Prezidentiabilul meu. Portret-robot.

Tanti Motto : „Daca nu stii in ce port vrei sa ajungi, nici un vant nu este favorabil !” (Seneca)

Spuneam la un moment dat… ba la mai multe momente date, cred, ca personal imi aleg reprezentantii politici in doua etape, plecand de la ce vreau eu sa faca si nu de la ce-mi promit ei. Primul pas fiind potriveala dintre trasnaile din mintea mea cu actiunile ce mi le promit ei iar cel de-al doilea consta in nota de credibilitate pe care le-o pot acorda celor ce trec de prima proba.

Cu cat mai simplu si clar, cu atat mai usor de respectat, de aplicat si deci, eficient.
Asta ma scapa de angoasa teribila si cvasigeneralizata actualmente, ca nimeni nu ar fi suficient de bun sa ma reprezinte.
Pentru ca multe concluzii sugereaza ca radacinile acestui sentiment, pe care-l incearca o multime uriasa de personi bine intentionati (exclud de aici indivizi mai mult sau mai putin profesionisti, ce intretin interesat aceasta stare de spirit, atatand permanent nemultumirea fara cap si coada) stau in aceasta eronata schema de identificare a preferatului politic.

E ca si cum ai avea un sac cu piese multicolore, numerotate, si ai scoate din el cate una spre a o alege pe cea mai buna. Una e prea rotunda…. alta e prea albastra, alta are un numar cu ghinion, alta prea multe colturi….

Alegerea unui prezidentiabil posibil al unei forte de opozitie nu face exceptie. Iar eu mi-as schita cateva repere de baza prin prisma carora sa urmaresc evolutiile concurentilor si sa notez performantele.
De acord, mai e un pic pana acolo. Dar eu cred ca daca mi-as clarifica un pic coordonatele de acum, as putea urmari in perioada urmatoare, care va fi SIGUR extrem de fructuoasa in evolutii semnificative, cine, cum si cat se brodeste cu ceea ce mi-as dori sa vrea, sa poata si, in fine, sa faca un presedinte post-Basescu.

Si pentru ca azi e „bank-holiday”, sunt liber de pe plantatia de noapte si ma lafai la slujba veche si bleaga unde pot sa ma dau pe blog, m-am gandit sa ascult si sugestii, daca are cineva.
Repet, as prefera sa vina din perspectiva a ce vrea/poate face mai degraba decat din a ce/cine este posibilul pretendent la fotelul de la Cotroceni.

O zi excelenta tuturor !

Viq

Anunțuri

154 responses to “Prezidentiabilul meu. Portret-robot.

  1. @Viq
    Cred ca ar trebui delimitat un pic cimpul de actiune.
    Daca ne apucam sa descriem un portret al candidatului va iesi un fel de Fat Frmos foarte greu de gasit pe piata.
    Daca ne apucam sa alegem din marfa expusa pina acum in galantar nu ajungem prea departe pentru ca pe astia i fumam de citeva luni.
    Daca ne extindem cautarea poate nimerim marfa buna sau foarte buna dar riscam sa nu fie consumabila decit pe acest blog.
    Ai vre o propunere in acest sens sau lasi fantezia fiecaruia sa se manifeste?

    PS Pe mine m ar fi distrat mai mult un concurs de demolat personaje politice de pe partea breapta .
    Evident ca am fi avut un trafic imens atragind toti amatorii de huo Basescu.

    • Ok.

      Pai ….. ce mi-as dori cel mai mult … si mai mult…. si mai mult….SA FACA asta daca ajunge la Cotroceni ?

      prima care-mi vine-n cap e sa continue reforma „Base”.
      Ce ar insemna asta ?
      Pai…realism economic…. responsablitate politica inclusiv in extern, ca dupa ce vad ca face cretinul asta de Ponta acum, ma ia groaza… independenta justitiei…

      Poate asta cu justitia ar trebui sa fie prima pe lista.

      • Pentru inceput as vrea sa faca tot ce poate pentru aplicarea prevederilor referendumului din 2009, parlament unicameral si 300 de parlamentari.
        Cine are curajul sa vina cu asta in campanie are votul meu.
        Pana nu se aplica sau se anuleaza rezultatul ala validat de justitie deomcratia romaneasca ramane un joc bun de Cacarau si de Ponta in spielhoseni.

        • Gino, si cum ai vrea sa o faca ? citeaza-mi din Constitutie! Presed. nici macar nu are dreptul la initiativa legislativa, ca sa nu ma vorbim de modif. Constitutia cu 67% majoritate. Get real, man!

          • Nu stiu, daca era simplu cred ca era deja facut.
            Sa provoace un blocaj undeva ca sa poata negocia. Sa promita in campanie, fata de alte minciuni asta este nimic, dar sa vad cine vine sa-l contrazica, sa spuna ca nu poate, ca nu are voie, ca minte electoratul cu prostii. Trebuie sa provoace oportunitatea cumva, exista sentinte definitive acolo, sa ceara reinterpretari.
            Pdl nu a folosit asta in campanie desi Basescu le-a servit-o la fileu.
            Eu am spus ce doresc.
            Daca eram asa destept candidam eu 😀 .

        • Eu sunt usor fanatic la subiectul asta.
          Imi tremura buza de sus si genunchiul drept incepe sa bataie usor…

          Chestia cu aplicarea referendumului am considerat-o always vitala pentru realizarea undei democratii reale in Ro.

          Sa se voteze ceva la referendum de o majoritate a cetatenilor si sa fie refuzat a fi aplicat de clasa politica este INADMISIBIl.
          INADMISIBIL !!!!

          Societatea romaneasca NU este o societate democratica.

          Are dreptate Cinic, in actuala situatie este practic imposibil de aplicat o regula democratica elementara, ceea ce e absurd.

          Dar se poate folosi (si TREBUIE sa se foloseasca) drept material electoral !
          Este corect si bine de mobilizat masele sub acest stindard. De cate ori va fi nevoie pana cand politicienii vor ceda si se vor conforma.

          • Mentalitatea romaneasca nu prea este democratica.
            Banuiesc ca multi formatori de opinie (ca de la rastul populatiei nu am nici o pretentie) nu au nici cea mai mica idee despre ce inseamna democratia , despre cum functioneaza srtatul democratic, cum eviti o dictatura a majoritatii etc etc.

          • Este un vehicul puternic care sta si rugineste, oamenii au cam uitat de referendumul asta.
            As fi de acord si cu putina demagogie pe tema asta, o consider demagogie pozitiva 🙂 .

  2. Servus 🙂
    La obiect 😀 :
    -sa corespunda fizic si estetic (sa fie intreg la trup si cu o conformatie si fizionomie potrivite functiei de reprezentare pe care o are);
    -sa corespunda psihic, daca se poate sa fi demonstrat asta anterior prin ocuparea unei alte functii in stat;.
    -sa corespunda moral (nu povesti cu femei, nu abuz de alcool, nu riscuri inutile, familist);
    -sa corespunda intelectual – studii;
    -sa fi dovedit atasament fata de valorile democratice, drepturile omului, proprietate, justitie, libertate individuala;
    -atasament fata de valorile nationale;
    -sa aiba curajul raspunderii personale si individuale, sa ia decizii;
    -sa aiba notiuni despre economie (ar fi bune despre aia capitalista 😀 );
    Lista este deschisa, revin.

    E? Zici ca este Commander Data 😀 sau R.Daneel Olivaw (daca nu stiti cine este ultimul, google 😀 ).

    • Salut, Gino.

      1. Sa corespunda fizic/estetic ?
      Pen’ce ?
      da-l dracu’.
      Poate sa fie urat, ce conteaza ???

      Cat de frumos e piratu’ ? 😀 😀 😀
      Da’ Churchill cum era ?
      Model de Jabba ! 😉

      P-asta cu poza n-o iau.

      2. Psihic ?!
      Da.
      Doar ca pragul asta o sa-l treaca aproape toti.

      3. Moral !
      Nu femei, alcool, tutun, steroizi, …
      pai poate fi imoral chiar daca e „moral” la astea. habar n-am daca Ponta fumeaza sau e curvar, dar il vad de o imoralitate epica.
      As lua dpdv al moralitatii doar asta cu respectul pentru adevar.
      Si intra cred bine pentru punctaj de obtinut in etapa II, respectiv evaluarea credibilitatii celor ce se califica in preliminarii.

      4. Studii.
      daca volumul de informatii ar fi criteriul, atunci internetul ar trebui sa fie presedintele vesnic.
      Intre un somer cu facultate si un paznic cu liceu, cel din urma cred ca produce mai mult pentru societate.
      Studiile pot fi doar un potential al sau personal ca sa FACA ceva ce sa ma determine sa-l pun in carti.
      Il intereseaza pe el, nu pe mine.
      Merge la pachet cu frumusetea de la punctul 1.

      5. Dovezi anterioare fata de valorile democratice…
      Asta e importanta.
      Intra impreuna cu 3 la etapa a II-a.

      6. Atasament fata de valorile nationale !!!! 🙄
      Da, dar in forma in care o gandesc eu. Valorile natonale sunt cele care ridica natiunea pe poteca progresului social nu care-i conserva bubele in numele traditiei.
      Merge cu 5 langa 3.

      7. Curajul raspunderii, sa ia decizii !
      Da. Asta o iau.
      Si o trec la categoria unu.

      8. Notiuni despre economie…
      Asta intra la aia cu desteptaciunea potentiala.
      Poate sa fie mai destept ca Friedman, Hayek si Keynes la un loc, Thatcher bonus, daca nu FACE ceva cu ce stie e zero.
      Daca insa NU stie toate astea, poate sa angajeze consilieri niste Hayeki, Friedmani….. 😉
      Asa ca se lipeste de 4 si de 1.

      Excelenta lista. Buna baza de lucru.
      Thank’s.
      Mai astept.

      • 1.Nu am spus sa fie frumos dar nu mi-as dori unul cu nasul spart si cicatrici pe fata ca un luptator de K1 sau bodyguard, ca Rudel Obreja.
        2.Psihic. Eu am criteriile mele, Cacarau de ex. nu se incadreaza, este labil. Prestatia din timpul suspendarii este suficienta pentru mine, expreia corporala, fizionomia si vorbirea au fost suficiente.
        Cartea de vizita cu „presedinte” a fost cireasa (sau motul) 😀 .
        3.Unul care a schimbat cinci neveste nu-ti da nicio informatie despre morala 😀 ?
        Daca mai face si accident de motocicleta in timp ce ocupa prima functie executiva este ok?
        4.Studiile facute la timpul lor sunt o dovada de capacitate si autodisciplina. Nu 100% dar sunt o recomandare buna.
        5.*
        6.Asa zic si eu 🙂 .
        7.*
        8.Nu, daca nu stie nu are cu ce face, consilierii se prind repede cu cine stau de vorba. Asa poate fi oricine, consilieri sa aiba.
        Parerile mele, desigur 🙂 .

    • tu, asa imi pare, ai descris un personaj de basm.
      Vreau sa te anunt (am avut un vis noaptea trecuta cind parca conversam cu Cel de Sus) ca asemenea creatura nu s-a gindit sa faca. Ar fi prea fada, stearsa; fara alcool, fara femei, barbat bine, cu studii (stralucite) gen ministrul german prins cu plagiatul. Prea multe calitati strica.
      (Ai observat reactiile la aparitia lui MRU in prim plan?)

      Eu sintetizez simplu: pentru perioada actuala a Romaniei as vrea o copie a piratului cu un amendament: diplomatie si calm in relatii cu mass media.

      • Iti spun trei care nu se abat mult de la grafic (intra in eroarea patratica medie 😀 ): Basescu, Boc, MRU. Mai sunt dar ma executa Viq 😀 .

  3. scuze, greseala: comentariul meu se adresa lui @ Gino.

  4. Lista mea cuprinde si persoane 😀

    Deci :
    – Patriotism
    – Corectitudine
    – Valori democratice
    – Forță
    – Mesaj
    – Hotărîre
    – Spontaneitate
    – Diplomatie
    – Abilitate
    – Negociere
    – Stil de educatie,de viața ,vestimentar
    ******************************************

    Daniel Morar
    Cristian Diaconescu
    Bogdan Aurescu
    Monica Macovei

    • Toti 4 sunt oameni de calibru ,recunoscuti internațional si care au fost ctitori ai unei Românii care se dorește democratică

      • Oameni pe care curajul ii definește ,care au facut istorie si care au fost promovati de Basescu

        Daniel Morar – curaj ,integritate,forța ,hotarire,patriotism ,perseverentă – seful primului DNA liber de politica.

        Cristian Diaconescu – curaj,diplomatie,stilat,hotărire,bun negociator ,patriot etc…fost ministru de externe

        Bogdan Aurescu – diplomatie,negociere,fortă,curaj,abilitate ,patriotism…..seful delegatiei de negociatori al tratatului Românie cu Statele Unite …a negociat pentru România un supliment al tratatului româno -american ,un supliment tip Polonia ….a cîștigat pentru România ,Insula Serpilor si perimetru aferent corespunzător apelor teritoriale ale României

        Monica Macovei – curaj ,forță,patriotism ,integritate ,hotărire si perseverenta

        • Vorbesc la pereti.

          Ok.
          daca tu ai terminat cu criteriile si ai trecut deja la selectat competitorii, go on.

          eu sunt mai incet.
          Mai intai masor de 5 ori si abia apoi ma apuc de … masurat ! 👿

          ca si dupa ce am taiat…. taiat ramane !
          Adio si-un praz verde.

          • nightmare

            Viq

            Scuze….dar deja plecase ,cind am citit ce-ai scris …no,asta e acu’….sterge-l daca dorești

    • mamaaaaa……
      Inca un carnat cu calitati…..

      Cum zice si Victor, basmele sunt povesti.
      Nu taiem din calitati, ca ne-am dori perfectiunea ca niste imperfecti ce suntem 😉

      D’aia e musai sa le ordonam pe o verticala a prioritatilor.

      Lasa persoanele acum ca ne deruteaza de la criterii 😉
      Incepem sa le gandim in functie de afinitatea pentru cineva anume si iese eroarea stricata.

      • Ok. sa vad ce-mi place de aici.

        1- Patriotism
        2- Corectitudine
        3- Valori democratice
        4- Forță
        5- Mesaj
        6- Hotărîre
        7- Spontaneitate
        8- Diplomatie
        9- Abilitate
        10- Negociere
        11- Stil de educatie,de viața ,vestimentar

        Cred ca pe 1,2,3 si 11 deja le-am examinat.

        As grupa astea doua care se confunda/completeaza un pic
        4.Forta
        6.Hotarare
        si le-as pune impreuna cu saptele lui Gino.(curajul raspunderii, decizii)
        Poate ar trebui incadrate/subordonate toate sub unul generic.
        FORTA ar fi suficient de elocvent, cred.
        Le adun deci sub asta.
        E prioritar, merge in sente la prima grila de preselectie.

        5. Mesaj !!!!??? 🙄
        What’s that ????
        capacitatea de a…. nu stiu… transmite un mesaj…?
        …. comunica ?
        …. motiva ?
        … inspira ?
        mai gandim la asta.

        7. Spontaneitate !!!!
        Interesant.
        Poate ar face casa buna cu 5 de mai sus. Ar tine tot de comunicare.

        Astea trei :
        8. DIplomatie
        9.Abilitate
        10.Negociere
        cred ca tin toate de un concept comun, sa zicem flexibilitate (?!)
        sau diplomatie, sau…
        oricum, cred ca-s din aceeasi familie.

        Hmm.
        Se aduna de-o tocanita 🙄

  5. -capacitate de analiza si sinteza
    -7 ani de acasa intr-o familie de isprava.
    -leu,sarpe,porumbel

    • 1. analiza & sinteza.
      da.
      Importanta asta.
      Chiar daca analiza si sinteza la scara mare ti-o face „statul major” al consilierilor si-ti vin cu propunerile, tre’ sa ai capacitatea de a intelege implicatiile, pe care poti lua decizia
      O trecem in sente la prioritatile din frunte.

      2. Educatie/bun simt…
      Asta e cam superfluu.
      Eu as sintetiza mai degraba in „principii”.
      Sub forma asta, da, cred ca e esential sa fie principial.
      Intra in sente la grupa I.

      3. leu-sarpe-porumb
      le-as incadra si p’astea la Flexibilitate.
      Si tot in grupa I.

      That’s good !
      3 doamne si toate trei… 😉

      • 1
        ai dreptate cu stafu’
        Capacitatea ta de analiza si sinteza e importanta deoarce tu , liderul , trebuie sa alegi esentialul de neesential, functie de matricea ta.
        2
        7 ani de acasa sunt tot matricea ta. Ponta nu iese din cei 7 ani de acasa cum tot asa Sever Voinescu nu iese din aceiasi matrice.
        7 ani de acasa te invata sa cureti locul de joaca dupa ce ai adunat jucariile, sa saluti pe vecinii tai , sa ii respecti pe ceilalti, etc

        3
        sa fii gingas cand trebuie, inteligent cand trebuie si curajos cand trebuie

        Sa fii curajos cand trebuie sa fi inteligent, si gingas cand trebuie sa fii curajos … aici avem probleme

        Ma bucur ca suntem de acord in lucrurile realmente importante

        • Cum ziceam, Principii.
          Extinde curatenia de la locul de joaca la ordinea functionarii statului si salutul catre vecini la respectul pentru semenii tai ce ti-au acordat increderea si… acolo suntem. 😀

          Si da, suntem de acord.
          ma bucur sa constati asta.
          Eu am plecat de la premisa ca suntem de acord in fundatie, altfel nu ma mai omoram sa discut atata cu tine dupa cum ai tropait mandru din bocancii cu tinte.

          • Ai putea fi si tu un pic mai generos…Nu esti … dar te inteleg 🙂

            Chestia cu bocancii e pentru onor publicul tau care asteapta de la sefu sa il umileasca pe abjectu
            nici o problema. Asa e si in teatrul japonez cu masti kabuki 🙂

          • nightmare

            Yep …toti suntem doritori de impresii artistice ,experți ,perfecti ,cu „IQ-ul” dînd p-afară ,infatuați si snobi …

  6. Oameni buni, doamnelor si domnilor,
    ca specialist foarte bun nu te califici automat si ca un bun conducator.
    Am sa dau exemple prozaice.
    – Hagi, un excelent fotbalist este un zlab, ca sa nu folosesc alta rima, antrenor (si, deobicei, nu toti excelentii sportivi ajung si antrenori excelenti in domeniul lor).
    – Bogdan Aurescu (sentimentalismele primeaza) pentru ca a condus un grup de experti in dobindirea unor perimetre din Marea Neagra este un Hagi redivivus. Va amintiti timpurile cu Hagi presedinte? ori Ilie Nastase catindat la primaria Capitalei?
    Cautrati, va rog, un om (nu ca Diogene, ca sint alte vremi).
    Lasati sentimentalismele (io l-as vrea pe fi`miu, dar nu vrea el 😉 ), l-as fi vrut pe Manolescu acum 18 ani (dar pina la urma a recunoscut ca nu se descurca in politica).
    Pentru ca mie mi-e teama sa mai dau nume am spus mai sus: un Pirat putin mai diplomat.

    • Esti imposibil omule
      Vrei un om mai bun decat Basescu. Adica unul care sa aiba tot ce are Basescu dar sa fie in plus mai diplomat.

      Basescu e un om foarte diplomat. Cand spui ca vrei un Basescu diplomat in fapt vrei un Basescu fara testicule, sau unul cu un singur testicul sau unul cu un testicul normal (cel drept ) si unul foarte mic (cel stang)
      no offence 🙂

      • „Vrei un om mai bun decat Basescu”.
        Desigur, doar tindem spre mai bine, daca (tontusi) nu am vrut spre comunism in zbor.

      • in plus daca ai fi citit ce am scris si nu te-ar fi dominat dorinta de a-mi da cite o scatoalca ai fi realizat ce spuneam. Basescu este „perfectibil”.

        • Nu am nici un chef sa iti dau o scatoalca. Daca tu crezi ca scopul meu este sa prind un pensionar din Lugoj sa ii dau scatoalce … te inseli 🙂
          Ai probabil instinct de nevasta . Nevestele iau un barbat si vor sa il perfectioneze.
          Dar … noi aici discutam chestii serioase
          De ce trivializezi discutia ?

    • Nu, Victor, nu nume.

      doar CE/cum SA FACA !
      Si sunt de acord cu tine ca a fi un bun profesionist nu presupune calitatea de bun manager si nici unul din ele nu o presupune pe cea de lider.

      De’asta incerc sa diferentiez carnea de cartofi in ciorba evaluariilor.

  7. Imi telefoneaza acum cineva ce umbla prin oras si vede ca bannerul vertical cu Baywatch a fost modificat in sensul ca au facut o cropuiala tip landscape adica au pastrat doar busturile taind cracii prea lungi ai elenei si soldurile prea inguste. precum si ale celorlalti din grupul de 6.
    E un pas bun !

    Sigur ca nu au citit ei aici 🙂 dar le-a venit mintea la cap sa mai atenueze putin din rau

    Acum Ridicatul Romaniei nu mai este sinonim cu Sculatul Romaniei. Poate daca schimba sloganul, si maresc sigla, sa stie omul unde pune stampila atunci e si mai bine.
    Iar backgroundul cu taranii care culeg grau si constructorii de nave de la Galati targetul dur al PMP 🙂 ,,, daca ar fi schimbat ….atunci ar fi poate prea mult … Am lasa vulpea bearca ca in Pseudo-Kynegetikos 🙂

    • „taind cracii prea lungi ai elenei”; psihanalizabil, draghe Watson 😛

      • Normal – Aber naturlich (in limba lui Sigmund Freud )
        1 Noi incercam sa vinde PMP cu ambalaj Udrea catre alegatori

        2 A cumpara este emotional , a vinde este pur rational

        3 Nu de produsul Pamela Anderson are nevoie votantul cand isi incredinteaza viitorul personal, al familiei sale si al tarii in cabina de vot cuiva care sa aiba grija de acest viitor. Se pare ca baietii de la PMP au inceput sa o convinga pe Pamela, drept care au inceput sa apara noile banere (nu le-am vazut inca )

      • tizule, crede-le și tu! 🙂
        «Udrea la sculare, Udrea la culcare, Udrea-n toată ziua mare!»
        …a dreaq aguridă :mrgreen:

    • Nu i-au taiat nimic, i-au mai intrat putin in c*r dupa saltul cu parasuta (nu va ofticati dar nu m-am putut abtine 😀 ).

  8. In conditiile de astazi ale Romaniei cred ca presedintele meu ar trebui sa fie ca un tanar logodnic in fata logodnicei. Logodnica sa fie onesta iar logodnicul sa sa-si iubeasca si sa-si respecte logodnica mai presus de orice. Iar logodnica sa se cheme Justitia.
    Intr-o gama pragmatica, I-as cere viitorului meu presedinte sa fie justitiar in sensul in care sa sprijine la construirea unei justitii absolut libere si independente. Daca ar avea aceasta „gena”, ar fi omul meu. Celelalte calitati sunt importante dar nu in aceeasi masura ca cea de iubitor de justitie. Aia adevarata, nu aia a lui Mustata , Voicu, Costiniu & Co.
    Si fiindca nu traiesc decat in aceasta tara, ma multumesc cu ce am si lucrez cu materialul de pe piata. Iar atunci, cu bune si cu rele presedintele meu ar trebui sa se cheme Baselu’. Chiar daca materialul iese peste cateva luni din perioada de garantie!

    • Mda.
      Asta scutura un pic toata structura de pana acum.

      daca mai sus vorbim de calitati relativ generice, aproape universal valabile dincolo de timp si conjunctura, aici aduci un element vital dar foarte concret raportat direct la ce arde.
      Si cred ca e imposibil de minimalizat.

      Atasamentul fata de proiectul de reforma inceput de pirat in linii mari si fata de mentinerea independentei justitiei in particular poate ar merita sa fie prima conditie peste care sa nu se poata trece.

      Conditia ZERO !
      eu rezonez total aici.

      Thank’s !

  9. un lucru este clar, vagabondul ordinar Ponta, nu trebuie sä ajungä
    Presedinte.
    asearä nu in campanie, la ghitzä, spunea f. clar cä are motive sä-l bage in puscärie pe bäsescu, acum la ghitzä, reporterii presi, continuä
    cu denigrarea presedintelui si dezinformarea romanilor.

    asta es´te ordinärie. UNDE ESTE CNA???????

  10. „prietenii ” PMP-lui il atacä destul ziknic, nu este nevoie de dusmani:

  11. Salut lume bună! 🙂

    Eu zic să pornim de aici:
    http://www.poetryfoundation.org/poem/175772
    Vedem ce putem găsi p’aproape de model pe malurile Dâmboviței și-l scoatem la ‘naintare!
    …dacă nu găsim, punem pofta’n cui și băgăm un delay de v’o treizeci și ceva de ani până crește unul asa cum vrem noi 🙂 (G/M, amară al dreaq!)

  12. Buna ziua!

    Eu zic ca m-as multumi cu un presedinte care iubeste tara asta (si pe oamenii din ea) si sa fie sincer. In rest, toate cred ca se pot invata 😀 A, si sa nu fie santajabil.

    P.S. Cred ca tocmai l-am portretizat pe Pirat 🙂 , deci ma multumesc cu putin, ca eu sunt modesta 😛

    • Servus 🙂
      As putea sa-mi permit sa-ti recomand unul/una invatat(a) gata?
      Pe langa ca o iubeste stie de la inceput si ce sa faca cu ea. Si iesim mai bine 😀 .

    • Buna, Laura.

      E necesar dar nu si suficient.
      Il „inving structurili” si p’asta !

      • Daca nu e santajabil, nu-l invinge structurili, ca n-are de ce-l apuca (de aia-si taie si Piratu’ suvita) :mrgreen:

        • Daca e slab il inving.
          Il sperie, il intimideaza, il domina, il preseaza, daca nu e santajabil il fac santajabil ;)…
          Au experienta leprele astea in papuserie, ce naiba !

          Auzi ce debiteaza Ponta acum ?
          Isi construieste campania pe „Basescu la puscarie !”
          E si asta cu bataie lunga.
          daca reusesc sa incalece justitia, nu mai conteaza daca Basescu are vre-o vina in ceva sau nu.
          iti dai seama cata vana trebuie sa aiba unul care se ia de piept cu ei ?

          Jumatate de secol de comunism 20 de milioane de oameni au inghtitit rahatul comunist si au tras la jug ca vitele.
          Teama a fost un factor decisiv.
          Nu trebuie minimalizata.

          • Mda, io tocmai zisesem in peseu ca l-am portretizat pe Piratu’, deci nu se pune ca-i momaie si tzatzaie popoul ca-l „santabilizeaza” astia

  13. Salutare tuturor!
    Eu vreau un presedinte care sa nu fie las.
    PS: Zicea Last intr-un comentariu anterior, ca printre altele candidatul sa fie Leu. Pentru 2014 in nici un caz. Poate un Red Bull ar fi mai potrivit.

    • Eu stiu ca soacra ta e Leoaica te inteleg
      Stiu si cine e Bull-ul asa ca nu insist 🙂
      Din nou pui in zodie leul, sarpele si porumbelul care sunt din alt film

      • Last, daca taceai filosof ramaneai. Vezi ca ti-a raspuns Viq. Daca ma refeream la zodiac, scriam Leo si nu Leu. Iar in ceea ce priveste astrograma unui presedinte nu tine neaparat de pozitia soarelui ci de planetele Saturn /Jupiter in case.

        • @ioane bulule +leo + aquarius

          Si daca taceam pentru tine tot un gunoi ramaneam
          (norocul meu ca nu vorbesc doar pentru tine )
          Uite ca am vorbit.
          Zici ca mi-a raspuns @viq ?
          Multumesc de info.
          Ma voi duce degraba acolo sa vad despre ce e vorba.

          • Last, pentru mine nu esti un gunoi, ci doar excentric.
            In rest poti sa vorbesti cat vrei, ca deh, cainele care latra nu musca.

          • nu sunt nici excentric si nici caine. Dar daca asta iti face viata mai usoara ….. 🙂

          • Last, chestie de perceptie. Vezi tu, totul e relativ pe acest pamant.

          • Totul e relativ pentru dezorientatul din padure.
            Noi trebuie sa ne orientam. Ne uitam la muschiul care creste pe copac in partea de nord, sau dupa steaua polara.
            Totul e relativ doar pentru strutul care baga capul in nisip cand ecuatia are mai mult de 2 necunoscute 🙂

    • Curaj.
      Cred ca intra la Forta….
      Ideea apare aproape la toata lumea.
      Normal. E o calitate putin cam vitala.

      PS.Last mi se pare ca a mai nuantat intre timp 😉

  14. As fi propus o corcitura intre pirat si Sfintul Duh dar imi este teama ca foarte multi puristi vor strimba din nas.
    Au si de ce .Pentru noi nici Sfintul Duh nu este bun.
    Are apucaturi de stinga, este prea batrin,nu stii daca te asculta sau nu (se zice ca da dar cine poate garanta), nu se consulta cu Dna Pora, nu a invitat o pe Monica Macovei ca expert la judecata de apoi,nu a avuut o activitate lagislativa sustinuta (in citeva mii de ani a transmis doar 10 legi), nu este democrat-ia decizii de unul singur.
    Eu ma declar invins si va propun si voua sa urmariti cu atentie programele Tv ,analistii politici si revista 22 si chiar daca nu veti afla cum trebue sa fie noul presedinte veti afla ce magarii a mai facut Basescu.
    Tot el saracul.
    Dupa plecarea lui mass media va fi mai saraca.

  15. Pana una alta, se pare ca sobolanii rosii parasesc corabia ”Bombo”
    Astazi la procesul de la Inalta Curte, Miron Mitrea, acest nevinovat si atins si el de ura Piratului, il da in gat pe seful lui Nastase:
    ””Într-o zi, Sergiu Sechelariu a venit şi mi-a cerut 30.000 de dolari în contul lucrării. În familie jucau mult poker, pierduse banii şi i-a cerut mamei să îi dea o sumă mai consistentă. Nu am avut bani imediat, i-am dat într-o săptămână… Sechelariu m-a acuzat că din cauză că nu mi-a dat chitanţă, i-am ridicat dreptul de semnătură”.
    „Secretarii de stat sunt numiţi de ministru. Pe vremea aceea, premierul a construit un bloc cu secretarul de stat. Vă amintiti, blocul din Zambaccian e făcut jumătate de Sechelariu, jumătate de Năstase. L-am informat pe Adrian Năstase că Sechelariu are o activitate neperformantă, şi el (Sechelariu) l-a informat de faptul că nu îi dau sarcini”, a declarat Miron Mitrea în faţa judecătorilor.

    • Sa fie intr-un ceas bun !

      • Si cireasa de pe tort.
        ”La începutul declaraţiei, Miron Mitrea a spus că mama sa este fiica primului şi singurului editor de limba română din Transilvania sub Imperiul Austro-Ungar, bunicul său fiind un om bogat.”
        Inca o Matusa Tamara.

  16. Servus, all!

    Inteligent, matur, simt de raspundere, nesantajabil…

  17. Pentru fanii lui Cristian Diaconescu, poate ca ar fi util sa privim la activitatea lui din ultimii 8 ani. Doar Marele Preot nu i-a pronuntat numele alaturi de cele ale lui Boc si Udrea cand se referea la oameni in care are maxima incredere… Deci ar trebui privit cel putin cu la fel de multa suspiciune ca alunecosul demisionat cu acordul „partenerilor occidentali”…
    http://www.curentul.ro/2010/index.php/2010022240173/Actualitate/Santaj-si-sex-la-Congresul-PSD.html
    http://www.ziare.com/articole/cristian+diaconescu+santaj
    Va dati seama ce se intampla daca scoate Vanghelie inca o data biletelul parfumat? CD se va retrage din competitie precum bietul Milica, invins fiind de sistem…

  18. Cine e Nicusor Dan?

    • 1 intra pe http://www.google.ro
      2 scrie exact ce spun eu: „Nicusor Dan”
      3 citeste
      4 aminteste-ti
      5 rationeaza

      • Deci nu are notorietate, prin urmare nu se prea incadreaza la profilul de prezidentiabil. Asa ca nu-mi pierd timpul/banii cu Goagalu’.

        • Aha Ioane …. 🙂
          spune- asta lui draga de @mih care a considerat doar : „Inteligent, matur, simt de raspundere, nesantajabil”…

          • Draga Last, a enumera cateva calitati (importante dpmv) nu echivaleaza cu „doar”. „Doar”-ul folosit de tine e inca o bascalie ieftina.
            Dpmv, cu noterietate sau fara, ND tot nu se incadreaza. Nici macar in „doar”.

          • @mihule
            Bascalia mea este mai scumpa decit crezi tu ca este.
            Nu stiu de ce ai fost tu profesoara (caci dupa cum te exprimi esti profesoara pensionara) dar daca erai de matematica sau de logica intelegeai ca doar este in sensul de reuniune de multimi cu simbolul U

          • Last,

            Crede, draga, crede! N-am o problema cu ce crezi tu.
            Ti se pare ND inteligent si matur? Ok!

          • nightmare

            Mamma mia …ce noroc pe copaceni ,cu expertu’ nației ,ca are cine să ne dea lectii gratuite ….adevărată mană cerească …altfel eram fii ploii… 😆

  19. Un proiect de tara in continuarea celui inceput de Basescu (@Inganduratul si @Viq vorbesc despre asta) este si dpmv o conditie esentiala.
    Distanta luata fata de Basescu la scurt timp dupa intoarcerea sa la Cotroceni, in 2012, de catre mai toti liderii opozitiei, nu mi-a placut. Impresia ca au folosit manifestatiile din timpul suspendarii (doar, sau in primul rand) pt propria imagine in pregatirea campaniei electorale, a fost destul de puternica si neplacuta…

    • Mih,

      aici cred ca a fost si un dram de amatorism din partea aripii tinere care a incercat sa intre pe piata politica post-Basescu.

      Impresia mea este ca au abordat problema ca si cum odata iesit Basescu din functia suprema in stat, urma sa se puna capat unei epoci.
      Cam ce clameaza Ponta, de altfel.

      In realitate ceea ce (cred eu ca) trebuie facut nu este de pus punct ci, dimpotriva, continuat proiectul.

      Abordarea asta i-a aruncat efectiv afara din joc fara sa inteleaga macar ce se intampla.
      Cred ca nici acum nu pricep de ce nu au priza.
      Lipsa de date reale privind „cererea” de pe piata combinata cu o proasta analiza si sinteza despre care vorbeste Last, si… asta e.
      Sunt out.
      De 3 ani de zile trag targa pe uscat.

      • Amatorism, da, foarte posibil, in cazul unora. Dar nu cred ca a fost doar asta. O „premeditare”, undeva in „culise” pare ca se leaga cu evolutia spre anti-basismul actual din tabara…”noastra”

        • Eu nu cred ca e vorba de o premeditare.
          Are acelasi efect, e adevarat, dar as pune mai degraba asta pe seama unei combinatii absolut nefericite a amatorismului cu ingamfarea. Cu „prostia docta”, cu un ego dincolo de limitele minimei precautii.

          Poate cineva le-a si spus ca sunt in eroare pe poteca aia.

          Dar la „case mari” prostia asta e aproape o regula. Sfaturile celor din jur sunt nu doar ignorate ci deseori chiar intoarse pe dos. Cu cat are mai multa carte cu atat refuza mai abitir sa ia in seama datele ce vin pe canale considerate sub standardul lor de eruditie.
          sau sub pretinsul standard.

          Privind acum la povestea „Neamtu & Noua Romanie” sau „MRU & Forta Civica” ai putea face studiu de caz.
          Lectii despre cum sa NU faci politica.

          Asta cred ca e cauza , mai curand decat apropierea de „ideologia” pungasilor si intoarcerea armelor.

          • Viq,

            Posibil sa nu fi ascultat de unele sfaturi, foarte posibil. Dar tot posibil este ca in acelas timp sa se fi aplecat, tocmai din ingamfare, din vanitate, spre alte „sfaturi” precedate si impanate abil cu maguliri.
            Iar de premeditare, i-as banui pe acesti „sfatuitorilor” acceptati…

  20. Scuze ca public textul integral,
    Cred insa ca are dreptate si ca la alegera presedintelui va trebui sa tinem seama si sau in primul rind de situatia prezentata de DPA,

    Paul Dragos Aligica
    10 mins · Edited ·

    E cazul sa intelegem ca Romania se afla in acest moment in prima linie a defensivei Occidentale -ce-o fi aia, in masura in care o fi, ca inca nu ne-am lamurit daca occidentalii au vreo apetenta defensiva sau sunt tot atat de buimaci si iresponsabili ca noi, romanii- . Sa intelegem ca in acest moment Romania este deja in plin razboi psihologic, indiferent de ce face si ce vrea Occidentul de la viata.

    Tot felul de mecanisme si retete clasice de formatare si demobilizare a opiniei publice sunt aruncate in acest moment pe fluxurile de limba romana.
    Se recruteaza si activeaza agenti de influenta ca in orice razboi clasic, poate chiar mai intens acum, de cand cu noile tehnologii. E momentul sa aratam discernamant.

    Suntem lasati din nou fara leadership, ghidaj si guvernanta adecvate momentului de catre clasa politica, „institutiile” si „elita” acestei tari. Trebuie sa ne ridicam din nou cu resurse proprii la inaltimea momentului.

    Am aratat in trecut mai mult discernamant, pragmatism si principialitate decat clasa politica si elita economic-politica a tarii de nenumarate ori in acesti ani. De la optiunea pro-occidentala la lovituri de stat, de la reforma economica la statul de drept, o minoritate a populatiei si a formatorilor de opinie la toate nivelele a reusit sa stea pe linia de plutire, sa lupte contra-curentului si facand asta a dat echilibru si a tinut pe linia de plutire tot sistemul.

    Din pacate situatia e de asa natura incat din nou aceasta minoritate trebuie sa asigure resursa ultima de discernamant, pragmatism si principialitate a intregii societati. Ca sa poata sa faca asta totul trebuie sa plece de la discernamant. Ce spunem si ce promovam in discursul si dezbaterea publica, ce perceptii si ce atitudini incurajam, conteaza.

    Trebuie sa intelegem ca in acest moment Romania este deja in plin razboi psihologic, indiferent de ce face si ce vrea Occidentul de la viata.

  21. Cu ce credeti ca se ocupa Dan Tapalaga pe Contributors?
    Ati ghicit.Cu Traian Basescu.
    Linia articolului este cam asa .A facut cite ceva .dar un presedinte mare facea altfel.

    Deci daca vreti sa aflati ce presedinte visati cititi l pe Dan Tapalaga.
    El stie.

    PS Noroc ca nu m ati luat in serios cu Sfintul Duh ca sarea Dan Tapalaga sa l invete meserie.

    • Tapalaga a ajuns un acrit gen Nistorescu.
      Argumentele lui sint de genul „da, dar”.
      Face parte din corul de ingeri cu o singura melodie in repertoriu: Basescu a vindut Justitia.
      Si pina la urma iti da ginduri: pai daca a vindut Flota, dece nu si Justitia 😛

      • E un pic mai complicat zic eu.Tapalaga este perfect acordat cu o parte a puristilor.
        Nu construieste .Demoleaza.
        Probabil ca se leaga perfect cu ceea ce scria Aligica mai sus.
        Aligica a iesit de pe Contributors ca si din cercul 22 si GDS.
        In perioada asta idiotii utli devin mai utili ca nici o data.

    • Tăpălaga e si ăsta alt expert…că unu ii p-acilea …ar fi comedia lumii o întîlnire intre ăstia 2 „experți ” .. 😆 😆

      • @noapte draga
        tie iti plac frizerii si barmanii
        Cand e vorba de experti ii detesti pe toti 🙂 Indiferent daca unul e expert in dinamica fluidelor, altul in Petrarca altul in barocul tarziu, altul in fauna central americana.
        Daca e expert e tot una, castiga mai bine decat mine, da din gura degeaba si ia bani fara sa transpire, si iubeste transnationala. Daca ma intilnesc cu el la job trebuie sa ii spun: Domnu’ mai doriti ceva ? daca te intilnesti cu el cu masca aia pe fata poti sa ii zici ce vrei 🙂
        Personal il detest pe Tapalaga. Dar tu ai putea sa ii spui in fata ce spui aici sub anonimat ? Daca da , esti tare.

        • Măi ,ticule …eu n-am absolut nici o treaba cu experții profesioniști ,din contră ii admir ,imi dau un sentiment de siguranta ….am treaba doar cu aia care pozează…..ca si Tapalaga …si etc …. Si n-as avea nimic nici cu ei, nu m-ar interesa,daca n-ar fi manipulatori cu un anumit scop ….capito?

          • Mai ticule
            problema mea cand intru aici si scriu ceva nu imi raspund oamenii carora le scriu, ci doar tu si altii ca tine. E frustrant 🙂 Crede-ma. Efectiv nu as face efortul sa scriu ceva cand stiu ca doar tu apari in fata parbrizului 🙂 🙂

          • nightmare

            Ai impresia ca nu i-am spus ???… 😀

            O,daaa …doar ca nu le-a publicat si alea de-au scăpat de moderator le-a sters repede … la faza cu „justiția vindută” de Basescu

          • nightmare

            Stai linistit,eu n-am probleme cu parbrizele ….de regula ,trec prin ele ,fără să fiu atins …mie cioburile îmi aduc noroc ….dar oare de ce nu-ți raspund oamenii cărora le scrii ???..

            Aaaaaa…poate sunt impresionati de maretia ” expertului” …deh….celebritatea e haină grea … 😀

    • Hotul striga hoţii:
      „Guvernul va sesiza Curtea Constitutionala in legatura cu „implicarea directa a presedintelui Romaniei in campania electorala” pentru europarlamentare si „in campania pentru alegerile partiale pentru Parlamentul Romaniei”, a anuntat, luni seara, premierul Victor Ponta.”

      • palavre. Guvernul nu e autoritate electorala. Si nici partid, desi Ponta crede invers. Guvernul nu poate -prin lege- sa reglementeze propaganda electorala. Parlamentul poate, dar PSD risca.

  22. Ponta este un mizerabil urmas a lui iliescu,
    ce incearcä sä facä oece, sä-l inläture pe
    Presedinte, face multä gälägie, sä nu se observe
    cum el si mafiotzii din PSD, distrug Romania, si
    vor s-o punä in bratzele lui Putin: NICI NU BÄNUITZI
    CE PUNE LA CALE.

  23. am mai väzut acum cateva minute, un cretin mizerabil, o
    lepädäturä T .Ungureanu, ce räu a decäzut javra.

  24. 1.-Sa fie patriot.Nu nationalist.Unul cu fibra autentica..
    Asta inseamna reforma si modernizare,linia europeana si transatlantica ..go spre vest si nu la est..
    2.-Sa fi avut o functie de administratie publica
    3.-Sa aiba o cariera beton care sa il recomande
    4.-Sa fie popular ..daca este popular inseamna ca este apreciat,stimat si iubit..deci votat

    5.-Sa aiba relatii internationale pina la cel mai inalt nivel..
    6.Sa dispuna de cultura si inteligenta,spirit si umanism
    7.Sa nu fie compromis cu acumulari ilicite de avere,cu acte injustitiabile,cu profil imoral..

    8..etc.etc.etc//

    Sa fie un Traian Basescu ..imbunatatit ..

    • Sa fie un Traian Basescu nu imbunatit ci chiar mai prost cu 20%
      Oricum ar fi cu 60% peste ceilalti

      • Iar o buna relatie cu Basescu ar compensa chiar mai mult de 20 de procente minus…

        • What ? I beg your pardon ? Tu urmeresti firul subiectului @mih ? Ca altfel ne zice @noapte ca suntem moshcalai si babaciuni si ne trimite in parc la aerisit 🙂

        • „What ? I beg your pardon ?” etc…..

          Pe „firul discutiei”, cea initiata de topicul lui Viq, vorbeam despre avantajul unei bune relatii/colaborari cu actualul presedinte [= ar aduce beneficiul unei experiente si al unor consilieri valoroase si necesare ] inclusiv in cazul „ipoteticului” cu 20 procente mai prost…etc.

  25. Ponta il amenintzä de 2 ani pe Presedinte, cä-l bagä la puscärie,
    este asta legal, asta o face mereu nu numai in campanie:

  26. Traian Bäsescu, cea mai bunä variantä dupä iliescu,
    a rezistat pt. cä are un caracter puternic, ii cunoaste,
    si este UN BUN ROMAN.
    sä vedem dacä mai reuseste cineva sä-i infrunte
    ROMANII AU FOST LASI; S-AU LÄSAT MITUITI;
    DACÄ ERAU LANGÄ EL; FÄCEA MAI MULT.

  27. Avertismentele preşedintelui Traian Băsescu, care anunţa în aprilie că Rusia vizează „gurile Dunării”, par să se confirme în condiţiile în care tulburările au continuat şi duminică în sudul Ucrainei, extinzându-se dinspre est.

    http://cursdeguvernare.ro/ucraina-analiza-violentele-din-odesa-sustin-teroria-ca-rusia-vizeaza-gurile-dunarii-o-privire-de-ansamblu-asupra-evolutiei-si-optiunile-occidentului-diplomatic-economic-militar.html

  28. atzi observat,
    PONTA plagiatorul nu spune nimic de PONTA

    nici mäcar un cuvant.

  29. uite cä incep oamenii ,sä spunä cum a pus Ponta mana pe averi

  30. Vad ca luptatorul impotriva hydrei illuminati-serpiliana, a.k.a. @markwilliams pentru „profani”, ma tine sub stricta observatie la postarea precedenta. Atata grija sa nu ma dedublez… sunt induiosat.
    Am o dedicatie speciala pentru el SI pentru cosmarul ce-l secondeaza peste tot (dedicatia asta se putea face doar la pachet, trebuie sa fie neaparat doi, dar doar unul are privilegiul globului de cristal):
    http://www.trilulilu.ro/video-animatie/108-c-jerk

    Mai radem, glumim, etc. 😛

    • Da, e momentul dedublarii… In seara asta nu sunt Bill sau Billa ci…. eu sunt Motanul Danila, cel mai strasnic tddds 🙂

    • „Dedicatia” lui Ovi este potrivita cu „Doar prostii sunt rai”.Pentru ca este un raspuns stupid in acest context:

      „Ovi | mai 4, 2014 la 19:44 | Răspunde
      A fost vina ei, domne’, purta fusta, si na, ce sa-i fac, am violat-o pe stricata. Asa-i trebuie! Stiu ca de fapt i-a placut! Doar de aia umbla ca o boarfa!

      victor L | mai 4, 2014 la 20:23 | Răspunde
      !?

      Viq | mai 4, 2014 la 20:33 | Răspunde
      Billule,

      te-ai hotarat cu ce nick evoluezi ?
      Eu creed ca am vorbit romaneste.
      Ori unul ori nici unul.

      Ovi | mai 4, 2014 la 20:35 | Răspunde
      Asta.

      markwilliams | mai 5, 2014 la 22:19 |
      Ovi
      Ce ar fi sa iti expui,clar si pe obiect.
      CE VREI??
      Nu am inteles nimic din acel amalgam …habar nu am cine esti sau cine vrei sa fii

      Si prost aleasa:Nu imi plac desenele animate.Am depasit cu mult virsta la care se situeaza Ovi,Bill sau cine o mai fi..

      • @mark – nu ai terminat cu dusmanii interni, ai copacului cu viermii cu care raportezi mai departe la grup ca te lupti din greu ? 🙂 Mai lasa-ne sa mai respiram 🙂
        Uite de ce n-a dormit bine mark 🙂 !. 🙂 Mai vino si cu content. Scrie un articol acolo ….

        • Last,Respecta-te
          definitia ‘viermilor „iti apartine
          Nu imi baga mie in gura cuvintele tale!
          Niciodata nu am pronuntat acest cuvint!
          Recunosc maestria „expertului”!
          Si
          Nefiind vorba de tine…
          Nu m-am adresat tie
          Incep sa numar

          UNA

          • Viermii sunt expresia prietenei Theo
            Tu in schimb raportezi la centru cit de infestat e copacul. si cat de mult muncesti tu acolo cu dezinfectantul.

            Numara pana la 50 Apoi ia o aspirina draga mea

  31. Ho hoo…ha ha ha ha ha ha … =))

    Va plac desenele animate ???….no așe,atunci

  32. NITU -NUP, a clasat dosarul bonbonicäi si a pus la rece
    dosarul escrocului manipulator de voturi Dragnea.

    asta vrea mafia PSD

    se pare asta nu intereseazä romanii !!! o sä plätitzi
    väd cä iar sunt insultate femeile, sä vä fie rusine.

  33. Procurorii sustin iar, traficul de influentzä s-a fäcut din biroul
    Premierului, PONTA TREBUIE SÄ-SI DE-A DEMISIA!!!!

  34. csm; rebuie sä se sezizeze , cum este amenintzat un judecätor
    de primarul din Tg: jIU

  35. STILUL ACESTA TREBUIE STOPAT –URGENT

  36. Traian Basescu de la 11:00.

    http://live.gandul.info/

  37. @ tds,
    ce visarati, zburatoarelor? tu si Ianusul mioritic sinteti pusi pe harţă de dimineata.
    Chiar nu va poate naste mintea si altceva? veniti cu niste idei proprii, bune-rele (ca sinteti oameni si sper ca acceptati ca gresiti si voi), dar uiminti-ne cu ceva din capsorul vostru. Spuneti dece votati cu cine votati, nu procedati ca eroul lui Marin Preda, atunci cind i se raspunde la provocare.
    Cu asemenea afirmatii din astea nu rupi crengile Copacului 😛
    „@mihule
    Bascalia mea este mai scumpa decit crezi tu ca este.”
    Este ca tezaurul ajuns la rusi 😉

    • @victor_l Exact in momentul asta TBasescu spune lucruri interesante online.
      Tu nu ai un topic despre care sa vorbesti ? Te preocup eu ? Revino-ti .
      Ce am vorbit eu cu @mih ieri, ea cu bascalia ieftina eu cu cea scumpa e subiect pt tine…. azi ?
      Tu chiar nu ai ce discuta la copac ? (care este un blog si nu un arbore cu crengi ) ? Bagi carbuni in cazan ?

  38. „Vorbiti din minut in minut de Victor Ponta”
    „De cate ori sunt intrebat”

  39. „”As da votul meu Elenei Udrea daca ea ar candida la prezidentiale „”
    Iar a bagat piratul batul prin gard.
    Iar va fi tocata Mitica citeva zile.
    Ma tot intrebam de ce are nevoie de tot scandalul asta zilnic.
    Cristoiu aseara mi a intarit banuiala.Pentru publicitate.
    Explica Cristoiu ( ale carui idei in general nu se potrivesc cu ale mele) ca PMP ul fiind un partid fara structuri in teritoriu foloseste acest mijloc ,ajutati de Basescu evident, pentru a se face cunoscut.
    Cred ca are dreptate.Nimic nu e mai gustat in tara asta decit un scandal.Indiferent pe ce tema.
    Nu stiu daca observati dar partidele care nu reusesc sa creeze evenimente ( nu conteaza de ce natura) nu sunt vizibile.
    Nuti a reusit performanta de a fi zilnic in gura presei.Bravo ei.

    • salut tucule | 🙂
      Ce putea sa raspunda la intrebarea aia ?
      ca sa nu fie bat in gard.
      Eu zic ca a fost fortat sa raspunda astfel.
      Crezi ca putea spune altceva ? Ce anume ?

      • @Last salut,
        Cred ca avea o multime de variante printr care si „”sa vedem „”, „”sa vedem cum se descurca in campanie””,””nu stiu daca s a hotarit si nu vreau sa mai dau un motiv de scandal””etc.
        Eu zic ( parerea mea , nu inseamna ca asata i adevarul) ca forteaza scandalul.II convine grozav.De suspendat nu o sa l mai suspende nimeni pentru ca Basescu suspendat ar deveni un agent electoral redutabil, de tocat tot il toaca toti asa ca mai bine dirijeaza el subiectele deci nu are decit de cistigat.
        Cei ce nu l suporta pe Basescu , nu l vor suporta nici da ca i creste parul.Deci vorba lui Mita Baston-„”Voi scandal cu orice pret””

        • Basescu nu raspunde evaziv – cand nu are raspuns – nu il vad cu – sa vedem
          Nu cred totusi ca i-a venit intrebarea ca o manusa, ca o astepta. Dar pot sa ma insel.

          Problema nu e cu cei ce nu il suporta pe TBasescu.
          Ci cu cei neutrii plus cu cei ce il suporta pe Basescu dar nu o suporta pe EUdrea. Dar ma rog, vom vedea

      • Cit despre candidatura Nuticii la prezidentiale mai vedem
        Eu sincer nu cred ca va incerca (sau va fi lasata sa incerce).
        Si nu vorbesc de ratiuni electorale .
        Am observat insa in ultimii ani ca orice candidat la o functie de genul asta pleca sa obtina binecuvintarea papei de la Washington.Ca nu era papa ci vre un secretar 2 lesinat nu conta.Toti faceau pelerinajul.
        Nutica sta acasa.
        Nu cred ca i s a trimis binecuvintarea pe e mail.

      • Nu pot sa nu remarc , cu riscul de a mi se spune ca l idolatrizez pe Basescu, ce tehnica desavirsita are cind vrea sa ridiculizeze pe cineva
        reporter: „”De ce i spuneti Vuictor Viorel si nu doar Victor?””
        Basescu „”Pai Voiorel este numele lui, numele lui de floricica””
        A lipit o eticheta pe fruntea lui Viorel si in momentul in care acesta se va umfla in penele lui de Prim Ministru va provoca risul prin asocierea cu o floricica.

  40. Vlad Mixich: 30 de arginti pentru Ucraina? / HotNews

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17164936-30-arginti-pentru-ucraina.htm

    „(…)UEFA Champions League Spot von GAZPROM
    http://youtu.be/Bh73I-v5Rws (…)”

  41. Basescu intretine un scandal cu Ponta pentru a face publicitate PMP -ului. Dar in ce sens ? Intr-un mod egoist….il preocupa sa atraga cati mai multi ” basisti” fanatici din pdl in pmp, aproape de 100% daca se poate….insa in felul asta ii indeparteaza de dreapta in general, pe neutrii si pe basistii anti-udrea pentru ca de cealalta parte a scandalului se afla ponta (psd), iar nu pdl/pfc/pntcd…..care Ponta (psd), in felul asta, va atrage cel putin majoritatea neutrilor (avand si o media favorabila)….la asta ma refeream cand spuneam ca basescu a inceput sa joace marunt, pentru un procent, doua in plus la pmp, pe care eventual sa le negocieze in asigurarea confortului personal/familial si mai putin in cresterea dreptei in ansamblu….imi dau seama ca nici nu il intereseaza de fapt soarta dreptei ci doar soarta/rolul sau in politica, cu orice sacrificii, inclusiv ingropand dreapta….imi pare rau ca, cel mai probabil imi veti da dreptate pana la sfarsitul anului…..

    • Basistii din PDL-(Blaga), daca ar fi „fanatici”, n-ar avea nevoie de „intretinerea unui scandal cu ponta…”, bla, bla, bla…

    • „….la asta ma refeream cand spuneam ca basescu a inceput sa joace marunt, pentru un procent, doua in plus la pmp, pe care eventual sa le negocieze in asigurarea confortului personal/familial si mai putin in cresterea dreptei in ansamblu….”
      Stimabile, cred ca-i cazul sa vii la toamna…

  42. Preşedintele Traian Băsescu a acceptat provocarea lansată de Gândul, de a participa alături de premierul Ponta la o dezbatere televizată.

    http://www.gandul.info/politica/interviu-traian-basescu-provocare-gandul-dezbatere-live-presedinte-premier-inainte-de-europarlamentare-traian-basescu-accept-12589055

    Vor reusi cei de la Gandul sa-l faca si pe vvponta sa accepte?

  43. Hi !
    Last & Adrian,

    Bag sama ca piratul rezolva dilema existentiala „ce ne facem cu basistii care n-o suporta pe Udrea ?”

    http://www.mediafax.ro/politic/basescu-exista-tentatia-de-a-dori-sa-fiu-premier-dar-stiu-ca-nu-ma-va-desemna-nimeni-udrea-m-ar-numi-daca-ar-castiga-prezidentialele-12594054?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+MediafaxPolitic+%28Mediafax+-+Politic%29

    😀 😀 😀 😀 😀
    Repet pentru a N-a oara : mai lasati-o domol cu blonda ca va faultati singuri 😉

    • Poate in alte parti o vor vota pe Udrea Presedinte.
      La mine in sectorul 3 nu o voteaza nici oligofrenii.

      Mai repede ingheata planeta, se aboleste constitutia iar Piratul se autonumeste prim ministru. 🙂 🙂 Cu udrea nici o solutie
      Vezi tu Viqule ca ne faultam cu totii …… asteapta alegerile din 25 si noiembrie

  44. Eu, personal, nu am o obsesie anti-Udrea; incerc sa ma raportez la factorul Udrea din perspectiva perceptiei celorlalti alegatori din societate….observ ca de fapt, dreapta este divizata din cauza factorului Udrea…….pmp s-a creat pentru a fi condus de Udrea, pdl s-a rupt pentru ca a plecat Udrea….puteti lua in calcul ca fara Udrea ar exista mai multe sanse de unitate a dreptei ? uitati-va cati din cei care l-au sustinut pe blaga la conventie in 2013, il sustinusera anterior pe boc in lupta cu blaga din 2011….de ce credeti ca oamenii astia au trecut in 2013 in spatele lui Blaga.?!…..din cauza Elenei Udrea (ei o cunosc mult mai bine)……eu nu inteleg obtinatia cu care basescu inisista intr-una pentru aceasta Doamna, de ce nu incerca si alte solutii….nu mai exista solutii fara Udrea ? As fi inteles daca macar EU era o capacitate in politica, dar nici macar atat nu este……..basescu a pierdut multe procente din cauza „efectului Udrea”, oare a meritat ? legat de fanii basisti din pdl, ma refeream la cei care mai ezita, il plac la nebunie pe base, dar nici nu le e usor sa paraseasca pdl….pe acestia ii tinteste base, inluciv prin dezbaterea televizata…..voi nu vedeti cat de bine se simte ponta in excerbarea acestui conflict cu base….abia asteapta sa puna benzina….de ce ? pentru ca orice consultant stie ca va motiva la vot electoratul psd si, avand media la picioare, ii va atrage si pe nehotarati…stiu ca nu va convine sa va spun ca base ingroapa dreata….dar nu vi se pare ciudat ca grupul pro-basistilor devine tot mai mic dar tot mai vocal, in timp ce „CEALALATA DREAPTA CARE AR PUTEA OFERI SOLUTII NEUTRILOR NU SE MAI AUDE DIN CAZUZA SCANDALULUI PONTA – BASESCU ?!……si asta ii convine lui Ponta, caci va pastra si neutrii…..

  45. Relatia Rusiei cu Germania – implica obstacole majore sau doar circumstantiale pentru solutionarea conflictuluui
    Germania are o cooperare economica substantiala cu Rusia..fiind cel mai mare partener european in relatii de comert cu Rusia
    Deci sanctiunile Germaniei sunt mult prea blinde ..constrinse de economic,asta insemnind 300000 de locuri de munca si peste 6 mii de companii germane implicate in comert si investitii cu Rusia

    Ca sa n u mai vorbim si de implicarea fostului cancelar Gerhard Schroeder ,actualmente angajat al trustului Gazprom…cel care a asigurat Germaniei necesarul de gaze prin realizarea unui conduct cu dedicatie exclusivista pentru Germania..
    de aceea Angela Merkel ii asigura lui Putin multe portite – sanse sa depaseasca conflictul,are dialog [personal de trei patru ori pe saptamana cu acesta

    Multi spun ca este doar o motivatie ca Germania sa nu sufere de pe urma sanctiunilor impuse lui Putin si Rusiei

    Solutia este gasirea unei alternative la gazul santajist rusesc
    Blocarea,boicotarea,neglijarea si in final abandonarea proiectului Nabucco dovedeste pe ,linga o lipsa de viziune a unui spatiu de timp alocat viitorului ,o posibila acceptare a subordonarii unor state pe politica energetica a Rusiei.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s