Cod rosu de…vremuri rele

Anul 2014 va fi un an al „intemperiilor dezlantuite”. Doar e an electoral…

Si nu este un an electoral ca oricare. Este anul in care regimul USL vrea sa acapareze ceea ce i-a ramas de acaparat dupa puciul din 2012: justitia si prin asta sa poata rasufla usurat ca nimeni si nimic n-o sa mai puna in pericol „marele proiect”: schimbarea de regim care sa nu mai ingaduie „derapajele” de la democratia originala elaborata si pusa in practica de prima lovitura de stat, cea iliesciana, de la inceputul anilor ’90.
De nimic nu se tem mai mult „emanatii” si urmasii lor, decat de un stat de drept,
cu institutii functionale, de o justitie independenta si de o democratie autentica, sustinuta de cetateni (teoretic cel putin, ca practic…). Si de repetarea unui „episod” de tip Basescu.
Unul din „parametrii” codului rosu de vreme rea, pe langa „urgia” deja dezlantuita de USL si toti acolitii ei, este ineficienta, „moliciunea” constatata pana acum a opozitiei – o realitate. In afara de presedinte si o parte a justitiei, care rezista asaltului GIO si ostilitatii populatiei care se lasa manipulata ordinar de presa aservita acestuia, foarte putine, sau prea anemice alte puncte de sprijin exista in zona politica (in primul rand) sau a societatii romanesti. Iar ineficienta, adauga parametrul exasperarii.
Si totusi „paharul” sperantelor unora dintre noi, nu este cu totul gol.
CE FACEM ? Dam cu el de pamant ?
Dam de pamant cu cei de la care asteptam mult mai mult, pentru ca nu fac ceea ce consideram cu indreptatire ca ar trebui si ar fi responsabili sa faca ?
Ne lamentam ca totul e in zadar si aducem argumente istorice despre neputintele noastre de veacuri si despre la fel de vechile metehne ale romanilor ?
Nici pe mine nu ma multumeste ce vad in „arena”. Sunt suparata si ingrijorata ca aceia in care ar trebui sa-mi pun increderea si sperantele pentru maine parca n-au „muschi” si nici suficient curaj.
Dar nu am cum sa nu ma intreb: daca ii injur, daca dau cu „piatra” invectivelor, vor fi mai buni, vor face mai bine?
Cei care o fac, vartos chiar, pe ce mizeaza? Ca nu reusesc sa inteleg.
Vor sa coboare din tribune si sa devina luptatori in arena pentru ca stiu mai bine si se considera cu mult mai buni ?
Vor sa coboare macar pentru a-i imboldi pe „cacaciosi”, pe „piticii prosti”, pe „prostanaci”etc, pentru a-i zgaltai direct, nu improscand „flegme” de la distanta ? Au gasit si antrenat luptatori mai de soi, gata sa se implice, luand locul „mamelucilor” ?
Au descoperit o ALTERNATIVA mai buna ? Au intrezarit-o macar?
Eu nu reusesc sa vad asemenea intentii, nici asemenea evolutii, nici asemenea perspective. Si repet, nici „beneficiul” datului cu „piatra” si „flegma” verbala, nu mi se releva. Nici acum si intuiesc ca nici pe viitor…

Mih

82 responses to “Cod rosu de…vremuri rele

  1. un milion de felicitari pentru doamna L. Stanciu care a aminat procesul fenechiilor (fratii) pentru miine/28,01,2014….ca sa nu aiba scapare lichelele…

    sper ca miine vom afla ca fenechiu ajunge dupa gratii.

  2. Iată ce a declarat Mircea Opris (foto), presedintele Asociatiei Nationale a Salvatorilor Montani,

    “Raed Arafat pur si simplu nu ne inghite si vrea sa profite de accidentul din Muntii Apuseni pentru a subordona Salvamontul catre ISU.

    Dumnealui sustine ca foarte multe echipe din Salvamont isi doresc asta, sa intre sub mana lui Raed Arafat, dar noi stim doar ca Sibiul si Oradea isi doresc acestu lucru.

    Restul de pana la 56 de formatii se opun categoric. Nimeni din Salvamont nu vrea sa devenim subordonatii cuiva, ci parteneri.

    Am luptat atatia ani pentru a ne pastra independenta, nu stiu daca e cazul ca cineva sa ne dea lectii despre munte.

    Mi-e greu sa cred ca oamenii SMURD-ului, daca s-ar intampla un asemenea lucru total inutil, ar putea dobandi, in termen scurt, experienta de zona montana. Salvamontistii sunt antrenati special pentru asta, atat ca procedura, cat si din punct de vedere fizic, pe programe de studiu la standarde mondiale.

    Pentru domnul Arafat, toate acestea nu conteaza, el are mania sa dirijeze totul, iar noi trebuie sa credem ca fara el nu se poate face nimic.
    Fara Arafat nu se mai poate face nimic in tara asta ? Mi-e greu sa cred.”

    • Salutare tuturor,
      Skorpy,
      Dl. Marcel Opris sa multumeasca deontologilor de jurnalisti si intelectualilori de tot felul, care in urma incidentului din ianuarie 2012 dintre Pirat si Calafat, au creat acest monstru de erou national si l-au hulit pe presedintele Ro. Au preferat o forma fara fond.
      Acum au ceea ce si-au dorit.

      • @ion,
        bine ca nu au trecut mai mult de 2 ani cind ceata a inceput sa coboare de pe unii ochi
        🙂
        la altii va cobori peste un deceniu,
        😛

        • Skorpy,
          Eu m-am saturat sa aratam cu degetul spre oamenii ”simpli asistati social”, care pe 1 kg de zahar si un pui pun stampila de vot pe USL. Cand intr-o universitate de traditie din Timisoara, peste 90^% din cadrele didactice voteaza ”ca turbatii” lui Caragiale USL, pentru ca Funeriu ca ministru al Educatiei le-a pus in fata oglinda incompetentei, cand peste 80% din medicii Spitalului Judetean Timisoara voteaza un plagiator pe considerentul ”ca sa moara de ciuda Piratul”, ca sa nu mai vorbesc de procentul ridicat de judecatori/procurori aflati pe post fde ”bizoni” in acel decembrie fatidic, dam voie sa spun ca ”restul e tacere”.

          • da, eu ii vedeam si pe intelectuali….ioane
            🙂

            ati citit ca madam ridzi a primit 5 ani cu executare?
            saracaaaaaaaaaaa

          • Pentru Ritzi nu am mai dat vestea. Dupa cum au luat-o judecatorii din complet la ultimul termen creed ca stia si ea.
            Maine il vedem pe Fenechiu.

          • Ion,
            Astia 90% din medicii de la Judetean sint preparatorii de acu 20 de ani. Cam toata protipendata care nu lua secundariatul ajungea „preparator” iar azi cred ca unii sint sefi de sectie. Exceptiile sint putine. Se poate sa se fi „integrat” si aia. Mai toate posturile se dadeau pe bani, si asta a inceput imediat dupa Revolutie. Mi-aduc aminte de fiica unui benzinar din Lugoj care f repede a fost primita in sistem pe baza de bani f, f multi…

            Stiu ca la Bucuresti (unde am stat citiva ani ulterior) mi s-a parut adevarata meritocratie fata de TM. Nu intimplator Dragulescu vine de la TM, se intimpla sa-l fi cunoscut pe „taranistul” Dragulescu, ulterior devenit senator PSD-ist si maaare caracter, un fel de Ecaterina Andronescu a Medicinii, desi atunci credeam ca e ceva de capul lui, parea promitator..Putea sa dea alta turnura Medicinii TM, a beneficiat de credibilitate pe care ulterior a facut-o tandari.

            Cind am citit cum au luat tiganii cladiri centrale din TM m-am gindit la puterea banilor in soc postcomunista din orasul studentiei mele..

            Mai e mult pina departe, saracul Funeriu (ptr care am o mare admiratie..) are si sustinatori, dar printre dusmanii lui cei mai mari sint loazele cu pretentii, nu neaparat politrucii..

          • slabutz ion. La Politehnica Bucuresti 103% vopteaza USL, ba chiar risti postul daca nu urli de entuziasm.

          • Salut Cinic,
            Ai uitat cetatenii de nationalitate maghiara care voteaza cu UDMR-ul.

  3. draga mih,

    sa zicem ca ai dreptate,

    dar eu, personal, nu am vazut flegme verbale in copac, poate imi dai tu niste exemple.
    recunosc ca muzical mie nu mi-a placut cuvintul „mameluci”, dar asta nu inseamna ca nu a fost adevarat.

    toti sintem in aceeasi barca, insa de observat ca unii sint
    – niste parinti mai duri spre beneficiul odraslelor lor, ii pun la treaba, ii invata de mici ca viata este dura…
    alti parinti sint mai permisivi, lasa-i sa copilareasca inca putin, are toata viata inainte….sa nu-i criticam acum, sint prea cruzi, prea tineri…….

    cred ca aici este diferenta de abordare a unora sau altora din copac, ceea ce nu inseamna ca noi trebuie sa devenim inamici…nici pe departe….ci sa mergem cit mai multi sa tipam jos ponta simbata pe 1 februarie in PV…..si poate se va mobiliza si provincia,
    🙂

    • Skorpy,

      Mi-am spus parerea. Pe care mi-am format-o in ceva timp. Cu capul meu. Din ce am citit pe-aici. Atat. Poti „sa zici” ca am dreptate, pentru a dezvolta ulterior demonstratia prin care sa concluzionezi ca nu am. Ar fi mai simplu si mai ok sa spui direct: „eu am alta parere”. Nu o sa ripostez cu „n-ai dreptate!” 😀

      Eu nu ma consider parinte decat pentru juniorii mei. Si am fost si dura si foarte dura cand a fost cazul. Dar nu i-am jignit si nu i-am umilit niciodata. Si nu i-am descurajat.

  4. Eu de pilda sunt membru cu acte al PMP, asa ca nu sunt din aia care doar dau din gura facand pe superiorii.
    Asta nu inseamna insa ca nu vad si nu spun ceea ce e evident, oricat de neplacut ar fi.

  5. uite ca Turcescu citeste Copacul…

  6. Buna seara!
    ,,Dar nu am cum sa nu ma intreb: daca ii injur, daca dau cu “piatra” invectivelor, vor fi mai buni, vor face mai bine?”de la editor scriere 🙂
    Intreba-te si daca nu ai observat ce obraz gros au continua sa te intrebi in continuare.
    Votanti lor vor da cu ei de pamant.Votanti lor inca nu au sintit pe pielea lor efectul taxelor impuse si cand le va simti efectul se vor trezi cu furca in mana.
    Cei de drepata,chiaburii,sunt urati ca au bani si in viziunea lor trebuie sa le daiȘ fie ca șpaga, fie sa contribui cu tot profitul la bunastarea si propasirea lenei instituționalizate.
    Sa aveti o seara buna!

  7. Seara buna,

    Cristoa: „Gravida de la Robeasca la schimb cu Moarta din Apuseni!”

    • titlu gretos tipic pentru cristoiu care, cica, se da cinic….
      bleah…

      • skorpy,imi pare rau.Art.aparut la Nasul e chiar bun Daca-l citesti iti vei da seama ca de data aceasta Cristoiu a prins corect firul celor doua evenimente comparabile numai in masura in care era vorba de doua vieti.Una s-a stins din incompetenta si nepasare,cealalta salvata,prima aproape de nori,cealalta pe teren plat.

  8. STIMATÄ D-NÄ STANCIU;
    VÄ ROG; NU IERTATZI MAFIOTZI; NU VÄ LÄSATZI MANIPULATZI

  9. Cod rosu era, usl chefuia

  10. pe acest cotoi bätran, nu pot sä-l mai cred,
    a tras destul clopotele pt. mitoman:

  11. EU NU AM INTZELES:

    ROMANII SÄ NU PLEACÄ LA DRUM!!!!!!!

    DAR MII DE PSD-isti s-au adunat cu miile in locatzii, altzii au fost
    si la iasi, la cluj, etc EI AU ZBURAT?? ei au voie pe drumurile
    romaniei??

  12. Lucu_Mamelucu 🙂
    Au descoperit o ALTERNATIVA mai buna ? Au intrezarit-o macar?.. nu mi se releva. Nici acum si intuiesc ca nici pe viitor spune articolul lui @mih continand cele mai obscene poze aparute pana acum la copac.

    Bineinteles @mih, dar tu nu ai observat decat ….. mamelucilor !!! pus de @Viq cu litere gigant tocmai ca sa miste pietrele din loc.

    Daca recitesti poate vei observa (detaliez pentru tine) :
    Va tot mirati de ce vin multi protestatari la uniti salvam, si la noi nu vin.
    Pt ca au un subiect generos si unic si necontestabil de nimeni: : aparati ecologic Rosia Montana.

    Am sugerat partidelor un exact la fel si ingenios mod.
    Un singur subiect la care nimeni nu poate sa se opuna: Moartea Aureliei Ion
    Analistii partidelor vor putea sa explice mai bine spilul cu unicitatea subiectului. El singur generic ar aduce 15.000 de oameni la manifestatie odata pe saptamana
    Introducand sloganul direct cu Ponta chefuia pierdem 5000 de oameni dar raman 10.000. Este esential sa nu mai bagam alt mesaj pt ca in felul asta pierdem oameni nu castigam . – Vreti sa va plictisesc cu o postare mai explicativa? 🙂 Apoi despre avantajul procesiunii in loc de stat in gaura Antipa
    Deci @Mih. ceva e intrezarit .. dar nu ai observat decat….. pe lulu mamelulu 🙂
    Daca (prin absurd) eram Paulescu si descopeream insulina pe blogul Copacului sub semnatura TDS cred ca tot asa era …. 🙂

    In articolul trecut am vorbit despre bebelusul ce poate vota rational: adica clasa mijlocie viitoare inca in pampersi, poate vota de acum pentru noi daca bineinteles partidele observa asta. Tot o strategie out of the box.

    • Scenele-obscenele le-a adaugat acelasi Viq ce ti-a pus indemnul tau pe panoul de oroare !

      In urma initiativei de ieri, mi-am luat-o.
      Bag sama ca o iau si pentru cea de azi.

      Un principiu la care tin zice ca daca vezi ca ce faci este primit prost, primul pas destept e sa te opresti din actiunea cu pricina. Apoi, mai vezi…..

      Mih
      Tu esti autoarea materialului.
      Daca imaginile ti se par nepotrivite, scoate-le.
      Sau spune-mi sa le scot eu, dar in urmatoarele 20-30 de minute ca dupa aceea nu mai sunt prezent.

      • Viq,

        Lasa-le! Apartin unei alte „zone” si sugereaza alt gen de „violenta” verbala. Dar o parte din mesaj se potriveste si cu ce am scris eu.

      • Scuze ca ma bag si eu in discutie, dar imaginile acelea chiar sunt deranjante. Si nici nu le vad rostul aici. Copacenii sunt oameni pasnici si civilizati, eu asa-i stiu.

      • @Viq
        Ti-ai luat-o ? 🙂 Esti mimoza ? 🙂 Nici macar o mimoza nu s-ar plange de asta.
        In legatura cu datul inapoi eu merg asa: Daca am facut un sfert din drum .. pot sa ma intorc inapoi. Daca am trecut de jumatate apoi merg inainte chiar daca e iadul in fata.

        • Salut Last
          Spui ”Daca am facut un sfert din drum .. pot sa ma intorc inapoi. Daca am trecut de jumatate apoi merg inainte chiar daca e iadul in fata.”

          Kepler spune: ”Cu Venus retrograd in Capricorn in bratele lui Pluton, biletul calatoriei spre cer are inclus tot timpul si un mic popas in Infern.”

    • Cred ca lebada asta neagra a fost deja ratata. In weekendul urmator deja vor fi altele pe agenda. Mers la ski, Fene, noul cod penal, ultima declaratie din partea lui Base, runda a doua de cod rosu, STS, FMI etc.
      Weekendul care tocmai a trecut trebuia sa fie scanteia. Au ratat momentul, si probabil ca o sa le rateze si pe celelalte care sigur vor veni. PDL-istii sunt dati disparuti, iar ailalti sunt foarte fragili si amatori intr-ale politicii. Cam asa am fi si noi daca am lasa blogul si am face partid. Si e normal, pentru ca, spre deosebire de politruci, noi nu traim din politica. Daca ne uitam la ce-i in Ucraina sau la protestele din Turcia putem totusi sa gasim motive de optimism. Patrea rea e ca daca „ai nostri” nu vor reusi sa creasca si sa invete repede, probabil ca se vor ridica alte miscari antisistem. Si s-ar putea sa fie destul de periculoase. Daca pana acum lupta s-a dat intre oligarhia postcomunista si democratia liberala, s-ar putea ca pe fondul esecului garantat al oligarhiei victorioase in 2012 sa ne trezim cu nebunii lui Rogozanu si nebunii lui Puric luptandu-se printre ruinele tarii.

      • Bill,

        e terenul propice aberatiilor de tip „Primola” promovata de Nasul.
        Tot ce mai trebuie este putina suferinta reala a multimii dezorientate, ca alternativele rationale la USL practic nu exista in acest moment la nivelul perceptiei de masa.

    • Pai sa demisioneze si sa il puna pe roate. Asa cum e acum e destul de jalnic. Cei de la partid stau cu ochii atintiti spre TB ce mai face si ce mai spune si reactioneaza ori tarziu ori inadecvat. Daca vin consilierii poate se schimba trendul.
      Personal , dupa ce vor ajunge la 10% intentie de vot promit sa nu ii mai critic chiar daca vor da in gropi. Pe bune.

    • E naspa, if stirea e adevarata.

  13. Last,

    Pozele „cele mai obscene” nu sunt puse de mine. Cred ca este ideea lui Viq (mie mi se par socante, nu obscene).
    Parerea pe care mi-am exprimat-o (ca am voie, nu?) nu are legatura doar cu „mamelucii” de ieri, asa cum am spus deja.
    Mai mult nu comentez.

    • @mih
      preferam sa discuti despre topicurile importante nu despre cele periferice. Ieri a fost cum a fost. Ai creeat azi ditai subiectul. Apoi la ce am scris eu te referi la poze…. Deci nu ai observat ca noi aici pe copac mai scoatem si gandire abstracta, adica suntem si creativi. Nu ma refer numai la mine bineinteles.
      Dar …De aia nu are ursul coada pentru ca nu discutam topicurile importante ci ne inghiondim unul pe altul pentru rahaturi.

    • Si @mih (mie mi se par socante, nu obscene) e acelasi lucru Obscenitatea nu se rezuma la un fund gol. 🙂 ci poate fi in expresii de tipul profituri obscene, sau obscenitatea razboiului
      Deriva din Latinul obscaena (in afara scenei )
      wiki: a cognate of the Ancient Greek root skene, because some potentially offensive content, such as murder or sex, was depicted offstage in classical drama. The word can be used to indicate a strong moral repugnance, in expressions such as „obscene profits” or „the obscenity of war”.

  14. codul rosu a venit,si ponta a inebunit.

  15. f. bine, dacä vrea sä se inplice in alegeri, trebuie sä
    demisioneze : STIU EI CE FAC.

    • Au incercat pana acum de la distanta. Probabil ca au vazut ca echipa asa cum e la partid nu se misca multumitor. dupa cum vedem clar cu totii………………. si trebuie sa se implice personal.
      Cred ca daca vor veni 4 baieti pe care ii stiu eu… partidul va incepe sa duduie. Asta asteptam de la el

  16. ARAFAT- O JIGNIRE PT: MEDICII ROMANI
    ALTRAHAT ESTE UN OPORTUNIST COMUNIST:
    PROSTIILE RAPORTATE DE EL; PENIBILE SI PRIMITIVE

  17. Viq,

    Daca mai esti p-aici, o sa te rog sa scoti totusi pozele (eu nu stiu cum 😦 ) pentru ca inteleg ca deranjeaza…

  18. @ion,

    si,totusi, cine sint unitsalvam??
    cine sint?
    pe cine reprezinta?

  19. ASTA A FOST UN SLOGAN LA DEMO

    UNITZI SALVÄM:::::::::::::ROMANIA DE HAITA ROSIE

  20. NOAPTE BUNÄ

    sper ca dna.Stanciu- sä-mi facä maine un cadou
    nu e prea frumos ce spun, dar fene este un mafiot:

    • La multi ani D-na Theo
      Recomandarea lui Kepler pentru ziua de 28 ianuarie ”este aceea pentru a ne preocupa, nu doar de ceea ce genereaza suferinta, de lucrurile care ne intuneca mintea, care ne constrang emotiile sa pulseze intr-un spatiu intunecat sau ingust, ci si de rrezultatele ei. Schimbarea, oricat de mica ar fi, innobileaza sufletul si sublimeaza multe conjuncturi negative, rezervate acestei zile, care ar trebui pe viitor sa genereza fructe otravite.”

    • LA MULTI ANI,draga theo!
      😆 😆 😆

      Dumnezeu sa-ti dea tot binele din lume ,sanatate si fericire alaturi de cei dragi.

  21. ATUNCI , dacä vine dela pipi, este caca maca

  22. din pacate, nici lady Pippi Di, dar mai ales craciun, si nici macar cernea nu-mi inspira incredere….
    aproape deloc…..ei sint totusi emanatii ale USL-ului…

    dar altii ii vad altfel decit mine…

  23. multumesc, all, pentru raspuns,
    naspa, totusi,,,,,

    Theo,

    cred ca doamna Stanciu iti va face miine cadoul mult visat,
    de fapt se va face dreptate, nimic in plus!

  24. se pare STELELE, maine nu mä plac, nu am intzes nimic,
    doar cä nu este de bine:………….e prea sofistificat pt. mine

  25. NICI NU AM PRETENTZIA,
    eu vorbeam de mine, ultimii ani nu prea au fost drägutzi………..
    asa este jocul ( asa spunea fiul nostru cand era mic)

  26. @mih daca vrei sa stergi sau sa pui poze in postari, si nu astepti pana in weekend cand se elibereaza Viq :
    Intri acolo unde iti scrii postarea si
    Ca sa stergi o poza
    dai clic pe ea si apesi pe butonul delete sau pe cercul rosu din stanga sus

    Ca sa adaugi o poza
    vii cu mausul in text acolo unde vrei sa pui poza
    apesi pe (Add media)
    apoi pe (Upload files)
    apoi pe (select files) si iti apar fisierele din computerul tau
    selectezi fotografia din computerul tau
    Ea intra in (Media library) a Copacului
    Alegi in dreapta aliniamentul pozei (stanga, centru, dreapta, indiferent)
    marimea (mare, medie, mica )

    Apoi apesi „insert into the post
    Cand este insertat mai poti sa il mai editezi la fata locului apasand pe butonul din stanga sus la poza: edit
    Poti sa vezi cum arata in postare apasand pe butonul Preview din dreapta
    ….
    daca nu iti iese din prima repeti pana reusesti. Dupa aia vezi ca e chiar simplu 🙂

  27. Buna dimineata,
    Mih,nu stiu despre pozele „socante”sau „obscene” despre care vorbiti voi,de aceea perceptia mea despre topic contine un minuscul vid suficient ca sa devin defazata in a-l comenta.
    Totusi ,este absolut corect ceea ce sustii:”Ne lamentam ca totul e in zadar si aducem argumente istorice despre neputintele noastre de veacuri si despre la fel de vechile metehne ale romanilor ?”.
    Pai atunci,sa inchidem pravalia si sa tragem obloanele ca am dat faliment.Defetismul n-a folosit nimanui niciodata si nici abandonul unui crez care iti impune implicare si actiune continua.
    Nu vezi ce se intampla in lumea actorilor politici,in lumea jurnalismului si chiar a intelectualitatii de marca?Meciuri de orgolii,dueluri verbale „neacademice,insulte mai mult sau mai putin voalate, scorneli scabroase despre viata personala al potentialului/sau vadit/ concurent.Au existat intotdeauna asemenea comportamente,dar parca acum au devenit a doua natura a unei parti din societatea considerata de elita. N-o mai lungesc,as avea multe de spus,concret despre acest subiect.
    Clar ca noi copacenii pornisem pe un drum drept si trebuie sa-l continuam pentru a nu deveni si noi o eroare a naturii.
    Cu prietenie,Dora.

  28. La multi Ani, doamna Theo

    tot ce-ti doresti sa se implineasca,
    inclusiv fenechiu, varanul felix & haita sa ajunga dupa gratii
    🙂

  29. Cred ca sunteti de acord cu cele afirmate acum 800 de ani la Toledo.

    Pe o placa de ceramica, ce dateaza de acum 800 de ani si care a fost
    descoperita in Toledo, societatea era descrisa astfel :

    Saracul munceste,
    Bogatul il exploateaza,
    Militarul ii apara pe cei doi,
    Contribuabilul plateste pentru toti trei,
    Lenesul se odihneste pentru toti patru
    Betivul bea pentru toti cinci,
    Bancherul ii lasa fara bani pe toti sase,
    Avocatul ii minte pe toti sapte,
    –––- ii omoara pe toti opt
    Groparul ii ingroapa pe toti noua
    Politicianul traieste pe spinarea celor zece.

    Sa imi spuna si mie cineva daca lucrurile s-au schimbat asa de mult in
    ultimii 800 de ani!

    nu stiu daca intr-adevar a existat o asemenea placa de ceramica…

    😛

    • La Toledo probabil 🙂 lucrurile au ramas tot asa.
      Intr-o societate protestant-capitalista-romaneasca eu as inversa:

      Saracul se odihneste
      Bogatul munceste
      Politicianul il exploateaza pe contribuabil
      Avocatul intra in politica si il minte pe sarac

  30. Nu ,nu s-au schimbat metehnele comportamentale in fond ,s-au adaptat vremii si au devenit mai „stilati”in forma.

  31. Hoch, Hoch, Hoch, Theo! 🙂

  32. DANKE !
    MULTZUMESC FRUMOS!

    pt. tot, drägäläsenia voasträ, fidelitatea pt dreptate,si faptul cä mä acceptatzi asa cum sunt si pt. tot ce am invätzat dela fiecare din voi.

Lasă un răspuns

