Candidat cu șanse la prezidențiale

Dacă nu găsim unul ca ăsta, nu va câștiga !

Viq

245 responses to “Candidat cu șanse la prezidențiale

  1. pai nici basescu nu era asa si tot a castigat…

  2. Buna dimineata! 🙂

    Incet,nu dati prea tare…..
    uitandu-ma la clip am si vazut scena cu PMP! PMP! PMP!
    Alegerea apartine membrilor de partid ,noi putem comenta,critica si sustine virtual un politician.
    Cu verva,mesaje electrizante ca Base nu cred sa mai avem parte curand.

  3. Viq, servus! 🙂

    Prea ar aminti de CVT și, în plus, noi nu avem „instrumentele” de echilibrare a lui Huey Long americanul. Și nici „modul” acela de scoatere din scenă când se îngroașă treaba nu se uzitează pe aici…

  4. Buna dimineata!

    Viq,

    Asta nu-i nici Johannis, nici MRU, Predoiu cu atat mai putin. Ca deocamdata pe si pe langa „dreapta” unita de Blaga si liberali, alte nume nu au aparut…

    Excluzandu-l pe Traian Basescu, aflat spre finalul celor doua mandate, un om politic care sa se apropie (cat de cat…) de modelul de mai jos (vise…vise…) si care sa devina „candidatul nostru”, din pacate nu avem…Si sincer, cred ca nici nu-l meritam…

  5. sal`tare tutulor.
    Asta are, asta n-are, asta nu-i cistigatoare; si tocmai aia era cea cistigatoare 😛
    Disparate si in fuga.
    – acum, sigur, comprimat intrun rol de film cu Sean Penn, ni se pare ca nu avem asemenea politicieni.
    Dar va mai amintiti de Basescu pe cind era doar primarul Capitalei?
    Eu nu eram „fan” piratul pe atunci, nici PD (cu P. Roman in frunte). Dar imi placea atitudinea sa chiar curajoasa, pot zice.

    – in scena cind adversarul e inghesuit pina alunge sa cada in mijlocul porcilor putem vedea unde a ajuns Nastase. Ce mi-e mijlocul porcilor, ce mi-e mititica 😉

    • Victore,

      inainte de base uram politica atat de mult ca efectiv nu voiam sa stiu nimic de ea.
      Piratul m-a pacalit.
      odata cu ascensiunea lui m-am bolnavit de virusu’ „Virus” si am pierdut mii de ore discutand discutii si vorbind cuvinte.

      Castigul, daca-mi este permis, e ca mi-am facut cativa amici prima-ntai ! 😀 😀 😀

      Si multi pizmasi, unu’ si unu’ 👿
      da’ astia nu se pune 😀 😀 😀

  6. Dar nu am spus pe „cine votez”.
    Deocamdata, merg pe sentimente: Funeriu.

    • SAlve Victor,
      Si eu. E preferatul si al lui Basca din gradina Norei.

    • Si eu! Inclusiv pentru asta: Important este momentul de după anunțarea rezultatelor: cu siguranță cei care vor pierde vor fi solidari cu cei care vor câștiga. (Funeriu pe fb)

  7. Sa presupunem ca Presedintele va indica voalat (ce bine ar fi daca nu ar fi asa) sa fie votata Elena Udrea.
    V-ati ridica si ati spune: Cu toata deferenta, domnule Presedinte cred ca e o greseala, Eu @victor @intimplator persist in a-l vota pe Funeriu ?

    • eu cred ca intrebarea ta este genul „batul prin gard”.
      Ca atare, ata ete.

      • @victorl multumesc pentru raspuns. Astept si alte opinii

        • Uite iti dau eu un raspuns partial.
          Azi am auzit interventiile principalilor candidati la sefia PMP.In ordinea modului in care m-a convis discursul:1Papahagi(numai ca el a fost inconsecvent parasind partidul la un moment dat)2.Funeriu -uimitor cum stie sa te tina in priza si 3.EU (mai politician)

          Si acum in discutia cu sotul meu care ii tinea pumnii Elenei eu am zis categoric ca l-as dori pe Papahagi sau Funeriu.

    • Salutare tuturor
      Last, bine ai revenit la Copac.
      Piratul n-are cum ”sa indice voalat”, avand in vedere ca e in Ucraina. Ceea ce s-a spus in spatele usilor insa, nu vom afla azi. Poate in memorii.

      • @ion nu am revenit la taifas la Copac 🙂
        Am pus o intrebare care ma preocupa. Il citesc in schimb in permanenta.
        Partidul este al lui Basescu
        Daca nu i-a dat drumul din mana (nu cred asta) se va alege presedite cine vrea Piratul nu altcineva.
        Diseara vom sti ce a indicat voalat piratul.

        Iar noi din alegerea facuta vom vedea relativ usor cine va fi atitudinea pe viitor si daca psd va castiga prezidentialele anul asta.

    • Last,
      Eu da.

      iar daca el zice „Nu ba, asta e personu’ in care am incredere … !”

      eu poci completa :
      „Ok. piratello, daca tu chiar nu gasesti alta varianta, eu te sprijin… da sa stii ca pierde cursa, ca antiudristii hardcore lupta cu dantura si manichiura la sange s-o vada p-asta rastignita 😉 ”

      dar….
      Nime n-a zis nik de Udrea.
      What’s your problem, man ???

      • Pai nimeni nu zice nimic de udrea inca 3 ore.

        Problema mea ?
        Am pus o intrebare caci fac o analiza pentru mine:
        Studiez cine da feedbackul: blogurile catre partide sau partidele catre bloguri

  8. scuze , se citeste , ….Eu @victorL, eu @inganduratul persistam in ……..

    • Salve Last,
      Si daca m-as ridica si as persista in optiunea mea, ce tip de reactie ai avea? 😀 😀

      • @inganduratule
        ma ajuta sa imi fac o imagine mai clara care imi lipseste asupra blogerului de dreapta , evolutia lui, maturitatea lui. etc si astfel sa inteleg ce ma si ce ne asteapta in urmatorii ani ca si comunitate de votanti de dreapta
        Inteleg ca tu asa ai face . OK

        • Ti-as sugera sa pleci de la premiza ca foarte multi blogeri de dreapta (inclusiv basistii) sunt si rationali.
          Mai au ei si alte calitati… dar nu le dezvolt acum.
          La buna citire!

          • @ Inganduratul,
            @ tds are un laborator de facut presedinti; poate da indicatii tuturor,.
            Si e singurul care detine asemenea bunaciune.
            Nu spune eu as vota cu, ci te interpeleaza brutal : „da`daca, ce ai face?”
            Daca presedintii s-ar cloci doar in laboratoare, atunci am trai sub tirania regizorilor, scenaristilor si actorilor foarte buni.

          • Multumesc, nu plec de la premize, in ultima vreme am surprize in fiecare zi. Doream sa vad cum se dezic lent udristii de udrea pina dupa alegeri ca sa o arunce ca pe o masea stricata daca pierde sau dimpotriva sa o stranga in brate mai abitir daca va castiga. Si cati din ei chiar daca ea va castiga vor spune cu voce tare ca e o greseala.

            E o zi de privit prin lupa blogurile 🙂 Inainte si dupa act 🙂

          • @victorL Nu e asa
            Tu, @mih , @old, sunteti pensionari aveti pensie care merge oricum iar politica aici e si o distractie.
            Pentru mine si alti cativa este important daca vine Ponta presedinte si sar si taie avantajele pentru IT-isti, se pun sa ne mulga. O viziune clara ajuta sa iti dai seama daca sa iti muti afacerea in strainatate, daca sa te muti tu in strainatate. In acest context reactia comunitatii este importanta ca sa vezi cum te va apara ea. Sahistii din Cismigiu o vor face mai putin

        • Cred ca in privinta evolutiei blogarilor de dreapta ar trebui sa fim optimisti. Ma ingrijoreaza in schimb evolutia viitoare a mediei, in general. Si in special a mediei ce se declara de dreapta. Ca mecanisme prin care pot vira unii din sustinatorii actuali ai asa zise drepte (apropo, fara respectarea si intarirea Justitiei nu exista nici macar germeni de dreapta, vezi frontul comun al parlamentatilor din PNL si PDL in apararea infractorilor), din pacate se gasesc si chiar sunt puse in aplicare cand ti-e lumea mai draga.

          • Nu e asa
            Daca comunitatea de dreapta ar fi tare , media nu si-ar permite sa se poarte cum sa poarta caci ar pierde audienta .
            Partidele care ne iau drept prosti supusi nu s-ar purta asa

            Deci totul porneste de la noi cei slabi, rudimentari si slabi la minte, desi suntem multi Cred ca ajunge Mai vedem diseara

  9. @ tds,
    te compatimesc, sincer.
    Omule, dar nimeni nu a pomenit de Elena si vii deja cu acuze si hahaituri 😛
    Esti obsedat, dar se trateaza, nu iti fa probleme.

    • Nimeni nu pomeneste acum .. normal …. de elena …. e funia in casa spanzuratului … cel putin vreo 6 ore . Dar vom vedea diseara.
      In loc sa ma compatimesti sincer citeste mai bine ce am scris

  10. @ tds,
    te anunt ca fi`miu este IT-ist; nu esti singur pe lume.

    • Nu e un argument. Fit-tu e si din Timisoara si acolo Funeriu a pierdut lamentabil in orasul lui si al lui fit tu cu 18% Asa ca nu ma incalzeste de loc. In plus aici nu e vorba de un IT-ist care e mobil prin definitie ci de firme intregi si destine intregi.
      2
      \mi-ati placut aseara cand a intrat bill si i-a raspuns lui @mark pe Contributors. mark a venit aici si a cerut ajutor, si ati sarit si tu si Filadel cu matracele ,echipa de soc, vigilantii . Simptomatic 🙂 si de tinut minte

      • la ultimul paragraf trebuie sa-ti spun clar: minţi.
        Daca ai confrunta orele de postare vei observa ca dezinformezi ca tigaia Danei.
        Eu nu postez in alianta cu, ci independent.

        • Multumesc pentru eleganta in exprimare. Daca te-ai fi intilnit cu mine pe 16 mai la Lugoj ai fi vazut ori ca sunt un om care nu minte ori un om caruia nu ai tupeul sa ii spui ca minte.
          Ti-am raspuns…. belea mi-am capatat.

      • da, pentru tine nu este relevant decit ce spui tu.
        Te plingi ca ti-e teama ce le-ar putea face Ponta IT-istilor, dar numai tie, ce importanta ca mai sint IT-isti si in alta parte de tara. Vezi, fi`miu e la Timisoara, nu in echipa lui @ tds.
        Apoi, cu mare eleganta arunci cu noroi pe procentele obtinute de Funeriu.

      • De la Filadel cel rău și urît către Last:

        dacă o să recitești cu atenție răspunsul lui Bill vei observa că el este de acord cu ce am replicat eu la replica lui. 🙂

        • Filadel, eu nu stiu daca esti urat sau rau. Aveam ocazia sa aflu, Eu te-am invitat sa bem o bere la Il Calcio prin octombrie anul trecut, dupa ce ai spus ca m-ai vazut in PV si te-ai abtinut sa imi pui o piedica
          Nu ai aqiesat la asta.
          Apoi ai plecat in decembrie de pe blog dand ocazie lui mark sa planga la microfon la Copac si la Nasu ca eu te-am dat afara pe tine si pe Theo de pe blog, si venind cu chemari patetice: Mi-e dor de Filadel

          Despre ce ai scris pe contributors nu conteaza, scrii ce vrei tu acolo, dar ideea ca mark cere ajutor : veniti baieti sa ma ajutati pe Contributors ca ma musca Bill acolo deja incepe sa devina crazy.

  11. Last,
    Sa afirmi ca Udrea daca nu iese presedinte PMP va fi aruncata de actualii sustinatori ca pe o masea stricata e indecent si revoltator. Daca PMP-ul n-ar fi avut-o ar fi trebuit ,intr-un anume fel s-o inventeze in conditiile in care s-a nascut PMP-ul. De ce?
    Pentru ca a fost cea mai vocala in a-l ataca pe Ponta si tarla lui. S-a batut cu curaj in mocirla alora. Si nu-i de colea, macar pentru asta consider ca ea isi va avea locul ei in PMP.
    Te-ai intrebat de ce toate tunurile haznalistilor au fost pe ea?
    Pentru ca aia au simtit instinctiv ca EU este un pericol pentru ei, prin atitudinea de mangusta a EU care ataca sarpele.

    • @inganduratule e inutil sa vorbim in contradictoriu. Avem valori si perceptii diferite iar ale tale sunt foarte ferme .
      Eu doar a pus o intrebare. Tu ai avut eleganta …. ai fost singurul care a raspuns la ea .
      Iti multumesc pentru asta.
      Ajunge. Asteapta sa cante cocosul de 3 ori
      Tot asa cum te-am rugat sa asteptati pana dupa alegerile din 25. Deja avem ceva lucruri clare
      O zi buna

    • Salut,
      Nu sarpele, ci soarecele. In rest de acord cu ceea ce ai scris.

  12. „Un fost ofiter DNA, trimis in judecata dupa ce a prevenit un suspect in legatura cu un flagrant”
    Plus: hai Simona.

  13. @ tds,
    nu te simti ofensat: confrunta orele de postare si vino cu dovezi la ceea ce spui.
    Tu cum vrei sa-i spun unuia care minte?
    Bine, ai deformat adevarul, merge? l-ai lasat gravid 😛

    • Poate nu am observat orele , da acum vad ca ai scris inainte dar Filadel clar a venit cu matracul la ajutor
      Dar cu un om care spune ca mint, – daca are curajul sa mi-o spuna in fata – oricum nu am ce sa vorbesc cu el., Nu suntem la berarie la Lugoj . Pentru o vorba ca asta ma mir ca mi te mai si adresezi.

      Hai lasati-l naiba pe Funeriu nu mai spuneti ca pe el il doriti presedinte . S-ar putea sa va inghititi limba diseara
      http://www.stiripesurse.ro/elena-udrea-vedeta-la-congresul-pmp-noul-imn-al-partidului/

      Iar eu si ai mei de dreapta am cam incurcat-o
      Sper totusi sa nu fie asa

      • da, ai dreptate in toate cu un plus pe deasupra.
        Dar pina acum nu ai spus nimic din ce vrei, precis, fara generalitati si fara obsesia Elena.
        Tu pe cine il vrei/vezi presedinte sau doar catindat?
        Ocolesti sa te definesti, si ataci doar opiniile altora.
        In plus, lasa aerele de superioritate, nu minti si apoi te simti ofensat.
        Caci, recunosc, atunci cind spui o mincina despre mine, nu imi caut deloc cuvintele pentru a nu iti ofensa persoana.

      • Nu știu ce e ăla matrac și n-o să mă pui în poziție defensivă pentru că mi-am exprimat o opinie pe contributors. Voi comenta de cîte ori am ceva de spus (mai ales cînd există motive strigătoare la cer).
        Dar, din nou, repetiția e mama învățării.

        • Tot iti e frica ca te pun in pozitie defensiva. Nu omule. Problema celor ce nu primesc stipendii de partide (pe aia ii inteleg partial, e vorba de painea pe care o pun zilnic pe masa) este ca suntem cam in acieasi barca desi nu observam prea repede asta. Ca partidele de dreapta sunt haina dar felul in care toate partidele se poarta cu noi la modul general este camasa ce e mai aproape de pielea fiecaruia din noi cei ce dorim o viata normala in tara asta. necalarita de hoti impostori dar si necalarita de activistii de partid

          • Efectiv (așa se scrie 🙂 ?) nu înțeleg modul tău de a dialoga.

          • Simplu: tu esti ofensiv ca sa nu fii pus in defensiva 🙂 🙂 . .Ai exemple ilustre pe blogul asta unde actiunea de tip militar e din ce in ce mai preferata. Apararea cuibului, (vezi ieri pur li vs theo ) Nu te mira daca autorii seriosi pe care ii inviti la Copac prin FB sunt reluctanti. ex BM

  14. @lastnightmusic | iunie 7, 2014 la 11:07 |
    Raman la parerea ca eu am dreptate in ceea ce am scris in legatura cu media. Cu mintea-ti speculativa ai aruncat discutia la originile si evolutia „dreptei”. Pai pot specula si eu de aceeasi maniera si te intreb:
    Cine-i vinovat ca unii s-au opus din rasputeri sa creasca o dreapta cinstita si onesta la noi?
    Basescu care a incercat sa dirijeze o guvernare fragila, cu procente firave, cu justitia incalecata ani si ani de mafiotii lui Iliescu si Nastase, cu un UDMR curvit in rele si cu un PNL tradator si plin de securisti, cu un PDL care a jucat interesul tarii pentru a-si servi cateva mii sau zeci de mii de clienti politici? Cum putea sa zguduie Basescu si Udrea (marota grea Udrea, nu-i asa?) si aia care vroiau cu adevarat dreapta, inclusiv blogarii, inclusiv media, inclusiv intreprinzatorii onesti ce nu au capusat statul sistemul perpetuat de oamenii din esalonul doi al PCR si al Secu? Cu legea martiala si tancuri pe strazi?
    Acum poti sa-mi zici ca nu e asa?
    La buna citire!

  15. @intimplator

    Daca ramai la parerea ta, atunci ce vrei de la mine ?
    Fi sanatos cu parerea ta cu tot 🙂
    hai ca ajunge

  16. Hai ca ies, desi sunt alegeri la PMP am treaba.
    De ce nu face FILADEL un poll cu preferintele copacului pentru presedinte PMP ? Sau nu aveti curaj ? E funie in casa spanzuratului ? inca vreo 3 ore ?

  17. salve prieteni 🙂 alegeri la pmp …mare fierbere pe unii puristi sau falxi dreptaci….eu sunt relaxata…noi vorbim acum nu neaparat de partidul pmp in sine ci de candidatul la prezidentiale al ,,baietilor buni,, dreptaci nu stiu cat..cine va fi ales pres.la pmp nu conteaza prea mult important ca echipa sa fie cea mai buna si eu zic ca este buna…funeriu (a facut o greseala ca nu s-a inscris si ptr.alta functie vicepresedinte cu strategia sau secretar general) papahagi,tomac dar si gabriel berca,gelu visan si nu in ultimul rind multhulita de adversarii fals dreptaci anti TB…1100 de delegati vor hotari cine va conduce partidul punct…vom vedea cat de bine vor alege…taria de caracter alaturi de experienta in politica si campanii electorale sunt calitati nexesare chiar mai mult decat filozofia doctrinara zic eu..

    • @emily
      Funeriu a judecat bine ca nu s-a inscris si pt alta functie, cea de strategie

      Daca va fi presedinte altcineva adica Udrea, degeaba mai esti vicepresedinte cu strategia, strategia nu se va face in biroul tau ci o vei primi gata prin telefon. (asa cum s-a dovedit in ultimele 2 luni)

      • hahahaha,
        Udrea si iarasi Elena.

        • Asta merge ca studiu de caz ! 😀 😀 😀

        • Sigur ca da.
          Daca Basescu a transmis mesajul Votati cu Udrea , atunci Papahagi si Funeriu devin personajele care misca in front si spun ca si Viq : Da dom presedinte … dar sa stiti ca …. etc
          Papahagi in mod clar participa la alegeri de teama rasolului

          Vom vedea care este drumul Piratului dupa ce se numara toate voturile. Pana atunci suspans !

          Scorul pana acum la copac 4 voturi
          Pentru Funeriu: 3
          VictorL, Mih , Inganduratul
          Ne explicitat, dar nu Udrea : 1
          Viq

        • Daca totusi n-o sa iasa Udrea pres, ce zici, in urmatoarele saptamani nu ai s-auzi
          „Da, ma, n-a iesit ca aia nu au vrut sa-l mai asculte pe Basescu…..
          Ceea ce inseamna ca Base e pe faras !
          gata. E terminat.

          Ansa.
          Si acuma… hai sa ne imaginam ce s-ar fi-ntamplat daca iesea udrea !
          Va dat seama ce catarstrofa.. ???
          Si asta numai din cauza lui Basescu.

          Jos Basescu !

          Traiasca Macovei !
          ….Blaga !
          … MRU !
          .. Antonescu…

          ….. Whatever !”

  18. Ok.
    Aveam un material inceput de alaltaieri , dar daca se alege la PMP, nu-l mai bag azi, ca o sa arda subiectul ala.

    mai c-as pune un poll ..
    … da’ am asa o fricaaaa !!! 🙄

    daca nu pica… si se ridica ??? 😀 😀 😀

    Help!!!!

  19. N-am auzit discursurile celorlalti candidati ca eram in oras, dar am ascultat discursul Elenei si..nu a fost rau de loc.Pe mine nu ma poate suspecta nimeni ca o sustin sau ca o iubesc (bine ,nici nu o urasc pentru ca eu nu stiu uri),dar a avut un discurs bun, coerent ,indiscutabil ca a crescut in cei 10 ani de politica.Cu toate acestea parerea mea este ca, alegerea ei in fruntea PMP nu va aduce voturi in plus acestui partid pentru ca e vorba despre perceptia publica care, odata formata, greu,aproape de loc nu se schimba.Vedeti deja clasicul caz cu Votcaroiu desi omul chiar nu bea.Vorba celui din urma pomenit ,,parerea mea” 🙂

  20. CE CAUTA ZGURA PSD-ISTÄ SÄ-SI DE-A CU PÄREREA???????

  21. BABELE ASTEA URATE; MOR DE INVIDIE.

  22. Mesajul electoral „Jos Basescu” nu poate fi combatut, evident, decat cu mesajul „Sus Basescu!”. „Biserica Adoratorilor lui Basescu”, vorba lui Tristoiu si a puilor sai (de lei). (Doi). Si adoratorii astia, insa, sunt de doua tipuri. „Talibanii”, cei care il acorda increderea asa cum e, cu toate defecteule si defectebele lui, pe baza ceea ce a facut pana acum („o fi stiind el ce stie”). Si „Luminatii”, cei care il vor imbunatatit pe alocuri: mai precis, fara dinti si amputat de dreapta. Cei din urma aduc ca argument principal faptul ca Napoleon si-a concediat generalii cei mai fideli inainte de lupta cu adversarii la Austerlitz, ca sa fie sigur de victorie. Intrebati istoricii (nostri), chiar asa a facut!

    • @ judez,
      daca-mi permiti: „Si “Luminatii”, cei care il vor imbunatatit pe alocuri”
      Eu cred ca lupti cu fantome: Basescu nu mai candideaza.
      Daca e vorba de unele idei ale lui Basescu este alta mincare de peste si se poate discuta.
      Iar „talibanii” care ii acorda incredere pe baza cuvintelor inventate de tine (nu le cunosc), poate sufera doar de loialitate si incredere in cineva.
      Sa fie increderea si loialitatea blamabile, iar tradarea (fie, trecerea de la o ideie la alta) o virtute?

      • Victor, eu cred ca miza cea mare a alegerilor din anul asta (secetos) este: Basescu – PM. Taberele sunt: DA si NU. In rest, ai perfecta dreptate, recunosc.

  23. scuze, @judex; vin cu mielul 😛

  24. „Perechea formata din Ioana Ducu si Ioana Loredana Rosca a castigat turneul de la Roland Garros la junioare, informeaza site-ul oficial al competitiei de la Paris.”
    Io sint mica, dar ma fac mare :p

  25. Se anunta cu ghionturi?

    Ora 13:40 Votul pentru alegerea presedintelui PMP a inceput.”
    Si mai e doar Elena si Daniel in cursa.
    Hai Funeriu.
    (Dar nu ma spinzur nici cu Elena 😛 )

    • victor,
      NU TE SPANZURA, Udrea o sä fie votatä, de toate femeile din partid, numai si ca protest pt. felul in care a fost jignitä .
      nimeni si absolut nimeni, nu are dreptul sä isi batä joc de femei,
      indiferent unde este si dece.
      pe acest blog, au existat si asfel de mizerii, dela niste asa „zisi
      bärbatzi.”

    • victor,
      asa spun si eu.E bine,mai ales ca s-a anuntat candidatul la prezidentiale exact cum mi-am dorit eu. 🙂

  26. Bun gasit, ramurele

    Este evident ca alegerile de azi trebuie sa confirme traiectoria prestabilita de Pirat. Asa, poate vom deslusi mai clar foia de parcurs a PMP.

    Sa ne amintim ce afirma TB acu` ceva vreme: ca e un proiect pentru 2016, ca e un copil nazdravan care vrea sa-si incerce fortele cu mai-marii politicii la europarlamentare, ca potentialul sau este mare si provine din samanta pusa din 2004 incoace.

    Vad ca postura de paratraznet wireless al lui TB, datorata in special incercarii sale de a elimina unele cutume si obiceiuri politice impamantenite, legate de retelele de influenta trans-partinica (celebrul raport 2/3 -1/3 putere –opozitie), s-a transferat la EU pe motiv nu foarte explicit.
    Naivii care n-au aflat ca si Domnului i-au trebuit 7 zile pentru facerea lumii, aveau asteptari suprarealiste si continua sa dea cu poponeata de pamant.

    PS. Cred ca e mai putin important cine castiga sefia partidului si mult mai important care va fi strategia de viitor, eventual cine va fi candidatul la prezidentiale.

    • Dap, incepe sa se contureze.
      Elenei i-a fost testata la europarlamentare, capacitatea de a prelua postura de paratraznet . I-a iesit, adica tocmai ce scotea din minti idealistii (puristii).
      Rolul ei acesta va fi, pentru a-i lasa lui Diaconescu liber culoarul sa se manifeste ca un veritabil presedinte. Vom vedea o leoaica dispusa sa-si asume lupta in mocirla pentru a-si proteja candidatul.
      Daca e sa fie asa, jos palaria.

  27. „Elena Udrea a castigat presedentia Partidului Miscarea Populara.

    La numaratoarea preliminara, 58,85% din voturi au fost acordate fostului ministru al turismului in cabinetul Boc, in timp ce Daniel Funeriu, ce a detinut portofoliul educatiei in acelasi guvern PDL, a obtinut doar putin peste 41 de procente..”

    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Incredibil/213357/Cum-stii-ca-un-german-e-amuzant-Nu-stii-pentru-ca-nu-e.html

    E ! 😀 😀 😀 😀
    Putem acum sa ne uitam la tenis ?

  28. Viq,
    te inseli, nemtzii pot fi f. amuzantzi, numai cand träiesc printre ei
    ii cunosti.sunt multe klisee care nu au nimic cu realitatea:

    • Te cred, Theo.

      In topul ala si britanicii sunt catalogati drept lipisti de umor dar in realitate calitatea umorului britanic e binecunoscuta.

      Am folosit linkul ca sa nesarez gluma de mai sus 😀 😀 😀 😀 😀

      Chiar ma duc la tenis un pic 😉

  29. Asteptarile zilei pe plan mondial:
    – ajunge Elena sefa PMP?
    – cistiga Simona?
    (Eu sint un pesimist bine temperat; deci, NU- n u.)

  30. ponta, aduce ghinion.

  31. el s-a dus cu A3, o sä fie in imagini tot timpul.

  32. „Ora 16:10 Votul pentru alegerea presedintelui PMP s-a incheiat, este asteptata anuntarea castigatorului.”
    2-0 Simona 😛

  33. le doresc panä in 2016, ca PMP sä ajungä cel mai puternic
    partid de dreapta:

  34. Udrea presedinteeeeee 79% voturi

  35. Mai dezamagit sint ca Simona cedeaza

  36. Rusoaica are o clasa peste Simona.
    Rusoaica chiar condusa copios recupereaza in final

  37. Adrian Papahagi:
    Cristian Diaconescu este candidatul PMP la alegerile prezidentiale.

  38. Gata, am comandat 40 de sticle de vin spumant pentru baia promisa.
    Avem un pesedist cu dosar la sect. 5 candidat. O sa-l tocam cu Udrea non-stop!
    E perfect.
    Domnul Ponta e presedinte.

  39. Cristian Diaconescu candidatul PMP la Prezidentiale

    Cred ca au primit in plic numele

  40. NUMELE SE STIA; MIZERABILA TEDENTZIOASÄ; ESTE LIPSÄ DE
    RESPECT SUNT OAMENI SERIOSI:

    TOATE GUNOAIELE SE VÄD CASTIGÄTOARE:
    VOM VEDEA:

  41. Dezastru, armagedonul, v-am spus io: femeile ne duc la pierznie.
    Elena sefa de partid? gata, io nu m-ai votez cu ei, sa voteze piratul ca i-a facut partid 😛

  42. VICTOR;
    a castigat f. mult, nu fi dezamägit, fata a muncit mult, e tanärä,
    meritä respect, nu dezamägire

  43. Ziua bună ,copaceni !!!!

    😆 😆 😆

    No așe ,tanti Udrea e președinte împotriva a tot ce-au bălmăjit dreptacii antibasisti ….le-a dat oleacă cu tifla

    • Pora si Tapalagă cred că fac apoplexie .. 😀

    • dece asa dezamägit?
      au sustzinut-o 80%, uite toatä diaspora este multzumitä,
      pt. cä vor duce proectele presedintelui, asta ii deranjazä;
      nu UDREA, de aia se vin läcustele la copac:

    • Si e o victorie cu peste 500 voturi peste al doilea candidat.Nu neg,sufleteste il vedeam pe Funeriu,dar EU are calitati certe de politician si e locul potrivit pentru ea.

  44. Dezastru si fulgere: Diaconescu nu vrea tandem cu MRU.
    Peste poate.

  45. PORA SI TÄPÄLAGÄ, sä vadä cum isi bat joc liberalii de MM,
    sincer nu meritä.mai bine s-ar ocupa de degradarea si fuziunea.

  46. Buna miscarea cu anuntul pt candidatul propriu la prezidentiale al PMP. Cristian Diaconescu bifeaza principalele calitati asteptate de multi dintre votantii de dreapta.

  47. Mih;
    SI EU CRED.

  48. SAlutare all

    Pe scurt:

    Cristian Diaconescu – OK

    Elena udrea / NU !!!!!
    👿

  49. A castigat pariul sotul meu.
    Eu am castigat pe de alta parte, l-am vazut pe Cristi Diaconescu candidat la presedentie. Are pregatirea necesara,cariera de diplomat .Nu degeaba s-a tinut in secret momentul plecarii de la Cotroceni si de Base si de Cristi.I-am vazut chiar iritati amandoi cand au fost intrebati de jurnalisti daca se pregateste sa candideze.

    Acum sigur tonta nu candideaza.

  50. Oare vor mai reusi „ai lui” sa-l convinga pe vvponta sa candideze? 😈

  51. uite cä s-au turbat destul, cu candidatura lui UDREA;
    CE STUPIZI AU FOST:

  52. CD, nu s-a dezis de linia si proiectele presedintelui
    asa cum au fäcut altzii……………………………………………

    • theo,
      a si spus la prima sa interventie dupa nominalizare ca,va milita pentru orientarea definitiva si irevocabila cu partenerii euroatlantici,pentru justitie independenta si consolidarea statului de drept.

  53. Hai Simona cu 1-1.

    • Oricum, meciul e fain, echilibrat si Simona chiar daca piarde, pierde intr-un mod cat se poate de onorabil, in fata unei adversare cu niste ani + experienta in plus. Dincolo de rezultat, Simona isi dovedeste azi poate mai mult decat in meciurile castigate, valoarea. Bravo ei!

  54. Ianuarie 2015:
    Cristian Diaconescu la Cotroceni
    Traian Băsescu, fost președinte Ro, presedinte PMP, șeful executivului
    Elena Udrea, oamă de bază la partid

    …adică ce, eu n-am voie să visez ?!

  55. old,
    parcä dumnezeu le asazä cu mana, hai sä speräm:

  56. UDREA o femeie, frumoasä.elegantäsi inteligentä ca predeinte de partidPMP

    C Diaconescu, diplomat de carierä,jurist, la curent cu politica internä si externä, un candidat mai bun ,nu este posibil: mult noroc

  57. nu presedintele nici nu se gandeste .
    sä fie prim-ministru, a spus asa, pt. dusmani- care au turbat

  58. No așe ..in cazul ăsta ,Joiannis e noapte-n Cuba …. 😆 😆

  59. Am spus 1-1? ce destept sint 😛
    Simona joaca bine, curajoasa in fata tigroaicei.

  60. EU felicitari si mult succes inainte!
    Si eu visez ca Old la 18:01

  61. Ei, ia sa-i vad pe „basistii” anti-udristi cum…RESET!!!
    Si de ce nu, pe anti-basistii de „dreapta” care isi doresc sincer ca PSD sa piarda.

  62. Salutare Copaceni, In zona limitrofa a localitatii unde locuiesc a fost un pui de furtuna. Si mi-a cazut netul taman cand am trimis un comentariu. Incerc acum again:
    Sigur ca imi provoaca un anumit discomfort psihic faptul ca nu s-a ales la presedintia PMP Funeriu. Dar in fond si Udrea si Funeriu sunt basisti. Amandoi au declarat ca vor sa urmeze politica Piratului. In plus, cum am mai spus de dimineata, Udrea este mai harsita in batalia cu tarla de banditi ai PSD-ului, mai bine pregatita de a lovi haita USD, deci bile albe. O bila neagra ar fi la imaginea publica, demonizarea lacheilor haznalisti a lucrat, nu gluma. Dar la o adica si pe Funeriu il pot face tandari la comanda. Acum, in ceea ce ma priveste pun in balanta si faptul ca sigur Udrea nu o sa vina sa-mi suteasca posetele si gentile Vuiton 😀 pe care nu le am asa cum imi suteste bani in fiecare zi Ponta prin politica de taxe si impozite. Iar bila alba pt. Nutica.
    Despre candidatura lui Cristi Diaconescu consider ca acesta se pozitioneaza cu o clasa (citat din alt „clasic” in viata) peste Plagi si Iohannis. Si chiar stie si are si relatii. Daca ne luam dupa Pirat, chiar are potential de crestere. Sigur ca a fost alegerea acestuia doar nu degeaba l-a bagat afara de la Cotroceni, Fara vreun scheletel dosit prin dulap intra in turul doi, in ciuda talentului de mare organizator in teritoriu al buldogului pechinez Blaga. Si a structurilor acestuia.
    Per total, gaudeamus igitur!

  63. N-a fost sa fie.
    Femeile ne vor duce la pierzanie 😛

    Felicitari Simona Halep.

  64. in grädina norei, un rabiat dusmänos, pe care il cunoastetzi de ani,
    aruncä venin, face turbare:

  65. Inganduratul,te salut! 🙂
    Frumoasa analiza si mai frumoasa marturisire. 🙂
    Bilele albe pot fi cu sclipici 🙂 atat pentru darzenia cu care se bate cu banditii pontisti ,cat si pentru capacitatea ei organizatorica si mai ales pentru apararea proiectului politic basescian.

    La bilele negre:imagine „dezastruoasa ?Si cine i-a creat-o? Sa fim seriosi: daca ne-am lua de vestimentatia sotiilor,fiicelor si amantelor de politicieni ne-am smulge parul din cap in fata opulentei etalate. Problema e alta,ce tine de cine imbraca haina si isi atarna kg.de bijuterii din cap pana-n picioare.
    Blonda e frumoasa ,atrage privirile si toti o trec prin „infra rosu” si o scaneaza. Asa ca eu nu-i dau bila neagra,doar fosforescenta sa se vada si noaptea fara luna.

    • Saru’ mana Dora,
      M-am referit la imaginea politica … nu la cea vestimentara. Si poate ca aveti dreptate, mai nimerit (deci mai correct) ar fi fost sa scriu …imaginea fals dezastruoasa…
      O seara frumoasa va doresc!

      • Inganduratul, 🙂

        nu era niciun repros din partea mea.Doar o interpretare putin mai altfel 🙂
        Imaginea i-a fost confectionata ,acum am constatat ca si din partea „armatei mixte de basisti si anti”-asa la gramada -nu era suficient ce au clocit laboratoarele felixiene cu politicieni si slugi cu tot.
        Nu stiu cati ar fi rezistat unui asalt concertat cum a reusit ea.N-am vazut-o furioasa niciodata,replicile ei erau calme,bine gandite si axate pe probleme concrete Ea isi apara mentorul si incasa loviturile dedicate acestuia.

  66. Felicitări Simona Halep și felicitări Elena Udrea! 🙂

    • Si noua pentru ca suntem constant rationali si echilibrati (cel mai adesea si anume atunci cand chiar conteaza 😛 ) 😀 😀 😀

    • filadel,
      chiar asa, si noua care am tinut viu copacul si am riscat sa incasam bobarnace tinandu-le pumnii. 🙂

  67. nu stiu de ce dar am impresia ca azi am castigat, pierzand de doua ori…

    • Lasa @john, asa sunt pesimistii bine temperati. Precum clavecinele…:D

      • Observ ca Victor L a folosit aceeasi expresie astazi (pesimistii bine temperati), mult mai devreme. Si eu care credeam ca „spiritele” sunt depozitate doar pe mosia mea 😀 In ritmul asta de sclerozeala sa nu va mirati daca enunt „in premiera” cu drepturi unice de autor pentru subsemnatul, cateva legi d’ale lui Einstein 😀 Medicamente… medicamente…

      • sau violoncelul tanguitor 🙂

  68. Acum incurcatura se numeste:
    – Cristian Diaconescu?
    – Iohannis?
    – Predoiu?
    – MRU?
    Mai sint?

  69. Deci si in concluzie, sunt un fel de mama Omida, apropo de candidatul la prezidentiale;scriam alaltaieri :
    ,,,,gurile rele” spun ca cele mai mari sanse le-ar avea Diaconescu ca nu degeaba ar fi fost plecat /trimis de la Cotroceni . Mai stii ? ;)”
    Cat priveste pe doamna Udrea, imi mentin punctul de vedere expus mai sus ,incheind cu o ghicitoare :
    Ghici ghicitoarea mea cine va fi liderul PMP in ianuarie 2015 ? 😉
    Felicitari Simonei Halep ,deosebit gestul de a o aplauda pe Sarapova cand aceasta era anuntata ca si castigatoare. Intre atatia mitocani un gest de eleganta naturala care merita tot respectul.
    ,,Glorie invingatorilor, onoare invinsilor”!

    • probabil tu acum vezi prima data un meci de tenis.
      Intotdeauna invinsul il felicita pe invingator; se intimpla, repet, intotdeauna.
      Doar @ Loda se mira de normalitate 😛
      Si e bine ca francezii nu citesc acest blog; ce ar putea intelege de aici?
      „Intre atatia mitocani un gest de eleganta naturala care merita tot respectul.”
      O arena de mitocani 😛

      • Recunosc ca nu ma pricep la tenis, eu insa nu ma refeream la felicitarea in sine ci la faptul ca a aplaudat-o ;asta e, spre deosebire de altii eu ma pricep la mult mai putine, insa acolo unde ma pricep o fac bine.
        Cand ma refeream la ,,mitocani ”
        ma refeream in general ,nu la cei din arena ,puteam fi mai exacta, dar ,atunci, tu ce ai fi criticat, cum puteai tu sa zburzi de fericire ca dai lectii ? 😉

        • daca zici ca ti-am dat lectii ai putea sa-mi multumesti.
          Desi intentia nu era de a da lectii (am parasit invatamintul simtind ca nu am aptitudini de dascal), ci de a corecta niste afirmatii nelalocul lor.
          Sa ai o seara placuta.
          Dar, vorbind tu de mitocani (si zici ca nu de francezi), nu te bucuri ca mitocanii nationali au ales o femeie sef de partid?

          • Nu cred ca sexul poate fi un criteriu in alegerea unui lider de partid, Thacher nu a condus conservatorii si Anglia pentru ca era femeie ci pentru ca era un mare om politic,Gloda Meir la fel, Indira Gandhi idem .Si atunci de ce sa ma bucur? In general, de ce m-as bucura ca se alege X sau Y liderul unui partid? Ma bucur ca mai apuc o vara, ca m-am refacut pronto dupa operatie, ca toti cei dragi mie sunt sanatosi, lucru pe care ti-l doresc si tie.

      • O,nuuuu.!…..acolo era si Tonta si Kakarau,la ei s-o fi gandit 😦

  70. Felicitari celor trei femei care au fost azi vedete.
    In alta ordine de idei, stiu ca e bine sa fim entuziasmati dar nu strica un pic de moderatie. Mai avem pana castigam Roland Garrosul mioritic.

  71. AM FOST ACOLO!!! Papahagi electrizant si nu stiu de ce s-a desistat. Funeriu articulat. EU a vorbit ca un sef de partid [in esenta, in batalii nu e deajuns entuziasm….].
    Sigur ca [cei mai in etate stiu] Ariesul Turda a castigat Cupa RO in fata Rapidului, dar se va mai intampla vreodata?

    • Salve Cinic,
      Ca vechi rapidist, stiu! Si mai stiu si de Foresta Falticeni in fata aceluiasi Rapid! 😀 😀

      • Bingo, mai ales ca tu m-ai luat cu sarpele si mangusta si eu tot bateam saua cu soarecele.

        • Iar m-ai prins in ofsaid, precum a fost prins portarul Raducanu 😀 Nu-ti mai spun la ce echipa juca atunci. Ce crezi ca nu pot fi si eu abscons si ermetic? 😀

    • cinic,te salut 🙂
      Am spus si eu cate ceva legat de interventiile candidatilor.Cand a vb. Papa mi s-au umezit ochii.Funeriu m-a convins ca sie sa capteze audienta.Iar EU a vb.intr-adevar ca un presedinte de partid,ca un activist cu experienta.
      Daca ai fost acolo,spune-mi cine sunt ceilalti alesi?Doar de Tomac stiu la dep. pt.Diaspora.

      • salut dora. N-ai cum sa stii caci nu sunt pe sticla. Cristian Petrescu secretar general, Visan sub-secretar general, Radulescu secretar executiv etc. Ruxandra Dragomir, Baconski [vp strategie].

  72. ION,

    surpriza zilei de 7, a fost frumoasä, …………
    sper sä ne mai faci sperantze:

  73. MITOMANUL PONTA; NU TREBUIA SÄ MEARGÄ LA PARIS;

    PONTA ESTE PIAZA REA A ROMANIEI.

  74. Vad ca Papahagi si Baconschi nu au prins nici un post de vicepresedinti.

  75. dece nu au primit posturi?, nu au fost alesi??

  76. Au inceput analistii puristi sa-si arate adevarata fata.
    Primul Cristian Campeanu:
    „Monica Macovei a avut dreptate all along. blaga are multe pacate, mai ales legate de protejarea coruptilor din partid, dar a tinut partidul in viata. de acord ca ar trebui sa-si caute o iesire onorabila, ca antonescu. dar macar blaga s-a luptat sa tina partidul in viata. ce-a facut elena udrea? de la piedone la prigoana a distrus organizatia de bucuresti si stati asa sa vedeti cu cata competenta va conduce pmp.
    PMP e mort si ingropat. cu Papahagi la carma, s-ar fi putut deschide discutii cu PNL-PDL pentru o platforma comuna. Cu Udrea, nu. Cei care au ales-o traiesc intr-o lume in care discursurile doamnei, paradele cu parasuta, banii din trecut si promisiunile de bani in viitor sunt simple himere. Dna Udrea este terminata politic ca papagalul norvegian.”

      • Sa ajungi sa-l apreciezi pe Blaga din simpatie pentru Monica Macovei si sa vezi PMP ingropat din ura de Udrea…cam trist, totusi.

      • Acesta nu este domnul care era considerat aici un mare ziarist si se dadeau linkuri la articolele dansului? de ce ,,saracul”?

        • @ Loda,
          prin popol circula o vorba care pare un nonsens: „esti un prost, desteptule!”
          Adica si desteptii pot gresi, chiar amarnic uneori.
          Si tot popolul zice: „unde e minte multa, e si prostie cu carul”.
          Adica, hai, ai tu multa minte, dar nu pentru toate si orice.
          Asta ar fi traducerea pentru „saracul” 😛

    • eu nu-i inteleg pe acesti cautatori de Feti Frumosi si Ilene Cosanzene, dece nu se bucura, si dece bocesc?
      Ar trebui sa dănţuiască de bucurie ca buldogul ” s-a luptat sa tina partidul in viata”. Ca asta conteaza pentru un partid, sa fie tinut in viata; cu perfuzii, cu magarii, ce conteaza, viata sa fie, chiar si dupa moarte.

      • victorL,
        chiar asa!In loc sa se bucure ca partidul e tinut in viata de Bleaqa gusatu’si au cu cine face Dreapta unita,ei bocesc?

      • Mai ales ca PMP are doar 6%. Dar observati altceva la acesti ”puristi” Imi spun voalat ca oamenii alesi astazi la PMP au picat testul de integritate. In schimb nu sufla o vorbulita despre integritatea oamenilor din conducerea PNL. Pana una alta, in parlament exista doi parlamentari, unul de la fiecare partid, care au sentinta definitiva de conflict de interese si incompatibilitate.

  77. Nu cred ca poate cineva estima daca rezultanta calitatilor si defectelor EU va da cu plus sau cu minus pentru pmp. Dar, in ceea ce ma priveste, am o certitudine dupa congresul de azi – pmp-ul nu a reusit sa coopteze nehotarati si nici politicieni noi, ci doar sa rupa 6% din pdl. Toti vicepresedintii & secretarii sunt fosti pdl-sti, cu o exceptie – Vlaston. Printre vicepresedinti Anton (!) si Vlaston. Curat, un atlfel de politica. Aveti vreo idee cum ar putea sa creasca pmp-ul cu o astfel de conducere ? Mai rupe inca 6% din pdl si mai departe ?

    • Mihai, care sunt acei politicieni noi de care vorbesti? Spune-mi macar unul. Papahagi si Funeriu tot de la PDL au venit. Si apoi tu te uiti la calitatea educationala a electoratului roman? Stai ca vine acum Bacul si ai sa vezi din nou parintii strangand protocol.

      • Apropo de Bac/scoala:
        „- De regula, spune profesorul, un nebun poate pune mai multe intrebari decat poate raspunde un om intelept!!!
        – Pai, nu e de mirare ca pica atatia la examenul cu dumneavoastra !!! „

        • Victor L,
          Pe mine ma enerveaza imaginea idilica care li se fabrica intelectualilor. In realitatea toata floarea intelectualilor nu a fost in stare sa puna o presiune suficient de mare pe Ministrul Educatiei sa-i retraga titlul de doctor Prim Plagiatorului. Nici un universitar nu a protestat in Aula Magna Universitatii Bucuresti cand a luat cuvantul Tonta cu ocazia decernarii Honoris Cauza lui Isarescu. Dar imi spui ca PMP este partidul unor yes-mani.

          • te cred, te inteleg. Si mie imi provoaca o mare dezamagire floarea intelectualitatii.
            Ce situatie umilitoare pentru universitarii care-l ascultau pe dottore.
            Cu gura cascata si aplaudind 😛

    • @ mihai50,
      crezi ca se poate forma un partid cu nou nascuti? adica sa fie oameni curati ca lacrima, netrecuti prin politica?
      Iar orice om patruns in politica nu va iesi curat niciodata si nici unde in lume.
      Un partid are nevoie de tot felul de oameni care, la fel, niciodata si nici unde in lume nu pot multumi pe toata lumea.
      Zici de Anton-beton si de Vlaston; mda, par sa aiba ceva tinichele, fiecare in felul sau. Ceva penal si ceva traseism.
      Dar la un partid conteaza ce vrea sa faca.
      Daca urmeaza citeva idei „basiste”, e in regula; daca deviaza, adio si-un praz verde.

    • @mihai50. Stai sa vedem daca e nunta sau paruiala intre pNL si PDL. Cat e nunta si se da potol de-a moaca [sau se spera pentru…] vezi numai zambete.
      Ambele partide risca sciziuni: PNL spre PSD, PDL spre PNL. E de vazut -macar numeric- ce ramane din ambele partide.

  78. De acord cu dilema calitatea politicienilor versus calitatea electoratului. Totusi „dezantenizarea” (ca sa nu zic detembelizarea) nu o pot face decat politicienii si guvernantii.
    Chiar daca Papahagi si Funeriu provin tot pe filiera pdl, nu poti sa ii pui alaturi de Anton si Talmacean ( si el membru pmp si candidat la o functie de vice)

    • Mihai nu ii pui tu dar alti votanti ii pun ba chiar ii dispretuiesc. Si in final voturile au aceeasi putere indiferent daca vin de la tine sau de la tata Floare.
      Cand am spus ca ii dispretuiesc este din simplu motiv ca nu inteleg ”pasareasca” lor, adica nu e de-al lor. Si crede-ma stiu ce vorbesc. Gandeste-te ca ai peste 30% alfabeti functionali, si asta nu o spun eu o spun rapoartele Comisiei Europene.

    • Mihai, in Timisoara Funeriu a luat 18% din 24% prezenta. Nu te lasa amagit de articolele de presa cu Plesu candidat. Plesu stie foarte bine ca nu are nici o sansa de reusita, la nici o functie aleasa fara sprijinul unei masinarii de partid in care ai sa gasesti si Antoni, si Talmaceni.
      Uita-te la profilul lui Diaconu si ai sa intelegi de ce l-au votat 7% dintre care si multi cu studii universitare.

    • @mihai50. Iei info de la A3? care functie de vp pentru Talmacean? sau pentru Anton? Bagi fitile rosii pe aici?

  79. Ce mă distreaza contestatarii ăstia care mor de grija Piratului si a PMP -lui

    Băi,ar trebui să fiti bucurosi ca nu vă sta nimeni in cale ….cîstigati voi,mă ….dacă sunteti in stare. …Succesuri !! 😀

  80. „Nicolae Ivaschescu (Resurse umane). (…) Este un om foarte bogat, averea lui capatind proporţii între anii 2004-2008, când a achiziţionat 8 terenuri, în suprafaţă de 1,6 hectare, (…) In ultimii ani a pierdut destul de mult, afacerile sale fie dând faliment, fie reducându-se la limita profitabilităţii.”

    Am redat pe scurt din revista 22 prezentarea cuiva. A se observa:

    – „este un om foarte bogat”, la nivelul „In ultimii ani a pierdut destul de mult, afacerile sale fie dând faliment, fie reducându-se la limita „;
    – „a achiziţionat 8 terenuri, în suprafaţă de 1,6 hectare”.
    Doamne, ce bogatie; chiar daca ar fi fiecare de 1,6 ha, de-abia ar ajunge la nivelul sa fie declarat chiabur 😛

    • Pai atunci mia socrela trebuie sa intre in top 300 ca are 3,5 ha de teren agricol.

      • 😛 😉

        • Victor,
          M-ai dus in eroare. Am citit declaratia de avere. Tipul are terenuri intravilan nu extrabilan. Deci este mai bogat decat mia socrela.
          Mi-ar fi placut sa fie si oameni care nu au fost parlamentari dar asta este. Sper sa nu descopere presa niste dosare penale pentru ca atunci s-a dus si bruma de integritate. In rest vom trai si vom vedea cu ce ne-am ales. Din partea mea au termen de creditare 1 luna .

  81. Asta cu votat Diaconu e parfum. Am prieteni, cu studii universitare cum zici tu, care mai sunt si patroni si care au votat DD si in 2012 si acum la europarlamentare.

  82. Buna dimineata!
    Multa cerneala a mai curs pe aici. Mi-a luat o granada de timp sa va citesc. 😩
    Raman la parerea exprimata mai sus. ✔

  83. naspa!
    ce voturi pe gustul pontacului !

    nașpa!

  84. Buna dimineata! 🙂
    A fost o noapte linistita si cu somn usor.
    Ne-am luat de pe cap o grija: avem un prezidentiabil ,un partid tanar cu un proiect de tara promitator pentru 2016. 🙂

  85. IAR ISI SCHIMBÄ NIKURILE ” FLUTURASII „

  86. pmp, are f. multzi tineri, cu adevärat, nu cei plätitzi de

    haita rosie sä urle:

  87. sal`tare tutulor.
    Primul impuls care m-a incercat la aflarea scorului din PMP: eu sint pe invers decit lumea asta, prea mare diferenta intre competitori (as fi vrut sa cistige Funeriu, asa cum spusesem).
    Apoi mi-a venit sa rid: parca sustinind, inca, unele initiative :basiste”, ai fi „in trend” cu lumea! 😛
    Si nu m-am lasat: iar in Peru, sint niste ani, unul dintre scriitorii tai favoriti a fost infrint de unul care, peste ceva timp, ca sa scape de Justitie, a fugit in Japonia.
    Paranteza pentru o scurta marturisire: am observat ca, desi ma dau cunoscator in ale politicii de tastatura, as vrea sa cistige cel inteligent. Repet: eram sigur ca va cistiga Funeriu, voiam. Asa cum voiam odata, in timpuri imemoriale, sa cistige Manolescu. Inchid paranteza
    Mai sus scrie @ mihai50: ” Am prieteni, cu studii universitare cum zici tu, care mai sunt si patroni si care au votat DD si in 2012 si acum la europarlamentare.”
    Ei bine, sefii de partide si politicienii de succes, nu se aleg dintre cei mai inteligenti membri.
    Alta paranteza: mai sus (ieri) @ Loda enumera citeva nume de femei de succes in politica, dar nu la romani, la straini, ca la ei se poate. Punct.
    Revin la mentalitatea votantului de ieri si dintotdeauna, dar nu va asteptati s-o lamuresc.
    Dau un vot cuiva care, ori face ceea ce-i solicit (asteptarile mele) ori asupra caruia stiu ca pot avea o influenta, macar un timp. Plus voturile inconstientilor, voturile in turma.
    Votantul caruia nu i-ai indeplinit asteptarile va deveni un Tapalaga: ii e jena sa te mai acuze ca ai vindut Flota, dar te acuza ca ai vindut Justitia, ca nu mai esti tinar si ferice ca acum 10 ani. Cind isi da seama ca greseste, ura lui impotriva ta devine imiita.
    In politica romaneasca loialitatea este floare rara.
    Eu? deocamdata ramin spectator de tenis. Si la PMP.

  88. VICTOR;
    FUNERIU ; este un om inteligent, dar sä-l vedem la lucru, la inplicare
    färä numiri, sä fie activ färä pretentzii. sä de-a tot, sä fie fidel.
    nu este de ajuns sä ai un anumit nivel intelectual.
    sä vedem cine pune umärul la succesul partidului, numai declaratzii
    nu ajung. inpresionant a fost numärul de tineri, curätzei si nu
    asociali , ca cei cumpäratzi de PSD.
    trebuie sä recunoastem, Udrea este muncitoare, frumoasä si inteligentä, nu s-a dezis niciodatä de linia trasatä de presedinte,
    pt. romania:este si normal sä turbeze haita rosie, ei nu-i face
    nimeni propagandä,campanie, ” ca oii cu ochi de bou” s-au
    anei pauker- n. nicolai:

    • @ theo,
      cam oriunde in lume a construi un nou partid este greu; sint aparitii fulminante pe extrema dreapta, dar sint ca moda sau pojarul, trecatoare.
      Si da, pentru un partid trebuie munca si, sa fie clar, bani. Dar ca sa-ti vina bani, trebuie sa dai/promiti cite ceva; nimic nu este gratuit in lumea noastra.
      Dar, tot ca o marturisire: si eu sint roman si parca simt un pic de neincredere, nu neaparat in Elena Udrea, ci observ reactiile celor din jur.
      Multa ura oarba, gen Latrina 3.

  89. victor,
    dacä acum nu vä mobilzatzi, ura o sä vä oträvescä viatza secole,
    nu vä ganditzi, decat ,cä poate sä fie mai bine, dacä nu facetzi nimic
    ce sä asteptatzi?
    luptatzi pt. voi, pt. copii si nepotzii vostri. läsatzi sä vä dirijeze ei???

  90. partidul acesta, pmp, condus de doamna udrea,
    mai poate fi numit partid nou???
    nu de alta, dar parca am mai auzit cate ceva despre aceasta doamna prin politica…

    • @ john,
      e parerea/intrebarea ta; ar fi bine sa ti-o lamuresti singur.
      Si eu, par egzamplu, am niste nelamuriri la nelamuririle tale: ce intelegi tu prin „partid nou?” Pina nu ne lamuresti cu asta, nu poti primi niciun raspuns clar.
      Probabil vrei sa fie un partid a carui fondatori si membri sa nu fi facut parte din alte partide. Eventual, sa nu-mi spui asa ceva, vrei partide din tehnocrati. Atunci nu se vor mai numi partide, ci asotiatii profesionale 😛
      NB,
      au existat citeva incercari de partide, care au cam sucombat, ori prin infiltrare ori din nepricepere.
      Eu simt un usor sentiment de umilinta personala infringerea Simonei ieri: a fost atit de aproape de victorie! Dar o voi urmari cu placere in continuare.
      La fel simt, ca sa zic asa, o umilinta ca nu a cistigat Funeriu; dar nu dau cu piciorul. Deocamdata alt partid nu am.

    • NOROC CU CIUMA ROSIE CARE ARE TOTZI SECURISTII
      CU LIBERALII LA FEL; IN PDL; SUNT DESTUI:

      PMP ,este un partid tanär, frumos si nu se lasä intoxicat de
      veninul mafiotzilor securisti

  91. „Vrem un partid nou, cu oameni complet…noi. La altii se poate…La noi, de ce nu?” 😛 😀

  92. apa/n piua

  93. uite cum se reped läcustele din haita rosie.
    este unsin, sä spui cä nu trebuie sä fie catziva , care au mai fäcut politicä, de unde sä invetze?

    dar se reped hienele, nerusinatzii care au cuzmpärat o sutä si ceva de deputatzi si senatori dela PDL altzii catziva dela liberali, dela DD
    astia au curajul sä critice PMP ?
    cä sunt turbatzi se vede, se reped pe toate blogurile.
    astia au distrus romania, au metode neo-comuniste, de urä si
    invräjbire, asa sunt mafiotzii comunisti, nu vä läsa TZI INFLUENTZATZI

    UDREA FELICITÄRI si SPOR LA TREABÄ:

  94. mda
    o sa faca o ”treaba mare” 😆

    l

  95. Vă rog să trecuți pe o alta pagină….se încarca foarte greu …sunt multe comentarii …plsss. … 🙂

Lasă un răspuns către theo Anulează răspunsul