Antract – cu scrisoare deschisa

Aduc si la Copac textul semnat de d-ul Gabriel Liiceanu, „Despre fiara lăcomiei. Scrisoare deschisă lui Daniel Dăianu„. Pentru ca merita citit si de ce nu, recitit si pentru ca probabil, veti dori sa comentati subiectul.

 „(…)Mi-am zis însă că, înainte de a formula orice judecată, corect ar fi să mă documentez. Și, iată, timp de vreo două zile, am bătut în lung și-n lat internetul, am citit statutele și rapoartele publice ale ASF-ului, m-am uitat la informațiile privitoare la salariile din România puse la dispoziție de Institutul Național de Statistică, apoi am comparat activitatea instituției dumneavoastră de supraveghere și control cu activitatea instituțiilor similare din Marea Britanie, Germania, Franța.

De ce tot acest efort, o să mă întrebați? Ce mi-a venit? Pur și simplu am avut senzația că, prin povestea asta cu „salariile ASF”, sunt confruntat cu o adevărată situație-limită a vieții pe care, ca români, o trăim în clipa de față împreună. Nu e oare un „prea mult” la mijloc și un „așa nu se poate”? Nu s-a ajuns oare prea departe, într-un punct, cum să spun?, al disprețului suprem? Nu sunt neapărat convins că scrisoarea mea către dumneavoastră va duce la ceva, dar am simțit că a tăcea și a nu încerca să înțelegi te face în cele din urmă părtaș la ceva cumplit. Așadar, dinăuntrul acestei intense stări de tulburare m-am hotărât să vă pun câteva întrebări și să fac, în cele din urmă, unele considerații metafizice legate de natura umană, de lăcomie și de țara noastră.(…)”

http://www.contributors.ro/fara-categorie/despre-fiara-lacomiei-scrisoare-deschisa-lui-daniel-daianu/

Anunțuri

226 responses to “Antract – cu scrisoare deschisa

  1. Mi-au scapat unele comentarii de aseara. Citindu-le intre timp, trebuie sa fac mentiunea ca primul care a adus la Copac articolul d-lui Liiceanu este Skorpy

    • Felicitari Mih ca ai reluat scrisoarea deschisa lui D.Daianu 😆
      Felicitari skorpy ca nimic nu-ti scapa 😆

      Si pentru mine Gabriel Liiceanu,filosoful, si-a dovedit abilitatile de jurnalist de investigatie.
      Sa recunoastem ca elitele intelectuale fac ce stiu ei mai bine si inca mult peste……

  2. buna dimineata,
    asa-i, @Mih, eu am semnalat articolul lui Liiceanu inca de aseara la ora 21.55
    🙂

    intr-adevar articolul este exceptional, Liiceanu a aratat, de data asta, ca are stofa de jurnalist de investigatie!

    🙂

    • Bună dimineața! 🙂

      Da, articolul este ieșit din comun, mai ales prin prestigiul celui care l-a scris.
      …probabil d’aia contristul nostru de serviciu s-a simțit dator cu «ieșitul la rampă» 😀

      • Old,te salut! 😆
        Nu stiu la care „contrist” te referi, presupun ca nu e dor unul,si atunci …..nu-i poti pune vorbele in carantina?
        Raul trebuie smuls din radacina asa cum ne-a demonstrat si maestrul Liiceanu ,intolerant la samanta aruncata de malefici.

        • Dora, servus! 🙂

          Scuze pt că spre miezul zilei apar mai rar, mă strecor și eu printre treburi gospodărești! 🙂
          Vorbele se pun în carantină când se trece un anumit prag, la Viq este mai lejer, la mine este mai sever, și când se scapă „boii pe arătură” ori se greșește ușa blogului.
          Puncte de vedere apropiate pot fi interpretate ca adverse dacă sunt ambalate «neglijent» și «condimentate» prea din belsug cu argumente «contondente» dintr-o obsesivă dorință de originalitate. Eh, așa sunt copiii…

          • Ca bine zici OLD! 😆
            Am vrut o discutie particulara cu tine pe aceasta tema,acum numai e nevoie.Ai priceput si singur cum devin trebile Condimentarile prea picante,obsesiile si pretiozitatile sunt enervante .

          • Vezi OLD,
            cine detine cheia custii cu zabrele nu e prea bine vazut.

  3. si ma intreb:

    Citi din banii primiti de rușanu (rușineee!), de daianu (fiu a 2 parinti, tata si mama, generali de securitate) si altii ….merg in conturile lor personale si citi spre partide…..

    si ce obiectiv este si licheaua zgonea: le-a aciuiat pe cele doua muieri ale lui aka pe fosta nevasta si pe actuala amanta la aceeasi institutie vaka_de_muls ASF….iar femeile sint prietene bune, deh, banul le uneste, nu???
    🙂

    • …câti bani la partid?!
      Păi, de la fiecare după posibilități, nu ?! 😉

      da, obiectiv parlamentaru’ nost, perfect egal între hoție și jeg moral!

    • ….famelia-i mare …in acest caz bujetul trebuie sa fie pe masura

      ps.skorpy,stii unde-i Chibit?Mi s-a facut dor de el.la fel si de filadel,Mihaela,tibi,Reddog

      • @dora,
        de chibit nu mai stiu nimic, iar ceilalti patru s-au retras fie temporar, fie chiar definitiv din varii motive….
        pe unele le banui (motivele), pe altele nu!

  4. Buna,

    Luati cu serbet:
    Elena Udrea: Nu vrem sa facem alianta cu PNL-ul pana nu se pozitioneaza ferm in opozitie

    Peste tot, doar ea. Parca e Gura lui Sauron. Estimp, intelectualii se iau in coarne cu fanii pe facebook. Sau fac declaratii de genul “Moldova e cu felinarul rosu in regiunile Europei” apud Baconski la acelasi eveniment.

    • Bill, servus! 🙂

      Păi dacă Elena e mai bărbată decât mormolocii ăia din jurul ei care tac și papă tot?!
      …pentru intelectuali poate nici acum nu s-a tranșat problema filosofică dacă îngerașii au sau nu sex, o problemă de veacuri, nu?! 😉

    • Cu serbet, cu sare, cu lamaie sau cu…98% apa 😛 😛 😛

    • Bill,
      cu tot respectul ,cine are de spus ceva sa nu taca Nu e timp sa consideram „tacerea ca e de aur”

    • Elena nu da dovada de barbatie aici, ci dimpotriva.
      Aici e o conditie necesara si suficienta
      E important dar, si necesar ca KKrau si Vosganian sa se certe urat si definitiv cu Ponta si PSD ca sa fie suficient ca PMP-Udrea sa faca alianta cu PNL. ?
      – mormologii aia din jurul ei nici nu au cum sa nu taca, deoarece au fiecare in cap cate o pereche de chiloti mov.
      (pun pariu ca poarta cu predilectie movi )

  5. Mih, servus! 🙂

    La «așteptare» sunt doi comentatori: un fals markwilliams și un rătăcit total de subiect.
    Butoanele de rezolvare ies la iveală când poziționezi cursorul sub textul comentariului fiecăruia, cu opțiuni de la „aprobă” până la „gunoi”.
    Postul tău, voia ta 😀

  6. Regret ca si aici,la Copac se gasesc comentatori ce isi exprima jignitor si fara eleganta repulsia fata de o somitate intelectuala precum Gabriel Liiceanu..

    Asta imi aduce aminte de anii 1990 si de Romania Mare a lui Vadim in care se publica faimoasa lista neagra a intelectualilor care trebuiau a fi executati,lista in care figura si domnia sa,la loc de frunte!

    Un basist veritabil nu poate uita cum s-a implicat domnia sa si alti intelectuali de marca in prima suspendare a presedintelui Traian Basescu!
    Repercursiunile au inceput ,in lant,de o vehementa fara precedent.
    Numele a fost transformat in Liicheanu..Ziarul Ziua (condus de turnatorul SRS) a inceput o campanie de denigrare si intimidare violenta impotriva distinsului scriitor.
    Pentru ca si-a permis sa blameze un delir paranoid al activistilor pro suspendare ,manelistii politici Iliescu,Geoana,Vadim,Voiculescu au dat semnalul unui linsaj moral,care a acoperit o arie intinsa de acuzatii ce s-au inchis ,in final,cu pacate nedovedite…
    CTPopescu era inscris in aceasta arie a calomniei …cu o adversitate greu de inteles…

    Omul acesta ,domnul Gabriel Liiiceanu merita aplauze si nu vome…Calcam constient pe valori autentice…SCRISOAREA deschisa este un act de responsabilitate fata de Romania…asumat..

    • @mark
      Ai mai prins o ocazie ?
      L-am criticat pe somitatea intelectuala Gabriel Liiceanu pentru niste mici lasitati intr-o mare de lucruri bune. (Pe tine te intereseaza sa tragi in mine )
      Un basist autentic il iubeste pe dl Liiceanu, nu il vomeaza (cum zici tu) dar nu uita ca daca Traian Basescu a cazut rau de tot in sondaje desi a facut numai lucruri bune se datoreaza
      1) Noua: mie,tie, Dorei, si tuturor care nu am iesit niciodata in strada singuri sau impreuna sa manifestam in favoarea lui TB in 2010 atunci cand ii era greu
      2) Oamenilor cu priza in tara asta: Liiceanu, Plesu, Cartarescu care l-au lasat din brate prin „echidistanta” lasandu-i pe ceilalti Poetul Portofel, CTP, sa se miste in zona asta.
      Polonia este mare nu numai datorita muncitorilor care au iesit ca unul ci si datorita intelectualilor,care au lasat intelectulitatea, si agatatul gagicilor culturale ci au facut jonctiunea cu muncitorii.
      La fel si in Cehoslovacia.
      Aici ii aveam pe cei trei corifei. S-au delimitat de Basescu. Nu au cantat cocosul de 3 ori si s-au delimitat. Acum vad sufland crivatul si incearca foarte tarziu……sa mai scrie cate o scrisoare.
      Nu am zis sa fie ca Popielusko cel asasinat, dar sa fie macar 1/4 Kohout, 1/8 Havel.

      Tu dragule nu ai fost la ghilimele in PV . Eu am fost cand a trecut Liiceanu cu un fular superb, a stat 5 minute zambind dar nu a stiut cum sa fuga mai repede. de langa noi. Ce mare chestie era sa stea, fiind invitat, 30 minute? sa apara la stiri ca se opune si Liiceanu..
      Asta este tot ce ii reprosez eu si ceilalti Si ai dreakului prosti care te aplauda! cum le zici tu
      Ai priceput ?
      Intrebare: Daca sefa ta suprema Elena Udrea il aduce in partid pe unul ca Prigoana de pilda, tu reactionezi ? sau taci chitic 3 zile, cum ai facut-o cu Anton si ai revenit sa tragi in mine si in prostii care ma aplauda ?
      nou tag marca @mark: vome 🙂

    • mark 😆 foarte frumos ce spui. Nu trebuie permis nimanui sa intre cu bocancii plini de noroi
      intr-un templu sacru al inteligentei romanesti.
      Nu e vorba de libertatea de exprimare ,de schimb de opinii contradictorii ,trebuie sa invatam si semnificatia respectului si de sine dar si fata de altii.,pana la atingerea nivelului de „tabu”.

      • @dora draga
        nu credeam ca va fi necesar sa mai intervin pe un subiect banal dar repetat cu obstinatie.
        e drept ca in gura lui @mark cuvantul vome suna bine dar , explica-te ce e cu bocancii plini de noroi ? Detaliaza te rog !
        Este adevarat sau nu ca delimitarea, si fuga in turnul de fildes in 2010 , tratand politica drept egal murdara , exact atunci cand presedintele Basescu avea cea mai mare nevoie de solidaritate avizata, chiar a facut rau ? Sau nu ?

    • Iata la ce m-am referit
      Va las sa judecati singuri…

      „lastnightmusic | februarie 19, 2014 la 22:09 | Răspunde
      Dupa scrisoarea curajoasa trimisa infamei doamne Musca,
      si dupa delimitarile lase de TBasescu,
      si dupa ce a trecut 5 minute pe la ghilimele in PV si a tulit-o repede cand a fost rugat sa ramana cu protestatarii…. nu mai citesc apelurile acestui soricel batran cu talent epistolar sforaicios.
      Au zis toti 3 impartialii (Carta,Liiceanu, Plesu )acum 2 ani ca se retrag din politica murdara sa isi scrie operele monumentale restante. Ce dreak au scris de va ramane in patrimoniul umanitatii ? Nu au facut nimic soarecii astia cu ochelari.”

      • pai judeca tu @mark – nu mai da pe altii dragule.
        „infama” este MM daca pricepi si nu Liic.
        ca de tulit – chiar a tulit-o
        delimitarea de TB – nu a fost dovada de mare curaj
        .,….
        Delimitarea celor 3 a facut mai rau decat delimitarea a 100 de intelectuali la un loc. asta este evident.
        Hai judeca te rog… nu ne mai lasa singuri 🙂

      • Iata si dovada afirmatiei prin care domnul Gabriel Liiceanu
        …”s-a delimitat las de TBasescu..”??????

        http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1082205-plesu-liiceanu-apel-pentru-respectarea-statului-drept-democratiei.htm

        Intelectuali si apropiati ai lui Basescu, la sediul de campanie din Vasile Lascar
        NEWSIN, 26 APRILIE – Directorul Editurii Humanitas, filosoful Gabriel Liiceanu, regizorul Stere Gulea, dar si fiica cea mare a presedintelui, Ioana Basescu, si secretarul general al PD, Vasile Blaga, l-au vizitat, joi (26 aprilie – n.r.), pe Traian Basescu la sediul de campanie din Vasile Lascar.

        „Am fost curios sa stiu ce ginduri are presedintele, cum stie sa se apere de jocurile murdare”,

        a spus Liiceanu, semnatar al unui apel pro-Basescu al unui numar de peste 50 de intelectuali.

        El a afirmat ca presedintele „este foarte calm, foarte bine dispus”. „Sigur ca lumea isi va da seama ca nu-i o gluma ce urmeaza si ca majoritatea vor intelege ca e vorba de calitatea vietii lor”, a adaugat el.

        Intelectualii cer populatiei sa vina la vot
        BUCURESTI, 7 MAI (MEDIAFAX) – Mai multi intelectuali au semnat un apel in care isi exprima ingrijorarea fata de situatia politica a tarii si cer populatiei sa participe masiv la vot, pentru „a bara eficient unele tendinte autocratice ale majoritatii parlamentare si guvernamentale actuale”. Semnatarii apelului, printre care se numara Andrei Plesu, Monica Lovinescu, Gabriel Liiceanu, Mircea Cartarescu, Vladimir Tismaneanu, acuza tendinta unor autoritati de a ocoli sau incalca principiile si practicile statului de drept si ale democratiei.
        P.S.: De remarcat ca acest apel a fost semnat si de intelectuali care nu se regasesc in lista celui anterior, precum Andrei Plesu si Liviu Antonesei.

        Si pot aduce si alte linkuri…ca acest intelectual rasat
        s-a exprimat clar impotriva suspendarii presedintelui Traian Basescu,s-a implicat si mai ales a suportat consecinte incalculabile din partea sistemului ticalosit condus de Vintu,Voiculescu si Patriciu…cei care i-au virusat Presedintelui suspendat principalul sprijin si anume opinia publica,prin campania de dezinformare mediatica virulenta.

        Regret,dar am sa probez intotdeauna ce spun.Mi se pun in gura idei sau figuri de stil ce nu imi apartin..
        Si,nu am de gind sa ma las manipulat,de catre NIMENI. si nici insultat gratuit.
        Cu cartile pe masa…

  7. In buna parte cred ca nu stam bine la capitolul comunicare si ne lipseste o cultura a dialogului (apropo de ce spune si Mark, mai sus). Asta pleaca in mare masura si de la „respectul de sine” (inexistent, insuficient, sau prost inteles)…in fond, de la educatie si capacitatea individuala de dezvoltare/maturizare . Din cauza asta se ajunge, intre altele, la replici …contondente, agresive, la insuficienta/incorecta sau lipsa de argumentare, inlocuita cu atacul la persoana, pornit adesea din idei preconcepute, resentimente si concretizat, tot adesea, in jigniri.
    E mult de lucru…Dar ar merita efortul 🙄

    • Foarte corect @mih
      Excelent daca @mark citeste ce ai scris tu. si daca citeste si ce scriu eu mai jos:
      Eu vin cu pareri personale, pur personale.
      O cultura a dialogului i-ar cere lui @mark sa ma intrebe intii, sa ceara detalii asupra subiectului in loc sa ma atace personal cu vorbe de toata rusinea. (A uitat cand Skorpion l-a interpelat pentru violenta incredibila la persoana )
      Vin imediat cu exemple daca mi se cer.
      A fost frumos ieri, cand eu m-am aratat foarte sceptic asupra proiectului smartcity din perspectiva unui investitor, iar tu ai intrebat pe ce imi sustin opiniile, eu am raspuns scurt, asteptand si alte intrebari. Pe de alta parte @mark a sarit cu atacul: Cine il lauda 1000% pe Boc e bun, cel ce se indoieste, ca totul e perfect si poate oferi si solutii e dusmanul nostru.

      • Last,

        Stiu ca este corect ce am spus. Ar fi excelent daca fiecare, inclusiv tu, ar vedea partea care ii revine in problemele de genul acesta. Chiar ar fi un castig important. Si pentru discutiile de aici si in general.

        • @mih draga,
          ce e corect e corect.
          Dar nu uita ca nu esti nici chiar tu infailiblia (ti s-a mai reprosat de catre copaceni) ca uneori citesti superficial (vezi chestia de alaltaieri cu usl ) si vii cu concluzii.
          Te rog pt a aprofunda parerea ta fa-mi o lista cu partea mea de vina si iti promit de 4 ori mai multe exemple de calibru si mai mare spuse de @mark de pilda. E vorba de raportul pai/barna
          Multumesc cu mult drag

          • last,
            tu crezi ca esti infailibil,nesupus greselilor ,ca esti mereu super informat.Tie ti se poate reprosa ca te repezi ,ca-ti place sa ti se dea mereu dreptate,nu accepti ca intr-o confruntare de idei poti avea scapari.

            Azi de exemplu ,fara sa te provoc la dialog m-ai pomenit intr-o lumina total falsa.De unde stii ca, eu -basista inraita- nu m-am obosit in 2012 sa ies in strada si sa-l sustin pe presedintele suspendat.
            Imi amintesc ca aici la copac am descris cu lux de amanunte atmosfera incendiara la care am participat cu sotul meu,despre vorbitori si continutul mesajelor .Nu stiu sa umblu la arhiva ca sa-ti demonstrez ca mi- ai facut proces de intentie.Si au mai fost si alte momente,vizitele lui Base la Cluj,interviuri la care am participat.
            Nu-mi dau cu caramida in piep,provocata insa iti mai amintesc si de actiunile de protest impotriva lui Ponta,Crin si USL ,zile in sir cu pancarde si mesaje adecvate. Acolo l-am intalnit si pe Sare .Am dat si o declaratie la postul de radio local.

          • @dora cu toata prietenia : iar citesti neatent !
            Ce tot zici de 2012 ?
            Era nevoie sa iesim in 2010 ! Ai retinut ce am spus ? In 2010 iunie ! dupa legile austeritatii ! Cand nimeni nu a iesit la un protest de sprijin al austeritatii ! Iar cei 3 corifei Liiceanu,Plesu, Carta au tulit-o.

            (nu am spus ca sunt infailibil, nesupus greselii. De ce nu te iei de ce spun eu si nu de cine crezi tu ca ma cred eu ?. Pot avea scapari,… dar atacati nene ideea nu ma insultati pe mine. Cer prea mult ?

          • last,
            uite ca-mi fac mea culpa,ne-am referit la momente diferite.Cu toate acestea eu tot am inteles ca era un repros la adresa noastra,incluzandu-te si pe tine.Scaderea in sondaje a lui Base nu noua i s-a datorat …….adica cum te-ai exprimat”.Noua: mie,tie, Dorei, si tuturor care nu am iesit niciodata in strada singuri sau impreuna sa manifestam in favoarea lui TB in 2010 atunci cand ii era greu”

          • Ba da Dora
            Daca ieseai singura in 2010 sa protestezi, (normal, nu zic sa fi iesit topless sau sa sa te fi stropit cu benzina, deci zic ca normal , cu un banner la statuia lui Corvin sau Iancu ) si aparea in ziar ca o nebuna din Cluj a iesit sa il sprijine pe TB pentru ca a redus salariile bugetarilor atunci intelegeam. E valabil si pentru mine. Nu am iesit
            Asa ca acum hai sa stam mai bland…

          • Last,

            Nu as face o astfel de lista – ar fi „contraproductiva” – beneficiul personal vine din auto-evaluare obiectiva, onesta. Si daca o asemenea lista ti-ar servi doar pentru o „contra-ofensiva”, cu atat mai putin (ti-as face un deserviciu tie, in primul rand).

          • @mih draga,
            Ai spus ca ai niste exemple. Eu contand pe tine si rugandu-le sa le spui ca sa pot face analiza.Acum spui ca nu le dai 🙂 Nu le ai , nici o problema. Eu iau in serios problema investitiilor si proiectiile financiare si de castiguri pentru 2015- 16 pe care le-a facut staful primarului Boc. Chiar eram interesat de englezii, nemtii si olandezii care intra intr-o asemenea investitie cu risc destul de consistent

          • Raspunsul meu e pt comentul tau de al 12:21 („Te rog pt a aprofunda parerea ta fa-mi o lista cu partea mea de vina si iti promit de 4 ori mai multe exemple…”)

          • Ei @mih daca e asa , raspunde.
            Astept sa vad cateva exemple in care in loc sa atac pe sefa lui @mark Elena il atac pe @mark.
            El o face, iar tu vad ca pui semnul egal.
            Vrei liniste ? Fi te rog echilibarata in modul in care utilizezi morcovul si biciul. Daca nu sunt clar pot veni cu detalii.

    • Asa este,Mih! 😆
      De ceva vreme tocmai aceste acuze m-au facut sa reactionez si eu,sa fiu mai vocala spre disperarea acelora care nu ma cunosc chiar de fel.
      Cateva slogane depasite,prejudecati repetitive,resentimente nejustificate si gata -pecetea e pusa.

    • Mih
      Stiu exact la ce te referi..Am sa incerc sa imi sustin opiniile ,fara atac la persoana…desi nu sunt omul care sa intinda si obrazul celalalt..dupa care sa imi cer scuze ca nu il mai am si pe al treilea

      • Ar fi perfect. Cand eu il atac pe X politician sau pe Udrea si apar ideea Y ar fi minunat daca tu eventual ai apara pe X sau pe Udrea si ataca ideia Y daca ti se par eronate. Stiu ca e mai simplu pt tine sa ma ataci pe mine , emitatorul.
        Iau declaratia ta ca pe un fapt imbucurator si de normalitate

  8. Va salut!
    Pentru cei interesati

    „Care va fi rolul clusterului Cluj IT în Cluj Innovation City?

    Alexandru Tulai: Proiectul Cluj Innovation City (CIC) este o iniţiativă consolidată şi promovată de Clusterul Cluj IT, iar implicarea noastră rămâne o constantă pe toată perioada realizării proiectului. Cluj Innovation City a fost conceput ca un proiect pentru întreaga comunitate clujeană, având drept prioritate inovarea şi dezvoltarea sustenabilă. Atât universităţile clujene, cât şi autorităţile publice care sunt membre în Cluster sunt deja implicate direct în dezvoltarea CIC. Administrarea şi managementul vor deveni responsabilitatea unei alte entităţi, însă ClujIT va rămâne angajat în acest proiect pe care l-a asumat şi îşi va concentra eforturile, alături de ceilaţi factori de acţiune implicaţi, pentru a face din Cluj Innovation City, aşa cum am subliniat mai sus, un proiect al întregii comunităţi”

    Amanunte in RL din nov.2013

    • Dora, servus!

      Exista multe modele si proiecte asemanatoare in Anglia, Germania, Olanda (de exemplu).

      • @mih
        Exemple. te rog cu proiectele din tarile respective. linkuri
        Subiectul ma intereseaza pe mine si clientii mei. Asa ca voi face imediat un studiu comparativ. al acestor proiecte.

        • Imi pare rau, trebuie sa ma retrag pentru cateva ore (zi aniversara in familie) si nu le am acum la indemana. Promit sa le caut mai tarziu, daca nu dai de ele intre timp.

          • Poti sa o faci, miine, poimaine. Sa iti reamintesc de ele duminica sau luni ? daca intre timp ai uitat ?

          • Doar n-o să-ți dăm noi,niște novici, mura’n gură la o așa valoare ca tine 😀 😀

          • @night
            cam mitocan ! ? Ai invatat de la colegul @mark ?
            Multumesc pentru gugleala, Astept pe @mih. Ea este un interlocutor care macar nu insulta.

          • N-am înțeles unde-i insulta???….daca esti așa de meseriaș cum te dai ,poti să cauti si singur daca te intereseaza pe tine si pe clienții tăi ….in fond ,orice informație costă ..poti să-mi multumesti pentru asta ,ti-am dat-o gratis …la asemenea cerere ,asemenea răspuns ….te-as ruga să nu mai faci pe desteptul cu noi ,că primești răspunsuri pe măsură ….capito??!

          • @night_capito
            1 „sa nu mai faci pe desteptul cu noi” Care sunt „noi” din spatele tau ? Numara-i/intreaba-i si vei vedea ca nu sunt ei prea multi pe cat ti-ar place.
            2 Chestia cu tataie nu da bine la un Copac compus dintr-un numar considerabil de persoane peste 55-65 ani Ai fi surprins daca ai numara.
            Nici tu nu imi pari prea june, daca spuneai ca prin 1992 erai alaturi de Traian Basescu

          • Night
            INSULTA a introdus-o interlocutorul…tu direct esti „mitocan” ,dupa exemplul meu… indirect…..
            Bineinteles ca nu va recunoaste…

          • Last

            Tataie nu s-a referit la vârstă …se pare că n-ai înțeles încă ….si dacă tot vrei să faci pe „gică contra” la orice ,ca să demonstrezi ce????…cred ca are si altul voie ,cam ce-ți arogi tu ….nu crezi???

            Faci pe mistocaru’ ,se găsește careva să-ți trimită un răspuns la fel doar că ala e „mitocan” si te „insultă” 😀

          • Nu,Last
            Traian Basescu a fost primar ABIA in 2000..orice basist stie pe din afara totul despre Presedinte…

            Dovezi:
            Activitatea profesională:

            • 1976-1981 Ofiţer Maritim gradele III, II şi I, pe nave de mare tonaj la NAVROM Constanţa
            • 1981-1987 Căpitan de Cursă Lungă, Comandant al navelor: ARGEŞ, CRIŞANA şi BIRUINŢA – Nava Amiral a Flotei Comerciale Române
            • 1987-1989 Şef al Agenţiei NAVROM din Anvers
            • 1989-1990 Director General al Inspectoratului de Stat al Navigaţiei Civile din Ministerul Transporturilor
            • 1990-1991 Subsecretar de Stat – Şeful Departamentului Transporturi Navale din Ministerul Transporturilor
            • 1991-1992 Ministru, Ministerul Transporturilor
            • 1992–1996 Deputat, Parlamentul României
            • 1996–2000 Ministru, Ministerul Transporturilor în guvernele V.Ciorbea, R.Vasile şi M.Isărescu
            • 2000–decembrie 2004 Primar General al Municipiului Bucureşti
            • 20 decembrie 2004 – prezent Preşedinte al României

            sursa:Presidency.ro.

          • Da mai @mark, Am scris 1992 in loc de 2002 , cat efort sa sari la apararea lui @night ca doar si el a sarit cat ai stat tu strategic cele 3 zile ale lui Anton 🙂 . Dar ideea ramane. intre noi tataii si mamaiele de la Copac 🙂
            Ei,si daca ai aparut , vad ca nu mi-ai raspuns. 🙂 Daca Doamna Elena il aduce pe Prigoana, iti dai demisia sau mai stai ascuns 3 zile ?
            Cum receptionezi ideea ca daca PNL se desprinde de PSD poate sa fie aliat cu PMP ul nostru , cu kkarau cu tot ?

          • La multi ani!

        • last,
          poate te ajuta si informatiile pe care le-am dat.Urmaresti linkurile si gasesti ce-ti este de folos.

          • @dora
            @mih a vorbit de orase similare construite de la zero de nemti,olandezi,englezi si sunt curios sa mi le exemplifice ca sa pot face comparatii. cu ce face Boc la Cluj

        • Last,

          Cred ca introducerea va fi putin mai lunga (poate e necesar)
          Mie nu mi-a placut felul in care l-ai catalogat pe Boc. M-am abtinut sa comentez asta pentru ca a contat mai putin „stilul” tau deja cunoscut. M-au interesat argumentele. Mi-ai raspuns, dar tot nu am inteles bine care e baza reprosurilor tale la adresa proiectului. Asa ca am incercat sa mai aflu cate ceva. Asa am gasit informatii despre lucruri similare (deja existente, sau in proiect).
          Exemple:

          Amsterdam Science Park /Olanda
          http://www.amsterdamsciencepark.nl/

          Vista Management GMBH Berlin Adlershof/Germania
          http://www.adlershof.de/en/wista-management-gmbh/about-us/

          Technology Centre Teknia (Kuopio Science Park)/Finlanda
          http://en.wikipedia.org/wiki/Technology_Centre_Teknia_(Kuopio_Science_Park)

          • Draga @mih
            Stiu ca nu ti-a placut. Ai fi vrut ca Emil Boc ce stie sa coseasca foarte bine, cel ce este foarte corect, cel ce e devotat Presedintelui, cel ce a facut Dreptul si preda la Drept, sa fie si un extraordinar vizionar in domeniul antreprenoriatului. Sa fie un Steve Jobs, sa faca la Cluj un Silicon Valley , sa dezvolte un oras care sa fie util social si care sa aduca miliarde de dolari (nu ca prostii aia de la NOKIA care au falimentat la Jucu )
            Da eu dau si vesti proaste, pt ca eu chiar ma pricep.
            Ai inca probleme cu intelegerea ?
            Te-am rugat sa pui intrebari punctuale . Ma rog e mai simplu sa nu pui.
            Voi incerca sa scriu o postare pe subiect. > Nu promit caci am multe pe cap. Dar chiar daca nu te lamuresc, pot pune niste semne de intrebare consilierilor partidelor de dreapta care mishuna pe aici.
            Voi studia exemplele tale. Ai zis ca ai si unul din Anglia ….

      • Exact,Mih! 😆
        Si uite cum i-a racait retina pe minusari.Ce nu le convine?Ca proiectele fezabile sunt ale Clujului?Ca nu pornesc din alte centre?Sunt toti liberi s-o faca.

  9. Si inca un proiect asteptat de clujeni

  10. Este vorba de noul pod peste Somes care va inlocui podul Garibaldi .
    Urmariti pozele din linkul dat.

  11. O zi buna, tuturor! Revin ceva mai tarziu.

  12. In Ucraina e destul de improbabil ca Ianukovici sa reziste.
    Cam asta ar trebui sa facem si noi ca sa scapam de jigodiile uslamiste.
    Sa le dam foc.

    • Noi nu avem nevoie de benzina si dat foc. ! Doamne feri !
      Ai vazut ca Elena Udrea a dat solutia: Ne impacam cu PNL daca KKrau&supusi se leapada de PSD !
      Simplu. ca bonjour ! Nu trebuie sa impuste Ponta 25 de protestatari 🙂 Pur si simplu vom fi frati cu Antonescu si Quariu si vom darama hidra Pontaca.

  13. Nu te pune nimeni să fi frate cu Antonescu si Quariu ….poti să fi frate cu Balamuc Neamtu sau cu Mru dacă îți place mai mult …poti să alegi 😀 😀

    • Îți raspund eu la intrebare ….oricine e bun ,ca să diminueze mamutul de 70% din Parlament si care poate duce la alegeri anticipate …acu’ visez si io ,dar mi-ar place chestia asta ….alegeri anticipate cu prezidențiale 😀 😀

      • PNL e tot aia cu PSD. Aveti voi pasarele cu repozitionarea.
        dar daca se despart nemernicii aia din USL, eu ma bucur si recunosc ca am gresit cu previziunile.

    • czr acolo unde ai dat link:
      Dar oare ce se intampla cand moare si ultima sperata?

      Nici nu s-a nacut bine MPR si deja vorbeste de alianta cu PNL?!?
      Care PNL? Cu Antonescu, Fenechiu, Becali, Chitoiu, Patriciu, Silaghi, M Campeanu, etc, etc?
      Daca ar fi venit acest mesaj din PDL as fi inteles..
      Dar asa, sa incepi o constructie cu compromisuri incceptabile si nocive pentru tara..?! Sa poti sterge cu buretele atat de repede si atat de brusc toate ordinariile facute de PNL in cardasie cu PSD, fara sa plateasca deloc PNL-ul pentru ce-au facut ?
      Si fara sa le ceri macar ca inainte de a discuta cu ei sa se reformeze?
      Mi se pare total inacceptabil si mai ales mi se pare distrugator de speranta.

      Iata si motivul pentru care Papahagi a facut un pas in spate.. Si probabil vor mai face si altii..

      Pacat ca dupa atatia ani cu atatea experiente triste nu s-a invatat nimic nici macar acolo unde aveam o umbra de sperata..

      De la cine sa mai speram ceva?
      Cat timp trebuie sa mai asteptam?

      • Daca asta opreste asaltul asupra Justitiei ,da ….sunt de acord cu toate alianțele posibile….fiindcă pina la urma ,daca partidele nu se reformează ,Justiția va face ea curățenie si le va reforma .

        am afirmat de foarte multe ori ca JUSTIȚIA LIBERĂ e cheia ca țara asta să meargă înainte .

      • last,
        pragmatismul in politica este o filosofie veche, decand lumea. Nici eu nu ma pot impaca cu gandul sustinerii liberalilor ,ori cata cenusa si-ar turna in cap,dar …..nu sunt politician ,am statut de simplu votant.
        Detasandu-ma de cele spuse mai sus,privind cat pot mai bine cu ochii politicianului(ceeace e f.greu) nici nu mi se pare gresita pozitia Elenei”Intrebata cum un simplu membru de partid – cum s-a autointitulat – are opiniile cele mai ferme si mai articulate in cadrul partidului, Elena Udrea a raspuns: “Pentru ca sa critici uniunea de guvernamant nu trebuie sa ai neaparat o functie”. De precizat ca atat presedintele Eugen Tomac cat si Daniel Funeriu au tinut sa apare pozitia Elenei Udrea in cadru partidului: “Este o onoare pentru noi ca doamna Udrea, unul dintre cei mai puternici politicieni din tara, face parte din Miscarea noastra”, a declarat Eugen Tomac. Udrea nu a dorit sa raspunda précis la intrebarea daca va candida sau nu la alegerile din PMP din luna martie”.

        • @dora draga mea
          daca pragmatismul in politica = curvasaraie, ca tot se spune ca politica e curva, atunci scuza-ma eu nu servesc astfel de pragmatism.
          Pragmatismul implica alti factori decat cel descris mai sus.
          Noi cei de dreapta, atat de loviti in ultima vreme meritam acel pragmatism
          PS Cand Tomac spunea chestia cu … este o onoare pentru noi …etc…..avea in cap o pereche de chiloti mov , sau nu ?

        • Stii ce este simpatic,Dora?
          Avalansa minusurilor
          Pe care eu le atribui LUI LAST si altora ca el ca un fel de incurajare din partea partenerilor

    • victor, cam deraiezi.
      eu nu votez cu PNL condus de Antenescu indiferent unde e pozitionat. E un partid de penali.
      si itnre Ponta si Antenescu la prezidentiale stau linistit acasa ca nu vad nici o diferenta intre ei.

      • Iarta-l pe @victor_L Momentul lui astral a fost acolo in banat acum cateva zeci de ani cand s-a luat cu militia de guler. Acum nu le mai vede clar.
        Mai e si @alalalt care crede ca Antonescu cu noi inseamna o justitie independenta 🙂 🙂 Independenta pt Becali ? Transformator ? Quariu.? Estule, cocoficii vor la putere. Nu au problemele tale ce tin de etica.

  14. Pana acum ne luam de Bleaga ca face blat cu PNL.
    Dar acum ?
    Pozitia noastra a comunitatii de dreapta (nu ma refer la activistii de partid, caci ei trebuie sa respecte disciplina partidului ) este importanta.
    Uite ca Cristian Preda a dat-o la intors cu critica la Papahagi cand a vazut pe FB ca este luat la 3 pazeste. Deci critica noastra a functionat !!!

    E bine sa avem o pozitie critica, deoarece feedbackul nostru le da lor semnalul daca sa o tina inainte sau sa isi mai revizuiasca atitudinea.

    Ati vazut ? I-ati dat voie EUdrea sa il aduca pe Anton si sa il rada pe Papahagi ? Bon ! Acum vi-l baga pe gat pe Antonescu, daca … acesta binevoieste sa se supere pe Ponta. Iar pe Honorius&Silvius Prigoana daca vin cu niste bani. (Vespasian Imperator spunea ca banii nu au miros. De acolo numele vespasiene date closetelor publice )

    • Eu nu-s activist de partid ….poate să-l aducă si pe Dragnea cu morții lui cu tot ,daca va duce la alegeri anticipate , iar Justiția va fi liberă si USD va trece in opoziție :D. 😀

    • @tds,

      Ieri am spus ca Preda a zis ca a fost gresit inteles, si ca de fapt noi nu l-am inteles ca el a zis ca:” el si cu etica este frati da’ si cu politica se intelege, asa ca etica si cu politica e surori.” sau ceva similar.
      Acum, aceasta schimbare, este sigur a intervenit in urma unor critici. L-or fi criticat membrii PMP?. Daca da, sa imi spuna cum. I-au trimis vo epistola, telegrama, semnata de oameni de bine ai PMP?.
      Ce pot sa spun este ca eu i-am scris pe multhulitul fb de nevoia de etica. Eu i-am adus aminte de Teo Trandafir si de lipsa de etica si il intrebam daca a apreciat asta, Alaturi de mine au fost multi altii cu idei similare. A fost un dialog. Ce pot sa spune este ca am avut dialog cu Papahagi, Funeriu si Cristian Preda in care mi-am expus punctele de vedere. Nu cred ca vrun membru ,ordinar, PMP, a reusit sa dialogheze cat de cat cu susmentionatii la adunarile lor. Chiar, as dori sa ne spuna cineva ce se intampla la o adunare PMP (PDL etc) . Cum se face feedback-ul?
      PS. Ma scuzati, dar Baconschi nu a intrat in optiunile mele de dialog. Il consider , ca si pe Paleologu, inadecvati in politica.
      PPS. Eu cred ca daca vreti (pmp-isti) ca Udrea (care este liderul de facto) sa nu derapeze, trebuie sa ii atrageti atentia tot timpul daca face bune sau nu.

  15. Cristian Ghinea pe fb,
    „Facebook tocmai a cumparat Whats App cu 16 miliarde dolari
    Rusia a cumparat Ucraina cu 15 miliarde.
    Tarile se devalorizeaza rapid cind sunt conduse de prostovani.”

  16. Buna seara, all! Cam greu „sa va prind din urma”…

  17. La primirea lui betonie in pmp. Pozele (cu udrea ) felicitarile, masa si dansu’ pe febeu’ lui udrea.

    Am participat astăzi la Giurgiu la oficializarea intrării în partid a deputatului Marin Anton. E o mişcare care arată că există oameni de bună-credinţă în România, care sunt dispuşi să renunţe la beneficiile aduse de Putere pentru a se alătura unui proiect politic în ale cărui valori şi principii cred. [??!!??- nota mea]
    E o nouă dovadă că Partidul Mişcarea Populară reprezintă o alternativă puternică la actualul establishment politic. În momentul în care există oameni care sunt dispuşi să renunţe la Putere pentru a veni la un partid de Opoziţie, de bună seamă cred în capacitatea acestuia de a progresa şi de a deveni principala forţă politică a ţării. Adeziunea domnului Anton la Mişcarea Populară reprezintă un mare plus pentru noi datorită experienţei politice pe care acesta o are, dar şi datorită legăturii extrem de puternice cu judeţul Giurgiu. .”

    • Cei care mi-ati dat minus, intrebare:

      Avem senator liber de valenta. (iliesiu- plecat de la pnl). Ce va alege:
      a- Va merge la psd (el care a fost cu cdr-eu?)
      b- se va alatura PC? el care este impotriva securistilor?
      c-Se va alatura PMP aderand din toata inima la valorile PMP?
      d- va ramane independent?

      Nu stiu care este raspunsul , dar el se afla , intre cele 4 variante.

    • eu il astept si pe Prigoana. Sau Orban. sau pufulete Saftoiu. mari caractere, mari castiguri electorale.

  18. @ tds,
    se pare ca te pricepi la politica la fel de mult ca @ Theophyle; doi tipi inteligenti, dar repetenti la pragmatismul politicesc. Scrieti eseuri.
    Voi ati vrea (bine, nu sinteti singurii) ca lumea politica sa se invirta in jurul parerilor voastre, si dati in bara cu mai toti eroii pe care vi-i alegeti.
    (Daca tot te lauzi ca inca esti „basist”, chiar nu realizezi ca Elena face ceea ce face cu voie de sus? sau nici dictatoru` nu mai e de nasul tau, ca @ Theophyle l-a excomunicat de cind nu mai e apropiat de MRU.)
    Si cum-necum, dar politica va face chiar si mult hulita Elena Udrea si nu voi de pe bloguri.
    In plus, ceea ce nu intelegeti voi, puristii, Elena Udrea isi asuma rolul si de a face lucrurile neagreate de admiratorii de Feti Frumosi si Ilene Cosanzene; a acceptat sa faca munca numita „bagatul batului prin gard”. Din care, de multe ori iesi rau, dar e o munca necesara si nu doar in politica.
    Nu este o argumentare pro Elena Udrea, ci un raspuns la magaria „Iarta-l pe @victor_L Momentul lui astral a fost acolo in banat acum cateva zeci de ani cand s-a luat cu militia de guler. Acum nu le mai vede clar.”

    • Victor, deci eu aduceam cel putin 20 de voturi la prima mana.
      Ce sa le spun acum, veniti langa PMP, ca e beton?
      chiar era necesar sa-l aduca pe ala? daca a vazut ca e reactie negativa, chiar nu se putea da inapoi?
      chiar crezi ca suntem asa de naivi incat sa credem doar in feti frumosi?
      daca eram asa scrupulosi maraiam din prima la EU, nu crezi?
      ti-am spus, e o dovada ca nu sunt in stare sa schimbe abordarea.
      O sa ma duc la vot, probabil ca-i votez pe ei, dar e clar ca nu putem avea asteptari prea mari.

    • @Victor_L
      Eu si Theophyle mai avem mult pana vom invata politica de la tine. Ma surprinde ca ne pui in aceiasi cutie. Ambii suntem oripilati
      Iti spun asa:
      Atunci cand va muri sotia ta nu vei fi ingropat in acelasi sicriu cu ea oricat de mult va iubiti.
      Oricat de mult il iubim pe TBasescu nu putem fi de acord cu tot ce face Elena Udrea. E posibil ca marele presedinte sa fi spus: Eleno tata, adu-l pe Kakarau in alianta cu noi. sau Eleno tata adu-l pe Anton si da-l afara pe barbosul ala mizerabil de la Cluj. E posibil dar nu e sigur.
      Elena Udrea cand ii pune chilotii mov in cap lui Tomac spune ca asa vrea Presedintele. De aia sta incremenit @mark de la partid.
      Esti sigur ca asta vrea Basescu ?
      Daca da nu il recunosc. El este un mare maestru.
      Esti sigur ca gunoierul Prigoana a fost adus de Elena la cererea lui Basescu ? Esti sigur ca rezultatele de la sectorul 3 au fost prevazute si acceptata de Basescu.
      Nu cumva Elena ca si @mark merg pe sloganul: Dai in mine ? Dai in fabrici si uzine…. adica in Presedinte

      • pai intra omule in politica, nu ii poti dirija pe altii ce sa faca.
        Intra cu ei in disputa, convinge-i de acolo, din partid, depunind munca.
        Nu va obliga nimeni sa votati cu cine nu va place; ca atare nici nu poti cere cuiva sa faca ceea ce tu nu ai facut, dar crezi ca e bine.
        Pentru cunoscatori ca tine ori @ eugeni repet: eu nu pledez pentru Elena Udrea, Basescu, MRU ori PMP (voi sti cu cine sa votez). Eu incerc sa spun ca ori intri in politica sa mentii cearceafurile curate, ori accepti si cearceafuri murdare.
        Asta tot repet. Nu poti cere jucatorul de fotbal, tenis ori rugby sa nu isi pateze tricourile. Avimd pretentia de morala totala in politica inseamna ca nu prea stii pe ce lume traiesti.
        NB,
        numai bine ca plagiatorul si repetentul se cearta, iar dreptacii sint oripilati de necuratenia politica.
        Niste oameni destepti ar fi prins momentul unei uniri si a unor actiuni serioase, nu cu batai in tastatura.

        • @victor_l
          sa iti murdaresti tricoul in angajament ca rugbist sau tenisman nu e nici o problema
          Sa il murdaresti intrand in rahat cand nimeni nu te forteaza sa o faci, dar tu zici ca ai un anvantaj din asta e o chestie de optiune
          Tu, se vede ca nu faci diferenta.
          Sa fi sanatos

    • Plus unul…..se maresc efectivele…atentie!

  19. Vad ca se considera pragmatismul poltic echivalent cu lipsa de morala, etica in politica.
    Vad ca mai sus, altcineva considera valorile promovate de TB (deci a fi basist) cu invatarea pe dinafara a biografiei lui TB.
    De cand promovarea lui EU face parte din setul de valori promovate de TB?

  20. @Last (18:47)

    Nu mi-a placut „stilul”, exprimarea, nu continutul. Pentru continut aveam nevoie sa inteleg argumentele. Nu mi s-au parut suficiente. N-am continuat discutia (poate m-am luat cu alte comentarii, sau am avut altceva de facut, chiar nu mai stiu), dar ulterior am fost curioasa sa vad despre ce e proiectul Cluj Innovation City (nu m-a interesat prea mult nici Boc, nici parerea ta despre el). Asa am gasit cateva informatii. Mi se pare interesant proiectul (care nu e a lui Boc, el s-a implicat ca primar si il sustine)

    Cat despre alte exemple, vorba lui Night, daca intr-adevar te intereseaza, mai cauta si tu.

    • @Mih draga
      Cand nu ai ce sa zici de continut te legi de stil , de exprimare
      la fel ca si lupul in amonte care zice ca mielul din aval ii tulbura apa.
      Eu nu stiu ce profesie aveai tu inainte de a iesi la pensie, dar eu de multi ani in tara si strainatate ma ocup de acest fenomen care imi permite sa dau diagnostice precise. Pe bune spune-mi ce profesie ai avut tu inainte de pensie, si iti voi raspunde la parametrii pe care ii ai tu familiari.
      Proiectul lui Boc e interesant dar are mai mult de 50% sanse sa esueze lamentabil, si sa ajunga un ghost city, ca multe altele in lume.
      Eu cand scriu aici nu o scriu sa te conving pe tine sau pe @night. Stiu ca mai trec oameni care poate nu sunt la fel de inteligenti si stralucitori ca voi doi dar au mai multa pregatire in domeniul asta si ii face sa inteleaga. Intimplator daca ei sunt si consultanti de partide de dreapta (am semnale in acest sens ) e cu atat mai bine.

      • Bre ,io zic să te duci pina la Cluj să le arați tu la ăia cum se face un proiect de anvergura …că de aici si așa nu te aude nime’ ….. 😀

        • Draga Io zic ,
          Aici ma aude cine trebuie.
          La Cluj e o afacere nu pentru firme si pt IT care vor beneficia de ea eventual si doar marginal peste 3 ani, ci fabricantii de tamplarie pvc, de fier beton. Nu vor castiga IT-istii ci muncitorii necalificati din constructii. Dar e prea complicat. Poate am sa explic pe blogul asta, evident nu pentru tine.

          • Corect ….pe mine nu mă interesează ,decît daca proiectul generează locuri de muncă ….din cite văd da ,așa ca parerea ta de gică contra atotstiutor mă lasa rece ….

      • Nu e corect ce afirmi. Tocmai ca nu m-am legat de stil , chiar daca nu-mi place, am fost interesata de continut. Am vrut sa inteleg parerea ta si am pus intrebari. Am asteptat argumente. Ceea ce ai spus nu a fost o argumentare, ci tot exprimarea unei pareri, in termeni mai decenti. Atat.
        Dar nu mai continui ca nu are rost. Lipsa de onestitate e o piedica pt dialog. Si nu doar ea.
        Si nu profesia are relevanta aici…

        • Draga mea @mih
          Te rog frumos pune intrebari. Cat mai simple si cat mai multe. Avem tot timpul de pe lume iar eu am toata disponibilitatea sa raspund. Pentru tine si pentru toti.. Sunt sigur ca acest think tank nu va fi o pierdere de vreme, iar Copacul va creste in valoare. Serios

      • Chiar in ipoteza ca ai dreptate
        Nu crezi ca AFISAJUL potentei tale este strident???Neavenit?Inoportun??
        Ma gindesc ca BOC si o echipa vor fi stiind ce fac…
        Nu trebuie sa ma convingi…nu am cerut consultanta…

        • mai @mark membru de partid la PMP in echipa doamnei Elena
          Nu iti ofer dragule consultanta. Sunt sigur ca daca ai sti totul, nu ai avea curaj sa ciocani la Doamna Elena la cabinet si sa ii spui unde greseste,

          Boc are o echipa, dar nu e sigur ca interesele lor sunt exact ca ale noastre, pt ca noi nu suntem la Cluj , nu avem de suportat miii de subcalificati la betoane cum are Boc ,,,, E mult mai complicat draga . Ei ? Ce faci daca vine Prigoana Honorius la sefa si sefa il primeste in PMP. Ce faci cu avortonul ala mic ? Ii pupi mana ?

  21. Bey, ma uit la cativa dintre voi si nu imi vine sa cred.

    • Ce nu-ți vine să crezi?!
      …că ai rotunjit suta de comentarii la antractu’ de azi?! 🙂

      • Dupa prima propozitie , Old H, am mai scris cam 400 de cuvinte. Apoi m-am gandit la Mies van der Rohe un mare arhitect care spunea „Less is more” si am sters tot ce era scris dupa prima propozitie

        • last,

          pentru uluirea ta de la 19:36 există două soluții alternative:
          – nu te mai uita;
          – schimbă-ți ochelarii. Ia-ți unii cu dioptrii „+” pentru calm și politețe, măcar pentru doamnele cu care discutăm, și cu dioptrii „-” pentru ego-ul personal, „toba mare” care strică armonia saxofonului!
          Astfel discursul tău nu pierde in valoare și câștigă în audiență 🙂
          …părerea mea.

          • Draga Old
            Credeam ca suntem egali cu doamnele
            Credeam ca doamnele sunt magulite daca nu sunt tratate ca „minte scurta poale lungi” ci ca niste
            barbati

            Tu crezi ca doamna ta care are grija sa nu intri pe net pana nu arunci fanul in patul iar apoi te rasfata cu ciorba si tuica ar fi bucuroasa sa vada discriminarea ta fie pozitiva fie negativa ?

          • last,

            …așa credeau și comuniștii!
            Până i-a pus la punct «matriarhatul» tranziției 😀

      • Old,

        Imi este dor de Filadel…Si nu vreau sa ii ia altcineva locul… de nici o culoare..

    • Nici mie ,că nu mai termini odată….si nu stii cind să te opresti …de 3 zile tot pe același subiect ,de parcă poti influența ceva ….nu-i vota ,dom’le ca nu te obligă nimeni ,dar termină ca esti plictisitor …nu vezi ca nu mai comenteaza aproape nimeni decît tu si subiectul tau .

      Ajungă-ți….am înțeles toti. ,ca nu-ți place Udrea si ce face ea ..nici mie ,dar nu face singura de capul ei ….citește si ce-a spus Marian Preda la EVZ azi si poate pricepi mai mult .

      • S-o crezi tu !
        Ba influentam. Noi, FB, alte bloguri de dreapta. Vezi retragerea lui C Preda, acest oportunist dragut care a schimbat-o un pic tocmai datorita FB
        Ti-a spus amicul @mark ? care de 3 zile sta low profile si ii tii tu locul ? , ca le-a spus Dna Elena la partid , ca Anton si ciobanul pe care l-a adus in PMP sunt nu fiindca a vrut creierasul ei ci pt ca asa i-a trasat sarcina Presedintele ?
        La romani minunea tine 3 zile , nu la noi cei cu studii afara

        • Ce sarcina a trasat Presedintele,LAST??
          Cu studiile tale de afara…esti in AFARA..
          Si continui ,la greu atacul impotriva PMP…de parca in FC nu exista un Saniuta si altii ca el
          de parca
          PDL n u este un mamut ce plezneste de coruptie si afaceri interpartinice
          de parca PNL nu este rupt si asisderea cu PSD

          Undee iti este dreapta PREACURATA pe care o urmezi,o proslavesti,o preamaresti???

          Care iti sunt liderii ,cine are credibilitate in ochii tai??

          SPUNE ODATA
          Pe cine contezi??in cine crezi??
          CE VOTEZI???????

          „Ti-a spus amicul @mark ? care de 3 zile sta low profile si ii tii tu locul ? ”

          LAST,
          te dovedesti nu rautacios
          Ci un adevarat atacator la p;ersoana..
          Nu stau de trei zile low profile
          Sunt prezent unde ma solicita jobul..exact la Zurich

          Nici nu mai am cuvinte pentru eticheta…

          • @mark
            fa-ti jobul la Zurich sau la Tierra de Fuego si lasa-ne in pace
            Cand vii aici raspunde la intrebarile colegilor de la copac Anton _EU , EU_Antonescu, Eu + chiloti in capul lui Tomac , Baconski, Preda

            Cine e mai dispus la o alianta cu Antonescu dupa separarea de PSD ? Udrea PMP sau Bleaga PDL ?
            Daca jobul la Zurich e prea complicat, nu am nici o pretentie sa raspunzi

  22. Cu siguranță esti factorul decisiv …..iar C.Preda stă cu ochii numa’ pe Copac să vadă ce scrii tu … 😀

    • Nu copacul, ci lanturile de FB
      Nici unul din marii smecheri ai comunicarii (si nici eu) nu am inteles ca nu blogurile (sa ne amintim cata risipa de bloguri a facut COTIDIANUL, Patrasconiu, Pavel etc ) ci FB va lovi napraznic. Si a lovit
      Sa o vedem pe Elena daca aduce pe 16 10.000 cum a au adus niste obscuri cu chiloti tetra in strada pe Uniti salvam

      • Eii ,vezi …atunci poti să te produci pe FB ,ca să te faci auzit mai bine …cine stie ,poate te aude chiar Udrea si te ia consilierul ei personal pe probleme de etică .. 😀

  23. In Ucraina e jale ….aproape 100 de morți ,500 de răniți si 50 de dispăruti

    http://belsat.eu/be/wiadomosci/a,18060,stralianina-u-kiievie-shmat-zaghinulykh-i-paranienykh-onlain.html

  24. night spune: Corect ….pe mine nu mă interesează ,decît daca proiectul generează locuri de muncă ….din cite văd da ,așa ca parerea ta de gică contra atotstiutor mă lasa rece …
    Eu spun aici pentru dreapta, (nu pentru night si altii ca ei) Unui client i-as factura 1500 de euro pt propozitia asta inconjurata de sigle si 1000 alte cuvinte:
    Proiectul genereaza locuri de munca pentru cei ce toarna betoane, si monteaza ferestre, pentru cei ce vand terenuri si traseaza soseaua cu 4 benzi nu pt specialisti si firme IT carora cu multa ipocrizie le este oferit, si care vor fugi de aici. in vest
    Este un proiect care hraneste trecutul si infometeaza viitorul

    faptul ca night vede pe gratis ce ofer eu contra 1500 euro nu inseamna nimic pentru mine. Oricum nu invata nimic din asta 🙂

    • ‘ai dute ,nu mă ‘nnebuni !!!….să stii că o să le scriu la astia de la Cluj si o să-mi trimit neamurile să se lege cu lanțuri de primaria lui Boc ,cu o parcardă ,pe care o să scrie ca tu nu crezi ca e pentru IT -sti si pentru convingere să te ia pe tine consultant si să-ți dea contracte peste contracte …. 😀

      • O sa o iei in barba, cum se ia in barba in Romania, Si o sa dai vina pe spatiul mioritic sau pe Iliescu, Eram sigur ca ai sa raspunzi asa. Norocul tau, Altfel cum am zis mai sus iti ceream bani, pt ca stiam ca vei profita de pe urma raspunsului 🙂

        • Din păcate pentru tine ,nu pot să o iau in barbă ,ca nu stau in RO ….de la mine se vede altfel 😀 ….dar cum ți-am zis ,pot să-mi trimit neamurile dacă te ajută cu ceva. 😀

          • Ba o iei in barba
            Sunt persoane care nu stau in Romania ca majoritatea rudelor mele care iubesc Romania dar habar nu au ce se intimpla aici si nici nu urmaresc.
            Sunt pe de alta parte persoane care stau tot timpul pe blogurile romanesti, pe fb pe cablul din Romania si habar nu au ce se intampla in Germania, Finlanda, America …. ei sunt legati de tv Romania, si de luzerii romani cu care se intilnesc in weekend
            Sa stai in strainatate nu e usor. Am stat multi ani
            Ori uiti de romania si te ocupi sa te realizezi acolo ori vii aici sa o faci aici . Fiind acolo dar pierzand tot timpul cu ce se inampla aici…….. definitia unui Looser
            Vezi @viq ? Efortul lui Viq sa progreseze acolo ii mananca atat de mult timp incit nu mai poate intra decat rar in blogul pe care l-a creat, caruia i-a dat identitate, blog care este aproape unic in spatiu romanesc. Chiar nu poti sa fi fixat pe Romania daca nu pierzi pe cealalata tara si invers.
            Vad ca tu ai mult timp pt Romania
            Inseamna ca in tara in care traiesti nu ai pretentii prea mari de promovare. Patronii draga @night nu te lasa usor Pe tine te lasa …..

  25. bunä,

    dupä noul cod penal, handicapatul Ponta poate fi acuzat,
    de ABUZ IN SERVICIU, pt. toate acaparärile de institutzii,
    ordonatze de urgentzä, contracte iscälite ilegal, bani cheltuitzi
    pe cälätorii , etc:

  26. SPECIAL;

    EL ESTE DIRECT RÄSPUNZÄTOR SI PRIMUL CE TREBUIA SÄ
    CONDUCÄ cäutarea amäratzilor.

  27. e ceva neserios, iar toatä ziua vä ocupatzi de Udrea ?

  28. chiar nu meritä sä mai vin aici,
    imi pare f. räu, dar e neserios:

    • pe bune Theo, chiar nu merita
      Am vreo 3 personaje care nu au alt subiect decat sa ma atace pe mine,
      Eu am o obiectie la Udrea, ieri iar ei nu se astampara si o tin langa in postari o zi intreaga. Eu le raspund. Si asa vorbim toata ziua de chilotii mov din capul lui Tomac si Baconski. Si asa nu mai avem alte subiecte.
      Mai e Boc care vrea sa construiasca un oras ca Defense langa Paris al lui Le Corbusier si Brasilia a lui Oskar Nemeyer ca sa nu vorbesc de Soci a lui Putin. Zic o chestie, sare mih, dora si inevitabil mark si o duuuceeem 2 zile.

      • CE NU MERITA THEO???Iar bagi bete??

        Last.domnule LAST
        Esti intr-o stare de euforie paranoida crescinda!
        Si de o rea intentie ce nu s-a mai vazut!
        De ‘chiloti mov” au parte clientii tai!
        Nu eu,nu altii ca mine,tinte precise pentru perorartiile tale megalomanice!
        Nu ai tu alte subiecte!Pentru ca persisti in repetitii absurde si nelalocul lor!
        Sunt subiecte fierbinti,la ordinea zilei…pe care le ocolesti prin disimulare
        Prin evitari si indepartari de la tema…prin alunecari si derapaje intentionate..

        ATACUL la Emil Boc si proiectele sale nu este deloc de neglijat..
        Depinde cui i se ridica mingea la fileu..depinde CINE este deranjat de acest proiect..si mai depinde de inca 1001 de motive pe care Last le stie…(profesionalismul unui consultant consta in numarul mare de cereri inregistrate ,rezolvate ..pozitiv.} Banii nu au miros..proiectele si consultanta ca atare nu cunosc politica…ci doar finantarea..

        PS.Emil Boc este girat prin VOT de catre cetatenii Clujului!

    • Cert e ca astfel ar fi mai putine surse de inspiratie pentru mesaje de pe pancarte sau afise cand mergem la proteste. Si chiar ar fi pacat.

  29. tds cre`ca si noaptea viseaza chiloti roz si are cosmaruri; probabil voia alta culoare 😉
    Acum, nici ce se face la Cluj nu e bine, ca n-a fost intrebat cineva 😛

  30. Hai sa vedem ce crede TB ca inseamna pragmatism(ieri) : (referindu-se la Daianu): ” M-am saturat de profesori care la scoala stiu cum si ce sa faca dar duc tara la faliment. Cand Daianu a fost ministru a dus tara aproape in stare de faliment.”. Eu nu vad o judecata de tipul: pragmatism = renuntare la principii. Eu vad cerinta de a avea competente care sunt completate de decizii practice.

  31. Cine ofera proiectul firmelor si specialistilor IT?

    • Trimite-mi o poza cu tine pe lupushor1@yahoo.com sau spune aici ce profesie ai avut inainte de pensie, si pe cuvantul meu ca iti explic totul de fir a par

    • Ai spus sa pun intrebari simple.
      Faci afirmatia: ” Proiectul genereaza locuri de munca pentru cei ce toarna beton (…) nu pt specialisti si firme IT carora cu multa ipocrizie le este oferit (…)”
      Repet intrebarea foarte simpla: Cine ofera proiectul specialistilor si firmelor IT?

      Astept un raspuns simplu, ca nu vad ce mama naibii e complicat aici.
      Fara poza si fara profesie, ca n-are legatura.

  32. Nimeni nu le ofera nimic
    Ofera in 2014 vanzatorilor de teren, de termopane, de betoane, constructorilor cu 7 clase
    in ideea ipocrita ca din 2015 ITistii vor avea niste ogeacuri in care sa gandeasca.
    Nu am intilnit ceva mai stupid.
    Si va baga milioane de euro in betoane care vor fisura. Eu am clienti care atunci cand risca pentru mine 1 milion de euro o fac pt un studiu de 100 de pagini.
    Boc a facut-o pt 3 pagini si 10 conversatii cu consilieri interesati si lobbisti
    Daca mi-ai spune ce studii ai tu ti-as raspunde raportat la experienta ta
    Cand discut cu clientii mei ii intreb in primul rand ce pregatire au pt ca altfel nu ne intelegem
    Daca nu imi spui ce studii ai , ti-am cerut fotografia. Ea imi spune destule.
    Dar pe orb imi este greu sa explic pt ca risc sa nu fiu inteles
    Acum e clar dupa ce ti-am scris 10 pagini ? draga @mar indiferent cine esti ? Stiu ca esti pensionara. Atat ! 🙂

    • @tds,

      Nu am vrut sa intru in discutia aceasta, pentru ca iti dau dreptate 100% cand spui : „Este un proiect care hraneste trecutul si infometeaza viitorul” . Impresia mea este ca ei au imaginea, inca, a „centrelor de calcul” unde se faceau contabilitati la intreprinderi mari. (ce vremi… cititoare de cartela de banda, unitati de disc, becuri si becusoare care clipeau neincetat.). Numai ca de data asta mult mai mare.
      Totusi, sunt convins , ca EU nu va da banii daca nu exista un studiu cat de cat. Sau mai exact, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la targ. 🙂 .
      Asa ca in final cred ca proiectul are sansa sa devina mai bine orientat. Nu am idee cum , totusi.

      • Draga @eugeni
        Cei ce dau banii in UE sunt niste functionari exact ca Boc]
        Toti vor sa asigure locuri de munca celor ce fac gura : betonisti, macaragii, topografi zicand ca ofera locuri de munca pt ITisti
        Si cei de la Bruxelles sunt la fel de sclavi ai lobbyul sindicatelor. Cam asa este, daca intelegi ce scriu eu in graba 🙂

        • @tds

          Am scris:…. cred ca are sansa…..
          Tocmai ca stiu ca sunt functionari.
          Exista si un avantaj al birocratiei. Trebuie sa treci toate „furcile caudine” adica patratelele de „check” si nimeni nu isi asuma responsabilitatea sa nu aiba un dosar complet cu avize date de firme recunoscute. Acum , daca, vine o indicatie de sus, de la Barosso , nu stiu… 🙂 .

          Iar ce scrii in graba este foarte clar.

          Pe de lata parte eu pot sa imi inchipui un fel de Silicon Valey garnisita cu industrie orizontala. Nu numai software ci si hardware orientata catre industrial. Ceva filiale de productie Siemens, Toshiba etc.

      • Si am uitat sa spun ca toate centrele de calcul din anii 70-80 au ramas in parasire cu calculatoare cu tot , cu cititoarele de cartela (cladiri moderne din beton) sau si-au schimbat destinatia.catre patiserii, restaurante. Numai ca , de obicei, alea erau in centru …. 🙂

    • Absolut incredibil!
      Cum o tratezi pe MIh!

      • Ei fugi ? 🙂
        Mih e o doamna venerabila care stie sa se apere de 10 ori mai bine decat reusesti tu
        Tu zi cum e cu Silvio Prigoana sau cu Kkrau daca se cearta cu Ponta. Ii primim ? ii primeste doamna Elena ?

  33. Last,

    Nu de explicatii era nevoie. Cand spui „li se ofera”, presupun ca stii si „cine” ofera. Eu nu stiu si te intreb pe tine, ca stii. Cat conteaza fizionomia , sau gradul de scolarizare, sau profesia, sau IQ-ul meu ca sa spui „X ofera”?

    • @mih draga mea
      aici lucrurile sunt complexe. Daca ar fi la nivelui de studii generale, toti ar fi milionari, Ori nu sunt.
      Intr-un fel explic unei profesoare de geografie, altfel unui frizer, altdel unei absolvente de drept la Universitatea din Plescoi
      E clar ca nu e simplu.
      Bine inteles ca stiu. Pentru ce ofer eu gratuit, nu imi pot permite sa explic unora ce nu stiu decat tabla inmultirii pana la 5.
      Daca ai fi sora mea ti-as explica si daca ai fi analfabeta. Dar nu esti sora mea.
      Apropos , In seara asta nu ai si alte subiecte si linkuri de dat Copacistilor ?

      • Repet intrebarea: daca ai afirmat ca cineva ii trage pe sfoara pe IT-isti cu proiectul asta, cine este/sunt cel/cei care ii trage/trag pe sfoara? 🙄

        • Pai intrebi ca un robot care nu proceseaza ce spun…. scuza-ma dar asa se vede de aici
          Mai clar:
          IT istii nu au nevoie de sosea cu 4 benzi, nu au nevoie de cladiri pe 200 de hectare – De asta au nevoie cei ce la construiesc si papa milioane de euro
          IT-istii au nevoie de contracte, au nevoie de lobby, au nevoie doar de o cladire in care sa se intilneasa nu de 200 ha
          In loc sa dea bani pentru educatia viitorilor IT isti in loc sa dea bani pentru firmele care sa aduca proiecte , ticalosii astia de la Cluj speriat de muncitorii necalificati care nu vor sa invete IT spun ca IT au nevoie de cladiri, Ori ei nu au nevoie de asta acum
          De ce iti spun asta in detaliu ? Ia-o ca pe un cadou desi nu mi-ai trimis o poza cu tine sau pt ca nu mi-ai spus ce naiba de facultate ai facut si pe ce pozitie ai iesit la pensia care iti permite sa lupti pe Copac de dimineata pana seara

        • Inca odata
          De 15 ani raspund oamenilor la problemele care ii framanta
          Este neplacut pt mine sa raspund la intrebarea ta iar tu sa spui ca nu ai inteles,
          iar eu sa incep sa iti explic in alt fel iar tu sa spui din nou ca nu ai inteles
          Spune pe ce job ai iesit la pensie la 50 sau la 65 ani si imi va fi mai simplu sa gasesc vorbele pe care sa le pricepi
          Crede-ma vreau sa te ajut dar ajuta-ma si tu

          • Nu, eu nu am spus ca nu am inteles. Eu am spus ca nu mi-ai raspuns la intrebare . 🙄

          • Psi pune nene inca odata intrebarea
            Iar daca intrebarea este complexa imparte-o in intrebarea 1 , 2 ,3
            In clipa asta raspund la intrebari in engleza, in franceza pt Franta , in franceza pt Canada , asa ca nu e mare scofala sa iti raspund in romana la intrebarile mele
            Daca ti se pare ca nu esti satisfacuta de raspuns ai 2 cai. Ori pune intrebarea alfel pt ca nu am inteles-o bine
            Ori imparte-o in mai multe intrebari pentru a reduce complexitatea raspunsului
            Succes draga mea 🙂

          • A fost sugestia ta sa pun intrebari simple. Am pus o intrebare foarte, foarte simpla. De vreo trei ori. Ai vorbit mult dar n-ai raspuns simplu si punctual. Naiba stie de ce. Poate te eschivezi, sau poate iti e greu sa dai raspunsuri simple si punctuale, sau o fi altceva… 🙄
            Succes si tie!

          • Vai nu ma eschivez, Dovada ca iti raspund
            Te am rugat doar sa sa o repeti, sau sa o formulezi altfel
            Inteleg ca nu vrei sa spui din ce job ai iesit la pensie dar macar pune intrebarea aia din nou sau in alta forma,
            Poate asa pot da un raspuns pentru tine desi cred ca 70% din vizitatori l-au inteles dupa atatea pendulari 🙂

        • Mih

          Te rog…examineaza ce anume te-a intrebat ..si cugeta adinc de ce a procedat asa??

          „Apropos , In seara asta nu ai si alte subiecte si linkuri de dat Copacistilor ?”

          Evident sarcasm…mai departe concretizeaza tu…

  34. Măi ,esti mai ceva ca Sherlock Holmes …. 😀 😀

    Dacă nu te-au întrebat pe tine ,nu-i bun nimic si credibil ,ca toti sunt niște proști ,fiindca nu scriu 100 de pagini in loc de 3 ..ne-ai dat
    gata ..esti de neinlocuit măi frate ….țara asta nu poate funcționa fără
    tine … :
    Gata ,nu mai zic nimic ,ca cine stie poate îți iei picioarele la spinare si pleci d’aci si ce dreaq ne facem fără tine ???….nu mai are cine să ne dea lectii gratuite de detoate. 😀 😀 😀

    P.s….nu-ți mai framînta mintea cu ce fac eu si cit timp am ,fiindca habar n-ai ce fac eu si cite ore lucrez

    • @night
      am o facultate in US am lucrat acolo, lucrez pt europeni de un amar de ani
      Daca esti acolo, nu ai timp pentru ca aia stiu cum sa iti ocupe timpul
      Daca totusi esti acolo si ai timp sa stai toata ziua pe web Romania inseamna ca ai un job de clerk la un hotel,sau ceva asemanator in care capitalistii (care chiar sunt feroci, o stiu bine ) te platesc ca vai de lume dar te lasa sa iti pierzi vreme pe net, salvand copacul , pe @mark , sau pe cine vrei tu
      O spun dintr-o lunga experienta. Avantaj de tataie sau de mamaie de pe Copac 🙂

      • cum ți-am spus ….nu-ți frămînta mintea cu ce fac eu ,că habar n-ai ….si da ,poate mi-ar place să lucrez la un hotel …..cred că as fi mai liber .. 😀 😀

        • La cat timp liber ai tu si la cat e dezvoltata tehnica exploatarii in vest…. am zis ca stiu exact in ce categorie te alfi. Ma rog pt Romania e bine…. dar pt contul tau in banca.
          Nu imi framant mintea,,,, eu stiu exact in ce cutie te afli functi de timpul pe care il ai pe www
          ….

          • Din păcate nu le stii chiar pe toate ,ai si tu lacunele tale ….cu mine n-ai nimerit-o chiar deloc … 😀 😀 😀 ….sincer ,nu mă interesează deloc ce crezi si nici ce catalogari faci tu in imaginatia ta ….apoi te inseli dacă-ți inchipui că m-ai facut praf cu cariera ta de care faci o paradă….bravo cu felicitări ,să fii iubit !!….. 😀 …pentru mine esti doar un no name ,iar in blogosfera putem fi toti ce vrem noi….dar asta nu-ți dă dreptul să contești si să contrazici tot in baza asta.

          • Omule,
            Eu scriu pt sefii dreptei.
            Tu scrie pt revolutia mondiala .
            Hai sa nu ne interferam

      • Last..
        Pe mine nu ma salveaza nimeni..
        Pentru ca nu sunt in situatia unui naufragiat ,a unuia care nu stie pe ce lume se afla…
        Experienta ta pe care o expui ca pe o marca valoroasa
        Nu are nici o incidenta cu a mea..si chiar cu cea a lui Night…pe care il insulti gratuit prin comparatiile expuse…
        NU MA INTERESEAZA
        Nici cine esti,nici ce porti in bagaje
        NU MA INTERESEAZA
        Persoana ta anonima…
        Daca te-ai fi numit macar Liiceanu..

        Experienta ta este valabila pentru tine…
        Nu o raporta la necunoscuti
        Este depreciata din start

  35. Dar tu inseamna ca o cam șomezi ,dacă ai atâta timp să scrii pe bloguri si să explici la toti „proștii” care nu pricep…. 😀 😀

    • Pai asta o stiu bine cei ce ma cunosc.
      Eu coordonez activitatea din Fr, Ca etc de multi ani de pe internet. Eu am echipe cu care lucrez in diverse locuri din tara si lume, cu care sunt in contact direct de ani de zile .
      De aceia tampenia asta sa construiesti pentu IT ceva ca un laminor de tabla unde procesul cere sa ai omul si tabla aproape in 20 de etape nu se potriveste decat pt dl Boc profesor la drept, dar pe care il pacaleste tampitul ala de vice pe care l-a facut primar si care umbla noaptea ca un idiot sa culeaga spaga de la vanzatorii de pepeni din piata din Cluj
      Ai pricepit ? 🙂

      • Ai inteles ? Ti-o zic din nou tie caruia imi e mai greu sa ii explic.
        Eu castig banii stand aici pe internet, si in pauze incerc sa ii ajut pe prietenii mei de dreapta, care sunt atat de impiedicati, desi au alaturi Presedintele Republicii, incat nu sunt in stare sa convinga mai mult d 18% din alegatori, in situatia in care si un oligofren cu presedinte de dreapta ar convinge minim 30^%
        Dar ma rog , am si eu limitele mele

        • Am priceput un singur lucru …ca romanii si țara asta ,nu pot dom’le „progresa” fără tine ….ce mai ,esti o adevărată comoară la casa omului…dovadă ca nici MRU nu a putut fără tine si fără acceptul
          tău… 😀 😀

          • Iar ai priceput pe dos.
            Ce stiu eu e scris in carti pe care baietii nu le citesc
            Si mru si neamtu au facut doctorate teologice, ei crezand ca astea rezolva toate problemele
            Ce spun eu e scris in maxim 20 de carti
            Dar nu….. ca sa ramana toti la un maxim cumulat de 18% nu le trebuie alte carti.
            Fratii Grimm ajung

          • Eii na !!…. Ce să spun !!!..noroc cu tine ,bre ….că se deșteptă si ei …..ți-ai găsit trambulina de unde să le dai lectii

            Hă hă hă hă hă

        • Explici neinteligibil multora…dar
          ce NOROC avem ca exista ‘specialisti’ca tine/

          • Eu ii explic asta lui @night care e deosebit de tine ca barba si palarie
            Apari tu ! Esti @night ? Nu ! esti @mark activistul ce merge in fiecare dupa amiaza la PMP, dar acum e la Zurich …. Esti alta persoana, alt timp liber alta interopretare
            @Mark, daca azi nu ai fost in stare sa spui ceva despre politica interna sau despre Ucraina, macar zi ce ti-au dat in pauza de pranz, si daca a plouat la Zurich. Copacul ar fi mai castigat .

          • Lastule
            Ce sa caut eu la PMP???Poti sa imi detaliezi??hahahahhahaha
            Esti greu de cap…
            De un milion de ori ti-am SCRIS
            Nu sunt membru PMP!

  36. am reamintit lista salariilor ASF … nu a trecut de un filtru

  37. Turcescu:
    Cristian Preda,- nervos- ziaristii o idolatrizeaza pe Monica Macovei care sustine coruptii din PDL.
    Ziaristii (toti): PMP sustine coruptii din PMP.

    Daca fb nu a are importanta. Daca copacul este insignifiant ca influenta. Daca PMP a facut bine, de ce Cristian Preda trebuie sa se lupte cu ziaristii si sa demonstreze ca PMP nu a facut bine?

    S-a spus ca barbatul lui Campeanu, care era revolutionar cu patalama, a fost colaborator la Securitate cu patalama. (si acolo). Cineva de pe fb a postat docomentele.

    Cred ca probabilitatea PMP sa faca inca o mutare proasta a scazut. (nu este zero totusi)

    • @eugeni
      Eu te stimez mult
      Ai totusi defectul ca simti nevoia sa explici si sa dai raspuns la oricine.
      Este clar ca societatea de dreapta,,,, FB si blogurile noastre nu doar copacul ci vreo 8-12 l-au facut pe Preda sa devina nervow
      Daca il ascultam pe soldatul PMP @mark sau pe amicul cu care a venit la copac simulta @night si nu ziceam nimic, Preda tacea din gura cum a mai tacut.
      Oameni buni, reactia noastra conreaza . Go on !
      Tatailor si Mamailor….vorba lui @night 🙂 stay on the track

      • Parerea mea este ca daca membrii PMP, PFC vor sa faca ceva este sa isi faca conturi pe fb si sa comenteze, argumentat, deciziile „sefilor” la ei „acasa”. Integrati fb-eul in organizatiile voastre. Numai asa apare un feedback corect.. Deci deciziile vor fi corecte.

        Intr-o discutie cu Funeriu, pe care il respect, il intreb daca pot sa il citez ce a scris. Mi-a spus ca nu. Ca vor apare interpretari. (Cu toate ca era in domeniu public). Nu am citat din el. (C. Preda mi-a zis ca pot sa il citez ca nimeni nu a invitat-o pe MM in PMP). Dintre toti , cel mai deschis, care a incercat sa raspunda corect. (din punctul meu de vedere) a fost Papahagi. A fost o experienta interesanta.
        Faptul ca nu au acceptat sa citez a fost mai degraba o recunoastere a situatiei.

  38. Catastrofal Cristian Preda, parerea mea.

    • mihai50
      1
      Cristian Preda e o javra care a venit la PMP doar pt ca javrele de la PDL in frunte cu javra Blaga nu i-au mai oferit un loc eligibil pt UE pe liste
      2
      Venind aici doar ca sa fie pe un loc eligibil (pt ca in cromatica lui VictorL ambele cearseafuri sunt murdare )si vazand ca Elena Udrea este seful a sarit cu entuziasm pe profu de la Cluj
      3
      Vazand ca noi cei din 12 bloguri plus FC il luam in raspar …..si-a schimbat atitudinea…..teoretic
      Tot e ceva…. ne arata ca chiar se poate

      • ATAC la persoana,palierul de dreapta:
        „Cristian Preda e o javra care a venit la PMP doar pt ca javrele de la PDL in frunte cu javra Blaga nu i-au mai oferit un loc eligibil pt UE”

        Dislocati ,baieti,rupeti,spargeti…..si apoi intrebati :
        De ce nu se uneste DREAPTA????

        • Pai nu e asa ? Cu arivistii facem treaba ?
          Atacul la persoana se aplica doar in cazul opiniilor coblogerilor. Cand nu ai argumente si spui ca x e mamaie urata.
          Cand te referi la politicieni, ala nu e atac la persoana decat daca te legi de valentele sexuale in loc de valentele politice

  39. Last,

    Multumesc pentru stradanie. In rezumat: parerea ta e ca proiectul e o prostie, el pleaca de la interesele unora care vor sa toarne asfalt, betoane, sa puna geamuri si alte asemenea. Iar IT-istii sunt „momiti” cu proiectul, dar de fapt, ei nu au nevoie de un „mega-centru IT” si in final totul va fi un vax. Interesul si „beneficiul” este doar al celor care se ocupa de infrastructura.
    Corect?

    • Tu chiar vorbesti serios?
      Asta ai inteles tu din tot ce a scris Last la subiect?
      Iti sugerez sa reiei maine comentariile, nu de alta dar te erijezi deja in sef la Copac, iar tafna ta nu da bine. Deloc.

      • Luminita,

        Nu ma surprinde ce spui. Deloc. Atat.

      • De unde atita siguranta in negativismul afisat si sustinut ???
        CITA DOCUMENTARE aprofundata s-a facut pentru acest proiect???
        DE CE nu putem sa admitem ca exista inteligente peste baremuri care pot produce mai multe venituri decit ori care alte domenii consacrate???
        De ce sa nu oferim conditii de exceptie pentru inteligenta romaneasca??
        Mi se face sila de atita teorie ,de atita suficienta.de atita stiinta insusita si aruncata public ca fiind UNICA ..etc

    • Draga Mih 🙂
      Betonistii lui boc care stau la coada pentru ajutoare sociale primesc bani acum, pt fundatii
      ITistii care sunt beneficiarii, primesc un adapost sa gandeasca abia in 2015
      ….
      Niste oameni inteligenti…dar tara asta e plina de boi … dovada intrebarile pe care le pui cu obstinatie…. presupun ca tu intelegi,,, dar vrei raspunsuri la nivel redus , nu ar da bani betonistilor ci celor ce vor sa urmeze cursuri IT , celor ce pot obtine comenzi IT scutiri de impozite acum……….. si nu in 2015
      Deci ei dau bani anul asta celor ce fac geamuri termopan de care sa beneficieze IT-istii in 2015 cand poate atunci IT-stii pot lucra pe un computer cat o carte de joc, acasa si nu in orasul smart al lui Boc de 2oo de hectare in care vor urla cainii in tufisuri intre cladirile stinghere

  40. Offfff
    Imi pierd vremea sa raspund la aceiasi intrebare pe care o pune @mih de 100 de ori, si la cele 100 de intrebari efectiv nerelevante pe care le pun in tandem cei doi amici @mark si @night care sunt mai preocupati de mine decat de subiectele lumii ,

    Vad ca si Theo, Skorpy, Fini nu au mai intrat pt ca discutia s-a monopolizat nu pe un subiect ci pe un centimetru patrat. Altii Bill, Eugeni, au trecut intr-o doara pe aici, Altii deloc. Pt @mark nu ma surprinde. Pt @night care il apara pe mark de la Zurich la fel, Pt @mih care nu poate depasi centimetrul ala patrat, cand lumea se schimba cu adevarat, chiar ma surprinde
    Cred ca ar trebui sa fiu mai putin politicos si sa ii las cu intrebarile in vant,
    Atunci poate Copacul ar fi mai mult decat ” Hai sa il prindem pe Last 🙂

    • Măi tataie …..sigur nu esti chinezu’ amuzat ??? 😆 😆

      • Da mamaie …sunt chinezul suparat ! Sunt pur li glasu vesel cosmar batran
        Dar voua nu va e rusine de copac ca de 6 ore stati cu tunurile pe mine, tu mark inclusiv @mih, lasand orice subiect in afara, facand vizitatorii traditionali :Theo,Fini, Skorpi,Eugeni, si inca muuulti altii sa nu mai intre de lehamite la Copac ?

        • Hopaaa !!!! …..hai că esti de treabă ….. tu dai lectii si noi suntem vinovații de serviciu ……bey,aici nu merge Maskirovka , încearcă pe FB ,probabil că aia nu stiu 😀

    • Banuiesc ca lumea ar arata altfel daca nu ar exista supozitii fanteziste,comparatii fara suport,arogante nesustenabile,afisari necontrolate sau din contra directionate fatis.

      Ca sa fi basist (declkarat) si sa te angajezi ,PE FATA ,impotriva Miscarii populare,impotriva fostului premier Emil Boc,impotriva actiunii sau inactiunii Miscarii populare,sa ripostezi vehement pentru neimplicare si mai apoi impotriva actiunii…

      Sa cauti tot timpul acul in carul cu fin,in propria ograda..in loc sa te situezi pe baricade ,DINCOLO…la adversari

      Sa lovesti si sa acuzi nefondat ..oameni politici de dreapta..sustinatori,analisti,comentatori…

      TE INTREB
      CINE ESTI??
      CE ITI DORESTI??

  41. Last,

    Nu te-am rugat sa imi explici. Eram la etapa „intrebari simple”. Ti-am pus o singura intrebare foarte simpla si foarte clara. Am repetat-o de doua ori (nu de 100), in speranta ca imi vei da un raspuns clar, scurt, punctual. Nu am nicio vina ca nu ai raspuns

    Pentru ca tu nu mi-ai spus cine le „ofera cu multa ipocrizie proiectul IT-istilor” (asta e afirmatia ta), am mai cautat informatii despre proiect. Am gasit ceva, dar e tarziu. Pe maine.

    • Ti-am spus draga mea
      Luminita care trebuie sa recunoasem are unul din IQ urile cele mai ridicate la Copac te-a interpelat ca sa intelegi. Tu nu ! 🙂
      Iti mai raspund odata.
      ITistii nu au nevoie de 200 hectare si cladiri. Ei au nevoie de un calculator ca al tau, nimic mai mult. Ei au nevoie de promovarea produsului, au nevoie de comenzi, de cursuri gratuite
      Acum ! in martie 2014
      Proiectul le spune : Nu va putem oferi ce va lipseste . Noi dam banii sa contruim o sosea , sa construim cladiri in care sa va cazam in 2015
      Ori ei nu au nevoie de cazare cum am spus mai sus

      Vor sa le dea cazare pt ca de fapt vor sa plateasca pe cei carora le expropiaza terenurile, si vor sa ii plateasca pe cei ce toarna betoane
      De ce ?
      Pt ca le e frica sa ii trimita pe betonisti sa invete programare, Pt ca au nevoie de votul turnatorilor de betoane .
      Daca nu ai priceput nici de data asta 🙂 🙂 🙂 pe bune ca nu mai conversez cu tine, decat cand dai linkuri de la HN, sebi etc 🙂 🙂

      • Yep ….si europenii toti sunt niște prosti si arunca cu banii la alți prosti ,ca să cumpere betonisti ….vai ce dezvăluire ,de antena 3

        Hă hă hă hă hă hă

        http://www.clujit.ro/projects/cluj-innovation-city.html

        • Nu sunt prosti, sunt la fel de smecheri naivule, Si ei au somerii lor din Ruhr iar fondurile europene sunt date tot de functionarii de la Bruxelles, care au si ei alegeri anul asta, Si ei hranesc din banii nostri ai europenilor , trecutul si flamanzesc viitorul
          Ei mai hahahaha au grija ca banii sa nu fie furati, Dar nu le pasa daca sunt ingropati in betoane si in investitii ineficiente, Doar trebuie sa ii cheltuie si sa nu fie furati
          Ma asteptam la intrebarea asta ieri 🙂 Inseamna ca am supraapreciat

          • Wow !!!…pai ,îți dai seama ce descoperire ai facut ????. …..ce naiba să mai căutăm prin UE??….nu??

          • Pai sa luam banii si sa ii cheltuim onest fara sa ii furam
            Ideia importanta este ca la Bruxelles e plin de contabili care au grija sa repartizeze banii si sa nu fie furati
            Dar nu au specialisti in antreprenerurship care sa spuna ce sa construiasca si cum., (specialistii buni castiga bine de la privati, nu se baga la ue)
            OK ? Tot sunt cel mai mare bou care a trecut vreodata pe la Copac ? Tot fac numai greseli ?
            Cand ma lasi sa dorm ? Sau sunt prostul copacului ?

      • Bey oameni buni, care nu mai intrati de frica aici
        Va rog explicati-i lui @mih (evident nu dora,mark night )ce am scris mai sus si ce am scris de n ori de 2 zile pe subiectul asta . 🙂 Eu nu mai am putere sa ii mai scriu odata .
        @mih nu intra in detalii, ci repeta aceiasi intrebare 🙂
        Va rog frumos explicati-i . Altfel va las singuri cu ea 🙂 Sayonara !

  42. Las’ mey tataie ,nu te mai da atat sculă/basculă …..au priceput toti ce-ai vrut să zici cu UE,ce smecheri sunt ,cu Boc ,ce mare smecher mafiot e si el,cu dreapta ,cit de prostii sunt ,ce pensionara cu IQ mic e Mih,cum citește Dora in diagonla ,cum sunt eu lucrător la hotel,mitocan si insultător si Mark care nu stiu ce -ți mai face ,,iar noi nu te lăsăm să dai lectii la șefii dreptei ,care habar n-au de capul lor …..bre ticule ,să mor io daca n-avem un noroc chior ca te afli printre noi …..mai rar așa ceva ,la cit esti de ocupat cu coordonarea echipelor din Franța,Canada ,Austria si mai stiu eu de pe unde din lumea asta …..multumim ,plecăciuni pin’ la pămînt,Luminatule !!!!

    • Noapte bună!!!!……mîine nu sunt ,deci ai liber la tablă ,nu te deranjeaza nime’ …..cred ,nu sunt sigur !!…. 😀

      • Ii astept cu drag sa vina si sa intrebe, sa ma incurce. Daca au asa o sete de cunoastere 🙂 Cand un client nu are curajul intrebarilor, il incurajez : Raspunsurile pot fi gresite dar Nici o intrebare nu este gresita. Asa ca intrebati: Tataie e pe receptie ! Atentie aterizeaza strabunica ! 🙂

        • Tati ,faci o mare confuzie …..aici ,nici unul dintre noi ,nu e un client de-al tau si eu nu cumpăr nimic de la tine ….dacă vrei să intelegi !!!……cind o să am întrebări existentiale ,poate o să apelez la „guru” acestui blog 😀 😀

          • Pisi, nu ma refer la cei vreo 3-4 care sunt grupul vostru, ma refer la altii, care poate isi pun intrebari.
            Consultanta e pentru cei deja informati. Ceilalti ca tine nu au nevoie de consultanta. Ei le stiu deja pe toate
            Iti e teama ca consum hirtia blogului ?

    • E bine sa vii cu intrebari Ticule, nu numai ca se animeaza blogul, dar din multe intrebari si raspunsuri se creioneaza un adevar sau altul, si vezi daca el rezista sau nu. Cei ce citesc nu ajung la concluziile pe care ti le tragi singur, Fiecare trage concluzia lui. La subiecte.

  43. Cosmin Alexandru in „Revista 22”.

    „Intelectualii au pu­tere. Deși, din câți am cunoscut eu pâ­nă acum, majoritatea consideră și declară că n-au. Și n-au, dacă sunt convinși că
    n-au. Dar ar putea avea. Ușor. Trebuie doar să se strângă și să spună: „Madam, pân-aici! Hai să stabilim cum se în­tâmplă lucrurile în ogradă, ca să știm toți cum stăm, cine, de ce și cum intră la noi“. Iar apoi să negocieze ca echipă. Cu cât echipa e mai mare și mai bună, cu atât va do­bândi mai multă putere. Chiar și în fața Elenei Udrea, care pare că are acum toată puterea. Iar asta nu-i face bine nici ei, nici nou-născutului partid.
    În mod paradoxal, cum îmi spunea de cu­rând un amic, pentru succesul PMP, Elena Udrea era mult mai utilă în PDL. Acum e posibil ca banii, relațiile și influența ei să îngroape rapid ceva ce ar fi avut o șansă să trăiască. Principiul „too big to fail“ nu se transferă și la „too soon to fail“.
    Retragerea lui Papahagi din PMP e o veste proastă pentru toată lumea. Era una din­tre foarte puținele voci autentic noi și au­tentic diferite. Un astfel de final viitor al al­tor evenimente similare poate fi evitat doar printr-un început diferit. Pentru că acolo, la începutul incidentului, gru­pa­rea intelectualilor din PMP a ratat un moment de putere. Util și ca încercare, deoarece drumul deciziilor controversate e abia la început, iar singura lor sursă de putere e, deocamdată, felul în care se pot baza unii pe alții pentru a apăra un alt fel de a face politică. Prin lipsă de reacție și-au sa­cri­ficat un aliat valoros și au cedat puterea unui oarecare Anton cu bani”

    Deci nu numai noi ne punem niste intrebari, cautam solutii..Hai sa nu ne mai amagim, lucrurile stau prost.Nu cred ca trebuie sa trecem prea usor pe linga „episodul Papahagi”, dimpotriva. Cred ca Funeriu Cristi Preda, Tomac si altii trebuie sa inteleaga ca risca sa nu-i mai votam daca nu sint in stare sa „stand up” ca si echipa. Pina la urma, toti ne-am pus niste sperante in PMP.
    Ei trebuie sa fie in stare sa formeze o alternativa chiar daca miine Basescu pleaca pe mare.
    Nu pot sa nu-mi amintesc ce spunea Macovei: Aduc in politica oameni ca mine, daca sint aleasa presedinte PDL.
    Udrea aduce si ea oameni ca ea, dar ceilalti aduc oamenii Elenei Udrea??

  44. Asta este ;proiectul care va consuma 300. milioane euro !, din bani locali si guvernamentali deci si din taxele noastre . si va aduce la Cluj 20.000 de specialisti ! in 20 ani ! (cu conditia ca IT-ul sa nu aiba nici o mutatie genetica intre timp) si cei ce musca din cascaval azi vor fi si peste 20 ani sa ii intrebam de sanatate

    CLUJ IT Innovation City este un proiect de dezvoltare urbană Obiectivul este de a concentra capitalurile internaţionale pentru stimularea şi dezvoltarea de proiecte şi tehnologii inovative în domeniul IT, într-un mediu de lucru creativ, ceea ce va atrage multe companii IT. Proiectul include dezvoltarea de spaţii de birouri, laboratoare de cercetare şi săli de curs, spaţii publice, unități de învățământ preuniversitar, dar şi hoteluri sau restaurante, plus serviciile necesare pentru funcţionarea unei astfel de platforme de afaceri şi dezvoltare în domeniul IT.

    CLUJ IT Innovation City va fi proiectat să ocupe aproximativ 300 de hectare și se estimează că investițiile totale se vor ridica la circa 300 mil. EUR, astfel încât în 20 ani să poată găzdui 20.000 specialiști IT. Serviciile complementare de care va fi nevoie vor genera la rândul lor numeroase locuri de muncă, ceea ce va avea un impact pozitiv la nivel social și economic.

    Ganditi-va daca aveti 600 mii euro si vreti sa investiti 500 mii aici, Aveti vreo intrebare catre ce parte a proiectului sa va bagati banii ?
    Daca nu vreti sa ma intrebati pe mine intrebati un ITist din Bucuresti ce parere are despre noul oras. pentru IT-isti . Apoi intrebati un patron de firma de IT cum ar vrea sa fie ajutat de noul oras. Prin cazarea fara chirie 2 ani din 2015 ? impreuna cu alte 27 firme ? Ce ar face el cu banii astia ?

    Magurele a fost o dezvoltare, Noul oras e nou: cum a fost cu Brasilia, cu Defense etc. E pe invers cu garajul lui Bill Gates. sau cu Sillicon Valey.
    Barroso a ras manzeste…..

  45. Uniunea Eurasiatica este inamicul ideologic al UE.

    Uniunea Europeana este o constructie fundamentata pe o lectie istorica: razboaiele secolului XX au fost generate de idei false si periculoase, precum national socialismul si stalinismul, care trebuiesc respinse si depasite printr-un sistem care garanteaza pietele libere, libertatea de miscare a oamenilor, statul bunastarii sociale.

    Dimpotriva, Eurasianismul este prezentat de sustinatorii sai ca fiind opus democratiei liberale.

    *****************

    Ideologia eurasiatica este fundamentata pe o lectie complet diferita a secolului XX. Lansata in 2001 de politologul Aleksandr Dughin, aceasta propune realizarea proiectului national bolsevic.

    In loc sa respinga ideologiile totalitare, Eurasianismul propune selectarea partilor utile din fascism si stalinism. Eurasianismul nu este doar sursa ideologica a Uniunii Eurasiatice, ci si crezul unor oameni cheie din administratia Putin si chiar forta motrice a miscarii de extrema dreapta din Rusia.

    de aici:
    http://www.revista22.ro/cateva-nuante-despre-fascism-proteste-rusia-si-ucraina-38285.html#.UwbnPiV1lR0.facebook

    • Nu am studiat nazismul ci doar bolsevismul.

      Dar nu cred ca mai e nevoie sa alaturam si nazismul. Bolsevism Lenin/Stalin 100%
      Pe de alta parte orice regim in Rusia va fi unul de tip imperial, si va fi un pericol permanent pt noi.

    • Skorpion, ‘mneața! 🙂

      …nici că se putea epilog mai nimerit pentru limpezirea apelor la toată tevatura de ieri!
      Fainoșag 😀

  46. AUTORITATEA de SOTII si FIICE = ASF
    M-am saturat de politicieni corupti, de jeguri umane care-si vad doar propriul interes, lasand tara de izbeliste. Doar politicul exista? Socialul, economicul nu-i intereseaza! Unde este (daca a fost?) bunul simţ şi puterea competenţei, a valorilor reale ale civilizaţiei româneşti. Unde este MERITOCRATIA? In functiile de conducere troneaza DOAR POLITICUL si INCOMPETENTA. AR TREBUI SA LUAM SI NOI EXEMPLUL UKRAINIENILOR!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s