Traian Basescu despre ireversibilitatea reformelor si istetimea prematurilor.

Cu cateva minute in urma, Traian Basescu a transmis cateva idei de la Cluj, unde a raspuns invitatiei PMP. Mi-au atras atentia doua subiecte. Cel putin din ce am reusit sa vad.

Primul.
Dincolo de observarea actiunii antinationale evidente a actualului guvern, Presedintele Romaniei a facut afirmatia (ingrijoratoare dpmdv) ca nu mai exista garantia ca asaltul asupra justitiei va esua. „Cine incearca sa muste din justiie isi va rupe coltii !” – a fost valabila pana acum. Dovada numarul politrucilor ce au infundat puscariile.
Pana acum Justitia a rezistat, fapt observat inclusiv de forurile europene in materie, dar continuarea actiunilor guvernului Ponta si a actualului Parlament de a subordona aceasta putere a statului mizeriilor politice, poate sa reuseasca in cele din urma. In sibsidiar este transmisa de fapt ideea ca daca populatia se comporta la fel de iresponsabil ca si pana acum pe acest subiect, oamenii aia nu vor rezista la infinit. In cele din urma vor accepta infrangerea si vor iesi afara din sistem si cei cativa ce mai raman in viata, asemeni „Nemuritorilor” din cetatea Rasnovului.

Al doilea
Fundatia MP nu a fost si nu este sub conducerea sa. A luat nastere intr-adevar in urma unei idei generale, pe o schema-algoritm „Fundatie > Miscare de masa > partid politic” al carui proces l-ar fi vazut materializat in ultima sa faza mult mai tarziu, undeva pentru 2016.

Traian Basescu a a incurajat PMP intr-o maniera ce mie mi s-a parut mai mult conjuncturala. Adica … „mai copii nu era inca momentul, dar acum asta e…ati facut-o, facuta ramane !”. Nasterea „prematura” a partidului politic (PMP) nu pare a fi neaparat un mare succes, dat fiind ca Basescu avea in vedere un proces solid de constructie a acestei formatiuni, care sa produca un partid sanatos, puternic, deopotriva cu principii morale solide, cu coloana doctrinara clara si cu luptatori bine antrenati in lupta politica, care sa-i maximizeze sansele de castig a puterii in 2016. Ori asta presupune printre altele si un numar minim de antrenamente/experienta ce mananca un ecart de timp.

Personal as zice ca in realitate s-a intamplat ceea ce trebuia sa se intample, nu ce s-a gandit Basescu ca ar fi mai bine sa….
Noi toti ne-am manifestat acid si constant dorinta (furibunda pe alocuri) ca lucrurile sa se miste mai repede. Ei, iaca… „s-au miscat” !
Daca actualii recruti ai noii formatiuni vor cadea pe capete inca de la primele confruntari, asa cum arata statisticile dintotdeauna,  (ca in faza initiala a oricarui conflict se inregistreaza undeva spre 75% din totalul pierderilor intregii perioane de beligeranta), … asta e.

Situatia este si mai complicata daca tinem seama de faptul ca forta formatiunii sta de fapt in priza sa la electorat, iar starea de spirit ce degaja de la acest electorat este teribil de radicala, iar emotional, extrem de labila.

Ca sa fiu mai bine inteles, precizez ca noi, cei prezenti mai mult sau mai putin accidental la Copac, reprezentam cu mare succes aceasta emulatie contradictorie, mai confuza decat norii futunii de la orizont si mai instabila decat valurile ce aceasta le provoaca in mijlocul oceanului.

Ambarcatiunea PMP poate fi scufundata mai greu de flota USL dar e discutabil cum poate supravietui valurilor noastre.
O fi prematurul PMP suficient de istet sa managerieze tumultoasa noastra nemultumire ?
Vedem ! 🙄

Viq

Anunțuri

128 responses to “Traian Basescu despre ireversibilitatea reformelor si istetimea prematurilor.

  1. Salut, Viq!
    O prima observatie am,
    zici tu ca „…….si cu luptatori bine antrenati in lupta politica, care sa-i maximizeze sansele de castig a puterii in 2016.”
    Pai cum s-ar fi antrenat dumnealor inca 2 ani, fara sa intre pieptis in arena politica, pe simulatoare?

    • Salve, Luminita !

      nimic nu-i impiedica sa se antreneze de pe bretela Fundatiei.
      E cred chestie de selectie pentru campionat.
      Si privind performantele reale de care sunt capabili jucatorii si privind perceptia maselor.

      Personal nu pot spune mai nimic despre Tomac spre exemplu. Tot ce as putea spune despre el e „la mana a doua”.
      Anume ca …. fiind de partea reformelor marinarului e (probabil) baiat cu bune intentii, ca …. fiind ales drept presedinte e (iar probabil) bun in ceea ce face si are stofa de conducator.
      TREBUIE sa aibe !
      Dar pana acum sunt doar speculatii. Nu prea au fost actiuni concrete pe care sa-mi bazez aprecierile. Nu e cazul sa dezvolt.

      Una e sa NU fi intr-un partid si sa te iei de guvernanti, sa ridici vocea sa atragi atentia, sa polarizezi … intr-un cuvant sa te comporti ca si ai fi si sa creezi dorinta maselor sa faci parte dintr-o formatiune politica, aceasta fiind varianta democratica prin care poti obtine puterea, …
      ….. si cu totul altceva sa vii direct ca person de marca al unui partid, in cazul nost – presedintele formatiunii – si sa fii nevoit sa te ridici la niste asteptari relativ inalte din partea electoratului.
      E in primul rand chestie de perceptie al maselor.

      Actualmente parerea mea esta ca parerea acestora despre Tomac este cel putin impartita, cei ce-l sustin fiind in mare dificultate de a-si argumenta optiunea pe altceva decat pe „l-a pus Basescu” !

  2. Cred ca aceia dintre noi care au fost circumspecti la transformarea prea rapida a fundatiei in partid au fost fara sa stie de aceiasi opinie cu Traian Basescu.

    • Consideri ca Noua Republica a lui Neamtu si FC-ul lui MRU ar fi inregistrat vreun succes electoral pana in 2016, iar PMP-ul le-a taiat avantul?

      • E altceva,
        Aminteste ti ca si Neamtu si MRU au pornit tot prin fundatii pe care le-au transformat prea rapid in partide. Suntem in faza in care – avem ursi dar n-avem oi (pe care sa le pazim de ursi)
        Voi detalia la un moment dat daca vei vrea

    • last,
      uite,eu am facut parte dintre circumspecti,mi-am dorit o noua constructie politica mai curatica,cu oameni integri,profesionisti necompromisi ,dar mi s-a parut imatura pentru o confruntare pripita de mare anvergura.

      ps.daca tot ma „ciupesti”pe tema Bocut,te informez ca insusi presedintele Traian Basescu l-a vizitat pe edil la primaria Clujului,a fost impresionat de realizari Si va face lobby la Bruxelles pt.proiectul de cercetare in domeniul medical (*cercetatorii clujeni au obtinut sange artificial)…. pentru obtinere de fonduri europene.

  3. Si doi))),
    „Ambarcatiunea PMP poate fi scufundata mai greu de flota USL dar e discutabil cum poate supravietui valurilor noastre.
    O fi prematurul PMP suficient de istet sa managerieze tumultoasa noastra nemultumire ?”
    Nu-i subaprecia pe cei din PMP, sunt tot cam aceiasi pe care ii sustinem de niste ani,
    este obligatoriu ca ei sa stie ce asteptam de la ei.
    Si-au construit o barca, sa-i dea directia catre Vest, cap-compas Lege si Ordine si sa treaca la vasle, daca de un crucisator n-au avut timp si bani!

    • Uita-te mai jos … ce am scris. USL are aderenti. Dreapta nu prea are aderenti. Ambarcatiunea, PMP, vasle…cap compas crucisator …. ce naiba suntem la navale aici sau la teatru la Elisabeta I ?

      • Referirea era la prematuritatea transformarii MP din fundatie in partid, da?
        Tu zici ca si NR, si FC au grabit deasemenea procesul de la fundatie la partid.
        De acord.
        Asadar, daca aceste 3 partide noi nu s-ar fi „grabit”, cine ar fi reprezentat pana in 2016 dreapta politica romaneasca?
        PDL?
        PNL?
        Altii?

        • Unul singur sau doua ar fi ajuns fie ca era FC,NR,PMP, UDMR, PDL, MAR, stransi de testicule de aceasta societate civila de dreapta pe care ar fi constituit-o de pilda MRU iar in 14 si in 20 MRU sa fie curtat de toate partidele sa candideze din partea lor la prezidentiale avand in vedere ca un MRU fara alte intentii decat binele poporului ar fi fost pe primul loc in sondaje

      • Salutare tuturor,
        Last, am impresia ca astazi esti cam confuz in exprimarea ideilor. Te iert, avand in vedere ca Mercur e retrograd.

        • Eu zic ca tu esti confuz la receptie. 🙂 Sigur ca pot sa fiu mai explicit . Chiar o sa o fac. matematic, ca pentru tine. Dar acum merg la petrecere: cu supa de usturoi, dulceata de ardei iute si inca nu am terminat naibilui lucrarea pt clientul de luni. …

      • Last,
        tonul metaforei „ambarcatiune/scufundare/flota…” a fost dat de Viq,
        eu am raspuns pe sistem. 😉
        De altfel si tu te folosesti frecvent de figuri de stil, ce nu-ti convine?!

        • sigur ca da dar ajunge una pe fraza.
          Cand vine de pilda mark si abuzeaza de copac, radacina, crengi, frunze, in acelasi paragraf deja nu mai e metafora ci este fabula deabinelea 🙂 Si asa pricep eu mai greu sau sunt acuzat ca nu pricep …. daca nu o spui de-a dreptul atunci……

    • Nu-i subapreciez.
      Si nici nu-i supra-…..
      Chestia e ca intampin dificultati in a-i … aprecia pur si simplu.

      Sa ne lamurim cu „aceiasi pe care…”
      Sunt si nu sunt.
      Personal cred ca nu e nici un secret ca il apreciez si pe Papahagi, si pe Funeriu, ba chiar si pe Udrea.
      Dar daca te uiti atenta ai sa vezi ca dintre ei Udrea e cea mai tare „armazoanca” pentru confruntari directe in raport cu ceilalti si concomitent cea mai putin acceptata de valurile noastre.

      Bun-inteles ca ei trebuie sa inteleaga ce asteptam de la ei, dar sa raspunda nu la ce cerem noi ci ce vrem de fapt.
      Pentru ca sunt doua lucruri diferite.
      Nu degeaba se spune „sa ai grija ce-ti doresti pentru ca s-ar putea sa se intample !”
      Noi vrem ceva si cerem altceva.

      Basescu a stiut sa faca diferenta.
      „Sa traiesti bine” a raspuns cerintei imediate dar ceea ce a facut in anii de mandat a raspuns dorintelor reale din profunzime.
      Pentru ca eu am convingerea ca oamenii in general si romanii in particular, asta isi doresc cu adevarat in profunzime : o economie performanta care sa permita cresterea reala a nivelului de trai, standard de civilizatie mai ridicat, apropiat macar de cel al Europei de vest, democratie reala, dreptate si justitie reala…samd.

      Ei cer marirea salariilor spre exemplu.
      Dar nu asta e ceea ce si vor de fapt. 😉
      De fapt vor sa traiasca mai bine, sa aiba venituri mai mari, iar marirea salariilor asa…. pur si simplu, NU este solutia corecta !!!!!!
      Dimpotriva.

      Noi cerem sa se faca iute ceva de catre cineva care sa schimbe regimul asta de dementi. Iar aici am putea fi tentati sa inchidem un ochi daca democratia ar fi putin violata, ingenuncheata, pacalita….. numa’ sa fie opriti nebunii.
      Pan’la urma si furtul la urne ar putea fi trecut cu vederea daca l-ar face „ai nostri”.
      Suntem intr-o zona periculoasa. Nu avem voie sa cochetam cu principii de genul asta.

      Democratia trebuie respectata ca altfel ne ia dracu’ pe perioada nederminata.
      Iar pentru ca acest lucru sa fie posibil, avem nevoie de electorat.
      Trebuie sa castigam oameni de partea noastra.
      ACEST aspect il aveam in vedere cand spuneam ca Fundatia avea nevoie de mai multe rezultate decat a inregistrat pana la formarea partidului. Mai multa priza la mase, mai multa notorietate, mai multa incredere castigata…. iar asta inseamna mai multa activitate in mai mult timp.

      Cel mai mare risc din punctul meu de vedere este nu ca PMP sa fie „torpilat” de crucisatoarele uslamului ci scufundat de propriile noastre nemultumiri. Ba ca nu se misca suficient de bine, ba ca sunt muti la intalnirile televizate, ba ca daca ies la mantinela pedelistii cu ceva experienta – de ce tot aia ? :roll:, ba naiba mai stie ce.

      De fapt, daca observi nu sunt ingrijat atat de ce fac ei cat de ce vom face noi in raport cu ce vor face ei 😉

      • @viq asa este.
        Daca as fi bunul Dumnezeu, as deschide cerurile si as striga la astia de dreapta: Bey fraierilor, cuvantul cheie pe care trebuie sa il spuneti romanilor este ca militati pentru PROSPERITATE ! in loc sa punem pe primul loc salarii, sau dreptate, sau justitie. Toate vor deriva din acel unic cuvant, explicat apoi pe 10 randuri si apoi pe 100 de pagini daca vrea cineva.
        Atunci veti vedea cum se vor alege batalioanele voastre de alegatori precum firele de mac de firele de nisip. (caci ne trebuiesc doar firele de mac, cu nisipul nu facem nimic)

        • @Last,

          Da, asa e.
          „Prosperitate” e un cuvant potrivit.
          Cu cateva fraze scurte care sa exprime esente, de preferinta cu sunet si stil…
          Ceva la ce ma gandeam cu putina vreme in urma daca-ti amintesti, cand vorbeam de sloganuri comuniste vs capitaliste !
          Capitalismul nu are ideea cristalizata in expresii simple, clare, evidente.

          Dar pentru a castiga electorat pe asta cred ca mai e nevoie de ceva.
          Eu i-as spune „capitalism de masa” unde insa cred ca deocamdata avem pareri diferite spre opuse 😉
          E alta poveste.

        • Hai ca plec la petrecere.
          vad ca nu am nici un plus si nici un minus. 🙂
          Asta cu prosperitatea pastrati-o pana cand vre-un partid va castiga alegerile cu ea in 2016, 2020, 2024 si atunci sa se stie ca un Copac si un @tds au spus asta. Si a trecut asa…. ca norii grei pe sesuri 🙂

      • viq,
        😆 😆 😆

  4. Traian Basescu: Avem o societate extrem de toleranta la coruptie

    In acest caz USL care este un profesionist al coruptiei vine ca o manusa pe aspiratiile majoritatii simple a alegatorilor.
    Ceilalti sunt
    ori corupti neprofesionisti: „fura, dar nici la furat nu se pricep ca lumea”
    ori cei ce nu fura de loc si pun pe primul loc aceasta trasatura a lor si care in consecinta nu par interesanti cum nu par interesante virginele batrane care se lauda doar cu asta.

  5. Gindirea Presedintelui despre Miscarea Populara ne arata ca nu s-a concretizat inca viziunea prin care romanii
    sa participe DIRECT la aceasta fundatie si la partidul ce l-a creiat.

    Si asta se intimpla pentru ca Miscarea populara trebuia sa fie alcatuita din toti cei care doreau sa acceada la ea.!Un flux continuu de oameni simpli,dornici de schimbare reforma si modernizare.Scheletul constructiei justificat de un proiect ambitios avea nevoie de caramizi pentru a fi imbracat!

    SA O FORMEZE,SA PARTICIPE ACTIV ,SA II DEA VALOARE,SA O FACA PUTERNICA! Sa se inscrie FAPTIC!

    Mentalitatea si formatia romanilor arata neimplicare,indiferenta sau in cel mai bun caz criticism maxim impotriva celor care au avut CURAJUL acestei intreprinderi. Nu in interior,nu pe baricade..ci detasat,din afara..cu pretentii si lozinci ,deseori cu suficienta …cu dispret..cu aruncare in derizoriu..cu minimalizarea fiecarui gest sau luare de atitudine..

    Sa ne aplecam cu intelepciune catre scopul vizat de Presedinte:
    Eu m-am inscris! TU cind o vei face??

    • mark,
      inteleg ca te-ai inscris, bravo tie!
      si tanti Floarea din Cocarlati lasa preotului in fiecare duminica acatiste si e multumita ca si-a facut datoria.

      • Nu iau in considerare comparatia! Doar spun ca uneori UN CUI poate fi de ajutor la o constructie!

        • Nu era o comparatie, ci o paralela.
          Tu, si altii, care v-ati inscris intr-un partid din dorinta de a aduce mai binele, prosperitatea, cum o denumeste Last,
          versus altii, care se multumesc sa trimita acatiste/afurisenii/petitii online-dupa posibilitati, tot din dorinta de mai bine.

    • corect mark. Insa trecerea „prin fundatie” este o rupere de paradigma majora: cei care au stat acasa in dec.2012, cei care [onest, sunt si din acestia] scandeaza ” …. aceeasi mizerie” ar trebuie sa sufere o majora schimbare de mentalitate.
      Schimbarea nu o va produce nici inflatia, nici majorarea facturilor la intretinere, nici lipsa de joburi, ci numai prezenta valorii personale „self-esteem” care poate SCHIMBA prin vot.

    • Mark,

      corect.
      Inapetenta romanilor pentru implicare (in general si in politica in special ) a stat de fapt si la baza ideii de a porni cu fundatia.
      Un fel de baza de recrutare, un catalizator al nemultumirilor si nemultumitilor, cu un respiro larg, de sute de mii de suflete daca se poate sau mai mare, dintre care unii ar merge mai departe spre politica, altii s-ar rezuma la activitatea civica nonpolitica.

      Ar fi fost mai bine sa….
      … acum este asa cum este.
      In fond fundatia exista si isi poate face treaba mai departe, n-o impiedica nime.
      Ramane doar sa ne comportam si noi cat mai responsabil putem.
      PMP si satelitii sunt cam tot ce avem.
      E mult, e putin, asta e.

      • Cer scuze de autobagarea in seama, doar cit sa zic o idee intrucit niste ani m-am ocupat temeinic si cu simt de raspundere de o structura din zona ong si n-a fost moft, nici nevoi proprii de notorietate or finante sau alte apasari, ci cit se poate de pe bune (asa de pe bune ca din 1991 pina in 1998 n-am prea stiut ce e ala concediu, petrecut prin diverse actiuni, scolire, actiuni, etc)
        Deci, ideea: nimic din ce s-a creat ca baza pt un alt tip de partid nu s-a vazut si nu se vede in viata cetatii, oricare ar fi ea, capitala or orase macar mari, ca despre alea mici, nici nu poate fi vorba.
        Asadar, cum sa atraga oameni din moment ce nu s-a auzit de actiuni, proiecte puse in practica, ceva, acolo, cit de cit ? Ca, slava Domnului, ‘teme’ sunt, cacalau, Maria Ta. Si multe, dar multe s-ar putea face cu resurse materiale minime (adica doar alte forme, gata golite de continut).

        • Arlety
          In Miscarea populara ar fi trebuit sa intre toti cei nemultumiti de actuala clasa politica,in speta USL.
          Nu trebuie sa urle megafoanele. sau sa astepti sa te ia cineva de mana.nu trebuie altceva decit sa fii tu insati(insuti) motivat(a).
          Cind esti umilit,jignit,tras pe sfoara,mintit,cind esti sfidat sau chiar impiedicat sa fii liber in tot ce faci sau intreprinzi,cind realizezi INCOTRO se duce si ne duce mizerabila guvernare USL nu iti mai trebuie programe si metodologii! Automat te aliezi cu altcineva ,care crede si gindeste ca tine! Fiecare individ este raspunzator fata de el insusi…

          Trebuie oare sa ne mai convinga cineva de necesitatea implicarii noastre impotriva unei anormalitati ce ne controleaza viata??

          Totul se rezuma la IMPLICARE ,nu la Convingere sau Constringere!

          • Da,mark e nevoie de implicare, nu trebuie sa sarim peste etapa de convingere.Nu si de constrangere ca e ceva odios.

        • Nu te speria,arrletty,pentru minusuri.
          Cand cineva vine cu o parere noua,isi impartaseste din experienta sa,nu e bine,mai degraba le plac unora conflictele,sa vada sange pe pereti.
          Imi permit sa-ti spun ca nici scepticismul nu ajuta.Cei care au realizat ceva notabil.inedit,util au avut de infruntat opozitia contemporanilor si cu mare greutate le-au fost recunoscute meritele.La scara mai mica….e si mai greu,dar nu imposibil.

    • markwilliams, 😆
      sunt putini aceea care nu s-au inregimentat in politic si o vor face de acum inainte.
      Cu atat mai de apreciat esti tu,care nu numai vorbesti,dar si faci te implici si vrei sa pui o caramida pentru soliditatea constructiei.

  6. Eu inteleg de la Viq si Last ca cele 3 partide noi s-au grabit, ca trebuiau sa ramana fundatii si sa se concentreze pentru alegerile din 2016.
    Cu alte cuvinte, intervalul 2012-2016 apartine de drept distrugatorului USL.

    • Bey Luminoaso, tu ai printre cele mai ridicate IQuri aici, Ce naiba nu pricepi ? 🙂
      Nu trebuia toate sa se transforme in partide ! ci numai unul, maxim doua

      • Care, mai exact?

        • Oricare, nu conteaza. Contau cei ce ramaneau societate civila si actionau pe testiculele partidului. ca si catalysts of change si care cum zic ar fi fost curtati de tot spectrul crescand in sondaje precum institutiile iubite de popor : biserica, armata

          • Inteleg Last ca azi te substitui palavragiului zodiacului (Mercur) care analizeaza, defineste, exagereaza. Ok dar ai grija ca: :”Prin cuvintele tale te vei salva, prin cuvintele tale te vei condamna.’

          • Ioane draga.
            Zodiacul tau te-a infirmat destul in ultimele 2 luni. Asa ca asculta Cocosul Toltec. Cocosul Toltec spune ca vei avea o exema pe genunchiul drept in iunie 2014 si ca „fericit acel razboinic aradean care gaseste tartita cocosului in pilaful sau”

  7. „O fi prematurul PMP suficient de istet sa managerieze tumultoasa noastra nemultumire ?”

    Precizez din capul locului că nu am nimic, dar absolut nimic cu EU. E un om politic redutabil, dar …
    Nu-mi place că a acaparat PMP. Că a devenit neîntrebată unica şi cea mai purtătoare de vorbe, mesaj a partidului.
    O fi Tomac mai ardelean în exprimare (adică mai lent), dar îl prefer stimabilei. Preferam, dar era imposibil, să preia Cristi Preda corvoada purtătorului de cuvânt, mesaj.
    De la rocada mică a EU nu am auzit decât lamenturile, părerile EI, nu ale PMP. Dacă continuă tot aşa, n-o pun la locul ei, mă tem că prematurul PMP nu are viaţă prea lungă.

    • @pim5. N-are viata lunga in ochii tai? dragule, daca pentru tine valoarea unui partid se rezuma la opinia despre EU, sau despre X sau despre Y atunci nu discutam de politica ci de relatii interpersonale.
      EU zic ca alegerea e binara USL sau NON-USL, abtinerea neffind o optiune asa cum s-a vazut in dec. 2012.

    • PIM

      Ilustrezi perfect ceea ce vreau sa comunic de fapt.
      😀 😀 😀 😀
      Thank’s 😉

      In paranteza, ca idee : conjunctia „dar” pusa intre propozitiile unei fraze o anuleaza intotdeauna pe prima.

      „Vreau sa iti dau 5.000 de euro, dar….” inseamna de fapt „nu vreau sa-ti dau 5.000 de euro” indiferent ce urmeaza dupa aceea 😀
      Asemeni „Nu am nimic cu Eu, dar…. nu-mi place ca…” 😉

      „A acaparat PMP..” 🙄
      As !
      Nimic si nimeni nu-i impiedica pe ceilalti p.m.p.isti sa vorbeasca mai des, mai percutant, mai atractiv, mai ironic, mai … decat ea.
      In plus ia in calcul ca ea poate fi citata mai des si din alte motive 😉
      Inclusiv de presa uslamista.
      Unul din motive fiind impresia pe care o produce si asupra ta 😀 😀 😀 😀

      PMP va avea viata exact atat de lunga cat vom decide noi.
      Noi, nu TB sau Udrea, sau Tomac.

      • Pentru ideile tale,la care subscriu in totalitate eu as fi primit numai minusuri.
        Nu stiu de la cine.De la „prietenii copaceni”….sau intrusii de pe alte meleaguri.
        As minti daca as spune ca nu ma afecteaza, pentru mine efectele negative sunt demoralizatoare.

        • Dora,
          Nu stiu daca asta te ajuta, dar eu in ultime vreme ii citesc mai mult pe cei care iau minusuri.
          Important e sa ai ceva de spus si sa CREZI in ce spui. Tot atit de important e sa incercam pe cit posibil sa fim CONSTRUCTIVI, nu sa dam cu parul (greu, ptr ca emotiile si frustrarile sint mari, dar absolut indispensabil).

          Last a avut o data o tema: ce sintem noi, copacenii si ce vrem? Fiecare trebuie sa ne raspundem in primul rind noua, onest, la intrebarea asta.

          Cu totii sintem impotriva USL, asta se stie si nu cred ca mai trebuie demonstrat. Mai departe? In afara de a fi „basisti” mai sintem pro stat de drept pro EU si foarte ingrijorati de directia in care merge tara. Cautam solutii.

          De ex mie mi-a placut ce spune Arrletty mai sus despre experienta lui cu ONG-urile ptr ca eu chiar cred ca e vital ca FMP sa aduca oameni noi.
          Si atita vreme cit eu cred ca FMP trebuie sa se grabeasca cu oamenii noi ptr ca altfel poate inchide fereastra de oportunitate ptr PMP o s-o spun.

          Altfel..”Fereste-ma Doamne de prieteni”.. Incet incet intrusii se vor autoexclude daca cei care intr-adevar au ceva de spus nu se vor lasa intimidati.

          • Iti multumesc coana Zoe, 😆
            suntem pe aceeasi lungime de unda,mie imi trebuie mai multa incredere in posibilitatile mele si credinta in justetea analizelor mele.

  8. nu conteaza, sa fie careva inside. asta presupunea viziune si strategie.
    cvicul e (mult) mai credibil dacat politicul si ar fi lucrat mai cu succes la ceea ce spunea Basescu – iapetanta concetatenilor pentru statul de drept, corectitudine…
    DAR, se vede ca „unii” nu pot sta prea mult departe de butoane. unii dintre mutatii pdl- pmp, nu au plecat de landa Blaga pe motive de integritate sau doctrina ci pentru ca sunt convinsi ca la pmp vor ajunge mai repede la butoane(cascaval)

    • Măi dragă ,dacă Uniti Salvam își face partid pentru ce naiba il face ????…Nu să ajungă la butoane ???….toate partidele vor să ajngă la butoane …că odată ajunse am vazut ce face fiecare..deocamdată numai Pdl – aripa Basescu a facut reforme …restul au furat .punct

      • Nu ai priceput deloc despre ce vorbim noi aici 🙂 Mai scoate si tu palaria aia sa te aerisesti mental 🙂 🙂 Lasand gluma la oparte: Aici e vorba de unii mai dibaci care ar conduce prin intermediari- partide, care oricum se calca in picioare ca brokerii in sala de licitatii 🙂

      • prin exemplul dat, tocmai confirmi ceea ce am spus. unitisalvam are doi ani de ongereala, are 2, maxim 4 teme, si-a fidelizat un public, este foarte bine organizat si vizibil, nu are „personalitati politice” si nu seamana deloc cu punctul in care este mp azi.

      • Corect,night!
        Daca faci un partid, te comporti ca atare:lupti pt.a ajunge la putere,la ciolan majoritatea Singurul beneficiu pentru noi sunt reformatorii care mai scapa de hulpavii,char colegi si iau masuri corecte.

        • Dora

          Salve si multă sanatate ….transmite-i si soțului ….Bocuțul tău si al meu si-a dat acordul pentru susținerea PMP ….aseară la cina cu Piratul …. 😀 😀

          • Night,

            Am banuiala ca aseara la Cluj s-a pus de o tocanita mult mai serioasa.
            Prezenta lui Boc, a piratului si a Elenei la aceeasi masa inseamna ceva de mare importanta.
            Dar nu am inca o idee clara, asa ca am preferat sa evit subiectul.

            Putina rabdare, ca vedem. 😉

          • La Cluj a fost o intalnire relaxata,nu i-am vazut demult pe Base si Bocut razand impreuna si atat de apropiati.
            Poate n-ati sesizat informatia pe care v-am dat-o despre sustinerea proiectului pentru cercetatorii clujeni.Este un proiect de anvergura.

            Cei 3 amintiti de tine viq sunt prieteni ,nu-si ascund relatia.

          • Dora,

            cred ca a fost ceva mai mult decat o intalnire de placere.
            Boc s-a inscris in Fundatie.
            E un pas major.

            Asta il poate scoate pe Blaga din carti dar in egala masura si pe MRU.
            Daca-ti amintesti am spus cu luni in urma ca cel mai bun candidat de presedinte pe care-l vad este Emil Boc.
            Blaga in orbirea lui s-a dovedit incapabil sa inteleaga ce sansa ar fi pentru PDL sa-l puna pe Boc candidat. L-a adus pe ameteala ala de Predoiu, complet aiurea, ca nuca in perete.

            daca n-a vrut Blaga sa-l puna candidat din partea PDL, se schiteaza posibilitatea de a candida din partea PMP.
            Caz in care Predoiu e terminat, inclusiv voturile pedelistilor vor merge pe Boc.
            iar MRU va adopta probabil singura pozitie inteligenta : il va sustine pe Boc.

            Dar, cum spuneam, pe moment fac doar speculatii.

      • night. „Uniti..” nu- si pot face vreodata ceva, caci ca trebui sa spuna ce DA, ori ei stiu cam vag ce NU. Unii sunt impotriva guvernului, altii contra cianurilor, altii contra mineritului, altii contra corporatiilor, altii contra americanilor, altii contra UE, altii contra….
        Incearca ca gasesti 3 pareri comune pozitive si vei avea surpriza unei multimi vide.
        Sau, mai modest, intreaba-i cum se defineste interesul national [si in subsidiar cine-l defineste] si vei fi dezamagit de raspuns.

    • Corect @mihai50 : civicul e (mult) mai credibil dacat politicul si ar fi lucrat mai cu succes la ceea ce spunea Basescu – inapetenta concetatenilor pentru statul de drept, corectitudine

  9. relax. La ce populatiune locuieste in RRomanica nu e nici o sansa sa scapam de USL in viitorul previzibil. Doar vreo invazie straina ne mai poate salva din cumplita mizerie morala si materiala in care ne afundam singuri si nesiliti de nimeni.
    Caci, inciuda olimpiadei de la Soci, nu mai putem da vine pe rusi ca ne asupresc.

    • corect, nu scapam de USL pt ca USL ofera populatiei ce isi doreste populatia:
      -inseala-ma dar sa nu aflu
      -minte-ma frumos

      • exact. USL reprezinta idealul lobotemizatilor. Cum sa ajungi bogat fara sa stii nimic, fara sa muncesti si fara sa te stresezi.Si copii lor vor mosteni averile si functiile parintilor prin simpla legatura de rudenie.
        Ce poate fi mai frumos ptr hoardele de cretini antenizati?
        Prin alegeri democratice trebuie sa ne luam gandul de la a ashimba tara asta.
        De aia spun eu ca partidul lui Basescu chiar si daca marea salariile cu 25% in loc sa le scada tot pierdea.
        PSD si PNL isi conserva electoratul orice prostie ar face.Totul e sa nu se apuce sa le ceara sa munceasca sau sa gandeasca sau sa fie cinstiti.

        • „…Totul e sa nu se apuce sa le ceara sa munceasca sau sa gandeasca sau sa fie cinstiti..” ultimele date statistice aratau vreo 650 mii de firme. cu familii, plus/minus cele care lucreaza cu statul ar fi vreo 2 mil de alegatori. in acest cotext, problema majora pare a fi sa ii convingi sa se prezinte la vot, aka credibilitatea actorilor de pe scena politica

  10. Păi asta am spus si eu d vreo citeva ori pe aici …ca foate mulți se regasesc in această guvernare …ca visează să fure ca si USL ,pana atunci își fac micile furtisaguri si smecherii si ca numai cu o. Justitie independentă am scăpa de USL ,fiindca toti stiu doar de frica puscariei si a confiscarii averilor …asta e …de aia este tolerat Pontalone si este încă in topuri… Romanii nu-s așa de prosti ,pe cit smecheri.

    • Night,
      Iti da dreptate unul din multele comentarii de pe blogul ”analistului lui peste”, Radu Tudor”:
      ”Indiferent cate taxe noi vor fi adaugate, cate rateuri economice si sociale va mai da guvernul, nici o echipa de actuali sau fosti PDListi nu are sanse la prezidentiale in fata unui USL unit chiar daca incompetent asa cum arata ultimele evenimente.”

    • Smecherii nu se vor trezi niciodata …ar fi culmea să-i ceri unui smecher să apere statul de drept

      USL trebuie lăsați să-si arate „potența ” ….numai așa cinstitii din tara asta care n-au vrut să audă de politica,vor lua atitudine …mai este un pic ,pina cind se va intampla asta ….o să stie PMP să gestioneze aceasta nemulțumire????….eu cred ca da ….eu zic să mai avem un pic răbdare ….USL nu trebuie „incomodati” din drumul lor .. 😀 😀

      • Asa e „night” 😆 ,ticalosii de uslasi sa dea dovada intregii lor incapacitati manageriale,sa ajunga pe buza prapastiei. si cu penalii in puscarii.
        Instinctul meu imi spune ca trebuie facut mai mult.Bizonul debusolat,manelizat,indobitocit fara constiinta de sine cum poate fi salvat din starea de neantizare?
        Probabil ca lelea Floare si nenea Vasile din Fundul Bargaului nu reactioneaza la termenii de stat de drept,separatia puterilor,independenta justitiei, o face cand i se pun noi biruri . Acolo metodele de captare a interesului sunt altele.Cu electoratul de masa urbana e problema.Mereu am in fata imaginea hibridului din mediul urban:numai e taran,si-a pierdut calitatile de om drept ,intelept ci cu credinta ,nici fiu al urbei cu responsabilitati civice,muncitor si familist cinstit. Nu mi-am propus sa fac integral portretul lor ,doar sa scot in evidenta o parte din cauzele mentalitatilor deformate.

  11. Salve copaceni !Dupa ce v-am salutat si mi-am pus gandurile in ordine ca sa-i raspund lui viq,si-a varat baba cloanta nasul lung si coroiat si mi-a sterpelit textul….neterminat.

  12. viq,
    Mai sistematizat,incep cu „ce facem acum?

    – regandim intreg comportamentul nostru ideatic dupa ce am aflat ca,PMP este un copil nascut prematur?

    -electoratul radical si-a pus mari sperante in noua formatiune ,in primul rand ca poarta „sigla Base”Fidelitatea pentru pirat ne-a facut prea nerabdatori ,ca succesul e ca si obtinut,fara a ne gandi ca, nici un alpinist,ori cat de doritor ar fi nu poate escalada un munte fara pregatire si echipament
    -subliminal,mesajul lui Base pe langa incurajari contine si un „mic avertismant”:depasirea confruntarilor inutile intre partenerii ideologici. Si a spus-o clar:fara atacuri la PDL.
    -nu vreau sa isc noi dispute, reamintesc doar punctul meu de vedere exprimat chiar ieri de a numai diaboliza fortele dreptei,nici PDL,niciPFC etc. si sa ne concentram pe unificare macar pe perioada furtunii prezidentiale.

    • dora, re-salut. Ce facem? vorbim, explica si lamurim pe CEILALTI. Demolam palavrele uslamiste: reindustrailizarea, milionul de joburi, pensii mari imediat etc.

  13. sa speram ca va fi bine…degeaa ne agitam noi pe aici ca tot ce vor o sa faca…

  14. Viq, salut! 🙂

    Nici eu nu l-am prins pe pirat, așa că voi discuta pe cele aduse de tine aici.

    Despre primul subiect, reușita asaltului asupra justiției, aș vrea eu să nu fie adevărat. Dar dacă avertismentul vine tocmai de la No 1 în stat, înseamnă că ceva sămânță otăvită a încolțit și primăvara o să ne ofere o surpriză urâtă…

    Despre al doilea eu am o altă părere – Fundația și PMP sunt creațiile lui Băsescu!
    Cineva, neobosit de p’aici priceput la toate a afirmat că TB este un bun tactician și un slab strateg. Ha! 🙂
    Nemailuând în seamă punctele marcate de TB în „simultanul de sah politic” pe care îl susține de atâta vreme, priceputul pomenit mai sus ar fi trebuit să știe că ceva strategie trebuie să „sugă” de la țâta mamei lui de marinar orice comandant de navă, altminteri in loc să ajungă în port după o călătorie de mii de mile, ajunge exact acolo unde acoperișul este alcătuit de mii de picioare de apă…
    Când Marinarul afirma că după Cotroceni își va plimba nepoții în parc, ăsta era un răspuns potrivit pentru întrebarea stupidă: «Ce veți face după…»
    Păi cine poate să-l vadă pe TB ca bonă pentru nepoții personali?!
    Marinaru’ are un proiect politic de mare întindere din care a realizat doar o primă etapă – decuplarea Justiției de Politic.
    Următoarea – echilibrarea spectrului politic prin ridicarea unei Drepte autentice și durabile – urmează…
    …că nu a putut să o realizeze pe timpul mandatului său se poate motiva din necesitatea neutralității politice implicită funcției în stat și prin defectarea vehicolului politic (PDL) pe care l-a avut la îndemână pentru planul lui.
    În momentul în care a fost evident că oamenii săi din PDL au fost copleșiți de fripturiștii de partid, TB a trecut la croirea altui „vehicol”!
    Încet, socotit și măsurat de zece ori înainte de a tăia o dată…
    Numai că timpul se grăbește, ticăloșii care simt cătușele tot mai aproape au turbat și sunt în stare să vândă o țară pentru o zi de libertate în plus. ❗

    • Old,

      Partea cu Justitia si atacul asupra ei pe cale parlamentar-legislativa este cel mai grav lucru ce se petrece acum in Romania. Poate este zona in care doar cu sprijin extern (???) se mai poate frana „avantul” distructiv al actualei puteri.

      • Mih, servus 🙂

        Eu mai contez și pe „lipsa de fiabilitate” a românilor [cf unui personaj politic german din timpul WW2 😉 ] care ” să semnalizeze stânga și să tragă dreapta” 🙂

    • Old,
      Gasesti aici,discursul Presedintelui Traian Basescu de la Cluj
      http://presidency.ro./?_RID=det&tb=date&id=14814&_PRID=

    • Salve batrane !

      Si Chinezul spunea ca piratul este creatorul PMP. 😀 😀 😀 😀
      Parerea mea este ca el este initiatorul.

      Este o diferenta foarte mica la baza, dar cu efecte mari la oarece distanta, pe principiul unghiului.
      Crearea presupune actiunea concreta, dat cu sapa pe tarlaua campului politic pana la momentul culesului. Iar asta o fac cei ce si-au insusit proiectul „Basescu” pentru Romania.
      De aici si usoara diferenta dintre ce a avut el in cap si ce a iesit pana acum 😉

      Basescu lucreaza pe un palier mult mai inalt, la nivel de leadership.
      Cei din miscarile anti-USL de pana acum abia cocheteaza cu ideea de manageri ai unor vehicule politice. Pana la nivel de lider mai au de trudit.
      Iar Base e dincolo de asta.
      Cum am mai zis, tricoul nationalei nu prea il mai incape. Posibil sa fie potrivit pentru pozitii mai mari in politica. Nu stiu daca e momentul sa se ocupe de Europa in contextul in care Ro e in starea in care este acum, sub USL si cel al situatiei celelilalte tari romane, de peste Prut.
      Sau poate, dimpotriva, tocmai asta sa justifice mai abitir o functie la nivel mai mare.
      Nu-mi dau seama.
      Nu am date suficiente ca sa judec la o asemenea scara.

      • Viq,

        scuze pentru răspuns târziu, da’ sunt nevoit să servesc „butoane” cu garnitură de probleme de familie urgente! 😀
        Pe vremea lui ceașcă ca să scapi de cineva care iesea din rând prin valoare, se practica avansarea! 🙂
        …ori nu stiu ce jocuri la nivel CE sunt mai importante decât problemele actuale ale României ca să ne putem lipsi de un politician cum este TB?!

    • Te iei de mine Oldule ?
      Ti-am zis ca TB este un extraordinar tactician si un bunutz spre bun strateg. Cauta la arhiva !! neamule
      Pai un strateg extraordinar nu ajungea sa fie de 2 ori suspendat
      Un extraordinar tactician a reusit sa scape de suspendare in ambele situatii.
      Un extraordinar strateg nu ne lasa la 10 ani de mandat in bataia vantului cu 70% din populatie care ne uraste sincer. Cu un partid abia nascut care oracaie
      Este un strateg bun si un tactician extraordinar.
      Adica tacticianul extraordinar intra in toate belelele posibile dar stie sa iasa din ele.
      Ai inteles ?
      Ii multumim mult si pentru atat. Ceilalti sunt infinit mai prosti.

      • @Last
        Chestia cu 70% ma irita! Mai taie si tu din procente ca sting si eu farul de la bicicleta. 🙂

        • Poate la tine in cartier e alt procent. La mine in sectorul 3 cel putin 70% urasc pe Basescu,PDL, de PMP nici nu au auzit, Asa se vede de aici. din pacate. La mine in bloc cred ca sunt singur ramas fan Basescu. Prietenii mei oameni fini nici nu vor sa auda de el. Sunt oaia neagra aici. Trebuie sa vina sambata sa merg in PV sa gasesc 100 de oameni ca mine

          • Last,
            Sincer sa fiu cred ca au mai ramas pe acolo numai pensionari si bugetari.
            La mine ,inainte de a deschide gura sa spun ceva ma interesez cu ce se ocupa individul,procentul este cam 40% USL-ci,20% cu vederi de dreapta si restul indecisi.
            Cand vorbesti cu un indecis ai sansa sa asculti printre injuraturi si ceva de genul ,,ba, eu vreau ceva simplu,ii dau lui boul ala aia 16% si sa ma lase in pace sa nu mai imi f*** capul cu erectiile lui ca face ce ii trece prin sfecla fara sa ma intrebe si pe mine ,asta-i democratie!
            P.S.Intreb cu ce se ocupa asa ca la varsta mea nu prea mai am conditie fizica buna. 🙂

      • Last, scumpule, de unde îți veni ideea asta că eu aș pune indexu’ pe tine?! 😀
        Un strateg desăvârșit ar fi trebuit să fi terminat de făcut biciu’ din rahat care să mai trosnească și să nu stropească ioc, nu-i așa?! 😉

    • Si chiar esti mincinos prietene

      • Recunosc, maestre, nu mă ridic la nivelu’ tău…
        …eu, asa, de scoală veche, fără specializări pin cele străinătățuri 😀

        • Scoala veche de delatiune ? La asta te referi ?
          Te rog nu te fofila cu zambilici. Demonstreaza ! adu probe !
          Tot pe stil vechi esti ? cu salamul cu soia mancat ?

          • Recunosc, mâncat salam cu soia că alt’ceva nu găseam.
            …da’ nu mâncat nicicum rahat.

          • Bine bine, te cred. Dar atunci de ce e musai sa mananci acum ? 🙂 🙂

          • last,

            deja ai depășit limita bunului simț.
            eu nu-mi expun umorile aici, din respect pentru Copac!
            folosește o găleată cu apă rece și mai vorbim…
            să fii sănătos!

          • Oldhasu
            Vorbesti de bunul simt ? Vii cu eronata, iti demonstrez ca e eronata, tu continui cu rea credinta ? Respectul copacului ? Cine il murdareste ? Tu nu ai alte treburi pe lumea asta ? Pai se poate asa ceva ? Galeata de apa rece ? Cred ca ar trebui sa fi mai sobru.
            Te-am rugat sa demostrezi ce ai afirmat . Acum te ascunzi dupa copac ? E frumos la varsta ta ?

        • Recunoaste ca ai exagerat prin omisiune. Si ajunge. Copacul are nevoie de tine. 🙂

  15. Buna seara, all!

    Azi am cam „tras chiulul”, profitand de o zi insorita, calma si destul de calda pentru februarie. Relaxare cu prelungiri…

    De acord cu spusele lui Viq din postare si din comentarii.

    Spicuiesc pe subiectul despre care cred ca e fff important, dar pe care, cel mai adesea, il neglijam:

    „…starea de spirit ce degaja de la acest electorat este teribil de radicala, iar emotional, extrem de labila.”…
    „…inapetenta romanilor pentru implicare”…
    „Bun-inteles ca ei trebuie sa inteleaga ce asteptam de la ei, dar sa raspunda nu la ce cerem noi ci ce vrem de fapt.
    Pentru ca sunt doua lucruri diferite…Noi vrem ceva si cerem altceva.” Etc.

    Musai sa ne ocupam si de noi, nu doar de „ai nostri” ca sunt destule de facut 🙄

    • Musai sa-l citez pe Viq si cu asta (pt ca-i impartasesc pdv 100%):

      „Cel mai mare risc din punctul meu de vedere este nu ca PMP sa fie “torpilat” de crucisatoarele uslamului ci scufundat de propriile noastre nemultumiri. Ba ca nu se misca suficient de bine, ba ca sunt muti la intalnirile televizate, ba ca daca ies la mantinela pedelistii cu ceva experienta – de ce tot aia ? 🙄 , ba naiba mai stie ce.

      De fapt, daca observi nu sunt ingrijat atat de ce fac ei cat de ce vom face noi in raport cu ce vor face ei 😉 „

  16. Viq (18:23)

    Boc: „Nu eu sunt solutia, dar pot fi parte a unei solutii care sa identifice un castigator al alegerilor prezidentiale din aceasta toamna, in primul rand prin realizarea unei drepte unite si desemnand apoi un candidat unic al dreptei”
    (HotNews)

    • Bonsoar, Mih !

      „NU sunt eu solutia” – sugereaza ca nu el ar fi candidatul.
      dar atentie ! Doar sugereaza 😉
      „…realizarea unei drepte unite” – e in clar.
      Si evidenta de altfel.

      Boc e (inca) in PDL !
      Boc e acum SI membru in Fundatia PMP.
      Pe modelul „Cuza”, cele mai divergente orientari ce impiedicau pana acum realizarea unei „drepte unite” sunt silite practic sa stea la o masa comuna.
      Boc e puntea.

      Ce sa faca Blaga ?
      Sa-l dea afara din PDL ?
      Si-a dat foc la valiza.

      Dincoace cine ii poate „lua fata” ???
      Nimeni din formatiunile noi nu are nici experienta, nici statutul moral, nici anvergura, nici viziunea lui Boc.
      In grila mea este situat imediat sub pirat. Si am banuiala ca asa este in tabelul elementelor politice al multora.

      In pozitia asta eu cred ca daca lucrurile merg in directia in care mi se pare mie acum, candidatura lui va reiesi din context de la sine.

  17. De citit

    Sfârşit de partidă (2) *

    Subdezvoltarea României are drept principale cauze nivelul scăzut de inteligenţă şi lipsa de caracter ale majorităţii celor ce formează de ani buni casta conducătoare a ţării. Ştim deja că aceste două carenţe esenţiale se regăsesc în ADN-ul sistemului de putere pe care l-au construit, care face imposibilă folosirea resurselor şi a energiilor acestei ţări înspre binele comun.

    Noutatea este că România a ajuns la o răscruce, iar cei ce nu înţeleg că slăbiciunile lor sunt o piedică în calea dezvoltării societăţii şi nu fac un pas înapoi au şanse foarte mari să fie scoşi din joc pentru totdeauna.

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/sfarsit-de-partida-2-324934.html

  18. Din culisele intalnirii de la Cluj:
    “Ne-am întâlnit ca vechi amici. Ne-a spus că ne promite că după ce încheie cu Preşedinţia se va ocupa la modul serios de politică şi vom fi la guvernare din 2016, împreună. Se poate interpreta că e puţin probabil să se schimbe ceva la PDL până la europarlamentare. Probabil după europarlamentare, dacă nu se scoate scorul scontat. Dar undeva, cândva, până în 2016, vom fi împreună”,
    a explicat, pentru Gândul, Mircea Moroşan, primarul PDL al oraşului Huedin.

    Aşa cum a fost expus la Cluj, planul preşedintelui trece peste capul lui Vasile Blaga. „Nu cred că preşedintele vrea să colaboreze cu actuala conducere”, a fost impresia pe care Băsescu i-a lăsat-o primarului Moroşan, şi nu numai, la masa la care au stat în jur de 50 de persoane. Este şi motivul pentru care PMP nu mizează în acest moment pe atragerea unor disidenţi din PDL, cât pe păstrarea în interior a unui nucleu care să fie alternativa la Vasile Blaga după un scor sub aşteptări la alegerile din 2014.”

    http://www.gandul.info/politica/cina-cea-de-taina-a-lui-basescu-cu-fidelii-din-pdl-vom-fi-impreuna-dupa-alegerile-europene-sau-cel-mai-tarziu-in-2016-la-guvernare-12048439

  19. Cazul „Soci” este emblematic pentru regimul Putin. Urmarind documentarul difuzat de B1 confirma o data in plus ca „secera si ciocanul” spun mult mai mult decat „impresionantul” spectacol de deschidere al JOI si sunt sibolul-mesaj pe care ar trebui sa-l intelegem in toata grozavia lui.

  20. Viq,

    faina postare. Analogia , foarte frumoasa, cu valurile si cu crucisatoarele, ramane o analogie care are limitele ei. (cred eu). Daca este sa o continuam o putem extrapola la faptul ca daca o corabie nu are directie si un bun capitan atunci orice val este un pericol? Este oare bine ca cei de pe corabie sa ignore gaurile pe unde iau apa si sa isi imagineze ca daca nu sunt valuri corabia, deci nu ia apa, poate lupta cu crucisatoarele?. Faptul ca carmaciul nu stie cum si care este directia este un lucru pe care trebuie sa il tinem sub obroc? Poate valurile in cazul acesta au rol benefic , fortand corabia in directia buna.

    Iata numai cateva extrapolari care mi se par cu implicatii interesante. 🙂

  21. Oldhasule exageratorule de serviciu. Citeste mai bine. nu am spus ca basescu e slab strateg, Am spus ca e bunutz spre bun
    Nu am spus ca e un bun tactician ci ca este un extraordinar tactician. Nu mai umbla cu din astea, ca te vad cei tineri si nu da frumos la palmaresul tau cu parul alb. Si vrei sa fi stimat ca Arizonianul.
    Si ai sa vezi aici o demonstratie coerenta la ce spun in mod real. https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/02/09/traian-basescu-despre-ireversibilitatea-reformelor-si-istetimea-prematurilor/#comment-116407

  22. E cam nasol prieteni.
    Macar Presedintele v-a spus ca 2016 este un scop mai serios decat 2014.
    2014 cum vedem mai sus , are scopul sa il rusineze pe Blaga. Gata ? Ne-am mai linistit ? Ne putem ocupa de 2016 ?

    • Minusarilor -2 , hai sa stam de vorba acum la 035 cand m-ati articulat 🙂 Avem doua piste . Una se cheama 2014 si una 2016. Daca ati dat cu minusul credeti ca mai putem face ceva in 2014 – ma refer la alegeri ? Presedintele e destul de sceptic. Voi mai sperati ceva , cumva ? Chiar as fi curios. sa veniti cu diftongul 🙂

  23. Cand am spus acum cateva zile argumentat ca Presedintele este un extraordinar tactician si doar un bun strateg – chestie pe care a prins-o batranul Has si a minciunit-o un pic si a folosit-o viclean copil de casa (asta are ceva cu mine 🙂 ) ca sa ma striveasca 🙂 ei bine am incercat sa ii atentionez pe cei care spera ca tot ce se intimpla in tara asta este prevazut de Presedinte si ca este influentat de el asa ca in final vom castiga. ca nu este chiar asa si ca e posibil ca unii dintre noi sa isi dea copiii la scoala in strainatate, altii sa nu se mai intoarca de unde au plecat, unii sa nu investeasca in X ci sa pastreze banii bine.

    Toti asteptam ca Presedintele sa mai faca odata hocus pocus si Boc sa ajunga prim minstru din nou si Monica Macovei la Justitie. Poate va mai face cateva hocus pocus. dar nu prea multe,,…. Pregati-va si de bine dar pregatiti va si de ciocnirea de aisberg.

    Mi-as dori din tot sufletul ca Presedintele sa fie infailibil, si sa ne scape de cancerul asta. Dar cercul s-a micsorat, si are dreptate Theo cand spune ca nu am iesit in strada sa il aparam pe presedinte si pe Boc atunci in 2010 degeaba ii iubim acum, si le pupa Dora talpile… Atunci trebuia sa iesim.
    Poligrafie de om singur pe blog 🙂

    • Last,
      Nu esti singur.
      La comentariul tau la ultima fraza ai perfecta dreptate.
      Eu am fost sprinten in 2012 cand am facut afirmatia ca mai bine dadea 25% din putorile birocratice, nu le taia salariile la ceilati si reducea birocratia in sistem.
      Eu consider ca asta a fost greseala cea mai mare a guvernului Boc.
      Poate carcotesc dar Boc nu a tinut cont de experienta anilor 1996-2000 cand a luat CDR puterea si de modul cum a pierdut CDR puterea.

      • @boc a fost bun ca executant al directivelor lui basescu, asa cum EUdrea a fost devotata presedintelui. El nu a gresit , el doar a executat,
        Dar Boc altminteri e tot din vechiul PD social democrat de calitate ce a intrat in dreapta ca ardeleanul ce spune : Daca-i musai cu placere ! 🙂 Noua celor cu inteprinderi mici si mijlocii pana in 100 de angajati ne-a facut mai mult rau decat bine. Noi am fost si suntem de partea lui desi ne-a facut mult rau.
        Bine le-a facut la pensionarii agricoli carora le-a dat pensie….. aia care au votat in corpore la alegeri in 12 contra noastra 🙂

      • Ca sa taie 25% din birocrati si dupa aia sistemul sa functioneze … trebuia sa fie brici la organizare Ori Boc era si el un avocat, sau prof la drept fidel lui Basescu si a fost depasit de sarcina asta.
        A fost incapabil de ingineria asta antreprenoriala,,,, sa dai afara 25% iar sistemul sa mearga si mai bine. A fost mai simplu sa taie 25% din salarii dar nu a fost curajos sa iasa el in fata. La lasat pe Presedinte care a incasat toata papara. A fost o strategie buna ? Intreb si eu nu dau cu parul

        • @tds,

          Am mai discutat odata asta. (dupa cate imi aduc aminte chiar cu dorian65). Ar fi fost frumos sa reduci personalul daca s-ar fi putut. Dupa cate imi dauc aminte este o chestie de lege, nu prea poti sa ii dai afara pe bugetari dupa cum te taie capul. Uite ccr tocmai adispus ca aia care au fost dati afara de ponta pot sa isi ceara salariile retrospectiv.
          Pe de alta parte la privati a scazuse salariul, de ce sa il mentii la bugetari? Mi se pare ca a fost masura corecta.
          PS. Dau afar 25% , dar pe cine? Oare aia cu salariile mari , clientii politici, nu ar fi fost ocoliti de aceste reduceri de personal? Deci am fi ajuns la situatia sa dam afara 40% ca sa reducem anvelopa salariala cu 25% 🙂
          PPS. Eu ma intreb de ce MRU nu a dat banii bugetarilor inapoi, pentru ca banii erau deja in cont. Oare am putea sa ii imputam lui MRU venirea lui ponta?

  24. ai plecat de ;a job doriane tata 🙂 ? Sau te-au luat ostatic antropofagii aia de la tine din Africa.
    Nu am fost niciodata in Africa neagra 🙂 , Imaginea pe care o am despre africa a ramas la nivelul romanelor lui Jules Verne

    • @Last
      Nu deabia m-am intors .
      Cum este sa lucrezi pe aici?Fain si relaxant.Astia au aceleasi viteze ca un moldovean incet,foarte incet si pe loc.
      Mai primesc cate o injuratura cu referire la stramosi cand ii pun la treaba dar la cat intra in cont se iarta.
      Ce am spus acolo in comentariu au fost observatiile mele cat am stat in tara.Am precizat ca mie imi place sa intru in lumea lor si sa-i intreb,sa le ascult doleantele si apoi sa vorbesc despre politichie cu ce ar fi bine sa se manace asta.
      Probleme tot sunt ca unii sunt talibani inraiti ai stangi si cu ei nu prea este bine sa te joci , ei stiu una si buna Basescu le-a luat si astia le-a dat.Nu accepta nici faptul ca ce li s-a dat a fost inghitit de inflatie ci imi spun ca paine-i ieftina.Unii mai se manifesta si violent dar am rabdarea sa ii ascult.
      Ma amuza sa intru in discutii de genul de mai sus pentru ca vreau sa stiu ce vor si pe unde ne aflam.
      Unde suntem acum ?Nasol nu ma pot exprima dar citate de la A3 mi se dau, cand sunt in tara .
      M-am fortat sa ma uit si eu o data la latrina 3 ,Nu am rezistat sa imi racaie urechile aia.
      Mai frate nu stiu cum dracu suporta aia ca hipnotizatii sa se uite la A3?
      La A3 se fac promisiunile ?Dracu sa dea ca nu mai pricep nimic!
      Scuze ca am raspuns cu intarziere.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s