Libertate, nihilism, CallOfDuty, hipsterism !

Două vorbe ale pretenului Pim mi-au atras atenția asupra unor vorbe din presa zilei.
Altă presă 😉

Daily Mail, The Sun, Daily Express, Daily Mirror … și de bună samă și alte „daily”-uri pe care n-am avut timp să le răsfoiesc, acordă azi spațiu bumbăcelii naționale din Iraq.
Aș fi trecut cu vederea plăcerea cu care se măcelaresc oamenii peșterilor-rețele în secolul vitezei cu sat-nav, dacă nu mi-ar fi zgâriat retina o paralelă tristă : nici noi românii nu suntem departe de gura cavernei.

Într-un fel sau altul, nu luăm acum la socotit cum și de ce, ăia taman ce-au scăpat de sabia lui Hussein și și-au dobândit libertatea. De a se împușca în cap. Unul pe altul.

Un prim gând ce mi-a trecut prin gând a fost : „Nu poți creea o societate democratică cu o turmă de oi blege până când nu vor evolua suficient să facă alegeri anticipate la stână. Nici cu o haită de lupi până când nu vor deveni vegetarieni !”
Democrația are absolută … indispensabilă nevoie de responsabilitate (personală și mai apoi, de grup) pentru a se putea manifesta cu efecte pozitive. În lipsa ei e un copil ce se joacă cu drujba.
În Iraq ăia au găsit de cuviință să se-mpuște.
Între Carpați, ai noștri au urcat până la nivelul de găleți de plastic, ulei și zahăr.
E ceva.
Dar nu suficient.

Vestea bună e că aici pot fi „arse” niște etape, tinerii pot asimila și practica în timp condensat un comportament radical diferit de cel specific sălbăticiei crunte. De-asta s-a inventat învățământul.
Vestea proastă e că aceiași tineri se pot comporta ca niște sălbatici veseli în lipsa oricărui tutor responsabil.
Se nasc cu creierul neted, ca o foaie velină. Toți ne naștem cam așa.
Unii parcurg în câțiva ani (de regulă sub 20) traseul omenirii de mai multe mii de ani până în prezent.
Alții rămân cu foaia albă.

Un reporter a stat de vorba cu un tânăr voluntar britanic înregimentat în gruparea insurgentă ce toacă acum nordul Iraqului, lângă o tabără de antrenament a ISIS, undeva în Siria. Abu Sumayayyah Al-Britani s-a alăturat jihadului în urmă cu 11 luni. Ce gândește, ce simte, ce înțelege un tânăr născut în buricul civilizației, cu acces pe LCD Tv la documentarele cele mai bine realizate din lume, ajuns dincolo de marginea civilizației, în fața unor atrocități de filme horror ?

„De fapt este foarte distractiv. E mai fain decât „CallOfDuty”. E foarte asemănător, doar că aici e 3D și se întâmplă chiar în fața ta, de fapt de jur-împrejur. Este chiar real, pe bune. E foarte tare !
Nu îmi lipsește nimic din Anglia.
În țara aia mă simțeam ca într-o pușcărie. Acum, aici, mă simt liber.

Dacă vreau, pot să și conduc. N-am nevoie de permis. N-am nevoie de asigurare.
Dacă vreau să mă uit la Tv nu platesc taxa (radio) … toate astea în Marea Britanie sunt restrictive, te fac să te simți ca într-un penitenciar, poți fi oricând pedepsit pentru ceva.

Acolo ești forțat să plătești taxa de drum, să plătești aia … aialaltă … bla-bla-bla.
Toate sunt inginerii financiare menite să îmbogățească corporațiile și să ne sărăcească pe noi.
Pentru mine aici este libertatea !
Pot umbla cu un kalașnikov în mână, dacă vreau, sau cu un RPG (aruncător de grenade/antitanc) dacă așa am chef.

Prima dată când o bombă a explodat în apropiere sau când am văzut pe cineva împușcat, m-am speriat. Am realizat … „Măi omule, asta e chiar de-adevăratelea, nu e o farsă !!”
Nu e ca atunci când priveam acasă un clip pe YouTube și mă gândeam ce tare ar fi să fii acolo !
Aici poți fi rănit.

Acum vreau să-mi schimb arma asta românească, veche, cu una rusească, un AK-74 automatic. E mult mai ușoară, trage foarte bine și are o precizie excelentă.”

Se pare că sunt până acum în jur de 500 de islamiști britanici plecați în Siria pentru distracția asta.
Așadar, cum ne merităm libertatea ?
Cum o înțelegem ?
Cum o apreciem ?
Cum o folosim ?

Taxele, dările, impozitele, ne seacă deopotrivă la pungă și la suflet ?
Cum înțelegem să rezolvăm această problemă ?
Regulile impuse de conviețuirea în societate ne îngrădesc libertatea proprie ?
„Adminul” legislativ/politist/judecător/paznic ne silește să … ceva ?
Da.
În societate așa este.
Cât de mult se înțelege de individul/atom social ca aceste reguli să fie respectate auto-impus este însă discutabil.

Din punctul meu de vedere, indivizi precum cel intervievat mai sus sunt pur și simplu retardați social.
Este îmbucurător când putem constata că noi (ca persoane sau grup) ne comportăm mai evoluat pe scara progresului.
Și trist când constatăm că nu.

O zi excelentă tuturor !

Viq

*Interviu publicat in „The Sun”-13 iunie.

Anunțuri

137 responses to “Libertate, nihilism, CallOfDuty, hipsterism !

  1. grav, f. grav in romania, este lasitatea romanilor, ies la vot pt. 2 minci, si ignorä maltratatziile si umilintza zilnicä pe fatzä
    a haitei rosii. trist este sä vezi pe bloguri, baliverne, oameni
    cu pretentzii ce se ocupä de tocurile, geanta, au vitza altuia.
    cand actziunile stangii este de a demobiliza si distruge dreapta.
    Täriceanu- trädätorul este o actziune pusä la cale de haitä.
    combinatziile cu mafiotul santajist DD, este tot o manevrä mizerabilä

    SOCETATEA CIVILÄ- NU EXISTÄ- ESTE CUMPÄRATÄ’ SI EA.

  2. Excelent fotoșopat din cuvinte. 🙂

  3. Societatea românească urlă după reguli și respectarea lor mai ales în torentul de manipulare cu care ne inundă televiziunea „Putin și prietenii României”. De citit asta într-un context ca cel pe care l-am citat în link-ul de la postarea lui Mih din față.
    Împotriva a ceea ce ar putea să creadă cineva, care a parcurs cu sărituri traseul educațional descris de Viq mai sus, libertatea de exprimare nu este libertatea de a arunca cu gunoi informațional fără valoare în cantități industriale cu scopul de a acoperi și interzice exprimarea altora. Acțiunea de curățenie este una legitimă și necesară.

    • Pe moment raspunsurile tipului intervievat te blocheaza.
      Ce sa-i spui ca sa-si dea seama ca e bolnav? cu capul 😛

      • Salut Victor,
        Dar de declaratiile dacute azi la Curtea Suprema de acesti inculpati ce parere ai?
        ”Astfel, la întrebarea judecătoarei Lavinia Lefterache dacă este de acord să presteze muncă în folosul comunității, în condițiile în care instanța îl va găsi vinovat, un reprezentant al Partidului Conservator a răspuns: „Depinde de muncă, că doar nu mă apuc să car pietre. Am și eu ceva carte”.
        Și Marin Poporschianu, reprezentantul UNPR într-o secție de votare, a fost întrebat de magistrați cum a ajuns să participe la referendum. „Eram pe stradă, cu câțiva prieteni. A venit cineva cu mașina, a oprit lângă noi și m-a întrebat dacă vreau să fac parte din comisia de votare. Mi-a zis că e remunerată”, a răspuns acesta, ridicând din umeri la întrebarea dacă avea încredere în acea persoană.”
        Procesul se reia in 13 septembrie.

      • pana la prima ranire sau ori similar. A se vedea „revenifrea la realitate” a americanilor care au ajuns la Guantanamo ca detinuti.

  4. 1) Nu te imbogatesti daca iti insusesti avutul altuia. Dimpotriva.
    2) Nu te salvezi daca ii omori pe cei de langa tine. Dimpotriva.
    Doua percepte ce tin nu atat de moralitate, cat mai ales de pragmatism. Iar reversul lor nu este distractiv, pentru ca homo ludens nu este tampit congenital. Dimpotriva.
    Si asa s-a civilizat lumea. Partial, deocamdata, pentru ca procesul este in derulare.

  5. societatea noastră are o mare problemă: sindromul facă-se voia mea, dar a ta nu
    când ne vom vindeca de acest sindrom, vom fi apţi pentru pasul următor

  6. romanii nu fac pasul spre schimbare, dar intind mana la o fasole.
    in loc sä speratzi lenevind, lämuritzi vecinii, s-au un prieten ,
    e cazul a nu mai inghitzi minciunile plagitorului mitoman:

  7. Minciuna, fiica a Raului si mama a Ne-buniei, isi clameaza mereu, in rand cu supusii (inconstienti, sau de bunavoie) „dreptul la libertate” si infiereaza „intoleranta” unora…

  8. Servus 🙂
    Al-Britani my ass 😀 !
    Eu nu-i vreau raul, numai o criza de apendicita, sa-l vezi cum isi gaseste pasaportul si da fuga la Abu-Dhabi 😀 .
    Sau crapa liber, ca un nemernic ce este.

    • Ceea ce mie mi s-a parut de retinut in articolul asta este tonul decent, care deschide usa dialogului. Cred, insa, ca prejudecati ale autoarei, lipsa de informatii din interior (nu si-a verificat presupunerile intreband direct persoanele amintite, pacat – sunt convins ca ar fi capatat raspunsuri revelatoare de la toate persoanele mentionate in articol, de la EBA pana la Antonescu) si lipsa de intelegere a mecanismelor luptei politice scad valoarea analizei. Oare de ce se feresc analistii ziarelor din Ro de interogarea directa a personajelor cu care isi populeaza scenariile pe care si le imagineaza?
      Remarc intelegerea buna a autoarei a rolului „brandului” in politica. De neinteles, in schimb, este de ce aceia care accepta brandul se-nghesuie sa-i ucida mesagerii? De aici si marea contradictie a mesajului: unora le place brandul, dar nu pot sa-l vada/auda. Un analist ar trebui sa explice conflictul, iar un lider de opinie ar trebui sa se pozitioneze clar in raport cu brandul, nu cu purtatorii/consumatorii de brand. Altfel, riscam sa confundam devoratorii de brand cu brandul insusi, dupa logica: „daca l-au ingurgitat si e in stomacul lor, acum ei sunt brandul.”

      • Valoarea analizei scade spre zero cand e folosita doar ca „trambulina” pt lansare a unui „curent de opinie” (mai direct, mai disimulat)…Formatorul (poate e mult spus in cazul de fata – „vehiculatorul” poate ar merge mai bine) de opinie si-a pus masca de analist…
        „Portretul” lui Vasile mi se pare una din partile sugestive… 😉 :mrgreen:

        • @Mih: esti o taliban!
          O mica omisiune a articolului…Fraza despre meritul lui Blaga, cel ce ne aduce atat de „…aproape de trecerea PSD in opozitie…” trebuia continuata cu „..aliindu-se cu cealalta aripa a GIO”. Pe mine nu cred ca ma va convinge cineva ca separarea aripilor GIO este mai mult decat o snoava pentru prescolarii ajunsi in preajma varstei de pensionare. Cred ca Tradiceanu-2014 nu are decat rolul de a revopsi PNL, ca sa-l puna intr-o pozitie conducatoare (evident, pentru vitejia de a se lupta cu tradatorenii) dupa fuzaciunea PNL+PD. Sa-l vopseasca in alb, evident. Reflex de manechin de lenjerie intima. Si alb ca ACZ, una care acum striga „Jos Printul!”, ca nu a spalat marul! Si e si muscat!!! N.B. Nash nu e Nasul, desi amandoi se joaca.
          P.S. Ca se vad mai vad si acum pe PNL petele maronii…e natural (varsta si natura…asa cum ziceam mai sus). Inconsistenta la brat cu incontinenta.

          • Buna seara,

            Actuala clasa politica e in proportie de vreo 85% un GIO. Pana recent, GIO-ul guverna cu o majoritate de 75%. Acum acest lucru nu mai este valabil si fortele reformiste au mai mult spatiu de manevra. Contextul ar fi oferit oportunitati reformistilor sa ajunga undeva in zona de 30% in perspectiva anului 2016. Din pacate aceasta sansa a fost ratata, doua persoane nu au facut pasul in spate la timp. Comentatorii acestui blog nu doresc sa accepte acest lucru. Inca. Inca au impresia ca daca un antireformist asuma doar verbal niste valori, faptele nu mai vorbesc de la sine.

            P.S. Informatiile din interior nu se dau la liber, dar ele pot fi deduse. Decat slogane sterpe, mai bine putina extrapolare! De exemplu, tacerea Presedintelui spune multe. Spune multe lucruri bune. Sa speram ca aceasta tacere de aur va continua cat mai mult.
            P.P.S. Pentru a intelege de ce spargerea GIO-ului in mai multe factiuni si potentiala infrangere a PSD-ului la Prezidentiale de cate oricie altcineva sunt evenimente care ne apropie de calea corecta, cititi ultimul articol scris de Barbu Mateescu: http://sociollogica.blogspot.de/2014/06/ce-se-intampla-cu-psd-daca-pierde.html

          • @Ralu:
            1) tu nu-ti dai seama inca, dar ai ales co(na)sul cu mere rosii. Din cauza ca ai vazut in cosul celalalt un mar muscat (eu te inteleg, orice gospodina ar face ca tine, zau ca nu te condamn). Dar…muscat e de bine, sa stii…ca se pune de-o placinta si gustul e mai important decat culoarea. Tu stii ce vrei sa ne pui pe masa?
            2) „informatiile” de care vorbesti tu nu au legatura cu ce spun eu. Dovedesti superficialitate. Eu am zis ca daca autoarea intreba a) pe Antonescu, de ce se retrage; b) pe Udrea, de ce candideaza; c) pe Basescu, de ce tace; etc…cred ca acestia i-ar fi raspuns cu placere (ca doar erau cu totii in campanie, e la mintea (ex-)cocosului, nu?). Chiar pe gratis (sic!).

          • Parere de gospodina: Mar muscat, cahhh! Vrem co(na)sul cu Mere Rosii!
            Ei bine, nu-i asa: acum se face placinta, vrem sa stim gustul marului (de-aia l-au muscat si AcZ si printul Steve). Tu ce vrei sa ne pui pe masa, @Ralu? De ciupercile tale nu ma ating!

          • @Ralu: ce te face sa crezi ca GIO s-a spart? Eu cred ca GIO doar s-a raspandit. Convinge-ma!

          • Judex,

            Eu vad ca singurul lucru de care oamenii astia (?) vor sa ne convinga (@Ralu e mesagerul), fie mai „hard”, fie mai „soft”, este ca trebuie sa ne aliniem disciplinat in randul sustinatorilor „ofertei” PDL-Blaga – PNL lansata pe piata imediat dupa europarlamentare si sa mai lasam naibii comentariile, semnele de intrebare, indoielile, parerile personale.

          • @Mih: …pai tocmai i-am cerut sa-mi dea argumente ca PDL este cel care a supus GIO, nu GIO care a supus PDL. Ea zice ca stie, ca vorbeste pe fapte, nu pe vorbe goale din bidon. Faptele sunt astea :
            1) GIO=USL
            2) USL=PSD+PNL.
            3) Scopul (de necontestat) al USL: „Jos Basescu!”.
            4) Scopul PNL-Crin, inainte si dupa USL: „Jos Basescu!!”
            5) emblema PNL+PDL, azi: „Jos Basescu!!!”.
            Singura concluzie normala: GIO a integrat PDL.
            Astept contraargumente, am toata bunavointa sa ma las convins ca gresesc.

  9. salve copaceni 🙂 este o buna tema de reflectie subiectul postarii tale Viq 🙂 din punctul meu de vedere noi est europenii am ajuns in edenul civilizatiei occidentale tocmai in momentul decaderii ei :mrgreen: tocmai cind se stringeau tacimurile si vesela de pe mese din cauza ca mesenii s-au imbatat si s-au luat la hartza…si pentru ca am vazut nobilii ca se trag de guler si-si aruca in cap cu farfuria am zis ca si noi trebuie sa facem la fel ba chiar mai rau ca sa fim si noi cool…se pare ca timp de 70 de ani de pace au fost folositi ca sa involuam nu ca sa progresam…political correctness este conceptul pervers care a dus la anarhie prin deprecierea moralei publice si alterarea educatiei celor 7 ani de acasa…noile generatii au capatat gustul egoismului trivial,al dispretului pentru familie munca si valori morale ,al anarhiei sociale si a terorii celui mai puternic…asta nu este evolutie asta este involutia spre anihilare…nu stiu daca ne mai putem vindeca …

    • emely,
      cei care i-ai väzut tu , au fost niste parvenitzi, niste neo-comunisti, niste liberali cu papion rosiu , ca trädätorul Täri,s-au UNII
      instalatzi de mult in vest, s-au bästinasi- avem destule uscäturi.
      in orce caz „nobilul” Vlasov este un cabotin ordinar ,si fetele
      lui la fel .te rog sä mä crezi, a existat in romania perioade superbe
      oameni civilizatzi, minimum de maniere elegante, le vedeai la fiecare
      pas. ciurucuri au existat poate, dar nu au fost vizibile.
      sunt sigurä au putut fi actuale circul si manelzarea, tot datoritä
      clasei politice ;ce a vrut sä punä bine cu ei, au fost promovatzi,
      ca si mafiotzii neo-comunisti ce se dau socialisti:

  10. imi place f. mult postärile lui Emely, vede asa cum este natziunea;
    dar are sperantzä si cred putere, ca in viitor sä schimbe multe.
    ii doresc din suflet numai bine si mult noroc:

    • 2theo 🙂 multumes frumos pentru apreciere si uarail…toate cele bune,sanatate si sanse de mai bine tie si familiei tale iti doresc draga mea

  11. Buna ziua!
    Imi cer scuze Oldfabianule ca nu ti-am intors salutul in doua randuri. Salutare!
    Cum sunt un fel de crac, ajunsei si prin Irak, am sa spun doar pe scurt, sunt din alt film, nici macar mut.

  12. Viq :
    Las deoparte, ca are cine comenta, aspectele privind societatea romaneasca,ma opresc asupra Irakului.
    Dupa parerea mea, care coincide cu a unor oameni mai destepti si mai cititi ca mine ,ofensiva americana ,cu scopul declarat de a impune modelul iudeo-crestin unei societati islamice cu o istorie, mentalitate si cultura total diferite, s-a soldat cu un mare esec, previzibil pentru oricine cunoaste putina istorie.Istoria se repeta in toata zona care a fost cuprinsa de ,,primavara araba” si in Afganistan.
    Care este castigul pentru lume in urma acestor razboaie si destabilizari? E mai bine pentru lume in general sau pentru popoarele din zonele respective, in special ? Nimeni nu ar putea raspunde afirmativ.
    Un lucru e sigur, inainte, Irakul, Siria ,Libia nu erau zone de inflorire a fundamentalismului islamic, acum sunt niste ,,oaze’ ale acestuia sporind periculozitatea si valentele terorismului.
    Cat priveste exemplu, paradoxal cum o societate indelung si profund democratica, impreuna cu celebrul sau sistem educational, cum este cea britanica , finalizeaza asemenea specimene cum este cel din exemplul tau .

    • Lapidam sau delapidam, aceasta e-ntrebarea…dilema pe care o vede @Loda. (Urgent! Data fiind granita comuna dintre Ro si Irakraina asta remodelata). Chiar asa sa fie?
      Eu zic, stimata doamna, sa verificati mai intai daca mullahul insusi ar aproba un comentariu de la cineva care se cheama @Loda, in plus utilizatoare a webului (instrumentul diavolului) inventat de modelul ala….cum ii ziserati?

    • Loda
      e o observație superficială de-aia și concluzia e pe măsură. Oameni mai deștepți au avut și alte păreri atîta doar că tu le-ai ales ca argumente doar pe cele care erau conforme cu părerea proprie deja formată. Deci NU, nu americanii sînt de vină pentru ce se întîmplă acum în Irak.

      • Filadel

        Corect. Este atat de usor sa blamezi americanii pentru tot ce se intampla ! Am mai auzit teoria asta parca, nimic nou !

      • E dreptul tai sa o consideri superficiala ,iti recunosca cest drept dar nu ma convinge.Daca imi dadeai si niste argumente care sa sustina afirmatia, as fi cazut pe ganduri si ,poate ,ti-as fi dat dreptate.
        ,,nu americanii sînt de vină pentru ce se întîmplă acum în Irak.” Perfect, atunci cnie ,dupa parea ta? (argumente, please)

        • Nu i-am spus superficială în sens peiorativ ca să te enervez ci în sensul că poate nu te-a interesat problema sau n-ai avut timp s-o aprofundezi.
          Există o recrudescență nu a islamismului, după părerea mea, ci a terorismului global care a găsit un sol fertil și o oportunitate ideologică și religioasă pe osatura musulmanilor care au o cultură rămasă în urmă și mijloace raționale de rezistență foarte reduse.
          Cine e în spatele acesteia? Păi uită-te cînd a început și cine-o ține vie. Nu e un răspuns simplu pentru mine – recunosc.

          • Fil, si care sunt cauzele si oportunitatile acestei recrudescente? de ce s-a gasit ,,soiul fertil” in ultima vreme ?
            Mi se pare bizar sa aruncam cu clisee de genul ,,osatura musulmanilor care au o cultură rămasă în urmă”?
            Musulmani iau adus in Europa medievala primele bai si primele spitale, i-au readus pe filozofii antici greci uitati de ,,evul mediu Intunecat” ,au avut savanti ,medici si filozofi de exceptie.Nu inseamna ca tot ceea ce noi ,in structura noastra dezvoltata pe modelul iudeo-crestin ,nu intelegem, nu este valoros.

          • De asemenea pe lîngă băi și spitale, tot în evul mediu, au adus și burqa pentru femei și modul de a le pedepsi prin lapidare. Ce mai pot replica? Cum consideri că este epoca medievală? Înainte sau în urmă.

          • OK, ai dreptate, dar tu crezi ca ,,lapidarea”(care, intre noi fie vorba apare si in Biblie la evrei) i-a zruncinat pe ,,blanzii’ Europeni ? Acestia nu aveau propriile lor metode de a tortura si a ucide ,au trebuit sa vina arabii sa ii invete? Noi vorbeam de cultura, nu de metode de a ucide,dupa parerea mea aceasta nu este o componenta a culturii, toto asa cum nu cred ca putem exonera vreun popor in aceasta lume de crime ,torturi, etc.

          • Ce vreau sa spun este ca si europenii aveau metode de a ucide, de loc blande, nu recunosteau femeia ca partener egal chiar daca ii permiteau sa-si arate chipul, in schimb nu aveau bai, spitale, observatoare astronomice.

          • Ai dreptate. Și europenii au. Toți au dar nu ăsta e argumentul la ce spuneam eu. 🙂

        • @loda. Ar fi suficient sa citeasca careva istoria de dupa 1917 a acelei zone. State artificiale nascute dupa prabusirea Imperiului Otoman, alipirea artificiala a sectelor religioase, guverne „tribale”.
          A inceput in 1917, cu interese franco-engleze PLUS ceva fundamentalism [cei ce nu inteleg ce inseamna Sheikh-Ul Islam, wahabism, IbnSaud si col.Lawrence si diferenta intre farsi si araba sa se abtina de la comentarii]

      • Eu cred ca rationamentul @Loda este (genuin) asta:
        1) Niste oameni destepti au spus ceva.
        2) Deci, cei care au spus altceva nu sunt destepti.
        3) In concluzie, cine spune invers este de-a dreptul prost.
        Este o logica beton, fara fisura! Bravo, @Loda! M-ai convins!.

        PS Acum o astept pe @Ralu, ca inca nu m-am dumirit cum e cu GIO.

        • inexact si divagant :
          ,,Deci, cei care au spus altceva nu sunt destepti.”
          Cine sunt cei care au spus altceva? ce au spus? daca nu stiu la ce te referi cum as putea face afirmatii de genul,,nu sunt destepti”?
          P.S. ce ar fi sa nu incerci sa ma ,,traduci” cata vreme stiu exact ce si cum sa spun ce gandesc?

          • Nu ti se pare curios ca toti oamenii destepti pe care i-ai auzit tu au spus acelasi lucru? Ce crezi, pot exista oameni destepti care tac? Filosofii, de exemplu.

          • Pai..daca tac de unde stii tu ca zic altfel, mai mult, de unde stii ce zic in general?Ca sa nu zic ca eu am spus ,,a unor oameni mai destepti” nu a ,,tuturor oamenilor destepti”.
            Am impresia, scuze daca e gresita, ca tu nu doresti sa dialoghezi ci pur si simplu vrei sa arati ca <<Loda nu are dreptate" fiindca e Loda si tare te stradui sa contrazici inventand lucruri pe care eu nu le-am scris.Daca e asa, la ce sa mai pierdem timpul ,poti,la orice scriu ,indiferent ce sa scrii ,,Loda nu are dreptate' si e ok 🙂

    • Loda
      răspuns la a doua idee: corolar la prima. Este exact aceeași situație numai că imperiul britanic a creat america și nu invers. 🙂

      • scuze, dar nu inteleg ? Ce ,,corolar la prima” ce ,,exact aceeasi situatie” ? daca ai fi mai clar, as sti ce sa raspund .

        • citat:
          Cat priveste exemplu, paradoxal cum o societate indelung si profund democratica, impreuna cu celebrul sau sistem educational, cum este cea britanica , finalizeaza asemenea specimene cum este cel din exemplul tau este de natura cel putin sa ne mire, daca nu sa ne punem intrebarea : cum s-a putut ?

          Cred că mai degrabă specimenul a ocolit sistemul de educație britanic, l-a trișat și și-a ales din lipsa educației (drumul de parcurs arătat de Viq în articol mai sus) o construcție ideologică mai simplă pe care nici nu trebuia s-o înțeleagă ci numai s-o aplice. Gîndesc alții pentru el.

  13. continuare :
    este de natura cel putin sa ne mire, daca nu sa ne punem intrebarea : cum s-a putut ?

    • Loda (aici trebuia răspunsul sorry!)
      răspuns la a doua idee: corolar la prima. Este exact aceeași situație numai că imperiul britanic a creat america și nu invers. 🙂

      • Loda

        O explicatie oferita de Neagu Djuvara pentru ceea ce se intampla nu numai in Irak, ci si in alte state musulmane.

        Religia musulmana se afla in prezent cam pe unde se afla Biserica romano-catolica inainte de reforma. Cu cateva secole ramasa in urma. Pana cand nu trece printr-o reforma asemanatoare, nu prea avem ce astepta.
        Si ca sa punem un pic de paie pe foc, se poate afirma – pastrand evident proportiile – ca s-ar impune si in cadrul Bisericii ortodoxe o reforma.

        • Da, o explicatie convingatoare, asupra careia merita zabovit, mersi. De acord ,de e paie pe foc, si cu o foarte necesara reforma in sanul Bisericii Ortodoxe .

        • Da, foarte interesanta explicatia data de dl.Djuvara, merita gandita bine asupra ei .
          de acord si cu parerea ta(ce ce paie pe foc?) ca Biserica Ortodoxa are nevoie de o profunda reformare ,dar sunt cam sceptica in posibilitatea aceasta.

        • perfect corect. Ultrasimplificand [scazand 622 din 2012] ne gasim cam la 1400. Sunt destui care sprijina conceptul.
          Din necunoastere -mai ales in RO- se vorbeste despre Islam ca omogen, ignorand realitatea siita, sunnita, ismailita [cei ce-l adora pe Aga-Khan], selafita, wahabita etc. Ei se „iubesc” intre ei cam tot atat cat metodistii, baptistii, adventistii,, calvinii, episcopalienii s.a.m.d

  14. Ralu
    am înțeles teoria pe care ai exprimat-o de prima dată (cu zile în urmă, și în articolul de ieri), corelată cu deducțiile lui Barbu, problema, nu-mi amintesc dacă am spus-o au ba, este la capitolul încredere – încredere în oricine ăia care vor sparge PSD-ul. Comentatorii de pe blogul ăsta pot înțelege o teorie dar fiecare apreciază diferit șansele de reușită.

  15. Începe meciu. 😀

  16. Ralu (20:19),
    Multi vrem sa credem ca tacerea Presedintelui spune munte.
    Articolul Ralucai Boboc nu ar trebui dus in derizoriu..Cred ca trebuie vazut cine este persoana:

    „Licențiată în Științe Politice, Master în Politică Europeană și Românească, obținut la Facultatea de Stiințe Politice (Universitatea București), Institutul de Cercetări Politice. Din 2007 – consilier la Departamentul de Analiză și Planificare Politică (Administratia Prezidențială). Din 2009 – consilier politic la Cancelaria Președintelui Camerei Deputaților. Din 2012 – consilier de stat la Departamentul de Analiză Politică (Administratia Prezidențială).
    A participat în calitate de consultant la campaniile electorale din 2008-2009.”

    A avut 2 articole unul pe contributors chiar inainte de Congres PMP( multe comentarii interesante la acel articol) unul acum in Rom Libera. De urmarit..
    Cit despre comentatorii de pe blog, multi iau exemplul Presedintelui si tac si ei, cel putin pina se mai limpezesc lucrurile. E vremea Elenelor, ce sa-i faci.
    Ti-am urmarit comentariile care mi se par interesante. Way to go..!

    • Din articolul Ralucai Boboc:
      „Liderul PMP …a ales orgoliul personal în detrimentul interesului de partid și, poate, chiar în detrimentul lui Traian Basescu”.
      Asta e opinia unui consilier al Administratiei Prezidentiale nu a unui cometator/”justitiar” oarecare. Ptr cei care scuzam tot ce face EU in numele basismului, cred ca ar trebui sa fie un semnal.

      • Salut Coana Zoe,
        Poate EU a ales ”orgoliu personal” dar MRU ce a ales?.

      • presupun ca din exces de competenta si onestitate profesionala Raluca Boboc nu mai este consilier prezidential [adica acel post din care in fapt conducea RO si avea toate datele in mana].
        Ar trebui sa punem semnul egal intre vorbele Saftoaicei si ale Boboacei?

    • Doamna @coanaP(i)etre, sunt multe domnite Ralu. Si alte doamne si domnite, care trecut-au zilele astea pe aici. Eu zic ca nici @Ralu si nici noi nu suntem chiar boboci.

    • A fost consilier prezidențial ….nu mai este ….mă miram cum își permite din postura de consilier prezidențial să scrie porcăriile de pe contributors

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-16499445-daniel-funeriu-sebastian-lazaroiu-gabriel-berca-adrian-radulescu-demisionat-din-functia-consilier-prezidential.htm?nomobile=

    • Mai usurel cu derizoriul si piedestalurile profesionale cand increderea in presedinte si proiectul sau, ca si neincrederea in PDL-Blaga & Co PNL sunt tratate cu „iesiti din closet si recunoasteti ca sunteti „udristi”. Ok?

      • Draga Mih,
        Eu fac tot ce pot sa te ignor, nu stiu daca ai observat. Mi-ai face o mare bucurie daca ai face la fel.
        Cit despre derizoriu, daca continui ca si pina acum (nu am absolut nici un motiv sa cred ca n-o vei face) o sa contribui si tu decisiv la venirea „alorlalti” la putere. Sigur ca muncesti, un fel de caporal zelos, care nu accepta nici un fel de critica. Cu asa sustinatori exaltati, PMP o sa se duca sigur in jos.

        Au murit unii la mineriade ca sa avem noi dreptul sa scriem pe bloguri,
        remember this. Asta implica o oarecare responsabilitate, un oarecare respect ptr dreptul celuilalt de a avea o opinie diferita decit a ta..
        Am incercat s-o spun mai discret alta data.
        Te rog, nu-mi mai raspunde. Eu incerc sa intru in dialog cu unii care mai au un pic de simt critic, ceea ce nu mi se pare ca ar fi cazul tau.
        Altfel, cred ca faci tot atit de bine acestui blog cit face EU partidului PMP.
        Ia-o ca pe un compliment, daca vrei..

        • Zoe !!!….Zoe …..

          Pierdusi scrisoarea ,dragă ????…Caragiale sta scris pe voi ….simț critic ??……..hahahahahahaha …la criticat pe altii ,da ….ce bine ar să vă uitati in gradina voastră ,unde vă aprobati in cor toti si unde MeReU e Făt Frumos calare ,nu pe un cal alb ,e calare pe mătură ….numai voi il vedeti calare pe cal …omu,e perfect ,n-are nici măcar un rid…..nimeni nu are nici un fel de critică la adresa lui ,dar aveti tupeul jegos să ne atentionati pe noi,că nu-i criticam pe Basescu si Udrea

          Suiți-vă toti pe mătura lui ,că si așa nu sunteti mulți ,incăpeti toti si jucati frate un Vajthat cu Predoiu si Joiannis ,că n-are nici un băsist treaba cu voi ….dar ,abtineți-vă să ne mai dați lectii

          • P.s. ….venim noi cumva pe blogul vostru să-l criticam pe Telefonistu’ vostru de servici???…Nu …avem noi acces cumva acolo?…Nu ….putem scrie noi la adresa lu’Fat Frumos ,palavrele si parscoveniile ,care le scrieti voi aici la adresa Piratului si al Elenei Udrea ???…Nu …..atunci ce vreți de la noi ,măi dragă Zoe ???

            P.S 2 Si o precizare …..inca nu s-a născut ‘telectualu’ de mucava ,care să manipuleze un basist ….

        • Nu poti clama spiritul dialogului critic cand tu vii doar cu spiritul in limita lui „jos basescu, jos udrea si jos PMP-ul”!
          Sunt destui, dar cantitativ-analitic relativ putini pe acest bog care au obsesii de tipul acestui spirit „critic”!
          Sau daca nu le spuneti, franc si direct cu nici o ocazie trebuie sa intelegem aprioric ca de fapt sunteti de partea sistemului de valori pe care Baselu a incercat, taras grapis, s-o promoveze? … unii sunt benigni, altii incearca sa fie letali!
          Va recomand sa optati pentru un alt mediu in care sa va dezvoltati frustrarile in mod …exploziv!
          Aici avem, inca, ceva reactii la oarece virusi

          • Enumerati cele 3 (trei) caracteristici care le unesc pe Zoe Petre si T-AMP.

            Ajutor: pentru cea de-a treia recititi, cu atentie, intrebarea.

  17. sara buna 🙂 @Loda asi fi asteptat de la tine un punct de vedere asupra temei cu atat mai mult cu cat fenomenul (caci este un fenomen din pacate si nu dpar un caz izolat) isi are radacina in starea morala a societatii si nu in ultimul rind in sistemul de valori promovat in scoli chiar alea de sorginte britanica..cat priveste situatia din irak si orientul mijlociu..dupa rasturnarea unor dictatori odiosi au ramas in ..dispozitiv,, si s-au propulsat la putere exact ,,nomenclaturistii, care au promovat coruptia tradarea si hotia democratic instalata in fruntea bucatelor…maliki actualul sef in irak este shiit o factiune musulmana majoritara in irak care s-a intors cu violenta revansarda impotriva minoritatii suni conducatoare sub defunctul sadam…acesta este conflictul prezent si va continua pentru ca maliki shiitul uita ca sunii or fi ei minoritate in irak dar sunt majoritari in tarile din jur arabia saudita tarile golfului si iordania…iranul pe de alta parte suta la suta shiita si fundamentalista urmareste sa devina seful regional ..sprijinita de amicul putin care este amic si cu vecinul si aliatul..sirian..si uite asa l-au suparat si turcul erdogan…aici sunt ambitii geostrategice iraniene iar irakienii,libienii libanezii sudanezii sunt doar niste ukraine…musulmane…nu au americanii ce sa le mai faca,,,coruptia ,,elitei,, este letala pentru securitatea si integritatea teritoriala a oricarei tari…

  18. Olanda – Spania 5-1. Meci absolut încîntător. Olanda strălucitoare în pofida arbitrajului absolut execrabil cu un penalti inventat acordat Spaniei.

    • da, filadel.
      In plus nu i-a dat rosu lui Diego Costa (jucator foarte bun, dar brutal si obraznic).

      • Lovitura aia gratuită cred că i-a supărat pe oranjgutani de i-au umilit în halul ăsta.

          • Ce?
            Eu am ținut cu Olanda de pe vremea finalei lui Neeskens … din 1978 împotriva Argentinei (mai exact). 🙂

          • Eu am tinut cu olandezii pana cana am sesizat drama lui Iker. Un mare jucator, care ar merita sa moara frumos.

        • Filadel
          Preferintele mele sunt
          Germania si Olanda, in ordinea asta. Acum 4 ani,dupa finala pierduta de Olanda am plans de ciuda. Ca si in 1978, la finala pierduta cu 3-1 in fata Argentinei. Cu un Naninga – daca imi aduc aminte bine numele – trimitand in bara in minutul 90, la scorul de 1-1 ! Iar apoi in prelungiri au mai inscris argentinienii 2 goluri !
          Olanda a fost incantatoare, iar Spania o umbra ! Spania daca iese din grupa – cu jocul asta ma indoiesc – in optimi da nas in nas cu Brazilia ! Si se cam termina pentru ei !

  19. Acum mi-a cazut fisa: am pierdut cu Olanda din cauza voastra, care erati infiltrati printre noi, si le=ati soptit stragegia lui Piturca 😛

  20. Zice eugeni pe fb:

    Trebuie sa il laudam pe piturca. Olanda a batut spania (campioana mondiala en titre) cu 5-1. Pe noi Olanda ne-a batut cu 4-1 , deci este ca si cum am fi batut cu 1-0 spania la CM si nu in amical. Traiasca Piturca cel care duce faima fotbalului romanesc pe plaiurile mioritice…..

    😆 😆 😆

  21. @ coana Zoe.
    „Cit despre comentatorii de pe blog, multi iau exemplul Presedintelui si tac si ei, cel putin pina se mai limpezesc lucrurile.”
    Tu nu ai aflat ca a inceput ” marele Circ?” fotbalul, pre numele sau.
    Ia si tu o pauza, ca si tu ai nevoie de „limpezitul lucrurilor” 😛 doar nu esti mama Omida.

    @ Rddog,
    ba am luat si noi 8 (opt), dar in doo transe. Si nu am dat inapoi niciunul; ungurii parca le-au dat 😉

  22. Una scurta, asa, din zbor, sau, daca tot e CM de Fotbal, una din voleu:
    http://www.stareapresei.ro/nuti-din-plescoi-si-unitatea-dreptei-43079.html

    • Hello,

      Lasati putin maturoiul (poate si incrancenarea) si cititi asta:

      WORK EXPERIENCE
      February 2011 up to present: Vice president of the Senate of Romania
      2010 up to present: President of the National Union for the Progress of Romania;

      http://www.cristiandiaconescu.eu/cv-cristian-diaconescu/

      Apoi … recomandati-i lui domnu’ Cristi sa nu se mai laude AZI cu faptul ca este presedintele PUNR (!?#%$#) 😉

      • DUMMI,

        LAS-O JOS CÄ MECÄNE
        NU VÄ ESTE RUSINE:

        läsatzi ura si läturile, uitatzi-vä la voi:

        • diaconescu e una dintre umbrele lui iliescu, crescut, dresat, frezat, bun de momeala

          „În timpul facultății a fost secretar adjunct, responsabil cu problemele politico-ideologice, al biroului Asociaței Studenților Comuniști, iar în 1982 a devenit membru al Partidului Comunist Român.

          Cristian Diaconescu a făcut parte din guvernele: Adrian Năstase (în perioada 10 martie 2004 – 28 decembrie 2004), Emil Boc (1) (în perioada 22 decembrie 2008 – 2 octombrie 2009.”

          Mare caracter, mare om, mare viitor!

      • yu really dum!! Daca asa traduci National Union………., las-o ! PS. Cand a fost pus la zi acel CV?

  23. florin.
    multzumesc,

    chiar meritä citit si urmärit Dl C Diaconescu,
    putzini se pot ridica la nivelul dumnealui.

  24. ponta , este copilul lui ilici, crescut de puscäriasul bonbo.

    el este el, are ca si MRU, activitätzi diplomatice, nu sunt plagiatori,
    nu au 6-7 case luate cu japca.

    vä sträduitzi degeaba, atat vä pricepetzi, nu potzi gäsi altzii in romania, care sä nu fi avut tangentzä cu regimul, niste ipocritzi
    ce vä consideratzi indreptätzi tzi sä judecatzi si sä aruncatzi cu noroi???

    DECE NU O FACETZI CU HAITA ROSIE??????????PT; CÄ AIA SUNT
    TARTORI; SECURISTII DE VAZÄ…………………..

    • MRU? Pai MRU si Diaconescu, daca nu venea revolutia, erau mari scriitori de tratate ideologice azi. Ii invatau studentii la cursurile de doctrina.

  25. iraq … sau irak…
    astia nu sunt la mondiale?
    ca nici fotbalul nu e punctul meu forte, cum nici politica nu e… din fericire.

  26. O sa respect rugamintea @Coanei Zoe si nu o sa-„i raspund”. Nu direct intr-un dialog – nu mi-l doresc nici eu.
    Dar asta nu inseamna ca nu-mi voi spune parerea inclusiv la comentariile domnieisale de cate ori voi considera de cuviinta.
    Despre genul de atac la persoana folosit, nimic surprinzator. Doar definitoriu pt un anume gen de comentatori si comentarii.

  27. Un comentariu general si am plecat: Pe mine nu ma intereseaza sa comentez eu, nu am nici timpul necesar, nici nu cred ca ma pricep prea mult. Dar mi-as dori sa vad si altfel de comentarii/comentatori si e extrem de iritant
    ptr cititor ca multe idei bune sint duse in derizoriu…
    Am spus doar ca Raluca Boboc a fost consilier prezidential si ar trebui luata in seama. Mi s-a parut un amanunt interesant. Nu eu/coana Zoe ci Raluca Boboc ar fi trebuit luata in seama. Atit..
    La postarea urmatoare o aveti pe Theo de vreo 7-8 ori si pe Night de 5-6 ori. in doar 20 de comentarii. E weekend, asta ar trebui sa va dea de gindit. Oamenii pur si simplu s-au saturat de acest gen de a comunica. Era o vreme cind Cristi Danilet trecea pe aici, in general doar citeam. Vi-l mai puteti inchipui venind acum, el sau Barbu Mateescu cum s-a mai spus?

    „Daca nu esti cu Udrea esti cu MRU”, cu „intelectualii de mucava” care..”manipuleaza basistii’?? Serios? Asta va doriti?

    Basescu (citat aproximativ): „Am incercat intotdeauna sa inteleg intelectualii in aspiratiile lor, chiar daca nu le-am inteles opera”. Mi se pare semnificativ, sper sa continue asa, sa tina cont de acesti intelectuali care mai toti cred ca PMP face o mare greseala acum, promovindu-i pe EU si oamenii ei..

    Unii dintre voi faceti un mare deserviciu PMP. Fara intentie, imi place sa cred.

    • Eu zic ,să nu-ți mai faci atitea griji pentru PMP ,are cine ….voi aveti candidatul vostru ,noi pe-al nostru ….Cel mai bun să cistige ,ok???…nu cîstigă al nostru ,asta e ….in turul 2 ,vedem …stam acasă sau reevaluam in funcție de candidat …daca nu,atunci să cistige PSD ,poate atunci se trezește toată lumea si se vor alia toti ,,fără a mai muri cineva de grija altui partid …ok??

    • „Un comentariu general si am plecat:”
      Si eu la fel: Ai votat sau ai sa votezi vreodata PMP-ul? Ai sa votezi candidatul PMP la presedintie? De unde atata grija pentru noi???
      Concluzia: A se scuti!

    • Coana Zoe: de unde a fost cumparat pistolul ce ti-a fost pus in frunte ca sa te OBLIGE sa citesti bazaconiile noastre? si inca sa-ti mai spui si „innobilanta” parere despre….?

  28. „Oamenii pur si simplu s-au saturat de acest gen de a comunica.”

    O generalizare care nu are nimic tendentios. Imi place sa cred…

  29. De Mih n-am scapat si au mai aparut si altii.

    Nu, n-am votat PMP desi am avut anumite simpatii ptr fondatori dar am anticipat ca reformistii vor fi pusi in vitrina mai ceva decit in PDL. Nu am avut incredere intr-un partid condus formal sau informal de EU dar am sperat o vreme ca EU sa ma surprinda placut. Uite aici, parerea cuiva care chiar a crezut, s-a implicat dar cel putin are onestitatea sa spuna lucrurilor pe nume (Felicitari din nou, Nora Damian!)

    „Prin trecerea în rezervă a grupării reformiste- începută-n PDL şi definitivată în PMP-ul d-nei Udrea, s-a pus capăt unui suflu care a dat speranţe electoratului de dreapta. Lucrătura udrea şi a falangei ei de curteni aduşi din pdl a iesit la iveală în toată măreţia abia când EU a demonstrat pe viu că e capabilă, de dragul parvenirii proprii, să trimită în gol cel mai promiţător partid în materie de înnoire. Într-un moment cât se poate de critic. Şi, odată cu asta, s-a cam ales praful de speranţa accederii criteriilor meritocratice în politică.”

    Coana Zoe/ niste ani voluntar, vicepresedinte la Romanian American Freedom Alliance. Se faceau lucruri extraordinare acolo, aveam un Neagu Djuvara al nostru (mai tirziu am descoperit ca Presedintele Asociatiei il stia personal pe Djuvara) de la care am invatat cred ce inseamna patriotismul. Poze cu rudele lui se gasesc acum la Sighet.
    Cei care credeti ca diaspora crede in viitorul PMP, va faceti iluzii.
    Am incercat sa promovez PMP la nivelul unei asociatii civice. Nu a mers.
    Acum nici nu mai incerc.
    Voturile PMP diaspora au venit in f mare parte pe filiera Eugen Tomac. Sint si oameni in diaspora care ar fi votat FC dar au preferat sa dea un vot util. Ma numar printre ei. Cel putin PDL nu mi-a insultat inteligenta, a pus-o pe afise pe Monica Macovei.

    Este ultima mea posture pe acest blog.I had enough..
    Sper totusi sa se mai gaseasca oameni rationali care sa schimbe trendul.

  30. bunä,

    ce cautä JOITZA de dimineatzä? sä murdäreascä blogul?

  31. zoe,
    nu-tzi poate insulta inteligentza nimeni, cä nu ai,
    altfel nu ai abera cu postärile tale:

    • dna theo, bună dimineața! 🙂

      sunteți prea dură cu @coana Zoe!
      dânsa are alte așteptări, nu le-a găsit aici, a plecat în altă parte.
      totuși să fim drepți, nu de inteligență duce lipsă…

  32. DIASPORA CE SUSTZINE PMP SI PRESEDINTE,

    NU VINE NUMAI DIN MOLDOVA; NOI TOTZI SUSTZINEM

    TRENDUL; NU TALCIOCUL VOSTRU.

    dute Zoe la päscut

  33. old,
    vine la copac, sä insulte si sustzinä talciocul lor,
    si vorbeste de insultat inteligentza ;.cu misoginism si
    idei preconcepute nu potzi avansa, se bäläcesc in aceias baltä:

  34. old,
    se simte ofensatä, dar noi avem täratze nu neuroni?

    • Toti avem super neuroni. Old e mai castigat el are si tarite in hambar pentru porcul cu dovleac.

      Curiozitate:
      Theo tu ai vre-un prieten neamt, neamt in Germania pe care o respiri de 40 de ani ?
      Nu prea cred.
      Si daca il ai, el sau ea stiu ce hardaie versi tu in romaneste pe bloguri , zilnic ? Nici asta nu cred.

  35. Coana Zoe,

    … e o alegere.
    Pentru multi Copacul a fost un dragut loc de popas. Cat e soarele sus si arde.
    Dar nu mai mult. Cand trebe mers mai departe, trebe.
    Nimic neobisnuit.

    Dar pe drum poti ingana o melodie de hoinareala, sa treaca timpul. Cu versuri albe.
    La experienta pe care ti-o banuiesc si care lasa orizonturi larg deschise, nu se poate sa nu-ti pui niste intrebari !

    Nutica-mult-hulita a fost pusa pe post de mot de frisca la sarmale.
    De ce ?
    Cum e posibil ca dintre atatea flebeti beti de soare in urcare, sa o gaseasca taman pe cocomarla asta cu tocuri ????

    MRU ?
    A fost sef al serviiiclor secrete !
    Si plecand din acea poll-pozitie a si-a frant gatul ca premier iar puntea dintre el si Base s-a prabusit in hau.
    De ce ?
    Cum e posibil ca un om care la suprafata e demn ce cea mai profunda incredere sa fie rejectat de la impartirea preferintelor ???

    „Marul e ascuns vederii, jumatate, iar
    Jumatatea ce se vede, nu e chihlimbar…”

    Vedem noi, stim noi, mai multe decat vede/stie Basescu din interiorul interiorului samburelui de la galbenusul politicii dambovitene ????
    Eu stiu sigur ca nu vad.
    Am pseudoconvingerea ca nimeni din cei ce bantuie pe aici, ba chiar si care nu bantuie, nu au informatii mai tapene.

    Basescu a fost un noroc.
    Foarte chior.
    A nu tine seama de el presupune orbire.

    • @viq
      Basescu a fost un noroc
      Foarte chior,

      Sa vedem cat mai tine.
      Ar fi bine sa stam in coada si sa asteptam comunicatele de la ora 18.30 care sa ii ofere feedback lui Nutzi care sa trimeata feedbackul la autori care autori sa scrie pe bloguri.
      Dar poate ca ulciorul nu mai merge de multe ori la apa.

      pana acum am asteptat de la El si nu am dat nimic in schimb

      Asta presupune un lucru dureros dar necesar:

      Sa ne intarcam
      sa ne maturizam

      Sau dam pe fotbal. sau pe Mai dati-le ncolo de chinuri si beti / Viata-i frumoasa baieti 🙂

      • 😆 😆 😆 😆

        Așa si ???…vad ca in loc de un Pirat,sau un Timonier, ne propui un Telefonist de servici .

        No,thx….spalati-vă voi cu el pe cap ….vă reprezintă foarte bine …snob,prefăcut,oportunist ,mincinos si manipulator

        • Stii foarte bine ca nu propun pe cineva ci propun ceva.
          Dar ai luat-o pe asta acum o luna ca noi cei ce nu spunem sarumana ElenaU il vrem pe MRU. Si o tii langa.
          Deja e plictisitor dar ma rog, tu esti adeptul lui Calomniez, calomniez, il en restera toujours quelque chose

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s