Craciun reFelixit 2013 !

mos-craciun-1

Asa cum zis-am in decembrie trecute,
Ati incasat ceva din cele cuvenite.
Pen’ ca facurati din cele nefacute,
Si fara consecinte asta nu s-admite.

Pentru ca ati comis erori gresite,
Si ati produs efectele abjecte,
Va-ntreb : la anul or sa fie diferite ?
– Da, mosu ! Facem doar erori corecte ! 😀 😀 😀

Viq

106 responses to “Craciun reFelixit 2013 !

  1. Viq,

    Stiu ca am avut cateva erori gresite, stiu ca cordu’ inimii s-a deschis larg catre inchiderea generalaa viziunii superflure alambicat-futuriste da’ cre’ ca m-ai pierdut pe undeva pe la mijlocu postarii :).
    Tot ce pot sa zic este:
    Multzam fain ca ai primit ceva din „mazgaielile” mele in ceea ce va fi peste o saptamana, anul trecut.
    Asa ca nu uitati, slanina este grasime „buna” mai nou, mai buna decat margarina. Palinca mai buna decat vischiu, tzuica mai buna decat sacheu’ si grappa si face bine la sanatate.

  2. Va urez la toti un Craciun fericit !
    Viata totusi, este faina si merita traita in special daca ai o tinta.

  3. si, daca n-ai tinta, tot merita traita viata cu frumusetile ei

    Craciun Fericit, tuturor gresitilor si perfectilor!
    🙂

    @tds/lnm,
    tot primesti sms-uri conventionale, am primit si eu in dimineata asta la ora 8:44:22 : Factura scadenta la 06.01.2014 in valoare de…… a fost emisa…cod facturare….Detalii pe myaccount.romtelecom.ro
    de la Romtelecom
    😛

  4. …și altă dat’ să luați aminte
    cei ce-ascultați antene otrăvite,
    v’aduce moșu’ ca să țineți minte
    încă o tură de răbdări «vrăjite»!

    că asa e în tenis: stai pe margine și nu te bagi iar prostu’ îți hotărăște scoru’! 70 – 0 :mrgreen:

  5. @Mih,
    pacat ca nu mai pot sa dau like-uri, ti-as da un like pentru parcare
    🙂

  6. sal`tare tutulor
    si Sarbatori dupa plac si voie la fel, tutulor 😛

  7. :Phttp://youtu.be/GsWu-igPmSA

  8. Ce sarbatorim de Craciun?

  9. p asta ati vazut o ? http://www.evz.ro/detalii/stiri/povestea-securistului-de-bine-revolutia-a-fost-animata-cu-agenti-kgb-1073612.html
    mamaliga nu face explozie singura – au avut nevoie de agenti kgb ca sa declanseze timisoara .
    E nevoie de baietii cu canadiene si pachet de pranz de la Slatina ca sa aduni 1000 in PV , e nevoie de mult mai mult ca sa adune usl public cat pentru arena nationala. Romanul nu are apetenta sa iasa in strada decat daca castiga Steaua cupa cupelor , sau se da fasole si tuica la Ontanu. Apropo de primari vad ca Oprescu nu respinge ideea de a candida la presedentie. Asta il mananca cu fulgi pe MRU 🙂

  10. Craciun Fericit !

    Cine mi-a schimbat poza cu Mosu’ ????

    • Io n-am vazut nici o poza, decat o poezea.

      • Bai, ce borfasi !!!! 🙄

        Am atasat o poza cu Mosu, prin „CopyImageLocation”, care merge de regula fara probleme. Ca sa nu mai descarc poza in pc si s-o reincarc apoi pe WP.
        La mine postarea se vedea ok.
        Aseara.
        Pe rasnita de la job.

        Cand deschid acu, pe abacu’ d-acasa… SURPRISE !!! 🙄
        O imagine cu o reclama la… nu-s-ce dracie !!!
        Tu zici ca de la tine nu se vedea nik.
        De la altcineva … cine stie ce nazdravanie se afisa !!! 🙄

        Hmm !
        Aviz amatorilor 😉

  11. Domnul colonel Daniel Patriarh, anunta oficial implicarea activa a Bisericii Ortodoxe Romane in razboiul impotriva exploatarii gazelor de sist !
    „…Intrucat lumea a fost creata din dragostea lui Dumnezeu pentru oameni, iar omul a fost numit stapan peste tot pamantul, ne revine responsabilitatea pentru intreaga natura, care trebuie mereu cultivata ca dar al lui Dumnezeu, pentru noi si pentru generatiile viitoare”, spune inaltul ierarh.
    …………………..
    „Daca noi consumam totul si degradam totul din natura (creatie), dovedind lipsa de respect sau nerecunostinta fata de Creator si nepasare fata de darurile primite de la El, ce transmitem generatiilor viitoare? Binecuvantare sau poluare? Pamant lucrat si sfintit sau pamant degradat si pustiit? Totusi, putem transmite generatiilor viitoare si bogatie si intelepciune, daca gandirea noastra este creatoare de valori, iar vointa noastra este promotoare a coresponsabilitatii si a cooperarii practice la nivel national si planetar,” semnaleaza patriarhul Daniel.”
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16281393-mesajul-craciun-patriarhului-daniel-revine-responsabilitatea-pentru-intreaga-natura-care-trebuie-cultivata-dar-lui-dumnezeu.htm?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+hotnews%2Fyvoq+%28Hotnews.ro%29

    Traiasca mama Rusie si fratele Putin ! 😉
    Care face gaze.

    Eugeni !
    Ziceai ca te-am pierdut intre strofe.
    Pai cred ca lucrurile stau cam asa : daca in decembre 2012 am ales calea spre Rusia fara sa intelegem asta, e posibil ca in 2014/16 sa pasim ferm pe ea in cunostinta de cauza 👿

    Zambeste, maine va fi interzis !

  12. Lynyrd Skynyrd – Christmas Time Again

  13. Despre exagerarile compensatorii si empatiile abuzive care determina incompetente irezistibile, penetrari nedislocate si ambiguitati fara recompense,
    sau cum o intrebare poate fi pusa in mai multe feluri pentru a determina un raspuns endoclastic. 😯 🙄

  14. Mih,

    Asta e ACUM la tv 😀 😀 😀

  15. -Dvs aveti substanta cenusie?
    -Pai nu, ca io stau la bloc si nu-mi trebuie. 😛

  16. Viq facura(uslinosii cine altcineva?) ,

    din cele nefacute,
    consecintele sunt abjecte,
    natia este oropilata,
    vor plati ei marlania politica?

    In mod special iti urez sarbatori fericite si la mai mare in ganduri si indrumari . 😆

  17. Mih, 😆 😆
    pentru clipul „tendentios”. Misto de tot,uite ma m-am contaminat de la antenele pe care nu le urmaresc.

  18. A venit Moooooooooooosuuuuuuuuuuuuuuu si la noi,
    ca am fost cuminti.
    Hai la like-uri, neamule,
    fara numar, fara numar… 😛

  19. Oldule drag,
    s ai zile senine si bucurii inperioada sarbatorilor de iarna.

    Am citit ce i-ai scris lui skor[i.Pai facturile sunt asa aranjate sa te jupoaie de sarbatori si sa-si ia tainul obisnuit.Eu ma ingrozesc de sumele ce-mi vor aparea pe facturi,desi am citire lunara,in ultimele doua luni sumele au fost derizorii.Doamne apara-ma de sume cu multe zerouri.

    • Dora,

      Mulțumesc de urări și iți doresc și ție și prințeselor numai fericire! 😀

      Abia acum am reintrat pe net că juniorii mei s-au hotărât să ne viziteze acu de Crăciun că de Anu’ Nou – mai va…

  20. viq,

    mi-a placut clipul tau de inceput.Cu brad si multe alte verdeturi.
    Daca intri pe blogul nostru ,pe facebook,vei vedea ca si eu am doi brazi impodobiti -unul artificial(cumparat de fiica mea) si unul natural nelipsit din motive de miros autentic si spirit adevarat al craciunului.

  21. <Mih draga.
    cat de bine ma cunosti! Asa este Cand butonez si dau din intamplare de felixieni,imi fac cruce si ma rog sa ma ierte Cel de Sus.

    Sper ca te simti bine,din partea mea deocamdata e ok.
    Scrie-mi in particuler cu ce v-ati delectat de Craciun.Intra si tu pe pagina lui Mirciulica(Ciulica dupa mine) si vezi noutatile.Cel care administreaza situl este el.eu mai putin.

  22. Mih,
    am remarcat clipurile si le-am premiet.

  23. CRACIUNE FERICIT ! Dragi copaceni.

    Toate cele bune, la voi si la cei ce va sunt dragi sa se adune !!!

  24. Eugeni,
    drumul spre Mama Rusie este fara intorspentru unii.cei care au crezut in ea vor fi primii care vor suporta consecintele.
    Iti faci reprosuri,iti faci „mea culpa”,daca esti sicer si cu „constiinta”impacata,sa stii ca nu e nimic pierdut.

    Doamne ajuta!!!!

  25. Craciun am vrut sa-mi iasa. De unde se vede ca aiuritul si neatentul ramane la fel si in Ziua de Craciun 🙂 🙂 🙂

  26. Bunicul, nepotica si primul lor Craciun, impreuna

  27. Ho….ho….ho…ho….Merry Christmas !!!!

  28. night,
    sarbatori fericite,suntem alaturi de tine. 😆

  29. dragilor, eu sunt la sotzul meu la reha, dar si cu sufletul la voi,
    vä iubesc f. mult desi nu vä cunosc, nu mä pricep la zodii, dar ca värsät-oare ,väd cä luminitza ne-a caracterizirt perfect.
    vä doresc din suflet, sänätate, sä nu vä lipseascä nimic .

  30. Craciun fericit si La multi ani prieteni!

  31. Craciun fericit la toata lumea.

    PS. Am incercat sa vad ce a generat chestia cu legatura rusia, eugeni si comentariile lui (???!???). Am renuntat pentru ca ma concentrez pe activitati mai importante, specifice sarbatorilor de iarna. Activitati care au o oarecare influenta (negativa) asupra neuronilor. Asa cum a spus, mi se pare Mark Twain,: Tot ce este bun in viata: ingrasa, este imoral sau ilegal. Deci scuzati o oarecare incoerenta in exprimare 🙂

  32. Un film despre ROMANIA pe care il puteti trimite cadou de Craciun prietenilor vostri din alte tari:

  33. Stiu ca azi trebuie sa fi ingaduitor. Dar nu pot. Il vad pe Dan Puric la Turcescu. Foloseste care/ in loc de pe care , foloseste sofime de mana a doua.
    Romania este in nato.
    Romania este agresata,(lac cianura RMGC),
    Nato ar trebui sa intervia.

    Am schimbat canalul.

  34. waooooooooo,
    au aparut like-urile
    🙂 🙂

    Theo, multa, multa sanatate sotului tau!

    eugeni, niciodata nu mi-a placut dan puric, dar sa nu spui la nimeni
    🙂

    lnm, superba poza MM + TB!
    🙂

  35. La digi24 Andrei Plesu.

  36. @lnm,
    am citit istoria Lindenbergului, a pemilor germani….f. interesant & trist…
    si, totusi, ce vina a avut familia Grenzner din Lindenbergul romanesc pentru fascismul & razboiul lui Hitler din Germania?!
    intrebare retorica…tot asa am cunoscut un ungur get-beget, dar cu nume german (o fi fost șvab la origine), care, la rindul lui, a fost deportat tot pe motiv de etnie germana neasumata…
    multe nedreptati s-au mai petrecut de-a lungul timpului…

    • Draga skorpi
      Personal consider ca un lucru odios pe care conationalii mei romani l-au facut, acela da a fi complici pasivi sau activi la deportarea vecinilor lor germani la cerearea rusilor dupa razboi sa munceasca silnic in Dombass la mine sau in Kazahstan. Oameni normali care nu aveau nici o legatura cu hitler decit ca ii chemau Hermann sau Rita Daca as fi neamt nu i as ierta. pe fratii mei romani .
      Tot asa fratii mei romani i-au scos din gaura de sarpe pe romanii basarabeni refugiati aici pt a fi expulzati in URSS
      Suntem gunoaie din punctul asta de vedere … ce sa ne mai ascundem dupa degete. Ma mir ca Gerta Muller mai sta de vorba cu noi

      • @lnm, hai nu fi atit de sever cu conationalii. Aseara aflai o poveste….strabunicul (preot) al prietenului meu a facut undeva linga Brasov, intr-un sat splendid, in primul razboi mondial, parastas regelui Carol I. Pentru asta a primit 7 ani de munca silnica din partea Austro-Ungariei…la Gherla. A facut doar 2 ani pentru ca s-a terminat WW1 si a venit 1.12.1918…dar amuzant este cine l-a turnat: un sătean român.
        🙂

        p.s. dar cred ca astfel de gunoaie sint in toata popoarele si natiile, asa-i specia umana, cred….

  37. Viq

    Aveti ceva la blog …mă tot dă afara …Nu pot posta nimic …sorry

  38. Acum mi-au plecat musafirii. Am intrat sa vad ce ati mai scris.
    Nici mie nu-mi place Dan Puric. Nu mi-a placut niciodata.O prietena mi-a dat o carte scrisa de el. O prostie. Am lasat-o imediat. Dan Puric o alta forma fara fond care ne invadeaza constant din 1989 incoace. Iata suntem patru carora nu ne place.

  39. Theo,
    Multa sanatate sotului tau. Sa treceti cu bine tot si toate !

  40. bunä
    am putzin timp, sotzul are diferite exercitzii de recuperare.
    in primul rand multzumesc din suflet pt. uräri.
    nici mine nu-mi place D Puric:

  41. 5+1=6 deja
    🙂

  42. LAST, scria despre cum au fost livratzi nemtzii de cätre romani,
    sasii si swabi, cunosc perfect cum au fost deportatzi, in lagäre
    si au dormit in gropi sub pämant, au mancat sobolani, au venit
    putzini inapoi, si aia bolnavi schilozi,nebuni.unul care a contribuit
    direct fost ex. mihai, dar acum vine sä beneficieze de averea fäcutä de bunici si sträbunici- nu meritä nimic.tot din cauza lui mihai
    au fost exterminatzi ofitzerii -intelectualii de seamä a romaniei.
    cunosc nenorocirile din fam. mea si a sotzului. si atunci romanii si
    nemtzii au fost vandutzi rusilor, se pregäteste si acum ceva.

  43. skorpy,
    salutäri si särbätori fericite
    ce sä-tzi placä?
    DP:un om cu logoree, afectat,unul care joacä teatru si in viatzä infumurat si schleimig

  44. THEO & toti,

    o, brad frumos, Oh, Tannenbaum cu Nana Mouskouri

  45. Am o egala inapetenta si pt Dan Puric si pt Paolo Coelho
    Nu am reusit sa citesc nici o carte sau un text al lor. (in timp ce am carti pe care le recitesc in fiecare an ) Nu am putut sta mai mult de 2 minute sa ii ascult la tv. 🙂 Eu ii evit cu obstinatie si aprioric

  46. Sarbatori frumoase, copaceni !

    Mih
    Nu mi-a fost clar daca mai vrei sa adaogi ceva, dar gandind ca se raceste evenimentul daca mai sta afara pe frigul asta, l-am afisat azi 😉

    Eugeni
    L-am programat pentru maine !

    Night
    Nu mi-e clar unde nu poti accesa. La comentarii sau la bucataria de vorbe din culise ?

  47. Sarbatori fericite,copaceni! Mare bucurie ca v-am descoprit,e drept de foarte multi ani.Imi luminati zilele mohorate de netrebnicii nostri conducatori! Nu pot sa scriu mai mult,pentruca tot ce as vrea sa spun ,deja s-a spus!. Va doresc si imi doresc sa ne bucuram ,anul viitor! Multa sanatate!

Lasă un răspuns

