Cianura și picătura de ploaie

Nu pot să nu mă gândesc că trebuie să ai o anumită limitare în puterea de înțelegere (este un eufemism la adjectivul tembel în toate accepțiunile cuvântului) dacă te-ai așteptat ca votând usl-ul, așa cum se laudă explicit sau implicit unii, ca acesta, usl-ul, să își respecte promisiunile electorale privitoare la RMGC, la câini, locuri de muncă, etc, când au știut că venirea lor la putere s-a bazat pe încălcarea constituției și a principiilor statului de drept.

Întreb și eu, dacă acum ar vota 70% din parlament pentru Roșia Montană, asta nu este voința populară ?
Că așa ziceau toți idioții care au fost de acord cu încălcarea constituției: Dacă așa votează parlamentul, adică noi, atunci de ce să nu îl suspendăm ?”.
Și mai ziceau, aceeași de dinainte, nu există dictatură parlamentară, ce este aia dictatură parlamentară ?
Că doar parlamentul „e poporu’, e noi”. Ia să îi văd acum dacă parlamentul ar vota PENTRU Roșia Montană și ar spune că ei au fost aleși și ei sunt poporul, tot așa ar gândi ?

Mai aștept ca Traian Băsescu să ceară un referendum (după un an) care să treacă cu 35% prezență ca să îi aud pe idioți cum răcnesc că nu este democratic ca 30% din populație să decidă pentru restul de 70%. Că trebuie quorum de 50%. Aproape că aș dori să se întâmple asta ca să se lămurească și tembelii (în sens de spălați la creier).

Eugeni

179 responses to “Cianura și picătura de ploaie

  1. Cand va intelege toata lumea ca Piata Universitati a fost o mare diversiune creata de usl?! 🙂 🙂 🙂

  2. Și dacă ar vota și dacă nu ar vota …tot voință populară se cheamă. Asta este democrația. Parlamentul ales democratic decide și când tace. Dacă EL stabilește pragul la referendum, acel prag este hotărât democratic …dar ține cont că în spiritul democrației nu se bănuiește că un actor politic se folosește de prag doar ca să-și apere pielea. Sigur e perfect democratic…dar și democrația are părțile ei rele și cum nicio folosire a portițelor de scăpare a șmecherilor nu rămâne nepedepsită, folosirea șmecheriilor amână doar pedeapsa populară și o mai și întărește… Ce poate fi mai tragic pentru un actor politic venit pe valurile entuziasmului popular decât să-și trăiască …extincția politică …L-am apreciat mereu pe Emil Constantinescu, de numele căruia se leagă singurele succese istorice ale poporului român din ultimii ani, pentru demnitatea cu care s-a retras pentru ca realizările lui să dăinuie.

  3. Buna dimineata!

    „Aproape că aș dori să se întâmple asta ca să se lămurească și tembelii”
    Eugeni, problema e ca NU se vor lamuri. Cel putin, marea lor majoritate.
    Aia care au fost spalati eficient NU mai au in dotare CU CE sa se lamureasca, li s-a atrofiat pana la disparitie circumvolutia…Poate mai exista o sansa pt cei afectati mai putin, cu conditia sa-si doreasca aceasta sansa.
    PS
    Da, Emilica nu trebuie uitat: „succesul” istoric de necontestat e cel recunoscut de el insusi, fara falsa modestie: l-a invins sistemul.
    De aia il si „iubesc” unii si-l apreciaza…

  4. @veve

    Probabil, prea tarziu… 🙄

  5. Eu mai cred ca o parte din votantii USL sunt cei care au stiut, au asteptat, si-au dorit ca USL sa nu-si tina promisiunile de genul RMGC.
    Cam din categoria asta sunt postacii care ne viziteaza 😉
    Parerea mea.

  6. neata,

    când au știut că venirea lor la putere s-a bazat pe încălcarea constituției și a principiilor statului de drept.

    oare au stiut?
    oare le-a pasat in cazul in care au stiut?

  7. Buna dimineata! Am gasit un manifest dragut pe care nu ma pot abtine sa-l impartasesc cu voi. Cititi-l, o sa va placa. E un fel de urmare la „jos capitalismul”. 🙂
    http://www.criticatac.ro/23416/manifestul-mana-de-lucru-roia-montan-mai-mult-decit-roia-montan/

  8. Da, l-a învins sistemul, dar marile lui realizări rămân. O mare realizare a lui este distrugerea structurilor economice comuniste. Fără acest gest politic important democrația nu se putea înfiripa. Aici a fost marea lovitură dată …sistemului

  9. hai, ca m-am distrat chiar de dimineata la o asemenea gindire profuuuuunda:
    L-am apreciat mereu pe Emil Constantinescu, de numele căruia se leagă singurele succese istorice ale poporului român din ultimii ani, pentru demnitatea cu care s-a retras pentru ca realizările lui să dăinuie.
    care or fi realizariliiiiii lui umilica care s-a declarat invins de sistem? care a fugit ca lasul!? care apoi s-a aliat cu iliescu & haita rosie, el devenind la rindul lui rosu ca bolsevicul?

  10. Skorpy

    Ceva despre „realizarile istorice” in plan economic („15000 de specialisti”),
    despre „marile privatizari” , ne mai aducem aminte.

    „Convenţia [EC presedinte] n-a reuşit decât doborârea recordului de privatizări eşuate: aproximativ 1.000 dintre contractele de vânzare încheiate de Fondul Proprietăţii de Stat, în perioada 1997 – 2000, au fost reziliate ulterior.”
    Exemple: Combinatul Siderurgic Resita, Semănătoarea, Tractorul Braşov, SIDEX, Avioane Craiova etc care au cam MURIT!!!
    Si asta pt ca:
    ” (s-)
    a cedat presiunilor venite din partea sindicaliştilor sau ale managerilor care gestionau adevărate mecanisme de căpuşare a acestor societăţi.”
    Plus falimentele bancare de rasunet: Bancorex, Bankcoop.
    Singura privatizare notabila ar fi „Romtelecom, singura mare vânzare din perioada Convenţiei, a adus la buget cam 375 de milioane de dolari, pentru un pachet de 21,21% din acţiuni. O sumă considerată cu mult sub valoarea de piaţă, mai ales că Romtelecom deţinea monopolul în domeniu.”

  11. Buna dimineata !!!!

    elsewhere

    Manifestul ala seamănă al dreaqu de bine cu Meritocratia marca Primola …este la fel de arogant si de extrema stanga .

  12. Sa nu se faca confuzie cu Piata Universitati din 2012,ma refer la protestele asa zisilor tineri liberi nemanipulati care protesteaza de cateva zile in Piata. 🙂 🙂 🙂

  13. 2012: „privatizarea ucide”
    2013: „capitalismul ucide”
    Aceeasi Marie, aceeasi palarie…

  14. …și ce e rău să spui că sistemul mafiot pe care l-ai deranjat te-a învins? E un mod demn de a te adresa poporului și a-i arăta care este adevărata față a politicienilor. Cu cine se lupta el atunci? E mai bine să te pui în frunte și să învingi poporul cu ajutorul sistemului mafiot? De ce-l criticați acum pe Ponta. Pentru că e pe cale să preia supremația sistemului?

  15. Mih, Vorbești de funie în casa spânzuratului. Bancorex, Bankcoop…? Păi cine s-a ascuns de dreptatea lui Constantinescu câțiva ani buni până sistemul a rezolvat problema? Cine l-a activat? Sfântă naivitate, numele tău e Mih…labe1…

  16. Buna dimineata!
    Hai ca m-am distrat ,ascultand aberatia fara margini cu milica si realizarile lui epocale.
    Si eu l-am votat si mi-am pus mari sperante in d-l geolog.Si s-a ales din sperantele mele doar praful.Un adevarat om de stat nu se retrage din viata politica fara a lupta pana-n final,nu-si abandoneaza crezul politic/decat in cazul ca n-a avut niciodata asa ceva.
    @ antonie ,daca ar fi adevarat ce spui,Milica a fost deranjat de sistemul mafiot,atunci de ce mama dracu’ s-a aliat cu Iliescu si clica lui mafiota,cu neocomunistii si securistii?Cine sunt cei care l-au deranjat?Sunt cumva extraterestrii?

  17. Mih,skorpi ,va salut.
    Argumentele voastre privindu-l pe Milica sunt imbatabile si subscriu si eu la ele.

  18. Ati vazut ce poate face un derbedeu ce se cuibareste la Copac?
    Deturneaza sensurile adevarate ale discutiei initiale si vrea sa-i faca statuie lui Milica. Noroc ca-i atat de prost incat foloseste drept material kkt bolsevic. Partea nasoala-i ca pute al dracului si strica atmosfera sub Copac.

  19. ‘Neata !

    Eugeni
    Bun material.
    Declanseaza, sau ar trebui sa declanseze, un proces de minima analiza si intelegere a problemelor care ne pasc. Nu doar cele pe care le avem acum ci, cum zic, a celor mult mai mari ce vor veni curand cauzate de cele prezente.

    „…parlamentul „e poporu’, e noi”. Ia să îi văd acum dacă parlamentul ar vota PENTRU Roșia Montană și ar spune că ei au fost aleși și ei sunt poporul, tot așa ar gândi ?

    Raspunsul este dat de realitatea din piata si de pozitia expusa de reprezentantul lor beton, domnul Anton.

    Reinstalarea societatii comuniste este in plina ofensiva.

    Sa fiu mai punctual.
    In optica lor deciziile Parlamentului/MAN sunt sfinte si nu trebuie sa respecte absolut nici o regula. Daca Parlamentul decide ca mandatul actualilor deputati si senatori isi prelungeste durata de la cei 4 ani la parlamentarism pe viata, dupa capul lor mic e corect, ca Parlamentul e … reprezentantul ales al poporului 😉

    Tu te intrebi daca decizia Parlamentului ar fi (sau ar parea sa fie) impotriva vointei manifeste a poporului – in cazul nost socialistii aia adunati acum in piata.
    Nu va fi.
    Dintr-un motiv simplu.
    Iesirea celor din piata este comandata de decizia pe care Parlamentul intentioneaza s-o ia. EI (politicienii din Parlament) sunt cei care ii scot pe gusteri ca sa-i dea „parfum” popular deciziei. That’s all. Decizia-i luata.
    Nu piata „cere” ceva ci parsivii comanda pietei sa se faca ca cere.

    Daca s-ar intampla ca un grup sa faca o manifestatie necomandata de „alesi”, imediat apare contramanifestatia si treaba-i „rezolvata” = divergentele nu se transeaza in strada, decid alesii. Punct.

  20. Lasati-i naibii de chibiti…
    Cum se perimeaza unul,cum este inlocuit…cu altul de aceeasi categorie..
    „Activismul” este atit de extins si captusit..cum nici nu ne-am dat seama…
    A fost nevoie sa VEDEM cum si in ce mod a dat rezultat SCOALA POLITICA de stinga ca sa realizam unde suntem…
    Cursurile au inceput dinainte de 1989…diversitatea,modalitatile de atragere,sumele ENORME de bani folosite pentru finantarea PROPAGANDEI de stinga au produs pe banda rulanta generatia II-a a sistemului lui Ilici.

    Se pune intrebarea:Cite informatii au avut si au difuzat factorilor decidenti serviciile secrete??
    Nu pot sa cred ca un sistem MAFIOT ,o clasa politica formata pe JAF,SPOLIERE,pe HOTIE ,pe SMECHERII si MINCIUNA,o clasa polituica care a adus Romania in SARACIE exrtrema,care a pus mana pe Putere prin ABUZ si FORTA poate fi consolidata ,IN CONTINUARE….poate sa intoarca calea democratica spre vest si sa ne aduca in bratele colosului totalitar rusesc..

  21. Cateva nume legate de Bancorex: Vacaroiu, Adrian Costea, Viorel Hrebenciuc, Adrian Nastase, Iosif Boda, Melescanu etc.

    „În perioada 1994 – 1996, Guvernul Văcăroiu a contractat diverse bunuri și servicii fictive, în valoare de cel puțin 30 milioane de dolari, iar banii au fost plătiți de Bancorex. Adrian Costea, persoană cu cetățenie franceză și română a servit ca partener de afaceri cu România în aceste acțiuni. În timpul încheierii contractelor cu România el era recunoscut ca fiind consilier extraordinar al președintelui Ion Iliescu.”

    „Printre persoanele în conturile cărora au ajuns banii lui Costea se numără Adrian Năstase (prim-vicepreședinte PDSR), Viorel Hrebenciuc (deputat PDSR), Nicolae Văcăroiu (senator PDSR), Teodor Meleșcanu (presedinte ApR), Iosif Boda (deputat ApR), Mircea Coșea (deputat, ex-ApR, ulterior în UFD), Răzvan Temeșan (fost director Bancorex)”

    „În anul 1999, ministrul finanțelor a alocat de la buget o sumă de aproximativ 400 de milioane de dolari (4.128 miliarde lei vechi) pentru a sprijini financiar BANCOREX, ca urmare a creditelor neperformante acordate de Răzvan Temeșan[9]. Până în 1999, statul a dăruit în total BANCOREX circa 900 de milioane de dolar”

  22. Si gata, nu mai raspund la provocari! :mrgreen:

  23. Dora,
    Servus!

    Cum bine puncteaza Skorpy si subliniezi si tu, alaturarea lui Milica de Ilici KGB-Iliescu si as adauga lista de intelectuali-sustnatori-ai-Cacaraului (2009) pe care a initiat-o, ii definesc „valoarea istorica”.
    Si PUNCT pe subiectul asta!

  24. Elsewhere

    Infiorator.
    Intr-adevar, e acelasi sentiment pe care l-am avut cand am cetit prima data tembelismele meritocratice ale Primadonei.

    Numai ca de asta data nasoiul meu zice ca e treaba mai serioasa.
    Primo e un amator.
    Aici avem de a face cu profesionisti 👿

    Pretentiile de adancime de acolo constituie clar (re)fundamentarea unei societati de tip comunist, forma in care sunt exprimate este absolut clasic-comunista…. reteaua de distributie, momentul si crearea contextului „social”.
    Astea nu mai sunt aeriene, o poveste care sa permita dezbateri, interpretari, ajustari…samd.
    Pana si denumirea si sigla !
    Asta e material de ridicat masele la lupta de clasa !!!
    Nu e de adus invitati in studio si de vorbit „despre” ci adevarat manifest de comunicat direct in piata si mobilizat multimea pe loc.

    Asta e produs in laboratoarele propagandei comuniste.
    Foarte posibil sa isi aiba radacinile dincolo de hotar 😉

  25. …se vede că o majoritate covârșitoare e mană cerească pentru opoziția eminamente declarativă. Orice acțiune de protest din piață, indiferent de cauză și țel, sigur e făcută de…putere. Argumentul? Au toate pârghiile, nimic nu mișcă fără vrerea ei. E așa de mare puterea ei …nu face nimic din ce a propus, doar mascarade, butaforii…măzărisme…ca să distragă atenția de la nerealizări…Este parabola vulpii și a strugurilor acrii, toamna târziu…
    Eu nu înțeleg nimic din poziția voastră privind Roșia Montană. Doar abracadrabrisme despre manifestații dirijate de ruși, soroș…și ce vă mai trece prin cap. Probabil urmează …chinezii. Asta e problema? Problema e contractul în sine. Eu am spus că e prea oneros ca să fie continuat. cu cifre. Nu am văzut alte cifre de la voi. Am dat și o soluție…donqijotească…dar fiți siguri că sunt capabil de una strict economică, legală și profitabilă pentru proprietar. Viq m-a întrebat când vin cu …colectivele….Mica proprietate în domeniul agriculturii nu are nicio șansă în fața marilor exploatații fără …cooperativizare în sens capitalist…Cooperatvizarea capitalului nu a forței de muncă …că în CAP-urile de tristă amintire…M-ați făcut cum v-a venit …în tastatură, continuați, dar vă asigur că vă înșelați amarnic…Eu am luptat cu toate sistemele ticăloșite de la …colectivizare încoace…. Poate citiți „Viața unui om singur” și pricepeți ce înseamnă lupta cu sistemul …și cum poți să rămâi neschimbat. Abandonarea unui sistem prin sacrificiu personal e un gest politic pe care puțini pot să-l facă. Nu știu cum percepeți voi sacrificiul christic, dar ar fi bine să mai meditați la simbolistica lui…înainte de a arunca cu vorbe de ocară spre Emil Constantinescu… poate vă amintiți cum a început calvarul…Cu izgonirea din templu a jefuitorilor vremii…Și s-a încheiat cu sacrificiu decis de …sistem…Iisus a fost învins de… sistem. Cine a triumfat până la urmă?

  26. Inganduratule

    Copacul se doreste a gazdui o oaza de realism nu una de autism.
    Nici mie nu-mi pica bine ca exista persoane care gandesc atat de stramb.
    Dar ei au instalat USLul la putere.
    Maniera asta de (ne)intelegere a lucrurilor, farsa asta a simularii pseudo-rationamentelor pana si tupeul expunerii cu atata nonsalanta a unor pure aberatii… toate caracterizeaza acum majoritatea covarsitoare a celor ce se implica activ in politica si care determina mersul intregii societati.

    Vorbeam zilele trecute „doctrina-soc” careia trebuie sa fim pregatiti sa-i facem fata intr-un fel.
    Este deja aici.
    Azi il lauda pe cel mai slab presedinte pe care l-a avut Romania vreodata.
    Maine o sa spuna ca Iliescu are meritul extraordinar de a fi scapat capitala de mineri.
    Ca daca nu ar fi vorbit el parinteste si inteligent in fata celor ridicati la lupta, lampasele mai luminau si acum Dambovita.

    Daca inchidem ochii (portile) tot terciul asta umanoid dispare ?
    Nu dispare, believe me !
    Dimpotriva.
    Tot ce am realiza ar fi sa ne rupem de realitate, sa traim o iluzie.

  27. Mica si nevinovata derogare de la „punct”
    Cam stim si cum a continuat „calvarul” lui

  28. Viq

    „Numai ca de asta data nasoiul meu zice ca e treaba mai serioasa.
    Primo e un amator.
    Aici avem de a face cu profesionisti 👿 ”

    Nasoiul tau functioneaza corect. Din pacate…
    Problema e ca Stanga are in dotare inclusiv oaste (pseudo-)”civila” de mult formata si indelung antrenata…
    In timp ce Dreapta (care, cum, cat) are sustinatori amatori…

  29. Antonie

    Ai dreptate sa spui ca ai fost facut in fel si chip.
    Ma numar poate printre persoanele cela mai rabdatoare dar fac eforturi sa-ti raspund cat mai rar pentru ca mi-e greu si mie sa tin tastele sub control.

    Dragule, eu vad la tine ca ai o perceptie comunista a lucrurilor si ma tem ca nu o percepi ca atare.
    N-ar fi grav, dar spre deosebire de alte milioane de persoane care privesc asa lucrurile, tu pari baiat citit.
    Iar asta cred ca e grav.

    Nu intelegi nimic din pozitia noastra privind Rosia Montana ??
    Pentru ca nu vrei.

    Am mai spus-o si daca n-am spus-o, o repet (ma intreb oare de cate ori ???) : exploatarea de la RM va avea loc
    Necunoscuta e CINE va infige cazmaua acolo.
    Pentru asta se duce lupta.
    In fata sunt mascaricii din piata. In spatele lor e Gold, Soros…samd.
    Nici macar Ponta sau alti guvernanti. Astia-s niste papitoi ce se cumpara cu maruntis, se joaca peste capetele lor.

    Daca Parlamentul aproba proiectul de lege, Gold s-a scos. Poate sa adune ce e acolo cu amadoua mainile si nu e vorba numai de aur.
    Daca Parlamentul NU aproba, Gold ……. s-a scos din nou.
    Ne da in judecata si castiga.
    Isi umple buzunarele fara macar sa mai bata un tarus la Rosia.
    In varianta asta insa mai e unul care „s-a scos” : competitorul, adversarul lui Gold, care-o fi el.

    Ma intreb chiar daca Gold chiar a avut intentia serioasa de a executa exploatarea asta.
    Ma intreb daca chiar are capacitatile necesare. Cat de mare e compania asta si cat de puternica/stabila daca doar stirea ca s-ar putea sa nu mai faca proiectul in Romania i-a scazut cota actiunilor cu 75% ??????

    La fel stau lucrurile si cu gazele…

  30. Buna ziua la toti Copacenii,
    Viq, de acord in parte cu ceea ce ai argumentat. Dar:
    Daca ai acasa sau la munca o masa dreptunghiulara, fa te rod urmatoarea miscare. Gandeste-te ca durata vietii tale este cat latura apropiata a mesei, durata vietii incepand din parte stanga si sfarsind la muchia din partea dreapta. Acum aseaza degetul aratator de la mana dreapta pe muchia din dreapta a mesei iar aratatorul de la mana stanga aseaza-l undeva, sa zicem la jumatatea muchiei mesei. Orice clipa care trece face ca aratatorul mainii stangi sa se apropie de aratatorul mainii drepte. Implacabil si implicit ne apropie de moarte. Pai atunci de ce sa-mi manance derbedeii din timpul dedicat vietiI cu minciunile si ineptiile lor, in loc sa mi se stafideasca mintea cu cele spuse, inteligent, de ceilalti copaceni?
    Ironic, as intelege lasarea lor sa sa miste cu gratie si paralizie pe langa copac daca si numai daca scopul final ar fi sa se faca singuri de rusine.
    E, asa da.
    P.S. Nu stiu sa plantez zambilici.

  31. Eugeni

    Like. Scurt și la obiect. 🙂

    All
    pentru propagandă au angajat specialiști din occident. Stilul nu mai seamănă (la nivel tactic) cu rușii. IMHO.

  32. Îngînduratul

    după numărul de afirmații gratuite, contorsionate și grav pălite la logică cred că-i putem clasifica la categoria umor involuntar. 😆

  33. Filadel

    „nu mai seamănă (la nivel tactic) cu rușii.”
    Cu rusii de mai demult, nu…

  34. „Nu ne vindem ţara!”, sloganul anilor ’90 a revenit în politica românească datorită lui Crin Antonescu, noul Lider al Opoziţiei de la Palatul Victoria, fiind însă mult îmbunătăţit faţă de cel promovat de Ion Iliescu, pentru că la el se adaugă şi revolta împotriva corporaţiilor de tip fascist, a capitalismului care secătuieşte resursele ţării lăsând în urmă mizerie şi bătaie de joc! Acesta este mesajul principal al revoltaţilor din Piaţa Universităţii, val de opinie pe care s-a hotărât Crin Antonescu să facă surfing politic. Iresponsabilitatea lui Crin Antonescu a depăşit orice previziuni în momentul în care Liderul Opoziţiei de la Palatul Victoria a decis să arunce în aer proiectul Roşia Montană promovat de guvernul uselist condus de Victor Ponta fără a avea o dezbatere reală în Parlament.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-a-devenit-crin-antonescu-mai-comunist-decat-ion-iliescu-si-mai-ecologist-decat-victor-1056762.html

  35. viq, mutatis mutandis, marile minți luminate ale lumii gândesc în așa zise paradigme de stânga. Chestiunea cu drobul de sare …care de fapt e aur e pusă greșit de tine. Eu cred că aurul nu se va exploata la modul…pantagruelic niciodată. De ce ? Sunt mari rezerve în lume și piața este suprasaturată. Pe urmă există procese de reciclare și înaltele tehnologii au refugiu mai ieftin în ele. Problema despăgubirilor e o pisică moartă pentru cei care nu știu pe ce lume trăiesc…sau trăiesc doar din diversiuni… Abia aștept să vedem cine a semnat contractul care duce la despăgubiri…Berceanu e în Spania…
    Nu mai folosiți dihotomia dreapta/stânga ca argument suprem, folosiți argumentele fiecărei orientări, punctual la o problemă și o să vedeți că diferențele sunt doar de nuanță. Nu există dreaptă și stângă absolute pâ practica politică. Asta se vede clar din practica partidelor consacrate în lume. La noi e o nebunie în discursul public, care de fapt acoperă lipsa de viziune, pe ambele spectre…

  36. Inganduratule

    Cred ca inteleg punctul tau de vedere.
    Sa-ti spun cum procedez eu : ma uit la inceputul comentariului.
    Acolo e Numele/nick-ul autorului.
    Daca vreau sa economisesc 4′ din viata pe considerentul ca respectivul (presupun ca stiu deja cate parale face) bate campii cu batul, trec peste comentariu.
    Hint :de mare ajutor pot fi micro-imaginile personalizate afisate in dreapta (gravatar).
    Mai ales daca lipsesti cateva zile si sunt sute de comentarii, este foarte facil sa navighezi pe gravatar.

    Ocazia cu care sugerez celor care n-au, sa-si faca 😉

    „Zambilicii” :

    zamblilici

  37. Ingânduratul, jocul cu degetele pe masă e clasic în …puericultură. Așa se inoculează disciplina igienei mâinilor. Dacă vrei pot să-ți sugerez jocuri pentru oameni mari…

  38. Antonie

    In esenta orientarea de dreapta este cea mai de stanga politica posibila pentru ca este sursa concreta (SINGURA sursa viabila) din care „politica pomenii” si/sau egalitarismul se poate materializa in practica.
    E radacina ce alimenteaza existenta prostelii respective.
    „… mutatis mutandis”….

    Asa putem discuta pana ni se termina firul vietii, vorba Inganduratului 🙄

  39. OK Viq:
    Da’ nu-i as ca totusi ii lasi doar sa se faca de rusine? 😀

  40. Viq

    In legatura cu ciorile uslamiste care bantuie Copacul îți faci iluzii ca-i vei putea destepta….ei au o misiunea bine stabilită,de a încerca sa spartă orice monolit basist

  41. viq, și nu găsești că e mai plăcut decât să stăm cu degetele pe masă? Nu trece timpul la fel?

  42. http://ziuadevest.ro/economic/32935-proiectul-cu-cianuri-de-la-certej-a-primit-acord-de-mediu-urmeaz-roia-montan.html

    Dupa trei luni de la aviz…

    „Premierul Victor Ponta i-a cerut recent ministrului Mediului, Rovana Plumb, să prezinte în şedinţa de guvern situaţia exploataţiei miniere de la Certej şi să ia măsuri pentru respectarea reglementărilor de mediu, susţinând că problemele sunt generate de fosta guvernare PDL, care „pentru şpagă dă orice”.

    „Ministrul Mediului, Rovana Plumb, a anunţat că ministerul a depus marţi, la Tribunalul Bucureşti, cererea de anulare a acordului de mediu pentru proiectul minier de la Certej, precizând că a solicitat cercetarea persoanelor responsabile de semnarea acestui acord “ilegal şi iresponsabil”.

    http://www.gandul.info/financiar/minele-de-la-certej-de-ce-a-aflat-rovana-plumb-abia-dupa-doua-luni-despre-un-aviz-de-mediu-acordat-pentru-exploatarea-cu-cianuri-10091272

    In prezent proiectul este blocat in instanta Bucuresti…presa locala

    „Mult mai puţin vizibil decât celebrul scandal de la Roşia Montană, proiectul de la Certej este blocat la ora actuală de un proces aflat pe rolul Tribunalului Bucureşti. Agenţia Naţională de Protecţie a Mediului a cerut instanţei, la solicitarea Ministerului Mediului, anularea avizului de mediu acordat pentru proiectul aurifer de la Certej de Agenţia Regională de Protecţie a Mediului Timişoara, cu beneficiar direct societatea Deva Gold, chemată, de asemenea, în faţa magistraţilor. Ministerul Mediului şi Pădurilor a solicitat anularea avizului, pe care ministrul Rovana Plumb l-a catalogat drept „ilegal şi iresponsabil”. Aceasta a precizat că, în urma verificărilor efectuate în perioada 4-12 septembrie 2012 s-a constatat faptul că acordul de mediu în cazul proiectului de la Certej este ilegal, oficialii susţinând că încalcă atât legislaţia românească, dar şi pe cea europeană. Ministrul Rovana Plumb a mai precizat că obligaţiile de mediu de dinainte privatizării nu au fost transferate în acordul de mediu, cum prevede legea, iar ARPM Timişoara nu era îndreptăţită să iniţieze această procedură, competenţa în acest caz fiind a ANPM. Pe de altă parte, oficialii beneficiarului acestui acord de mediu – Deva Gold, spun că au depus absolut toate actele sau documentaţiile care le-au fost solicitate pe parcursul celor cinci ani cât a durat procedura de avizare. Emiterea acordului de mediu pentru viitoarea exploatare auriferă de la Certej – o investişie estimată la 200 de milioane de euro -a stârnit un imens scandal, după ce două organizaţii de mediu au protestat împotriva acestuia, din cauză că, spun ei, procedura se bazează pe cianuri. Ministrul Mediului a anunţat că emiterea acordului va fi verificată în regim de urgenţă, ceea ce s-a şi întâmplat.”

    http://zhd.ro/exploatarea-aurului-de-la-certej-inclusa-in-planului-national-de-investitii-strategice-al-guvernului/

  43. Nu prea 🙄

    Cand am timp si chef, prefer sa ma contrez cu ei pe chestii mai limpezi de minciuna VS adevar, stat VS intreprinzator…. sa, decat cu Last pe delicateturi de cat de sus se pune virgula la sosetele tre-sferturi 😉

    Daca se fac de poveste e calitatea lor la care eu nu am nici un merit. 😀

  44. nightmare, nici megaliți nu ne rezistă…Viq, tu ești ce zice nightmare?

  45. mie, judex mi se pare un…pârlit. E și un ramolit, mai vine unul john, pilit, vă deranjează un …aiurit? Și nu, nightmare…cătrănit?

    ––––––

    Te ceri afară? Ești pe-aproape! Asta este o provocare nici măcar subtilă. 1 (unu).

  46. Night

    Presupui ca ar fi ceva… intr-un anume fel…
    Imi atribuiesti obiective pe care nu mi le-am propus.

    Nu toate trotinetele ce alearga pe Valea Prahovei se duc la Bran 😉

    Mie spre exemplu, imi place drumul 😉

  47. mereu m-am întrebat ce traume a suferit nightmare de vede rusi răi peste tot…O fi citit ceva din extraordinara cultură rusă?

  48. corect, viq. Țelul e drumul. Il Camino…

  49. Anton

    Ai inceput sa catalogheti parlitii ???
    Ai cumva impresia ca vocabularul meu e prea elevat pentru discutie ?
    Pot sa-l „toaletez” daca o iei la vale !

    Ti-am zis ca am o mancarime la burice de numa-numa….

  50. Eu doar ți-am spus o părere ….tu faci cum dorești ….eu nu raspund ciorilor uslamiste ….iar daca o fac ,o fac in felul meu,care tie nu-ți place 🙂 🙂

    Cred ca observi ce bine organizați sunt comunisti bolsevici….retele in instituțiile statului ,foarte bine organizați pentru miscari de „strada” si au adevărate armate de postaci pe net

  51. anton

    ai declanșat procedura de poliție pe blog. Ai dus discuția în derizoriu. Ai atacat persoane. Mie mi-ai ofensat chiar inteligența lipsă pe care nu o am fincă nu este pentru că nu e.

    Încă una și chem betoniera.

  52. Night

    Observam cu totii 🙄

    Observam, evaluam, ne enervam, ne trec nervii, ne punem intrebari, nu le gasim raspunsuri…. cautam solutii, ..
    … p-astea nici atat !! 🙄

    .. ne enervam iar…
    .. ne mai trece…

    … mai cautam….

  53. misiunea mea e îndeplinită. Am dovedit că eu, dovada fanteziilor lui nightmare, nu sunt ce spune el. Dacă nici asta nu pricepeți înseamnă că toți vă înșelați. Doar viq știe adevărul…și e liber să-l spună…

  54. Mih
    ca să fiu mai clar: la nivel strategic tot rușii le sînt stăpîni dar la nivel tactic, fiindcă sînt proști grămadă, au angajat profesioniști occidentali.
    Oricum asta este doar o fandosire de-a mea. Nu merită să continuăm discuția în termenii ăștia. Nu vezi că anton s-a ofensat deja? Cum a auzit cuvîntul ruși i s-a și activat marea cultură rusă.

    Cum zici ceva de ruși cum se umflă orezu în ei. 😆

  55. i-am bătut pe unguri, ne-au bătut turcii…Nu pot să refac ordinea istorică și să înțeleg cum se va încheia meciul cu RMGC. Îi batem sau ne bat …rușii?

  56. sunt foarte…îngândurat. I-am bătut vreodată?

  57. Viq,

    Da’ asa-i ca din cand in cand, mai putem pune lacatul pe portita si dezlega canii, sa ne mai hodinim si noi? Ca doara oameni suntem… 😛 😛 😛

  58. Premierul Victor Ponta a anunţat că dosarul Roşia Montana, cu toate documentele pe acest subiect din ultimii 14 ani, va fi făcut public.
    “Domnul Şova va pune miercuri la dispoziţie toate documentele din ultimii 14 ani”, a spus prim-ministrul.

    Din motive….. care…. adica niste cauze….. adica pentru ca…..
    … in fine „d-aia”, (probabil a vazut ceva din ce-i ingropat acolo 👿 ) ‘ce ca NU mai pune la dispozitie

    Ulterior, premierul Ponta a revenit asupra declaraţiei iniţiale şi a spus că ministrul Şova îi va prezenta lui documentele, iar joi va organiza o conferinţă de presă.

    Reprezentanţii acestei companii au arătat însă că documentul de asociere cu statul român este public, dar contractul de licenţă este clasificat, fiind necesară schimbarea legii pentru desecretizare.

  59. Declarații Predoiu la b1tv

  60. Mih

    Be my guest ! 😀
    Ai acces la bucatarie, poti pune si mana pe mop.
    Vezi regulile de la „About” si pune-i pe cei ce derapeaza sa le respecte . 😉

  61. Viq (13:08)

    Si a mai fost episodul intermediar cu Sova:” documentele nu sunt la mine”

  62. Antonele

    De ce nu ne spui tu cine esti ,ca sa dovedești indubitabil ce fantezist sunt eu .

    Iote ,ai o mare ocazie ,ca sa nu spun unica sa,dovedești ce imbecil sunt eu vis a vis de Uslamisti si de Nasu’.. 🙂 🙂

  63. Smechere Beton, tu nu poti fi ingandurat in nici-o imprejurare. Iar de tinut degetele pe masa ar trebui sa le tinem doar cand consumi oxigenul de la Copac.
    P.S. Nu te lasi…. Doar te-ai facut de rusine peste poate…

  64. MIh

    Nu m-ar mira ca astia sa nu aiba habar cine si cum este implicat in povestea asta si sa „autosinucida” pe cativa din propria armie 😀 😀 😀

    E un clip cu Antony care spune ce stiedespre asta : habar n-are !
    Parca-i Dodo cautand melci 🙄

  65. @nightmare oftopic
    Ai invatat domle HTML5 cum te povatuia chinezul ca sa te imbogatesti rapid 🙂 ?
    Nu de alta da eu am nevoie zilele astea de inca unu care stie bine html 5 si imi crapa buza 🙂

  66. Off topic

    Sper să se găsească vreun bolund prin Parlament sau Senat să ceară o anchetă CIA dacă nu cumva Băsescu a fost spatele atacului din 11 septembrie 2001.

  67. Last

    : lol: 😆 😆

    Pechinezu’ a dispărut ,ca e ocupat cu numaratul banilor câștigati cu HTML5 ….nu mai pridideste cu socotitul,așa mulți sunt !!!

    Apăru antonel care trebe sa se imbogateasca si el …ha ha ha

  68. Va mai mirati de indeciziile imbecilului Ponta. Noroc ca are masina la dispozitie. In Bucuresti daca ar vrea sa treaca strada pe la trecerea de pietoni ar bloca traficu’. Ar incerca sa parcurga trecerea, s-ar opri, ar lua-o inapoi, iar ar incerca sa traverseze, iar s-ar opri si-ar mai striga la unii, ar mai da niste telefoane si niste interviuri s.a.m.d. Si toate astea numai pe trecerea de pietoni. Asta-i omu’!

  69. Viq

    Ce spui de treaba asta ???

    http://www.fes.ro/pages/ru/acasa-actualitate.php?lang=RU

    si a lor democrație socială ??…

  70. Paul

    Poate avem noroc si nu-i vine nimanui ideea.
    Ca altminteri il prinde, il suspandeaza si ramanem fara marinar la carma 😀

  71. Night

    Pai… cam ce se vede.
    Asta nu-i aia a lui Severin ?

    Raportul de forte mi se pare credibil
    Noi avem 90 de simpatizanti, ei 380.
    Adica 25% cu 75% 😉

    Glumesc 😉

    Cred ca raportul real e mai radical 🙄

  72. Inganduratu

    That’s my boy !
    Dodo doi ! 😀 😀 😀

    Cica „desecretizeaza” !
    O laie !
    Ca sa „desecretizeze” aia cu licenta trebuie sa schimbe legile pe tema investitiilor….
    Daca schimba legile se smantaneste cu investitiile straine….

    „Premierul a mai spus că se teme de reacţia investitorilor străini, odată cu eşecul proiectului Roşia Montană…”

    Toate celelalte documente sunt publice
    Ministerul Economiei a anunţat, miercuri, într-o informare publică, faptul că toate documentele proiectului Roşia Montană de care dispune ministerul au fost publicate pe site-ul instituţiei, încă de la 1 septembrie 2011.

    Respectiv, pe site-ul Ministerului Economiei au fost postate Actul constitutiv al companiei, precum şi Actele adiţionale la acest act constituiv, contracte încheiate între statul român şi compania Roşia Montană Gold Corporation (RMGC) şi semnate în intervalul 1997- 2011.

    http://www.b1.ro/stiri/economic/ministerul-economiei-am-publicat-inca-din-2011-toate-documentele-de-care-dispunem-in-legatura-cu-rmgc-65088.html

  73. Iaca,aflam si cat o sa platim lu’ nenea Gold : 2 miliarde ! 😉

    …Crin Antonescu a afirmat, miercuri, ca „Inteleg ca daca nu votam proiectul platim 2 miliarde. Primul ministru spune ca nu votam proiectul, iar doamna Plumb, dupa ce face o pledoarie in favoarea proiectului, spune ca voteaza contra….”

    Cum va ziceam, cartile-s facute, quinta servita !
    Numa noi nu stim cine ia potu’ 🙄

  74. se vorbeste, cosilierul lui ponta, frundo-ala necarismatic-si f. agresiv,,
    ar fi pledat contra proectului RM, poate soros la binecuvantat.

  75. Eu cred ca Crizel are dreptate: atata timp cat PNL este la guvernare, orice contract de exploatare de resurse se transforma in jaf la scara nationala. Devine jaf atat din cauza propriilor osderosganieni, cat si din cauza ca acestia (grei de cap, bantuiti de dihonii) sunt folositi ca paravan de rechinii din apele inca tulburi ale politicii Ro.

  76. Judex

    Dupa reactiile lor as putea sa jur ca cei doi Dodo incet-incet nu mai inteleg nimic din ce se intampla.

    Impinsi-trasi ba din interior, ba de aia d-afara, de interese ale unora pe care s-ar putea nici sa nu-i mai stie direct (o pila a unei pile, care-l cunoaste pe profu’ de mate al copilului lu’ varu’ din Sascau…)… 🙄
    Mai vor sa traga si pe turta lor…
    … mai sa se fereasca si de ochii DNA…
    … mai arunca si piratu cu rosii in ei..
    … in cutie… 🙄

    Grea misie guvernarea asta 🙄

  77. Despre Rosia Montana si interese sorosist(-ong-istice autohtone)
    Era in 2007 – cand Romania era guvernata de PNL(-PSD)

    http://www.foxnews.com/story/2007/09/20/green-hypocrisyrsquos-gold-standard/

  78. Europarlamentarul Adrian Severin, trimis în judecată de DNA pentru luare de mită şi trafic de influenţă (RL)

  79. DESECRETIZARE Roşia Montană. Documentele au fost publicate pe site-ul Ministerului Economiei, după15 ani. Lipseşte unul
    Din lista publicată astăzi lipsesc însă o serie de documente-cheie, respectiv documentul inţial, esenţial. Este vorba de contractul semnat în septembrie 1995 între Gabriel Resources şi Regia Autonomă a Cuprului Deva, societate cu capital de stat.
    (RL)

  80. Aducerea la guvernare a USL a fost un rau necesar. Internationalizarea mizei viitorului GIO (proiectata sa reziste doar la adapostul mediului septic intern din Ro) s-a soldat cu pierderea chiloteilor…soldatilor. Rusia Montana este doar un caz intre altele, un fel de butic care vrea sa impuna moda cu chiloteii in vine. Da, s-au cam parlit. Ei nu stiau ca daca jocul e pe bani, atunci cassa castiga intotdeauna. Vezi cazurile unor Piturca, Becali…si ale altor membri ai CJ din Parlament. Valabil si pentru barbugii si pentru pokeristi.

  81. mark,te salut! 😆

    ma cuprinde si pe mine teama ca,
    ne-am putea intoarce din drumul/greu parciurs/,
    dinspre vest si ne-am opri din nou in bratele
    „colosului rusesc”.Sper din toata fiinta mea
    ca asa ceva nu se va intampla.
    Or fi romanii(masa) tembeli ,irationali si manipulabili,dar cand e vorba
    de cizma ruseasca ,trepideaza instantaneu si reactioneaza .

  82. Anumite lucruri, era musai sa se petreaca DOAR sub guvernare USL…Altfel nu mergea…Cred 🙄

  83. Judex spune: „Aducerea la guvernare a USL a fost un rau necesar.”
    N-am vazut comentul la timp, ca nu mai repetam si eu, doar subscriam…

  84. Tineti minte povestea candidaturii lui Vosganian la postul de comisar PE? S-a dovedit, cu acea ocazie, ca unele institutii din Ro sunt credibile in UE. Si compatibile. Iar altele, nu.

  85. @Mih: cred ca mai curand eu am fost condus la parerea asta de comentariile anterioare ale tale si ale lui @Viq…

  86. judex, 😆
    ori cat de necesara era venirea stangii la putere si respectarea/nu-i asa?/ a alternantei la guvernare,eu tot nu ma impac cu ideea.
    Raul adus de uslasi e mult prea apocaliptic decat ne-am fi asteptat noi.
    Eu inca nu m-am dumirit si nu am o imagine clara -cum sta stanga in lume?dar in UE?Ce sanse are sa=si perpetueze pozitia si sa reziste-avand in vedere ca nu sunt semne ombucuratoare ca s-ar estompa criza mondiala .

  87. Judex,

    Nu avem cum sa pierdem din vedere ca TB este un presedinte „jucator”, ca a dovedit constant ca vede cateva mutari bune inainte, ca nu are niciodata mai putin de doua planuri (cifra minima reala cred ca e bine peste…) si ca…a intrat pe geam sa-i propuna pontanacului functia de PM si desi a fost refuzat, a obtinut asta, revenind pe usa…
    Si imi aduc aminte ca si Lazaroiu facea anume afirmatii ce pareau anapoda 😉

  88. @Dora: aducerea USL la guvernare nu a fost necesara pentru alternanta la guvernare. A fost ca un vaccin, injectat intr-un corp bolnav. Dureros, asa cum zici. Ca toate antibioticele, contine otrava. Greutatea cea mare este dozajul, intreaba-l pe…coabitac.

  89. Daca vi se pare ca toata ‘revolutia’ cu Rosia Montana este pusa la cale si face parte dintr-o miscare de propaganda mai mare, tot ce trebuie facut este sa gasim niste jurnalisti de investigatie care sa sape la radacina acestei miscari. Cu cat se gasesc si se expun mai multe dedesubturi si legaturi intre manifestatii si persoane sus-puse, cu atat se va vedea mai bine cine si de unde coordoneaza toata miscarea aceasta. Un journalist de investigatie stie cum se poate face asta, regula e simpla: „follow the money”. Mai greu e sa gasesti informatiile de care este nevoie. De fapt, ceea ce as vrea sa spun e ca trebuie lucrat aici. Este foarte mult de lucru pentru ca sa poti, in nebunia asta, sa afli care este adevarul, cum anume s-a ajuns aici. Trebuie insa mers pe terenul adversarului, si acolo, atent, urmarit ce se petrece. Sapat discret si constiincios, zi de zi. Ca arheologii din filme, pe care ii vezi cum sapa santuri intregi cu lingurita ca sa ajunga la comori. Degeaba stam cu totii sub acelasi copac, cand pericolul ameninta padurea intreaga. 🙂

  90. @Mih: prezentul din mesajele lui Lazaroiu este viitorul. Prezentul din discursul lui TB se refera la fapte deja petrecute. Si verificate. Doi diversionisti complementari, cum s-ar zice…Diversiunea si adevarul nu se bat neaparat cap in cap.

  91. Filadel,

    Fain articolul!
    Cred ca ar fi bine ca toti aceia care au fost in strada zilele trecute dar chiar nu au legatura cu organizatorii, sa inteleaga si sa se retraga…
    „Mesajul” care se vede si se aude NU este al unei societati civile autentice.
    Este fix ca democratia lui iliescu…O chestie „originala” 👿

  92. filadel,mersic,f.bun art.cu Piata Universitatii si culmea,chiar azi reflectam,din nou,despre Rosia Montana,subiect care nu-mi este inca suficient de clar.

    Iata ce spune si autorul:”E regretabil totodată că RMGC a investit masiv în marketingul și publicitatea acestui proiect, însă prea puțin în informarea publicului. Onest. E regretabil că nici măcar eu, care înțeleg teoretic rațiunile economice și eventual sociale ale acestei exploatări, care am o capacitate rezonabilă de înțelegere a fenomenului economic, politic și social, a proiecțiilor financiare și tehnice în general, și care nu am spaimă isterică de cianuri ( există metode și standarde internaționale certificate pentru exploatarea cu cianuri în condiții de siguranță și reabilitare a mediului), nici eu nu pot trage o concluzie decent informată despre Roșia Montană: mă opun sau accept.”.

    si o idee uluitoare:”Și ar mai fi ceva de regretat în toată povestea asta. Că din păcate, chiar dacă proiectul RMGC este rentabil și util națiunii ( poate că este), mă îndoiesc că implementarea lui poate fi lăsată pe mâna acestei guvernări, eminamente coruptă moral, dacă nu și legal, și incompetentă. Mă tem, de asemenea, că și oprirea lui, în acest fel, populist, incompetent și ocult, va zădărnici pentru o vreme implementarea și desfășurarea altor proiecte de gen”

  93. Dora, stânga e compromisă în lume. Ca și dreapta. Stânga s-a compromis prin succesele economice și sociale din anii 70, 80 și 90 ale regimurilor democratice de dreapta. Prosperitatea obținută prin creditări și inițiative individuale a a eliminat nevoia de redistribuire a rezultatelor muncii prin politici de stânga. Deținătorii capitalului, băncile , au dat fiecărui cetățean …după nevoi, înlocuind activitățile economice producătoare de plusvaloare și avuție cu creditarea la cerere. Au folosit pârghia stângii, redistribuirea, în politici de dreapta aplicabile profitului. A fost un perpetuum mobile economic…Profitul creștea prin creditare și alimenta în continuare creditarea…după 2000, motorul se gripează și dreapta e în impas… Se instalează criza…din care nu iese nici azi…Ironia sorții este faptul că din nicio criză nu s-a ieșit cu politici de stânga, iar dreapta ar trebui să lovească în esența ei, capitalul și băncile, pentru a rezolva criza. În acest talmeș-bașmeș nu mai există în nicio țară o linie politică structurată pe vecile ideologii. Apar chiar alianțe de guvernare care sfidează orice teorii politice. Pe fondul haosului apar în prim plan mișcările extremiste, naționaliste și ecologiste. Cum la noi totul se întâmplă cu un decalaj de 5-7 ani iată că a venit și la noi vremea extremiștilor…Deocamdată a celor din…centru. în Franța, în Anglia s-au manifestat violent în periferii…La noi, mai originali, au ocupat centrul…Poate și de aici confuzia generală…Sunt sau nu ai puterii, de vreme ce ce manifestă chiar în centrul ei? Eu cred că e un simptom al evoluțiilor politice internaționale, care se manifestă abia acum în singurul loc din țară cât de cât racordat la lumea occidentală.

  94. Judex

    Mi se parea ca „diversionist” nu ar fi termenul potrivit.
    Eliberat de prejudecata sensului negativ, este!
    Desi, nu-i vorba doar de diversiune…e mai mult si mai subtil…Si mai indraznet…

  95. ..si iata cum scena „politica” din Ro se separa pe adevarata baricada: aceea dintre hoti si pagubasi. Pariez ca sunt mai multi pagubasi!

  96. Eugeni,
    inca o data BRAVO pt.promtitudinea gandirii si acuratetea ideilor,iar in jargonul copacului”Flecirari

  97. si ” pt.incheiere

  98. @elsewhere

    Am citit comentul tau.
    Ma gandeam la nume de jurnalisti care ar putea face ce spui tu (si e f ok!)
    Intre timp, ia uite peste ce am dat (si Malin Bot e unul dintre numele care mi-au venit in minte)

    O SUTĂ DE MII de DOLARI pentru un ONG implicat în organizarea protestelor din București. Soros, fondator al trustului care plătește

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/bani-pentru-piata-universitatii-1056833.html

  99. Mih, diversiunea nu este decat o metoda de a minimiza efortul in cazul unei confruntari. Utilizata din cele mai vechi timpuri. De toate armatele lumii. De toti conducatorii lor. Din dragoste pentru soldati.

  100. elsewhere

    s-a deschis sezonul la puricat ONG-urile. Cu ocaziile astea două s-au aprins toate beculețele care ar fi trebuit să se aprindă cu multă vreme în urmă.

  101. Buna,Dora!
    Cel putin s-au decantat doua obiective ca miza si interese:
    1 SOROS -Pro Ungaria anti Rosia Montana

    Implicati in campanie SI Maghiarii de la noi,ungurii constituiti in asociatii,ong-uri si fundatii,inclusiv cei din diaspora…

    2 SOROS -Pro Gazprom anti gazele de sist

    In rest ramificatiile sunt atit de stufoase,atit de vechi,atit de bine puse la punct..inca din anii 1990…si au crescu neincetat,consolidindu-se neincetat,adapate din fonduri generoase interne si externe..

    Si totusi cred ca se poate incerca sa clarificam ..cite ceva…

    SCOPUL PRINCIPAL:
    Nici capitalism..nici comunism…poate stie un MERITOCRAT …cine si ce vrea cu o alta gaselnitat de etatizare si colectivizare??

  102. Judex

    Stiu, dar tu ai spus-o foarte frumos! 🙂

  103. „Eu cred ca premierul Victor Ponta este mai mult un agent al lui Gold Corporation decat al statului roman, din modul in care se comporta. In primul rand, prin proiectul de lege neconstitutional pe care l-a trimis la Parlament – este un proiect facut cu toate exceptiile de la toate legile in vigoare, cu dedicatie pentru Gold Corporation. Un premier trebuie sa apere in primul rand interesul public, nu interesul privat al unei companii. In al doilea rand, vorbeste de niste despagubiri pe care habar nu am de unde le-a scos, probabil ca i le-au dat cei de la Gold Corporation, pentru ca eu, cat am fost prim-ministru, nu am primit in Guvern niciun fel de nota, informare, care sa spuna ca Gold Corporation cere doua miliarde de dolari si pentru ce. Cata vreme proiectul nu are aviz de mediu, nu au de ce sa ceara despagubiri. Ei trebuie sa respecte conditiile precizate de legile europene in materie si, ca atare, despre ce despagubiri sa fie vorba?” (Emil Boc / Rev. 22)

  104. Buna Mih,
    Excelent articol, insa mai ar trebui sa arate care si cate au fost proiectele care au primit finantari in descursul anilor, cu detalii, sume, tot. Pentru ca unele din ong-urile acestea sunt abonate la finantarile acestea- ei le spun ‘granturi”- de fapt cred ca nici macar nu le scriu ei, ci doar primesc banii. Si sunt multe ong-uri dintr-astea, puzderie. Clujul este o adevarata pepiniera, pentru cine cunoaste. Legaturi peste tot, UBB, fostii activisti PCR si UASCR, grupuri felurite si ong-uri. O alta chestiune, mai ar trebui aratat cum anume profita finantatorii de pe urma propagandei, ceea ce este o cu totul alta poveste. Asta mai cere cunostinte de drept, de economie. Exista legi internationale europene care pedepsesc asemenea activitati de propaganda cu scop economic. Dar intati si-ntai e nevoie de jurnalisti de investigatie buni, care sa-si faca treaba temeinic si pana la capat. Se poate!

  105. dragule de viq
    apelez cu deosebita incredere la cunostintele dvs, ca si la minunata memorie ce o detzinetzi
    si va rog sa ma lamuriti si pe mine, un umil votant veshnic nehotarat:
    cine drq si-a respectat pana acum in tzarishoara noastra promisiunile electorale???
    zi si lu mandea macar unu care cand a zis ceva a ramas asa, care nu s-a razgandit de n ori, care nu a reevaluat si reconsiderat si… si… dupa ce a ajuns la ciolan?
    cu scuze pt abuzul nesimtit aproape de a te intreba.
    cu simpatie si admiratziune
    un oarecare
    john
    ps. daca imi gasesti unu si nu se baga anto…nie(t) cu obiectii, promit sa il votez.
    si nefiind inca politician, ezista o shansa sa ma tin de cuvant.
    mica, mica, dar ezista…

  106. Ziua buna,
    Dupa cum se vede am devenit prolix. Ca o fi bine , ca o fi rau? 🙂
    Multzam de aprecieri……
    Il vad pe unu’, a lu’ antonie autodeclarat specialist chimic, ca are neclaritati citind un post care, am crezut ca este compus exclusiv din truisme, iar toata lumea o sa zica ca este plictisitor, ca nu ai ce comenta la truism.
    Omu’ nu remarca faptul ca nu am facut referire la vreo doctrina oarece ci , asa cum afirm constant, la chestiuni elementare de cinste, onestitate, integritate.
    In mintea lui pe jumatate docta regimul comunist (in toate tarile) (nazist etc) a fost justificabil, democratic , votat sistematic cu 99%, cu toate ca au inceput cu frauda, minciuna, siluirea drepturilor omului, crima etc
    Ii repet , ca poate intelege mai greu fiind numai jumatate doct (nu unul intreg) : Orice regim care incepe prin siluirea alegerilor, prin minciuna, frauda, care distruge valori, TREBUIE dat jos. Motivele sunt, similar exact aceleasi (scuze de pleonasm, dar asa poate intelege mai bine) ca la revolutiile contra regimurile comuniste, dictatoriale etc…..
    PS. Plagiatul este furt, nu numai „imaginar” ci la propriu. Ponta trebuie sa dea bani inapoi , bani pe care i-a furat. Faptul ca l-a votat il pune drept in categoria aia de votanti de care pomeneam.
    Remarc, ca asocierea cu stanga o face el si nu eu iar asta este simptomatic pentru cineva care se simte culpabil 🙂

  107. chiar acum la montana rosie are loc o manifestatie pro minerit la rosia montana.
    foarte spontana.
    de aceea toti de acolo au casti de protectie albe, imaculate, sunt multe femei bine imbracate, au lozinci scrise profesional sau profesionist…
    clar, spontana 100%
    sigur nu e nimeni in spatele manifestatiunii.
    sau o fi psdeul?
    incurcate mai sunt caile demonstratziunii…

  108. John,

    Ca te minte cineva pe care il poti presupune cinstit este una, pentru ca sti ca respecta niste lucruri si poti sa presupui ca nu a putut sa le faca pe toate, dar sa te duci la unul care te’a furat, inselat, ti-a incalcat drepturile, a organizat o lovitura de stat si care semneaza acorduri (ong, dogaru -desfintarea ccr , dna – iti aduci aminte, ecologisti, caini), si sa asculti niste promisiuni similare soselei suspendate, asta denota cel putin o usoara retardare mintala sa speri ceva. (Nu vorbesc de distrugerea sistemului de valori)

  109. Undei fratilor Tucu_doi ?
    L-ati dat la schimb contra lui Anton/beton si Johnnie poluatorul ? Daca da ….. Rau ati facut

  110. eugenie
    io zic ca pan acu ne mintira toti.
    dar absolut toti.
    de la iliescu la basescu , de la vacaroiu la ponta.
    io asa cred.
    si de furat la fel, ne-au furat toti.
    asta m-a facut sa nu mai imi pese de politicieni, de justitie si presa.
    pt ca sunt sigur ca nu se mai poate repara nimic.
    si ce e mai rau, zic eu,
    e ca ne-a divizat si ne-a incaierat unii impotriva altora.
    ne-a manipulat atat de rau incat si albul suntem convinsi ca e negru inchis…
    uite ce-i (si) pe blogul asta…
    de parca n-am vrea toti acelashi bine…
    cu… bine.

  111. Suparare mare a lui MRU pe blato-blaghisti ca Predoiu a dat pass la motiunea de cenzura.
    Pai mai baieti. Pe vremea mea cind fetele erau fete si curvele erau curve s-ar fi procedat asa:
    Se ducea MRU la PDL – si spunea: Hai sa facem o motiune de cenzura: Voi 15% noi 5% si inca citiva daramam guvernul ala de 70%, Hai , o facem impreuna ?
    Dar nu ! MRU apare in media si spune, Eu MRU si echipa mea din DA cerem tuturor partidelor sa participe la culegerea de semnaturi pt motiunea de cenzura. Stringeti-va in jurul meu !
    Si aia bineinteles ca au refuzat politicos 🙂

  112. lnm
    cu ce poluez eu???
    eu sunt contra contractului de la rosia montana, contra cianurilor.
    eu vreau muntii aia, asa cum sunt, curati si cu bogatiile din ei, pt nepotii si nepotii nepotilor tai…

  113. Si am uitat ce este mai important:
    Incercarea de distrugere a increderii,de golire de continut, a institutiilor statului facuta de usl. Nici specialistu’, nici iohn nu pot sa nege acest lucru. Si , back to square one, cum te caracterizeaza pe tine ca votant al usl ? Si ce ai sperat ca usl sa faca?

  114. Hei,
    Unde e Tomac ? unde sunt declaratiile de presa la ce se intimpla de 2 zile ?
    E periculos? Sau asteptati baieti sa iasa Traian Basescu si dupa aia iesiti voi cu instructiunile de folosire ?
    Unde e MRU nu intreb pt ca agenda lui MRU a fost cam in contratimp intotdeauna.
    Balamuc Neamtu ?

  115. John,
    Pai ma poluezi pt ca nu ma intereseaza opinia ta despre RM pe care mi-o vari pe gat.
    Stii sa imiti pasarele ? Sau pe Bela Lugosi ? Daca da iti dau numarul meu de telefon sa ma desfetzi 5 minute. Dar sa intru aici pe blog ca sa aflu dizertatii serioase despre minerit …. 🙂 m-ai pierdut

  116. Lazaroiu pe fb:

    „Daca si partenerul de guvernare te acuza de minciuna si duplicitate ai o problema. Cu atat mai mult cu cat partenerul care te acuza e el insusi mincinos si duplicitar. Incepe concursul de minciuna si duplicitate intre PSD si PNL. Asta da provocare pentru romani.”

  117. iohn,

    1. poate, ceilati, te-au mintit (desi este de discutat cat) , dar nu ti-au distrus institutiile si incalcat constitutia. usl a facut-o
    2. qestia cu „toti minte”, toti e hoti” este buna pentru postaci usl de nivel doi trei in piata la precupete. La tine ma astept la mai mult.
    3. Acelasi lucru (ca la 2) si pentru: muntii e curati, copii copiilor nostrii….. Muntii nu „e curati” ACUM. Cianurile „e acolo” in munti sub o forma sau alta as we speak. Patetismul nu este argument decat asa cum am zis, la precupete.

  118. Tog are un post care in incepe si el sa isi puna probleme.
    http://turnofftheglory.com/blog/2013/09/10/analiza-saptamanii-ultima/

  119. Last

    MRU devine tot mai toxic cu fiecare noua gogomanie.
    Cand am vazut ca a devenit colaborator cu Lillick am crezut ca vars.

    Nu vreau sa ma bag pana dupa ce se limpezesc apele mai bine, dar incepe sa ia contur perspectiva de „cal troian” al derbedeilor in cetatea dreptei.

  120. Viq,
    Lillick? cum asa?

  121. Eugeni, se pare ca ti-au scapat unele comentarii…
    Uite:

    Lorena Topcsov [Lilick Auftakt]
    Iniţiator România Liberală

    http://www.romanialiberala.ro/ro/discurs-lorena/

  122. Eugeni

    „Lilick (Lorena) Vicepresedinte al Clubului Bloggerilor Liberali – (asociatie non-guvernamentala) Membru in Consiliul Director al Initiativei Romania Liberala – (asociatie non-guvernamentala); Consultant politic; Profesor vioara; Liberal-conservator; Monarhist; Ortodox.”

    http://www.blogger.com/profile/15162065879695960363

  123. Luati cu sare :

    „Conform datelor publicate astăzi de BNR, investițiile directe ale nerezidenților sau investițiile străine directe (ISD) au ajuns, în primele șapte luni ale acestui an, abia la 946 milioane de euro, în scădere cu 28,9% față de perioada similară a anului trecut.
    ………………….
    Investițiile străine directe (ISD) s-au cifrat anul trecut la 1,6 mld. euro, minimul ultimilor 10 ani. Anul acesta era de așteptat o revigorare a acestora, cel puțin asta anunțau, la începutul anului, analiștii. Realitatea este însă cu totul alta. Pe primele șase luni, ISD-urile sunt tot în scădere și au ajuns abia la 666 mil. euro…”

    Va dati seama ce urmeaza in celelalte 6 luni, dupa scandalul asta 🙄

    Felictari USL !
    Felicitari votantilor USL…

    Moarte usoara 👿

  124. Viq

    „Ura! Nu ne vindem tara!”
    Da’ nici nu s-or inghesui multi s-o „cumpere”
    Si aia de-or fi…poate asa, cam talhari 👿

  125. Au taiat investitiile si au gonit investitorii…Doua dintre cele mai colosale realizari ale guvernarii USL…Plus tot ce decurge de aici…Plus restul…

  126. Tin sa atrag respectuos atentia atat specialistului (??!!?? format la o scoala clasificata mai prost decat multe din africa, asia, oceania), cat si lu’ ihon ca nimeni, din aia strainii, care nu au mai investit, nu au fost deranjati de „dihotomia stanga dreapta” .Poate ne explica, logic, fara plansete si patetism,ei ce s-a intamplat.

  127. Hehehe …………Sa vezi prune mancate impreuna daca se convoaca vreo intilnire a blogerilor noului DA lilick si cetatean 🙂 Cetatean stie ce a zis de idioata aia si invers

    Auziti ce zice posesorului blogului basist Politeia: ”Suntem in fiecare zi pe strada lucram pentru Nicusor Dan” Asta pentru cine avea de gand sa voteze cu Nicusor, s-o mai faca si acum daca mai are chef.
    A propos de Politeia: inteleg ca s-a rupt povestea de iubire intre idiotii de acolo si idiotii de la Noua Republica. Deci dupa ce ca erau atat de putini toti incat nu erau in stare sa adune semnaturi pentru a face partid, s-au mai si separat. Cica nu le mai place Neamtu dar le place MRU. A carui miscare anuntata se prevede pe Politeia ca va avea un succes nebun. Asa se prevedea si despre Noua Republica. Deci se pare ca vom avea si in viitor de cine sa radem.

    Lilick spunea…

    @atreides, cu Nicusor Dan m-am lamurit. Iar cu MRU… o noua teapa. Asa cum au fost si miscarea lui Baconschi si cea a lui Neamtu. Zero procente, remember.
    Cum e Lilick cu tzeapa ? sau cu pruna ? 🙂

  128. Textul era din vremea in care Politeia era perceput drept blog Basist. A avut grija Cetatean sa publice in Contributors „Despartirea de Basescu” si se pare ca fostii inamici au priceput ca nu ii mai desparte nimic 🙂 iar acum relatia poate fi sinergica, curata si uscata, Basescu si eventual Crin ramanind dusmanii comuni a celor doua entitati.

  129. Last

    Ce sa mai zic ???
    No comment ! 😦

    Dupa ce ca suntem doi la leu, mai facem si tampenii la foc automat.

    Zicea cineva….
    „Asculta-ma pe mine nepoate : acolo unde e carte multa, e si prostie multa !”

  130. Bloody hell… 🙄
    Conflictul Ponta-Crin din USL a ajuns pana in Mirror !!!

  131. hello, bonsoir,
    Mih spunea: ”Au taiat investitiile si au gonit investitorii…”
    Corect!!!

    cred ca am asistat si inca asistam la o mineriada_1990_soft, tot in PU, dar fara singe. In 1990 mineriadele au alungat investitorii pentru multi ani incolo, mineriada_soft_2013 va avea acelasi rezultat.

    felicitari, usl, felicitari tinerilor care nu inteleg nimic,
    tineri care au fost total indiferenti la puciul parlamentar in 2012 si care azi s-au dus ca oile dupa papusarii pe care nici nu-i stiu!!

  132. lnm,
    Auziti ce zice posesorului blogului basist Politeia: ”Suntem in fiecare zi pe strada lucram pentru Nicusor Dan”

    asta cind? in iunie 2012 (alegeri locale) sau chiar in zilele noastre???
    ca ce chestie, daca este vorba de septembrie 2013?!

  133. skorpy,
    da … la locale
    stii ca toti l-am sprijinit pe Nicusor Dan atunci…

  134. M-am dus un pic si pe Bloggary. Si ei sunt asurziti de tacerea opozitiei (in privinta RMGC) si incearca sa dea idei. Aici s-au dat idei. Ma duc pe feisbuc, niente.
    TB asteapta strategic. Asta inteleg. Dar opozitia?
    http://www.pdl.org.ro/comunicate se opresc in aprile 2013. L-am vazut pe „broscoiu” in parlament vorbind aiureli. Mi-a ajuns…. Udrea ar fi fost mi buna de 1000 de ori.
    Papahagi vorbeste de orice altceva
    Tomac, da’ cine mai este asta?
    MRU? :”Protestul celor care astăzi refuză să se recunoască în oferta politică a partidelor-sistem se manifestă în primul rând prin neprezentarea la vot, așa cum se manifestă și prin neimplicarea politică directă în schimbarea acestui sistem. Lor le adresăm astăzi acest mesaj de încredere: falimentul sistemului ultra-centralizat, a acestui sistem perpetuat prin grija partidelor care au avut grijă să își protejeze interesele, falimentul acestui sistem este inevitabil!” Bun si?
    Ce naiba se intampla. Domnii profesori Preda? ,MRU, Blaga?

  135. Soros își face armata din tigani …..astia manifestanți de strada la viitoarele proteste

    http://www.finantare.ro/fundatia-soros-initiativa-de-sustinere-a-intreprinderilor-sociale-pentru-incluziunea-romilor.html

  136. lnm, da,
    eu am carat si dosarele impreuna cu citiva entuziasti intr-o duminica dimineata spre primarie cind si-a depus candidatura…
    ce vremuri!
    🙂
    deh, de 24 de ani tot luam plasa, dar sa nu ne plingem, plasele astea tot sint mai bune decit plasa ceausista
    🙂

  137. @eugeni,
    am un lapsus, cine-i broscoiul?
    😛

  138. Fundatia Soros este o retea formata din 29 de fundatii independente din urmatoarele regiuni: Africa, Asia, Europa Centrala si de Est, Eurasia Centrala, America latina si Caraibe, Rusia, Ucraina si Belarus, Europa de Sud-Est, Turcia si Orientul Mijlociu, Statele Unite ale Americii.
    Obiectivul general al fundatiilor este de a crea ‘societati deschise’ in tarile mentionate mai sus. O ‘societate deschisa’ se bazeaza pe un stat de drept, un guvern ales in mod democratic, o societate civila diversa, respect pentru minoritati si o economie de piata libera.

    Buna gluma cu obiectivul general

    http://www.eurodesk.ro/program.php?id=RO0010000064

  139. eugenie
    am mai spus, dar
    tot cum am spus
    tu nu pricepi decat ce vrei tu.
    mai omule
    eu nu am votat cu usleul.
    nici macar nu ii simpatizez.
    iar acum chiar ii dispretuiesc.
    dar nu pot sa spun ca nu am avut sperante in ei.
    ca in toti cei care au venit la putere, la un moment dat.
    care sperante mi-au fost de fiecare data inselate.
    de fiecare data. de fiecare data. de fiecare data.
    dar asta nu ma face sa ii iau iar in brate pe cei ce m-au inselat inaintea lor,, ca nu-s coorva platita.
    sper ca , macar acum, pricepi…

  140. L-ati sustinut pe ND la locale pt ca n-ati stiut, sau ati uitat ca in iarna se alaturase „rebolutionarilor” din PU (semnand impreuna cu alte ong-uri nu stiu ce declaratie pt „jos Boc”, „jos Basescu”) Daca ati mai fi dat si pe la CDP, ati fi putut afla asta sau…

  141. draga lnm
    nu ma pricep la minierit pt ca sufar de claustrofobie.
    cand vad o sticla goala imi vine sa plang.
    eu am zis despre rm ca nu e rentabila pt romania, ca asa a zis academicianul ioan haiduc, plus ca riscurile de poluare pt 500 de ani sunt mari.
    prea mari pt beneficii asa mici.
    si sper ca aceasta bogatie sa ramana pt nepotii tai.
    unde drq, doamne iarta-ma, vezi tu poluare in postul meu????
    nu aveam nimic de zis daca lacul ala se umplea cu recas…
    l-as fi inecat si pe anton si pe cetateanu ala din asia si pe pacala (cel blocat, curat democratic, de adminii blogului) in el…

  142. John

    Eu sunt dispus sa te cred.
    Deci NU ai votat USL.

    Cand o sa vrei poti spune mai mult.

    Cum repartizezi ACUM increderea pe scena politica ?

  143. u postul ce l-am pus acu 30 secunde pt ca am pronuntat cuvinte secrete si interzise.
    le voi schimba ca sa treaca.

    draga lnm
    nu ma pricep la minierit pt ca sufar de claustrofobie.
    cand vad o sticla goala imi vine sa plang.
    eu am zis despre rm ca nu e rentabila pt romania, ca asa a zis academicianul ioan haiduc, plus ca riscurile de poluare pt 500 de ani sunt mari. asa a zis un om care se pricepe, nu un parlit ca mine sau ca oricare altul de pe aici.
    prea mari pt beneficii asa mici.
    si sper ca aceasta bogatie sa ramana pt nepotii tai.
    nu pt mine, lnm draga, pt ai tai.
    unde drq, doamne iarta-ma, vezi tu poluare in postul meu????
    nu aveam nimic de zis daca lacul ala se umplea cu recas…
    l-as fi inecat si pe a n t o n si pe cetateanu ala din asia si pe pa ca la (cel blocat, curat democratic, de adminii blogului) in el…
    sper sa treaca.

  144. Skorpy, oltean de la pdl. 🙂

    ihon,
    1. faptul ca spui ca nu esti platita nu este un argument. Ca nu POATE sa fie argument pentru ca nu am ALTA sursa care sa imi certifice daca esti sau nu platita. De ce sa iau afirmatia ta drept buna?, nu am nici-un motiv, ba chiar dimpotriva …
    2. Remarca ca, desi sunt dezamagit de unii sau altii nu spun „toti e la fel” pentru ca nu sunt. Unii au organizat o lovitura de stat altii nu. Pentru mine este suficient. Stiu unde trebuie sa se duca preferintele mele. Nu am vorbit de doctrina /ideologie sper ca iti este clar, macar acum.

  145. @Mih,
    nici la copac nu s-a stiut.
    de fapt, am aflat ce hram poarta ND exact simbata inainte de ziua fatala 🙂 si am aflat de la blogary

  146. Viq

    Ba eu am comentat chestia asta, am pus si o inregistrare cu ND si AMP (mai veche, dar care imi daduse de gandit), am adus si un comentariu de la ILD …Da’ poate nu ati bagat de seama…

  147. viq
    la vot , adevarul a fost asa:
    m-am dus cu intentia sa vad cine e pe lista la usl.
    daca mi-ar fi convenit / placut etc, poate as fi votat cu ei.
    eram satul de pdl.
    dar pe lista in circumscriptia mea era maiestatea sa gabriel oprea.
    nu, asa ceva e imposibil.
    asa ca la senat am votat asociatia italienilor si la deputati nu mai stiu pe cine, sau invers, nu mai are importanta.
    eram oricum scarbit si am votat numai pt ca sa nu zic ca m-am dus degeaba.
    oricum, nici unu din astia nu au intrat.
    asta era si intentia.
    dupa aia mi-am dat seama ca usl a intrat din prima si am votat degeaba.
    exact asa a fost.
    si raspunsul la intrebarea ta e simplu.
    acu nu mai am incredere in nimeni.
    dar absolut in nimeni.
    mi-e teama ca ponta are aranjamente ascunse.
    ca crinu nu poate sa se trezeasca.
    ca base nu se reevalueaza pana maine dimineata.
    ca elena u nu va poza chiar goala, desi poate mi-ar place.
    ca mru nu o sa vanda rm pe parfumuri, kobe si alifii.
    ca boc nu o sa zica iar, din prea multa personalitate, da sefu, cata dreptate aveti!
    concluzia:
    chiar nu stiu, viq…

  148. Ok.

    Cand afli ne zici si 9 😀

  149. laträ javrele USL, niste secäturi ce se varä pe gat.
    niste lichele anteniste.,mai bine , zis ciorile de pe antene.

  150. Poate am fost prea agresiv. sry.

    Dar ma deranjeaza fracturile logice.
    Acum avem: Pai nu este rentabila, da’ noi rrrromanii o sa o facem rentabila, pai polueaza milenii si nimeni nu o sa mai vina in tarisoara noastra.

    Am o serie de propuneri pentru stanga:

    Introducerea unui impozit pe venit de compensare a veniturilor cetatenilor de la RM.
    Introducerea unui impozit pe venit pentru dezvoltarea regiunii.
    Introducerea unui impozit pe venit pentru recopertarea, plantarea cu copaci regiunii.

    Toate ar fi fost facute de RMGC (cel putin asa se spune). Asta daca am fi siguri caavem institutii care nu sunt spaguibile.

  151. viq
    la naiba…
    io venisem aici sa ma lamuresc…
    mai rau m-ati derutat.
    ma duc sa ma racoresc cu un heineken
    dar sa sti ca o sa cinstesc in onoarea ta.

    ps. zi si mie ca nu am ochelarii la mine
    la cine se refera doamna theo, ca nu vad bine?

  152. off topic
    😛
    😛
    😛
    Brigitte Bardot despre Traian Basescu:

    „Acest tiran nu se gandeste decat sa ucida si condamn politica sa dictatoriala, nedemna de un stat membru al Uniunii Europene. S-ar crede ca s-a revenit sub Ceausescu!”,

    un comentator despre Brigitte Bardot:
    🙂 🙂 🙂

    Dna Bardot, v-aţi trezit prea târziu: în urmă cu un an jumate, pentru această declaraţie, „Acest tiran nu se gandeste decat sa ucida […] politica sa dictatoriala, nedemna de un stat membru al Uniunii Europene. S-ar crede ca s-a revenit sub Ceausescu!”, felix v-ar fi oferit imediat un post de crainică în trustul intact, iar votul a 70% dintre români v-ar fi propulsat ca senatoare, evident după ce-aţi fi făcut o mică grevă a foamei de frăgezire a electoratului. Acum e prea târziu, doar ăia de la Vier Lăbuţe să aibă nevoie de sprijinul dvs.
    🙂

  153. eugeni
    eu nu-s nici de stanga, nici de dreapta
    ca nu stie baiatu ce e astea.
    eu merg pe centru drumului si incerc sa nu ma abat de la linia aia alba…
    despre rm
    nu ne-a spus nimeni, nici ponta, nici base, nici altii tot adevarul.
    eu spun doar ce a zis un academician si pe el il cred.
    de aceea tot ce spunem aici sunt doar supozitii si rumori personale.
    sunt sigur ca daca ai fi stiut dedesupturile afacerii, ori ne-ai fi spus, ori erai departe, prin caraibe…
    dar esti la fel de informat ca mine, adica zero.
    mai bine mergem sa bem o bere.
    poate ne revenim.

  154. John,

    Din pacate nu pot sa fiu de acord cu tine in nici-un aspect al comentariului tau.
    Tu mergi pe centru drumului si simte-te bine. Cat despre bere, uita-ma, nu beau bere decat cu oameni informati cu care discutia este interesanta. (totiedevina nu poate reprezenta un subiect de discutie pentru mine)

    Cat despre academicieni, am vazut academicieni care au spus ca ponta nu a plagiat. Din punctul meu de vedere este inca o institutie decredibilizata….de usl.

  155. bine eugeni
    toate bune!
    tot ce regret e ca nu ne spui substraturile afacerii rm.
    asta sa fie paguba mea.
    o seara minunata.
    john

  156. Nici comunism,nici capitalism..

    Ce sa fie ,ce sa fie?
    Social democratie
    Draga lui Gorbaciov-Iliescu sub numele de perestroika,via Soros…
    Eheii..mi s-a cam ridicat ceata…
    De se intimpla asta,ma intorc de unde am venit….

  157. John,

    Ultimul raspuns pentru tine:

    1. Nu sunt adeptul teoriilor conspiratiei. Nu vad „apriori” misculatii , conspiratii etc. Recunosc in schimb ca exista interese. Interese in care se incadreaza si interesul meu (ca individ, precum comunitate, precum roman)
    2. In cine as avea mai multa incredere ca poate sa imi sustina interesul? Boc sau Ponta(crin)?. (de exemplu). In mod evident , pentru mine, este Boc. (Cel pe care il hulesti). In difrendul intre PM si Presedinte (atunci) a castigat PM-ul. Corect, fara poale in cap, fara patetism.

    PS. Am impresia ca vrei sa insinuezi ca as avea informatii priviligiate. Da este adevarat. Am un mod de gandire coerent , logic, bazat pe scoala multa si experienta ,care nu cedeaza la patetisme si vad repede cand cineva este un impostor sau nu.Atat

  158. Cand Piratul si-a declarat neutralitatea in proiectul RM a dat „drumu’ ” la catzei.Cine sunt catzeii? Va las pe voi sa ganditi. Cine va castiga? Tot Piratul. Nu spun mai multe pt, ca baietii usl-isti monitorizeaza,iar peste 7-8 luni totul va fi pierdut pt. ei. 🙂 🙂 🙂

  159. ma omule
    (eugeni)
    tu nu vrei sa auzi decat ceea ce vrei sau iti place.
    ai alta placere politica decat mine.
    e ok.
    e foarte bine,daca eram toti de aceiasi parere nu mai aveam progres.
    si pentru asta meriti respectul meu si il ai.
    dar nu cred ca asta inseamna ca trebuie sa fim dusmani.
    dar asta e o crima pt mine??
    asta inseamna ca sunt impostor???
    eu sunt patetic???
    nu-mi place nici de ponta, nici de boc. unde e crima???
    ai spus clar ca virgula cunostintele tale despre rm sunt …modul tau de gandire.
    bine. ce sa zic? nu sunt lamurit dar inteleg ca nu ai argumente scrise, documente. doar prezumtiile tale.
    exact ca mine.
    suntem deci de acord.
    suntem egali, dar tu mai egal ca mine.
    deci suntem dusmani.
    respect.

  160. de tine nu place nimänui, dar nu te simzi

  161. Latrina 3 prezinta niste documente din Cartea funciara unde se preconizeaza ca Horia Roman Patavievici si Mircea Mihaies au terenuri cumparate la Rosia Montana si se opun pt exploatare. Normal ca nu se prezinta documente stampilate,se prezinta o tona de kkat mancata de ponta si gadea.Care puteti anuntati-i si pe cei doi sa se poata apara in fata unor mizerii ca ponta si gadea. Sa le f.m.m.l de kkati usl-isti!

  162. John,

    !+1=2 (in aritmetica) nu este o parere politica diferita de a ta care spui altceva.
    1+1=2 este un adevar. La fel, pentru mine, este un adevar irefutabil ca usl a organizat un puci parlamentar .
    Si de aici pleaca totul, si asta caracterizeaza usl-ul, nu politic ci ca „organizatie infractionala” (cine o fi zis asta?)
    Tu nu imi poti fi dusman. Poate fi cineva care spune ca 1+1 =2,5 sa imi fie dusman? Nu cel putin il pot privi cu compasiune.

  163. Sper ca maine jegul de felix sa fie condamnat la ani grei de puscarie.

  164. paiatza crinosinä, azi ,a spus numai prostii, s-a contrazis tot timpul.
    este ingrozitor ce ordinari si perversi sunt cei 2 parazitzi cäcäräu si
    mitomanul.

  165. sä-i pläteascä dumnezeu, pt. räul fäcut romanilor.
    borfasul voiculescu este un mafiot.

  166. SL s-a plictisit sa doveasca minciuna. A inceput sa evalueze prostia din varful USL. Iata o tema pertinenta si pentru CDP, care are material suficient.

  167. @veve

    7-8 luni zici?
    Pai sa-i mai suportam pe ‘baieti” atunci, ca merita! 😈

  168. Hahaha!
    SL: „Dedicatie pentru principalul lider al opozitiei”

  169. Filadel,

    Un articol excelent. Pune punctul pe i. Coruptia. Speculatia bancara legata inerent de coruptie. Asta DA, pot sa cred si mai mult, cred ca totul are bataie mai lunga. decat se vede la prima vedere. Sa vedem docomentele 🙂
    Tot despre asta:
    http://cursdeguvernare.ro/cristian-grosu-de-ce-este-avortat-un-proiect-ca-rosia-montana-malformatiile-genetice-ale-afacerii.html

    care are niste puncte de vedere bune, valide:
    „Vorbim de o afacere de 5 miliarde de euro întinsă pe toată perioada exploatării, pe care politicienii români o rostogolesc de fix 20 de ani și pe care au folosit-o în toate felurile posibile. Să încercăm să ne închipuim că aceeași energie politică ar fi fost folosită pentru absorbția, în întregime, a fondurilor europene, unde la această oră figurăm că am ratat cam 15 miliarde de euro în 7 ani”
    „A doua observație: Afacerea Roșia Montană n-a putut ieși pentru că într-o țară ca România reprezentanții statului nu sunt în stare să apere interesele statului în relația cu partenerii privați. Analiștii financiari și marile case de avocatură au numit asta ”lipsă de expertiză în a gestiona parteneriatul public-privat” (……)Tradus pe românește și direct, problema sună cam așa: riscul ca reprezentantul statului să câștige mai mult decât statul din parteneriat cu privatul e atât de mare, încât mai așteptăm o generație până să ne apucăm de așa ceva.
    si in final:
    „În timpul guvernării Năstase, când la Porțile de Fier au cedat niște lagăre de atâta retehnologizare (800 de milioane de dolari la valoarea de atunci), într-o noapte s-au vărsat în Dunăre 3 tone de ulei. ”Mediul” a intervenit, iar ”investitorul” ar fi trebuit să plătească. Însă deranjul a durat doar câteva zile : o lună mai târziu dispăruseră nu doar procesele verbale, ci și, de la Biblioteca locală, arhiva ziarului local care scrisese despre incident.”

  170. Cand ceasul a trecut de ora doua si jumatate-n noapte
    In loc sa dorm sa-mi odihnesc poverile dormind invaluit in soapte
    Tot spre Copac ma-ndrept ferind sa calc pe prunele p_sate
    Si pe Anton si chiar pe John si alte constiinte Purligare-n balsamate! 😀 😀
    Aproape sa cred ca romanul intr-adevar s-a nascut poet, ha,ha, scriind versuri… cu orice ocazie…
    Urmand sfaturile lui Viq (adica bagandu-le intr-o paranteza cu minus in fata) trec la atac.
    Asadar un tip ce se freaca de Copac doar, doar scapa de mancarimile raiei ce cu onoare o afiseaza, spune ca n-a votat USL-ul dar si-a pus sperante in el, in USL. Am sa mai adopt acest stil de conversatie cu virtualii conversanti: Cat de imbecil, da imbecil, poate fi un individ ce se reclama rational care afirma ca n-a votat USL dar a avut incredere in USL? Cat de trepanat poti fi sa faci o asemenea afirmatie adica, tu marele postac Ion din Albion traind intr-o tara in care, daca vrei si numai daca vrei poti avea acces la toate informatiile reale sa faci o astfel de afirmatie? Informatii care te pot conduce sa filtrezi corect aceste date dar si sa te ajute sa-ti formezi un concept clar despre fenomenele sociale, politice si de alta natura, cotidiana, cu care vrand-nevrand te confrunti? Daca as fi un nesimtit cinic raportat la memoria Seniorului as putea sa afirm si eu, de data asta eu fiind perfect indreptatit, spunand ca tu bai Ion Conserva te-ai desconspirat. Spre deosebirea de impostorul Petre Roman Lambada in 1990, azi vajnic liberal, afirmatia mea ca te-ai deconspirat are acoperire in substanta de rahat a textelor tale.
    Si inca ceva : jucand rolul prostului in multele ipostaze cu care crezi ca ne fericest, de fapti te identifici perfect cu tipologia personajului, a idiotului pur sange. De fapt, in ultima instanta, asta si esti. Sau asta este rolul pe care-l joci, rol impus probabil de stapanii tai.
    Ei bine, in numele binecuvantatei dispute de idei promovate de Viq tin sa te informez, ca cel putin pentru mine ramai , vorba lui Basescu, o zoaie ce curge pe un geam mai mult sau mai putin curat…

  171. ce mic e pasul până la extremism…

Lasă un răspuns către john Anulează răspunsul