Cu ce ne este dator Eugen Tomac ?

Mai jos, dau cateva lamuriri restante  inainte de a oferi un  tutorial pentru partidele  dreptei 🙂  sau  un tutorial  al nostru al celor ce suntem de dreapta si asteptam ceva de la aceste partide.

Noua  celor  de la Copac, Gradina de hartie a Norei, Politeia, Blogary , La coltul strazii,(voi face daca doriti o analiza istorica a blogurilor dreptei)  nu ne este foarte clar ce suntem: activisti de partid, suporteri ai unui partid,oameni de dreapta ce asteptam un partid,o entitate clara care putem negocia cu un partid, niste fraieri minoritari de dreapta si neiubiti de nimeni  nici de familie,  care asteptam dimineata sa mai conversam pe internet  ?

Problema activistilor din esalonul 2,3 al partidelor de dreapta exprimata de  Raymond Chandler prin personajul sau Philip Marlowe: (citat aproximativ ): Meseria de politist este extraordinara, altruista, formidabila.   Necazul este ca aceasta meserie este practicata de ……politisti.

Mamelucizarea din 2010 a  partidelor de dreapta.

Teoria jocurilor
In majoritatea jocurilor in politica sau in viata  cel ce are initiativa castiga. Statistic cel ce muta primul in sah (56-44%), Go, Tic-tac-toe,Connect 4  etc are mai multe sanse de castig.(In jocul de Go chiar,  celui ce muta al doilea i se da un bonus pentru echilibrarea sanselor )
Vedem cu tristete ca  partidele dreptei nu mai au initiativa  din 2010 incepand cu legile austeritatii. Suntem in 2014 si nu imi amintesc de nici o initiativa in care vreun partid de-al nostru  sa fie activ  iar  usl reactiv pana la capat.

Drama Aurei Ion putea fi un moment de castigare a initiativei si declansarea unui consens al tuturor fortelor de dreapta  si chiar un consens national  pe un subiect punctual.  Aceasta nu este valabil pentru ai nostri care asteapta din umbra sa se revolte populatia, sau ca Traian Basescu sa construiasca un   cuib la barza chioara.

Momentan cei ce asteapta si nu fac nimic motiveaza ca asteapta ca USL sa fie invins de economie si de iarna si sa isi dea demisia   sau  sa iasa nemultumitii in strada.

Doua  vesti proaste:
1  Asteptati degeaba baieti. USL  pastreaza avantajul.
Exemplul iernii.
USL pastreaza initiativa. Cum ?  Out of the box!  Declara la televiziuni ca e o iarna grea cu comandamente  dure, cu utilaje mergand in sir indian pe strazi (le-am vazut eu)  precum tancurile in Praga 68 fara sa faca nimic in afara de a se plimba, cu scoli si universitati inchise aiurea.  In final bizonul nu va spune ca a fost o iarna normala ci  va spune ca a fost o iarna grea in care USL, Oprescu, Arafat   s-au miscat bine  deci sunt buni de reales. (In timpul asta opozitia astepta ca Generalul Iarna sa ii bata pe USLasi singur)  Ne-au tras-o  usl la initiativa ?   Da !
2) Iese lumea in strada.Veste proasta. Lumea nu iese in strada !   
Va amintiti cand usl erau in opozitie si chemau sindicatele cu zeci de mii de manifestanti, si iesea totdeauna un fasss ?   Romanul nu iese dragi partide !  Daca va fi foame, bizonul  va rabda cum a rabdat pe vremea lui Ceasca… iar de iesit vom iesi tot noi cei ce avem  ce manca  🙂 Skorpy, lumiw, eu,   Nu este crazy ? Nu ati observat cine si cand a iesit in ultima suta de ani ? Ca la Timisoara a trebuit sa vina agenti FSB sa sparga geamuri ca sa iasa lumea sau agenti maghiari la Tokes in parohie ?

Cu ce  imi(ne) este dator Eugen Tomac ?

De ce imi este dator Tomac ?  Pentru ca s-a bagat in fata!
Daca te uiti pe o harta nu vezi un  no man’s  land.  Adica nu exista zone libere intre tari. Totul este ocupat ori de o tara,  ori de cealalata.
In economia de piata,  un magazin nou sau un produs nou  nu apare la cererea  clientilor.  Clientii nu cer produsul.  Exista un inteprinzator sau mai multi care vad oportunitatea  si ofera un produs ce crede el ca merge   consumatorilor din cartierul respectiv.

Nu eu l-am rugat pe MRU sau pe Tomac sau pe Neamtu    sa infiinteze un partid care sa ma reprezinte.
Ci ei vazand ca exista un public de dreapta, au infiintat partidele  si au venit la mine sa ma roage sa ma reprezinte.  Ati prins spilul ?
La un moment dat era doar PDL si  a aparut  Neamtu care avea un produs mai  bun decat  PDL.  Eu am decis atunci la sugestia lui TOG si Theophyle sa votez cu Neamtu.  A aparut MRU si i-a luat fata lui Neamtu  cu o oferta mai buna   si atunci eu am decis sa votez MRU.   Nu trece mult si apare PMP-garantat TB  care se baga in fata lui MRU  iar eu decid sa votez PMP.  Deci nu noi  suntem slugile lor ci ei  se ofera sa fie reprezentantii nostri.

Daca eu TDS alegator de dreapta si civic de dreapta am pretentii si  il critic pe Tomac o fac  pt ca Tomac s-a bagat in fata lui MRU care s-a bagat in fata lui Neamtu care s-a bagat in fata lui Boc (boc era presedinte atunci)  caci daca nu se baga in fata, eu ar fi trebuit sa il presez pe Boc, sau pe altul nu pe el. Dar asa….

Cine sunt eu Copacescu Tds  ?
Cred ca multi se vor recunoaste in mine  🙂
Sunt aici si aiurea multi care ne spun:  Daca nu iti place de cum se misca MRU fa-ti nene partid (exact ca mitocanul din tramvai care spune:  Daca nu iti place omul nespalat sau care te inghionteste  de ce nu mergi cucoana cu masina mica ?  🙂  )

Eu ca si multi ca voi nu sunt activist  de partid.
Sunt dispus sa ajut. In prima mea postare v-am dat documentele ce arata cum  m-am oferit lui MRU sa lucrez pro bono pt ei  3 ore pe zi timp de 6 luni minim  dar nu au avut nevoie de mine.
Am jobul meu pe care il iubesc,dar intrucat  ma simt dator pentru bunicii mei parintii mei si un frate care nu mai este (pentru ceilalti frati ai mei cat traiesc ei,  nu am nici o datorie)  sa fac ceva pt tara asta amarata.  De aceea nu vreau sa fiu activist caci nu am ratat atat in viata incat sa imi schimb jobul acum.

In tot ce zic eu aici si aiurea, cer celor ca mine sa puna presiune pe liderii dreptei (ei s-au bagat in fata sa ne serveasca  )si mai mult decat atat sa fie atenti cu ochii cat cepele pe activistii de partid din linia 2 si 3
Cine sunt activistii nostri din linia 2 si 3 ?
1) Activistii de partid sunt persoane care si-au lasat jobul sau sunt gata sa il lase pentru  politica.
Se spune ca sunt activisti de partid care nu iau salariu. Dar asta nu ii face mai putin  responsabili. Poate Elenina nu ia salariu, desi toti au fost la Costinesti la agapele  de partid. Iar  Elenina va putea viza postul de Ministru al Justitiei   deci nu o face chiar pe gratis  ca  Skorpy 90 zile in Piata Victoriei, care Skorpy este dintre noi, societatea civila de dreapta  care nu vrea sa fie ministrul Comertului Exterior desi ar fi mai indrituit decit altii precum  Elenina noastra.
2) Activistii, mai ales cei care au venit de la alte partide,  sunt persoane ce sunt interesate in ierarhie, in lupta pentru pozitii, ministerele viitoare, in a da la gioale prostilor  entuziasti ce vin fara interes personal. Ei formeaza un corp omogen.  Sunt ca si agentii de paza. Toti sunt la fel,  cu diferenta ca unii sunt la firma X iar altii sunt la firma Y
Asta este problema activistilor pe care noi societatea civila trebuie sa stam cu ochii in patru. Ei sunt politistii lui Chandler care trebuie sa faca meseria nobila si extraordinara de politist.

Nota 1:  La multi ani Theo

Nota 2:  Asta este parerea mea si temerea mea.  Va rog sa o comentati.  Sunt gata sa mi-o schimb  in urma sugestiilor voastre valabile.

Anunțuri

172 responses to “Cu ce ne este dator Eugen Tomac ?

  1. Opt consilieri prezidentiali intre care Lazaroiu si Funeriu si-au dat demisia si intra in PMP.

    • Perfect
      inseamna ca si ei, nu numai noi erau exasperati de ineficienta PMP, daca au decis sa plece cu 10 luni !!!! inainte de expirarea mandatului lui Traian Basescu de la Cotroceni (unde nu stateau degeaba) sa ajute mamelucii. Au decis ca este singura solutie !

  2. Noi da, suntem exasperati. Basescu NU actioneaza din exasperare. Cred ca acesta a fost planul: o echipa cu presedinte intermar care sa se ocupe de organizare si apoi intrat in forta la inceputul lui 2014.

    • Ba da @mih
      Toata tara a vazut ca PMP isi da cu stangul in dreptul si ca partidul lui Basescu are o septime din procentul lui Basescu el insusi. Suntem siguri ca Presedintele se astepta ca prof Preda si echipa sa se miste mai bine decat au facut-o. Planul de intrare in forta in 2014 prin renuntarea la 8 din consilierii lui (care sa fim sobri: aveau multe de facut la Cotroceni in duelul cu palatul Victoria ) este o solutie buna dar este o solutie de avarie. Tot raul spre bine: Funeriu, Sebi si ceilalti vor face ceeace asteptam cu totii.
      Cand @mark spunea ca totul este bine la PMP.. Traian se uita si spunea Ntzzzz….. Uite ca asa a fost !

    • Mih,
      sigur ca Base nu actioneaza din exasperare sau disperare,mai precis.Planul sau (B)de lupta in fruntea opozitiei la uslamisti a fost conceput din momentul caderii guvernului Ungureanu si a dezamagirilor cauzate de partidul sau de suflet PDL.Nu este usor sa realizezi planul uni nou partid si care sa devina functional la momentul oportun.
      Din pacate,din punctul meu de vedere,o hemoragie consistenta spre noul partid nu stiu daca va asigura necesarul unei constructii stegar in lupta cu haita ticalosilor care detin puterea in acest moment.

      Imboldul dat de noii consilieri prezidentiali,valorosi politicieni ,profesionisti de marca in profesiunile lor este remarcabil si de apreciat.Dar ce ne facem cu ceilalti la fel de valorosi dispersati care incotro.Si ei sunt de dreapta,adversari declarati ai democratilor originali propasiti la putere din grija lui Ilici,Nascase si amicii.Cu ei ce se va intampla?Vor fi in stare sa depaseasca orgoliile de lidershipi,sa se alature nucleului autentic democratic cu viziunea pe termen lung basesciana? Astept replica!!!

  3. Putem sa ne felicitam. Sebi se va uita de acum pe comunicatele PMP si nu va mai fi nevoie sa vina @viq sa le arate cum pot sa fie mai eficienti daca taie jumatate din text

    Va rog sa comentati subiectul referitor la cine suntem noi: copacenii, tds, mih, skorpi, mark raportat la :
    partide,
    activistii din randul 2.3
    si cui datoram noi mai mult …. dreptei sau unui partid sau altul ? De cine ne atasam sau de ce … ?
    E un subiect evitat si nediscutat. L-am lansat pt ca ma preocupa si … nici eu nu am raspuns complet la el

    • Sa inteleg ca eu si altii ca mine nu suntem copaceni?
      Ca nu facem parte din aceea care au intretinut copacul viu in decursul anilor?

      Ca nu ne incadram in categoria „talibanilor(numiti de Pontanac) care s-au angajat pana acum in lupta cu dihorii uslamisti?

  4. Salut din nou
    Last,
    Cine e Sebi”?
    De la Curtea Suprema:”Au luat 10 minute pauza, urmeaza 3 avocati, apoi ultimul cuvant. Relu studiaza deja, are fotografii, documente, doar el o sa mai vb 30 min”

  5. Cei 8 consilieri sunt;

    Gabriel Berca
    Adrian Radulescu
    Laurentiu-Sebastian Lazaroiu
    Virgil Paunescu
    Daniel-Petru Funeriu
    Maria Bitang (consilier de stat)
    Raluca Boboc (consilier de stat)
    Daniel-Andrei Moldoveanu (consilier de stat)
    (Rev.22)

    • Este perfect pt partid
      Sper ca Basescu sa se descurce cu ce i-a ramas. Cel putin a pastrat pe Cristi Diaconescu consilierul de politica externa si cel militar.
      Acum vom vedea schimbarea la fata. Peste doua luni va vedea si @mark ca tot ce lauda el pana acum nu era chiar asa nemaipomenit… si ce criticam noi ceilalti era un pic justificat.
      Cu ce ajuta Maria Bitang ?? Stie cineva 🙂 De ce a trecut-o la partid ? Va fi cu politicile de sport la partid ? Stie cineva la ce e buna in afara de gimnastica ? Raluca Boboc ? Daniel-Andrei Moldoveanu ?
      E interesant 🙂

      • nu ma introduce in procesul de intentie provenit prin subiect! ignora-ma

      • last,
        A.D Moldoveanu este cel mai vechi consilier prezidential,care si-a facut treaba acolo unde a fost.Despre cele doua doamne nu doresc sa ma pronunt,totusi sunt consilieri de stat pe probleme punctuale deloc de neglijat.

        De ce nu avea dreptate Mark?El si-a urmat optiune si probabil si instictul.Cred ca a avut mai mult curaj si incredere decat multi dintre noi,incluzandu-ma si pe mine.Eu am fost mereu reticienta la constructii noi in politica,nu si in viata de zi cu zi.E vremea sa-mi corectez ezitarile.

        Cristi Diaconescu este un tip aparte.Si-a depasit incertitudinile de politician socialist,impartasindu-le partial,si-a vazut de cariera lui de diplomat ,si a raspuns cu asta-i drumul meu la timp.

    • Pentru ce o fi minusul??? Ca lista e corecta, asa cum a aparut in presa…
      :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  6. Sebi este Sebastian Lazaroiu
    Ne intereseaza Relu cu Transformatorul, dar ne intereseaza si cum ne postam noi astia de la copac, ca societate civila in raport cu :
    victoriile pmp, fc, nr \
    infrangerile acestora
    ce vom face cand vor castiga puterea si se vor imbata de ea si vor trage tot pe cei ce muncesc incercand sa ii castige pe cei ce puturosesc
    Ma gandesc ca nu e suficient sa ajutam la dezvoltarea partidelor de dreapta ci si la dezvoltarea noastra personala ca societate de dreapta care sa lupte si contra abuzurilor stangii…. dar sa traga de urechi si pe veleitarii dreptei care odata ajunsi la putere procedeaza cam la indigo

  7. Maine, 29 ian., CAB se va pronunta în cazul apelului privind înregistrarea Partidului Mişcarea Populară, admisă de Tribunalul Bucureşti pe data de 16 septembrie 2013.

  8. Cineva are o opinie despre asta :
    Teoria jocurilor
    In majoritatea jocurilor in politica sau in viata cel ce are initiativa castiga. Statistic cel ce muta primul in sah (56-44%), Go, Tic-tac-toe,Connect 4 etc are mai multe sanse de castig.(In jocul de Go chiar, celui ce muta al doilea i se da un bonus pentru echilibrarea sanselor )
    Vedem cu tristete ca partidele dreptei nu mai au initiativa din 2010 incepand cu legile austeritatii. Suntem in 2014 si nu imi amintesc de nici o initiativa in care vreun partid de-al nostru sa fie activ iar usl reactiv pana la capat. ???

    • Kepler, care nu era cu teoria jocurilor ci cu ” “musica universalis”
      ne cere sa vedem ce model inedit dorim sa adaugam la tesatura vietii noastre. Astfel Luna Noua din 30 ianuarie ac. arata ca noi inspiratii pot veni catre noi schimbandu-ne viata, totul tine de atentie sau “fiti pe faza” si ascultati-va intuitia. Ea este cea care va schimba viata, este cea care aduce modelul nou . La vremuri noi, ganduri si modele noi.”

      • ion, 😆 😆 😆
        daca asa suna teoria cu”muzica universala” ma bag cu toata fiinta mea,ritmurile astrale mi-au fost mereu prietene si mi le-am insusit.

  9. Salutam toata lumea,
    1. Am dat lista consilierilor lui TB care vor demisiona in postul de dimineata.
    Vad ca Funeriu ar vrea sa fie parlamentar european. L-as fi vazut mai degraba ca seful PMP. El fiind un om cu experienta practica de dreapta. O sa vreau sa vad pe ce loc va fi pe lista. Ceva imi spune ca nu va fi pe primul loc. El va avea rolul sa atraga electoratul lui TB (cred eu).
    2. @topic
    Daca vezi ca intr-o lupta armatele sunt conduse de generali imberbi si lipsiti de carisma si fara experiente notabile in lupta, nu trebuie sa o spunem pentru ca ar demoraliza armata? Daca vezi ca strategia lor este proasta si perdanta asta inseamna sa taci pentru ca s-ar putea sa afle „dujmanii” ca „ai nostri” nu se pricep? Pai ei stiu deja…..

    • salut eugeni. Ma dresez direct tie si lui Mark, pentru ca stiti despre ce vorbesc [voi traind-o in prima persoana]:
      A. majoritatea covarsitoarea membrilor PMP NU AU FACUT pana acum politica
      B. putinii care au facut NU AU FOST proeminenti in alte partide
      C. cei cativa care au fost proeminenti nu depasesc UNA SUTA
      D. fara bani nu se poate face politica (indiferent de cantitatea de palavre ce se poate citi peste tot, scrise in general de cei care nu se pricep sau NU VOR sa se priceapa). Si nu vorbim de lefurile „activistilor” ci de utilitati, chirii, intretinere etc. Cine isi inchipuie ca din cotizatii se stang destui bani nu stie aritmetica.
      E. la „agapele” PMP fiecare si-a platit partea din buzunar propriu [exista si tarifele in cauza, dar rauvoitorii le ignora].

      PS. un calcul simplu, ce pleaca de la lauda ca PSD ar avea 600 000 membri cotizanti (?). Cat costa oare intretinerea a 46 filiale judetene, 3000 filiale comunale? dar 36 vicepresedinti cu al lor staff? departamente de analiza etc? Cat ar trebui sa fie cotizatia ca sa se stranga aceste MILIOANE de euro lunar? Si acum poate, POATE, intelegem de ce contractele de drumuri nu se executa, de ce in orice post gras sunt politruci etc. Cota parte substantiala intretine partidul. Ei bine, PMP nu are asa ceva asa ca Tomac ne datoreaza mult mai putin decat s-ar zice.

      • cinic,
        stiu care-i mecanismul strangerii de bani la partid si cand esti pe val ,se deschid si alte surse.Unul este actual,cu ocazia codurilor rosii de viscol si inzapetire.S-a dectretat starea de alerta si banii alocati zonelor afectate nu au limita de cheltuire.Nu e clar?
        Pentru partea noua din opozitie raman membrii voluntari su sponsorii voluntari.Nu se stie niciodata exact suma incasata si daca e folosita eficient.
        Vom vedea,cinic, 😆 cum se vor implica structurile pedeliste existente.

  10. Eu sunt un om ce lucrez toata ziua cu internetul in fata deci am timp sa intru pe bloguri si sa mai comentez. Comentez pentru ca ma simt de dreapta si pt ca am facut acel pariu in America acum 22 ani.

    Skorpy apare dimineata devreme si seara tarziu dupa ce se intoarce de la plantatie

    Theo(la multi ani ! are 72 si isi dedica mult timp propasirii romanilor pe care ii iubeste )

    Mih are si ea timp de dimineata pana seara si lupta pentru dreapta.

    Ce ne facem cand dreapta ne inseala asteptarile ?
    Personal am fost cu sampania in mana in noaptea in care a castigat Constantinescu alegerile, iar a doua zi am dat o masa la GOGOSARU cui a vrut sa vina … si au venit 40 de amici flamanzi.
    L-am iubit toti pe Neamtu…. apoi am mai pupat si alti broscoi care sa se transforme in printi.

    Nu este cazul sa ii sprijinim ?
    Dar sa ii sprijinim critic ?
    Si sa dezvoltam dreapta care sa ii accepte doar daca se tin de cuvant si nu neconditionat ?
    Pentru ca daca ne lasam oricum, ne seduc , ne abandoneaza cu burta la gura…. si ce am facut ?
    Nu sunt pesimist. Eu spun doar ce s-a mai intimplat.
    O iubire conditionata nu ar fi mai buna ?
    Ce parere aveti ?

    • last, 😆 😆 :lol:,
      m-am oprit la aceasta interventie a ta pt.ca imi place sintagma „dragoste conditionata,neconditionata”.
      Dupa mine singura dragoste neconditionata o primesti de la cainele tau,eventual pisica sau alt animalut indragit.
      Imi pare rau ca nu mi-ai citit o postare de acum ceva ani(cand eram cu adevarat activa la copac si in plenitudinea fortelor „i”si „f”) si care a suscitat interesul si a fost apreciata in mod deosebit.

      Asa ca,in oricare plan am privi lucrurile,interesul personal nu lipseste si intotdeauna exista o conditionare in iubire,ceea ce nu inseamna ca trebuie ab initio repudiata.

  11. Daca stanga ar fi guvernat mai cu talent, asa cum se intampla, din cand in cand, in multe tari cu traditii democratice consolidate,
    as fi inteles ca opozitia noastra de dreapta nu are culoar liber de zbor,
    ca ii este greu sa mute atentia electoratului de la stanga catre dreapta.
    Dar felul execrabil in care guvernul actual si Parlamentul majoritar uslamist isi fac treaba, le este mana cereasca celor din opozitie, e ca si cum ar ploua cu carnati-vorba lui Caragiale- iar ei nu ar avea decat sa-i manance.
    De asta mi-e mie ciuda.

  12. Bleen pe fb:
    „Teodor Baconschi
    ”Generatia pesedista mai noua – obsedata de „imagine” – a golit toata viata politica de continut.”
    Da nene, că ai noștri sînt plini de conținut peste tot.”

    PMP , (pererea mea), pentru moment actioneaza dezlanat , neunitar fara un fir (doamne iarta-ma 🙂 ) rosu in ceea ce fac si zic. Dau cate o declaratie de tipul : „jos ponta ” dar nu stim de ce „sus PMP”. Sper ca infuzia de specialisti sa structureze doctrinar partidul.

    As mai aduga ceva…..Ar fi un castig nemaipomenit daca MM si SV s-ar transfera la PMP.

  13. O noua transmisie din sala de judecata a Curtii Supreme:
    ”Vorbeste ultimul avocat, urmeaza DNA si apoi ultimul cuvant. Relu s -a cam plictisit, bea apa, sprijina boxa arestatilor, se intretine cu asistenta, e chiar draguta, asteapta sa spuna ce are pe suflet. Este vizibil obosit si emotionat”

  14. bunä seara,

    nu incepetzi sä facetzi caracterizäri negative, pesimiste,
    dece sä nu-i acreditäm si sä-i sustzinem. nu este posibil
    ca sä incepem cu presupuineri.
    cat priveste PRESEDINTELE BÄSESCU, stie el, toatä aceastä plecare
    este probabil bine stabilitä. o sä-si aläture presedintele persoanele
    de care are nevoie.

    eu l-as sfätuii sä lucreze cu studentzii care au venit din occident:
    c. Diaconescu, stie sä coordeneze tot:

  15. Salut copaceni,
    Salut Last,

    Sunt foarte multe intrebari si nu pot sa raspund din pacate sistematic. In orice caz apreciez f. mult initiativa ta, Last, si felul tau specific de a pune punctul pe i.
    Nu trebuie sa renuntam la sperante niciodata. Iar acum cu cei 8 consilieri ce o sa intareasca PMP cu atit mai putin.Ca sa sustin ideia ta cu un exemplu de ce prost a fost condus PMP pana acuma – eu am scris 3 sau 4 e-mail-uri sa intreb de BIC (din Germania nu se pot face transferuri numai cu IBAN, ci trebuie si neaparat si numarul de BIC) nu am primit nici un raspuns de la diferite adrese ale PMP (inclusiv din PMP Germania) timp de multe luni, de la infiintare pana acum- deci nici pentru bani nu se misca…. Imi pun sperante in cei 8 consilieri, insa imi pare rau daca Funeriu va fi ales un consilier european (desi si acolo ar face treaba buna) insa in Romania ar fi si mai adecvat prin actiunile lui consecventele lui fara compromisuri in anumite cazuri.
    Iubire conditionata – nu niciodata.
    Ce ne leaga pe blog? Simpatia pentru TB si pentru tot ce reperezinta el – lupta pentru o Romanie functionala, curata, puternica, demna, un anumit grad de cultura, de umanitate (ne intereseaza „vecinul”etc.
    As mai adauga total privat – pentru mine Copacul este o sursa de informare si de inspiratie, chit ca sunt de obicei numai un „voyeur” din cauza serviciului.

    • Anca_Gabriela
      Iti multumim pentru vorbele frumoase si pentru sprijin.
      Este foarte bine ca vor veni 8 consilieri (sunt cativa ca Bitang sau altii de care nu stiu de ce au fost transferati de la Cotroceni, dar ma rog Basescu stie mai bine). Necazul nostru a fost ca un an am sperat in Neamtu, un an apoi in MRU , un an apoi in PMP care au dezamagit si au tacut chitic.
      Si asta in timp ce Ponta a guvernat dezastruos
      Daca ar fi guvernat Boc, sau MRU la fel, de mult erau in iad. Ei bine Ponta a reusit, pt ca opozitia a fost in defensiva permanenta

      Cred ca Sebi Lazaroiu ii va aduce in ofensiva . Doamne ajuta !

    • Anca-Gabriela,
      ma bucur ca esti alaturi de noi.
      Ai simtit si de la distanta cine este politicianul cu viziune din aceasta tara si cine e luptatorul neobosit pentru democratie,stat de drept si dusman al coruptiei si coruptilor.
      Si nu e de mirare ca gandesti asa.Si fiica mea ,absolut afona in probleme politice) imi impartaseste opiniile si a fost primadata la vot alegandu-l pe Base.

  16. CE NESIMTZIRE ANTENELE; RTV si REALITATEA;

    SPRE RUSINEA LOR DÄ INGORMATZII MINCINOASE.

  17. ”Procurorul DNA cere respingerea recursurilor si a exceptiilor ridicate, ce a retinut instanta de fond a fost corect, au fost achizitii frauduloase, iar SISEE Electrica Moldova, ca sutoritate contractanta, a fost pagubita. Relu citeste Biblia pe tableta

  18. Lipsa initiativei vine si din lipsa unor canale de comunicare. Agenda e facuta nu de usele in sine, ci de televiziunile lui Felix si Ghita la care adaugam si media locala. Orice baba stie ce-i „mosia” Nana, dar habar nu are ce-i aia PMP/FC. Crede ca-i ceva din gama PVC, DDT, CFC.
    Veti spune: pai atunci hai sa ne promova pe net. Nici asta nu merge, pentru ca, pe net, fie avem de-a face cu de-ai nostri, gata convinsi, fie sunt scarbitii de la #unitisalvam care nu se prezinta la vot pana nu scot partid Nicusor Dan si/sau Dan Puric. Pe astia nu o sa-i atragem niciodata, sunt mai greu de adus la dreapta decat babele iliesciene! Au votat Base-PDL, dar a fost o „greseala” pe care nu o vor mai repeta niciodata. Garantez!
    O solutie pe termen mediu ar fi aparitia de partide agrare si regionale. Asta ar submina PSD-ul si ar putea mari clasa de mijloc. Dar rezultate in domeniul asta nu se pot vedea pana la Prezindentiale sau chiar pana in 2016.
    Pe termen scurt: demonstratii cat mai multe, pichetari, inlantuiri, luat exemplu de la organizatorii #unitisalvam, specularea lebedelor negre, izolarea blatistilor, revenirea BBC/DW/Vocea Americii/EuropaLibera intre canalele media din tara, ONG-uri finantate de „neocolonialisti”.

    Nu-i un joc in care, vai!, nu avem noi intiativa. E un joc in care o regula spune asa: „voi astia de dreapta jucati cu negrele ca sunteti raii!”
    Nu-i usor sa fi de dreapta, mai ales cand liderul minune si-a cheltuit resursele de popularitate. Base, pe cat a fost el de bun, ne-a orbit si amanat momentul in care lucrurile trebuiau transate. Probabil ca le-ar fi transat el cumva prin 2009-2010 daca nu venea criza si economia duduia.
    Prietenii nostri de la PMP/FC vor invata in ritmul in care sunt capabili sa invete. Nu-i putem pune noi pe turbo. Putem maxim sa le dam niste sugestii pe care ei le preiau sau nu, dar nu cred ca merita sa ne consideram intr-un contract cu ei. Daca vrei neaparat sa fii intr-un contract pe care aia nu vor sa-l semneze, asta e, poti sta acasa sau sa te reorientezi catre Nicusori Dani. Asta-i nivelul Opozitiei acuma, nu trebuie sa ne facem iluzii. Totusi, stam in toate privintele mai bine decat Ucraina, si, uite, la ei se poate. Si la noi se va putea poate chiar incepand de anul asta.

    Off off topic,
    Vad ca Last nu are doar minusari, ci si plusari: ia el 40 de minusuri, dar ia si 13 plusuri, adica dublu fata de ceilalti! E polarizant, carevasazica!

    • Billule de 3 zile ai analize chiar abstracte si chiar misto. Regionalele de care vorbesti chiar ar putea sa fie o solutie.
      Lebedele negre de care ai mai vorbit si
      Ucraina ca un precedent al Romaniei, tot asa cum a fost revolutia portocalie chiar sunt de luat in seama
      Felicitarile mele.

      • Plus , astia de dreapta sunt impinsi sa joace cum spui tu cu negrele. Dar trebuie naiba sa ia cumva initiativa sa bage albul in defensiva

        • Cand joc sah cu negrele am un stil foarte defensiv, DAR nu pasiv. In sah, cel putin, jocul pasiv e cel mai mare pericol. De exemplu, nu folosesc niciodata in deschidere apararea Philodor, care e extrem de pasiva, si folosesc ceva de genul Apararii Moderne sau diverse Indiane. Am avut meciuri epice cu bunicul, in care eu eram cantonat pe doar ultimele 3 linii de pe tabla, dar la prima inexactitate din partea lui, urma un contraatac foarte greu de oprit tocmai din cauza supraexitnderea si marimii terenului controlat.

    • salut bill. Teoriile moderne ale politicii intr-adevar vorbesc de partide regionale, care focalizeaza mai bine pe segmente de populatie [mai eficient decat „Romania sa fie bine si tot romanul sa prospere”]. CSU-CDU in Germania sunt deja un exemplu vechi si functional.
      In RO, Partidul National al lui Maniu [cu puternic suport al bisericii greco-catolice] a dominat Ardealul.
      Binevenit erste orice partid NON-USL.

  19. Salut, copăceni, la mulţi ani, Theo!

    Ziua lui Theo vine cu vesti bune ( sau, cel puţin, încurajatoare!)

    „COMUNICAT DE PRESĂ !

    Traian Băsescu va intra din nou în cursa electorală !
    Împreună pregătim lista candidatiilor Partidului Mişcarea Populară pentru Alegerile Europarlamentare. În fruntea echipei noastre ar putea fi Traian Băsescu.

    Partidului Mişcarea Populară”

    • Am ajuns atat de rau ?
      Isi da Traian Basescu demisia de la Cotroceni, ??? sa participe la europarlamentare ? Se organizeaza prezidentiale anticipate ? Am ajuns asa de rau ?
      Sau doar e o figura de stil care atunci cand spune „in fruntea noastra ar putea fi” Traian Basescu este ca atunci cand o scoatem pe bunica in balcon ca sa ne aduca pensia postasul ?

      • Mi-ai luat vorba din gura. Demisia lui ar fi un fel de control implicit al referendumului pentru constitutie. 🙂

        • Tu crezi ca USL-ul mai are timp de revizuirea Constitutiei?

        • Astept draga @eugeni sa apara la ora 18,30 si sa o spuna el. Anticipate la prezidentiale inseamna Kkarau si adio mru sau ponta. asa vad eu de aici din sectorul 3 dar maybe I am wrong.

          • @tds, nu am zis ca : „gata isi da demisia”. Ar fi stilul lui TB sa dea de lucru scenaristilor usl. 🙂 . Se face agenda media … Se va vorbi de PMP, se va specula pe marginea implicatiilor.

        • salut. Unii constitutionalisti spun ca orice presedinte care NU completeaza cele doua mandate poate candida din nou. Iar textul constitutional vorbeste de doua mandata nu de doua CANDIDATURI.
          Cred ca si pe la PSD exista temeri si asta ar explica de ce PSD torpileaza noua Constitutie: schimbarea Constitutiei in 1993 a permis lui Ilici sa mai candideze incaodata, pretextandu-se ca nu se „pune” precedentul mandat.

      • last 😆 si all 😆

        nu ma pot abtine sa nu rad in hohote la remarca ta cu „bunica in balcon ….”,comparand cu presupusa intentie a lui Base de a se afla in fruntea listei PMP la europarlamentare..

        Stirea data de nora contine mai mult ca sigur recunoasterea PMP ca partid. De aici incolo sunt speculatii atat de dragi stiristilor nostri.

        Daca ar fi asa,cum ramane cu hotararea presedintelui de a se lupta din functia prezidentiala cu („sistemul ticalosit” remember) pana in ultima zi,la ora 24 fix?

    • Ultimul comunicat de presa al MP este datat la 14 ianuarie 2014…
      ROG link sau trimitere la cele afirmate!

  20. Ultimul cuvant:”Relu Fenechiu, catre Livia stanciu: „un coleg din presa m – a incurajat , mi -a spus ca dumneavoastra niciodata nu achitati”. „Nu stiu daca mai apuc in libertate”.
    Pe considerente juridice insa isi face apararea mai bine ca Mateut, sau ce nu a facut mateut. E plin de regrete si vorbeste atotcunoscator in ale energiei”

  21. Buna seara, tuturor! 🙂

    Barbu Mateescu a atras atentia ca linia adoptata de gruparile care sunt in jurul presedintelui Traian Basescu nu este suficienta pentru asigurarea succesului unei orientari de dreapta si ca esecul acestora se poate explica prin inconsistenta mesajului.
    Copacenii sunt si ei divizati: unii observa, acuza chiar inconsistenta mesajului politicienilor de dreapta, altii nu sunt de aceeasi parere si ii contrazic cum se pricep.
    Sunt convinsa ca pana in 2016 majoritatea din coalitia de guvernare va dainui.
    Eu sper, la fel ca si presedintele Traian Basescu, ca urmatorul presedinte sa fie de dreapta.
    Datoria lui Eugen Tomac & comp. este sa dea consistenta mesajului lor si sa ne ajute sa dobandim un presedinte de dreapta.

    • fini, 😆
      asa credem si noi copacenii,cu toate ca exista pareri uneori divergente sa la granita lor.Sunt posibile devieri si inconsecvente in haosul politic general,din aceasta cauza e nevoie de o minte lucida care sa readuca ratacitii pe calea dreapta. Minte lucida avem in persoana presedintelui Basescu,care din pacate isi i9ncheie in iarna mandatul.Il astept pe continuatorul sau(nu inlocuitor ca acesta nu exista) care sa aduca un plus de energie si tinerete.

  22. Berca e bun la PMP
    Va fi un fel de Cozmanca al partidului.
    Va fi probabil cum este Pirpiliu la FC dar cu o prezenta mai buna mediatica.
    Chiar e bun Berca
    Nu stiu daca Funeriu plecat la Bruxelles e o mutare buna, Dar probabil ori el a cerut asta ori asa e jocul

    • Sigur ca e bun Berca:este categoric un liberal si mi-a fost mereu simpatic. Te rog,nu-l jigni comparandu-l cu Cosmanca.Ai si argumente care sa-ti sustina supozitia?

      Cat il priveste pe Funeriu,s-ar pierde acasa,in PE. ar avea un cuvant greu de spus.

      • Cozmanca a fost un organizator excelent care a organizat PSD in masinaria asta care este el acum. Aici nu e vorba despre cat de malefic e PSD ci cat de bun profesionist a fost Cozmanca ca tehnician al organizarii. Cozmanca a fost activist CC PCR. Daca era de-al nostru atunci ar fi fost minunat.

        O organizare foarte buna ii urez si lui Berca si am incredere in el. Acum ai priceput ca nu il jigneste nimeni pe Berca ?

  23. Relutu si-a scris concluziile pe tableta si citeste dupa tableta ideile principale, in mana stanga are fotografiile cu transformatoarele. Asta e inculpatul 2.0

    • Mai sunt azi sanse de pronuntare?
      Sau, avand in vedere ora, se vor pronunta in alta zi?
      Daca se pronunta dupa 1 Februarie, Fene intra pe noul cod?

      • Daca ii da sentinta dupa 1 febr. scapa usor ca va fi noul Cod in vigoare.
        Dar e posibil sa dea pronuntarea ante 1 febr avand in vedere ca ”Fene oprit de Livia stanciu, revoltata dupa ce a spus, a incheiat cu ”va rog sa incercati sa judecati corect, chiar daca nu da bine pt mcv”

  24. HAI LÄSÄM UN PIC RÄUTÄTZILE
    totzi consilierii presedintelui ,indiferent de unde au venit,
    si-au arätat loialitatea fatzä de presedinte si dreapta.
    nu criticatzi, läsatzi sä facä treabä, ….indiferent de unde vine.
    nu distrugetzi inainte sä clädeascä ceva.

    TOTZI MERITÄ RESPECT!!!

  25. last,

    dece vrei sä fii arici???

  26. OBRÄZNICIA LUI FENECHIU CU MCV-ul , m-ar fi enervat.

  27. fENE ESTE UN GOLAN PARVENIT:

  28. Curtea Suprema a amanat pronuntarea lui Relu Fenechiu pentru 30 ianuarie!!!

  29. bonsoir, bonsoir,
    foarte – foarte interesanta postare,
    mi se pare corecta, mai ales daca leg postarea lui @tds cu eliberarea din functie a celor 8 consilieri prezidentiali tot de azi….se pare, ca ne asteapta niste miscari surprinzatoare…

    cu ce ne este dator Eugen Tomac?
    Atit el, cit si PMP sint datori sa cistige……

    ma uit la B1TV si ………………….fac stop cardiac,
    ce plin de mafioti este la ASF,
    rude, curnostinte, bolsevici, comunsti, securisti, uslinosi..
    ceva de speriat!
    salarii astronomice!!!
    fond de salarii pe o luna – cca 1 milion euro…
    si ???
    tot USL va cistiga!!!
    horror!!!

  30. cel mai impecabil guvern…
    2 sotii urmarite penal,
    doamna bombonica dragnea,
    doamna laura chitoiu

    si inca nu si-au dat demisia domnii dragnea si chitoiu

  31. Ioan T Morar pe blog:

    “Avocatul Gheorghită Mateuț a sustinut ca Relu Fenechiu nu este vinovat si a respectat legislatia privind achiziţiile publice. El a arătat că sistemul energetic naţional era vechi, iar din acest motiv avea nevoie de transformatoare vechi, second hand. Avocatul a contestat raportul Garzii Financiare susținând că este o probă nelegală. ” Am citat de aici Sublinierea îmi aparţine. Am ţinut să consemnez acest exemplu despre cît de departe pot merge minţile avocaţilor români care apără marii infractori. Să spui cu seninătate aşa ceva înseamnă, totuşi, să crezi că absolut toată lumea din sală e proastă.  Dacă cineva ar fi întrebat de ce s-a plătit pentru acele transformatoare ca şi cînd ar fi fost noi, probabil că avocatul Mateuţ ar fi spus cu seninătate că “sistemul de achiziţii era nou, aşa că s-a plătit preţul de transformator nou”.

  32. IMI LIPSESTE FILADEL,

    eu mä simt bine, cand stiu ce este cu familia mea(COPACU)

    noapte bunä !

  33. Gabriel Berca
    Adrian Radulescu
    Laurentiu-Sebastian Lazaroiu
    Virgil Paunescu
    Daniel-Petru Funeriu
    Maria Bitang (consilier de stat)
    Raluca Boboc (consilier de stat)
    Daniel-Andrei Moldoveanu

    sa inteleg ca sint cei 7 pitici si printre ei si Alba ca Zapada?
    🙂

  34. @ion,

    Laurentiu-Sebastian Lazaroiu = AcZ?

  35. Funeriu se înscrie in PMP
    🙂

    • Dragut…Daca ar fi sa ma inscriu intr-un partid m-as inscrie in unul condus de cineva care sa fi facut ceva la viata lui..Funeriu a facut. N-o fi el sef de partid (nu inca..) dar are potential sa aduca oameni de calitate care sa faca ei insisi ceva.
      Eu il vad europarlamentar. Parca a mai fost. Iar de acolo, inapoi la Educatie, cind se va putea. „Monica Macovei” a educatiei…Nu stiu cum suna asta, dar cam asta reprezinta Funeriu, „fara bac”. Ii mai trebuie niste Morari si Papici in locuri esentiale la Politehnica, la Fac de Drept, la Carol Davila…Unii sint prin cele strainataturi, intre timp au cistigat niste management skills, altii sint acolo acasa, asteptind o oportunitate, trebuiesc doar gasiti..

      Visez frumos, stiu.. „Perseverenta inseamna increderea in vis”. Am citit asta undeva. Funeriu si Macovei sint exemple de perseverenta intr-un ocean de delasare…

      Ce sintem noi, la copac? Vreau sa cred ca sintem oameni care chiar credem in niste valori si carora chiar le pasa.

    • Fain! 🙂 🙂 🙂

  36. Sara bună,copaceni!!!

    Last ….acum vom vedea dacă a fost o tacticâ ,cum am povestit noi aici ,sau nu .. 🙂 🙂

  37. Nu stiu la ce tactici va asteptati voi, din partea Piratului, dar cel putin pentru televiziunile lui Ghita si Felix, plecarea celor 8 a fost bomba nucleara.

    • Poti da detalii @ion ?
      Eu nu am avut acces la ei orele astea….

      • Au inceput din nou sa-l atace pe Pirat cu comisia Nana, ”legatura lui cu Gazprom”, ca oricand se pot redeschide dosarele Flota, Alro, casa din Mihaileanu,
        Fata de cei 8 au inceput sa profereze jigniri de felul Funeriu cel fara de bacalaureat, Berca traseis venit din partidul lui Felix via PNL, de Moldoveanu ca este amic cu Opris si chiar cu legaturi de afaceri , Radulescu si-a incalcat atributiile din fisa postului cand s-a dus la registrul agricol Nana sa inregistreze pamntul, Pe Sebastian l-au facut voalat nebun

        • Merci @ion
          Ma gandesc ca daca Piratul a mutat 8 dintr-o data, cand putea sa tina in continuare macar 2-3 persoane, macar doamnele sa zicem, a facut-o ca sa se vada bine de tot. Sa fie un mesaj foarte clar pentru public!
          Ori daca latrinele s-au miscat rapid inseamna ca au primit exact in plex mutarea, iar masivitatea a contat 🙂

  38. Fini (21:23)

    Ai dreptate cand spui ca si copacenii sunt divizati. Cred ca sunt divizati doar intr-o oarecare masura, daca acceptam ca totusi sustinem cu totii aceleasi principii si valori, sau mai modest exprimat, ne cam dorim acelas lucru (aici e loc de dezvoltat). „Divizarea” (dpmv) are legatura mai degraba cu atitudinea si tonul pe care il folosim cand ne spunem parerile. Si ar trebui sa facem distinctia intre parere si certitudine. Si sa mai tinem cont si de contextul in care suntem. Pot sa fiu sigura ca nu sunt multumita de ce face X, personaj politic din tabara mea. Dar dincolo de nemultumirea ca X nu face exact ce cred eu ca ar trebui sa faca, ce astept eu sa faca la momentul h, nimic nu ma indreptateste (pe mine, @Mih) sa trag concluzia ca X e prost si mai ales s-o strig in gura mare. Sau sa fiu de acord cu cei care fac asta. Pe scena politica si mai ales in culisele ei, lucrurile nu au cum sa fie altfel decat mult mai complicate decat reusim sa vedem noi din „tribune”, oricat de atenti si fini observatori suntem, ne consideram, sau ne pretindem. Iar capacitatea de abstractizare cu care incercam sa deslusim realitatile momentului si pasii imediat urmatori pe care ii au de facut cei angrenati direct in jocul/batalia politica, are limitele ei, fie ca ne convine sau nu s-o recunoastem, pentru ca nu e suficienta pentru „certitudini”.
    De exemplu, daca eu sunt exasperata ca PMP nu misca asa cum gandesc eu ca ar trebui, sa afirm ca si Basescu si cei din jurul lui au facut miscarea cu cei opt consilieri fix din aceeasi exasperare si sa mai si iau asta drept confirmare a veridicitatii opiniilor mele (infailibile, da?) mi se pare cel putin hazardat, ca sa nu spun mai mult.

    In ce ma priveste, voi sustine PMP (sau alt partid/alianta/fuziune de partide) care are girul lui Basescu (punct de sprijin si incredere verificat) in batalia actuala cu USL. Neconditionat! Daca vor veni si voi mai apuca acele vremuri, intre un partid de centru dreapta (avem) si un partid autentic conservator de dreapta (n-avem) il voi sustine pe cel din urma. Conditionat.

    • Eu cred ca se exagereaza divizarea, Cred ca divizatii au plecat: Chinezu, loda
      Unitii ramasi au ca valori impreuna : Basescu , justitie, capitalism, anti rusism, pro occidentalism. In rest exista opinii.

      Personal mi se pare ca NRepublica dupa 3 ani, FC dupa 1,5 ani si PMP dupa aproape un an s-au miscat nejustificat de incet. si nu reprezinta decat un procent neglijabil de electorat. Criticile noastre si a arata unde gresesc au aparut dupa foarte mult timp – dupa aparitia NR si FC . La MP am vazut tarele de la NR si FC si le-am semnalat mai devreme,
      Este o mare rusine ca dupa 10 ani de presedentie Basescu, fortele de dreapta sa fie atat de nesemnificative si atat de timorate. Noi am dat solutii., si dam solutii. Ori nu intotdeauna asta e privit cu ochi buni.

    • Si eu si prietenii mei de pilda sprijinim neconditionat. PMP pentru ca TB l-a creat. si va fi vehicolul lui. Iar daca ar fi prezidentiale maine l-am vota pe MRU care are mai multe sanse. Da neconditionat !
      Dar noi nu il laudam si nu inchidem ochii la ce ni se pare noua ca nu este bun la PMP si vom spune ce gandim totdeauna.
      Nu suntem doar o flasneta care injura USL caci doar atat nu ajuta pe nimeni. Criticam usl, dar in cazul alor nostri venim cu solutii la probleme. si la metehne

    • Neata Mih! 🙂

      Eu m-am referit la receptarea diferita de catre copaceni a inconsistentei mesajului politicienilor de dreapta.
      In comentariul tau te referi de fapt la problema feedback-ului defectuos in comunicarea dintre copaceni.
      Cred ca ar fi bine sa citim despre „cum se da si cum se primeste feedback-ul”. Poate vom vedea unde gresim fiecare dintre noi.

      http://www.biziq.ro/blog/1004/cum-se-da-si-cum-se-primeste-feedback-ul/

  39. Un text interesant preluat de si de la ILD (chiar daca, personal, il vad pe vvp ca un exemplu prea grosier fata de „personajul” portretizat in articol – dar asta tine si de nivelul „publicului” si vulnerabilitatea acestuia la asemeneaq personaje, probabil)

    „Nu vă lăsaţi influenţaţi! Cum demascaţi un sociopat”

    http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/nu-va-lasati-influentati-cum-demascati-un-sociopat/

    • neata,
      se pare ca creste numarul celor care il vad pe borfasul ponta fie psihopat, fie sociopat….ceea ce imi confirma mie banuiala mai veche, prezentata si aici..

      acum de dimineata, l-am vazut la TV cum se mobiliza pentru viscol si facea referire la inceputul anului 2012, cind regimul Boc, vezi Doamne, i-a lasat pe oameni sa moara de frig, foame, etc….

      abject om este putin spus…….canalie!
      dar, se pare, ca prinde la public,
      chiar ieri un tinar de vreo 25 de ani zicea ce iarna grea avem…
      am incercat sa-l fac sa inteleaga ca este doar …..iarna, nimic in plus!

  40. Interesante si savuroase relatarile „live” ale lui @ion din sala in care s-a desfasurat ieri procesul lui Relu…
    Amanunte similare apar si intr-un articol din EvZ, de la costumul impecabil la care Relu a asortat o cravata mov, pana la „parintii bolnavi si copiii de crescut” invocati de inculpat in cuvantul final. Mare barbat, mare caracter, deh!

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/dosarul-transformatorul-lacrimi-rugaciuni-si-sfinti-armele-lui-fenechiu-la-ultimul-1079348.html#ixzz2rlbxzG3L
    EVZ.ro

    Si un cantecel la cafeaua de azi:

  41. cu relu?
    cu relutu?
    care relutu? pai, reeeelu fenechiu – ce s-a mai intimplat ieri?
    nu am gasit vreo stire concreta

  42. @tds,

    spui: Noi am dat solutii., si dam solutii. Ori nu intotdeauna asta e privit cu ochi buni.

    tot citindu-te pe tine, pe ceilalti de aici, rumegind spusele tale si ale celorlati, am dedus ca uneori NU faptul ca am dat solutii i-a deranjat pe unii copaceni si pe multi minusari, ci cum am dat solutii
    inteleg ca pentru multi a contat f. mult tonul…..chiar enorm de mult!

    si mai sint cei care contesta o idee, un sfat, o solutie numai si numai pentru ca vine de la x sau y!!!

    dar trece si asta, doar sintem in uniti_alaturi_de_Basescu, nu?
    🙂

    • Si solutiile deranjeaza, mai ales cand sunt revolutionare, si vin de la unul de langa noi 🙂 Si ele tipa ! si urla !

      • Eu am un target. Astept ca partidele de dreapta in afara de PDL-ul imprevizibil sa ajunga la un 20% intentie de vot in care PMP sa aiba un minim 10%
        Altfel nici nu ma mai uit la politica si trec pe Discovery
        Cand vor ajunge acolo nu le voi mai sugera propuneri. Vor fi baieti mari. Dar mai este din pacate pana atunci ! Nu stiu ce vom face cu doar 20% dar in perspectiva lui 2016 merita.
        Fug la aeroport ! 🙂

    • Nu am apucat sa vad acest comentariu pana am scris si postat mai jos. Cam coincid, nu? 🙂

    • De acord cu punctul tau de vedere!
      Nemultumirea,solutiile,propunerile exista.Abordarea publica presupune limite ale unei conduite anume,ca sa protejezi imaginea celui caruia i te adresezi…sau daca nu poti face asta exista contactul direct prin mail..

  43. Poate reusim sa facem un pas inainte daca se va intelege si accepta ca nu solutiile „nu sunt privite cu ochi buni” (si nici cei carora le apartin), ci felul in care sunt „asezonate” cu invective si un exces de suficienta. Solutiile sunt dovada ca aceia care le concep sunt preocupati de ceea ce se intampla, sunt o forma de implicare absolut necesara si foarte de apreciat.
    Si nici despre renuntarea la critici, sau evitarea lor cu orice pret nu este vorba, ci despre oportunitatea manierii si momentului in care le facem. Asta nu pentru a menaja pe cineva, pt a „mangaia pe crestet”, ci pentru a creste eficienta receptivitatii (cred ca e un aspect care merita avut in vedere) la critici. Si la solutii.

    • mih salut. In dreapta sunt oameni cu autoritate si responsabilitate, adica individualitate/personalitate. E normal sa nu mearga ca oile si sa evalueze IN DETALIU fiecare politician de pe dreapta. Pana aici e OK.
      Cum ajungem la numitorul comun? simplu: NON-USL e ok!!
      Restul disputelor dupa 2014 (dublu) si dupa 2016.!
      NE_AM UNIT ODATA cu boicotul de la lovitura de stat. SA NE MAI UNIM ODATA in vara si INCAODATA in toamna.
      Sa lasam carcotelile ca sa nu alegem iar cu portretul lui Ponta afisat la primarie (cum am facut in dec.2012).
      O sa trec peste respectul opiniei personale si voi replica deacum inainte prin: ” NU CARCOTI, caci USL asta asteapta”

  44. bunä,
    ce lipsä de atitudine, de bärbätzie,
    dupä ce faci escrocherii,furi,inseli, la proces, incepi cu scuze s-au minciuni, treci la insulte ; cä ar da decizii aspre pt. MCV; S-AU
    VORBESTI DE FAMILIE MARE PURADEI SI PLANGI:

    HALAL OAMENI DE STAT; CA SI NÄSTASE NISTE RIDICOLI :

  45. SKORPY,
    are f. multä dreptate, trebuie sä trecem peste anemozitätzi, sä ne abtzinem de la critici, si de dragul omului pt. care suntem totzi
    agätzatzi de copac,SÄ-L SUSTZINEM PE PRESEDINTE; CU TOT
    CE ARE DE GAND SÄ FACÄ,……….EL ESTE MAI INFORMAT CA NOI.

  46. in loc sä facä o comisie pt. accidentul din APUSENI,
    uslinosii o tzin langa cu intoxicäri, cu baliverne despre ce face presedintele.
    USL- sunt nenorocirea ROMANIEI:
    BANII II BAGÄ IN BUZUNAR PARTIDUL SI AMÄRATII DE MILITARI
    MUNCESC:::::::: CEA MAI MIZERABILÄ ESCROCHERIE:

  47. Daca nu ati vazut aseara (ca si mine) lui Moise Guran (semnalata in textul lui Cristoiu, semnalat la randul lui, de Sebastian Lazaroiu pe pag sa de face book)

    http://www.biziday.ro/2014/01/29/biziday-marti-28-ianuarie-2014/

  48. CRED CÄ AR TREBUII SÄ NE CONCENTRÄM PE CONDAMNATZII DIN PARLAMENT; PRECUM CHIUARIU SI ALTZII.
    care nu trebuie sä li se permitä sä facä noua constitutzie,
    nu se poate ca niste escroci sä hotäreascä legile tzärii.

    CHIURIU; ceilaltzi condamnatzi si penali, afarä din PARLAMENT.

  49. CHIUARIU, este un tip infantil, arogant si obraznic, genul asta de
    retardatzi , au fost crescutzi la umbra puscäriasului bonbo, chiar
    dacä se numesc liberali.CHIUARIU TREBUIE SÄ PLECE URGENT
    DIN PARLAMENT, dacä nu vrea ca PARLAMENTUL, sä aibä mai
    multzi condamnatzi si panali ca JILAVA.

  50. cine poate sä-l g#äseascä pe Filadel; ?
    HAI SÄ VEDEM UNDE ESTE:VREAU SÄ VINÄ ACASÄ

  51. last,:lol:
    eu sper ca esti sincer pana la capat ca, esti in cautarea celei mai bune cai pentru dreapta romaneasca atat de difuza si lipsita de viziune.
    Sincera sa fiu m-au impresionat dilemele si cautarile tale:”La un moment dat era doar PDL si a aparut Neamtu care avea un produs mai bun decat PDL. Eu am decis atunci la sugestia lui TOG si Theophyle sa votez cu Neamtu. A aparut MRU si i-a luat fata lui Neamtu cu o oferta mai buna si atunci eu am decis sa votez MRU. Nu trece mult si apare PMP-garantat TB care se baga in fata lui MRU iar eu decid sa votez PMP. Deci nu noi suntem slugile lor ci ei se ofera sa fie reprezentantii nostr.
    Da,asa este.Ne-am perindat de colo-colo gasind reprezentantii pe care-i gaseam oportuni. Dar nu uita,respectivii care au iesit in fata tot erau reprezentanti ai unor categorii de oameni care simteau ca sunt reprezentati. Nu crezi ca aici e o problema de falsa perceptie?. De lipsa de unificare a viziunilor si programelor fractiunilor dreptei? Or cat m-as stradui nu pot intelege de ce nu exista un modus vivendiintre promotorii aceleleiasi viziuni?. Aici ma impiedec eu.

    si aici ,ai cumva dreptate:”Daca eu TDS alegator de dreapta si civic de dreapta am pretentii si il critic pe Tomac o fac pt ca Tomac s-a bagat in fata lui MRU care s-a bagat in fata lui Neamtu care s-a bagat in fata lui Boc (boc era presedinte atunci) caci daca nu se baga in fata, eu ar fi trebuit sa il presez pe Boc, sau pe altul nu pe el. Dar asa… .Cand e vorba de Bocutul meu clujean sunt capabila de moarte de om.Daca toti potentialii lideri l-au faultat,devin dusmanii mei. Cu toate acestea vreau sa fiu pragmatica si sa vad ,iar si iar ,luminita din capatul tunelului.E un drum nebulos,dar fi convins ca va iesi la lumina.

    Noua miscare petrecuta azi la PMP imi da mari sperante(cu toate ca am fost reticenta in ultima vreme, eu Toma necredinciosul).Regasesc acolo oameni demisionati din functiile de consilieri prezidentiali pe care i-am apreciat mereu.

    Poate sa-mi spuna cineva de ceCristi Diaconescu fidelul fidelilor din echipa lui Base in timpul puciului din vara lui ‘012″ a ramas alaturi si acum de Base?. Nu vreau sa fiu din nou manipulata! 😆

  52. Partidul Mișcarea Populară își află astăzi soarta

    Curtea de Apel Bucureşti (CAB) se pronunţă, astăzi, în cazul apelului privind înregistrarea Partidului Mişcarea Populară, admisă de Tribunalul Bucureşti pe data de 16 septembrie 2013.

    CAB a amânat pe 22 ianuarie pronunţarea în acest dosar, după ce au respins pe 15 ianuarie cererea deputatului PNL Octavian Bot de amânare a judecării apelului pe motive medicale.

    Tribunalul Bucureşti a admis pe 16 septembrie 2013 înregistrarea Partidului Politic „Mişcarea Populară” în registrul Partidelor Politice aflat pe lângă grefa instanţei.

    Hotărârea a fost atacată cu apel de Alianţa PPE-DE, Octavian Bot, Partidul Democrat Liberal şi Asociaţia Celor Care au Luptat în Revoluţia din Decembrie 1989 „Phoenix” Constanţa.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/partidul-miscarea-populara-isi-afla-astazi-soarta-1079380.html#ixzz2rmb2BT4X

  53. Iertati-mki lungimea comentariului,eu sunt obisnuita sa spun tot dintr-o bucata. 😆

  54. o intrebare, CEATA REVOLUTZIONATILOR INCHIPUITZI, aia care laträ
    la lunä si stele, pe orce vreme, au participat la dezäpezire????
    S-AU DERBEDEII LÄTRÄTORI INTIND NUMAI MANA??????

  55. cu tot trecutul lui, eu am incredere in C DIACONESCU.

    OAMENII SE MAI SI TREZESC ;VÄD SI REALITATEA.

  56. am adaugat u k,sa fie oare de la kakarau?

  57. s-a trecut cu vederea, un lucru f. inportant,

    PC-CLOACA VARANULUI este acum in echipä cu PSD ,UNPR

    ASTA este DRAGOSTEA MARE A MITOMANULUI PT: ANTENE:

    PLAGIATORUL MITOMAN; SI-A LUAT IN PAT ESCROCUL SECURIST
    SE POTRIVESC; ACUM MAFIA TERORISTO-SECURISTÄ , este complectä

    „hai la lupta cea mare”

  58. Theo,draga mea! Cristi Diagonescu este un diplomat de cariera care si-a vazut mereu de drumul sau.Eu am fost printre putinii care s-au intrebat ce cauta acest polician in PSD?A avut,nu stiu daca mai are pareri doctrinar socialiste?,dar in niciun caz de sorginte comunist -iliesciene.De aceea s-a delimitat de pardidul pesedist in care a activat o vreme.

  59. Last

    Referitor la titlul articolului tău ,tu te adresezi de fapt lui TB ….. 🙂 :)….ai impresia ca Tomac face de capul lui ceva,fără să-l consulte pe
    Pirat ???

    Ipoteza pe care am discutat-o atunci ,in miez de noapte ,că dreapta aiurită si in defensivă ,nu se poate coaliza din cauza orgoliilor, este doar o strategie prinde contur …..au lăsat USL să se vadă cit de capabili sunt si de competenti si a iesit doar TB la atac,fiind cel mai vocal si in pozitia cea mai bună…..nici o televiziune nu-si permite să nu-i dea pe post declarațiile șefului statului . 😆 😆

    Dacă ,dreapta iesea la atac ,cum am fi vrut noi ,era circul de pe lume …așa ,USL neavând cu cine se certa ,toti cetățenii au vazut ce buni sunt ei la guvernare …..au jucat singuri pe stadion ,iar arbitru i-a fluierat cind au luat-o razna … 😆 😆

    • Asa cred si eu in privinta strategiei urmate de Basescu & PMP. Despre cetatenii care au vazut cate parale face guvernul vvp-USL, pot doar sa sper ca vor fi din ce in ce mai multi…Ar fi si spre binele lor viitor, la urma urmei…

      • Mih,Night
        Adaug
        membrii fondatori ai Miscarii populare au fost mai retinuti tocmai din cauza ca initiatorul,parintele spiritual al fundatiei este Presedintele..

        I s-ar fi imputat ca Fundatia Sa nu respecta pactul de coabitare..
        Fundati ar fi fost hartuita si facuta aschii inainte de a se naste un partid..

        Chiar si asa este contestata si blocata din toate partile..
        In plus…consider ca nu este putin lucru ce au putut face membrii fondatori..organizarea teritoriala a unei structuri corespunzatoare judetelor…cu bani de deplasare din propriul buzunar..,voluntariat si tot timpul liber folosit pentru o cauza.
        Si mai cred ca tot ce se face la aceasta fundatie urmeaza traiectorii si strategii ale initiatorului.(asa cum a presupus de la bun inceput night)
        Nerabdarea si graba nu aduce nici un cistig viitorului partid..care nici nu este INCA declarat oficial…

        Si mai spun ca NIMENI nu ia locul nimanui…Nu schimbi opinia si increderea ca pe izmene,in fiecare zi..

        • Care bani din buzunare ? Ai vazut in PV cei 500 din care 100 au venit cu canadiene super misto ale partidului, care ar fi fost mandrie pt C&A ? Cu autobuze din toata tara Olt suceava, pachet de mancare etc. cu membri care se uitau la ceas sa vada cat mai este pana pleaca
          Partidul cauta finantari externe nu merge pe petty cash de la membri. Tu nu ai citit darea de seama a partidului ? Simpozioanele cu liderii la Costinesti sunt gratis ? Hai sa fim sobri. Vrei sa incepem sa plangem ? Sunt multi bani acolo. Nici un partid nu are nici o sansa daca nu are bani, si astia nu vin din larghetea membrilor. Intreaba pe oricine, da search pe internet.

      • @Mih, Basescu construieste si stanga. Lipsa de caviar este o oportunitate.

    • @night
      Toate teoriile spun ca trebuie sa iei initiativa. Tu zici ca trebuie sa fim originali sa ne ascundem in paduri si sa atacam ca haiducii. Ma rog nu comentez. 🙂
      La modul asta: Cand estimezi ca va avea PMP 10% ? si cand 20% ? in primul trimestru ? adica la alegeri UE ? in iunie ? la prezidentiale ? Iar FC 7% iar Neamtu 5% ? cand

      • Stai linistit ,nu te grăbi ca fata mare la măritat …..vor avea si 10 si 20% …..e strategia Piratului in joc ,stie TB mai bine ca noi ….principal este ca USL să fie vizibil foarte mult ,să se vadă greselile foarte clar ,lumea va face o comparatie atunci între Boc si Plagiator si își vor dori singuri o dreaptă ….pana atunci vorbim vorbe …. 😀 😀

        • Nu ma grabesc de loc. Eu vizez 2020 si eventual 2016.
          Te-am intrebat pe tine, care zici ca dreapta se misca uns, ca un motor de Rolls. Cand estimezi tu ca PMP va avea 10% si 20% si cand dreapta unita fara PDL-ul lui bleaga va avea un amarat de 20% ? In iunie 2014 ? in martie 2014 in 2015 ? Functie de asta putem discuta in cunostinta de cauza. Iar fetele mari te mint daca iti spun ca u se grabesc la maritat ,

        • Sorry, dar suna a gandire magica. Asta cu planul genial a la Base’ e deja prea mult. Pai daca avea asa planuri geniale mai era „nevoit” sa-l puna Premier pe sociopat in Aprilie 2012?
          Acuma pana si blatul lui Blaga ajunge intregrat Marelui Plan??? Mai era nevoie de „Adio PDL”, de gluma proasta cu ARD-ul in care s-au unit cu totii dupa ce l-au trantit pe MRU?!?
          C’mon man!

  60. DORA ;
    cÄCÄRÄU – este demult in hazna, prostul este dus de manä ca orbii de ministrii lui, vandutzi PSD-ului

  61. dela referendum, decand s-a intors presedintele la cotroceni,

    aceastä echipä de consilieri, a fost cea mai puternicä si competentä
    nu a iesit cu zvonuri, barfe cum iera pe vremea sotzilor SÄFTOIU
    TRÄDÄTORI AMANDOIU; ca si altzii:

  62. dacä Cäcäräu nu scoate cadavrele in putrefactzie precum
    CHIUARIU;ROSCA;VOSGANIAN; din parlament si nu-l schimbä pe
    Chitzoiu, CÄCÄRÄU, nu inträ nici in primul tur:

  63. theo,sigur ca vrerea mitomanului era sa-si asigure o majoritate din orice parte ar veni ,inclusiv din partea securistilor dovediti.Ma mir ca,liberalul atotstiutor CACAROU n-a sesizat miscarea.

    El s-a delimitat de PC si Felix din motive electorale,sperand sa-si recastige copiii ratacinti din bazinul sau de sustinatori.Aici intervine intrebarea legitima:cati il mai cred?

  64. night,
    eu iau de buna declaratia lui last ca e basist.Ca e dezorientat in privinta colaboratorilor…. e alegerea lui.Probabil,in acest sens se inseala ,nu vede „copacul viu din desimea padurii.

    • Dora

      Pai ,n-a zis nimeni că Last nu e băsist …din contră ….mie îmi place să mă contrez cu el ,îmi place si ce scrie ….e doar mai dur decît alți basiști 😀 😀

  65. Reamintesc declaratia sefului SMURD Bihor, cum ca Aura Ion si Iovan nu ar fi putut supravietui mai mult de 1/2 – 1 ora. ( 👿 👿 👿 )
    Iata ce spune unul dintre cei care au scapat atunci cu viata:

    „Medicul Sorin Ianceu din Oradea, unul dintre supravieţuitorii accidentului din Apuseni, afirmă că tânăra decedată, Aurelia Ion, a fost conştientă cinci ore după prăbuşirea avionului.” (RL)

  66. SPERIETOAREA DE CIORI, GRAPINII CRETINII, – ptovincialä
    analfabetä si primitivä, vrea la Bruxelles, vai de soarta romaniei
    sä fie reprezentatä de läiatzä:

  67. „Exista o prevedere care va intra in vigoare in noul Cod de Procedura Penala si care ne cere sa fie inceputa urmarirea penala inainte sa putem obtine autorizatie de interceptare. Practic, noi trebuie sa il chemam imediat pe cel cercetat si sa ii prezentam invinuirile. Va dati seama ca, ulterior, interceptarea devine inutila”, a explicat Kovesi, potrivit Mediafax.

    cine mai exact a introdus aceasta prevedere? Ca Ponta zice ca tot acest cod e a lui Boc.

    • Tertipuri marca ponta/USL
      vvp trunchiaza adevarul, adica MINTE. Ca de obicei. Cu nerusinare.
      Nu guvernul Boc are raspunderea punerii in aplicare a NCP si NCPP.

      „Comisia Parlamentară care a dezbătut, amendat şi apoi trimis spre vot în plenul Camerei, noul cod a fost condusă de Victor Ponta.”

      Despre NCPP, poate fi intrebat Predoiu (el a condus echipa care l-a scris in 2009). Eu am inteles din articolul de mai jos, ca a fost o „eroare de redactare” – zice Predoiu, ca s-ar fi facut modificarile in sensul celor cerute de DNA, dar in parlament s-a revenit la forma initiala)
      Dar oricum, vvp vorbeste vorbe, pt ca NU Boc si NU guvernul Boc are responsabilitatea punerii lui in aplicare. NIMENI nu l-a oprit pe vvp sa corecteze ce ar fi fost de corectat, sa imbunatateasca ce ar fi fost de imbunatatit. Ceea ce evident vvp nu a intentionat sa faca, nu a facut si probabil ca nu va face nici in al doispelea ceas

      „(…)Ministerul Justiţiei are astăzi termen-limită pentru dezamorsarea bombelor din noul Cod penal”

      http://www.gandul.info/stiri/ziua-in-care-politicienii-nu-vor-mai-pica-pe-interceptari-ministerul-justitiei-are-astazi-termen-limita-pentru-dezamorsarea-bombelor-din-noul-cod-penal-11978690

  68. ERATÄ-PROVINCIALÄ

    nu am nimic cu provincialii, cu parvenitzii cretini ca GRAPINII.

  69. Ponta este bolnav, este un retardat mincinos:

  70. AM O INTREBARE,

    MAGISTRATZII NU-SI DAU SEAMA; CÄ ESCROCII CA IN TRANSFERURI; MIMEAZÄ BOLI PE RAND; LIPSÄ DE AVOCATZI
    S-AU LUNÄ PLINÄ: dece se lasä manipulatzi?????

  71. ca exemplu de bun simtz,
    daciana ;oaia cu ochi de bou si adina ; purcica de basna,
    nu ar trebuii sä fie pe listä ,pt. EP

    dar cu bunul simtz stau prost uslinosii:

  72. un comentariu de la prietena mea din Germania(o alta Theo
    Oriana

    M-a apucat o profunda greata la citirea unui articol in care se scrie ca cei trei salvatori ai victimelor accidentului aviatic ar fi primit de la becali suma de 5000 € fiecare.

    din alte surse aud ca cei trei dar si familia indoliata a tinerei fac act prezenta pe la posturile varanului, cele care au confiscat efectiv drama, transformand-o in subiect de presa de casa
    si acolo cei trei ar fi fost rasplatiti cu cate 1000 de €

    mi se ridica stomacul la gat…nu as fi acceptat bani murdari ptr nimic in lume
    daca as fi fost sarac lipit pamantului si eu si copiii mei am fi mancat doar pesmeti cu apa

    este unul dintre motivele care au dus la mocirla nationala in care se scalda poporul roman
    cu bani murdari au manjit tot ce inseamna valoare umana…demnitate, morala, respect, onestitate
    au transformat tara intr-un bordel, prostitutie prestata la nivel national…au facut partas poporul la ticalosiile si nemerniciile lor
    au invatat oamenii sa stea cu mana-ntinsa pana cand imbuibatii natiunii se indura sa le arunce cate ceva ca unor animale
    sau sa se calce in picioare ptr o fasole sau o sarma…

    mi-e sila de nu mai pot

  73. MARK;

    PRIETENA TA ARE DREPTATE.

    asta nu stiu o parte din romani,principii, mandrie, umilintzä
    sä te lasi cumpärat, este cauza care a dus la aceastä
    mizerabilä guvernare, s-au vandut ,si-au vandut tzara, pe posturi,
    bani,sarmale si bere.

    O RUSINE MONUMENTALÄ; ROMANII AU DECÄZUT MORAL:

  74. 5 ore s-a chinuit AURA, i-au inghetzat lacrimele asteptand.

    timp in care premierul era la TV, tratorie, paranghelie.

    PRIMUL CARE TREBUIE TRAS LA RÄSPUNDERE , ESTE PREMIERUL

  75. este adevärat LAST, acum se vaitä;romanii sunt vinovatzi,sunt lasi.
    CAT PRIVESC PARIDELE , NU PUTEM FACE ESTIMÄRI
    puiul nu a iesit din ou si noi ii facem pronosticuri , ce culoare are?

  76. cinic,
    si eu gandesc asa, sä nu le däm satisfactzie.
    ei asta vor dezbinarea DREPTEI.

  77. Mih sau Last

    Dacă sunteti la butoane schimbati pagina cu o continuare ,ca se încarcă foarte greu ….plss…plsss …

  78. cine poate urgent sä ajungä la MP
    vä rog informatzi MP.
    trebuie sä iasä urgent sä interzicä paragraful din acel cod penal
    UNDE TREBUIE ANUNTZATÄ PERSOANA- CARE ESTE INTECEPTATÄ

    URGENT COPII!!!!!!!!!!!!!!!!!

    este inadmisibil sä intre in vigoare asa o porcärie, ilogicä

  79. Azi am depus efort sa fiu alaturi de voi,sa comentez si sa ma pronunt asupra provocarilor voastre.
    In zadar:nici o replica pro sau contra.
    Ca u veche copaceana numai am loc pe crenguta mea??? :mgreen:

    • Dora, draga

      Vorba lui Theo: nu te rasfata! 🙂
      Ce vorba-i aia ca nu mai ai loc pe crenguta ta?
      Hai repede pe pagina noua (solicitata de Night).

  80. mark, de unde are datele exacte Oriana,de altfel si prietena mea de la Nasul?
    Daca este asa si mie imi este greatasi mi-e rusine.
    Eu i-am ascultat pe salvatori (la emisiunea realitatii intitulata „Ambasada motilor” ,care spuneau ca nu asteapta nicio recompensa si i-am vazut intr-o lumina demna de oameni cinstiti ,pregatiti in orice situatie sa fie solidari cu cei la greu.
    Mi-a lasat un gust amar afland stirea ca primul ajuns la locul accidentului are dosar penal pt.favorizarea falsificatorilor de acte de proprietate..Nu pot crede in dedublarea unor persoane ,odata altruisti si umani si alteori infractori santajisti.
    Unde este adevarul si unde mistificarea?

    De la antenisti nu ma astept la nimic bun.Cu ce scop le-au facut bexele acestor oameni?Doresc ei sa-i scoata nevinovati pe adevaratii vinovati de accidentul aviatic?Sa abata atentia pe o alta pista cu micii” infractori moti” interesati sa iasa in evidenta pt.a scapa de justitie?

    Doamne,in ce lume traim?Arata-ne calea dreptatii si adevarului sa nu cadem in pacat!

  81. last,
    daca tot esti autorul topicului de azi si mai esti tot timpul pe internet de ce nu raspunzi la toate intrebarile noastre-ale copacenilor mai vechi,care au intretinut ani de zile acest blog si te complaci in dialoguri cu amicii tai(nu vreau sa zic de pahar) care te provoaca la discutii mai mult sau mai putin filosofice.
    Nu avem prea mult timp : nu ne putem pierde in sterilitati,avem nevoie de mesaje pertinente care sa ne aduca cat mai multi aderenti la cauza noastra adreptei,careia sustii ca-i apartii. Ca esti acum un tanar de stanga probabil ca m-am indoit acum 5 ani,crezand sincer ca este doar un bleuf…..acum???

    • @dora
      daca ne-am fi vazut in gara la Beclean asteptand trenuri diferite si ar trebui sa stam 4 ore sa vorbim, poate as putea sa raspund privindu-ne in ochi la toate intrebarile tale cu sanse de intelegere. Daca tu citeai ce am scris despre analiza Pareto – despre eficienta, intelegeai mai bine.
      Asa nu pot decat sa ma complac cu amicii mei prin email. (niciunul nu bea alcool)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s