Moartea unui cadavru

Saptamana trecuta actul de nastere al PMP a fost in fine lasat sa-si oracaie existenta.
Nici n-a iesit bina din maternitate si a primit si CI-ul, si permisul de conducere….
Un grup de 7 cavaleri din garda de onoare a piratului s-a deplasat la trap compact in noua formatiune, iar un pluton de 15 infanteristi cu prastii parlamentare au trecut frumusel de la PDL la PMP.

Lui Blaga i-a cazut maxilarul closca si si-a adunat pedeleaua in sedinta de urgenta pentru cautat un cric sa-l ridice la loc. Cand a vazut ca pana si Emil Boc a tratat intalnirea cu lipsa, i-a mai venit inima la loc si a anulat cautarea cricului.  Le-a cerut un excavator !

Reactiile de la sedinta sunt de-a dreptul fermecatoare ! 😀 😀 😀 😀   Cezar Preda caracterizeaza cu vorbele lui pe cei plecati la PMP :

„Sunt oameni care s-au obişnuit la guvernare, care nu ştiu să facă opoziţie, oameni care atunci când le-am spus că cetăţenii nu sunt de acord să le umblăm la venituri au spus: «noi avem de inaugurat, de tăiat panglici, de suit pe cal, noi avem de luat bani, de unde să luăm dacă nu tăiam leafa românilor?» Ei, uite că au plecat la Mişcarea Populară”

„S-au obisnuit la guvernare”, cu alte cuvinte PMP le ofera aceasta sansa, pe cand cu PDL … adio mama ! Iar cu taiatul salariilor e de-a dreptul induiosator ! De „inghetarea salariilor” sau necresterea/neindexarea lor, am mai auzit. Dar de taieri…. sa fim seriosi !!!!

In repetate randuri am ridicat problema recuperarii celor marinari ce mai stiau ceva odgon de pe PDLul in scufundare verticala. In primul rand Monica Macovei, ca de ea imi pasa cel mai mult, dar si ceilalti nelamuriti ce poate mai sperau in vre-o schimbare a obiectivelor lui Blaga catre un orizont mai de bun simt. Personal ma gandeam ca ramanerea lor acolo ar mai putea fi justificata doar prin incercarea de a schimba conducerea actuala a partidului, poate sub impactul nefast al rezultatelor la europarlamentare.
Insa miscarea in bloc a celor 15 parlamentari si a Elenei Udrea nu mai lasa loc nici unei speculatii : PDL si-a terminat cartile. Schimbarea lui Blaga nu are nici o sansa.
Probabil ca in perioada imediat urmatoare migrarea pedelistilor care prefera catamaranul piratului unei epave numa’ fier vechi, va mai continua.

Dar acum e clar un lucru : cine are probleme cu justitia (sau poate avea 😉 ) STIE ca la PMP nu are nici o sansa sa-i puna cineva vre-o pila. Dupa cati pedelisti au cazut ca popicele, pana la Ridzi inclusiv, este clar ca-s lipsiti de orice protectie. Daca nici prietena de suflet a junioarei europarlamentare nu scapa de pijamale, treaba-i clara !
Macar daca raman in PDL mai pot spera ca USLul sa reuseasca intr-un fel sa puna capastru magistratilor, ceea ce eu personal inclin sa cred ca nu mai e posibil din fericire. Lupta politicieni-Justitie a ajuns intr-un punct de la care nu cred ca se mai poate intoarce. Magistratii corecti STIU ca daca fac vre-o concesie talharilor de la putere, in secunda doi musca tarana. Aia n-au nici un Dumnezeu. Drept pentru care vor taia fara mila tot ce pica. Macar cat le mai permite legea. Dar asta e alt subiect 😉

Pe scurt, maniera de abordare a lui Traian Basescu face ca lucrurile sa devina foarte simple acolo unde erau complicate. Cei ce vor face volta in vant catre PMP, vor fi curatei si cu dulapioarele relativ goale, fara sa mai fie nevoie de nu stiu ce coduri de conduita, regulamente interioare si verificari genealogice. Pur si simplu hotii vor fugi singuri de formatiunea lui Basescu ca dracu’ de tamaie.

Din perspectiva mea asta e o lovitura extrem de dura data strategiei PSD (banuiesc ca are la baza invataturile Bunicii care netotul ei Ponta) de infiltrare a unei formatiuni fantoma in opozitia de dreapta.
PDL urma sa joace exact rolul pe care l-a avut PNL, partidul de coma, tinut artificial in viata pentru transfuzii cu sange proaspat in credibilitatea scofalcitului PSD. Actualmente nu prea mai au ce stoarce din mumia lui Antonescu iar PDLul lui Blaga a dovedit clar prin atitudinea din ultimile luni ca a raspuns pozitiv la momeala stangii.
Acum se pare ca PDL devine o momaie de paie care nu mai prinde la nime’.

Sedinta de urgenta de sambata arata panica din partidul portocaliu, care pana mai deunazi parea sa aduca in tabara USL o buna bucata de armie, sperand sa incoloneze intreaga opozitie sub comanda lui Blaga. Ma indoiesc ca acum Blaga mai are tupeul sa se pretinda varful opozitiei pe care sa-l urmeze toti „piticii” nou-nascuti si neintarcati. Personal inclin sa cred ca PDL nu mai are de fapt ce cauta intr-o alianta antiUSL. Sunt prea toxici acum iar a te baza pe ei e un risc major.

Probabil aici e un punct de divergenta cu amicii care si-ar dori totusi sa fie si PDL in alianta cu PMP/FC/PNTCD….samd. Sa fim acolo… macar de-o ciorba. Chiar daca o lungim cu putina cucuta !!!! Eu as zice sa nu uitam ca tot dezastrul la care asistam actualmente s-a declansat prin tradarea lui MRU de catre pedelisti. Cine nu invata din istorie risca sa o repete !
Personal prefer sa fiu mai bine fata in fata cu o hiena decat sa am un sarpe in san.

Viq

146 responses to “Moartea unui cadavru

  1. ,,Pur si simplu hotii vor fugi singuri de formatiunea lui Basescu ca dracu’ de tamaie”
    Sa dea Domnul sa fie asa!
    Nu sunt sceptic dar ….vom trai si vom vedea.
    .

  2. cum sä-i cadä maxilarul lui BLEAGA, nu e posibil
    stä atarnat de fälcile si gusa pe porc,omul aratä si caracterul

  3. la bleaga , läträii sunt cei ce nu au castigat un colegium,
    ca olteanu,cezar P,etc. o mare dezamägire pt. vocabularul lui de
    plin de mägärii, este T Ungureanu, sä numai aud de el.

  4. viq,
    cu sarpele la san, este o poveste ,pe care o stie cred f. bine
    si Presedintele, lui ca si tine, cred cä preferä sä-i spunä in fatä
    ce gandeste cineva. dar viatza este asa……….nu invetzi cat träiesti.

  5. unul care nu-mi place , este Cristian Preda,

  6. cum a spus DUSA ???
    „CADAVRUL CORPULUI NEINSUFLETZIT”-e perfect pt. bleaga

  7. CAT DE RÄU INTENTZIONATZI SI ZDRUNCINATZI LA CREER SUNT USLINOSII, cä Merkel nu la primit pe Bäsescu.
    o tampenie.
    Presedintele Bäsescu a fost primit de presedintele germaniei,
    asta este ceva räu? dobitocii nu stiu ce sä inventeze:

  8. Ion , multumesc,
    ARTICOLUL A BAGADELIZAT TOTUL,

    INTANLIREA CU PRESERDINTELE NOSTRU ,ERA DEJA PROGRAMATÄ,ca si alte intanliri ” strategice”
    NU A FOST INTANPLÄTOARE, cum vOR unii sä ducä in derizoriu:

    ESTE TREABÄ DE INTERPRETARE

  9. blaga este mai prost decat am crezut, cicä acum se luptä
    cu pmp, in loc sä se lupte cu uslinosii

  10. Seara buna all,

    Marginalizatul, live la Munchen, linga boxerul Vitaly Klychko. Ala cu casti cu fata de KGBist, chiar asta e, un KGBist din Duma.
    Acum vorbeste unul dintre cei mai importanti experti mondiali in probleme de securitate si studii strategice,Brzezinski.
    Istoria vine peste noi.

    http://player.gl-systemhaus.de/DW/SiKo2014/

  11. Viq:
    ,, Iar cu taiatul salariilor e de-a dreptul induiosator ! De “inghetarea salariilor” sau necresterea/neindexarea lor, am mai auzit. Dar de taieri…. sa fim seriosi !!!!”
    Wow, memorie scurta sau lipsa de informatie ?
    2010, presedintele Basescu anunta taierea cu 25% a salariilor bugetarilor !!!
    Udrea ,,curatica” ? Un pic de rabdare, deocamdata se cerceteaza doar gala Bute.
    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/Dosarul+Gala+Bute+a+fost+redeschis
    P.S. Mihaela, daca nu iti convine poti sa o stergi, ai mai facut-o 😉

    • Decat sa-i ceri Mihaelei sa-ti stearga mizeria, nu mai bine ti-o lasai pe un blog dotat cu latrina marca USL?!?

    • Oops ! 😳

      Pai… le-a taiat sau nu ?
      Ca eu nu am fost acolo.
      Tu trebuie sa stii, ca esti de la buget !

      Despre Udrea poate maine 😉

    • dna procuror si judecator Loda. Stiti precis -CU PROBE, nu cu zoaie de la Tolontan- ca e vinovata?
      Daca nu e, ne scutiti macar vreo 20 de LUNI de miasmele veninoase?

      • dle.avocat cinic :
        Unde am scris eu ca Udrea e vinovata? Eu am pus o intrebare si un link care, atentie, nu e de la Antena 3 ! Deci, asa cum imi ceri, fara probe eu NU dau sentinte .M-as bucura foarte mult ca si altii sa procedeze la fel sau, cel putin, sa fii la fel de consecvent si pentru multe afirmatii facute aici sa ceri PROBE ,nu numai mie. Sunt utopica, nu ? 😉
        P.S. fara a absolutiza ,cu modestie iti aduc aminte ca ,,zoaiele lui Tolontan” i-au adus madamei Ritzi cinci ani de inchisoare .

        • deci tolontan a anchetat si judecat? Ia uite unde era un sef de inalta curte!
          In privinta patinoarului de la Brasov, dupa a dat cu zoaie a descoperit cifrele oficiale.
          PS. ce a scris Tolontan despre Fene, Gruia SToica…..

          • Nu te fa mai naiv decat esti ;stii foarte bine ca ancheta lui Tolontan, ,,zoaiele” cum spui tu a adus in atentia Parchetului cazul Ritzi ;cat despre cei insirati de tine Gruia, etc ,Tolontan nu avea cum sa scrie pentru ca domeniul sau este sportul si investigatiile sale privesc exclusiv problemele din acest domeniu .Dar, fiindca te-am vazut foarte intransigent sa ma acuzi ca vorbesc fara probe (desi ti-am aratat ca nu am acuzat) si cu chef de vorba/replica, imi iau inima in dinti si iti repet : esti tot atat de corect cu acuzatiile aduse aici fara nici un fel de probe ??? Sa nu-mi spui ca nu s-au adus ca iti aduc exemple concrete si destul de recente .

  12. uslinosii se ofticä, cä ei nu stiau despre intanlirea cu j. Gauck
    dar aici era programatä, cat priveste treburile de seruritate,
    cu cat stiu mai putzini, cu atat e mai bine.
    am citit fufa CRETZU SI ivan TURBICÄ, il critica pe presedinte cä
    a dat buzna peste ei, si nu stie diplomatzie.NU SE PUTEA; E MINCIUNÄ.
    „tanti creatza stie” ,…..cu diplomatzii:

  13. iar a apärut sarmalagioaica.
    jigodie uslinoasä aceastä loazä.

  14. viq, 😆
    devii din in ce in ce mai incisiv si neiertator.
    Am facut si eu parte dintre aceia care mai credeau ca PDL va renaste din prpria-i cenusa,avand in „hambar”seminte selectionate pentru viitoarea cultura.
    Incet,incet m-am convins ca cele doua curente din partid au ajuns intr-o intr-un punct cand e imposibila reconcilierea. Aripa buldogului ramane cea fost:franarul reformei clasei politice si infanteria in razboiul uselistilor cu justitia.
    Acum,ce sanse are PMP?Demult am spus ca s-au miscat cam incet si e greu sa recupereze timpul pierdut.Ce impact poate avea o structura tanara pentru electorat?Daca noi dreptacii mai stim cate ceva ,poate si altii,dar marea masa de votanti ce stiu despre ei?S-au constituit pe baza unor principii ca integritatea,profesionalismul,buna credinta……ma intreb si eu,ce cauta acolo Ioan Oltean sau Pinalti?
    Poate ma lamureste mark sau cei de la PMP.

  15. ion,
    se pare ca n-ai inteles ce am vrut sa spun……probabil eu am fost prea laconica in exprimare.
    Cand am intrebat ce cauta acolo Ioan Oltean si Gheorghe Stefan ma refeream la miscarea populara.Era exemplul antitezei intre principiile enuntate de PMP si personajele respective.

    • Dora,
      Eu l-am vazut la TV pe Oltean langa Anastase, la Biroul National al PDL Deci Oltean nu a trecut la MPM. Cat despre Pinalti nu l-am vazut nici la PDL nici la PMP. Se pare ca Pinalti prefera sa stea in umbra momentan.

  16. dora ,ion,

    mai sus a pus ST, conferintza- unde „marginalizatul” TB, a aterizat
    chiar pe scenä:

  17. OLTEANU CAT SI GHEORHE, nu au fost la PMP

  18. UITATZI-VÄ LA CONFERINTZÄ ESTE ACUM

  19. Mersi theo,Ion. 😆
    Inseamna ca cineva a venit cu intoxicari la adresa PMP.
    Doamne da sa fie asa.

  20. AURELIAN;tocmai cantä pe tv2
    oameni invätzatzi curajul dela päsäri in zbor

  21. Viq, tu aimare,mare, foarte mare dreptate, IN TEORIE. In practica, insa, o sa vedem mai departe cum vor sta lucrurile; nu uita totusi ca PDL-ul, asa muci cum e, actualmente, are inca niste atuuri majore (cu care alde Berceanu&Boureanu se si laudau in gura mare, mai demult): niste filiale bine infipte, cu vechime (adica: sedii, telefoane, imprimantzi, xeroaxe, tot ce trebuie, +primarii si consilierii locali aferenti, inca ne-plecati nicaieri).
    Inca niste erate, daca imi permiti, domnia ta:
    nu se zice „prefer sa fiu mai bine”,”va mai continua”, nici „vre-o”(asta fu erata cu repetitie, de vreo 4 ori). Altfel, absolut de acord, strategia Marinarului, geniala, ca de obicei 😉 . Am mai intrebat, intreb iarasi: ce &%$&* mai asteapta Monica Macovei? What the hell?

    • @megastructure
      sa vezi cand pun eu virgula dupa si sau intre subiect si predicat. Ti se face asa de rau ca nici nu mai calci pe aici.

      • @tds,

        Vezi ca i-am dat lu’ Coana Zoe doo linkuri despre chestia cu dorinta unei case la tzara. Funny da’ limbaju’ un pic colorat. Sper ca roseatza din obraji sa nu o faca sa ignore mesajul, mesaj destul de clar: Ntz , Ntz, nu este cazul. 🙂

    • Liviu,

      1. Din punctul meu de vedere PDL nu mai face cine stie ce. vedem ce branza fac „structurili” la europarlamentare.
      Mai vorbim.

      2. Nu m-am prins de ce trebuie corectate.
      „prefer sa fiu mai bine”, = aici pe post de adv formeaza comparativul

      ”va mai continua”, = aici, pus inaintea verbului arata ca actiunea dureaza

      “vre-o” = aici particula precede art.neh. in scopul transmiterii ideii de aproximare

      Poate e semantica mai adanca care imi scapa.

      3. M.Macovei cred ca face o gafa imensa.
      Dar, iar, poate ma insel.
      Vedem 🙄

      • Ti-am dat un plus..Ptr atitudine pozitiva la „constructive criticism”
        Daca nu te superi domnia ta, i-am dat un plus si lui megastructure 1 ptr ca ii pasa atit de mult incit semnaleaza vreo citeva erori.

        Circotasii lu’ peste..

        • Coana Zoe,

          Mega/Liviu e un baiet de o finete rara.
          Daca a semnalat ceva a facut-o cu cele mai bune intentii, fara nici o urma de rautate. Cel mai probabil nu i-a sunat bine la ureche, nu ca ar fi neparat erori. Eu am un „scris oral” de regula pentru fluenta comunicarii. Dar mai pot si gresi.

          Ocazii cu care stiu sa iau tot plusuri 😀 😀 😀 😀

          daca n-as gresi din eroare ar trebui s-o fac intentionat 😀 😀 😀 😀

  22. Intoxicarea cu I.Oltean şi Pinalti la PMP vine de la Radu Banciu. Sper ca cei doi să nu fie cooptaţi!

  23. Am fost azi 46 si a mai venit Parintele si George cam pe la 3.45 Deci cam total 50
    Ineficient bineinteles, Sfantul Jude patronul cauzelor pierdute ne privea zambitor si protector din ceruri.
    Scandarile zilei: „Aura murea si Ponta chefuia” (la care a aparut si 3 bannere !!!! rezistente din plastic– ) Poti zice ca Marile spirite se intalnesc , sau ca i-a convins copacul 🙂
    A doua scandare anticipand ora 16 de maine : ” Este oficial : Ponta e penal „

  24. Viq, mi-a plăcut ce-ai scris, m-ai luminat într-o privință.

  25. PONTA E PENAL
    PONTA E PLAGIATOR
    PONTA E PARANOIA
    PONTA PÄRTASI LA FURTUL STATULUI

  26. Nu ma innebunesc dupa Cristian Preda, dar este primul care a pomenit de un scop al PMP foarte important: Admiterea la PPE si pasii care trebuie facuti. De necesitatea unor alegeri in PE unde PMP sa ia un scor foarte bun.
    Pdl se va opune cat poate. Pe de alta parte sper ca C. Preda sa mai aiba relatii foarte bune cu vechii colegi si sa poata face un lobby puternic cu rezultate concrete.

    • Bey e o chestie.
      Toata lumea spune cu multa mandrie 🙂 ca nu se innebuneste dupa Cristian Preda.
      Eugeni,Theo, pisica blocului care doarme la etajul 1, absolut toti

      Mey , da toti: toti de la Politeu, de la ai lui Udrea, multi de aici, multi de peste tot. Da ce are domle omul asta? . E destept , scrie carti impotent nu cred ca e. Ce naiba se lauda toti ca nu il plac pe Cristian Preda dar il rabda pt ca mai spune un buna din cand in cand ? Pt mine e un mister. Poate pt ca e ochelarist ? 🙂

      • Nu toata lumea.
        Viq a afirmat deschis ca-i place Preda.
        Cristi Preda.

        • Atunci spune tu de ce iti place Cristi Preda, daca ailalti se codesc sa explice de ce nu le place !

          • direct, rapid, franc, inspirat.
            Face fata bine la confruntari live.
            Si am senzatia ca e sincer.

          • Nici mie nu imi place, dar am uitat cam de cand dureaza asta si din ce motiv mi s-a pus pata pe el,
            si daca tot am uitat inseamna ca nu era ceva grav de tot, asa ca o sa il primesc la reevaluare, sa ii mai dau o sansa. 😆 😛

          • Luminita, cred ca ai inceput sa nu-ti mai placa Preda atunci cand l-a criticat public pe Boc. Atunci am inceput sa am si eu greturi.

          • Lumi,
            poate se trage de la conflictul cu conducerea Boc-PDL.
            Era sa fie dat afara pentru vorbit in plus pe blog.

          • @ion,
            da, si a mai avut niste referiri recente, cam brutale, cu privire la Monica Macovei.
            In fine, e in reevaluari, s-ar putea sa nu isi piarda bursa.

  27. AU MAI SUSTZINUT SI ALTZII AFILIEREA LA PPE

    un lucru este clar ;Cristian Preda, isi doreste la PE
    dar sunt multzi care s-au luptat pt. asta, sä vii acum cu pretentzii
    sunä urat, f. urat. cei care au format partidul, au bätut romania,
    au format pariduletze in diferite orase, etc
    sunt in PMP, majoritatea sunt intelectuali, oameni ce ar merita
    mai mult:

  28. LAST;

    EU PREFER PE DNA: MACOVEI, FUNERIU ;S-AU ALTZII

  29. LAST;
    E CORECT, el nu a ajutat la formarea miscärii populare
    nu a alergat pt. PMP, nu tzi se pare cä nu i se cuvine?

  30. LAST;
    NU E VORBA DE URÄ, tu faci si ei totul in bäscälie.
    crezi ce vrei.eu nu uräsc, eu ignor dacä nu-mi convine.
    ura este cel mai urat sentiment:

    NOAPTE BUNÄ,

  31. Parerea mea:
    Sper ca PMP sa iasa din starea de euforie a acumalarilor si sa se apuce de definiri:
    -Structura organizationala – care sa garanteze ca mesajele corect ajung la filiale si viceversa.
    -Structura care sa garanteze intelegerea mesajelor si identitatea doctrinara cu „centrul”
    – Definirea doctrinara a PMP. (centru-dreapta-stanga nu este de ajuns, cum nu este deajuns nici: suntem urmasii lui TB, nici capitalism-capitalism),
    – Definirea segmentului electoral caruia i se adreaseaza. Cea mai dezastruasa optiune este catch-all. NR s-a dus naibii si din cauza asta. PFC ii urmeaza tocmai din cauza ca nu stie ce „marfa” vinde si nu vorbeste convingator.
    -Crearea de think -tank PMP. Sa il ia pe Aligica de exemplu. Nu ca membru ci doar precum colaborator.
    -…..
    Mie imi este teama de cultura organizationala „de import” a EU si colegilor de pdl. Imi este teama ca PMP nu isi va „externaliza” expertilor crearea structurilor si vom asista la un amatorism bine intentionat, cu rezultate mediocre. Imi este teama ca persoanele foarte vocale (EU ca sa nu fiu gresit inteles) care incearca sa stabileasca deja: politica de cadre, politica de aliante, pe care nu am auzit-o vorbind doctrinar vor lua locul expertilor. Asta nu o caracterizeaza negativ pe EU din pdv al inteligentei ci numai din pdv al cunostintelor in domeniu.
    PS. Acesta cultura organizationala a fost descrisa de Funeriu cand spunea ca marea majoritate din pdl nu stia ce inseamna/este/vrea LEN. Deci teama mea este intemeiata.Ar trebui sa le fie si lor teama.

    • @eugeni este corect ce spui.
      Astept si eu sa termine faza cu florile si cu congresul si cu aspiratul PDL-istilor. Astept sa vad daca noua echipa misca ceva doctrinar si apoi voi trece si eu pe niste articole sau postari de carcotit.

      • Faptul ca C. Preda a intrat in „paine”, a stabilit un plan concret, a facut o expunere de motive si cum sa ajunga acolo mi l-a pus pe plus. In ultima vreme a fost mult mai direct, fara echivoc. A avut mai demult niste luari de pozitie un pic prea speculative , pareri care l-au apropiat de „omu’ cu pipa din pdl”.
        Apropos, Paleologu’ este asteptat in PMP de Papahagi ca sa faca clubul celor cu doctorate din Franta……
        Dupa cum zici, AP , scrie , este intelectual, deci …..ce naiba am cu el ? (ca am 🙂 ).

        PS. Am lasat mesajul precedent la Papahagi pe fb. Iata raspunsul:
        Papagai: „Extrem de pertinent. M-aș bucura ca Dragoș să ni se alăture. Da, e nevoie de servicii profesioniste și externalizate de comunicare, politici, etc.”

    • Corect Eugeni ce spui, dar intuitia mea este, ca aceasta plasare a EU in linia intai ieri si azi e doar o perdea de fum pentru a deruta adversarii (Mult zgomot pentru a vorbi presa despre eveniment). Observ ca Lazaroiu tace strategic pe subiectul PMP.

      • Am remarcat si eu asta despre SL.

        • Pana acum Lazaroiu a fost genialul diersionist al lui Basescu. Un fel de raport rege/bufon perfecta. care s-au potentat unul pe celalalt. Iertati-ma daca nu pot exprima mai bine fenomenul, dar probabil ca il intelegeti. Acum noi nu stim ce rol va juca Sebi in continuare. Nu stiu daca acelasi. Acum e la varf in partid, si va juca probabil un singur rol si nu mai poate sa spuna ca dimineata e la birou la Cotro, iar seara la Pub la Lions’s Heart si spune vrute si nevrute (de fapt numai vrute)
          Vom vedea 🙂

          • Si mie mi se pare ca a jucat rolul de troll pentru uslam. Fumigene, bete prin gard, exprimari care tintesc elementele psihanalizabile ale liderilor USL. Clasic!

    • „Partidul Mişcarea Populară va organiza, până la jumătatea lunii martie, un congres la Bucureşti, în cadrul căruia va fi aleasă conducerea formaţiunii, a anunţat, azi, la Sighişoara, vicepreşedintele PMP Adrian Papahagi.”

      http://www.evz.ro/detalii/stiri/partidul-miscarea-populara-va-avea-un-congres-pentru-alegerea-conducerii-partidului-pana-la-jumatatea-lunii-martie-1080096.html

  32. EU nu se stie inca daca va figura printre liderii din prima linie sau nu.
    Dar toti stim ca e de incredere si face fata foarte bine la confruntari iar ceea ce urmeaza e o batalie, nu balet.

    Eu zic sa fim pregatiti pentru orice varianta 😉

    • Nu i-am negat nimic din ce spui tu lui EU. Ci i-am negat cunostiintele aprofundate, necesare organizarii ,profesioniste, unui partid, a doctrinei sale. Daca stie ce trebuie sa spuna, (este inteligenta , intelege repede, dar autodidactul este extrem de rar este un profesionist bun – cred eu) se bate bine, argumenteaza bine si asculta adevrsarul.

  33. Misto panelul vostru despre Cristian Preda. M-a clarificat.

    Acum daca PMP vor face think tank sau nu ….. noi la Copac chiar incepem sa il facem.
    E drept ca unii spun ca think tankul nostru este carcoteala…. dar nu conteaza 🙂 Pana la urma tot Think tank se va chema 🙂

    • Cristian Preda: „Dacă aş fi în locul lui Emil Boc, eram deja în căutarea unui alt job” (2010). 🙂 .Creca de acolo a pornit totul….

      • Nu stiam asta..
        Acum citeva luni l-am auzit pe Basescu spunind: „PDL are prezidentiabil tinar, la 40 de ani, barbat, dar nu e agreat in partid..”Sau cam asa. Poate gaseste cineva link-ul. Ce e clar e ca Preda a fost totdeauna apropiat de Basescu. Sa preia el PMP? Eu nu as fi surprinsa..Poate merita discutat cam ce alternative sint, am o presimtire ca nu va ramine Tomac. Si ca nu va fi EU (sau poate asta e doar wishful thinking..)
        Cristi Preda ar putea cred atrage ecologistii lui Nicusor de care eu cred ca e mare nevoie la prezidentiale. Cel putin nu e cazul sa fie ostilizati.
        Iar relatiile lui cu MRU iara nu cred sa fie prea rele, dimpotriva… Eu credeam ca Preda va merge spre FC, sa i se fi dat alt rol?
        Trebuie neaparat gindit „out of the box” cum facem sa ne largim un pic baza electorala.

        • In mod cert, obiectiv, subiectiv, pe drept/pe nedrept EU nu va ajuta la marirea bazei electorale la potentialul real pe care il are PMP. Ca este nevoie de EU ca sa demareze in tromba? sunt aproape sigur de asta.
          CA va fi nevoie mai departe? Cred ca da, dar dupa ceva timp….nu imediat.

  34. Tds,

    As dori sa stiu daca ai putea face un sumar al structurii „francizate” despre care ai vorbit mai acu’ ceva timp.
    Daca am reusit sa ii atrag atentia lui Papahagi cu aceste lucrui (inspirate de la articolul tau) , poate ca putem sa ii transmitem ceva idei……
    Ceva de tipul : Problematica, solutii, bibliografie.
    Mie personal, aspectul cel mai interesant, care trebuie subliniat, (marker,highlighter) este faptul ca filiala = identic = centru din pdv doctrinar. Reformele pdl nu au fost sustinute pentru ca nu le-au inteles si si-au creat singur complexe de vinovatie…… Feedbacku’ este esential de asemenea, filiala nefiind doar o rotita de transmisie catre „popor”. 🙂 .

    • @eugeni
      am scris si carti pe subiectele astea. Ideea este o discutie de 10 minute face mai mult decit un doctorat necitit (am ajutat si doctorate 🙂 )
      Daca stau 90 minute in frig urland/cantand in fata barabumbozaurului de la Antipa pot vorbi 10 minute si cu AP sau cu altul. Intrebarea este, sunt ei cei pe care ii asteptam, cei ca vor dezvolta civilizatia antreprenoriala in Romania impreuna cu un Fuia de exemplu, sau vor fi mustele bete generaliste.
      Daca nu il convinge o discutie de 10 minute nu il convinge nici un roman de 100 de pagini. Dar cine stie poate e mai open mind decat credem noi (iti amintesti aia cu homsexualii si aia cu popii )

  35. Tre sa ies !
    Am de recuperat.

  36. Nea Vasile si-a identificat adversarul politic.
    Nu, nu e PSD-ul, nici altul de pe stanga,
    e chiar nou infiintatul PMP!!!
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/vasile-blaga-partidul-miscarea-populara-reprezinta-un-adversar-politic-pentru-pdl-1080102.html

  37. @TDS,

    MI-am adus aminte……TEO TRANDAFIR.
    Cristian Predaa ajutat-o in campania electorala. Am fost dezamagit pentru ca CP nu si-a dat seama de caracterul lui TT. Cat timp trebuie sa stai cu un o ca sa iti dai seama ? Asta mi-a pus un semn de intrebare asupra lui CP capacitatea de a recunoaste caracterele care este foarte importanta la un om politic.
    Sa ne aducem aminte de motiunea de cenzura…..

  38. Seara buna,

    Observatiile lui Eugeni sunt extrem de pertinente. Doar daca esti un pic fumat le-ai putea considera carcoteala.
    Legat de C. Preda, personal, imi pare ok. S-ar putea sa nu treaca sticla si e si un pic cam versatil. Tata s-a uitat la ultima emisiune cu Turcescu si C. Preda (cred ca Joi?) si mi-a zis ca lui ii este antipatic – „are ceva de Ciorbea” – si ca nu se exprima placut. Sa speram ca e un caz izolat, pe mine ma enerveaza putin spre deloc, de exemplu.
    O chestiune legata de strategia PMP pentru acest an ar fi sa nu joace pe ideea de totul sau nimic legat de Prezidentiale. S-ar putea sa-i afecteze pe termen mediu. Probabil ca ar fi oportun sa-l lase pe MRU sa candideze si din partea lor. Daca MRU castiga (SF, dar altu nu-i), automat PMP are de castigat, daca MRU pierde, PMP nu-si trece integral in cont esecul. Chiar si daca MRU sustinut de PMP pierde turul 2, tot as zice ca e un plus pentru PMP. De asemenea, daca viitorul Presedinte vine din zona actualului USL, PMP nu ar trebui sa fie tentat sa intre la Putere in diverse coalitii de unde nu pot lipsi PSD si/sau PNL.
    Intrarea in PPE trebuie facuta foarte rapid. Cu cat mai rapid, cu atata mai evidenta degringolada celui mai recent membru al USL – PDL-ul.
    Nu sunt lamurit daca PMP poate candida pe sigla proprie la Europarlamentare. Poate sunt indus in eroare, dar intelesesem ca nu e posibil pentru ei sa participe pe nume propriu la alegeri si ca sunt obligati la o fuziune sau federalizare cu Forta Civica. E adevarat?

  39. Sara buna,copaceni !!!

    Despre morți,se zice numa’ de bine ,dar eu despre pedeleaua lu’ Bleagă nu pot să zic așa ceva ….pentru mine sunt niște tradatori notorii .

    Viq are dreptate ….in PMP se vor duce cei curati si care au fost cu Base si reformele lui ,mai ales in JUSTITIE ….cadavrul pdl va fi absorbit fie de PNL ,fie de PSD …deci ,despre cadavre n-are rost să vorbim .

    Acum ,despre PMP si strategia lor cred că n-are rost să vorbim ,fiindca il are pe strategu ‘ strategilor ,Traian Basescu ….nu vad ce-am mai putea noi adauga la aceasta strategie,pană acum citeva zile necunoscută ….putem doar să intuim,sau să ne dam cu parerea cam care ar fi ….si e foarte bine așa

    Eu ,cred ca vor avea un procent cu 2 cifre ,avanind in vedere ca moldovenii de peste Prut ,vor putea călătorii din Iulie fără vize in Europa ….nici n-are rost să mai spunem datorită cui.

    Tomac va fi aspiratorul de voturi de peste Prut ,plus basistii din țara …parlamentarii pdl care s-au dus la PMP ,o să fie opozitia activa ….de acum începe adevarata luptă si opoziție ….PMP -ului ii trebuia o voce in Parlament ….o are .

    Tanti Udrea e o achiziție foarte buna pentru PMP ,fiindca este un bun comunicator ,iar pentru atacuri reale si demontari de manipulari sunt cei 7 ,care au rolul lor bine determinat …..daca,vine si DPA să vă tineti bine ….vor pune tunurile pe USL si in presa si in Parlament …vom vedea adevarata opoziție si cum se face ea …

    Doamne ajuta !!!!

    • Piratul si-a facut un partid pe sufletul lui …să nu aiba surprize cum a avut cu pdl …fiecare om din conducere are locul lui bine determinat …revin la ipoteza ca „slabiciunea” PMP a fost doar strategie bine gândită ….TB nu-si poate permite nici cea mai mică greșeală ….altfel România e pierdută daca USL cîștiga președinția …

      Băsistul de mine ,crede ca TB a gândit la milimetru absolut tot …nimic nu a fost lăsat la voia întâmplării ….nu degeaba au ales Sighisoara ….Ardealul va fi recuperat in întregime .Punct 😀 😀

  40. Am vazut ieri un atac dur al Ralucai Turcan la adresa EU. Sper ca nu vor continua asa. la un moment dat trebuie facut un armistitiu, poate chiar printr-un agreement ca PMP sa stopeze racolarile din PDL, daca altfel nu se poate.
    Eu inclin sa fiu de acord cu Cristoiu pe tema asta. Mai bine farimitare, decit razboi pe fata care va indeparta si mai mult electoratul si creste puterea USL. Cistigator potential in a long run ar putea fi FC..

    Ma bucur sa vad ca voi sinteti optimisti, am sentimentul ca nu va fi asa usor.
    Daca PMP rateaza europarlamentarele, nu stiu daca sint mari sanse ptr 2016 iar usl va lua tot, neffind prea mult timp sa mai apara altceva..

    Nu-mi plac atacurile la adresa lui Macovei iar cum spune Cristoiu o parte din „basisti” sint de fapt „macovisti” care poate vor ca doamna asta sa decida ptr ea, fara sa fie presata prea mult.

    Anyways, Cristoiu:

    http://www.nasul.tv/2014/02/01/ion-cristoiu-cod-rosu-in-opozitie-intre-pdl-si-pmp-s-a-declansat-raboiul-fratricid/

  41. Foarte exigentii comentatori din categoria bugetarilor revoltati pe reducerea temporara a salariilor cu 25% de catre guvernul Boc, dependenti de acuratetea informatiilor (vezi comentul de la 18:25) se fac a uita doua aspecte esentiale in fond:
    1) inaintea „taierii” a existat o umflare nesanatoasa (generatoare de deficit bugetar) a salariilor, foarte convenabila, pentru cei cu mentalitatea „sa dea statul” si carora nu le pasa, de unde, cu ce consecinte si nici de ce e uneori statul „darnic” – „sarumana, conasule!” cu stampila de vot si „recunostinta vesnica”.
    2) criza economica (aia care ne-a gasit cu deficitul bugetar, ca daca nu-l aveam, poate nu era nevoie de masuri de austeritate asa severe) – nu iarta daca n-ai solutii; ca solutiile guvernului Boc (care a ales sa nu fie conasul cu mana intinsa la pupaturi) ne-au scos cu bine din necaz, cu sens economic ascendent, basca bani pentru anularea „taierilor”, nu se pune (de ce? ete d-aia, ca nu vedem mai departe de lungul nasului si firfirelul din buzunar – apropo: acum, fara criza, fara masuri de austeritate, cu „conasu” la butoane si la borcanul cu miere, ce-o mai fi facand firfirelul din buzunar, o fi bine, sanatos???)

    • salut mih. Aceiasi bugetari NU COMENTEAZA ca in Portugalia au fost pana acum TREI taieri succesive (inclusiv pensii), iar in Grecia DOUA.
      Se pare ca mai urmeaza.

      • Servus, Cinic!
        Realitatile despre care vorbesti nu servesc propaganda, deci obligatoriu se tace despre ele, ca nu „dau” bine. Cu atat mai mult cu cat sunt dovada faptului ca neluarea la timp a unor masuri nepopulare, duce mai tarziu la probleme mai mari si la masuri si mai greu de suportat. Dar cand omul nu poate sau nu vrea, nu pricepe oricat ar fi de simplu de inteles.

  42. neata,

    iata ce spune cezar preda (redau aproximativ)
    1.) Emil Boc datoreaza f. mult PDL;
    2.) Emil Boc va fi respectat cit ramine in PDL.
    (este cezar preda lichea? 😛 )

    @nightmare,
    esti cam idealist, dar nu-i bai…..iti face bine sa citesti si texte optimiste, chiar daca nu mereu realiste
    🙂

    @ion,
    nu stiu ce a ”căutat” T.Basescu la Berlin
    🙂

  43. O „cadere” off topic

  44. ravagiile noul cod penal

    Începe MAREA IEŞEALĂ din penitenciare. Peste 700 de cereri de eliberare şi reducere a pedepselor, în primele ore după intrarea în vigoare a noului Cod penal

    cred ca numai in Ro este posibil asa ceva…

    ce mai rid puscariasii + puscariabilii…..

  45. @Mih,
    si ce cadere…

  46. Bună dimineaţa! Una din problemele care se pun la PMP este modul lor de a comunica pe întelesul electoratului mai puţin informat sau şcolit, coquet citizen. Asemenea mesajului folosit de TB în campaniile electorale, anume, acela cu reforma statului, adresat către un electorat avizat, combinat cu ,,ţepele din Piaţa Victoriei”, mesaj pe înţelesul celorlalţi şi care a avut un puternic impact, tot aşa PMP v-a trebui să fie capabil să ,, coboare-n iarbă”, astfel încàt, aria de adresabilitate să crească consistent. Si aici am în vedere, în special, pe cei 60% din electorat care nu au votat.
    Lucru mai greu pentru unii intelectuali, de altfel O.K, din partid, dar nu imposibil, avànd în vedere calităţile ,,patronului”.

    • Va fi foarte importanta alegerea purtatorului de cuvant.

      • Mai corect „si” alegerea purtatorului de cuvant…Ca doar n-o sa rezolve PC-ul tot ce tine de comunicare.

        • Viq,
          Nu doar PC e important, desigur, de aia am si venit cu completarea. Ma dusese gandul la iesirile atat de nefericit-penibile ale lui Zaharescu (parca).

          Foarte corect ce spui despre gradul de informare cat mai buna, pe toate subiectele care pot sa apara in discutii (esential pt argumentare / contraargumentare si inteligenta liderilor/membrilor de partid de a evita „capcanele” de presa despre care vorbesti.

      • Mih,

        Dupa mine, in actuala conjuntura media, nu cred ca atentia comunicarii ar trebui sa se rezume la purtatorul de cuvant.
        Vor fi vanati peste tot mai multi capi, de la MRU, Tomac, Sebi, Preda, Udrea inclusiv.
        Asta e aparent un dezavantaj dar daca va fi asa cum sper, vor putea folosi ofensiva media drept oportunitate de foc incrucisat.

        Firoscosii aia de pe la Antene/Rtv…etc, au o maniera deja fumata de abordare.
        Se ingramadesc pe un lider ridicand aparent o tema de discutie asupra unui eveniment (de preferinta cat mai cald, despre care respectivul sa nu stie mare lucru) si-i cer o „parere” ce vizeaza ….. o persoana implicata in acel eveniment. Transfera adica discutia de pe eveniment pe o persoana, cautand o samanta de conflict.
        Daca individul intervievat e bleg si neinspirat, da drumul la un porumbel.
        In secunda 2 acel porumbel este folosit ca maciuca asupra persoanei in cauza : „Domnul XY a spus despre dvs ca….. Ce parrere aveti despre asta ?”
        Samd.
        Mai multi lideri cu nume cat de cat sonore ai unei formatiuni/aliante le ofera gusterilor din media un teren larg de operare.
        Chestia e ca daca stii cum sa manageriezi situatia asta o poti intoarce destept.
        Cu declaratii istete poti evita coarnele bourului cu microfon, iar daca le falfai atacuri in alte puncte si ii intarati suficient, ii provoci sa te citeze pe toate canalale si cresti vizibilitatea exponential. E ca si cum ai avea 5-6 comunicatori de opinie simultan, fiecare cu cate un „comunicat” ce focalizeaza atentia publica. Practic ocupi spatiul mediatic chiar pe terenul lor.

        Eu am in vedere ca acolo sunt psihologi de meserie. Daca nici astia nu se pricep sa croseteze comportamentul social, atunci cine ???

        • Sigur ca nu doar PC este important – imi zburase gandul la Zaharescu (parca asa il cheama) si declaratiile lui triste.

          Si da, informarea cat mai corecta si detaliata pe toate subiectele „la zi” este esentiala pt argumentare/contraargumentare cat mai solida. Ca si inteligenta de a nu cadea in capcanele de presa.

  47. Intrarea in vigoare a Codurilor da fiori din cauza „chichitelor”, „portitelor” pe care le ofera borfasilor (de rand, dar mai ales de soi…politic)
    @Ion ne-a spus ca nu trebuie sa vedem lucrurile prea in negru.
    Nu stiu ce cuprind aceste noi coduri, dar ar fi (sau ar fi fost) bine ca:
    1) recidivele sa fie sanctionate foarte drastic (ex. sa se tripleze, cel putin, pedeapsa) – cum e in UE
    2) sa se renunte la „cumularea pedepselor cu executarea celei mai mari” si sa se execute suma pedepselor primite.
    3) confiscarea unor sume/bunuri echivalente cu de trei, patru, cinci ori mai mare decat a furat hotul

    • Referitor la asta cu codurile, am trecut un ;pic pe la Macovei si pe la Danilet.ca in ei am incredere. La Macovei am vazut ceva ingrijorare. La Danilet mai putin.

      Cred ca aduc intr-adevar niste beneficii nemeritate borfasilor.
      Insa este un aspect important acolo care poate ne scapa.
      Este vorba de legislatie. Care :
      1. Presupune (in principiu) indulcirea pedepselor, dar pentru toti cetatenii, nu selectivitate si diferentiere intre membri societatii
      2. Poate fi schimbata/amendata/modificata de un alt legislativ daa se constata spre exemplu ca criminalitatea creste si asta ar putea fi una din cauze

      Sunt si directii care au in vedere ici-colo protejarea politrucilor, cum e aia cu interceptarile, dar se pare ca nu vor reusi sa se foloseasca de ele.

      Privit de pe alt palier, este o veste buna si in asta.
      Poate mai importanta decat modifiarea legislativa in favoarea infractorilor.

      Daca haita asta de haimanale ar fi reusit sa-si subordoneze efectiv sistemul de justitie, nu ar fi avut nevoie de modificari legislative in domeniu ca sa se faca scapati !!!!!!!!
      Magistratii rezista, desi nu in bloc bine sudat, dar acolo in justitie s-a petrecut o schimbare. consistenta.
      Piratul se pare ca a avut dreptate cand se baza pe cele 8 promotii de magistrati curati ce au vazut lumina profesiunii sub mandatele lui !

  48. Partea plină a paharului cu această ,,mare ieşeală” este că nu se mai justifică amnistia sau graţierea atàt de dragă politicienilor borfaşi.
    Càt priveşte problema cu interceptarea (nu numai a telefoanelor), usl-iştii au căzut întro mare capcană. TB şI justiţia au obţinut o interpretare autentică a legii, venită de la: V.Ponta ca şef al comisiei pentru coduri la vremea respectivă, ministrul justiţiei, alţi parlamentari. Faptul că se urmăreşte fapta nu persoana, în viziunea modernă a dreptului penal, se lărgeşte practic aria de înterceptare, pe perioda CERCETARII ( nu a urmăriri) penale, putàndu-se intercepta mai multe persoane care au legătură cu fapta, din perpectiva faptei. Legislaţia UE, care este primordială (adică este deasupra celei interne) şi are aplicabilitate directă ( se aplică asa cum este, fără cenzura Parlamentului etc) , ne ajută în acest sens. Mai ales că lupta împotriva: corupţiei, grupurilor infracţionale organizate, traficului de persoane şi droguri, fraudelor financiare, terorism, constituie o prioritate pentru UE, interpol etc. Piloanele UE, J.A.I (justiţie şI afaceri interne) şi cooperare poliţienească statuează foarte clar acest lucru. Rămàne de văzut!

    • Chiar e nevoie sa mai vedem si partea plina a paharului. Binevenite asemenea informatii/comentarii. Ne mai incarcam bateriile…

      • Principiul care guvernează lupta împotriva celor arătate în comentariu, din partea organismelor internaţionale, este acela de a se folosi ORICE MIJLOC pentru combaterea lor, chiar cu depăşirea graniţei legii, dacă aceasta conduce la rezolvarea problemei. Nu ca R. Stroe, care voia mandat de la judecător! Si pànă la urmă, justiţia poată să admită probele, avocaţii borfaşilor să zbiere, iar CEDO să le respingă plàngerile!

        • „(…)ORICE MIJLOC pentru combaterea lor, chiar cu depăşirea graniţei legii(…)”
          Imi place sintagma „orice mijloc” pentru ca mi se pare cea mai potrivita cand ai de-a face cu unii in stare de „orice” 😈

          • Vezi şi ,,operaţiunea neautorizată pe teritoriul altui stat” (Omar Haisam), care confirmă ceea ce spuneam!

    • salut florin. Au luat o tzeapa ingrozitoare. Prin urmarire in rem poate fi asculta si Ponta [caci se urmareste FAPTA, nu imunitatea celui care e suspectat ca a comis-o].

  49. Protestul de ieri, la care a participat si Lastnightmusic:

  50. N-am mai comentat despre Vasile si PDL-Blaga. Da’ tocmai am auzit despre „PMP, adversarul PDL”. Vasilica tot confirma ca a avut „piciorul in ghips” cand cu militienii de la Cotroceni si a vorbit din convingere cand gasea puncte comune cu partidul comunist chinez 👿

    PS Pacat ca MM nu se hotaraste sa paraseasca ambarcatiunea lui Blaga 😦

  51. După europarlamentare mulţi pedelişti vor trece la PSD sau UNPR, dar şi mai mulţi vor cere o convenţie extraordinară de mazilire a lui Bleaga. Peobabil îl vor realege pe Boc, de fapt nici nu contează şi fuziune prin absorbţie, a PDL, în PMP. Probabil şi celelalte formaţiuni de dreapta vor face la fel. Dacă nu – E JALE!
    Părerea mea.

    • Pim,

      pai sa stii ca la asta nu ma gandisem ! 🙄

      Intr-adevar, exista posibilitatea unei migratii a celor hotarati pe capatuiala politica cagtre PSD/PNL.
      Ca si revenirea lui Boc la butoane.

      Cu Boc e clar ca PDL (ce mai ramane din el) se incoloneaza urgent in frontul PMPului.

      dar daca o asemenea varianta ar fi avut sorti de izbanda, migrarea celor 15 parlamentari si mai ales a Elenei la PMP nu ar fi avut loc.

      iar ei stiu mai bine decat noi cum stau lucrurile acolo in interior.

      • Pericolul cel mai mare e o alianta „de dreapta” intre PNL si PDL. Daca il scot pe Iohannis la inaintare sa faca tandem cu Predoiu/Vass, dupa aia vor fi probleme pentru dreapta non-oligarhica. De aia, daca grupul blatist al PDL ar intra in PSD impreuna cu grupul Chitoiu-Rusanu de la PNL eu as fi relativ multmit.

        • La Iasi Crinuta ii facea bezele lui Vasilica si parea ca vrea un rendez-vous…Vasilica se are bine si cu gasca PSD… 🙄
          Daca ne gandim la varianta vehiculata, cea cu falsa opozitie intr-un sistem bi-partinc, varianta PDL(Blaga)-PNL vs (chipurile) PSD e plauzibila.
          Cred ca nici PDL-Blaga (care a atacat populist-stangist programul de reforme al propriului guvern si-l ataca si acum), nici PNL-Antonescu (care pot fi combatuti pe motiv de complicitate la masuri stangiste, alaturi de PSD chiar de liberalii maziliti) nu au argumente solide pentru a-si sustine pretentiile de partide de dreapta. Aceasta pretentie poate fi demontata.

          • Si cum ne sucim, cum ne invartim, mai devreme sau mai tarziu ajungem iar la discutii doctrinare.

            printre picaturi va trebui sa mai aducem si subiectul asta pentru tocat din cand in cand.

      • Dar poate ca plecarea asta va impulsiona evolutia despre care vorbeste pim5 (asa cum spune, dupa europarlamentare) dand un plus necesar de forta si greutate PMP.

      • Viq, şi dacă migrarea a fost tocmai semnalul, declicul pentru alţii. ?

        • O fi fost, no !

          dar asta e o posibilitate.
          Faptul ca oponentii lui Blaga sunt mai slabiti acum odata cu personii plecati (iar aici Udrea juca un rol major) e o certitudine.

  52. bunä,
    lLUMINITZA,
    vä felici din suflet, pt. protestul fäcut, am plans de nu mä pot stäpanii,
    cand mä gandesc la fata cu lacrimile inghetzate.
    PONTA ESTE OMUL CEL MAI ORDINAR;IRESPONSABIL si PERVERS

    EL ESTE VINOVATUL PRINCIPAL; CU UN GUVERN DE HOTZI ;IRESPONSABILI SI MAFIOTZI:

    PROCURATURA; TREBUIE SÄ-L TRIMITÄ IN JUDECATÄ;
    PT: PUCIURILE FÄCUTE;
    DESTABILIZAREA JUSTITZIEI
    ORDONANTZE CU DEDICATZIE PT: MAFIOTZI
    FALSIFICAREA ALEGERILOR; CA PÄRTASI
    MANIPULAREA CODURILOR; CU REA INTENTZIE
    FURTUL DIN BUGETUL STATULUI; CU CONTRACTE FALSE
    PT: DEZÄPEZIRE; NU S-AU VÄZUT MASINILE; NICI OAMENII
    A FOST SCOASÄ ARMATA:

    CA PREMIER ESTE DIRECT RÄSPUNZÄTOR DE TOT:

  53. JOHANNES, este cu numele de dreapta, el este intr-o cardäsie
    cu VOICULESCU demult. cine crede in el, se insealä amarnic.

  54. Postare 9.
    De Duminica amiaz….. 😀

Lasă un răspuns

