.. si totusi sunt „Floriile” !

… si primavara.

Al Green, doamnelor, domnisoarelor si domnilor, cu nume potrivite zilei si celorlalti cu alte nume.

Pentru cei care sunt in stare sa aiba si altceva in viata lor decat „Udrea- sluta si urata”, „EBA – buza si confuza” si „eu mai am un singur crez : nici de-al dracu’ nu votez!”, macar cateva ore intr-o sara de weekend. Celor care nu se pot rupe de cosmarele lor personale, le-ar sta bine la postarea anterioara, ca si-asa au facut prastie tema !

So… un pahar de sara cu Al Green, 68,
La Multi Ani si lui !

Viq

35 responses to “.. si totusi sunt „Floriile” !

  1. bine zici, Viq.
    Ca si io zic: mi s-a acrit de atita politica si despicarea ideologiilor pina la secatuire de orice inteles.

    • Victore,
      de o saptamana am scapat de turele de noapte (asta e bun) si de banii ce mi-i aduceau (asta nu mai e bun) si am constatat ca in pod e o ghitara. Pe care n-am mai atins-o de cateva veacuri.

      Am coborat-o un etaj mai jos unde a stat pana spre joi.

      Apoi am scoborat-o si mai jos, la parter, unde se afla si acum.
      Ca ieri a fo’ innourat si windy… n-am putut sta in gradina…
      … numa’ am tuns freza ierbii…
      … iar colega de camera a facut niste vinete cu gogosari, taiate frumos felii si puse la borcan de-ti lingi degetele pana le tocesti…. si sa farsi ziua.

      … iar azi sunt blocat de azi-dimineata de la 5 pana desara la 22 la plantatie.

      dar…. intentia conteaza 😀 😀 😀
      Poate saptamana viitoare.

  2. La prag de seara..

    • Era de 1000 de ori mai simpatic decat actualul !!!

      • Doi amici la o terasă, la un păhărel… două, trei…
        – Mă, tu auzi greierele ăla?
        – Da, îl aud.
        – Mă duc să-l zdrobesc!
        – Lasă-l dom’le in pace, ce-ai cu el?!
        – Face politică!
        – Bă, tu eşti nebun?!
        – Păi n-auzi cum cântă “Crin-Crin, Crin-Crin”?!

  3. O îngemănare… la subiect 🙂

  4. Presedintele Traian Basescu ,in direct la Realitatea tv.

    • Serios ? 🙂
      De ieri tot ne anuntam aici pe blog pentru emisiunea asta. Tu nu ai observat ?

      • Si ce te deranjeaza??
        Am observat si accentuez ca un fan autentic ce sunt!
        Presedintele Traian Basescu ,IN DIRECT la Realitatea tv…

        • Nu ma deranjeaza decat ca insinuezi ca Presedintele Traian Basescu e doar presedintele tau, ca este proprietatea ta , ca il tii in balconul tau sa il arati la populatie.
          Esti un fan, ca alte cateva milioane cred , esti autentic sau neautentic dar Traian Basescu nu e brelocul tau.

  5. n-o mai vad live.
    „Seenow” asta e o mizerie.

  6. Presedintele Traian Basescu,in direct la Realitatea tv
    Baietii astia sunt mai destepti ca altii..I-au dat timp cu mult mai mare..suficient sa explice pina la firul de iarba tot ce i se pune in fata..

  7. Hai ca a venit KKraw sa il combata pe TBasescu….. ca Vantu a fost asociat cu Basescu 🙂 🙂

    • Nu te dezici!
      Sopirlita …trebuie sa o introduci…
      „Vintu asociat cu Basescu””??
      TU esti basist????ce gluma!

      • @mark_autenticul_fan_autorizat_al_presedintelui_Basescu 🙂
        spre deosebire de cei neautentici.
        Tu chiar o schizo interpretare. 🙂 Sugeram sa urmarim in continuare emisiunea si interpretarea lui KKrau despre Vantu si mai ales despre Iohannis care devine un cartof fierbinte

        Nu! numai tu esti bassssssssssssist. 🙂 🙂 Ai si autograf, si legitimatie, parafatule 🙂 ?

    • si totusi ce ai vrut sa spui in ultimele 7 slove, ca nici eu nu am inteles asocierea..
      🙂

      • Nu imi vine sa cred … chiar nici tu … nu ai inteles ? Vai ce tare esti skorpion 🙂

        mark spune:
        Am observat si accentuez ca un fan autentic ce sunt! M-am intrebam daca i-a dat dnei Mark cineva document de autenticitate ca la vinuri unde se certifica provenienta. sau ca la tablouri.

        • @lastnightmusic,
          tocmai inchideam pravalia cind te citii….
          asta nu am inteles eu ca Vantu a fost asociat cu Basescu 🙂

          • Asta insinua Crin in interventia telefonica …. dupa sablonul ala vechi al lui Vantu ca s-a intilnit cu TB in parcare. Porcarii vechi scoase de Crin care desi bucuros ca Basescu cu sila l ar vota pe el contra lui Ponta ,,,, nu i-a picat bine sprijinul lui Basescu din seara asta pt Klaus Iohannis

  8. stimate @markwilliams,
    scriai la postarea anterioara……directia este anti Traian Basescu-PMP-Udrea
    absolut gresit si te rog nu ne insulta!

    corect este: directia este pro Traian Basescu-PMP si anti_Udrea

    ai ceva impotriva? pot sa am acest punct de vedere?
    asa cum @gino gindeste intr-un fel, @viq in alt fel si @viq il roaga pe @gino sa-l accepte asa cum este…si gino accepta…complicat, nu?

    in consecinta fara sa bagi insinuari efective de tip kaghebist ca noi astia (tds si inca citiva) am fi manipulatori, denigratori……o mie de chestii ai scos din cartea aia de manipulare pe care o tot citesti si rascitesti, dar tot degeaba….tu nu poti intelege ca unii sintem pro_TB, dar – din pacate – pentru tine anti_EU.
    Este atit de greu de priceput?
    hai, linisteste-te, caci inca mai este democratie si insusi TB nu se va supara daca noi astia de aici nu o agream pe coana udrea.
    ponimaeshi?
    😛

    hai, gute Nacht!
    🙂

    • Skorpion
      Te bagi in seama fara ca sa ti se acorde atentie..nu e prima oara.Am rugaminte(inca), rugamintea sa ma ignori.
      Si nu este prima data cind jignesti gratuit.
      Nu esti nominalizat ..nu mi te adresezi..Inteleg afinitatea pentru Last..dar pentru dumnezeu crezi ca nu este in stare sa raspunda..sa isi apere inteligenta?
      Inteleg ca nu o agreati pe coana udrea..Nu stiu cine sunteti si citi(noi astia de aici nu o agreem pe coana Udrea)Poate de aceea exista atita dispret pentru PMP.Atita critica necuvenita.Nici eu nu o agreez,dar o accept..daca PMP a preluat-o.Diferenta mare ,nu??Eu nu vad nici o umbra ,pentru ca nu ma amestec cu marea turma care NU VA VOTA PMP doar pentru ca este acolo si Elena Udrea.Si cu asta punct.Am incheiat orice discutie pe aceasta tema.
      Ironia batjocoritoare iti caracterizeaza formatia…te defineste.
      greu de priceput dupa ce se face afirmatia ca nu,nu sunteti anti-Udrea,dar prezenta ei in PMP alunga milioanele de votanti…voi nu faceti parte dintre ei…pentru ca voi nu credeti povestile tesute in jurul ei…
      Naiba stie ce sa pricep…aici totul se tricoteaza..una pe fata alta pe dos…intr-o zi declari una,a doua zi alta si apoi alta…nici o consecventa…totul pare a fi..neclar,nesigur,incert..instabil,imaginativ,…

  9. salve, mr. B,
    ma bucur ca te-am zarit dincolo, dar cred ca nu este vorba de personajul motocicleanu, invocat de tine, ci de altcineva… motocicleanu este un pericol mult prea mic pentru dreapta, asa cred eu….
    gata, am fugit
    🙂

    • Poate mă înșel cu Motoderapantul pe podiumul lui Papahagi, însă n-am găsit altă rimă pentru „roși de ambiții de leadership” și mai ales „profund corupți”.
      Mi se pare amuzant să-l căutam cu lumânarea pe al treilea, după acest portret robot, de parcă am fi în criză de (profund) corupți. 🙂
      Mai găsim gropari de dreapta, cu ambiții de leadership sau alte simptome din cele enumerate, dar și profund corupți nu-i văd incluși pe MRU, EU sau TU. 🙂
      Motoderapantul mai este și beneficiar al viziunii vitrege a lui Dan Amadeo Lăzărescu, care a avut șansa istorică să-l benocleze de mic și să-și dea seama cu cine are de-a face.
      Rânjetul tembelizat și prima întrebare idioată, expuse de modelul supravegheat, l-au lămurit și marcat pe viață pe Lăzărescu. 🙂
      Cel mult ca supleant al modelului, l-aș mai nominaliza pe Johannis.

    • Ca tot omul fără somn, încă una și mă culc.
      Tăriceanu este groparul dreptei cu cea mai mare vechime în câmpul muncii, liderul cioclilor cu papion din 2007, când și-a luat titlul de doctor în îngropăciuni de ziua păcălelilor. Pe atunci, Crin era un biet cioclu ucenic, pe banca de rezerve cu a șaptea sapă la groapa comună, și titular aspirant în săpături la groapa internă, a lui Tăriceanu.
      Cine sapă groapa altuia are parte de o procesiune pe măsură în groapa comună.

      • corect,
        tariceanu – 1 aprilie 2007 – scuipat PD din guvern.
        cacarau a fost propus de tariceanu tot pe atunci ca sef al unui minister (cultura, parca, dupa „decapitarea” Monei Musca), dar kakarau a refuzat, nu era de el muuuunca
        🙂
        acum sint doi care vor pica in groapa

    • În slujba de pomenire, să nu uităm trandafirii!
      Ei sunt pe-acest pământ un simbol al pieirii, dovada roșie că istoria cioclilor liberali se repetă, asistați și îndrumați pe calea celor drepți de același convoi al PSD-iștilor, cel puțin din 2007 încoace. .

  10. Un interviu interesant cu scopul de a se adresa unei alt segmen electoral, diferit de cei de la B1. S-a pronuntat un nume de prezidentiabil pnl despre care „fetele” nu au avut cunostiinta. Johanis. (2tds , se pare ca TB nu le spune chiar tot 🙂 )
    Zice TB ca dreapta ar depasi stanga in cazul unui bun candidat
    Am remarcat o usoara repozitionare asupra Monicai Macovei.
    Interviu in care a demontat multe din imbecilitatile a3.
    A spus ca crina nu are sanse.

    Insistenta asupra lui geaona cred ca este , ca deobicei, la doua capete.
    1. Crearea de conflicte in usd.
    2. Daca este totusi propus ,(geoana) acesta va fi atacat cu vizitele din rusia. Impact va fi mult mai puternic.

    • Cu siguranta @eugeni, Basescu dezbina foarte fin. Il pune pe prostanacul sa isi faca sperante, il scoate la inaintare pe Johannis, Il taie pe Oprescu, Ponta, Pune sonorul mic la Maior., ii trage peste dinti lui Oprea … pe care pana acum nu l-a atacat .
      E super tare. Pacat ca o baga pe Udrea in categoria tinerilor lideri ce vor schimba soarta tarii 🙂 dar probabil ca are nevoie de biciul ei pana cand ajunge in decembrie la partid
      E momentul in care spune ca el nu a fost de acord cu PMP la alegeri acum, si ca asta a scapat dintr-o consultare a filialelor Aici se distanteaza un pic da Udrea si nervosii ce vor afirmare acum

      • E momentul in care spune ca el nu a fost de acord cu PMP la alegeri acum, si ca asta a scapat dintr-o consultare a filialelor. Aici se distanteaza un pic da Udrea si nervosii ce vor afirmare acum”

        Excelenta observatie si pe drept bolduita.
        Daca ar fi fost si reala ar fi fost si mai bine.

        Sunt luni de zile de cand a afirmat asta. Si nu pe sest, ci tot intr-un interviu televizat.
        Dar…. scopul scuza mijloacele, n’est’ce pas ?

        • Viculeeee 🙂
          Putea sa spuna si teorema lui pitagora sau reteta de placinta, dar uite ca a repetat-o pe asta. Tot ce spune Piratul a mai spus. Dar repeta, atunci cand vrea si are un scop
          El nu spune nimic intimplator;
          Nu-l subestima, nici pe el , nici pe noi 🙂

  11. Se pare ca Bascu este un „purist” ii cere lui crina sa recunoasca lovitura de stat. :). Crina a prezentat , mai degraba, justificari. Cred ca TB asteapta un mea culpa din partea lui crina. TB nu poate ignora importanta pnl. I l-a bagat pe na pe Klaus prieteneste.

    A lovit si in „ultrasii puristi” care ii imputa numirea lui ponta. (vecinii)

    • SI eu cred ca asteapta un viraj al pozitiei lui Tony fata de evenimentele verii 2012.
      Iar Johannis, e intr-adevar o parghjie care sa-l ajute sa faca virajul.

  12. neata,

    bine sintetizat (de catre @lastnightmusic)

    Il taie pe Oprescu, Ponta,
    Pune sonorul mic la Maior.,
    ii trage peste dinti lui Oprea … pe care pana acum nu l-a atacat .

    😛

Lasă un răspuns

