38. „Ungureanu vrea ca opoziţia să iniţieze moţiune de cenzură împotriva Cabinetului Ponta” (Rev.22)

    Ce bine ar fi sa se poata!
    Nu stiu ce sanse ar avea…
    Nici macar nu e sigur ca se va reusi depunerea ei …
    N-ar fi fost mai bine sa se vorbeasca in interiorul opozitiei parlamentare si sa se anunte in momentul cand exista acceptul celorlalte partide? Nu de alta, dar asa, unii carcotasi ar putea zice ca e doar asa, o miscare pt „imagine” 🙄

  39. @15.18: Ce solutie eleganta, boomerangul! Idiotii utili sunt cateodata utili, dar intotdeauna idioti.

  40. „(…)
    De asemenea, îi cerem public domnului Adrian Videanu să ţină cont de condiţiile de integritate şi de principiile propuse de doamna Monica Macovei, care se regăsesc în statutul PDL, şi să părăsească IMEDIAT funcţia de Preşedinte al Organizaţiei de Bucureşti a PDL. Dreapta, fie ea reprezentată de PDL, PMP, FC, nu poate recuceri electoratul Capitalei cu oameni asupra cărora planează suspiciunea de corupţie.” (Marian Preda/MP)

  41. Cafeaua de dupa-amiaza…

  42. mă așteptam la un …„Blestem pentru hoți”…apelul se face pentru „cei ce se aseamănă se adună”…prin apel. Ca și… lichelele( nu vorbesc de valoarea lor intelectuală, ci de caracterul lor). Un început de blestem ar fi…cei care au furat, au mințit, s-au înfruptat prin activități politice și funcții publice…să li se usuce mâna cu care…au semnat documentele care le-au adus avuțiile obținute ilegal…(inclusiv prin vot cu mâna ridicată)…

  43. lumea nu a intzeles pe autobuz scria,

    PONTA ESTE UN LINGÄU , nu lingou

  44. Pe baza de rationament si deductie:

    1.In arealul Rosia Montana au existat la manifestatii bannere cu lozinci impotriva Presedintelui Basescu.

    2.In Bucuresti organizatorii(??)au eliminat orice propaganda contra guvernului,scandari sau afisaje,contra primului ministru.
    Desi Primul ministru Victor Ponta A SEMNAT HG de aprobare a proiectului Rosia Montana.

    3.Primul ministru Victor Ponta a fost de acord cu proiectul Rosia Montana..Pentru ca un prim Ministru al unei tari in NATO,partener cu SUA si dator vindut FMI nu lichideaza o investitie americana,(oricit de controversata ar fi) de o asemenea anvergura.

    4.Protestele stradale il sprijina pe deputatul Victor Ponta sa voteze contra
    proiectului R>M,si nu putem sa credem ca nu exista intelegerea tacita a majoritatii parlamentare pentru blocare sau refuz.

    De ce procedeaza Victor Ponta astfel??
    Ce intelegeri subterane exista?
    AICI au interes doua mari Puteri.Doar doua.In slujba cui se afla de fapt Victor Ponta si partidul sau??

    Dincolo de acest rationament proiectul Rosia Montana antreneaza subtilitati pe care omul de rind nu are cum sa le stie.
    Este clar ca se foloseste influenta unei manipulari grosolane avind in vedere argumentele cusute cu ata alba a intregei povesti..de la inceputuri si pina acum.

    Si,mai sunt extrem de sigur ca Presedintele Traian Basescu nu lasa nimic la intimplare,ca este cel mai interesat si informat cu privire la ce se intimpla acum la Rosia Montana.
    Victor Ponta nu este determinat sa procedeze astfel pentru ca proiectul si contractul sunt neclare,dubioase sau pur si simplu oneroase..Daca ar fi asa ar avea cu totul alta strategie si alte modalitati de reziliere…

  45. Mark,
    Sa nu uitam pancartele cu „jos capitalismul”.
    Ponta face echilibristica intre interesul pecuniar (nu cred ca-l putem exclude doar pe lipsa dovezilor, avem dreptul sa-l presupunem), pozitia in PSD si USL (unde sunt tabere pro/contra tot pe interese, nu pe principii, grija fata de mediu, sau fata de oamenii locului…ca despre interesul national, nici n-are rost sa-l invocam in cazul puterii actuale) si imaginea publica – asta-i musai sa fie „gigea” si pe placul votantului USL…
    Ca la „revolta RM” nu-i voie cu „jos guvernul”, „jos Ponta”, nu-i de mirare: se rafuiesc nitel astia de stanga intre ei, dar asta nu inseamna ca nu ii vor pe-ai lor la putere: proteste, proteste, dar cu „masura”, ce naiba!

  46. Partidul Miscarea Populara, iar trage un comunicat de presa inodor si incolor pe care nu il citeste decit Mark si Mih si inca fo doi de la blogary. Nu pricep baietii astia ca nimeni nu citeste scortzosheniile lor ?
    ..
    MP se declara capitalist in ultima propozitie. Se lauda !
    Personal, Nici nu as vrea sa ne conduca impiedicatii lui dom profesor Preda.
    Dupa parerea mea din afara, (nu ma intereseaza subiectul prea mult pt ca in Bucuresti se moare mai mult din cauza calitatii painii decit din cianurile montaneze) astia ai lui Gabriel, au bagat bani la greu in prospectare, si in ce fac ei de ani de zile, iar acum dupa ce au dat o caruta de bani noi – inclusiv MP – spunem: Aber frace nu se poate ca-i space ….
    Pai nu cred sa mai vina macar un investitor in chibrite cu gamalie pe vremea guvernarii capitaliste a MPopulare …
    Mai bine sa ne guverneze VVPonta 10 ani decit cu capitalisti ca Preda, Neamtu si MRU
    Parerea mea 🙂

  47. mai exact:
    Işie neamţu : „Abăr, frace…
    Nu să pringe că-i pă space!”
    🙂

  48. Last,

    Tu chiar ai vazut/auzit/inteles cum guverneaza Ponta?
    Zi-ne si noua, ca poate ajungem sa-ti impartasim parerea cu aia 10 ani (nu ca n-ar fi posibil sa se si intample, dar macar sa nu ne mai perpelim c-ar fi de rau)

  49. copii, ceva strigätor la cer,

    CÄCÄRÄU ANTONESCU, declarä unui reprezentant din israel,
    cä Romania o sä se afle in primele randuri, contra SIRYEI:

    CUM ESTE POSIBIL; UN CRETIN ;UN TERCHEA-BERCHEA SÄ-SI
    PERMITÄ ASTFEL DE DECLARATZII DE RÄZBOI:
    ACEIAS PROSTIE FÄCUTÄ SI DE NEMERNICUL PONTA:

    OAMENI BUNI; VAI DE CAPUL VOSTRU; DACÄ NU SCÄPATZI DE
    NENOROCITZII ASTIA:

  50. last,

    nu te intzeleg……………………….

  51. Mih („spune-ne noua” …. mergi cu persoana a doua ca reginele ? 🙂 🙂 )
    uite:
    am vazut cum guverneaza Ponta , dar la fel ca si mine a vazut si poporul roman care are incredere in Ponta cit MM +TBasescu+Maica Tereza+ Pardaillan la un loc.
    Si cum votul e la fel ca la Copac: Purly=Mih (purly fiind discriminat pozitiv caci e minoritar 🙂 ) sa ne guverneze frate Ponta.
    Ca sa schimbam trendul avem nevoie de oameni extraordinari care fac lucruri obisnuite sau oameni obisnuiti care fac lucruri extraordinare.
    Cu comunikakate ca ale miscarii Populare de mori de somn pana le citesti nu ajungem sa schimbam trendul.

  52. Domnă theo, așa se face un apel. Felicitări!

  53. Si uite asa ce barba avea :
    MP dupa ce spune exact ce spun toate partidele de la dreapta la stanga,(PNL,PSD,PPDD,PDL,NR) baga in footer, un lait motiv ce nu se potriveste de loc cu ce au spus pana atunci:
    „Partidul Mişcarea Populară îşi reafirmă ataşamentul pentru valorile economiei de piaţă, competiţiei şi libertăţii economice. Partidul Mişcarea Populară consideră că formele de organizare capitalistă sunt cele mai bune pe care le-a cunoscut până acum omenirea” huhuhu 🙂
    Sunt atit de schematici, si blabla ca nu ii crede nici dreak.
    Fara ajutorul consistent al lui Base mamelucii astia nu trec de 6%

  54. Last
    Mi-am propus sa nu mai intru in polemica cu tine.
    Nu am alte considerente decit acelea de a tine cont ca faci parte dintre membrii fondatori ai copacului,unde eu ma aflu ca si musafir.

    Dar,m-ai citat..

    Si trebuie sa iti raspund..ca asa sta bine..

    Ai o problema cu Fundatia Miscarea Populara???

    Iti reamintesc ca nu are decit citeva luni de c ind este infiintata.
    Iti reamintesc ca PMP inca nu are legitimitate.

    Iti reamintesc ca se lucreaza ,IN ACEST STADIU la structurile teritoriale..
    Iti reamintesc ca au nevoie de voluntariat,nu de critici…
    De implicare..
    Sunt doar citeva luni..de cind a luat fiinta..

    Sa vii si sa PRETINZI comportamente de partide consacrate de ani de ani cum ar fi PDL sau Noua Republica sau Forta Civica ,ca sa amintesc doar partide de dreapta depaseste orice intelelegere.

    Daca ai ceva de remarcat ,atunci remarca INERTIA,NEIMPLICAREA si LIPSA DE REACTIE a acestor partide consacrate..

    Dracia dracului.
    Uite de ce nu merge bine Dreapta
    Pentru ca pretentiile se indreapta intr-o directie cu tinta ..poate pentru ca exista in dictionarul acestei Miscari cuvintul Basescu???
    Chiar ma deranjeaza unghiul deformat al pretentiilor politicii de dreapta.
    Si nu am sa mai menajez pe nimeni din varii motive..
    Sa fim corecti ,sa urmarim traiectoriile tuturor,viteza de reactie,implicarea..in functie de REALITATE!

    Si te mai intreb:CE COMUNICATE EMIT alte partide de dreapta??
    CE OPOZITIE FAC?
    Si dupa aceea intoarce-te la nenascutul PMP….

  55. @mark
    1)eu nu intru in polemica cu tine.
    2) Ca sunt vechi la copac nu inseamna ca nu sunt prost
    3) Eu critic Miscarea Populara in ideea ca dragii de ei vor sa faca ceva in 14 sau in 16. Daca da … se misca prea incet. Daca vor sa aiba succes in 2019 atunci viteza de deplasare mi se pare corecta
    4) Miscarea Populara NU E de dreapta ci e cumva centrista, e cumva o Adunare pentru Republica gaullista dar mult centrista. Eu TDS sunt de dreapta. Pana nu apar altii de dreapta votez cu MP pt ca e a lui Basescu (alt motiv nu am )

    „Nenascutul PMP” – Ce e si ipocrizia asta mark? 🙂 🙂 Vad ca oracaie, se pise in pampersi. haleste procente E inca in burta lui TB ?

  56. Last,

    Inteleg ca nu te satisface opozitia in general si MP/PMP in special ca nu au dat-o scurt pe chestii extraordinare (ei fiind oameni obisnuiti).
    Dar nu inteleg vehementa criticilor „de pe margine” (si inca de pe o margine de unde nici n-au cum sa te auda aia de te nemultumesc) Daca esti extraordinar,implica-te si fa lucruri obisnuite (sau invers). Ca de nemultumirile si carcoteli celor care stiu intotdeauna mai mult si mai bine, a fost si este „tribuna” dreptei plina. Nu si „arena”. Dar e prea mult chiar si efortul sa le zici direct parerea ta…

  57. dacä ii pui pe totzi intr-o hazna, atunci romanii
    trebuie sä se omoare, nu ,nu asta este metoda.

    nu inegritzi si manjitzi totul, este päcat.

    nici nu s-a infiripat ceva, ca MP, dja o distrugetzi ; DECE??:

    LAST,
    eu am o mare simpatie pt. tine, dar uneori …………
    ai ciudate stäri de a vedea lumea, ca un artist in depresie.
    mäcar lasä pe altzii sä spere, sä vadä si ” culorile „

  58. Si trebuie sa fac o subliniere si o corectie
    -sublinierea este ca nu am nimic cu criticile (pot fi cat se poate de indreptatite, importante si necesare), ci cu o anume vehementa a rostirii lor.
    – corectia este ca nici macar nu prea sunt toate critici, ci atacuri.

  59. nu, ca e de ras

    ati auzit pe crinel? la razboi, in prima linie!

    pana vine baselu’, sa radem si noi cu mugur

    “Am înnebunit populaţia, nu ne mai crede, iar o frecăm!”

  60. Last
    nenascut legal..
    Nu cred ca nu ai inteles..

  61. @mih
    Eu chiar sunt de dreapta, si ma deranjeaza ca MP e centrista dar se da si de dreapta
    MP se misca precum musca fara cap. Uita-te la comunicatele lungi din care daca tai 30% suna mai bine.
    Probabil ca nu au timp sa gandeasca mai mult ce scriu. Eu daca as fi investitor strain as fugi de MP cu 100k/ora dupa comunicatul populist care nici nu ii prinde. Ai lui ponta sunt mai buni ca ei la populism.

    Nu am timp de mai mult decit de ce scriu aici. Eu imi castig painea, platesc impozite care ajung si la dom profesor Preda, si la dom senator MRU etc. Daca ma intreaba ce parere am eu …pot spune….

  62. este f. grav. fereascä dumnezeu sä fie acesti 2 nenorocitzi
    la putere, un an dau romaniei si este invadatä de rusi si chinezi.
    nu face nimeni demonstratzie? politica externä este a Presedintelui.
    cei 2 criminali, avanseazä nepermis spre nenorocire.

  63. FRECÄM- termen elegant,……………. meritä 1 in sondaje.

  64. Ei, au dreptate Ponta si Antonescu: tot ce zic si fac atrage atentia „lumii”, fara doar si poate…

  65. Declaratii de presa Traian Basescu 19,30

  66. Last,
    Da, stiu, am inteles: e de bine ca le dai la cap. Poate ca asta-i solutia: sa dam cu astia de pamant si sa asteptam mostenitorii mafiotilor de azi, care au inceput deja sa faca adevarate si oneste mari afaceri si care vor fi adevaratii oameni de dreapta din politica de maine…[daca nu ma insala memoria]

  67. Last.
    Una dintre promisiunile PMP este de a inscrie deficitul bugetar OBLIGATORIU de 3% in Constitutia Romaniei..
    Stii ce inseamna asta concret?
    NU SE MAI POATE FURA.

    Last,
    O alta promisiune facuta de PMP este infiintarea Ministerului Fondurilor Europene..
    Minister care sa conduca intregul mecanism al accesarii si cheltuirii fondurilor structurale….

    Last,
    Nu in ultimul rind PMP va actiona prin toate pirghiile posibile ca sa fie respectat referendumul cu privire la 300 de parlamentari si o singura camera…

    Esti un om de dreapta?
    Care sunt principiile tale de dreapta si unde,in ce formatiune politica te regasesti?

    Cu MP.ai plecat din start in ATAC,in loc de SPRIJIN.
    Ai un ghimpe,pe care nici o motivatie aratata pina acum nu il justifica…

  68. @mih,
    ai inteles ideile dar le-ai legat gresit intre ele 🙂
    daca da purly cu ei de pamant – se zice ca e dusman, daca dau eu de pamant cu ei care voi vota cu MP si cu Elenina -Ioana d’Arc a Bucurestiului poate se gandesc de 2 ori pana emit si se ascund in spate textelor lungi si proaste. Dar probabil ca nu au timp de redactare. (ca talent verbal ca TB nu au oricum) Mme de Sevigne ii scria fiicei ei: „Draga mea, nu am avut timp sa scriu o scrisoare scurta asa ca iti timit o scrisoare lunga ”

    Despre atac ? Da, Il atac pe dl presedinte Preda pana mai slabeste vreo 7 kg 🙂

  69. Buna seara boieri mari!

    Eu spun transant ca, din cate auzii pana acu’, sunt complet IMPOTRIVA proiectului de la Rosia Montana!

    Asta in ciuda sprijinului manifestat in repetate randuri de T.B., „cel mai bine informat, cinstit si responsabil om din Romania” de circa 9 ani incoace.

    In lipsa unui sondaj de mai mare anvergura, ma multumesc cu un sampling local si pun intrebarea:

    Cine dintre domniile dumneavoastra, pe baza informatiilor deja publice, sustine acest proiect?

    Daca sunteti PENTRU proiect, nu trebuie sa imi raspundeti. Am sa … subinteleg.

  70. Salut <viqulet.
    Of Doamne ce adevar graita-i!Tara asta e impinzita de hoti ,excroci ,mincinosi impostori.
    Lichelele lui Liiceanu au prosperat in cele doua decenii,,n-au avut nici cea mai mica intentie de a-si pune cenusa-n cap si de a cere clementa de la acest popor saracit si obidit.
    Guvernantii nostri -hoti la drumul mare- n-au nici un respect fata de acest popor care-i accepta si-i voteaza ,in speranta de mai bine.Niciodata din 90’incoace (sau poate ’92) ,nu s-a intamplat sa fie scosi castigatori(oare pe drept?) cu 70% ca la ultimele alegeri.Sa fie poporul votant atat de cretin sa creada in promisiunile aliantei uslamiste ?Mie mi se pare ca au fost doua cauze intrinsece.1)criza care nu se mai termine(fosta guvernare pedelista era compromisa) si 2) reminiscentele „epocii de aur” care-i determina pe votanti sa creada in revenirea la vremurile apuse comuniste.Revigorarea ideii funestei epoci a fost prezenta in ultimii Exemplele sunt multiple
    Sa-mi fie iertata perceptia …….nu avem nicio sansa in generatia actuala.Tarele trecutului nu pot fi sterse si uitate in prezentul nostru……poate avem o sansa de a anihila „blestemele:” compatriotilor nostri inocenti si inculti ,,folosind revolta din aceste zile referitoare la RM pentru a scoate la iveala nemernicia stangii uslamiste care una declara si alta face.

  71. Numai inteleg nimic.

    Unde e comentu;meu?

    Nu am timp prea mult sa revin.Vedeti la spam.

  72. Bai Pacala, tu vrei sa ne pacalesti !!! 🙄

    „Cine-i de acord, mana sus !
    Daca sunteti de acord, nu e nevoie sa ridicati mana, se subintelege !”
    😀 😀 😀 😀

  73. bravo Base! cam asa gandeste un barbat …

  74. Eu cred ca PMP are o comunicare centrala oportuna si profesionista: adica identifica rapid subiectele esentiale si gaseste tonul potrivit. Tonul face muzica, iar PMP pare sa fie constient ca audienta este formata si din critici pretentiosi, dar si din afoni, adormiti si fluierasi tocmiti de circul de langa Ateneu. Criticii care cer ca spectacolul de pe scena sa se adreseze fluieracilor in bocanci de la strapontina sunt expresia unei contradictii de nerezolvat. Menirea criticilor este sa ridice nivelul audientei la nivelul violonistului, nu sa ascunda sacazul ca sa obtina scartaiturile care sa trezeasca adormitii. De aia exista presa. A patra putere, zice-se. Trebuie sa se trezeasca si mass media adormite, acuzele de proasta comunicare gresesc adresantul. Ca si in cazul lui Boc. Partidele propun subiecte si solutii, este cazul ca si mass media sa-si faca treaba de selectie si raspandire. Criteriul de buna comunicare a PMP este azi nivelul de notorietate, nu cel de simpatie.

  75. Ziua buna oameni buni,
    Despre RMGC

    Eu sunt neutru (un pic pro) pentru Rosia Montana deocamdata. Nu am datele necesare. (vad ca unii, semidocti, le stiu pe toate….si au pareri ferme, demne de guvernul cel mai „cinstit” a lui ponta si ne cer votul )
    Am vazut ieri, aici, linkuri la articole patetice care spuneau:
    ” Corporatiile gasesc oameni corupti usor in Ro…….”.
    Sa nu exageram, firmele nu cauta corupti. Ele ar prefera, TOATE, sa lucreze legal. „Ai nostri” pun aumite conditii si forteaza mita. Nici un Presedinte, VP, manager, etc nu si-ar asuma dezvoltarea avand precum creiterii coruptia din alte state. Regulile interne de integritate le-o intrezic (nu radeti, aceste reguli sunt foarte importante al ei). Siemens a facut-o odata (pentru a castiga niste licitatii – si nu cu intentia sa insele) si a fost un scandal enorm, a pierdut mult dupa aceea)

    Deci mai usor cu victimizarea noastra ca popor si ca „strainii ne vrea rau’ ”

    Am vazut ieri, aici, linkuri la alte articole patetice care spuneau ca romanii au patentat nu stiu ce metoda de extragere fara cianuri. Am vazut atatea patente , atatea inventii premiate la targuri (unde toti iau premii), atata entuziasm din partea lui Mironov(timp de 40 de ani) pentru tot felul de lucruri care ar revolutiona viata romanului ca ma mira cum naiba de cumparam atata tehnologie. (Sa nu vorbim de cercetare ca romanii l-au urat pe Funeriu, si au apreciat plagiatul lui ponta, cel preacinstit)
    In general trecerea de la inventia propriu-zisa la aplicarea in viata reala nu este usoara.
    Am mai vazut ieri ca „ticalosii corporatisti” nu ne vor aurul si aurul lui maia morgenstern. ci alte minerale. Este rau? Din patetism deduc ca este rau, dar expertii ce zic?. Oare l-am putea extrage noi? oare ticalosii nu sunt la noi in ograda? (ca romanii aia care aduceau materiale radioactive ca sa le arunce in groapa de gunoi?). Ca sunt bune la calculatoare etc. Pai nu psd (usl) a dat IPRSeu’? pentru tren imobiliar si acum ei tipa?

    PS. Cati bani a luat Ponta la aprobarea legii proiectului ca doar stia de unde se iau banii.

    Marius a scris cumpatat despre asta:
    delaepicentru.com/2012/02/03/●-inginereste-despre-rosia-montana

    si comentariile sunt interesante.

  76. Daca nu cititi polologhia mea de mai sus, de inteles, cititi pe Marius

    delaepicentru.com/2012/02/03/●-inginereste-despre-rosia-montana

    si

    http://www.riseproject.ro/articol/documentele-confidentiale-ale-afacerii-rosia-montana/ (asta cu oarecare retinere pana la confirmare)

  77. Salve Dora!

    comentariul tău era la spam cum ai ghicit. WordPress-ul e de vină. 🙂

  78. @eugeni, mi se pare echilibrat ce spui.
    As fi dorit ca MP dupa ce a scris alea 5 puncte centriste, sa spuna in loc de chestia ce e de dreapta (aiurea e de dreapta) si cum va despagubi Romania pe Gabriel_ticalosul, pentru banii investiti in Romania atitia ani… daca la sfirsit noi ii spunem Niet ! (cu o intirziere de nu stiu citi ani)
    Ziceam ca nu as investi ca strain in Romania nici o cutie de chibrituri daca partidul de dreapta cel mai capitalist cu putinta e MP

  79. Asta in ciuda sprijinului manifestat in repetate randuri de T.B., “cel mai bine informat, cinstit si responsabil om din Romania” de circa 9 ani incoace.

    Bey,Pacala

    Ai bagat sopirla?
    Nu tine.
    Ia vezi ca domnul Ponta a dat un HG,favorabil.
    Anterior Adrian Nastase a AVIZAT.
    Presedintele Traian Basescu a afirmat SOLUTIONAREA DEFINITIVA.
    PRO sau CONTRA.Dar sa se ispraveasca tarasenia asta stupida.
    CE INTERPUI?????

  80. LAST 20,56
    Si care ar fi optiunea ???

    Incepi sa fii din ce in ce mai incisiv impotriva MP…ataci la foc continuu…de fapt ce vrei?

  81. @theo
    ma faci sa rad…. ai simpatie pt mine 🙂
    Incepand din 2009 trecind prin Thor etc… e prima oara cind mi te adresezi direct. Totdeauna indirect si fara simpatie
    Oricum e un progres.

  82. @mark
    1) sa fie de dreapta daca zic ca sunt de dreapta – ei par centristi
    2) sa scrie comunicatul zilnic la jumatate din cuvinte.
    3) sa se diferentieze de restul
    ( si chiar de base, adica sa vina ei cu o propunere iar base sa vorbeasca despre ea peste o saptamana: cele 3 masuri ale lor sunt deficit 3%, minister fonduri, 300 deputati – sunt ce vrea base si nu reuseste cu pdl. )
    4) sa iasa din cutie – stii ce e aia , sau vrei sa iti explic ?

  83. last,
    poate sä fie un progres,
    dar la tine observ un regres.mai carcotasi si mai pesimist.

  84. Tds,

    Totdeauna cand vad o miscare ecologista, (Barlad, gaze de sist de exemplu) de amploare mi se aprind tot felul de lampashe galbene, rosii, sirene si aud voci pe difuzoare care racnesc:
    „uorning, uornig, hai level ov leftism” Stiind ca ele au fost conduse in trecut de catre urss si rusia.

    La majoritatea romanilor le e teama (inconstient) de ce pot face romanii si nu strainii. Scandalul iesie la companii care sunt conduse de cei care au cat de cat o conduita corecta. La ceilalti tacerea este apasatoare.

    Oare daca la Barlad nu ar fi fost americanii sa exploreze (exploateze) ci rusii ar mai fi fost acele demonstratii? Garantez ca nu.

    La Baia mare se folosesc cianuri intr-o veselie dar fiind „estici” d’ai nostri, amestecati vad ca se tace malc. (Romaltyn cu legaturi kazace, romanesti si modovene).

  85. Despre PMP, ceva lipseste (parerea mea). Nu stiu daca exact ceea ce spui tu, perceptiile sunt diferite.

    As parafraza pe Lenin: „Centrismul, boala copilariei dreptei” 🙂

    Cu siguranta, si sunt de acord cu tine, mesajele ar trebui reduse la 50% din volum. (chestia cu multe si mult) intrucat acest mesaj isi pierde din impact pana cand il termini de citit. (ceva asemanator comentariilor mele 🙂 ). La PFC situatia este mai rea din punctul acesta……am impresia.

  86. Theo
    Daca dupa 1 an de cind Ponta la guvernare face greseala dupa greseala iar mitomanul are peste 60% incredere nu e normal sa fiu mai circotasi 🙂 ca acum 8 luni ?
    Cind MP e abia la iesirea din Craiova vrea sa ajunga miine la pranz la Bucuresti si merge pe jos cu 4km/ora , 8 ore pe zi si eu ii spun ca in ritmul asta va fi la bucuresti in 7 zile inseamna ca eu sunt carcotasi ?
    Pesimistul este in fapt un optimist bine informat 🙂

  87. am sä vä spun ceva, in ziua de azi, un partid de dreapta centru,
    este ca CDU-ul nostru, problemele sociale nu pot fii ocolite si
    nici nu pot fii confiscate de socialisti, care sincer vorbind, nu se
    comparä SPD – CU ROMANEASCA HAITÄ ROSIE PSD;
    csu- este tot dreapta , dar conservatoare, special in bayern.
    eu voi vota dupä cum imi plac candidatzii, si stiu cä au fäcut ceva.

    EU BINE INTZELES , NU POT FI NICIODATÄ DE STANGA;
    CAND AM TRÄIT INBTR-O TZARÄ COMUNISTÄ.

  88. Rar mi-a fost dat să găsesc concentrat într-un singur articol o bogăție atît de completă a mizeriei rusești de propagandă. Rogozin a bătut recorduri considerate imbatabile. Asta este fața Rusiei lui Putin. Nimic nu s-a schimbat.

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-15504820-dmitri-rogozin-daca-republica-moldova-adera-nato-putea-pierde-statalitatea.htm

    Le-a înșirat pe toate de la A la Z. Așa să-i rămînă numele!

  89. last,

    abia le cresc aripi, nu-i descuraja, chiar dacä nu -l mai suporti
    pe mincinosul mitocan.nimeni nu s-a näscut maistru.

  90. PONTA mincinosul si auto-proclamatul presedinte,
    2 dezechilibratzi.
    Porumbacul, ar manca din palmä lui Putin. sä vä fereascä dumnezeu sä
    ajungä paiatza la pupitru la cotroceni- de acolo declarä räzboi americii si europei.

  91. @eugeni
    Nu ma incalzeste ca PFC e sub MP. PCF a fost compromisa destul.
    MRU a facut strategic absolut toate greselile posibile de 1 an de zile. PCF practic nu este inca un partid. E doar teaca pentru sabia numita MRU, nimic mai mult.
    MRU probabil un bun administrator dar un vizionar de 2 lei si cu un imobilism formidabil.
    El poate fi recuperat ca si candidat la presedentie sau altceva, fiind extras din PFC. PCF este un esec raportat la asteptarile imense pe care le-am avut cu totii.

  92. TDS
    am vrut să zic că ești mai arogant decît Năstase da nu zic. 😆
    Păi nu te-a lovit mesajul? Ghici de ce? N-ai fost tu ținta. Nu mai filtra tot timpul numai prin oborocul propriu. Mai deschide diafragma.

  93. Theo,
    zici ca abia le-au crescut aripi iar @mark zice ca nici nu s-au nascut 🙂 Asteptam pe timpul si viata noastra, ca sa se maturizeze.
    Cand MP va scrie scurt ca Sebi Lazaroiu ?
    Cind va avea curajul dom prof Preda sa afirme ca eutanasiaza toti cainii fara stapan ? Niciodata de capul lui ! Doar poate sa il imite pe Basescu.
    Nu aripi trebuie sa le creasca Theo ! Oua si initiativa si creier !

  94. Filadelu
    Eu ma uit la distanta, la viteza de deplasare si la acceleratie.
    Zici ca vom avea – PMP 20% optiuni de vot pe 3 martie ? Vorbim atunci.
    Va fi unul de ai nostri macar pe locul 3 dupa Oprescu,Isarescu inaintea lui Ponta ? Vorbim atunci
    Daca organizam noi dreapta un miting in PVictoriei, dar fara autobuze… vin 3000 ca astia ai lui Rogozanu ?

  95. last ,
    plämanii pt. saxofon si buza, tzi-ai format-o repede?
    nu cred. totul cere timp, cand creste ceva prea repede, e artificial.
    bine cä nu le cresc ouäle ,cum spui tu,( s-ar misca cu timpul
    mai incet- gLUMESC.

  96. sigur ar fi fost bine si cei de dreapta, sä fi fost printre ei,

    in loc de PONTA ESTE UN LINGOU;
    PONTA ESTE UN LINGÄU
    cu motiv in plus,

    urgent lege pt. inläturarea cainilor de pe sträzi,

    sä väd paritele de dreapta, mäcar moartea unui copil nevinovat sä-i scoartä din casä.

  97. Pai trebuia sa ii aleaga si dupa marimea oualor si dupa aia sa ii invete politica, si nu sa ii ia cu politica invatata si sa ii puna sa le creasca ouale

    In razboiul lui Charlie wilson care avea in birou numai secretare misto are loc urmatoarea discutie:
    Texan visitor: It seems to me lookin’ around, that it’s almost all women workin’ here; and that they’re all very pretty. Is that common?

    Charlie’s Angel #1: Well… Congressman Wilson, he has an expression. He says uhh, „You can teach ‘em to type, but you can’t teach ‘em to grow tits.”

  98. buna seara,

    astept momentul/clipa in care mai multi copaceni il vor intelege pe @tds la justa lui valoare, ii vor intelege bunele lui intentii si chiar simpatia (ascunsa) pentru ce simpatizati si voi, si eu (TBasescu, chiar si MP, si PMP)…desi nu se vede…
    incercati sa-l cititi si sa-i analizati mesajele foarte obiectiv, si nu prin prisma simpatiei uneori oarbe pentru PMP, dreapta in general…. @tds chiar are ce prezenta, aduce ceva in plus, ceva chiar util, daca cineva este suficient de destept sa-i fure ideile, sfaturile pe care le pune pe blog…

    @tds este circotas, dar vrea binele dreptei, chiar nu intelegeti?

    asa cum voi il vedeti acum (tu, theo, filadel, mih, markwilliams….), asa l-am vazut si eu in urma cu vreo 18 luni, pe un alt blog… m-a troznit intr-o dimineata, de-am sarit ca ars…..apoi in liniste i-am analizat vorbele si am tras concluzia ca omul chiar avea dreptate, desi nu mi-a picat deloc bine cind mi-a spus ceva verde in fata (nu stiu despre ce a fost vorba atunci)
    de atunci il citesc in cheia noua 🙂 si il inteleg perfect..

    el vrea binele dreptei fara inflorituri, bibileli etc, ci cu sapte kile mai putin 🙂

  99. last,
    in politicä trebuie sä le ai , oo,din näscare
    chiar dacä invetzi intre timp, cum se mänancä………………..politica.

  100. Adrian Papahagi
    Se pare că deputatul dr. Ponta i-a retras premierului Ponta doctoratul din CV-ul de pe situl guvernului.

    Azi, mâine o să-i depună și moțiune de cenzură.

    :mrgreen:

  101. skorpi,

    presupun, cä lui Last ii place muzica, instrumentul saxofon,
    si pt. a functziona ii trebuie multe ore de exercitziu, un mustiuc bun
    ance bune. nici politica nu se face ca prin minune, se munceste,
    chiar dacä ai ceva stofä, plus guzganii rosii misunä peste tot.
    hai sä nu-i descurajem.
    eu cred ,LAST ar fi de mare ajutor MP.

  102. Sunt de acord cu @tds ca nu exista un comunicator politic mai bun in Ro decat Lazaroiu. Cu o precizare: tinta lui SL este public informat, logic, cu pregatire peste medie. Ei inteleg usor o argumentatie succinta. Sa tot fie acestia vreo 20-30% din electorat…. In acelasi timp, discursul USL vizat de Crizel si Viorel tine in priza o masa echivalenta de electori (maidanezi – fara creier si intiativa, dar cu oua si protejati de corectitudinea politica a CCR), care apreciaza sofismele, surte prin definitie, mai ales daca sunt insotite de o punga. Mai exista cam o treime de electori (cei adormiti), o masa eclectica. De aici, cei mai intriganti (in toate sensurile) sunt intelectualii din GIOpartidul Leneviei: aroganti si suficienti, aristocratici scapatati, moralisti curvari, haiduci de cazinouri, patalamaci ignoranti, nimicnici elocvent. Pe scurt, tot o masa de prosti, dar cu staif intelectual. Acestia pot fi sensibilizati doar de declaratii de lungime medie (introducere, cuprins, incheiere – adica, forma intelectuala), care sa le mangaie orgoliul de a citi fara sa adoarma fraze de peste 3 cuvinte, cele accesibile prostilor care voteaza parte PSD a USL. Cam asta este, zic eu, explicatia raportului 1:2 in favoarea USL de la ultimele alegeri. Cheia: 2=1+1. Adica, NU 1,5+0,5.

  103. acum chiar plec,
    noapte bunä.

  104. @theo, absolut de acord cu ultimele tale 9 cuvinte
    (eu cred ,LAST ar fi de mare ajutor MP.)
    de fapt, asta si face in limita timpului disponibil aici pe blog…oricine se poate servi gratis direct… 🙂

  105. Ora 20.40 In Piata sunt circa 400 de manifestanti. Fata de seara trecuta, mesajele sunt strict legate de exploatarea cu cianuri si de proiectul de lege aprobat saptamana trecuta de Guvern. Mesajele de pe pancarte sunt indreptate doar impotriva presedintelui Basescu, premierului Ponta si ministrului Rovana Plumb („Ponta, Base doi golani, acum se cearata pe bani”).

    Hmmm !
    Cineva a organizat !
    Cin’ sa fie … cin’ sa fie ???

    Sa fi stiut Ponta de organizarea manifestatiilor inca de cand a anuntat ca el voteaza impotriva lui insusi ????
    Oare ???
    Noooooo…. 🙄

    Ce treaba sa aiba el cu organizarea unei manifestatii in care se cere demisia premierului ? 😉

    Sa fi avut in plan de fapt „emulatia maselor” pentru demisia marinarului ???
    Noooooo….
    Ca n-am auzit pe nimerica preluand sloganul si cerandu-i astuia demisia „in numele poporului” !
    Da’ daca maine iese cineva si cere asta ?
    Sa zicem … Crin-freza de babuin !
    Sa vina la t3l3vizi3 si sa ceara ferm „Da-te la o parte sa m-asez io !”

    Nooo…
    Nu cred 🙄

  106. eu aseara am spus (nu cred ca la copac) ca in spatele manifestatiilor din bucuresti ar fi liberalii, care vor sa puna presiune pe ponta…
    o fi corect, n-o fi corect?!
    🙂
    vom afla!

  107. Eu cred ca USL va fi infrant daca stiinta comunicarii lui @tds este pusa in slujba viziunii lui @Viq din acest articol.

  108. Skorpion
    Nu am nici o indoiala despre corectitudinea aplicata asupra politicului de catre Last.
    Ma deranjeaza modul in care PRETINDE si in care se situeaza fata de MP,respectiv PMP.

    Cine este orb sa nu vada ca nu acorda PMP nici o circumstanta favorabila?
    Ca acuzele si dezaprecierea este fatisa si chiar agresiva?

    Ca SOLICITA Imposibilul unei structuri infiintate recent..inca nestabilizata teritorial..
    Adresarea sa este incisiva si dezaprobatorie…
    Chiar nu inteleg de ce ar trebui sa fie laudat pentru faptul ca demoleaza,in loc sa puna o caramida….

  109. Erata

    Ca acuzele si dezaprecierea SUNT fatise si agresive?

  110. Skorpi

    nu trebuie să-i iei apărarea lui TDS în fața mea. 😆 L-am abordat punctual și personal și-l cunosc foarte … apropiat ca să zic așa (și chiar zic) … după ce l-am observat de aproape în iulie 2012 în Piața Victoriei – unde btw a fost prezent la început de vreo două sau trei ori – mea culpa dacă greșesc că n-am făcut prezența pe-acolo.

    Îl înțeleg, uneori, și-s de acord cu el însă aceleași declarații le-aș putea face chiar eu. Pot să mă degajez într-un punct referențial exterior, cum se mai spune în fizică, ca să pot observa obiectiv, fără să deranjez sistemu. Problema este că dacă pot face treaba asta atunci mă duc în PMP și chiar o fac – pe bune – de la fața locului. Sînt convins că dacă TDS-ul ar contacta-o în mod direct pe Elenina de la FMP ar constata că este un partener agreabil de discuție și deschis unei colaborări pe subiectele care-l supără pe TDS. Dar de ce nu? De ce nu încearcă? Sau poate a și făcut-o dar nu ne spune nouă. 😆

  111. Filadel
    ce te-a apucat ?
    Nu se darama copacul daca eu TDS nu am incredere in viteza cu care se misca MP, in vocatia centrista a MP, in modul prolix si complet neatractiv in care ii ameteste pe nonbasisti.
    Nu se darama nici daca Skorpion imi ia apararea. Ce naiba aveti cu el ?
    Copacul si MP stau bine sprijiniti de laudele lui Mih, Mark, Theo etc etc
    Obisnuieste-te si cu o critica a MP dinspre dreapta si nu numai dinspre stanga lui purly sau chinezul.
    Eu nu am de ce sa ma duc la dom prof,Preda la avocata Elenina aceasta viitoare Margaret Thatcher sau Merkel de Bucuresti.
    Daca vor sa se adape la intelepciunea TDS vin ei aici.
    Ai observat cit de repede au venit in comando cei 3 de la FC Timisoara plus TOG imediat ce a aparut articolul lui viq despre mru ? Fi sigur ca baietii se invirt toti si prin jurul copacului desi nu intra. tot asa si MP. Daca vor sa asculte, asculta daca nu vor nu vor. Pedeapsa e pe noi in final daca rateaza Elenina si dom profesor si ramane Ponta inca 8 ani.

  112. TDS
    nu m-a apucat nimic, simțeam că trebuie să fie și o contrapondere. 🙂

  113. Contraponderea la ce dreak Fila ? 🙂
    Contraponderea Filadel e ca la Lapte Gros
    Aveam un coleg mititiel – Momitza, si cind eram la lapte gros si el se punea capra, aia mai magadani ca rugbistii se vorbeau intre ei si sareau toti pe momitza de ajungea momitza saracu ca sub gramada de rugby. Pai vezi ca vin matahalele, Mark, Mih, Theo ….. Vi si tu si sari in varful gramezii.

  114. Last,

    Tocmai ma pregateam sa fac un efort in sensul celor spuse de Skorpy (22:35), asta dupa ce am ales sa nu te „matahalesc” cu vreun comentariu inoportun momentului…
    Insistenta unor replici, ca si un anume stil lingvistic fac parte din conceptul propriu despre eficientizarea comunicarii mesajului, sau este un exercitiu de fortificare a „şalelor”, probabil 🙄

    Aducerea la CDP a comunicatelor de presa ale MP/PMP (pare-se, o oportunitate pt tine de a le analiza „plastic” intru imbunatatire viitoare), este o modalitate de transmitere a unei informatii (inclusiv pt ca presa are alte trebi) si nu ridicat in slavi. Vorbesc in nume propriu, desigur.
    Ce-o fi „exagerat”, „ingrozitor”, „de spaima” in asta (sau in replici la comentariile tale) habar n-am, dar probabil, dupa capul tau, „matahala” e un termen numa’ bun, percutant si necesar…

  115. @Mih
    Mahaleste-ma draga dupa pofta inimii. Macar sa castige ai nostri alegerile. Eu am niste dubii consistente. Iti voi aduce flori dupa alegerile prezidentiale/locale/ generale castigate de PMP cu regretul ca m-am stresat degeaba.

    Ma pui in dificultate de fiecare data cind spui ca nu intelegi, pt ca a explica simplu e destul de greu pentru mine. Iar fiecare propozitie inseamna ceva.
    Nu am timp… nimeni nu ma lasa sa pun un articol aici…. iar in ziua in care am stat toata ziua sa raspund la intrebarile tale pt ca in final sa spui ca da….. asta stiai/esti de acord si tu , am stat toata noaptea sa fac un studiu pt un client pe care l-am pus deoparte
    Sau tu ai inteles doar cuvantul „matahala” de la lapte gros, sau ca Preda ar trebui sa slabeasca 7 kg ? 🙂

  116. Incep cu un semn de intrebare mare, mare (si un apel adresat Adiminilor):
    cum de (si aici dau citat din comentul lui Last): „nimeni nu ma lasa sa pun un articol aici” ?????????
    Si ma opresc aici ca sa n-o lungim inutil.
    PS (doar unul, promit):
    „a explica simplu e destul de greu pentru mine” – de acord! ( asta nu e intotdeauna un lucru bun si de apreciat… 😛 )

  117. Degeaba razi, e greu sa explici un concept la modul simplu, deoarece in spatele fiecarei vorbe se ascunde o demonstratie, un alt concept care trebuie la randul lui explicat cititorului neavizat sau macar refractar.
    Atunci cind e gandire personala abstracta. Atunci cind povestesti despre Ponta sau descrii un eveniment … e mult mai simplu

    Da m-am exprimat gresit. Am vrut sa spun ca nici un admin nu m-a rugat vreodata sa detaliez intr-un articol ceeace spun in postare

  118. Last

    „… nimeni nu ma lasa sa pun un articol aici…”
    „… Am vrut sa spun ca nici un admin nu m-a rugat vreodata sa detaliez intr-un articol ceeace spun in postare..”

    Draghe, invitatia pe care ti-am trimis-o (fara sa ceri asta) a fost rejectata dat fiind ca adresa ta de mail cu care te loghezi se pare ca e fake.
    Am facut public in mod repetat conceptul pe care functioneaza Copacul. Am adaugat chiar o invitatie permanenta stanga sus pe manseta.
    Am gazduit cam tot ce s-a oferit pana acum.
    Asta e rostul pentru care existam.

    Am inteles ca nu vrei.
    N-am inteles bine ?

    Avem o problema de comunicare !

  119. Last,
    Nu cred ca e nevoie sa te roage intotdeauna cineva, la CDP poti sa vii pur si simplu sa propui un text pt publicare. Sus in stg gasesti invitatia Adminilor :
    [ https://copaculdinpadure.files.wordpress.com/2013/06/implicare-01.jpg?w=500&h=446 ]

  120. Anyway.
    Am repetat invitatia.
    Poate acum a plecat.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s