Lupii care păzesc oile

Procurorul general al Romaniei, Tiberiu Nitu, a declarat miercuri ca Parchetul General nu se poate autosesiza in cazul inregistrarilor cu presedintele CNA, Laura Georgescu, intrucat acestea sunt neserioase.

Atunci cînd ai în fișa postului să ții balanța echilibrată între siguranța opiniei publice și mizeriile propagandistice, manipulatorii, imunde și tu mărturisești că ai misiune să protejezi exact mizeria, puroiul deversate din abubdență și cu perversiune în spațiul public, nu ești serios?

Adică atunci cînd recunoști că practici șantajul în mod organizat nu ești serios?

Laura Georgescu se cere afară cu osîrdie. Așa cum criminalul în serie strigă către polițiști: prindeți-mă să scap odată de suferință!!!!!

Citiți-i suferința pe față!

Domnu Nițu procuror general al guvernului ponta, ce trebuie să facă Laura Georgescu, pe care să-l considerați destul de serios, pentru a o salva din starea de evidentă suferință fizică în care se află?????

Ar trebui să pună în practică pe bune ceea ce declara (neserios)? Cum ar fi:

1. Va belesc. Sa moara mama!?

2. Mi-a spus ca ma castreaza!?

3. Crape creierii pe pereți ?

Sugerați că femeia ar trebui să comită o crimă pentru a fi luată în serios?

Fil

156 responses to “Lupii care păzesc oile

  1. @ SS,
    imi pare a fi sora buna cu tanti Laura G.

  2. Iar @ tds
    arunca dupa Boc cu brichete.
    L-a lasat nesimtitul singur.
    Pai voi, alergatorii pe dreapta, nu sinteti oameni maturi, cu opinii ferme?

  3. aceastä femeie e veninoasä ca laurii
    dar ce este mai inportant, precupeatza asta , se cunoaste bine cu Ponta mitomanul, a fost in corpul de control a lui Nästase.

    cunostintze vechi ,escrocherii vechi, ii leagä precis niste…………………….

  4. Ziua bună ,copaceni !!!

    Măi fratilor ,da ce tare e tanti Udrea ,asta !!!!…dinamitează dintr-un foc ,4-5 bărbați ,”cantidați” la preș ….MRU,Predoiu ,Joiannis si kăkărău si care or mai apărea …m-am dat dreaq …ce femeie ,dom’le …4 dintr-o lovitură ,bărbați de bărbați…

    Ce penibili ,să afirmi si să susții că te dinamitează o femeie .

    Păi in cazul asta,cei 4 muschetari ,nici n-au ce căuta să mai candideze ,că-s niște papagali .

    • au diaree politicä, nu au stomac de politicieni.

      #niste cretini nu bärbatzi, altfel ar lupta cu argumente,
      ar vrea sä arate ce pot, nu sä plangä ca niste scarnävii,
      ” uite ce ne face UDREA”

      • Theo

        Pai ,dacă atîta se jelesc ,că-i dinamitează Udrea ,ce dreaqu or să facă ,cind ii va dinamita Ponta ???….atunci să te ți vaiete si jeluiri ,mai ceva ca bocitoarele la mort

        Vai steaua lor !!!!….e mai bărbată Udrea decît papagalii astia ,care se dau politicieni

  5. Piratul va face declaratii la 18.30

  6. vrabia cocosel viseaza 😛

  7. BRAVO D-NA UDREA!

  8. nitzu nup, este un procuror cretin,
    päi dacä erau serioase, dece le-ar fi analizat?
    SE CUNOASTE CÄ ESTE PRIETENUL LUI PONTA.

  9. –––––––––––––––-
    Probabil te deranjează subiectul cu Laura Georgescu. Și la tine se vede suferința numai că pe mine nu mă cheamă Nițu. 🙂

  10. tu esti handycapata ce schimbä nicurile, vai säraca haimana

  11. UITATZI-VÄ JAVRA CUM POSTEAZÄ CU NICURI DIFERITE

    VÄ ROG ELIMINATILE

  12. esti prea murdar/ă pentru a purta o discutie.

  13. Ei bine, asemenea personaje sint din ciclul alergatorilor pe dreapta.
    Otraviti, bîlbîiţi şi ăăiţi.
    Cum sa porti cu ei un dialog? sa te aliezi cu ei! pen`ce?
    A celor cu minte redusa, care repeta, pina cred ei intii, ca PMP este aliata cu PSD pe ascuns. Nu pot aduce dovezi, ci doar marea lor intuitie de canalisti.

  14. mark williams: 18,30 Declaratii Traian Basescu
    Au mai anuntat vreo doi asta.
    ….
    Ce o sa declare ?
    Ce o sa declare ?
    Toata lumea de la PMP la fani asteapta infrigurata sa vada ce va declara TB. Parca asteptam sa ne toarne mesajul direct in vena.
    Pronosticuri ?
    Ce va declara oare ?
    Nimeni nu anticipeaza ?
    Nici un politician, nici un analist, nici un blogherist ?

    Sau ce ati vrea voi sa declare ?
    Ce ar vrea victor_L sa declare Traian ?
    Ce ar vrea Filadel sa declare Traian ?
    Ce ar vrea Mark sa declare Traian ?
    Ce ar vrea Teo sa declare Traian ?
    Ce ar vrea Udrea sa declare Traian ?
    Ce ar vrea Anton sa declare Traian ?

    Suntem noi dreapta Traianista in stare sa anticipam ce va spune TBasescu, ce va fi bine si ce va fi rau pentru noi toti ?
    Eu macar am anticipat aici ca bate Costa_Rica Italia si Germania pe Brazilia. Dar spre ce drum ne conduce Traian Basescu dupa o tacere de o luna, nu pot anticipa .
    Cred ca nici Udrea nu anticipeaza.
    Mai sunt 43 minute pana la declaratie si vom sti ce e cu noi !
    Anticipeaza cineva ?

    • Ia, puiule, niște propanolol că cred că n-ai ajuns la nitroglicerină!
      …mai ales că aia ocupa limba!

    • @ tds,
      lasa bricheta, ca strici peretii.
      „Ce ar vrea victor_L sa declare Traian ?”
      Eu am incredere in pirat; asta incerc sa-ti spun de mai mult timp, dar esti ocupat (nu vreau sa cred altceva). Stiu ca nu exista nici Fat Frumos si nici Ileana Cosanzeana.
      Dictatoru` este ca un sportiv favorit, ca un scriitor pe care imi place sa-l citesc.
      Daca nu imi place de el, in niciun caz nu il voi alege pe MRU. Iar ca politician, nici pe dna Macovei. Oameni ca Baconschi ori Papahagi pot fi apreciati pentru ceea ce sint ca intelectuali, dar in niciun caz ca politicieni. Sint niste plingaciosi; vor fonctii.

      • Am inteles
        Victor_L nu are dorinte, sau anticipatiuni e curat
        Victor_L spune: Traiane declara tata ce oi vrea si eu merg pe mana ta,,,,,

        Cum zice mai sus OviBilla …… Daca iese si zice Puie Monta, atunci Puie Monta. Daca zice MRU-MRU, atunci MRU-MRU. Daca zice ca Elena se casatoreste, atunci “casa de piatra”. Daca zice sa ne aruncam in veceu ……..

        Mai sunt 13 minute.

  15. Cel putin ne-am lamurit cat au costat epistolele.
    ”Intrebat ce va câștiga MRU din fuziunea cu PDL, Oltean a răspuns:
    „Va câștiga o funcție la nivel de partid. Intră într-un partid mare și de aici lucrurile curg altfel.
    E mult mai important să fii într-un partid care are mai multe procente decât într-un partid care are 2%, iar MRU e un domn care realizează acest lucru.

    • Cînd erau în PDL Papahagi, Funeriu, Voinescu, Baconschi, Cristian Preda și alți reformatori PDL nu era frecventabil.
      Acu cînd au rămas personaje gen Blaga, Cezar Preda, Olteanu PDL a devenit foarte bun, chiar pentru o fuziune prin topire. 😀 😀

  16. Se simtea nevoia:
    „Corneliu Vadim Tudor a anuntat miercuri ca va candida pentru Presedintie la alegerile din noiembrie, mizand pe electoratul „stabil” al Partidului Romania Mare.”

  17. CE IRONII SI INTREBÄRI DE PROST GUST; PUN UNII………………..
    SCHIMBAND NIKURILE

  18. Dan Voiculescu s-a prezentat la IPJ Ilfov să vorbească cu poliţiştii, unde a stat în jur de cinci minute, în cazul controlului judiciar. La ieşirea din sediu, Felix a fost asaltat de un cetăţean, care i-a aruncat cu bani în faţă. „I-am spus că şi-a turnat verişoara. I-am spus că este un laş. Efectiv nu l-am jignit. I-am spus adevărul. Am şi eu studii, am luat bacalaureatul, apoi am făcut taximetrie. Nu contează asta, oricum. Dânsu şi-a făcut afaceri pe patrimoniul statului. A fost jaf la drumul mare”, a declarat Bogdan Dinulescu, protestatarul care i-a aruncat cu bani în faţă lui Dan Voiculescu.

    Păcat ,ca doar un singur om are o atitudine civică

    • ,,Am şi eu studii, am luat bacalaureatul, apoi am făcut taximetrie.” Ha ? 🙂

      • Adica??
        ar fi trebuit un academician sa ii arunce lui Voiculescu adevarul in strada?

        Vai de mama voastra…toti cei care in mod mai subtil sau mai retinut sunteti cu Voiculescu…

        • Pai trebuia sa se laude ca ,,are studii” ca sa arunce cu bani ? ca bani are, eu nu m-as permite sa arunc 20 de lei pe jos.
          ,,Vai de mama voastra”
          Mama mea e moarta, a ta e bine? (si nu, nu astept scuze,)

          • markwilliams

            Pentru asemenea protest as face credit la banca,Loda…Daca tu nu iigti permiti..isi permite Voiculescu si pentru tine…

            Si mama mea este moarta…era doar o adresare populara..gen…porcul mort in cotet..
            De ce mi-as cere scuze??
            pentru adevar??

          • ,,Pentru asemenea protest as face credit la banca,Loda…”
            Pai si cine te impiedeca? Pofteste musiu 🙂

      • Păi ,ha ..ce iti este neclar ??…omu are studii ,are si bac …ce n-ai mai vazut ,doctori si profesori in RO ,facînd pe spălătorii de vase sau de autoturisme in occident??

      • tu ai Bac-ul, dar nu il are Funeriu 😛

  19. Nu mai plingeti, e loc pentru mai multe fonctii:
    „Viitoarea formatiune rezultata din procesul de fuziune dintre PNL si PDL va avea o conducere bicefala atat locala cat si la centru pentru a elimina tensiunile in perioada electorala, au declarat pentru Hotnews.ro surse apropiate negocierilor dintre cele doua partide.”
    Pentru buldog, cretinel si pentru MRU, pentru tot individul, numai sa nu va mai certati.
    Bicefalii.

  20. Felix a vopsit peretii unde scria „Grivco”

    • Pai cred ca o operatie estetica ii mai trebuie. Sa i se mai taie din coada de varan, La cap deocamdata sa nu umble, il ajusteaza CAB-ul 😛

  21. Salut Copaceni,
    Off topic, dupa amiaza a aparut un editorial la Vecinul Cetatean, scris de el. despre „mostenitorii basismului”
    Am postat un comentariu care este la moderare, l-am postat si pe Contributors. Si acolo este la moderare. Chiar daca fac trafic (fortat de situatie) altora, cu permisiunea voastra vreau sa-l postez si aici. Sper ca la Copac nu va fi moderat. Asadar, iata-l
    „”Am postat comentariul de mai jos la origine, pe blogul Politeia la ora 16:42 Asteapta si acum moderarea. N-am inteles de ce inca nu a aparut. Nu e o para, doar o mica dezamagire. In fine, asta este. Il reiau aici, integral.
    “Buna ziua,
    “Basismul” si “basistii” sunt doua notiuni inventate pentru a incrimina pe cei care cred in cele doua principii care se bazeaza un sistem al statului de drept, racnite de Basescu pe toate drumurile si subliniate corect si de catre City.
    Ce ne facem cand toate partidele, cu doua exceptii, nu accepta ca normale aceste principii? Si cand aceste doua partide au procentaje minuscule? Si cand, din cei doi lideri ai acestor doua partide unul este vocal si ferm in a accentua cu orice ocazie “basismul” iar celalalt este destul de nehotarat in a enunta clar aderenta la aceste doua principii?
    Si ce ne mai facem cand afirmatoarea vocala are o imagine proasta (facuta de cei care de fapt nu vor respectarea normalitatii la care si adauga si carentele comportamentale “lipite” inerent cand practice inotul prin politica damboviteana) iar celalalt are “atractii” ciudate catre unii care contestand de-a valma pe Traian B. ii contesta implicit si cele doua principii? Dupa ce am citit noua postare, fiind in compania a doi cunoscuti i-am intrebat ce cred despre apropierea celor doi lideri fata de politica lui TB? Raspunsul il banuiti…
    Care elemente cat de cat organizate din societatea civila si care sa conteze (macar un pic) au preluat strigatul de disperare al piratului in acest caz?
    Prea putini, din pacate.
    Suntem in razboi si in razboi lupti cu ce ai si cu partenerii pe care ii ai. Si e bine ca partenerii sa fie loiali.
    Iar in razboiul asta nu te poti eschiva de confruntarea cu inamicul ca n-ai pusca cu teava nichelata!
    Asa ca basismul este revendicat de toti cei care respecta principiile. Macar alea doua.
    Si au tot dreptul!” „”

    Voi ce credeti?

    • Pentru ca de data asta nu mi-a sters comentariul (cum facea si el si mentorul sau), nu am adus vorba despre articolul de pe Contributors (Politeia n-o mai citesc).
      Nu am citit tot articolul, pentru ca incepe cu o dezinformare, cazul Baconschi. Care e ca in banc: nu a fost masina, ci bicicleta, si nu i s-a furat, ci i s-a dat.
      De la @ Cetatean nu pot astepta analize lucide cind e vorba de Basescu, iar cazul MRU il ocoleste ca pe o ciuma.

      • Salve Victore,
        Da, te-am citit pe Contributors. Si eu am observat din prima incercarea de manipulare despre banii lui Tudorel. Si de acord si cu remarca despre mierea in care-l scalda pe MRU si „clopotul steril” in care il adaposteste pe cel de prihana. 😛
        La buna citire!

  22. Ai de mine Filadel, asta-i de poveste ! Pai…spune tu pe ce articol de lege ,cod penal sa se sesizeze Nitu ca sa deschida urmarirea penala pentru tembela de Georgescu ?
    Pai daca s-ar da puscarie pentru exprimare insultatoare e aici o doamna pe care o postati cu entuziasm care ar face ani grei de temnita : ) Pe langa exprimarea ei curenta(inclusiv postarile de azi ) stilul Georgescu e stil de fecioara, wow !

    • corect spus „Ai de mine”. 😛

    • declaratia cum ca l-a protejat pe Ghita nu ajunge? sau pentru ca e PSD e perfect pentru Loda?

      • Eu lucrez strict pe materialul autorului, respectiv cele trei citate puse de Filadel.
        Eu nu o apar pe Georgeasca, cum sustin unii, tipa e dusa si jegoasa, dar pentru asta nu se poate face un dosar penal, cu atat mai putin sa fie incriminat procuroul general.Parerea mea e ca ,Georgeasca e un caz care tine de patologie.

    • Stimata Loda
      Prin acest comentariu ai degradat ,in ochii mei…
      Nu conteaza antiteza..ci aprecierea pe .fie.care persoana in parte..
      Iar ca sa gasesti spilul prin care sa o scoti pe Georgescu..este infamant si neortodox….

      • Sunt distrusa, mai ales ca tu(vezi mai sus) esti foarte ,,ortodox”si ,,neimfamant” in adresare !
        Eu nu am facut nici o antiteza, cel mult o analogie, daca gasesti antiteza trimite-mi-o si mie .

        • Si asta ce inseamna??

          „Pai daca s-ar da puscarie pentru exprimare insultatoare e aici o doamna pe care o postati cu entuziasm care ar face ani grei de temnita : ) Pe langa exprimarea ei curenta(inclusiv postarile de azi ) stilul Georgescu e stil de fecioara, wow !

          • ,,Si asta ce inseamna??”
            Realitate? vrei sa-ti desenez sau sa-ti dau cateva citate edificatoare ? Eu citesc multe bloguri si comentarii dar un asemena mod de adresare nu am intalnit si atunci ne scandalizam la Georgeasca?Asta nici nu mai este dubla masura ci triplam cvadripla .Suficient de clar?
            P.S, Si antiteza unde-i ca mi-ai ramas dator …

    • Las-o Loda că ai priceput povestea. Laura Georgescu este șefa CNA. A-u vine de la audio-vizual.

      • Filadel, repet ce am scris mai sus, e clar ca e jegoasa, dar pentru asta nu are sens sa faci o postare in care sa aduci mari invinuiri lui Nitu (si nu, nu suntem rude ) ,e chiar absurd.

        • Loda
          nu știu dacă ai citit textul de mai sus. Nu am nimic cu jegoșenia dumneaei. Într-o țară liberă ai tot dreptul să fii jegos dacă vrei.
          Nu l-am învinuit pe Nițu de nimic deși aș putea și aș avea tot atîtea motive cam cîte NUP-uri a dat. Am vrut doar să arăt că motivele pentru care parchetul, linoleul sau ce-o fi el, general tratează cu sictir problemele societății sînt cu adevărat SERIOASE. Am pus în oglindă cele două talgere ale balanței.
          Evident ministrul Nițu nu e rudă cu tine, nici n-am zis așa ceva, și nu este nici de vină fiindcă el este un yes man pus de un alt yes man pus de un alt yes man acolo unde este.

  23. salutare
    … poate prima mutare gresita a lui TB …
    in plan economic spun

  24. @ tds,
    nu te mai anestezia cu asemenea enormitati: „Pai fuzioneaza cu Macovei”
    Macovei nu are nicio voce in PDL; si-a primit tainul si mai deschide gura pentru a nu fi uitata. Dar ocoleste problema spinoasa: alianta la braţetă cu Cretinel.

  25. Foarte buna interventia lui Traian Basescu
    Modificari la Legea Educatiei

    AVOCATUL pOPORULUI DOARME FARA PROBLEME

    Lasam de o parte ilegalitatea OUG care nu inttruneste exceptia de urgenta..
    Masura in sine este aberanta si indreptata impotriva societatii ca si dotare de inteligenta ,instruire si dezvoltare

  26. Messi lui Muller: Avem meci greu in seara asta cu Olanda ..
    Muller: Mie imi spui ? Jucam cu ei Duminica 🙂

  27. Inganduratul :
    ,,Pedagogicul cum il are tanara”
    daca nu ma insel si domnia ta esti cadru didactic deci nu inteleg de ce ti-ar casuna ,,pedagogicul”,Si nu, nu am pedagogicul, am un liceu teoretic si o facultate facuta pe bune la UBB .

    • Si inganduritul e profesor, 🙂 si Ion …. si Cetatean, Invataceii aia ai vostri stiu ce prostii scrieti voi aici ? 🙂 dar colegii de catedra… ? Stiu ca o placeti pe Udrea ?

      Intrebare: Pusa de Feynman…(tot profesor dar la alta scoala) in Brazilia : Creta se scufunda in apa sau nu ?

      • Saxofonisitule, nu sunt profesor, n-am avut sansa sa fiu „telectual” precum aia de la arhitecura si medicina :-P. Am predat trei ani, dupa amiaza si dupa slujba, la un liceu industrial din Bucuresti UTLM, Organe de Masini si Rezistenta Materialelor. Intr-un comentariu (mai vechi ce-i drept) am spus ca sunt inginer, nu profesor. Stai jos, azi ai luat un 4 (patru), tu esti mai tanar ca Loda, n-ar fi trebuit sa uiti! :-P. Iar raspunsul la intrebare este ca o creta scufundata intr-un lichid este impinsa de jos in sus cu o forta egala cu greutatea volumului de lichid dezlocuit… pana se dizolva ca doar are o structura amorfa, nu-I asa? :-p
        Sa nu-mi spui ca ce intrebi tu si ce-ti raspund eu! 😛
        Acum, doar intre noi: Epigonu’ stie raspunsul? 😛

        • @inganduratule

          nu ai citit cartea lui Feymann asta e clar.

          • Inganduratul

            Last, l-am citit doar pe Feynmann, fizicianul, ma rog cat citeai in anul I de facultate, am avut examen la Fizica. Ecuatiile lui mi-au mancat mintea cand eu ma gandeam sa fac rost de 10 lei sa merg la dans la 303. O tempora… 😦

      • Last,

        Cum dreak să se cufunde Creta în apă, că doar e o insulă faaaină, bucuria turiștilor și a arheologilor 😀 😀 😀

        …te-ai plictisit de alergatu’ pe dreapta, singurătate pe la voi, p’acolo! 😉
        Tot udrea, udrea, udrea, ți s-apleacă de blonde vopsite…

    • Bravo Loda, foarte bine, azi ai un 9 (noua)! Aveai 10 (zece) daca ai fi retinut ca sunt absolvent al Politehnicii din Bucuresti. „Injiner”, adica… De pe vremea lui Ceasca. No, ase!

      • Multam pentru nota, dar nu stiu de ce trebuia sa retin exact ce ai terminat ,Am avut colegi ingineri care predau discipline tehnice ,asa ca puteai fi si tu profesor cu sau fara pedagogic.Tat ase !

      • Gândule, servus 🙂

        IPB, facultatea TCM (managementu’ proceselor industriale, asa se cheamă Maria de acu’) ori Mecanica? Promotia ?

        • Salve Oldule,
          Mecanica, Sectia Masini Termice, Specialitatea Motoare si Compresoare ( nu Cazane, doar curs de Cazane), promotia 1974. Sunt batran, venerabile! 😛

          • Gândule,

            TCM, Prelucrări la Rece (strungarii, deh!!), tot pe un leat 😀
            …așa e, bătrâni cu inimă mare!

  28. Pina si Alinuţa este preocupata de ordonantele plagia, pardon, prim plagiatorului; doar creanga profesoarei noastre e preocupata doar de politica cominternista a Elenei.
    „”Avocatul Poporului a fost sesizat in zilele de 4, 7, 8 si 9 iulie 2014 de catre domnul Traian Basescu, presedintele Romaniei, doamna deputat Raluca Turcan, domnii Adrian Gavrilescu si Matei Gulea, precum si doamna Alina Mungiu Pippidi, Societatea Academica din Romania si Alianta pentru o Romanie Curata, cu solicitarea de sesizare a Curtii Constitutionale cu exceptia de neconstitutionalitate a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 49/2014”

  29. Un Traian Basescu mai mult decit il stim

    .Sintetic,direct,la obiect.
    .
    Cu subiect si predicat.
    .
    Pentru toate scenariile,speculatiile,aranjamentele guvernului Ponta..Indreptate subtil. impotriva romanilor..,..

  30. Măi fratilor ,multe aberatii si ineptii scrise pe aici … 😀

    Bila lu’ Ovi ,dădu pe goarnă una ,care le întrece pe toate . 😆 😆

    Adica ,dreptacii stîngaci ii fac pîrtie lu’Tonta si tot ei strigă ca Udrea e cu Ponta ….băi,cind mai scrieti imbecilitati din astea ,mai vedeti si care-i tabloul politic …am pretentie de la voi la un minim de logica ..

    După logica lu’ Bilă ,Basescu si PMP sunt pe o mîna cu Tonta ,iar pdl,pnl si fc mari luptatori contra …atît se omoară cu contratul lui Tonta ,că aproape să-i ia trotineta cu care se dă pe la Victoria ..

  31. f. bun presedintele, punctual.

  32. Scuze pentru absență, am avut chemarea plantației.

    Bill
    ești liber, băiete, să cînți unde vrei tu. La copac trebuie să vii însă cu ceva mai substanțial decît ba pe-a mă-tii! 7 ani de-acasă ar fi abordarea potrivită pentru început.

    ăla cu MF-u.

  33. mi-e lene sa explic de ce e o greseala 🙂
    si inainte de meci … dar frate, cand mirosi cacealmaua, mergi in lungul ei, lasa-l sa zica all-in
    … pontacul era mai mult ca transparent

  34. @ ion,
    eu mai zlab la problema asta dau crezare piratului.
    Tinarul zice ca sint doar contre la Ponta. Foarte bine; daca sint constitutionale, atunci no problem.

  35. Azi:
    – o revansa de acum 36 de ani;
    – dumineca o revansa de 40 de ani.
    Revansele vor fi cistigate

    (Se pare ca iarasi s-a ambetat platforma 😛 )

  36. Vad ca Loda asteapta ca si Aligica sa calce stramb (sau poate a calcat deja si nu stiu eu ? 🙂 )

    Ce dracu facem oameni buni;
    PMP e la 6% defileaza cu Udrea fara sanse
    Base iese odata pe luna sa nu se taie CAS
    Bleaga si ai lui sunt la 12% si e vai de capul lor fac tot ce spune PNL
    MRU e la 2% si merge cu oricine il pune si pe el undeva.
    PNL e si el la un 15 % si nu se simte prea bine
    Si voi va inghiontiti intre voi , cu cetatean, cu Alergatorul pe dreapta, cu bliin.
    Cred ca voua chiar va place chestia asta … ca in bancul cu ursul.

    Stiu ca majoritatea sunteti peste 50 ani credeam ca voi chiar doriti sa mai apucati in viata asta a voastra vremuri normale, Dar cred ca vi se pare normal ce se intimpla , la fel ca si cu ursul
    🙂

  37. asta ultima, de la 21.20 e raspuns pt @filadel, care oricum ar fi trebuit sa stea cu surubelnita pe blog sa il fixeze

  38. @tds
    este efectul unei flexibilități exacerbate. 🙂 deruta ta zic.

  39. wp-ul cre` ca e victor viorel ponta 😛

  40. Tataie ….”derutat” ai fost cam tot timpul …acu ‘ te faci ca nu pricepi ce spun

    Voiai să stii ce măsuri de drepta a luat dreapta …si eu ți-am răspuns …vad că nu zici nimic..Nici n-ai avea ce

  41. @nightmare, asta ca au platit bugetarii pentru mine ca privat e o gluma foarte buna. Iaca ca bugetarii si-au recuperat salariile. Mediul privat si-a revenit ? Salariile la privat si-au revenit ?
    – a marit tva-ul cu 5 %, ceea ce pentru afaceri a fost decapitalizare, scadere putere de cumparare
    – in loc sa scada salariile la bugetari trebuia sa reduca aparatul bugetar in timp util
    – si in primul rand trebuia sa scada furaciunile de toate felurile, incepand cu cheltuielile administrative si cu politicienii. A scazut evaziunea pe vremea lui Boc ? Vrei sa-ti povestesc cat de mare e evaziunea in domeniul meu de activitate si ce simplu ar fi de eradicat ? Ti-l mai aduci aminte pa Stelica Barna, vestitul comisar sef de GF, numit de Boc ?

  42. Destul cu jigodismul …ne facem ca nu stim..ne facem ca noua ni ni se intimpla.. ca nu exista vinovati de ce ni se intimpla..

    Sau introducem FALSUL
    Destul! STOP jigodismului,inducerii in eroare!

    Ce n u se vede cu ochiul liber?>??

    Ce nu vi se arata inteligibil?????

    STOP jigodismului ,javrelor consacrate!]\
    Puneti-va puterile,gindirea,logica in solutii,in raspunsuri..pentru voi insiva..
    Si alungati fantomele care flutura dezinformarea si intoxicarea….

  43. Buna ziua

    In sfarsit – unul din putinele bloguri corecte de dreapta!
    PMP incomodeaza crunt. Toti liderii dreptei se tem de Udrea, pana si Ponta, deoarece este cel mai de temut rival politic. Dar, stiti vorba aia, ca de ce te temi de aia nu scapi.
    Udrea va fi viitorul Presedinte de stat ca doar nu vreti la Cotroceni un pamapalau pantalonar!!!!
    Lasati frustrarile, invidiile, misoginismul si analizati la rece cum ne-ar fi cu o femeie superba si extrem de inteligenta ca Udrea, Presedinte de stat. Ne-am mandri in toata lumea cu un om frumos, pacifist, competent, 100% de dreapta , fara trecut comunist, prin ea. Meditati, va rog!!!
    Corect mesajul Elenei Udrea! Fara aliante de compromis cum fac PNL si PDL. Mai bine incet si sigur pe un drum corect si de Dreapta.
    Aseara ,a spus vorba mare dl Octavian, citez: ” Doamna Udrea, pe Dreapta a ramas NUMAI cei 6,21%, adica dvs, ceilalti? Nici ei nu mai stiu ce sunt si pentru ce cauze lupta, in afara de interes…”
    Asa ca, PMP trebuie sa creasca natural, fara combinatii meschine.
    Electoratul asta vrea de la PMP, de la Dreapta. Daca PDL a tradat si se pupa acum cu lovitura de stat, MRU se pupa cu cei care l-au dat jos de la Guvern, e treaba lor, isi arata adevarata fata, lupta pentru functii, ciolan, oportunitati. NU doresc in Opozitie, deoarece e greu. Spunea odata Udrea ca in Opozitie rezista numai cei puternici si corecti, cei slabi fug la putere. Corect?

    • @ Cristiann80,
      cîţi ca tine?!
      Eu cred ca sint mai multi de 6,21%; alegerile europarlamentare nu sint chiar o oglinda pentru alegeri interne.
      As vrea sa fac o precizare (din capul meu, vorba cuiva): Elena este ghidata de pirat, si faptul ca ii este mai loiala decit multi barbati ce s-ar vrea politicieni care „sa primeasca fonctii”, este in avantajul ei si ii face sa turbeze pe unii.
      Impotenta barbatilor politici si invidia femeilor este mare.

    • Taci mă ,cu Udrea presedinte ,ca România nu-i SUA sau vreo democrație avansată din Europa ….bărbații sunt inca foarte misogini si femeile foarte invidioase ….daca ,vrei ca PMP să dispară de tot ,să candideze Udrea la președentie …

      Udrea să facă ce-i zice Piratul si să stea pe fundul ei .

  44. sal`tare tutulor,
    naucit dupa meciul de ieri (mai rau decit de cealalta semifinala), azi, pe linga un articol splendid pe HN (Vlad Mixich), am gasit asta:
    „Prima declaratie a tortionarului Istrate, „unul din marii criminali” de la Gherla: „Nu i-am batut pe detinuti la talpa cu ciocanul. Era un levier”. Daca in urma cu cinci luni era declarat „mort” de sotia sa, la o zi dupa ce a fost deconspirat, iar pe numele sau IICCMER a depus o plangere penala la Parchet pentru crime impotriva umanitatii, fostul comandant al Penitenciarului Gherla, din anii 50, Constantin Teodor Istrate, face primele declaratii. Supravietuitorii temnitei comuniste vorbesc despre cruzimea acestuia care ii batea cu ciocanul la talpi, insa tortionarul are o varianta halucinanta: invoca „inscenarile” si sustine senin ca nu i-a batut pe detinuti cu ciocanul, ci cu levierul. Mai mult, spune el, „la Gherla, nu au murit oameni prin tortura”: „Daca au murit, au murit impuscati de glont”, scrie Gandul. „

  45. A PRIN GLAS BULDOGUL; LA TUPEU NU-L INTRECE NIMENI.

Lasă un răspuns

