Antract – de luni dimineața, după weekend-ul cu…greața

După congresul PMP și anunțarea candidaturii lui Cristian Diaconescu (ultimul eveniment politic important al sfârșitului de săptămână) copăcenii nu au prea avut timp să-și împărtășească impresiile. Critice, obiective, subiective, cu plusuri, cu minusuri … Și nici un alt subiect nu a mai prea avut loc … A năvălit Inchiziția să ne acuze de erezie pe motiv că nu ne dezicem de „piaza rea”. Și nici nu ne lepădăm de Piratul „expirat” și „demolator” al „dreptei”, „trădătorul justiției” și „aliatul” lui Tonta/PSD/GIO …”Victimele” lui politice? Păi ar cam fi PDL-Blaga, PNL-Johannis (interimar), MRU etc … Nu neapărat în ordinea asta, dar nu contează.

 Observație: la Copac nimeni nu a ridicat-o în slăvi pe piaza rea (e drept, nici pe cei susținuți de alții, cee ce ar fi circumstanță agravantă). Ea a ajuns să fie mai degrabă apărată de către unii copăceni în momentul în care au apărut atacuri excesive, agresive și chiar vulgare. Nu știu să fii existat din partea contestatarilor ei un comentariu critic, dar echilibrat, civilizat și corect argumentat la care să se fi ripostat inadecvat din partea copăcenilor (poate mi-a scăpat, dar și așa, ar fi doar excepția …). A fost destul să se spună să criticăm, dar cu măsură și obiectivitate, ca să ni se lipească eticheta de „udriști”…
 „Vina” de neiertat a copăcenilor (și suprasuficiența) este că nu s-au alăturat „dreptei anti-băsiste”, n-au picat pe spate de entuziasmați când au bătut palma Blaga cu Antonescu, Blaga cu Johannis, când a cerut MRU audiență ca să bată și el palma cu KKrău, Blaga sau Johannis etc … și continuă să-l crediteze cu încrederea lor pe președinte, deși PMP a „încăput” pe mâna „inamicului public nr 1″… (principalele „argumente” enunțate împotriva EU sunt din categoria „nu-mi place, nu pot s-o sufăr, o urăsc”, la care eventual se mai adaugă după caz, poșete, pantofi, antoni, popești … cu concluzia „ea și Băsescu, în înțelegere cu Tonta, vor să distrugă „dreapta”)
 Aș fi vrut să văd măcar un singur comentator dezamăgit de Băsescu (pe motive de Nutzica-scaraotzica) delimitându-se (verb la moda și drag unora) de comentarii de genul @19:16 (@Mihaela, @Reddog, de exemplu – chiar nu ați avut așa, măcar un mic disconfort la nivelul self-respect-ului citindu-l și …tăcând despre el?)
 Este un ditamai noianul de frustrări, resentimente și ură pe partea „dreaptă” și așa țin unii cu dinții de el, că mi-e peste poate să nu mă duc cu gândul și la…”agenți de propagandă și idioți utili”. Merită să ne gândim la asta!
 N-ar strica o scurtă pauză și o detașare de zona vehemențelor (eufemism) pe teme politice.
N-ar strica nici o izolare a unei anumite categorii de „mesaje” fie prin ignorare, fie prin renunțarea la tentația „ripostei”, oricât de îndreptățită o considerăm, în favoarea contra-argumentului calm și consistent…
 Nu ne-ar strica să avem o zi bună, mai liniștită și cu mintea cât mai limpede …
128 responses to “Antract – de luni dimineața, după weekend-ul cu…greața

  1. BUNÄ DIMINEATZA,

    A FOST CU ADEVÄRAT JENANT , SPECIAL PT: AROGANTZA

    „MANELISTILOR ELITEI”

    • Mih, 🙂
      subscriu ideilor din postarea ta! 🙂
      Este scris cu responsabilitate si spirit critic fata de toti care isi manifesta fanatismul (politic) si nu lasa loc dezbaterii oneste pe teme ce chiar ar trebui sa ne preocupe.
      Copacenii asaltati pentru „vina” de a ramane „basisti( mai rau un fel de ciumati „udristi”) n-au niciun drept sa contracareze blamarile?Tu i-ai numit pe unii presupusi agenti de propaganda si idioti utili.Dpmv pot fi si agenti de propaganda,mai multi liberali,insa nu sunt idioti /de niciun fel/.Stiu ei ce fac si ce urmaresc.

      Pentru toti combatantii(inclusiv pentru mine) imi permit sa recomand mai mult calm,luciditate si pragmatism ,tradus in incetarea bataliei fratricide din zona Dreptei.Sa nu ne transformam in Zeusi care-si devoreaza proprii copii ca sa ajunga singur la putere.Ca nu va putea!

      • Servus, Dora! 🙂

        Ca tine si ca alti copaceni, cred nu doar ca e nevoie de mai mult calm, dar si ca incrancenarile si ostilitatile inter-personale sunt paguboase pt noi toti. Sper sa „batem” la usi care se pot si se vor deschide. In spatele celor care vor ramane inchise, nu „locuiesc” amici adevarati (mai mult ca sigur, ne despart nu doar pareri si optiuni de moment, ci si principii si valori).

  2. ce amuzatzi au fost senatori americani, cä in parlament,
    se voteazä imunitzätzi. ce rusine, cum sä aibä incredere
    in asa caricaturi aliatzii.?

  3. Buna dimineata,ramurele
    Da„ stiu ca s-a batut serios apa-n piua aseara.
    O lectura de dimineata si o zi frumoasa
    http://www.evz.ro/romania-lui-cristoiu-de-ce-se-teme-pmp-sa-se-proclame-drept-partidul-lui-traian-basescu.html

    • Nu va incredeti in Cristoiu niciodata, mai ales atunci cand vine cu daruri despre care ati amintit. Cristoiu da de fapt in neamt prin acest articol, pentru a-l apara in continuare pe KKrau despre care crede ca a fost „lucrat” de Iohanis (nu ca mie mi-ar placea Yohaniis).
      KKrau pe care Cristoiu il luase in brate de o buna bucata de vreme. Asadar, sfatul meu, nu va incredeti in cristoiu. E pisicher. Ca maine o sa spune fix invers decat ce a spus azi. O sa vedeti.

      • Mihaela, Cristoiu a cazut partial pe constatarea mea. Nu ma intereseaza daca si cui face daruri, l-am adus sperand ca poate explica mai bine decat am facut-o noi.

      • Mihaela,servus! 🙂
        Nu stiu ce va spune Cristoiu maine,vom vedea.
        Conteaza analiza de azi si mi s-a parut bine documentat:nu stiu ce ascunde in subconstient,.Eu am fost atenta la recomandarile facute PMP-lui ,corecte ,si comparatia cu presedintii la incheierea mandatului si relatia lor, pe urma , cu partidul pe care s-au bazat.
        Cu ce n-am fost de acord? PMP-ul nu este partidul lui TB ,adica al unui politician.Trebuie sa schimbam paradigma teoriei si atitudinii fata de partidul nou creat,el este al tuturor acelora care cred in politica enuntata si sustinuta de presedinte
        Pentru a exemplifica fac o comparatie banala.Ai bani depusi la o banca,ii scoti cand vrei si dispui dupa bunul tau plac.Poti face la fel cu o constructie de partid?

  4. Hai sa fim seriosi, sunt si persoane care nu sunt incantate nici de marea alianta KKR-Blaga, nici de Udrea. A nu se intelege ca as fi fan Ponta :). Totusi, din simpla curiozitate, daca s-ar vota, cata lume de la Copac ar considera ca EU e un presedinte mai bun al PMP decat Papahagi sau Funeriu?

    • @ johnny,
      tu pui o intrebare la care nu se va putea raspunde niciodata.
      – ca sa verificam ar trebui sa-i avem, in paralel ca sefi de partide, separate, pe Funeriu (al carui sustinator sint), pe Udrea cu alt partid si, la fel Papahagi cu alt partid. In timp se vor vedea rezultatele.
      Atunci, si nici atunci in totalitate, se va putea raspunde la intrebarea ta.
      Vom fi subiectivi in aprecieri.
      Daca vrei sa fim seriosi, cum spui, si ca exista persoane, de dreapta nemultumite de „marea alianta KKR-Blaga”, crezi ca rezolvarea este atacul incontinuu la Udrea-PMP-Basescu?

    • Dialog de dupa weekend
      – Am lipsit !
      – Nici tu mie !!! 😀 😀 😀

      Pai bine mah johnule, e fromos sa faci pe desteptul asa de straveziu ?

      Hai sa-ti raspund.
      Papahagi cred ca ar fi un presedinte mai bun decat blonda din urmatoarele motive (obligatoriu in aceasta ordine) :
      1. Il percep drept un sincer continuator al proiectului de tara „Proiectul”
      2. Il percep drept ambitios, vocal, vivace, este vizibil, este auzibil, are miros, culoare, gust….
      3. Este destupat, nu a trecut prin scoli d-am-proasta doar ca se impopotoneze cu diplome.

      Funeriu e discutabil. Poate da poate nu.
      Din motiv ca are punctul 1 si exceleaza la 3 dar nu-l vad pe 2. Pare sters, n-are zvac !

      Acum, in semn de minim bun-simt, ia de raspunde si tu la intrebarea in oglinda :
      Johnny crede ca Macovei e mai buna ca presedinte de PDL decat Blaga ???

      Si daca da, de ce incrimineaza un partid schiop care urmeaza programul din cadrul proiectului „Proiectul” si sustine unul amputat complet care s-a dezis de acest program ???

      • 😛
        dece lovesti sub centura?
        „Johnny crede ca Macovei e mai buna ca presedinte de PDL decat Blaga ???”
        Viq,
        doar paiul din ochii altora se vede, nu stiai?

      • Viq, 😆
        corecte caracterizarile.
        Nu trebuie sa amintesc de cate ori i-am adus in discutie aici la copac ,cand erau in dizgratie.
        O intrebare totusi: pentru un politician nu este necesara si capacitatea de mobilizare,experienta de conducere?

  5. iar incepetzi cu fantezii bolnave,ASA NESERIOSI DE DIMINEATZÄ?
    UDREA; ,nu candideazä.
    niste obsedatzi , ce trebuie sä schimbe placa.
    uitatzi-vä cum este privit parlamentul roman,de
    senatorii americani, acolo este rusinea.
    aliantza lui Ponta-Dragnea cu DD CONTRA BÄSESCU,
    este un moft, ei se aliazä contra JUSTITZIEI ,CU UN MAFIOT SANTAJIST

  6. sä pui un OTV-ist la diaspora, este culea mizeriei,
    sä scazi lipsa de respect pt. diaspora, dand pe mana
    unei bande conduse de un escroc santajist, este un act
    de terorism ,la propiul popor.
    se formeazä o mafie periculoasä , pe care romanii s-o demaste.

  7. Buna dimineata, Mih

    Buna dimineata, MIh.

    Pentru ca mi-ai amintit numele certandu-ma oarecum pentru ca am indraznit sa-mi spun parerea, ma simt datoare sa-ti raspund ptr.ultima oara pe aceasta tema, anume EU.

    Nu urasc acest personaj absolut deloc. Consider insa ca este o greseala alegerea sa in fruntea PMP-ului, cand acolo exista un Funeriu, un Papahagi si altii poate de acelasi calibru cu cei doi, dar pe care nu-i stim pentru ca nu i-a facut nimeni cunoscuti in mass-media.

    Socot dupa mintea mea, admit ca poate ma insel, ca s-a ratat crearea unui partid la care sa adere mai multe personalitati de tip Papahagi ori Funeriu. PMP ar fi putut deveni un partid in care mai multi oameni onesti, de buna credinta ar fi putut intra si ar fi putut face o altfel de politica decat s-a facut pana acum n Romania. Faptul ca odata intrata in acest partid EU i-a preluat toate mesajele in spatiul public cred ca nu a fost de bun augur nici pentru a atrage voturi de la indecisi, nici de a-i face sa vina la vot pe cei care nu vin de regula. Mai cred ca nici nu a favorizat atragerea in partid de personalitati marcante cunoscute ori mai putin cunoscute, pentru ca eu sunt sigura ca exista astfel de personalitati care ar merita sa se aduna laolalta intr-un partid anume.

    Am spus-o de mai multe ori. Poate EU nu este asa cum ne-a prezentat-o mass-media, poate. Numai ca atacurile concentrate asupra sa au facut-o sa fie greu digerabila de marea masa a romanilor. Pe drept ori pe nedrept asta i s-a intamplat. Nu stiu cum este perceputa la voi in Ardeal. Aici la Bucuresti daca spui EU auzi numai de rau in proportie 99%. Este foarte greu, daca nu imposibil, sa mai schimbi aceasta perceptie, repet, pe drept ori pe nedrept construita.
    In acest caz, ce facem, mergem inainte cu EU avand aceasta imagine dezastruoasa, ori mergem cu altcineva, mai ales ca am avea cu cine ?

    De ce nu s-a ales o personalitate mai putin controversata, mai ales ca se putea ? Asta este nelamurirea mea majora dar si obida mea.

    Iti amintesc desi sunt sigura ca stii si tu foarte bine ca in toamna vor vota milioane de romani care sunt impotriva PSD, romani care sunt departe, f. departe de gandirea pozitiva despre EU de aici, de la Copac. Crede-ma ca nu vorbesc aiurea. Intru in contact cu multa lume zilnic si vad cum este perceputa EU. Nicio sansa sa placa cum place aici la Copac, din contra. Crede-ma ! De aceea si perceptia mea ca este o greseala aducerea in prim plan la PMP. Putea sa fie acolo la organizare, nu stiu, la orice, numai NU in prim plan. Pentru ca nu va fi votata ma intelegi ? Lumea o uraste. Poate acolo in Ardeal este altfel, nu stiu. Eu iti spun cum este perceputa aici. Sigur, nu am eu o perceptie la nivel global aici la noi, dar crede-ma, nu am auzit pe nimeni vorbind despre EU asa cum vorbiti voi, chiar daca oamenii sunt votantii lui Traian Basescu.

    Spui ca vrei si argumente. Uite, in opinia mea a ratat alegerea primarului la Bucuresti. Eu una nu l-am votat pe Prigoana. Pentru mine ori Prigoana ori Oprescu, tot un drac. Am votat PDL la consilieri. Consider ca s-a intarziat foarte mult in cautarea candidatului la primaria Bucurestiului, iar autorul acestui dezastru a fost stim noi cine. A fost trimisa la Constanta oras despre care stiu mai multe de la rudele sotului meu cu care pastrez legatura (care nu voteaza cu Mazare) si care erau exasperati ca PDL-ul de acolo nu face nimic impotriva lui Mazare. Esec total. Au fost oarecari schimbari minore. Situatia a ramas cam la fel si la trecutele alegeri. Atunci, despre ce vorbim ? Vorbim despre fapte ori despre ce ? Din pacate, in opinia mea, nici faptele nici perceptia publica nu sunt favorabile astazi, acum, luptei impotriva DUSMANULUI NOSTRU COMUN, psd-ul. Eu asa cred si nu socot ca este bine sa ne antagonizam in modul in care o facem.
    Cand @last tuna si fulgera impotriva EU si a „mamelucilor” am luat atitudine pentru ca nu mi-a placut tonul jignitor si autosuficient cu care-i gratula pe cei care nu erau de acord cu opiniile lui. Mi-am luat-o, dupa cum bine stii. Nici acum nu sunt de acord cu tonul pe care-l folositi voi fata de cei care nu sunt de acord cu opiniile voastre. Nu este acesta spiritul Copacului.

    Nu sunt un adorator inflacarat, impatimit al lui MRU. Voi vota orice candindat al dreptei ne va fi propus. Numai ca eu cred ca este absolut necesar sa se intre in turul 1 cu un candidat unic. Socot ca este foarte riscant sa se intre din partea dreptei cu doi candidati in primul tur. Nu o vad pe EU intr-o eventuala echipa de negociatori pentru stabilirea unui candidat unic inainte de primul tur. O echipa de oameni seriosi (cati or mai fi) din partea tututuror partidelor anti-psd care sa cumpaneasca serios obligat fara ranchiuna sansele unui candidat unic inca din primul tur. Nu o vad, NU, din ura, ori misoginism, asa cum din pacate sugerezi tu ci pentru ca nu socot ca personajul are calitatile necesare pentru o asemenea cumpanire.

    Asta am avut de spus. Pentru ultima data. Nu pot sa tac chitic, atunci cand socot ca prieteni mai vechi ori mai noi, se inseala. Admit ca ma pot insela si eu in opiniile mele. Sunt constienta ca nu sunt detinatoarea adevarului absolut. Numai ca asa gandesc si in virtutea obisnuintei de a spune aici la Copac dar si la blogurile predecesoare Copacului ceea ce gandesc, civilizat, fara a fi neaparat hulita, am facut-o si in aceste zile. Repet. Pentru ultima data pe acest subiect.

    Doresc sa stii ca sper in adancul sufletului meu (daca o exista) sa ma insel eu, NU voi.

    Intotdeuna cu aceasi stima, chiar daca astazi, acum, gandim oarecum diferit.

    O zi buna, tuturor copacenilor !

    • @ Mihaela,
      nu cad in extaz dupa parerile lui Cristoi. Dar de data asta parca a ghicit ceva; citeste articolul, e dat de @ Light (a fost dat si ieri).
      Un sfat prietenesc: nu mai scrie postari atit de lungi, risti sa nu fii citita. Lumea noastra e grabita.

      • Stiu, Victor L, stiu. Este unul din marile mele defecte necorectat, Mai am si altele 😛 tot necorectate 😛

        Aceasta postare de azi, am scris-o numai si numai pentru Mih. Ea sunt sigura ca o s-o citeasca cap coada. Fata de Mih eram datoare cu niste explicatii.

        Stii ce cam facem noi acum cu vorbele astea despre EU si contrarile dintre noi ? Vanare de vant cam asta facem. Cine spunea asa, cine spunea asa, cine spunea asa, @Victor L spunea, undeva, candva pe vremea lui Patrasconiu 😛

        Mereu si mereu cu aceeasi simpatie ca intotdeauna cand va aflam in lupte aprige pe care le duceti de ani buni, mai ales cele de pe VOX PUBLICA 🙂
        Pe suflet ma ungeati 🙂

        O zi si o saptamana cat mai bune, sa aveti !

    • Am vrut sa-ti raspund dar m-am razgandat !

      Ai dreptate in unele privinte si cred ca gresesti in altele.
      Nu detaliez.
      Doar o remarca.
      Incadrarea „Copacenilor” intr-un anume box, e o falsa perceptie.

      Mih, (care in treacat fie spus, are un echilibru la care uenori si eu ravnesc 😀 ) are multa dreptate aici :
      „…Observatie: la Copac nimeni nu a ridicat-o in slavi pe piaza rea (e drept, nici pe cei sustinuti de altii, cee ce ar fi circumstanta agravanta). Ea a ajuns sa fie mai degraba aparata de catre unii copaceni in momentul in care au aparut atacuri excesive, ..”
      Doar „nimeni” pare nepotrivit acolo, dar in linii mari, asa e.

      Daca vei revedea mai atenta atat postarile cat si comentariile, ai putea sesiza ca „lauda” pentru respectiva persoana este cvasiinexistenta. Eu am remarcat doar la Mark/Night si la Theo uneori asa ceva.
      Ceea ce in raport cu ce ramane, acuzatorii si nonlaudatorii, e destul de firav.

      O zi buna si tie.

    • @mihaela asa este.
      De observat ca am avut dreptate sa scot din inertie MAMELUUUUCIIII deoarece ai vazut rezultatele. Nu s-au ocupat bine de organizare nu au operat out of the box nici Tomac, nici M Preda, nici MRU.
      Avem niste caricaturi de partide fara program si doctrina coerenta : Noua republica dupa 2 ani , F Civica dupa 1 an jumate, MP dupa un an PMP dupa 4 luni sunt tot in pampersi. Rezultatele le-am vazut la alegeri. Iar Udrea a fost personajul care a pus capacul pe dezvoltare. Intradevar,
      Neutrii, cei cateva zeci de procente nu vor veni la PMP.
      Tunam si fulgeram atunci cand inca se mai putea face ceva. Acum les jeux sont faites . Riens n’a va plus

    • Mihaela, vad ca Mih ne-a pus la „stalpul infamiei”! Crima noastra? Am indraznit sa fluieram in biserica, adica sa o criticam pe EU. Inclusiv cu argumente cred eu.
      Sunt intrutotul de acord in privinta opiniei tale referitoare la EU. De altfel argumentele tale cu prestatia EU in campania electorala din 2012 le-am invocat si eu. Degeaba. Nici eu nu o urasc si nici nu sunt misogin – contrar celor afirmate de Theo – dar nici nu voi accepta sa fiu acuzat intr-o maniera absolut absurda fara sa dau replica pe masura ! Ca sa fie clar pentru toata lumea !

      • buna ziua, Reddog!

        Care-i „stalpul”, unde-i „infamia” in postarea de mai sus?
        Cand te-am/v-am acuzat eu de „crima”?
        Dpmv, imi denaturezi spusele si cred ca nici asta nu-i corect!

        • Mih, buna ziua.

          Ma intrebi unde este stalpul infamiei. Te rog sa mai citesti odata acest pasaj

          „As fi vrut sa vad macar un singur comentator dezamagit de Basescu (pe motive de Nutzica-scaraotzica) delimitandu-se (verb la moda si drag unora) de comentarii de genul @19:16 (@Mihaela, @Reddog, de exemplu – chiar nu ati avut asa, macar un mic disconfort la nivelul self-respect-ului citindu-l si …tacand despre el?)

          Este un ditamai noianul de frustrari, resentimente si ura pe partea “dreapta” si asa tin unii cu dintii de el, ca mi-e peste poate sa nu ma duc cu gandul si la…”agenti de propaganda si idioti utili”. Merita sa ne gandim la asta!”

          Cred ca este clar ce ai vrut sa afirmi, nu?

      • Mai mult decat sa-ti dau un + nu mai am a face in legatura cu acest subiect. Am spus tot ce era de spus.
        Restul, Dumnezeu cu Mila.

  8. Mihaela, servus!

    Am inceput sa citesc comentariul tau. M-am oprit dupa „…certandu-ma [?] oarecum pentru ca am indraznit sa-mi spun parerea„.
    ???
    Nu este corect! Absolut deloc. Daca vom continua asa, nu-i bine! 😦

    • Mih,

      Draga mea, eu tin minte ca am spus oarecum certandu-ma. Sa nu uiti de acel oarecum. Am scris acel comentariu mult prea lung numai pentru tine. Esti libera sa nu-l citesti daca nu doresti. Am considerat ca iti sunt datoare niste explicatii.

      Nu vom continua asa pentru ca eu una am incheiat pentru totdeauna subiectul Elena Udrea. Am vrut doar sa-mi spun parerea, plus cate ceva despre @Reddog pentru copacenii care il stiau numai de pe Politeia. Am vrut sa se stie ca @Reddog a activat multi ani pe blogurile pe care am scris cei mai multi dintre copaceni. Filadel si Viq pot confima. Cel mai mult ma incanta in ajunul zilelor de 23 august cand @Reddog ne spunea fapte nestiutie extrem de interesante despre ce de al Doilea Razboi Mondial in care inteleg ca este specializat ca cercetator istoric. Nici eu nu am fost intotdeauna de acord cu opiniile sale, asta nu inseamna ca nu trebuie sa apreciez ceea ce este de apreciat.
      Am vrut sa stie toti copacenii mai noi despre care ma bucur ca au poposit pe aici (chiar daca parerile noastre nu coincid intotdeauna) ca @Reddog este un aprig sustinator de foarte buna calitate al Conceptului de Dreapta in general, chiar daca nu intotdeauna a fost de acord cu partidele de dreapta din Romania.

      Intotdeauna de la mine, un gand bun 🙂

      • Mihaela,

        Intervin doar din respect pentru tine: nu „certatul oarecum” era obiectia mea ( „?” – o simpla nedumerire doar) ci motivatia pe care mi-o atribui absolut incorect pt ce am spus in paranteza din postare, unde apare numele tau.

        Sper sa ne revenim cu totii, pana nu-i prea tarziu…
        O zi buna si tie!

  9. scuze,
    sal`tare tutulor.

  10. michaela,

    stii tu sä discerni calitätzile lui UDREA ??
    REPETZI O LOZINCÄ, poate noi vedem calitätzile,
    este jenant sä te chinui cu explicatzii puerile.
    cu stilu asta de ” urä inconstientä, ” atzi alungat chiar
    si pe acei bäsisti ce l-ar fi votat pe MRU; dacä atzi
    fi fost inteligentzi, nu o stigmatizatzi pe Udrea, chiar
    apropiatzi totzi sustzinätori ei si pe ea pt. MRU.
    v-atzi transformat in ELITA MANELISTÄ:

    E CAZUL SÄ TRECEM LA CEVA SRIOS:

    PARLAMENTUL MAFIOT
    GUVERNUL MITOMANULUI
    COMBINATZIILE LUI DRAGNEA CU OTV; FIIND SPECIALIST IN
    MORTZI SI CRIMÄ ORGANIZATÄ

    hai, ocupatzi-vä de haita rosie.-

    • Theo, draga mea

      Daca tu ai inteles doar ca este vorba despre ura, asta este. Regret. Daca ai fi citit tot, ai fi vazut ca este ultima data cand imi spun parerea despre EU. Daca ai fi citit tot, ai fi vazut ca am specificat ca dusmanul nostru comun este PSD-ul. Am scris cu majuscule pentru a sublinia dusmanul nostru, al tuturor celor ce bantuim pe la Copac. Am mai spus ca nu sunt un sustinator inflacat si inversunat al lui MRU.
      Daca ai sa ai timp, stiu ca este prea mult, poate ai sa citesti tot ce am scris si poate ai sa gasesti si o oarecare logica in ce am scris.

  11. Buna ziua !
    Stimati copaceni va pot spune,am mai spus,ca nu ma intereseaza ce chilotei sau alte articole vestimentare are madam Udrea sau cat de sexy este.
    Treaba cea nasoala este ca are imaginea sifonata rau si am auzit inclusiv oameni ai dreptei care dau un bleah cand aud numele ei si de aceea am spus ca era bine sa faca o munca din background.
    Deciziile uni partid ,cred, ar trebui sa tina seama de opiniile alegatorilor pentru ca pe ei incercam sa ii lamurim ca suntem cei care vrem sa facem ceva bun si fezabil pentru tara .
    Va doresc o zi buna!

    • Dorian,

      Numele este Cristian Diaconescu !
      da ?

      Nu Elena Udrea, ci Cristi Diaconescu.
      Acesta este candidatul la presedentie, acesta este omul care are nevoie de acceptul alegatorilor.
      Opinia fata de el conteaza.
      El poate fi presedinte daca in Romania mai sunt destui oameni intregi la minte.

      Daca nu, nu.

      • VIQ,
        Stiu cine este candidatul PMP la presedentie dar mai stiu ca perceptia alegatorilor este ca ,,ala este a ‘lu Udrea,bleahh”.
        Aici este buba!

        • No comment.

          Ar fi prea taios ! 👿

        • Nu, daragoi tovarisci judex, nu dorian sau altcineva are strabism istoric, ci matale te incapatanezi sa nu vezi o realitate pe care si un orb ar putea s-o perceapa. Errare humanum est, perseverare diabolicum est!
          Panimaiesi tovarisci?

          • Poliglot. Si poligloata.

          • Cine sa te mai inteleaga, domnule?! Eu te laud ca stapanesti la nivel avansat si gavarita si in latrina…si d-ta te superi? Doar pentru ca mi-am permis sa te corectez putin la romana? Uite, recunosc: nimeni nu stie atatea limbi straine ca d-ta. Te-ntreci chiar si pe tine. Insasi malaietele ar trebui sa fie invidioase.
            P.S. Ce ti-e si cu istoricii astia ai nostri…Semanatoristii nu se supara pe vacarii care se supara pe ei. Se feresc de arma din dotarea vacarilor.
            P.S.2 Sa vina paleontologicii contra, tocmai ce a aparut in Copac o specie noua: incrucisarea dintre scai si plosnita rosie.

        • dorian65,
          cu respect te intreb,cine crezi ca poarta vina?
          Cum poate un electorat bombardat de ani de zile cu subiecte de can-can (mai mult fanteziste si rautacioase,decat ,nu)sa mai fie lucid, pt.a nu confunda personajele politice,?

          Chiar ma intriga ocuparea spatiului public de aceiasi,nelipsita aceiasi blonda.De ce atata nepasare fata de candidatul prezidentiabil Cristi Diaconescu?

          Cu ce nu sunt eu de acord 🙂
          – cu manipularea grosolana si subversiva a celor care acrediteaza ideea ca TB(si pupila lui) lucreaza in fapt in favoarea lui Ponta si PSD
          – cu continuarea luptei cu TB(si din nou cu blonda) -niciunul nu candideaza -si mentinerea curentului antibasist care implicit inseamna negarea a ceea ce a facut el bun pentru aceasta tara.
          -atacurile impotriva PSD -Ponta-Dragnea$co sunt lipsite de credibilitate venind din partea lui Blaga,Crin sau Iohannis.Numai trebuie sa argumentez de ce!

      • Pai tocmai asta este problema. Cristian Diaconescu sustinut de o EU este cam cum ai strica orzul pe gaste. Bonus, NU mai sunt destui oameni intregi la minte in Romania. Na ! Ca nu ma putui abine si am mai zis ceva pe subiectul EU 👿 fir ar sa fie 👿

        • DECE NU ?; CÄ NU VREI TU?
          JALNICI INTELECTUALI; GASTE MANELISTE

        • Mihaela, 🙂
          mi se pare un aspect ignorat,in general: un partid e condus de o echipa si ea decide si nu-i vad pe reformistii din PMP (pe care-i apreciez) sa stea drepti msi sa execute comenzi .

      • ELITA MANELISTÄ; se läfäie la copac.

        cum väd sunt de acord cu loda, baba psd-istä,
        si pe astia sä-i votezi?

        • Lasa Theo, ca echilibrezi tu situatia prin reprezentatia pe care o dai in calitate de reprezentanta de top a „elitelor” manelistilor !

          In plus este extrem de urat dinpartea ta sa folosesti terminul de „baba” la adresa cuiva. Nu de alta dar tu esti mai in varsta decat Loda si nu stiu daca ti-ar conveni ca cineva sa te faca baba? Asa vorbesti si in Germania?

  12. Deci (?!) pentru mine nu e o nenorocire ca va certati intre voi, e treaba voastra, dar, daca parerile Ralucai, ale lui Reddog(nu pot sa inteleg ,desi eu sunt de stanga si Redd de dreapta ne respectam,cum au putut permite admin. ,cand stiu cine este Redd sa-i spuna neica nimeni night ,,cutulache”(???!!!!) , poate veti lua cunostiinta de punctele de vedere ale altor oameni ,figuri publice si, pe care, cu alte ocazii i-ati apreciat :
    http://www.contributors.ro/editorial/pmp-dupa-congres-sau-cum-sa-%C8%9Bi-tai-singur-craca-de-sub-picioare/
    http://www.contributors.ro/politica-doctrine/pmp-cu-stangu-n-dreptu/
    Or fi si astia partizanii lui MRU? (ca eu sigur nu sunt 😉 )

    • Ma fac si avocatul diavolului,cand imi foloseste ca argument.
      Un comentator de pe contributors.ro
      „M-ati obosit cu aceasta idee cliseu despre “reformisti”! Peste tot se bate campii despre reformisti de parca ei au facut ceva pentru tara, pentru PDL sau acum pentru PMP!!!
      Imi spune si mie cineva cu dovezi clare, ce realizari au avut de cand sunt in politica? Ce aport au pe domeniile lor care sa fi creat locuri de munca sa fi explodat economia?
      Au electorat, au adus voturi partidelor in care au fost si sunt?
      Au muncit in campanie, au lamurit oameni, au adus membri in Miscare, au adus sponsori, au adus parlamentari? Eu cred ca nimic n-au facut din toate acestea, ori politica este pe voturi, un partid are obligatii, plati de facut, chirii, utilitati etc, oare reformistii ce-au facut pana azi in afara de a se lamenta ca niste fete batrane pe FB ca nu sunt doriti, votati, bla-bla!!! Ce patetici sunt, pai astia sunt barbati cu care sa mergi la lupta, i-ati auzit/vazut in opozitie cu Ponta si PSD, cu PNL sau PDL? NU. Si atunci de ce sa castige ei, pe ce criterii sa fie votati?
      In schimb, Udrea le-a adus notorietate, le-a facut partidul cunoscut, l-a scos din anonimat, le-a dat doi europarlamentari …toate in numai TREI LUNI. Iar partidele active de 25 de ani au scos procente rusinoase”

  13. Mai coapceni, M-a umplut de bucurie Simona alaltaieri.
    A fost o zi mare pentru romani, desi majoritatea habar n-au !

    Daca ati fi auzit comentariile britanice la adresa ei si a romanilor, v-ati fi crucit.
    Pentru pima data de cand sunt aici, PENTRU PRIMA DATA !!!!, aud vorbindu-se atat de frumos in media despre un roman.

    Habar n-am ce ati mai discutat.
    ma duc sa vaz 😀 😀 😀

    • Servus, Viq!

      Pe aceeasi de lungime de unda in privinta Simonei Halep (am si comentat ceva inainte de sfarsitul meciului), cu tine si cu britanicii! 😀

    • ai dreptate; chiar il desfiintau pe arbitru pentru, si sint de acord, incorectitudini in arbitraj.

  14. Oare din ura impotriva EU PMP a avut cel mai bun scor in BUC.la alegerile eu.Eu am o idee,copiati traditia islamica si scoateti-o in piata publica si omoriti-o cu pietre.Nici macar nu aveti nevoie de motive.Ajunge sa aduna-ti articolele scrise la adresa ei de asa zisi jurnalisti de dreapta,jurnalisti curati ca lacrima.Un om poate fi un adevarat om chiar daca nu are studi facute in strainatate,chiar daca nu se incadreaza in conceptia voastra de intelectual. Aici unde eu locuiesc,la mai bine de 3000 km de Ro.daca un ziarist ar fi indraznit sa aruce cu mizerii la adresa unui altui om fara nici o dovada,atacul la persoana,de mult ar fi disparut din tagma ziaristilor.Pentru cei ce se intreaba despre ce tara este vorba,Suedia este numele ei.

    • da, @ adriana,
      dar e Suedia, nu Romania.
      Iar tarile alea reci (dar nu la inima) au oameni atit de prosti incit isi pun femeile ca prim ministri fara plagiat, ba ii numesc si presedinti.
      Sa fie la ei acolo 😛

  15. http://www.romanialibera.ro/politica/partide/pmp-in-epoca-udrea–izolat-si-nesemnificativ–338385
    Aratati-mi un singur editorial.articol din presa de dreapta care sa concorde cu punctul vostru de vedere ; cati trebuie sa-ti spuna ca esti manga ca sa te duci la culcare?

    • @ Loda,
      multumim de atentie, dar de casandre si mamici omide sintem saturati 😛
      Bucurai ta este ura?

      • Victoras, nu te insult, pur si simplu ma minunez,tu esti in toate:
        ,,Bucurai ta este ura?, „”
        Unde vezi tu ura, pe cine sa urasc si de ce sa ma obosesc cu acest idiot sentiment? ce anume din ce am scris eu de ani de zile si ai citit tu te-ar putea indreptati sa faci o asemnea fantezista afirmatie? Lasa-ma sa cred ca nu experienta personala.

  16. Am fost cu jalba-n protap sau cu steag alb in bat pe Politeia:

    victor L09/06/2014 at 10:59 am
    Comentariul dvs. este in asteptarea moderarii.

    Pai, asa vreti tratative si unirea dreptei, cu atacuri la PMP?
    Chiar nu va vedeti adversarul?
    Ar fi cazul sa va bucurati daca altii, cum considerati, sint prosti. Dece trebuie sa va canalizati ura impotriva celor cu care ar trebui sa fiti aliati?”

    • Victor,
      Pai acolo nu au acces decat cei care aduc osanale marelui.Cum indraznesti sa vi cu critici? 🙂
      Am spus ca datorita atitudinii lor de club cu acces limitat au pierdut o mare parte din electorat.

  17. viq
    o rugaminte
    sa nu il confunzi pe johnny cu john, adica cu mine.
    eu unul privesc detasat toata aceasta framantare.
    si ce voiam sa spun e ca, uitandu-ma la afisul electoral al pmpului, vazui acolo sase tineri frumosi, toti cu merite suta la suta in politica.
    dar cumuland, nu au iesit decat sase la suta.
    o fi o coincidenta, nu stiu…
    si ar mai fi ceva, dar marunt.
    toti il critica si injura pe vvponta ca a plagiat.
    asa o fi, nici asta nu stiu.
    dar nimeni, viqule, nimeni nu apreciaza ce frumos a copiat el, fara greseli gramaticale, fara sa omita un cuvintel…
    hai ca are si omu o calitate…

    • Ok.

      Posibil sa fac confuzii aici.
      Sorry daca e neclar…

      raspunsul e adresat celui care a pus intrebarea.

      F…..’hell,
      mai, luati-va si voi o identitate care sa nu fie identica, mama ei de boala pontaca !!!!!

  18. In 7 iunie scriam :
    ,,Ghici ghicitoarea mea cine va fi liderul PMP in ianuarie 2015 ? ”
    Azi, Rodica Ciobanu in Gandul ma confirma :
    ,,Dar doamna Udrea, fiind mai curând divă în politică decât lider, nu va putea face din pudel câine fioros. Rolul domniei sale este să aibă grijă de el, până se eliberează dl Băsescu din mandat şi îl preia să-şi pună viziunea în aplicare. Şi nimeni nu i-l va aduce cu mai multă recunoştinţă ca Elena Udrea. ”
    http://www.gandul.info/puterea-gandului/doamna-cu-pudelul-si-intelectualii-12721772

    • Servus 🙂
      Asa cred si eu, tot ce se intampla acum la pmp este provizoriu.
      p.s. ma unge la suflet cand citesc o doamna profesoara folosind cuvinte gen „manga”, imi da liber imaginatiei, aproape ca o vad cu coada ochiului 😀 😀 😀 .

      • e in pensie; isi poate permite si excentricitati invatate de la elevi 😛

        • Nu ma intelege gresit, il simt mult mai aproape pe un om care se exprima asa decat pe unul care foloseste stilul ala pseudoanalitic imbaxit 🙂 .

        • Servus, Victor L!

          Apropo de elevi (si nu numai…)
          Nu stiu daca te-ai/v-ati uitat la „Vrei sa fii milionar” in ultimele doua weekend-uri. In concurs au fost elevi de clasa a lV-a si a Xll-a. Modul in care s-au prezentat cei ce vor da in curand bacalaureatul, a fost jenant si foooarte dezamagitor.

  19. Pentru @Mihaela 10.24
    Postarea ta si maniera in care expui supararile tale, merita un raspuns punctual.

    „Consider insa ca este o greseala alegerea sa in fruntea PMP-ului, cand acolo exista un Funeriu, un Papahagi si altii poate de acelasi calibru […..]”
    1. Deocamdata, EU este singura care poate fi catalogata ca loiala 100% lui TB, loialitate inteleasa in sensul strict ca ii va preda proiectul lui TB din 2015, ceilalti mentionati de tine s-au lipit ideologic proiectului PMP dar nici unul n-a oferit astfel de garantii.

    • „Socot dupa mintea mea, […] ca s-a ratat crearea unui partid la care sa adere mai multe personalitati de tip Papahagi ori Funeriu. PMP ar fi putut deveni un partid in care mai multi oameni onesti, de buna credinta ar fi putut intra si ar fi putut face o altfel de politica decat s-a facut pana acum n Romania.”
      2. Mihaela, PMP va exista si dupa 2015, poate deschiderea pe care o doresti tu se va produce in perspectiva 2016, personalitatile de care vorbesti , daca vor ramane in PMP, vor face proba loialitatii fata de proiect

      • „Faptul ca odata intrata in acest partid EU i-a preluat toate mesajele in spatiul public cred ca nu a fost de bun augur nici pentru a atrage voturi de la indecisi, nici de a-i face sa vina la vot pe cei care nu vin de regula”
        .
        3. Te-ai gandit ca EU trebuia sa transmita un anumit mesaj iar atragerea voturilor de la indecisi nu era un obiectiv in aceea etapa?

        • „Am spus-o de mai multe ori. Poate EU nu este asa cum ne-a prezentat-o mass-media, poate. Numai ca atacurile concentrate asupra sa au facut-o sa fie greu digerabila de marea masa a romanilor. Pe drept ori pe nedrept asta i s-a intamplat.”
          4. EU este perceputa exact asa cum si-a construit imaginea

          • „In acest caz, ce facem, mergem inainte cu EU avand aceasta imagine dezastruoasa, ori mergem cu altcineva, mai ales ca am avea cu cine ?”
            5. Ne intoarcem la ianuarie 2015 ca termen de referinta

      • Light

        Deschiderea nu va avea loc. In primul rand din ce vad Papahagi, Funeriu, Marian Preda chiar si Cristian Preda s-au refugiat pe facebokk. Intrebarea este de ce? Chiar credeti ca oamenii astia vor mai vrea sa fie tinuti in vitrina pentru ca altii sa traga sforile in culise?
        In al doilea rand EU a facut o greseala strategica. In loc sa coopteze oameni precum Funeriu si Papahagi in echipa ei de conducere, I-a marginalizat pe toti. De regula pentru a mai indulci gustul amar al infrangerii oferi infrantului un loc onorabil in structura de conducere a partidului. In cazul PMP asa ceva nu s-a intamplat pentru ca EU a vrut sa arate urbi et orbi ca este femela alfa a partidului.
        Eu in locul lui Ppapahagi sau Funeriu as parasi de urgenta partidul ! Pentru ca PMP nu mai este un partid diferit de celelalte, dimpotriva.

        • Red, nu pot sa dau sentinte ca PMP se va deschide au ba, ce pot spune este ca refugiatii pe facebook, daca raman cantonati acolo, atunci strategia n-a fost gresita. Va fi un test si pentru next generation.

          • Salutare tuturor,
            Light,
            eu zic sa ne amintim episodul AC de la sfarsitul anilor ’90. Eu cred ca acest lucru s-a incercat a se evita sambata. Dar mai este un motiv. Se pare ca cineva a inceput sa-l citeasca pe Julien Benda.

        • EU a facut o greseala strategica. In loc sa coopteze oameni precum Funeriu si Papahagi in echipa ei de conducere, I-a marginalizat pe toti

          Un punct de vedere pe care il impartasesc. Este o mare nedumerire si minusul meu pt alegerile din 7.

          Update: Papahagi (cu candidatura depusa pt asta) avea loc intre cei noua vicepresedinti. Si ar fi fost o buna ocazie sa-si probeze valoarea in echipa condusa de EU.
          Pe de alta parte, sunt de acord si cu Light, in privinta paginilor personale de fb…

        • 😛
          esti dulce, monşer; daca as fi in locul lor 😉
          Uite ca ei sint fraieri si nu parasesc corabia.

    • dece este o gresealä alegerea lui UDREA:
      CINE A LUPTAT , CINE A FÄCUT CAMPANIE; CINE A STRÄBÄTUT TZARA,? NU ESTE DE AJUNS SÄ VREI:
      sunt de acord,FUNERIU SI PAPA, oameni de treabä, intelectuali de
      marcä, dar este normal sä fi sef, unde tu nu muncesti.
      CE FEL GANDITZI? POT FI EI BUNI LA CONDUCERE; CAND NU
      STIU SÄ DISCUTE CU OAMENII; SÄ MUNCEASCÄ

      DESIGUR NU MERITÄ UDREA; ESTE MUNCITOARE SI LOIALÄ;

      NU PLACE SOCIALISTILOR SI ELITA MANELISTÄ S-A MOLIPSIT:

  20. @ tds, @ Reddog,
    poate nu ati fost anuntati: euroalegerile s-au terminat.
    Cu rezultatele cunoscute.
    Urmeaza altele; tot gica contra veti fi?
    Va pun intrebarea lui @ Viq:
    – @ tds (sau @ Reddog) „crede ca Macovei e mai buna ca presedinte de PDL decat Blaga ???”
    Si?

    • Victor, discutia nu este despre europarlamentare, ci despre ce va fi la toamna ! Wake up !

      • @ Reddog,
        pai tocmai asta scriam; reciteste.
        Din pacate la fel ca tine procedeaza si MRU:
        – Buna ziua nano.
        – Castraveti drago.
        Vreiti unirea dreptei? atunci jos aroganta, nu Basescu ori Udrea 😛

  21. Continuarea pentru @ Mihaela 10.24
    „Iti amintesc desi sunt sigura ca stii si tu foarte bine ca in toamna vor vota milioane de romani care sunt impotriva PSD, […]. Pentru ca nu va fi votata ma intelegi ?”
    7. EU nu va figura pe nicio lista ca sa trebuiasca votata

    • „Numai ca eu cred ca este absolut necesar sa se intre in turul 1 cu un candidat unic”.
      8. Candidatura unica a dreptei nu se poate obtine decat prin negocierea dintre partide, electoratul nu va conta deloc, 0% in optiunea asta. Va fi obligat sa voteze ce aleg partidele. Ar insemna inchiderea jocului in limitele impuse de partide.

  22. „Socot ca este foarte riscant sa se intre din partea dreptei cu doi candidati in primul tur”.
    9. Nu e riscant deloc, candidatul dreptei validat de alegatori, repet, de alegatori, nu de partide va intra in finala.

  23. @Viq, vrei sa cauti, te rog, raspunsul 9, ratacit pe undeva?

    • „Nu o vad pe EU intr-o eventuala echipa de negociatori pentru stabilirea unui candidat unic inainte de primul tur”.
      10. Tocmai am raspuns la pct.9 ca EU vrea sa deschida jocul iar alegatorii sa decida care e cel mai competitiv adversar impotriva PSD. Cui e frica de lupta deschisa?

      • „O echipa de oameni seriosi (cati or mai fi) din partea tututuror partidelor anti-psd care sa cumpaneasca serios obligat fara ranchiuna sansele unui candidat unic inca din primul tur.”
        11. Tocmai te-ai pozitionat in matricea pe care si-o doresc partidele.

  24. Ziua bună,copaceni !!

    Măi astia ,mereuristilor si antiudristilor ….ia să aud argumentat de ce se face vinovată tante Nuti …,si de ce se face vinovat Telefonistu’ vostru de servici…daca tot vă dau analizele afar’ din casă .

    • Night,
      Eu nu am spus ca se face vinovata de ceva anume.
      Ea este o victima a propagandei si ce se arunca din latrine in mentalul unora este foarte greu de sters adica nu te mai spala nici apa Dunarii.

      • Așa …si ???….doar pentru că vorbește haznaua varanistă ,loviti cu pietre ???

        PSD a fost ales acum de 2 mil si ceva de electori ….exact bizonii privitori de antene …deci,care ar fi problema ???

        Astept argumente serioase pentru „vinovătia” Elenei Udrea ,n impresii personale si artistice …că să terminam definitiv ,subiectul Udrea

        • De cind dă directii Haznaua varanista ce presedinte trebuie ales de un partid …mă oamenilor,asta denota ca nu mai puteți de frica Turnatorului national ….

  25. asa este vinovatä Udrea, cum a fost si este Bäsescu,
    sper sä le dea d-zeu ce meritä.
    parcä sunt programatzi ,urä si iar urä.
    vorbesc si de d-zeu din gresealä, vom vedea.

    pe voi vä roade, cä este iubitä, cä este admiratä, cä are mai multzi votantzi???? misoginilor, prostilor , ea putea sä vä ajute.
    voi facetzi jocul PSD-ilor,

    sä vä ingropatzi cu socialistii, suntetzi o adeväratä manea.

  26. Ar fi amuzant, daca n-ar fi trist…(citind cea mai mare parte a comentariilor de ieri, care se cam continua si azi)

    Majoritatea Copacenilor si-au exprimat clar sustinerea pentru 1) Basescu & Co Proiectul inceput de el (si considera ca acest proiect trebuie continuat), 2) PMP, care afirma continuarea proiectului (dpmv este nr 1 in motivarea sustinerii acestui partid)… Pt 3) Udrea, partial. Majoritatea nu au dat cu pietre in ea si o contabilizeaza nu ca preferinta ci ca acceptata, bila alba nr 1 fiind tot loialitatea fata de proiectul piratului (pe langa alte bile albe, negre, mov, gri etc.)
    4) Exista curentul de opinie favorabil candidatului la prezidentiale Cristian Diaconescu.
    In plus, Copacenii nu au „votat” cecuri in alb pt PDL-Blaga, PNL-Antonescu/Johannis/ restul pucistilor 2012 si nici pt MRU. Si s-au adus argumente…

    Cam aici suntem, cam asa stam.
    Cam din punctul asta cred ca putem pleca la discutii, inclusiv in contradictoriu (tine de normalitatea democratiei), cu cei care sunt convinsi ca impartasim valori si principii comune, teluri comune pe termen scurt (PSD sa nu castige alegerile din toamna) si lung, dar ne si ne recunosc si respecta dreptul la optiuni, preferinte, simpatii, antipatii. Reciprocitatea se subantelege. Musai! Dueluri sa fie, dar sa fie cu argumente si contra-argumente corecte (la pareri, nu la persoane) si mature…
    Cred ca se poate…Daca asta vrem!

  27. „ELITA MANELISTÄ”
    SUNT O RUSINE PT: ROMANIA

    • Nu, Theor. Cu tot respectul cuvenit, tie ar trebui sa-ti fie rusine cand te adresezi cuiva / fie chiar si un adversary politic / cu apelativul de „baba”. Chiar nu iti este rusine sa folosesti un asemenea termen? Nu-ti dai seama ca te jignesti singura din moment ce tu esti mai in varsta decat Loda? Ti-ar placea ca cineva sa te faca „baba” ? Asa vorbesti si in Germania?

      • Salut
        Cum va explicati ca la vicepresedinte – departament Strategie partid a fost ales Vlaston (prof de mate si director la un liceu industrial de tractoristi ) si au pierdut Papahagi si Baconski ?
        E vre-o problema cu democratia interna faptul ca Cristian Diaconescu a fost numit (eu a spus ca a fost numit de fostul comitet dar anuntat de noul comitet 🙂 ) candidat al partidului, si nu au fost nici macar un simulacru de alegeri interne ca in pdl de pilda ? E vorba de curiozitate

  28. Salut copaceni!
    Suntem cu totii de accord ca PMP este un partid „bun” (de dreapta cu toate valoriile intrinsece) si atunci se pune intrebarea, de ce 80 % au preferat-o pe Udrea. Eu cred ca din cauza ca stie sa faca compromisuri. Sigur ca Funeriu ar fi fost mult mai intransigent (spre binele nostru) dar lumea nu este pregatita pentru sacrificii. Deci un pas mai mic, dar cu toata lumea, este un plus fata de statul pe loc din lipsa de adepti. As adauga ca succesul lui Merkel se datoreste faptului ca face compromisuri, in asa fel ca fiecare parte sa fie oarecum multumita… o fi ceva in directia asta si cu Udrea?
    Ca ministrul turismului Udrea a realizat cert foarte multe – banuiesc ca are caracter de manager. Poate sa dea cineva amanunte mai multe?

  29. salve 🙂 draga @Mih buna observatia ta …dupa greata sa luam putina limonada si sa ne calmam putin…multa lume confuza si otzarita …am explicat ieri cum vad eu ca este perceputa clasa sau segmentul invatat al societatii Ro..aceasta perceptie explica faptul ca acesti oameni nu sunt in stare sa se coaguleze nici pe ei insisi daramite sa dea politicii un partid cu potential de crestere…asa ca va rog eu iesiti din ceata de doctrina ,crezuri marete si promisiuni ipocrite…un partid elitist si chiar cu conceptia de stg-dreapta in politica de astazi este …expirata…suntem la rascruce oameni buni…ori eradicam coruptia ori ne ducem dracului…disparem ca natiune libera…asta este miza…pmp are de construit diferenta de structuri in teritoriu de la 30% pina la !00% punct…e.udrea impreuna cu conducerea aleasa la congres va trebui sa faca acest lucru posibil pana in toamna..credeti ca papahagi sau funeriu puteau face acest lucru mai bine? eu nu cred…dar sa lasam partidele si coalitiile caci nu despre asta e vorba..in opinia mea e.u c.diaconescu,mru ,iohannis etc..sunt buni de…rontait..pana se coace adevaratul candidat eligibil de toata partea sanatoasa la cap a electoratului extins 😆 nu de dreapta si stanga ci de cea constienta ca asa trebuie…acum miza este interesul national din 2015-2016 va fi vorba de primenirea parlamentului si a clasei politice …evaluarea de sine a fiecaruia dintre noi este de dorit si inca rapid..suntem persoane oneste cu noi insine sau suntem demni de dispretul urmasilor nostri ? fhink about that :mrgreen:

    • Servus, Emily!
      Si de la mine se vede tot asa, intr-adevar…Si cu siguranta si de la altii (sper sa fie cat si tot mai multi).
      Iar avem un examen de dat si trebuie sa ne amintim ca la celelalte nu ne-am prea descurcat (iar pe cel din decembrie 2012, eu cred ca l-am picat urat de tot). Avem acum o sansa in plus, una extrem de importanta, un noroc nesperat (vorba lui Aligica) pe care daca-l irosim, chiar vom fi demni de ocara urmasilor, cum spui.

    • @emily: cred ca tocmai ai descoperit rolul acriturilor parasutate zilele astea la Copac: nu exista limonada adevarata fara lamai! Pentru mine, comentariile tale sunt o incantare. Pot sa-ti spun @emihy?

  30. Vedeti ce inseamna sa gandesti pragmatic.
    Daniel Funeriu pe FB
    ”când am ceva ce consider că trebuie spus, îl spun și cred că asta e corect și democratic. Nimeni nu mi-a reproșat ceva, PMP are o altă cultură decât partidele tradiționale unde, dacă fluieri în biserică, ești promovat prim-vice să-ți demonstrezi abilitățile după care ești invitat să pleci.
    Acum obiectivul este simplu: Diaconescu Cristian președinte la iarnă. Orice energie a PMP consumată pe altceva ar însemna inconștiență politică. Solicit colegilor să ne focalizăm toată energia pe acest obiectiv și mai puțin pe scenarite și explicații întortocheate și inutile. La luptă! Eu nu mai am de gând să despic firul în patru: gata, s-a terminat competiția internă, acum la luptă cu PSD.”

  31. Plinge si Tapalaga cu lacrimi de crocodil (nu dau link, nu merita).

  32. Eu o sa ies curand.
    Nightshiftu’ s-a schimbat in dupa-amiaza (ceea ce e bine 😀 )
    Poate mai intru desara la 11 cand la voi e 01:00 😀 😀

    In scurta vreme intra o postare usor palita, ca e scrisa de doua zile :D, ca sa ma descarc si eu ca tot om sunt, ca si voi si sa ma pot reseta pe curat de maine dimineata.

  33. Procurorii din cadrul Direcției Naționale Anticorupție – Secția de combatere a corupției efectuează cercetări într-o cauză penală ce vizează suspiciuni privind săvârșirea unei infracțiuni de șantaj, persoana vătămată fiind președintele unei instanțe judecătorești din Capitală.
    În cursul zilei de 09 iunie 2014, ca urmare a autorizării de către instanța competentă, sunt efectuate percheziții în 3 locații situate în municipiul Galați, din care una este punctul de lucru al unui agent economic.
    Judecatorul e Livia Stanciu.

  34. Salve Copaceni,
    Azi noapte, mai spre dimineata, fiind mai batran si mai ostenit l-am lasat de planton la Copac (sa-l apere de unii sau de altii), pe @Cupidon. Ala mic ce este identic cu soldatul sovietic (sau rus, mai nou) adica in fundul gol si inarmat pana-n dinti. L-am dadacit ce are de facut in caz de atac si m-a pus dracu’ sa-i spun ca la o adica poate sa foloseasca ghioaga ascunsa in scorbura Copacului. Cum care ghioaga, aia care o folosesc sa tai elanul atacatorilor ce vor sa desfrunzeasca Copacul si care e obiect de patrimoniu ca are pe maner si autograful lui Iliescu. A folosit-o si el in Iunie ’90 cand ne-au vizitat minerii.
    Astazi pe la ora 11 m-am dus la Copac si sa vezi dracie, nu tu Cupidon nu tu ghioaga. Ala micu’ si rau a sutit ghioaga si dus a fost.
    Spuneti voi ce ma fac, cum scot eu camasa cand ma voi intalni cu Viq.
    Daca-l vedeti inaintea mea spuneti-i ca fac rost de alceva, gasesc eu macar o nuielusa. o biciusca d-aia roz (am vazut eu una la doamna Nutica cand il fugarea pe Ponta), gasesc eu ceva. Si spuneti-i ca sa nu mi-o impute de 3 ori, cum scrie la „reglement” ca-mi dau demisia.
    Multumesc anticipat!

    • Scuze, dar e vina ta, Cupidon este cunoscut ca fiind nestatorinic (vezi repetabile iubiri) de ce te-ai dat pe mana lui? 😉

    • Multumesc de incredere @Inganduratule.Indemnul tau a fost crezul meu suprem si dupa cum se vede mi-am facut datoria asa cum mi-ai cerut imperativ.
      Mi-am dat jos spielhosen-ul ,cu arcul si tolba cu sageti cu tot ascunse in marsupiu, si ce sa vezi…exhibarea nuditatii mele a impietrit tot.Stana de piatra…sau impietriti in proiect. 😆

      • Salve Cupidon,
        Impietriti, neimpietriti, tu fa bine si adu ghioaga caci sunt in pom. Habar n-ai cat de rau devine Viq cand cineva fuge cu obiectele de inventar 😀 😀
        Unde mai pui ca si Nutica nu vrea sa-mi dea biciusca cea roz, cica mai are de altoit la Ponta 😀 😀

      • Si ca tot ai adus vorba de impietrirea noastra in proiect, slava domnului ca nu ne impietreste tastatura. Si mai incearca inca o data figura cu spielhosenul poate ti se impietreste ceva pe la nuditate. 😀 😀 Iesi in castig. 😀 😀

  35. Eu cu subiectul EU am terminat, oricum, asa cum am mai spus ,imi este indiferent.
    Decat pe Ponta, l-as prefera pe Diaconescu cu mult mai mult la presedintie ,dar nu voi iesi din casa sa-l votez,Am motivele mele legate de persoana, dar l-as prefera lui Ponta.S-ar putea insa sa fie un iepure care, prin toamna sa se retraga in favoarea candidatului -surpriza, pregatit ghiciti voi de cine ? Na, ca m-am molipsit si eu de conspiratita .:)

  36. Noi detalii legate de santajul la judecatorul Livia Stanciu
    Sursele Gândul afirma că şantajul priveşte aspecte de viaţă privată. O fosta secretară a şoţului decedat al judecătoarei a solicitat o sumă de bani. A ameninţat-o cu presupuse dezvăluiri în direct la Antena 3 dacă nu va primi banii.
    Facerea de bine …….

  37. poate fi chiar o actziune a A3
    SE OCUPÄ CU ESCROCHERII SI SANTAJ:

  38. Postare noua!

Lasă un răspuns

