Inainte de antract:

Este ora  10. Rog colegii admini sa puna urmatoarea lor postare oricand.  Meanwhile , profit de antractul antractului , daca tot mi-a dat Viq acces la backoffice.   🙂

Postarea de ieri.  Mie mi se pare clar .  PMP  si  FC   mizeaza pe  Clasa Mijlocie  care inca nu prea exista,    Am dat  o sugestie prin care putem sa  ne folosim  de potentialii viitori  membri ai clasei mijlocii inainte  de a ii avea .   Ei ne vor ajuta pe noi sa castigam alegerile iar noi ii vom ajuta pe ei sa devina o clasa mijlocie  reala  ca in occident mai devreme  decat in mod firesc.

Nu este solutia unui om care scrie o carte,  sau a unui lider  care poate face greseli 4 ani inainte de a nu mai fi ales in parlament. Solutia mea este a unui om caruia  clientii sai ii cer o  solutie   si care nu il iarta (financiar, si asta doare cel mai tare)  daca solutia e proasta sau vine prea tarziu.

Hai sa vedem lucrurile si asa :
Deocamdata dreapta nu are o clasa a ei. Am fost un pic la putere in timpul lui Constantinescu datorita furiei populatiei  care insa a cedat repede la primul bobarnac al lui Marius Tuca  si CTP.  Am fost la putere cu Basescu datorita talentului acestuia de a aduce  si pe cei ce nu sunt ca noi alaturi de noI.   A fost o victorie a la Pirrus.  Imediat ce  Basescu a luat masuri nedemagogice  a fost suficient un post de televiziune A3  si  constructia noastra a inceput sa se darame.    Succesul Antenei 3 nu ii apartine geniului lui Gadea si Voiculescu  ci  sta  in faptul ca noi am construit pe nisip.  Adica  am construit o guvernare de dreapta  care la baza nu are o populatie de dreapta.
Liderii nostri- next generation,  provin din zona morala. MRU,Neamtu,Papahagi mai nou  vin din zona teologica sau literara. Nu este nefiresc deoarece sunt o contrapondere la imoralul bolsevicilor.
Liderii societatii noastre civile sunt filozofi,scriitori: Liiceanu,Plesu, Cartarescu  care iau lucrurile  cu suflet (Inca odata: recititi citatul din Adam Smith adus aici de Skorpion  si vedeti cine este mai adecvat :      Skorpion si  Adam Smith  sau  liderii societatii noastre civile sau politice ?  )
Atat liderii nostri politici  cat si cei  civili , pana nu vom avea altii ca Thatcher proveniti din dreapta,   pot invata.  Dar trebuie sa  si vrea.

Liderul nostru Papahagi scrie bine dar superficial. Nu ii spune nimic lui Cosmovici  ,  adus de @night aseara.

Preiau din  @eugeni azi dimineata:
“În acest moment, în România nu se înfruntă dreapta cu stânga, ci binele cu răul, civilizația cu barbaria, libertatea cu tirania, cinstea cu corupția, decența cu abjecția. România decentă are obligația morală să se opună chipului hâd al USL, reflectat de antenele infamiei.La asta se reduce totul. Ne vom ocupa de doctrine mai târziu, dacă va exista vreodată o stângă doctrinară cu care să ne duelăm in idei.”
Este bombastic   ? Da !   Publicul larg  il poate percepe  ca pe Catavencu:
Am luptat şi am progresat: ieri obscuritate, azi lumină! Ieri bigotismul, azi liber-pansismul! Ieri întristarea, azi veselia!… Iată avantajele progresului! Iată binefacerile unui sistem constituţional!

Deci liderul nostru combate, nu se ocupa de doctrine,  nu il intereseaza sa rezolve un caz punctual de tip Cosmovici. Evident ca trebuie sa protestam,  dar  daca ne uitam in spatele dlui   Papahagi nu vedem nici pe Cosmovici  nici pe nimeni.
Am citit noul apel al lui  Liiceanu.   El este tot pentru lichele… Nu pentru Cosmovici care ar protesta, dar nu are timp sa protesteze pt ca nu mai poate plati taxele si intra in faliment.   Ne trebuie apeluri pentru Cosmovici dlor care indemnati sa ne miscam.
Am construit partide de dreapta, chiar prea multe pentru dreapta pe care o avem.In principiu noi trebuie sa construim dreapta. Indiferent daca vom pierde alegerile de anul asta. Dar e esential sa o construim. Nu ne putem fofila  cu blabla-uri de  la sarcina asta
Pentru justitie, dreptate  era suficient sa construim un partid  al BOR cu Patriarhul presedinte.

La final  o chestie  pentru care @eugeni ar trebui sa primeasca premiul ala de  0,5 milioane dolari dat de dreapta recunoscatoare   🙂  : Oameni buni,  MAR  trebuie sprijinita de noi toti, indiferent ce partid avem la suflet.  MAR are capacitatea strategica de a extrage  30%  din  electoratul USL. Ei ce ziceti de asta  ?   Toate ideile geniale sunt simple  🙂

Am mai avut partide agricole create de bolsevici PDAR ca si contrapondere la taranii din PNTCD  etc.  PDAR reprezenta pe fostii presedinti de CAP si directori de SMT, IAS  etc.  Iar daca  MAR va avea succes sigur ca bolsevicii vor crea un partid  la indigo.  Dar este esential sa avem un partid  agrar pe dreapta !   Nucleul format de   2 tineri casatoriti  cu un bebe si un tractor  si  pamantul parintilor   si bunicilor  dar care pot influenta pe parinti si bunici (  care din pacate  inca multumesc lui Iliescu ca le-a dat inapoi pamantul,  si il urasc inca pe Boc pentru ca s-a gandit la ei si  le-a dat  doar 🙂   350 lei pensie )  este esential  dle Fuia.
Acest partid poate smulge 30% din votantii USL !  Am  mai explicat cum:  prin layere. Merita sa il sprijinim.   Iar daca totul va merge bine,  lui JoeBrasov  zis @eugeni  ar  trebui sa ii dati un premiu sau sa ii ridicati un bust 🙂  peste 5 ani.

119 responses to “Inainte de antract:

  1. Ar fi prea frumos! O Fata Morgana pentru toţi cei ce ne holbăm la MONSTRUL USL. Cine s-ar înhăma la o muncă cu final (imprevizibil) pierdut în negura timpului?

    • Draga Andrei,
      Asa este.
      Personal cred ca singura solutie este sa ne inhamam la o munca asta. In jobul meu comandamentul este: Hard work and enthusiasm. Din pacate nu cred in cei ce nu fac nimic si asteapta sa castige la loterie . Am castigat odata potul cel mare cu Traian Basescu. Statistic … urmatorul castig la loterie va astepta mult timp …asa ca trebuie sa ne miscam noi insine

  2. Mi se pare ,totusi exagerat…
    Succesul MAR-ului este decis de propunerea lui Eugeni???

    Mi se pare mult mai aproape de adevar ,programul european pentru tineri ,in cadrul caruia Romaniei i se aloca 4 milioane de euro..cel propus si realizat de Presedintele Traian Basescu…

    Sunt curios cum se vor concretiza propunerile de sprijin pentru MAR…

    si poate ca este bine sa reamintim ce isi propune pentru agricultura programul PMP

    Dă clic pentru a accesa Program-PMP.pdf

    „Susţinem o agricultură multifuncţională și antreprenorială, conştientă de rădăcinile ei
    tradiţionale, dar care acordă un loc creativității și inovaţiei.

    Ne dorim o repartiţie corectă între culturile intensive și culturile bio și artizanale, ca şi între
    exploatările mari și mici.

    Vom fi vigilenți în ce privește calitatea alimentelor, prezervarea mediului rural, păstrarea
    nealterată a apelor și pădurilor pentru generațiile viitoare.

    Vom menține garanţiile publice pentru sectorul agricol, prin proiecte finanţate din fonduri UE.

    Vom îmbunătăţi infrastructura rurală, calitatea serviciilor publice și accesul în regiunile rurale.

    Suntem preocupaţi de dezvoltarea unor locuri de muncă non-agricole în mediul rural, între care
    cele aferente activităților de turism.

    Vom promova intrarea tinerilor în industria agricolă, pentru a limita exodul din mediul rural și
    îmbătrânirea populaţiei rurale.

    Vom promova consumul de alimente produse în agricultura din România, pentru a spori
    numărul de locuri de muncă din agricultura noastră. Recuperarea deficitului de siguranţă
    alimentară trebuie să se bazeze pe stimularea agriculturii autohtone.

    Vom susţine acţiuni de valorificare a produselor agricultorilor în pieţele urbane.

    Pledăm în favoarea unei structurări a spaţiului rural care să asigure echilibrul dintre nevoile
    sociale, economice, patrimoniale și de mediu.

    Vom încerca să aducem la zi și să întreținem cadastrul pentru întregul teritoriu.”

    Sper ca cele doua partide sa se regaseasca intr-un proiect comun ,cu referire la modernizarea si revigorarea agriculturii ,mediului si turismului rural.

    • Nu mi se pare de loc exagerat viziunea excelenta a lui eugeni. in perspectiva ca dreapta sa ajunga din nou la putere.
      Iti reamintesc un lucru:
      In 1945 in satele romanesti pline de foame si paduchi au venit ajutoare americane: Saci cu fasole, caci fasolea este un aliment complet si DDT un insecticid puternic pentru ca era plin de paduchi si ganganii,
      Ajutoarele pe care scria Made in USA erau aduse de javrele comuniste, care le spuneau satenilor; Aceste ajutoare vin de la fratii nostri din Uniunea Sovietica !
      Eu nu vorbesc de ajutorul european pentru tineri. Eu vorbesc ca acest ajutor european pentru tineri sa nu fie prezentat asimilat si adjudecat ca fiind dat de Daciana Ponta sau de socrul Ilie Sarbu.

      • Last,
        Sper sa imi raspunzi si la comenturile mele pentru articolul de ieri!
        Vreau sa fie lamurite niste afirmatii,care pina una alta,arunca pe COPAC
        nemeritate presupuneri!

        • Draga mark
          Voi raspunde la ce ai scris tu ieri. Problema importanta este ca ai dat citate din programul miscarii populare. Poti sa imi dai citate si din vechiul Testament. Efectul e la fel
          Eu l_am citit. Te rog trimete-l dlui Cosmovici sa vezi ce iti va raspunde , daca iti va raspunde… deoarece Cosmovici nu are timp ca tine Tomac sau mine sa piarda timp cu prostiile. El trebuie sa sustina firma care ii da de mancare lui familiei lui si chiar si lui Tomac care e platit cu salariu de deputat si din banii dlui Cosmovici…. desi nu il reprezinta prea tare.

          • markwilliams

            Asadar,Last..
            un punct neclar

            Care sunt prostiile definite de tine??
            Ce discutam noi aici? Sau programul PMP???

            Cosmovici a devenit cumva un MODEL??
            Sunt,totusi o multime de exemple Cosmovici,care in aceleasi imprejurari au dovedit ca POT!Si au razbit prin cele mai execrabille conditii…

            Daca Tomac se dedica unor PROSTII,comparaind prestatia acestuia (voluntara) ,la PMP,cu indiferenta si lipsa de timp ale ‘modelului’,imi da de banuit ca nu ne bazam,nu avem incredere,nu putem sustine PROSTII si prostiile lor???
            De ce ne mai aflam acum aici??? Ca sa ce? Sa statuam unde se afla „prostiile „de neluat in seama ale PMP?respectiv Tomac??
            M-ai dezamagit…. suprapunind statutul de parlamentar al lui Tomac c u ceeace face el la PMP.
            Imi plac lucrurile CLARE.Nu rasucite pe un ax,la infinit…

          • Draga Mark
            Ideea e simpla. Vorbeste cu seful tau Tomac si intreaba-l cum rezolva o problema de tip Cosmovici. Daca lui Cosmovici ii va place, eu voi aduce 100 de oameni ca si Cosmovici in partidul lui Tomac, iar Cosmovici va aduce in minim 5. Fair enough ?

          • statistic, banii lui Cosmovici intretin mai mult USL care il reprezinta si mai putin.

    • Nu ai priceput. Genialitatea ideii nu este tactica, adica sa dea succes MAR ului , decit in subsidiar. Genialitatea ideii este sa extraga 30% de la USL si sa ii mute la dreapta

      • Ce sa spun!
        Un alt partid,dupa PMP care nu stie ce vrea,nu stie ce face..asteapta sa ii indrume altii..Ei doar au infiintat un mAR,asa…sa se afle in treaba…In mod cert si evident acest FUIA nu reprezinta STINGA!

    • Mrk,
      Ti-am dat un plus pentru ca ai dreptate. Succesul MAR este , daca este , al lor. Eu nu am facut decat sa remarc potentialul pe care il au. Potential cu care nu toti au fost de acord, pentru ca nu se refera la siderurgie, otel, proletariat , in ansamblu…..

    • Mark,
      Ti-am dat un minus pentru ca ai adus programul PMP aici (partea agricola).
      Mult si slabut.
      Iti place sa voresti de ADEVAR. (cu litere mari) .
      Sa scriem verbele/actiuni care apar: sustinem, repartitie corecta (?), vigilenta,etc.
      USL promite mult mai bine: pensii, ajutoare, dat jos chaburii.

      Sa vedem MAR:
      http://agricultorii.ro/m-a-r/program-politic/
      „Este nevoie de un program național de conștientizare a avantajelor consumului de produse alimentare românești și MAR susține introducerea unui astfel de program cu susținerea statului și a patronatelor din domeniul agro-alimentar”
      Cand un mic fermier , care are problema produselor sale , vede acest lucru, pe cine va vota? PMP sau MAR?
      Sau:
      Problema
      „În mediul rural numai 45% dintre copii termină școala primară și merg la studii gimnaziale, 45% dintre cei din gimnaziu își termina aceste studii și merg la liceu și numai 27% dintre cei care termină liceul merg la facultate. În concluzie, numai 5.5% dintre copiii din mediul rural ajung să urmeze studii universitare.”
      program
      „MAR consideră că mediul rural are nevoie de o politică educaționala specială pentru a asigura valorificarea potențialului intelectual al copiilor din rural. Copiii din rural nu sunt inferiori intelectual doar sistemul educațional contribuind la accesul diferențial la treptele de învătământ.”
      Solutie:
      „Deficitul de personal didactic calificat continuă să persiste în mediul rural și este nevoie de reintroducerea unor sporuri pentru personalul didactic care iși desfasoară activitatea în mediul rural, de până la 100%, funcție de zona rurală”

      • Pentru ca MAR este SPECIALIZAT pe mediul rural..asta fiind obiectivul de baza al infiintarii unui partid agrar

        • si PMP pe ce este specializat?

          • markwilliams

            Nu este pe un domeniu…ci vizeaza toata societatea…poate ai timp si le citesti programul…dureaza 5 minute…
            scop,obiective,principii,strategii

          • Cel care are 10 meserii, a unsprezecea e saracia.

          • Mark,

            Intreaba si pe Theo, exista in Germania vre-un partid care se ocupa de toata societatea in mod egal?
            Asta echivalent cu a te ocupa de toti si de nimeni.
            Trebuie sa intelegem ce inseamna „partid” in primul rand. Comunistii mai demult, iliescu mai nou au propus un partid care sa se ocupe de toate problemele soietatii. in care toate curentele sa fie reprezentate. Se numea Front de salvare.

          • markwilliams

            Ok
            Eugeni
            reformulez
            Clasa de mijloc…
            Asta nu inseamna ca celelalte categorii sunt lasate de izbeliste..in deriva sau abandonate opozitiei..
            Nici un partid nu isi propune sa isi canalizeze exclusiv preocuparea doar pe un segment al populatiei..
            Decit daca este anuntat a reprezenta doar acea categorie…(ex.MAR)

  3. Last,
    Te contrazici!
    Titlul de ieri era imperativ!
    :”Clasa mijlocie exista ,domnilor!”

    Azi???
    „PMP si FC mizeaza pe Clasa Mijlocie care inca nu prea exista, Am dat o sugestie prin care putem sa ne folosim de potentialii viitori membri ai clasei mijlocii inainte de a ii avea ”

    Informez pe cei care ieri adresau potentialilor aderenti la PMP ,reprosuri pentru tacere….
    NU AM DISPUS DE TIMP!.
    Insa,recuperez..fiti pe pace!

    • Draga @mark
      Noi suntem la o faza si pe un blog in care avem si acordul fin la aparatul de radio. Stii , exista difuzoare care au doar volum… incet si tare dar exista aparate care au si acordul fin. Asa ca ori esti rau intentionat, ori nu ai acordul fin. Titlul de ieri : Avem clasa mijlocie ! se adresa domnilor care asteapta ca ea sa creasca de la sine si sa ii voteze pe ei, si care se fac ca nu inteleg ca daca vor sa ne reprezinte trebuie sa puna osul si sa construiasca un pic clasa asta. Sa inteleaga ca exista o speranta – expectation- si ca de aici trebuie sa porneasca

      • Last
        Oricine citeste remarca neconcordanta!
        Accept ca sunt rau intentionat!
        Accept si ca nu detin acordul fin….ca sa fiu de acord cu tine!
        Trebuie sa recunosc ,insa,ca nu MERIT jobul ce il am ..pentru ca el se bazeaza chiar pentru a depista subtilitatile dintr-un text dat…
        Ce crezi,pot sa demisionez..demonstrat fiind ca nu am instrumente definite pentru acordul fin?

        In rest..ramane cum am zis…!!!!!!!!!

      • Iti reamintesc ca nu sunt membru PMP ,al carui presedinte interimar este dl.Tomac..
        Nici macar o caramida la fundatie nu sunt!
        Un participant gen furnicuta..si atit.
        Poate data viitoare vei tine minte..pentru ca mereu ma trimiti acolo unde nu am ce cauta.(desi am mai spus-o de citeva ori)
        Presupun ca FC si MRU care sunt cu vechime si legitimi ti-ar putea explica mai concret solutii pentru Cosmovici..este doar o sugestie..nu o somatie…

        • Mark , doamna sau domnule.
          Apreciez ca de azi dimineata, de 3 ore, dintre cei 21 de activi ai copacului esti singurul care vorbeste, ceilalti find externi ce de obicei tac : Gino si Andrei A. Multumesc.
          Les douleurs légères s’expriment ; les grandes douleurs sont muettes. 🙂
          E vorba doar sa discutam pe subiect si nu analiza pe text.. Daca e posibil

          • Nu ma doare nimic dar mie „militant sau activist de dreapta” imi suna ca dracu’ 😀 .
            Spun cand am de spus dar cateodata este momentul sa mai invat cate ceva.
            In statutul pdl era expresia „militant”, imi provoca greata fizic, eu nu pot fi militant.

        • Sunt pe subiect si raspund punctual.
          Esti foarte drastic in ce priveste responsabilitatea unui presedinte interimar al unui partid inca in imposibilitatea functionarii oficiale!
          Si nu este pentru prima oara!
          Senzatia unui ins care acceseaza prima data Copacul ,este ca faci tot posibilul sa ATACI PMP si nu sa il incurajezi sau sa il sprijini …Tot mereu le ceri socoteala …le ceri implicare..le ceri ce nu pot face in limita legii..acordindu-le in final un statut al neputintei,ineficientei si neimplicarii…repetativ.
          La fel procedezi si cu mine..
          Imi ceri responsabilitati pe care nu sunt imputernicit a le avea…

          • Mark
            Vad ca vorbim singuri pe o insula pustie 🙂
            Eu astept mai mult de la un partid creat sub egida lui TraianBasescu. Poate daca Sever Voinescu ar fi fost presedinte intr-un partid initiat de TBasescu, i-as fi cerut lui socoteala pentru imobilism. Si nu ne ascundem dupa faptul ca nu s-au infiintat inca datorita inabiliatilor Eleninei sau nu stiu cui cu marul de la tribunal. Chestia cu sigla dubla nu este clar vina lui Ponta, ci Ponta poate doar sa profite de pe urma ei.
            Eu ma refer la statutul partidului , care este public si la iesirile la tv si in presa si in comunicatele de presa care sunt publice. Si daca nu e partid atunci e miscarea populara. Daca erau miscarea legionara sau miscarea astral plutoniana nu ma interesau. Dar sunt pe partea mea ideologica, ocupa un spatiu si in consecinta avem astaptari de la ei si de la ce promit. Ma vezi pe mine spunand un cuvant sau avand vre-o asteptare de la PPDD, UDMR sau PNL -ul lui Campeanu-Patriciu-Tariceanu-KKrau ?

      • Mark draga/dragul meu lasa patetismul 🙂
        Ma astept ca tu sau ceilalti copaceni sau invitati sa discutam subiectul. Care, sa recunoastem este inedit: Marius Tuca , CTP si Antena 3 au inversat procentele lui Emil Constantinescu, Basescu si trendul dreptei nu pentru ca ein sunt geniali ci pentru ca in spatele nostru nu sta nimeni, si nu suntem capabili sa ii dam lui Adrian Cosmovici o solutie sa stea in spatele nostru, decati pagina 16 din programul PMP de pe site-ul cu acelasi nume Ce zici de asta ?

  4. Servus 🙂
    tds,
    ai scris excelent, un gen de postari cum imi doream de mult sa citesc.
    Stelian Fuia mi-a facut o impresie foarte buna, l-am vazut la emisiunea Agrikultura(dupa care nu ma omor, incepand cu scrierea puerila a titlului 😀 si terminand cu prezentatorul, care o sa faca un accident vascular).

  5. un mic comment: Maggie Thatcher a lucrat intr-o farmacie PRIVATA -a tatalui sau, inca de tanara. A fost deputat „minor” vreo trei mandate.
    Care dintre politicienii de azi au avut timp sa aiba un parcurs similar, ca sa aiba o mentalitate similara?

    • Majoritatea dintre noi am trecut foarte rapid de la comunismul in care ne-am nascut la traiam la capitalism
      Am vazut triburi de aborigeni de pe amazon care au trecut direct de la comuna primitiva la societatea moderna carand frigiderul cu piroga.
      Daca ne referim si la Neagu Djuvara care spune ca poporul roman nu a cunoscut relatiile feudale, relatii intre feudal si vasalii sai chiar am spus tot. Plus de cand ne-a luat Carol I si pana ne-au apucat bolsevicii nici macar un secol nu a trecut. MM este parca la al 2 lea sau al 3 lea mandat. Sa speram ?

      Daca politicienii nostri stau in fotolii la Bruxelles si nu in alta parte atunci trebuie sa arda niste etape rapid de tot. Si noi in mentalitate , la fel de rapid

      • majoritatea or fi trecut FAPTIC. Mental s-o fi intamplat?
        Atacul la persoana, zoaiele pe adversarul de idei or fi capitaliste?
        Exacerbarea a ceea ce divide in loc de emfaza pe ce uneste tot capitaliste?
        [a pune noua femei gravide nu produce un copil intr-o luna]
        Iar sondajul de 45% nostalgici e cutremurator.

  6. „Imediat ce Basescu a luat masuri nedemagogice a fost suficient un post de televiziune A3 si constructia noastra a inceput sa se darame. Succesul Antenei 3 nu ii apartine geniului lui Gadea si Voiculescu ci sta in faptul ca noi am construit pe nisip.”

    Sorry,
    UN POST DE TELEVIZIUNE A3???UNUL??
    Urmaresc cumva slujba penticostala???
    Impotriva presedintelui Traian Basescu care nu a colaborat,nu s-a compromis,nu i-a sprijinit pe mafioti sa fure si nu a tacut.A aratat cu degetul ,la ei.Mogulii de presa..Si tu spui de un post TV???
    O masinarie propagandistica alimentata securistoid din laboratoare asigurate cu materiale de tip maskirovka..intinsa de la escrocul SOV,la Felix,cu pecinginea peste toata economia romaneasca..

    daca asta este perceptia limitata la actiunea unui post de tv….pe parcursul a 9 ani si ceva de presedintie ai lui TB..nu mai am nimic de zis..

    Doar ca induci un mesaj fals si nesustinut….Succesul antenei 3 nu”sta in faptul ca noi (care NOI?) am connstruit pe nisip.” …

    SUCCESUL asa cum il intitulezi ,draga Last consta in DEZINFORMARE,in MINCIUNA,MANIPULARE,DENIGRARE,MISTIFICARE,tehnici propagate structural in tot sistemul ticalosit,folosite in folos privat si de grup,legiferate si aduse la rang institutional.

    In plan mediatic s-a desavirsit audiovizual o strategie planificata,organizata,sustinuta de toata sleahta ajunsa la Putere ,odata cu lovitura de stat din 1989..
    Exemplificata prin slugoii si javrele folosite de caracatita mafiota a lui Ilici.
    Nu mai continui…nu are nici un rost…
    Diferenta de gindire dintre noi,draga Last nu se bazeaza pe diferenta de sex..
    este formata in medii diferite…

    • @mark chiar nu e clar de loc ?
      In ce tara europeana sau in lumea civilizata cunoastem un fenomen ca Antena 3 ? E clar ca nicaieri .
      De ce ? Poti raspunde ?
      Eu am zis ca deoarece nu am avut o clasa sociala constienta de ea insasi o dreapta, o societate civila care sa raspunda dezaprobator. Ai tu alta explicatie ? Crezi ca avem mai multi prosti pe 100 de locuitori decat in Bulgaria sau Georgia sau Albania unde nu avem acest fenomen?
      Da tu raspunsul te rog

      • Lst
        Am dat deja raspunsul.
        1.Fenomenul Antena 3 face parte dintr-o imensa diversiune,construita de un sistem viciat,corupt si unitar…numit sistemul ticalosit..Nu este singular ca fenomen..
        tu il rupi dintr-un context dat…

        il singularizezi ca si cind ar fi unic.
        Il justifici spunind ca nu a existat dreapta…
        Nici nu avea cum sa existe o dreapta intr-o tara iesita dintr-un prizonierat ideologic bolsevic pe un parcurs de cca 50 de ani!

        dreapta a fost SIMULATA de partide anexe ale stingii,create din acelasi creuzet de catre Iliescu. si care au prestat conform ordinelor…nu doctrinei..

        Mugurasul de dreapta reprezentat de Ratiu si Coposu a fost strivit cu brutalitate de minerii adusi in capitala de securistul Magureanu…apoi a fost o joaca de copii sa se introduca sau sa se induca ca un partid sau altul vopsit de Ilici ar asigura pluripartidismul si alternarea la putere…

        Last…esti foarte alunecos..treci peste tot ce nu iti place sau nu suna corespunzator ideilor si principiilor tale.
        Nu ma repet.Mai citeste odata despre trusturile de presa ale mogulilor
        Antena 3 este doar o piesa,virful de lance al unei imorale greu de gasit pe mapamond….

        Nu mai fac valuri..
        Realizez mai mult decit este nevoie…

        PS.Astept raspunsuri doar pentru ce te-am intrebat la articolul de ieri

        • Mark
          Stai putin
          Daca tu nu imi dai creditul de buna intentie, degeaba imi ceri iti explic.
          Bineee 🙂 Hai la nivel global ca sa nu singularizez asa cum vrei tu la A3
          Daca bucurestenii, – o parte din ei – nu ieseau cu flori in fata minerilor, iar o parte sareau si ei sa bata pletosii si barbosii (noroc ca eram in SUA atunci ) ei bine atunci s-a fracturat societatea romaneasca. Atunci securistul Voiculescu si-a dat seama ca merge, atunci securistii ascunsi au iesit la suprafata. De atunci au curajul asta,
          Minerii nu puteau veni la Praga sau Varsovia. La Bucuresti au ajuns.
          Acum… mergand din aproape in aproape … ajungem si la Antena 1-10. Ele exista tocmai pentru ca nu avem o societate civila puternica. Dimpotriva.
          Si cum ai spus si tu avem un pacat originar

      • Germania 1933. Carynthia in Austria in 1985 (?) Sudul Frantei cu Le Pen chiar si azi.
        A3 apare pt. ca are audienta iar cei 45% nostalgici dau o halca zdravana de audienta. Intre timp destui se dau „echidistanti”.

  7. Stânga, dreapta, doctrinar, nu există. MAŢUL. Atât. Cine dă punga, găleata, pixu. Ăla merită votul. Că fură ei şi-şi fac legi ca furăciunea să le fie legală, cui îi mai pasă, dacă mai lasă loc de-o furăciune şi pentru p..ostime.
    Posibilii votanţi de dreapta suferă de autosuficienţă.
    Decât să-şi conturbe uichendu pentru un vot, se lasă pe mâna Pungeştilor, Pungaşilor, Plagiatorilor, Ador-Meilor.

    … şi ceva de uichend …

    • „Posibilii votanţi de dreapta suferă de autosuficienţă.”
      Nu, de ex. eu nu sufar de autosuficienta dar imi dau seama de cateva lucruri:
      -nu sunt apostolul neamului, nu vreau sa-i scot pe pungesti, mehedinti si slobozioti din mocirla, pentru ca:
      -am decat 😀 o viata;
      -lumea este frumoasa;
      -berea este buna 😀 ;
      -Viena este la o ora cu avionul;
      -drumul la sectia de votare este numai o abatere de la destinatia spre care ma indrept in ziua respectiva nu destinatia in sine;
      -din noaptea mintii iesi singur… sau nu 😀 ;
      -…

      • azi sintem in anticamera unei posibile dictaturi,
        miine s-ar putea sa nu mai poti iesi la o cafea la Viena,
        gindeste-te si la asta..

      • Buna seara, noapte buna !

        nu vreau sa-i scot pe pungesti, mehedinti si slobozioti din mocirla,
        Triste vorbe !

        Trist ca nu se constientizeaza ca odata cu pungestii mehedintii si sloboziotii se poate scufunda si cel care-i dispretuieste. Socot ca pentru cel care-i dispretuieste va fi mult mai tragica cufundarea in mocirla. De ce ? pentru ca cel care-i dispretuieste STIE ce-i aia mocirla, dispretuitii pungesteni, mehedinteni si sloboziteni, NU STIU.

        Trist ca nu se constientizeaza ca odata iesit singur din noaptea mintii, uitandu-ma in jur, s-ar putea sa vad ca sunt numai eu cel care am iesit. Restul a ramas in lunga noapte. Ce pot face fiind singurul iesit ? Cu cine sa vorbesc, pe cine sa iubesc, de unde sa cumpar ori cum sa-mi fac o paine ?

        Cat despre 1 ora pana la Viena, mi-a furat Skorpi vorbele, asa ca nu le mai am 😦
        I-am pus un punct. Pai, daca mi-a luat vorbele mi-a ramas punctul 🙂

        p.s.
        pusei un zambetel (noroc cu Skorpi) ca sa-mi mai treaca de tristetea ce m-a napadit.

        • Servus 🙂
          „Trist ca nu se constientizeaza ca odata cu pungestii mehedintii si sloboziotii se poate scufunda si cel care-i dispretuieste.”
          De fapt asta mi se intampla la fiecare evenimenxt electoral, asta s-a intamplat in 2012, o buna parte a concetatenilor mei ma vand pe un pui,1L ulei, 1Kg zahar, una galeata plastic.
          Sa-i iubeasca cine vrea, eu nu pot.
          Ca sa nu mai fiti tristi, printre cei mentionati ii adaug si pe teleormani 😀
          Cred ca Viena va ramane la o ora de zbor indiferent de optiunile celor de mai sus, cel putin cat timp voi putea eu sa iau avionul..

          • salut Gino, 🙂
            E o ipocrizie maxima sa spui ca bieeeetii nu au stiiiiuuuut ce faaac cand au luat galeata cu pui si au votat. Sunt absolut convins ca toti, absolut toti o fac in cunostiinta de cauza. Fiindca vor ei. Pentru un viitor certificat de handicapat, pentru o crestere la pensie pentru ceva pentru o temere de la A3 dar o fac deliberat. Ca pe termen foarte lung gresesc asta e altceva. Daca vreun „nefericit” cainat aici ar fi de fata, sigur ar rinji smecher si ar zice: Ce te bagi cucoana/boule, peste obtiunile mele ? Pleaca de aici baseasco…. ca sa nu iti zic vreo doua. Auzi, imi zice asta de la internet ca nu stiu ce fac ? Huuoooo…

          • tds,
            eu nu pot sa-i impiedic dar nu voi fi niciodata corect politic, sunt subiectiv si emotional mai ales cand este vorba de persoana mea.

  8. http://www.hotnews.ro/stiri-diaspora-16427662-romanii-din-spania-alatura-initiativei-romanilor-din-diaspora-privind-lupta-impotriva-coruptiei-coruptia-este-principalul-motiv-pentru-care-plecat-din-tara.htm

    Astia din Spania sint deja organizati pe facebook..De asta zic eu ca Uniti Salvam, Neam trezit, etc ar putea sa „make a difference” ptr ca sint gata organizati, le e mult mai usor sa faca petitii si sa stringa oameni.
    Oricum, e bine ca se misca diaspora din Europa.

    • Coana Zoe,
      Romanii din Spania or avea mai putini alde Cosmovici printre ei.
      Noi, romanii din Romania avem mult prea multi alde Cosmovici care cred ca daca ies vreo trei patru ore la vreun miting isi pierd afacerile, familiile, copiii , angajatii, toate acareturile …de halal sa-i fie lui alde Cosmovici. Din pacate, cati ca el, cati ca el 😦

      Este si la Bucuresti miting maine la ora 3 pm. AUTORIZAT.

      • Mihaela,

        S-ar putea spune ca in fiecare tabara exista „populatii” care trebuie „mangaiate pe crestet”. Stanga cu „bugetarii” si asistatii sociali, dreapta cu „cosmovicii”. 🙄

      • Noi avem circa 1 milion de alde Cosmovici printre noi care nu sunt USL sunt oameni activi seriosi oameni de dreapta in fond care nu sunt captivi ca noi, iar partidele noastre nu le spun nimic, iar noi ii dispretuim pentru ca nu clapacesc ca mine la 4.50 dimineata 🙂 ) . Si traim cu totii intr-o izolare splendida si vasta.

  9. Adaug
    Publicul constant al Antenelor ,dar si a altor televiziuni gemene exista,inainte de prima lor emisie..
    .Succesul de rating se datoreaza doar faptului ca auditoriului i s-a servit meniul preferat..
    ca toata aderenta se face in baza lipsei de educatie provenita dintr-o situatie precara materiala,a unui climat de viata promiscuu,cu valente imorale si antisociale,unde primeaza exact regulile mediului insalubru si unde satisfactia se obtine prin aruncarea gunoiului in casa pahar a vecinului…
    Ori cine si-ar dori sa insanatoseasca mintea acestor oameni s-ar izbi de un esec total…acest mod de viata este normalitatea mlastinii sociale .Enclava buboi are bucatarie asortata pentru tot soiul de jivine cu chip uman..

    • @mark, noi aici discutam ce putem face noi nu sa ne plangem de trogloditii ce isi injecteaza zilnic A3 in vena.
      Iar stai cu ochii zgaiti la ei ? 🙂
      Poate ca in ani de zile o parte din ei vor intelege. Dar pana atunci noi trebuie sa dezvoltam societatea de dreapta. Noi suntem oameni ca Adrian Cosmovici si pentru noi cautam salvarea.

  10. Postez integral comentariul unui user postat pe blogul NASUL..
    Se va intelege mult mai usor din ce cauza au SUCCES si cum aplica unele televiziuni dezinformarea ca si Adevar..care le este scopul si tintele…nu numai cele ale trustului Intact…

    CITITI:MERITA

    Terorismul mediatic
    Robert Turcescu, Mircea Marian, Silviu Sergiu, Ion Cristoiu, Horia Roman Patapievici, Monica Macovei, Iulia Motoc, Lucian Papici, Cristi Danileț, Andreea Pora. Om la om, bucată cu bucată, toți au fost acum două seri disecați public și linșați în fața a milioane de români de către trustul media controlat de Dan Voiculescu. Un trust care aproape direcționează guvernarea în România, preferat și de prim-ministru, dar ale cărui derapaje au ajuns în rapoartele Comisiei Europene. Însă ceea ce s-a prezentat despre Andreea Pora, un jurnalist critic cu guvernarea, a depășit orice imaginație a unui om normal. O scenetă, pură ficțiune, cu accente sexuale și conotații de om violent, dezechilibrat mintal, a însemnat trecerea flagrantă a unei granițe de neacceptat în România. Nimic n-a avut de-a face nici cu lupta politică, nici cu jurnalismul, nici cu opinia, nici cu orice meserie. Și nici cu noi toți, ca ființe umane. A fost pur și simplu execuție publică în direct!
    Vorbim despre afectarea gravă a demnității umane, distrugerea imaginii publice, terfelirea reputației profesionale, încălcarea dreptului la apărare și la liberă exprimare. În această țară, deocamdată, orice cetățean are drepturi, libertăți și îndatoriri fundamentale. Ca să vorbești și gândești liber și să te aperi într-o democrație, nu trebuie să te inclini în fața niciunui mogul.
    A urmat, evident, linșarea sistemului judiciar. În tot ansamblul său. Aseară, ca și în alte dăți. Procurori, judecători, polițiști, jandarmi, instituții de forță ale statului- DNA, SRI. Au fost prezentate cazuri care n-au nicio legătură cu actualitatea, alăturate de drame sociale, au fost difuzate continuu așa numitele “erori judiciare”, au fost răsturnate realitățile. Iar asta au făcut-o aproape în comun zonele din media controlate de doi oameni care dau semnalul că vor să conducă tot.
    Au făcut-o pentru a decredibiliza sistemul de Justiție, prezentat continuu, până la paroxism, fără nicio dovadă, ca fiind unul la picioarele Președintelui României. Și, deocamdată, sistemul nu se lasă impresionat de ei.
    Cazul ridicării de către DNA a baronului PSD, Nicușor Constantinescu, este cel mai recent exemplu, dintr-o serie ce pare nesfârșită. Media controlate direct de cei doi adevărați decidenți ai USL- Dan Voiculescu și Sebastian Ghiță- au transformat în câteva minute un adevărat urmărit penal, ridicat cu mandat de aducere pentru că de trei ori a fugit de procurori, într-o falsă victimă politică. Urmăritul penal, baron vechi și influent al partidului aflat la guvernare, și-a propus, printre altele, să desființeze și principala instituție de luptă anti-corupție din România, ba chiar i-a declarat război în direct. Nimeni din rândul guvernării n-a reacționat la așa ceva.
    Ce s-a transmis românilor? “Să vă ferească Dumnezeu să vin eu la putere”. Asta urla un alt lider PSD, pe ambele posturi de televiziune ale mogulilor, la adresa procurorilor, serviciilor secrete și președintelui României. Liderul PSD care țipa, tot fruntaș al partidului aflat la guvernare, are și el probleme cu Justiția, fiind trimis în judecată într-un alt dosar. Așa, a părut totul ca un război declarat al infractorilor împotriva statului. Pe nimeni n-a deranjat. Și asta guvernarea și-a asumat.
    De ceva vreme, ce vedeți pe unele televizoare și nu numai este rezultatul unei înțelegeri politice încheiată acum mai bine de patru luni. Dan Voiculescu și Sebastian Ghiță, ambii mai mult oligarhi decât simpli moguli, și-au dat mâna, în ciuda animozităților personale, pentru protejarea mediatică a guvernării și, mai ales, a premierului Victor Ponta. Dar și-au dat-o din motive diferite.
    Primul, din disperare: preferă să-l placă pe Victor Ponta decât să stea în pușcărie. Are o condamnare de 5 ani cu executare, în primă instanță și o altă trimitere în judecată pentru complicitate la șantaj.
    Al doilea, și el cu un dosar în instanță de 11 ani în care este achitat pe fond, vrea doar să-și protejeze cel mai bun prieten și, în principal, să rămână mufat la resursele financiare ale guvernării de care beneficiază din plin.
    Așa, se dobândește adevărata putere.
    În plus, se cumpără tot ce mișcă în media și nu numai, se creează un adevărat scut de protecție pentru actuala Putere împotriva oricărei erodări, se picură în urechea populației doar mesajele partidului, se ascund desele, gravele greșeli și atacuri la statul de drept, se direcționează politic electoratul pentru atingerea câtorva ținte reale: înrăirea oamenilor împotriva oricăror forme de Justiție, împotriva actualului Președinte căruia oricum i se termină mandatul dar, mai ales, instalarea în fruntea României a alesului pe care și-l doresc ei.
    Dacă Dan Voicullescu acționează mai transparent și mai dur, Sebastian Ghiță se mișcă în principal în subteran, mai periculos dar și mai parșiv.
    Ce face zona de media controlată de primul? Își ia ținte și le termină. O face zilnic, oră de oră aproape, de 8 ani. Singura obsesie inoculată națiunii este dărâmarea lui Traian Băsescu. Pentru asta a pus umărul serios la două suspendări ale aceluiași Președinte al României, la debarcarea prin manifestații de stradă a unei guvernări erodate, la preluarea en fanfare a puterii de către USL. În mașinăria distrugătoare voiculesciană a intrat aproape toată lumea. Toți cei care nu erau de acord cu el.
    Primejdios și toxic pentru țară este altceva. Sentimentul anti-occidental pe care a reușit să-l inoculeze publicului captiv. În toată această luptă vecină cu demența care a pus statul de drept în mare dificultate, zona media controlată de oligarhul Voiculescu a acordat susținere protestelor anti-Chevron în România, cu complicitatea actualilor guvernanți, foști protestatari. Iar acum, de exemplu, Victoria Nuland, emisarul Departamentului de Stat al SUA de care a fugit premierul României, a fost catalogată tot în media partenerului său de guvernare ca fiind demnitarul care”a lucrat pe un trauler de pescuit oceanic sovietic” și având o gândire “pe valuri”. “România nu e colonie”, “nu trebuie să fim verificați la unghiuțe”, spuneau românilor și consilierii premierului. Acum un an și jumătate, și președintele Comisiei Europene, Jose Manuel Durao Barroso, era prezentat în aceeași zonă din media “un tânăr comunist” dintr-un “partid maiost despre care s-a speculat că ar avea legături cu acțiuni teroriste”.
    Ce face zona din media controlată de celălalt oligarh, prieten al premierului României? În principal, falsifică realități, proiectează o Românie care n-are nicio legătură cu adevărul. Ceea ce e la fel de periculos.
    Teme care deseori n-au nicio legătură cu realitatea sau actualitatea se propagă în spațiul public- “ce-ar face Elena Ceaușescu dacă n-ar fi fost împușcată”. Și se distribuie în principal și mesajele PSD, ale guvernării, încercând să reducă toată spirala minciunilor pe care, de exemplu, o consolidează primul-ministru. În plus, pe diferite siteuri susținute financiar se generează intoxicări care apoi sunt rostogolite în alte zone din presă, se transformă infractorii în victime, se distorsionează mesajul actului de Justiție, se interzice prezentarea manifestațiilor publice, a vocilor credibile pentru sistemul judiciar, se atacă furibund adversarii.
    În tot acest sumbru peisaj, această alianță toxică, ucigătoare pentru democrația din România și pentru progresul unei națiuni, ține publicul captiv și mințile care ar putea gândi ocupate. Instituțiile care sancționează derapajele media sunt deja parazitate politic iar jurnaliștii care nu li se supun și îndrăznesc să gândescă liber sunt transformate în adevărate ținte în mișcare.
    Cine nu se încolonează în spatele acestui desant este executat, amenințat, presat, intimidat, înlăturat. Unii jurnaliști nu pot să reacționeze, pe alții nu-i interesează, altora le este pur și simplu teamă, doar câțiva au curaj. Cert este că se acționează la suprafață dar și în subteran prin acțiuni de mulți nebănuite.
    O precizare importantă: acțiunile neautorizate de filaj sunt infracțiuni ce țin de siguranța națională a statului. Când țintele sunt jurnaliști critici cu guvernarea, apărători cunoscuți ai statului de drept, cine a comandat așa ceva trebuie să fie extrem de conștient că a trecut peste o graniță care, în orice stat democratic, este de neadmis.
    După ce scutul mediatic va funcționa la capacități maxime astfel încât populația care-și ia cea mai mare parte a informațiilor de la televizor să nu poată reacționa pentru că se vor distorsiona realități întregi, vor continua liniștite toate atacurile la fundamentele statului de drept și la instituțiile care le susțin. Cu o presiune fantastică a grupurilor infracționale din partidele aflate la guvernare, vor intra în linia dărâmării Înalta Curte de Casație și Justiție- cele două complete penale, Direcția Națională Anticorupție și serviciile de informații.

    “Traiane, te avertizez!(…) E momentul să te oprești din a face rău României (…) Am arătat poporului adevărata față de impostor (…) La finalul mandatului de Președinte și al imunității nemeritate, să-ți judece dosarele penale care te vor prinde din urmă”. Această somație, ce sună a amenințare, i-a transmis-o ieri un condamnat la 5 ani de înschisoare cu executare în primă instanță, Președintelui României în funcție.

    Sebastian Ghiță n-a ajuns încă la acest stadiu, dar pe calea pe care a luat-o, nici departe nu e. Săptămâna trecută, de exemplu, și-a permis să sune un jurnalist “ca să fie ajutat” cu SUA. Jurnalistul i-a transmis că a luat-o pe un drum greșit.

    Terorismul înseamnă totalitatea actelor de violență comise de un grup sau de o organizație ca să provoace teamă generalizată și să fie atinse scopuri politice. Suprapuneți peste acest tablou definitoriu câteva milioane de televizoare în saptele cărora se ascund niște politicieni, borfași și infractori. Iar în față stă poporul prizonier care se duce la vot de cel puțin trei ori anul acesta. Așa s-a născut cocteilul Molotov letal pentru democrația românească.

    Terorism mediatic, prin metode sovietice.
    Când grupuri infracționale de crimă organizată reușesc să pună mâna pe o țară sau pe un șef al statului, s-a terminat.Dacă se va întâmpla asta, chiar toți vom fi răspunzători.

  11. @tds,
    „Vina mea” este mica.
    Eu am spus numai ca au un potential mare. SI cred incontinuare lucru acesta. La B1 , sambata, o sa vina sa dea in „oranduire” un milionar din agricultura membru MAR. Avem ceva similar pe drepta?. Sunt curios daca acest „milionar” o sa vada problemele si la nivelul fermierului mic. Daca DA atunci este o diferenta radicala fata de „urban”. De urmarit …..

    Si mai am ceva in cap. Ca TB nu este strain de acest partid……(pur speculativ)

    • Eugeni
      Asa am perceput si eu…Mai sa fie..
      Cea mai mare coincidenta este SIGLA..sa ne imaginam un partid structurat pe doua sectiuni distincte
      Probabil este un scenariu elaborat de Pirat…cu citi ani in urma??? vdm.

      • sigla, este si va fi problema PMP. Sa vedem…
        Asa cum am spus, legatura cu TB este pur speculativa. Nu sigla ma duce cu gandul la acesta legatura, ci faptul ca TB nu a pomenit nimic, dar nimic, de acest partid, partid care s-a infiintat fara mare tam-tam. In principiu TB actioneaza asa , arata o directie ca sa ascunda , eventual , adevarata directie. Repet , strict speculatie….

        • Buna seara, all!
          Eugeni,
          Intre indicii care ar putea sugera legatura (cum spui , la modul speculativ) cu MAR, ar mai fi si subiectul agricultura, important pt TB, despre care a vorbit de multe ori, schitand directii de dezvoltare si insistand pe potentialul pe care il are si exemplul pe care l-a dat (in mare parte, cred ca a fost un exemplu / mesaj / semnal) prin cumpararea de teren agricol.
          VDM! 🙂

    • @eugeni,
      E drept ca nu ai spus tot dar ai spus ceva.
      Ai intrebat: ce credibilitate are un atare partid? Parerea mea ca mult mai multa decat un partid generalist. Daca un partid generalist (care sunt vo patru) se adreseaza si promite chestiuni vagi la 90% din oameni iar alt partid se adreseaza la 30% din populatie si promite lucruri concrete ce crezi ca va zice lumea?.
      Sa luam de exemplu UDMR ul. De ce este constant in sondaje? Pentru ca udemeristii au un program dedicat…etc

      De aici am preluat eu mingea si am considerat ca toata dreapta trebuie sa sprijine MAR pentru ca e singurul partid nou ce poate smulge o halca de 30% din PSD si din nehotaratii de la tara. Nici un alt partid nu are capacitatea asta. MAR poate sa slabeasca PSD-ul la alegeri. ! Dar si PSD poate sa incerce apropieri, comasari etc

      • si …. 🙂 ok Eugeni, daca tu vrei, voi primi eu laurii 🙂 Asa cum orice scolar stie ca James Watt a inventat motorul cu abur.
        De fapt el a fost inventat de Boyle dar care folosea pentru pornirea pistonului praf de pusca, care murdarea cilindru, care trebuia scos si curatat la fiecare miscare. Watt si Newcomen au construit motorul cu combustie.
        Eugeni – Boyle 🙂

      • @tds,

        Multumesc pentru „extras” (destept am fost man 🙂 ….) . Am facut „guessestimation” . Dar sunt convins ca nu am fost departe de adevar.

        Ai scris mult mai bine decat mine in articol, si de aceea nu pot sa port pe umeri atat „vina” :). Esential este treaba cu „straturile”, programul, structura organizatorica despre care ai scris. Eu m-am bazat mai mult pe intuitie.. 🙂 .

  12. Si ai dreptate, MAR poate lua o mare bucata din electoratul usl. Ieri cand am dat lnicurile despre starea taranimii in 1600 si ceva……a fost pentru ca mi-am dat seama ca taranii instariti sunt/au fost mult mai multi decat ne-a spus istoria. Ce mportanta are? Enorma , pentru ca aceste mentalitati se transmit prin „meme” – povesti, cantece si care nu sunt toate cu haiducii care aparau pe saraci. Mai mult, cred ca in Romania, adevaratul electorat de dreapta este la tara, numai ca nu stie ca este de dreapta. Urban?…..nu suntem Anglia……Vezi deschiderea JO si omagiu adus intreprinzatorilor , inginerilor, industrializarii de acum sute de ani….

  13. bunä seara,
    eu gäsesc f. urat, romanii nu se mobilizeazä si pt. nedreptate, mojicie, escrocheria pe care o face turnätorul Voiculescu.
    cand luptzi pt. dreptate ,luptzi si contra mafiotzilor securisti precum
    VOICULESCU, ar trebuii fiecare din voi sä infiereze actziunile securistilor lui dela antene, pe toate ziarele, pe toate blogurile
    cei care tzin steagul sus, nu trebuie läsatzi la bunul plac a starpiturilor lui felix.

    • Theo,

      Ai dreptate sa fii indignata, ce face gasca lui voiculescu e o mizerie (ca si ei, toti – vezi foto). Cu cat spurca mai tare, cu atat inseamna ca disperarea ca-i inhata justitia, e mai mare. Eu asa cred.

  14. Nu-i a buna! Pericolul „putinizarii” este o realitate:

    „Sindromul Putin: 8 tendinte in Europa Centrala si de Est. Ce face Romania”/ HotNes

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-16427962-sindromul-putin-8-tendinte-europa-centrala-est-face-romania.htm

  15. Si parca te ia un pic tremurul si fiorii pe sira spinarii…. 😦
    http://m.hotnews.ro/stire/16427626

  16. dacä mai astepatzi mult si nu iesitzi in stradä,
    nu vä ajutä cu nimic fiorii.

    • Theo,

      Stiu ca te supara ca mai critic dreapta si ca nu injur usl din toate pozitiile.
      Problema nu este ca nu are cine sa ii injure zi si noapte. Problema este ca 45% (http://m.hotnews.ro/stire/16427626 ) considera ca s-a trait ai bine pe vremea comunismului. Asta imi da fiori si nici-o injuratura, iesire in strada, nu o sa schimbe acest procent. Ce o sa schimbe acest procent este de abordarea doctrinara a problemelor. A convinge oamenii ca „drepata” este mai buna si mai morala decat stanga.
      Am dat exemplu: Cand te duci cu ajutoare (la inundatii) sa propui si solutii comunitare, de implicare a preotului de exemplu. Ceva minim, ca sa se afle ca dreapta da solutii si nu numai ajutoare. Parabola cu pestele din biblie. Am fost acuzat ca nu de doctrina aveau nevoie oamenii respectivi. Asa ca usl si-a arogat ajutoarele mult mai multe (din banii contribuabilului) iar dreapta…….a dat si ea ajutoare….

  17. “Andreea Pora, felicitări!

    Nu cred ca este vreo persoană publică, nu contează din ce domeniu, care nu ar vrea să fie acum in locul tău!

    Dacă am fi fost intr-un mediu catolic, prindeai beatificarea in viață! Si ești in cea mai aleasă companie, de la UE, SUA, Băsescu, Morar, Kovesy, Macovei, Haineală, Danileţ, Pleșu, DNA, CSM, CCR, ambasadele statelor occidentale, Patapievici, Iulia Motoc, Barosso, Inalta Curte și pînă la imnul național, castrat acolo unde povestește despre Traian!

    Balele de varan, dejecțiile, regurgitarile, vomele și respirația toxică, sulfuroasă, ale micului bestiariu de la antena 3, dar care se manifestă ca si cind ar fi o mare grădină zoologică, in loc să te murdărească si să te acopere de spurcaciune, te-au luminat si ti-au relevat frumusețea, inteligența si forța!

    Acesti labagii cronici, care nu au fecundat, niciodată, nimic, in schimb au pirjolit totul in jur, ti-au pus in valoare, prin opoziție umană si prin contrast moral, intreaga personalitate!

    Bravo, Andreea Pora, pentru ca i-ai zdrobit fără sa fii acolo, pentru că prezența ta îi bîntuie, pentru că fermitatea și coerența ta le spulberă nopțile si le transformă visele in coșmaruri!”, scrie Pavel Susara, pe pagina sa de Facebook. 

    Pavel Susara este critic si istoric de arta, monograf, poet, scriitor si publicist, cercetator de istorie a artei al Institutului de Istoria Artei de pe langa Academia Romana.

  18. Buna seara!

    Maine, de la 15, protest autorizat impotriva lui Ponta

    https://www.facebook.com/events/252019861629706/?ref_newsfeed_story_type=regular

  19. Un art. foarte bun al lui C Pantazi – Frica

    „Dar sa nu uitam ca frica e combustibilul luptei lor. Frica de a pierde privilegii uzurpate sau libertatea. Sunt niste lasi incapabili sa performeze intr-o societate normala…”

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-16428594-frica.htm

  20. Oameni buni,

    Inainte de a imi da minusuri (nu ca ma deranjeaza) ganditi-va un pic. Cum ar arata acest blog daca de dimineata pana seara am lauda supralauda dreapta si am injura stanga, fara sa incercam sa intelegem ce se intampla si de ce se intampla.
    PS. Vad ca guvernul usl a si profitat de sondajul de care vorbeam (http://m.hotnews.ro/stire/16427626) . Propune mezeluri dupa retetele comuniste……si se adreseaza celor 45% care sustin ca era mai bine inainte….

  21. cifre horror, horror, horror

    47,5% dintre romani considera ca Nicolae Ceausescu a jucat un rol „mai degraba pozitiv” in istoria Romaniei

    sau ca se traia mai bine….

    • Sunt tot aia care zic ca soarele se invarte in jurul pamantului, sau sunt altii ?

      • lnm, buna intrebare, dar eu cred ca sint tot aceiasi….
        fara epitete sau metafore din partea mea de data asta la adresa acestor procente
        😛

        • Iti dai seama ca treaba cu „parizerul” de pe timpuri are bataie lunga. Nu au anuntat degeaba ca vor sa vina cu „vechile ” retete.

          • parizerul din anii 60 era perfect, cel din anii 80 era bun doar pentru ciini, eventual
            😛
            deci cu care retete vor veni?

          • Cu ala „bun” de pe vremea comunistilor. 🙂 . Ca acum , trebuie sa treaca tot felul de „furci caudine” aia este cu totutl altceva. Dar usl vrea sa dea poporului roman ce este mai bun si sanatos.
            Mezeleriile sunt private. De ce nu au aplicat pana acum aceste retete?. 🙂
            Acum, vine de la stapanire, ordinu’ sa se faca si sa se dea……

    • Skorpion
      daca facem o privire retrospectiva este foarte usor sa ne dam seama ca in 1990
      nu aveam datorii externe
      la BNR era o rezerva valutara de cca 2,8 miliarde de dolari
      ca aveam creante de incasat la acelasi nivel
      ca economia era dezvoltata si ca acoperea toata forta de munca..
      ca aveam active valoroase si bine dotate material
      in toate domeniile

      DE CE AM AJUNS AICI???

      Saraci,indatorati,vinduti,umiliti….in ultimul hal???

      Pentru ca ION ILIESCU si cu toata gasca sa bolsevica aflata la butoanele conducerii Romaniei au distrus TOT,au FURAT TOT,ca sa poata induce romanului pareri de rau pentru traiul si viata de dincolo de 1989!

      Sa ii aduca in aceasta inumana dorinta de reintoarcere la „raiul” comunist

      cind aveau concedii de odihna asigurate ,la munte si mare..stiau ca totul este planificat si asigurat ca venituri si locuri de munca…pensie prestabilita
      Cite dintre aceste legume si-au dorit libertatea de circulatie si expresie?
      Accesul la o democratie autentica?
      Citi dintre ei nu sunt fosti lucratori de partid,securitate si administratie?
      Cei care,de bine de rau,se descurcau cu toate..
      Asa de elaborat a fost organizata diversiunea ,incit azi romanii de virsta a treia isi doresc REINTOARCEREA..in trecut
      putem oare sa incadram tactica in curentul unui socialism luminat?de tip perestroika??Din ce in ce mai manifest in multe tari din Europa??
      Daca luam in consideratie spusele lui ion Iliescu:”REGRET ca nu mai pot trai atit incit sa vad acest vis cum se implineste” ..spunem ca DA!..

      • DE CE AM AJUNS AICI??? te intreb, markwilliams…
        raspuns: pentru ca si poporul i-a lasat si s-a lasat violat

      • supersimplificam Mark?
        A. in 1989 un salariu MARE -4000 lei- insemna intre 80-120 USD. Bun cand nu iesi din tara
        B. Benzina parca era 9 lei?
        C. o Dacie era dincolo de posibilitatile clasei medii sau a oricarui pensionar de azi total UITUC
        D. medicii si dascalii erau si atunci prost platiti (3000 lei un medic primar)
        E. proprietari de apartamente? nici macar 1% fata de peste 90% azi

        Traiul in eprubeta nu poate fi comparat cu lipsa de sarma ghimpata.
        Polonia a trecut pe acolo fara Iliescu dar l-a avut pe Balczerovicz cand noi l-am avut pe Vacaroiu, Fl.Georgescu etc.

  22. legat de partea asta a postarii lui @lnm,

    Imediat ce Basescu a luat masuri nedemagogice a fost suficient un post de televiziune A3 si constructia noastra a inceput sa se darame. Succesul Antenei 3 nu ii apartine geniului lui Gadea si Voiculescu ci sta in faptul ca noi am construit pe nisip. Adica am construit o guvernare de dreapta care la baza nu are o populatie de dreapta.

    intotdeauna am acuzat masina de propaganda felixiana si apoi ghita_easca si vintu_oasa….de pervertirea si spalarea creierelor umane din Ro…

    acum @lnm vine cu o alta versiune, ca buba este in alta parte si anume la baza, unde nu exista populatie de dreapta….
    hmmmm, incep sa ma gindesc, posibil ca autorul postarii sa aiba dreptate, mereu le-am injurat pe canaliile de la latrine, dar te pomemesti ca @lnm are dreptate?

    caci, a fost mare si uriasa tragedie cind cu salariile si pensiile, dar eu am vorbit personal cu citiva pensionari (ingineri, profesori…) care mi-au spus verde in fata ca ei, personal, au inteles masurile luate de B_B (Basescu si Boc) in fatalul an de gratie 2010….
    (ei fiind, mai mult ca sigur, exceptiile care confirma regula)
    deci daca ei au inteles, de ce alti profesori (ca de exemplu Frau L–a) nu au inteles? chestie valabila pentru toti razvratitii impotriva lui Basescu pe masurile de austeritate luate….. care, in schimb, au imbratisat masinarie goebbels….

    • Skorpy merci ca vorbesti ontopic. 🙂
      Aminteste-ti si de milionarii de la miezul noptii cand turna Tuca otrava in guvernarea lui Constantinescu, cu fratii nostri sarbi in sus si in jos, apoi CTP care a demolat cresterea in procente a conventiei democrate. Si toti fraierii cu milioanele care se uitau in gura lui Tuca si se inchinau lui CTP. CTP mai ales si Tuca au oprit singuri cresterea procentelor pt CD pana la dezastrul din 2000

    • „multi vede, putini cunoaste si chiar si mai putini pricepe”. Diploma de „creator al omului nou” [poreclit dascal] nu implica pricepere ci obedienta.
      Azi nu mai e PCR, dar sindicatele rosii perpetueaza aceeasi obedienta [poate cineva jura ca Liviu Pop, Marius Nistor et simili nu sunt absolventi de Stafen Gheorghiu? ca doar propaganda rosie aud de la ei].

  23. Iar pnl , prin tariceanu, renuntarea la alegerile anticipate in momentul in care psd era in degringolada. Asta, nu pot sa o iert pnleului niciodata. Din punctul meu de vdere sa se duca naibii si sa se piarda in negura vremii ca un partid tradator de neam.
    Na’ ca devin patetic…… 🙂 , scuze

    • daca Gusa nu minte, artizanul aducerii SI PASTRARII Varanului la guvernare a fost Tariceanu. Asa ca „solutia imorala” era opera sa si nu putea renunta la ea.

  24. hai, ca se vede ca m-am intors de pe plantatie, am o logoree de speriat, dar mai vreau sa punctez 2 chestii:
    🙂

    1.) cind s-a vorbit pentru prima data aici la copac despre M.A.R., eu am comentat ca daca pina la alegeri nu voi gasi nimic mai bun si daca pina atunci MAR_a nu mă va fi dezamagit, atunci voi vota cu MAR.
    Macar votul meu sa se duca spre un partid de viitor, cum imi apare acum.

    2.) vad, ca @lnm tot il apara pe Cosovescu sau cum il cheama….scuze, mi-e lene sa-i verific numele…
    dar intreb si eu: ce-l opreste pe C. sa iasa in strada simbata sau duminica? ca doar n-o lucra 7 zile din 7 zile cite 18 ore pe zi, 365 de zile pe an non stop?!
    doar au fost multe ocazii sa protesteze, inca in februarie 2007, cind restauratia incepea sa-si arate coltii (vezi mitingul pro Monica Macovei din fata Teatrului National/Bucuresti), ce-l oprea ca in 2012 sa iasa in PV macar o zi, aducind cu el si colegii de serviciu, ce-l oprea sa sprijine DNA participind la miting?!

    sau nu-i de rangul lui sa participe la proteste, sa-si arate indignarea, nu?
    el zicind ca nu face politica, de fapt, nedindu-si seama ca nefacind politica, – ca asa a indus latrina_TV multora ca este cool sa zici ca nu faci politica, ca nu te intereseaza – lasa cale libera tuturor canaliilor si borfasilor politruci, care ii (re)deseneaza lui Cosovei viata?! si nu numai lui?

    • @skorpy, nu il opreste nimeni, cum nu te opreste nimeni pe tine– dar ca tine sunt doar 500 in Bucuresti (din punctul asta de vedere altfel esti unic 🙂 )
      Am vorbit de tipul, in relatia cu partidele noastre de dreapta. Ele trebuie sa ii faca lui o oferta, nu el lor. Pentru ca el Cosmovici este limitat la a i merge lui bine si familiei si tarii si apoi justitie dreptate etc. Eu cand ma duc la manifestatie merg intii ca sa moara tiganu de Ion Iliescu 🙂 apoi pentru jos comunismul , apoi pentru dreptate, justitie , si la sfirsit doar ca sa o duca bine Cosmovici 🙂
      De aceea Cosmovici e mai bun pentru mers la vot el si toate neamurile lui, daca ajunge sa fie convins ca in bazarul ala de la PMP gaseste ceva si pentru el

  25. @lnm,
    cred ca primul motiv de a protesta ar fi pentru dreptate, justitie aka stat de drept, restul vine de la sine…..
    🙂

    sa inteleg ca bucurestiul conține 500 de idealisti?
    adica 0,025%???

  26. de sar duce si anu asta mai rapid sa vedem si noi se umple puscarile de basisti =))
    astia sint votantii USL-ului, uitati-va la greselile de ortografie..

  27. Sara buna ,copaceni !!!!

    Legat de tema …..bazinul celor de genul lui Cosmovici ,inca n-a fost atacat de nici un partid,vorbesc de oferte clare si realizabile …..toti ataca electoral pe cei captivi PSD …cu aia n-ai ce să discuți ,fiindca sunt talibanii PSD …daca MAR ataca ruralul ,ceilalți de pe dreapta trebuie să atace urbanul făcând excepție captivi PSD …..ar trebui să-si facă socotelile fără electoratul captiv PSD ….

    TB sigur ar fi facut ceva pentru ei ,de fapt au fost citeva măsuri ale lui Boc ,dar slabuțe ….campania poate fi dusă la porțile corporatiilor ,stînd de vorba cu cei care ies de la job ….pe stradă ,vorbind cu oameni ,in parcuri …..gen campaniile americane,fara fluturasi si alte cele ….nu trebuie mase mari de oameni …partidele de pe dreapta trebuie să iasă odata din inertia pierderii alegerilor …pentru cei genul Cosmovici trebuie altfel de campanie ….trebuie convinsi ca poți si vrei să faci ceva pentru ei ….ei sunt cei care au votat si CDR si-au fost dezamagiti si Alianța DA ,PDL si l-au votat pe TB …deci au cam multe dezamagiri …oferta ARD nu i-a satisfacut deloc ….acum trebuie multă munca ,dubla față de celălalte campanii ….trebuie schimbat modul cunoscut cu altceva ,daca vrei să-i scoti la vot …oferta trebuie si să poata fi realizată ….cu promisiuni neralizabile ,nu o să mai meargă nimic …va fi foarte greu,dar nu imposibil .

    • TB ar fi facut ceva pentru acea clasa de mijloc care o visam toti de pe dreapta ,dacă nu ar fi venit criza …..oricum a facut mult mai mult decât ce fac imbecilii astia de penali de acum ….sunt absolut sigur ca si cei genul lui Cosmovici sunt constienti de ce fac USL ,dar a aștepta să calce USL in străchini ca să poata face comparatie Cosmovici e o tactică greșita …..acum dreptacii au o mare șansă să convingă electoratul necaptiv PSD ca pot face ceva pentru ei …..acum e momentul ….ofertele ar fi trebuit să curgă gîrlă ….eu nu-i înțeleg deloc …parca așteaptă ceva ….habar n-am ce …nu stiu daca e o tactica buna să nu apară acum in fată .

  28. oricind un vi_vi_ponta & haita vor putea copia modelul v.v.putin

    http://www.dw.de/vestul-satter-%C5%9Fi-restalinizarea-rusiei/a-17369565

  29. @night @all
    Cosmovici nu vine sigur la protestul din Piata Victoriei, in locul cu cea mai mica interactiune umana din Bucuresti. Poate doar la Groapa Glina e mai putina vizibilitate si trec mai putini oameni pe trotuar pe langa tine.

    Cosmovici vede mitingul de azi de la ora 15-18 apoi vede scopul mitingului : Demisia lui Victor Ponta si isi zice: Forget it ! Nu isi da plagiatorul demisia ! (desi mi ar place ) Nu are rost sa ma duc impreuna cu ceilalti 200 luzeri. Merg acasa la ai mei. Oricum duminica trebuie sa mai merg dimineata la firma.

    Protestul cere Demisia Premierului Ponta ! si este si pe Petitii online Am semnat-o si eu,
    Demisia Premierului Victor Viorel Ponta – 206 semnaturi
    Acolo ea este langa:
    Cetatenii discriminati de presedintele Basescu ii cer demisia 102.500 semnaturi
    si
    VREM PÂRTIA DE SCHI FUNCȚIONALĂ ÎN SEZONUL DE IARNĂ 2014 Campulung Moldovenesc 440 semnaturi

    • Last

      Exact ….pe el nu-l prea afectează că-i Ponta la guvernare sau altcineva ….nu-i diferența ….aceleași taxe si impozite plătește ….da,i-ar conveni să plece Ponta politic,dar chestia asta nu-l prea deranjeaza ….nu politica primeaza in viața lui ,ci supravietuirea firmei lui si familia …

      Asta si vreau să spun ,pentru acest gen trebuie altfel de abordare .

  30. bunä,
    cä Täriceanu, este un om pervers la propiu si la figurat, v-am
    spus-o tot timpul, chiar inainte de GUSE-CÄPUSE
    A FOST INVITAT LA REALITATEA, acolo -manechinul de paie
    a mimat o oarecare nemultzumire, altfel a mangaiat si sustinut
    aceastä „puternicä formatzie USL”
    NU A FOST NICIODATÄ CONVINS DE LIBERALISM
    a urmat numai indemnul lui Amadeo, de a se ascunde sub aceastä
    hainä, cä dä mai bine,un repetent,un golan, un gigolo, un imoral, ajuns
    la bätranetze , cu ifose de mare domn

  31. dacä fiecare gandeste asa , sunt prea putzini oameni, nu meritä sä
    demonsträm, este demobilizator.
    este f. räu, haita rosie pt. interese si beneficii ies cu miile,
    voi pt. dreptate si democratzie, nu vä miscatzi. voi trebuie sä fitzi
    exemplu pt. altzii, asa au curajul si vecinii, prietenii.

    • Theo, Nici haita rosie nu iese cu miile daca nu sunt adusi cu autobuzul cu pachet de mancare cu lista de la partid cu beneficii promise.
      Asa e romanul.
      Eu am cam fost pe la manifestatii si ma consider in interiorul grupului de 500
      Ai vrea sa ne stropim cu benzina si sa ne dam foc ?
      Eu la Bucuresti, tu la Munchen si Sarenochi la Cluj. Simultan ? Ce parere ai? E mai simplu decat sa convingi oameni greu de convins.

  32. night…..,
    T Bäsescu , a fäcut mult pt totzi romanii si,pt. clasa de mijloc,
    dacä nu s-a putut mai mult, este vina romanilor, comozi,
    lasi, oportunisti.nici acum in al 12-lea ceas nu vä mobilizatzi.

    • Pai Theo, astia suntem toti !
      Suntem vreo 500 la Buc. care iesim fara sa pretindem pensii sau pachete de mancare
      Suntem vreo 7-10 bloguri de dreapta (dupa 5 ani de blogareli )
      Suntem vreo 100 de comentaci in care intri si tu
      Suntem vreo 3000 de voyeuri 🙂 de bloguri , citesc si pleaca
      Atat . Restul ne vedem la vot.

    • Basescu a facut cel mai mult dintre toti ….in primul rând nu a fost invins de sistemul mafiot ….in al doilea rând a trecut România printr-o criza ,cu marea gaură lăsată de Tariceanu …in al treilea rând România a avut creștere economică pe timp de criza si are si acum ,ca urmare a deciziilor luate atunci. …in al patrulea rând a reformat si dus România spre vest ….iar extern știm ….acordurile cu SUA ,cu UE si cu Moldova …..am enumerat doar citeva …..

  33. CETÄTZENII ROMANI IN NUMÄR DE 500,000; din diaspora si romania
    sustzin demisia GUVERNULUI PONTA:

    VOR JUDECAREA RAPIDÄ A LUI DRAGNEA; CEL CARE A
    FALSIFICAT SI MANIPULAT PRIN INTERPUSI; ALEGERILE,

    vä rugäm facetzi cunoscut pe alte bloguri,etc:. MULTZUMIM!!!!!!

  34. o acttziune nu se gandeste asa- e vorba de „puterea exemplului:”
    POATE MAINE IES 1000 MIE

  35. neata,

    chiar n-ar fi rau sa va dati foc simultan, @theo la Muenchen, @tds la bucuresti, @sare si papahagi la Cluj,
    excelenta idee
    :mrgreen:

  36. @lnm, @nightmare,

    cosmovici nu intelege niste lucruri:
    – pentru afacerea lui personala regimul ponta este mai rau decit regimurile 2004-2012 – Boc/MRU/Basescu;
    – ca Romania se afla in anticamera unei posibile dictaturi;
    – ca inactiunea lui personala il va determina sa-si inchida, intr-o buna zi, propria lui firma, propria lui afacere…pentru ca neactionind deloc, politrucii cleptocrati pucisti vor actiona ei si vor trage inca o droaie de taxe si impozite de pe noi…

    iar pentru @Gino,
    Viena, geografic, ramine tot acolo la o ora distanta cu avionul,
    dar o societate inchisa cum a fost Romania antedecembrista poate sa mareasca distanta la ani…..
    🙂

  37. skorpy,
    iesti bine dispus, „ce glumä bunä”

  38. c-moscovici; FACE NUMAI UN JOC ;O MANEVRÄ MIZERABILÄ
    catziva sunt si contra Ponta, DAR GROSUL ESTE CONTRA BÄSESCU- omul este un escroc,pe el il intereseazä sä dea in TB.

    vä rog ; sä postatzi ce am scris eu pe blog:

    „diaspora are 500.000 semnäturi , inpotriva guvernului mincinos Ponta”

  39. IN CURAND , O SÄ AVETZI CU REDUCERE LA MOSCOVA.

Lasă un răspuns către nightmare Anulează răspunsul