Long arm of the law !

Se pare ca subiectul justitiei chiar prinde la electorat.
Si la prezidentiale si probabil si la parlamentare.

Faptul ca si haita premierului W incearca sa scoata capital electoral din asta este un argument ce nu poate fi ignorat. Si ofensiva „Nana” pornita din Parlament, si ofensiva „Bute” declansata de Tolontan, vizeaza in linii mari acelasi obiectiv.In cazurile astea cel mai probabil se urmareste castigul de imagine, constienti ca probabilitatea de a obtine mai mult de atat este aproape nula atata vreme cat nu pot obliga justitia sa indeplineasca ordine politice.
Despre retrocedarile de teren (eventual) discutabile e limpede ca persoana care a cumparat ulterior teren nu poate fi acuzata real de nimic, iar referitor la cealalta poveste, declaratia „unei surse” citata de Tolontan e de pomina : „“Chiar dacă ministrul Elena Udrea a semnat doar felicitările de Crăciun și de Paște, ea este unul dintre profitorii corupției din spatele galei de box!”.
Ciudat mod de abordare judiciara !
Daca probele in povestea „Gala Bute” se rezuma la felicitarile de Craciun si de Paste, e greu de crezut ca Udrea poate fi pedepsita de o justitie corecta.
Dar cum spuneam, daca nu se ajunge la condamnari macar pot toca pe post „dosarele” !!!

In ce priveste situatia lui Florin Popescu, prima impresie e ca problemele lui sunt mai serioase. In primul rand pentru ca vin de la DNA fara presiunea parlamentului sau a hoardei de slugi media subordonata politrucului guvernamental. Reactia lui mi se pare ok, ca si a formatiunii ce-l luase de nou-nout, vechi-neumblat, numa bun de europarlamentar. S-a cerut afara iar PMP l-a trimis sa-si clarifice problemele de care este acuzat.
Asa ar trebui sa faca orice formatiune politica cu un minim standard de bun-simt fata de cei ce (eventual) cred in ea.

Toate aceste cazuri ce au drept tinta persoane din anturajul mai apropiat sau mai larg al lui Traian Basescu se incadreaza perfect in tabloul independentei justitiei fata de orice ingerinta din partea acestuia sau a vreunui apropiat al sau. Iar acest lucru este foarte important pentru vitorul moral al „dreptei”.
W Pompa si gasca lui (simpatizantii trepanati inclusiv) nu dau doi bani pe asta si arunca aceleasi bazaconii, conform carora pentru ei justitia nu este independenta de Basescu decat daca-l condamna la galere, cu toata familia, partidele si votantii lui, pe cel putin 2000 de ani.
Dar oamenilor din formatiunile politice apropiate actualului presedinte li se preda inca o data tema „Aici n-aveti nici o pila ca sa va apere de lege !”.
Nu-i vorba, PDL deja a invatat lectia, ocazie cu care s-a suparat-fleasca pe marinar dupa modelul Tariceanu, dar pe ici-colo, mai ales in PMP ca formatiune proaspata, poate exista tentatia de a invoca prosteala ca „orice minune tine 3 zile!” si a spera in parvenitism politic transpartinic cu incalecarea dreptei judecati.
Minunea asta e clar ca tine mai mult.

Si sper sa reziste in continuare.
Este practic singurul pilon de care mai stam agatati sub presiunea taifunului pesedist care intoarce intreaga societate up-side-down.
Iar in contextul asta Daniel Morar pe post de presedinte cred ca ar fi mai bun decat Emil Boc.
Asa ca-mi reglez usor ordinea favoritilor ! 😉

Viq

178 responses to “Long arm of the law !

  1. sal`tare tutulor.
    Incep cu sfirsitul: da, si eu cred ca Daniel Morar ar fi de preferat ca presedinte pe partea dreapta.
    Si ma rog tuturor Sfintilor (si Zeilor) ca dreptacii sa-l accepte ca unic candidat. Vorba cuiva: sa intre intr-o camera toti liderii partidelor de dreapta (cit-de-cit) si sa nu li se dea apa si mincare pina nu se aude un cor: Habemus Morarum.
    – comisia „Nana” este doar „sa ne facem ca lucram aratind pisica”;
    – citatul lui Tolontan, gasit ieri/alaltaieri si in gazeta sporturilor, mi se pare aceiasi pisica; fara a fi convins ca urita de Elena nu are si ceva rufe murdare, ca orice muritor ( „a semnat doar felicitările de Crăciun și de Paște”).

  2. Deja am inceput sa aud in medii useliste ca W Ponta face ce n-a facut Basescu 8 ani, si anume sa bage marii hoti in puscarie! De cand e W premier, au inceput sa intre in puscarie inclusiv de la el din partid.

    • sigur sint medii useliste?
      Adie o banuiala.
      De parca „inclusiv de la el din partid” a inceput cu guvernarea Ponta. Cine o creade sau o transmite cu mesajul „am auzit ca”?

      • Servus,

        In mediile pesediste, gen sat din Oltenia sau bloc de pensionari din orasele monoindustriale, intr-adevar, nu asta-i discursul. Acolo se baga hardcore cu dictatura basista. Dar exista medii useliste, unde pesedistii cu staif nu-si zic pesedisti ca le e un pic gretica, dar isi zic liberali din aripa Tariceanu sau chiar monarhisti. Functionarii publici si profesorii cam genul asta de teorii invart zilele astea. Cum Ponta scapa de baronii din partid, cum aduce o generatie de tineri simpatici si dinamici la conducere, cum modernizeaza PSD-ul, cum are o componenta liberala, cat e el de bun prin sustinerea adevaratului liberal Tariceanu (pe care-l stimeaza sincer si pe care l-ar vota cu ambele maini la prezidentiale), cum Cacarau (acuma ii zic si ei asa) s-a „basit”, cum e cu a treia cale si cu Tony Blair de Romania. Partea proasta e ca bizonii astia cu staif au votat in mare parte cu Basescu in 2009, dar acuma se afla ferm la USL.

        • Salutare tuturor,
          Bizonii din categoria profesori pre/univ au votat in 2009 cu KKR, si apoi cu Geoana. Crede-ma ca stiu ce vorbesc . Universitate de stat din Timisoara cu pretentii la categoria A, a votat in proportie de peste 85% cu KKR in primul tur. Nu i-a interesat ca respectivul a fost repetent de 2 ori in facultate.

          • Deci in turul doi cu Geoana? Eu, din ce mi-a relatat mama, aveam impresia ca dupa turul unu cu KKR, au votat pana la urma cu Base in turul doi…
            Oricum, sunt mai enervanti decat bizonul simplu de la tara care face ce-i zice primarul sau popa pesedist. 🙂

          • Vise erotice Bill. Cum sa voteze cu Piratul, dupa ce, datorita crizei n-au mai primit cei 50% majorari de salariu. Si by the way, uita-te cine sunt liderii de sindicat din invatamant, ca sa nu mai vorbesc de tandemul rector/parlamentar ca sa te luminezi cu cine a votat tagma cadrelor didactice in 2009. Iar venirea lui Funeriu ca ministru a fost bomboana de pe coliva.

    • Buna! 🙂

      Si buna asta! 😆

      Cred totusi ca au dreptate: le face partie micilor (noilor) hoti, ca altfel cum ar ajunge si ei mari?

      • Da, e si asta. Ii face partie lui Ghita sau lui Sova si-i elimina pe vechii baroni.

        • Daca la iarna vom avea partidul unic la putere asta-i singura posibilitate la ora actuala sa le faca si lor loc, ca resursele sunt din ce in ce mai limitate. Pushche pe limba-mi! 😛 Scuipai in san (ptiu, ptiu, ptiu).

          Nu ma prea luati in seama, de vreo 2 zile am o limbarita pe care nu o pot stapani 🙂

        • de parca alde Oprisan are mainile legate la spate. Citat din Bunea Stancu; „cad eu, va trag pe TOTI dupa mine”. Socrelu’ are schelete, Ponta are destule, Sova idem, asa ca…..
          Se pare ca DNA a dat de Mazare atunci cand il scarmanau pe Elan.

          • Servus,cinic!
            Multi au schelete prin dulapuri si de aceea stau cu frica-n san.Il preseaza pe W sa faca ceva si sa-i salveze,altfel zboara,se face pilot de profesie.
            La Constanta lucrurile s-au imputit rau de tot,miroase peste tot ,iar oamenii de afaceri s-au saturat sa cotizeze tot mai mult,falimenteaza rand pe rand.

    • Asa o fi dar daca persevereaza o sa-i puna partidul pielea pe gard.
      Sa vedem cand o sa-l condamne pe Mazare daca mai are vorbele la el.

      • Problema lui Ponta e ca incearca sa-i duca cu vorba atat pe lupii tineri care-i sunt acoliti, cat si pe vechii baroni sau pe partenerii occidentali. Dar el nu face mai nimic cu adevarat solid pentru aceste grupuri de interese divergente, doar da asigurari verbale. Sa vedem daca-i mai tin figurile cat sa castige alegerile… Asta e miza lui Ponta, de fapt. Sa se strecoare la Cotroceni pana nu se prabuseste constructia de minciuni. Daca erau Prezidentialele in primavara, sunt sigur ca era terminat. Asa, chiar nu stiu, prostia, inertia si propaganda inca il tin sus…

        • „Inca sus”-ul asta al lui vvponta (mentinut de prostie + ticalosie „decat”) este un suficient motiv dpmv ca oamenii de dreapta, inclusiv cei mai pretentiosi si cu cel mai sensibil ficat, sa treaca momentan peste disconfortul personal, sa-si amane pretentiile care n-au inca o oferta pe masura pana dupa alegerile din acest an si sa puna umarul la vot, singura modalitate de a da jos PSD. Este nu doar un „jos ponta si ai lui”, este o mult mai buna si sigura sansa pt dreapta, inclusiv aparitia unei oferte politice superioara calitativ celei de azi. PSD la Cotroceni e de departe o catastrofa pe termen mediu si lung , cu consecinte cat se poate de previzibile, intern si extern. Mi se pare o utopie sa-si inchipuie cineva ca o sa apara un partid de dreapta fix cum il visam azi (curat, inteligent, puternic), intr-un regim mafiot PSD/USD/USL/GIO, de factura antidemocratica, anti-occidentala, totalitara … Dreapta nu va putea creste intr-un regim de felul asta

          • Argumentatia asta nu tine la oamenii care nu citesc in fiecare zi bloguri de dreapta si situri de stiri. Chiar daca astia au votat in 2009 cu Basescu si au fost impotriva suspendarii in 2012. Argumentatia de mai sus tine la o mica minoritate, probabil cateva mii de oameni, nu mai multi.
            De asemena, omul nu prea implicat in politica o sa spuna ca toata pledoaria asta e, de fapt, repetarea experientei „cresterii dreptei” sub PDL. Am vazut cum a mers treaba asta, multumim, nu servim!

          • Da,Mih suntem intr-un moment dificil.Eu imi pun intrebarea cum se poate constientiza strategia de campanie a Dreptei si apetenta pentru vot din partea acelui segmant de cetateni care dau din umeri indiferenti si apatici?
            O campanie inteligenta dusa de oameni priceputi si care sa nu imite modele vechi ,cu oferte atragatoare si sustenabileAparitia unei noi formatiuni cu un program care sa sintetizeze tot ce poate fi mai valoros pentru tara ,poate da sansa unui succes electoral.Din pmvd nu trebuie minimalizat nici atacul la puterea comunistoida de azi ,reprezentand,cum bine zici,o catastrofa „pe termen mediu si lung”:sa nu fie ocolite nici rezultatele meritorii ale justitiei si care nu au nicio legatura cu regimul mafiot WPonta ,cum incearca pesedracii si media slugarnica sa insinueze.Presedintele este acela care a inteles ca pt.consolidarea statului de drept este nevoie de independenta justitiei,reformarea sa din interior si potrivit prerogativelor sale a numit sefi de institutii care si-au indeplinit corect misiunea .

          • Bill.
            nici nu trebuie sa citeasca zilnic ,nici sa stea in fata televizoarelor ca, dupa ce vedem noi ajung mai derutati decat inainte.

            eu cred ca f.multi au ajuns dependenti de facebook si in multe privinte acest canal de socializare poate fi beneficIn noianul de stiri si imagini cu pisici si staruri se ciocnesc si de texte politice lamuritoare .Pot deveni curiosi si ajung la situri si bloguri :acesta ar putea fi drumul corect pentru cetatenii pasivi.

  3. @ion
    Aia cu Funeriu e foarte adevarata. Au o ura pe el, ceva de speriat. Il urasc aproape la fel de tare ca pe Basescu. Incusiv aia care si azi l-ar vota pe Pirat fara probleme il urasc pe „funebru” (ca asa-i spun telectualii lu’ peste).

  4. Salut pe toti copacenii!

    Un lucru e sigur:incepe jihadul odata cu startul campaniei pt.europarlamentare. Uslamistii isi zic:totul sau nimic,pentru imagine scot la inaintare catalandrii furiosi si cu latrat la purtator.
    viq are dreptate,si WPonta cu haita de latratori incearca sa” scoata capital electoral” din batalia impotriva coruptiei si tinta ramane acelasi Basescu si apropiatii Daca tema coruptiei n-a scazut in interes ,de ce sa nu-i atace direct pe campionii pentru justitie independenta si reformarea clasei politice?Au imbratisat tactica”te aperi,atacand”.Numai ca,din 2012 s-a schimbat perceptia romanilor, privindu-i pe adevaratii dusmani,hotii si borfasii nu se mai pot baza pe cei 7 mil. de cetateni debusolati in urma intoxicarii cu propaganda mincinoasa.Asa se si explica alianta pesedracilor cu Motocicleanu gasca de liberali vopsiti.

  5. Chestia cu justitiarul Ponta in medii USL iste este o gluma buna.
    Daca Ponta indrazneste macar sa sugereze o asemenea idee , baronii care asigura prezenta la vot nu vor mai lupta pentru mobilizarea electoratului.Asta i cazul in care nu l dau jos pe Ponta pina atunci.De fapt si desemnarea lui Ponta drept candidat este incerta.
    Asta i marea putere a barionilor locali.Mobilizarea electoratului PSD ist la vot.
    Baronii nu vor accepta nici macar un compromis de fatada pentru ca se pare ca nu mai au incredere in posibilitatile lui Ponta de a controla justitia.
    De asemenea trebue tinut cont ca majoritatea baronilor fac parte din vechea garda si nu vor accepta ascensiunea lupilor tineri in partid.Anturajul lui Ponta nu are nici un fel de putere in teritoriu.
    Daca nu ma credeti verificati si veti fi surprinsi de felul in care este tratat un Banicioiu sau un Sova in teritoriu.Si vorbesc de cei mai cunoscuti.

    Cit despre latura asa zis liberala , acestia vor vota in majoritate in turul 2 cu candidatul PSD indiferent de ce va zice kakarau.Liberalismul a murit.Actualii liberali nu sunt decit niste PSD isti cu ifose.

    • Si daca maine baronii il schimba pe W si-l pun inapoi pe Geoana sau pe Oprescu sau pe Dragnea, cam ce sanse crezi ca mai au la prezidentiale? O sa ia in turul intai 35% si in turul doi tot atata! Au un singur cartus, pe Ponta si, eventual, pe Tariceanu in tandem (tot din grupul lui Ponta si el).

      • @Bill
        Ponta este cotat la scorul partidului in sondaje.
        Asta spune ca Ponta nu i o locomotiva, nu aduce voturi din afara bazinului electoral propriu.De aia sunt atit de disperati sa atraga liberalii de partea lor .Este aceiasi situatie cu cea pe care o avea Geoana acum 5 ani.
        Deci Ponta sau Geoana este cam acelasi lucru pentru PS

        • Nu cred, toate afisele lor electorale sunt cu Ponta. PSD scrie mic undeva in colt. Tu crezi ca daca era sub partid defilau asa cu el? Una e sa masori in sondaje intentia de vot pentru partid si alta sa masori increderea intr-o personalitate publica. Subiectul e destul de complicat pentru ca una e sa scoti procente, alta e sa scoti voturi, una e sa fii candidat la prezidentiale unde competitorii nu se suprapun pe partide, alta sa faci sondaj doar pe partidele politice.

  6. Adrian Papahagi
    „A început campania electorală. La Cluj, chiar în fața blocului meu, au fost instalate panourile – goale, deocamdată.
    Particip la aceste alegeri ca simplu cetățean. Cu toate acestea, am fost membru în două partide (PDL și PMP), din care pe ultimul l-am co-fondat, și poate voi reveni în politica activă: sunt deci un alegător informat.
    Am prieteni pe mai multe liste, deși în decembrie 2012 am candidat sub aceleași culori: Teodor Baconschi, Cristi Preda și mulți alții la PMP”
    Vezi mai mult pe blogul lui personal

    Are dreptate: sustinem candidati pe mai multe liste.Nici eu nu m-am dezis de toti pedelistii.Puteti urmari si declaratia MM de la PDL.Si pt.ca ea ocupa un loc eligibil ma voi concentra pe candidatii PMP-lui ,unde dupa ultimele evenimente (cu F.Popescu) principiul integritatii functioneaza.

    • Servus, Dora!

      La Cluj (sau in judet), PSD a furat startul nerusinat, cu afise cat o zi de post si minciuni asisderea, catarandu-se pe meritele guvernului Boc, ba despre km de autostrada „inaugurati”, ba despre miliarde europene „sustinute”…

      • Observati cum Ponta scrie mare, PSD scrie mic. Se ascund de propriul nume…

      • Mih,servus!
        Da,asa este! Ar fi interesant sa punem linkul cu declaratia lui Bocut la intalnirea cu oamenii de afaceri unguri si austrieci.Sa fie spulberate iluziile pontanacului mafiot ca,tot ce misca in tara asta e meritul lui.

    • Sarut’mana Dora,
      Ce bine ca functioneaza principiul integritatii la pmp, dar ce bine era daca Popescu asta nu iesea ca paduchele in frunte. Numai zilele trecute era pe televizoare si dadea lectii.
      Oare nu stia nimeni ca are probleme?
      Greu de crezut.
      Daca in loc sa se suspende statea mai in banca lui, linistit, era rau?

      • Salut Gino,
        Problema lui Popescu este ca el a incercat sa-si acopere urmele privind ”mita electorala”, pe cand procurorii il acuza de ” folosirea influenței sau autorității de către o persoană care deține o funcție de conducere într-un partid, în scopul obținerii pentru sine sau pentru altul de foloase necuvenite”. ceea ce este alta mancare de peste.

      • Servus,Gino 😆
        Nu te contrazic,asa ar fi trebuit sa se intample.Nu stiu de ce n-a transpirat nicio stire in media noastra atat de vigilenta? or,vina e a mea ca nu urmaresc si partea ailalta a presei? Mi s-a parut ciudat ca si-a asumat rolul de „maestru de ceremonii” la lansarea candidatilor pmp-sti.
        Mai mult ca sigur ca se stia ceva de dosarul DNA,asa a fost sters de pe lista candidatilor.Ca in toate cazurile de acest fel spun sa plateasca daca a gresit.Pacat ca a pus o pata pe tanarul partid declarat a fi altfel.

      • principiul integritatii la PMP functioneaza datorita DNA 🙂 Sa fim seriosi, Dora a reusit un sofism frumos si atat ! Nu se stia in PMp cine e Popescu ? Pai tocmai pentru talentul de a aduce pui,pardon voturi a fost cooptat.Cand DNA l-a dat in vileag, gata, nu-l mai vrem,suntem integri !

        • Și vă ofticați, dna profa?
          Deh, la ăștia mici de la PMP n-a fost nime’ să-i învețe figura cu alaiu’ la DNA când e chemat v’unu cu pete pe conștiință să dea cu „subsemnatu” 🙂
          …mai ales că prostu’ când l-a prins cu puiu-n gură
          s-a cerut singur afar’ din bătătură :mrgreen:

          • De ce m-as ,,oftica” oldule ?
            Daca nu ma insel, in ,,literara de blog” a te oftica =a te supara, ma vezi suparata? Cel mult amuzata 😉 .In rest, toate bune?!

        • Asta nu-ti place tie la PMP, ca odata ce DNA l-a dat in vileag, omul s-a retras fara sa mai acuze dictatura basista. Ca in rest e ca la PSD. Deci de aia votezi tu cu PSD, ca aia urla ca din gura de sarpe sau baga amnistie cand ii ameninta DNA-ul. Sustii infractiunea pe fata pe motivul fantezist ca ailalti ar fi ipocriti. Tipic uselist…

        • Bill :
          ,Sustii infractiunea pe fata pe motivul fantezist ca ailalti ar fi ipocriti. ”
          Poti sa si argumentezi aceasta afirmatie cu ceva din ce am postat eu ?
          ca sa nu mai spun ca nu ti-am facut confidente daca si cu cine votez asa ca normal ar fi sa te abtii.Te deranjeaza ,si pe buna dreptate ,cand ceilalti dreptisti iti arunca in carca acuze nefondate dar nu te deranjeaza sa faci exact la fel.Consecventule !

  7. Tucule,
    partial ai dreptate. Ponta pe langa latratul la luna zi de zi, pe sest,miseleste,ii protejeaza pe baroni.A cazut superimunitatea din martea neagra,dar a reusit sa modifice legea administratiei publice in sensul ca ,primarii si pres.consiilor isi pot delega atributiile functionarilor publici,expertilor si scapa de anchetele DNA.
    E drept,”tineretul bovin” pesedist ramane in competitie cu baronii vechi ,iar liberalii vopsiti de care pomeneam si eu nu apartin liberalismului.
    O zi buna! 🙂

  8. Asta ne face de cacao ca tara (1) si de unde/ce „oaspeti inalti” or fi asteptati de vvponta cu frica-n san sa nu le fie ascultate conversatiile (2)?

    Premierul Victor Ponta a declarat joi, la postul public de radio, ca va primi toti oaspetii externi care vor vizita Romania la biroul sau din Ministerul Apararii Nationale, pentru a fi siguri ca discutiile cu acestia nu vor fi interceptate. (HotNews)

  9. @Dora,
    Stii cum a fost condamnat Adrian Nastase pentru Trofeul Calitatii?
    El nu semnase nimic si totusi a fost condamnat deoarece era beneficiarul magariei.
    Deci baronii nu vor scapa asa usor.

    • Salut Tucu,
      Vom vedea daca precedentul Trofeul Calitatii”’, va tine in instanta in cazurile Dragnea si mai nou Popescu.

    • tucu,
      a fost condamnat dupa codurile vechi.Si daca as citi dosarul cu toate probele ,apararea,martorii nu as intelege ca un jurist.Am incredere in justitie si stiu ca exista mai multe cai , proceduri si posibilitati pentru ambele parti ca un verdict sa fie corect.

  10. @ion
    Om vedea.Stii cum e .Speranta moare ultima.
    Oricum in azul Dragnea nu cred ca exista sau pot exista probe directe.

  11. Ziua bună copaceni !!!!

    Articolul lui Turturică ,pe care l-am postat ieri si care a fost preluat de presa ,e doar vîrful aisbergului rusofon din România ….aceste ong-uri au acaparat societatea civila si vorbesc in numele ei ……sunt armata invizibila a foștilor securisti si sunt la dispoziția PSD ….oamenii sunt organizat in rețele si au pînă si un candidat la prezidențiale ….un securist notoriu Dinu Gheorge ,fost sef la contrainformatii pe vreme lui Ceașcă ….cred că dreapta nu-si dă seama in ce situație se afla ….am plecat de la articolul lui Turturică ,am săpat si m-am ingrozit cit de organizați sunt ….adevărate structuri ,conduse la virf de ong-rile lui Voiculescu .

    • Dreapta e naucă si nu-si dă seama de dimensiune…s-a lansat in atacuri sterile tot pe dreapta …daca nu se trezesc ,România va fi acaparată de reteaua de hoti si bolsevicii securisti ,care o vor întoarce scurt din drumul ei european si democratic …astia n-au mama ,n-au tată ….au pierdut privilegii extraordinare ….nu m-ai au nici o teama ….deja i-au dat lui Putin semnalul pe fața

      • Oameni buni ….structurile astea pot da o lovitura militară,fiindca lovitura de stat din 2012,au vrut-o sub aspect „democratic”prin Parlament …sunt foști generali destituiti la intrarea României in NATO ,foști șefi ai securitatii,informatori ,turnatori ,comunisti pensionari rusofoni,foști șefi ai Militiei …acum aproape toti au devenit afaceristi capitalisti….au saracit România pentru a putea instala iar socialismul cu fată umană de tip Iliescu.

        • Au dărimat 2 guverne si-au adus la putere USL si pe Ponta ….vă sugerez să Incetati atacurile pe dreapta ….ne vom trezi cu bocancul rusesc pe giț,daca nu vă treziti ….si atunci nu veți avea libertatea să scrieti pe bloguri despre PSD ,armata securistă invizibila si Putin.

    • Servus,night!
      Ai dreptate,suntem in mare pericol.Ne miram de ce societatea civila ,cea democratica si apolitica numai exista?
      Politicienii dreptei preocupati de lupte fratricide au scapat din vedere ong-urile,le-au lasat pe mana varanului care-si continua misiunea securista de acaparare a tarii. Intre turnator si tradator de tara nu e diferenta,el isi cauta aliati printre rezidurile societatii romanesti si calaii externi.

      • Exact,Dora…..inițial am vrut să fac o postare la Copac cu subiectul asta ….m-am răzgândit ,fiindca e foarte complex ca si dimensiune …nu poti sintetiza tot si să fii si credibil ….Turturică a lansat o temă ….depinde de presă daca o vor aprofunda….

        Cred ca singurul care își da seama de dimensiune si pericol e Piratul .

  12. Oameni buni …la ce pericol ne paște ,nu cred că mai e cazul să strîmbați din nas ,la orice om din dreapta ….n-are rost să le căutăm bube in cap ,noi …are cine să o facă ….DNA e pornit de taierea conductelor retelelor mafiote …

    • DNA sa-si faca datoria cu decapitarea capilor de retele mafiote,indiferent de culoarea lor politica,iar noi sa ne concentram pe realizarea unei unitati a Dreptei democratice.

  13. Si eu cred asta.Este singurul care s-a batut cu tiranul si acaparatorul de teritorii de la horarul UE.Sunt ceva ani decand a lansat ideea cu „M.Neagra,lac rusesc” si s-a adeverit?Da!
    El a initiat politica „axei Bucuresti,Londra,washington) si a intors drumul spre lumea occidentala (pacat ca Londra s-a cam codit.Tot presedintele a incheiat parteneriatul strategic cu NATO,a consolidat alianta si a aparat-o de intrusi.Putem fi siguri ca fitingaii de Ponta si Corlatean nu defecteaza de la aceasta politica?

    • Dora

      Pericolul intern este dublat si de pericolul extern ….vad ca nu reușim să vizualizam si să vedem consecințele acțiunilor noastre ….in loc să presăm dreapta să se unească ,noi o dezbinăm si mai tare ….fiecare cu preferatul lui si atacarea ceilorlalti candidați ….

      este o strategie extrem de proastă ….nu are de cîștigat decît PSD cu armata lor de sustinatori securisti ….daca ,vom continua ,PSD va cîștiga detasat …..vor prelua toate „acuzațiile” noastre ,fiindca ei au oameni care se ocupa de blogurile dreptei ….au o adevarata armata de diversionisti ,care raspund la comanda lui Hrebenciuc ….cum am zis ….sunt infiltrati peste tot .

    • Nu exista parteneriat strategic al Romaniei cu NATO ,cu atat mai putin Basescu nu putea face asa ceva, intrucat cand el a devenit presedinte, Romania era deja membra NATO.Exista un ,, parteneriat pentru Pace” dar nici acela nu l-a facut Basescu ci Iliescu :
      ,,România a solicitat formal aderarea la NATO în 1993. Un an mai târziu, România a fost primul stat care răspunde invitației lansate de NATO de a participa la Parteneriatul pentru Pace, program destinat cooperării euro-atlantice în materie de securitate, cu rol major în procesul de includere a noi membri în NATO ”

      • Cred ca Dora a gresit destinatarul..dar tot acolo suntem..Avem un parteneriat pentru 20 de ani(au trecut cred doi)cu SUA ca stat.Economic,militar(Babadag,Kogalniceanu,Cincu),social,politic.
        Presedintele ne-a blindat impotriva unor situatii pe care Ponta le asteapta in bunkarul armatei!
        Directia VEST!

      • Loda,
        Acesta este momentul si acestia sunt presedintii semnatari :
        http://adevarul.ro/news/societate/traian-basescu-barack-obama-washington-7_50b3576b7c42d5a663a3a9c9/2_50a8c5047c42d5a663731a16.html

        Parteneriatul Strategic România – SUA
         La 13 septembrie 2011, a fost adoptată, la
        Washington, la cel mai înalt nivel, Declaraţia
        Comună privind Parteneriatul Strategic pentru
        Secolul XXI între România şi Statele Unite ale
        Americii. Declaraţia este primul document politic
        bilateral care consacră Parteneriatul Strategic dintre
        cele două state, fixând cadrul general al relaţiilor
        bilaterale şi stabilind domeniile prioritare ale
        cooperării viitoare

        • Tot pentru loda
          Reaminteste-ti ce propaganda jegoasa faceau haitele lui Felix cind spuneau ca Obama nu il va prim i pe Presedinte ,fiind plecat de la Casa Alba …Au hamait o saptamana..
          Pina au amutit cu semnarea Parteneriatului pentru 20 de ani..
          Acesta este ADEVARUL>

  14. 17:30 – declaraţii Traian Băsescu

  15. night, 🙂 🙂 🙂

    ai pus punctul pe „i”. Daca nu ne trezim si lasam infiltratii sa ne sece de energie suntel pierduti. Masacrul usedist e pe noi.

  16. Jmeker Tapalaga, aplica tehnica contrapunctului:
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17107207-doua-moduri-diferite-citi-modificarile-legea-administratiei-publice-elena-udrea-este-situatie-care-este-binevenita-aceasta-delegare-competenta-nimeni-nu-indrazneste-ceara-cuiva-incalce-legea-monica-ma.htm
    Eu pun pariu ca in urmatoarele doua spatamani Tapalaga, Ioane Ene si Pora vor scrie articole in care vor indemna „poporul” sa voteze cu PDL-ul la europarlamentare. Dinca cauza ca Macovei…

    • De acord cu Nutzica aici, functionarul public trebuie sa fie responsabil pentru ceea ce face si semneaza, de exemplu emiterea sau respingerea unei autorizatii de construire apartine sefului de la urbanism, care acum o trimite ca propunere primarului, care semneaza sau nu dar din alte considerente decat tehnice sau de legalitate.
      Pe alta parte daca functionarul nu poate rezista presiunii baronului care il preseaza sa semneze are varianta datului in gat 😀 , care va fi luata mult mai in serios decat pana acum.
      Cand nu te mai acopera semnatura jupanului si stii ca faci parnaie singur devii mult mai responsabil.

  17. Cred ca este mai in masura fostul primar general al Capitalei (Basescu a explicat acum 5 minute) ce este cu delegarea de semnatura.
    Atributiile de primar iti ramin, caci exista o lege pentru asta.
    Foc de paie, pe care unii il intretin cu link-uri 😛

  18. salutare tovarasi 🙂
    tot iuți, tot iuți … mai ales tu, Night!
    … sa ne unim … spui tu. noi suntem uniti, in opinii cel putin, in contra cui, cel putin … si mai putin uniti la vot … cum ma si asteptam.

    dar nu noi suntem problema. problema sunt cei ce vor vota ca si pana acum, si pe aia nu ii schimbam noi in veci. prosti au fost pe vremea impuscatului, prosti pe vremea iliescului, prosti sint acum … si prosti vor muri.

    problema … problema este cand astia mai destepti, noi, carevasazica, nu prea ne inmultim. si chiar daca ne-am inmulti, ne urnim greu la vot.
    ne urnim greu la vot din tot felul de motive, nu?
    – am fost refuzati DE AIA PROSTI, mai de demult sau mai de curand … cand doream sa facem ceva si acum ne amuzam in ce mocirla intra cei ce ne-au refuzat … ca intram si noi, asa e, hahahahhaa, dar parca mai putin.

    – nici nu avem pe cineva curat sa ne reprezinte. Cativa lideri curati se mai gasesc, dar au fost si sunt inconjurati de nemernici. Eu inteleg ca trebuie sa lucrezi cu oameni … dar asta este blestemul opozitiei, dupa coruptii vazuti ai pedeleului.

    … eu va citesc inainte, ceea ce e, oricum, o chestie mare, avand in vedere cat NU MAI SUPORT sa ma uit pe televiziuni si sa le vad mizeria …

    • extrapoland putin ce spun acum, cum nu noi suntem problema, nici diferitele partide din opozitie – nu sunt problema, numarul lor, spun.

      prima problema sunt prostii si a doua problema, care ne intereseaza pe noi, este lipsa unui loc curat si bine luminat, populat cu oameni curati si gospodari
      iar acest loc este greu de creat, avand in vedere cat suntem de bosumflati noi, cei ce nu ne-am manjit … bosumflati, adica fara dorinta de a participa, dar si intransigenti, ca avem cu ce …

      ca sa ne „uneasca” cineva, ca sa ne „urneasca”, de acum, trebuie sa fie mult peste Alba ca Zapada aia, de zi cu zi … de asta zic (cam lung, e drept 🙂 ) ca mai avem de asteptat …

      … situatia nu e disperata, lipsa noastra de sustinere, reticenta, intransigenta noastra, vor trezi la realitate politicieni, vor crea noi politicieni corecti … intre timp si prostii isi vor fi luat lectia … si, daca astia de azi nu vor face praf tara, va exista viitor

      pana una alta un angajator plateste 183 de lei pentru 100 la angajat. NU E BINE asa, mai asteptam, mai vedem!
      mai vedem … care pe care …

  19. victorL,
    este dovada cea mai clara ca nu ne pricepem la toate , si ca avem adesea limbarita si ne consideram singurii detinatori ai adevarului.
    Eu am explicat intr-un alt comentariu ca nu ma pricep la verdictele date de judecatori sau la anchetele instrumentate de procurori.Mai important este ca acum am incredere in justitie si salut orice verdict dat cu,competenta.

    In privinta modificarii legii administratiei publice am gresit.Presedintele m-a convins ca nu este un pericol atat de mare codurile juridiciare nu sunt afectate.

    • @ dora,
      asta am scris pe hotnews inainte de cuvintatrea piratului:

      ” eu cred (Vineri, 25 aprilie 2014, 15:29)
      victor L [utilizator]
      ca atit Elena Udrea cit si Monica Macovei au dreptate.
      – poate ca este benefic ca in unele situatii sa semneze specialistii, asumindu-si responsabilitatea; nu inseamna ca daca au doar „delegatie” pentru semnat sint scutiti de respectarea legii;
      – ca politicienii vor sa fure cu mina altora e iarasi posibil, dar cazul Nastase exista.
      Primarii nu pot fi scutiti de responsabilitatea functiei, chiar daca semneaza omul de serviciu. „

    • @Dora,
      Nu i vorba de pericol este vorba de o stupiditate legislativa.Si nu ma refer la legea asta noua ci la cea veche.
      Oricit mi ar place sa i vad pe primarii PSD in puscarie cind am auzit ca respionsabilitatea finala o are primarul m am ingrozit.
      Cel care a facut acea lege nu a condus in viata lui o institutie.
      Deci pui un om care are o anumita pregatire si i ceri sa fie responsabil si pentru avize juridice si cadastrale si de rezistenta materialelor si de
      constructii de drumuri si de multe , multe alte lucruri.
      Pe de alta parte ii aprobi o schema in care exista specialisti pe fiecare domeniu stiind prea bine ca primarul nu se pricepe la toate.
      Ce face amaritul ala.Semneaza ceva avind in spatele semnaturii toate avizele necesare.A doua zi il inhata DNA ul pentru ca un aviz era aiurea.El raspunde din cite am inteles iar cel ce a dat avizul este penalizat cu 5% din salariu pentru ca a gresit vezi doamne.
      DE exemplu ce treaba are primarul sa semneze o autorizatie de constructie care este un act putr tehnic atita timp cit exista in primarie un compartiment specializat in asa ceva.

      • Tucu,
        Uite ce scrie unul care face parte din administratie ca raspuns la vaicarerile puristilor
        ”E una dintre cele mai bune legi anti-coruptie de pana acum. Popreai primarul sau pres’ul si ramanea sistemul, adica exact corupatorul de facto. Un nou primar intra in sistem si in scurt timp era doborat, coplesit de acesta. Vedeti d’na Laura, spre exemplu, spuneati ca ANI nu mai poate declara incompatibilitatile. E fals doamna pt ca acestea nu se refereau la semnatura ci la vot in consiliu. Semnatura atrage alt gen de infractiuni cum ar fi de pilda abuz in serviciu. Osemnatura peste cel care a primit delegarea e un abuz. Si mai putem discuta pe fiecare geb de speta si o sa constatam ca uslamistii, incercand sa limiteze efectele justitiei, si-au taiat craca de sub picioare. Mai luati in calcul si faptul ca noua lege, ca oricare alta, nu are efect retroactiv! Cred ca presedintele si-a frecat mianile de bucurie vazand ca are, in sfarsit, instrumentul cu care se poate distruge sistemul!”
        https://www.facebook.com/Laura.Oana.Stefan

        • Dna Laura a inceput sa stearga raspunsurile care nu i convin.
          Am avut si eu ieri o mica conversatie ce ea , conversatie care azi a disparut.
          Cred ca oamenii astia (vorbesc de Laura sau Monica Macovei) pentru care am toata stima sunt tiriti intr un razboi politic meschin si se decredibilizeaza aiurea.
          Pacat

  20. ”In toate cele 20 de zile plus trei zile in control la consiliul legislativ nu a existat nicio observatie, nici de la parchete, nici de la ANI. Legea a facut obiectul unor discutii foarte serioase in randul consilierilor. Am considerat ca promulgarea legii e corecta si legea e corecta. Inteleg ca se reduce spectacolul daca nu mai ai primari, din ce sa traim daca nu avem spectacolul arestarilor?”
    Poate Tov. Tapalaga si Co sa ne prezinte un punct de vedere al ANI/DNA referitor la aceste modificari ale legii administratiei locale, care sa contrazica spusele Piratului?

  21. @ Loda,
    vin in ajutorul tau si spun: Basescu nu a facut nici Revolutia de la paş`opt si nici Revolutia din `89; ca sa nu mai spunem ca nu a facut el Unirea cu Basarabia, degeaba se strofoaca acum.
    Basescu e bautor de uischi, dupa spusele prim plagia, pardon, prim ministrului tau drag.
    Si n-a facut nimic; ba, plecat pe mare, vecinii i-au facut fetele.
    Multumita?

  22. Problema este ca Ponta cu subiectul justitie nu este original ci doar incearca o contraofensiva pentru a crea la nivel de imagine un echilibru. Dar, si daca se dovedeste ca a fost un fass, se va intoarce impotriva lui !

  23. @ ion, salut.
    Pe mine ma mira reactia dnei Macovei (desi dupa acuzatiile de vinzare a Justitiei ar trebui sa nu ma mai mire).
    Stia doar ca din partea institutiilor „abilitate”, ca sa zic asa, nu au existat reactii de impotrivire.
    Dar se pare ca vrea sa se lupte cu piratul, si nu stiu ce are de cistigat.

  24. Un alt acuzator al vinzarii Justitiei:
    „De cand PSD a modificat legea, de aceasta data cu complicitatea stranie a presedintelui Traian Basescu si in asentimentul entuziast al protejatei sale Elena Udrea”.
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-17109001-tara-condusa-delegare-semnatura.htm
    Ce deformeaza ura (sau prostia?).

    • Salut Victor,
      Ce scrie Tapalaga nu mai citesc demult. In schimb m-a deceptionat consilierul doamnei Macovei care imi spune verde in fata ca daca votez cumva PMP accept mafia, iar daca votez PDL sunt de partea anticoruptiei.
      https://www.facebook.com/politeanu

      • Dada, o sa urmeze o perioada oribila in care o sa fim bombardati cu mesaje de genul: „lumea buna voteaza DNA, adica Macovei, adica PDL”. Dar asta era de anticipat de multa vreme si cu toate astea, PMP-ul n-a facut mai nimic pentru a cotracara aceasta dezvoltare. Dimpotriva, s-a umplut de antoni. In loc s-o coopteze cumva pe Macovei, a reusit s-ai aduca pe Pinalti si pe Florin Popescu, care nici macar nu putem spune ca vin cu sacosile lor pline de voturi. Ca uite, DNA-ul le ia si sacosile pline cu pui…

        • Bill, de regula sunt o persoana calma, dar pana una alta Popescu a plecat din toate functiile, pe cand alaturi de Monica sta bine merci un vicepresedinte si fost secretar general, Ioan Olteanu, acuzat de DNA de ” favorizarea infractorului; procurorii sustin ca el a informat doua persoane ca DNA urma sa faca a doua zi perchezitii la domiciliile acestora.”
          Adica pana unde mergi cu ipocrizia si manipularea?

          • Eu nu zic ca nu e asa. Dar trebuiau luate totusi niste masuri preventive. Atata tot. Cu ipocrizia si manipularea mai discutam dupa alegerile din toamna. Abia atunci se va face un bilant corect al ultimilor 3 ani. Pana atunci, fiecare e liber sa-si ia dorintele drept realitati.

        • Lumea e plina de tot felul de lume, iar unii cunosc ca Macovei fara ajutorul piratului nu ar fi rezolvat nimic.
          Formula, din partea unora care il urasc pe Basescu, este „hoardele de procurori basisti”. E drept, destui o injura si pe Macovei pentru insistenta sa impotriva coruptilor.
          @ ion a dat un exemplu clar de om batut in cap, si care e consilierul dnei Macovei.
          Asa ca ne putem astepta la multe. Chiar ca mortul USL nu e mort si „traieste”.

          • Afise cu revenanti brodati in costum popular pentru pentru mortii vii din Teleorman. Isi cunosc bine publicul tinta.

          • victor,
            stii la ce concluzie am ajuns?
            MM (pe care am sustinut-o mereu) a devenit politician si e candidat…..ii mai aproape camasa

      • Indiscutabil ca si PDL a avut un merit in Justitie, dar tiris-grapis imbolditi de pirat. Dar sa declari ca votind PMP votezi mafia, este la fel cu a spune ca Basescu a fost seful coruptilor din politica romaneasca, iar Blaga o fecioara.
        Despre Tapalaga (e un caz, gen Nistorescu ori Teodorescu): cred ca avea niste asteptari neindeplinite si se razbuna.

  25. Doua afise electorale:

  26. Mesaj electoral direct la buzunar!

  27. A aparut de doua ori??
    Nici de 1000 de ori nu este suficient ….

  28. Bilă

    De unde ai capturat cele 2 afișe??

  29. @ Bill,
    cu adresari de genul „Domnule, dumneata esti functional?” ti-ai dat teza de dottore. Oricum, ar fi bine sa te temperezi; ti-a explicat mai sus @ ion.
    Esti bun de bagat stimbe.

  30. ” Din pacate afisul psd e foarte bun”, zice @ Adrian (adica acela cu USL traieste).
    Eu nu sint de acord, iar @ Bil ma intraba daca sint normal la cap.
    Eu nu il intreb asa ceva, caci imi pot forma o idee din ceea ce scrie 😛

  31. Mazare este un clovn trist…
    I s-au adus la cunostinta destainuirile lui Cristi Borcea facute la DNA impotriva sa…cu privire la terenul obtinut in Constanta…
    Borcea a cooperat si va beneficia de o reducere de pedeapsa…

    Asa baieti…bravo…samba,mambo si salsa…

  32. Si Cretinel traieste:
    „Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, vineri, la finalul Delegaţiei Permanente a partidului, că moţiunea de cenzură va fi depusă în a doua jumătate a lunii mai, pentru a fi dezbătută înainte de alegeri, precizând că liberalii pregătesc un nou program politic şi economic.”

  33. Si ultima perla pe care o sevesc azi:
    „Apelul la sefii de partide si la electorat de a nu participa la acte de coruptie in timpul campaniei, o incercare de a timora partidele”
    Mey Titus, zis Corlatean, e chiar mai mult de atit; demiteti-l iarasi pe dictator 😉

  34. si o intrebare … de la Alin, pe Nasul … (nefiind de acord cu retragerea cetateniei, evident, totusi ramane intrebarea … la placinte – inainte, la razboi, inapoi? ce se poate face in aceasta problema, nu de alta, dar nu mi-ar prii o concentrare la iuteala, doar pentru ca am ramas sa … fac umbra … sper util … locului pe care il iubesc ATATA, toti … nu? sau e iubire dintr-o parte? si nu am aflat eu despre asa „fel” de iubire, fara „obligatii”, de!):

    „de alin » 25 Apr 2014, 19:20
    Buna ziua .
    Mi-ar placea ca sa-i intrebati pe politicienii romani ,de la putere sau din opozitie, ce parere au despre urmatoarea situatie.

    Daca eu , ca traitor in Romania , platitor de impozite si taxe in aceasta tara , sunt obligat sa ma prezint la o eventuala mobilizare , atunci cetatenii romani care lucreaza si domiciliaza in strainatate sunt obligati si ei sa se prezinte la o eventuala mobilizare ? Calitatea de cetatean roman iti ofera drepturi dar si indatoriri clare . Daca cetatenii romani care lucreaza in strainatate se bucura de protectia statului roman si daca se bucura de dreptul la vot eu cred ca trebuie sa-si indeplineasca si obligatiile fata de tara mama. Nu putem accepta ca sa avem drepturi egale dar obligatii diferentiate . Parerea mea este ca daca unii cetateni romani aflati in strainatate refuza sa-si indeplineasca indatoririle care sunt impuse de cetatenia romana atunci aceasta cetatenie trebuie retrasa de catre statul roman.

    Fata de situatia de mai sus politicienii si partidele politice din Romania trebuie sa-si exprime un punct de vedere clar , fara echivoc , mai ales ca urmeaza doua randuri de alegeri in acest an si mai ales ca situatia geo-politica din zona noastra este una tensionata.

    In speranta ca o sa puneti in vederea politicienilor si autoritatilor aceasta problema, va multumesc anticipat .”

    … va intreb deoarece multi sunteti plecati si chiar sunt curios ce parere aveti despre asta. Daca va veti intoarce in tara sa luptati, in eventualitatea unui conflict.
    Iar daca nu, ce naiba e de facut? (mentionez ca eu, in locul vostru, nu m-as intoarce doar pentru a ma inrola, mai mult, as pleca naibii de aici daca ar fi cazul … sunt sincer, nu? cum zic fetele pe anunturi? ASTEPT SINCERITATE 🙂 .. ba nu, alea zic astept seriozitate, dar eu tot aia astept ) …

  35. Hai ca m am molipsit si eu de obsesia Udrea.
    Vad pe hot news un afis electoral al PMP ceva gen cei 7 magnifici in blugi cu Nuti n frunte.
    Afisul arata bine , Nuti la fel.
    Afisul imi genereaza insa o intrebare.
    PMP ul este nebun si a scos la innaintare o figura hulita sau Nuti are de fapt mult mai multi fani decit credem noi.
    Modul meu de a gindi este influentat de faptul ca mie personal nu mi place Nuti(ca politician desigur), ma invirt in grupuri care nu se dau in vint dupa respectiva,citesc bloguri in care Nuti nu este iubita.
    Si totusi observ cu uimire ca Nuti tine capul de afis.
    Stie cineva care o fi adevarul?
    Sa nu mi spuneti ca asa a vrut Piratul sau ca Nuti este dictatr in PMP pentru ca sunt satul de prostii.

    • Cred ca Piratul nu are incotro si rabda infatuarile Doamnei. Deocamdata

      Afisul a aparut pe FB Doamnei, si nu pe site-urile oficiale,
      si e facut la comanda de Doamna: cu solduri mai stramte, cu picioare mai lungi cu blurr pe cei dinspate

      Cei din PMP sunt niste paparude CPreda, Baconski , Tomac (vezi interviul cat de inodor si incolor este ) si Doamna ii incalta.

      Vom vedea ce va iesi. Dar pt omul care vede reclama, PMP e un mar mic acolo sub piciorul Doamnei. Spui PMP spui acum Udrea (Nu credeam asta acum 1 an )
      Basescu ?
      Noi stim ca
      este partidul lui la care va veni in noiembrie , si caruia ii va face reclama 30 zile pana in alegeri
      Alegatorul poate sa creada ca
      este partidul pe care Basescu l-a facut pentru E Udrea, pe care vrea sa o faca presedinta tarii inainte de a fi presedinta galaxiei si miss Romania pana in 2030

      Asta daca te multumeste interpretarea mea
      Daca nu, alege alta 🙂

  36. A aparut pe Gindul.ro(Eu l am citit la Nora Damian) un sondaj (probabil facut pe net deci nerelevant ) care da totusi niste rezultate surprinzatoare.
    Sunt insirate toate numele de politicieni vizibili si se raspunde la intrebarea pe cine ati vota presedinte.
    In ordine primii trei sunt
    Udrea 6500 voturi
    Boc -cca 5000 de voturi
    Ponta cca 4500 de voturi.
    MRU a obtinut 3600 de voturi.
    Sincer , absolut sincer, nu ma asteptam la asa ceva.
    Ca Udrea a stat cu degetul pe tasta de 6500 de ori -posibil.La fel de posibil insa este ca Nuti sa aiba fani.

    • Ii are pe cei pe care ii plateste.
      Sondajul in care spune ca in turul 2 daca sunt Ponta si Udrea , Ponta ia 90% il stii ?

      Iti aduci aminte ca la destituirea presedintelui, la ultimele manifestatii de sprijin …. tb si echipa i-au interzis lui Udrea sa mai apara pe scena ?

  37. Erata
    Udrea are 9500 de voturi
    Boc 6500 de voturi

  38. @ tucu2,
    blogul/internetul inca este ca un club inchis. Nu are mare audienta in Romania.
    „Romania profunda” nu este aici.
    „PMP ul este nebun si a scos la innaintare o figura hulita sau Nuti are de fapt mult mai multi fani decit credem noi.”
    Adevarul, ca nu am descoperit eu lumea, este undeva pe la mijloc.
    – PMP-ul nu e nici „nebun” si nici perfect;
    – o figura hulita, Nuti? de catre cine? stiti citi sinteti, vorba lui Geoana?
    – „ce credem noi” inseamna cei care o hulesc pe Nuti? dar voi chiar stiti citi sinteti? pe ceilalti i-ai intrebat? sau ce credem „noi” trebuie sa fie litera de lege?
    Ai vazut lumea din jurul barcii cu „fă, Doiana”? Sint mai multi decit voi care o huliti pe Nuti, pe drept ori nedrept. Iar aia nu se jeneaza sa aduleze un plagiator.
    O sa-mi spui ca lumea din jurul barcii n-o voteaza pe Nuti. Nu se stie daca nu vor fi printre si si din cei ce priveau doar ca la urs, caci si pe dreapta sint votanti cu IQ mai mic, nu sint toti academicieni. Ca si cu aia m-am lamurit.

    • Vedem rezultatele pe 26 de azi intr-o luna .
      Discutam atunci.
      Desi nu vom sti daca rezultatele sunt sinergia Basescu Udrea sau diferenta .
      Rezultat alegeri = Fani Basescu + Fani Udrea
      sau
      Rezultat alegeri= Fani Basescu – Fani Udrea
      VDM vorba lui @mih

  39. pentru cei care nu au citit:
    http://dilemaveche.ro/sectiune/editoriale-opinii/articol/putin-poporul-rus-fata-televizata-nazismului-rusesc
    Nu este despre politica noastra, dar s-a trezit si Ghinea uitind ca il bestelea pe Basescu in legatura cu Putin/Rusia.

  40. Multumesc @last, multumesc @victor.
    Confirmati ceea ce banuiesc si eu.Adevarul este undeva la mijloc indiferent din ce parte il privim.

  41. Cine cu cine voteaza si mai ales de ce:

    ( apropo de Romania profunda ❗ )

    • eu am raspuns acum citeva zile/saptamini, dar o sa-mi fac timp mai tirziu sa ma repet. In orice caz, nu atac pe nimeni de pe partea dreapta, chiar daca nu mi-e simpatic. Lupta este cu PSD-ul, nu cu Elena Udrea, Macovei ori MRU.
      (Nu vad in nimeni perfectiunea ca @ T in MRU, si imperfectiunile la altii, cu care ai fost odata aliat.)

      • victor L,
        nu inteleg ce vrei sa-mi zici,
        eu pusesem embedul de la o inregistrare video si nu mi-a aparut.
        Cuvintele mele se refereau la acel film.
        Vezi ca am dat mai jos link-ul la articol.

        • @ luminita,
          am luat ca intrebare pentru noi „Cine cu cine voteaza si mai ales de ce”
          Acum am vazut emisiunea de la protv.

      • @Victor,
        Ce frumos ar fi ca lupta dreapta sa se lupte cu stinga (PSD + PNL).
        Nu va fi asa.Lupta va fi pentru supravietuire.Un scor prost pentru PDL ,PMP sau FC ii scoate din peisajul politic.
        Si PDL si PMP si FC stiu foarte bine ca nu vor trage un vot din bazinul electoral al PSD .
        La fel de bine stiu ca sunt suficient de anosti iar miza europarlamentarelor extrem de scazuta la romanul verde,astfel incit sa nu reuseasca sa scoata din carse pe cei ce in general nu ies la vot.
        Ce ramine? Bazinul electoral al fostului PDL si probabil citiva liberali rataciti.
        Concluzia-se vor sfisia unii pe altii.
        Este suficient sa vezi ce face presa de dreapta ca sa realizezi ca atacul fratricid va fi la moda.
        Socoteala i simpla.PSD ul tot cistiga.Important este sa supravietuim noi .
        De fapt nu exista dreapta ci exista o serie de grupuri si grupulete care vor sa acapareze dreapta.

        • Eu am incercat la Politeia la Gradina si la Copac- incepusem niste articole – sa aduc in discutie exact ce trebuie si anume :
          Cum trebuie sa obtinem voturi de la cei ce nu ne-au mai votat in 2012 (cca 1.5 milioane ) si daca e posibil de la ceilalti nemultumiti. (cei 40%)

          si am dat si cateva sugestii
          Raspunsul multor oameni si a partidelor: Stim noi mai bine ce facem decat tine prostule si intrigantule 🙂
          Rezultatul: au mers toti la canibalizare intre ei.
          Rezultatul : il vedem
          Vinovati: Este clar ca eu sunt vinovatii si nu alegatorul. Totusi …. dupa 26 se vor intrece in diverse scuze si acuze.

          • @ tds,
            nimeni nu iti va lua „sfaturile” in seama daca nu te implici. Direct.
            Si gasesc ca este normal. In fond, cei care au gindit un partid au ideile lor; si vor suporta consecintele daca sint prosti sau n-au noroc.
            (Si nu cred ca ai fost intimpinat cu „prostule si intrigantule”. Dar sfaturile de pe margine nu sint baga-te in seama. Implica-te, nu arunca numai cu bricheta in pereti.)

          • Victore,
            Bineinteles ca ai dreptate.
            In partidul asta numai Elena Udrea vrea sa se implice. Nu lasa pe nimeni sa se implice. Si-a adus hoti de voturi : Anton si Popescu L-a scuipat pe Papahagi.
            Le-a pus zgarda lui Tomac, Baconski si CPreda. Moshu Marian Preda tace de mult.
            E partidul ei … E implicata
            Rezultatele sunt ale ei. Le vom vedea pe 25 mai , in noiembrie si in 2016
            Crezi ca cei ce striga Te iubiiiiiiim Elena sunt implicati ? Nu, Ei sunt coloratura
            Cei ce striga aici pe blog: Oprescule te uram ! se implica ? Oprescu habar nu are ca exista blogul.

            Acum un an cand a gandit partidul , poate Basescu o fi spus: Fac partid ca sa o fac sefa pe Doamna. Dar dragul meu, el nu ne-a spus pana acum o luna asta niciodata.
            VDM vorba lui @mih

  42. Votati doar Dreapta!Indiferent cine va place sau in cine credeti!
    Lasati prostiile pentru prosti!Pina acum,pe aici nu se prea inghesuie!
    La europarlamentare votati contra PSD!
    Pe oricine vreti voi!
    Este o sugestie..nu este un imperativ!
    Dupa europarlamentare se va hotari candidatul Dreptei!
    Vreti socialism si schimbarea directiei spre China si Rusia?Votati PSD!
    Sa fie clar:
    Fara bilbaieli nu avem decit doua optiuni pentru europarlamentare: VEST? sau EST?

    • Cui spui asta : celor 15 care scriu aici ?
      Cui spui asta : celor ….. putini ce viziteaza blogul asta ?
      Noi stim asta si fara tine.
      Ia o portavoce si striga odata : Votati dreapta oameni buni ! in Piata sfatului din Brasov la ora de acalmie. Ai mai mult auditoriu.

      Pentru cine strigi tu aici ? Prezerveazati amigdalele

      ….

      • Nu existi…mie nu imi dai ordine…ignor

        • Nu iti da nimeni ordine
          Iti spun ca strigi singur in baie.
          E drept ca doamnei ii spui ca ai aici audienta cat Stadionul national, dar adevarul este – si il stii si tu – ca strigi singur, iar aia putin care intra aici sunt gata convinsi sa voteze dreapta si fara tine

      • Si tu cui spui de Udrea : celor 15 care scriu aici??…celor putini care vizitează blogul ăsta ???

        De ce nu iei tu o portavoce să strigi in fața sediului PMP ??

        • Eu nu le mai dau sfaturi.
          Asteptam 25 sa vedem cate voturi a adus Anton.
          Eu spuneam celor putini dar care sunt consultanti la partid.
          Dar pe aia nu ii asculta, nimeni , din cate am observat acum 2 luni,
          In rest acolo sunt doar soriceii care nu spun nimic. Nu e decat Doamna.

  43. Salutare tuturor,
    Last esti comic. Spui: ”L-a scuipat pe Papahagi.”
    Iata ce scrie Papahagi pe FB, printre altele:”
    Pliantele PMP și PDL pentru alegerile europene….
    PDL-fără imaginație, static, bătrânicios (poze de buletin)
    PMP-dinamic, tineresc (poze în mișcare)
    PDL merge pe un mesaj fără haz, prezentat bătrânicios, și apără realizările din trecut. Pare un partid al trecutului.
    PMP merge pe un mesaj mai simpatic, mai tineresc, și combină parcursul incontestabil al candidaților cu promisiunea noului.
    Eu votez PMP.”

    Si inca ceva legat de ziua de 26 mai 2014. Muzica sferelor ceresti spune ca aceasta zi va fi una de pedeapsa,

    • Tu esti tragic draga.
      Papahagi a fost scuipat. Acum face si el un pic de coloratura acolo. E profesor ca si tine ca si Baconski si stii si tu flexibilitatea belfareasca. Nu-i asa ?
      Ce sperai ? Sa spuna ca voteaza PNL. ?
      Asteapta si el la cotitura ca tot profesorashul. A si promis-o 🙂

  44. Pe surse: ”In Teleorman, bizonii au auzit, deja, ca un partid va da blugi. E freamat mare…”

  45. Eu vad o singura parte trista , foarte trista in aceste alegeri.
    Unul dintre putinele repere pe care le avea politica romaneasca Monica Macovei a ales sa faca campanie electorala unui partid intepenit in alta epoca cu o echipa de conducere extrem de aplecata spre compromisutri de tot felul.
    Nu se leaga nici de frica imaginea lui Blaga cu cea a Monicai Macovei.
    O parte din oamenii cu care Basescu a reusit sa treaca prin ultimii 9 ani a plecat.O alta parte a plecat capul si a ramas intr un loc considerat caldut.
    Pentru cei ce vor vota PDL ul Monica Macovei nu va reprezenta decit un pretext.Majoritatea va vota impotriva „”exclusivismului”” lui Basescu.
    Basescu nu a fost un presedinte popular printre cei ce cred ca influenteaza opinia publica.Ca orice om educat sa comande nu a incercat sa multumeasca liota de seminecunoscuti sau semiimportanti care roiesc in presa si in ONG uri.
    Nu avem un cult al responsabilitatii, nu intelegem ca responsabilizarea fiecarui jucator indiferent de pozitia sa este un factor de progres (dovada discutiile absolut tembele provocate de noua lege) drept care foarte putini au rematrcat cu admiratie cum de nebunul asta de Basescu a luat asupra sa cele mai negre momente din acest interval.
    Deci dragii mei.Nu se va vota impotriva PSD sau pentru Monica Macovei ci pe dreapta se va vota cu sau impotriva urmasilor lui Basescu.

  46. @mark,
    zici tu:
    „Este o sugestie..nu este un imperativ!”
    Pai, daca este o sugestie, de ce tot pui semne de exclamare ?
    Ce scrii tu se numeste lozincareala, iar aici nu este panoul de perete al vreunui partid.
    Last isi prezinta propriile idei despre cum ar trebui sa procedeze dreapta,
    spre deosebire de tine, care arunci cu prastia in ferestre.
    Noroc cu Night, ca iti face rost de pietricele. :mrgreen:

    • Eu doar i-am sugerat, cand vine cu astfel de manifeste „sa votam cu dreapta”, sa le duca acolo unde folosesc, acolo unde sunt mai multi oameni decat in sufrageria lui, si acolo unde sunt oameni ce nu voteaza cu dreapta.

      El vine aici si striga celor cativa de aici: Beti apa ! Respirati aer !

      Sau : Domnule Soros sunteti descheiat la slitz ! – cand saracu George nu e pe aici prin zona sa ia seama.

    • Si daca tot este sugestie..de ce o bagi in seama??
      Mai cred ca altii sunt pusi pe ghionturi..nu eu.
      Inca odata ma atentionezi ca acest blog este altceva…pe un ton de interdictie…
      Nu m-am adresat nimanui …sunt si cititori,este un blog deschis..nu unul privat..
      Last sa isi prezinte tone de idei…nu ma mai intereseaza…
      M-am lamurit ce si cum.

      • Obrazniceala asta se asorteaza cu blugii PMP?
        Ca daca nu, nu.

        • OBRĂZNICÍE s. aroganță, impertinență, insolență, măgărie, necuviință, neobrăzare, nerușinare, sfruntare, trufie, tupeu, (rar) semeție, (livr.)

          al naibii QI..latura comportamentala

  47. „De sub ape, din cripte, de luni, ieşiţi, că se dau promisiuni! S-au aliniat partidele, s-au aşezat sorţii. La urne se vor întâlni viii cu morţii. Mascaţii cu demascaţii, hoţii cu proştii. Toţi ai noştri.

    Scoateţi ştampilele, tipăriţi buletinele. Vă dăm, ne daţi. Frumoasă-i democraţia, de la Feteşti la Urlaţi! Ca o vinere neagră, ca o promoţie la tigăi. Votaţi, măi!

    Trec europarlamentarele ca inundaţiile. Vine seceta şi Dumnezeu cu mila. O să-l plimbaţi pe Ponta cu cămila.”

    Lelia Munteanu.
    http://www.gandul.info/puterea-gandului/mandra-barcuta-mester-plimbaciul-12530463

  48. Servus Lumi 🙂
    Abia astept sa compar prezenta la vot din Moldova, Muntenia, Dobrogea si Oltenia rural cu Banatul, Ardealul, Crisana si Maramuresul urban, in procente, sa vedem cine este mai interesat de mersul randuielilor in Europa. 😀

  49. Ete ca PSD targeteaza si buticarii:

  50. S-a descoperit un nou plagiat:
    „Preşedintele PNL, Crin Antonescu, a declarat, sâmbătă, la Braşov, că preşedintele Traian Băsescu ar fi comis un „plagiat neoficial”, de la PNL, în legătură cu temele de campanie anunţate pentru europarlamentare”
    La trebonal cu loaza de pirat 😉

  51. Fuga de responsabilitate e molipsitoare la socialisti indiferent de etnie
    Emisiunea Adevărul Live de sâmbătă după-amiază, în cadrul căreia Martin Schulz, preşedintele Parlamentului European, urma să răspundă acuzaţiilor lansate de Traian Băsescu la adresa sa, a fost contramandată, după ce oficialul european nu s-a mai prezentat.

  52. Schulz, este un dublicitar si un mincinos ca totzi socialistii

    sper din suflet ca romanii sä nu voteze PSD, altfel i-au drumul
    Rusiei si Cninei, presedintele a stiut ce a spus la adresa lui.
    se astepta la intrebäri nepläcute si de fricä nu s-a dus,

    Romani trezitzi-vä!

    votand PSD, mergetzi la cea mai mizerabilä formä de
    neo-comunism, o sä vä conducä mafiotzii securisti.

    • Buna seara D-na Theo. Ma bucur ca ati revenit pe acest blog. Nu disperati, usor, usor, dorintele vor lua si infatisarea lectiilor de viata.

  53. Crin , este chiar o paiatzä. presedintele are anumite teme de ani de zile, si pregäteste cu consilierii tot timpul dupä evenimente
    nici CRIN nu este mai serios.

  54. ce „indrägitä ” este UDREA, catä ostenealä sä-i repete numele
    de multe ori; O VREA CINEVA SÄ FACÄ CAMPANIE PT: PMP????
    ce subtil, s-au subtil sä-i boicoteze?

  55. MARK;
    f. bunä, posteazä pe toate ziarele si pe cele sträine.

  56. Schulz, are niste schelete in dulap, pe care el credea cä
    le-a ascuns bine, dar s-a inselat, este o caricaturä socialistä:

  57. ION,

    eu am o varstä, copii si nepotzii mei träiesc aici, dar copii täi trebuie sä respire aierul unei democratzii. sigur si aici sunt uneori treburi care scartzaie, dar nu-si permit sä nu facä ceva.
    plagiatorii nostrii au fost nevoitzi imediat sä-si de-a demisia, nu au ignorat nimic, cand a fost incarcerat un milionar s-au ministru, nu a vociferat nimeni, nu este permis, JUSTITZIA TREBUIE RESPECTATÄ.
    dece turnätorul Voiculescu poate sä facä jocuri cu Justitzia????
    DECE???
    dar DRAGNEA dece a tergiversat furtul dela referendu?????
    DECE OPRESCU CU GÄURI DE MILIOANE IN BUGET- NU E JUDECAT ???

    dar patzaghina de MAZÄRE, e liber sä injure JUSTITZIA zinic????

  58. psd-ul a angajat o galerie de fotbal pt. atmosferä la paranghelia lor,
    de altfel asa au fäcut si atunci iarna cu demonstratziile, tot galerie de fotbal si asociali plätitzi.au fäcut randale:
    multzi plätitzi cu banii lui Becali, care arunca cu banii,
    „CA SÄ VINÄ AI NOSTRII LA PUTERE”
    de aia fac emisiuni cu dedicatie A3 si Romania tv- SUNT DATORI

    DUMNEZEU NU DOARME.

  59. M-AR INTERESA ; CUM I-O SPUNE NICOLICEA ACUM LUI PONTA??

    DIN AUROLAC NU-L SCOTEA.

    tot ei au povestit , cum a golänit,furat,etc , Ponta

Lasă un răspuns către lastnightmusic Anulează răspunsul