Mini-Antract. Trist.

Tragicul accident aviatic de ieri este si va fi un subiect mult discutat in presa, pertinent si mai putin pertinent, decent si mai putin decent (cum se intampla intotdeauna cu asemenea subiecte).

Un accident in care au murit oameni in drumul lor pentru salvarea altor oameni.

Putea fi evitat acest accident? Pentru mine, greu de spus.

Dar cred ca se ridica niste semne de intrebare la care cineva ar trebui sa raspunda.

Mai ales daca asta ar face ca pe viitor riscurile, cele care depind de factori umani, de factori de decizie, sa scada.

Mie mi-au atras atentia doua articole care pornesc de la acest accident, dar dezvolta o tema sa-i spunem, secundara.

Primul, de pe portalul Reporter Virtual, ii apartine lui Laurentiu Ciocazanu. Titlul este sugestiv: Unde a disparut Raed Arafat si de ce radea Victor Ponta? Avionul din Ardeal si autocarul din Muntenegru.

Am retinut urmatorul pasaj: „Unde-a fost de pildă eroul naţional Raed Arafat, cu SMURD-ul său plin de bani şi de faimă? Unde e elicopterul-vedetă, botezat la toate televiziunile prietene, plătit din banii noştri să salveze suflete? Şi unde a fost, de fapt, faţa lui Arafat, nu doar cea a elicopterului dispărut în hangarele de lux ale României socialiste?”

Al doilea articol, „SALVAREA ERA IN HANGAR…”, din Evenimentul Zilei, semnat de Silvana Chijdea, aduce in discutie existenta unui avion performant, mult mai bine dotat si mai sigur pentru vietile pilotilor si medicilor care fac zboruri umanitare ( inclusiv zboruri ca acela de ieri, pentru prelevari de organe). Avionul, achizitionat prin Fundatia pentru SMURD din sume obtinute prin redirectionarea de catre populatie a 2% din impozitul pe venit catre respectiva fundatie [şi din donaţii şi sponsorizări si trecut ulterior, prin contract de sponsorizare în patrimoniul Inspectoratului General de Aviaţie al MAI ], a efectuat doar zboruri cu echipaje SMURD pentru transportul pacientilor, desi Raed Arafat a afirmat ca va sta si la dispozitia echipelor de prelevare.

Inchei cu a doua parte a titlului din EvZ: „Doctorii inca folosesc „conserve zburatoare pentru transportul organelor, in timp ce aeronava de 1 mil euro le este interzisa”

114 responses to “Mini-Antract. Trist.

  1. cALAFAT , face ceva afaceri s-au cateva vizite la rude in orientul mijlociu, omul nu a fäcut nimic, romani prosti l-au injurat pe presedinte, sä vadä ACUM, cä nu a fäcut nimic decand este la M S.
    spitalele sunt o mizerie, le viziteazä cand reclamä cineva si promite,
    minte ca totzi uslinosii:

  2. PONTA SI TOATÄ HAITA ROSIE, trebuie gonitä urgent:

  3. DORA,
    sunt mai mult decat indureratä, nemernicul mincinos Ponta,
    aruncä bani pe parangheli , ala ceausescu, turul europei, asiei
    panä in macao,in america a fäcut poze si s-a läudat.

    este un mizerabil pui de javrä, mai räu decat ceausescu.
    cu banii cheltuiti, repara scolile, fäcea cantine pt. copii nevoiasi,
    repara spitalele, etc

    A SACRIFICAT NISTE SPECIALISTI;aviatori,medici, in loc sä le
    punä lor la dispozitzie cei mai bun, pt. cetätzeni.

    afarä cu acest dement PONTA
    JOS GUVERNUL PONTA!!!!

  4. nu sarmale si bäuturä pt. vagabonzii intretzinutzi si manipulatzi
    sä voteze dupä placul USL.

    rusine si tot dispretzul pt. haita USL

    acum PC A TRECUT LA PSD SI UNPR; O HAITÄ DE SECURISTI MAFIOTZI

    de aia iubirea plagiatorului ponta pt. escrocul turnätor:

  5. Mih,
    bine pusa problema si pertinente intrebarile. Unde era „eroul”Arafat(Calafat-vorba lui theo) intr-un asemenea moment tragic?Ce mai cotcodacesc sustinatorii sai isterizati si care au declansat criza politica din 2012? Se vorbeste cam pe soptite de celebra lui Fundatie supersponsorizata de statul,pe care nu incetez sa-n numesc obez si unde sunt cei 2% din impozitul pe venit,nu cumva in micul sau imperiu privat?Si sa ne amintim cat de „determinat” era el in apararea serviciului medical public de-ti venea se plangi de atata patriotism din partea unui palestinian.
    Se vede cu ochiul liber acum ca,Base a avut dreptate si l-a citit asa cum este.
    Ma intreb si eu de ce s-a ajuns asa de tarziu la locul accidentului ?Ranitii au avut de suferit pe langa rani grave si de hipotermie. Autoritatile locale si centrale puteau sa ia legatura imediat cu localnicii,salvamonstistii care cunosteau zona,sa gaseasca cele mai rapide si sigure mijloace de interventie ,depasind si conditiile meteo nefavorabile.Unde era coordonatorul principal in asemenea situatii?

    • Dora, servus! 🙂
      Postarea de azi a plecat in primul rand de la un comentariu din presa care o tragea inainte cu mitul Calafatului, salvatorul neamului. M-am „enervat” :mrgreen:

      Imi cunosc limitele competentei + am rezerve fata de acuratetea stirilor din presa, dar pare ca in povestea asta tragica pentru sapte oameni, exista undeva o nepasare condamnabila. Cuiva (?) pare ca nu i-a pasat in ce situatie critica, in ce pericol se afla sapte vieti. Si se poate ca anterior, cineva sa nu fi luat in calcul (de ce?) riscuri care intrau in competenta lui pt a le exclude, sau macar de a le diminua cat mai mult.

      Or sa apara cat de curand tapi ispasitori, acari pauni, grajdani de serviciu
      👿

  6. ps.Mih,s-a ratacit si postasul sau ti-ai inchis cutia postala?

  7. Dragi prieteni, membrii ai Fundatiei Miscarea Populara,

    Fiind la inceput de an va doresc tuturor un An Nou, 2014, cu succese pentru fiecare dintre voi, pentru familii, pentru toti cei dragi! Sa speram ca va fi un an bun si pentru proiectul nostru comun, pentru Miscarea Populara.
    Au trecut doar 9 luni de cand a fost lansata Fundatia si pot spune ca am realizat multe impreuna; fara sa mentionez numeroasele actiuni organizate de filiale, iata cateva de nivel national:
    – Organizarea filialelor Fundatiei in toate judete si sectoarele si in Diaspora.
    – Peste 200 de intalniri ale fondatorilor cu membrii si simpatizatii Fundatiei organizate in orasele mari din toata Tara.
    – O scoala de vara pentru liderii Fundatiei si Partidului, organizata de noi la Costinesti
    – Un concurs de eseuri pentru tineri „Cum vreau sa arate Romania mea”.
    – Prima serie de absolventi (din Bucuresti) a Scolii Liderilor Dreptei (care va continua cu alte serii in Bucuresti si in regiunile mari)
    – Amenajarea unui sediu central cu dotarile necesare PE Calea Grivitei 164 din Bucuresti
    – Organizarea unor grupuri de lucru tematice, a 3 dezbateri tematice cu public si doua inchise publicului, a numeroase conferinte de presa si comunicate de presa.
    – Actiuni de colectare si distribuire a unor donatii in perioada Craciunului.
    – Pregatirea mai multor proiecte cu care Fundatia aplica sau va aplica pentru obtinerea unor finantari din surse externe.
    – Initierea si organizarea (si cu sprijin de la Partid) a manifestatiilor de strada din 11 si 14 decembrie din Bucuresti, ca forma de protest fata de deciziile Parlamentului din Martea Neagra
    – Pregatirea documentelor pentru infiintarea Partidului Miscarea Populara (Statutul, Programul, listele de semnaturi)
    Decizia de infiintare a Partidului este in pronuntare de pe 15 ianuarie si va fi comunicata pe 22 ianuarie.
    Toate aceste realizari nu ar fi fost posibile fara dumneavoastra, cei peste 8,000 de membri ai Fundatiei si va multumesc tuturor!
    Desigur, au fost si sunt si probleme in demersul nostru. Stiu ca in unele filiale mai sunt tensiuni, ca unii dintre dumneavoastra au rezerve fata de anumiti lideri locali interimari de la Partid, ca multi se tem de deturnarea proiectului de la directia initiala sau ca multi ati dori o vizibilitate si mai mare a proiectului sau o unificare rapida a fortelor de Dreapta. Va asigur ca suntem constienti de aceste probleme si puncte de vedere si ca noi, fondatorii, am facut si facem tot ce putem pentru a le rezolva; fac apel la intelepciunea dumneavoastra si va rog sa aveti rabdare, sa fiti perseverenti, combativi, sa nu abandonati si sa va continuati activitatea in Fundatie, in Partid sau in ambele oricare ar fi piedicilor vremelnice.

    Dragi colegi si prieteni,
    Activitatea Fundatiei va continua si dupa infiintarea de jure a Partidului. Asa cum scrie in Statutul PMP, Fundatia va continua sa fie rezervorul de resurse umane, de idei, de solutii dar va si veghea la pastrarea de catre Partid a principiilor, valorilor si orientarii politice promise de noi la inceputul proiectului. Se prevede in Statut ca Partidul va elabora impreuna cu Fundatia criterii de selectie a resurselor umane, a candidatilor la diverse functii si criterii de performanta pentru acestia. Va asigur ca aceste prevederi vor fi puse in practica.
    Pentru alegerile europarlamentare vor fi colectate 200 000 de semnaturi de sustinere si vom ajuta Partidul in acest demers.
    In perioadele de alegeri vom pregati observatori si vom veghea ca in sectiile de votare sa nu se comita fraude.
    In plus, Fundatia va continua sa aiba proiecte si activitati distincte de cele ale Partidului: programe de formare a tinerilor lideri, dezbateri publice, grupuri de lucru, elaborare de studii, analize, politici publice etc.
    Pentru toate acestea, dragi prieteni, este nevoie de resurse umane si de resurse financiare, este nevoie de sprijinul Dumneavoastra. Dupa cum stiti, nu am impus nici un fel de cotizatie pentru membrii Fundatiei; o parte dintre costurile noastre de functionare sunt asigurate de contributia fondatorilor, alta din donatii iar in viitor asteptam si resurse din proiectele pregatite. Desigur, nefiind comoda pentru guvernanti, Fundatia obtine cu mare greutate suport financiar din afara ei.
    Le multumesc tuturor celor care ne-au sprijinit cu donatii si fac din nou apel la dumneavoastra, la toti, sa sprijiniti continuarea activitatii noastre comune cu donatii in conturile Fundatiei:
    · RO70INGB0000999903735897 LEI
    · RO45INGB0000999903735959 EUR
    · RO55INGB0000999903735973 USD
    FUNDATIA MISCAREA POPULARA
    R.S. nr. 2/23.05.2013, R.N. nr. 57/B/2013
    Sediul: Bucuresti, Sector 5, Str. Dr. Obedenaru nr. 17, Et. 1, Ap. 2, Camera 4
    CIF 31869900

    Fara solidaritatea si sprijinul dumneavoastra eforturile noastre vor fi sterile, nu vor avea impactul asteptat de noi toti.
    Va multumesc anticipat tuturor pentru solidaritate si sprijin si va asigur, inca odata, de convingerea mea ca Miscarea Populara este proiectul care pana in 2016 va schimba clasa politica din Romania si ne va salva de minciuna, de prostia si de hotia USL-ista. Doamne ajuta sa reusim impreuna!

    Cu prietenie si cu credinta in succesul nostru,
    Marian Preda

  8. Fragment din art.de pe HotNews.ro

    Raed Arafat spunea inca din iulie anul trecut ca acest avion american va sta si la dispozitia echipelor de prelevare. In randul medicilor exista insa voci care sustin ca de fapt avionul a fost folosit exclusiv de SMURD si nu a fost disponibil pentru misiuni de transportare a organelor, potrivit Stirile Pro Tv.

    Pentru transportul organelor sunt folosite alte doua aeronave: un Seneca ce are peste 20 de ani si Britten Norman Islander, avionul implicat in accidentul de ieri, cu o vechime de peste 45 de ani.

  9. Da Mihaela ,a aparut Arafat.
    Tocmai intentionam sa dau si eu un link di hotnews.

    Daca avionul performant a fost inaugurat in liulie anul trecut ,de 6 luni,cu surle si trambite de caraghiosul premier,de ce era ideja in revizie?Gogoasa minciunii s-a umflat prea de tot.O piesa se putea inlocui in cursul diminetii,aveau timp pentru decolarea de la ora 13,30 (parca).

    • Dora
      Minciuni. Minciuni si scuze penibile. Din pacate n-avem o presa curajoasa si serioasa de investigatii care ar putea cerceta si apoi demonta toate minciunile cu care suntem invadati zi de zi de guvernantii cu care ne-am procopsit din 2012.

      Intotdeauna ma bucur nespus cand apari 🙂

  10. mark,
    multumiri pentru aceste informatii.
    Si succes demersului PMP.Suna incurajator! 😆

  11. Buna ziua,

    Degeaba ne agitam noi cu Calafatu’…
    O sa vedeti ca rezultatul tragediei va fi o noua epurare a „basistilor” din serviciile secrete.

    • Foarte posibil. 👿
      update: atentie la ce se afirma despre STS (poveste veche, in fond si in plus cred ca e „firul” care va lega in stil tipic uslinos si accidentul aviatic de…Basescu)

    • Exact. La asta m-am gandit si eu. Probabil ca la Antene a si inceput a se acuza la greu „servicilii”. Totusi nu cred ca pot trece peste Maior, deci va depinde de el, daca vor fi epurari de „basisti”.
      Ori poate acuzand „servicilii” vor ajunge sa-l scoata tot pe Traian Basescu vinovat pentru tot ce s-a intamplat ieri. Nu m-ar mira. Ma mira doar prostia din dotare a celor care-i cred.

    • salut bill. Hai sa fiu din nou cinic:
      A. Stan Papusa de la … nu e vinovat. Va arata procedura scrisa si va fi exonerat. Din contra, daca nu ar fi respectat procedura ar fi fost acarul Paun
      B. La momentul 2008 cand s-a aprobat regulamentul NU existau smart-phone, asa ca procedura NU prevede preluarea coordonatelor GPS comunicate de dr.Zamfir.
      C. Imbecilitatea, lipsa de responsabilitate a sefilor politici au lasat procedurile asa cum erau.
      D. reprimarea initiativei operatorilor (Stan Papusa de mai sus) este lege acolo unde statul comanda. Iar reprimarea initiativei duce la lipsirea de discernamant si la inabusirea simtului de responsabilitate. Si iata-ne din nou in comunism: partidul stie tot si comanda tot.

  12. „Cele 5 persoane care au supravietuit accidentului aviatic din judetul Cluj sunt constiente si in stare stabila, sunt in continuare monitorizate si s-a intervenit chirurgical in cazul ranilor deschise, au anuntat marti dimineata reprezentantii Spitalului din Cluj Napoca unde au fost transportate victimele. Urmatoarea comunicare a reprezentantilor Spitalului din Cluj Napoca in legatura cu starea ranitilor va fi facuta la ora 15:00.”

  13. Bill

    De acord cu tine ….deja Nasicu’ zbiară pe blog cine-s vinovații…SRI

    Acum ,daca mai sunt nevoie de lămuriri

    Preşedintele Traian Băsescu a declarat, miercuri, că în România sunt două SMURD-uri – unul al statului şi unul privat, adică „o fundaţie care face ce vrea cu banii ei”, referindu-se la Serviciul de Urgenţe din Ministerul de Interne şi, respectiv, la fundaţia înfiinţată de Raed Arafat.

    http://www.mediafax.ro/social/basescu-sunt-doua-smurd-uri-in-romania-un-smurd-al-statului-si-unul-privat-o-fundatie-9141796

    Cei 2% către Smurd ,donati de cetateni ,nu se duc la Smurdul de la Stat ,ci către Fundatia lui Calafat ….vă place ,nu????

    Fundatie , care …..surprizăăăăă….are in consiliul director niște băieți varanisti..

    Dl. Dr. Raed ARAFAT, Presedintele Consiliului director
    Dl. General locotenent Vladimir SECARA, Vice-presedintele Consiliului director, Inspector General, Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
    Dl. Adrian DITA, Director Corporate Affairs, IRS Management Group
    Dl. Frank HAJDINJAK, Director General, E.ON România
    Dl. Emil HUREZEANU, Scriitor, publicist si reputat analist politic
    Dna. Mihaela RADULESCU, Realizatoare si moderatoare consacrata de emisiuni de radio si televiziune
    Dl. Alex SERBAN, Senior Partner, Serban & Musneci Associates
    Dl. Radu TUDOR, Editorialist, analist pe probleme militare „Jurnalul National”

    Si ca o completare….auditul este asigurat de  firma Evalex Financial Services, adica sotia domnului Dan Radu Rusanu …un liberal de frunte, mare mester in audit-uri.

    • Incredibil!

      Acum avem din nou ocazia sa observam cat de mult conteaza monopolul mediatic al USL. Vom observa cum discutia va fi despre porcii din servicii (mai ales STS, caruia i se vor plati politiele pentru vara lui 2012). Media „basista” (de fapt, cea neinregimentata prin consiliul director SMURD) va reactiona defensiv la acuzele vanturate in bucla de propaganda USL. Vom vedea cum acestia impun practic agenda si cum ii fac pana si pe adversari sa se raporteze doar la temele impuse de propaganda.

      • Acum ,eu sincer nu stiu care organe ale statului sunt implicate in astfel de accidente ….dar,logic ….Smurdul care a facut cursa ,cred ca e al Statului ,deci al Ministerului de Interne ….mă gandesc ca Stroe e cel mai in măsură să dea niște răspunsuri ….nu înțeleg de ce STS sau SRI …Monisterul de Interne ar trebui să aiba aparatura tehnica necesară in astfel de cazuri ….de localizare,GPS -uri la avioanele si elicopterele lor si toată tehnica adecvată….in fine ,o să mă documentez mai bine ….cu imbecilii astia mitomani care își pasează responsabilitatile trebuie să te documentezi ca un anchetator….

        • Avionul apartinea Scolii Superioare de Aviatie Civile (unul din cele doua aparate folosite in zborurile umanitare pt prelevari de organe) iar personalul medical NU era personal SMURD

          • Ok….atunci nu înțeleg ce atributii are Inspectoratul de stat pentru Situații de Urgență ???

            Cred ei trebuiau să ia primii masurile adecvate in astfel de situații

  14. Mih,
    si in timp ce niste oameni se luptau sa supravietuiasca,ajutandu-se reciproc in masura in care mai aveau putere s-o faca ,mitomanul premier se hlizea la B1 cu marile realizari uslamiste si dadea asigurari ca toti cei 7 sunt in viata.Au venit pe urma stirile contradictorii,ca intr-un balamuc general,de numai stiai pe cine sa crezi.Fapte adevarate impanate cu fantasmagorii,obicei perpetuat de la lovilutia din ’89.

  15. Servus.
    Sunt convins 99% ca accidentul se datoreaza erorii de pilotaj a lui Iovan, care nu s-a ridicat suficient din cauza cetii si s-a lovit de munte. Nu a fost nicio aterizare fortata.
    Mai departe se poate specula orice, inclusiv ca salvatorii s-au oprit la o cafea in drum spre interventie, asa cum erau gata sa spuna la B1,Sica Orban si colegul Badin.
    Cred ca deplasarea a fost planificata prost, incepand cu avionul, vremea, ruta si momentul plecarii.

    • Gino, salut!
      Eu nu mi-am propus sa discut conditiile si cauzele directe ale accidentului (probleme tehnice, eroare umana etc). Am semnalat aspecte secundare, care cred ca au importanta lor, sesizate si in articolele citate. Nu e vorba de speculatii.

      • Eu nu te critic, consider binevenita deschiderea subiectului.
        Astfel avem ocazia sa observam cat de pervertita este pozitia din care se priveste desfasurarea unor evenimente.
        Se uita sa se inceapa cu inceputul, zborul total defectuos.
        Pe mine inca ma intriga ceva: Iovan era oficial in misiunea asta, avea o calitate contractuala? Stiu ca se pensionase din aviatia civila.
        Asta nu am auzit nicaieri.
        Ce este acum la tv-uri mi se pare un delir.

        • Mi se pare normal sa privesti un eveniment din diferite puncte/unghiuri de vedere (daca asta inseamna „pozitie”). Unghiul nu perverteste decat in masura in care distorsionezi „imaginea”.
          Cand se intampla un accident sunt importante si aspectele secundare, nu doar cele directe. Cauza directa poate fi un zbor riscant (conditiile meteo) – dar au avut autorizarea efectuarii lui (n-am vazut o stire despre interzicere); sau o eroare umana (eu pot sa am o parere, dar nu imi pot permite sa afirm cu certitudine, oricat de convinsa as fi, ca asta e cauza sigura, cu atat mai putin unica, a accidentului). Concluziile categorice ar trebui sa apartina specialistilor si ar trebui formulate dupa o ancheta riguroasa.
          Aspectele secundare au si ele un rol foarte important, pt ca un asemenea eveniment este complex, exista si „factori de risc” pe care masuri ulterioare de preventie, de scadere a riscurilor, trebuie sa le ia in calcul.
          Am incercat sa completez si sa explic anteriorul meu comentariu (nu era o „riposta” la o eventuala critica).

    • gino, este IRELEVANT. Putea sa cada un avion de linie (se mai intampla) sau un avion militar. Problema este a coordonatelor. Precizia cu care Vodafone a determinat NU a fost nici schimbat si ascunsa de STS.
      Problema este IGNORAREA coordonatelor mai bune trimise de dr.Zamfir in favoarea celor de la Vodafone. De aici vine intarzierea, restul sunt palavre.

      • Salut.
        Este victoria tehnologiei asupra bunului simt.
        Sunt multe de spus dar vor ramane nespuse, pentru ca parca intelegem tot mai putin.
        Nu este irelevant, pilotul avea niste probleme, inclusiv notorietatea.
        De multe ori este preferabil un bun executant unui artist.

  16. Daca prin eforturi absolut normale ale autoritatilor (n-a fost cazul) ar fi fost salvati in urma accdientului de ieri cei 7 pasageri care se aflau in viata in urma prabusirii avionului, l-am fi vazut azi din zori pana-n noapte pe Ponta pe toate televizoarele iesind la declaratii din 5 in 5 minute. N-ar mai fi incaput nimeni de el pe televizoare.

    Dar pentru ca a fost un esec cap-coada tot ceea ce s-a intamplat ieri, canalia, viteaza ca toate canaliile, l-a delegat pe Oprea sa dea declaratii la presa (l-am vazut chiar si pe Dragnea cu declaratii). Jigodia iar a disparut. Mare lichea.

    Eu cred ca incep sa-l urasca mai toti colaboratorii lui uselisti. Imposibil sa nu vada si cei de pe langa el cat de jigodie este. Imposibil sa nu vada cum sunt lasati balta cand e naspa rau, punandu-i in situatii extrem de dificile, vezi fuga de Victoria Nuland, cand s-au facut de ras dand explicatii si mincinoase si rusinoase, mai ales Dragnea care ca Vice Premier nu stia unde este Premierul. Sa mori de ras daca n-ar fi fi de plans. Pentru ca nu era vorba de doi politicieni oarecare.
    Erau nr 1 si nr2 in Guvernului unei tari din CE la inceput de sec.XXI.

    Ce-o fi gresit Romania de a fost
    procopsita cu o asemenea lichea in functie de premier, nu stiu.

  17. Mihaela,
    subscriu! 😆
    Toti comentatorii pana acum au sesizat corect cele intamplate si sonsecintele in plan mediatic,de intoxicare si propaganda gen posturi felixiene.

  18. Nu am urmărit interviul de la B1, pentru că nu mai suport să-i văd mutra. Dacă ştia de accident şi nu a contramandat interviul, dă dovadă de un sadism, cinism cronic acut. Dacă nu ştia şi a aflat în timpul interviului, trebuia să plece imediat cum a aflat, fără nici o scuză sau justificare. A dovedit lumii întregi că are ceva probleme la masardă rămânînd până la epuizarea timpului afectat interviului.
    E trist să constatăm în asemenea împrejurări cât de înapoiaţi suntem faţă de restul lumii.

    IM MEMORIAM (pentru că timpul nu a mai avut răbdare) …

    • Eu cred ca a dovedit lumii intregi cat de nepotrivit este pentru postul pe care-l ocupa si ce blestem pe noi TOTI ROMANII sa-l avem premier.

    • Să nu uităm că IOVAN a sunat primul anunţând că s-au prăbuşit cu avionul. Era în discuţie cu turnul de control şi zicea ceva de 112 şi apoi nu s-a mai auzit nimic.

      IOVAN a murit cu zile. La fel şi studenta.

      • Nu stiu cine a telefonat primul dupa prabusire (am inteles ca unul dintre medici). Dar nu are asa mare importanta. Cel mai discutabil si grav aspect
        cred si eu ca ramane intervalul de timp inadmisibil de lung intre momentul prabusirii si cel in care acelor sapte oameni li s-a dat primul ajutor.

    • Ai perfecta dreptate pim5. Atitudinea lui m-a enervat la culme. El o dadea inainte cu maretele-i realizari,can a aparut braking news cu accidentul,continua sa ranjeasca triumfator si sa dea falsa stire ca toti 7 sunt in viata si echi[ajele de salvare isi fac exemplar meseari.Cine l-a informat,ar fi bine de stiut…..si atunci serviciul numit de el sa fie demis(ma rog purtatorul de cuvant)Daca e vorba de Stroe,Dusa,Oprea sa-i trimita la reciclare.Si sa-si intrebe pretinul Arafat de ce nu se implica in situatii dramatice?

  19. Gata, A3 a inceput canonada la STS. Brace yourselves!

  20. Mihaela,
    si eu ma bucur.Cand nu pot citi tot o fac selecatnd comenturile prietenilor mai vechi sau mai noi.Cand intervin si eu inseamna ca rabdarea/sau indignarea/ a ajuns la limita.

  21. In ciuda apelului telefonic, localizarea e relativ dificila daca in zona nu se poate face o triangulatie. Cica in zona exista semnal doar de la o retea de telefonie si acel semnal era de la o singura celula. Asa ca, au fost nevoiti sa scaneze intrega arie a celulei pentru a-i gasi si aria respectiva era destul de intinsa, cateva sute de kilometri patrati.
    Pacat ca nu au avut un smartphone cu GPS la dispozitie. Recent m-am ratacit in muntii Tiblesului pe un traseu nemarcat la lasarea intunericului si am reusit sa corectez greseala doar gratie semnalului de GPS. Altfel faceam noaptea de decembrie in padure!

    • bill, AU AVUT!!!! Dr.Zamfir le-a dat coordonatele GPS. De ce si de catre cine au fost IGNORATE?????

      • Salut!
        Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca salvatorii ar fi luat in serios anuntul lui Ponta din timpul interviului cu Puscalau, ca au fost gasiti ranitii si situatia e sub control. Unul din salvatori a declarat ca atunci cand au fost instiintati de lucrul asta(probabil de cei din sat cu care tineau legatura) era cat pe-aci sa se intoarca din drum. N-au facut-o si bine au facut ca nu l-au crezut pe Ponta. Cine stie daca ar mai fi fost in viata si ceilalti cinci din avion. Minciunile lui Ponta pot fi mortale din cate se vede.

  22. Inca un aspect: reporteri foarte slab pregatiti, total insuficient informati, superficiali etc
    Exemplu, azi:
    Reporter, incearca sa smulga un raspuns de la MI Stroe: „e normal sa se zboare cu aparate vechi…?”
    Stroe: „nu e treaba Ministerului de Interne”
    Replica pe care putea si trebuia s-o dea reporterul, dar „n-a avut-o” la el): „ba da, avionul de 1 mil euro, folosit de SMURD, e in patrimoniul MI”

    • Si daca ar fi stiut ce sa-i replice, tot nu l-ar fi pus in dificultate, Mih.

      Presa romaneasca pe langa faptul ca este submediocru instruita si intr-ale gazetariei si intr-ale limbii romane este LASA. Foarte LASA. Si nu vorbesc de presa de propaganda. Cea de propaganda este doar propaganda. Punct. Vorbesc de „echidistanti”.

      Intr-un cuvant presa romaneasca este total ineficienta pentru dreptul parcurs al unei societati.
      Cu o astfel de presa ca cea din Romania orice natiune ar intra in degringolada in care ne aflam azi. E drept si ca… NU orice natiune ar putea produce o asemenea presa, ca cea de la noi 😦

  23. Fragment din Ev Zilei.

    „Noi i-am găsit într-o oră şi jumătate fără GPS, fără nimic. Au venit după două ore după ce am ajuns noi acolo şi SMURD -ul. Au la ei casca din cap şi mănuşi. Nu au alte dotări. La unul, care a fost cu picioarele rupte, am tăiat două crengi de brad, i-am făcut targă și pe targa aia l-am dus până la salvare”, povestește Gheorghe Giurgiu.

    Bărbatul a mers în locul unde a bănuit că avionul s-a prăbușit, pe baza unor deducții logice. „Ne-am dus înspre Vârful Petreasa că noi suntem localnici şi ne-am dat seama că vârful este foarte înalt şi numai în partea aia se poate întâmpla. Am plecat cu încă doi săteni de-ai mei. Am tot strigat acolo sus pe munte, pe deal, strigând noi, după câteva căutări, i-am auzit şi pe ei strigând ajutor. Când ne-am dus acolo, domnișoara rezidentă era pe zăpadă şi domnul doctor îi făcea respirație şi a zis să îi facem şi noi. I-am făcut, dar din nefericire nu a mai scăpat. Tovarășii mei au plecat cu domnișoara mai în jos, la maşini, ca să vină cineva. Eu am rămas acolo cu răniții. Unul dintre ei avea picioarele rupte și era întins jos pe zăpadă. Mi-am dat jos geaca de pe mine și am pus-o sub el ca să nu stea pe zăpadă. Vă dați seama la 5 ore de stat în frig era înghețat”, a mai spus Giurgiu.

  24. „Noi detalii despre accidentul aviatic: Softurile pentru localizarea apelurilor 112 de la STS si pentru coordonarea sistemului de salvare de la Romatsa sunt furnizate de Teamnet, care a facut parte din grupul Asesoft al lui Sebastian Ghita. Seful Teamnet: In 5 secunde se localizeaza fiecare apel, diferenta intre viata si moarte se masoara in secunde(…)”

    http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-16450849-aplicatia-software-coordonare-misiunilor-cautare-salvare-ale-romtasa-fost-furnizata-2009-catre-teamnet-international.htm

    • Sebastian Ghita
      si azi noapte cretuleasca scrasnind perfect din dinti „dadea” rau in vinovatul STS si servicii. Cand colo…ce sa vezi…stapanul ei era vinovatul. Ca nu pot sa cred ca a avut baietelul ala, Bogdan Badiu, atata banet ca sa cumpere pachetul majoritar de actiuni de la Sebastian Ghita.

  25. dobitocul pe stroie”smurdul este pt. a salva oameni”
    nu pt. alte lucruri, asa a motivat ,dece smurdul nu a fost trimes

    CU SMURDUL , se incurcä in minciuni, unul spune nu era reparat,
    stroe spune ,nu era pt. asa ceva, altzii habar nu au.

    iar ALTRAHAT- CALAFAT, isi face interesele pe bani romanilor,
    se dovedeste un mincinos si un escroc afacerist- uslinos

    doamne ce simtz si achi are Presedintele:!!!!!!!!

    • Theo,
      Asa e! Coruptia si incompetenta, minciuna si nepasarea fata de oameni, iresponsabilitatea si aroganta caracterizeaza cel mai bine guvernarea USL.

      In privinta lui Basescu, m-am lamurit de multa vreme ca nu spune nimic fara temei.

  26. DUMNEZEU SÄ-L IERTE SI ODIHNEASCÄ PE IOVAN;
    nu este el de vinä, aparatele din avion erau vechi si nu arätau altitudinea exactä, asta este, victima zgarceniei, si acestor uslinosi
    iresponsabili.
    au dat bani pt. A LTRAHAT-CALAFAT, sä räsfetze un sträin ,si sä
    hotärascä dupä plac, soarta romanilor.
    asta sä vä fie invätzäminte.pe presedinte nu l-atzi crezut, asta e tot
    comunist:

    alungatzi dela guvernare HAITA ROSIE.

    guvernul PONTA MITOMANUL-O SÄ DISTRUGÄ ROMANIA.

  27. Eu ma duc la „Interviu cu un vampir” realizat de scriitoarea Anne Rice.
    Sentimentul meu detasat imi spune ca vampirii sunt mai umani decat diavolii de politicieni.
    Pe mai tarziu. 😆

    • Pe mai tarziu, Dora! 🙂

      • Ceea ce eu nu inteleg s-a tot vorbit de baliza,semnalizator. si ca acest avion nu era corect dotat.Insa din imagini ,desi era intuneric o lumina se vedea f.bine.
        Acum toti politrucii vor sa deturneze aflarea adevarului si stabilirea vinovatiei autoritatilor isi plaseaza responsabilitatea unii altora.Cu migala si multa tenacitate incearca sa conduca cercetarea spre SRI si servicii speciale ce nu au legatura cu astfel de situatii.

  28. TE SALUT CU DRAG , DORA

  29. Mih,

    eu sunt cum am spus ,profund indureratä.
    nu potzi sä scuzi indolentza si nesimtzirea.
    ce mä intereseazä ce spune CALAFAT, avionul ala ce costä i milion
    trebuia sä fie in stare functzionalä, nu au nici o scuzä.
    cä romanii acum isi plang de milä, este inceputul.
    jegäritura de avion cu care zbura IOVAN, era pt. aruncat,
    declaratzia dr. Zamfir, aratä cä un motor era mort, lui IOVAN
    I SE DATOREAZÄ VIATZA CELOR RÄMASI
    asa cä sä tacä mincinosii ce vin cu intrigi:

    • Cu siguranta Iovan (fie ca a gresit cu ceva anterior, sau nu) a facut tot posibilul sa puna avionul pe pamant si sa protejeze cat se putea vietile tuturor.

  30. pe escrocii USL, nu-i intereseazä decat politicä contra Bäsescu.
    doamne ce nenorocitzi sunt.

  31. Arafat ar trebui sa-si dea demisia. Dar nici un uslinos nu-si da demisia de rusine, ptr ca ei nu au asa ceva

  32. altrahat-calafat, face parte din haita rosie, este comunist
    panä nu pleacä piaza rea Ponta plagiatorul, cu haita rosie
    dela guvernare,romania o sä aibä numai nenorociri.

  33. Da` ce treaba aveau serviciile cu avionul ala? Carau spioni? Asta e culmea, gubiernul Ponta are grajdani si slugi cam in orice functie exista, dar responsabili sint: presedintia, serviciile, ONU, NATO, si martienii. Ca de obicei.

  34. Ha Ha, sper ca asta e o gluma,, de pe hotnews:”ROMATSA: Aeronava BN2 emitea un semnal de urgenta care trebuia decriptat la Moscova, ceea ce nu s-a intamplat „.
    Pai parca stiam ca Romania are ceva treaba cu NATO, dar de fapt sintem inca in tratatul de la Varsovia. Stati sa vedeti cind ne vor face chinezii mult trimbitatele centrale nucleare, o sa stam tot asa sa decripteze unii pe la Beijing pina cind pusca instalatia.

  35. Ponta trebuie sä-si dea demisia, dar golanul mizerabil,
    nu si-a dat-o cand a fost prins cu doctoratul FURAT

  36. „”În cazul pilotului Adrian Iovan, leziunile constatate de legişti sunt: fractură de femur, luxaţie dublă de genunchi, multiple fracturi costale. „Concluzia noastră este că dl. Iovan a murit în urma unui şoc traumatic combinat cu şoc hipotermic. Apreciem că a murit destul de repede de la momentul producerii accidentului, dar dacă se intervenea în maxim 60 de minute putea fi salvat”, spune un oficial al SML Alba.

    În cazul studentei Aurelia Ion, medicii legişti susţin că aceasta a suferit o fractură de coloană cervicală, fără afectarea măduvei spinării. „A murit în urma unui şoc hipotermic. A trăit până a ajuns la ambulanţă, dar a decedat din cauza frigului”, spune aceeaşi sursă.””

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/concluzie-socanta-a-legistilor-pilotul-adrian-iovan-si-studenta-de-la-medicina-au-murit-d-1078107.html#ixzz2r2lIVPl6
    EVZ.ro

  37. POATE SE VOR AFLA MAI MULTE
    cine stie ce au aranjat uslinosii cu putina,
    dar orce ar fi, „BÄSESCU ESTE DE VINÄ”
    NENOROCITZII USLINOSI NU-SI RECUNOS ESECURILE???
    UNA DUPÄ ALTA.

  38. Mih;
    AU FOST LÄSATZI SÄ MOARÄ

  39. MRU dixit foarte bine:

    Sunt negru de suparare: IGSU si altii cauta epava avionului si tu te lauzi ,zambind la B1, ca stii despre ce este vorba si ca ai habar unde se afla victimele. Atata cinism nu am mai intalnit!

    Ai habar ce inseamna un transplant? Stii ca se face contra timp? Ai habar cati lucreaza, medici si asistenti, ca pacientii, care spera in ultima sansa, sa primeasca un organ? Ai habar cat costa programele nationale de transplant si de ce trebuie sa le pastram viabile?

    Victore, stiu despre ce vorbesc! Nu asa se conduce o tara! Nu asa! As fi vrut sa te ridici din scaun si sa pleci din platou in momentul in care ai primit stirea. Mai ai suflet cumva?

    Doamne, iarta-l!

  40. Vreo citiva ani am dat si eu 2% catre SMURD privat, pina ce am aflat cine erau actionarii, cu mihaela radulescu in frunte….si alti generali importanti…

  41. De mai bine de un deceniu, PSD şi-a permis luxul de a se comporta într-o manieră josnică, bucurându-se, în acelaşi timp, de un minim suport şi de indiferenţa benefică a familiei politice din care face parte, Partidul Socialist European. Dar a pierdut acest sprijin săptămâna trecută, când Victor Ponta a fost mustrat, în mod public, de către Martin Schultz, preşedintele Parlamentului European, pentru limbajul folosit împotriva unui coleg de-al său, dintr-o tabără politică rivală .

    http://www.revista22.ro/articol.php?id=36888

    Camarazii europeni s-au săturat de Ponta de TOM Gallagher

  42. Salutare tuturor,
    Din discursul lui Calafat din data de 12.01.2012:
    „Eu nu vreau sa discut in contextul a cine a vorbit, ci vreau sa discut in contextul ideilor si al datelor care se dau. In primul rand, haideti sa clarificam un lucru: nimeni nu a zis niciodata ca mie mi-e frica ca privatizam SMURD-ul sau ambulanta. Nu aici este problema. A fost vorba ca asistenta medicala de urgenta publica va ajunge in mana sectorului comercial pe parcursul anilor, incet-incet.
    Asta este discutia de la care a pornit. Nimeni n-a zis ca legea asta privatizeaza SMURD-ul. Riscul pe care noi il vedeam, nu numai eu, suntem mai multi colegi, este diminuarea sectorului public in favoarea sectorului privat in acordarea asistentei de urgenta publice”
    Vreau si eu sa stiu ce mai zic acum doctorii care s-au opus acum 2 ani unei noi legi a sanatatii.
    N-ar fi de mirare ca si cei trei doctori salvati noaptea trecuta de niste particulari, sa fi fost alaturi in ianuarie 2012 cu adulatul Calafat.

    • In acelasi timp cand isi dadea demisia din MS pretinzand pe la emisiuni tv ca asa va putea „apara” mai bine SMURD-ul (despre care afirma ca este in enorm pericol) si spunand ca se va stabili la Tg Mures, d-ul Calafat isi asigura subalternii ca se va intoarce la MS, ca pleaca pentru 2-3 saptamani („mi-am luat bilet dus-intors” ar fi spus el, cu subinteles – relatare a unui martor „oculo-auricular” direct).

  43. Revin asupra intervalului de timp dintre momentul prabusirii (foarte apropiat de apelul la 112 facut de dr Zamfir) si acela la care victimele accidentului au primit primul ajutor medical: peste sase-sapte ore. Este ENORM!
    Mi se pare a fi aspectul cel mai grav al tragediei din Apuseni pentru ca dincolo de toate problemele legate de zborul propriu-zis, oamenii aceia au ajuns pe pamant VII !!! Si pentru ca scoate in evidenta deficiente mari de sistem, de responsabilitate si competenta.
    Ori pentru acest interval nejustificat de timp, care a dus la moartea a doi oameni, exista responsabili care TREBUIE SA RASPUNDA. Ei si nu tapii ispasitori (pe care adevaratii vinovati se vor grabi sa-i gaseasca si sa-i arate cu degetul).

    Articol RL:
    „Coşmarul din Apuseni: răniţi în accident, ucişi de frig”
    http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/reportaj/cosmarul-din-apuseni-raniti-in-accident-ucisi-de-frig-323669.html#top_articol

  44. Calafat a mintit!

    Grigore Filip, președintele director general al companiei Aerostar, a declarat în exclusivitate, marți, pentru AGERPRES, că avionul performant SMURD, de tip Piper PA-42 Cheyenne III, despre care secretarul de stat Raed Arafat afirma că nu a putut fi folosit în transportul echipei de transplant la Oradea deoarece se află în hangarul firmei băcăuane pentru că îi lipsește o piesă, „este doar hangarizat la Bacău”.

    http://www.revista22.ro/seful-aerostar-avionul-smurd-pentru-transplant-este-hangarizat-la-noi-nu-avem-obliga539ia-de-al-repara–36934.html

    • Asa si ? E sau nu defect? Cel citat citat de tine spune ca e defect :
      ,,”L-am primit fara nicio obligatie, nu am pretins nici macar o plata pentru hangarizare. Nu a fost adus pentru reparatii, deoarece Aerostar nu are specialisti pregatiti sa efectueze aceste operatii ori pe cele de mentenanta specifice unui asemenea aparat de zbor, ci numai pentru a sta la noi pana se va gasi piesa de schimb defecta. ”
      ww.hotnews.ro/stiri-esential-16458261-presedintele-aerostar-avionul-smurd-pentru-transplant-este-doar-hangarizat-noi-nu-avem-obligat

      • Deci unde e minciuna?

      • „Asa si?” – peste asta trec

        Cand cineva spune „la noi NU este pt reparatii”, vad ca tu intelegi ca afirma: „este defect” Ciudata … lodgica!

        Arafat: ” În acest moment, este în revizie la Aerostar Bacău pentru că îi lipseşte o piesă”

        Reprezentantul Aerostar Bacau a declarat ca avionul este DOAR hangarizat la Bacau. NU pt revizie, NU pt reparatii

        I-o fi scos d-ul Calafat o piesa dupa ce l-a hangarizat, sa nu zboare hotii cu el :mrgreen:

      • Arafat: „Avionul este la Aerostar pt revizie/reparatie”
        Aerostar: „Avionul NU este la noi pt revizie/reparatie”
        Eu zic ca Arafat minte.
        Tu zici ca Arafat nu minte.
        Nu mai are rost s-o lungim! 👿

  45. bunä,
    alt cinnic, un tzombi cretin.
    noi eram totzi intristatzi de acest nefericit eveniment,iar
    SRTOIE ” NU-MI PLACE CÄ S-A INTAMPLAT ASTA IN MANDATUL MEU”

    pe acest animal nu.l deranjazä tragedia, dar atentzie-
    il deranjazä cä este IN MANDATUL LUI:

    ESTE UN SINISTRU SI MIZERABIL ANIMAL

  46. CUM SÄ FIE ALTFEL MINISTRII??
    cand golanul mitoman de premier, in discutzia de 2 bani cu Puscaläu
    devia dela inportantza accidentului si BÄSESCU IL DERANJA, s-au
    a trantit iar o aghioasä , MRU o face pe EBA parlamentar E.

    la aceastä ordinarä aruncäturä, a intrat in aceias searä MRU, la
    Turcescu, si a spus ” MINTE” nu s-a discutat asa ceva.

  47. cred cä asta este metoda, chiar imediat MRU si altzii
    trebuie sä-l punä la punct pe golanul PONTA

    TOATÄ GUVERNAREA PONTA ESTEINCOMPETENTÄ SI GOLÄNEASCÄ

    REGIMUL PONTA ESTE UNUL SECURISTO-MAFIOTÄ

  48. ponta demite responsabili din esaloanele secunde ale MI (nici un cuvant despre Stroe) si ministerului transport., dar vrea demiterea sefului STS…

  49. vvp prezinta condoleante victimelor…

  50. Indolenta este la ea acasa in Romania.
    Un eveniment parca tras la indigo s-a petrecut la 23 decembrie 2006: Elicopterul EC 135 al SMURD Târgu Mureş, care avea la bord un pilot, un navigator şi un echipaj medical, în drum spre o intervenţie către Vatra Dornei, a aterizat forţat în Pasul Tihuţa, în judeţul Bistriţa-Năsăud. Accidentul s-a soldat cu rănirea celor patru persoane aflate la bordul elicopterului.
    Echipajul a fost gasit dupa sase ore de la prabusire, desi pilotul care era ranit a transmis in repetate randuri cu exactitate coordonatele locului.
    „Cautatorii” au pornit la drum fara harti. O lume a absurdului. Nu intamplator un Eugen Ionescu isi are originile pe plaiurile mioritice.
    Refuzam sa invatam dim greseli. Desi ne doare cand dam cu capul de grinda de sus in continuare nu ne aplecam, nu inaltam grinda si vom continua autoflagelare.
    Vor trece cele trei zile, cat dureaza orice minune romaneasca si noi vom juca dirindeaua tot pe loc, pe loc, pe loc…….
    Dupa accidentul din Pasul Tihuta intr-o tara a firescului tragedia de alaltaieri nu mai era posibila.

  51. deci tzombi STROIE NU ESTE DEMIS,
    dece ar fi, el este un iresponsabil ,cinic si mizerabil precum golanul Ponta. RUSINE SÄ VÄ FIE; GUVERN DE IRESPONSABILI SI CRETINI

    PONTA INSTAUREAZÄ REGIMUL CINICILOR IRESPONSABILI DE
    SECURISTI SI MAFIOTZI:

    JOST GUVERNUL IRESPONSABIL PONTA.

  52. cel dela STS, ii stä lui in cale, il vrea de mult schimbat

  53. MI are soft pt localizarea rapida a…infractorilor. Accidentatii din Apuseni nu erau infractori, deci softul NU a fost folosit (ca nu aveau autorizatie) 👿

  54. Chiar si numai pentru declaratiile iresponsabile si MINCINOASE pe care le-au facut in spatiul public, Stroe si Arafat TREBUIE sa PLECE din functiile guvernamentale pe care le detin.

  55. AUTORIZATZIE SE POATE LUA DACÄ CEREAU,

    nu are nimic cu seful STS, dar PONTA MITOMANUL
    a mai vrut sä-l schimbe, a sta in calea manipulärii
    regimului de hotzi PONTA.

    STROE ESTE VINOVAT CU ALTRAHAT-CALAFAT si ALIDOR-
    un escroc ce ii finantzeazä partidul

  56. dece nu spune de sistenul defect cumpärat dela ghitzä?????
    nici tangentzial nu se atinge.

    PONTA ESTI UN ESCROC;CINIC SI MIZERABIL!!!!!!!!!!!!!!!!!

  57. altrahat-calafat, este un mizerabil mincinos, ce isi face interesele
    un oportunist de stanga.
    avionul era in hangar, dar poate nici nu-i stricat.
    de ordinäriile comuniste sunt sätulä, nu-i cred.
    oricul Arafat-rahat este un mincinos incompetent, face afaceri pe sub masä cu diferitzi::::::::: – AVIOANE-MEDICAMENTE ;ETC.

  58. le stä in gat seful STS, nu poate gruparea infractzionalä PONTA,
    sä manipuleze in voie.

  59. pt. 2 oameni mortzi nevinovatzi din caiza guverärii incompetente ponta, NU IESE NIMENI IN STRADÄ?
    EI AU VRUT SÄ SALVEZE VIETZI; PRIN TÄCEREA VOASTRÄ

    CONDAMNATZI SI PE ALTZII LA MOARTE!!!!

  60. CE CAUTÄ JAVRA COMUNISTÄ LOAZA , LA COPAC???
    O JAVRÄ COMUNISTÄ!

    jivinele astea nu au ce cäuta aici

  61. Raportul cerut de guvern stabileste un vinovat (1) – ROMATSA
    DESI raportul nu stabileste nici o vina pt STS, vvp vrea sa solicite demiterea sefului STS si a catorva subalterni ai acestuia. (vezi HotNews)

  62. desigur vor cale liberä ; sä poatä gruparea teroristä Dragnea sä fure iar la alegeri

  63. PAIATZA CU OCHI DE PESTE MORT;
    IAR LATRÄ CA UN NESIMTZIT; FÄRÄ NOIMÄ SI SUBIECT:
    DOVADA CÄ PONTA, mitomanul si paiatza repetentä CÄCÄRÄU
    FAC PARTE DIN ACELAS GRUP INFRACTZIONAR.

  64. isi aduce palestinienii in romania, cu afaceri, burse etc.

  65. Este trist ca in fata unei drame pozitia vorbitorilor este tot in functie de interesele politice !

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s