De azi in Romania lui Ponta va fi mai bine ! E 1 Aprilie !

Vine acciza !

 

Incepe ” lunga vara fierbinte” !

Viq

 

 

Anunțuri

93 responses to “De azi in Romania lui Ponta va fi mai bine ! E 1 Aprilie !

  1. neata,

    a cazut guvernul ponta!

  2. N-am spus anul: 2022
    😛

    pacalealaaaaaaaaaaaa

  3. az1 1.04.2014 scumpiri la gaze, curent electric, tigari, taxa 7 eurocenti…
    dar electoratul fesenist este linistit, iar celalalt si ….mai linistit

    omule, dormi linistit, ponta vegheaza ……la averea ta!

  4. http://www.gandul.info/puterea-gandului/victor-ponta-tupeist-cine-ntreaba-e-basist-12369972

    culmea ca unii chiar il cred pe borfasul ponta tinind cont de comentariul umuia care a citit articolul de mai jos si numai laudativ la adresa borfasului nu este: Sa mai rabdam nitelus pana in decembrie, cand Domnul Ponta cu ajutorul poporului va detrona pe tiranul care nu vrea sa se dea dus de la Cotroceni. Si atunci se poate apuca si guvernul PSD de treaba.

    e clar, nu?

    • Un alt comentariu la articol:

      Eu cred ca vina pt aceste atitudini suficiente ale lui Ponta … este, in primul rand, a ziaristilor acreditati la guvern care-i permit astuia sa manipuleze raspunsurile la intrebarile primite. Pare ca niciun ziarist nu indrazneste sa-l puna pe Ponta „la colt” prin intrebari insistente si la obiect.Sunt dezamagit de calitatea ziaristilor pt ca prestatia lor lasa de dorit, facandu-i sa para slab pregatiti in fata manipularilor ordinare date la foc automat de taleguvernarea Ponta. Oare nu se simt umiliti de aroganta si autosuficienta unui plagiator ordinar precum Ponta???

      Imi aduc aminte de o singura situatie in care ziaristii chiar au reusit sa-l „incolteasca” pe vvponta. S-a dovedit ca se poate si ca e bine. Ocazii si motive, cu carul…Din pacate, cu o floare…

  5. Un grafic…graitor:

    Si articolul de unde l-am „cules”:

    „Speranța mărturisită a cabinetului Ponta, aceea ca România să ajungă tigrul Europei de Est, va deveni curând realitate. Am ajuns în sfârșit să-i întrecem pe toți vecinii noștri ex-comuniști. Singura problemă este că nu suntem peste ei la calitatea vieții sau a drumurilor, la nivelul salariilor sau la cel al investițiilor. I-am întrecut la prețuri! Mai precis la prețul carburanților.(….)”
    http://logec.ro/romania-este-tigrul-europei-de-est-la-pretul-motorinei/

  6. Viq, lucrurile sunt simple. Pacaleala de 1 Aprilie e:
    Economia romaniei merge prost si va merge si mai prost, tara e in rahat sub conducerea lui Ponta! Oamenii sunt suparati! E jale! De cand nu mai conduce Basescu guvernul nimic nu merge bine! Necinstea domina! Anarhie! Tara se duce naibii!
    Asta, Viq, sunt pacaleli fara acoperire. Adevarul trebuie sa fie oglinit de realitate. Adevarul e:
    Dupa finalizarea politicii economice falimentare pedeliste, economia merge bine!
    Oamenii au incredere in guvern si in Ponta pentru ca spre deosebire de guvernele ce au recurs la austeritate din lipsa de idei si au tratat populatia cu un dispret nemaiintalnit, guvernul Ponta se descurca cu economia si trateaza populatia cu decenta si comunica cu luciditate, nu cu isteria comuna basismului.
    Vor fi alegeri, adevarul va fi ca PMP + PDL plus alte basime si emanatii basite nu vor lua din electoratul PSD. PSD va fi votat de mai multi oameni ca vreodata. Si oamenii judeca corect.

  7. Ziua bună copaceni!!!

    Io,zic că e de „bine” 😀 …poate așa se trezește lumea ,cind se vor uita prin jeburi si își vor calcula mărunțeii pentru pîine ,lapte,covrigi si cornuri ….pesedistii trebuie lăsați să facă greșeli mari ,să ia si pielea de pe oameni ….asta e singura metodă la care reactionează votanții României .

  8. Salut
    Youtuburile spun:
    PMP depune semnaturi la guvern privind acciza
    Basescu ii cer lui Ponta sa …acciza
    Basescu ii cere lui Ponta in ultimul moment sa…
    Taxa pe carburanti contestata de mii de oameni

    Revolutia in borcanul de iaurt
    ……………Doar ca miile de oameni ce contesteaza sunt 95% activisti PMP adusi la Bucuresti si plecati la ora 16 cu autocarele. Trecatorii prin piata sau pe traseul marsului nu s-au lipit

    O initiativa f buna a Presedintelui dar ne fructificata nici macar mediocru de partid, organizatoarea Udrea avand alt target.

    Ar mai putea sa o faca … dar sau nu vor sau nu ii duce capul. sau ambele

  9. nu e pacaleala. Decontarea a 4 centi din acciza se face numai pentru „transportatori acreditati europeni”. Rezulta ca NU deconteaza:
    A. maxi-taxi si taxi, inclusiv transportul suburban
    B. utilajele rutiere sau de constructii [macarale, excavatoare etc]
    C. orice IMM care nu se ocupa de transport acreditat [ci livreaza paine, lapte, ciment, var]
    D. autogunoierele
    E. RATB si similare
    F. locomotive diesel-electrice inclusiv Sageata Albastra
    G. generatoare de curent
    H. incalzire casnica pe motorina
    I. avioane [?] si elicoptere
    J. termocentrale pe motorina [?]
    K. transport naval si fluvial [?].

    Ce zici purligare? mai scoti urale?

    • cat a crescut pretul carburantilor sub boc?
      uraaa!

      • Servus 🙂
        Nu te supara dar este un argument cretin (subliniez, argumentul este cretin, nu altceva sau altcineva), daca sub Boc a crescut cat a crescut si a fost nasol, cand va incepe sa fie bine?
        Baietii astia sunt in al treilea an de guvernare. Cat mai dureaza pana il uitam pe Boc si ce ne-a facut?
        Apropo, tu cum ai simtit cresterea economica de 3,5%, ce ti-a crescut si ce ti-a scazut? Mie, … 😀

      • de la ce vine P? de la „prea putin inteligent”? Graficul alinierii la preturile medii UE face parte din tratatul de asociere. Dupa declaratia lui P [de data asta Ponta] meritul este al lui Nastase. S-a si publicat graficul, dar analfabetii nu vad data semnarii si nici nu-l inteleg.
        Acciza de azi e INITIATIVA lui Ponta nu a UE, nu e in tratat ci produs pur marxist [sa plateasca bogatanii cu masini pentru votul lui Parpanghel si al lui P. evident].
        [G] uraaa!
        PS. Eu ura o tin in mine pana voi putea sa o pun pe fata lui P[onta].

  10. da, mi-a crescut… tot … mult… dar mai si muncesc… .

    si nu, nu uitam de Boc. Guvernarile se pot evalua si comparativ. Daca lauzi o guvernare proasta si injuri una buna ai o problema de logica. elementara logica, nu russel.

    • am raspuns prea urat. cred ca imi eliberam energii acumulate la birou. scuze daca am lezat cumva. dar argumentul meu ramane valid. guverele se pot compara… si pentru asta avem numere.

      • Sa vezi tatele ce numere o sa ii dea votantii lui!
        Ca smecheria cu inflatia a aplicat-o si bunicuta si ai vazut ce harmalaie a fost in ’96 si acum ai vazut ce a luat-o peste bot Hollande.
        Nu mai merge P-urly cu haiducia!

    • Se pot evalua comparativ, fara rost.
      Daca maine cu aceiasi bani o sa alimentez 12 litri in loc de 13 analiza comparativa este pierdere de vreme.
      Un litru la masina mea sunt cam 20 de km., doua zile de deplasare obligatorie.
      La doua saptamani sunt doua zile, la o luna sunt patru, in conditii de timp si trafic bune, atat ma costa acciza lui Ponta acum, nu pe vremea lui Boc.

      • pe fond e o prostie, am zis deja mai jos. nu contest asta. orice ban in plus catre stat, mai ales ca e ineficient, e o palma data pietei. true!
        atacurile la ponta insa sunt usor ipocrite, nu crezi?

        • Nu atacul este ipocrit ci ponta .Pontaxache are fraiele in mana dar dar daca misca in front ii trage socrul o bataie si ca desert i-a scaltoace de la cate unul din fiecare judet.

  11. apreciez clarificarile cu referirer la natura atributului.
    sincer!

  12. Comentariu (pe Blogary)

    Pana in 2013 (1 ianuarie) a existat o perioada de crestere treptata a accizei la carburanti, negociata prin tratatale de (pre)aderare la UE. Este deci firesc ca a crescut pretul.

    Ponta minte cu nerusinare, pentru ca am memorie buna si niciodata nu au fost carburantii atat de scumpi ca acum (sau ca la sfarsitul anului trecut). Eu inca imi amintesc cand era ceva cu 4,x si 5,x mi se parea mult.

    Mai mult, acciza este stabilita in euro. Cursul la care se facea transformarea era, pana in 2014, cursul stabilit de BCE pentru data de 1 octombrie a anului precedent. Cat timp, in general, cursul euro a fost in (usoara) crestere, guvernantilor le-a convenit, deoarece de la an la an cursul la care s-a clculat acciza a crescut.

    Din cauza prostiilor USL din vara 2012, cand cursul a luat-o razna, la 1 octombrie 2012 a fost un curs euro mare. La 1 octombrie 2013 cursul a fost mai mic si ne-am fi putut bucura, pentru prima data, de o reala ieftinire a carburantilor de la 1 ianuarie 2014. Cand au vazut aceasta, miseii lui Ponta au venit cu ideea pur si simplu hoteasca de a ignora regula cursului valutar si de a indexa cursul de la 1 octombrie 2012 (cand le-a convenit lor, fiind cel mai mare) cu o valoare a inflatiei anuale. Astfel, la 1 ianuarie 2014 ne-am „bucurat” de o scumpire, din cauza maririi cursului de calcul pentru acciza. Ce urmeaza de maine stiti deja.

    Daca stati putin si analizati, va minunati de cata miselie a fost (si) in modificarea cursului de calcul pentru acciza: pur si simplu nu le-a convenit ca a scazut si, in loc sa-si tina cuvantul si legea sa fie neutra, egal aplicabila tuturor, adica un stat de drept, cu legi neutre si egale in obligatii si pentru stat, nu numai pentru cetatean, au schimbat regula jocului. Nu e nicio diferenta daca jucam zaruri si eu dau 2-1. Zic ca nu-mi convine si mai dau odata. Mai dat de atatea ori pana cand dau 6-6. Abia atunci imi convine si zic ca aia e noua regula.
    +
    Cresterea accizei in perioada 2008-2012 nu este relevanta pentru ca a fost vorba de indeplinirea obligatiei – de a atinge un nivel minim al accizei – asumate prin Tratatul de aderare la UE (perioada de tranzitie s-a incheiat in 2013, iar negocierea Tratatului s-a facut in timpul guvernului Nastase).

    Articol:
    http://www.blogary.ro/comentariu/pretul-benzinei-si-motorinei-ponta-vs-boc-vs-mru/

  13. Mr. P.
    De obicei, eu comentez pe seara. „Inaltimea voastra” ma OBLIGA sa o fac acum; poate nu sunteti bine informat, si pana diseara distribui doar minciuni. Cum sunt bun la suflet, iti dau o sansa.

    Ca sa discutam serios.
    Dorel
    BOC a respectat un CONTRACT de tara chiar semnat de altii
    Ponta?
    „urmãtoarele perioade de tranzitie pentru aplicarea Directivei 2003/96/CE:
    pânã la 1 ianuarie 2011, sã alinieze nivelul national de impozitare a benzinei fãrã plumb utilizatã drept carburant la nivelul minim de359 EUR pentru 1000 l. Începând de la 1 ianuarie 2008, cota efectivã de impozitare aplicatã benzinei fãrã plumb utilizatã drept carburant nu poate fi mai micã de323 EUR pentru 1000 l;
    pânã la 1 ianuarie 2013, sã alinieze nivelul national de impozitare a motorinei utilizatã drept carburant la nivelul minim de330 EUR pentru 1000 l. Cota efectivã de impozitare aplicatã motorinei utilizatã drept carburant nu poate fi mai micã de 274 EUR pentru 1000 l începând de la 1 ianuarie 2008 si de302 EUR pentru 1000 l începând de la 1 ianuarie 2011;
    pânã la 1 ianuarie 2010, sã alinieze nivelul national de impozitare a gazului natural utilizat pentru încãlzire în scopuri necomerciale la nivelul minim de impozitare stabilit la anexa I tabelul C;
    pânã la 1 ianuarie 2010, sã alinieze nivelul national de impozitare a pãcurei grele utilizate în termoficare la nivelul minim de impozitare stabilit la anexa I tabelul C;”

    Restul aici

    http://www.mdrl.ro/…/arhi…/ro/relatiile_ro_ue/tratat.htm

    ARHIVA
    http://www.mdrl.ro

  14. „Companiile petroliere au majorat astăzi prețurile carburanților comercializați în stațiile proprii ca urmare a intrării în vigoare a accizei majorate cu 7 eurocenți pe litru. Scumpirea este cuprinsă între 41 și 43 de bani pe litru. (…)”

    http://www.capital.ro/benzina-a-depasit-pragul-de-7-lei-pe-litru-dovada.html

  15. „(…)In ultimii cinci ani, Romania a fost constant pe ultimele doua locuri. Explicatia consta in faptul ca preturile se formau in functie de cotatiile internationale. Cand aveau loc scumpiri in Romania, de fapt preturile cresteau in toata Europa. La fel si invers. Cand scadeau preturile, acest lucru se petrecea in toate statele. Aceasta in conditiile in care era pastrat un grafic echilibrat de majorari ale accizei in toate statele, iar modificarile la nivelul altor taxe, precum TVA, nu erau semnificative. De data aceasta, in Romania, peste graficul obisnuit si convenit cu Comisia Europeana de crestere a accizei, a fost introdusa o supra-acciza. O taxa suplimentara care nu a fost aplicata si in alte state. Daca celelalte state nu vor adopta modelul unei supra-taxe, Romania va ramane pentru mult timp in prima jumatate a clasamentului, cel putin la motorina.”
    +
    Ce a uitat Ponta sa spuna. Premierul Victor Ponta l-a acuzat luni pe presedintele Traian Basescu de populism si ipocrizie, pentru ca nu a comentat nimic atunci cand sub guvernul Boc s-a majorat pretul la benzina si motorina. Ponta a spus ca sub Guvernul Boc pretul la benzina si motorina a crescut cu 70% si, respectiv, 91%. Ceea ce a uitat Ponta sa spuna e ca aceste preturi au crescut in urma aplicarii acelui grafic de crestere a accizelor la carburanti, grafic convenit prin tratatul de aderare la Uniunea Europeana [NB: asta se intampla pe vremea guvernului Nastase] De asemenea, a uitat sa spuna ca preturile la carburanti au fost in ultimii cinci ani printre cele mai mici din Europa. Acum nu mai sunt si nici nu vor mai fi mult timp de acum inainte.(…)” / HotNews

  16. Traian Basescu, declaratii 19:30

  17. Ziua buna oameni buni,

    Nu stiu daca sunt de acord cu toate preferintele politice ale lui TB, dar cu siguranta este cel mai bun om politic al Romaniei de departe, la o distanta de la care toti ceilalti de dreapta par pititci.. Reuseste sa transmita clar ceea ce vrea.

    PS.
    De ce dreaq nu au gasit partidele de dreapta sursele de finantare a start-up urilor sa le puna in program?.Cam ce spuneam noi acum cateva zile.

  18. Oare cind va fi Ro in stare sa acceseze fondurile europene macar in proportie de 50-60%?

  19. ,,Io ” vreau sa va dau like si nu pot 😦 Cin’ se teme atat de un like???

  20. mersi, Lodachka, ca vrei sa ne dai like negativ, dar eu cred ca wordpress-ul este de vina…si mie imi place sa dau like-uri
    🙂

    apropo,

    poate ma lamureste cineva.
    TBasescu a spus urmatoarea propozitie unei jurnaliste de la latrina_3:
    „Numai țintel că nu sunteți la Ghidea. Aici nu se țipă și nu se înjură”.

    ce inseamna țintel ?

  21. @loda,

    Cel mai probabil prezenta laicurilor incarca platforma prea mult si atunci puteai sa ai mesajul pus la obroc. Nu o lua personal, dar nu cred ca se speria, sau facea atac de panica cineva daca ii dadeai tu un laic de placut sau un laic de neplacut.

    • ,,ar nu cred ca se speria, sau facea atac de panica cineva ”
      Corect (si nu o iau personal ) dar ,,atac de suparare/ciuda” se mai facea, arhiva e martora 😉

      • Inteleg ca mai aveai din cand in cand un atac de suparare, gandeai in sofisme deci nu aveai credibilitate, frustrari deci superi. arhiva este martora.

        • Nope, nu ai inteles :frustrari eu ? De ce? Ca va certati voi ? Sa fim seriosi 🙂 Ma refeream la faptul ca arhiva este martora ca unele persoane aveau ,,atacuri de suparare” cand primeau voturi negative, that’s all .

  22. Credeți că ar fi fost mai bine ca Elena Udrea să nu vină în partid?
    Nu cred asta. Eu cred că toți oamenii care se recunosc în președintele Traian Băsescu trebuie să adere la acest partid. Partidul e inspirat de Traian Băsescu, e partidul care și-a propus să ducă mai departe programul reformist al președintelui, deci mi se pare normal ca oamenii care cred în Băsescu să fie aici. Elena Udrea poate fi suspectată de orice, dar nu că n-ar crede în Traian Băsescu și n-ar fi alături de el în orice situație. Deci Elena Udrea își are locul în acest partid și este o voce extrem de sonoră a acestui partid.
    Principala voce.
    Fiindcă interesează opinia publică: aceasta e o realitate obiectivă. Poate că eu aș fi capabil să spun lucruri mai elaborate decât Elena Udrea despre doctrină, despre principii, dar eu interesez opinia publică mai puțin decât ea. Dacă merge Elena Udrea pe stradă, presa o filmează, iar lumea se oprește să-și facă poze cu ea, dacă merg eu, trec neobservat. Asta e situația și trebuie să o acceptăm. Poate va veni momentul când vor fi mai interesanți Funeriu, Baconschi, Cristi Preda sau alții, dar actualmente Elena Udrea e subiect de interes major pentru presă și opinia publică – inclusiv pentru dumneavoastră, Andreea Pora.

    http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/adrian-papahagi-tradarile-dreptei-au-adus-psd-la-putere-acum-e-datoria-ei-sa-le-repare/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+InLinieDreapta+%28%C3%8En+Linie+Dreapt%C4%83%29

    • @mark
      Lui Papahagi nu i-a pus chilotul in cap Udrea. I-au pus pumnul in gura. Tot ce spune spune diplomatic. citeste printre randuri

      E trist interviul, in care APapahagi da dovada de istetime in raspunsuri, care sa nu il compromita in ochii opiniei publice si care sa il mentina in club cu amicii Preda, Baconski si in preajma lui Emil Boc
      Papahagi asteapta
      Dar nu minte nicaieri:

      PMP s-a prezentat inițial ca un partid nou, cu altfel de oameni, care se adresează nemulțumiților… Diferența dintre acel mesaj și realitate pare destul de mare acum.

      Eu aș fi văzut acest partid, așa cum a spus-o și președintele Băsescu la un moment dat, în logica anului 2016. Un partid se construiește greu, își creează în primul rând mecanismele democrației interne, credibilitate, doctrină, politici publice, programe credibile pentru societate, mesaje-forță și își recrutează membrii cu o anumită grijă.

      Timpul nu a avut însă răbdare. Partidul seamănă azi cu o mașină care gonește pe autostradă spre alegerile europarlamentare, iar cei din mașină șurubăresc din mers, mai pun o piesă, montează ambreiajul, accelerația, frâna – frâna e extrem de importantă, că altfel te duci drept în zid. Asta e PMP: o mașină performantă, dar care se construiește în timp ce gonește cu o viteză incredibilă. Și atunci se construiește cu ce poate, și cu piese reciclate, din care unele sunt poate chiar defecte. Eu înțeleg această urgență. Aș vrea să treacă alegerile europarlamentare și să văd cum se reașază acest partid, pentru a ști dacă merită să mă reîntorc în el.

  23. guvernantii stateau linistiti, pana mai deunazi. de ce stateau linistiti? pentru ca oamenii nu ies in strada
    ce au inceput, insa, guvernantii, sa inteleaga:
    exista si alta metoda, pentru oameni, de a le arata ca nu merg pe drumul cel bun.
    si anume – cheltuieli mai mici, mai ales cheltuielile fiscalizate

    daca cei 4-5-6 milioane de oameni seriosi, cei ce produc bani in tara asta- pentru cateva luni la rand- scad cheltuielile si opresc investitiile… abia atunci orice guvernanti se duc pe copca.

    se pare ca romanii au inteles asta si chiar aplica asta.
    …ma uitam astazi prin cateva supermarketuri … mai mare vantul dinauntru decat vantul din parcare

    🙂 … iar daca aleg sa isi faca si concediile pe afara … sau mai rustic, haha, adica mai nefiscalizat … chiar se alege praful de buget

    ce au uitat guvernatii nostri … consumatorul este CLIENTUL, intr-o economie de piata. banii statului vin din consum. consumul este mecanismul, iar consumatorul este stapanul.

    asa de bine au uitat, cei de la stat, acest principiu, incat ajunsesera sa li se para ca fac un favor, incasandu-ti banii. de unde si naravul noilor taxe.
    hai sa vedem daca or sa aiba bugetarii bani suficienti sa relanseze consumul! 🙂 ))))))))
    nu de alta, dar bugetarii au bani de la buget, adica din consum.
    deci EI joaca intr-un cerc vicios, nu noi.
    care cerc, cum bine vedea si TB astazi, a inceput de cateva luni bune

    in concluzie, solutia? repet – scaderea consumului, investitii zero, pana s-or trezi la realitate!

  24. DNA dis de dimineata la treaba

    Încă un baron PSD are probleme matinale cu procurorii. Este vorba despre președintele Consiliului Județean Mehedinți Adrian Duicu…

    oare il vor vizita si pe frunzaverde?
    🙂

  25. cutremur de 8,2 grade Richter – pe coastele Chile

    5 morti

    • Aia au cutremure zilnic, sunt obisnuiti.
      La noi unul de 8.2 e de neconceput. Ar rade in Bucuresti toate cladirile peste 3 etaje construite intre cele doua razboaie mondiale. Am avea cam la 30.000 morti in prima jumatate de ora si circa 300.000 in urmatoarele 3 zile sub daramaturi (daca ramane Oprescu primar )

  26. Eu cred ca interviul cu Adrian Papahagi este interesant si trebuie luat in integrum pentru a-i intelege si aprecia corect mesajul principal (cu citit printre toate randurile, cu tot).

    Putem sa-l si „feliem” fiecare dupa ce ne dorim mai mult sa scoatem in evidenta. Dar „felia”, desi poate sa fie foarte corecta ca citat si interpretare, pierde ceva din valoarea intregului prin tusa subiectiva a selectiei pe care o facem.

    Mesajul principal (nu exclud propriul subiectivism in identificarea lui) cred ca este in primul rand un apel pentru unitatea Dreptei la alegerile prezidentiale din acest an (ca necesitate si datorie, inclusiv ca masura reparatorie a erorilor anterioare si a consecintelor acestor erori):

    Cred că liderii dreptei se vor așeza la masă, fiindcă sunt totuși oameni responsabili şi raționali. Își dau seama că își duc partidele spre dezastru dacă nu o vor face, că duc România spre dezastru – ceea ce e mult mai grav.(…)
    Liderul dreptei, de facto și de jure, este Traian Băsescu: este singurul care are statura de om de stat, discursul unui excelent politician, experiență politică majoră și tribuna de la care să vorbească și să-l asculte toată lumea. Cred că va trebui acceptat leadership-ul lui Traian Băsescu, iar acesta va trebui să-și accepte un succesor, recunoscut și urmat de întreaga dreaptă.(…)
    (…)eu cred că, după acest episod care a urmat alegerilor din decembrie 2012, va veni momentul raționalității. Știți ce e esențial? Interesul național, binele comun, acestea trebuie să ne ghideze. În 26 mai, liderii dreptei vor trebui să treacă peste toate. S-au luat la trântă, s-au ponegrit, dar țara e mai importantă. N-o putem lăsa pe mâna lui Ponta, nu putem privi ca niște caraghioși cum se vor înfrunta Ponta cu Antonescu, în turul doi al alegerilor prezidențiale. Avem datoria să oferim alternativa. Și cred că lucrul acesta se va întâmpla.

    • Corect ce spune Papahagi si aici @mih,
      Si cred ca si TBasescu ar trebui sa citeasca paragraful asta.

      Ei toti asteapta 25 mai ca meschinii. pt ca nu au viziune
      Ma rog Blaga, Udrea. MRU si Neamtu se lupta acum sa scoata un scor mai mare ca sa poata face pe jupanii la masa reconcilierii dreptei dupa 25 mai. Atat ii duce capul 🙂 Dupa aia se mira de ce oricum ar face-o , oricum ar intoarce-o dreapta nu depaseste 23% cand romanii se declara 48% ca fiind de dreapta.

    • Servus 🙂
      Nu este nicio filozofie,era chiar de asteptat.
      Nu merge cu ulei pur foarte bine dar cu 15% motorina merge precum ceasul.

  27. Ziua bună,copaceni !!!!!

    De citit articolul lui Turturică ….foarte bun

    http://www.revista22.ro/scenariul-slovac-cosmarul-psd-39979.html

  28. http://economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-16955668-paradox-statistica-raporteaza-cresteri-ale-consumului-dar-firmele-distributie-fie-ies-din-business-fie-isi-reduc-drastic-afacerile.htm
    precum am spus USLul teveguverneaza . Ptr votantii lor e suficient sa li se spuna ca lucrurile merg bine, nu trebuie sa mearga bine si in realitate.
    Votantii USL sunt asa de prosti incat nu fac diferenta intre TV si cati bani le mai raman prin buzunare. Important e sa li se dea iluzia ca in acest regim oricine poate ajunge intr-o functie de unde poate sa fure linisitit, oricat. Doar sa nu trebuiasca sa munceasca ptr a o duce bine.

    • pai estule amice, eu de cand am scapat de prostia austeritatii castig mai bine… adica na… mult mai bine.
      salariu, la privat (o firma de jocuri video), mi-o crescut si banca ma trateaza mai deschis si afacerea personala (PFA pe traduceri de jocuri) merge brici ca am mai multi clienti acum. plus ca useleu o crescut plafonu pentru tva deci am scapat de o grija, pentru viitor, eventual.
      sper ca de acum ma consideri, macar pe bine, votant psd cu motivatie ancorata in realitate, da?

      • Tu esti o persoana de mare angajament si anvergura daca plafonul de tva de 35 000 euro anual te ingrijora, bagi cam 3000 lunar din traducerile alea de jocuri si tintesti catre 5000 ca sa nu depasesti 65 000 in perspectiva imediata si medie.
        Si atunci nu ma mira ca banca iti da like-uri cu varful limbii in ureche.
        Clasa muncitoare merge in paradis.Chapeau 😀 .

        • daca aveam banii aia nu mai comentam aici ci imi angajam oameni sa o faca 😀
          am zis: „deci am scapat de o grija, pentru viitor, eventual.” … daca apar pe aici purli1, purli2 si purli3 inseamna ca am dat lovitura :)))

      • Si mie imi merge mai bine dar asta are treaba cu faptul ca economiei germane ii merge mai bine si eu de acolo imi iau banii.Nici o treaba cu Romanika.
        Ti-am vazut mufa pe net, precum si cu ce te ocupi. Ti-o fi mergand mai bine dar nu vad ce treaba are cresterea salariului de catre UBISOFT cu guvernul USL sau faptul ca ai mai multi clienti ptr jocuri. Daca ai salariul mai mare banca te trateaza mai bine, iar nu vad ce treaba are USL aici.
        avantajul tau ar fi cresterea la 65k ptr plafonul PFA. Nu are legatura cu tine ci cu nenumaratii consultanti pe care ii creste USLul, cum ar fi cei din mass media. Sifonari de bani la greu. Dar in mod cert e o masura care te-ar ajuta, daca ai avea castiguri de peste 3k pe luna, ca inainte era 35k.
        Dar nu ii ai, caci esti doar un biet tester.
        Tu esti votant USL din principiu ptr simplul motiv ca te incadrezi in tiparul descris de mine. Si daca iti merge bine tin sa te anuntu ca nue sti singurul. Tuturor sefuletilor din USL le merge bine, dovada fiind spagile de sute de mii de euro pe care le vedem literalmente zilnic raportate in presa.
        iti dai seama ca e doar o parte infima a fenomenului infractional numit USL. Sau PSD, ce o fi. Ca inainte era PNL dar acum esti cu Ponta.

        • imi vine greu sa iti urmez logica,
          poate e de la mine buba…oricum ar fi nu ajungem nicaieri

          spuneam doar ca veniturile mele au crescut dupa incheierea austeritati…atat pe plan salarial cat si pe pfa… atat. si marirea plafonului…iti zic eu…e o treaba de care foarte multi se bucura. eu nu azi… dar daca lucrurile continua poate ajung sa imi permit si io sa iti dau o bere candva. numarul de persoane care cer traduceri de jocuri pe romana creste considerabil. de ce? pentru ca romanasii baga tot mai multi banuti in jocuri. de ce? pentru ca ii au. de ce?

          spuneam astea pentru ca tu sustineai ca oamenilor le merge mai rau. nu, nu le merge mai rau, nici oamenilor nici firmelor. asta e un fapt. si eu il traiesc. daca unele companii pleaca ar trebui sa te uiti mai atent…poate nu pleaca doar de la noi sau poate, ce naiba, sunt conduse de prosti…zic si eu. taxarea la noi nu e un iad si consumul nu are cum sa scada.

          dar imi vine greu sa iti urmez logica. poate e de la mine. zic sa o lasam balta. raspunsul tau e doar un atac la persoana.

          • singurul raspuns logic pe care pot accepta sa discut e urmatorul:
            pai vezi prostule, austeritatea a functionat!

            sfatul meu e sa mergi pe asta, poate ma inchiz asa 😀
            deja cuget prea mult problema fara sa ma fi provocat cineva.

  29. Papahagi isi expune gindurile public. Nu e un parsiv sa o dea dupa corcoduş.
    Papahagi ajunge si el la concluziile lui Manolescu cind s-a retras: politica activa nu e pentru el. Se cer prea multe compromisuri, tirguieli, cedari. Nu s-a descurcat (sigur, cu Anton avea dreptate). Asta o spunea si Manolescu, dar nu era impotriva celor ce se intimplau. Nu putea el s-o faca.
    Unde a ajuns MRU daca a vrut sa reinventeze politica?
    Oriunde in lume te tradeaza cei din anturajul tau daca nu le lasi o ciosvirta. Cei care se sacrifica pentru binele tarii sint putini (Boc a fost unul, dar totusi fara mare anvergura), si uite, se retrag.
    Papahagai poate fi banuit de „istetime” in raspunsuri, dar numai de cei cu idei fixe despre politica. Papahagi incepe sa vada clar cum se construieste un partid si stie ca nu e pentru el o asemenea corvoada. Ar fi vrut o lume mai frumoasa. Si eu.
    Ar fi pacat sa se retraga ofuscat, si sa nege realitatea.

    • Victor_L
      Pentru tine care crezi ca e normal ca dreapta sa ia un maxim de 25% impreuna. sigur e pierdere de vreme sa nu lucrezi cu Anton cu sacosa si cu Udrea cum stie ea mai bine .

      Pentru cei ce vor sa mai si castigam alegerile e prea putin.

      MRU nu a reinventat politica. MRU a mers mai ortodox in politica si decat Maiorescu

      Papahagi nu neaga realitatea. S-a dat la oparte sa o lase pe Udrea sa evolueze…. si spune din privire: Ne vedem din nou in 2015

    • Fiecare intelege ce vrea. Cei cu principii mai putin definite spun ca este politica reala si ca ceilalti, (ca M. Thatcher) habar nu au de politica.

      Papahagi este un om care tine la principii. Este un om care ar fi trebuit sa fie respectat de partidul PMP. PMP (Udrea) a prefereat sa renunte la el. PMP a ales intre Papahai si anton. Aceasta este realitatea si nu este real-politik ci un schimb asumat de Udrea. A pune sub semnul politicii reale, a nevoii de lipsa de etica ne duce, din nou la confuzie intre compromis si compromitere.
      Intreaba-te:
      Putea PMP sa decida in asa fel incat sa fie satisfacute pretentiile lui Papahagi si a lui Udrea?
      Raspuns: Da.
      A facut-o?
      Raspuns: Nu

      Eu vorbesc de politica si eventual compromis politic, tu vorbesti de politica si compromitere politica.

      Daca este cineva care si-a dat seama de greseala este Basescu si nu Papahagi.
      Pot sa iti dau pasajele in care spune asta explicit/implicit in interviul cu Turcescu. De ce crezi ca spus ca el este alaturi de PMP? Udrea a marit PMP de la 5 (Unde il adusese Papahagi & co) la 10-11 %. (cu primarii pdl). Potentialul PMP este mai mare fiind reprezentat de votantii lui Basescu, cei care nu au votat pdl in 2012. Acei oameni sunt pierduti acum. De asta a iesit TB la TV.
      Nimeni nu contesta loialitatea lui Elena Udrea, dar asta nu este suficient sa atraga pe cei nehotarati.(poti sa spui si: este suficient sa nu-i atraga 🙂 ) , dar nu este persoana care sa directioneze doctrinar PMP. Ea face (facut) politica de cadre, politica organizationala si cea doctrinara a PMP. Nu ar trebui fiecare sa stie la ce este bun si sa construiasca impreuna? Cine nu stie sa lucreze in echipa?

      PS. Udrea a avut 50% din pdl voturi, nu? S-au transferat la PMP?

      • @eugeni,
        Papahagi are principii, el e mai barbos, el uraste homosexualii, e traditionalist , e gras. e treaba lui

        Eu merg mai putin pe principii dar il incuviintez vazand cum se misca pmp: Cu solutii de tip Udrea nu ii prindem pe nemultumiti ci doar pe fugarii de la Blaga.

        Cred ca in afara de cei platiti de Udrea sau cei ce sunt subalternii lui Udrea mai sunt multi, cum e de pilda VictorL care e multumit ca in mai PMP va ciuguli ceva de la PDL si de la Neamtu 🙂 si nu il intereseaza ca la baietii mari evolueaza Ponta si Antonescu.

        Iar pana la prezidentiale mai sunt 8 luni, nu mai e timp nici macar pt un copil ca lumea sa concepi.

        • Papahagi este mai putin important ca persoana, asa cum zici. Ce este important, este ca PMP a inceput cu stangul in politica de cadre.
          TB a incercat sa faca dammage control , pentru mine a fost evident lucrul acesta.

          • Nu numai in politica de cadre.
            Ci in viziunea in care sa adune nemultumitii
            Tu esti la Brasov. Eu eram la Bucuresti la marsul PMP pe bulevarde, cand urlau cu megafonul pmp istii spre balcoane sau spre trecatori sa se alature. Si nu se alatura nimeni.

            Astia merg pe 2 etape:
            1 Sa ii luam oamenii lui Blaga
            2 Sa ii ciugulim pe nemultumiti
            La pasul unu merg cu tehnologia Udrea Anton
            La pasul 2 nu vor ciuguli nimic pt ca nemultumitii ii tin minte pe Udrea si Anton si nu se baga

            Am explicat asta de 5 ori pana acum 🙂

  30. @ tds, @ estu,
    atit de mult filozofati voi pe temele dreptei incit o secati. O departati de viata reala.
    Nu in filozofia politica puteti trai, ci in realitatea imediata.
    Voi vreti ceva (dreptul vostru) ce nu se poate; nu se poate politica pura si cinstita. Nu a fost inca descoperita. E tinta pentru premiul Nobel.
    Eu vreau sa cred ca Papahagi a fost sincer si iau de bun ce a declarat, cu amaraciune au ba. Voi reinterpretati vorbele lui (dupa cum va convine).
    Nu va convine cum procedeaza PMP? aveti de ales, mai exista FC ori chiar persoane onorabile in PDL. Nu multe, dar mai exista.
    Nu faceti decit jocul „inamicului”: cearta-i, Satana, si nu-i lasa sa se uneasca.
    Mai sint 2 luni pina la europarlamentare si dreptacii topaie filozofic.
    Reinventeaza lumea, dar stind pe net.
    Cu multa amaraciune.

    • @Victor L Pe ce lume traiesti ?
      Viata reala : Eu nu cred ca PMP va scoate mai mult de 11% iar toata dreapta in afara de pnl mai mult decat 25%

      Tu crezi ca da ? Spune-ne si linisteste-ne.
      Noi filozofam aici pt ca noi credem ne calca PSD si PNL cu tractorul.

      Spune-ne naibii ca o sa ii batem si nu ne mai pierdem vremea la copac cu simptome, diagnostice si solutii, ca fraierii tocmai acum cand pun fetele stamba pe ele

      • @ tds,
        ma deprimi.
        Unde spuneam eu ca dreapta va cistiga alegerile? ori ca PMP va lua 11%?
        Dar daca veti mai insista sa aflati din cite foi este facuta o placinta, si din ce material sint facute foile, o sa ramineti flaminzi.
        Nu „sa-i batem”, ci sa obtinem un scor cit mai bun terminind cu certurile si filozofiile de budoar.
        Din „dezbaterile” unora inteleg ca ei nu pot iubi (in sensul de a fi loiali, disciplinati, si a-l urma) omul, decit pe bucati. Cum face o greseala (dar care poate nu e o greseala, ci nu e pe intelegerea sa), cum se ofera sa dea o palma cu piciorul.
        A aparut Anton in peisaj? ma scirbeste PMP-ul si Basescu.
        Udrea? nu ne coborim pina la ea. E o plaga femeia asta.
        Dar cei din pesede ori penele isi accepta toti penalii si popolul ii alege.
        Bravo lui. Si lor.

        • VictorL
          Eu te deprim ? Ia un sedatif C din plante. Gandeste-te ca esti batran si ca te deprimi datorita varstei 🙂

          Nu “sa-i batem”, ci sa obtinem un scor cit mai bun terminind cu certurile si filozofiile de budoar.
          Bine deprimatule 🙂 obtine un scor cat mai bun adica 12% pt PMP si 26% pt toata dreapta ! Poate tie iti ajunge. Ajungi acasa si spui , am obtinut un scor cat mai bun dar… tot Zgonea ne conduce

          Te rog sa vii pe 26 mai sa imi spui cate voturi avem in judetul Giurgiu aduse de Anton. 🙂 Si eu te voi felicita
          Eu sunt baiat fin si nu o sa iti spun cite voturi am pierdut in orasele mari din tara datorita sacosei lui Anton

          • Asta e argumentul tau forte: esti bosorog, esti batrin, trateaza-te cu ierburi.
            Dar am un tonus mai tinar decit tine; nu sint un pesimist iremediabil ca tine, nu disper, una-doua, ca altcineva, persoana cunoscuta.
            Lumea nu se sfirseste cu viata mea sau a ta.
            Dreapta aia pura nu exista si nu e deci nicio speranta de a cistiga. Doar prin aliante au mai cistigat si vopsitii de drepta uneori. Aşa ca asta trebuie facut; jos orgoliile nemasurate.
            NB,
            pentru mine si, repet, pentru mine ramine un regret ca un om inteligent ca MRU nu a stiut sa asculte, sa stea un timp in umbra piratului, cu toate relele sale. Si avea ce invata, ar fi fost o buna rampa de lansare pentru el.

          • @victorL
            Pesimistul este un optimist bine informat.

            Acum zarurile au picat asa. Basescu a pus-o pe Udrea in fruntea partidului lui. E o tampenie pe termen lung dar nu am ce face. Tu zici ca e bine
            Eu ce sa mai zic ….. Astept 26 mai sa te felicit ca a fost bine. Si apoi noiembrie cu presedentia.

            Dar daca 26 mai pericliteaza noiembrie, iar noiembrie pericliteaza 2016 pentru ca politica voastra a udristilor cu cearsaf murdar e pe bucatele si nu pe termen lung atunci e nasol.

            Tu esti din Lugoj, ai stat in Lugoj ramai in Lugoj, Cred ca ai si loc de veci la cimitirul din Lugoj . Iti da mana sa fii seren si linistit. oricum asta e terenul tau de joaca.

            Eu sunt mai nelinistit ca am dat bani de avion sa vin incoace si nu imi convine sa vad ca nu a meritat sa ii cheltui
            🙂
            Cred ca acum e destul de clar

  31. Mircea Marian pe fb, aduce aminte de candidatii la euro2014 ai pesedeului:
    „Ce bine le scria doamna Crețu, cap de listă la PSD, către domnul Colin Powell: „Nici macar o noapte nu merit din punctul tau de vedere? Pana la ce punct vrei sa ma vezi distrusa complet?”. Sau: „Nimeni nu spune nimic legat de pat, vreau doar sa te vad, nimic mai mult”. Știți, astea nu sunt bârfe. Unu, asta arată caracterul doamnei. Doi, să nu credeți că vreun oficial străin care discută cu doamna nu știe exact, poate mai bine ca noi, toată biografia dânsei. Ar fi un excelent candidat al guvernului Ponta pentru postul de (viitor) comisar european. Reprezentativ…”

    • Haide domne, ca esti culmea ! Arata aici concret cand si de ce a fost acuzata CC de coruptie, de prostie sau de incompetenta nu-mi da in cap cu frazele scrise de o femeie care iubeste si care erau destinate respectivului nu noua. Ipocrizie ? Putin spus, dar tot e bine daca asta e tot ce-i poti reprosa.O plasezi in companii onorabile gen Presedintele SUA (Clinton) Presedintii Frantei (Mitterand, Hollande) Tony Blair, etc .etc.

      • Culme esti tu,
        CCretu nu este inteligenta, ca tine vorbeste in sofisme (*) si se crede desteapta, mai crede ca este irezistibila, aproape patologic. Cate rapoarte a facut in PE? Are activitate quasi inexistenta. (1 raport in 5 ani).
        Activitatea ei se poate rezuma la acele misive.
        Apropos, nu te-am vazut sa iei apararea celor de dreapta niciodata (pe situri de stanga) asa ca un pic de decenta. Esti gura mare aici , pentru ca te lasa oamenii. La voi la psd te-ar cenzura imediat. Este de mirare cum poti sa te erijezi in lider moral cand admiri un partid in care se afla ponta, corlatean , banicioiu , negoita, iliescu, o lunga lista de oameni onorabili, plin de dragoste fata de miss-uri, dragoste reciproca. Sper ca nu ai inscris-o pe fata ta in psd, sau Doamne fereste la vr-un concurs.

        (*)Lista celor pomeniti de tine (barbati) au avut amante, tolerabil pana la un anumit punct. Corina Cretu a avut un amant imaginar(asta este patologic) si a incercat sa distruga casnicia lui Powell trimitandu-i scrsori de dragoste. Omul clar a refuzat-o pe „nebuna”. Daca este vorba de comparatii , si sofisme, de ce nu o compari CC cu ciociolina?

        PS.in momentul in care o sa vad ca ataci si stanga, pe siturile lor, o sa accept, eventual , sa o reevaluez pe CC. Cine imi vorbeste mie de ipocrizie……

        • !.De ce sa iau apararea celor de dreapta ,voi atunci cu ce o sa va ocupati ? Cu apararea ,vorba ta, macar o data, a celor de stanga ? 🙂
          2.Ia arata-mi tu mie o postare ,macar din ultimul an in care eu ,,admiram” PSD-ul !Cat despre ,,erijarea in lider moral” ce sa mai vorbim …
          3. Nu n-am inscris-o ,de ce as face-o, iar la concursuri a participat si le-a luat cu brio exclusiv in sectorul privat(bancar) ;sau nici acolo nu avea voie?
          4.te-ai enervat degeaba, eu am uitat sa specific ca il comentam pe Mircea Marian, caci lui ii apartine capodopera ;e drept ca, aducandu-l aici, indirect ai dmeonstrat ca esti de acord cu ce spune.
          5.A avea amante este ,,tolerabil” pana la un punct ,a iubi pe cineva (fie si dragoste neimpartasita) este patologic daca esti femeie? Clar ! Si aici nu e vorba de mentalitate de stanga sau de dreapta ci despre o mentalitate anacronica : un barbat are ,,drepturi” ,o femie e curva ! Aferim !

  32. @ tds,
    aceiasi metoda: te fofilezi cu raspunsurile in doi peri si cit mai ocolitoare, dar nu la obiect.
    Apoi „Acum zarurile au picat asa. Basescu a pus-o pe Udrea in fruntea partidului lui. E o tampenie pe termen lung dar nu am ce face. Tu zici ca e bine”
    Unde draqu am spus eu ca e bine? eventual pot sa spun ca nu sint altii care sa faca o munca la fel ca Elena. Caci inghitirea broastelor oripileaza, iar cind iesi in fata ca politician, nici Dumnezeu sa fii nu vei scapa nemurdarit.
    In plus eu nu stiu, carenta mea, ca Elena sa fie pusa de Basescu in fruntea PMP. Sint ale misoginilor urticarii 😉
    Dar te las; incepe fotbalul si sint Real(ist) 😛

    • 🙂 Esti pe naiba Real(ist) Esti moshu cu telecomanda stransa bine in mana 🙂 Acum o saptamana vorbeai de alt sport la care te uitai. Mai sunt si filme pentru tine 🙂

      Oricum, tu zici ca e bine ce se intimpla in partidul ala. cu elena, cu anton, fara papahagi, fara zarghita aia de elenina. Nu mai e nimic de facut pana in mai,
      Les jeux sont faites , Rien n’a va plus ! Asteptam rezultatele de la Giurgiu, ale lui Anton.
      Nu sunt misogin, As fi preferat-o pe Mona Musca (care chiar l-a ajutat pe Basescu in alegeri )lui E Udrea (pe care au ascuns-o la suspendare ca mai mult strica la adunarile publice , daca mai tii minte ) dar nu e dupa mine, E dupa Piratul.

  33. Salut,
    Hop si eu de departe… din Germania.
    Mie mi se pare o crima atita critca a PMP, a lui EU, al ui EBA etc. Cine are de cistigat? Numai USL/USD!!! Ori ce cuvin / idee negativ(a) se intensifica de 100 ori.
    Pagahagi daca vroia sa faca ceva pentru Romania, nu se retragea in turnul de fildes, dar nu a rezistat, nu a vrut sa lupte. Respect.. dar.. urmatorul.
    MRU nu este in ochii mei o optiune!
    Cine poate numi alte persoane credibile si capabile?

    • Nu ii mai invatam ce sa faca , @anca ,
      Deja mai e putin pana la alegeri, Asteptam doar sa vedem ce va face PMP la alegeri daca va depasi 11% si toata dreapta daca va depasi 25%, Asteptam sa vedem explicatiile de ce castiga PSD atat de multe locuri in PE , de ce PNL -ul va fi curtat de PPE.

  34. Dragi coaceni,
    Hai sa stringem rindurile! Hai sa atacam PSD, hai sa ne legam de totul ce nu est OK pe parte cealalta, Ce spuneti de CJ X, Y, Z. -se aude? Unde?
    Unde este indignarea despre ce se intimpla in judetul Constanta (boicotarea revoltei) , dar in Arges si acum in Mehedinti etc.? Daca as putea as face mai cunoscut revoltele, despre care oamenii nu prea apuca sa afle ceva daca nu sunt in Roamania, cu siguranta as face-o!.Poate apucati s-o faceti voi!

    • @anca
      pai cui sa zicem jos Oprescu ?
      Copacului ? Ne auzim doar intre noi , iar cu vizitatorii sunt prea putini, chiar daca i-am convinge ca Ponta este un plagiator 🙂

      Mergem la manifestatii atunci cand se organizeaza. S-a sfortat Udrea 40 zile si a facut manifestatie cum stie ea cu autobuze, cu activisti , cu pachet de mancare . Apoi se odihneste cateva saptamani bune. Am fost la LumiW intre 50-400 , Nici alea nu se mai tin.
      Ce sa facem ?
      Vrei sa ne dam foc amandoi duminica la ora 12 simultan, Tu la Duseldorf eu la Bucuresti ? I-am propus si lui Theo dar nu a fost de acord

      • Last,
        Dragut ca si raspuns! Advarul este ca cei de din afara nu prea au informatii despre ce se intimpla in tara si toti am vrea sa se intimple ceva, nu numai taiat firul in patru. Sorry daca nu ma fac inteleasa! Apreciez ori ce activitate de protest din partea ta, Skorpy,etc. toti ce pot face ceva. Stiu ca multi dintre copaceni sunt din afara tarii sau nu din Bucuresti.Dar informatii si incurajari „ca se misca ceva” ar fi pentru toti pozitiv.

  35. buna seara, all
    🙂
    inclusiv, welcome back, Loda
    🙂

    p.s.
    viq, tot nu functioneaza butonul astfel incit comentariile sa le primesc via email…al dreacului wordpress-ul asta…

  36. eu m-am plictisit rau de tot sa mai toca-toca pe neamtu, mru, boc, woodrea, basescu, etc etc etc….ponta, borfasii, lichelele……
    sa ascult halucinatiile lui vadim, gogosile lui funar, sa vad bucuria nascuta din frustrare ca X nu a fost acceptat de BEC, ca partidul Y a fost respins tot de acelasi BEC, sa ne bucuram de raul altora, care va fi/este raul nostru…..si in acest timp adevaratul rau tot creste in puteri, mituind zi de zi cite o categorie sociala….dar in fapt ii scade nivelul de trai..

    Vorba cintecului: desteapta-te, odata!

  37. de ce castiga PSD ????????????

    pentru ca:
    minte, minte, minte, minte, minte,minte, minte, minte
    +
    manipuleaza, manipuleaza, manipuleaza, manipuleaza, manipuleaza, manipuleaza,
    +
    mituieste, mituieste, mituieste, mituieste, mituieste, mituieste, mituieste,

    (de cind a ajuns ponta la guvernare, diferite categorii sociale au fost mituite, de la diplomati pensionari -> 3571 lei/luna suplimentar => pina
    236.000 pensionari (care s-au pensionat intre 2011 si 2013) un plus de 63 lei.
    +
    spaga de Paste pentru…. de la centrala electrica (imi scapa numele), dar sint cifre uriase,
    +
    despre o eventuala majorare a pensiilor si despre cresterea salariului minim incepind cu iulie 2014.
    +
    Zi libera pe 2 mai

    +

    revin:
    propaganda de tip goebbelsian non stop, ca tot raul este din cauza lui TBasescu si a regimului instaurat de acesta….

    deci:

    CUM POATE FI COMBATUTA MASINA DE PROPAGANDA a borfasului ponta & haita acestuia?

    gute Nacht!

    • Skorpy,

      Eu stiu ca usl minte, a mintit, a calomniat. Noi nu putem inlocui partidele, , care trebuie sa isi creze, organizat si coerent, raspunsurile si contra atacul. Noi nu ne putem substitui partidelor.
      Ce putem face noi, este sa spunem DE CE sa se voteze dreapta simpatizantilor, indecisilor.
      Deci, oameni buni, votati dreapta pentru ca:
      1. Se garanteaza statul de drept si respectarea principiilor statului de drept.
      (asta nu este de dreapta, dar decamdata stanga a dat lovitura de stat)
      2. .Monica Macovei :)……..
      3..MRU……..
      4..TB (Udrea)………..

      Am pus nume , pentru ca ei sunt cei care dau directia partidului catre ……

      • Si da, voi vota dupa criteriul 1. esential si, poate criteriul 4. dar si 3. nu este exclus. Asta o sa spun si prietenilor mei. Asta este tot ce pot sa fac.

  38. As adauga spre citire si articolul lui Tismaneanu:
    http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/vladimir-tismaneanu-profetul-stalinismului-dezlantuit-despre-jdanov-si-jdanovism/

    Pantru ca nu trebuie uitat nici faptul ca chegevaristii promovau, (promoveaza) aceeasi ideologie si comportament.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s