Ion, nume de neam !

Ieri, dupa ce am vazut epopeea lacustra a celor doi stabi infipti in fruntea tarii din fundul barcii, iar mi-a cazut patrotismul in chiloti.
Prima reactie, instinctiva evident, este sa-i porcaiesti pe nesimtiti.

Paralela intre norcosii plimbati cu barca, norocosi pentru ca daca s-ar fi spart ar fi fost probabil cea de-a doua pana de cauciuc majora din viata celor doi, si imaginile cu alti lideri politici in situatii similare arata destul de elocvent cu ce hahalere avem de a face. Fie Cameron sau Clegg, liderii partidelor aflate la guvernare, fie Miliband ce isi traieste penitenta laburista in opozitie dupa dezastrul facut de Brown, liderii politici ai unei natii normale au alt comportament.

Asa e ca prima reactie e sa-i porcaiesti pe nemernicii nostri politruci ?
Au apucaturi de ev mediu ?
De gomosi scapatati din os domnesc ?

Nici macar !

Lucrurile stau mult mai rau.
In aceeasi conjunctura, William si Harry, niste tinerei necopti de sange-albastru, se distrau asa :

Nu.
Apucaturile capetelor-de-guma din barca de cauciuc sunt mult mai primitive. Ei au o mosie cat tara si un numar de slugi majoritar, masurabil la fiecare 4 ani.
Si atunci descoperi un amanunt esential : deseurile astea umane nu s-ar fi plimbat cu cauciucu’ daca nu ar fi fost slugile care sa-i traga.
Mai priviti odata imaginile de mai sus. Nu pe cei doi printi, ci pe ceilalti. Oamenii din jurul lor. Oameni care stiu sta in picioare si care formeaza o natiune.

Priviti-i si pe ai nostri.
Nu deseurile calare in cauciuc. Ci pe ceilalti.

Ponta-Dragnea-Inundatii (1) Ponta dragnea barca filmare.2Tu-ti dai seama ca rumanu’ ala a avut ocazia sa stea capra ca sa se urce domnul Minciunel in barcuta ?
Ca alalalt ruman are sansa vietii sale de a ramane in istoria familiei ca a tras premierul cu sfoara ?

Cine reprezinta acolo natia romana ?
Nulitatile umane din barca ?
NU.
Nu, aceste rebuturi umane NU reprezinta poporul roman.
Ei sunt doar capusele din frunte. Asa cum excelent remarca Bleen ieri : „….Pentru ei acestea nu-s gafe, nu sînt greșeli evitabile. E însăși rațiunea lor de a fi. De ce să fii politician și să ai puterea, dacă nu te poți lăfăi cocălărește peste supuși, dacă nu poți dispune de domeniu, de servitori, de viețile și bunurile acestora?
Ei nu fură. Ei își iau din ce li se cuvine. Nu umilesc și nu calcă în picioare. Își trăiesc menirea, își urmează destinul. De ce să mai intri în politică dacă nu poți avea toate astea? Ce nevoie mai are cocalarul de bani, dacă nu poate scuipa semințe în capul trecătorilor din viteza gipanului, pe ritmuri de manele, înconjurat de pipițe, atîrnători și multe chestii sclipicioase?”

Poporul roman este cel care-i plimba cu barcuta…. care-i filmeaza sa-i dea la televizie, care ii priveste la respectiva televizie, ii apreciaza si ii alege.

Daca-s suficient de multi ca sa dea nota intregului, avem un popor de slugi. Si nici nu vom scapa de paduchii astia cata vreme ramanem nespalatii Europei.

 Viq

Anunțuri

98 responses to “Ion, nume de neam !

  1. Viq,
    postarea asta ar trebui citita/aratata, chiar obligatoriu, pe toate televiziile romanesti.
    Lumea din jurul barcii, adunata ca la circ, este de coma.

    • Televiziile sunt si ele deservite de popor roman !

      Impartit in procente….

      … unii au un loc de munca, altii o cariera…. altii o sansa sa se capatuiasca…

    • Trista imagine,trista tara!
      Comparatia facuta de viq,ne arata distanta de ani lumina fata de lumea civilizata si fata de comportamentul normal in situatii limita.

  2. Toata lumea a comentat subiectul „Cu barca pe ulita” zilele acestea, din toate perspectivele, accentul fiind pus mai degraba pe bascalie, decat pe consternare.
    Tu l-ai privit dintr-un alt unghi. Si bine ai facut.
    Intr-adevar, important este sa ne intrebam de ce din toti cei prezenti acolo nimeni nu s-a indignat, nimeni nu le-a strigat papitoilor din barca un „huo, bastanilor, ati venit la promenada?”
    Putem intelege ca oamenii erau socati in nenorocirea lor si ca cei care trageau barca de sfoara actionau la un ordin, fiind angajati ai ISU…
    De neinteles este ca in ciuda evidentelor, oamenii continua sa le dea votul acestor nesimtiti cocotati pe spinarile lor incovoiate.

    • Luminita,

      este o perspectiva pe care o am demult in vedere.
      Sunt adeptul principiului cauza-efect si cred ca nu se poate schimba ceva in bine acolo-sus, daca aceasta nu e determinat actional de jos. Exceptia Basescu intareste regula.
      De-asta spun ca nici capitalismul nu are sanse in Romania cata vreme nu exista implicare in intitiativa privata la nivel de masa.

      Eu cand latru la politruci imi descarc frustrarile ca toti ceilalti, dar macar sunt constient de asta.
      Multi isi inchipuie ca astfel ar determina/provoca o schimbare.
      Nope.

      Schimbarea sus nu poate fi detereminata decat de schimbarea de jos.
      E dificil ?
      Nu.
      E INGROZITOR de dificil.
      Frizeaza nebunia.
      Dar sincer, nu cred ca e alta varianta sanatoasa si de durata.

  3. Imi rumegam amaraciunea ca nu vom reusi prea curind sa scapam de lighioane.Voiculestii,pontanacii,sirbii,hrebenciucii,fasole si mazare, isi vor continua parcursul mult timp de aici incolo prin semintele plantate de-alungul vietii lor,inradacinate in mentalul colectiv.
    Spectacolul se proceseaza sub forme diverse,hidoase si injositoare pentru fiinta umana,o mostra fiind scena filmata ieri sub diverse infatisari.
    Spun asta pentru ca scolarizatii rebuturilor care ne conduc destinele TAC.
    MEDIA ,in general tace la aparitia unor astfel de manifestari ce dau foc retinei…si urla pe stadionul gigant sau in piata universitatii cind se petrec fenomene contra vointei umane,controlate,dirijate sau platite de paduchi..

    Imi reamintesc cu multa tristete de modul in care a fost denigrat si insultat Presedintele Traian Basescu cind a fost la un pod luat de ape…O scena fireasca,normala si demna.Pe care media platita de Vintu,Patriciu si Voiculescu au batjocorit-o in fel si chip..
    E drept..nu mai este Vintu??Ce spuneam imediat a rasarit un Ghita vita tinara,viguroasa..
    Grotescul este minimalizat sau ascuns ,asa cum facem cu gunoiul din viata noastra…il bagam sub pres,ne frecam mainile cu bucurie si mergem inainte
    adica ..inapoi..

    Nu mai am decit obsesiva ideie :Cine are o matura pentru trogloditii astia??
    VOI cei care ii suportati,care ii platiti,care ii slaviti si care le sunteti obedienti
    NU VA CRAPA OBRAZUL DE RUSINE???

    Scena asta incredibila simbolizeaza cum nu se poate mai bine comportamentul poporului fata de sfidarea Puterii…sclavie autoimpusa.

  4. Buna ziua,
    W o sa regrete pozele astea in turul 2. Sunt curios de la ce televiziuni erau aia din prima barca. As paria ca erau de la RTV, A3 si TVR.

    • Corect.
      Desi, asa cum am spus, sunt total de acord cu Bleen, el nu a realizat ce inseamna asta pentru ca traieste in alt sistem de valori. Dimpotriva, si le-a afisat pe Facebook ! 😀 😀 😀
      Asa a facut si cu poza de la Soci.

      Si asta inseamna ca o va repeta, 😉

      • Problema e ca electoratul lui se pliaza pe sistemul acela de valori. Electoraul lui nu va alege niciodata partidul macinat de coruptie, ci va alege cu instinct de mankurt coruptia insasi, adica PSD-ul si nu, spre exemplu, PDL-ul. Nu va alege un Pinalti sau Anton, ci-l va alege direct pe Ponta sau Dragnea. Stiu bizonii cine e original si cine e copie! Vestea buna e ca DOAR cu genul asta de bizoni nu poti lua peste 50%, iti mai trebuie si altceva. Asa a aparut USL-ul, care a fost votat de toti bizonii, dar si „lumea buna” (de exemplu monarhistii) s-a bulucit sa-i voteze.
        De aceea, Ponta incearca in continuare coopatarea liberalilor intr-o formula sau alta pentru ca stie ca doar cu 40% iobagi nu-i suficient. Aici e si cheia/dilema prezidentialelor: cum facem ca PNL-ul sa nu se alature din nou PSD-ului, dar, in acelasi timp il impiedicam sa trimita un candidat in turul 2. O solutie ar fi scoaterea din joc a lui Blaga, apoi renuntarea lui Antonescu in favoarea lui Iohannis si apoi federalizarea dreptei si propunerea unui tandem Presedinte Basist-Premier Iohannis. As vrea ca Iohannis si PNL-ul sa nu intre in aceasta ecuatie, dar cred ca va fi greu sa nu se intample asta.

  5. Avem si noi alternativa la „stapani si slugi”…Nu trebuie decat sa facem pasii spre ea…

  6. @Viq,
    De data asta nu mai sunt de acord cu tine.
    Pai se pot compara suvoaiele din Teleorman cu piriiasele din Anglia?
    In plus aia din Anglia sunt obisnuiti cu apa.Ploua toata ziua de au ajuns sa umble incaltati numai in cizme(fara barci la ei).
    La noi e complect altceva.

    • … pai… asa nici eu nu sunt de acord cu mine…..

      … daca se incalzeste incalzirea globala si se uda poalele lu’ BigBen, ei pot sa navigheze cu insula spre un loc mai uscat, na !

      Noi suntem aici de 2000 de ani 🙄
      Ce, e de colea ?

      • De abea astept sa o vad pe regina cocotata n virf de Big Ben si 20 de politisti enlglezi , scortosi cu ceaunul ala n cap impingind insula spre tarimul lui Mazare Imparat.

        • Apropos’ de politistii scortosi…
          … acu doua veri cand au venit nister rubedenii in vizita, la una din plimbari, cand am ajuns in TrafSq, furnicaind de tot felul de moace care cu ochi oblici, care cu nasuri turtite…
          ..era si un ecran barosan pe care rula ceva cu Olympica…
          … mai incolo o draguta facea pe soprana in aer liber si aia de pe margine dadeau cu monede in ea (da’ slabut, ca nimereau numa cutia ce-o avea in fata)…

          intr-o parte mai la o parte era o hlizeala de radeai numa’ cand auzeai, fara sa ai idee de ce 😀 😀
          Ne-am dus, normal ! 😀

          Aia Isi faceau poze cu doi motociclosi cu chipie negre si veste galbene fosforescente de la MetropolitanPolice.
          Care intre ei, care calare in spate, care…

          Si-au facut si ai mei, normal.

          Cum ?
          Cuminti, drepti, cu un zambet subtiiiiirel intr-un colt, langa cei doi, asa cum sta bine unei traditii romanesti. A trebuit sa le fac mai multe poze cerandu-le sa stea mai aproape…. mai aproape… mai…
          Nu de alta, da’ daca nu se lipeau dupa aia se putea interpeta ca e facuta in PhotoShop.

  7. Servus 🙂
    Omagiu 😀

    • Mie mi se pare povestea de un haz nebun.
      Adica cineva l apara pe Morar de ideea de a fi candidat la prezidentiale?
      Deja nu mai inteleg logica jurnalistilor.

    • E chiar mai mult decat o interpretare. Iar d-na Ene confirma si cu articolul propriu-zis si cu replica la replica, ceea ce am constatat de mai multa vreme: o atitudine profund resentimentara fata de presedinte. Multi asemenea…
      Si aduc aici comentariul lui @Val (normal, pt ca am aceeasi parere):

      cu cat incercati sa va explicati, cu atat va afundati, doamna Ene !

      Ma bucur ca Presedentia a replicat.
      Sigur, petru dumneavoastra o astfel de replica este „o moda” si nu o punere la punct a lucrurilor. Cum s-ar putea altfel ? Ar insemna sa fiti onesta si sa aveti curajul responsabilitatii.
      In replica dumneavoastra dati cititorilor dreptul de a va judecat „opinia”. Aseara, buna parte a comentariilor, asta facea : judeca articolul dumneavoastra ca fiind tendentios daca nu, chiar manipulator. Sper ca aveti acel articol si comentariile care-l insotesc pentru a judeca singura, in fata probei. Pentru ca daca ne-ati raspunde ati „trage de concluzie” la fel cum o faceti in postarea dumneavoastra de aseara. Ne-ati obisnuit cu asta. „Le style c’est l’homme même”.

      Si apropo de stil : am remarcat, in urma cu ani, ca PSD-ul are ca tactica de aparare atacul. Si dumneavoastra faceti acelas lucru. Cu furie si la fel de neconvingator.
      Fraze de genul „cred ca obligatia presedintelui Romaniei era sa nu lase niciun dubiu” se izbesc strident de soparlele pe care le lansati si pe care cititorii le-au remarcat, nu o data.

      Inteleg ca dumneavoastra aveti dreptul la opinie si in numele acestei opinii puteti decupa dupa plac si „necesitati” lucrurile la care va referiti, puteti impinge interpretarea dincolo de pragul rezonabilului. Inteleg ca eticheta de „opinie” va scapa de orice exigenta de natura deontologica. Minunata perspectiva asupra nobilei profesii pe care o exersati !
      Cei care nu au citit integral transcrierea afirmatiilor domnului Presedinte, cei care nu au vazut emisiunea dar au citit articolul dumneavoastra, doamna Ene, vor ramane in memorie cu interpretarea pe care o dati dumneavoastra cu o „opinie” plina de insinuari si adevar decupat tendentios.
      Pacat. Pacat de dumneavoastra, pentru ca cel care pierde NU este domnul Presedinte.

      • Mih

        Val este prietenul nostru …..al meu de vreo 3 ani si al lui Mark de vreo 2 ….a comentat mult si pe siteul Nasului ,fiind acționar la sugestia mea ….e basist convins de mulți ani . 😀

      • Mih,
        ma bucur ca l-ai adus aici pe val.
        Suntem prieteni de peste 5 ani si
        ne bucura de fiecare data revederea.
        N-am stat prea mult sa citesc,dar nu-l
        puteam ocoli stiindu-l atat de logic
        in gandire si bine intentionat.

  8. Ooops !

    A pierit o poza !!!! 🙄 🙄

  9. Si un off micut

    AZI

    ora 12.00 AFP: Blindate ucrainene au intrat in fieful separatist prorus Slaviansk
    Blindate ucrainene au patruns in fieful separatist prorus Slaviansk, in estul Ucrainei, iar un purtator de cuvant al insurgentilor a anuntat ca civililor li s-a ordonat sa evacueze primaria, transmite AFP.

    ora 14.20 AFP: ‘In timpul confruntarilor, cinci teroristi au fost eliminati. Un soldat din randul fortelor ucrainene a fost ranit”, a precizat ministerul citat, adaugand ca trei baraje ale separatistilor de la intrarea in oras au fost ‘distruse’.

    http://inprofunzime.md/stiri/politic/criza-in-ucraina-locuitorii-kievului-invata-sa-foloseasca-armele.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+inprofunzime+%28In+Profunzime+-+Toate+Stirile%29

    Putin
    „Daca regimul actual de la Kiev a inceput intr-adevar sa foloseasca armata impotriva populatiei in tara, este o crima grava impotriva propriului popor”, a declarat el. „Este o operatiune de reprimare care va avea consecinte pentru oamenii care iau aceste decizii, in special pentru relatiile interguvernamentale”, a adaugat presedintele rus, fara a face precizari cu privire la natura acestor consecinte.
    „Daca autoritatile actuale de la Kiev au facut acest lucru, atunci este vorba doar despre o junta, un fel de banda criminala”, a afirmat el
    .

    http://inprofunzime.md/stiri/politic/vladimir-putin-avertizeaza-actiunile-kievului-in-estul-ucrainei–525791.html

  10. Ziua buna !!

    De ce l-ar susține Băsescu pe Daniel Morar la prezidențiale?

    Aliații României au nevoie la București de un interlocutor cinstit, care se ține de cuvânt și care vrea să renunțe la balcanism în favoarea europenismului. Favoritul lor ar putea fi Daniel Morar, fostul procuror-șef anticorupție, înjurat și criticat de toți liderii politici.

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/de-ce-l-ar-sustine-basescu-pe-daniel-morar-la-prezidentiale–333085

  11. Du-te, fa!
    Fa, ia o pauza! Du-te, fa, d-acilea, din guvern, ca mi-ai mincat zilele! Mai stii, fa, cind erai nimeni in drum si apoi ai ajuns demnitar al statului roman? Tu crezi, fa, ca voturile prostilor te-au facut mare?! Te-a facut soarta, fa, iar soarta in politica noastra rimeaza cu baroni, tata-socru, Ghita sau, adesea, cu Antena 3!

    Cine esti, tu, fa, sa minti astazi un intreg popor ca-i merge din ce in ce mai bine cind el o duce din ce in ce mai rau, unde te crezi, tu, fa, sa minti cu nerusinare in fiecare zi, care este, fa, marea ta calitate de ai ajuns sa decizi soarta unor oameni si a unei intregi natiuni? Nu stii, fa, sa faci nimic!

    Nu ai, fa, nicio legitimitate, nu te pricepi, fa, la nimic, tot ce ai habar e sa pozezi in fata camerelor de luat vederi ca pe canapeaua lui Maruta, dindu-ti ochii peste cap si sulemenindu-te in vazul lumii, cind tu nu esti, fa, decit o biata marioneta pusa in Piata Victoriei numarul 1 sa raspunda la comenzile baietilor destepti care au pariat corect pe instinctul tau natural de a fi si curva politica, si mincinoasa! De unde vii, fa?

    Ce uter politic inseminat artificial de papusarii care trag sforile in aceasta tara de atita amar de timp a avut ideea diabolica sa creasca si sa slobozeasca in lumea politica un asemenea ipochimen, fa?

    Tu te-ai uitat, fa, in oglinda? Ai vazut, fa, cum te-a schimonosit in ultimii ani glontul minciunilor pe care le tragi in public?

    Cine ar fi crezut, fa, ca ajungi atit de departe cind tot trecutul tau politic e o lunga nota de plata pentru moguli si corupti? Eu si multi altii n-am crezut niciodata in tine, fa, pentru ca am inteles mult mai repede cit de perversa esti!

    Nici ceilalti n-au crezut, fa, dar i-au pacalit unii ca esti in stare sa schimbi si sa te schimbi! Acum incep sa inteleaga si ei, fa, cine esti si cum esti cu adevarat! Se uita, fa, la anii de cind te-ai cocotat in virful piramidei politice si pricep ca i-ai mintit cu nerusinare, ca le-ai vindut sperantele si viitorul! Nu te mai crede nimeni, fa! Poti sa participi la raliuri, sa te dai cu bombardierul sau sa te lasi tras de pompieri cu barca, poti sa incerci chiar si zboruri spatiale sau sa conduci submarine, nu mai esti, fa, decit o umbra din ceea ce minteai ca vei fi in politica!
    Fa, ia o pauza! Sau du-te, fa! Du-te, fa, departe, lasa-ne! N-o sa te plinga nimeni, fa! Esti deja pa, mersi-pa, fa…

    http://www.turcescu.ro/?p=586&preview=true

    • Salve, Night!

      Vezi tu, replica lui Turcescu (nu ca nu as spune si eu la fel ca el sau ca Prisacariu, daca as avea ocazia, ci doar constat cu amaraciune) demonstreaza ce neam de Ion suntem. O replica acida, dar spusa elevat, asa a la Plesu, cred ca avea un efect mai puternic asupra celor care vocifereaza contra PSD 🙂

      • Dragă,Turcescu a replicat pentru bizonii care inca nu înțeleg ce-a facut premierul imbecil …pentru noi nu era nevoie să replice Turcescu …dar ,pentru bizoni da

        • Dacă avea o replică a la Plesu ,putini pricepeau … 😀

        • Replica ar trebui sa fie nu pentru bizoni, ci pentru scarbitii care nu merg la alegeri. Bizonii sunt si vor fi cu totii la W Ponta. Asta e un dat.

          • Stai linistit ,că sunt bizoni si pe dreapta . 😀 😀 …normal,dreapta ar trebui să fie apanajul celor peste medie si cu IQ -ul mare …..dar in Romanica totul e anormal ….din ce se vede ,prostia e mai mare la cei din dreapta 😆 😆 ….atît sunt de destepti ,ca dau in prostie ..

          • Dupa capul tau, sa ai pretentii ca sa fie respectate niste principii pe care tot tu ti le-ai trasat, e dovada de prostie? Nu, mamica, eu zic ca e dovada de civilizatie. Si mi-a placut ce a scris ieri Papahagi 🙂 No, hai ca chiar tac, ca vaz ca azi am limbarita 🙄

      • @ Laura,
        si crezi ca ar fi avut si comentarii elevate in caz ca scria ca Plesu? le-ai citit?

        • Eu subliniam ideea (spiritul) articolului lui Viq, nu il atacam pe Turcescu 😀

          Ma scuzati, am sa tac, ca o fac mai bine 🙂

          • Era doar o intrebare nevinovata! Dece trebuie sa te superi?

          • Laura,

            te inteleg si pe tine si pe ceilalti mai sensibili decat media.
            As fi preferat ca vocea voastra sa se faca mai des auzita. Ar ajuta la un echilibru altminteri destul de precar.
            Dar asta v-ar schimba probabil un pic. V-ar face mai duri poate.
            Oricum, imi face bine sa stiu ca sunteti totusi undeva in off…. 😉

          • Daca m-ai cunoaste, ai sti ca nu ma supar asa usor 🙂

            Am zis ca mai bine tac, tocmai pentru ca nu ma cunoasteti si mi s-a mai intamplat aici sa fiu luata drept anti. Scriu putin mai ermetic ( ❓ ), nu sunt un comentator care sa-si aduca aportul des si toate astea pot fi interpretate. Nu cred ca voi avea ocazia, nici in viitor, sa devin un comentator zilnic si nu doresc sa provoc polemici. Multumesc!

          • La 16.30 ii raspundeam lui Victor.

            Viq,

            nu-s sensibila, stai pe pace 😀 Ma gândisem si eu, de dimineata, sa aduc vorbele lui Prisacariu, dar tot atunci mi-am dat seama ca articolul tau este depre prapastia intre civilizatii. Ce rost are, mi-am zis, sa aduc un articol ce raspunde in aceeasi gama lui Ponta, când ideea articolului de la Copac este neamul prost? De-aia i-am scris lui Night. El ma cunoaste, stie ce-am vrut sa zic, dar asa cum il stiu, e mai sturlubatec 😛

      • Turcescu i s-a adresat lui vvponta cu usoara tandrete si respect in unicul „dialect” pe care acesta il vorbeste si intelege… :mrgreen:

  12. nu urmaresc Antene, rtv sau irealitati, presa scrisa o citesc aici. imi permit sa fw un material http://ziarero.antena3.ro/article/view/id/99542

  13. Apropo de popor si poporeni, unii incep sa reactioneze…Daca e „molipsitor” si va produce o schimbare in atitudinea oamenilor, mai de substanta, e de bine. Pe 1 aprilie, localnicii din Pestera au protestat in fata CJ Constanta:

  14. Mih/Old.. & Co.

    Din sara asta imi reiau shiftu’ de noapte o perioada.
    Se pare ca le-a placut si mai vor. 😀

    Voi fi mai rar probabil.
    Am programat ceva pentru maine dar care poate fi inlocuit daca trebile se precipita. Ma gandesc la situatia din ucraina.
    vedeti voi.

    iar de taiat, nu fiti complexati.
    taiati, taiati, taiati tot ce vreti/credeti ca strica.
    mai bine curat la radacina, tunse si comentariile, decat gunoaie.

  15. PSD a imunizat în taină toți baronii României lovind în competența DNA

    O lege depusă în Parlament anul trecut de doi senatori PSD și intrată în vigoare acum mai bine o lună a reușit să imunizeze toți aleșii locali- primari și președinți de Consilii Județene- de eventuale anchete ale procurorilor DNA, prin delegare extinsă a tuturor atribuțiilor conferite inițial de lege către persoane pentru care jurisdicția Direcției Naționale Anticorupție este redusă.

    Așa se face că  pe data de 18 Septembrie 2013, doi senatori PSD- Gabriela Firea Pandele- soția primarului de Voluntari și Darius Vâlcov- fost primar Slatina- poate deloc întâmplător, au depus, în Camera Deputaților, o propunere legislativă cu țintă precisă și articol unic. “Modificarea art.65 din Legea 215/2001 a administrației publice locale ”.

    Modificarea cerea inițial ca “primarii să-și poată delega atribuțiile ce îi sunt conferite de lege și alte acte normative viceprimarului, secretarului unității administrativ teritoriale, conducătorilor structurilor sau personalului de specialitate, în funcție de competențele ce le revin în domeniile respective”. Până acum, potrivit vechiului articol 65, primarii, potrivit legii nu-și puteau delega decât atribuțiile de ofițer de stare civilă și de autoritate tutelară. Așadar, o modificare fundamentală. Acum pot delega orice atribuție, practic, oricărui angajat.

    http://sorinamatei.blogspot.ro/2014/04/psd-imunizat-toti-baronii-romaniei.html

    • Salutare tuturor
      Night. las-o mai moale cu ”apocalipsa”. Asa au procedat jurnalistii ”lu’peste” si cu noile coduri.’Si uite ca ”rechinii” cad in continuare in plasa DNA. DIICOT.

    • salut notte. Poate fi si efectul contrar [nu instantaneu] ca functionarii sa refuze sa semneze ce li pare ca e ilegal. Sau chiar sa refuze sa semneze orice de frica.
      Orice primarie se va bloca in momentul in care e luat la intrebari primul pitzifelnic.

  16. Barbu Mateescu are o postare extrem de interesanta. Evident, putem ignora realitatea cu gratie daca e cam dura. De aia am si pus link, nu citat, ca sa nu stric moralul celor aflati in plina campanie electorala. Si chiar n-as vrea ca pana si Barbu Mateescu sa ajunga pe lista cu pseudo-basisti sau fitilisti.
    http://sociollogica.blogspot.ro/2014/04/o-problema-de-psihologie-pentru-opozitie.html

  17. Fragmente prea bune ca sa nu le pun aici cu citate din Barbu Mateescu:
    „Să fim bine înțeleși: votanții anti-PSD nu au o părere proastă despre toți liderii actuali în plan uman sau în planul acțiunii guvernamentale. Există însă o neîncredere serioasă în capacitatea lor de a câștiga, bazată pe faptul că aceiași oameni spun aceleași lucruri ca în 2010-2012, iar intenția de vot a marii majorități a votanților pare să nu se fi schimbat în mod radical. Opțiunea ‘Emil Boc la prezidențiale’ este simptomatică pentru această stare de fapt: el e privit cu simpatie de către electoratul anti-PSD, dar cei care cred că are o șansă să câștige pot fi numărați pe degetele de la o singură mână.”
    „O butadă care circula anul trecut prin capitală spunea că „dreapta” românească e divizată între Elena Udrea și Monica Macovei. În acea butadă există un sâmbure de adevăr: poziționarea față de Elena Udrea (și nu față de Traian Băsescu!) este factorul principal de divizare al „dreptei” românești. Votanții nu o susțin, cu excepția unei minorități nesemnificative. Traian Băsescu creează din ce în ce mai multă surprindere în rândul fanilor săi devotați cu o susținere care pare să nu fie bazată pe nimic cu excepția loialității (în mediul militar loialitate = performanță. Dar doar în mediul militar). În practică Elena Udrea ocupă timp, spațiu și energie în mod se pare inutil. Aproape sigur nu va candida la prezidențiale întrucât eșecul ar fi devastator și i-ar încheia cariera politică. În plus votanții anti-PSD cunosc foarte bine capacitatea ei de a mobiliza bazine electorale împotriva ei – nu în ultimul rând și pentru că mulți dintre votanții anti-PSD au aceeași reacție față de ea.”
    „O arie politică care conține 6 (șase) partide ar trebui să aibă resurse umane capabile să-l înlocuiască. De fapt, nu prea pare să aibă. Problema este că TB e cel mai bun comunicator al opoziției. Este credibil, știe să atragă atenția și atacă guvernarea cu vioiciune. Nimeni nu ține pasul cu el – nici măcar oamenii pe care el îi sugerează drept candidați. În mod absurd, s-ar putea ajunge ca până în noiembrie să tot vedem la televizor pe Ponta și Băsescu, candidatul sau candidații la prezidențiale ai „dreptei” ridicând sfios două degete în fundal, sperând să fie observat/observați de moderatori.”
    „Niciunul din candidații la prezidențiale nu pare să aibă un staff de comunicare la 10% din valoarea și dimensiunile celui al lui Ponta. Opoziția nu pare să comande sondaje sau (și mai grav) le ține ascunse pentru că rezultatele sunt catastrofale. Nu există analiști politici pe „dreapta”, creiere limpede care să gândească strategic fără să cadă în extaze neproductive de genul #haiainoștrijosailor. Se pare că nu există bani. De ce? Oare pentru că liderii nu cred în victorie? Votanții sunt foarte sensibili la acest lucru.”

    • Puteai sa o pui si pe aia cu Doamna care cam devine o piatra de moara de gatul lui Basescu.
      Eu cred ca la un moment dat Basescu va scapa de ea, si va multumi celor care o vor face, ca sa nu o faca singur.

      Exemplu ? Si cu EBA sunt convins ca a masurat efectul dezastruos. Adu-ti aminte cand EBA era iubita lui Hrebenciuc junior si Hrebe facea misto de Base pe tema asta de ne jenam noi toti. Basescu nu a avut curaj (si eu sunt tata de fete si stiu cum este ) sa puna piciorul in prag . EBA a renuntat la Hrebemic cand a vrut ea si s-a terminat amorul ghebos dar nu ca influenta a tatalui caruia efectiv ii aducea prejudicii.

      Tot asa, Udrea in afara de faptul pozitiv ca tine locul pt Basescu incepe sa faca prostii si devine cum spune si Barbu ,,, destul de incomoda (si stim cu totii cum ii rade Piratul pe toti incomozii)

      Ai vazut ca oamenii pe care i-a adus ca sa ciuguleasca voturi sunt ori Anton ori Popescu cu sacosele. In stilul asta nu face treaba. Pun pariu ca @mark va trebui la un moment dat sa aleaga intre Basescu si Udrea

      • Scuze.. nu Barbu a zis chestia cu piatra, ci un comentator … dar e bine gasita oricum:
        Bine, Tolo poate a fost un pic fortat sa faca niste valuri inainte sa intre Varanul la apa. Dar m-as bucura ca Felix insusi sa contribuie din disperare la eliminarea udresei. E o piatra de moara de gatul lui Basescu.

      • Buna Last,

        Dac-o puneam pe aia cu bolovanu, primeam un banhammer-ul de la @oldhasu.

  18. @ Bill,
    cred ca te dezamagesc: inteligenta nu e boala molipsitoare.
    Tu procedezi ca prim plagiatorul national: te folosesti de copy&paste pentru a impresiona cu vastele-ti cunostiinte la citit.
    Ai pus monopol pe Papahagi, Barbu Mateescu? crezi ca daca nu ii prezinti tu in extenso nu i-ar fi citit nimeni?

    • Lasa, sa-i citeasca si aia cu PON[FA]TALAUL BOLCEVIC S-E D-AN BARCI CA UN NESIMTIT!!!
      Totusi copacul nu e panoul electoral virtual al unui partid politic. E un blog social de dreapta unde se dezbat subiecte de dreapta, nu unde se posteaza mascari sau slogane incurajatoare pentru falitii nostri. Da, stiu, majoritatea celor care posteaza aici nu-si doresc asta cu sinceritate, dar asta e fix treaba lor. Nu scriu pentru aia 7-8 oameni extrem de prezenti si chiar cu privilegii de admini, scriu pentru cititorii tacuti care n-au acces la Facebookul lui Papahagi sau la blogul lui Barbu Mateescu.
      Sper ca @lastnight nu a parasit totusi blogul, i se simte absenta. Eu imi simt banarea aproape. Las’ ca raman nostra dama stella estrella, loda, prlgr si chinezu sa va binedispuna cu sloganele lor useliste.

    • Si eu te dezamagesc pe tine. Bill face analize proprii excelente ridicand calitatea la Copac Vezi raspunsul dat Luminitei la articolul anterior, bun si de contributors : https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/04/23/la-multi-ani-gheorghe/?replytocom=124627#respond

      V-am zis eu sa il faceti autor pe Bill, si nu m-ati ascultat 🙂

  19. Eu cred ca electoratul non/anti PSD e divizat in mare in doua categorii (neomogene, fiecare in parte, dar asta e mai putin important):

    – o parte (axata mai mult pe aspecte interne) care considera ca poate, sau chiar se impune sa se astepte alegerile din 2016/2019 pentru a invinge PSD cu un partid/alianta asezat/e pe temelii complet noi, „purificat/e” de reminescentele post decembriste FSN-oide, cu doctrina si program de guvernare, precum si cu politicieni noi/curati, care sa raspunda si corespunda pretentiilor respectivului electorat etc. (nu dezvolt pt ca nu e relevant acum). Este si partea care probabil, va fi tentata in mai mare masura sa nu mearga la vot in 2014.
    – o parte (pt care conteaza mult si contextul extern), care considera ca miza alegerilor prezidentiale din 2014 este una de maxima importanta, pt ca la Cotroceni este imperios necesar sa nu ajunga candidatul PSD (vvponta, sau altul), avandu-se in vedere contextul si evolutiile recente din zona (si pe plan intern, chiar daca am exclude aspectele geopolitice, acapararea presedintiei de catre PSD ar avea urmari nefaste pt statul de drept, dezvoltarea economica, democratie etc.). Este partea care considera foarte importanta prezenta la vot.

    Cred ca sansele la care speram pt 2016/2019, depind mai mult decat ne dam seama de rezultatul la prezidentialele din anul acesta…Iar anul acesta, punctul de sprijin si incredere in desemnarea unui candidat cu sanse maxime, ramane Basescu ( motiv pt care nu sunt de acord cu cei care considera necesara (???) retragerea sa – un grup foarte eterogen si acesta)

    Articolul lui BM, vine mai degraba in intampinarea viziunii primei categorii. Cel din RL, a lui Campeanu, reprezinta a doua viziune.

    • Cred ca Mateescu spune partea pesimista a unui analist specialist in sondaje.
      Campeanu e jurnalist si isi expune jurnalistic partea pesimista in varianta 1 si speranta optimista in varianta 2
      Avem deci per total 3 sferturi pesimism si un sfert optimism. Optimismul consta in dorinta/credinta ca Basescu va alege bine candidatul (Eu tot cred ca in anume conjunctura favorabila poate la intelegere cu kkrau candidatul sa fie Cristian Diaconescu …. dar e doar o supozitie din exterior )

    • Dpmv nu e vorba de optimism sau pesimism. E vorba de mobilizare sau demobilizare in fata unui enorm si iminent pericol: 2014 va decide de care parte a „cortinei” vom ramane (evenimentele din Ucraina si ce se intampla acum intre Occident si Rusia „doar” au precipitat si transat o situatie poate ceva mai ambigua inainte)

      • Ce intelegi prin mobilizare ?
        Mobilizarea partidelor PMP , FC, PDL ? sa faca ce ?
        Mobilizarea fanilor de pe politeia cu cei de pe copac si cei de la blogary sa faca ce ?
        Mobilizarea muncitorilor din inteprinderi sa faca ce ?

        Demobilizarea cui ? Caci spui demobilizarea cand a fost inainte mobilizare
        Chiar nu inteleg . Explica ce spui cu cei doi termeni mobilizare si demobilizare

        • Cred ca e destul de clar in context, ca vorbesc despre vot si curente de opinie pe tema asta – incurajarea, sau descurajarea electoratului de a merge la vot in 2014
          Sa voteze cu ce partid de dreapta vrea fiecare (de ce votez eu PMP, am mai spus, nu repet), dar sa iasa si la europarlamentare si mai ales la prezidentiale, consider ca e atitudinea oportuna, nu statul acasa si asteptatul lui 2016…

          • Asta draga mih e o problema din 1990. Absenteismul de 60% vrei tu sa il rezolvi ? fara nici o oferta ?
            Oricum la prezidentiale prezenta este in mod traditional mare

          • In ’90 nu circula un asa volum de informatii si curente de opinii si cu asa viteza ca azi…Lucrurile se mai pot schimba. Vreo 44% dintre romani au acces la internet, de exemplu. Ar fi cazul ca procentul de participare la europarlamentare sa creasca si el…
            Nu „eu” pot sa schimb lucrurile. Dar „noi”, adica cei care cred ca e necesar sa fie schimbate lucruri, pot macar sa vorbeasca despre asta. Si ideea se „intinde” repede si la tot mai multi…

          • Problema mare este dupa parerea mea si a multora , ca nu ajunge sa convingi cu vorba ci cu oferta. Oferta se cheama program si doctrina si aia se raspandeste celor interesati .
            Dar atunci sar multi ca aia e filozofie.

            Cu haide meeey,!!! dar mai pocniti din bice mey flacaiiiiiii !!! , ai vazut ca nu functioneaza.
            Iar la dat galeti si ulei la sticla USL sunt mai profesionisti decit bietii Popescu si Anton. Iar DNA tot dupa fraierii mici alearga cum zicea si TB in interviu la Adevarul . Alearga si dupa fraieri mici ca Udrea .

    • Problema e ca liderii dreptei se comporta intr-un mod schizoid. Baremi daca ar actiona astfel incat sa satisfaca macar unul din aceste grupuri oarecum divergente. Dar nu, ei incearca sa-si ia fata unul altuia pentru pozitia de lider al opozitiei in 2015. Si pentru asta folosesc metode dintre cele mai dubioase.

    • Grupurile nu sunt divergente, au doar alte prioritati. Primul, s-ar putea alatura celui de-al doilea in etapa 2014, al doilea, primului, dupa. Fara probleme…
      In etapa 2014 nu ma impiedic prea mult de „oferta” opozitiei: nu m-ar interesa decat sa sustina un candidat unic la prezidentiale si sa-i lase lui Basescu locul pe care il merita – un cuvant greu de spus.

  20. Electoratul si alegerile nu se cistiga cu prelegeri academice.
    Cei din jurul barcii lui „Fă, Doina” nu-l vor citi pe Barbu Mateescu si nici nu vor intelege ce spune, chiar daca l-ar citi. Si sint multi, Doamne!
    In timp ce „inundatiile” alegerilor se anunta, citiva ahtiati de prelegeri inca se cearta ca in zidul pe dreapta sint portiuni cam slabe. Dar nu vor sa le intareasca, ci sa le darime si sa construiasca o lume noua, doar din Feti Frumosi si Ilene Cosanzene. Si comunistii au vrut acelasi lucru.
    @ tds,
    gresesti: nu ma dezamagesti. Imi intaresti o convingere.

    • victor L,

      De abia când presat de nevoi, electoratul bărcii „fă, Doino” iși va pune celebra întrebare cu răspuns a lui Topârceanu și-n creierul odihnit va sclipi o scânteie cât de mică, se poate spera la ceva:

      Rumegând cocenii de pe lângă jug,
      S-a-ntrebat odată boul de la plug:
      – Doamne, pe cand alții huzuresc mereu,
      Pentru ce eu singur să muncesc din greu?…
      La-ntrebarea asta, un prelung ecou
      I-a raspuns din slavă: – Pentru ca esti bou…

      …până atunci votul tău sau al meu sau al lui Bill ori al lui last sau al oricărui „aurit dreptaci” va valora la fel cu al Boului!
      Și sunt mulți al naibii boii ăștia :mrgreen:
      …pe când ceilalți, atât de puțini!!!

  21. @Bill,
    Da, intru mai rar. Nu am ce spune prea multe
    Ideea este ca mai sunt doar 30 zile pana la alegeri. Sa asteptam rezultatele si functie de ele vedem ce se mai poate face, desi BMateescu e foarte sceptic.
    La noi e clar ca sefa de proiect este Doamna. Sa vedem ce obtine. Si ea isi joaca cartea ei. In ce ne priveste nu este indiferent daca PSD scoate 40% si atunci ne-a calcat trenul, daca PNL scoate peste 20 si atunci iar ne a calcat trenul daca PMP scoate sub 10 sau pana in 15 coroborat cu PDL care sa scoata la fel simultan cu PMP sau pe invers. Daca FC trece de 5%. Toate le aflam f f rapid . 30 zile !
    Acum poate @mark si @night poate mai conving ceva nehotarati alaturi de Doamna sa se alature PMP. Tomac mi s-a parut foarte ambiguu si dezlanat la interviu. Dar cine stie
    Vedem peste 30 zile cum se aseaza cartile.
    Les jeux sont faites , Rien n’a va plus

  22. Urez o seara placuta tuturor, rabdare, calm, cap limpede.

  23. O noapte linistita si vise frumoase!

  24. Revoluționarii din ianuarie 2012 îl felicită pe Putin pentru anexarea Crimee

    Când scriam, în timpul protestelor din iarna lui 2012, că o parte dintre “protestatarii” din Piața Universității fac jocul Rusiei, numeroși “civili” din societatea civilă au sărit ca arși. Invocarea implicării unor agenți ai regimului Putin în “noua revoluție” era catalogată imediat drept diversiune, menită să abată atenția cetățenilor acestei țări de la validitatea revendicărilor formulate în stradă. Nu ar strica să revizităm acele momente, cu ajutorul unor documente foarte interesante.

    http://turturica.ro/revolutionarii-din-ianuarie-2012-il-felicita-pe-putin-pentru-anexarea-crimeei/

    • Night
      Adaug lista membrilor acestei Federatii Societatea Civila Romaneasca
      http://fscro.eu/lista-membrilor-aderenti-la-consiliului-national-al-societatii-civile/

      • VOI II CUNOASTETI??????(Dogaru si Voiculescu)
        Membrii in linkul de mai sus!

        Cine suntem
        Dragi romani,
        Tara noastra are nevoie de actiunea hotarata a tuturor cetatenilor cu spirit civic, in sensul schimbarii modului de a face politica sociala, economica si nationala, si de a gestiona problemele publice.
        Ne-am saturat de minciuna, impostura, hotie, ridicate la rang de politica de stat.
        Lansat pe data de 7 octombrie 2011 de catre Sindicatul Cadrelor Militare in Rezerva (SCMD) si Fundatia FACIAS, programul in 12 puncte numit „PLATFORMA CIVICA”, a fost adoptat de peste 130 de ONG-uri si sindicate. El reprezinta in sinteza (in plan strategic sau macro) principalele obiective ale tuturor cetatenilor Romaniei. Sindicatele, ONG-urile si cetatenii care au adoptat acest program constituie CONSILIUL NATIONAL AL SOCIETATII CIVILE (CNSC) si isi propun sa contureze o masa compacta de vot, prin atragerea tuturor cetatenilor dezgustati de politicianism, pentru a elimina santajul politic al unor formatiuni, jocurile si aliantele politice imorale.
        Daca va regasiti in acest program, daca doriti sa contribuiti la imbunatatirea si transpunerea lui in practica, va asteptam alaturi de noi.
        COORDONATOR CNSC,
        Prof. dr. Mircea DOGARU

    • Corespondenta din Statele Unite ale Americii

      Atitudini antinaționale printre unii membri ai CNSC

      Aflu din articolul publicat în România Liberă (http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl/investigatii/revolutionarii-din-ianuarie-2012-il-felicita-pe-putin-pentru-anexarea-crimeei-333254) că două organizații membre ale Consiliului Național al Societății Civile își declară susținerea pentru acțiunile agresive ale Rusiei și îi condamnă pe românii cu vederi „occidentale” pe care-i denunță ca trădători.

      Poziția mea este total opusă celor doi lideri Daniel Iancu și Petru Răcănel, deoarece, eu consider că Rusia constituie cel mai mare pericol și își menține caracterul dușmănos față de România și de poporul român,
      – prin ocuparea și ciopârțirea teritoriului României;
      – prin refuzul de a-și recunoaște vina față de poporul român pentru genocidul comis împotriva celor circa 1,2 milioane de români din teritoriile cotropite;
      – prin impunerea comunismului în țara noastră cu tancurile armatei sale de ocupație;
      – prin implicarea și presiunile pentru menținerea Basarabiei în afara teritoriului național român;
      – prin refuzul de a restitui tezaurul României;

      Orice sprijinire a politicii agresive a Rusiei, așa cum s-a manifestat și împotriva României de-alungul Istoriei, înseamnă servilism și trădare a intereselor noastre naționale.

      De aceea, în cazul in care CNSC nu ia atitudine publică, nu se delimitează și nu exclude cele doua organizații: „Federația Societatea Civilă Românească” și „Comitetul pentru Cinstirea Eroilor”, vă rog să considerați că eu nu mai sunt afiliat în niciun fel cu CNSC.
      Menținerea lor tacită și lipsa de reacție ar însemna solidaritatea CNSC cu poziția antinațională a respectivelor organizații.

      În consecință, vă voi ruga să ștergeți numele meu din lista Coordonatorilor Consiliului Național al Societății Civile.

      Cu respect,
      Mircea Popescu

      24 Aprilie 2014

      P.S. Poziția publică se află și la adresa: http://cnsc-diaspora.blogspot.com/2014/04/atitudini-antinationale-printre-unii.html

  25. Doresc sa clarific un aspect,gresit inteles sau intentionat pus:
    Nu o cun osc pe Elena Udrea,personal.Doar din documentare.Din timpul cind lucra in echipa,ca jurista cu Traian Basescu -primarul.Faptul ca Presedintele o mentioneaza si o promoveaza imi dovedeste ca o cunoaste ca si meserie,ca si prestatie politica si mai ales un om pe care stie ca se poate baza.
    Nu o cunosc pe Elena Udrea ,cea fabricata de mizeria antenista..cu extensii..
    Cunosc una din documentare…o documentare bazata pe probe reale.
    Ca femeie nu-mi imi place Elena Udrea.Stiu insa ce a realizat ca ministru.
    citind bugetul ministerului ,luind act de premiul de excelenta primit la turism,
    citind executia bugetara,invatind cu ce se maninca fondurile europene de dezvoltare si cum a cheltuit banii..ca a lasat proiecte majore in urma sa..
    Asadar..nu povesti..cifre din bugete si executii…
    Este problema fiecaruia cum o place,cum o judeca sau cum o intelege.

    Eu sunt impacat ca Presedintele NU MINTE si nu face jocuri amoroase ,asa cum sustin cei indoctrinati de manipularea antenista.Si nu ma indoiesc de parerile si recomandarile ce le face!
    Nu am de a face cu aceasta doamna.Nu am nici un interes ,nici o obligatie.
    Singura mea legatura in luarea mea de atitudine la aparitia unui linsaj provocat de sustinatorii Presedintelui ,este chiar sustinerea parerii domniei sale despre aceasta si respectul pentru aceasta parere.

    Rog pe toti cei care imi implica numele ,cu vadita ironie pe acest subiect sa tina cont ca nu lovesc in mine..ci in Presedinte!
    La fel se intimpla cu PMP!Tot pe Traian Basescu merge tinta!
    Pentru mine s-au clarificat absolut toate interventiile,cine si de ce le-a facut!
    Foarte ciudat ajutor …ca si asa zisa apreciere a Presedintelui ,acordate de catre unii basisti..

  26. @Mark
    Povestea Udrea este mult mai simpla :
    Exista 2 variante de la care putem pleca:
    1/ Folosirea imaginii EU deteriorata cu mare succes de A3 pentru a lovi in Traian Basescu si mai nou in PMP
    2/Elena Udrea este un personaj politic atit de puternic incit trebue demolat si de stinga si de dreapta care vrea sa scape de Basescu.

    Nici o alta explicatie nu sta in piciare.I se acorda o prea mare importanta ca sa poti justifica tocarea zilnica numai cu faptul ca personal nu ti place.
    Sunt zeci de personaje politice -l as mentiona spre exemplificare pe Cristi Preda care enerveaza dar care nu beneficiaza de o atentie atit de mare.

    In ce categorie se incadreaza colegii nostri de blog care au facut o pasiune pentru Udrea nu stiu.
    Grija pentru reusita PMP , tras in jos , vezi doamne de EU este induiosatoare dar nu este justificata de nici un fel de date concrete.
    Eu ma indoiesc ca un om ca Traian Basescu care si joaca viitorul politic ( la care nu da semne ca vrea sa renunte) se lasa impresionat de chiloteii EU si contrar reactiei alegatorilor o impune pe EU in fruntea bucatelor.

    PS In ceea ce priveste colegii de blog exista si a treia varianta.Placerea de a da cu batul prin gard ca sa sarim noi ceilalti.Cred insa ca sunt prea inteligenti ca sa se ocupe de asa ceva.

    • Mai este varianta nr.4:
      -exista persoane care pot sa recunoasca impostura, personalitatea lipsita de continut, bidoanele goale care se rostogolesc pe scari, de la prima sau a doua vedere, nu trebuie ca smecherii de ambe sexe sa le traga paiul prin gura.
      Poate ca sunt ofticat pentru ca speram ceva de la pmp, cum am sperat si de la Noua Republica dar cand vad aceleasi personaje de poveste de doi lei cum se cocoata in varf nu pot sa-mi ascund greata.

      • Si capacitatea asta de a descoperi falsul si impostura te face ca zi de zi sa te iei de respectivul om sau ai spus o data ce crezi despre ea si iti vezi de alte treburi?
        Aici nu era vorba de calitatea omului Elena Udrea ci de faptul ca pentru multi a devenit obsesie.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s