Antract – despre … „vehicule”

Ieri, cand am sugerat ca ar fi bine (si corect) ca stirile, textele pe care le preluam sa fie insotite si de indicarea sursei lor, mi s-a raspuns ca atunci cand stirea e „credibila”, nu conteaza sursa.
Dar ce face credibila o stire ?
Si de ce ar fi inutila mentionarea sursei, indiferent de credibilitatea pe care o atribuim noi respectivei stiri ?manipulare 1   Imi pun aceste intrebari stiind cat suntem de expusi manipularilor. Fara sa vrem (caci nu ma refer la cazurile in care se procedeaza asa cu buna stiinta si rea credinta) putem deveni „vehicule” ale intoxicarilor, facand jocul celor care asta urmaresc: sa manipuleze opinia publica, sa lanseze stiri integral mincinoase, sau „partial”adevarate (si cred ca astea-s cele mai periculoase), sa dezinformeze. Pe model A3.
De ce, in ciuda unor exemple binecunoscute (pe care, pana de curand ne era usor sa le identificam), acum consideram ca „paza buna trece primejdia rea” ar fi o sintagma inutila ?
Doua exemple.
Poate inegale ca semnificatie si consecinte.
Primul, legat de Ucraina, evenimente si personaje politice de acolo.
„Mafia si securitatea ucrainiana, cu legaturi FSB, ajunge la putere”.
Stire „credibila” ?
Am putea spune da.
Ar putea fi aceasta o intoxicare ruseasca ?
Nu stiu, dar nu pot sa exclud aceasta posibilitate.Intr-o postare pe face book, Paul Dragos Aligica spune, referindu-se la „activitatea” de propaganda si dezinformare intensa din ultimul timp, ” Rusii alearga acum ca o gaina fara cap desi au bagat in sistemul asta de agenti si idioti utili sute de milioane”.
Sursa este in acest caz un articol aparut pe un blog din Republica Moldova  si semnat de Maia Laguta – doamna (?) in rosu din acest video-clip, activista de frunte a unor proteste ale pensionarilor, majoritatea, sustinatori PCRM.
Tot legat de Ucraina, a aparut o scrisoare a „protestatarilor”, adresata Iuliei Timosenko in care se afirma ca aceasta a fost primita cu fluieraturi in Maidan si trimisa la sanatoriu de catre „protestatari”.
In mod cert, Timosenco are si sustinatori si contestatari.
Contestatarii onesti ar fi afirmat ca „nu toti protestatarii o sustin”, ca „o parte dintre protestatari/ucrainieni” o contesta. Nu ar fi vorbit in numele tuturor…Poate fi si aici vorba de manipulare, in felul incorect in care se comunica o realitate ?
Posibil…
Al doilea exemplu: un episod, sa-i zicem minor sau „preelectoral”.
Petrecut in jud. Dambovita. Mediatizat de Ghita tv. Si preluat rapid de multa si diversa lume.
Unii n-au pregetat sa-l foloseasca pe post de „QED”: un nou „scandal” in PMP.
Un individ obscur, Ovidiu Stanescu, cunoscut in plan local in urma unui filmulet obscen facut public nu se stie pe ce cai, ar fi devenit membru al acestui partid. Dovada ?
Poze de la o recenta intalnire a liderilor PMP cu filiala Dambovita a acestui partid. O fi, n-o fi adevarat, nu prea mai conteaza daca serveste „cauza”. Indiferent care ar fi aceasta. Si dai si comenteaza…Si dai si „huo!”…
PMP a dat un comunicat de presa in care „respinge intoxicația aranjată de un site cu interese politice”.
OS nu e in PMP.
Pe ce s-a bazat „stirea” ?
Pe asemănarea dintre conf. dr. ing. Iulian Brezeanu, vicepreședinte PMP Dâmbovița care apare în fotografiile de vineri de la lansarea sediului din Târgoviște al PMP (stanga) și acest personaj (…) Stănescu, tot de prin Dâmbovița (dreapta jos), asemanare care a fost folosita in scop politic…stanescu_dambovitanews_ro_03839900
Acest „antract” NU are legatura cu vreo optiune politica.
E despre manipulare si prudenta…Poate ca e prea lung si plictisitor…Cred ca merita totusi sa fim atenti, prudenti, sa ne selectam cat mai cu grija sursele de informatii (atat cat e posibil) si informatiile pe care le aducem/sustinem, carora le conferim credibilitate. Sa nu ne pripim, pentru a nu deveni, fara voia noastra,  vehicule ale intoxicarilor, ale manipularii, ale minciunii…
Pentru ca in 2014, evenimente, evolutii de importanta majora din interiorul sau din afara tarii care marcheaza si vor marca nu doar acest an, ci si viitorul pe un termen greu de precizat, vor fi tinta unei dezinformari mai acerbe ca alta data.O zi buna!Mih

Anunțuri

168 responses to “Antract – despre … „vehicule”

  1. Mih
    Foarte binevenita aceasta precizare.sa nu uitam(cei de buna credinta) ca astfel de proceduri s-au experimentat cu succes la Realitatea lui Vintu si Intactul lui Felix.. si acum la Romania lui Ghita…
    Daca exista ceva periculos pentru dezbinarea populatiei si pentru deturnarea din normalitate nimic nu se compara cu aceasta tehnica de intoxicare …

    Se pare ca…
    De pe surse aflam
    O buna parte din timp mi-am irosit sa demontez facaturile ,prefacerile si minciunile marii diversiuni elaborate pe tehnici de maskirovka
    Ginditi-va ca ne aflam in situatia dezastruoasa prin care mimam democratia
    la nivel politic…
    O minoritate hotaraste pentru o majoritate..
    Reprezentarea a ajuns doar o vorba goala..
    Suveranitatea poporului este incalcata grosolan..
    Legislativul deturneaza vocatia constitutionala..produce legi pentru infractori..si pentru imunitati sau privilegii ….
    Executivul mimeaza angajamentul fata de interesul national..in fond primul ministru,in baza conducerii partidului aflat la putere dicteaza parlamentarilor..cind si cum si ce sa voteze..

    Minciuna a inlocuit Adevarul..
    Toate,totul se intimpla datorita introducerii in politic ,cu sustinere in media a unei dezinformari de mari proportii…si care,din nefericire a reusit sa treaca dincolo de granitele Romaniei..

    Ramane in ISTORIE argumentul actualei clase politice ,bazat pe manipulare si intoxicare a unui electorat debil,dar suficient sa asigure accederea la Putere a USL…alianta corupta,venala,mafiota,…
    V_A FURAT PENSIA! V-A TAIAT SALARIUL!

  2. Salutare, tuturor! Poate e bine de ştiut sau reamintit:
    Cunoscutul politolog, filozof şi lingvist nord-american Noam Chomsky, profesor emerit la MIT (Massachusetts Institute of Technology) a stabilit lista celor „Zece strategii de Manipulare” prin mediile de informare în masa.

    1. Strategia diversiunii
    Strategia diversiunii consista în deturnarea atenţiei publicului de la problemele importante şi de la schimbările hotărâte de elitele politice şi economice, printr-un potop continuu de distracţii şi de informaţii neînsemnate. Chomsky analizează diferitele tehnici de spălare a creierului, pe care o îndura poporul nostru.
    „A distrage în permanenta atenţia publicului, departe de adevăratele probleme sociale, captivată de subiecte fără importanţă adevărata. A ţine mereu publicul ocupat, ocupat, ocupat, fără nici un timp pentru gândire” scrie Chomsky.
    2. A cauza probleme şi, apoi, a oferi soluţii
    Această metodă se mai numeşte şi „problemă – reacţie – soluţie”. La început se creează problema sau „situaţia”, prevăzută pentru a suscita o anume reacţie a publicului, pentru ca tocmai acesta să ceară masurile mai dinainte stabilite pentru a fi acceptate. De exemplu: dezvoltarea intenţionată a violenţei urbane sau organizarea de atentate sângeroase pentru ca publicul să ceara legi represive, în detrimentul libertăţii.
    3. Strategia „în degradeu”
    Pentru ca publicul să accepte o măsură inacceptabilă este de ajuns să fie aplicată în mod progresiv, în „degradeu”, pe o durată de zece ani. În acest fel, au fost impuse condiţii sociale şi economice absolut noi din 1980 până în 1990. Şomaj masiv, imigraţie – invazie, precaritate, flexibilitate, delocalizări, salarii care nu mai asigură un venit decent, iată schimbările care ar fi provocat o revoluţie dacă ar fi fost aplicate în mod brutal.
    4. Strategia acţiunii cu date diferite
    O altă manieră de a obliga publicul să accepte o hotărâre nepopulară este de a o prezenta ca „dureroasă, dar necesară”, obţinând acordul publicului în prezent pentru aplicarea ei în viitor. Este mult mai uşoară acceptarea unui sacrificiu viitor decât al unuia apropiat. În primul rând, pentru că efortul nu trebuie făcut imediat, apoi, pentru că publicul are mereu tendinţa de a nădăjdui, „totul va merge mai bine mâine”, şi că sacrificiul cerut va putea fi evitat. În fine, aceasta manieră lasă publicului timp pentru a se obişnui cu ideea schimbării, pe care o va accepta cu resemnare la momentul venit.
    Exemplu recent: trecerea la Euro şi pierderea suveranităţii monetare şi economice, acceptate de ţările europene între 1992 – 1995 şi aplicate în 2002.
    5. A se adresa publicului ca unor copii mici
    Cea mai mare parte a adresărilor destinate marelui public folosesc discursuri, argumente, personaje şi un ton absolut copilăreşti, aproape debile, ca şi cum spectatorul ar fi un copil mic, de 12 ani, sau un handicapat mental. De ce oare? „Daca ne adresam unei persoane ca şi cum ar avea 12 ani, atunci aceasta, prin sugestibilitate şi cu o oarecare probabilitate, va avea un răspuns sau o reacţie tot atât de lipsită de simţ critic ca al unui copil de 12 ani”, analizează Chomsky.
    6. A face apel mai mult la partea emoţională decât la gândire
    Este o tehnica clasica pentru a opri analiza raţională şi, deci, simţul critic al oamenilor. În plus, folosirea emoţionalului deschide accesul la subconştient, pentru implantarea unor anumite idei, dorinţe, spaime, pulsaţii sau comportamente.
    7. Menţinerea poporului în neştiinţă şi prostie
    A face în aşa fel ca poporul să nu înţeleagă tehnologiile şi metodele folosite pentru controlarea şi robirea lui. Calitatea educaţiei dată claselor inferioare trebuie să fie cât mai slabă, încât prăpastia de neştiinţă care separa clasele de jos de cele de sus să fie şi să rămână de neînţeles de către cele dintâi.
    8. A încuraja publicul să se complacă în mediocritate
    A încuraja publicul să creadă ca e „bine” să fi prost, vulgar şi incult. A-l îndopa cu seriale americane şi emisiuni de tele-realitate, nişte dobitocenii monstruoase.
    9. A înlocui revolta cu învinovăţirea
    A face omul să creadă că numai el singur este vinovat de propria-i nenorocire, din cauza unei inteligenţe insuficiente sau a capacităţilor şi eforturilor necorespunzătoare. Astfel, în loc să se ridice împotriva sistemului, individul se sub-estimează şi se învinovăţeşte, ceea ce creează o stare depresivă, având ca efect abţinerea de la acţiune. Şi, fără acţiune, nu exista revoluţie!
    10. A cunoaşte oamenii mai bine decât se cunosc ei înşişi
    În ultimii 50 de ani, progresele fulgerătoare ale ştiinţei au săpat o prăpastie crescândă între cunoştinţele publicului şi acelea deţinute şi folosite de elitele conducătoare. Mulţumita biologiei, neurobiologiei şi psihologiei aplicate, „sistemul” a ajuns la cunoaşterea avansată a făpturii omeneşti, fizic şi psihic. Sistemul cunoaşte individul mediu mai bine decât el însuşi. Aceasta înseamnă ca, în majoritatea cazurilor, sistemul deţine un control mai mare şi o putere mai importantă asupra oamenilor decât ei înşişi.

    • Nu pot sa nu adaug la profilul academic al lui Noam Chomsky, pe acela de activist de stanga (ceea ce mie imi dovedeste o doza buna de cinism la NC)
      „În afara lumii academice, Chomsky este renumit în lumea întreagă pentru activitatea sa politică și pentru critica sa la adresa politicii externe a Statelor Unite, dar și a altor guverne. Chomsky insusi se descrie ca un socialist libertarian și simpatizant al anarho-sindicalismului, el fiind considerat un personaj cheie în cadrul stângii politice din Statele Unite.” (Wikipedia)

    • Multam, Florine.

      Toate astea le vom experimenta pe pielicica noastra (garantat) si ar fi tare bine daca atunci cand le-am identifica le-am afisa pe panou.
      Daca sesizezi asta, trage semnalul 😉

  3. sal`tare tutulor.
    @ Mih,
    e foarte bine ca aduci in discutie obiceiul unora de a plasa aici tot felul de stiri voind sa para informati; ei sint cei mai dezinformati. Sau practica „informarea” asta benevola ca sarcina?
    In plus, saritul din poponet cind se mai arunca o galeata de Latrina 3 pe PMP sau FC ori chiar PDL este infantil.
    cititi ce scrie plagiatorul national:
    „”Am un mesaj pentru toti alegatorii din PNL si USL: vreau ca PNL sa ramana pe toate functiile pe care le detine, vreau sa fie alaturi de mine, sa il dam jos pe Traian Basescu si sa guvernam tara”, scrie Ponta pe pagina sa de Facebook. ”
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-16674006-ponta-facebook-vreau-pnl-ramana-toate-functiile-care-detine-vreau-fie-alaturi-mine-dam-jos-traian-basescu-guvernam-tara.htm
    Noi sa ne batem in `teligenta sau sa ne porcaim 😛

    • Panaramele astea 2 atat il dau jos pe TB ,ca mai sunt citeva luni si pleacă el la timp .. 😀

    • Victor L,

      Eu nu stiu cat de dezinformati suntem, sau daca sunt printre noi persoane cu „misie”. Tot ce se poate… Dar poate ca se mizeaza si pe propriile noastre „metehne”: cand ne intra ceva in cap, decat sa ne mai punem intrebari, decat sa mai verificam, decat sa avem rabdare sa ne lamurim etc… decat sa recunoastem la o adica vreo eroare personala (frecvent, cel mai greu sau inacceptabil de facut), mai bine persistam in a ne tine strans de idee si a cauta „sursele” care ne dau dreptate, ignorand ca pot fi toxice…Si daca cineva ne spune „aici gresesti”, in loc sa ne acordam un moment de gandire, in loc sa verificam daca intr-adevar nu cumva am gresit, ne napustim asupra individului devenit instantaneu „inamic”… El trebuie „desfiintat” pt ca „ideea” noastra sa triumfe…

  4. Felicitari,Mih
    Pentru ca ai stopat rostogolirea unei dezinformari…anume create ..ca atitea altele ..impotriva Miscarii populare..

  5. Personal eu nu ingurgitez nimic..pina cind nu verific …le suprapun,le intorc pe fata si pe dos…ma uit de unde a plecat PRIMA DATA…
    Citesc si analizez opiniile pro si contra..niciodata nu pot fi manipulat!

    FALSUl este arma principala a dezinformatorului..pe care il prezinta abil (mai ales video) ca fiind documentat cu probe scrise…
    Cel mai bun exemplu este cazul lui SRS ,cel pentru care acum raspunde penal…acele conturi ale Presedintelui Traian Basescu…
    Tot el,mare maestru al contrafacerilor care ia un dram de informatie adevarata si o umfla ca pe o gogoasa fierbinte cu minciuni a fost autorul
    VILOIULUI din Mihaileanu..preluat si rostogolit de mii de ori in ochii si mintea naivilor,credulilor…dar,
    care ,in fapt nu a fost decit UN APARTAMENT dintr-o casa cu mai multi locatari…procedura cumpararii a fost aceeasi pentru toti locatarii…

    • salut lume bună 🙂

      @mark,
      SRS n-ar trebui să fie dificil de evaluat ca credibilitate.
      Editorialist la România Liberă ante 1990, organul de presă al FDUS (Frontul Democrației și Unității Socialiste – organizația care avea pretenția să cuprindă în rândurile ei tot ce nu era PCR 😀 ), a scăpat o vreme din vizorul publicului pentru că pensionarii acelei vremi – clienții obișnuiți ai ziarului cu «Mica publicitate cu morți» au dat colțu’, reducând semnificativ cererea pentru respectivul titlu.
      În acest timp SRS a profitat și de zgomotul mediatic produs de fostul său șef de la RL, Petre Mihai Băcanu cu al său filmuleț «Noaptea generalilor» în care ar fi dezvăluit «rolul malefic» al unora din generalii Armatei Române în revoluția română, convenabil decedați la scurt timp după marea loviluție. Involuntar, PMB a prezentat acțiunea „criminală” a g-ralului Gușe de a stopa la graniță coloana militară de ajutor împotriva teroriștilor trimisă de Marele frate din răsărit.
      SRS a stat o vreme la adăpost, și-a schimbat pielea, nu și năravu’ și a scos iară capu’ în lume, fiind recuperat urgent de cei care aveau nevoie ca de aer de mercenari media cu multă experiență și fără probleme de conștiință…

  6. Link-ul pt „doamna in rosu” merge accesat doar cu c/p (nu m-am priceput sa-l pun altfel). Il aduc si separat. Si il rog pe cel care a folosit aceasta „sursa” * sa nu se supere ca insist. Dar intreb: putem sa o folosim pt ca „stirea e credibila”, sau ni se pare credibila? Oare nu ar trebui dimpotriva, fiind atenti la asa sursa, sa ne intrebam: „o fi stirea asta atat de credibila pe cat mi se pare?” ( si poate, in plus: o fi Maia Laguta credibila, sau e un „idiot util”?). Raspunsul poate fi da, sau nu…Dar trebuie bazat pe surse credibile… Eu asa cred.

    *) articolul semnat de Maia Laguta, sursa informatiei…
    http://vanatoruldemaldavani.wordpress.com/2014/02/23/de-la-fratii-din-nistrenia-traiasca-ucraina/

  7. Multumesc, Viq!

  8. Ziua buna !

    Mih
    excelent material.
    Chapeau.

    ASTA este ceea ce trebuie sa facem.
    Netul geme de informatii.
    Cine vine cu „desteptaciuni” preluate din Wiki sau de altundeva, netrecute prin filrtul mintii arata doar cat e de limitat la filtrul cu pricina. Ceea ce avem de facut nu este sa cautam informatii. Ele deja vin peste noi ca inundatiile pe insula.
    Trebuie sa le filtram. Sa le gandim. Sa le intelegem. Sa le apreciem si sa ;e categorisim ca atare.

    Referitor la Timosenco, eu am prins din discursul ei ideea ca „Ucraina TREBUIE sa mearga pe calea Uniunii Europene.”
    Ceea ce in contextul actual mi se pare necesar si suficient.
    Ca a manarit vre-o licitatie undeva sau are chilotei mov este nerelevan pentru momentul pe care il triesc ei acum.
    N-are decat sa intre justitia pe fir cand o fi cazul.

    Referitor la dezinformarea aia cu asemanarea, de un penibil teribil, am remarcat si ieri ca in raport cu unii acerbi sustinatori ai opozitiei antiUSL, s-a remarcat mai corecta…. Loda.
    Ceea ce ar trebui sa dea serios de gandit !!!! 🙄

    • Viq,

      Multumesc si pentru comentariul tau!
      S-au adunat pana acum cateva „voci” care impartasesc si sustin aceeasi opinie. Pentru mine, conteaza! M-as bucura daca mesajul ar fi receptat si inteles de cat mai multa lume. Si mai ales, acceptat. Poate folosi fiecaruia dintre noi, indiferent de opinii si optiuni…

  9. miciuna informatiilor trebuie sa incetexe . Un material binevenit . Asa este

  10. Viq,
    S-a strecurat o mica eroare*: link-ul pe care l-ai inlocuit cu „aparut pe un blog din Republica Moldova”, duce de fapt la un articol din presa moldava, intitulat „Cine este Maia Laguta”.
    Link-ul pt blogul-sursa cu pricina apare in comentul de la 12:27.
    *)cred ca ajung precizarile astea…

    • Mih,

      ok.
      Rezolvat.
      Laguta asta parca-i d’o mama cu gunoaiele de la noi 😉

      Il injura generos pe „Tolomac” ca s-a pozat „alaturi de chior” 😀 😀 😀 😀

  11. Buna ziua,

    Vedem acum ce efecte puternice in societate are controlul USL-ului asupra mass-media. Chiar daca nu „punem botul” la manipulari si intoxicari, tot ne vom invarti in universul pseudo-ideatic creat de mediile useliste. Aici e buba. Actionam reactiv si machiavelic la toate atacurile sistemului. Adica, ne integram si noi acestuia…

    In prvinta situatiei din Ucraina, Timosenko e „bad news”. E din categoria conflictului dintre Antonescu si Tariceanu. Acu’ un an, cand Antonescu era cel mai cel uselist, Tariceanu facea cu ochiul catre Opozitie, PNTCD si grupul Chiliman. Acuma, cand Antonescu vrea sa mearge pe cont propriu si cocheteaza cu Opozitia, Tariceanu se gudura pe langa PSD. Cam asa si cu pro-europeana Timosenko. Cand era la putere veritabilul pro-european Iuscenco ce facea Timosenko? Dar cand s-a pus la dispozitia Rusiei in problema gazului? Acuma are un discurs pro-occidental, dar e, de fapt, sub controlul oligarhilor. Si la noi, oligarhii au ajuns la finele anilor 90 la concluzia ca se merita in UE. Acum regreta… Mai e drum lung de parcurs in Ucraina pana la un stat de dreapt macar atat de subred ca in Romania, Bulgaria sau Ungaria. Sper ca nu se vor impiedica pe parcurs. Rusia asteapta la cotitura…

    Off topic: Sultanescu a scos un nou sondaj CSCI in care-l face vinovat pe Cacarau de ruperea USL si da urmatoarele procente la alegeri: USD 42, PNL 16, PDL 13, UDMR 7, PMP 6, PPDD 5, altii 11.
    Observam ca pana si pesedistii de la CSCI dau PMP la peste 6%. Vedem ca scandalul Anton nu a avut niciun efect. De unde deducem care e profilul electoratului PMP. Deci PMP s-au scos, inclusiv in sondajele dusmanilor. Au trecut pragul si au devenit un PDL 2.0 care sa-i limiteze miscarile lui Blaga.
    Obiectivul de acum in colo trebuie sa fie aducerea FC si PNTCD dincolo de pragul electoral pentru a maximiza plaja „dreptei”. Cred ca FC ar trebui sa se concentreze pe atragerea electorilor purisit, scarbiti, antisistem. PNTCD ar trebui sa rupa de la penelisti.

    • Bill, 😆
      mie mi-a placut analiza ta.Am multe semne de intrebare in legatura cu participantii la evenimentele din Ucraina,asa cum am fost si in /89 si nu m-am inselat prea mult.Cand toata lumea vorbea de revolutie si-l ridica in slavi pe Ilici,eu -cu teama ce-i drept-ziceam ca asta-i lovitura de stat si Ilici e un comunist ,omul KGbistilor Metamorfozarea de fatada trebuia sa-i legitimeze preluarea puterii.Ucraina dupa doua decenii preia elemente din perioada romaneasca.

      Cu ps. nu prea sunt de acord,in primul rand ca nu prea am incredere in sondaje.,indiferent cile le comanda.De ce n-ar fi o incercare din partea pesedistilor de a slabi vigilenta PMP,a noilor intrati i gruparea dreptei,carora in fapt nu le dau nicio sansa.

      • Poate fi si asta, nu neg. Dar PMP cred ca va lua 5%. Prea se misca primarii catre ei. Aia au nas fin, sunt ca puricii care se muta de pe animalul mort pe cel viu… Daca as paria, as zice ca vor lua cam 8%.

  12. Buna ziua ,
    ca prima data n/am avut bun simt . Ias spune citeva lui Mark ;i celorlalti in legatura cu ”populara” lor de 2 banuti . da-s altele mai importante :
    Sa ne intoarcem in timp in 1991 cand inainte cu cateva luni de referendumul national in care s-a votat iesirea Ucrainei din Uniunea
    Sovietica, babaciunea decrepita GW Bush emite in eter un discurs de kkt(ca fi-su cu cin’sa semene) care avea sa ramana in analele
    istoriei drept the “Chicken Kiev Speech”
    Mai exact tot asa se adunau niste baieti prin piata cu libertatea, cu iesirea din blocul comunist si le da asta un bocanc peste bot,
    jignindu-i ca “domle, asta e nationalism suicidal”!
    Ca intre timp Bush stind la o vodka cu Gorbatchov, din simpatie in simpatie i-a promis ca in vizita pe care o va efectua in Ucraina va recomanda sa nu independenta.
    Buun.
    Vine la rand pretty boy Clinton care initial continua tot pe linia Bush ca-i mai bine sa ramana Ucraina la rusi si sa termine cu prosteala cu libertatea si independenta si ca taie relatiile diplomatice pana cand Ucraina nu renunta la …armamentul nuclear(iti suna cunoscut scenariul?)
    Rusii intre timp maresc si ei presiunea pe economie, pe problematica Krimeei preponderent rusofona si pe iesirea la Marea Neagra asadar dpdv politic Ucraina este prinsa intr-o menghina.
    Acela a fost momentul de cotitura in care administratia Clinton isi schimba pozitia la 180 de grade si vine cu declaratii sforaitoare de sprijin si colaborare apropiata in vederea dezamorsarii arsenalului nuclear la pachet cu ajutor financiar pentru redresarea economiei si bineinteles sustinerea independentei fata de Moscova.(ucrainienii tot in strada erau si atunci si contau la fel de mult ca acum)
    Rusia acuza insinuarea US in treburile interne ale Ucrainei in scop de spionaj si furt de secrete militare.
    In sept 93 delegatia rusa se intilneste cu o dlegatie din ucraina careia ii propun doua chestii scandalaose: ucraina trebuie sa cedeze iesirea la Marea neagra si primeste in schimb stergerea datoriei de gaze si produse petroliere iar armele “de distrugere in masa” raman acolo unde sunt fara sa fie disturbed. Cativa ani se tot tachineaza ei rusii si americanii pe influenta politica din Ucraina, intre timp tara tot saraca, tot macinata de conflicte ramane.
    Vine si ala micu’, George junior la Casa Alba doar ca are de-a face cu tarul Putin in fata caruia abia ingaima ca Rusia nu poate impiedica Ucraina sa intre in NATO pe sistemul Neeneaaa Putin, daca nu-i lasati voi sa participe, ii bagam noi din oficiu! Putin knows better.Efortul de participare ar fi prea mare pentru Ucraina si pe fondul problemelor economice izbucneste din nou conflict de strada la kiev.
    Va mai amintiti de presedintele ucrainian Yushchenko care la un moment dat incepe sa arate a lepros lovit de ciuma bubonica ? Cica era otravit sistematic cu dioxina la vremea respectiva.
    In Washington, a state department spokeswoman said the United States was “deeply concerned about these findings” and urged Ukrainian authorities to investigate.Adica un mare fis. Tot asa cu poporu’ ucrainei in strada, US se declara profund ingrijorate si fac apel bla bla. Yushchenko il avea ca adversar politic pe pe actualul presedinte al republicii, Yanukovych. Asa ca o coincidenta, un alt adversar neutralizat al acestui versat milionar Yanukovych este Yulia Timosenko care se gaseste momentan la inchisoare.
    Daca fac referire la interventia diplomatica US culminind cu acea discutie desucheata intre Nuland si ambasador pe sistemul-il punem pe Klitschko in guvern, mneah mai bine nu,vezi ca e mai bun ala Yatsenyuk-eu n-am gasit nicaieri in transcript referire la cat sufera poporu’si cat pierde tara. Numai calcule cinice. Punct.
    Adica nu stiu daca mai crede cineva in intentiile ingenue ale US vis-a-vis de vreun stat.Poate cei care se uita la TV.
    Ucraina pentru ei este doar tabla de sah pe careare loc cea mai lunga partida a tuturor timpurilor, cea cu Rusia.
    Fostul ambasador la Natiunile Unite, John Bolton vorace sustinator al “exceptionalism-ului” american (face sens la americani, in romana nu prea)declara pentru Fox News citez”Influenta americana incepe sa slabeasca in Ucraina, Venezuela si in orientul mijlociu si vom plati pentru asta multa vreme de acum incolo cazului in care oamenii incep sa denunte aceasta situatie si sa atraga atentia”. Cu alte cuvinte, e de la sine inteles ca America e implicata decizional in toate situatiile de criza.
    In timp ce presa din Ucraina intoxica masiv cu un asa zis conflict intre Rusia si Uniunea Europeana, se trece cu vederea rolul acelui National Endowment for democracy, un ONG asociat lui Soros, ong care dovedit a fi unealta cia.Si sunt multe fire de despicat in patru pe linga asta.
    … nu exista eroi pozitivi versus eroi negativi, e o problema complexa iar ce razbate din presa si de la tv de cele mai multe ori nu prezinta garantia obiectivitatii.
    Punct !

    • lici, salut! 🙂

      Nu-ți face probleme, aici la Copac sunt oameni cu mintea la purtător care, într-o lume unde se leagă și se dezleagă prietenii-surpriză, stiu că proverbul «Dușmanul dușmanului meu mi-este mie prieten» are valabilitate raportată la situație!
      Două puncte ! !

    • Gramofonu….

    • „(…)iar ce razbate din presa si de la tv de cele mai multe ori nu prezinta garantia obiectivitatii. Punct!”… Si virgula: nici ce razbate din prompte si (prea?) lungi comentarii…informative pe bloguri, nu prezinta aceasta garantie, nu?… 🙄
      PS
      O mare retinere am cand sunt in fata unui comentariu care vorbeste despre americani pe de-o parte si de rusi, pe de alta parte, fix in termenii „impartiali” folositi in comentul tau.

      • … mda . cu siguranta matale esti dintre cei cu i…cuiu’ ridicat . Imi cer mii de scuze , dar pot si sintetza . Deranjeaza comentul meu … mai lung ca editorialul tau ? Cut , ce naiba ! Sunt convinsa ca ai toate mijloacele la/ndemana ! Simplu ! Fara povesti . Te/am deranjat ? Ban . … Si la revedere .

    • Daca tot mi-ai agatat numele nu lasa fraza in aer..in coada de peste..dupa ce introduci sopirla”populara lor de doi banuti””???????????

      ehehehehehehe…cunosc toata maskirovka.doar astfel poti sa impiedici laturile pe care le arunca …murdariti,murdariti…tot ramane ceva…

  13. aha ! Salut !
    Da’ aia cu mintea la putrtator … /orii d/aci da/mi voie sa nu ma prea ”dragobetevesc” . Fie/mi permise oarescari indoieli . Se poate sa ma/nsel , cine stie
    Nu ?

  14. Salut copaceni din coltisorul meu linistit din Ardeal. 😆

    Mih, 😆 bine venita aceasta tema cu viciul manipularii strecurat si printre cei bine intentionati.

    Categoric meriti felicitari pentru aceasta concluzie pertinenta:”Pentru ca in 2014, evenimente, evolutii de importanta majora din interiorul sau din afara tarii care marcheaza si vor marca nu doar acest an, ci si viitorul pe un termen greu de precizat, vor fi tinta unei dezinformari mai acerbe ca alta data
    ps.pe mine te rog sa ma ierti cand nu dau informatii de la sursa,nu reusesc sa dau linkul,doar indicatia spre sursa.Ma voi stradui sa corectez aceasta lacuna.

  15. Imi pierd sirul gandurilor.
    Comentu’anterior nu mi-a aparut,iar e ceva cu WP-ul?

  16. Old,dragule!
    Esti bun sa verifici daca nu s-a ratacit mesajul ?

  17. Mih, 😆
    tocmai imi exprimam acordul total cu topicul propus de tine.
    Mi-a placut mult concluzia:”Pentru ca in 2014, evenimente, evolutii de importanta majora din interiorul sau din afara tarii care marcheaza si vor marca nu doar acest an, ci si viitorul pe un termen greu de precizat, vor fi tinta unei dezinformari mai acerbe ca alta data.”.

    ps.eu o mai scrantesc cu precizarea surselor….stii, lacune de natura tehnica.

  18. Lici vine de la stelici??

  19. Mih,
    unde naiba s-a ascuns „nemernicu”?

  20. „Mariana Câmpeanu, a participat, duminică , la Conferinţa teritorială de alegeri a PNL Hunedoara (…)la care a luat parte şi preşedintele PNL, Crin Antonescu. Mariana Câmpeanu (…)a stat la prezidiu, alături de conducerea PNL. Ea li s-a şi adresat participanţilor(…)”

    „Premierul Victor Ponta declarat, luni, că a avut de dimineaţă o discuţie cu ministrul liberal al Muncii, Mariana Câmpeanu, despre accidentul vascular pe care aceasta l-a suferit sâmbătă , el arătând că a rugat-o să stea liniştită în aceste zile,”
    (Rev.22)
    🙄 :mrgreen: 🙄 :mrgreen:

  21. Cica_copacul ar fi fost compromis de „USLINOSI”…

    • Bill…
      sursa,sursa…. nu CICA ….altfel tu introduci sopirla…(fara rea intentie o spun..)

      • mark,
        mi-am exprimat si eu temerea ca ,razboiul politic s-a transferat si in virtual si copacul a devenit o tinta. Tu n-ai simtit?

        • Dora,
          Din pacate am fost luat peste picior….chiar iubesc COPACUL ,chiar fac parte din El…
          Am vrut sa plec..pentru ca devenise atmosfera irespirabila,incinsa..,insa am realizat ,la timp ca este necesar sa raman..si spun asta pentru toti cei care au fost intr-un fel sau altul indepartati…
          Lasati de o parte sensibilitatile si stati pe baricada!
          Aparati-va pe VOI si pe cei care simtiti ca va reprezinta!
          Vine o perioada foarte ,foarte DURA!
          THEO
          FILADEL
          Va rog,reveniti!
          Rezistati si impuneti-va opinia,argumentul,punctul de vedere!
          Va rog…aici este locul vostru!.

          PS>Dora.scuze ca de multe ori nu ti-am raspuns!Asta nu inseamna ca te apreciez mai putin!

          • mark, 😆 uneori e greu.
            Ca veche copaceanca n-am fost obisnuita cu asemenea tratamente.
            Mi-am spus:daca am devenit indezirabila in propriul meu grup,e mai sanatos sa-mi iau o vacanta si sa ma ocup de alte trebi,in care sunt prinsa.
            Mi-am revenit.Copacul face parte din viata mea,am nevoie de el,si el are nevoie de mine.De ce sa ma supar pe copac?Sa se supere intrusii ca nu le aprtine,sunt straini de spiritul lui.
            Am rugat-o si pe theo sa revina. Am trimis mesaje in eter si Mihaelei si lui filadel si razboinicului tibi.Acum astept!

          • scuze:ca nu le apartine

      • @ Bill,
        dar acolo nu se spune asa ceva!
        @ Dora e suparata pentru minusurile date (chiar la versurile lui Grigore Alezandrescu), iar @ theo este dezamagita de comportamentu de acum citeva zile a unor puristi.
        Nicidecum ce afirmi.
        Ca remember, nu uita ca m-ai facut uselist 😛

        • Mersi ca mi-ai amintit! Chestiile astea nu se uite, dom’ne… ase e obiceiul locului din Albania pana in Albania caucaziana si de la Khartoum pana la Brasov…

    • @ Bill,
      destul de urita si interpretabila formularea ta: „Cica_copacul ar fi fost compromis de “USLINOSI”…”
      Vorba impuscatei „dovada”.
      Sau cum zice @ markwilliams: „sursa,sursa…, nu CICA”.

  22. Poate in alte circumstante, m-as fi repezit sa emit o parere in baza a ceea ce era mai mult decat evident din modul cum se vedeau lucrurile…
    http://www.reuters.com/article/2014/02/20/us-ukraine-idUSBREA1G0OU20140220

  23. Ziua buna all,

    Mih, felicitari pt. postare.

    Mentionarea sursei este esentiala pt. veridicitatea informatiei pentru ca odata cunoscuta, sursa poate fi evaluata in ceea ce priveste istoricul raportului intre informatiile confirmate de realitate si cele neconfirmate. De exemplu dupa 1000 de tiribombe dovedite sursa A3 este evident necredibila.
    Pt. a bloca acest mecanism al deconspirarii diversiunii se aplica suveica informationala, adica citarea in cascada. Practic cele 1000 de titibombe se impart intre 100 de surse ele citindu-se reciproc. Rezultatul este ca A3 devine mai credibila avind doar 10 tiribombe confirmate restul fiind doar citari de surse terte.
    La nivelul blogurilor unde fiecare vine cu o desaga de informatii este cu atit mai usor sa propagi o diversiune…

    • Dada, stirea cu membrul (sic) porno a fost lansata de un ziar local, apoi preluata de rtv (ghita), agerpress (guvernul), ampress (varanu), dcnews (chireac), care s-au citat in cascada. Parea ca sunt mai multe surse, dar, de fapt, era una singura. Si aia „cica” era de la PDL!

  24. Habar nu am de partea cui este si ce urmareste iulia timosenko.Imi este ,insa,foarte clar ca Uniunea Europeana o crediteaza..altfel nu ar fi introdus-o in negocierile de aderare de la Vilnius..Ceeace mie imi spune destul de mult despre ea.

    Ce urmeaza? variante posibile:
    Dupa alegerile anticipate va urma o separare regionala,federalizare sau chiar o secesiune de facto…scenarii unde Rusia se va implica din plin,dupa cea mai convenabila versiune…sau urmeaza o acalmie pentru refacerea celor doua parti aflate in conflict ,dupa care acesta va reizbucni cu si o mai mare amploare..incurajate si sustinute fiecare din exterior …

    Introducerea amestecului SUA..detaliat pe mandate prezidentiale de catre I-Lici este leitmotivul Moskovei,ori de cite au loc manifestari ostile impotriva Kremlinului…

    Imi este greu sa disting rolul separat al UE in raport cu SUA…pe de alta parte nu pot sa cred ca SUA sau NATO ar actiona fara ca UE sa nu le cunoasca planurile …
    Abrogarea legii limbii minoritatilor este o lovitura pentru minoritatea romana si un pretext pentru Rusia in a isi apara minoritatea rusa!Este inacceptabila pentru colosul rusesc o asemenea masura…

    Romania este deja implicata ,prin aceasta abrogare.avind in vedere drepturile romanilor din ukraina,incalcate conjunctural de aceasta situatie..
    Cum vor proceda ministerul de Externe,de Interne si cel al Apararii??
    Vocile acestora sunt de neauzit…desi este clar ca daca se va proceda dupa modelul yugoslav ..Transnistria va fi reactivata extinsa si impreuna cu Odessa si Bugeacul va asigurea iesirea rusilor la Nistru si la gurile Dunarii
    in acest mod sa se poata controla si Basarabia….
    ATENTIE LA PUTERE!
    Tot ce vor face sau nu vor face in aceasta perioada ..le va determina competenta,patriotismul si responsabilitatea fata de Romaniaq!

    .

    • Wow
      E clar cit de primejdiosi putem fi..toti cei care incasam minusuri… nici ca se mai poate pune problema cine sunt,unde sunt?
      Asta ma incurajeaza sa continui…hahahahhahahha

  25. Acum, in schimb, mi se pare un paienjenis prea mare pentru a putea fi deslusit obiectiv, cu Rusia pe de o parte
    ( http://voiceofrussia.com/news/2014_02_20/Poland-s-position-on-Ukraine-Predictable-partiality-5124/ )

  26. victorL,
    si n-am avut dreptate?Pe cine naiba supara comentariile inocente? La fabulele lui Grigore alexandrescu,n-am adaugat nimic;din acest motiv am fost pedepsita? La alti comentatori nu s-a pus asa problema.

    • Ai dreptate. Daca scriu un comentariu purist, iau cateva minusuri. Daca scriu o poezie, iarasi iau cateva. Daca scriu ceva despre Viorel, iarasi imi iau minusuri. Sun foarte multe minusuri, indiferent de comentarii.

      • Salut Bill Cam asa este 🙂
        A aparut o noua sintagma delimitatoare : Puristii. Cei ce critica puristii inseamna ca sunt impuristii ce pornesc de la metafora antologica a lui VictorL cu „cearsaful murdar „ fara de care nu putem.
        Deci cei ce se refera la ::”puristi” intre ghilimele si deranjati de acestia sunt „impuristii” 🙂

        • Si toti (sper sa nu gresesc) suntem basisti.

          Vor aparea si alte polarizari, in functie de cine pe cine sustine.De exemplu”nemteni”,”udristi”,mereuseni”,kakareni ,”tomaceni”etc.

  27. , care sa nu uitam, il are pe Snowden,
    UE care nu e nici pe departe solutia problemelor ucrainiene din motive evidente
    ( http://economistsview.typepad.com/economistsview/2013/12/what-is-wrong-with-the-eu.html )

  28. … scuze pt snowden ala … era pt cunoscatori ! Purcedem dara …
    ….si US carora li se rupe de UE si de Ucraina dar sunt cu ochii pe rusi.
    ( http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-26072281 )

  29. dupa cum marea nenorocire a acestei tari este prostia se pare ca si marea sansa a ei e tot prostia.
    Din prostie i-au ales pe prostii aia, din prostie prostii aia sunt pe cale sa se desparta.
    macar e interesant si macar una dintre cele 2 jigodii ponta si Crin va musca tarana. Cu putina bafta poate o iau amandoi in freza.

    • Deh, carlani amandoi. Sunt sigur ca Ilici si i-ar dori pe Tariceanu si Dragnea 🙂

    • @estule cred ca o luam si noi in freza odata cu despartirea astora. Pe termen scurt nu stiu cum ajuta, dar pe termen lung. PNL inghite dreapta complet nepregatita si ajungem la alternanta istorica PNL and friends == vs PSD and friends. Poate pentru impuristi e convenabil

      • cel mai probabil ca o sa fie cum zici tu dar daca nu se despart rezultatul era 110% sigur.
        asa ca macar de 2 lei speranta tot mai e.

        • @Estule
          Traian Basescu pe dos(plus Sebi L pe fata) a tot luptat din 2012 sa desfaca PSD de PNL
          Dar….. opozitia de dreapta avea si ea un rol…. acela de a se dezvolta rapid. Nu au facut-o fiindca au avut altele in cap. Au cam pierdut vremea toti, Incepand de la NR pana la PMP
          Acum cu o opozitie slaba vine PNL in opozitie , de dreapta si rade tot. Din perspectiva asta separarea pare nu tocmai favorabila. pentru puristi. Pentru impuristi e perfect: Sa moara Ponta !

          • da, se vedea foarte clar ce vor sa faca. Nimic deosebit fata de PSD care a luptat ani de zile sa desparta alianta DA.
            Ei, se pare ca Base iar a reusit dar iar nu i-a iesit cu agiotantii care sunt cam molai.

  30. PS .
    A , ca era sa uit . Iti raspund si tie freewilly_mark … Mai incolo ! Tu esti un caz … special … Mai narcisistic la PRIMA vedere ! (nu dau apa la moara dusmanilor tai , Abtzinetziva pls )

  31. Senatorul Ovidiu Isaila a demisionat din grupul parlamentar al PDL si va activa in PSD .
    foarte util ptr o noua majoritate guvernamentala.

  32. DPA:
    „Nu, doamna Udrea, nu asa se face treaba:
    „Elena Udrea: Eu am spus-o în repetate rânduri: va veni şi ziua în care voi candida la prezidenţiale. Cred că orice politician serios şi de carieră ţinteşte ca, într-un anumit moment, să fie preşedintele României.”

    Cu toata simpatia: va autosabotati . Nu era nici cazul nici momentul.

    Determinarea, ambitia si rezilienta dv in politica sunt admirabile. Dar daca nu sunt dublate de
    1. Un autocontrol al relatiei reflexe dintre ce trece prin minte si vorbire in prezenta oricarui microfon si
    2. O capacitate de a discerne diferenta intre eficienta politica si notorietate mondena, intre greutatea politica si popularitatea mediatica

    ….atunci va veti distruge singura dupaamiaza tot ce construiti dimineata. Si nu mai ajungeti niciodata sa faceti ce credeti dv ca trebuie sa faca „orice politician serios şi de carieră într-un anumit moment.”

    A fost un sfat prietenesc, dezinteresat.”

  33. Hai sa lamurim situatita:
    Pentru ca ma simt vizat:

    Cand ,anton a fost invitat in PMP. Am scris: Stai sa vedem daca stirea este adevarata.(pentru ca nu avem nici-o sursa si se citau unii pe altii). Cand a aparut stirea cu actorul am zis: Practic nu mai conteaza daca adevarat sau nu pentru ca este PROBABILA. Si voua, celor cu o aniumita laxitate morala, vi s-a facut teama. Acum spuneti ca a fost intoxicare – rasufland usurati ca nu este adevarat. Reactia PMP a fost tardiva (cel putin 12 ore), si inadecvata. De ce inadecvata? pentru ca l-au primit pe anton in partid. Pentru ca l-au data afara pe Papahagi pentru ca asa a vrut Udrea. La o anumita laxitate morala stiu c a nu conteaza , dar eu sunt „purist”
    . Ce v-a oripilat asa de tare? Anton este moral si celelat imoral? . Unul este de dreapta si celalat nu? unu a fost pdl si celalat a fost si el? Amandoi au sacosa….Sau faptul ca unul este garantat udrea.
    Spuneti ca am ceva cu EU. (nu am avut nimic cu ea pana la anton).:
    DPA:
    „Elena Udrea: Eu am spus-o în repetate rânduri:….[ Bill a scris restul] A fost un sfat prietenesc, dezinteresat.”
    Ceea ce in limbajul lui DPA sunt cuvinte grele
    PS. Din surse sigure stiu ca acest sfat i s-a mai dat cu ani de zile in urma.

    Repet intrebarea: Cu ce ar fi fost mai rau actorul decat betonie? de va deranjat pe voi asa de tare? Ce ar fi fost deranjant? pai politica nu etica faptul ce este membru CJ? Nu remarcati dublul standard?
    @cinic
    Nu ai citit atent ce am scris ieri. Nu am fost fraierit nici nu m-am emotionat. Mi-am exprimat dubiile, dar nu am fost oripilat ca si tine , am considerat stirea probabila. Omul nostru era membru CJ.
    Sa fac o analogie (ma feresc in general de ele), Daca unul din soti este adulter iar celalalt , daca mai sta cu el, si-a pierdut increderea , si este normal. Dar daca sta si ii permite aceleasi obiceiuri ca inainte ori e prost ori e prost. (asta doar daca nu i se reproseaza ca este prea moral). DEOCAMDATA nu si-a reluat obiceiul, dar sunt cu ochii pe el…. 🙂

    • @eugeni, ai primit si tu soro antract cu dedicatie ? 🙂 Si nu te-ai abtinut sa il lasi anonim ? Uite asa devii zeu !(vorba unui imparat roman)

      • Cred ca eugeni e frate, nu sora. Eugen I……, nu Eugenia ……

      • In schimb, @cinic cred ca e sora! Just my 2 cents…

      • @tds,

        Ce sa zic, eu vorbeam de incredere si si faptul ca este greu de remontat increderea odata pierduta si mi se zice ca am fost fraierit. Mi-se explica de surse si eu am fost unul din cei mai rigurosi fara sa uit sa spun cand sursa este incerta. Cand apareau citari in nestire de pe „dcnews”, „cotidianul”, „conspiratia_universala_contra _romaniei.ro” n-a avut nimeni nimic de zis? si apar acum cei care dau dovada de laxism moral, rasufland usurati ca nu este adevarat, cu gura mare? Cand in realitate ar fi trebuit sa isi dea seama ca informatia se va transmite in randul electratului avand toate ingredientele (si subliminale) necesare unei povesti picante? (EU, actor, activitati de alcov, ciolan de ros, si astia sunt ca ailaltii, tot hoti care umbla cu sacosa) cat si antecedente?

        Intrebare: De ce este jignitor sa compari actorul cu profesorul? (cnf M.Preda?). Doar s-a mai facut o comparatie si Papahagi a pierdut.Atunci nu a fost jignitor. Fi-mi-ar de dublu standard.

    • Eugeni,

      Nu ai de ce sa te simti vizat. Nici tu, nici altcineva. Pentru ca nu e vorba despre „cineva”, ci despre „ceva”: pericolul intoxicarii, al manipularii, careia putem sa-i devenim, daca nu suntem suficient de atenti, nu doar victime, dar si „vehicul”, mijloc de raspandire.

      • „Unii n-au pregetat sa-l foloseasca pe post de “QED”: un nou “scandal” in PMP.”.
        Eu am considerat ca impactul mare al unei stiri false,s-a datorat si politicii de cadre a PMP.

        • Repet, textul de azi nu te vizeaza nici pe tine, nici comentariile pe care le-ai facut (cu „am considerat ca impactul mare al unei stiri false,s-a datorat si politicii de cadre a PMP” sunt perfect de acord) nici pe altcineva.
          Oare nu putem depasi „hopul” asta? Nu crezi ca ar fi mai bine?

          • MIh,

            Hopul nu a fost facut de mine ci de tine, datorita faptului ca nu ai definit cine sunt „unii” .Expliciteaza si trecem hopul. Nu da vina pe mine pentru greseala altuia.(aici folosesc impersonalul, nu ma refer la tine 🙂 )
            In principiu ar fi mai bine, dar se aduna lucrurile peste care sarim. Cu ce l-am jignit pe DPA? Ce ai inteles, la articolul respectiv, si eu nu am inteles?(a alta apreciere facuta fara dubiu de tine). Care sunt etapele de care pomenea DPA intr-un articol in care nu vorbea de etape.
            Imi este frica ca se aduna prea multe aprecieri injuste si nelamuriri.

        • Eugeni
          Ai contribuit la difuzarea unui text FALS! punct

          • cand? si unde?
            Remarca ca m-am referit la credibilitate. Am spus ca nu stiu daca este adevarat, dar ce este foarte important este ca , pentru 12 ore, simpatizantii PMP au crezut stirea adevarata, sau le-a fost frica ca este adevarata. Inclusiv tu. ASTA ESTE GRAV. Pentru ca nu ai incredere in partid. Acesta a fost mesajul meu ieri.

          • Eugeni
            Banuiesc ca ma consideri PROST.
            Daca elaborezi un text absolut in afara Adevarului.

        • @eugeni. Parca psi spuneau ca „percepem ce vrem sa percepem” [si asa explica corect iluzia optica]. Nu cumva erai „binevoitor” catre o stire care ar fi compromis/balacarit PMP? daca credeai pe dos ai fi fost probabil circumspect, macar plecand de la un dram de incredere cum ca PMP nu ar primi un artist porno.

    • Wow
      Eugeni
      faci o demonstratie inutila… care te afunda si mai tare
      Era simplu,in urma interventiei PMP care neaga ce tu ai sustinut la un moment dat..sa iti ceri scuze… simplu si inchis cercul!

      • Eu mi-as fi PREZENTAT scuze daca as fi gresit cand cu Papahagi , celor pe care PMP l-a dat afara. Atunci da, dar acum pentru ce? pentru ca spun ca PMP trebuie sa lupte sa recastie increderea mea? Ca din pacate am fost deziluzionat de optiunea lor : politica nu etica?

  34. Vad ca Monica Macovei lucreaza constant si bine:
    Plenul Parlamentului European dezbate astăzi, 24 februarie 2014, Directiva privind punerea sub sechestru și confiscarea bunurilor obținute din infracțiuni, iar votul asupra Directivei este programat marți, 25 februarie 2014.

    Potrivit noii Directive, averile infractorilor vor fi confiscate mai ușor în toate statele membre, iar confiscarea extinsă se va aplica în cazul mai multor infracțiuni decât înainte: (i) corupția activă și pasivă în sectorul public și privat, precum și corupția oficialilor din UE și din statele membre, (ii) participarea la o rețea de crimă organizată, (iii) pornografia infantilă, (iv) criminalitatea informatică și (v) orice infracțiune pentru care legea prevede închisoarea de minimum 4 ani.

    ……Există prezumția că banii și bunurile care nu pot fi justificate din venituri legale provin tot din trafic de droguri sau corupție, adică din activități penale.

    În 2009, de exemplu, veniturile provenite din infracțiuni, cum ar fi traficul de droguri, contrafacerea, corupția, traficul de ființe umane și traficul de arme mici, au fost estimate la 2.100 de miliarde de dolari”

  35. De ce il consider pe PDA un reper, de ce il pot asculta si il pot intelege (inclusiv cand comenteaza critic o declaratie a Elenei Udrea 😛 ): pentru ca are o inteligenta care se impune de la sine, fara sa-ti bage degetele in ochi, pentru ca face analize sincere, rationale, pragmatice in care deslusesti usor evidente si adevar, pentru ca are argumente corecte, pentru ca face o critica bine tintita si onesta a faptelor persoanei si nu a persoanei si in plus critica fara revarsari de dispret, fara (sa-si faca un scop din) a denigra sau umili pe cineva.

    • @mih, cred ca nu realizezi ca aici PDA ia atitudine prima oara si cu prietenie (pt TB nu pr EU) si arata ca Elena Udrea este o incapabila pentru marea politica si nu e criticutz la o declaratziutza a Elenei Udrea. Cei care cu miopie o apara pe Udrea si o lasa sa se expandeze nu ne fac bine de loc. Este prima pozitie de corectare a dinozaurului politic Udrea. (Parerea mea proprie si personala)

      • Scuteste-ma de aprecieri! Ai intrecut masura de mult prea multe ori. Mai ia o pauza. Chiar n-am nevoie de explicatii din partea ta, maestre! Gandesc suficient de bine si n-am nevoie de vreo „certificare” din partea ta ca sa fiu sigura de acest lucru.

        • scuteste-ma
          ai intrecut masura
          mai ia o pauza
          n-am nevoie de explicatii
          gandesc suficient de bine
          n-am nevoie
          …..
          elegant doamna @mih 🙂
          dar subiectul ? Inteleg, mai tarziu …

          • De ce as fi eu datoare sa tac sau eventual, sa raspund doar „elegant” la comentariile tale lipsite, ele insele de „eleganta”?
            Poti continua (ca musai sa ai ultimul cuvant). Eu ma opresc aici.

        • @mih
          Nu trebuie sa raspunzi elegant, dar daca raspunzi poti sa raspunzi taios, dar la obiect Rogu-te ! Ar fi un castig

      • Subscriu. DPA nu se „arunca” sa scrie asa ceva daca n-ar fi vrut ca mesajul sa ajunga la Presedinte si apropiatii lui: Lazaroiu, Funeriu, Marian Preda, care or mai fi.
        Mai cred ca scoaterea lui Papahagi din joc nu ne-a deranjat doar pe citiva dintre noi, aici pe bloguri (de mentionat ca absolut toate blogurile de dreapta au avut acelasi tip de reactie.). Nu stim inca ce crede Presedintele dar AP a fost unul din sustinatorii lui f vocali in 2012 pe care a declarat ca-l apreciaza..Cred ca de acum incolo EU va mai primi si alte sfaturi „prietenesti, dezinteresate” ptr urechea presedintelui…Nu mai sintem in PDL, acum e nevoie de altceva, cam asta e ideea. Sa vedem cum/si daca va raspunde d-na Udrea. Daca va continua ca si pina acum, s-ar putea sa fie scoasa din nou afara din joc, de data asta probabil definitiv. Vedem..

        • Coana Zoe,

          Am vazut impactul de pe fb. Rareori am vazut o similaritate de pareri asa de mare si despre EU si despre ce s-a intamplat. Parerea ca Papahagi a fost in mod deliberat exclus nu este numai a mea.
          De continuat, EU, nu poate continua decat tot asa.

          • iar parerea multora constituie AUTOMAT un adevar? Reflecteaza un pic, macar la „marile adunari populare” din diferite tari si diferite regimuri si diferite perioade istorice!
            „Clientii” ospiciului au AUTOMAT dreptate in fara medicului curant?
            Ti se pare implauzibila ipoteza ca pe fb sub diferite nick-uri ar putea fi chiar masina de propaganda a lui Bogdan Teodorescu?

    • Mih
      subscriu.Sunt de aceeasi parere..
      Nu mai fac comentarii sa nu supar…

      • Comenteaza, @mark, subscrie si comenteaza.
        Nu se supara nimeni. Refera-te la ideile noastre nu la noi si fi necrutator. Cei ce viziteaza blogul isi vor face o parere, Iar parerea va fi intregita daca tu vei putea prezenta convingator subscrierea ta .
        Loc avem in postare.

        • Sorry,Last
          Eu nu va cunosc PERSONAL… ca sa ma refer la persoana voastra.
          referirile mele sunt la subiect…parca nu stii,
          adica exact pe ideile pe care le transpuneti

          de ce am impresia ca disimulezi?????

          • Maria voastra @mark , (vad ca ma iei subit la a 2a plural 🙂 dar la sfarsit treci pe a doua singular )

            Ce dreak, ca ma enervez : Subiectul sunt eu @tds ??

            Pai daca esti la subiect, refera-te la Elena Udrea, la Aligica la ce naiba spunem noi aici, si nu la disimularea lui @last 🙂 Hai ca Ma umfla rasul Domnia Voastra !

          • Mai,draga
            Uite la ce am raspuns

            „Refera-te la ideile noastre nu la noi si fi „………………….

            La VOI ,draga//la VOI… cei care va stiti…

  36. @Mih
    Nu e necesar sa ii arati calitatile lui Dragos Aligica…. o dragoste mai tarzie a ta. E minunat ca de la o vreme aduci aici toate luarile lui de pozitie. Dar il cunoastem
    Am ajuns la Dragos Aligica prin Valeriu Stoica in…… 2009 si am cartea cu dedicatii smulse in mai 2009 cu Reconstructia Dreptei. iar apoi cu tot ce a scris si publicat aici. Nu este numai pentru mine un reper teoretic al dreptei romanesti. .

    Apropo de aduceri : Pana nu demult ne aduceai tot ce punea pe FB Sebastian Lazaroiu. Ai intrerupt ?

  37. Ei, cu dedicatiile…da, „ca matale mai rar”!
    ps
    cu „dragostea tarzie” n-ai prea nimerit-o…ei, se mai intampla si la „case mari”

    • @mih

      E simplu: Nu am observat dealungul anilor ca faci referiri la Aligica. Acum prezinti totul e drept,
      Fiindca spui ca ma insel , poti te rog sa imi dai o referinta veche de-a ta la Aligica, la Copac ? Cea mai veche daca se poate ? ca sa nu o caut eu mi o fi scapat mie ceva ?

      se cheama autograf, cu dedicatie. Nu dedicatie pur si simplu corect !

  38. Da’ mih mih cred ca e barbat din ce vad pe fb… Aici nimic nu e ceea ce pare… Oricum, are un profil destul de eliptic, axat doar pe politica.

  39. Ce nu spune Aligica (E doar o supozitie a mea biet postac copacist )
    Cineva aici vorbea de un PDL2.0
    Apa la moara
    Elena Udrea in fata usureaza sarcina bolsevicilor sa arate ca:
    Basescu a facut PMP doar pt ca a fost ejectat de PDL
    iar esecul lui Udrea la alegeri in pdl este rezolvat prin aducerea ei ca lider executiv al PMP.
    Inchiderea tarcului
    Prin eticheta, e partidul lui Basescu care i-a promis lui Udrea ca o face presedinta Romaniei si Ebei nu stiu mai ce. uslasii descurajeaza afilierea bazinului nonbasist, non udrist la PMP. Ii descurajeaza sa nu mai vina la vot. Pt ca acestia sigur nu vor vota cu USL.

    Cred ca pe Aligica l-a deranjat ca EU nu neaga de loc posibiliteatea de a fi candidata la prezidentiale . (din motive mondene desigur dar ucigatoare politic mai ales pentru noi )

    • Intretimp avem pdl care mai pierde ceva parlamentari care pleaca la psd.Avem pnlisti care vor pleca la psd. Avem un pnl in degingolada. Cine va da directia? cine va prelua oamenii care ar dori altceva? Cei care nu au votat in 2012?

      • De cei ce nu au votat in 2012 nu se ocupa nimeni.! Partidele nu stiu decat sa isi ia unii altora parlamentarii si primarii atat !
        Nu focuseaza – raman pe cum spui tu : Catch All, nu delimiteaza segmentele si aleg o oferta unica USP
        Dar astea… tin de gandire abstracta…. nu ii intereseaza pe cei de la partide unde linia Udrea este cea castigatoare
        De altfel vezi mai sus ca si @Viq ne atrage atentia astora ca mine si ca tine care scriem articole copiind din wikipedia concepte, nefiltrate bine de noi. Poate ce vorbim noi e subiect dupa ce vom pierde si in 2016 doamne feri 😦

        • Vezi , nu prea mi-a fost clar. Ce este dramatic faptul ca unii s-au apropiat de modul de gandire a lui @loda, sau ca @loda s-a apropiat de modul nostru de gandire. (avand in vedere confuzia care domneste in usl). Un pic neclar. 🙂 . Faptul ca a fost o intoxicare/sau nu ca au trecut 35 de primari la PMP? sau ce? Ca trecerea ar fi fost dovada de altruism (?!?).
          Iar chestia cu wiki nu vad de ce este rau , pentru ca sunt si alte surse de informatii, cu staif mai mare sau mai mic, mai reusite sau nu, care sunt prezentate video sau text, filtrat sau nu, de absolut toata lumea.

    • Wow
      Esti pe tema
      Intoxicare si manipulare ca la carte
      Doar simplul fapt ca presupui ca TB a facut PMP pentru ca a fost ejectat de PDL….
      Mi se pare o blasfemie pentru un basist notoriu
      este incredibil ce poti scrie
      parca esti din tabara uslamista…simt resentimentele expresiilor…

      A FOST TRAIAN BASESCU REJECTAT DE PDL?????????????

      NA>stiu ca o sa dai la intors…dar eticheta nu se va mai schimba…
      Cred ca nici un pesedist nu ar fi avut un continut mai reprobabil ca cel expus de tine….
      Cine se joaca..CU CINE??

      • Draga @mark citeste mai fata inca odata. (chiar regret ca nu esti luminita)
        1) Pune-ti si incaltzarile unui non basist dar onest, si vezi daca nu gandeste asa .
        2) Da ! Traian Basescu a avut o interventie la televizor rugand aproape delegatii PDL sa voteze altfel . Ori delegatii PDL au votat cum stim, alegandu-l pe Blaga nu in detrimentul lui Udrea ci in detrimentul lui Basescu.

        Vrei, nu vrei, oamenii gandesc asa . Asta e motivul pt care noi avem toti sub 20% cand romanii se declara la sondaje 48% de dreapta

        Nu ma mai vana pe mine. Nu din cauza mea lucrurile vor merge rau in continuare. 😦

        • Last
          Nu esti un vinat pentru mine!
          regret ca nu este asa/
          detest modul in care oferi alternative
          modul in care interpretezi
          sau prezinti

          modul in care te situezi in alta parte decit te arati a fi
          …un exemplu…
          „delegatii PDL au votat alegindu-l pe Blaga…??????
          ESTI SIGUR??
          Nici acum nu stim de ce Blaga a refuzat renumerotarea voturilor..
          pentru ca scorul a fost destul de strins..poate cineva sa jure ca scorul a fost legal???
          bineinteles ca tu esti pe partea lui Blaga
          Ai dovedit destula reticenta si respingere a Elenei Udrea.

          Al naibii ‘biletel roz” ….draga traiane ,poti interveni la parchet???

          N.N.
          Pastreaza aprecierea desteptilor pentru cei pe care ii ridici in slava cerului..doar pentru ca nu te contrazic…(chiar nu ma consider in rivalitate cu nici un echivalent de inteligenta prestabilit…) si chiar fa abstractie ca sunt pe aici…

          • @mark
            Scrii 100 de cuvinte, doar ca sa arati cat de rau sunt eu si cata ticalosie se ascunde in spatele vorbelor mele
            Comenteaza nene la subiect ! Ce parere ai de Aligica si de critica la Udrea.? E un semnal pe care Aligica il da lui TB ? E bine ca sefa Elena Udrea vorbeste in locul presedintelui Tomac ? E bine ca vicepresedintele Papahagi, impetuosul tanar Papahagi s-a retras la universitate ? E bine ca Preda o ataca pe MMacovei ? Zi-le de la obraz. E mai importanta parerea ta despre ce e de facut in tara asta decat parerea ta despre mine .
            Da-i bataie 🙂 !

        • Las’ bre ……Aligică e o biată virgulă,pe lingă tine ….habar n-are cum stau „trebile”,numa’ un „înțelept ” că tine stie absolut tot si toate cotloanele politicii dîmbovițene …ce dreaqu îți mai pierzi timpul cu explicatii la „prostii” de la copac care nu-ți pot aprecia „valoarea” …mîine/poimîine ii dai lectii de strategie si lui Basescu. 😆 😆

          • Bre, Ai venit ? Eu astept parerea lui @mark la subiect. Am sa iti raspund atunci cand te vei referi la subiecte si nu la mine.
            Nu vei aprecia ca sunt nepoliticos neraspunzandu-ti decat daca iti vine o idee, Chiar daca e luata de pe internet,

          • Ai văzt, cum știi tu tot,!!!!…. 😀 :D…Spune numa ce idei îți trebe.. 😀

  40. Ponta declara ca el nu da fara pnelisti. dar a inceput „curatenia”. presiuni sa treaca la psd , dat afara. Face cum facea inainte dar acum contra pnl.

    • Vor zice multi ce ne cramponeaza grija de Elena Udrea ?
      Ei bine ne intereseaza.
      A fost loiala lui TB, indiscutabil, fiind un element de siguranta pentru el. Personal am aparat-o incepand de la Patrasconiu, care facuse o obsesie cu ea, scriind depreciativ de 3 ori pe saptamana (vedeti cloud-ul la site-ul lui Patrasconiu de atunci si vedeti ce imens e tagul Udrea) Am aparat-o pentru ca intro lume de curve politice EU a fost loiala.
      Am aparat-o si pt ca era femeie, iar comentacii barbati au fost totdeauna viteji in Romania.
      Acum vorba lui Aligica…. se schimba povestea…. un pic
      Stiu ca multi din voi inca si-o doresc la carma, altii spuneti ca daca are girul lui TB stie el TB ce spune.
      Cred ca ar trebui sa fie un pic altfel decat e acum …

      • Salut!
        Daniel Funeriu avea cindva trecere pe aici. Din interviul din 3.febr. 2014 in Romania Libera spune:” Elena Udrea ar putea avea şanse “la orice funcţie în stat”, inclusiv la cea prezidenţială, dacă va reuşi “să câştige lupta împotriva prejudecăţilor”.

        • @anca
          Buna,
          Intradevar Funeriu are perfecta dreptate, dar eu as citi ce a spus el dacă va reuşi “să câştige lupta împotriva prejudecăţilor”. tinand cont nu numai de prejudecatile celorlalti dar si prejudecatile ei, Ori cu prejudecatile ei in politica nu poate construi un partid sau o majoritate care sa ii permita sa mearga mai sus, Consider rudimentare caile ei politice i-am zis chiar un dinozaur politic, Critica misoginismului, cuplata cu utilizarea la maxim a feminitatii si darurilor nu sunt o solutie

          • anca-gabriela

            Energia pentru aceiasi cauza (a lui TB), consequenta, lupta neobosita – e un fel de hopa-mitica – cu toate valurile de ura, desinformare, etc impotriva ei. Rolul ei este sa atraga lumea si sa arate directia de modernizare a Romaniei- nu trebuie sa discuti o ora cu ea sau sa-i analizezi gindirea „rudimentara”. In ochii mei ea isi face treaba bine si e pacat de tot „canibalismul” asta (termen citit azi in legatura cu comportamentul „intelectualilor” fata de miscarile dreptei).

          • @Anca Gabriela
            Jur ca nu o plac pe ELENA UDREA in nici un fel ,in afara a ce ni se prezinta!
            pentru mine este o femeie (din care exclud orice poza)puternica prin implicare,asumare si mai ales prin devotament fata de o cauza.

            Are curaj,
            Devotament
            Inteligenta
            responsabilitate

            \Fata de tot ce isi propune ,fata de tot ce i se propune..

            Un om politic,in haine de femeie
            Care nu se preda hienelor si sobolanilor mascati .

          • Naivitate 1 :
            ….oricum veți fi mai putini decît ce voturi pot aduce si mobiliza ,cei de genul lui Anton …
            Pe termen scurt voturile pe care le-a pierdut Udrea&Anton sunt mai multe decat cele pe care le-a castigat, Vezi reactiile pe FB si toate blogurile de dreapta
            Si daca le mai zice si Aligica…… atunci sa vezi

            Pe termen lung este o catastrofa
            Sa explic
            PMP pana la Udrea s-a plasat pe o pista libera. Venind cu Anton se muta pe pista deja ocupata de USL si de cei vechi. Nenorocirea lui UdreaAnton si a noastra bineinteles este ca ei ofera galeti si pachete de zahar iar USL ofera galeti mai mari decat UdreaAnton si pachete mai mari. De aia zic ca EU e un dinozaur politic
            ….
            Naivitate 2
            Si pentru @Gabriela ca sa terminam si cu basmul asta :
            Realizarile
            Doamna Elena Udrea a avut rezultate mondene si personale. (bani, faima,cocos, functii la partid nealese)
            Nu politice ! Nimeni nu poate arata un mare succes politic al EU
            La PDL Bucuresti a facut dezastru
            La alegeri a ajuns pe locul 2 – fiind furata de Blaga slutul si uratul – dar fiind sprijinita de TB si de noi toti pe bloguri si FB
            La alegeri de deputat s-a dus intr-un judet unde avea totul aranjat si a iesit … la redistribuire (Ironia este ca Tomac subalternul cu cap mov a obtinut deputatia pe bune direct in lupta )
            Apare in reviste dar nu este in stare sa obtina voturile alegatorilor. Deci nu prezidentiale, si nu conducerea partidului in alegeri.

            Daca ne-am inteles si la acest subiect gata nu il mai abordam. Depinde doar de sicofanti.

  41. Avem un idiot: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-16674006-ponta-facebook-vreau-pnl-ramana-toate-functiile-care-detine-vreau-fie-alaturi-mine-dam-jos-traian-basescu-guvernam-tara.htm
    Pe alt plan psd Incepe si mimeaza „curatenia” in ceva cj-euri, o da afara pe aia cu plagiatul. Si iata cum pnl a ramas cu ministrii infractori si incompetenti. (politica proasta de cadre) iata de ce Romania o duce rau: pnl si TB. Parca vad ca asta va fi propaganda electorala.

  42. Toata constructia ta este asezata pe nisipuri miscatoare … or zice dontologii gen bill sau bil …de serviciu …. Last … sau … whatever … Viq ?!!! Nu’i important .
    Mda …

    Ce este mai bine pentru tine – individ traitor in Romania/EU ?
    O(oooo) Ucraina independenta pro-Vest sau o tara la remorca Rusiei autocrate?
    De la chestia asta trebuie sa pornesti, nu de la cat de prosti sunt Bush si Clinton sau ce macho e Putin. SUA nu sunt o autocratie ( desi actualul are vise umede pe tema asta), si platitorul de taxe ( de oriunde) nu va vrea sa-si cheltuiasca banul si sa-si trimita copilul sau sa se duca el insusi sa-si puna viata in pericol la dracu’n praznic daca nu exista ceva la schimb.

    Liderii americani pot sa para prosti in anumite luari de pozitii pentru -ca spre deosebire de Putin, ei nu au luxul de a nu suferi consecinte daca deciziile lor se dovedesc proaste pentru mai sus mentionatul platitor de taxe. Interesul pentru stabilitatea si orientarea Ucrainei pro-Vest este mai mare de partea UE si tarilor din vecinatate decat interesul American, dar UE ar vrea sa fie musca la arat. Ca SUA sa intervina in maniera in care vrei tu(gen Rusia in Georgia) ar trebui sa existe un pericol mortal imediat la adresa sa sau sa aiba acelasi tip de conducere ca Rusia.

  43. @Mih,
    o singura data nu am dat sursa si, iata, ce minunata sursa de inspiratie pentru ditamai postarea,
    felicitari, you are great!

  44. @mih,

    pe asta ai vazut-o?

    1. cica, nu-i adevarat ca ovidiu stanescu s-ar fi inscris in PMP.

    2. cica, nu-i adevarat ca s-a reusit racolarea a 34 de primari PDL din judetul Dambovita, ci doar 2

    deci unde zace adevarul daca mai exista asa ceva? 🙂

    transmis ieri 23 februarie 2014 ora 21.29

    ia-o mai lejer cu pianul pe scari…….
    take care!

    • Ş-înc-o dată, măi, flăcăi!

      Pe asta am mai vazut-o:

      „Mih | februarie 9, 2014 la 09:23 | Răspunde
      4 6 Rate This
      Clipul propus de Fini m-a facut sa ma gandesc iar la un aspect pe care nu trebuie sa-l neglijam.
      Suntem de DREAPTA? Ce promovam? Intre altele, ar trebui sa promovam idei de DREAPTA, idei ale oamenilor de DREAPTA. Si oameni, personalitati, modele de DREAPTA. Eu asa cred.
      Naom Chomsky: lingvist american apreciat in domeniul sau. A devenit celebru pe plan mondial pentru ACTIVISM politic [de STANGA]. Se descrie el insusi ca fiind ANARHIST SOCIALIST, simpatizant al ANARHO-SINDICALISMULUI. Cunoscut ca o figura intelectuala importanta a STANGII americane. Nume de referinta pentru STANGA si EXTREMA STANGA din tarile occidentale si nu numai* Promoveaza anti-capitalismul, anti-americanismul, anti-semitismul. (sursa – Wikipedia, ILD s.a.)”

    • skorpi! 1. NU E ADEVARAT (eu cunosc pe prof.Brezeanu) 2. e adevarat! eu am VAZUT 22 de adeziuni FMP la un moment al zilei neincheiate.
      Relativ putini din cei ce scriu aici pot afirma ca sunt martori oculari.

  45. Gata Doamnelor,Domnilor nu mai are rost. Noapte buna. Pe maine, eventual. Astept PMP sa isi ceara iertare pentru faptul ca m-a dezamagit, sa lupte ca un leu sa imi demonstreze contrariul, ca m-a facut sa cred, pentru un minut ca ovidiu cumnaibalcheama poate ,datorita banilor si influentei in comunitate, sa intre in acest partid. Pentru cei care nu intelegeti de ce ma doare asta mai tare decat faptul in sine va spun ca eu nu cred ca a permite sa fi calcat in picioare inseamna o „intelegere” superioara a politicii, intelegere inaccesibila mie. Cred , din pacate, ca aceasta este calea sigura catre neantul politici. Cred deasemenea ca prezenta activa a sicofantilor politici asigura lipsa de feedback si ulterior o prezenta doctrinara, de principii, si electorat slaba catre zero a unui partid.

    • Dragule
      La ofuscati te inscrii
      La criticisti esti OK
      De fapt
      CINE ESTI
      CE AI FACUT
      sa te determini ca un promotor??

    • @eugeni. Si cum ar trebui sa se intample asta: fiecare membru sa-si ceara scuze sau ajung numai X persoane [si ce rang ar trebui sa aiba?]
      Si poate faci si o lista de PRETENTII ca nu cumva PMP sa te mai dezamageasca vreodata.
      PS. si ce ne facem daca lista ta de pretentii nu se pupa cu a lui Y sau Z sau… ????

  46. Absolut corect, eugeni, de o mie de ori corect!

    <b<PMP ar trebui sa-ti ceara scuze, si mie asijderea pentru ca am sperat ca un Papahagi, un Funeriu, un…….vor crea/realiza/dezvolta partidul care sa-i atraga pe dezamagiti, inclusiv pe cei care au absentat in decembrie 2012..am sperat ca PMP va matura USL-ul, va arunca in opozitie PSD-eaua si PNL-eaua….

    dar, cel putin pina acum, PMP dupa o dragutza crestere, va descreste in scurt timp….si asta gratie inclusiv unor talibani PMP, din care unii bintuie si pe aci si-i eticheteaza drept prosti pe cei care nu gindesc la unison cu ei…..

    • Da
      Ai dreptate Skorpion
      Am ,insa o nedumerire
      Ce anume ti-ar datora USL????????????????
      Sau
      Unde naiba te situezi???
      PMP este cumva indatorat TIE?
      TU ai donat ,ai inscris,ai plusat,ai creditat PMP???
      CUM?? cu subiect si predicat..

      Faci o dicreditare MASIVA PMP ..in ce scop??

  47. PMP ar trebui sa-ti ceara scuze, eugeni, si mie asijderea si poate si altora….

    • Poti motiva?? Ce anume ai investit daca ceri restituiri cu pretentii??
      ori faci parte dintre „camatari”???
      Mamma mia
      Scuze??? Pai voi in ce tabere sunteti???Unde traiti???Pe ce lume va aflati??
      Va datoreaza ceva PMP???CUM DE UNDE??? PENTRU CE???
      Cei mai tari din parcare..

  48. La Turcescu vazui ca e invitata chiar Marea Doamna a Pragmatismului cu Scosa. Numai ea, peste tot…
    Ca sa ce? Ca sa se alieze ea cu PNL-ul, si nu Blaga?? Ca sa atraga voturile scarbitilor??? Ce gluma proasta… 😦

  49. Adevarul este ca canalia ponta i-a jucat magistral pe liberali, dovada si sondajul….
    ponta ii da afara pe liberali de la guvernare, iar lumea crede ca antonescu este de vina, ca antonescu a tradat, ca antonescu s-a aliat cu basescu…
    cind de fapt este exact invers – (exceptind ideea aliantei psd cu basescu). deci masinaria diabolica a psd a functionat perfect cu sprijinul urias al borfasului ponta…
    acum simte antonescu pe propria lui piele, te pomenesti ca antonescu s-a trezit la realitate?! oare?

    de luni de zile am realizat ca aici vom ajunge, antonescu nu s-a prins?

  50. Ete na…ce să spun !!!! ….,cei care sunteti dezamagiți de PMP,adică de TB ,nu votați ,mai dragă PMP-ul …si Incetati odată cu vaicarelile ….oricum veți fi mai putini decît ce voturi pot aduce si mobiliza ,cei de genul lui Anton …cind veți fi in state să aduceti voturi si să mobilizati oameni ,atunci puteți avea pretențiile care le aveti acum si să vă declarații dezamagiți ….că la criticat si teorie sunteti primii,mai prost stati cu practica .

  51. Salut prieteni
    lectie de educatie civica clasa 4
    Ar trebui sa scapam de sufletul de sclav si sluga din noi adunat de sute de ani de levantinism si de la bolsevici
    1
    Da partidul PMP (sau oricare ) ne datoreaza noua, mie si lui X doar pentru ca speram in el si pentru ca eventual il votam.
    Daca va castiga alegerile va implementa ce a promis, doctrina de dreapta tuturor romanilor indiferent ca l-au votat sau nu ( si nu numai membrilor sau numai votacilor sai)

    @mark&friends draga ai inteles pana aici ?
    2
    PMP(sau oricare) s-a infiintat fara sa ne ceara voie, oferindu-se sa ne slujeasca interesele daca il alegem. La fel si gogoseria sau salonul de fitness din colt nu s-a infiintat la cererea mea expresa. Gogoseria isi expune marfa (partidul-doctrina) si daca imi place , platesc gogoasa (dau vot) si primesc serviciul sau gogoasa , deci:
    3
    Partidul se ofera sa devina sluga noastra a romanilor (in schimbul taxelor noastre) si nu trebuie sa devina stapanul nostru al romanilor. Noi, societatea civila a nemembrilor de partid , activi sociali trebuie sa avem grija de asta

    @mark draga ai inteles pana aici ?

    Are dreptate Skorpy ca dictaturile se nasc din prosternarea lui @mark ca la divinitate in fata partidului si scrisnetul si furia fata de oamenii din jur. Daca partidul o ia pe miristi noi cei nemembri dar activi trebuie sa ii aratam obrazul

    Evident ca sunt schematic, dar putem foarte bine sa vorbim despre asta, stabilind cine suntem de fapt noi, cetatenii, aderentii, membrii , sefii iar sus de tot partidul prezentat de @mark drept imuabil, incasabil, inoxidabil, indubitabil odata ce sunt de dreapta si el a binevoit sa se infiinteze si sa zica ca el e de dreapta

    • Wow
      Pot sa fac un copy paste pentru licenta???
      Beton.
      Bai,ASTIA care sunteti,BAI,Fundatie,BAI,PMP…BAI,BASESCULE
      Cereti-va imediat scuze lui Last et company ca indrazniti sa existati…
      Dracia naibii!
      Nici macar nu ati cerut voie ‘majestatilor „lor..
      ultima fraza conchide:

      „..el a binevoit sa se infiinteze si sa ZICA CA EL ESTE DE DREAPTA!”
      NU ESTE????

      „ii aratam obrazul”….
      Nu prea se vede …declar pierdut in cei 7 ani de acasa…
      Comparatia cu gogoseria este DOAR pentru cei din clasa IV.!!!!
      Practice makes perfect!

      • @Mark cu tot respectul nu ai inteles , pe bune mai ales punctul 2 de mai sus !
        Aici ai 2 hinturi
        1
        Basescu a infiintat partidul nu ca sa aiba el servici, si ai lui, ci pentru ca vrea sa ofere un proiect, o optiune poporului roman diferita de cea a USL.
        2
        Caci astea sunt partidele, platite de la buget. Creaza proiecte, iar poporul prin vot majoritar alege la alegeri proiectul cel mai potrivit pentru el
        3
        PMP sau FC declarandu-se de dreapta trebuie sa fie de dreapta:
        odata pt ca ocupa spatiul dreptei si nu mai vine altcineva sa vanda acelasi produs. si 2 pentru ca eu fiind de dreapta sunt fortat sa aleg intre ei doi. Nu am altii.
        Deci daca tot exista, sa o faca bine ! Pentru ca daca nu o fac bine atunci imi irosesc si mie viata intre Iliescu,Ponta, Vosganian,Campeanu si ceilalti.

        Mai citeste odata si daca tot nu pricepi spune-mi si scriu mai simplu.
        Dar… incearca sa privesti mai sus si mai adanc. Ajuta

        • Last
          Ceri prea mult!
          Nu uita ca sunt doar in clasa IV.))))))))))))))
          Chiar si asa,repetent de ani de zile,,,nu am de gind sa inghit umilinta si grosolanie…voi raspunde pe masura!
          Mai mult…parintii mei m-au invatat sa nu imi placa oamenii aroganti!
          Rogu-te,ignora-ma..si eu voi face la fel!

          • Uita ca am scris-o eu. Gandeste ca a scris-o altcineva, Gabriela sau Elena Udrea,.
            Te umilesc gandurile mele ? Te umileste sa raspunzi la intrebari sau sa iti pui intrebari ? E o grosolanie ca am un punct de vedere si te confrunti cu el ?
            Cu ignoratul e mai complicat. Te pot ignora ca persoana dar nu pot ignora ideile tale. Pentru ca aici nu jucam tabinet ci schimbam idei. Tu personalizezi totul, totul e la persoana. Aroganta ? grosolanie ? Vrei sa punem pe 2 coloane ?
            Eu tu si prostii mei ?

  52. Habar n/am . Poate urmeaza o noua postare … Desi ar mai fi multe de discutat . Apropo , c/am in’eles ca/s o mie de adminosi acilea … WP are setari . Folositi’le ! Prea greu se incarca fila (pagina ! nu fin ben ladell acela) . Deci >

    harta gazoductelor care traverseaza ukraina

    acum, sa ne aducem aminte ca prin ianuarie, ponta si basescu se dadeau de ceasul mortii cu constructia in timp record a unei noi magistrale de gaz, care urma sa uneasca moldova de romania.
    de anul trecut s-a bagat pe repede inainte tot ce inseamna aprobare pentru exploatarea gazelor de sist in romania.
    la fel, in polonia.
    astea se petreceau cu ceva timp inainte ca sa fie demonstratii pe euromaidanul din kiev.
    si sa revin la harta, e calr ca de mai bine de un an au fost puse in scena detaliile unei operatiuni economice care doreste sa schimbe cu orice pret un furnizor rusesc de gaze, cu unul brand-uit in usa.
    ce e pe euro maidan, mie imi aduce aminte de ce se petrecea pe batistei, in marea aglomeratie stradala din decembrie ’89.

  53. A murit Nicolae Herlea
    😦
    RIP

  54. Pentru Skorpion un duet divin: Virginia Zeani & Nicolae Herlea.

  55. Remember…

    • Celui cu minusul: esti retardat.

      • fini, nu te consuma!
        asta este „beneficiul” libertății sub nike – poți fi fără grijă om sau dobitoc…
        …oricum, mulțumesc pentru că, indirect, ai apărat și un bătrân 😀

        • Old,

          nu am folosit niciodata astfel de termeni, imi repugna.
          Toate au o limita. „Nihilistul de serviciu” daca are ceva cu noi sa ne toarne laturi in cap ca ne descurcam. De data asta „subectul” este o valoare romanesca. Uite ca si pe acesta o neaga pentru ca vine de la noi!? 🙄
          Tu nu ai nevoie de aparare.

  56. Am vazut-o si p-asta:

    Presedintele Autoritatii de Supraveghere Financiara a fost retinut pentru 24 de ore de procurorii DNA, urmand sa fie prezentat la Tribunalul Bucuresti, cu propunere de arestare preventiva pentru 30 de zile. Procurorii DNA au extins urmarirea penala fata de Rusanu cu privire la infractiunile de favorizare a infractorului si influentare a declaratiilor, in dosarul ASF – Carpatica Asig.

  57. Sunt banata?! 🙄

    Am vazut-o si p-asta:
    Presedintele Autoritatii de Supraveghere Financiara a fost retinut pentru 24 de ore de procurorii DNA, urmand sa fie prezentat la Tribunalul Bucuresti, cu propunere de arestare preventiva pentru 30 de zile. Procurorii DNA au extins urmarirea penala fata de Rusanu cu privire la infractiunile de favorizare a infractorului si influentare a declaratiilor, in dosarul ASF – Carpatica Asig.

    http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-16682194-dan-radu-rusanu-fost-retinut-procurorii-dna.htm

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s