Oare ce pot face americanii ??

Zilele trecute Victoria Nuland a declarat o declaratie care a dat putin de gandit !
In contextul crizei ucrainiene domnia sa s-a referit la fenomenul coruptiei din tarile est-europene ca la un pericol pentru securitatea SUA.
Iar asta este un element de noutate destul de important.
Mai mult decat atat.
A anuntat public ca in agenda de lucru a SUA va figura o strategie de implicare activa in anul urmator in rezolvarea acestei probleme.
„Pe parcursul anului care vine, veţi remarca concentrarea noastră asupra acestei chestiuni intensificîndu-se în munca pe care o facem în Balcani, şi în Europa Centrală şi de Est, în strînsă colaborare cu UE, pentru a ajuta aceste ţări să promoveze o guvernare curată şi responsabilă, o societate civilă activă şi liberă, şi independenţa mass-mediei, şi pentru a ajuta guvernele şi cetăţenii să expună şi să eradicheze corupţia oriunde s-ar ascunde“.

In interviul recent presedintele Traian Basescu a spus ca in declaratia respectiva Victoria Nuland s-a referit la Ucraina.
Nu cred.
Ucraina nu face parte din zona de actiune americana si nici macar europeana. Cel putin deocamdata. Da, de buna sama ca a fost avuta in vedere, dar mai degraba drept studiu de caz, a ce se poate intampla daca lucrurile sunt lasate in voia lor, incotro evolueaza din stadiul precar in care deja se afla. Si cred ca a avut in vedere in egala masura si functionarea parghiilor puterii din Federatia Rusa, cu care actualmente nimeni nu se mai poate intelege civilizat.
Angela Merkel ii spunea acum cateva zile presedintelui american ca Vladimir Putin a pierdut contactul cu realitatea, este efectiv dintr-o alta lume. Sensul exact este ca diferentele de valori intre cei doi poli sunt atat de mari incat efectiv nu te poti intelege omeneste. Iar aici prapastia este generata de coruptie generalizata si vicierea completa a valorilor democratice fundamentale.

Spatiul vizat este clar cel cuprins actualmente in sistemele europene si euroatlantice, acolo unde dojana americana poate avea si parghii actionale, cu adresa clara catre statele a caror derapaje democratice au ocupat afisele evenimentelor majore in ultimii ani.

Ungaria cu reformele antidemocratice ale lui Orban, care continua sa fie o problema, si Romania cu atacurile USL asupra statului de drept si a justitiei, care de asemenea continua sa fie o problema.

Modelul putinist de atatare a conflictelor interetnice sub diferite pretexte (si sprijinire intr-o forma sau alta din exterior) a unor revizuiri teritoriale poate fi extrem de tentant si ar putea declansa controverse teritoriale de asta data in interiorul aliantei, de care chiar nu au nevoie. Iar derapajele democratice s-au manifestat la cotele cele mai inalte tocmai in cele doua state cu potentiale divergente de acest gen. Ar fi absurd sa ne inchipuim ca americanii nu au stiinta despre obiectivele UDMR si dragostea prost disimulata a Budapestei pentru supradimensionare teritoriala. Ba eu cred ca stiu mai multe decat noi 😉

Daca nu gresesc prea mult, chiar au de gand sa faca ceva concret in privinta asta.

Au fost mentionate clar cateva directii :
1. o guvernare curata
2. o societate civila activa si libera
3. independenta mass-media
4. orice actiuni de lupta impotriva coruptiei.

La barza chioara ii face Dumenzeu cuib. Ok.
Dar ca barza sa fie doar chioara si nu complet oarba, cred ca e bine de avut in vedere ca daca ei vor sa sprijine eforturile cetatenilor in aceste directii, se impune ca aceste eforturi sa existe.
Pui arac, dar nu-l infigi in asfalt.

Pot impune noi reguli de transparenta a tranzactiilor financiare, astfel ca situatii de genul celei in care se afla acum justitia in dosarul lui Mazare sa fie eliminate.
Pot veni finantari, sfatuitori, sprijin logistic si de specialitate, dar trebuie sa aiba unde si la cine.
Ar fi un moment extrem de prielnic pentru materializarea initiativelor de jurnalism independent si de formare a unor organizatii civice, de materializare a unor proiecte si initiative anticoruptie.

Si ele vor prinde bine natiei, indiferent cum va arata configuratia politica si cine va fi urmatorul presedinte. Desi va fi foarte important si aspectul asta.

Viq

176 responses to “Oare ce pot face americanii ??

  1. Vai de capul nostru.
    Avem un singur cal care alearga singur: Basescu. Toti ii dam bice sa urneasca sandramaua, si toti ne punem sperante numai in el
    (chiar si dorinta:Boc – presedinte descifrata inseamna: Basescu prim ministru adica tot TB sa faca treaba vezi comentul lui @mark acum 10 minute)

    Totodata ne punem sperante sa vina americanii sa ne spele mizeria, caci noi nu suntem in stare.

    Noi nu cerem ajutor, noi cerem pe cineva care sa faca treaba in locul nostru.
    vai de capul nostru.

    • O va face al naibii de bine!
      Mai bine decit oricare alt INDIVID!
      Va juca FINALA MARE!
      Nu il compatimi!
      Este ajutat de Cineva ,acolo Sus!

      • @mark
        Sa imi pun toate sperantele vietii mele in inteligenta ta ? Nu stiu cum te cheama cine esti , Chiar crezi ca pot sa ma bazez pe tine cand spui ca BOC VA JUCA FINALA MARE ?
        Eu pe mine ma compatimesc ,,,, nu pe el

  2. caricatura e foarte misto 🙂

  3. americanii STIU. Vor incepe probabil sa furnizeze probe.
    NSA asculta multe si inregistreaza multe. Daca actiunile lui X pun in pericol NATO si deci securitatea nationala a USA, actiuni vor fi intreprinse [si vom afla si ce face Ponta cu China, cu Putin, cu etc, ce spagi a bagat Gazprom si cui…]. Si FBI stie si CIA stie si nu de azi.
    Iar daca exporta gaze de sist catre UE, Gazprom se prabuseste ducand si bugetul Rusiei dupa el [inclusiv bugetul militar]
    Daca arunca pe piata doar 5% din rezerva lor strategica de titei si ii ajuta si sauditii veniturile la buget rusesti se duc pe minus.

  4. Este evident ca Boc nu va candida….a spus-o raspicat de mai multe ori….nici pe scara de bloc nu vrea sa fie presedinte….de altfel, si Blaga a incercat sa il impinga sa candideze, declarand ca daca Boc va dori sa candideze, nu va avea contracandidat in competitia interna din PDL, mai ales ca pastra si unitatea partidului………..este si de asteptat ca Boc sa procedeze astfel….dupa toate „apele” prin care a fost trecut, si-a regasit „linistea” la primaria Cluj si nu vrea sa renunte asa usor la ea…..referirile repetate la Boc ale piratului sunt facute pentru a mai castiga timp (si, eventual, sa mai dea ceva capital pmp -ului), mai ales ca nici el nu stie de fapt pe cine ar sustine….mi se pare regretabil ca a ajuns sa il mentioneze mai degraba pe Antonescu, ca potential candidat al dreptei, decat pe Predoiu……pe de alta parte, „excluderea” din lista a lui Predoiu, in conditiile in care anterior il includea in lista luuuunga de potentiali, poate arata si o anumita „ingrijorare” legata de un trend pozitiv al lui Predoiu….ma uitam pe sondajele INSCOP (stiu aveti obiectii fata de institut, dar, pana una alta, e mai credibil ca altele) si vedeam ca Predoiu a urcat pe la 10% intentie de vot (plecand de undeva de la 1-2%), in conditiile in care MRU a coborat/stagnat undeva pe la 15%….stim cu totii ca de fapt nu il vrea nici pe MRU…o doreste pe Udrea in postura de candidat si inca se mai joaca cu speranta/iluzia ca ar mai avea sanse sa o impuna…..de aceea este atat de preocupat de europene (daca pmp ia un scor bun si pdl unul slab, va insista cu Udrea).invocarea lui Boc e doar o cale de a mai castiga timp….dar, e un joc periculos si simt sa nu o sa iasa bine pentru dreapta in general….

    • @adrian. „Stim cu totii”??? ori stii tu ce vreau eu sau habar n-ai! Ce zici?
      Ti-ai pus intrebarea -in ipoteza ca INSCOP mai manareste cifrele- de ce urca Predoiu? nu cumva pt. ca nu e considerat periculos de catre „patronatul INSCOP”?

      • Ok…..”totii” insemna cei care s-au prins cum stau lucrurile…dar, evident, fiecare crede ce vrea……vom vedea insa mai tarziu daca se confirma sau nu cele precizate mai sus……inteleg ca s-a tot invocat faptul ca inscop ar fi pe filiera sri, maior…..nu vad, deci, de ce ar vrea sa il ridice pe predoiu ?! nu absolutizez cifrele inscop….personal am cea mai mare incredere in sondajele CURS, dara daca nu se publica astfel de sondaje…..folosesc si eu ce exista pe piata…macar pentru a avea un indiciu….

        • sondajele sunt contradictorii. Oare de ce? Cel ce plateste un sondaj vrea oare sa arate prost? aia cu INSCOP si Maior -in ochii mei- e ne-credibil.

    • Faptul ca Predoiu a crescut in sondaje inseamna ca de fapt PDL nu a scazut asa mult ca si credibilitate, dimpotriva..Stolojan si Macovei s-au abtinut sa raspunda la atacuri, votantii dreptei au observat asta. Oamenii lui Basescu cit de cit credibili (Boagiu, chiar Boc si Falca) nu au schimbat tabara, cel mult par sa joace dublu, oare de ce?

      Problema PMP e credibilitatea, adica lipsa ei…Cind spui „Macovei apara coruptii” carui electorat te adresezi?

      Din pacate Basescu a folosit maciuca aia de care vorbea Tucu 2 sa loveasca si in Ponta si in dreapta. A ramas cu un grup f redus de loiali. Populatia care poate l-ar urma pe Basescu, nu va vota Udrea.
      Acum vreo luna spuneam ca daca toata lumea spune ca esti beat, te duci si te culci, cu referire la EBA. Si ca EBA trebuie scoasa rapid din joc.

      Scoaterea E. Udrea din prim plan desi ar fi salutara nu cred ca se poate face fara sa scoti un intreg grup care pare sa controleze PMP..Daca Udrea nu poate fi scoasa din joc PMP nu are viitor. Nici ptr 2016, 2020, whatever..

      Ptr democratia din Rom, s-ar putea sa nu fie asa rau. Daca PMP esuaza, va apare altceva. Problema e sa mai ajungem 2016 ca si stat democrat, cu institutii intarite. Si asta nu e sigur.

      Coabitare cu Crin?? Mi-e teama ca asta se va intimpla.

  5. Europarlamentarele sunt percepute de electoratul roman neinteresante ..
    EDUCATIA europeana este deviata prin vocile antieuropene ..destul de puternice ..pina la extremism..
    Romanul priveste foarte limitat asupra puterii lui de exprimare prin vot..
    daca nu are un interes imediat de genul ,noua ce ni se da la afacerea asta,
    optiune raportata strictosenso la buzunar si burta ,nu se implica ..din dezinteres personal,din lene,din obisnuinta ,dar mai ales din dezinformare
    metoda care se practica la nivel de educatie,prin toate formele posibile..

  6. ce ma amuza treaba asta cu Boc nu vrea sa fie presedinte!
    ce de wishful … wishes 🙂
    poate de ieri pana azi
    ca din undeva intre 2008 si 2009 … pana ieri …

  7. 2014 va fi un an extraordinar pentru că va marca definitiv ruptura de un trecut dureros și rușinos în egală măsură.

     Este atât de neverosimil ca unei subspecii bolnave de lăcomie și lene să i se permită să își bată joc de tot efortul instituțiilor române și occidentale din ultimii zece ani, ale românilor harnici și să târască țara înapoi în anii cei mai negri ai existenței sale, încât este evident că nici nu se va întâmpla.

    Consecințele unei asemenea schimbări de curs ar putea fi mult mai dramatice decât blocarea României în zona gri în care se află acum, incapabilă să fructifice avantajele de a fi membră UE, NATO și de a avea un parteneriat strategic cu SUA. Obținerea controlului total asupra Parlamentului, Președinției și, implicit, asupra magistraților, a serviciilor de informații și a tuturor instituțiilor cu rol de control ar da Partidului Social Democrat ocazia să impună din nou „ceaușismul“ ca doctrină de stat.

    Oricât ar părea de neverosimil, acest risc este real și foarte mare. El derivă din noul context geopolitic creat ca urmare a anexării Crimeii de către Rusia și de ofensiva acesteia pentru destabilizarea țărilor din jur. Astăzi a venit rândul Ucrainei, mâine va urma Moldova și în curând, poate, România, Polonia, țările baltice.

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/de-ce-va-ramane-2014-in-istorie-332204

    din acest motiv ,cred că Piratul va juca un rol mult mai important anul acesta si că are încă citiva ași in mînecă….nu cred că va fi Boc ,candidatul dreptei ….despre Udrea nu are rost să vorbim ,e doar un simplu pion pe tabla de șah

    Cred că vom asista la ofensiva Justitiei de a curăță tara de mafioti ,Ponta va fi scos din joc cu Dosarul Panait ,iar decapitarea baronilor va lasă Hidra Roșie Mafiotă fără tentacule si bani.

    • Ce pot face americanii ???….e suficient să susțină politicienii si cetățenii care își doresc un stat de drept ….

  8. Ce face POnta,nimeni nu s-a gasit sa lamureasca DE CE s-a refugiat la armata??
    Supozitii sunt fara numar..dar cite din ele nu servesc ca si intoxicare?
    Probabil Ponta raspunde doamnei Duane Butcher…o dovada a loialitatii sale fata de NATO si de SUA.

    Eu cred ,mai degraba ca inhata un exces de imagine de prezidentiabil..
    Wow..El Comandante??
    Doreste sa transmita un mesaj subliminal;
    EL..ca si invicibil comandant de osti….
    In acest moment greu al situatiei conflictuale din Ukraina…uite si salvatorul natiei..
    Isi adauga la portretul viitorului candidat prezidential o posibila imagine
    de patriot…si aparator ..totodata.
    SIKTIR..asta este pentru Theo..daca ne mai citeste

  9. Erata
    Domnul Duane Butcher

  10. Asta cu Boc foarte bun candidat e o gluma. Perceptia publica este in continuare negativa, din cauza taierii de salarii. Udrea e o piatra de moara (chiar si cei mai fideli sustinatori ai piratului o detesta). Probabil va fi Cristian Diaconescu. Eu prefer MRU.

  11. Ce mai face Luminita Williams ? Am participat la toate manifestatiile de la coada girafei, Luminita avea cele mai misto bannere din poliplan, care rezista 100 de ani, refolosibile.
    Dupa ce Udrea a facut efortul 40 zile sa adune 10.000 de activisti si liceeni sa ii aduca cu autobuzele la Bucuresti, Luminita a incetat convocarile. Chiar imi lipsesc mitingurile de 50-200 oameni draguti, la care puteam injura pe Ponta cu voie de la politie puteam urla fara sa ma agate cu duba ca sunt beat
    Luminitaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ? Nu mai comitem o manifestatie a dreptei nepartinice 🙂 Ce s-a intimplat ? Ce facea Ucraina daca o avea doar pe Luminita Williams pe strada si pe Elena Udrea la puscarie ?

    • Băi ,deja devi ridicol cu Udrea .. 😀 ….bag samă că esti îndrăgostit lulea de madam Udrea de o pomenesti vesnic la fiecare articol si care n-are nici o legatura cu ea .

      Viq….te rog mult să postezi un articol cu Udrea ,să-l calmezi oleacă pe tataia ăsta ,ca să nu devină chiar așa hazliu. …. 😆

      • Opinia mea despre Udrea: prezenta ei scade interesul pentru PMP; are o reputatie proasta, se stie cum este perceputa de alegatori, indiferent de cat de eficienta este in confruntarea publica.

        • AGRIPPINA
          nu cumva te-ai ratacit??
          Probabil la Antena 3 ai fi fost solicitata..
          Reputatia proasta ,CONTRAFACUTA ,PREFABRICATA acolo,la Felix s-a nascut !

        • Opinia ta despre Madam Udrea,cred ca nu prea intereseaza pe nimeni …votează MRU …de aia are dreapta atitea partide …să ai măi dragă de unde să alegi …nu-ți place Udrea ,nu te obliga nimeni să o votezi si s-o iubesti … 😀

        • Franta a inceput „macelarirea” veniturilor bugetarilor plus o inghetare de pensii. Iata ca social-democratii cand incep sa inteleaga economia procedeaza INVERS decat Ponta. Meri si voteaza PSD si sa nu uiti sa-l scalpezi pe Boc [atata intelegi, atata vei avea]

    • Last
      esti exact ce pari a fi!
      Mitingul PMP a fost o actiune a unui partid! Daca il transmiti in seama lui Elena Udrea chiar ii faci o favoare!
      Mitinguri dragute?Mititele?
      Cineva chiar este dereglat la tema asta!
      Sau la mitinguri mititele erai in CENTRUL atentiei??

  12. Trebuie sa traduc pt @noapte si @mark care lupta contra intunericului atacandu-ma pe mine 🙂 ]

    @tucu 2 spunea ca a venit vremea ripostei , ]
    Eu cred ca nu avem oameni in tara asta sa aiba stofa de a riposta prin manifestatii, Nu reuseste decat un miting Blaga si unul in oglinda Udrea fiecare cu cate 10.000 de participanti, adusi (caci oamenii de pe strada s-au ferit ca de ciuma sa intre in randul manifestatilor ) Doua mitinguri !!
    Vor mai convoca unul, tot cu pachetel in luna mai probabil inainte de alegeri .

    Era un parlit de miting saptamanal la Antipa dar se pare ca Lumi a obosit sau considera ca in anul asta nu merita sa mai manifestezi

    Hai sa vedem cine suntem in mod real si cit de dedicati suntem sa facem ceva, in afara de racnete pe blog
    La alegeri democratice ne pacaleste Ponta, la revolutie ne e frica sa mergem 🙂

    Asta e subiectul ridicat de mine si nu ce crede cuplul @noapte ca este.

    • Traducere la traducere
      este mai eficient un protest cu cca 5000 de oameni >?>
      Doar pentru ca acestia nu VOR sase alature unie manifestatii de partid??
      Dezbina,instiga si stapineste!

  13. Ok, imi pare rau ca am deranjat. Problema e ca talibanismmul ideilor, lipsa de nuante si de obiectivitate a sustinatorilor dreptei il vor aduce pe Ponta la Cotroceni pt 10 ani. De fapt pe asta si mizeaza el si ai lui. Scuze din nou.

    • Agrippina nu deranjezi decat pe Udristii blogului, Si la Politeia mai intra din cand in cand cineva care o lauda pe Doamna Elena Udrea ,,, probabil secretara ei, Acum de cand e sefa absoluta a partidului normal ca are aderentii ei aderatori aici,

    • Voi il duceti pe Ponta la Cotroceni ….marii critici constructivi ai dreptei …sunt mai bune Nicolai ,Weber ,Plumb ,Andronescu ,Crețu si daciana decît Udrea??…..eu zic că da …vedeti vreo critica de pe partea lor despre ele ??…eu nu vad …bine ca sunteti voi dreptacii destepti de dați pe dinafara si criticati pe toată lumea …ăla nu-i bun aia nu-i buna ,ăla e slab ,ăla e gras ,aia are poșete si tocuri ,ăla are plase ,ăla e chior,celălalt e chel ,ăla e urăt ,alalalt e șchiop …si așa mai departe …si după ,urlati in gura mare ca nu se unește dreapta …de din ăstia ca tine si Last e plin podul

    • Stai linistita, nu deranjezi. Daca nu eram noi astia deranjatorii, EBA nu ar fi fost scoasa de pe liste. Acum avem S. Muresan, fost consilier Macovei, aia care „apara coruptii”..Un pas inainte, acum chiar vorbesc pe bune. L-am vazut o data la TV cu o D-na PSD-ista fff obraznica, nu-mi vine in cap numele ca nu le pot tine minte, un „star”. Cu starurile astea nu te bati aducind-o pe Udrea. Si nici pe EBA.
      Saracul S. Muresan, pare un om fin..Pe el l-as vota.
      Welcome!

      • 😆 😆 😆 😆

        Cu siguranță ,Piratul stă cu ochii pe bloguri să vadă cine ” deranjează” si ia hotăriri in funcție de „deranj” ….

    • agrippina,

      Ignora talibanii. Talibanii nu construiesc. Ei distrug.
      Pe mine ma intrereseaza ce ai scris, asa cum ma intereseaza ce scrie @coana, @bill si altii.

  14. @mark @noapte
    Mitinguri mititele ? Da pentru ca daca chemi oameni normali la miting fara sa le dai pachet de partid sau promisiunea ca ii angajezi nevasta la deconcentrate nu vin mai mult de 500 in Bucuresti.

    Si bine ca mergem, nu ne mai criticati .
    E simplu sa bei bere Moretti la bax dupa ce te-a exploatat italianul, si sa critici pe cei ce merg la mitinguri doar din constiinta cetateneasca

    • Măi tataie …esti amenzic??… 😀 ….de cite ori să-ți repet ca nu beau bere deloc …nici Moreti,nici Peroni …nici un fel …

      Din moment ce imi permit să scriu p-acilea ,înseamnă ca nu sunt așa de exploatat …nu crezi ??… 😆

      • Mare lux , ai wireless, si apari noaptea 🙂

        • Tataie ,dupa cum vezi apar si ziua …o fi la tine wireless un lux ….la mine e ceva necesar … 😆

          • Uneori, da , apari si ziua intermitent\\ ,

            ,,,, Dar cum in italia la 3 zile e o greva caci acolo muncitorii au sindicate puternice ,,,cu telectualii si patronii e mai greu,,,,,,, si nu se spetesc cu munca 🙂
            Ori poate la deskul tau nu iti poti permite prea mult dar c o clapaceala rapida mai merge ……

          • Hă hă hă hă …ce imaginație de stînga …mai încearcă ,dacă nu sună un prieten ..

          • Măi dragă tataie ,te contrazici ca de obicei singur … 🙂 🙂 …înainte mă acuzai ca stau prea mult si te urmaresc pe matale de 7-8 ceasuri …acu ca apar noaptea sau nu-mi permite deskul …Hotărăște-te odată ,că esti plictisitor cu atitea presupuneri

          • Da si tu un search pe arhiva si vezi cand apari ,

          • Apar cind vreau eu …da tu search pe arhivă ,de cind posta Clemy ,să vezi ….. 😆 😆

    • Mergeti..mergeti la proteste
      ori cit de multe sau neorganizate
      MERGETI!
      Nu mai va aflati in treaba citi sunt colo,citi dincolo
      Ce doriti de fapt.???
      Am infrint??

    • Wow
      Un raspuns manipulator ca la carte
      Eii..asta esti..recunosc

  15. Zici ca sunt gelos pe miting ?
    Udrea a compromis mitingul
    Un miting pentru cresterea accizei trebuia sa scoata populatia in strada. Nu a scos o Nimeni nu a iesit – doar activul convocat .

    In loc sa dea un pas inapoi, si sa ii puna pe credibili sa il organizeze .. MPreda, Lazaroiu, etc ea si-a tras singura clipuri de reclama sa cheme la mitingul lui Elena in blugi, Nu a venit nimeni !
    S-a compromis o cerere a lui Basescu care spunea cu saptamani inainte ca ar trebuie sa iasa in strada cei afectati de acciza.

    • „Nu a scos nimeni lumea in strada??doar activul??
      Si care este menirea unui partid??Sa isi scoata activul in strada!
      Populatia in care te afli si tu
      Este inactiva nu partidului in cauza
      Ci gindirii inapoiate de Gica contra
      ALTFEL AR IESI SI S-AR ALATURA
      nu numai manifestatiilor PMP si oricarei alte manifestatii anti PUTERE

      De ce ar trebui sa va scoata un partid in strada?Impotenti cu gura larga!
      ALAturati-va ORICAREI MaNIFESTARI MARI SI MICI…DACA SUNTETI AUTENTICI

  16. De ce va intepati? Dna Agripina are tot dreptul de a nu o suporta pe Nuti Udrea.
    In acest context este de remarcat politica de cadre a FC ului.
    Foarte putina lume cunoaste numele membrilor de frunte din partid.Si mai putina lume este capabila sa identifice persoanele care poarta respectivele nume.
    In conditiile astea cum sa nu ai cel mai curat partid atita timp cit el se identifica cu o singura persoana.MRU.
    Si MRU stim cu totii ca este un baiat bun , cultivat , politicos,politician cu care nu te faci de ris.
    Daca Base era in stare sa invete ceva de la altii infiinta PMP in clandestinitate, se intilneau prin subsoluri si toti aveau numele conspirativ Traian Basescu.
    Sa vad atunci cine mai strimba din nas.

    • 😆 😆

      2 like si pentru comentul de la articolul trecut …Excelente amandoua

    • Tucu2
      Ce spui tu ii da Agrippinei apa la moara:
      PMP s-a dezvoltat deoarece beneficiaza de numele lui Traian Basescu, Atat !
      Ai vazut cat de greu a reusit Neamtu sa isi legalizeze partidul, si cat de incet se misca MRU. Da asa este. Dar asta inseamna ca:
      Fara sprijinul lui TB PMP nu facea absolut nimic mai mult decat MRU sau Neamtu. Nu spun ca e rau, Spun ca astia de la PMP nu fac cu totii absolut nimic fara TB,
      Ce naiba de partid care nu este singur in stare sa face ceva ? Asa nu va depasi mai mult de 70% din popularitatea lui TB niciodata.

      • @last,
        Unde i problema?
        Eu nu vad nici una.Nu m am plictisit inca de Traian Basescu si daca va reusi sa si faca un partid de robotei nu e nici o problema.
        Ca oamenii din virful partidului sunt performanti sau nu mie imi este indiferent.
        Eu nu cred ca s a nascut inca generatia care va face din Romania raiul pe pamint.Nu cred in minuni.
        Singura mea pretentie este ca in Romania sa se instaureze un stat de drept functional.Singurul care a reusit pina acum sa impinga tara in directia asta a fost Traian Basescu si din nefericire mai are mult de impins.

        • @tucu 2
          Uite unde e problema pe care nu o vezi:
          Tie iti e indiferent daca oamenii din varful partidului PMP si nu numai nu sunt performanti,

          Mie nu imi este indiferent ca partidul se tine intr-un singur om care le face pe toate ,,, si mai tuseste ca dracul de fiecare data cand apare la televizor

          Rezultatul ca partidul e carat doar de Basescu ?
          Pai procentele , pai faptul ca nici macar jumatatea din PDL (jumatatea Udrea ) nu a trecut la PMP.

          Si eu as vrea un stat de drept functional. Daca l-as avea nu am mai avea nevoie de loc de Basescu, dar chiar de loc.
          Atata vreme cat cleptocratii sunt votati de 60% din populatie iar cei ce vor stat de drept functional au maxim 20% si se mai si fura intre ei 🙂 zic ca avem o problema

          • Daca intri in logica alegerilor legislative din anii trecuti ai dreptate.
            Si totusi masinariile de partid reusesc de obicei sa scoata intre 35 si 40 % din populatie la vot.Este media campaniilor electoarale trecute.Peste 60 % dintre votanti stau acasa.
            Acum la europarlamentare va fi la fel iar PSD ul va lua caimacul pentru ca nici un alt partid nu a reusit si nu va reusi sa motiveze alegatorul sa iasa din proprie initiativa.
            Alegerile prezidentiale -care de fapt ne intereseaza direct -au insa un alt mecanism.
            Apare Super Starul.
            Alegatorul nu mai alege o gasca informala ci un personaj.
            Ajunge sa te uiti la cultul vedetei prezent puternic si in Romania ca sa realizezi ce putere de atractie are posibilitatea de a pune in virful piramidei personajul preferat.
            Totul depinde de persoana scoasa la vinzare.Acesta i si motivul pentru care PSD ul bijbiie desi conform teoriei sacosei , a organizarii in teritoriu si a autobazei nu ar avea ici un motiv.

          • markwilliams

            Wow
            „Mie nu imi este indiferent ca partidul se tine intr-un singur om care le face pe toate ,,, si mai tuseste ca dracul de fiecare data cand apare la televizor”

            Ce te f….e grija de tusea lui Traian Basescu

            „sustinatorule,basistule …”

          • @mark, pentru o femeie e urat sa vorbesti asa.
            Pe mine ma ingrijoreaza tusea asta permanenta.

          • markwilliams

            Pai cine mama naibii este performantul tau nebagat in seama de PMP??
            Spune odata ca sa stim de ce clantanesti atita impotriva acestui partid

          • markwilliams

            „ici macar jumatatea din PDL (jumatatea Udrea ) nu a trecut la PMP.”

            mama mia..ce prilej de desfiintare a PMP..ar fi fost pentru tine..

            daca doar Anton si Udrea constituie subiecte negative….

            Wow ,nici nu vreau sa ma gindesc ce ar fi patit bietii oameni …si PMP si Presedintele//….ce clantaneala

          • wow-ule ,
            Vorbim pe 26 mai si facem grafice. Mai nasoale vor fi cele din 2016 , dar mai e pana atunci

  17. Actiunile din ultimele luni ale PMP incepand de la momentul Anton arata ca partidul este interesat in repozitionare in cadrul dreptei celei mici (pdl, pmp nr pntcd fc ) cautand sa ciuguleasca o felie cat mai mare din tortul cel mic. PMP- nu are de loc intentia anul asta sa ciuguleasca din electoratul non usl in mod egal nemultumit de toate partidele

  18. Cine organizeaza un miting ?
    PMP ?
    PDL?
    FC, PNTCD, NR, ?
    societatea civila de la Antipa ?
    Asa dam jos guvernul mincinos Ponta ?
    A trecut cam multisor de cand nimeni de dreapta nu a mai iesit pe strada

    Probabil vrem sa il doboram pe Ponta prin alegeri 🙂

    • „Cine organizeaza un miting ?
      PMP ?
      PDL?
      FC, PNTCD, NR, ?
      societatea civila de la Antipa ?”

      Tu …reprezentanul societătii civile de la Antipa ,marele expert in stategii si „critic constructiv”al dreptei, Lastsanta organizează un miting împotriva lu’ Pontalone si de unire a dreptei 😆 😆

      • Mai eu macar particip. Mai spun sarumana la cucoane , Mai salut cunostinte din 94 de la mitingurile AC
        Asta fac eu duminica la pranz. Ce vrei ? Sa ma imbat cu Moretti in rulota si sa injur patronul broscar ? 🙂

        • Bravo !!!….meri înainte ….vorba Coanei Zoe,deranjeaza tataie ,poate vă ia cineva si pe voi in seamă….visati ,ca „deranjati tare” si puteți influența ceva …voi si Cetățean ce vă mai băgati in seamă fără să vă ceară nimeni asta ….dupa aia ,simtiti-vă „number one” că cineva a luat hotăriri in funcție de voi .. 😆 😆

    • Si cind il organizeaza incepe TOCATUL
      Ca este doar activul
      Ca populatia nu se implica..nu adera
      Ca Elena udrea face si drege

      Ca
      Ca
      CA…………………
      Atita defetism cui serveste??

      • Anti-basistilor de dreapta si de stanga.

      • Care defetism ?
        Populatia nu se implica astfel, Udrea nu e in stare sa implice populatia Romaniei,
        Imi spune un amic la telefon ca exista un sondaj de turul 2 Ponta – Udrea, unde Ponta ar castiga cu 80%
        Nu mi se pare neplauzibil.

        • Măi tataie „,mare strateg” ….populația o să iasa la vot cind îi va arde la buzunare …natia asta numai de asta stie ….puterea trebuie incurajata să facă greșeli si taxata la momentul oportun ..nu e nevoie să scoată udrea oamenii la vot …vor ieși face singuri sau cu antoni,betoni si alte cele ….. 🙂

          Pentru asta nu-ți trebuie nici o mare strategie ….hotia si lenea trebuie doar scoase in evidență ….asta face Piratul …

  19. Salutare!

    Viq

    Actiunile si atitudinea lui Putin au reusit sa (re)trezeasca atentia si interesul statelor si liderilor europeni si mai ales a americanilor pt partea estica si central-estica a Europei, context in care partenerii nostri (Basescu sa traiasca!) stiu ca au in Romania & Basescu un aliat extrem de important si pretios, care merita respectul si sustinerea lor
    Doamne, ajuta! Ca vremurile sunt tare afurisite…

    • PUTIN a avut astazi o declaratie uluitoare , tipica pentru monstruosul fel in care gindeste;
      „”Armata rusa prezenta in Crimeea in momentul referendumului a avut rolul de a asigura corectitudinea rezultatelor””
      Infricosator mod de a gindi mai ales pentru noi romanii care am trait in 46 momentul unor alegeri corecte asigurate de armata rusa.

      • Tot ce spune si face Putin- sovieticus este infricosator.

      • Tucule,

        Putin si-a dat cu stangu-n dreptu’ cu asta.
        Pana acum a negat cu vehementa ca in ruperea Crimeii ar fi fost amestecate forte militare rusesti.
        Cu asta a recunoscut ca e mai tare ca Ponta 😉

        Nu-i vorba, aia stiau/stiu foarte bine cine, cat si cum actioneaza pe teatrul de operatiuni.
        Doar chestie de suprafata, dar care arata ca nu e in stare sa fie consecvent nici macar in minciuni.

  20. Scuze pt autobagarea in seama; nu stiu cit vorbiti cu oameni obisnuiti, eu o fac ca asa e jobul. Perceptiile multora despre EU se regasesc mai ales in registrul negativ. Si cei mai multi nu sunt deloc fani Haznale sau OTV Ghita. Si nici nu percep PMP ca fiind altceva, altfel, cu blugi cu tot. Sunt doar niste observatii, take them or ignorati-le.

    • arrlety,

      In sondajul ad-hoc pe care il faci este cineva pe pozitiv? Sunt curios….

    • Or fi fani FC sau NR sau PDL sau PNȚCD … 🙂

    • Am uitat, bine ai venit. 🙂

      • sar’na.
        N-am facut decit sa va scriu niste remarce, din discutii cu tot felul de insi cit se poate de obisnuiti, din mai toate categoriile profesionale,
        pe care ii vad zi de zi de zi . Cei mai multi au reactii negative (iar eu dau inainte cu diverse pilde, cu salina Turda-n sus si-n jos, doar ca nu prea am/avut spor, decit mici acceptari conjuncturale, ca deh, le trebuiam la ceva).

        • Eu te-as ruga sa mai intervii , cu reactii ale oamenilor de „toata” ziua daca remarci schimbari, prize neasteptata de constiinta. Poate fi foarte interesant. Multzam.

    • Arrlety
      Just!
      Ma deranjeaza cei care stiu ca exista o uriasa intoxicare facuta de Tariceanu si falitii lui..la momentul in care dovada de trafic de influenta a primului ministru tariceanu a fost transformata ,mistificata intr-un biletel roz..de amor de la Udrea catre Basescu/
      Citi au crezut?Citi au pus botul la intoxicare??
      Problema lor!
      Dar sa nu imi vina mie unul si altul care sa aprobe ca este o intoxicare,ca stiu ce s-a petrecut si sa ii sustina,in continuare pe cei care dezinformeaza si intoxica.

      In ,loc sa combata MIZERIA,in loc sa o argumenteze ca si minciuna
      Ei o sustin..\
      O intaresc
      Reneaga victima
      si dau apa la moara boilor!
      Astfel se inscriu in rindul celor care au mistificat adevarul!

      Asta mi se pare fariseism

      • intristator de multi au pus botul la cretineala aia, de fapt cam la cele multe. Or opozitionistii ce fac/eau ? Ce stiau mai bine, nimic. Iar din miloanele alea de internauti din Ro, ar fi poate interesant de vazut cam cite like-uri/comments apar la chestiile destepte (eu vad o minuscula minoritate), probabil ca cei mai multi umbla dupa pisici, citate din inteleptii universali, gagici, fotbal, n-am idee.

  21. @tucu2
    Acum vad ca la postare anterioara mi-ai scris ceva considerat excelent de inganduratul si mark.
    Am ceva de zis la asta
    tucu2: Este bine ca ai punctat faptul ca Ponta are un program.
    Programul lui Ponta este “”Sa scapam de regimul Basescu”” tradus -sa l invingem pe Basescu
    .
    Este inexact
    Programul si doctrina lui Ponta sunt: Sa ajutam pe neajutoratii care ne voteaza
    care functioneaza. pentru ca are un public aderent.

    „”Sa scapam de Basescu”” este doar justificarea lui Ponta pentru electoratul sau ca inca nu primeste destule pomeni

    PMP nu are doctrina si nici program. Paginile scrise de PMP nu se adreseaza precis nici unei categorii care sa perceapa PMP drept partidul sau. De aceea PMP doar canibalizeaza pdl-ul si atrage doar fanii Basescu

    • Măi …o să scriu la PMP să facă un program special pentru tine si o doctrină 🙂

      • Pentru Last santa nu-i suficient si nici garantie că-i partidul lui Traian Basescu

      • salut night. Daca faciun program de guvernare specific risti sa ai electorat foarte specific [si nici macar toti]. Buticari sunt cam un milion cu familii cu tot. Chiar daca te voteaza toti abia faci prag electoral. Daca mai „diluezi” la buticari -ca sa adaugi „chiaburi”- mai pierzi din buticari, etc.
        Dar acest aspect al politicii nu e asa de simplu.

    • Last
      Nu te mai stradui
      Recunosc ca esti ,din toate putintele tale
      Anti PMP si Anti Basescu-Boc

      • La cita consultanta politica dai pe acest blog..\
        Eu nu ti-as deconta nici macar un ban.

      • Ai omis principalul 🙂 🙂 Sunt anti Udrea,
        Cum ai uitat ?

        De fapt nu am nimic cu ea, Zic doar ca face rau PMP-ului atata vreme cat e perceput doar ca partidul lui Udrea sprijinit de Basescu
        Anti PMP si anti Basescu Boc e doar in mintea ta 🙂
        Ti-a spus si skorpion asta.
        Prea citesti cartile alea de dezinformare sovietica. Repeta…. repeta….. Tot ramane ceva 🙂

        • Băi tataie….nu te dor deștele de cit o critici pe Udrea si PMP ???…ai zis chestia asta la nesfarsit ….te-am înțeles si te-au înțeles toti de pe blogul asta si cititorii …pentru cine te scremi atît ?

          Tu nu vezi ca Piratul își urmează netulburat strategia lui???…iti imaginezi tu cumva că o poti schimba??? 😀

          • Nu m-ai inteles, pentru ca daca ma intelegeai nu iti mai prapadeai tastatura sa imi raspunzi

            Poate noi cei care am criticat prezenta EBA-ei pe liste , l-am ajutat pe Basescu, acolo unde el nu mai avea argumente.

            Poate Basescu asteapta de la noi sa o mai criticam pe Udrea ca sa aiba argumente in fata ei. E greu de priceput ?

          • Am înțeles un singur lucru ….tataie ,suferi de mania grandorii ,daca iti imaginezi că Piratului ii trebuie semnale de la tine ,cona zoe ,cetățean,Politeu si altii la fel ca voi si vă imaginati ca strategia lui TB se bazează pe așa ceva …. 😆 😆

        • Măi Last santa …sincer ,ajung să cred că esti infiltratul lui Theophyle …te-a trimis cumva Politeu să faci praf blogul asta care il susține pe Traian Basescu ???

          Doar pe blogul lui mai sunt TB!PMP si udrea tocati la modul obsesiv

          • Crezi atatea aberatii (cum a fost aia ca dreapta tacea ca sa nu se enerveze Ponta, sau aia cu terenul pe care Ponta joaca singur ) incat una in plus ce mai conteaza.

          • Băi Last santa ….cel puțin teoriile alea sunt plauzibile ,pe cind prostiile tale nu

          • @noapte daca tot o zici pe asta cu Theophyle si Udrea si tds , poate stii si cine m-a clonat pe mine la Politeia acum cateva zile …. in ideea spusa de tine ? Poti incerca de 2 ori 🙂

            Copacul nu il fac praf … rezista. Poate fac praf ideea ca toti copacenii sunt alaturi 100% in cuget si in simtiri de doamna Elena Udrea, Sefa noastra a tuturor. Si ca pe varful copacului e un steag care are pe avers sigla PMP si pe revers poza Elenei Udrea in medalion,

          • Măi dragă ,daca ai înceta critica la PMP si Udrea ,nimeni,dar absolut nimeni nu ar aminti de Udrea ….cel care ridică steagul PMP si udrea esti doar tu

            Din păcate ,io nu sunt membru PMP si nici udrea nu e sefa mea …io sunt doar basist …capito??…pe mine madam udrea mă lasă rece ….si nu-mi pun atitea întrebări in legătura cu ea ….daca ,Piratul are nevoie de ea pe tabla de șah ,e problema lui ….eu am încredere in judecata si strategia lui TB ….ai înțeles acum tataie ???

          • Despre clona ta ??…,mă doare la bască cine te-a clonat ….intreabă-ți prietenii …

    • @Last,
      Ponta a facut mai mult decit sa lanseze programul „”Jos Basescu””.
      A picurat in urechea intelighentiei romanesti ca laptele si mierea promise nu vor putea curge decit dupa indepartarea lui Basescu.
      Mai mult decit atit ce vrei? Razboiul lui Ponta nu se duce pentru cucerirea puterii -pe care o are deja-ci pentru indepartarea obstacolului care sta in calea riului de bunastare ce se va scurge in buzunarul rominului.
      „”Voi crea bunastare”” este un program folosit de toti si crezut de naivi.
      Jos Basescu este un program tintit , monopolizat de Ponta desi si altii (PDL , FC , PNL) viseaza la el.
      De ce crezi tu ca respectivele partide ii dau la gioale lui Basescu? Pentru ca vor si ele o bucatica din electoratul superinteligent care este convins ca stavila in calea bunastarii se cheama Basescu&co .

      Habar nu am daca PMP are un program.Ceea ce nu inteleg este importanta programului.Il citeste cineva? Il respecta cineva? Este greu de umplut 100 de pagini de lozinci si strategii?
      Programele partidelor au capatat statutul tezelor de doctorat de la Spiru Haret.Este suficient sa fie scris unul ca l folosesc toti cu inbunatatiri sau nu.
      Eu zic sa vedem oferta de pe piata.Daca au schimbat paturile si nu curvele vor pierde.Daca au schimbat insa curvele indiferent de cine este matroana, au sanse.

      • habar nu ai aia , habar nu ai alta

        Discutia era ca Ponta are un program bine pus la punct cu care vizeaza un electorat precis

        in timp ce noi avem un program doctrina imprecis care se adreseaza la un electorat imprecis.

        Programul, doctrina este cel care este urmat de partid , indiferent daca este scris sau nescris.
        ,,,
        Oferta ei trebuie sa o faca pietei …. cum ? prin programe …. si contracte scrise.
        Piata are eventual doar cereri….
        Intelegi asta ?

      • salut tucu2. Sa zicem ca ai o boala grea. Te duci la un medic care-ti spune adevarul [stil american]. La sfatul „prietenilor” te duci la altul care iti da sperante [si cam stii ca sunt desarte]. Nu cumva majoritatea pacientilor raman cu al doilea medic?
        Ergo, explica-le pensionarilor ca o marire a pensiei cu echivalentul unui pachet de tigari PE LUNA inseamna o gaura suplimentara de DOUA SUTE milioane euro la buget si ca acesti bani trebuie LUATI de undeva. Vei fi invectivat -fie si din priviri- , iar reactia va fi „sa se ia de la cei cu pensii mari” [desi pensii peste 4000 lei au numai 1200 persoane in toata tara].

    • Last, spui ca
      „Este inexact
      Programul si doctrina lui Ponta sunt: Sa ajutam pe neajutoratii care ne voteaza care functioneaza. pentru ca are un public aderent.”
      Ma intreb totusi ce le-a dat Gibonul „neajutoratilor”:
      -Revenirea la salariile inainte de taierea lui Boc- si asta din cauza lui MRU care a asteptat inutil reintregirea lor. Greseala strategica, din banii pusi deoparte de Boc si MRU a platit mitomanul si a devenit salvatorul natiei.
      -Reintregirea pensiilor militistilor, securistilor si dogaristilor
      -Marirea simbolica cu 4% a pensiilor normale
      Toti astia pot fi incadrati la „neajutorati”?
      Ce alte fapte de sustinere a mai avut Tonta pentru neajutorati? Poate „electorata” care e doar o promisiune de afacere costeliva pentru cei care pun botul.
      In schimb, i-a bagat in categoria de neajutorati intreg poporul care are impozite mai mari, inflatie mai mare decat cresterea salariilor, acciza pe carburanti, sufocarea IMM-istilor cu 37 de noi taxe etc…
      Votul masiv al borfasilor de la putere are alte resorturi:
      pomeni electorale, incultura, inclusiv cea politica, gena lipsa a civismului manipularea ordinara si mai sunt si altele
      La buna citire!

      • @inganduratul salut 🙂
        Nu conteaza ca Ponta nu a facut mare lucru pentru ei. Conteaza ca percep ca daca Ponta nu ii ajuta atunci nimeni nu ii ajuta

        La una din firmele mele sloganul este Perception is everything si se potriveste al naibii de bine cu situatia
        Ei au reusit sa il lege pe Boc de minciuna ca a taiat pensiile, si sa lase uitat ca Boc a dat pensii la tarani, Asta este un dat ce nu poate fi ignorat .
        Ai perfecta dreptate ! Eu ma refer la modul cum realitatea este perceputa , deoarece asta conteaza cand bizonul baga in urna votul

  22. Mda .
    … pppppă pat şi patachon … îi cunoaşt(eti)em cam toţi . Ăştia (2) all incusive … apar şi dispar precum reactia bachelitei la frecare . No comment . Cunoaştem .

    Ăs’lalt … internaţionalu’ ( după madama cu pauzele ) … e bun de dus (pus) la … NOU(a)Ă (repu …dică) …
    Mă rog .
    Da’ cel mai mult mă distrează deontologul -cel integru’- cu stăpân flămând de virtuţi obosite , ce bate la porţile iuropei ! De … criză mare mon cherr .
    Dacă ş’ăsta va prinde os … domnesc de iuroparlamentar ( la zânu’ r.moralu’ mă mă refer ) apoi chiar că avem ceea ce merităm !
    Vă pup pe suflet … vorba cuiva .
    Şi să trăiţi bine , normal .

    SĂRBĂTORI FERICITE , cu drag !

  23. Sara Buna !

    Mih,
    Thank’s !
    credeam ca n-a cetit nime postarea de azi ! 😀 😀 😀
    Lucrurile pot sa se aseze repejor in matca lor si se ne vedem mai departe de terciul nostru dambovinean (intentional error) 😉

    dar pot sa ia si alta turnura asupra careia 90% dintre noi refuza sa se gandeasca.

    Tot mai multe „profetii” emanate din zonele celor ce produc haos prevad ca… se va produce haos ! 😉
    Din acte tipul asta de „viziuni” este cel care de regula se indeplineste in procent mai mare.

  24. Vai,vai …Viq 🙂

    Pai prima data raspundem la tema …dupa aia încep meciurile. 😀

    • @noapte raporteaza supus: Am venit si a bruiat ! 🙂
      @mark era in pericol, Si daca era mark in pericol era in pericol si dna Udrea si Presedintele si in extenso Romania si civilizatia occidentala 🙂 Per total am aparat omenirea. 🙂

      • Hoooo !!!!….că io nu merg așa departe cu deductiile … 😀

        Nu sunt in stare …doar tu iti poti inchipui ca strigind de la Copac te aude Basescu …. 😆

        • Eu sunt cel care a afirmat, si pot justifica ca Copacul care este o cacareaza din punctul de vedere al audientei nationale, este un blog de dreapta in primele 10
          Tot eu am afirmat ca daca Copacul nu poate influenta direct alegatorii el poate fi o buturuga mica in calea carului mare al analistilor si consultantilor de partid.

          Evident cum spune @noapte, ca basescu nu citeste Copacul, cum nu a citit desi s-a laudat Levantul lui Cartarescu tot asa au fost niste unii care au spus ca Copacul nu e chiar atat de grozav cum am spus eu in partea a doua.
          Sezi bland, @noapte , ca trend , copacul e luat in seama.

      • Ideea este ca atunci cand @eugeni intra mai des, si skorpy si bill atunci paleta era mai larga si aveam discutii interesante pentru noi si chiar si pentru dreapta. Acum , cand Bill abia intra si este fugarit, la fel si Bodolache e intrebat de buletin, e complicat. Plus ca apar @noapte si @mark care au scapat de chinezu’ si l au gasit pe tds dusman al dreptei

        • Măi ,cel puțin chinezu’ era antibăsist si adversar pe față ….tu,tot faci acuzații gratuite că vrea cineva să pună steagul PMP pe Copac ….m-am abtinut de la comentarii ,cred ca 2 saptamâni ….am fost curios să vad cine pune steagul PMP in vârful Copacului …nici eu si nici Mark ,decît sporadic ,nu am comentat .

          Acum te întreb …cine a ridicat steagul PMP si Udrea ???..eu ???…Mark ???….cel care a postat incontinuu de PMP si de udrea ai fost tu ….cine plantează steagul???

  25. Last
    Imi pare rau ca nu iti regasesti compania care sa te sustina
    Imi pare bine ca componentii si-au dat seama ca aici nu este doar o partitura pe o tema data
    Ideea este de fapt
    Sa demonstram cu subiect si predicat
    Ce vrem
    Cine suntem
    Ce facem

    Si tu ai reusit sa faci cea mai reusita demonstratie in ce priveste obiectul
    unei expuneri de-a lungul timpului\
    Poate unora nu le va place ce spun
    Esti un cap de lance impotriva Presedintelui Traian Basescu
    Nu este suficient sa te bati cu caraqmida in piept ca esti fan Basescu
    Cu asta iti arondezi o bruma de credibilitate\
    Dupa care vii si demontezi
    Desfizi actiuni,oameni,programe,proiecte
    ]Anulezi buna credinta si implicarea
    Torni cu galeata mizerii asupra a tot ce este preferat sau insusit de Traian Basescu
    Elena Udrea nu scapa de nici un fel de coment al tau
    Eba a fost ostracizata in stil antenist
    Emil Boc este NIMIC
    PMP este un partid de mameluci\
    Actiunile acestui partid sunt activiste\
    Nimic nu are valoare
    Nimic nu iti place
    Nimic nu se ridica la inaltimea arogantei tale
    Te-am VAZUT
    Asa cum esti!

    • mark, m-ai vazut, cred ca stii si ce tatuaj am pe buca stanga …. cum zicea cotzofana smarta 🙂
      Acum, ai vazut ca Ponta nu are alt subiect decat Basescu.
      Tu ai alt subiect in afara de tds ? 🙂 Ca vad ca imi scrii versuri albe ca in Maiakovski . Pe @noapte il inteleg, e singur e noapte la Roma
      carciumile sunt scumpe, prieteni italieni – mai bine lipsa, dar tu draga mea ? tu nu ai subiecte ? Sau ti-ai zis ca daca scapi de tds maine te duci la sefa si spui: Sefa , Copacul e deparazitat, copacul e udrist 🙂

      EBA nu a fost ostracizata antenist
      Antenele abia asteptau sa fie EBA pe lista taceau din gura deocamdata
      Probabil ca taica-sau (tu esti mama de fete ? eu sunt tata de fete si stiu cum e) a zis bogdaproste cand a avut in mana revista presei ,,, si i-a spus : Fata tatei …. am adunat 100.000 voturi in Maramures pentru tine ca indepenta dar …. iar,,,,,,, insa ….. ci …..

      Iar acum 2 zile EBA viteaza le ataca pe nevestele de sefi de partide pentru nepotism ….. Vezi ? A fost bine

      • Băi ,așa diversionist ca tine mai rar ….numa PSD mai posedă așa ceva …hai că m-ai distrat la culme cum ai întors-o … 😆 😆 😆

        Vezi-ți de firma ta ,ca măine poimaine falimentezi ….lasa-o pe udrea ,ca stie Piratul ce face …n-are nimeni nevoie de „expertizele” tale tip diversioniste …te crezi mai deștept ca Traian Basescu ???…unde pana mea te cocoți ,Last santa ??? … 😀

        • nu sunt mai destept decat Traian Basescu dar sunt mai analitic decat ,,,,, pana ta …

          Si o fac pentru prietenii de aici. Faptul ca iti raspund si tie la interpelari, este ca inteleg ce simti in strainatate, fara prieteni, doar cu o tastatura si o tara la 2500 de km .

  26. As intrba pe martorii pmp daca a fost bine sau nu ca EBA s-a retras.
    De ce s-a retras? din cauza de copac?.

    • Yep …din cauza unor crengi uscate de p-acilea 😀

    • Eu-le,

      mi-aduci aminte de un scheci cu raposatul Puiu Calinescu, in care a disperat colegul de cuseta mioralaind in somn :

      „Ai-ai-ai… mi-e sete… mai, da’ ce mi-e sete !!!!
      Phii, ce sete mi-e …!”

      .. pana cand ala saracu’ s-a dat jos si s-a dus de i-a adus apa uscatului sa-l rezolve si sa poata dormi si el.

      Dupa ce a stins lumina si s-a culcat, intunericul a inceput sa fiarba iar :
      „Bai, da’ ce sete mi-a fost…
      … Uf-uf-uf… ce sete, mai frate !
      Of, tare sete mi-a mai fost… !” 😀 😀 😀 👿

      Sa mor io, uite-acu, instantaneu, daca pricep care este rostul pentru care te framanta in continuare subiectul EBA !!!!

      • Viq,
        Pui problema gresit si , ceea ce ma deranjeaza un pic, condescendent.
        Pe mine nu ma framanta, dar de loc. EBA este o problema nelamurita a „pragmaticilor”. Presupun ca nu o sa raspunda la intrebari.
        Pe mine ma framanta cine este de cateva zile seful PMP la Vaslui. Numit de „sus”. Pe linie PNTCD, PDSR, ApR, PNL, PPDD, prieten „de afaceri” cu Iacubov.

        Ma framanta ca ca s-ar putea ss fie adevarat.http://www.vrn.ro/intoarcerea-omului-paianjen
        Ma framanta ca alegerile interne au fost numai de forma.
        Citeste articolul, vezi cine si de ce si-a dat demisia din PMP dupa ce a venit respectivul.
        Astept membrii (F)PMP sa infirme/confirme lista: Vranceanu, Boriga, Pinalti, Anton.

        Gachi (editor la 7est) scrie pe fb:
        „E genul clasic de vampir, fixat la gatul bugetului public si pe care nu-l mai desprinzi pana nu se satura.
        Pentru nivelul electoratului din Vaslui, Vranceanu e omul potrivit. Asa se rezolva lucrurile murdare, cu specialisti. ……. Pentru vasluieni, Pandele nu inseamna nimic. Pentru vasluieni ar fi un semn de mare incredere si speranta daca Traian Basescu l-ar ameninta, la fel de taios, pe Ion Vranceanu. Acest gest nu va veni, alegerile se vor incheia odata si-odata, iar ziua de maine a vasluienilor va fi la fel de maro ca si cea de azi, ca si cea de ieri.”

        Vezi asta ma framanta ……democratia interna si oamenii ei……nu este nevoeie sa fii , repet, condescendent

        • Hmmm !

          Pun „problema gresit” !!??
          Si aste te deranjeaza.
          „Un pic”.

          Drept argument ma trimiti sa citesc 1500 de cuvinte care n-au absolut nici o legatura cu observatia mea la observatia ta despre EBA.

          Daca asta e argument pentru aducerea in discutie a subiectului EBA, ai o problema.

          Iar ceva mai sus, la 17:54, ai mai bagat alt picior in alta galeata.

          Tu esti ok ?

      • Viq

        Ziarul Vremea Noua din Vaslui e condus de Lucian Timofticiuc ,vedeta manipularilor cu Chevron

        Din fauna Gazprom de la Pungești

        Lucian Timofticiuc (centru) în timpul protestelor (foto: adevarul.ro)
        Vorbitorul de “limbă moldovenească” de la Vaslui este unul dintre principalii agitatori ai protestelor de la Pungești. Lucian Timofticiuc e apropiat al comuniștilor de la Chișinău (deci apropiat, chiar reprezentant, al regimului Putin la Pungești), director al publicației “Vremea Nouă” pe care vin majoritatea dezinformărilor despre “coloniștii americani” veniti în Romania “să ne fure resursele, să ne extermine țărănimea, să ne otravească apa, să ne omoare în cutremure etc, etc”.
        Lucian Timofticiuc și publicația lui sunt principala sursa de (dez)informare despre închipuitele “agresiuni și sălbăticii” ale jandarmilor vânduți americanilor împotriva “revolutionarilor” – cei mai activi dintre ei fiind, nu țăranii paralizați de teamă, ci oengeuri stângiste-anarhiste din toată România și moldoveniștii filoruși, apropiati ai Partidului Comunist din RM. Țăranii sunt mințiți de “activiști”, manipulați, speriați ca americanii le-au pus gând rău – o masă de manevra în spatele cărora “activiștii” se ascund.

        http://inliniedreapta.net/insemnare/din-fauna-gazprom-de-la-pungesti-azi-lucian-timofticiuc/

        • Eugeni

          E a 3 a oara cind postezi linkuri de ziare Pesediste de dezinformare ,pe care le iei de bune

          Daca tot te pasioneaza si contabilizezi democratia interna din PMP ,informează-te din 3 surse credibile

          • Este ion Vranceanu in pmp? De ce naiba nu poti sa raspunzi la o intrebare simpla.
            Vezi ca am mai dat o referinta.

            Daca nu poti sa raspunzi te rog sa te abtii sa deturnezi lucruril.

            In privinta lui Zorin, omul , care si-a dat demisia din PMP, este un ziarist dcent de dreapta. Atunci nu am vut sa continui discutia.Acum imi pare rau.L-am urmarit pe Zorin si este un om apreciat de multi.

            Repet: este Ion Vranceanu la PMP Vaslui?.

          • Nu stiu …nu-s PMP-ist ,dar putem să ne interesăm

          • Eu deturnez lucrurile ??…cu ce ???….cu ziare pesediste si comuniste ???…..cu indivizi care reprezintă regimul lui Putin ??…Păi eu le postez ,sau tu ??

      • hahahahahahahahahahha
        w0w

  27. Night,

    „..Viq….te rog mult să postezi un articol cu Udrea ,să-l calmezi oleacă pe tataia ăsta ,ca să nu devină chiar așa hazliu. ..

    Nu intentionez sa musc momeala asta.
    Mi-am spus parerea in repetate randuri, determinata de elemente simple, logice, clare, verificabile.
    printre ultimile mentionari, aici :

    Haina face pe om. Neom !

    si aici :

    De ce putem pierde la alegeri ?

    si mai ales aici :

    Knock-knock-knock, ciucane cineva la usa PMP !

    Aici nu mai vorbim de persoanele care mai au minimum un neuron functional in lobul frontal, ca stim ca-s cu aichiu’ la ei, ci de cele care inca mai sunt sincere cu sine si care au apucat sa vada materialele astea. Ele nu pot ramane nici indiferente nici incremenite-n proiectul „Sa moara Udrea ca au manjit-o Antenele !”
    Parerea mea.

    Eu personal insa nu am de gand sa fac din apararea lui Udrea un scop in sine. Nu pentru ca ar fi atat de rea precum o vad cei de mai sus. Nici vorba. Dupa parerea mea este mult mai buna. Si m-am ostenit chiar un pic excesiv sa explic de ce cred asta chiar daca ei nu au explicat credibil de ce cred contarariul.

    Eu nu pe Udrea o am in vedere pentru prezidentiale.
    Il am pe Boc.

    Dar bineinteles nu am nimic impotriva sa-i dedici tu o postare daca vrei 😀 😀 😀 😀
    Pomul e destul de liber !

    • Viq

      Iti multumesc mult ….nu-i vorba de nici o momeală …dar ,daca scriu eu de Udrea ,cred ca Last santa face apoplexie ,aici pe blog ,că am împlîntat ca un adevărat basist Steagul PMP in inima „inamicului”
      😆 😆 😆

      Dar,mă gindesc bine la oferta ta si sincer cred ca merita deliciul . 😀

    • Viquinus ,
      dragul meu …

      Am eu ceva de spus … recte … EU . Şi viitorul preşedinte . Sau PREŞEDINTĂ (?) whatever ! Bine , normal , cu acordul tău … După ce’l supervizezi … n-aş spune articolu’ … mai degrabă … introspecţia , să zicem ( că de pauze GEN, m-am cam săturat ) …
      Anyway …
      Dacă da … aştept un semn …
      PAŞTE FERICIT !

  28. Am un singur mesaj adresat exclusiv lui Last
    Nu iti doresc sa ma cunosti..exact asa cum nici eu nu m-as simti confortabil in prezenta ta!
    Sunt un perfectionist in analiza ..asta imi este jobul..despic firul in patru pentru aflarea adevarului(uneori il enervez si pe amicul meu Night)
    Un defect de meserie..

    Te-am citit.
    Atit.

    • Daca te pasionez ….
      si vrei sa ma citesti
      si mai bine,
      cu mult mai bine, decat poti crede tu
      in cele mai optimiste
      si inflacarate vise
      ei bine
      @mark
      cauta-ma pe lupushor1@yahoo.com
      Vom putea
      sa ne contactam
      la telefon.
      Apoi sa ne vedem.
      Din iubirea ta pentru Basescu
      si
      din ura mea vizibila
      si
      nestavilita
      pentru Basescu
      poate
      cine stie
      ce sentiment inaltator
      se va creea intre noi doi
      PS
      Daca ne intilnim nu il aduce si pe perechea @noapte. Stiu ca va intelegeti bine , dar nu pot sa va fac fata la amandoi
      Cu duiosie
      @tds

      • ha ha ha ha ha ha

        Măi infatuatule ..te crezi vreun Don Juan de cartier .???….

      • tinere,
        am acceptul soacrei sa-ti transmit toata admiratia ei; zice ca ii amintesti de scenele din Gaiţele 😛

        • Chiritescu… autorul gaitelor ,,,, a fost insurat o o doamna foarte in varsta,,, dintr-o familie vecina cu mine,,cand locuiam pe strada fosta Rosiori din Craiova , care a fost subiectul Gaitelor …. Familia Duduleanu …. (numele din piesa) Cunosc bine subiectul. 🙂

          Soacrei (trebuie sa aiba spre 90 de ani ) poti sa i-o prezinti pe @mark
          Va recunoaste pe Ofelia din piesa shakespeareana

  29. hai, ca m-ati distrat…
    🙂
    si daca prostia ar dureaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

    ”Armata rusa prezenta in Crimeea in momentul referendumului a avut rolul de a asigura corectitudinea rezultatelor”” – > a spus-o v.v.putin…

    citind propozitia de mai sus, imediat m-am gindit la celalalt vvp, care are exact acelasi stil diabolic de a discuta…

    eu chiar sper ca politrucul v.v.ponta sa se prabuseasca inca in acest an!

    nu inteleg manevra lui cu buncarul de la armata.
    ce a vrut sa demonstreze bunkaraul nostru?

    🙂

  30. Pe mine nu ma deranjeaza ca dreapta nu este unita. Pentru ca separat ar putea sa ia mai mult decat separat.
    Pe mine ma deranjeaza ca nu poate actiona solidar. Sa aiba actiuni concertate.
    Sper ca alegerile europene sa fie ultima etapa inaintea solidarizarii.

    Cred ca acesta ar trebui sa fie etapa urmatoare. Nu va fi usor, dar va trebui.

  31. EU:
    Elena Udrea: „Victor Ponta va fi candidatul regimului baronilor la presedentia Romaniei!”

  32. On topic,

    Putin se retrage . Asa zice. Au castigat cu totii. Occidentali au ramas cu onoarea nepatata, Putin cu Crimeea. Imi este teama ca mai stam putin si mai face doi pasi inainte si unul inapoi.

  33. SI pentru ca nu vreau sa se treaca fara sa se stie.
    Monica Macovei:
    „În urmă cu câteva minute Parlamentul European a adoptat Rezoluția privind presiunile exercitate de Rusia asupra țărilor din Parteneriatul estic, cu 437 de voturi pentru și 49 împotrivă.
    Prin această rezoluție Parlamentul a aprobat intrarea în vigoare provizorie a Acordului de asociere și de comerț cu Republica Moldova imediat ce acesta va fi semnat. Rezoluția mai menționează dreptul Republicii Moldova de a solicita intrarea în Uniunea Europeană.

    Acestea sunt amendamente pe care eu le-am redactat și propus și care au fost însușite de Grupul PPE și adoptate în plen.”

    .

    • MM si-a construit o enorma credibilitate INDIVIDUALA. De aceea presupun ca evolutia sa europeana va fi tot individuala [de prim rang la Parchetul European, un assistant la V.Redding et simili]. Iar opozitia + capro-vecinismul restului de parlamentari romani o scot din carti pt. vreo candidatura de comisar european pe justitie.

  34. La subiect
    Sa dea Domnul ca SUA sa poata controla Romania!
    Macar financiar
    Macar democratic si legislativ!
    Cu acest guvern ambiguu..cu aceasta guvernare nevazuta ..inexplicabila
    habar nu avem in ce stadiu suntem..ce ni se ofera..ce ni se cere..care este balanta intre cerere s i oferta

    Incalcarea legilor este o practica
    Parlamentul este o oficina a PSD
    Legislativul si-a pierdut esenta si DREPTUL
    Nimic nu se mai supune unui stat de drept,regulilor democratiei

    Sper ca SUA sa aiba pirghii si posibilitati de interventie pentru corectarea unei legislatii facute pentru corupti

  35. EDITORIALUL EVZ. E război, iar Ponta e dușmanul Americii!

    Totul s-a schimbat când, în ianuarie, tocul fin al Victoriei Nuland a pocnit hotărât pe caldarâmul dâmbovițean. Atunci a fost resetat jocul.

    A fost semnalul întoarcerii Americii spre interesele central și est-europene, după aventurile prin pustiurile arăbești.

    http://www.evz.ro/editorialul-evz-e-razboi-iar-ponta-e-dusmanul-americii-.html

    Că tot vorbim de ce pot face americanii 🙂

  36. ma uitam in seara asta la Udrea. eu nu stiu de ce naiba tot o aducem in discutie, ne mai si certam pentru ea… nu are cum sa ajunga presedinte.
    nu aceasta este imaginea unui viitor presedinte femeie in Romania.

    …dar poate sprijini, prin influenta ce o are in televiziuni, pe cel ce se va opune celui propus de psd
    care poate fi Ponta… dar poate fi si altul
    Ponta pierde zi dupa zi, o sa fie sifonat rau pana in noiembrie…
    mai degraba altul

    • Măi frate …dupa mult timp sunt de acord cu tine … 😀

      • ai vazut?
        ia sa vedem in continuare
        la alegerile din 2014 marea problema va fi ne-mobilizarea celor ce votau dreapta
        si atunci e de gasit omul ce-i poate readuce la vot
        si ala nu e Predoiu, nici MRU, care nu a convins, cum spuneam, mai mult a fost erodat decat rodat, Antonescu daca ajunge in finala face cadou presedintia pesedeului…
        si atunci?

    • salut cristian. Romanii INCA vor un presedinte tatuc la care sa se duca cu jalba in protap si sa obtina pe loc satisfactie. Dar acelasi tatuc sa nu cumva sa coboare disciplina din pod. Asa ca un portret robot de presedinte e cam imposibil de facut.

  37. neata,

    pentru cei care au citit
    „Un veac de singuratate”
    -> a murit Gabriel Garcia Marquez….

    RIP

  38. Papa Francisc ne îndeamnă să nu mai mâncăm miel de Paşte!

    iata, inca un motiv deosebit de serios pentru a-l admira pe acest Papa interesant din multe puncte de vedere……

    • … mda ,
      io crec’că oricum , bătălia de Paşte e câştigată din start de papa şi nu de PAPA (tău) !
      Io’mi mănânc mielu’ meu traditional. Tu poţi trece pe … Paşte … FERICIT ! 😆 (no offense )

  39. Tucu2 ma intreaba acum 15 minute care este programul.-doctrina al lui Ponta

    Programul suna asa:
    Sunt urmasul dlui iliescu care v-a dat paminturile mai taranilor batrani si prosti
    Sunt liderul PSD care a avut grija de voi popilor
    Suntem singurii care am dat ajutoare la toti neajutoratii si avem de gand sa va mai dam
    Suntem smecherii care lasam si pe alti smecheri sa manance mai smecherilor asa ca puteti face furtisaguri marunte
    Suntem cei ce dam la cei ce urla mai tare indiferent ca nu au dreptate mai ai lui Dogaru.
    Suntem cei ce aparam tara de invadatorii americani si occidentali ce vor sa ne ia totul mai prostilor
    Sunt tanar baschetbalist frumos cu tot parul in cap mai femei proaste.
    Eu va dau in timp ce Boc v-a tot luat mai asistatilor si orbilor cu permis auto.

    El se adreseaza (vezi mai sus): fanilor Iliescu, taranilor batrani si prosti, popilor ,neajutoratilor lenesi , smecherilor marunti, celor ce urla desi nu au dreptate, prostii strainofobi, femeile proaste , asistatilor si orbilor cu permis auto,

    Cand ? – In fiecare discurs
    Doctrina ?: In anii 70 era mai bine, gustul de odinioara, Noi furam dar lasam si pe altii sa traiasca.
    Ce scuze are ? Ca inca este Basescu presedinte
    Cati aduna ? cateva milioane

    PMP nu are un program ( 24 pagini prolixe, necitit de nimeni, ne interpretat de nimeni nu sunt un program) si nu are doctrina (ci vreo 4 doctrine diferite si amestecate )
    PMP nu se adreseza nici unui grup omogen, ci doar la toti fanii lui Basescu .
    PMP este o musca fara cap care asteapta decembrie sa ii ia in mana Traian Basescu sa ii dea cu capul de pereti si sa porneasca treaba.
    Pacat de timpul pierdut pana atunci.

    • @last ,
      Multumesc.Cam asa stiam si eu.
      Programul PMP este (citit cu ochii mei de pe o fituica scapata intr o statie de tramvai de Tomac)
      „”Suntem urmasii lui Basescu si va promitem sa i bagam in puscarie pe toti cei ce va fura paminturile date de Iliescu , pomenila date de PSD , gainile impozitate de Ponta si ouale numarate de Nastase.
      Scurt si la obiect.Mie imi place.””

      Cele 24 de pagini citite de tine au fost scrise special pentru intelectualitatea deontoloaga de la 22 si GDS .Dna Pora nu este multumita dar din cite stiu eu se mai lucraza la cite o virgula ca sa dea bine.

  40. Ok @last am citit si cred ca ai avut o idee excelenta.Este in adevar de discutat.
    Probabil ca cel mai interesant lucru de discutat este mesajul.

Lasă un răspuns către Viq Anulează răspunsul