De ce nu sunt de acord cu declaratia opozitiei fata de iesirile aberante ale premierului Romaniei

Voi incerca sa fiu cat se poate de scurt si punctual !

1. E neclara.
Expresiile folosite nu pot fi intelese nici lesne nici cu oarece straduinta.
Nu pot fi intelese DELOC.

2. Este nerelevanta.
Din comunicarea comuna a liderilor opozitiei nu reiese nici incalcarea separatiei puterilor in stat prin presiunea politica a premierului asupra justitiei, nici pericolul la care aceasta abordare il induce in societate.

….si, cel mai important …

3. Este eliptica de mesaj.
Nu comunica cetatenilor romani care este parerea/optiunea/pozitia formatiunilor politice de opozitie fata de ofensiva fara precedent a unor organe alese democratic impotriva chiar a fundamentelor democratice. Practic romanii NU STIU daca partidele de opozitie au alta mentalitate socio-politica sau sunt de aceeasi parte cu USL impotriva propiilor cetateni !

Dat fiind ca este doar o parere personala si pot gresi, redau textual aceasta declaratie, poate voi intelegeti ceva ce eu nu am fost in stare !

Untitled

Viq

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
UpDate 1. „”Încercările Guvernului USL de blocare a bunei funcţionări a justiţiei şi de apărare a puşcăriabililor USL s-au manifestat prin declaraţii publice, prin tentative de îndepărtare a magistraţilor care vor să îşi facă meseria cu cinste şi profesionalism, indiferent de regimul politic, dar şi prin modificări ale legislaţiei anticorupţie.(…) Verdictul dat de magistraţi în dosarul ‘Zambaccian’ reprezintă dovada clară că sistemul de justiţie rezistă presiunilor politice ale USL, rămânând singura zonă a statului care funcţionează aproape de parametrii din statele democratice”, se arată într-un comunicat transmis de PNŢCD.

UpDate 2. Cătălin Predoiu a criticat declaraţiile premierului Ponta legate de decizia justiţiei în cazul Adrian Năstase. „Declaraţiile premierului Ponta şi ale altor politicieni USL demonstrează că încă nu se pot adapta realităţii dintr-o ţară membră a Uniunii Europene. În Uniunea Europeană justiţia este independentă şi condamnă sau achită pe bază de probe, nu pe bază de identitate politică…..”

(hai, ca incet-incet, dupa ce ne pune Ponta chielea pe bat, se trezesc si ei sa scoata sunete articulate. Cu nuiaua… )

Reclame

151 responses to “De ce nu sunt de acord cu declaratia opozitiei fata de iesirile aberante ale premierului Romaniei

  1. da…deci daca justitia e supusa politic si premierul reclama asta, e naspa!

    cand basescu reclama acelasi lucru era bine?

    • T-am scos asta din galeata ca pare cuminte 😉
      „Copilaroasca”, dar cuminte 😀 😀 😀

      da, era bine.

      Pentru ca daca tu zici la momentul To „Afara ploo !” (ca sa citezc din clasici 😀 ) iar eu la momentul T1 spun acelasi lucru, gradul de adevar al afirmatiilor nu e dat de similitudinea lor ci de corespondenta lor cu realitatea uda de afara la momentele cu pricina.

      E prea complicat ?

      Adica ceea ce zicea piratul odata,( pe vremea cand anchetarea unui politruc,nu neaparat expremier 😉 era absolut de neconceput) despre subordonarea justitei catre politic era adevarat, dar aceeasi afirmatie aruncata acum cand astia pica ca popicele, din toate formatiunile politice si de la toate nivelurile, nu mai corespunde adevarului.

      Tot complicat ????

      • Viq,

        Dupa cum vezi , prlygr foloseste senin un sofim simplut. Este de-a dreptul jignitor daca el crede ca „ne-ar fi avut” cu intrebarea asta. Se demonstreaza faptul ca nu a inteles nimic, nu a vrut sa inteleaga ceva si mai mult nu cred ca POATE intelege ceva. Daca acesta este nivelul scolii „mari” de astazi, incepe sa mi se faca teama…….A fi lingvist inseamna sa iti mearga mintea brici (analaza corelatii, influente, sintaxe etc) iara nu sa vorbesti limba romana aproape bine.

        • Eule,

          nici macar sofism nu e. E prea stravezie.

          Chestia haioasa e ca deseori unii chiar gandesc in forma asta.
          Cred asta !
          O scapare atat de grosiera pare de neconceput privind din afara dar se explica foarte usor prin distorsiunea imaginii realitatii, prin schimonosirea ei cu maciuca media.
          Gandeste-te ca milioane de indivizi (nu neaparat si autorul, desi nu e exclus 😉 ) gandesc exact in maniera in care a pus amicul problema !!!!!

          Intr-un fel e firesc sa te aluce dracii cand vezi eludarea unor elemente fundamentale cu atata nonsalanta, dar de cele mai multe ori …. „ezist-o esplicatie !” 😉

        • Baiatul asta, @purly, doar se pretinde lingvist. El este, insa, urechist. Ce mi-e una, ce mi-a alta, ambele tin de ORL. Alt Dottore…

  2. 😉 😛
    Si La multi ani Ionilor si Ioanelor.
    Ca partidele de opozitie nu egzista. Singurul regret: MRU si-a dat examenul ca slab politician. Sincer imi pare rau.

  3. 1 Zi mersi ca au semnat. Ma mir de atata toleranta la astia de la Forta Ciclica. Pentru ca ei ar trebui sa fie in ordine alfabetica primii pe lista de semnaturi.
    Chiar ma mir ca au acceptat.
    2 Documentul nu arata si calea de urmat in viitor. Sau o arata ? Da ? Ahaaa…..
    🙂

  4. Viq,

    Mi-o facusi, domnule! 😀
    Am inceput sa citesc fara vizibilitate pe spatiul de „mesaj” si nu m-a mirat ce spui la 1 si 2 (ca n-ar fi o surpriza…din pacate), m-am intrebat doar de unde a mai aparut si declaratia asta, ca io n-am vazt nic pe nicari (cu accent pe ultimul i, regionalism arhaic rar 😛 )… Abia la 3 am vazut „textul” si mai jos semnaturile.
    Vorba aia, „orice asemanare cu realitatea…nu-i intamplatoare”.

  5. Partidele de opozitie dau dovada, cu ocazia acestui mesaj, de o transparenta absoluta asupra intentiilor,doctrinelor si putirintelor lor.
    Adica mesajul e atat de transparent incat nu se vede si la fel e si cu restul.

  6. ” (…) sistemul de justiţie (…) rămânând singura zonă a statului care funcţionează aproape de parametrii din statele democratice (…)”

    Ba si Presedintia (in ciuda ticalosilor si/sau tembelilor)

  7. Acuma nu zic, e posibil ca MRU sa fi scris ceva pe blog la theophyle, dar l-o fi cenzurat masculul alpha.
    Intre timp a dat un mesaj expiratul.

    • Si ala in loc sa isi vada de nepotica da mesaje ca sa ia fatza la dreapta noastra…. care se misca cam ca melcul. Pai tomnai cand se gandeau ce si cum pac Basescu pe televizor sa zica el. Pai bey tataie ce e asta ? Vrei sa ne inhibi, nu vezi cat suntem de tineri ? O parte din noi nici nu ne-am infiintat inca ….

    • Pai sa aleaga alta cale de comunicare.
      Sa vie aici’sa !
      O sa-i rog eu pe Mih si pe Old…. ca Fil lipseste momentan, sa-l lase sa se exprimeze.
      Sau il ajutam sa-si faca un blog 😉

      da’ vrea ? 🙄

    • Estu, fii sigur ca MRU si Forta Ciclica or sa intre in reevaluari cetatenesti, nici o nadejde. 😛 😛

  8. Comunicat de presă
    (7 ianuarie 2014)

    Ref.: Ultimele atacuri ale prim-ministrului Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, la adresa justiției
    Președintele României, domnul Traian Băsescu, a luat notă cu profundă îngrijorare de atacurile prim-ministrului Guvernului României, domnul Victor-Viorel Ponta, la adresa justiției făcute în ultima perioadă, inclusiv în data de 6 ianuarie a.c. Domnul președinte Traian Băsescu consideră că aceste declarații aduc prejudicii grave României în calitate de stat membru al Uniunii Europene și NATO. Totodată, aceste declarații sunt incompatibile cu exigențele funcției de prim-ministru într-un stat al Uniunii Europene.

    Domnul președinte Traian Băsescu îi cere imperativ domnului prim-ministru Victor-Viorel Ponta să înceteze de îndată orice atac la adresa justiției și să reintre în atribuțiile constituționale ale funcției de prim-ministru. Totodată, domnul președinte Traian Băsescu îi cere public domnului prim-ministru Victor-Viorel Ponta să respecte Acordul de colaborare instituțională între președintele României și prim-ministrul Guvernului, în care elementul central se referă la susținerea independenței justiției.
    Departamentul de Comunicare Publică
    07 Ianuarie 2014

    http://www.presidency.ro/?_RID=det&tb=date&id=14746&_PRID=lazi

  9. De ce nu sunt de acord cu declaratia … copacului in legatura cu … declaratia opozitiei fata de iesirile aberante ale premierului Romaniei!?

    Fiindca-i tendentioasa.

    E clar ca nu ia in considerare situatia grea a vajnicilor reprezentanti ai dreptei probasiste generata de faptul ca bizonii, spalati pe creier, refuza sa-i voteze confundandu-le, in mod nedrept, elitismul cu … nevolnicia.

    • @chinezu constipat,
      iar ai mancat sobolani la micul dejun?

    • @chinez. Meri… [pe ardeleneste].

    • -22.40 Euro/curs BNR
      Stimate @chinez amuzat
      Am facut propunerea in curs de aprobare la forurile copacului sa te introducem in categoria vizitatori speciali. M-am bazat pe faptul ca tu ne povestesti lucruri nesolicitate de nimeni de aici manat de niscai interese straine copacului.
      Am propus, cum am zis sa pastram democratia, ( slabiciunea lui Viq ) adica poti sa ne inveti tot ce vrei tu , dar la categoria vizitatori speciali. Pentru asta platesti 0,40 Euro/ cuvant . Incurajam textele lungi si plata in avans. De pilda pentru 10000 cuvinte platite in avans pretul este de doar 350 Euro. Intrucat m-am propus si trezorier pentru textul de mai sus datorezi copacului 22,40 euro pentru textul de mai sus de la ora 13,03. Poti plati cu carte credit, paypal si chiar si cu bonuri de masa.
      @tds

      • Se accepta si bonuri de masa, dar nu la restaurante chinezesti cu specific canin+rozatoare subsolice, gen. 😛

      • BlastNight,

        Multumesc de atentie. Desi nu sunteti un site securizat (https://) am toata increderea … meritata.

        Nu e nevoie decat sa-mi furnizezi cateva informatii valide despre:
        – numarul cardului
        – data expirarii
        – codul CVV2 sau CVC2, dupa caz (v. revers card)

        Promit sa fac cu promptitudine [toate sau cat mai multe din] operatiunile … necesare. In … avans! 😉

        hi hi hi

        • Kina mu,

          …și până atunci ne lași în pace, no?!

        • Stimate @chinez amuzat
          Drama Nastase iti taie logica sau faci pe niznaiul
          -Aveai nevoie de un copac securizat https daca aveam aici magazin online. rusinica ! 🙂
          -Da codurile doar cel ce trimite banii, pentru a fi incasati adica tu. fractura logica chinezeasca ! 🙂
          Noi iti dam doar contul in care sa virezi banii.
          El este azi : RO33INGB0000999902761228 Poti da un telefon in prealabil la 0749822865 Detalii despre destinatia banilor tai aici http://apeluriumanitare.wordpress.com/ e pe bune. Te rugam sa ne confirmi trimiterea banilor prin extras.

          pentru textul de acum de la 14.10 datorezi 21.20 Euro
          Sold total 22.40+21.20= -43.60 Euro
          PS
          Din curtoazie
          Pentru hi hi hi am taxat un singur cuvant. Asa ca poti sa pui cate hi uri vrei.
          🙂

          • chinezu' amuzat

            LastNicht,

            De ce nu spui ca ai nevoie de instructiuni de folosire cand primesti o … gluma.

            ‘ngî ‘ngî ‘ngî (doar pt tine 😉 )

  10. salut copaceni. Mitocanul (aka Mitomanul, aka Min-Ciu-Nel) face spume la gura:
    A. fie pt. ca stie ca va ajunge candva la ICCJ pentru ..[stie el mai bine]
    B. fie pt. ca STIE ca Bombo are destule dosare puse la pastrare [niciunl laudativ la adresa dottore]
    C. fie pt. ca baronii constatandu-se ei neprotejati contra justitiei vor alt „tatuc”
    Partidele de opozitie -in privinta sentintei- ar trebui sa NU comenteze decat: „un infractor a primit o sentinta”.
    Cine tace si nu trebuie s ataca este CSM.
    PS. in ordine crescanda a probabilitatii A,B,C

    • Cinic, servus!
      Despre sentinta trebuie sa taca, da, dar despre declaratiile lui vvp, NU! Ar fi trebuit sa reactioneze prompt si dur…

    • Zice Tismaneanu..

      „Am mai spus-o, o repet: Victor Viorel Ponta stie ca, mai devreme sau mai tarziu, plagiatul va fi sanctionat. Victor Viorel Ponta stie ca a comis o imensa frauda pe care a acoperit-o apoi folosind abuziv pozitia de premier. Victor Viorel Ponta stie ca este, academic vorbind, un escroc. De-aici si nervozitatea sa, camuflata de un rictus scremut, contrafacut, prea putin credibil. Nu va dura prea mult si vom auzi ce are de spus partenerul sau de coalitie 🙂 De acord cu Dvs, mobilizarea civica este esentiala la acest ceas istoric. Altfel, vorba lui Dragos Aligica, e urgie. Eminescu avea dreptate: cetatenii nu sunt doar numar, ci si putere.”

      Eu mai cred ceva: astia si-au ostilizat judecatorii de la ICCJ in ultimul hal. Stiu ca nu vor avea nici o mila..Cum naiba sa accepti sa puna mina pe Justitie asemenea politicieni? Mai ales procurorul plagiator de doi bani??

      • Ziua buna, Coana Mare !

        .. astia si-au ostilizat judecatorii de la ICCJ in ultimul hal…
        Good point.

        Cu ceva vreme in urma, un preten care are o privire mai adanca in sfera aia, ne spunea ca acolo s ejoaca o carte mare de tot.
        Batalia statului de drept si, prin ricoseu, a tot ce rezulta in urma victoriei sau infrangerii pe tema asta,se da IN justitie.
        Sunt doua forte acolo, care fac scantei.

        Una tabara e filonul proaspat despre care vorbea candva piratul, sutele de magistrati din promotiile nascute in libertatea conjuncturala patronata de el iar cealalta tabara, care tabara….. e reprezentata de mumiile trecutului, ADNul stramb al judelui subordonat politic.
        Ici-colo, pot fi unii din „batrani” in ale meseriei care au respect pentru dreptate, adevar si rostul justitiei normale, ce se alatura noului suflu, si invers, unii tineri la ani si pensionari la intelect, oportunisti penibili ce se alatura putregaiului, dar in linii mari taberele sunt cele mai sus mentionate.

        Ponta si turma lui de mafioti fac presiuni uriase sa incline balanta in favoarea mumiilor din justitie. Si au parghii puternice la indemana.

        Pe ceilalti cine-i sprijina ???
        Nu poti face alt nimic decat sa le confirmi ca tu, ca cetatean, ca lider ce reprezinta o forta politiica, ca formatiune politica ce reprezinta niste membri, ca…. ceva, acolo, esti cu ei.
        Macar ca si umil beneficiar al dreptatii ar trebui sa le transmiti mesajul „Mai domnilor, mama ma-sii d etreaba, intelegem ca nu va e usor, dar avem nevoie de o societate dreapta. Va multumim pentru efort si suntem de partea voastra !”

        Nu-mi dau seama daca liderii opozitiei chiar nu inteleg ce se intampla in tara asta, adica sunt pur si simplu imbecili, sau doar vor sa para asa sa nu fie prinsi cu adevaratele lor intentii.

        M-as lua „cu placere” si de PMP, ca am fost relativ entuziasmat cand s-au ouat, dar cand dracu se termina si de clocit nu stiu ! 🙄

        • 15 Ian. este data la care se judeca contestatia la PMO. Devine full-force partid imediat. Juridic, partidul este OK (inclusiv inregistrat), dar s-a depus o contestatie la inregistrare (nu stiu continutul). Cred ca contestatarul (ilustra persoana necunoscuta, stat de plata necunoscut) a fost consiliat de aceeasi imbecili care credeau ca trebuie SASE luni inainte de parlamentare ca sa se poata participa [Elenina Nicut a explicat deja confuzia].
          Despre PMP se va vorbi dupa 16 Ian (si despre fuziunea cu FC si despre ceva migratii din spre PDL).

      • Iaca, ilustrat ce ziceam mai sus !

        „Consiliului Superior al Magistraturii analizează, marți, declarațiile premierului Victor Ponta făcute în urma condamnării lui Adrian Năstase, relatează B1 TV.
        Judecătorii vor transmite sesizarea la Inspecția Judiciară.
        Secția de judecători s-a reunit din oficiu pentru a analiza declarațiile făcute de premierul Ponta cvare ar fi lăsat să înțeleagă că condamnarea lui Năstase ar fi fost una politică, făcând astfel atingere la independența justiției….

        Cred ca inculcatul lui Ponta a fost insurubat ieri cu forta pe o sticla cu gatul stramt. Nici n-a apucat sa descuie biroul si sa ude plantele ca are de luptat cu „institutia”.
        Vedem daca rezista acolo si astupa respiratia pana la sofocare sau zboara ca orice cap-de-pluta.

        • salut deja azi au aparut „indulcirile” [si Radu Popa consilier si Florin Iordache, ba chiar si Min-CIu-Nel], cum ca a fost o reactie personala.

        • Viq,

          Dacă o ia-n freză pe vorbit gura fără guru, pont atâta o terhechit** Copylotu' 🙂
          ______________________
          ** adică pe româna dâmbovițană «pân' aici i-a fost»

  11. 😆 😆 😆 😆

    Declaratia ca declaratia ….da,mie îmi plac la nebunie semnaturile ….

  12. Ponta a declarat ca Adrian Nastase e comparabil cu Iulia Timosheko.Jilava e in delir!

  13. „…Romania’s supreme court has sentenced former Prime Minister Adrian Nastase to four years in prison for taking bribes.
    ……………………………………………………………………..
    Adrian Nastase survived a suicide attempt in 2012, just after getting a two-year jail term in a separate case.

    In the ruling on Monday the court found that Nastase, 63, had received Chinese building materials and furnishings worth 630,000 euros (£521,000; $856,000) from a construction entrepreneur, Irina Jianu. ..”

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-25630091

    • viq dragule. „Taking bribes” va face inconjurul lumii civilizate.

    • …si articolul se termina cu „Romania joined the EU in 2007 and remains under special monitoring by Brussels because of EU concerns about high-level corruption.”

      7 ani de lupta contra coruptiei, cu rezultate vizibile si laudabile.

  14. A scapat Bradisteanu 😦

  15. nu va faceti sperante prea mari cu condamnarile, judecatorii corecti sunt in minoritate si vor fi inlaturati mai devreme sau mai tarziu din pozitiile cheie.
    Au 80% din parlament si acordul de neclintit al lobotemizatilor din popor.
    Asa ca Nastase sarmanul chiar are de ce sa fie ofticat.
    Dar cred ca-l vor scapa si pe el.

    Despre Branisteanu ce sa spunem, tipul e un mega spagar, dar deh, e doctor. in orice alta tara era condamnat la multi ani de inchisoare, dovezile in cazul lui sunt de manual, cu luat urma conturilor din Elvetia, dosar beton. dar si ce daca.

  16. … era pe când nu se zărea, acum n-o vezi că … NU E !

  17. Pe Brădișteanu nu l-a judecat ICCJ ….L-a judect Tribunalul București ,unde s-a dus si voiculescu ,dupa ce si-a dat demisia din parlament ….aici voia să ajungă Motănelul,ca aici inca merge cu spăgi….cind are Fenechiu termenul???

  18. ziua buna oameni buni,

    Poate @cinic sa ne spuna cum elenina n. a „ocolit” aceasta zicere de lege? (14/2003 aia cu partidele). Nu ar fi prima data cand un avocat cu experienta se inseala, nu? (Bolhas a facut-o si a intrat clientu’ la zdup, chestia asta cu avocatii este cea mai buna reflectare faptica a vorbei: „si…….[in parnaie] si cu banii luati). Asa ca eu astept o lamurire:
    „Semnul permanent poate fi schimbat cu cel putin 6 luni înainte de data
    alegerilor, de către organele competente ale partidului, conform statutului si cu respectarea art. 25 si 26” si:
    „Denumirea integrala, denumirea prescurtata si semnul
    permanent trebuie sa se deosebeasca clar de cele ale partidelor anterior
    înregistrate, fiind interzisă utilizarea acelorasi simboluri grafice, oricare ar fi
    figura geometrica în care sunt încadrate.”

    Bun……eu am fost de parere ca S-AR putea sa fie o problema aici. Asta inseamna ca S-AR putea sa fiu imbecil? Nu ar fi trebuit sa sti ce se intampla? MAR are un simbol foarte apropiat. Chiar daca esti inregistrat trebuie sa il schimbi (cred eu), si atunci……6 luni. (cred eu)
    In schimb la aliante nu se expliciteaza.
    PS. ti-am dat un minus pentru ca nu ai explicat care este confuzia pe care Elenina a laurit-o, si cum a lamurit-o.

    • Elenina probabil ca e avocat de divorturi si nu de Intelectual property 🙂 .
      Necazul este ca multi din staful partidelor spun : las ca fac eu aia, si fac eu aia – am mai dat exemplul cu ITistul refuzat. si o fac pana la urma de oaie. In chestia asta cu marca, sigla, culori stiu de la afacerile pe care le dezvolt eu pentru clienti. si unde chestiile de proprietate intelectuala devin foarte cotoioase. Problema e acuta si trebuie atentie mare la partide care sunt in concurenta directa si taioasa. La partide, sunt sigur ca se asteapta dupa colt, si se face reclamatia atunci cand adversarul chiar nu mai are timp sa repare.

  19. Pe langa slagarul „jos regimul dictatorului”, actuala putere il repeta cu sarg si pe cel cu „la naiba cu lumea civilizata”. „Mega-concertul” electoral 2014 va fi intr-adevar, urgie!

    Sebastian Lazaroiu / fb
    „Discursul premierului impotriva partenerilor occidentali se intensifica si cred ca se va mai intensifica. Unii poate se intreaba de ce aceasta schimbare de directie. De ce, dupa un an in care s-a dat peste cap sa faca poze cu lideri de la Berlin, Paris sau Washington, a revenit la discursul anti-european si anti-american, cu accente nationaliste caraghioase (gen: „romanii au stat prea mult in genunchi in Europa” „SUA sa nu ne dea lectii” etc.).

    Eu cred ca nu exista decat o singura explicatie. De fapt, o confirmare. El nu e de capul lui. El este doar o fatada pentru un nucleu dur din PSD care l-a pus premier si care il poate schimba maine din functie. Dupa „martea neagra” si reactiile internationale extrem de dure, el nu mai poate juca in niciun fel cartea tanarului socialist „spalat” si atasat valorilor transatlantice. Daca dupa lovitura de stat din 2012, partenerii occidentali l-au ostracizat pe Antonescu si au crezut ca Ponta e mai flexibil si cu el se pot construi punti de legatura, acum nimeni nu mai crede asta. Chiar socialistii europeni au dificultati majore sa il mai apere in cancelariile occidentale.

    Reactiile PSD de dupa condamnarea lui Adrian Nastase de ieri confirma, daca mai era nevoie, ca intentiile din “martea neagra” (in special legea amnistiei) nu au fost deloc inocente, asa cum Ponta si PSD au incercat sa prezinte partenerilor internationali (“n-am explicat noi bine”, ”n-am comunicat noi bine”).

    Pe scurt, Ponta se afla pe un “one-way road”. Sau, mai précis, a fost impins pe acest drum cu sens unic de grupul penalilor exasperati de imposibilitatea de a influenta procesele din justitie. Acest grup se asteapta la reactii (poate si actiuni) dure si fara echivoc din partea partenerilor occidentali fata de planurile lor de anihilare a independentei justitiei. Discursul “nationalist”, in esenta anti-occidental, e un fel de prefatare a razboiului pe are penalii il deschid, nu cu Traian Basescu, ci cu Europa si SUA.”

  20. Oameni buni, poate nu am inteles eu bine. MRU zice (azi pe fb)

    „Adoptarea memorandumului privind stingerea datoriei Rompetrol – o sfidare a deciziei CCR, doar pentru a-ți satisface propriile orgolii într-o luptă cu Președintele României.”
    Deci pontav zice ca o sa adopte memorandumul in executiv. Pai nu asta dorea toata lumea , inclusiv CCR?. Cu ce este sfidare? Poate sfidarea poporului roman prin renuntarea la 400 meleloane? asta, Da.

    Sunt convins ca pontav nu va semna ceva , va cauta un grajdan. Prea aproape cazul lui nastasea.

  21. SORINA MATEI , FELICITÄRI !!!!!!!!!!

  22. a fäcut asa multe greseli panä acum, cä sunt unele coapte sä-l trimeatä langä Nästase , pe golanul hanicapat PONTA

  23. Pe feisbuc, Misu, zice fain:
    „Sa ma scuteasca falsii umanisti de truisme! Normal ca Nastase e si el om. Ca daca era maimutza statea dupa gratii la Zoo, nu la Rahova.” 🙂

  24. borrfasul ordinar PONTA, se laudä a fost un an bun de guvernare
    DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    olchim
    cfr
    rm
    ,puci,escrocherii,minciuni,falsuri,distrugerea invätämantului,
    distrugerea sänätätzii, cheltuieli pt. mafiotzi.

    GOLRILÄ HANDICAPATÄ PONTA- POATE LA TINE ACSÄ A FOST
    O GUVERNARE BUNÄ:::::::::
    PONTA ESTE UN DEMENT COMUNIST

  25. asearä romanii l-au huiduit pe Nästase,el a distrus industria romaneascä;PETROLUL;AGRICULRURA.
    incep sä se trezeascä.?

  26. dece SOVA NU ESTE LA INCHIDSOARE??????; EL A DISTRUS

    DOSARUL BECHTEL- sä nu se vadä milioanele furate de ei.

  27. Tismaneanu, o buna caracterizare a lui nastasea.
    „Era una sperantele esalonului doi al PCR. Iliescu i-a fost mentor ideologic si naș politic. Adica, Godfather. A aparat si a justificat toate abuzurile feseniste. Devorat, cum spuneam, de narcisism arghirofil, s-a dedat unor combinatii mafiotice care au facut din el un nabab al anilor tranzitiei. Feudal ca mentalitate, satrap ca atitudine, cinic ca mentalitate, expert al tertipurilor si loviturilor de pumnal, omul si-a cladit o imagine hieratica, solemna si amenintatoare. In fapt, a fost imparatul oualor, un gainar cu morga.”

    Citiţi mai mult: Împăratul ouălor: Elemente pentru portretul lui Adrian Năstase – Opinii EVZ > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/imparatul-oualor-elemente-pentru-portretul-lui-adrian-nastase-1075693.html#ixzz2pjLpQXCC
    EVZ.ro

  28. anul asta ” A GUVERNAT MINCIUNA”

    asta numeste ponta golanul mitoman bunä

  29. Vladut,
    nu merita atata atentie afirmatia lui Ponta.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16359856-marile-diferente-dintre-cazurile-adrian-nastase-iulia-timosenko.htm

    Iulia Timosenko & Nastase?!

    Un intelectual rasat, imi repeta cu obsinatie : „inaintea porcilor nu se presara petale de trandafiri!” Este un dicton de care am mi-am amintit de cate ori a fost cazul in viata.

    Il stiu cu adevarat pe Valad Mixich de muuuuult, de pe cand era „Vladut”.

  30. Buna seara! 🙂

    ION Luca Caragiale:

    Sfânt-Ion

    Frunzuliţă chimionu,
    Chimionu, anasonu,
    Mai dă, doamne,-un Sfânt-Ionu,
    Să prăznuim patraonu
    Cu Jenică Arionu!
    Să mai mergem la fiatru
    Să văz doi jandari cât patru!
    […………………………………………..]

  31. Aniversatul zilei este un ION.

    Ion Minulescu – 133 de ani.

  32. ECCE HOMO – Ion Minulescu

    Eu sunt o-mperechere de straniu
    Şi comun,
    De aiurări de clopot
    Şi frământări de clape –
    În suflet port tristeţea planetelor ce-apun,
    Şi-n cântece, tumultul căderilor de ape…

    Eu sunt o cadenţare de bine
    Şi de rău,
    De glasuri răzvrătite
    Şi resemnări târzii –
    În gesturi port sfidarea a tot ce-i Dumnezeu,
    Şi-n visuri, majestatea solarei agonii…

    Eu sunt o-ncrucişare de harfe
    Şi trompete,
    De leneşe pavane
    Şi repezi farandole –
    În lacrimi port minciuna tăcutelor regrete,
    Şi-n râs, impertinenţa sonorelor mandole.

    Eu sunt o armonie de proză
    Şi de vers,
    De crime
    Şi idile,
    De artă
    Şi eres –
    În craniu port Imensul, stăpân pe Univers,
    Şi-n vers, voinţa celui dïn urmă Ne’nţeles!…

  33. dna. Macovei ca intodeauna grozavä, dar unde sunt PDL-istii
    sä se fi aliniat in spatele ei, sä o sustzinä, de aia le-a spus
    si Presedintele adio, pt. cä sunt niste LASI !

  34. DACÄ PNL-PSD merg pe liste comune la euro p:

    ESTE SFARSITUL LIBERALILOR; IAR CRIN SÄ-SI I-A ADIO
    DELA PRESIDENTZIE:

    MARE INCONSTIENTZÄ LA LIBERALI.

  35. Blaga a murit, a dispärut?, dar ceilatzi gusteri??????

  36. NU-L SUSTZINETZI PE MONGOLOIDUL MITOMAN PONTA????cici a fost o guvernare bunä.– anul asta

    GUVERNAREA MINCIUNILOR

  37. FINI;

    FRUMOS,

    asa este „Vlädutz ” , este un bäiat inteligent si manierat

  38. Salut ,copacenii mei!
    Am fost mut ,dar nu si orb!
    V-am sorbit cuvintele fara sa scap nimic!
    Sunt tare mindru de voi!

    Daca vreti sa stiti parerea mea singura opozitie reala este reprezentata de presedintele nostru! Si ,cind spun asta, ma refer la opunerea fatisa impotriva ABUZULUI,incalcarii legilor,atacului impotriva institutiilor statulului,nesocotirea literei si spiritului constitutiei!

    Si desteptii presei sau inregimentatii unora sau altora tot pe Pirat se arunca.. curat murdar ,coane Fanica!

    PS.Va doresc tuturor sa aveti parte de un an mai prosper decit cel care se duse(ca,in rest,o sa avem de toate..)

  39. Buna seara,

    Fene ce mai face? Afla azi sentinta? Am apucat doar sa-l vad iesind din sala cam distrus… 🙂 🙂

    Nastase a inceput sa-si planga de mila: http://www.pesurse.ro/2014/01/07/nstase-primele-cuvinte-dup-condamnare-aveam-inform/
    A inceput sa ameninte voalat:
    „Faptul că actuala coaliţie a consolidat mecanismele prin care Băsescu controlează sistemul judiciar la vârf, aplicând, în continuare, reguli aberante, este o mare neîmplinire. În loc să se concentreze pe adoptarea unor legi moderne, echilibrate, pe efortul de revizuire a Constituţiei, actuala coaliţie se ocupă, nejustificat de mult, în opinia mea, de conflictele locale din teritoriu”.

    • Blogul si fularul dlui AN (expresii, respectiv, ale exhibitionismului vulgar si automutilarii), transforma martiriul acestuia din puscariile de sub dealul Cotrocenilor intr-o tiganie. Cu mult sub statura si prestanta unuia dintre primii 3-4 cei mai mari politicieni romani (conf. unui papagal cu papagal de tocsou tv). Pa bune! Ca si bocetele si blestemele lansate catre justitia divina pe sub barbuta sa. De doua zile.

  40. Presupunand ca am avea opozitie respectivii ar insista pe ceea ce demonstreaza Campeanu aici.
    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/victor-ponta-fascistul-esti-dumneata-322225-pagina1.html#top_articol
    Fascism. Asta aduce USLul, fascism. Mega coruptie, dictatura banului si a bunului plac sub masca populismului.
    Iar mesajul e extrem de puternic si cu mare rezonanta la public.
    Dar nu avem opozitie. Ghinion.

  41. Daca Nastase tot vrea sa se compare cu Timosenko, poate sa-i anunte pe colegii lui de celula, porecliti Calu, Tripodu’ si Florin Prunea, ca el, de fapt, e o „ea”, si ca „o” cheama Iulia Timosenko. Sa vedeti atunci ce lucrari scoate in cele 9 luni de detentie 😛

  42. bonsoir, all,
    🙂

    am si eu o nedumerire: de ce ponta ii acuza pe Monica Macovei, pe Elmar Brok si pe altii de fascism si nazism?!

    de ce nu-i acuza de stalinism? bolsevism? ceausism?

    sa inteleg ca aceste atribute apartin lui vi_vi_ponta & haitei de uslinosi?
    Pentru ca eu consider ca borfasul ponta chiar are stofa de stalinist sadea, inca nu are spatiu de manevra, dar stofa de stalin & kim jong_un, da, asta are…….

    🙂

    • Buna,

      Antifascismul merge mai bine la extern, de aia.

    • E simplu amice @skorpy doar trebuie sa fi atent :
      1)Bolsevicii (Ponta, Iliescu) ii acuza pe oamenii normali (MMacovei, Brok, Basescu ) ca sunt fascisti
      2)Oamenii normali (MMacovei) in replica ii acuza pe bolsevici (Ponta Iliescu) ca ei sunt fascisti (Bine ca nu ii zic lui Iliescu ca e legionar 🙂 )
      Nenorocirea amice Skorpion, ca bolsevismul care a omorat zeci de milioane de nevinovati nu pare in ochii unora ca o crima cum pare fascismul. Asa ca ,,,, Ponta si Iliescu sunt …. fascisti

  43. cel mai mult mi-au placut numele partidului si semnatura acestuia…
    este vorba de partidul roua-n colonie
    🙂
    🙂

  44. un laudatio de la Oriana(primit pe mail)

    ps. zilnic trec pe la copac si ii „articulez” pe toti cu cate un plus )))))))))))))))
    este o armonie totala…fara incrancenari, fara jigniri sau insulte, fara agresiuni…schimb de opinii…mai mare dragul sa-i citesti pe copaceni
    toti sunt pe aceeasi lungime de unda, de aici concordanta, buna intelegere

  45. tds,

    bolsevismul care a omorat zeci de milioane de nevinovati nu pare in ochii unora ca o crima cum pare fascismul. -> ai dreptate, asa este, bolsevismul cu stalinismul in frunte i-a intrecut pe fascisti si ca numar si ca numar de ani, intinzindu-se pe decenii si peste sute de milioane de oameni, dar stie sa-si foloseasca magistral masina de propaganda, astfel ca un glob pamintesc crede ca bolsevismul+stalinismul nu sint atit de rele….
    lucruri similare fac acum in Ro si canalia ponta & haita de politruci cleptocrati pucisti….

    • Pai au facut-o atat de bine, incat cand intelectualii romani din Franta incercau sa arate intre 1946 –1980 crimele comuniste din Romania, sau adevarata fata a URSS, marea majoritate a intelectualilor francezi, ce erau in slujba Moscovei sau simpatizanti…… spuneau ca aceia ce ii critica pe comunisti sunt fascisti.

  46. @Mihaela
    ai dreptate in legatura cu DPAligica, nu m-am gindit….

    markwilliams
    cine este Oriana?
    🙂

  47. Propun sa trimitem cite o sesizare on line la CNA cu privire la emisiunile Antenei 3 in care presedintele Romaniei ,Traian Basescu este calomniat,insultat,injurat ,umilit, acoperit de minciuni si acuzatii nefondate..zi de zi ,ceas de ceas,minut de minut…. si cerem ca CNA sa procedeze impotriva acestui post conform legii audiovizualului..

  48. Skorpy,
    Oriana este prietena mea din Germania si aici,la copac eu am mai reprodus citeva scrisori de ale ei…iubeste copacul si oamenii lui.. normal..este basista feroce!

    • Pai daca Oriana iubeste copacul, ea este o Dendrofila
      Nu exista tari care permit casatoria cu un copac dar existenta caselor in copac au condus la parteneriate cu copacul si relatii monogame de lunga durata.

  49. Unitatea dreptei: cum formam dreapta unita din lucruri strâmbe?

    cum va place acest mesaj ?
    🙂

    • MRU, asa cum zice bleen: inadecvatul de serviciu… 🙂

      • Corect 😀 😀 😀

        Dar se prea poate sa ne ducem mancand stampila catre inadecvatu’ asta daca lucrurile stau asa cum incepe sa-mi miroasa mie acu’ 🙄

        • Viq,

          L-am auzit pe Fuia de la MAR vorbind. Nu stiu exact care va fi orientarea MAR-ului, cum va evolua. Cand a deschis gura a vorbit coerent, concret , fara speculatii, perifraze si glumite terminate cu un zambet mistocar, asa cum fac astia de la stanga. S-a adresat agricultorilor si problemelor lor, probleme pe care le cunoaste. Asa ceva mi-as dori pe dreapta urbana.

    • skorpy,

      Simplu, cu un ciocan mare și o nicovală 😉
      …pentru îndreptat strâmbele, apoi mai adăugăm și o forjă pentru încinsu’ și modelarea „îndreptatelor” și gata dreapta tocma’ călită!
      ce treabă ar face Dorel politicu!!!

  50. Tomac, la b1, unde pora este mai basista ca niciodata. 🙂
    Tomac, am impresia, nu trece sticla…. si asta din cauza ca PMP nu are un segment electoral clar definit caruia sa se adreseze. Nu poti sa intri in discutii politice si sa nu pomenesti de aspectele doctrinare caracteristice tie. DE ce PMP este mai bun. Nu sunt discutii de cafenea , parerea mea.
    Daca ar exista acest segment ar putea spune: alegatorii PMP (buticarii, intreprinzatorii, liber profesionistii, fermierii etc) au fost victimele coruptiei lui nastase si ponta (400 de milioane cadou? c’mon). Si sa bata fierul doctrinar…..locuri de munca disparute, companii inchise, ajutoare intreprinzatori…..etc, etc, etc

    • Corect @eugeni , asta e esenta
      Ei insisi nefiind clarificati, (primul lucru pe care trebuiau sa il faca) nu sunt in stare sa fie coerenti si convingatori in fata telespectatorilor

    • Andreea Pora este macovista. Atitudinea ei este de bun augur pentru asteptata formare a locomotivei Basescu-Macovei. Vagoanele sunt si ele finalizate, pregatite pentru controlul de calitate. Sinele sunt verificate pe tot traseul, ca doar TB a fost ministru al transporturilor si vedeta a porturilor. Sufertasul cu merinde al marinarului si pozele cu familia sunt deja in cabina comandantului (logistica cea mai importanta), acarul Paun este la datorie pe sinele macaralelor din port (omul cel mai de incredere, aliatul cel mai loial, chapeau!), tridentul a iesit din valuri. Iluzionistul isi sufleca manecile, atentie! Ce ziceau dacii insinte de lupta? Da’ cucumanii?

  51. Asa cum spune CORECT pora. (cred eu)

    Ponta se adreseaza electoratului lui.

  52. Tomac: mesajul lui ponta este mesajul unui om disperat care a mintit.

    Dar de ce sa alegem PMP ne spune cineva?

    Incep sa ma enervez si Oriana nu o sa imi mai dea plusul „din oficiu” 🙂 , vorbele de ocara stau buluc.

    vad ca zice unul de la b1: care este oferta opozitiei? Tomac : neorganizam…..
    uffffffffff (mai rezist ca sa iau plusul ala, dar nu mult)

  53. Ca sa fii convingator in fata electoratului trebuie sa si crezi ceea ce spui,
    indignarea ta sa fie reala, revolta ta adevarata…
    este la fel ca la un cintec cintat din suflet sau un cintec „redat” impecabil, dar …..degeaba: nu convinge!!!

    ori oamenii astia nu cred, nu au convingeri… cu citeva exceptii
    (Basescu, Macovei, Funeriu, Boc, maybe Papahagi…si inca f. putini)

    in schimb borfasii, canaliile, nemernicii de hoti, ticalosi uslinosi si ne_uslinosi au tot interesul sa ii convinga pe bizoni de o chestie, pentru ca – de fapt – ei sa aiba spatiu sa lupte pentru altceva. Borfasii vorbesc despre democratie, dar, de fapt, ei vor salvarea tovarasilor_borfas si alte chestii de genul acesta.
    Insa canaliile cred in demersul lor si de aceea reusesc sa-i pacaleasca pe unii bizoni, vreo citeva „meleoane”

    • „… oamenii astia nu cred, nu au convingeri…”
      .. vorba mare, batrane !

      Am programat deja ceva despre asta pentru vineri.
      daca n-o lua foc altceva-ntre timp 🙄

  54. Eu nu-l vad pe borfasul ponta nici speriat, nici disperat, asa vrea tomac sa-l percepem noi, dar nu este asa….

  55. Bineinteles ca Ponta are electoratul lui si nu umbla dupa al nostru. Nu e bou cum sunt ai nostri. Si stiti f bine de ce :
    skorpy, fini,eugeni, luminita, viq etc toti aveti un vot prea scump cereti prea mult pentru el atata vreme cat sunt multi si fara numar care pretind doar un pui, un kg de zahar, un certificat de orb care conduce un autoturism si un „minte-ma frumos Ponta, inseala-ma Ponta dar sa nu aflu ”
    Cu efortul de a atrage unul ca voi, Ponta atrage 30 de trogloditi.

    Ponta stie si aplica Paretto , Tomac si MRU nu ! 🙂

    • Cand ponta ii califica de nazist, fascist, legionar stie cui se adreseaza. A stat pe langa nastase , iliescu, si a invatat ca cei asistati sunt votantii lui. Isi mareste in mod cinic bazinul electoral prin impozite noi si extinde egalitatea in saracie.

      • E chiar mai simplu.
        Pe Ponta nu il afecteaza daca afirma privindu te in ochi ca principiul 3 al termodinamicii e fals e basescian si a fost fals intotdeauna.
        Pentru 100.000 de oameni gogomania asta sare in ochi, dar ea nu sare in ochi la restul de 900.000 de votanti. Ori lui nu ii pasa ca 100.000 stiu ca e mincinos, prost, ticalos, atata vreme cat restul de 900.000 sunt impresionati de ce a spus Ponta.
        Asa ca sa nu ne miram de nerusinarea lui Ponta, Ea este o nerusinare asumata.

    • Si atunci PMP tre’ sa umble si ei cu puiu’ inghetat a doua oara, sau cum? Ca nici asta nu mai merge, ca Ponta mimeaza mai bine pentru astia, e de-al lor, pentru ei… Base’ a cam facut-o in 2004, dar cand a venit criza s-a rupt filmul…
      Ce sa faca? Sa faca Paretto pe 10% buticari si sa ajunga la punctul de eficienta maxima la 6%??

      • Basescu nu a avut promisiuni electorale care sa nu incerece sa le indeplineasca (ca presedinte). A facut tot ce a putut ca sa le duca la bun sfarsit.
        Dreapta are un electorat hard-core si potential. Nu am facut referire la „buticari” exclusiv exista acolo si un etc. Acest etc NU include asistatii sociali.

      • ce intelegi prin : s-a rupt filmul?

        • Eu pe lastnight il intrebam. S-a rupt filmul cand au inceput controlalele pe la orbii conducatori auto, cand plimbatorii de creion au constatat ca au pierdut 25% la salariu si la sporuri. Toti astia cam stiau in adancul inimii ca asta e solutia, dar nu o vroiau aplicata atunci chiar pe ei, mai ales ca facusera si credite doar cu buletinul pana si la aparatul de toas. Apoi a venit Gadea si i-a mantuit prin USL, ca pana la Criza Gadea cam predica in desert.
          Nu are rost sa tot vorbim de Paretto, pentru ca, chiar aplicarea acestui principiu, a dus la deteriorarea clasei politice in intreaga lume. Paretto e un principu amoral, deci de aici decurge ca e mai usor pentru un imoral sa profite de el. Trebuie sa intelegem ca din situatia actuala nu iesim pe termen scurt si trebuie sa-i lasam pe uselisti sa ne falimenteze „sanatos”, astfel incat asistatii sa fie eliminati chiar in urma falimentului. „Dreapta” nu-i poate ataca direct, pentru ca dupa aia te penalizeaza si nici nu-si poate permite imoralitatea de a-i incuraja. Un nou Basescu o sa mai apara peste inca 15 ani, deci nu are rost sa avem asteptari nerealiste de la ceilalti lideri ai dreptei, nu se va transforma niciunul peste noapte in Basescu 2.0 doar pentru ca ne dorim noi asta. Deci nu are rost sa-i criticati. Daca credeti ca sunteti mai buni si puteti fi Basescu 2.0, intrati in politica si relevati-va multimii, care, natural, va va urma 😛 😛

          • Bill(Ovi) Tu nu ma intrebi, tu stii raspunsul tau si vrei sa ma prinzi pe mine cu minciuna, Paretto e ca si teorema lui Pitagora nu e nici imorala nici amorala. Este in social echivalentul curbei lui Gauss din fizic. Astea sunt lucruri pe care trebuie sa le stii ca sa putem vorbi mai departe. Sau nu le stii dar nu ma contrazici pe fiecare milimetru, ci doar la final, sau pleci simplu la culcare si spui, Asta e un bou 🙂 OK, ai un scenariu, e al tau, tii la el, nu ma mai intreba pe mine, Please. 🙂

          • Nu o sa vorbesc despre faptul ca in alte tari unde a fost recesiune si s-au luat masuri mai severe „dreapta” nu a fost destructurata ci dimpotriva.

            Faci afirmatia urmatoare: „sa-i lasam pe uselisti sa ne falimenteze “sanatos”, astfel incat asistatii sa fie eliminati chiar in urma falimentului”. Exista societati care inca mai rezista egalizand saraicia si luand pielea de pe „buticari” sau care chiar i-au desfintat de tot.

            Deci, de acum incolo, daca o sa te referi critic la dreapta o sa iti atrag atentia ca iti depasesti atributiile pe care singur ti le-ai impus.

            PS. principiu amoral? un sistem de sanatate care isi pune accentul (resursele) sa vindece 80% din cazuri (cele mai raspandite boli) iar restul de 20%(boli rare, pacienti vegetali, boli fara speranta) sau invers?

      • Bill sau Ovi, ,mai credeti -ma dreak si pe cuvant, caci e complicat sa demonstrez pentru neincrezatori, ( plus ca in Franta e zi mare de sales!!! si lucrez pt amaratii aia )
        1) Ai nostri nu se ocupa de loc de ai nostri, putini cati sint ei . Ii pierd dintre degete si pe cei naturali. Naturali inseamna cei pe care ii cuceresti foarte simplu (MP l-a cucerit de pilda pe @Mark si pe mine doar pt ca e partidul lui Basescu, dar ca sa ne tina trebuie sa faca un pic de efort)

        2) Noi nu ii maimutarim pe stangaci dragi iepurasi. Noi avem alta partida decat Ponta, Pe dreapta sunt oameni decantati, Ca sa ajungi pe dreapta trebuie sa faci efort, sa inveti si sa intelegi, sa deschizi ochii. Deci oamenii de dreapta sunt mai putini dar mai pretiosi, Asa ca nu mergem ca ponta ci mergem pe layere. Mergem pe un nucleu clar definit, la care se adauga layere atunci cand avem nevoie, la prezidentiale etc.
        3 Nu ma faceti sa imi para rau ca raspund la intrebarile astea. Faceti va rog efort de intelegere si bunavointa 🙂 si dati un pic de credit adica ganditi la asta un pic 🙂

        • Vezi ca aici a mai fost un Ovi azi care a pus link catre Sorina Matei, nu-s io acela. Da-s si Ovi 🙂
          Deci solutia e pe layere. E ok daca vrei partid mic si vioi, dar, din pacate, si ailalti au layere, de exemplu partidul lui Domnu’ Dan e un astfel de layer. Uite cum cum layerul acela se resoarbe la USL astfel incat, dupa 2 ani de guvernare au acelasi scor prin redistribuira votacilor OTV intre PSD, PNL si PDL in raport de 2:1:1 🙂

          • Bilule,
            Eu vorbesc de altceva, E mai gingas si nu poate fi expediat din 10 vorbe. Ce naiba sa raspund eu ca sa nu vorbim in paralele ca prostii ?
            Spun : Bine ! 🙂

          • Layer nu este partid. Daca era vorba de partid spuneam, PPDD se alipeste de X, Layerul e mai difuz si nu e legat de partid.
            Un exemplu simplu:
            Stiti ca in turul 2 sefii de partide infrinti dau ordin: Eu am pierdut dar Cei care m-au votat ii rog sa voteze cu Z . La sfarsit daca aduni voturile vezi ca votantii partidului nu au respectat indicatiile sefului de partid care a pierdut in primul tur.
            Sunt si alte exemple legate nu de afiliere de partid ci de pozitia pe care o are candidatul pentru o anume problema: a femeilor gravide, sau RosiaMontana etc , sau de sex, sau de multe Intre turul 1 si turul 2

  56. Pedelistii parca sufera de sindromul autistilor
    Nu stii ce sa mai crezi
    Ma gindesc ca daca Elena Udrea ar fi preluat sefia partidului ar fi fost alta situatia de azi..

    Sunt constrinsi?Deziluzionati?Plictisiti?Suprasaturati?
    CE DREAKU LI SE INTIMPLA?
    Parca sunt zombi…
    Partidul asta chiar a ajuns amintire..
    Vad asa o poarta ferecata cu trei lacate si pe vataful Blaga cu cheile la briu rinjeste mefistofelic..

    • Mark,

      eu ma tot uit la mazgaleala lor si parca incep sa vad un desen. Stii, ca atunci cand privesti un tablou modern, extrem de subtil, facut de un artist cu probleme la scufie, scapat la acuarele intr-o pauza de electrosocuri.

      De aproape nu se intelege mai nimic.
      dar daca faci niste pasi inapoi… privind cu ochii mijiti…… parca-parca incepi sa sesizezi ceva cu sens…
      … mai faci doi pasi inapoi.. si incepe sa se contureze tot mai bine…

      …. drept pentru care mai faci doi si …
      …… aterizezi in canalizare ! 😦

      Povestesc maine ce vad, ca tre’ sa inchid mustaria.

  57. Este aberant sa te mai gindesti la PDL ca ar fi in opozitie..Partidul cel mai tare si cel mai bine organizat de centru dreapta NU MAI EXISTA!

    Tacerea aproape totala fata dee o guvernare halucinanta,dezastruoasa,nemernica ticalosita te duce cu gindul ca exista un PACT de neagresiune intre USL si PDL!

    Blaga si camarila lui pedista fac jocuri duplicitare cu PSD ,cu PNL ,cu cine se mai poate..

    Ii dau PDL ului un sfat de alegator…treceti linia virtuala ..pasiti cu dreptul la stinga…acolo unde va sunt aliatii,fostii colegi,actuali parteneri de afaceri,.
    Mereti dreakului acasa..si pupati-va la regasire de trei ori… oricum nu va veti mai albi in veci!

  58. si Bill la h: 23.34 are dreptate….
    🙂

    +

    ceva simpatic inainte de miezul noptii:

    http://www.flixxy.com/animals-behaving-like-humans.htm

    • Cu tine skorpy pot vorbi abstract 🙂
      Bill spune multe lucruri la 23 34 , Spune pe scurt cu ce esti de acord , din gandirea lui bill , si iti voi spune pe scurt unde nu sunt de acord.
      la chestia cu paretto,? asta e stiintifica 🙂
      la chestia sa ii lasam pe usl sa distruga pe asistati fizic 15 ani si dupa aia ailalti sa stapaneasca pamantul.? (cu conditia ca ailalti sa nu devina astistatii care ii inlocuiesc pe primii ? 🙂 ) Partidul ala justitialist mexican sau cum ii zice un fel de usl a condus Mexicul peste 50 ani, iar SUA care era in coasta lui nu l-a daramat cu cia etc.

  59. @Last
    Politica trebuie sa decurga din principii etice, nu din teoreme. Teoremele vin abia apoi ca instrumente care se cer folosite cu chibzuinta. Paretto si alte vrajitorii sociologice sunt doar instrumente care au fost utilizate nechibzuit si imoral in toata lumea civilizata de dupa razboi. Criza o sa tina pana ajungem sa pricepem treaba asta 😛

    • Tu chiar glumesti ?
      vrajitorie sociologica ?
      Cu curba lui Gauss esti de acord ? Si aia trebuie socotita cu chibzuiala. Si tabla inmultirii o folosim cu chibzuiala ? Cred ca te sperie si holograma pe care ne-o pun astia pe creier sau pe buletin 🙂 Gata, pe bune , cu tine nu mai vorbesc chestii ce trec de discutia banala din tramvai. Scuze 🙂 Imi pare rau ca am scris 30 minute, ca sa imi spui tu chestia asta

      • Pai acuma ori suntem abstracti, ori nu mai suntem. Ma iei tare de tot in concret, nu mai suporti metaforele. Oi, fi, vezi Doamne, un habotnic din ala cu chip de pe roxana iordache sau razboi intru cuvant, n-asa??
        Ok, iti dau dreptate, si de acum bagam discutii mai lejere, ca n-are rost sa aplici paretto pe mine, ies din scala ta de efictienta. Asadar, dreapta va castiga cand va actiona politic dupa principiile Curbei lui Gauss si in baza sondajelor de opinie saptamanale (ca sa aflam ce e mai convenabil sa zicem la TV – cam cum face PNL). Suntem salvati, pacat ca boii de Tomac si MRU nu aplica. Multumit?
        Noapte buna!

        • Bill,
          Crede ma ca lucrurile sunt mai complicate. Luate in modul asta luptator nu ne vom intelege niciodata.
          Cind va castiga dreapta ? Candva !
          1)Dreapta va trebui sa actioneze altfel decit a actionat pana acum.
          2 Dreapta va trebui sa nu mai imite partidele mari si puternice si cu bani si sa foloseasca alte metode decat usl caci nu are resursele lor
          3 Dreapta are alt electorat decat usl si acest electorat trebuie castigat altfel decit o face USL
          4 Tomac si MRU conduc motociclete si se comporta ca si cand ar fi la volanul de autotrenuri , cu toate riscurile inerente – despre asta poate voi mai povesti aici la copac.
          Noapte buna !

          • Last

            Am citit comentariile de aici si de pe alte siteuri ….m-am uitat la tv …si ce vreau să-ți spun e că am așa o senzatie ca dreapta asta e lasată intenționat molîie…dom’le tre’ să ceara cetățenii o dreapta unita fiindca n-au pe cine vota ,iar sulele astea de uslamisti își dau in petec zi de zi …cum să spun eu mai clar ….daca ar fi o dreapta care să se lupte cu USL ,uslamistii ar aveau subiecte tot timpul si ar muta discuțiile de la guvernarea dezastruoasa pe persoanele din dreapta ….așa oamenii sunt lăsați in ofsaid ….n-au cu cine să se bată si să facă circ….așa se vad ei extraordinar de bine ….iese Base si ii altoieste de rupe ,fiindca e cel mai vizibil si nici nu candidează si ce pot să mai spuna de el ceva nou care să fie bomba ??….parerea mea e ca dreapta nu riposteaza ,pentru a nu da prilej USL să manipuleze ….așa se vede foarte clar ce fac uslamistii …altfel ar fi greu de vazut pentru romani ….parerea mea e ca neriposta dreptei este doar o tactica de lupta .

          • @night tu sugerezi ca asta e strategia ?
            Ne prefacem ca ne certam intre noi dar Blaga e frate cu C Preda ?
            Stam sub 10% si dintro data vom face 50% la europene si prezidentiale ?
            Asta e strategia ?
            Crezi ca MRU a scazut de la 35% la 15% intentionat ? ca sa nu il mai critice Gadea si Ponta ? Da a reusit ! Ponta nu mai vorbeste de el .
            Dar din pacate de el nu mai vorbesc nici alegatorii
            Sa stam low profile si dintro data le spunem alegatorilor: Am facut pe prostii, am facut pe dezbinatii dar uite suntem uniti, suntem destepti, avem solutii … Acum alegeti-ne. 🙂
            Poate la tine acasa asta functioneaza dar la mine in sectorul 3 daca vine Negoita fostul primar de la PDL si spune gata, am facut pe prostul dar acum nu mai fac asa ca dati l jos pe Negoita psd actualul primar ca vin eu … asta nu functioneaza….. Cel putin nu in urmatorii ani.

          • Last

            Blaga va fi lăsat si el in ofsaid cind o sa fie timpul …oamenii trebuie sa-si doreasca o opoziție ,cind se vede foarte clar ce fac uslamistii….poți să zici tu ce vrei ,daca dreapta ar fi ripostat ,uslamistii mutau frontul e lupta cu dreapta ….si printre manipulari ,nu se vedea guvernarea dezastruoasa

          • Cand se vede clar ce ?
            Dar daca socoteala de acasa nu se va potrivi cu cea din targ ?
            1) Cel putin un an li se va spune oamenilor ca USL face ce poate dar ca trebuie sa astepte sa plece Basescu care face toate relele in tara asta cu justitia si serviciile aservite . Si oamenii vor vota usl
            2) Daca noi facem pe prostii atat de convingator va castiga Nicusor Dan 30% si se va alia cu Cacarau 15% si cu ecologistii 5%
            3 Tu ai jucat sah sau jocuri de strategie ? Stii ca trebuie sa preiei initiativa ? Cand vor inceta sa faca pe prostii si vor trece la initiativa ? in mai ? decembrie ? in 2015 ? in 2016 ? Si cat timp iti ia dupa ce te ai demascat ? In timpul asta Ponta ce face ?

  60. Raspunde mi la asta:
    PMP nu se poate infiinta, cum ne=-au promis de mult din cauza balbaielii cu marul.
    A fost o greseala a Eleninei sau e o tactica voita a MP ca sa creada Ponta ca MP sunt niste ingramaditi , si sa nu ii mai atace ?

    Necazul este in alta parte:
    ce parere au alegatorii ? Vor percepe marea siretenie a MP sau vor spune: Cum ii punem sa conduca tara pe fraierii astia care nici macar nu sunt in stare sa citeasca o lege sau sa aleaga o sigla ?

    Ei bine, ipoteza asta ca facem pe prostii, desi nu suntem mi se pare ca vine din disperarea noastra de a gasi o solutie acolo unde ea chiar nu este.

    • Last

      Dreapta de va unii ,dar nu cu ce este vizibil acum …nu stiu ,nu mă întreba cum si in ce fel ….iar dreptacii nu fac pe prostii deloc ….doar nu răspund ….cum poți demantela o rețea mafiota ???…lăsându-i la vedere ….am spus si ieri ca Bordea si cu Muscalu au fost ajutati …da?? …azi ,puteau să nu ia csm pozitie fata de zicerile de ieri a lui Ponta ???.,.,nu cred ….uslamistii vor fii maziliti si incarcerati cu oamenii lor ….intelegi acum strategia ???….ce spune Nastase pe blog ???…ca marea coalitie a întărit sistemul Piratului ….cum??…. Cu acordul de coabitare ….de acum înainte Ponta va face greșeli dupa greșeli ….Piratul s-a pregătit din timp …nimic nu-i lăsat la voia întâmplării….piticii sunt lăsați să ia contact cu lumea mafiota reala …la un moment dat se vor unii ,dar nu cu ce vedem noi acum …așa cred eu ….daca piticii par nepregatiti ,TB nu este nepregatit….nu a fost niciodata

      • Ce vor face alegătorii ???….își vor dori singuri o dreapta pe care să o voteze …

      • Bine zici ca ei tac si sunt low profile. Si ca intr-o zi vor izbucni
        1 Problema e ca sunt jos de tot in sondaje si le trebuie mult sa creasca.
        2 Ponta face greseli in ochii nostri . Am fost la Resita si am vorbit cu oamenii. Ei vad lucrurile altfel decit le vad eu si cu tine , si sunt mai multi ca noi.
        3 Piratul lucreaza cu materialul clientului, Face ce poate. E pregatit dar doar cu ce are in mana
        4 Cand ai nostri fac pe prostii, opozitia nu va izbucni condusa de Tariceanu ? Pe cine va vota poporul ? Pe Tomac low profile sau pe Tariceanu ?

        Si astia care zici ca nu riposteaza . Ii invita la TVR si refuza ? Ii invita la televiziuni si refuza ?
        5 OK , in final spune-mi ce crezi tu ca vom castiga , dreapta noastra a lui mru tomac etc nu a lui kkarau sau Nicusor Dan
        Castigam europenele ?
        Castigam prezidentiale 2014
        Castigam generale 2016
        Castigam prezidentiale 2019
        Castigam generale 2020
        Care zici tu ca ar fi primele care le castigam ? si asa poate imi e mai clar.

  61. Pina atunci ,noi si cei care gandesc in tara asta ,fierbem in suc propriu si încercăm să dăm idei si să-i unim pe pitici … 🙂

    Ok… Dupa parerea mea ,dreapta nu ar trebui unita …USL a avut mai puțin decât daca mergeau fiecare separat si apoi se uneau….4milione si ceva e tot electoratul PSD ….unde este al PNL ???

    Daca merg separat fiecare cistiga ce câștiga ,,,,vom vedea atunci procentele si le vom aduna …..tema principala pentru dreapta este doar candidatul unic la prezidențiale si dupa spusele lui TB are mai multe nume …

  62. Hai ca m-ai omorat cu asta. Ai nostri nu intervin, ca sa nu il atite pe Ponta . Ai nostri spun prostii ca sa creada Ponta ca sunt prosti. Ai nostri se cearta intre ei dar isi fac cu ochiul.
    Necazul este ca inertia este mult mai mare la alegatori. si nu ii vad miscandu se suficient de repede pe alegatori in asi schimba opiniile.
    ,,,
    night eu pot sa vorbesc, caci urmaresc vanzarile clientilor mei in franta,,,,, dar nu vreau sa te retin … daca tu vrei sa dormi 🙂

    • M-am referit la europarlamentare

      Trebuie sa amintesc ca partidele nu au electorat captiv ca si PSD …întotdeauna in turul 2 fiecare a votat cu cine a vrut ,nu cu cine au indicat partidele pe alegătorii lor ….candidatul unic al dreptei nu inseamna obligat forțat si unirea cu acte a dreptei ….

  63. toate partidele au electorat captiv mark e captiv la MP ziggy la FC
    de acord cu turul 2
    Europenele vor fi un dezastru pentru noi si pentru Europa , Si stii de ce ? Pentru ca Ponta va introduce la PE cel mai mare contigent de socialisti care vor zdruncina echilibrul la PE. Si apoi Ponta va face cam ce vrea pe plan intern cu asa o forta intimidanta la PE Te ai gandit ? V-ati gandit la asta, la ce nenorocire de tip bumerang va fi pt intern faptul ca Ponta va duce o cohorta de parlamentari UE cadou socialistilor ? asta da cosmar 🙂

  64. Stiu ca ipoteza asta pare SF ….dar si ipoteza ca TB să bage in cușca o majoritate de 70% pe care am scris-o pe Politeia ,daca îți aduci aminte ,a stârnit rasete si uite ca s-a întâmplat ….asta mi-a trecut mie prin biblica 🙂

  65. Europenele cred ca vor fi un dezastru pentru noi . Nici nu e mult pana atunci, Vom vorbi atunci.
    La prezidentiale Basescu va incerca sa nu fie ales cel mai rau
    2016 par o optiune
    2019 e cam inchis daca ei castiga 2014

    eu in locul lor m-as concentra sa construiesc electorat de dreapta pentru 2016 si 2020 dar ei se concentreaza sa castige tot acum si nu au vocatia constructiva a societatii de dreapta
    Stii teoria ferestrei ?
    poate ti o spun maine

    • Daca merg pe liste comune nu baga nici o cohorta de pesedisti ….si nu știm la ce tampenii mai fac astia in Februarie daca socialistii nu- i zboară ….apoi Europenele sunt de regula un dezastru pentru partide fiindca nu prea intereseaza romanii

  66. Ponta nu părea deloc fericit ca a pus mana pe csm ….oare de ce ???

    Ce galagia ar fi facut el daca dreapta se lega si comenta ca Bordea e fiu de securist ….nu termina cu saptamanile circul pe la tv

  67. Bill spune mai sus ca dreaptei i s-a rupt filmul cand s-au gasit orbii conducand , cand s-a luat 25% etc. Eu am impresia ca greseste. Aia nu au fost nici-odata bazinul electoral si cu mici exceptii parte din sustinatori ai dreptei.
    Dreptei i s-a taiat filmul din cauza ca:
    1. Nu sustinut, nu a inteles reformele din cauza aceea nu au stiut sa vorbeasca sa le sustina. (Vezi Funeriu de exeplu)
    2. Nu s-au organizat in asa fel incat in fiecare filiala mesajul, comportamentul , reactia, propaganda sa fie aceasi (@tds stie ce vreau sa zic 🙂 ).
    3. nu s-au ocupat de aspectele doctrinare.Chiar le-au considerat daunatoare (vezi DPA)
    4. Au fost mult mai multi care au zis ca sunt de dreapta dar nu sunt de dreapta.
    Toate aceste puncte nu sunt independente ci sunt intr-un cerc vicios cu rezultatul normal, pieredre rusionoasa a puterii.

    In rest poti sa vorbesti de moralitatea principiului lui Arhimede cat vrei, pentru ca nu inseamna nimic. Un principiu nu este moral/etic/imoral/amoral sau cum vrei. Modul de aplicare al principiului poate avea implicatii /etice/amorale/imorale. Exemplu : principiile termodinaicii.care se poat aplica diferit.Unii folosesc aceste principii ca sa produca armament . Altii ca sa faca motoare si sa conduca ambulante sa duca oamenii bolnavi la spital. As putea spune ca principiului ii este indiferent ….. nu?

    • Sa fiu clar la punctul 1.
      : Funeriu se plangea ca reformele din invatamant nu au fost sustinute pentru ca pedeleii nu stiau ce voteaza , de ce voteaza, si daca AR trebui sa voteze. Multi il opreau pe holuri si ii ziceau: Domle, a duc la un shou peste o ora si o sa ma intrebe de LEN. Ce sa le zic? Noi ce sustinem?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s