Câinele – cel mai bun prieten al prostului

maidanezii

pe o sursă foto de Octav Ganea – Mediafax

Printr-o aparent ciudată dar perfect explicabilă îmbârligătură, ceea ce fac maidanezii poate duce la ceva bun.

Traian Băsescu a ieșit alaltăieri seara cu ciomagul vorbelor la derbedeii ce conduc actualmente prăpăditul ăsta de popor. Scurt și fără floricele : FACEȚI !
Conform spectaculosului său obicei de dat după perdea, Ponta a pasat povestea la votul Parlamentului.
După modelul său, hop și felcerul „Femeia-Cu-Barbă” ce mânjește actualmente fotoliul de primar al capitalei, aruncă și el responsabilitatea d-amboulea … tot Parlamentului.

Spre deosebire de aruncătura la micro-distanță a pontacului, felcerul ajunge și mai departe.
Pentru că devreme ce la Ponta părea că Parlamentul ar lua pasă-mi-te o decizie „în următoarele săptămâni”, nebunul în halat alb o virează ca la spitalu’ 9, printr-un referendum care să decidă … vax.
Referendum fără absolut nici o putere de nici o culoare. Ceea ce ar putea face ar fi să lungească lălăiala de la cele câteva săptămâni ale lui Ponta la câteva luni bune. Cu șanse extrem de mici ca o eventuală lege în sensul eutanasierii să treacă de decizia Curții Constituționale, care deja s-a exprimat negativ pe subiect și mai mult decât previzibil va avea aceeași opinie.
Deci ….. blocaj pe toată linia.

Cu excepția trepanaților teleghidați de Antenele lui Felix, lumea a aflat deja, și dacă nu a aflat, atunci e musai să afle (Mark ! PMP ar trebui să bată ceva monedă, că e caldă !) că Ponta putea rezolva deja toată povestea asta chiar înainte ca voi să cetiți rândurile de față !

Printr-o Ordonanță de Urgență, exact așa cum i-a spus piratul și cum i-a cerut PMP în comunicatul despre care vorbeam ieri. Nu-i trebuiau decât câteva ore să-i dea drumul. Soluționare care nu mai putea fi blocată de nimeni.
În 2012 Avocatul Poporului a fost înlocuit cu cel al USL-ului. Deci nici o ordonanță pontacă nu mai poate fi reclamată la CC decât dacă vrea pontacu’. Dovadă că tsunami-ul de ordonanțe de până acum n-a făcut nici un stop la CC.
Și putea intra în vigoare mai rapid ca deplasarea la vot a morților din Gorj, dat fiind că și Monitorul Oficial s-a mutat tot la USL.
Deci lumea știe astea, iar pentru cei ce nu știu încă, PMP poate să bată tare-n clopete să-i trezească.

Ce efect ar putea avea ?

Zice-se că actualmente în București sunt cam 64.000 de maidanezi ce reușesc să guste cam 40 de cetățeni pe zi. Presupunând că nu e vorba de aceeași cetățeni în fiecare zi, (ca-n bancul cu „un om călcat de mașină la fiecare 5 minute – Săracu’ de el !”) asta duce matematic undeva la binișor peste mia de clănțăniți lunar. Cam 1.100-1.200.
Dacă am ignora complet pe toți cei deja compostați până acum ca și pe cei care scapă dar cărora li s-a aprins lumânarea de la povestea copilului, atunci tot am avea șansa a 15.000 de nervoși într-un an și 45-50.000 până-n 2016, când Oprescu o să se vrea prezidel.

Rămâne doar ca PMP să facă cum ziceam mai sus, chiar cu mai mult accent pe Oprescu, unde mâna lui Băse încă nu a dat cu picioru’ (să fie și ei primii odată 😀 ), și cu atât mai mult cu cât e încă departe de campania electorală și riscul ca acuzelor să li se reteze credibilitatea de la genunchi e relativ scăzut.
În fond, acum e buba – buba !

Iar individul din funcția de administrator general al localității în care câinii tocmai au ucis un copil, mai are tupeul de a spune : „Nu-mi dau demisia. Credeţi că vina îi aparţine lui Oprescu? Dacă pot să aduc copilul ăla înapoi, plec în cinci secunde. Dacă asta îl va aduce înapoi, îmi dau demisia”.
Conform logicii-beton, „…. de ce să mai facă criminalul pușcărie ?
Mai învie mortu’ ?”

Vina îi aparține fără nici o discuție. Dovada stă Brașovul, sau Oradea, unde primarii au stat mai puțin pe televizor și și-au făcut treaba.

Și, desigur, ca nefericiții de maidanezi să-și facă treaba.

Iar pe ei chiar putem conta.

Doar ne stau alături de 100.000 de ani !

Viq

Anunțuri

137 responses to “Câinele – cel mai bun prieten al prostului

  1. neata,
    spicuiesc din textul @strainisicalatori:

    Primarul Sorin Oprescu explică de ce a durat atât de mult până când o astfel de listă să fie publicată: “A fost nevoie mai întâi să facem recensământul maidanezilor şi să trimitem recenzori la fiecare câine în parte care să stabilească, pe baza unui chestionar simplu, cu 150 de întrebări, dacă animalul ar putea fi agresiv sau nu”.

    De asemenea, Primăria le recomandă bucureştenilor care stau în zone cu mulţi maidanezi aflaţi pe lista neagră să facă tot posibilul ca să se mute în cartiere cu câini mai puţin agresivi, pentru a nu fi implicaţi în incidente neplăcute.

    😛
    😛
    😛

  2. Poporul care latră, dar nu mușcă, își merită stăpânii

    Să nu ne ferim să le spunem numele, pentru că ei sunt adevărații vinovați, conform oricărei legi morale sau juridice. Nu animalul, nu paznicul, nu gardul, nu râul, nu ramul. Primarul, în orice localitate, este responsabil pentru „prevenirea și combaterea pericolelor provocate de animale” – articolul 68 litera n din Legea 215/2001, a administrației publice locale – asta este una din atribuțiile primarului ce nu poate fi delegată viceprimarului sau altcuiva.

    http://www.dollo.ro/2013/09/poporul-care-latra-dar-nu-musca-isi-merita-stapanii/

  3. Buna dimineata!

    Cred ca merita reamintita informatia furnizata de Filadel la postarea precedenta (ora 01:17) si pe care o gasim pe blogul lui Catalin Prisecariu,
    despre acordul semnat de liderii USL (Ponta, Antonescu, Constantin) in decembrie 2011 cu Federația pentru Protecția Animalelor și Mediului (condusă de Marius Marinescu, Mihai Constantinescu, Mirabela Dauer și Paula Iacob) „În care se scrie, negru pe alb, că “USL va depune în Parlamentul României (…) o inițiativă legislativă care să impună (…) interzicerea eutanasierii”. Sec: INTERZICEREA EUTANASIERII.”

    http://prisacariu.ro/2013/09/05/blat-inconstient-intre-usl-si-iubitorii-oengisti-de-maidanezi-pentru-interzicerea-eutanasierii/

    Ponta are „obligatii” fata de „sustinatorii” directi cu care semneaza acorduri pre-electorale, nu responsabilitati guvernamentale fata de romani.

    Ar trebui sa se faca putina lumina, sa se transparentizeze si sa se afle si substratul pecuniar al relatiilor generate de aceste acorduri si „intelegeri” de tot felul intre politicieni, primari si asociatii „iubitoare” de animale. Pentru ca NU cred nici in ruptul capului ca e vorba doar de sentimente, fie ele si exagerat-patologice pt. patrupede: a existat constant o reactie foarte violenta, isterica din partea majoritatii „iubitorilor” de maidanezi (ong-isti) impotriva masurilor care ar fi putut rezolva aceasta problema, pe de o parte si realitatea nerezolvarii practice a problemei, pe calea „solutiilor” propuse si asumate (?) de ong-uri, primari si iata, politicieni. Si nici de interese pur electorale.
    De la bani bagati in buzunar fraudulos (caini „sterilizati” scriptic de mai multe, multe ori, zeci de caini „adoptati” de catre o persoana, dar care umbla liberi pe strazi) pana la o modalitate de a spala bani, orice e posibil. Oricum, o miza exista. Una importanta si care contravine interesului cetateanului. Eu asta vad in atitudinea din aceste zile si din partea lui Ponta, Oprescu, Marinescu etc…
    E drept, poate sa fie si „doar” cinism, prostie, iresponsabilitate si incompetenta…Chiar si „doar atat”, a facut ca un copil de patru ani sa moara intr-un chip infiorator, iar un altul, de sase ani, asa cum spunea Skorpy, sa duca o viata povara unei traume cumplite.

    Nu uitati sa semnati petitia pt sustinerea eutanasierii maidanezilor fara stapan (si cititi si textul care o insoteste: este vorba inclusiv despre incalcari ale Constitutiei)
    http://www.petitieonline.com/sustineti_eutanasierea_maidanezilor_neadoptati_in_30_de_zile

  4. Boieru’ tot boier domle’,

    Spune adevarul si atunci cand nu-l avantajeaza, Citez:

    „Dovada stă Brașovul, sau Oradea, unde primarii au stat mai puțin pe televizor și și-au făcut treaba.”

    Preiau din locul unde ne-a trimise domnia sa:

    „prima lege in acest sens a fost Ordonanta de Guvern nr 155/2001 adoptata prin Legea nr 227/2002. Actul normativ prevedea ca: fiecare municipalitate sa aiba un adapost pentru caini care sa respecte normele europene si ca toti cainii comunitari trebuie prinsi si transportati in adaposturi. Daca in 14 zile nu au fost adoptati vor fi eutanasiati. Ulterior, acest termen a fost redus la 7 zile.”

    Asa ca nu o voi face prea mult caz de-un dezacord (scapat desigur) de-al boierului. Doar voi pune forma corecta:

    „Vina LE aparține fără nici o discuție” celor care NU au fost in stare sa amelioreze problema in timp ce ALTII … AU FOST (pentru ei, fară perfectul simplu … FURĂ)

  5. Pacala asta fie e chinezul constipat fie e nevasta-sa, ca au acelasi stil.
    oricum ar fi in mod cert sunt postaci de partid platiti de USL. Nu stiu care aripa, daca ma pot exprima asa cand te referi la niste caini turbati.

  6. eu is platit de PPDD
    50 eurocenti la comment aprobat…de aia am si tact, ca trebe aprobate

  7. Imbecilitatea postacului uslinos in forma continuata.
    Bai, cotarla, CE FACE PONTA AZI, idiotule? Ca-i al mai tare si mai bun si mai cinstit, d-aia l-ai votat, boule! Ponta si USL-ul tau, cretinule, sunt la putere si ei POT si AU OBLIGATIA sa faca ce e in interesul cetatenilor!
    Esti prost, nesimtit si fudul. Te agiti prin targ cu misie de la stapanire si ai impresia ca nu observa nimeni ca AZI esti cu nadragii-n vine, ca si stapanii tai.

  8. [cred c-ar trebui sa modific comentul, sa-l pun la plural; da’ nu merita neispravitii astia efortul]

  9. Mih…c’est la vie…nu te agita…nu faci nimic agitandu-te…
    Viata nu e atat de neagra…
    daca vroiai sa te agiti te puteai agita cand chiar era negru totul, dar nu ai facut-o

    acum ce sa facem…am vrut democratie…in sistemul asta, noi, boii, castigam mai des ca voi intelecualii…ca, de, nu toata lumea stie carte…

  10. ‘Neata !

    Estu
    Sarcina lui Pacala e „Jos Basescu !”
    Stie ca nimeni din activii de aici nu dau doi bani pe ce zice, dar ia de bun sperietura lui Mark, ca daca se suie in Copac poate macar sa arunce mizerii la altii mai fraieri care le iau de bune.
    Lasa-l in durerea lui.
    Macar il tinem ocupat, sa nu mai aiba timp pentru umblat prin alte parti 😀 😀 😀

    Purly
    Nu-i rau.
    Daca pastrezi decenta nu-i nici un bai, din partea mea poti face un ban gramada.
    Ia-le banii, da-i dreacu de prosti !
    Ar fi fost mai bine sa-i pagubesti pe uselisti, dar e bine si-asa 😀 😀 😀 😀

  11. scuzati nepriceperea:
    maidanezii astia ( or fi uslisti???) musca numai sustinatorii basescieni (de orice … ramurica) sau la rand, nedescriminatoriu?
    ca altfel nu pricepe mintea mea de roman-canadian de ce legam politica cu administratia locala…
    si iar nu pricep eu de ce sunt scosi din ecuatie toti primarii care este si au fost si care n-au facut nimic in domeniul asta.
    si anume: videanu, basescu (un mandat si ceva), si aia dde dinainte…
    eu intreb, nu injur, ca sa nu zica monsenioru oldhashu ca nu merit sa fiu scos de la asteptare…

  12. Viq,
    Servus!
    Am o rugaminte la tine: daca tot consideri ca sunt „utili” postacii si unii chiar au regim privilegiat si vorbe bune si incurajatoare din partea ta de a-si indeplini menirea si pe mai departe, nestingheriti, poate imi faci si mie hatarul de a-i comunica celui de la 10:33, sa nu mai foloseasca o adresare directa cand da replica la ceea ce comentez eu.
    De plecat de la Copac, de greata, n-am de gand sa plec (mi se apleaca adesea, dar am remedii la indemana). Insa o forma de dialog ar trebui sa fie acceptata de ambele parti. Ori eu, dialog cu personul nu vreau. Putem comenta fiecare ce zice unul sau altul sau ne putem ignora, dar roaga-l sa renunte la a mi se adresa direct.
    Sper ca macar atat se poate face. Multumesc!

  13. O OUG se aprobă printr-o lege. E bine să se dea o OUG care va deveni neconstituțională în momentul când apare legea? Poate da Parlamentul o lege neconstituțională din fașă? Nu va veni președintele la TV și ne va spune că el nu semnează o lege neconstituțională? Ce se întâmplă cu câinii…masacrați …neconstituțional? Nu pare o capcană? Chiar îl credeți prost pe Ponta și pe cei din jurul lui?

  14. purly
    esti mic copil
    eu si chinezu ajunsesem la 1,2 euro pe postarea de peste 8 randuri la nasu… si nici nu trebuia sa injuram acolo.
    e drept, avea bani atunci felix…
    si nici nu eram bagati aiurea la asteptare…

  15. Cei ce iubesc animalele sa le aduca acasa.
    Fiica mea mai mica are 4 caini culesi
    Trippi este un caniche pitic care are 3 picioare – al 4 lea a fost rupt de stapan barbar.
    Nenni- e singurul caine de pe lumea asta care are comportament de pisica, in tot ce face 🙂 🙂 e un fel de corcitura britanica negru cu urechi lungi, probabil folositi la vanatoare de animale mici . A murit o baba si Nenni ramasese singura
    Ambii sufera de purici in Romania. Au dat puricii romanesti peste ele si nu gasim solutie.
    – Zappa e o corcitura de Labrador cu Ogar frumoasa desteapta dar latracioasa. In Romania am cumparat zgarda care vibreaza cind latra caci latra noaptea iar niste vecini s-au revoltat.
    -Sharky e paznicul, E marisor . E singurul ne multinecorcitura ) E o rasa spaniola de caini pe care conchistadorii o foloseau sa vaneze indieni in America de sud
    ….
    Eu locuiesc in Titan , Aseara am luat un taxi venind acasa si datorita cainilor vagabonzi muscaciosi din zona. Serios !

  16. Guvernul are la indemana ATAT posibilitatea sa dea OUG, cat si Avocatul Poporului (e al USL si va sesiza CC DOAR cand va vrea USL, asa cum s-a intamplat si pana acum: cate OUG din puzderia data de guvern a ajuns la CC via AP?) si Monitorul Oficial.
    Vezi articolul din RL:
    http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/cine-sunt-cei-doi-oameni-care-ne-pot-scapa-de-maidanezi-si-cum-pot-face-asta-311625.html

  17. „Orice măsură anunțată acum de politicieni este inutilă dacă nu plătește cel aflat în vârful piramidei vinovățiilor. In cazul copilulului sfâșiat de câini vinovatul principal este primarul general.”

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/oprescu-trebuie-sa-plece-din-primarie-chiar-la-puscarie-1055870.html

  18. Da, dar orice OUG se aprobă printr-o lege care poate fi contestata la CCR nu doar de AV.POP.Iar legea pentru a intra în vigoare trebuie semnată și de Președinte. Crezi că Parlamentul și Președintele vor aproba o lege neconstituțională? Să zicem că Parlamentul o va respinge, ce se întâmplă cu cei care au masacrat deja o parte din câini? Și apoi, se poate da o ordonanță în domenii care privesc drepturile fundamentale la viață? Se pare că nu.

  19. Vazui mai devreme la o „doamna” atat de multa isterie si-un limbaj de mi se ploşti căciula de-mi veni sa … dau cu ea dupa câini (cu caciula).

    Asa ca, pentru a ma feri, hotărâi sa preiau indemnu’ presedintelui (pe care azi nu-l pomenisăm inca, deşi-şi duse boier Viq mâna la chelie ;)) si sa … NU ma mai uit la … antena3 😆

  20. DcNu se poate da o OUG :
    (4) Guvernul poate adopta ordonanţe de urgenţă numai în situaţii extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată, având obligaţia de a motiva urgenţa în cuprinsul acestora.

    (5) Ordonanţa de urgenţă intră în vigoare numai după depunerea sa spre dezbatere în procedură de urgenţă la Camera competentă să fie sesizată şi după publicarea ei în Monitorul Oficial al României. Camerele, dacă nu se află în sesiune, se convoacă în mod obligatoriu în 5 zile de la depunere sau, după caz, de la trimitere. Dacă în termen de cel mult 30 de zile de la depunere, Camera sesizată nu se pronunţă asupra ordonanţei, aceasta este considerată adoptată şi se trimite celeilalte Camere care decide de asemenea în procedură de urgenţă. Ordonanţa de urgenţă cuprinzând norme de natura legii organice se aprobă cu majoritatea prevăzută la articolul 76 alineatul (1).

    (6) Ordonanţele de urgenţă nu pot fi adoptate în domeniul legilor constituţionale, nu pot afecta regimul instituţiilor fundamentale ale statului, drepturile, libertăţile şi îndatoririle prevăzute de Constituţie, drepturile electorale şi nu pot viza măsuri de trecere silită a unor bunuri în proprietate publică.

    (7) Ordonanţele cu care Parlamentul a fost sesizat se aprobă sau se resping printr-o lege în care vor fi cuprinse şi ordonanţele ale căror efecte au încetat potrivit alineatului (3).

    (8) Prin legea de aprobare sau de respingere se vor reglementa, dacă este cazul, măsurile necesare cu privire la efectele juridice produse pe perioada de aplicare a ordonanţei.

  21. Salutare la toti copacenii !!!!

    Ne invartim in jurul cozii ….Maidanezii sunt sursa de bani negri pentru partide si de furat bugetul de stat ….n-are rost sa o nege nimeni.

    Exista lege care permite eutanasierea maidanezilor,dar toată lumea se preface ca nu exista.
    Legea 227 din 2002 permite acest lucru …nu-mi amintesc sa fie anulată

  22. Antonie

    Interesant aspect ! 🙄

    Ca sa continui pe aleea deschisa de tine : ce se intampla cu primarii Brasov/Oradea, care au facut ordine si o viata mai civilizata cetatenilor pe care i-au pastorit, aplicand o „lege neconstitutionala” ????

    Legile au un anume rost, poate de a reglementa viata comunitatii spre binele membrilor.
    Din perspectiva asta ceva nu se leaga logic.
    Este un defect stricat undeva ?

  23. Acesta bresa permite eutanasierea maidanezilor ,dar atunci dispare sursa de furat

  24. Viq, dai exemple de orașe clădite pe regulile de construcție și de viață nemțești. Curți mici și creșterea animalelor, a păsărilor și implicit a posesiei câinilor în zone extravilane. În civilizația cvasi balcanică, care crează problema câinilor vagabonzi, curtea din oraș este locul unde stau oamenii, animalele, păsările , câinii și pisicile…Lăsând la o parte faptul că problema câinilor vagabonzi are originea …big-bangul în epoca marilor demolări, care în Ardeal a avut un impact mai mic,fie și prin faptul că organizările extravilane nu au fost afectate, în ultimii 24 de ani sărăcirea majorității gospodăriilor …a gonit câinii de la măcelărie, iar proprietarii de curți, de frica agențiilor guvernamentale și a ONG-urilor interesate, nu mai rețineau pentru prăsilă cel mult un exemplar dintre pui…îi abandonau pe toții în apropierea orașelor…

  25. Cele mai „isterice” exprimari lingvistice (dintr-un coment anterior), de neacceptat pt tovarasii (fara ghilimele) postaci USL sunt in REALITATE astea:

    „CE FACE PONTA AZI (…)? Ca-i al mai tare si mai bun si mai cinstit, d-aia l-ai votat (…) Ponta si USL-ul tau (…) sunt la putere si ei POT si AU OBLIGATIA sa faca ce e in interesul cetatenilor!”

    Postacul evita constant sa abordeze frontal subiectul care nu-i convine, nu raspunde la intrebari incomode pt el si misia pe care o are, deviaza subiectul propriu-zis construind atacuri incorecte si/sau irelevante pt respectivul subiect, argumenteaza schiop cu sofisme si eventual, se „oripileaza” in fata unui limbaj mai dur…

  26. Dacă numărul câinilor este mic și vigilența/LĂCOMIA ong-urilor ponderată un primar cu ceva resurse poate rezolva problema inclusiv cu ajutorul medicilor veterinari.

  27. Mai jos este lista cu cele 80 de OUG emise de guvernul Ponta/USL DOAR intre ianuarie 2013 si august 2013 (trec peste faptul ca una dintre principalele acuze aduse de Ponta si USL cand erau in opozitie a fost cea referitoare la nr mare de OUG si la faptul ca actualmente USL are 70% in Parlament, adica o majoritate care i-ar permita restrangerea OUG mult sub cifra de mai sus).
    Daca intereseaza, se poate lua caz cu caz si se poate vedea daca toate aceste OUG respecta cele enumerate la @ (11:40)

    http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.lista_anuala?an=2013&emi=3&tip=18&rep=0

    PS Tragedia copilului de 4 ani omorat de cainii fara stapani NU e o exceptie, ci o culme tragica a unei situatii de fapt care chiar TREBUIE rezolvata repede, ACUM!
    Discutii cu „s-o putea, nu s-o putea cu OUG”, cu referendum, cu „devina e Base” etc. sunt gargara, propaganda USL, lasitate, demagogie, cinism, iresponsabilitate etc. Orice, doar reactie fireasca si/sau dorinta si vointa de a rezolva corect si prompt o problema reala si grava, nu!
    Eu asa cred.

  28. nightmare, legea 227/2002, se referă la câinii fără stăpân. Câinii de pe străzi, majoritatea sunt cu un stăpân. În cazul în speță se căuta stăpânul, cred că ai observat. În legea nr. 9/ 2008 se stipulează :
    8. Dupa articolul 7 se introduce un nou articol, articolul 71, cu urmatorul cuprins:
    „Art. 71. – Este interzisa eutanasierea cainilor, a pisicilor si a altor animale, cu exceptia animalelor cu boli incurabile constatate de medicul veterinar.”

    Nu extrage din legislație doar ce-ți servește la argumentare. Gândește-te că oricând poate fi unul care știe mai multe decât tine. Problema câinilor vagabonzi este de fapt problema ONG-urilor care-i au în stăpânire. Legislația trebuie modificată în sensul stabilirii clare limitei de proprietate în care se manifestă calitatea de stăpân de câine și a obligației acestuia de a dovedi că poate respecta acea limită. Orice câine aflat dincolo de acea limită este fără stăpân și intră sub incidența legii 227/2002. E o prevedere așa de simplă…dacă îi stabilești limita de proprietate doar la curtea sau adăpostul pe care-l are…

  29. Mih,cretini de tipul lui Purly sau Pacala, uslinosi sadea, nu rezoneaza la dovezi sau logica. Ei urmeaza neabatut linia de la Antena3 si isi schimba fara probleme opinia cu 180 de grade daca jegul de Gadea decide asa.
    Daca or fi avut vreodata creier pai dupa atata uitat la Antena3 e de mult atrofiat si inutilizabil.

  30. Antonie

    Sunt de acord cu precizarile tale.
    Ele nu schimba insa esenta nedumeririi mele !

    Mai balcanic, asiatic, african sau martian, stilul/regulile de viata in comunitate se decanteaza totusi pe o grila verticala ce evalueaza nivelul de civilizatie al comunitatii respective.

    Ca sa te situezi mai sus pe scala, regulile/legile trebuie sa traseze conduita intr-un anume fel. Un BUN fel pentru multime.
    La asta ma refeream.

    Si cel putin din relatarile la care fac trimitere, se vede o proecupare a primarilor respectivi si un rezultat concret in urma acestei preocupari.

    Eu nu iau neaparat la numarat de eutanasieri marinarul, care a lasat primaria cam cand legea aia a intrat in vigoare, sau felcerul, a carui intrare la primarie s-a petrectu cam cand legea a fost amputata de rpevederea cu pricina.
    Din punctul asta de vedere ar putea fi invinuit Videanu (2005-2008), in a carui lista generoasa, cu cele mai multe proiecte ale unui primar general al Capitalei din ultimul deceniu, rezolvarea maidanezilor nu se prea regaseste.

    Problema mai grava este abordarea radical diferita, de pe poziti diametral opuse din momentul de fata. Base a spus – stim ce – la care turma astora e 100% contra.
    Nu indrazanesc s-o spuna clar si se ascund sub fustele Parlament/referendum pentru ca a murit copilul ala si pierd din imagine.
    Dar este clar rezultatul opozitiei lor de pana acum la eurtanasiere, inclusiv prin amputarea legii desppre care vorbeam mai sus.

  31. Doamnă Mih, …să se facă dreptate de ar fi să dispară lumea…dar nu printr-o nedreptate…și o OUG, așa cum o vedeți, mulți dintre voi, doar ca o emanație genială a Președintelui, e o nedreptate ( o dreptate neconstituțională). Știi cum sunt combătuți care afirmă că cineva poate să facă, în mesianismul lui, orice? Sunt întrebați, dacă e așa, înseamnă că poate să facă și ce nu poate face…Mutatis mutandis, poate face Președintele din Tomac ceea ce nu va fi niciodată? Un Lys…Antonescu…?

  32. Asta e problema cu noi astia de dreapta…cica vrem economie libera si descentralizata…dar cum apare o problema…oricare…GUVERNUL e de vina, sa faca ceva!

    Adica poate ca nu suntem decat declarativ de dreapta…sa fie oare asta?

  33. Estu,
    Ca se uita, sau nu la A3 este problema lor. Ca si consecintele ce pot rezulta dintr-o situatie, sau alta.
    Ca isi permit si /sau li se permite sa-si verse mizeriile pe unde vor si au interes, iar nu e o problema care sa depinda de mine.
    Ce pot eu sa fac in atare situatie (si consider ca am dreptul s-o fac) este sa reactionez cand si cum consider de cuviinta.
    Nu ma mira ca postacii USL se comporta exact ca aceia pe care, pe fata, sau nu, ii sustin si ii servesc: nu pot fi decat din aceeasi plamada…Aceesi „pleava”. Si sunt cu atat mai activi si inversunati in atacarea „adversarilor” si propagarea minciunilor si „petardelor” care sa ascunda realitatea, cu cat iese mai mult la iveala, zi de zi, MIZERIA USL. Firesc, nu? :mrgreen:

  34. Viq, ai observat că eu pot discuta în orice registru,mai puțin în cel al mancurților. Eu nu voi spune niciodată „marinarul” și „felcerul”. Poate aș accepta „marinarul” și „chirurgul”, dar după ce au rămas marinari fără vapoare și spitale fără felceri și chirurgi sub înțeleptele pilde ale pilduitorului care-ți mângâie zilele și nopțile mi-e greu să vorbesc ca tine…de funie în blogul…suspendatului.

  35. Ar fi bine să știm câți de pe acest blog sunt plătiți din bani publici. Eu cred că numărul ar fi o mare surpriză și pentru ei. Eu sunt sigur doar de unul care nu e plătit. Mi se mai alătură cineva?

  36. @antonie

    Dupa acest coment, ca si in cazul @purligarului, sau al lui @pacala si care or mai fi fost si or mai veni la Copac, nu o sa ma mai adresez direct.

    Dpmv intri in categoria „postac”. NU Basescu e subiectul, nici Tomac, ci
    1) moartea unui copil de 4 ani, sfasiat de caini fara stapani si
    2) autoritatile care SUNT OBLGATE sa ia masuri impotriva unui fenomen si a unor consecinte INACCEPTABILE intr-o tara europeana, an 2013!
    3) situatia este foarte grava si necesita aplicarea celei mai rapide solutii posibile, iar asta este in mana si raspunderea guvernului Ponta/USL

  37. Mih…deci ii dam sarcini guvernului…sa-i dam multe…sa decida guvernul tot…sa decida si cu ce sa ne imbracam!
    unde tragi linie intre guvern/local/privat ca eu unul nu vad sa fie treaba de guvern sa faca ceva…guvernul, in opinia mea obscura, nu trebe sa faca mai nimic…
    dar na, sunt bou uselist, nu te poti astepta la multe de la mine

  38. am trecut de faza cu iubitorii de animale. acum s]ntem la faza cu impotența legislativă. păi ponta, dacă nu poate să facă exact ceea ce a demonstrat pînă acum că e expert la făcut – să dea ougeuri pe bandă rulantă, să lase la manivelă pe cine poate.

  39. purly

    ești ca o gîscă. trece apa pe lîngă tine da tu tot uscat și călcat rămîi.

  40. Doamnă Mih, am și textul în rezumat al unei OUG:
    art. unic. Câinii neținuți în lesă și cu botniță în afara curții unde își au adresa de domiciliu sunt asimilați câinilor fără stăpân și li se aplică prevederile legii 227/2002. Excepție fac doar câinii ținuți în brațe de stăpânul înregistrat oficial.

    Pot să mai amintesc și de problema lipsei de locuri de muncă pentru tineri care mi se pare prioritatea numărul unu . Rezolvată ar atrage după sine și rezolvarea problemei câinilor vagabonzi. Câinii nu pleacă de la …măcelărie…și un pic de prosperitate ar fi un început de rezolvare a multor probleme…

  41. purly ar putea fi asemuit cu o lebădă…

  42. Purly

    Esti impardonabil !!!!

    12:26 … „dar cum apare o problema…oricare…GUVERNUL e de vina, sa faca ceva!…”
    revii apoi cu aceeasi perceptie trunchiata
    12:57 … „deci ii dam sarcini guvernului…sa-i dam multe…sa decida guvernul tot…sa decida si cu ce sa ne imbracam!..”

    adresandu-te cu incapatanare lui Mih, ca ai prins-o cu epiderma mai subtire si sensibila. Ca scaiul de coada maidanezilor.

    Daca ai fi fost macar de o minima obiectivitate nu ai fi trecut atat de usor peste asta :
    “Gestionarea câinilor fără stăpân nu este o situație excepțională, care să necesite măsuri în vederea evitării unei grave atingeri aduse interesului public. Fără a o desconsidera, problema câinilor fără stăpân poate fi gestionată și rezolvată prin măsuri eficiente de către serviciile comunitare, politici publice coerente și alocarea unor resurse adecvate“, se arată în sesizarea CC făcută de 70 de deputați PSD și 54 de deputați PNL in urma careia legea cu buba (NB = promovata de PDL) a fost amputata de prevederea eutanasierii.

    Si ai fi putut intelege ca ceea ce se doreste de fapt nu e „sa ne faca guvernul…statul…bla-bla-bla:” ci SA NE LASE SA FACEM !!!
    Sa nu ne interzica !!!
    Daca ar fi fost asa de simplu, tot romanu pusca pana acum cate 5-6 maidanezi si se facea curat.

    Acuzi de o eronata interpretare a principiilor de dreapta pe cei din jur cand de fapt tu privesti lucrurile atarnat de picioare.
    Treaba ta, dar nu e frumos.

  43. Bey,păcălicilor …..de fapt voi ce vreți ca nu se înțelege ..vreti maidanezi in continuare sau nu ??….ca tot o frecati p-acilea de pomana ….sunt orase care au profitat de aceasta nisa si-au scăpat de maidanezi .

    Deci ,voi ce vreți ???… Sa ramana sursa de furat pentru uslamistii vostrii,nu??…..ca va tot chinuie talentu’ degeaba

  44. Night

    Good point !

    ..vreti maidanezi in continuare sau nu ??

    cred ca e o intrebare simpla si clara la care se impune un raspuns la fel.

  45. Băi panarama …uite aici

    „Art. 5. – (1) După examinarea de către medicul veterinar de liberă
    practică, organizat în condiţiile legii, câinii fără stăpân care sunt bolnavi grav, incurabili, irecuperabili, câinii agresivi, astfel cum sunt definiţi la art. 2 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 55/2002 privind regimul de deţinere al câinilor periculoşi sau agresivi, aprobată cu modificări prin Legea nr. 60/2003, câinii periculoşi, câinii de luptă şi atac, astfel cum sunt definiţi la art. 1 lit. a) şi b) din aceeaşi ordonanţă de urgenţă, lăsaţi în libertate, abandonaţi sau cărora nu le poate fi identificat aparţinătorul, se eutanasiază în termen de 3 zile lucrătoare, cu respectarea prevederilor legislaţiei sanitar-veterinare în vigoare.
    (2) Eutanasia este un act medical de sacrificare prin procedee rapide şi nedureroase a câinilor prevăzuţi la alin. (1) ori care nu au fost revendicaţi sau adoptaţi în condiţiile şi în termenele stabilite prin prezenta ordonanţă de urgenţă.
    (3) Eutanasia este singura procedură admisă de suprimare a vieţii animalelor care fac obiectul prezentei ordonanţe de urgenţă.”

    Baga-mi-as picioarele in capul vostru de uslamisti cretini si idioti …cu USL vostru cu tot ,ca habar n-aveti sa cititi si sa interpretati o lege….sunteti numai pe furat,ca nu mai aveti de unde si-ați găsit maidanezii…retardatii si imbecilii au ajuns sa conducă o tara si-au făcut din orice o sursa de furat

  46. Nu vrem maidanezi. Vrem aplicarea corectă a legii , nu măcelărirea, nici măcar cu 25%.
    Pentru tine că-mi ești simpatic, precum un maidanez, o lege de căsăpire nu rezolvă problema de fond, doar crează alți profitori…ai căsăpitorilor și ai furnizorilor de material pentru căsăpit…Trebuie eradicată sărăcia…și de asta se ocupă Ponta și …LYS…Antonescu…

  47. Buna,dragi copaceni!

    Eu consider ca problema cainilor maidanezi este mai grava in capitala,unde clanurilor mafiote,grupurilor infractionale li s-au alaturat s-patrupezii- in haite violente asemeni Cainii in proportie covarsitoare(de 90%) sun blanzi,cosiabili si adaptabili Ei au nevoie de hrana ,ingrijire si dragoste din partea omului.Cand sunt privati de aceste nevoi redevin animale cu instincte apropiate de ale sramosilor lupi.Nu are rost sa intreb cine este vinovat de escaladarea instinctelor primare si cum se puteau evita dramele la care am asistat .”Toti suntem vinovati” vorba celebra a lui Orescu,dar bine -zapacit in halat alb- tu esti primarul capitalei si esti singur raspunzator de siguranta cetatenilor tai. Atat deocamdata.

    last,felicitari fiicei tale! Si la noi sunt oameni responsabili si inimosi…….doar ca ceilalti „e mai multi”.

  48. S-a schimbat ordinul de zi pe unitate:
    „Crin Antonescu: Suntem siliti sa recurgem la eutanasierea cainilor. Este mai logic ce a spus Basescu, macar o luam pe o cale”
    Doi politicieni de rasă nu pot gândi decât la fel. Așa cum v-am spus Ponta și LYS…Antonescu rezolvă și această problemă, ca multe altele…Dacă și Emil Boc ar fi avut valoarea lui Ponta multe probleme erau acum rezolvate…Ghinion…Mai bine mai târziu…Orice ai face, oricât ai fi de neînlocuit, Sunt lucruri care nu se pot face decât în…doi…

  49. Viq

    Mi-a dispărut comentul ….te rog sa te uiti pe unde-i

  50. O situatie de urgenta clasica este aceea in care sanatatatea si viata oamenilor ar putea fi pusa in peric. Cum se cheama situatia care a provocat deja moartea unui copil, natangule?

  51. Sau lasa ….ca-l postez din nou

  52. Night

    mai domol cu jocul de picioare ca deja e destul praf.

    Antonie
    „…problema lipsei de locuri de muncă pentru tineri care mi se pare prioritatea numărul unu . Rezolvată ar atrage după sine și rezolvarea problemei câinilor vagabonzi. ..”
    Eu nu vad lucrurile exact asa.
    Repartizand pe o asemenea ordine a prioritatilor, problemei despre care discutam nicicand nu-i va mai veni randul.
    „Eradicarea saraciei” este o iluzie, morcovul din undita calaretului pe asin, punctul „10 m in fata” care se deplaseaza cu incapatanare la fiecare pas pe care-l facem cu o distanta egala cu cea a pasului nostru si o viteza idem.

    Cred ca rezolvarea problemelor, maidanezi-saracie-cultura-….sa, merg in paralel, mana-n mana. Tine de fapt de schimbarea mentalitatii si a efectului firesc urmator – schimbarea comportamentului.

    Ca vom face asta pentru ca ajungem la concluzia necesitatii ei pe calea intelectului SAU muscati de fund, este alta problema.

    Maidanezii fac de fapt la scara microscopica ceea ce stagnarea economica de sub blocajul guvernarii asteia va face la macroscara.

  53. Imbecile ….vezi cind e adoptată chestia asta

    http://www.europeana.ro/index.php/2011/11/26/legea-maidanezilor-cainilor-fara-stapan/

    Dupa capu’ tau de retardat ,toti maidanezii sunt niște oi blande ….iar daca aștepti ca Paiatele Imbecile care ne conduc sa facă ceva in sensul eradicarii saraciei esti mai retardat decât prevede Legea maidanezilor

  54. Viq

    Deja nu mai suport atâta prefecatorie …..astia ne iau pe toti de prosti ,se intampla nenorociri si ei fac pe Maica Tereza

  55. Night

    Am gasit ceva.
    E o ingramadeala in tomberon ce n-am vazut demult 🙄
    SI John, si Purly, si tu, si inca vre-o doi ciudati….
    In fine.
    Am scos cateva, dar fiti si voi mai temperati ca inca n-am turbat cu totii….

    Sper … 🙄

  56. Indiscutabil, unde e multa ticalosie, e si prostie cu carul!
    Reciproca, valabila si ea… :mrgreen:
    Coana Minciuna, cea pe care cred unii c-au incalecat-o si-o poarta unde si cum vor ei, spre a le fi de folos, ranjeste-n barba si se freaca satisfacuta intre coarne…

  57. Dacă astăzi nu iasă OUG-ul mamii lui sîntem de rușinea lumii (că pe alealalte văd că le-am epuizat pe toate).
    Nu vreau nici un fel de scuze, amînări, justificări.
    Vreau primii maidanezi de azi luați în adăposturi cu acte-n regulă.

    Cum să mă exprim mai simplu și mai percutant ca să-nțeleagă tot mafiotu?

  58. of, viq, ești irecuperabil. Pentru că văd că-l iubești la fel de mult ca și mine pe night…revin și-ți spun că holismul nu există decât din motive didactice…până la formularea unei explicații mai profunde. E absolut acceptat că lumea e alcătuită din parți discrete, din ce în ce mai mici. La o lume discretă și problemele sunt discrete… Că se influențează între ele asta este iar cert. Faptul că se influențează intre ele, lucru pe care văd că și tu îl accepți, implică automat o ordine a priorităților, altfel s-ar ajunge le viteze de influențare supraluminice, chiar infinite, și ca teoria să fie logic consistentă ar trebui introduse condiții suplimentare de normare. Una ar fi introducerea lui night în discuție …dar atunci ar apare un alt infinit mic, dar tot infinit…cine-l iubește mai mult, tu sau eu…Nu e o soluție. Rezultă necesitatea prioritizării…Eu spun că prima problemă e cea a rezolvării locurilor de muncă pentru tineri în special…așa cum magistral a statuat programul uSL care fericește în fiecare zi peste 76% din popor. Tu spui că cea mai importantă e …tăierea …în carne vie(chiar și de câine vagabond) așa cum s-a dovedit că nu mai vrea nici FMI și doar 5-6% din popor…probabil cel de pe blogurile din dreapta…plus Andreea Pora…Rămâne ca viitorul președinte LYS…Antonescu să se umple de gloria fericirii tuturor românilor la ei în țară…

  59. O zi rodnica va doresc, care la ce „seminte” are-n traista!
    Dar nici samanta rea nu da roade bune si nici samanta buna irosita pe pamant plin de buruiana. Plivitul are si el rostul lui… Parerea mea.
    Ne-om mai vedea mai pe seara… 🙂

  60. Salutare tuturor,
    Antoine
    de unde sti ca emiterea unei OUG in care s-ar preconiza ca dupa un timp rezonabil cainii nerevendicati si/sau adoptati vor fi eutanasiati ar fi neconstitutionala?

  61. Antonie

    Thank’s 😀

    Fara a dori sa te contrazic cu tot dinadinsul, incerc doar sa-mi explic pozitia.

    Alunecarea in teoretizare excesiva are de regula efect dezastruos asupra aplicatiilor practice si inevitabil asupra rezultatelor finale.
    Asta nu neaga necesitatea teoretizarii, a aprofundarii, a patrunderii cat mai in adancimea lucrurilor…
    Dar ma indoiesc asupra efectului favorabil a maririi scarii de observare a unei bile de biliard pana la constatarea ca e plina de neregularitati, ca de la un moment mai departe se poate considera o suprafata plata sau ca depasind si aceasta bariera, asistam de fapt la o imaterializare a materiei, ca doar intre nucleul fiecarui atom si primii electroni ce ametesc invartindu-se, e un spatiu perfect gol de mii de ori mai mare decat dimensiunile respectivelor aglomerari de energie.
    Daca te apuci sa analizezi asa de fiecare data cand vrei sa faci un carambol, esti terminat.

    In esenta, da.
    Totul in Univers este organizat pe criteriul prioritatilor. „De fiecare data cand vrei sa faci ceva, ai altceva de facut mai intai !”
    Dar la scara la care discutam asta ne impiedica sa actionam constructiv.

    La scara asta musai sa luam unele lucruri „la pachet”.
    Mihai Viteazu trecea calare printre pizmasi SI ii mangaia cu barda SIMULTAN.

    Daca nu le luam asa, nu ne usuram situatia ci, dimpotriva, ii punem frana.

    Sa lasam naibili maidanezii si sa ne concentram la problemele economice ?
    Right.
    La o privire superficiala, in cel mai optimist caz, iesirea din impasul economic ar putea dura cateva decenii. Dar cel mai probabil nu se va farsi nicicand.
    Nu detaliez, cred ca deja prinzi ideea.

    Sa lasam problemele ecnomice balta si sa alergam toti dupa caini pe maidan ?
    Iar pare stramb.

    De ce nu le-am putea considera actiuni simultane ?
    Mananc si mestec…
    … gandesc si respir….
    … ma scarpin si privesc…

    Este punctul meu de vedere.

    Scuze pentru lungeala, nu se mai repeta.

  62. Good point !!! 🙄 🙄

    „Aş vrea să înţeleg cum se garantează «integritatea fizică şi psihică a unei persoane» din moment ce haitele sălbatice de bestii ucid fiinţe lipsite de apărare!?!?”, – mama copilului decedat dixit.

    Femeia invocă în mesaj Articolul 1, aliniatul 5 din Constituţia României – „În România, respectarea Constituţiei, a supremaţiei sale şi a legilor este obligatorie.” -, şi Articolul 22, aliniatele 1 şi 2 – (1) „Dreptul la viaţă, precum şi dreptul la integritate fizică şi psihică ale persoanei sunt garantate”, (2) „Nimeni nu poate fi supus torturii şi nici unui fel de pedeapsă sau de tratament inuman ori degradant”.

    Eu as cita si art 23 :
    (1) Libertatea individuală şi siguranţa persoanei sunt inviolabile.

  63. Salutare @Ion, Ma bucur ca te vad 🙂
    It is a great asset.

  64. A, sa nu uit, ca asta am vrut sa spun mai devreme, chiar daca s-a mai spus, poate trebe repetat pt cei mai tari de…”urechi”: in legislatia europeana si in legislatiile majoritatilor tarilor civilizate, chiar daca nu au probleme asa grave ca ale noastre ( la ei intra in discutie cazurile de boala si costurile de intretinere, in primul rand, nu cazuri tragice, cu copii sfasiati de haite de maidanezi si mii de oameni muscati pe strada, ca la noi) este reglementata problema eutanasierii cainilor fara stapani. A fi reglementata inseamna ca nu e interzisa, ci acceptata ca solutie (fie ea si extrema). Iar noi chiar suntem intr-o situatie extrema pe subiectul asta si se impun solutionari urgente.

  65. sa va fie clar. Eutanasierea e buna daca e sustinuta de USL si e rea daca nu e sustinuta de USL. La fel si cu constitutionalitatea ei.
    In plus poate fi rea azi si buna maine si tot asa.

  66. Ion

    Salutare ! 😀

    Poate ca Antonie are in vedere baza justificativa (personal nu stiu care e, ca nu m-am aplecat deloc pe subiect) pe care CC si-a bazat decizia precedenta de neconstitutionalitate la cererea PSD+PNL.

  67. Mih

    Lucrurile sunt surprinzator de simple in lumea civilizata.
    Ieri ma uitam la unul din materialele filmate la aeroport si la coletele trimise international.
    Au gasit in niste cutii niste pui de serpi.
    Rari, unul era pui de piton, altul …. nu mai stiu ce, frumosi in felul lor infiorator, galbeni cu pete maronii, portocalii … verzulii…
    Evaluati la mii de ero/lire pe piata.

    3 erau inca vii, unul – mort.
    Dupa ce au facut actele si demersurile necesare, animalele au mers la eutanasiere pentru ca accesul lor in tara era interzis, nu aveau conditiile necesare pentru a le pastra si nici dreptul legal de a le trimite inapoi.
    Era un specialist printre ei, cu ochii in lacrimi, dar asta era situatia.

    Lucrurile au fost gandite candva, analizate, s-a luat o decizie si acum se aplica.
    That’s all.

  68. bunä,

    ce porcärie tzigäneascä, altzi bani pt. referendum?
    maidanezii uslinosi sunt mai räi decat cei de pe stradä,
    ce nerusinat, si ce golänealä este la gura lui opärilä. un
    mistocar, unde sunt adeväratzii bucuresteni, sä-i cearä acestui felcer maidanez ; DEMISIA, oare nu meritä copii vostrii sä iesitzi
    in stradä??: felcerul trebuie sä meargä acasä, DEMISIA:

  69. Estu

    Roger that !
    😀 😀 😀 😀

  70. iON;

    din toatä inima ,vä doresc sänätate, vouä si copilasilor,
    sä vä aducä numai bucurii, si sä avetzi puterea si norocul,
    sä-i putetzi creste cum doritzi.

  71. viq, păcat că ai șters imnul. Ascultă-mă, nu există simultaneitate. Nu din cauza limitării observatorului, nu există pur și simplu, e în logica naturii. Un singur lucru se întâmplă odată și nimic altceva. Așa e creat Universul nostru. Altfel apare o contradicție majoră. Dacă mai multe lucruri se întâmplă simultan apare o contradicție insurmontabilă. De ce într-o lume cu o infinitate de lucruri care se întâmplă simultan …big-bangul a fost unic. Pentru că pe asta se bazează toată cunoașterea umană.Nu știu dacă știi, dar pentru a explica aparenta uniformitate a lumi a fost inventată expansiunea inflaționară a spațiului, pentru că nu se putea explica formarea aleatorie a neregularităților inițiale prin observarea unei uniformități ciudate a universului. Atunci s-a presupus că spațiul s-a extins cu o viteza infinită instantaneu, nu că simultan au apărut un număr infinit de neregularități. Deci natura are oroare de simultaneității. Teoria expansiunii inflaționistă a picat anul ăsta, dar în locul ei nu a venit nicio idee care să incumbe vreo simultaneitate, exact din motivul invocat al creării unei simultaneități în momentul inițial, care ar răsturna toată cunoașterea. Cele mai rapide fenomene care se pot percepe la nivel de individ sunt cele care se întâmplă într-un …calculator de mare viteză. Frecvența procesorului e la fel de importantă ca și puterea lui. Frecvența dă numărul de operații pe secundă …de operații unice , nu simultane…
    Aparent faci mai multe lucruri deodată. Nu poți respira și înghiți, nici măcar gândi și respira sau scărpina și privi. Starea de conștiență e un moment unic…

  72. Buna ziua, tuturor!

    In Bucuresti problema s-a rezolvat 😛

    “Piedone cere să i se dea problema câinilor și a propus ca fiecare funcționar public să prindă câte doi maidanezi și să îi predea.”

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/oprescu-a-convocat-edilii-de-sectoare-pentru-a-discuta-problema-maidanezilor-evz-va-prezi-1055898.html

    Nu-i de ras, dar mare-i gradina …

  73. Prioritizare: ce este mai important decat viata unui copil, natangule?

  74. au dreptate, dar felcerul OPÄRILÄ, nu vrea sä de-a problema
    cainilor la sectoare, pierde rudele lui afacerile cu maidanezii.

    OPRESCU trebuie sä plece,. urgent.

  75. am citit in EVZ, mama bäietzelului IONUTZ, omorat de mafia cu 4 picioare USL, invitä maine la un mars, aläturatzi-vä dacä avetzi
    constiintzä. cainii trebuie sä disparä, nu referendum si DEMISIA
    felcerului OPRESCU:

    URGENT MAIDANEZUL OPRESCU, TREBUIE DEMISIONAT:

  76. väd cä nimeni nu discutä , de mormanele de cäcätzei dela caini,
    peste tot, pe trotuar, in parcuri, pe iarbä si chiar in nisipul de joacä a copiilor. pe langä blocuri, milioane de muste si mirosuri
    infernale.

    la sutele de boli ce räspandesc maidanezii si rahatul lor, nu s-a
    referit nimeni. o rusine. Bucurestiul este un closet infect si
    vagabondul opärilä, cu palavrageala lui de golan, vrea sä mintä iar
    lumea. nu am auzit pe nimeni, de bolile ce le provoacä maidanezii.
    OPRESCU DEMISIA !

  77. hehehe…. iar a venit piticul cu -1 🙂
    transmite @theo la 15.43 urari de bine lui @Ion, familiei si copiilor si vine piticul cu tastatura de minusuri si paaac ! trinteste minusul.
    E bun de folosit ca antibiotic piticu” deoarece e pus sa distruga tot ce e biotic 🙂 🙂

  78. Viq
    Asta il intreb si eu pe Antoine pentru ca daca citesti motivarea CCR aceasta nu spune, cum auzim pe toate canalele de la ilustrii alesi ca eutanasierea e neconstitutionala.
    Va dau citate din motivarea CCR privind art.1 pct 8 considerat de CCR neconstitutional
    ”. In ceea ce priveste critica de neconstitutionalitate ce vizeaza indrituirea autoritatilor publice de a lua masuri de eutanasiere a cainilor fara stapan, Curtea observa ca textul art.I pct.8 din lege nu indeplineste cerintele de previzibilitate impuse de art.1 alin.(5) din Constitutie. Curtea retine ca textul art.I pct.8 din lege stabileste solutiile preconizate cu privire la obligatia autoritatilor publice de a gestiona problema cainilor fara stapan fara a tine seama de o ordine in care trebuie aplicate, astfel incat autoritatile publice chemate sa aplice legea criticata vor fi puse in situatia de a alege aleatoriu una sau mai multe dintre acestea. Or, solutiile preconizate de un act normativ nu pot fi aplicate in mod aleatoriu, legiuitorul fiind obligat sa stabileasca conditii, modalitati si criterii clare si obiective de aplicare. Astfel, raportat la legea criticata, Curtea observa ca legiuitorul trebuie sa stabileasca o ordine de prioritate cu privire la aceste solutii, iar solutia eutanasierii cainilor fara stapan sa fie aplicata doar in ultima instanta, respectiv numai atunci cand toate celelalte solutii au fost aplicate corespunzator de catre autoritatile locale, dar nu si-au atins scopul de a limita sau de a eradica acest fenomen (cu privire la importanta prevederii ordinii de aplicare a unor masuri legislative, a se vedea Decizia nr.536 din 28 aprilie 2011, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.482 din 7 iulie 2011).

    Curtea retine ca adoptarea masurilor concrete care sa tina sub control fenomenul cainilor fara stapan tine de marja de apreciere a statului, astfel incat legiuitorul este cel chemat sa stabileasca conditiile normative concrete in care fenomenul cainilor fara stapan trebuie gestionat.

    In acest sens legiuitorul este obligat, ca si cerinta constitutionala, sa implice si sa responsabilizeze autoritatile publice locale, inclusiv prin sanctiuni de natura contraventionala sau penala, pentru a se evita recurgerea la masura eutanasierii. Totodata, Curtea mai observa ca, prin Hotararea din 26 iulie 2011, pronuntata in Cauza Georgel si Georgeta Stoicescu impotriva Romaniei, paragraful 58, Curtea Europeana a Drepturilor Omului a stabilit ca gestionarea acestei problematici – a cainilor fara stapan – nu tine numai de autoritatile publice centrale sau locale, ci si de societatea civila, ceea ce in sistemul normativ intern echivaleaza cu obligarea asociatiilor ce au ca obiect de activitate protectia animalelor sa contribuie in mod efectiv, inclusiv material, si nu numai declarativ, la aplicarea solutiilor prin care se urmareste gestionarea acestui fenomen”‘.
    Linkul il aveti aici
    http://www.dreptonline.ro/decizii_recurs_constitutionala/detaliu_decizie.php?id_decizie=404

    Salut Last
    Vad ca Uranus inca te bantuie. Acum lasa-l pe Saturn sa-si desavarseasca opera.

    Doamna Theo,
    multumesc pentru urari

  79. @ioane
    transmite-i rogu-te, soacrei omagiile mele respectuase si sa vada ultima mea postare cu mai putine Ugro si mai multe Finnic- e 🙂

  80. purly,

    de ce nu vrei sa fii rezonabil?De ce le intorci mereu ca la Ploiesti?
    Cel „mai curat si cinstit”guvern uslamist s-a intrecut pe sine cu OUG-rile,de a intrecut in nr.toate guvernele precedente,de ce nu se grabeste acum sa mai dea un OUG care chiar se impune?
    Suntem o societate libera(cel putin sper sa fie),nu agreem monopolul statului si nu suntem de acord cu statul asistential,numai ca recunoastem si acele atributii pe care trebuie sa le onoreze prompt si responsabil.

  81. „Eutanasierea e buna daca e sustinuta de USL si e rea daca nu e sustinuta de USL. La fel si cu constitutionalitatea ei.”

    As mai indrazni inca odata sa fiu echilibrat si sa zic ca … reciproca-i la fel valabila.

    Acum TOTI cei implicati in lupte politice se bat sa castige „teren” dintr-o problema la care au fost la fel de … impotenti pana acu’. In mod corespunzator, nici sustinatorii vreuneia din parti nu se poate detasa de pornirile populiste.

    Eu imi afirm deschis dorinta de a fi rezolvata problema, inclusiv printr-o masura extrema cum este cea cu eutanasierea.

    Nu ma pot opri insa sa ma intreb care vor fi schimbarile de opinii imediat DUPA ce va incepe o asemenea campanie. 

    Voi fi sec. Sa zicem ca USL se dezlantuie si vrea sa scape de maidanezi intr-un an.

    Asta va insemna (doar pentru Bucuresti) cate 6000 de maidanezi eutanasiati pe luna. Cum va aparea la TV piramida (lunara) de lesuri canine cu baza cat a unui teren de handbal si inalta de vreo 10 (sau mai multi) metri!?

    Cum voi explica eu vecinilor ce se intampla in Romanica, mai ales ca in UK au fost omorati de pilda 16 oameni din 2005 incoace (cel putin 2 anul asta)? 

    Habar n-am, astept sugestii. Ma risc oricum sa ma descurc singur, numai sa se rezolve problema

  82. Mă păcăliciule:

    Scapă USL de români de la o zi la alta, chiar nu știu de ce-și mai face probleme de conștiință cu maidanezii. Cu moartea copilului n-au probleme de-ălea, măh?

  83. „CAND OMUL DEVINE JAVRÄ”

    fenomenalä caracterizare, pt. OPRESCU; PONTA; CÄCÄRÄU; etc

  84. E mai ușor să dai lovituri de stat decît să aduni niște cîini de pe stradă?

  85. Mih,
    nu pune totul la inima.Doar cunosti bine tactica uslamista.

    Si acum sa-tl marturisesc o teama de-a mea.Stii ca eu iubesc nespus de mult animalele (cu exceptia serpilor si sobolanilor,culmea -primul il devoreaza pe al doilea),de aceea prevad ca se va ajunge din nou la un carnagiu daca se da liber eutanasierii.Ma doare sufletul gandindu-ma la niste bieti catelusi care abia au venit pe lume si trebuie s-o paraseasca,ca nu-mi imaginez o explozie de entuziasti gata sa adopte zeci de mii de catei.

    Si in Cluj s-a facut mult pt. protectia cetatenilor dar si pentru ocrotirea animalelor.Cu cainii (facand exceptie groapa de gunoi de la periferie) numai avem prea multi caini pe strazi si printre blocuri..In schimb s-au imultit pisicile.Inainte aveam 3-4 caini si nicio pisica,acum s-au inversat rolurile.Cunosc multi vecini care au adoptat 2-3 caini maidanezi si ma intalnesc cu ei cand ies cu Kino la plimbare.

  86. Obiecția constituțională n-a fost pe eutanasiere ci pe condiții tehnice juridice care dacă sînt frumos înlăturate totul poate deveni cît se poate de constituțional.
    Cînd au răsturnat România cu susu-n jos anul trecut n-au avut nevoie decît de cîteva ore (și i-a durut în cot de constituționalitate) ca să dea de pămînt cu statul de drept.
    Acum e vorba de viața unor oameni, mă-nțelegi? Care valorează pentru uselei mai puțin decît o ceapă degerată. Stați pe-o oală sub presiune care se tot umflă și este posibil în curînd să trebuiască să vă adunați de pe ziduri cu mopu.

  87. Buna sa-ti fie si tie inima Filadel,

    Cand zisei TOTI, îi inclusei şi pe uselişti in galeata impotenţilor şi profitorilor. Nu cred ca mă auzi cineva spunând ca aştia-s … de la pension. 

    Îmi pun problema însă că, dacă rezolvă problema, o vor utiliza electoral cu o mare ardoare şi vă vor lăsa in … offside. Numai eu vad ca jocu’ doctorului e din acelasi scenariu in care se „agata” cat mai mult si din cei pro si din cei contra?

    Daca numai eu vad, criticati-l in continuare ca vrea referendum si faceti-i jocul. Asta vrea si el, nu … referendum.

  88. filadel,

    buna remarca ta:e mai usor pentru uslasi sa dea o lovitura de stat,decat sa gestioneze corect si european o problema administrativa.

  89. Nope Filadel
    Nu le da mai mult IQ celor 70 de deputati apartinand Grupului parlamentar al Partidului Social Democrat si 54 de deputati apartinand Grupului parlamentar al Partidului National Liberal. Daca citesti motivarea inconstientilor iti vine sa-i trimiti la psihiatru.
    Poftim exemplu de ipocrizie a grupului infractional organizat
    ”Eutanasierea este deci individuala, si nu colectiva, iar comunitatile nu pot decide in niciun caz eutanasierea cainilor – mai ales ca acestea vor fi tentate sa opteze ab initio pentru aceasta masura. Se sustine ca aplicarea masurii eutanasierii nu poate depinde de puterea de decizie a comunitatilor locale, intrucat in Romania legea trebuie sa se aplice in mod unitar, la nivel national. Ca neajuns al acestei masuri este dat exemplul cainilor fara stapan care migreaza din unitatea administrativ – teritoriala in care s-a decis aplicarea masurii eutanasierii in unitatile invecinate in care nu se aplica o asemenea masura.
    De asemenea, eutanasierea in masa a cainilor fara stapan va periclita insasi existenta rasei comune si va produce dezechilibre previzibile, ceea ce incalca dreptul populatiei la un mediu sanatos si echilibrat ecologic.”

    In aceasta logica a lor cum propune Oparila referenduum

  90. ion

    acel document este opera unor analfabeți funcționali care n-au proprietatea termenilor (dacă n-o fi pleonasm).

  91. păcala

    nu cred că pot să te înțeleg.

  92. si eu am copii, si nepotzi, mä ingrozesc gadindu-mä cä
    in romania se plimbä cu copilasi, prin rahatul de caine,
    mustele,tzantzarii si sobolani , vietzätzi inrudite cu uslinosii, le
    intoxicä viatza.
    criminal . este acest sisten de Javre USL

  93. filadel,
    nu incerca, uslinosii nu pot fi intzelesi, nu se intzeleg nici ei.

  94. ion,

    totzi functzionarii lor sunt DOTTORE,sunt rudele, prietenii, amantele.

  95. Ion

    Am pricipit.
    Mersic 😉

    As minti dac-as zice ca nu banuiam o interpetare de genul asta.
    Altfel nu avea logica, asa cum specificam si lui Antoan la 11:25.

    Pentru ca articolele alea invocate de mama baiatului sunt extrem de clare.

  96. Pacala

    …TOTI cei implicati in lupte politice se bat sa castige “teren” ..

    Nu vad de ce am rupe lupta politica de scopul ei.

    Da, la momentul To, o tabara politica a sustinut eutanasierea cainilor sub motivul ca acestia sunt un pericol pentru siguranta cetatenilor…
    …. celalta tabara, tot politica, s-a impotrivit sub motivul ca se exista alte masuri ce se pot lua, mai putin radicale, pentru a preintampina acest pericol.

    La momentul ulterior, T1, pe Pacala il papa Grivei.

    De ce acest eveniment nu ar trebui folosit pe terenul politic ???

  97. Am remarcat ieri,excelente, interventii a lui @Ion. Si astazi asisderi. Este o placere sa citesc argumentatia. bine ai venit :).

    Concluziile mele :

    a) O OUG nu ar incalca constitutia daca este conforma restrictiilor ccr (iar TB a cam dat directia cam cum trebuie sa arate). Acest OUG ar avea usor caracter de urgenta.
    b) Nu as fi de acord ca, aceasta ordonanta sa se bazeze pe faptul ca avocatul poporului nu va seziza la ccr, sau va incalca o lege constitutionala, trimiterea la MO sa fie „manevrata” etc. (Av. Pop de aia a fost pus acolo, sa nu sezizeze – NU este asa @purly, @pacalici,@antonie si ceilalti uslamisti?).

    si acum un pic nervos:

    c) Unde dracu’, au fost cretiniii care au votat usl, au sustinut, sustin usl, si acum vorbesc de respectarea constitutiei, dupa ce anul trecut usl a avut incercarea (partial reusita) de lovitura de stat.? Voi sunteti ultimii care aveti dreptul sa va exprimati o parere…….este ca si cum un violator mi-ar vorbi de cinste , corctitudine, respectul aproapelui……si mai lasati-o naibii cu sofismele proaste.Aha… Imi aduc aminte cu ce erau ocupati…erau ocupati sa dea vina pe lasitatea generatiilor trecute…sa spuna ca toti sunt de vina….unde dreaq’ gasesc o lamie?

  98. pentru că nu se va rezolva problema. Tabăra care s-a împotrivit nu va accepta că a greșit, ori tocmai ea trebuie s-o rezolve, iar opoziția de acum nu trebuie să folosească temele pe baza cărora a pierdut când era la putere, ci cele cu care a câștigat actuala putere.

  99. Scuze ca m-am aprins un pic, dar mi s-a parut o bataie de joc sa vorbeasca de constitutionalitate, sa aminteasca de ea , cei care s-au folosit de ea ca sa dea lovitura de stat…….Sry, acum m-am calmat, nu mai injur si folosesc cuvinte mai putin aprige. 🙂

  100. Viq,

    Ce fuse in T zero … fuse

    Ce vrusei eu sa spun este ca, USL va profita cu atat mai mult cu cat e mai mare isteria ACUM. 

    Le va furniza si alibiul beton pentru excese dar si lozinca de la Tn, simpla si … previzibila:

    „pana acum nimeni nu fuse in stare sa rezolve problema si iote … noi o facuram”

  101. @eugeni, eu zic sa ramai nervos, ca iti sta bine asa 🙂
    Stay on Track !

  102. Pac

    Numa’ s-o faca !
    Sa lase si libertate totala justitiei si sa nu se mai bage ca musca-n… in… in lapte,
    ….. sa termine si cu manipularea prin media,
    ….. sa scuture zdravan pomu’ bugetar, sa raman max 30% din cati sunt…
    ….. sa absoarba fondurile puse la dispozitie de UE..
    …. sa lase sectoarele economice sa se dezvolte pe piata libera dupa cat le tine competenta..
    … sa inceapa privatizarea curatarea invatamantului…
    … sa lase din brate derbedeii prinsi de DNA, ANI, DIICOT…samd..
    …. sa faca privatizari corecte/legale..
    … sa semneze contracte in beneficiul poporului roman..
    …. sa ………………………sanatate……..
    … sa……………………… 🙄

    .. si atunci n-am nimic impotriva sa ramana si la guvernare !

  103. Pippidi intreabä pe care maidanez, il sacrificäm primul?
    pe ea, apoi guvernul maidanezilor, PONTA

  104. MAIDANEZUL PONTA, din urä nu vrea sä simplifice totul,
    nici o räspundere nu vrea sä-si ea, dar este de acord cu Referendum- vrea sä facä rost de bani??????????

    dece referendum cand ei nu tzin cont de el?????????

    CE NEMERNICIE; CE GOLICIUNE MINTALÄ, din ranchiun face
    totul pe dos, in detrimentul romanilor.

    PONTA NU ESTE ZDRAVÄN: JOS CU JAVRA ASTA CONTROVERSATÄ

  105. TDS,

    mersi pentru imbold…… 🙂

    Astept, cu neradare, primul articol a lui @tds alias @lnm la copac 🙂

  106. b ai olteani imputiti de usl-isti fac pariu ca sinteti olteni, dragi copaceni sa faceti o analiza a oltenilor cu functii la conducerea tarii si o sa vedti citi olteni au puis umarul la distrugerea tarii,vorbesc dupa anii 90,si acum vin idiotii si ne tin lectii de morala, usiiiiiiiiiiiiii ma de acia nu mai incercati sa bagati batul pe rost, de unde stiti ma voi ca si eu sint platit sa postez pe aici, sa va luati si voi si tot neamul vostru de borfasi … de pe meleagurile mele M…. cu picamarul de la toti romanii de isi iubesc tara

  107. Tais

    Si Nea Marin tot oltean fu !

    Iar daca dai drumul cuvintelor poate iti versi frustrarea actuala un pic, dar sadesti viitoarele frustrari.
    Las-o mai moale.

  108. tais,

    vorbesti colorat, strident de colorat. 😳

  109. Fini

    Bonsoar 😉
    Scuze in numele amicilor mai furiosi.
    Toti suntem cateodat 😉

    Noroc ca nu in acelasi timp 😀 😀 😀

  110. He he!

    Fini

    noi sîntem copii cuminți în exprimare. Să vezi pe FB cu ce termeni sînt tratați useliștii și de către cine.

    tais

    e ok să-i porcăiești pe politicieni că merită dar nu cred că vom cîștiga mare lucru dacă-i luăm la refec pe criterii etnice (??) 😆

  111. culmea este ca sint din OLTENIA, SI CHIAR NU VA INTELEG ATITUDINEA LUNDU -LE PARTE LA ALDE PACALA, PULIRY, ANTONIO, SI ETC, AM IMPRESIA CA SINT ACEEASI PERSOANA SI ISI SCHIMBA NUMELE, PROBABIL va plac comentariile lor ca ii fac pe ceilalti sa le respunda si implici mai multe comentarii la un articol, ati citit ca pe CURENTUL , la articolele lui mamaie TIA , cele mai urite comentarii erau scrise din redactia lor, imi place cum scrieti articolele dar la urma va schimbati, prin atitudine, scuze poate gresesc eu.

  112. „Pentru lacrimile butaforice de curvă bătrînă, de codoașă centuristă care vrea un mandat la un bordel mai central, primarul Sorin Oprescu ar trebui scos cu șuturi în cur din Primărie și din viața publică. Cu șuturi în cur, îndesate, și cu palme peste cap, apăsat, acompaniat de înjurături grele. Cum, mă, nenorocitule, să piși ipocrit ochii ăia de șmecheraș ieftin, de fiu de securist crescut în hailaiful putred al politrucilor bucureșteni, pentru un copil pe care nu l-ai cunoscut niciodată, pentru care nu ai făcut nimic, de care nu te-a durut nicăieri? Cum e, mă, hahalero, posibil? Iaca e: primarul Oprescu, chintesența miștocărelii de băiat de centru, de leneș care o freacă în pat pînă la amiază, s-a dat cu poporul. Pe cadavrul făcut terci de colții unui maidanez, care maidanez lui Oprescu i-a sugerat doar o nouă idee de supt niște bani de la buget. Atît a făcut Oprescu în cinci ani de Primărie în chestiunea maidanezilor: l-a întrebat pe fi-su dacă nu are niște prieteni pe numele cărora să treacă niște bugete pentru, sanchi, “dogtown”. În timpul ăsta, pînă și legiștii care văd cadavre zilnic au avut ocazia să se cutremure autopsiind bucureșteni vînați de maidanezi sălbăticiți. (…….)”

    http://prisacariu.ro/2013/09/05/referendumul-lui-oprescu-canalizarea-cinica-si-macabra-a-neputintei-frustrarii-si-urii-cetatenilor-catre-ei-insisi/

    Da, Filadel (20:26) subscriu la ce spui, e foarte corect! Cu o completare: alaturi de politicieni, i-as baga in…aceeasi oala si pe toti postacii si trollii lor, ca merita cu varf si indesat.

  113. Viq,
    @ 20,17

    tu nu esti responsabil de ce dam noi pe goarna. 🙂

    Fila,
    @ 20,26

    vezi, d-aia nu ma prea atin pe FS. 😛
    Oare Frunzaverde este un porc mai „fin” , mai cu fainosag (e de-al meu) fiindca-i de la vest, decat „imputitii” de la sud-vest? Patriotismul local nu are ce cauta in cazul acesta.

  114. Antoan

    1. Nu eu ti-am bagat „imnu'” la tomberon si drept urmare nici nu-l scot de-acolo.

    2. Am irosit un quintal de litere d-am-proasta.
    Reiau doar ideea :
    „In esenta, da.
    Totul in Univers este organizat pe criteriul prioritatilor. “De fiecare data cand vrei sa faci ceva, ai altceva de facut mai intai !”
    Dar la scara la care discutam asta ne impiedica sa actionam constructiv.”

    Daca vrei sa pricepi, o poti face si fara alte argumente.
    Daca insa vrei sa dezbati fizica cuantica, astronomie galactica si filosofie comparata, ma indoiesc ca incapi la umbra pomului.
    Eu cel putin chiar nu ma bag 🙄
    Prea sunt ocupat cu viata normala. Mai bine fac o poezea 😀

    3. „.. opoziția de acum nu trebuie să folosească temele pe baza cărora a pierdut când era la putere, ci cele cu care a câștigat actuala putere..
    Nu esti singurul care are o asemnea parere.
    E cel putin discutabil.
    Eu nu as merge pe ideea asta.

  115. tais, 🙂
    @ 21,05

    eu traiesc printre olteni si crede-ma ca „am intalnit si olteni…….faini”.
    Uite ca la Copac poate sa-si spuna parerea si PACALA, PULIRY, ANTONIO, SI ETC, ; asta nu inseamna ca suntem de acord cu ei fara rezerve, se vede din comentarii.
    Cred ne-am plictisi daca am canta toti pe aceeasi coarda.

  116. tais

    nu le ținem partea, ba dimpotrivă, dar nu pentru că s-au născut în oltenia ci pentru ceea ce spun și fac.

    Purly, de exemplu, este sibian cu ascendență slavo-saxonă (scuză-mă, Purly, dacă greșesc!!!). După metoda ta ar trebui să-i înjurăm pe ardeleni, nemți, ruși și la coadă pe englezi. 😆

    Sper că n-am fost offtopic.

  117. Din cate vedem, nici azi nu s-a intreprins nimic pentru a impiedica repetarea tragediei lui Ionut. De la cate trupuri sfasiate de caini situatia devine „de urgenta”?
    P.S. Cand mi-aduc aminte de celalalt mare drob se sare (vezi avertismentul Andreei Pora si cele 5 colibe ale Unchiului Bucur)…parca vad carul cu boi al lui Grigorescu intors pe dos: boii la carma, omul sub bici. Ei sunt doi, el e unul…deci e democratic.

  118. Tais

    Corect.
    Comentariile sunt semnul ca are loc o discutie.
    Si asa cum am mai zis, asta e rostul pomului si asta e rostul pentru care fiecare dintre noi isi rupe cateva minute din viata zilnica ca sa treaca pe aici.

    Nu articolele noastre !
    Daca vei analiza atent vei observa ca in majoritatea cazurilor sunt doar un punct de plecare. Uneori nici macar atat 😉
    Nu suntem televizor 🙄

    Iar cei incriminati, pe care eu nu cred ca-i avantajez/protejez deloc, sunt totusi romani.
    Cu care vrem-nu vrem, incercam sa formam un popor.
    Ca reusim sau nu, sau din vina cui nu reusim.. e alta poveste.

  119. @all:
    Eu cred ca alde antonie, purly, pacala, chinezu’, nostradama, john si celelalte creaturi care se scarpina de tulpina CDP (sau isi lasa darele la radacina) sunt utili doar in masura in care ridicolul parerii lor este evidentiat in mod clar. Adica: lasati-i sa vina, dar spurcati-i pe cat merita. Argumentele lor sunt deja in domeniul public (A3, SRS, Nicolicea,…), dar contraargumente valoroase ca acelea ale lui @ion, @mih, @theo si altii par sa fie (inexplicabil…) inaccesibile „opozitiei oficiale”. Dati-le idei, copaceni, sa nu zica dupa aia ca nu i-a dus capul!
    P.S. A porci un porc nu este incriminabil. Nici mai multi.

  120. betivul FRUNZÄVERDE, tot s-a dus la uslinosi, ca mason maidanez,
    trädätor si betziv, poate täia frunze la caini, si sterge ………..la nebuni, oprescu, ponta ETC
    MARE CINSTE FACE TRÄDÄTORUL BETIV, MASONILOR,
    SUNT MAI MULTZI MAIDANEZI MASONI:

  121. OPRESCU trebuie sä ducä la puscärie.

    solidaritatea maidanezilor a ucis un copil.

    pe stradä PT: COPIL , nu este nimeni, dar urlau pt. CALAFAT

    RUSINE SÄ VÄ FIE ROMANI:

  122. Aduc din Gradina un comentariu de-al Norei:

    Tia Serbănecu :
    “Complicii
    Pe zi ce trece devine clar că nici guvernul și nici primarul general n-au niciun interes să rezolve problema câinilor vagabonzi. Întâi, fiindcă nu-s capabili și apoi fiindcă au angajamente la maidanezi. Liderii USL au semnat protocol (pre-electoral) și cu Federația Iubitorilor de animale pe străzi reprezentată de câteva triste celebrități printre care și fosta turnătoare la Securitate, Paula Iacob, avocata câinilor și comentatoare universală la tv (nunți, botezuri, aniversări). Așa că dl. Ponta a pasat problema la Parlament cerându-i „o soluție rapidă și eficientă”. Nu, zău? Dar când a găsit Parlamentul o soluție rapidă și eficientă la ceva? După ce, metaforic vorbind, iar a jucat baschet în timpul tragediei din Tei, premierul a mârâit la dl. Băsescu („el n-a rezolvat problema când era primar”) uitând ce tămbălău au făcut și acum 12 ani, apoi s-a spălat pe lăbuțe. Trimițând eutanasierea la Parlament – care, oricum, e inert. La rândul său, primarul general (r) Oprescu a expediat problema către referendum refuzând să demisioneze: „și dacă-mi dau demisia, nu mai aduc copilul înapoi”. Păi, după logica asta, niciun criminal nu trebuie pedepsit fiindcă e degeaba, mortul de la groapă nu se mai întoarce. „Trebuie să ne unim forțele pentru a acționa constructiv” – a zis dl. Oprescu al cărui fiu și amicii acestuia au o asociație care face afaceri profitabile cu câinii”….

  123. @antonie: LYS Antonescu este magistrala, viespe care esti!
    P.S.: …mai putin pe persoana fizica

  124. Constat că există oameni care pot adera 100% la politica lui Băsescu cu condiția să NU se pomenească sub nici o formă numele personajului sau meritele lui.

    Cum se numește asta? 😆

  125. Noapte bună copăceni! Filadel out!

  126. Noapte buna, Fil.

    Ai prins quinta 😀 😀 😀

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s