Evenimente importante!!!

http://www.petitieonline.com/cerem_csm_sanctionarea_procurorului_general_al_romaniei

„Solicităm Consiliului Superior al Magistraturii sancționarea procurorului general al României, Tiberiu Niţu, pentru ABUZUL de a-i demite, fără niciun fel de motive, de la conducerea Secţiei I DNA a unora dintre cei mai performanți procurori – Lucian Papici şi Mariana Alexandru. Scopul înlăturării procurorilor cu rezultate remarcabile este subordonarea DNA, descurajarea procurorilor competenți, îndemnul la inactivitate. Acest lucru este deja ilustrat prin numirea ca șef de secție a unui procuror cu rezultate precare și a unui adjunct cu rezultate bune, dar fără personalitate puternică ( a dovedit-o în dosarul Bârsan, pe care l-a lăsat de un an în nelucrare după ce, prin decizie CEDO, i-au fost anulate probele ridicate la percheziția aprobată de CSM și Înalta Curte).

De asemenea, solicităm sancționarea procurorului general Tiberiu Nițu pentru nerespectarea Regulamentului care îi impunea consultarea șefului DNA înainte de întreruperea delegărilor și numirea altora pe funcțiile de conducere de la Secția I DNA, tot prin delegare. Considerăm că procurorul general Tiberiu Nițu i-a schimbat pe cei mai buni procurori din DNA pentru a putea subordona instituția și a întrerupe, astfel, inculparea politicienilor corupți”.

Inițiator petiție Ondine Gherguț

Semnalat de Skorpi. Tnx Skorpi!!!

IMPORTANT !!!!

https://www.facebook.com/events/1398293943735061

### Prima Adunare Publica Pro Capitalism – Bucuresti 2013 ###

sub deviza “Capitalismul lasat in pace chiar functioneaza” organizam un mars de protest impotriva falsei perceptii conform careia capitalismul este cauza crizei economice si impotriva tuturor problemelor cauzate de-a lungul timpului de stat si pasate capitalismului.

Scopul este de a informa publicul valorile de baza ale capitalismului si cum acestea asigura bunastarea generala:

► libertatea pietei

► libertatea individuala

► dreptul la viata

► dreptul la proprietate

====== Organizare ======

► Vom afisa un banner imens cu un text legat de Capitalism. Intrucat acest demers este primul de acest gen, dorim o informare corecta asupra termenului de Capitalism. Asadar, vom porni de la definitie: “Libertate + Proprietate = Capitalism”l

► Toti participantii vor putea purta un auto-colant “I ♥ Capitalism”

► Adunarea se va face in Pta. Victoriei – pe trotuarul din dreptul muzeului Antipa

► Este indicat ca fiecare participant sa aduca o pancarta proprie prin care sa explice capitalismul; cele care NU au legatura cu capitalismul vor fi interzise de catre organizatori. In sectiunea de poze veti gasi foarte mult material pe aceasta tema

►Ne identificam cu urmatoarele personalitati: Ludwig von Mises, F.A.Hayek, Frederic Bastiat, Ayn Rand, Murray Rothbard, Milton Friedman, George Washington, Thomas Jefferson, James Madison, Benjamin Franklin, Thomas Paine, Alexander Hamilton, Ronald Reagan, Margaret Thatcher, Ron Paul, Rand Paul

►NU ne identificam in momentul de fata cu nicio formatiune politica din Romania, deci orice promovare a vreunui partid va fi interzisa.

astazi am obtinut de la Primaria Bucuresti autorizatia de adunare publica in pta. Victoriei, pentru SAMBATA, 5 octombrie 2013, intre orele 15:00 – 17:00.

reprezentantii Jandarmeriei si Politiei au preferat ca acest mars sa NU se suprapuna cu marsul de duminica (de aceea se tine Sambata) si sa se tina pe lumina (pana la ora 17.00, au motivat ca de atunci incepe sa se intunece).

Dansii au dorit si schimbarea locului, in pta. Izvor, dar nu am fost de acord si a ramas pta. Victoriei – pe trotuarul din fata muzeului Antipa.

sunt sanse sa avem si prezenta din partea Digi24 !!!

ce parere aveti, daca am ajuns pana aici, il facem in conditiile actuale?

Poate ne întîlnim în Piața Victoriei azi de la 15 la 17. Nu-s speranțe mari dar o facem de încălzire fiindcă vin vremuri reci! 😆

Fil

Anunțuri

169 responses to “Evenimente importante!!!

  1. Buna treaba!
    Pentru un capitalism autentic…
    NU capitalismului inventat de Iliescu si camarila..
    Cel lacom,cel devastator,cel mincinos,cel cares-a lansat anume pentru rasturnarea valorii autentice …mistificat si acuzator..
    Jos capitalismul de cumetrie…recte Voiculescu,Vintu,Patriciu,Nastase,Dragnea,Videanu,Berceanu ,Oprisan,Fenechiu,Dan Radu Rusanu,Vanghelie,Tariceanu,Si toata haita
    hranita din bani publici..
    OK..imi cer scuze pentru cei nepomeniti))))))))))))))))))))))
    Iar am un spatiu liber kilometric..deci trebuiau mentionati mai multi?????
    Incepeti sa ma complectati…thx,

  2. Stimati PRIETENI
    (pentru ca si eu sunt adeptul capitalismului)
    Dovediti ce inseamna a milita pentru dreptul autentic..

    Protestul pentru Rosia Montana este unul care serveste interese obscure
    sau organizate pentru acestea
    Nu are miez, substanta…nu are finalitate sau este unul marginit..limitat ,
    Desi a adunat mii de adepti pare a fi o procesiune religioasa..la sfinte moaste…..

    In interesul societatii trebuie avute in vedere,dincolo de numarul manifestantilor

    O CERERE PENTRU O SCHIMBARE

    de atitudine,de guvernare ,de moralitate,de constiinta

    Deja protestul din PU este clasificat ca si inutil…
    PAZIT de institutia numita Jandarmerie

  3. http://www.evz.ro/detalii/stiri/fmi-a-publicat-scrisoarea-de-intentie-in-care-guvernul-ponta-anunta-ca-va-supra-impozita-d-1060519.html

    WOw ,da
    Stimati PFA
    VOTATI USL..PSD…Victor Ponta GARANTAT

    IMPOzitare pe sireturi ,pe siretenie ,pe incredere????
    Votati cei impozitati……ca meritati

  4. Oare cate amanari o sa le ia pana gasesc alt avocat?

    Mihail Puiu, avocatul lui Sorin Alexandrescu, cercetat penal pentru favorizarea infractorului

    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/mihail-puiu-avocatul-lui-sorin-alexandrescu-cercetat-penal-pentru-favorizarea-infractorului-66785.html

  5. Daca vor iesi azi cativa la Antipa, va fi asa, un fredonat, fata de mega-concertul maraton RM.
    Da’ cred ca tot mai fain e ce-ar putea ei fredona, decat vastul mono-repertoriu exclusivist din PU.

  6. Duminică – 6 octombrie – ,

    proteste pentru susţinerea procurorilor DNA Papici şi Alexandru

    duminica, 6 octombrie la ora 17.00 miting in fata DNA,

    “Noi votăm DNA!” Free DNA!

    Adresa DNA este: Str. Ştirbei Voda, nr. 79-81, sector 1, Bucureşti”

    pentru obiectivitate, completez ca mitingul se muta in PUniversitatii incepind cu orele 18
    🙂

    ar fi super, daca ar veni multi!

  7. Nu intru decat ft.ft.rar pe agentia de stiri a statului 😀 Agerpres. Astazi a fost cu siguranta ultima data. Este rusinos ceea ce fac angajatii de acolo!! O cenzura incredibila ! Propun ca aceasta agentie de stiri sa poarte numele de ANTENA 4 !

  8. sint unii care nu vor sprijin pentru DNA sau ma detesta pe mine?!
    vad un minus la anuntul privind miting pro_DNA
    ce oameni,
    🙂

  9. Cu siguranta nu sunt singurul care nu voi putea fi prezent alaturi de voi,si regret acest lucru.
    Felicitari pentru tot !!!

  10. Salutare tuturor,
    Aceasta persoana cu siguranta va participa la protestul pentru sustinerea procurorului Papici
    ”Între cei 588 de parlamentari pe care îi are România, Ioan Iovescu (PPDD) este o prezenţă aparte. Ajuns în fotoliul de senator din postura de instructor auto şi administrator de bloc, Iovescu s-a făcut repede remarcat în Legislativ, după ce a solicitat modificarea Constituţiei pe motiv că este prea complicată şi şi-a impus ca în următorii patru ani să mănânce doar o dată pe zi pentru a nu se îngrăşa în timpul mandatului”
    http://adevarul.ro/news/politica/rosia-montana-ceausescu-1_524fca8ac7b855ff56006439/index.html

    • La ce sa meditam?
      Daca analizez doar aceste fraze ajung la concluzia ca Doamna are o problema la mansarda. Studiu de caz pentru psihiatri.
      ”Şi, iarăşi coincidenţă (nu pentru mine, care am studiat temeinic diversiunea ”ţapului ispăşitor” pe cînd îmi treceam doctoratul), noi, femeile, prin nimic mai imune faţă de cîini fără stăpîn, le-am luat partea : iar vocile prolichidare au fost statistic semnificativ mai degrabă masculine, din tabăra Băsescu şi opozante ale mişcării pentru Roşia Montană. Faptele nu au mai contat, nici că am avut din nou dreptate cînd am presupus că a fost un caz de neglijenţă parentală, victima Ionuţ a fost nesupravegheată două ore, dar brava procuratură a dat nişte ONGuri în judecată.
      Opoziţia la această lume sinistră a supravieţuirii, care s-a înstrăinat demult de orice omenie şi aspiraţie la altceva o să ne coste mai mult decît viaţa căţeilor. Dar, vorba poetului, bucuroşi le-om duce toate, şi poate ceva mai uşor, că ei au fost întotdeauna mulţi, dar nici noi nu mai sîntem aşa puţini cum eram mai demult…” (fragment din articol scris in RL)

      • ion,
        cadem la acord..
        Dincolo de toate manipularile sau interesele ,
        Ionut a murit pentru ca NU A FOST SUPRAVEGHEAT

        Dincolo de aceasta principala VINA pot intra ,pot accede,pot fi implicate orice cauze!

        Vinovatia apartine parintilor,familiei,bunicii
        Oricit s-ar da vina pe nefunctionalitatea unui sistem,serviciu,persona juridica,sau administrativa….

        In primul rind

        FAMILIA este vinovata
        NU LASI un copil de patru ani NESUPRAVEGHAT in spatiul public..

        poate fi rapit
        poate fi agresat fizic
        poate fi maltratat
        poate fi ucis

        No comment ,bunico
        ESTI SINGURA VINOVATA

        • Partial de acord
          Dpdvd moral bunica e singura vinovata dar in cazurile enumerate de tine (rapit, agresat fizic, maltratat, ucis) cine ar fi mai pedepsit in penal bunica (neglijenta hai sa spunem cu consecinte agravante) sau rapitorul. violatorul, ucigasul?
          Acum daca ucigasul s-a dovedit a fi o haita de caini infometati pe cine pedepsim? Numai pe Bunica?

    • Base a gresit: el nu stie ca la ce spune/scrie Tatiana AMP nu poti face comentarii decat (eventual) pe romaniacurata. ro? Daca treci de moderare… 🙄

      • Pai nu cred ca Mark ne-a pus sa meditam la hamletiana intrebare Cine a gresit ? Piratul sau Madama. In acest caz raspunsul e arhicunoscut. A devenit axioma.

        • Nu era un raspuns, era asa, o constatare…despre „punctul” de plecare ce-a-nfuriat-o pe Alina…(sigur, stim a cui e „vina”!) 🙂

    • Salut !

      Tocmai voiam sa intreb unde e dezbaterea/intalnirea/cafteala/pupaceala asta ca sa fiu si eu pe faza.
      Right ! 🙄

  11. Sistemul mafiot nu poate fi infrant decât de o JUSTITIE CURATATA…..pentru ca este un sistem creat de romani si susținut de romani ….

    De cele mai multe ori vorbim de partide de parca astea vin de pe marte ,iar romanii sunt separati de ele …parca vorbim de un invadator străin ,care n-are nici o treaba cu natia asta … Ei sunt hotii si restul lacrima cristi

    Suntem in eroare ….partidele sunt susținute de romani ,sistemul e susținut de romani …ne iluzionam de pomana ….Doar JUSTIȚIA poate învinge sistemul mafiot

    Traian Basescu a intuit corect cine poate schimba directia si modul de gândire al romanilor
    Din acest motiv s-a lupta si se lupta pentru o justiție curată .

  12. Preşedintele Fundaţiei Mişcarea Populară, Marian Preda, a declarat, sâmbătă, că Emil Boc a fost un foarte bun premier şi ar putea fi un bun preşedinte, precizând că, probabil, dreapta îşi va desemna un candidat comun la prezidenţiale după alegerile europarlamentare.

  13. Da..
    Evident

    Cel mai avizat candidat pentru prezidentiale .din partea Dreptei este Emil Boc..

    • asta nu mai credeam
      sa imi raspund mie???

      Cind ai mai multe voturi contra decit pro..se cuvine sa faci precizari Emil Boc este punctual cinstit
      gospodar
      priceput
      modest
      experimentat intern si extern dfatorita functioei de prim ministru

      curajos,demn si responsabil
      si acum liber la notare

  14. Am inteles ca la 5 se va desfasura o manifestatie in favoarea libertatii DNA ( suna ciudat)
    Am o intrebare , si l rog pe Ion care este in legatura cu astrele sa ne lamureasca daca poate.
    DNA ul doreste aceasta libertate?
    Ma refer evident la procurorii din DNA.
    Faptul ca doi procurori DNA au acceptat propunerea Ministrului de Justitie desi stiau ca asa il dau la o parte pe cel in functie imi trage un semnal de alarma.

    • Buna Tucu 2.
      Problema procurorilor de la DNA structura centrala e mai complicata. Acolo exista niste bisericute datorate orgoliilor, dar si a ingerintelor politice. La Iuliana Bendeac ingerinta politica e pregnanta si s-a manifestat inca din vara, e mai degraba pe filiera Felix. La gruparea Cerbu e vorba de orgolii si hai sa spunem o oarecare frustrare fata de gruparea Tulus-Papici In ceea ce priveste dorinta de libertate a procurorilor si aici avem nuante. Unii sunt slabi de inger si pupa poala politicienilor, altii doresc libertate in limita legii si regulamentelor, iar altii vor prea multa libertate. Eu de aceea am spus ca in acest moment nu e clar cine pe cine incalecaTonta si gasca de penali sau unii procurori prea ahtiati de libertate. Bendeac e destul de palida dpdv profesional, in schimb Cerbu e periculos de inteligent. Vom vedea daca Kovesi si-a asigurat securizarea DNA-ului dupa bresa facuta de Cerbu si Bendeac. Semnale vor fi date in zilele urmatoare (daca trimite in judecata dosarul Dragnea, si decizia Sectiei de procurori din cadrul CSM legata de propunerile lui Cazanciuc.)

      • Ion
        Multumesc si pentru raspuns dar mai eles pentru prezenta aici.Este un mare cistig pentru copac zic eu.
        Acum revenind la discutia ta cu @cetatean cred ca ar trebui sa abordezi povestea si din alt unghi astfel incit sa ne lamuresti si pe noi.
        Se vorbeste despre securizare in raport cu numirea lui x sau y in posturi de conducere.
        Aici este marea intrebare-daca actul de justitie depinde de seful x sau seful y si noi acceptam asa ceva este clar ca orice putere politica vine are posibilitatea de a si „”securiza”” DNA ul.
        Mai mult , datorita faptului ca toti politicienii au bagat mina unde nu trebue , seful numit la DNA poate avea mari succese profesionale trimitind in instanta , cu precadere , adversari plitici.Il poate invinui cineva ca l a inhatat pe X inaintea lui Y? Evident ca nu.
        In conditiile astea ce mai inseamna „”securizare””? E al nostru si nu e al lor?

        • Tucu, spui ”In conditiile astea ce mai inseamna “”securizare””? E al nostru si nu e al lor?”
          Pai nici Paradisul nu a fost complet securizat. Intotdeauna va exista aceasta dilema. Important este ca fiecare, care a bagat mana in oala cu miere nepermis sa-i vina judecata. Am asteptat 8 ani sa-l vedem pe Felix condamnat in prima instanta, pe Becali 16 ani in dosarul schimbului de terenuri, vei mai astepta cativa ani sa-l vezi pe Videanu la brutarie. Oricum din februarie 2014 termenele vor fi mai dese pentru ca termenele de prescriere sunt reduse la infractiunile de coruptie. Ceea ce conteaza in final sa ai cat mai putine uscaturi in padure.

        • @Ion
          incerc sa inteleg tot tambalau facut pe numirea lui x sau y.
          Astept sa citesc undeva ca cineva cere ca sistemul sa fie astfel „”securizat”” incit sa nu mai depinda de numirea lui x sau y .Sa functioneze indiferent ce individ se perinda prin functia de sef.
          Funtionarea este esentiala si cum spui si tu atita timp cit puscariile sunt alimentate continuu cu hotii lor , hotii nostri si hotii tuturor inseamna ca masinaria functioneaza.

  15. Buna ziua! 🙂

    Aduc un comentariu care a aparut in Gradina; apartine unui „personaj” care stie ce zice si zice ce stie bine.

    63. Popa Pius | octombrie 5, 2013 la 14:05

    La prostile 2 și 3 am arătat negru pe alb aberația teoriei @Cetățeanului de pe Politeia cu securizarea postului de conducere a DNA prin numirea – începând cu 12.02.2013- a unui alt procuror, cică “tare”, adică până la 12.02.2015. A rămas de adăugat culmea prostiei: @Cetățean persită în aceleași aberații, în ciuda determinării elementare a duratei, de aproape un mandat întreg de 3 ani, cât aceeași conducere a DNA a fost asigurată de Morar și Kovesi până în prezent și mai are de parcurs cel puțin până la data decapitării din capul prevăzătorului, decembrie 2014.
    Nu-i nimic greu de priceput. N-a rămas nicium loc de securizat cu un alt procuror “tare” ca piatra și mai iute decât Morar și Koveși, din moment ce ambii au fost deja mai iuți. Au securizat chiar ei postul începând tot de la 12.02.2013 și pe aceeași durată – în locul securizatului lui Nostraanus – ba chiar și cu posibilitatea ca, din decembrie 2014, Kovesi să mai rămână cu capul pe umeri și în funcție până la 16 mai 2016 (încă 1an și 5 luni, după decembrie 2014, când posibilul nou președinte USL se va fi lecuit de decapitări teoretice din cauze cel puțin străine și s-ar securiza un mandat superlong la conducerea DNA de 4(patru) ani și 3 luni ).
    Ca să dea ceva din colț în colț pe acest subiect, Nostraanus a (pre)văzut altceva, niște “semnale” pe care le-a fi dat Băsescu, dacă ar fi securizat postul la șefia DNA cu un alt procuror „tare” sau, mă rog, mare și tare, probabil mai iute decât Morar și Kovesi. Despre pofticioasa alternativă (la coabitare și la numirile inadmisibile din capul Cetățeanului) prin demisia lui Băsescu, Nostraamus nu a prevăzut nimic din alegerile prezidențiale (ca și) câștigate anticipat de Antonescu (odată cu securizarea funcției prezidențiale, mai iute decât MRU)
    Aseară @Cetățean se mândrea de mama focului cu președintele ICCJ, judecătorul Livia Stanciu, de parcă el ar avea vreun merit la numirea ei. Aceluiași Băsescu ( de la care @Cetățeaului nu-i priesc numirile Nițu și Kovesi) îi datorăm modul în care a înfruntat-o pe Lidia Bărbulescu atunci când a fost propusă de CSM pentru conducerea Instanței Supreme și a refuzat numirea ei, lăsând deschisă calea numirii ulterioare a Liviei Stanciu.
    @Cetățean se preface obiectiv: când critică numirile Nițu și/sau Koveși, îl scuipă pe Băsescu 90% din timp, iar în restul de 10%, când se mândrește cu Livia Stanciu, are grijă să nu amintească nimic de contribuția decisivă a lui Băsescu, nu numai la numirea acesteia în funcția de președinte ICCJ.
    Deosebirea dintre un alt cățeluș de companie și @Cetățeanul de companie este aceea că primul pricepe: dacă nu-ți place Băsescu, nu mănânci nimic de la Băsescu.

  16. Prostiile @ cetateanului.

    20. Popa Pius | octombrie 4, 2013 la 07:31

    Nu are cine să-i arate @Cetățeanului de pe Politeia cât căcat mănâncă, la greu, cu nerușinare îndreptată ostentativ către susținătorii piratului. S-a înconjurat de o mână de yesmeni slinoși și receptivi ca mâța-n calendar. Aprobatorii robotizați habar n-au pentru ce își dau acordul, n-au cum să realizeaze ce vrea să spună manipulatorul mâncăcios, odată ce „ el însuși” bate câmpii în veselie. Cetățeanul adoarme cu un monolog intangibil, reciclat ca la școala de idioți, cu reluări în neștire, ca să-și laude tâmpeniile ca de obicei, des și tare, buricos și plin de sine.
    Cu ideile următoare a tropăit aseară, fudul nevoie mare cu polonicul, ca dansatorul împăunat în jurul focului de trib, acompaniat de hăulitorii adunați la lecția de educație domestică.
    „Or, dorind rocada, Basescu insusi a asteptat ca ambilor se le expire mandatele si sa ii convinga atunci sa faca schimb de posturi. Basescu a convins-o pe Kovesi sa il mai tina pe Morar cu doua delegari timp de 12 luni la DNA.
    In loc sa securizeze postul de procuror sef al DNA cu numire prin decret in 12 februarie 2012 (cand nu aveam guvern USL, ci Guvernul MRU) care securza DNA-ul pana in 2015, TB a preferat sa astepte si sa cerea delegarea lui Morar. Intre timp, in iulie s-a propus puciul…
    Au expirat si mandatele adjunctilor la PG si la DNA si apoi a inceput Pivniceru sa lucreze…. Basescu poate ca sa zis merci ca a putut sa o pastreze pe Kovesi si sa il accepte pe Nitu insa miza reala era PG-ul. Vedem azi de ce.
    TB s-a batut cu propiile arme: vrand sa faca “echipe” la conducerea parchetelor, a acceptat procurori serviti de Ponta. In loc sa numeasca cand putea un procuror tare la DNA si apoi sa se bata doar pentru apararea PG, el a cedat PG-ul si s-a multumit sa o salveze (temporar) pe Kovesi, care mai mult ca sigur va fi revocata la anul de posibilul Presedinte USL (daca iese unul din asta).”
    http://politeia.org.ro/editorial-opinii/ponta-cazanciuc-si-nitu-o-istorie-in-care-trei-oi-mananca-un-lup-de-mare/19529/#comment-55051
    Prostia nr. 1
    „Basescu a convins-o pe Kovesi sa il mai tina pe Morar cu doua delegari timp de 12 luni la DNA”
    Da, Daniel Morar nu a plecat de la conducerea DNA când i-a expirat ultimul mandat de 3 ani și a mai rămas 12 luni, grație celor două prelungiri succesive prin delegare. Chiar și în speranța realizării rocadei, ce-i în neregulă cu asta? În această perioadă, în loc să dispară, cel mai tare procuror al DNA nu a stat cu brațele încrucișate. Pentru ce (Băsescu) „sa numeasca cand putea un procuror tare la DNA”? Când putea, dacă putea, un alt procuror tare nu-și avea rostul mai tare decât Morar. E suficient de clar? A fost un an câștigat în plus de cel mai potrivit procuror în funcția asta de conducere. Numai prostia poate contesta utilitatea acestui fapt, ținând cont, dacă poate, de cursul și importanța dosarelor instrumentate și susținute în instanță.
    Prostia nr. 2
    Băsescu „a cedat PG-ul si s-a multumit sa o salveze (temporar) pe Kovesi, care mai mult ca sigur va fi revocata la anul de posibilul Presedinte USL”.
    Băi, Nostraanus! Altă prostie prevăzătoare și mai mică decât tine n-ai găsit? Cu un astfel de „raționament”, n-are rost să mai mănânci azi. Las-o pe mâine sau poimâine, când vei fi „mai mult ca sigur” mai flămând!
    Ai uitat ce a halit pe pâine DNA-ul în anul prelungit pentru Morar (12.02.2012-12.08.2012 și 13.08.2012-12.02.2013, atunci au rămas în funcție Carmen Gâlcă, Laura Oprean și Doru Tulus prin delegare) și în perioada de după numirea Laurei Kovesi, 16.05.2013- până peste o săptămână, 12.10.2013 (ca să adunăm luni întregi). Cele 3 luni de interimat dintre aceste două perioade n-au afectat continuitatea cu nicio numire uselistă. Numai din prostiile de la pct 1 și 2, Băsescu avea „sa numeasca cand putea un procuror tare la DNA”, adică de la 12.02.2012 după prevederea bună de crucit, dar i-au halit Morar și Koveși din acel mandat imaginar deja 1 an și 8 luni până în prezent. Cu ce mai rămâne din mandatul de 3 ani procurorul garantat de Nostraanus, după ce Codruța Kovesi mai exercită diferența până în decembrie 2014, încă 1 an și 2 luni? (să ne imaginăm indicațiile prețioase ale prezicătorului:“noul președinte USL” sare imediat la gâtul DNA de Ignat, ca să-i tihnească sărbătorile).
    Cu Morar și Koveși la conducerea DNA s-ar aduna 3 ani fără 2 luni până în decembrie 2014, aproape un mandat întreg, iar mâncătorul Nostraanus se mai poate zbate, în aceeași manipulare idioată, să demonstreze cât de mare rămâne pierederea de 2 luni (decembrie 2014-februarie 2015) din cauza lui Băsescu și a „noului președinte USL”. Dacă ar fi asta o prostie insuficientă, n-are cum să fie ultima.
    Prostia nr. 3.
    „In loc sa securizeze postul de procuror sef al DNA cu numire prin decret in 12 februarie 2012 (cand nu aveam guvern USL, ci Guvernul MRU) care securza DNA-ul pana in 2015, TB a preferat sa astepte si sa cerea delegarea lui Morar. Intre timp, in iulie s-a propus puciul…”
    Băi, deșteptule! Dacă nu mai ai frați pe-acasă, nu vrei să-l implori singur, acum, pe „noul președinte USL” să nu-l revoce, în decembrie 2014, pe procurorul prevăzut tare din burtă de Nostraanus? N-ai niciun motiv – nu-i așa?- să prevezi că „noul președinte USL” ar aplica același tratament de Ignat la gâtul șefului DNA instalat de tine cu atâta tărie. De ce să riști să iasă procurorul tău securizat în pierdere cu cele 2 luni decisive din coada mandatului imaginar sau să te trezești în realitate cu o nenorocire mai mare, noul președinte MRU, care ar lăsa-o pe Kovesi în același prim mandat la conducerea DNA încă 1 an și 5 luni, până în mai 2016? Mai gâdil-o și nu te lăsa! Du-ți mandatul până la capăt, pe culmile numerotate!
    Prostia nr. 4
    (In loc sa numeasca cand putea un procuror tare la DNA) „si apoi sa se bata doar pentru apararea PG, el a cedat PG-ul…” „miza reala era PG-ul. Vedem azi de ce.”
    Cu slănina-n pod și mălaiu-n traistă, nu observi cum șezătoarea în două luntre ți-a dublat deja unica ”miză reală”, persiști în prostia anterioară și securizezi cu un tembelism mai mare posturi în prostie. Nu cumva Băsescu a mai cedat două la Prefectură, două la Primărie, unul la școala de fete, altul la spital ?
    Nu avea cum să cedeze din ce nu a avut nici măcar la DNA. De unde să mai cedeze și PG-ul?
    Înainte de 2 octombrie 2012, când i-a expirat mandatul, Codruța Kovesi semnase delegarea la conducerea PG pentru Daniel Morar (până în aprilie 2013). În acest stadiu, Băsescu nu mai avea nimic, dar îl plasase deja pe Daniel Morar la CCR încă din 25 martie 2013. Prin absurd, să presupunem c-ar fi reușit să câștige “miza reală” în mai 2013. (Morar și Kovesi nu mai aveau cum să ocupe funcția de conducere a PG).
    Ce mai rămâne de ales și pentru ce durată a mandatului? Un alt procuror „tare” vizibil și recomandat numai până la tăierea de Crăciun 2014, când „noul președinte USL” ar urma să reducă toată concepția asta nemaipomenită la o jumătate de mandat în PG și cu DNA-ul la fără frecvență.
    Băi, papagalule! Dacă nu mai ai frați pe-acasă, nu vrei să-l implori singur, acum, pe „noul președinte USL” să nu-l revoce, în decembrie 2014, pe Procurorul General prevăzut tare din burtă de Nostraanus?
    Prostia 5
    Papagalul merge la papagali sau la șezătoarea hăulitorilor dotați cu ticul lui Parkinson, la cap și numai în plan vertical, în semn de aprobare mai tare decât reflexul necondiționat.

  17. 😆 😆 😆 😆

    L-a desfiintat pe Cetateanu’ turmentat …….păcat ca nu se poate posta pe Huliteia

  18. 67. Popa Pius | octombrie 5, 2013 la 16:15

    Am omis instanțele judecătorești, dar se subînțege oarecum includerea lor așișderea în clasa magistraților.
    Totuși, DNA-ul are ceva specific, cu tendință spre independența în adevăratul sens de supunere numai legii, fără niciun fel de ingerințe. A început lamentabil ca structură autonomă sub PNA-ul lui Amarie, dar -pe parcurs – autoritatea și încrederea în efectele îndependenței reale ale Monicăi Macovei (inclusiv prin numirile Morar și Kovesi) au creat condițiile unor selecții mai riguroase pentru DNA, însă imposibil să fie perfectă din moment ce personalul acoperit sub roba de magistrat nu circulă cu steaua în frunte.
    Cei independenți și onești au rezultate lesne de motivat.

    • Popa Pius nu intelege ca @cetateanus are niste constrangeri de analist.(puse de el insusi) Nu poate vorbi de bine pe Monica Macovei, pe Piratul expirat si uneori pe Kovesi.
      O situatie asemanatoare a unui inotator olimpic la 200 metri liber ce isi leaga picioarele cu o curea si ii da managerul si o bila de 5 kg sa o traga dupa el in apa
      🙂

      • Popa Pius este un profesionist si intelege ca @cetatean are „un violon d’Ingre”: justitia cu toate ale ei. Urechile lui Popa Pius sunt maltratate de disonantele lui Nostraanus. Sala de concert de la Huliteia poate sa ramana in extaz la cat pricep ei.

      • Popa Pius inota contra curentului din apele tulburi ale blogului Politeia.

  19. maine speri ca veniti la manif. pro justitie. Eu unul o sa fiu acolo.

  20. Si de cind voiam eu sa vad ceva scris in care sa fie aratat cit de goale de continut sint interventiile interminabile a juristului de pe Politeia 😛
    Eu sint interzis pe Politeia pentru ca inot contra curentului; dar @ ion il bate pe @ Cetatean la analize, insa e prea bine crescut. El e singurul care mai are curajul sa spuna „Nope, Theophyle”.
    Pentru @ Popa Pius, 10 cu coronita 😉

  21. Vad ca visinescu este acuzat ca in 1952-193 a fost lucrator al securitatii.
    Dar nu tot asa a fost si tac’su lui jioana si sorinel oprescu?
    Hai la vot oameni buni…..

  22. „Visinesti” si „Ficiori” nu ar fi existat fara cei de teapa lui Ion Iliescu; si aici ar trebui sa actioneze IICCMER-ul si Marius Oprea.

  23. Azi, la Antipa (cules de pe fb)
    „Capitalismul e ca girafa: asa ceva nu exista”

  24. Si tot de pe fb:

    „Spre deosebire de Cristian Panait, Lucian Papici a fost doar demis. România începe să se civilizeze.”

  25. Comentariu in Rev 22

    „Dragi si stimati intelectuali ai tarii, nu-l lasati doar pe Basescu sa spuna adevarul ! Trebuie sa-l ajutam toti, dar mai ales cei care au acces in media. Altfel cei 70% idioti utili nu se vor dumiri.”

    Si daca ar fi vorba doar de ACEI idioti utili…

  26. @ tzucre,
    cred ca nu ai inteles ce am scris.
    „@ ion il bate pe @ Cetatean la analize, insa e prea bine crescut.”
    Adica, nu este un infatuat ca juristul Politeii, ci un tip lucid si priceput in ceea ce scrie.
    De unde ai inteles ca as fi zis ca „are un comportament de prost crescut”? Poti sa arati?

    • Cred ca amandoi nu ne-am inteles. Am interpretat spusele tale ca un repros usor la adresa lui @ion pentru faptul ca e prea bine crescut si nu-l combate mai brutal pe @cetatean. Daca nu e cazul, retrag cele spuse. Sper doar ca e mai clar acum.

      • Nu e nevoie sa il combata mai dur. Nu injura, ci il ridiculizeaza zambind. Faptul e ca @cetatean mai inghite o pruna murdara in tacere. Cine ii citeste pe amandoi trage singur concluzia. Diferenta sare in ochi ! Adevarul urla ! nu e necesar sa urle Ion 🙂

  27. Mai deunazi @cetatean ne deplangea , pe cativa care scriam la politeia, pentru faptul ca nu ne dam seama cat de ticalos este TB, si cat de fraieri suntem noi. S-a insinuat ca Monica Macovei este o ticaloasa, sa ceva mai rau (nu stiu ce exact dar ceva similar cu : „o sa va zic eu odata si odata”), Koevesi a fost facuta cu ou si cu otet de cineva care cred, personal, ca este un postac inteligent uslist.
    Pactul de coabitare a avut rezultate, fara indoiala. A le nega este o tampenie.
    Daca TB si-ar fi dat demisia, daca s-ar fi dus cu „pieptul inainte” la referendum, putea piratul sa securizeze toate pozitiile din lume. Sa nu imi spuna cieneva ca usl s-ar fi impiedicat de un „ciot” procedural.
    Putem face istorie contrafactuala si sa speculam ce s-ar fi intamplat daca TB nu l-ar fi numit pe ponta pm- ceea ce ar fi fost mult mai anticonstitutional decat tot ce fusese TB acuzat inainte).
    Putem la fel de bine sa facem istorie contrafactuala inchipuindu-ne ce s-ar fi intamplat daca MRU nu ar fi antagonizat ,superior, pdl-ul. Sau ce s-ar fi intamplat daca MRU s-ar fi inscris in pdl si ar fi incercat, acolo, sa coaguleze dreapta.
    Nu sunt convins ca daca este sa cautam o vina , ea este la TB,dar chiar deloc…..In aceeasi idee , poate, greseala lui TB este ca l-a pus pe MRU PM, si nu si-a dat seama ca acesta nu va cauta suportul politic al dreptei, ci s-a apucat sa il laude pe ponta.
    Ca sa parafrezez pe cei de „dincolo”? MRU chiar a trebuit sa il laude pe ponta? Chiar a trebuit sa ii deschida drumul sa devina PM si sa il laude?

    Acesta este pericolul istoriei contrafactuale. Eu cred ca rezultatele sunt cea mai buna masura……

    • Da ! Traian Basescu a gresit major – crezand ca MRU are inteligenta politica nu doar de biblioteca, ca are curaj politic , si nu il are (i-a fost frica sa intre in pdl-ul unde l-a impins TB )– ca are integritate politica – si nu o are (vedem cum penduleaza) ca nu are noroc (tot ce a insailat in ultimul an nu i-a iesit) Si am gresit si noi cind bazati 100% pe flerul lui Traian Basescu am mers un un an jumatate pe mana lui MRU. Apoi cind am incercat sa aratam unde e imparatul dezbracat au sarit pe noi sa ne astupe gura. Si acum vedem cind mai intra MRU pe blogul lui/lor si mai astupa gura sicofantilor cind gresesc prea tare. Asta chiar e o ironie

  28. @ tzucre,
    nu, domnule, nu m-ai inteles si acum vrei sa imparti vina cu mine; eu nu il acuzam pe @ ion de nimic; il apreciez chiar foarte mult.
    Eu am fost mai direct (poate mai dur) si mi s-a trintit in nas usa blogului.
    Am incheiat subiectul.

  29. Un regret mare pentru mine: MRU nu este inca un politician. Este un tip foarte inteligent, dar. Atit.
    Trebuia sa faca ceva mici compromisuri si sa nu accepte trintirea guvernului.

    • @victorL eu cred ca MRU a facut compromisuri dar nu pe cele utile.Poate e sau va fi politician . Politician de elita nu va fi niciodata. Aici trebuie stofa. Ori se ascunde foarte bine si nu vedem noi.

  30. @ last,
    e posibil cum zici: a facut compromisuri, dar nu din cele utile. Da, aici se vede stofa de politician. Eu chiar regret raceala dintre el si pirat, care nu este folositoare.

  31. Sara buna !

    Wow ! 🙄
    Foarte dura replica pentru cetatenii de dincolo.
    Nici eu, care am o gura sloboda ca un paraias de munte, nu i-as fi trantit castronu-n cap ca amicul.

    Poate pentru ca-mi recunosc debitul modest 😀 😀 😀

    Asta e partea proasta cu cei cu staif : cand deraiaza un micron, se duc ulterior complet si tampit in decor incercand disperati sa dovedeasca ca au avut dreptate ca sa-si apere statutul.

  32. Populism de campanie electorala-2014

    „Premierul Victor Ponta a anunţat sâmbătă, într-o ediţie specială a emisiunii „Income“, că pensiile şi salariile vor creşte începând de anul viitor.” (Adevarul)

  33. Cine stie care a fost treaba cu adunarea publica procapitalism ?

  34. ai dreptate viq,adica vreau sa spun ca sunt de acord cu tine 🙂
    o disputa juridica intre specialisti poate fi dusa in termeni politicosi ,amicali,de felul Ion vs C.
    celalalt a exagerat si a luat la pachet si victime colaterale 😆 inadmisibil ptr. unu` cu staif.
    multi pot fi facuti din cuvinte(ma refer la tema)inclusiv eu,dar nu se cade.Banuiesc ca putem presupune ca suntem de buna credinta
    seara buna Viq ,tutulor 🙂

    • @mircea,
      din punctul tau de dincolo nr 6- cu popa si „politeia e citita de multi” nu uita ca @citi a invatat de la omul rau care este un profesionist si nu un diletant ca @citi tot ce stie, iar apoi s-a purtat incalificabil. Deci nu poti pune semnul egal intre cei doi. Deci nu e o disputa intre specialisti ci intre un specialist si un invatzacel al lui care apoi s-a purtat incalificabil iar elevul l-a exmatriculat din scoala pe profesorul sau. Daca nu intelegi ce inseamna integritate mergi inapoi sanatos

  35. buna lozinca:

    “Spre deosebire de Cristian Panait, Lucian Papici a fost doar demis. România începe să se civilizeze.”

  36. Seara bună, copăceni! Văd că-i mare animaţie aici, asta-nseamnă că roadele copacului sunt bune şi folositoare 🙂

    Am un comentariu, totuşi, legat de responsabilitatea morţii lui Ionuţ. În calitate de cetăţeni avem nu doar dreptul ci si obligaţia să cerem socoteală factorilor de răspundere pentru nenorociri de acest fel petrecute din pricina incompetenţei si corupţiei lor. Nu suntem în război, nici în junglă. Avem legi si reguli. Dacă siguranţa vieţii noastre a coborât la nivelul de război sau junglă, e vina celor aleşi că nu le respectă si a societăţii care-i exonerează de răspundere preferând să învinovăţească tot victimele. Pe lângă faptul că e o împietate să-i judecăm noi astfel, nu facem prin asta decât să le dăm apă la moară, cel puţin în ochii opiniei publice, adevăraţilor vinovaţi.

    • Buna seara, Nora!

      Cred ca ceea ce spui are legatura cu vreun coment. de la Copac (?)
      Oricum, am vazut prin presa ca au fost discutii pe tema asta.
      Iti impartasesc punctul de vedere. O data, pt ca mi se pare o cruzime sa judeci parintii aceia (nu doar ca si-au pierdut copilul, dar vor trai toata viata cu gandul la teroarea si durerea inimaginabile prin care a trecut Ionut si la faptul ca nu i-au putut apara viata…e cumpit…si chiar nevinovati fiind, in sufletul lor se invinovatesc, oricum).
      In al doilea rand, cum spui, prima cauza este coruptia si lacomia. Daca nu ar fi existat astea, problema haitelor de caini s-ar fi rezolvat pana acum.
      E ca intr-o boala infectioasa, de exemplu: pot fi cauze secundare, dar pt a vindeca si preveni reimbolnavirea, in primul rand cauza principala, microbul, trebuie combatut.

  37. chiar ma pregateam sa scriu…bre,ce tacurati asa ? 😆
    tds,astea sunt detalii pe care chiar nu le cunosc(presupun c-ar fi b din ce-mi spui,habar n-am iertata-mi fie necunoasterea).Ele pot fi relevante insa cred ca in alt context nu in interesul general al dreptei.
    Stiu ce inseamna integritate.Tu stii ? 🙂

    Ce sunt convins ca stii,tinand cont de cate stii,sunt legendele despre maestrii si discipoli …

    • mircea
      a fost odata un super specialist in drept care scria pe Politeia, inainte de a veni tu acolo . Apoi l-a luat cu generozitate in tandem pe Cetatean in proiectul juridic, iar cetatean care preda nu stiu ce dar nu are legatura cu dreptul a fost un bun invatacel. Dar evident ca nu complet. Apoi s-a considerat ca maestrul super specialist e cam incomod deoarece are si pareri proprii (Apropos Mircea , tu ai pareri proprii ? nu cred. Sau ai putea face un experiment: Desi tii la MRU ca la cel mai extraordinar politician care nu greseste spune acolo pe blog ca MRU a gresit aici si aici . Sa vezi reactia . Sau zi de Monica Macovei ca nu este amanta nu stiu cui. Sa vezi reactia. Ai priceput ?) Bun si atunci baietii ce au facut. Celalalt a plecat singur . Iar ei ? L-au luat pe amatorul vorbelor multe @city si l-au propulsat ca fiind specialistul. Iar @city a frisonat de placere si a acceptat.
      Da, Eu stiu ce e integritatea. Ai tu curaj sa spui acolo ceva ce gandesti si nu se potriveste cu gandirea sefului ? 🙂 Spune doar ca MRU e un bou, iar dupa 24 ore scrie ca iti ceri scuze, a fost un test sa vezi cum se comporta blogul. 🙂 🙂

  38. Salut lume bună! 🙂

    Ăsta era salutul meu la Politeia de alt’ dat’…
    Uite, domol, domol începe a se potrivi și aci, căci destulă lume bună d’acolo a migrat la Copac 🙂

    De unde, la inceput prin 2010 acolo era mare îmbulzeală, erau doi bloggeri cu „spate tare” care țineau Politeia pe umerii lor – Băscăliosu’ și Cetățean – plus alții care puneau commenturi de valoarea unui articol, treptat orientarea s-a schimbat: pleacă Băscăliosu (aka Bască Ilie, Taika T, Popa Pi (?!) ) la Nora, Cetățean virează conform cerințelor pieții și se conformează, unii îl lasă pe John Theophyle în plata domnului iar altora le e greu să se regăsească în noua politeie…
    Printre ceștia din urmă, hop și eu ca musca-n lapte. Ba, mai mult, m’apuc să-l intreb pe John Theophyle ce l-a apucat:

    http://oldhashu.wordpress.com/?s=theophyle

    Menționez că asta e copia unui comentariu al meu din martie 2011 la un articol de atac la PDL pe care l-am arhivat in blogul meu pentru că arhiva Politeia nu l-a păstrat.
    A urmat riposta și punerea la colț pe coji de nucă de către Th2.
    De atunci durează durează relatia mea de „simpatie” deosebită cu șefu’ politeii…
    Ce mă face să dau uneori p’acolo sunt articolele de istorie, dar tot mai rar pentru ca aspectul de paragină (suma de comentarii la trei-patru articole pe zi nu reușeșc sa egaleze Copacul nostru) este inhibitoriu…
    Păcat!

  39. Nora Damian
    Cred ca ai un posibil raspuns catre mine..deoarece eu sunt cel care a abordat direct subiectul
    Desigur,ai dreptate.Deplina dreptate…
    Dar
    Dincolo de toate regulile daca era copilul meu..fara doar si poate ,chiar fara sa o spun ,,consideram ca bunica(mama sau soacra) este de vina..
    Nu se poate spune ca intr-o fractiune de secunda l-a pierdut din ochi..asa cum a declarat..

    In fine,cred ca aceasta bunica are o pedeapsa CUMPLITA ,,remuscari pe care nu le poate inlatura cit va trai..

    Nu stiu ,nici acum care este vinovatia proprietarului ..
    Poate sunt reguli si legi cu privire la detinerea si responsabilitatea unor animale de paza ..si pe care un detinator de teren (privat) nu le-a respectat…

    Dar
    Intr-o proprietate privata nu este permisa oricui intrarea..
    Pe de alta parte ,
    Nu stim imprejurarile in care a ajuns Ionut ACOLO…unde erau teritoriali cainii

    Multe semne de intrebare..multe acuzatii..multe nelamuriri ..nu avem legi?
    Nu le respectam?
    Nu le aplicam?
    Toate la un loc,draga Nora Damian..
    PRINCIPALUL VINOVAT ,dupa parerea mea ,este primarul general Sorin Oprescu

    Din vina sa a murit un copil…din vina sa sunt expusi riscului si altii..
    din vina sa cainii nu au drepturi ,in principal cel la viata..din vina sa capitala Romaniei a ajuns de rasul Europei…

    Multumesc pentru interventia ta,Nora Damian
    Si pentru modul in care iti ingrijesti gradina cu flori…..
    .

    .

  40. apropo de parerile unui rezistent pe politeia : Itzic e chemat la partid si intrebat: Ce parere ai tov Itizic de politica partidului? Nu am nici o parere. Ce parere ai de tov Ceausescu. La fel, nici o parere.
    Pai tov Itzic dumneata chiar nu ai pareri ? Ba da tov prim , am pareri dar nu sunt de acord cu ele si de aia nu le spun 🙂
    Cam asa e tov @mircea , ne iei pe noi la rost astia care ne ne intoxicam cu Antonie si chinezu ca nu suntem suficient de democrati si deschisi dialogului ? 🙂

  41. tds
    da` de ce n-ai scrie tu si apoi sa spui ca-i facut un test ?
    Iti place sa te joci de-a csop-ul ? 😆 sau zici c-ai scris deja da` cu alte cuvinte ,si n-a placut ? eu te-am citit intotdeauna cu placere
    iar faci constructii literare care sa-ti sustina ideile..
    te contrazici in explicatii,probabil n-ai citit constant blogul
    piratul are votul meu(adica il sustin),asta nu inseamna ca nu mai face erori,unele miscari asa le percep-nu c-ar avea vreo importanta ptr. altii
    de mmacovei nu mai vorbesc am fost primul (banuiesc) care ar prefera-o presedinte 😉
    mru,imi place omul.mi-ajunge.
    @tds,dragule,am domeniul meu de competenta unde sunt chiar f. ferm,cred ca si tu la fel,chiar daca ai tendinte de extindere(firesti 😀 ).In rest traiesc din perceptii,ce-i rau in asta ?
    ..
    chiar mi-ar parea teribil de rau sa fie asa cum spui,da-mi voie sa fiu mai circumspect in privinta asta.

  42. @Mih,
    juniorul tau?
    super, felicitari!

  43. @Mircea

    din pacate, @tds are mie la suta dreptate si…. nu a spus tot.

    eu citeam absolut toate postarile dimineata devreme si dupa amiaza continuam. Citeam toate comentariile, aproape pe toate, astfel incit am putut vedea evolutia blogului………poveste luuuuunga, …
    ma mir, ca tu nu ai obsevat mai nimic…
    desi te stiam un cititor constant

    • skorpy, servus! 🙂

      Evolutia blogului politeia?!
      …vorba francezului: .«Cherchez la femme!» 😉

    • skorpy draga
      acum vine mircea sa impaciutoreasca tradarea de neiertat a lui city.
      Data trecuta a fost randul lui reddog sa treaca riul pana la copac sa ne explice. Dar reddog a carui verticalitate are acum consistenta pentru mine nu face prostii din astea.
      Acum a venit @mircea 🙂 🙂 Se intoarce inapoi…

  44. ha-ha 😆
    misto tds 🙂
    dragi copaceni ,eram la o plimbare agale pe victoriei si intru la capsa la un vin.Surpriza @tds impreuna cu cativa prieteni la o masa.Toti erau veseli si sorbeau din absintul dumnezeiesc,doar tds era trist.Foarte trist.Ma poftira la masa.
    -ce-ai bre,ziseram toti catre tds
    cu privire pustie si trista privind inspre fundul paharului acesta spuse-dragii mei am aflat ca nevasta are sida
    urma o pauza lunga…si broboane de sudoare aparura pe fetele prietenilor…
    -am glumit baieti,ce-ati ingalbenit asa ? sorbindu-si linistit licoarea 😆

    • mircea, servus! 🙂

      …da sarea unde ai uitat-o, prietene?

    • @mircea, e ok Stiu ca te legi de prostii
      stiu ca e un pret pe care trebuie sa il platesti ca sa te tina acolo , sa nu ti-l trimita pe sareinochi sa te injure, pe tibi sa te injure de mama , si sa nu inventeze o fantoma care nu exista de 3 ani Huniad dar care mai apare din cand in cand. Si sa fi acolo e mai important pentru tine decit adevarul Bine zice Old : sarea unde ai uitat-o amice ?

      • vorbesti aiureli 🙂
        nu e niciun pret care sa ma tina undeva,politeia ,aici sau oriunde altundeva.
        nici tibi nici sare si sper ca nimeni n-ar avea vreun motiv intemeiat ca sa ma injure.Altfel de motive nu conteaza.
        vezi,asta cred ca e eroarea pe care o faci (desi e omeneste) transferi conflicte reale sau inchipuite intre diverse personaje in zone ce exced dimensiunea personala.Adica alimentam inutil orgolii consumand energii importante care pot fi folosite altcumva,asta tine de managementul cu care te laudai atat de mult.
        poate ca e adevarat de spuneti(recunosc,sunt socat si-mi trebuie timp) dar scopul este mult mai inalt decat orgoliile personale.
        ..
        n-am venit aici cu nicio misiune.Mai citesc si eu ce-mi place.Ce,pe blogul tau,chiar daca n-am scris demult crezi ca n-am intrat ? Stii doar ca-mi place muzica de calitate 🙂

        • Da dragule
          Imi place de tine ca esti liber cind pleci in strainatate , desi esti avocatul Politeia , dar cind te intorci la blogul de bastina politeia , ai multa grija la sensibilitati. Si cand esti in strainatate devii un impaciuitorist care il critica pe criticul lui City, spui ca iti place MRU si ca e bun.
          E normal sa trageti suturi lui Basescu ? Monicai Macovei ? Cine dreak are orgolii ? Acum il iubiti pe Sica Orban si Tariceanu doar pt ca MRU s-a inteles cu ei. ? Nu pricepi ca MRU pierde de 1 an toate partidele ? Nu are viziune !

        • nu partidele sunt atat de importante pe cat de importanti sunt sustinatorii lor(cei cu votul la urna).Stii infinit mai bine ca mine ca sunt oameni valorosi in fiecare partid care sunt urmati de votantii lor.Dar asta e o discutie prea lunga.Nu contest ca n-ai punctul tau de vedere,si de luat in seama.Un echilibru intre eficienta ,pragmatism,onestitate(ideologie si alte interese) e greu de gasit.De aceea cred ca pozitiile categorice sunt de evitat.(comentul meu la situatia amintita de mine a fost ca nu sar in sus de bucurie)
          ..
          fii linistit 🙂 o critica dura,chiar exagerata dar argumentata puternic(unii pot fi de acord altii nu) nu face sa tresara niciun fir de spranceana celor amintiti sau altora.Cum se spune,in cel mai bun caz iau nota si se gandesc la critica respectiva si apoi eventual hotarasc.Ar fi o greseala ca sa fie altcumva.Nu e vorba de viziune,limitarea viziunii nu tine de capacitatea cuiva anume(a lui mru de ex ca l-ai amintit) de a nu pierde partide ci de a aduna voturi cat mai multe de la oameni f. reali care stii cum sunt.Si aici intram in zona de discutii care tie iti place mult. 🙂 dar eu sunt prea obosit.

          bineinteles ca am grija la sensibilitati,atat cat le dibuiesc.E o forma de respect,chiar de-a pune cate o caramida la cate-o constructie de ex.

  45. Sara buna ,copaceni

    Noi ,multumim Politeiei din inima ca si-a adunat in jur doar pupinii si a lăsat restul comentatorilor super inteligenti Copacului ….ne-a făcut un mare bine ….ramurilor experimentate ale Copacului li s-au adăugat alte ramuri impresionante si formam un Pom redutabil de dreapta .

    Sa fiti iubiti ,pentru cadou !!! 🙂 🙂

  46. oldhashu,

    scuze……………..corect = involutie!
    multam pentru atentionare
    🙂

  47. skorpy 🙂
    faci parte dintre oamenii,cum spunea @tds odata,i-as da cheile de la casa.
    e socant ptr. mine ce spui,vad ca si old h mai sus a spus.Nu pot sa cred ,trebuie sa fie o neintelegere la mijloc care trebuie depasita.

  48. @tds,
    ce-a tradat city?
    pe cine a tradat city?
    eu zic, ca nu a tradat nimic
    😛

    • skorpion,

      păi cum dreak să trădeze, n-ai văzut ce gravatar și-a tras Mister City: trei lingouri de Au 24K, d’alea pentru depozite de bancă!!!

  49. @mircea,
    sint siderat ca nu ai vazut nimic!
    presupun ca esti extrem de sincer….asa ca pentru mine este halucinant (da, stiu, ca tds uraste acest cuvint, dar vreau sa mai destind atmosfera 🙂 ) ca tu, personal, nu ai observat nimic, inclusiv disparitia atitor si atitor comentatori inca inaintea mea (eu am disparut abia din septembrie 2012 de acolo), iar altii mai copti, mai realisti, mai fara ochelari de cal inca si mai devreme….estu, elicearea, oryon, fini, dora, luminita, parca si @aha, @a, de mister B nu mai zic, atitia si atitia si matale nu ai vazut nimic dubi-dubi-dubios?

  50. @old,
    care femeie? ca m-am pierdut printre atitea femei frumoase,
    🙂

  51. „Repetitii” (din cate am vazut eu) au fost pe Politeia in epoca MN/NR. Spectacol e acum, cu MRU… Cu casa deschisa pana la caderea cortinei si sala tot mai goala…

  52. Mih, markwilliams, în urmă cu mulţi ani, într-o după-masă de toamnă, îmi luasem copiii de la cămin şi-n drum spre casă am intrat în „alimentara” de cartier să cumpăr pâine. Când am iesit, copiii mei, unul în cărucior si altul care-l păzea, dispăruseră! Am trăit o spaimă pe care n-o s-o uit nicicând. Şi nimeni nu-i văzuse! Am fugit acasă, nici urmă de ei.. Am luat un taxi si m-am învârtit disperată prin cartier. Nu ştiu cât timp a durat până am dat de ei. Se jucau undeva între blocuri. Erau şi pe vremea aia câini dar încă nu se înmulţiseră exagerat, probabil fiindcă nu existau ong-uri. Şi nici nu se sălbăticiseră…

    • @Nora, nu te compara pe tine cu bunica/mama baietelului,
      nu compara Bucurestiul anului 2013 (cu soferi nebuni, ciini aproape semisalbatici, cu pedofili, cu….cu…) cu orasul tau al anului….197*, probabil!
      Nu se pot face astfel de comparatii
      ***
      ***
      exista un film preluat de la o camera video din parcul Tei, unde apare Ionut cu fratele cel mare (ora 9.20) alergind pe o alee intr-o anumita directie, probabil spre iesirea din parc si apoi ora 11 si ceva aparind fratele cel mare adus de un adult, cautind-o pe bunica in parc….(acel adult nu stia ca de fapt au pornit 2 copii si nu unul singur)…

      intrebare: ce fel de bunica este aceea care sta calma 2 ORE (poate chiar mai multe) fara sa aiba copilasii sub ochii ei??? asta in Bucurestiul anului 2013!
      (fiul ei, adica tatal lui Ionut a spus chiar in primele zile dupa tragedie ca nu-l va da bunicii pe celalalt copil vreodata in grija ei).

      cica, exista o lege, in care parintii au grija de copii si sint responsabili pentru ei 24 de ore din 24 pina la virsta de 12 ani a acestora…

      chiar daca nu sint de acord cu intreg continutul, iti recomand urmatorul articol…ceva concluzii se pot trage
      @Nora, nu te compara pe tine cu bunica/mama baietelului,
      nu compara Bucurestiul anului 2013 (cu soferi nebuni, ciini aproape semisalbatici, cu pedofili, cu….cu…) cu orasul tau al anului….197*, probabil!
      Nu se pot face astfel de comparatii
      ***
      ***
      exista un film preluat de la o camera video din parcul Tei, unde apare Ionut cu fratele cel mare (ora 9.20) alergind pe o alee intr-o anumita directie, probabil spre iesirea din parc si apoi ora 11 si ceva aparind fratele cel mare adus de un adult de mina, cautind-o pe bunica in parc….(acel adult nu stia ca de fapt au pornit 2 copii si nu unul singur)…

      intrebare: ce fel de bunica este aceea care sta calma 2 ORE (poate chiar mai multe) fara sa aiba copilasii sub ochii ei??? asta in Bucurestiul anului 2013!
      (gurile si tzatzele spun ca statea pe o banca la o tigara si bea berica cu alte tzatze)
      (fiul ei, adica tatal lui Ionut a spus chiar in primele zile dupa tragedie ca nu-l va da bunicii pe celalalt copil vreodata in grija ei).

      cica, exista o lege, in care parintii trebuie sa aiba grija de copii si sint responsabili pentru ei 24 de ore din 24 pina la virsta de 12 ani a acestora…

      chiar daca nu sint de acord cu intreg continutul, iti recomand urmatorul articol…ceva concluzii se pot trage

      http://xnici.wordpress.com/2013/09/17/un-studiu-de-specialitate-despre-minciunile-familiei-anghel/

      • Skorpy,

        Ma ingrijorezi,

        Dai un link la un site care are un articol care se cheama : „iubesc dcnews”. brrr , de incredere
        Dai un link la un site in care in loc de un expert vine o amatoare in psihologie (lucru care nu tine loc de expertiza argument, dimpotriva…..nu te-ai saturat de amatorism?) si zice ca „bunica vorbeste in sabloane”, ca „treaba i s-a intamplat lui Ionut si nu ei , ca ar fi trebuita sa spuna….bla” . Aici m-am oprit.

        Pai sa dea Dumnezeu sa ii calce copii masina, cat este cu spatele, si o idioata sa zica(parafrazand, exagerat): „De ce dreaq plangi, proasta naibii, nu vezi ca nu poti vorbi bine idioato ? ca pe copil l-a calcat si nu pe tine vita dreaq”

        „Un studiu de specialitate despre minciunile familiei Anghel” nu este facut de un specialist ci de o semidocta. nu poti sa spui ca este de specialitate daca nu esti de specialitate” decat daca esti pe jumatate doct.

        Parerea mea.

        PS. scuze pentru franchetze. 🙂

        • Nu te ingrijora pentru mine, @eugeni, ca nu ai de ce.
          🙂

          Fac abstractie de tot ce am vazut/citit in mass media si intreb;
          – cum de a stat linistita bunica timp de trei ore (TREI ORE) fara sa se panicheze cind a fost vorba de doi copii – unul de doar 4 ani, celalalt de doar 6 ani?! ca doar nu se jucatu copiii in curtea bunicii,
          – calmul fenomenal al celor 3 dupa tragedie – dar gata! am terminat, caci nu se prea intelege, inclusiv interesanta dorinta mamei de a-l face martir pe micut….

    • Nora,

      Bun venitul și pe la noi 😀
      Și eu am o experiență similară la mare prin ’88-89 când juniorul meu cel mic, profitând de neatenția noastră – soața intrată în vorbă cu vecina de prosop, eu cu ochii numa’ pe „superdotările” respectivei vecine – a luat-o la explorat plaja de la un cap la altu’.
      Poftim de-l găseste-l printre atâția țânci blonzi, goi-goluti care alergau de colo-colo!
      După v-o oră de spaimă și căutări, l-am găsit la câteva sute de metri, bot în bot cu câinele fotografului ambulant, un buldog tigrat de toată frumusețea…
      – Ce căutai, măi, la câinele ăla?
      – Am v’ut să văd dacă are și colti de tig’u, da’ nu deschidea gura…
      Alte vremuri, alți câini 😆

    • un incident care te trimite la legi,reguli,sanctiuni
      dar,scuze nu are relevanta cu acest caz

      Cainii nu sunt rai de la natura
      Sunt inraiti de catre oameni

      care se dovedesc a fi mai rai decit cainii

      Alun\ga si infometeaza cainele
      arunca cu pietre
      Cainii sunt expusi l;a accidente stradale
      la frig si foamete
      Nu exista educati\e ,nu exista programe pentru aceste animale…
      Gindirea primitiva,imediata ,dupa cazul Ionut este exterminarea acestrei specii

      • Mark,

        Este o aiureala ce zici. Esti de conceptie comunista.
        Cred ca iti inchipui ca asa cum crezi ca toti „oamenii e buni” tot asa toti cainii „e buni”. Gresesti. Cainii, precum oamenii, pot fi rai de la natura. ia dogul german sau altii selectati sa fie agresivi. Pot sa iti spun ca ai decalotat-o (nu spun ce 🙂 ) daca intri in zona lor de actiune. Asta este gandire comunista aplicata: toti suntem la fel, educatia difera, bogatia, saracia, mancarea,genetica nu conteaza etc.
        Un caine daca a te simte ca itzi este frica te musca pentru ca poate sa o faca si esti slab, chestie de teritoriu, futut femele.Un caine nu este om , si nu il fa om. Nu gandeste ca un om. Nu te musca daca stie ca este „nasol ” sa te muste dar o face daca trebuie sa demonstreze ca este mai tare decat tine.
        sit fute cateau inaintea ta (chiar daca ai vrut sau nu 🙂 )

        • Eugeni,
          Tu intelegi ce vrei..
          Eu am trait intr-o tara democrata cu adevarat..unde nu exista caini pe strada si uneori faci coada pentru adoptie..
          Nu am intentionat sa transform cainii in altceva decit sunt.
          Oamenii,doar oamenii sunt vinovati pentru ca exista caini in strada…
          De ce la Brasov s-a putut rezolva problema lor…fara existenta unei legi anume??
          Nu stiu ce a facut primarul nostru…dar daca el a putut de ce nu a putut si Oprescu?

          Si nu vreau sa extrapolez o teorie falsa…
          Eu iubesc cainii,de copil am trait cu caini,si azi ma ocup de ei..culeg catelusi ,ii duc la veterinar ,ii vaccinez ,le fac carnet de sanatate si apoi le caut familie pentru adoptie..Si mereu au fost amatori….
          Si nu imi fac iluzii ca daca vor fi luati din strada li se va respecta drepturile….dreptul cu care l-a lasat Creatorul printre noi..
          Acela de a ne servi cum uneori nici omul nu poate sa o faca…
          La Tokyo cainii sunt expusi in parcuri,alaturi de alte animale , si se face coada la vizitat,..exista centre infiintate unde cainii sunt ingrijiti contracost in zilele lucratoare..stapinii lor ii iau acasa doar in timpul liber..
          Respectul si dragostea pentru aceste animale a dat lumii povestea lui Hachi,..

  53. Daca imi place ceva ,aici,la aceasta ora
    este fosnetul frunzelor…
    Cele care cad
    Cele care se pregatesc sa cada
    Cele care isi povestesc anotimpul

    Frunze care cad..crengi se intaresc
    copaci vigurosi ,inradacinati,incapatinati

    Sunt doar o creanga pe un copac
    In siguranta

  54. Skorpion, nu e o comparaţie, e o trimitere la o întâmplare care arată cât de vulnerabile sunt judecăţile noastre asupra altora. Chiar într-un regim mizerabil, întunecat, ca acela comunist, trebuie să recunosc că parcă exista ceva mai multă responsabilitate în unele aspecte.

  55. Dragilor,
    Pretextul lui theophyle de acum câteva luni ca să ne baneze pe toți copăcenii a fost acela ca l-am „tocat” fără milă aici.
    În seara asta, post factum, l-am pus de acord cu realitatea 😀
    …cel puțin eu!

  56. Mircea,

    In principiu poti sa te consideri siderat (nu de frica lui Basescu) ci de faptul ca exista o oarecare intransigenta asupra subiectului politeia, aici la copac.
    Retine ca este numai aparenta aceasta intransigenta, pentru a vedea balanta tolerantei de partea cui inclina, citeste te rog blog-rolul politeia si blog-rolul „copacului”. Ce remarci? Asta ar trebui sa te lamureasca……nu?

    De ce am plecat eu: Pentru ca la acuzatia ca TB l-a pus pe ponta PM. („nu o sa i-o iert niciodata” dupa zisele lor), eu am replicat ca se aplica un dublu standard pentru ca MRU poate fi considerat cel putin la fel de vinovat ca ponta a ajuns premier. (cred incontinuare ca asta a fost situatia), urmarea a fost ca am fost banat si declarat ticalos.
    Mare atentie mie imi placea/ imi place MRU, dar , personal, cred ca nu a reusit sa coaguleze fortele politice de dreapta atunci , pentru sustinerea guvernului. Argumentul ca ca a ramas integru (nu a dat pdl…bla, bla..) nu tine avand ulterior stranse legaturi cu pnl.
    Am acceptat situatia si mi-am zis : oameni buni let’s move-on. Singurul lucru ramas de facut a fost de a limita dezastrul facut de usl si a sapa incetisor. MRU a facut ceva? Nu, pentru ca el construia un partid si se unea cu parte din pnl, pdl?, NR sa nu glumim.
    Omul care a incercat sa faca ceva a fost TB.
    Parerea mea….

    • buna eugeni 🙂
      piratul a facut sacrificii si cand nu trebuia .Onorant dar..perdant.(presupun)
      Sunt de acord cu tine e rezonabil ce spui.Si eu cred ca ar trebui sustinut in continuare ptr. simplul motiv ca inca poate fi decisiv in alegerile pe care le face.
      Pe mine nu m-au banat niciodata indiferent ce- am scris(chestiuni corecte sau prostii ca scriu si multe de astea) Consider ca Theo este un om deosebit cu un crez clar si puternic.Slabiciuni,momente aiurea avem toti.Nu e bine,nimeni de nicaieri, sa luam lucrurile intotdeauna stricto-senso asa cum sunt spuse/scrise.
      Ne pierdem astfel in conflicte inutile Eugeni. Votantul de dreapta se pierde in conflicte inutile.

      • Scuze de bagat in vorba, dar pledoarii din astea ai tinut dincolo? Ca acolo ar fi fost cazul, nu aici…Cand au sters pe jos cu Basescu (am mai spus – nu ma refer la critici, la argumente, ci la atacuri si inca urate si execrabil exprimate) si cu copacenii, asemenea, ai avut ceva de spus despre cum ne pierdem in conflicte inutile?

        • nu sunt pledoarii Mih.
          Eugeni mi s-a adresat si i-am raspuns.Il apreciez si am incercat sa raspund cu respectul cuvenit.Niciodata nu mi s-a parut ca s-a sters pe jos cu basescu,ma refer la postari(ca astea sunt importante) dar si la unele comentarii de la comentatori importanti.
          Cand nu prea eram de acord cu unele postari nu prea comentam sau aveam comentarii mai ..edulcorate.Tin cont de sensibilitati, cum ii spuneam si lui Tds.
          Tinand cont si de sensibilitatile tale ,draga Mih,constat ca nu sunt bine venit aici. 😦
          noapte buna !

      • Ok, Iubeste-l pe Theo
        Parerea mea este ca esti un bou din cauza asta. Traiesti viata lui Theo nu viata ta .
        Dar dragostea e oarba, Daca tu il iubesti asta este.
        Tu ai dreptul sa spui aici orice gogomanie. Theo iubitul tau nu il lasa pe Eugeni sa spuna ce are in cap pe rahatul lui de politeia wordpress.com
        Ideea e ca nu il iubesti pe Theo. Iubesti ideea ca esti acceptat pe marele blog al lui Theo. Si cind vorbesti cu noi aici stii ca in spate ai privirea scrutatoare a lui Theo.
        Stii ceva ? Te caut in Valcea sau ma cauti in 2016. Si daca MRU va fi un vax in 2016 imi dai tu o bere. Iar daca MRU va fi mai mult decit a facut pdl-ul pt el la Arad iti dau eu 10 beri . E ok smekere ?

      • Mircea,

        „Piratul a facut sacrificii cand trebuia sau nu trebuia” asta fiind parerea ta . MRU a declarat tot timpul ca politica este un sacrificiu tot timpul si ca o face , aproape impotriva vointei lui. (Mare atentie, afirm ca MRU este inteligent si unul din putinii docti in politica romaneasca, dar nu are simt politic). Cumcomentezi asta?

        PS.
        Esti bine primit pe copac atat vreme cat nu utilizezi sofisme ieftine, de tipul @loda.
        PPS. Care este pararea ta de Koevesi dupa ce zigzag a injurat-o si teophyle i-a luat (intr-un final) apararea ? Dar inainte de asta? Cine are o parere rezonabila?
        Aici la copac, poti sa te exprimi…. 🙂

  57. @Nora,
    de acord cu ce spui, dar nici nu existau atitia ciini + soferi iresponsabili + nebuni
    🙂
    si sa nu uitam ca in regimul lui ceausescu a inceput problema ciinilor, ma refer strict la bucuresti.
    Se demolau casele cu curti, unde exista cite un ciine-doi, oamenii desfigurati de proprietati erau mutati cu forta la bloc, iar ciinii ramineau de izbeliste.
    probabil ca inca de pe atunci ar fi trebuit luate niste masuri mai serioase….caci azi numarul mare de ciini din bucuresti isi are originea din anii aceia de demolari

    +

    anul trecut in PV mi-a povestit cineva cum aduce ciini de la tara (am uitat satul in care traia mama lui) si-i…………..arunca, depoziteaza, ii lasa in….Bucuresti. Nu mi-a venit sa cred!
    si ne miram cind cite o haita de ciini alearga pe unul singur….apoi mai sar si la oameni…

    zilele astea aceasta informatie mi-a fost confirmata dupa cazul Ionut Anghel..

    alti iresponsabili, cei de la tara!

    si lipsa unor reguli.

    sa vezi in Germania ce amenda iei daca nu ai grija de ciinele, pisica , animalul tau de companie….
    🙂

    • skorpy,

      vremea aia, a demolărilor a coincis cu vârful hobby-ului meu, fotografia. Am avut o fotografie cu un câine care păzea „fantoma” unei gospodării demolate din cușca lui, rămasă ca prin minune, întreagă!
      Era atâta disperare in figura aproape umană a câinelui acela din Crângași care a păzit cu indărătnicie locul ăla pâna in ultimele lui clipe…
      Pozitivul și negativul le-am dăruit unui coleg de al soției care obținuse plecarea, la cerea lui ca să le publice „afară”. Nu știu dacă a facut-o…

  58. Skorpion, tocmai asemenea judecăţi îmi repugnă! Sunt anchete şi procese pe rol, e suficient. Familia aia care e hărţuită de niste înfierbântaţi ca vadim, avizi de povesti morbide, ar trebui lăsată în nefericirea ei.

  59. … mă refer la articolul recomandat mai sus.

  60. @Nora, repede mai citesti si scrii!
    tulai doamne,
    🙂
    ma refer la cele scrise de mine la 23.23 si am primit raspuns la 23.24.
    Stiu ca unii citesc si scriu fantastic de repede

  61. Seara buna, copaceni. Scuzati-ma ca intervin: ce anume s-a petrecut pe blogul Politeia, despre ce se povesteste aici?

    • Nimic deosebit ……doar ca niște comentatori inteligenti nu i-au pupat urma talpilor lui MRU si-au fost bannati …drept urmare ii gasesti aici la copac ,iar dincolo la vecini au mai rămas doar pupinii. :). 🙂

      • O, deci asta s-a intamplat! Multumesc pentru explicatie. Da, acolo nu ai voie sa fii de alta parere decat cea a stapanului, am remarcat si eu asta. Insa sulfa pe-acolo vantul si e lipsa mare de idei…eu de-asta am renuntat sa-i mai vizitez. Mai bine aici, la copac. 🙂

        • Este???…așa zic si eu 🙂 🙂

        • E o porcarie
          Daca ar spune : Asta e un blog in care spun eu ce am mincat dimineata si cit o urasc pe nevastamea ca e batrana si proasta si ca din cauza ei nu mai am erectie ar fi ok
          Dar daca spui ca esti o comunitate si comunitatea e libera si vine unu si iti spune bey ce urata e nevasta-ta si tu il banezi pt asta, atunci e nasol pt ca ai spus ca e comunitate libera de dreapta dar tu te prevalezi ca ai un blog amarat in care te plangi de nevasta-ta ….. si totul se reia de la inceput 🙂 🙂
          Ma rog …daca voi avea timp voi scrie despre propietarii de blog si de ipocriziile lor 🙂

    • a very long story!
      🙂

    • Vreau sa spun, membrii vechi ai comunității de pe Politeia ,nu din cei care postau un coment si altul peste 2luni

  62. impresionant, oldH!

    nb

    • Mih,

      Unde o fi @purli să vadă o bucățică de comunism?!

      • Old,

        Sa fle la el, acolo, ca nu-i duc lipsa si nici nu cred ca l-ar convinge imaginile de atunci…Cum nu-l conving realitatea de azi si anii cat a stat la Copac. Asta-i ca Enurnu, care povestea ce ocazie minunata de socializare ofereau cozile de alta data…

  63. „The place to park your train wreck”

  64. Buna dimineata !
    Mi-a luat ceva timp sa citesc comentariile voastre.

    • Si, este de rau sau debine? 🙂

      • ‘Neata Eugeni!
        Pai stiu si eu?!
        Referitor la cainii vagabonti se face cam prea mare tam-tam.
        Bunica copilului acela care s-a lasat antrenata in discutii cu alte babe sau a dormit ,dracu stie, eu o consider iresponsabila .Varsta isi cam spune cuvantul.
        Referitor la analizele politice ale dreptei romanesti aici avem o problema cu mentalitatea noastra a romanasilor.
        Un exemplu il avem pe tov Pontaloviki care se crede sef de feuda si as adauga si pe pretenul lui.Am mai spus ca am ceva cu popii din toate religiile si ei se bat cu pumnul in piept ca religia lor este cea mai buna si asmuta enoriasii unii contra altora.
        Ce este bun pentru mine poate fi daunator pentru tine si invers,exista ,oare,o solutie de compromis?
        Noi pe bloguri analizam ce s-a intamplat dar nu venim si cu solutii asteptam de la lideri solutii pe care sa le tocam maruntel in acest parlament virtual dar nu venim cu nici o solutie.
        Intrebarea mea este: numai liderii au solutii la problemele societati sau societatea poate gasi prin ea insusi solutii?
        Am cam batut campii pe aici si sunt pregatit sa primesc suturile .

        • Eu nu am facut o judecata de valoare. Tu ai zis ca ai citit comentariile. Ai zis ca ti-a luat ceva timp (presupun ca nu buchiseala pe litere 🙂 ).
          Ma asteptam sa spui ca:
          – mi-a placut
          -nu mi-a placut
          -mi-a placut aia si ailanta
          -NU mi-a placut aia si ailanta
          -Mi-a fost indiferent.
          -etc

          Altminteri afirmatiile pot fi si irelevante, iar in cazul acesta nu vad de ce ar trebui sa ne incarcam memoria cu faptul ca tu ai citit ceva …..Nu vad de ce ai avea impresia ca ne-ar interesa lucrul acesta 🙂

          • Ok Eugeni!
            Esti tare amice!
            Nu te asteptepta sa fac aduc osanale si aprobari sau dezaprobari ,nu imi sta in caracter.
            Eu sunt ,dupa parerea mea,cam practic.Vad efectul analizez cauza si elimin cauza.
            Nu critic pe cei dupa Politeia ca sunt cu MRU, asta este optiunea lor dar caut ,cititnd, sa aflu de ce.

        • La intrebarea cu liderii si solutiile….. De obicei liderii (aia adevaratii ) au solutiile dupa ce consulta expertii. De exemplu comisiile presidentiale de analiza.( http://www.presidency.ro/ ) In partea dreapta jos gasesti aceste analize – educatie, comunism, sanatate, cultura. Cu uimire o sa vezi ca acolo , comisiile , au fost facute de experti.
          Dupa ce un adevarat lider le citeste , el va expune publicului.
          Este lamuritor ce inseamna un lider? Daca ai nelamuriri , intreaba.
          Nu se aplica lui ponta si crin pentru ca ei au zis ca ce zice Basescu este rau, iar Basescu s-a orientat dupa experti.

  65. Nu are traducere .

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s