E oficial : W.Allen și A.Hitchcock sunt depășiți de I.L.Caragiale

Prestația de ieri a celor doi reprezentanți ai guvernului României în fața președintelui bate orice record în materie de incompetență, iresponsabilitate, aroganță și penibil extrem.
Despre declarațiile ulterioare ale lui „dottore”, aflate într-un contrast hidos și super-grețos cu realitatea, nici nu mai are rost să amintesc.

Nu se poate spune totuși că nu ne-am fi așteptat la așa ceva, că a fost vreo surpriză totală: vedem cam ce înseamnă “guvernarea Ponta” de mai bine de doi ani de zile. I-am mai auzit vorbind și pe Victor Viorel și pe d-ra Petrescu-Abciza. E drept, “filmul” de la Cotroceni bate cele mai pesimiste și sumbre “așteptări”…

Filmul cu discuțiile de la Cotroceni a fost șocant.
Amestec de Hitchcock și Woody Allen.
Horror grotesc.
La maxim.

Dar dincolo de impresiile și reacțiile “la cald”, nu-mi dă pace o întrebare: în situația în care avem asemenea specimene la conducerea țării (la guvernare, dar și în parlament), cum de “lupta” opoziției de “dreapta” – politice, din societatea civilă, din presă – se dă cu atâta cerbicie împotriva lui Traian Băsescu (incluzând PMP și “Nutzi din Pleșcoi”) ?

Cum e posibil ca Ponta (și tot ce înseamnă el și guvernarea PSD/GIOP), prezidențiabilul, să “nu existe” pentru aceia ce își vor împlinit visul de a ajunge la Cotroceni și/sau ne vor cere votul în noiembrie ?

Cât de horror și grotesc este să vezi “zelul” resentimentar și ura cu bulbuci cu care este împroșcat președintele, șirul nesfârșit de tot felul de “analize” și acuzații, unele de-a dreptul abjecte !
Să te lupți cu Băsescu și nu cu Ponta & Co, mi se pare o dovadă nu doar de vanitate și cinism păgubos dar și de ipocrizie, de lipsă de caracter și sub-mediocritate.
Cât despre interesele țării și ale românilor, ele nu-și prea găsesc locul printre toate astea …
Ceea ce mi se pare cel puțin la fel de jalnic și periculos.

Mih

Anunțuri

256 responses to “E oficial : W.Allen și A.Hitchcock sunt depășiți de I.L.Caragiale

  1. Lyon King întreabă: – Cât fac 2 + 2 ?
    Tăntălăul răspunde: 5.
    Lyon King: Wrong answer !
    Gogomana: Ştiu io PERECHI !
    Lyon King: Măi copii, din două una, ori sunteţi proşti … ori sunteţi foarte proşti !
    Tăntălăul: Hai pa ! Mă duc să-mi arăt muşchiul şi dacă vrei să ştii mai am în frigider, la congelator.

    Cam ăsta a fost sinteza întâlnirii.

  2. Aduc aici ultimul comentariu ca e mai on topic:

    PDA / fb

    Uite care e treaba, nu stiu cum sa spun asta elegant: NU e cazul sa luam lectii de economie si doctrina de la oameni aflati in treaba datului cu parerea de dragul datului cu parerea. Ideea ca “aia e masura de dreapta”, ca e buna deci prin definitie, ca ajuta sectorul privat, ca keynes, ca makinson, ca mama lui makinson, ca stanga, ca dreapta, e exasperant de stupida.

    NU ajutam “dreapta” sau ideea de politica economica optimala cu astfel de bazaconii retorice. Din contra.

    E o distinctie elementara pe care o predam noi, astia mai amarati, care ne castigam existenta din munca intelectuala de jos, cu studentii de anul intai, in primul curs de introducere in politica economica:
    (a) dezirabilitatea unei masuri e o chestie diferita metodologic si operational de
    (b) fezabilitatea unei masuri.

    Da? DEZIRABILITATE e una. FEZABILITARE e alta. Da? (…)

    PS
    Viq , multumesc! 🙂

    • don’t mention it !
      Era prea bun comentariul sa ramana neilustrat 😀 😀 😀

      • viq,
        eu am si punctat-o cu maximum posibil la topicul anterior.
        Scena comico-tragica la care am asistat a suscitat hohote de ras,
        pana la lacrimi,urmate de teama ca nu vom scapa de asemenea lipsuri din domeniul economic daca un vvp ajunge la Cotroceni.

        Invatatura pe care trebuie s-o tragem cu responsabilitate ca viitori electori.

        In loc sa se ascunda in gaura de sobolan,mitomanul premier insista in neputintele lui,isi exbiba prostia dandu-si ifose ca doar el e indrituit sa mearga la Bruxelles si sa sustina comisarul european.

  3. „Conservele” au, evident, alt punct de vedere. „Prietenul” (unora, care il citeaza cu entuziasm) Horatiu Pepine, in DW: (…)Tinerii membrii ai Guvernului nu răspund întrebărilor sale, nu pentru că nu ştiu să răspundă, ci, în mod vădit, pentru că nu vor să răspundă, pentru că îi neagă făţiş puterea şi îndrituirea de a pune întrebări. Am asistat nu doar la o şedinţă de guvern ratată, dar şi la secvenţa unei ”detronări”.

  4. Credeti ca David, cu prastia sa, daca dobora un om de nivelul sau mai era el nemurit?
    Pe Goliath este bine sa ti-l iei adversar. Nu conteaza ca il poti infringe au ba, il contrezi scurt „pofiti?” (ma injuri, marinare?)
    Si deloc: „“zelul”, resentimentar si ura cu bulbuci, cu care este improscat presedintele” nu sint gratuite; pur si simplu piratul le umileste neuronul.
    Ala cu care ne tot dascaleau ca piratul distruge dreapta; ba, ar fi chiar inteles cu plagiatorul.
    Vorba poprala e inca valabila: esti prost, dăşteptule. Se potriveste multor pori, infumurati, oraseni 😛

  5. As remarca o observatie !!! 😀

    Intr-adevar Ponta incearca sa castige electoratul „de dreapta”, precum zicea Last !!!

    Dar fata asta e complet pe din-afara dpdv economic (sper sa reusim sa aruncam si noi priviri-buchet la Keynes-Hayek-Marx, asa… de reamintire si sintetizare).
    Ma intreb daca Harvardului nu-i cade tencuiala de pe fatada dupa evolutia ei de ieri !

    Dupa ce am vizionat de 4 ori materialul, (asa-s eu, mai incet 😀 😀 😀 ) imi e clar ca nu are nici cea mai mica idee asupra unui algoritm financiar elementar de tip venituri/cheltuieli, are capsorul plin de lozinci politice si pseudo-filosofie hipsterica.
    „Masura e buna ca incurajeaza intreprinzatorul privat sa investeasca” suna de dreapta.
    Ca in lipsa celul mai elementar calcul financiar este doar o fraza politica FARA sustenabilitate economica, e o chestie care-i scapa capsorului.

    Sunt curios sa vad cum decurge intalnirea piratului cu reprezentantii oamenilor de afaceri !

  6. Stati, opriti-va.
    A venit si esplicatia normala:
    ” Limba engleza a domnului presedinte ma duce mereu in confuzie ”
    😛

  7. bunä,
    sunt 2 tampitzei, ce ar trebuii sä disparä urgent din viatza politicä a
    romaniei. s-au comportat ca 2 retardatzi, e cumplit de trist.
    se pare tot pe presedintele dä vina- „dece sä intrebe–ce il intereseazä pe el”

    tonta este un dement, total arogant, nu are nici minimum de
    bun simtz, e crescut la trocul comunist.
    vai si amar de romania.

  8. Mircea Marian la ora 12.24 :

    „Întrucât am dat în mintea copiilor, am pus pe pagina de fb a lui Ponta înregistrarea integrală de pe youtube a discuției de la Cotroceni :)) Mă gândesc că susținătorii lui, fin observatori, vor avea răbdare să urmărească toate cele 26 de minute de discuție.
    Le-am recomandat însă minutul 3.50 :)) „Avem și MTO-ul”.
    Da, știu, sunt cam infantil, uneori” 😀 😀 😀

    La mai puțin de un sfert de oră distanță (ora 12.36), Mircea Marian și-a anunțat interlocutorii că după nici trei minute, videoclipul a fost șters de adminsitratorii paginii lui Ponta.

    http://www.paginadepolitica.ro/mircea-marian-a-pus-pe-facebook-ul-lui-ponta-inregistrarea-discutiei-de-la-cotroceni-ce-s-a-intamplat-dupa-trei-minute/

  9. Cred că demisia celor doi infanți imbecili este obligatorie de-acum. Florica de la spălătorie și portaru Mișu de la școala nr. 2 au înțeles și ei cum stă treaba cu guvernarea. Și ei ar fi avut niște cuvinte de spus spre deosebire de măcănelile inepte ale celor doi.

    Deci DEMISIA Ponta și Petrescu!

    Pe de altă parte prin demisie ne-ar salva pe noi cum ne-ar salva dar se salvează pe ei înșiși fiindcă în stilul în care se accelerează evenimentele nu cred că vor scăpa de DNA. Așa că DEMISIA cît încă se mai poate.

  10. Tot oficial, zice Dan Suciu in 22:
    „CAS, încă o lovitură. Cea decisivă
    de Dan Suciu

    Ministerul de Finanțe a anunțat majorări de impozit, după ce președintele Băsescu anunțase, în prealabil, că în urma micșorării CAS, pe care n-a vrut s-o semneze, este aproape certă o creștere a taxelor locale, iar premierul negase ferm așa ceva.”

    • Victoras, aseara nu am comentat pentru ca am ajuns acasa la 22,15 de, daca iti vine a crede, de la stomatolog.Pana la 23 abia am apucat ca citesc ce si cum nu sa mai si comentez. Pot s comentez ca nu ma doare mana: cu priceperea lui Ponta m-am lamurit de mult ,cu d-soara Petrescu mai stau(desi voi, cei destepti erati lamuriti de a doua zi de la numire).
      Chestia ironica este ca, cu toata distractia voastra de ieri si care continua si azi, sunt sanse enorme sa va treziti cu Ponta presedinte in decembrie 2014 si asta fara sa-l votez eu.Ghiceste de ce?
      Astept si eu(vezi ca eu m-am executat) sa vad comentariile,eventual si un editorial, despre trimiterea in judecata a lui Mircea Basescu (apropo de ,,facaturile” pe care le sustineati cam toti cand s-a declansat evenimentul).Stirea e de ieri si voi..nimic ;la stomatolog nu cred ca ati fost ,caci apareti cu comentarii toata ziua de ieri ?!

      • Loda
        lasă justiția să-și facă treaba. Ce tot agiți spiritele?

      • Eu am zis si pentru tine, musai, repet : daca-i vinovat, sa mearga la cremenal !
        TOTI care fac/au facut/vor face ca el, ca el sa pateasca !

        te rog frumos sa ma contrazici.
        Sau sa ma aprobi.

        • Ieri cind pe Realitatea TV si pe B1 Tv rula incontinuu filmuletul co Ponta scos la tabla, pe A3 si pe Romania lui Ghita se disciuta aprins drspre procesul lui Mircea Basescu inpreuna cu noua vedeta Izaura.
          Am scris cele de mai sus ca sa intelegeti pe ce posturi se uitau pacientii dentistului frecventat de @Loda.
          Mai are vre o importanta ca guvernul este condius de niste cretini atita timp cit „”intelectualitatea „” este preocupata doar de soarta lui Basescu? Eu zic ca nu .
          Sper sincer sa vina Ponta presedinte si sa le dea ce merita.

          • tataia e reticent:
            „Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, este de parere ca Victor Ponta este prea tanar pentru functia de la Cotroceni si ca ar trebui sa ramana in functiile pe care le detine in acest moment, potrivit B1.ro.”

        • Te aprob 🙂

      • Draga colega, Loda,
        te compatimesc pe motiv de stomatolog.
        Am inteles ca sceneta tragico-comica nu ti-a picat bine.Cred si eu!v.v.ponta nu numai ca e habarnist cand vine vorba de lucruri serioase ,ca e incompetent dar ieri si-a dat intreaga masura a caracterului sau infect,mincinos .
        Ministresa Petrescu? O tanara cu studii superioare la Harvard cu perspective, dar total lipsita de experienta pentru o functie cheie in managementul finantelor unei tari.Nu ma indoiesc ca are posibilitati in viitor,in acest moment a dovedit ca este o catastrofa implantata politic in guvern.

        Nu sunt prea multe de adaugat la cazul Mircea Basescu.Este trimis in judecata si vom vedea ce decid judecatorii.Nu stiu la cine te-ai referit cu interpretarile ca am considerat „facaturi” cuprinsul dosarului.Nu ar fi prima data cand se fac supozitii in faza de inceput a anchetei.Copacenii la unison au sustinut sa fie judecat si daca-i vinovat sa suporte condamnarea.

        • bunä dora,
          este stilul comunistilor de a face putzin fum. sä nu se vadä
          handycapul celui mai vagabond si mincinos premier. säraca fatä
          ar trebuii sä plece, e färä experientzä.
          cat priveste fratele presedintelui , dacä e vinovat sä pläteascä.
          dar tembelismul acestui premier si guvern, este de rasul lumii intregi.

        • Dora draga :
          crezi sau nu ,scena tragico-comica nu mi-a cazut nici bine nici rau, doar mi-a confirmat ceea ce stiam deja .

      • Patania lui MB este dovada ca afirmarea…ferma a obiectivului personal „fiat iustitia, pereat mundus” trebuie sa fie dovedita permanent, de toata lumea. Inclusiv de Traian Basescu, adica. Singura diferenta intre el si ceilalti luptatori din arena este aceea ca el a inteles asta. „Luptatorii” ceilalti par obositi, iar luptaciosii nu vor intelege niciodata.
        P.S. Este exact ceea ce n-a inteles „elita intelectuala”, aceea care crede ca pentru merite trecute i se cuvine totul, intotdeauna. @Loda, nu vrei sa-ti schimbi numele asta de toata jena? Putina decenta…

  11. Ciocazanu, amar :

    „…Ca şi în 2010, când ţara era pe marginea prăpastiei din cauză că baronii PDL amânau sine-die măsurile de salvare economică, şi acum, Traian Băsescu joacă aceeaşi carte: nu le spune oamenilor ceea ce vor să audă (reducerea CAS), ci ceea ce trebuie să ştie (nu sunt bani pentru reducerea CAS).
    Aşa a făcut şi acum patru ani, când a luat coasa bugetară din mâinile lui Boc şi a început să taie el primul.
    A câştigat ceva atunci Traian Băsescu ?
    A pierdut enorm.
    A fost bine ce-a făcut Băsescu ?
    Pentru finanţele ţării, da, pentru buzunarele oamenilor, ba.
    Dar o a treia cale nu era.
    Are ceva acum de câştigat Traian Băsescu prin opoziţia faţă de reducerea CAS ?
    Nu.
    Va fi taxat din nou drept oaia neagră, Gică Contra, cârcotaşul de serviciu.”

    http://www.reportervirtual.ro/2014/07/ponta-harvard-ul-si-cas-ul-sa-l-tinem-minte-pe-acest-basescu.html

  12. MTO = Minciuna te omoară

    Asta-i de fapt explicaţia la blocajul mintal al tăntălăului.

  13. Salut prieteni! Victor, aşa definesc psd-iştii sufletul. Suflet = majorări de impozite! Sau, impozite compătimitoare, adică îţi măresc impozitele dar ne doare sufletul!

  14. s-au ii injurä muzical
    „dä-te in sufletul meu” iar prostii suspinä de pläcere

  15. mitomanul tonta oligofren, sä rämanä– MTO

  16. Rautati in turul Frantei.
    „Pe francezi ii cunosti usor: cind trec prin localitati cu nume germane ridica miinile de pe ghidon”.

  17. Poftim tupeu :
    ,,Ca om care a facut parte cinci ani din comisia ECON ( Afaceri economice si monetare ) a Parlamentului European si care a terminat, e adevarat, o mult mai modesta facultate cu profil economic, pana si eu imi dau seama ca Ioana Petrescu habar nu are de economie sau de finante ”
    Elena Basescu .

    • La cine? 🙄

    • Mi se pare ca v-am mai spus-o, ne lipseati! 👿
      Si, daca ma gandesc bine, nu mai bine ne lipsiti?

    • ei bine, de data asta Elena are dreptate, iar tu te faci de ris crezind ca esti ironica.
      „poftiti?”

      • Elena, fosta Basescu ,are intotdeauna dreptate ,pai ce credeai ? De ce zici de data asta? Cand ai spus tu ca nu a avut dreptate?

    • Aici si eu ii dau dreptate.
      Si mie-mi creste inima cand dau de un prost mai mare ca mine !

      Tie nu ? 😀 😀 😀

      • Mie nu, mie imi plange inima cand vad cine face judecati axiologice in tara asta ! Nu Lazea, nu Grosu(desi are un articol foarte bun azi) ,nu Stolojan, nu alt economist .

    • Si ce e gresit aici?
      Asta spune-ne! 😦

      • Mai, poate ca fatuca are zero experienta practica si politica (toti incepem de la ceva, unii de la presedintele Norvegiei, dar daca avem potential evoluam) dar ca pregatire teoretica sa se compare una care ,implete cuvinte(sa nu ma contraziceti ca va pun clipul de la Bruxelles) si citeste gresit un alt material in plenul PE decat cel care trebuia la ordinea de zi de radeau toti pe sub masa, e cam mult ! Cel putin, domnisoara Petrescu absolventa de Harvad(fapt care aici incepe sa aiba conotatii peiorative) vorbeste foarte corect romaneste si mult mai bine englezeste.

        • Asa este .Bravo @Loda.
          Mai este o deosebire pe care nu ai semnalat o.
          EBA era aleasa europarlamentar , deci colega cu Dna Grapini ,si alti corifei ai limbii romine si engleze.Din postul de europarlamentar EBA putea cel mult sa se faca de ris nu sa ne faca noua rau.
          Dsoara Petrescu , vorbeste corect romaneste , corect englezeste dar la economie tace.Rezultatul cresc impozitele si priceperea economica a domnisoarei Petrescu o suport din buzunar desi nu este nici criza , economia duduie , etc etc.
          Dar ce conteaza .Platim pentru placerea de a avea niste genii in guvern .

          • Doamna Ionescu ,,se face” si ,,ne face” de ras ca reprezinta Romania, la fel ca dl.Ponta.In rest, ai dreptate, altfel poate influenta una si altfel poate influenta alta situatia cetatenilor, nu te contrazic .
            Fara nici o ironie dar nu pot citi tot, ce impozite cresc, ca macar sa stiu cum stau ?

  18. .. Ba m-a aventura sa pariez o statie de autobuz facultativa contra litera „S” lipsa de la leaptopu’ din mansarda, ca pana si Elena Udrea e mai desteapta ca fatuca asta !!!!

    Te prinzi ??

  19. Universitatea Harvard a anunţat că va scoate de piaţa din România circa 20 de masteranzi, pentru a-i duce în service să constate dacă au greşit ei sau a fost materialul prost.

  20. Gaura se acopera cu crestera locurilor de munca pentru ca …. cresc investitiile… !!!!

    Iouta-le :

    Investițiile nete realizate în economia națională au scăzut în 2013 și 2014, tendința cea mai pronunțată fiind înregistrată pe segmentul de utilaje (inclusiv mijloace de transport).
    Astfel, dacă per total scăderea a fost de aproape 10% atât anul trecut cât și în primul trimestru din acest an, la utilaje ea s-a apropiat de 14% în 2013 și de 11% în primul sfert din 2014.

    http://cursdeguvernare.ro/semnal-investitiile-in-economia-nationala-scadere-severa-pe-2013-si-2014.html

    • LMC – la mintea cocosului [nici Petreasca nici VVP nefiind cocosi ci doar curci plouate].
      Reducand cheltuiala antreprenorului cu acei 5%, in primul moment creste profitul, care insa se TAXEAXA cu 16%, adica 0,8% din cei 5% se intorc imediat la stat.

      • @cinic,
        Teoretic pentru ca majoritatea marilor si micilor companii prefera sa si externalizeze sau minimalizeze profitul prin tot soiul de operatii financiare , desi taxarea profitului la noi este relativ mica.Mai mult profitul reinvestit nu este impozabil.
        Nu ai sansa sa regasesti respectivii 5% in profit.

  21. Ioan T.Morar :

    „..pe cînd eram la liceu, un prieten de-al nostru, cu foarte mult umor, era foarte supărat că are o corigenţă la zoologie.
    Omul chiulise şi nu-l prea interesa zoologia. Iar profesoara era una care credea că materia ei este cea mai importantă (probabil aţi întîlnit genul).
    Ajuns în faza notei hotărîtoare, prietenului nostru i s-a dat un subiect (din cele cîteva anume desemnate): codobatura.

    A stat el, s-a gîndit, a spus că e o pasăre, că face ouă, că zboară, că trăieşte în natură, că are penaj colorat, mă rog, banalităţi valabile cam pentru orice pasăre.
    Şi a venit întrebarea încuietoare:
    – Cu ce se hrăneşte codobatura ?
    Amicul nu a mai stat pe gînduri şi a dat un răspuns sec
    – Tovarăşa profesoară, cum să vă spun, codobatura se descurcă“.

    😀 😀 😀 😀
    http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/ioan-t-morar-papagalul-cotofana-si-codobatura-o-fabula-cu-ponta/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+InLinieDreapta+%28%C3%8En+Linie+Dreapt%C4%83%29

  22. @ Loda,
    observ mai sus o polologhie care mi se adreseaza; n-o sa iti spun „poftiti?” dar marturisesc: romana ta ma duce mereu in confuzie 😛
    Doamna, pentru ca sa ne purtam civilizat cum tot ceri, ce are ariciu cu tenisul? ca tu, observ clar, ai impresia ca tot la cursurile de dezinformare te crezi.
    Repet: ca sa putem discuta civilizat, obliga-te sa accepti ca discuti cu oameni cel putin la fel de inteligenti ca tine.
    Eu chiar am dat ieri un citat cu trimiterea in judecata a lui Mirciulica-material-prost. Ce dreaq mai astepti? sa-i tai gitul? lasa Justitia sa-si faca treaba.
    NB,
    cit despre parerile tale despre plagiator si dna ministru, usor cu vorbele pe scari; sint vechi, doamna, nu ma pacalesti.

    • Victoras :
      Vaaai, am dat gres si de data asta, nu am reusit sa te pacalesc ! Of, viata mea si cat m-am straduit ,ce de planuri am facut ….

  23. Loda,
    ne-am contrat de multe ori pe tema CTP.
    Si cum stiu ca mereu l-ai aparat eroic,ce zici de editorialul de la gandul”Dublu viol cu perversiuni la Cotroceni”?

    Despre asta de exp:
    „In zona gri-şobolan s-au plasat Viorel şi ministruţa Harvard venind la Cotroceni ca doi bobleţi. Dânsa a adus ca prim argument… sufletul, întreg sufletul personal, pus la bătaie în sprijinul reducerii CAS. D-şoara Petrescu ar trebui să nu fi uitat, dacă a ştiut vreodată, că răspunsul „Sufletu!” înseamnă în româneşte n-am bani, canci, nexam. Or, tocmai asta a întrebat-o pe diverse tonuri, de la ameninţător până la compătimitor, Traian Băsescu. Care sunt sursele de acoperire a găurii bugetare provocate de scăderea CAS cu 5%? Show me the money, pe înţelesul Harvyţei”.

    • L-am citit de dimineata, este foarte bun ;tu stii ca eu accept si apreciez TOATE editorialele sale nu numai cele care dau in ,,ceilalti”

  24. Aud ca de fapt Ponta nu i incompetent ci baiat finut.
    Declara cu nonsalanta ca de fapt el nu prindea muste ci facea eforturi sa se abtina sa nu i dea lui Basescu lectii de macro si micro economie.
    Asa meritam.
    Ma tot uit in oglinda si ma intreb-chiar sunt atit de prost cit ma crede asta?Cei din jurul meu sunt chiar atit de imbecili pe cit ii crede Ponta?
    Romanii in general sunt chiar atit de tembeli pe cit ii crede PSD ul?
    Probabil ca sunt multi , vedem si noi si pe aici si aiurea dar chiar 43,2% , aproape 9 milioane?

  25. Cine nu s-a lamurit poate o citeste si pe
    jurnalista Angela Tocila:
    „Imaginile de la consultările de ieri de la Cotroceni pe tema reduceriii CAS au făcut inconjurul și deliciul internetului. Ar fi meritat să inconjoare planeta cu escală la Bollywood unde să poposească pentru un film lacrimogen cu doi tineri neințeleși, Ioana Petrescu – absolvent de Harvard, Ministrul Finanțelor in anul de grație 2014, zisă madam Garlick, doamna Usturoi și mai nou, Investează, și primul ministru al Romaniei, fost boschetar din gara Parisului, politrucul inventat, crescut și furajat, hrănit cu ouă crude de la Cornu de marele Năstase, Victor Ponta.”

    Mi-a atras atentia si Ioana Ene D. in ziare com, jurnalista care e o antibasista( etichetare la moda) convinsa.

    „Devoalarea aceasta a pornit de la acuzatia lui Victor Ponta ca Traian Basesu ar fi fost badaran cu ministrul Petrescu. Nu mi s-a parut. Dimpotriva, mi s-a parut intitial chiar binevoitor, apoi ceva mai sarcastic, dar in orice caz foarte legitim in demersul sau”

  26. Pina acum Ponta nu a fost altceva decit o constructie media.Desi prins de multe ori cu minciuna legenda Ponta a dainuit pentru prosti deoarece nu a fost vazut discutind in contradictoriu cu cineva.
    Filmuletul de aseara a fost o premiera l- a aratat pe Ponta in intreaga sa imbecilITATE.
    O fi priceput ceva esenta inteligentei neamului -cei 44% care l vor pe Ponta presedinte?

  27. Am urmarit intoarcerea echipei de fotbal a Germaniei pe satelit.
    O explozie de bucurie i-a cuprins pe berlinezi care asteptau la Poarta Brandenburg sa-si felicite jucatorii.

  28. Nu mai umblati cu cioara vopsita.
    Orice om cu ceva doxa (studii) vede ca piratul joaca teatru ca sa nu se prinda lumea de intelegerea lui cu Ponta.
    Este cunoscut si batut in cuie pentru anul viitor: Basescu face tot posibilul ca Ponta sa ajunga presedinte, iar din 2015 PSD se va alia cu PMP la guvernare.
    Din cauza de complot mirsav au parasit corabia Baconschi si Papahagi, iar MRU o ataca pe Elena (stiti ca si din ura se poate prefigura o mare iubire).
    „poftiti?”

  29. salut
    O veste extrem de proastă pentru Republica Moldova Preşedintele desemnat al Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, a declarat marţi că niciun stat nu va mai adera la Uniunea Europeană în cei cinci ani ai mandatului său, deşi statele din Balcani ar trebui să se alăture UE.

    🙂 🙂 Asta nu e veste proasta, Veste proasta ar fi sa ne dea pe noi afara din UE

  30. nu este nici o veste proastä, moldova trebuie sä facä pasi care trebuie ,pt. a intra in UE. sä läsäm vestile proaste. -care nu sunt:
    SUNT RÄUTÄTZI GRATUITE.

  31. LOAZA; VENIN PSD-IST- ESTE O NERUSINARE ce se repetä

  32. Cum se comenteaza la subiect, cu profesionalism si obiectiv evenimentul de ieri :
    http://cursdeguvernare.ro/cristian-grosu-reducerea-cas-compromiterea-unei-masuri-de-catre-guvern-si-lovitura-data-de-presedintie.html
    Spre comparatie cu suficienta(pe ce fondata) Elenei Basescu :
    ,, Un ministru de finanțe premiant, cu Harvard, studii, cu magna cum laude și tot tacâmul – oprit din drumul său către competența profesională autentică de prestația de ieri – care e capătul vizibil al unei erori: a intrat la momentul greșit alături de oameni greșiți: a pus la începutul carierei o funcție care ar fi trebuit să fie apogeul sau chiar capătul ei – compromițând prin amatorismul care frizează incoștiența o idee și o măsură de care economia reală are nevoie ca de aer.”

    • Loda
      domnul deontolog uită multe amănunte atunci cînd pune pe cîrca lui Boc cele 25% de procente tăiate din salarii și cele 5% procente adăugate la TVA. Eu de exemplu îmi amintesc că TB i-a cerut și atunci lui Tăriceanu (care se făcea, vezi doamne, că nu e de acord cu legea de mărire a salariilor profesorilor cu 50% – dar pe care a votat-o cu două mîini) exact același lucru pe care l-a cerut și lu Ponta. O minimă justificare și i s-a-nchis gura că ei știe mai bine.
      Ce s-a petrecut mai apoi cu Boc a fost urmarea directă a dezastrului provocat de Tăriceanu. Iar Boc a propus mai multe variante pe care drăguții parlamentari i le-au înfundat în gît astfel că duetul Boc-Băsescu n-au avut de ales. Asta ar fi trebuit să spună domnul deontolog în mod corect nu să inventeze vinovății imaginare.
      Cînd vine trenul și tu ești legat pe șine în fața lui nu poți spune că ești vinovat că ți-ai tăiat legăturile ca să-ți salvezi viața … numai dacă ești un imbecil incomensurabil.

      • @ filadel,
        esti un mucenic in incercarile tale de a lamuri pe @ Loda 😛
        Mai usor convingi Soarele sa rasara dinspre Atlantic 😉

        • Pai nu de acolo rasare? Daca nu atunci musai trebuie sa-si schimbe traiectoria 🙂

        • probabil îs nevorbit 🙂

        • Victor L..
          Loda se afla printre noi,dupa o buna perioada de expectativa..cu multa retinere si destul de rara implicare..

          Deodata ,la un moment dat,Loda intra direct in discurs cu intrebari si raspunsuri.. devenind competitor ..Uimitor..se simte bine(si chiar ma bucur)intre oameni cu pareri diferite de ale ei..
          Nimic rau..chiar daca este din tabara adversa..si chiar detine tehnica..cu c are sa contrazica si sa suprapuna propagandistic materiale culese din presa ..pe care n oi nu o agreem si nu o citim..

          Mai vedem…)))))))))))) eu sunt pe aici…

          • Sau, cum spunea frumosul duce de Nevers din celebrul roman ,,Cocosatul” (citit si rascit pe nerasuflate la 12 ani) al lui Paul Feval :
            ,,Ad sum” !

      • Filadel :
        E dreptul tau si parerea ta;Eu raman la a mea, ca dl.Grosu este unul dintre cei mai seriosi si profesionisti jurnalisti de azi pe care il admir alaturi de alti cativa, putini : Valentin Naumescu, Dan Dungaciu ,Laurentiu Diaconu Colintineanu.

        • Loda
          mie mi l-a recomandat Theophyle și chiar l-am citit o vreme cu atenție fiindcă eram destul de apropiat ca și concepții cu Th. Apoi am înțeles care este filozofia lui Grossu și n-am mai pierdut vremea. Nici Th n-a mai insistat.

  33. loazä, de golänealä nu avem nevoie, intriganto

  34. Unde sunt marii bărbaţi ai opoziţiei ???

    Ieri Preşedintele a oferit opoziţiei un ponta sac de box pentru antrenament. Azi s-au auzit doar mieunături de la toţi aşa zişii lideri de dreapta. Doar netul a fost ceva mai incisiv. De la prima oră ar fi trebuit să-l toace la toate televiziunile iar acum, în prime time trebuiau să-l marteleze la foc încrucişat. Ei discută şansele candidaţilor dreptei în turul pantalonilor (la B1) şi dacă se va fâsiona penele cu pedalele. Asta avem … asta vă dăm. Am o senzaţie de blat. Bărbaţii ăştia politici, fără OO la purtător, nu fac decât să-i creeze culoar lui ponta.

  35. Buna seara, ramurele
    Am asa un feeling ca de acum PMP nu va mai fi ciuca batailor dinspre dreapta, blonda nu va mai fi chiar asa de …., cum ziceau? tuta si rapandula, iar unii vor cam ramane fara obectul muncii.
    VDM,

  36. 😀 😀 😀
    bată-te norocu, Viq-ule! Ce-ai pus, frate în susul paginii că mă sparg de rîs!

  37. Dacă Loda vrea poate să citească un articol scurt, la obiect și necorect politic (cum n-am mai văzut demult la Tăpălagă):

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-17679703-pentru-ponta-pentru-petrescu.htm

    De asemenea poate citi și ultimul coemntariu de pe FB a lui Dragoș Paul Aligică (l-a dat parcă Mih mai sus) și după aia să compare cu corectitudinea lui Gross pe cursdeguvernare.ro. Sînt sigur că va sesiza niște diferențe.

    • Fil :
      Am citit articolul lui tapalaga, ai dreptate ,e scurt si bun.De altminteri Tapalaga e BUN in orice scrie ,chiar daca a fost atat de injurat pe acest blog;sau nu? 😉
      Mi-a placut de asemena si P.S.-ul, pe care-l sustin din rasputeri, sper ca si voi :
      ,,PS: Vrem mai multe inregistrari. Si cu Tariceanu, Boc, MRU daca se poate. Sa vedem cum se luau marile decizii. Pentru ca de acum se poate. ” Yeee !

      • Loda
        dacă e bun în tot ce scrie atunci să se facă scriitor – cu asta aș putea fi de acord. Ca să scrie însă ca un jurnalist mai trebuie ceva. Să spună adevărul fără limbaj dublu și fără corectitudine politică. Dacă și el crede ce crezi tu despre el atunci și-a ratat cariera.

        PS. nu considera înjurătură critica îndreptățită – aia care vrea să îndrepte păcătosul nu să-i ia gîtul. Cîtă vreme Tăpălagă se consideră oengist nu este jurnalist. Probabil va trebui să se hotărască.

      • Cum cauti tu,Loda sa atenuezi gogomania lui Ponta si a ministrului sau..
        Esti deja versata sa introduci metodele …dezinformarii si manipularii..
        Un jurnalist care asteapta actiune din partea altora ,un jurnalist care nu are la activ investigatii caresa conduca la dezvaluiri ascunse ..nu este profesionist ..face doar gargara ..ca tine .. ca altii de pe aici…
        Gura i-o ia inainte ,cuvintele se aseaza dupa umori sau gindiri inguste ..afiseaza cu sobrietate si manie proletara tot ce putem cu toti sa o facem:clantaneala…

        Asadar Tapalaga nu imi spune nimic care m-ar putea interesa…
        Yeee!

        • mark ,nu ma certa, eu doar m-am dus la bibliografia indicata de Filadel ..dar poti sa-l certi pe el ca ma duce in ispita 🙂

        • ,,Esti deja versata sa introduci metodele …dezinformarii si manipularii..”
          Pai asta a spus-o deja Victoras azi ,fii si tu original 😉

  38. Victor Viorel Ponta pe intelesul tuturor..mai ales al celor care il sustin ,al celor care ii sorb minciunile..al celor care si-l insusesc prin atacul permanent impotriva lui Traian Basescu..

    Si individul asta se vrea presedinte al Romaniei?? Nu cred ca ar fi jucat cineva vreodata o comedie a erorii si a fatarniciei,a prefacatoriei si falsitatii ,a prostiei si infatuarii pe un act de guvernare precum se infatiseaza public acest clovn,…acest circar cu rang de oficial…

    Hai baietii…dati aburi locomotivei ..anti Udrea si anti PMP… anti Basescu acum sau niciodata…vai de morala pretinsa…dar inexistenta..

  39. Ponta a spus (sper că nu-i și asta una dintre infinitele sale minciuni) că a discutat deja de cîteva ori cu boardul FMI despre naționalizarea fondului pilonului II de pensii. Atenție mare pe subiectul ăsta.

  40. De asemenea, cele trei “sticle” nu sunt egale ca volum. De fapt, una dintre ele este mai mare decât celelalte două puse împreună. PDL (600 de mii de voturi) și susținătorii președintelui (să zicem 800 de mii), mobilizați la maxim, aduc candidatului PNL mai puțin decât o campanie bună dar nu senzațională în rândul celor care vin la vot doar la prezidențiale (care s-ar traduce în 1,5 milioane voturi). Acest ultim aspect – cel care ține de marketing, comunicare și imaginație politică – este deci cel mai important.
    http://sociollogica.blogspot.ro/2014/07/cele-trei-elemente-definitorii-pentru.html

    Sticla de 1.500.000 voturi ?? 🙂 🙂
    ce ?
    Marketing, comunicare, imaginatie politica …
    Cine ? Udrea+Vlaston , Johannis+Sica Orban ? Bleaga+Videanu ….. huhuhuuuuuuu 🙂 🙂 🙂
    Tare as vrea dar ………. Vai de capul lor de mameluci.
    Castiga dom Presedinte Ponta cat timp se impung prostii astia pe sub masa

    • de fapt tu, o @ Loda masculina, ce vrei sa spui?
      Ca ai sapat atita la temelia celor de dreapta incit ai reusit sa-i subrezesti?
      Ce ai facut altceva decit pe Casandra?
      Deja iti faci intrarea: „dom Presedinte Ponta” 😛
      Nu ti se pare ca interventiile tale sint la nivelul celor doi gugustiuci de ieri de la Cotroceni?
      Spune odata ceva despre cine esti si ce vrei, nu tot timpul dai vina pe altii.

      • BM, impreuna cu Grosu si Turambar ti-au ramas mostenire de la cineva, care a muscat-o rau si cu MRU.

      • Pai nu ti-am zis ca trec prin Lugoj in jurul Craciunului si te gasesc eu repede in orasul ala mic. si iti spun direct cine sunt si ce vreau de la tine. Sa nu fugi la Timisoara !!!
        Poate aduc si o doamna cu mine ca sa vezi ca Udrea e cam urata cam uzata la 40 ani ai ei , si cam vulgara 🙂

        • poftiti?
          dupa cum zicea si plagiatorul: limba romana folosita de tine ma duce in confuzie.

        • Pe comandă aduci? 18,5 ani, brunetă, fără obligații? Sau mai bine două da să alerge bine pe dreapta 😀 .

          • Ziceai ca esti urat si prost imbracat. Ramai cu Udrea. Ea iubeste oamenii dezinteresat asa … pur si simplu. Si Cocos era urat sarac si prost imbracat. Numai ca Cocos a tradat-o, nemernicul, De a ramas fata singura de un an de zile.

          • Last
            de cîte ori dai cu copita îmi imaginez că-ți cresc urechile. E doar un vis al meu. 😀

        • Daca ai disponibilitatea spune-ne ceva despre prestatia lui Plagi si d-rei Usturoi la intrevederea cu Basescu. Ca in rest am asa un feeling ca te aproprii de atingerea maximei incompetente in a intelege fenomenele politice si a intelege care sunt tintele reale ale „alegatorilor de dreapta”.
          In rest, „cristiane” placute!

          • Mai inganduratule
            Tu ca esti inginer 🙂 🙂 Tu ai citit articolele lui Barbu Mateescu ? Nu sunt rele de loc.
            Si vine Victor L cu glumele lui.

            Intra pe alegator de dreapta si pune-mi intrebari asa cum mai pui, si iti raspund. Acolo nu vine victor_l cu glumele lui

  41. Salutare tuturor,
    Nu cred ca Last poate exprima mai plastic scena de la Cotroceni decat sociologul Bogdan Ficeac, si el cadru didactic universitar:”Bogdan Ficeac: „s-au confruntat doua scoli de gandire – scoala de gandire dinamica, Victor Ponta-Ioana Petrescu, cu scoala de gandire simplist-contabila.

    • Uite ca stau si ii scriu pt Ion cand poimaine dimi sunt in Germania… si am multe de terminat aici …. inclusiv puiul cu lapte si scortisoara
      …..
      Scena de la Cotroceni nu este un mister pentru noi cei informati si nici pentru 40% din electorat. (30% voteaza cu PSD si daca Ponta o bate pe maicasa sau daca se afla ca el l-a aruncat peste balcon pe Panait, iar 30% sunt Romania abulica )

      Demonstratia este foarte buna. Doar ca aia 40% spun acum, Domnule Basescu scapati-ne de Ponta si de Ioana dati-ne alt cuplu :
      Pai va dau pe Udrea + Vlaston

      Asta este nasol. Degeaba e Ponta rau, daca noi nu putem baga in fata decat pe Udrea.
      Multi din oamenii aia scarbiti de Ponta vor sta acasa ….cand aud de Udrea si partidul ei . Aici e durerea
      …..
      Iar prapaditul de Diaconescu …. cititi-l mai atent pe „vandutul” de Barbu Mateescu.

  42. Gata ati iesit din amorteala ?
    A iesit Traian si l-a troznit pe Ponta ? Acum aveti ce suge din sangele lui Traian o saptamana 🙂 Apoi mai vedeti voi . 🙂
    Nu v-ati gandit niciodata sa mergeti sa manifestati pentru Traian in fata la Cotroceni, Nu 5000 macar vreo 20 asa. E complicat ?
    Mai bine stam aici la tastatura la cancan si asteptam sa iasa Basescu odata pe luna sa le mai zica. Tot asa asteapta si Udrea , ganduri si indemnuri 🙂

    • last,

      te dai mare sculă în marketing și PR, cu limbaj de maidan! 🙂
      te dai huța pe dreapta, tu, un tds cu „misiune comandată” 🙂
      te dai mister iscusință și sunt tot mai puțini curioși de iscusința ta de a întoarce vorbele cu lopata 🙂
      nu-ți rămâne decât ipostaza „gică contra”!
      …adăugată aceleia de culme a grobianismului «intelectualizat» 🙂
      ești tot mai aproape de nivelul ăla din Codex Murphy.
      …mergi, omule, la odihnă!
      …sau schimbă-ți nike-ul că cu saxofonu’ ai dat-o stâlp! 😀

      • Draga batrane Old 🙂
        Hai sa te lamuresc
        In latina medievala se spune si fueris Rōmae, Rōmānō vīvitō mōre; si fueris alibī, vīvitō sicut ibi
        Cand esti la Roma poarta te ca si Romanii…. etc etc

        Cand sunt aici la tine, cu porcul si dovleacul tau , eu fiind vaca ce loveste sistarul tau , sau cu VictorL preocupat de modul cum ma masturbez aaaa uuuu in baie, sau ca sunt impotent, trebuie sa discut in limbajul tau si al lui.

        Daca vii la alegator de dreapta, un site quality pe hartie buna, si vii cu content, primesti content. Aici sunt de-al vostru din popor
        ,,,,’

        Si apropo. Nu ai priceput pana acum ca tot ce spun eu nu e marketing si nici public relations ? Tu ai iesit de tanar la pensie, ca melitar, deci de multa vreme si nu prea le stii pe astea noi . Cauta te rog pe wiki ce sunt alea si vei vedea ca nu sunt domeniul meu.
        …..
        Si mai usor cu tuica, si slanina si traiul bun 🙂 ca ai vazut ca ce ai pe artere se vede doar la autopsie.

        • lastule,

          N-ai brodit-o cu ieșitu’ la pensie!
          Da’ asa e când tragi împrăștiat…

          …te-a nimerit în schimb @filadel 😀
          fix la 00:32 😀
          https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/07/15/e-oficial-woody-allen-si-hitchcock-sunt-depasiti-de-i-l-caragiale/#comment-137345
          Fără să-i fie vis, că ai „obectele” la purtător!

          De urări, ce doresti altora, cu asupra de măsură ți se împlineste! 🙂

          Văd că bântui Europa. Da’ prin Egipt ai fost?
          …piramidele tot la fel au rămas?
          …frumoase, mă, da’ curveee! 😀

          • @old
            – nu am fost in Egipt. Mai la est de Iasi si mai la sud de Giurgiu nu am mers niciodata.

            vezi ca @Ion m-a bagat la insectar acum 3 zile , @Noapte – ieri. iar VictorL odata la 4 ore. Intra acolo si comenteaza: Touche ! 🙂

            Amandoi vom crapa, nu avea grija. Important e sa traiesti bine si cumpatat. Trecand pe standarde taranesti nu e tocmai indicat pentru artere, inima, cerebel. Lasa tuica si sarmaua si cauta retete mediteraneene pe google. Fa o colonoscopie .

            In rest, reglati mai bine tirul: Ponta prostu talonat de Johanis excrocul. castiga.
            Daca doar la atat ne -am priceput …..

            .

  43. Nu sint glume, tinere.
    E o dezamagire crunta in ceea ce te priveste.
    Esti evaziv, joci la doua capete, total neserios si nu raspunzi la intrebari, ci le ocolesti cu o tactica slaba, crezindu-te extraordinar.
    Reciteste-ti postarile; seamana a dreaqului de bine cu ale cuiva; nu glumesc.

    • Victoras :
      vrei sa-mi schimb nickul in OTD(O Tanara de Dreapta) ca sa nu ne mai ,,confuzezi ”?

    • VictoreL tu esti cazut in cap ? Sunt o dezamagire crunta pentru tine ?
      Pai vad cui pupi mana + „Elenei ” M-as simti jignit sa fii de acord cu mine si sa ma introduci in clubul tau

      Iata un copy/paste 🙂
      Dacă port cu uşurinţă şi cu zîmbet a ta ură,
      Laudele desigur m-ar mîhni peste măsură.

      • Spun celor tineri
        @Victor L era complet altfel acum 2-3 ani
        Eu il preferam pe cel de atunci. Dar e doar parerea mea

        • Spui celor tineri (doar si tu esti tinar de stinga) numai prostii, si ii lingusesti cam umilitor.
          Nu sint homo ca sa ma preferi.
          Nu m-am schimbat deloc; pe Politeia iti mai luam apararea uneori sau eram parte impotriva inchistatilor de zigzag ori incrincenatul de Tzepelica, cu care aveai meciuri. Nu va inghiteaeti, care sinteti bucuresteanul mai destept.
          Desi nu te cred greu de cap (dar poate ma insel) eu ramin loial proiectelor, bune rele, pe care le sustine piratul. Chiar daca pierd.
          Tu esti genul de om care, speriat de ceea ce se poate intimpla, iti pregatesti terenul.
          Drum bun.

          • Multumesc pt drum bun.

            Da… plec poimaine in Germania, in august in Flandra iar in septembrie in Spania . In decembrie voi fi in Semenic de craciun, si poate trec sa iti arat o femeie mai frumoasa si mai desteapta ca Elena,. 🙂
            ….
            Esti altul amice. Nu ma refer la Politeia si zigzag de 2 ani … vorbesc de multa vreme inainte. Si majoritatea prietenilor mei din timpul ala spun ca esti altul sau nu esti ala de atunci. Ce naiba sa o mai gajgaim. Vrei sa iti aduc marturii ? Mai lasa-ma si critica-l pe Ponta.
            Daca ma lauzi pe ,mine chiar ma insulti .

          • Da, sint altul pentru ca nu iti mai iau apararea 😛
            Nu meriti, ai luat-o razna urit de tot.

  44. @lastnightmusic | iulie 15, 2014 la 22:19 |
    Salve Last,
    Nu stiu de ce trebuie sa raspunzi la o o intrebare simpla, dar la obiect, cu o referire la parerea lui Mateescu. Daca vroiam o parare a lui despre asta gaseam o modalitate de abordare directa a susnumitului. Inteleg ca omul , prin cifre intrinseci, ne demonstreaza „”nimicnicia” in a sustine cauze pierdute datorate politicii imbecile de a sustine la conducerea PMP a maleficei Udrea. (Apropo, ai auzit o reactie la imbecilitatea celor doua personaje din partea altor lideri de partid care-si asuma dreapta?). Nu fac aici analiza scrisurilor lui Mateescu (poate altadata, pe scurt). Si de ce crezi ca trebuie sa ma deplasez in alta locatie pentru a primi un raspuns cand tu esti aici si comentezi aici?
    Nu stiu de ce mi se pare ca incepi sa adopti tactica lui Ponta (cand e intrebat direct despre orice problema, despre orice subiect, declara ca „Basescu-i dictator si badaran”.
    Sau la cei care sunt arhitecti fantezia constructiei, chiar daca n-are acoperire in rezistenta structurala le permite oricate degajari peste umar si ruperea contactului cu „inamicul”?
    La buna citire!

    • @Inganduratule , Tu esti Ganditorul de la http://alegatordedreapta.info ? Asa cred si ti-am raspuns acolo cind ai vrut
      Vrei sa raspund aici

      Da Ponta e un ticalos.
      Proasta aia de ministra e o proasta (are mult mai multa scoala ca Udrea dar e proasta. Udrea e mai inteligenta… cam ca Mihaela Radulescu daca nu mai mult )
      ..
      Stii asta
      Stiu asta de multa vreme
      De aia nu am considerat necesar sa o reafirm.

      Acum ca ti-am raspuns direct imi raspunzi si tu direct ?
      Esti de acord ca Johannis care e un ticalos, caci toti nemtii de varsta lui au plecat in Germania, inclusiv parintii lui …. va fi in turul 2 la Prezidentiale ?
      Esti de acord ca Ponta, asta pe care l-a umilit Presedintele va fi in turul 2 la Prezidentiale ?

      • Si Nastase si Geoana au fost in turul 2 .
        Alunecos mai esti, inimaginabil (pentru mine pina acum).

      • Nu, nu sunt eu @Ganditorul. Nu l-am citit, poate maine o sa-l citesc.
        Da, este foarte probabil (55-65%) ca tampitul (rusinea nemtilor) sa acceada in turul doi.
        In rest,ramane cum a spus Tutea despre poporul roman.

  45. Sara buna copaceni !!

    Măi tataie…te scremi degeaba cu Dom Presedinte Tonta …dar ,na …tre să mânci si tu o „pită” (contracte)….e „grele” in ziua de azi,numai cu contracte clientelare …nu cred ca mai ai loc …dar ,dai si tu din coate .. 😀 …iti faci iluzii degeaba „analistule”….ar trebui să-ți pui întrebarea de ce toti își anunță așa tîrziu candidaturile ???….de ce toti se trag pe fund si evita să spună ceva concret

    Iote ,te lamuresc io …Tontălăul natie nu va ajunge Presedinte ,eventual doar preș

    Insarcinatul cu afaceri al ambasadei SUA la Bucuresti, Duane Butcher, este convins ca viitorul presedinte al Romaniei, ales in urma scrutinului din noiembrie, va fi un politician cu puternice convingeri pro-europene si pro-americane.

    http://www.ziare.com/international/america/duane-butcher-trimisul-sua-la-bucuresti-despre-cine-va-fi-urmatorul-presedinte-al-romaniei-interviu-1308714

    Lămurit ,stîngistule???….chiar vrei să-ti spună si cine o să fie Presedinte ???…de unde s-a împrumutat sistemul mafiot in 24 de ani???….de la bancile americane ..capito ???

    România este un „pic” condusă de la Washington !!!

    God bless ,America

    • Bine,
      Va vota Duane pentru bizonii mei din sectorul 3
      Abia astept. sa iasa Cristi Diaconescu 🙂 si sa dau berea aia,
      Vorbim in noiembrie 🙂
      E buna Moretti ?

    • In cine au încredere cel mai mult americanii ????..

      In Basescu ,Macovei,Morar si Kovesi …..pe cine au premiat ei ???

      Te las pe tine să ghicesti ,stîngistule. 😀 😀

      • Tot ce sper este ca PSD ,să fie îngropat forever !!!

        God bless,America !!!!

        Iti mai dau 2 indicii…. 😀 …..Closetul 3 a atacat SUA luna trecută ….si apoi toată propaganda antiamericana a PSD .

        Putin deja a luat-o in barbă,de la Ucraina ….a lăsat Crimeea de izbeliste ….asta apropo de articolul lui Viq

        Obama nu mai vrea să vorbească cu Putin la telefon ….iar kaghebistul s-a rugat de Merkel ,să facă pe intermediarul …iti spunea ceva chestia asta ???.. 😀

        • Ce instituție a statului a cistigat procente multe ,in încredere ???

          Doar DNA ….cine dă lupta cea mai acerbă cu sistemul mafiot ???

          Doar DNA ……cine are rezultate ???

          Doar DNA

          Capito ,analistule stingist ?? 😀

          • Daca DNA o ia si pe Udrea cui ii dai incredere mey capito ? lui Udrea sau DNA-ului ?

          • Băi tataie …se vede si din avion ca ai logică de bătrîn 😆

            Nu vezi ca toti discutam de partide ,care in lupta asta de acum cu mafia românească si cu ce se întîmplă acum in România n-are relevantă ????.

            Tu chiar nu simți că vorbesti degeaba ,cind de unul ,cind de altul si că de fapt scopul a ce se intampla acum e altul ???

            Discuțiile despre partide si candidații care nu vor să fie candidați ,e o temă falsă ….nu vezi că nimeni nu prea vrea să fie candidat ???…nu vezi cum se screm toti să spună ceva clar ??….nu ți se pare că asiști la o piesă de teatru ??

            Ți-ai pus întrebarea de ce ???

        • Mey Via Aurelia& Elvis is alive ! 🙂

          Eu lucrez in eficienta (nu sunt fufa de pr sau baiat de marketing cum crede old) si stiu ca e mai simplu pentru americani sai il stranga de outze pe Ponta sau pe Johannis sa devine filoamericani pana la moarte, decati sa ii convinga pe astia ai mei din sectorul 3 sa voteze pentru un dreptac parat si trist ca Diaconescu fara sanse.

          • Asta te doare pe tine,cel mai tare ??….să nu care cumva să cistige Cristian Diaconescu ??.

            Eu am afirmat de mai multe ori pe aici ca nici unul din candidații de acum ,nu va fi presedintele …am io așa un feeling 😀 ….

          • Si putem conta pe feelingul tau. ? 🙂 mascatule ? 🙂
            Nici macar nu stim cum castigi banu in Italia… ca sa ne dam seama daca ai instincte bune (desi sa muncesti in Italia nu suna prea trendy) 🙂

          • Băi tataie ….chiar nu vreau să te fac iar prost de dai in gropi .. 😀

            Io ,zic să te bazezi pe logică ,moșule …desi stai cam prost la capitolul asta ….daca ,nu le ai cu logica ,te poti baza si pe feelingul meu.,chiar dacă nu stii cum imi cîștig eu banii aici 😆

            Fiindcă sincer să fiu ,habar n-am ce firma lu’ cucu ai tu ,de ai atita timp să freci menta pe net cu „analize” pesediste ..

  46. night – aristotelica sau mergem pe russel in sus … let me know, ca sa stiu in ce limbaj sa iti raspund ca sa nu par prost…

  47. Este extrem de instructiv sa citesti comentariile din copac .
    Este instructiv pentru ca s au format grupulete fiecare ce agenda proprie.
    Sunt de remarcat doua curente.
    Primul -din ura fata de Basescu , oameni care se pretind inteligenti (poate asa este) sunt capabili sa l sustina pe Ponta chiar daca realitatea ii da reala masura.Curentul acesta nu se regaseste numai in copac ci si in multe medii ale asa zisei drepte.Daca ar fi sa ma refer numai la grupul 22 si tot ar fi de ajuns.
    Oamenii acestia sunt incapabili sa vada ca Basescu , omul, intra in istorie si peste citeva luni altii ne vor scrie viitorul.Si din cite se vede macar unul din acei altii este un dezastru.
    Al doilea curent -anti Nuti , care zic eu nu tine de un personaj real .-.Nuti nu reprezinta inca nimic in constructia noului presedinte.-Balaurul Nuti este creat artificial de nevoia bolnavicioasa de a avea dreptate.
    Fenomenul este si el raspindit.Ma uitam ca desi netul se amuza copios pe seama performantei pontanacului , bietul Papahagi a ramas tot la capitolul Nuti.
    Chiar daca Nuti este un personaj malefic , chiar daca este in stare sa schimbe cursul Dimbovitei sau ora de vara , nimic n justifica lupta de zi cu zi pentru a o desfiinta.
    Nimic in afara de un orgoliu prost folosit.””V am spus eu „”va fi satisfactia suprema ce poate fi obtinuta de acest grup , pentru ca cu Nuti sau fara Nuti lucrurile vor urma acelasi fagas.

    • @tucu
      E posibil ca Ponta+Iohannis sa fi ajuns in turul 2 si fara existenta unei Nuti. 40% pe care ii are PSD nu sunt adunati de ieri alaltaieri.

      Dar inclin sa ii dau dreptate lui Papahagi preocupat de Udrea.
      Netul s-a amuzat copios de Ponta. spui.
      Va scade procentul lui Ponta cu macar 3% la prezidentiale din asta ? Asta vede Papahagi, Amuzatul copios dupa ce rade nu are o alternativa.
      Daca ii spui, pai uite avem: E partidul lui Udrea. Ala atunci rade din nou si nu vine la vot.
      Sunt intrebat de oameni care dau de mancare la multi oameni ce e de facut. Deja ridic din umeri.

      • @Last
        Si crezi ca daca toti o vom injura in cor pe Nuti sau Nuti pleaca din fruntea PMP procentul lui ponta va scadea?

        • Procentul lui Ponta ar fi scazut.
          Dar ar fi putut sa creasca procentul contracandidatului unic.

          Pui intrebari elementare 🙂

          • Este greu sa judeci societatea romaneasca dupa niste scheme ideale.
            Candidat unic.
            Sa vedem daca PNL +PDL vor reusi aceasta performanta.

          • Fara candidat unic nu avem nici o sansa niciodata. Am mai discutat asta.

            Degeaba reusesc daca se opune Basescu
            Degeaba face Basescu ceva fara acceptul lui Cacarau sau Blaga. Si nu se face fara un an inainte de pregatire a alegatorului

      • Cit despre oamenii aia care dau de mincare altor oameni ar trebui sa le raspunzi ca exista alternative intre cele doua extreme de ris-Johanis sau Predoiu sunt infint mai buni decit Nuti.Sau Cristi Diaconescu desi este legat de Nuti.
        Nu pe Nuti vor fi pusi in noiembrie sa o voteze.

        • Raspunde tu la cine te intreaba
          Eu nu spun lucruri in care nu cred.

          • Tu de fapt in ce crezi?
            In afara de Nuti (credinta ca ai descoperit balaurul cel rau) mai crezi in ceva sau in cineva?
            Poate in unitatea dreptei?

          • Tu esti cazut in cap . ?
            Citeste ce am scris in noiembrie 2012- martie 2013 la politeia – sfaturi pt MRU si ce am scris apoi si la copac in cateva articole:
            cred in
            Organizarea moderna a partidului
            O oferta unica a partidului pentru dreapta
            Dezvoltarea societatii de dreapta cu ajutorul partidului.

            Eu admir echipa de fotbal a Germaniei. Fiecare isi face treaba. Nu au un Messi, nu au baieti cu tatuaje peste tot, Nimic mai mult.

  48. bunä,
    tucu,
    mäcar acum cu dovada datä de presedinte, sä convingä romanii,
    cä presedintele nu a fost nici bädäran si nici nepregätit, cum a
    mintzit zeci de ori mägarul mitoman, intodeauna alerga dupä o intrevedere la A3 s-au guitz si povestea verzi si uscate, asa au
    fäcut poporului o altä fatzä a lucrurilor.
    ponta este cea mai perversä persoanä, vagabond mitoman ce a
    jucat numai la imaginea lui si distrugerea presedintelui.
    dumnezeu ii v-a intoarce totul, dar si romanilor care l-au chinuit
    si injurat pe presedinte.

    • Theo
      Cine a priceput a priceput de mult. Ceilalti nu vor sa priceapa oricum

      Nu pricepi de loc ca romanii sunt de mai multe categorii.
      Aia care zic ca presedintele e bataran si nepregatit o vor spune inainte. Vei vedea la alegeri cat va lua copy/paste

      Aia care stiu ca Ponta e mitoman, dar care nu vad o solutiei in Udrea si Diaconescu, vor vota unii cu Iohannis altii vor absenta. Aici e tragedia.

  49. Disperatule,(stii tu care)

    S-au lamurit toti copacenii(cu mici exceptii apartinind uscaturilor) cine esti,cu ce te ocupi…eu si cu night am priceput din prima..(cu tine nici nu a fost greu )
    Otravit cum esti , arunci venin in toti cei care nu ti se supun, ..si te mai miri ca altii s-au schimbat..
    Insa ,astazi, ti-ai dat adevarata masura a caracterului si obedientei fata de PSD..”Dom presedinte Ponta”…Trist, la ce ai ajuns…De compatimit..

    • Draga @mark
      Calomniez, calomniez, il en restera toujours quelque chose

      Tu si @noapte ai incercat sa acreditezi ca eu sunt cu @mru si ati spus-o atat de des aici ….
      Ati acreditat ideea ca lucrez cu contracte … date de stat,
      Ca am fost trimis aici de Theophyle sa daram basismul.
      Acum vi cu alta baliverna.
      Dom Presedinte Ponta va castiga alegerile. Asta pare in momentul asta un fapt. Cand voi vrea sa ma gudur pe langa el ii voi spune Domnul.

      Acum spuneti ca Barbu Mateescu este vandut. 🙂
      Aligica da deja semne ca poate fi cumparat , tot cu contacte, desigur 🙂

      Pana atunci e trist. Ponta castiga, Iohannis castiga. Voi defilati cu Elena voastra. Un fel de Mihaela Radulescu a politicii.

  50. acum apreciez mai mult, loialitatea celor din PMP si a lui Udrea.
    pt. cä e greu sä stai langä un om cand este häituit.
    numai aici pe blog, dacä te uitzi bine, itzi dai seama de caracterul
    omului.
    Udrea a fost un motiv sä-l atace pe presedinte, pe deasupra
    nu este in nici o pozitzie, nu este nimic la conducere, dar totul este
    inscenare pt. prosti si sunt multzi.

    • Pai neloialii au plecat si din partid si din fundatie …. au ramas loialii : Vlaston, Anton, Udron

      • la atitudinea lui papahagi ai contribuit si tu,chiar la modul personal cind l-ai interpelat la manifestatie..sunt mai mult decit sigur ca Papahagi a fost abordat exact pe antiNuti si zgindarirea orgoliilor personale…
        Nici nu ti-a fost prea greu..iar acum fluturi capul de lance Papahagi..(v-am spus eu??Uite imi confirma si Papahagi) pe dreaku..a dovedit ca este slab… daca s-a aplecat la soaptele tale otravite

        mai bine lipsa de asa caractere influentabile dupa cum bate vintul

        Am mai spus-o :Politica nu este pension de fete mari…
        L-au adaugat pe Vlaston(nemeritat ) linga Anton…ti se vede intentia de mii de mile…

  51. Tucu,
    Pot paria pe ce vrei tu ca Presedintele nu isi inchide poemul istoric…in decembrie..
    Sau,mai bine zis,va deschide o alta fila…
    Spre deosebire de cei care SPERA sa scape de Pirat eu cred ca Piratul va fi cel care va matura actuala clasa politica…scuturind de jeguri Romania…

    Ideea ca TERMINAT in decembrie este doar o iluzie lansata de aceleasi trompete si tonomate ce clantanesc de 10 ani impotriva sa…

    Sa dam crezare celor declarate de domnia sa:Ponta NU VA FI PRESEDINTE! Ai auzit ,Last et company??
    „Voi dobindi o a doua cetatenie ..moldoveneasca”
    Stie cineva de ce face asta???Eu stiu!

    • Am auzit @mark. “Voi dobindi o a doua cetatenie ..moldoveneasca”
      Cred ca esti cam disperat daca iti inchipui ca va putea fi presedinte peste troglotitii aia cu majoritatea votanti pentru partidul comunist.

      Prea stati pe bloguri sau in sedii de partide ca puturosii asteptand sa faca T Basescu toata treaba.

    • @marc
      Hai sa privim lucrurile in ordinea lor fireasca.
      Primul hop este in noiembrie.
      Daca trecem cu bine de el putem discuta si ce se va intimpla din 2015 incolo.
      Si eu sunt convins ca Nuti tine locul cald pentru Basescu desi cred ca Basescu va trebui sa lupte crincen pentru a l pastra.
      Brutus era roman (cu caciulita pe a)

      • Tucu
        Nu …nu o sa trecem de primul hop din noiembrie, cum nu am trecut nici de cel din mai , si nici de cel din 2012

        Nimeni nu va impiedica sa discutati de acum de ce dreak vom face din 2015, 16 etc.

        Apropos de Brutus :
        Sunt sigur ca Anton si Vlaston la o confruntare Basescu /Udrea ar/vor vota in favoarea lui Udrea si contra veneticului. Cunosc materialul.

    • Servus 🙂
      Voi va asteptati ca omul asta , dupa zece ani de presiune extraordinara, sa fie tot campionul luptei anti… , probabil pana crapa toate in el, de dragul vostru.
      S-ar putea sa fie asa, eu nu stiu ce vrea, dar sa va puneti toate sperantele in faptul ca un om are tot timpul ceva in rezerva cu care ne va scapa de consecintele prostiei noastre mi se pare aiuritor.
      Citesc cu tot mai mare interes ce se comenteaza aici, spor. 🙂

      • Da Gino ai dreptate 🙂
        Parca ii vad pe toti de aici, de la PMP in frunte cu Udrea, noi toti dreptacii asteptand sa treaca 7 minute pana la ora 11 sa il auzim pe TBasescu, sa ne salveze, sa ne injecteze solutia in vena.

        Faptul ca Udrea si PMP au votat pentru CAS imi spune mie ca Basescu nu i-a avertizat sa nu voteze CAS -ul. Cred ca Udrea si ai ei afla de la televizor noile directive. Ce este strict secret, cred ca Basescu nu ii spune lui Udrea.

        • tu habar nu ai de jocurile politice: Basescu nu este impotiva micsorarii CAS-ului, ci vrea sursa pentru recuperarea de bani la buget.
          Ceea ce face piratul este simplu: vrea sa dovedeasca si unor orbi ca actualul guvern este incununarea vorbei stramosesti: lasa, ca merge si asa.

          • Dar Udrea si PMP de ce a votat pentru micsorare cu ochii inchisi, daca nu stia sursa ?
            In loc sa ii faca scrisori deschise lui MRU si sa il pocneasca pe Papahagi , nu trebuia sa intrebe asta in parlament. Caci e parlamentara si primeste salariu si din taxele platite de mine.

          • mey,
            esti repetent la PR politic.
            Ramii pe afaceri si da cu brichetele in pereti; e imposibil sa nu nimeresti 😛
            Tu nu intelegi ca nu exista „impotiva”, ci lipsa dovezii surselor de venit la buget?
            Iar raspunzator este guvernul, deloc parlamentarii 😉

        • Intreci orice limita…ce drept ai sa faci supozitii in numele altora si pe care sa le indici certitudini???
          Si mai ales PROSTII si GOGOMANII ,ABERATII …tehnica …nu gluma!

          ..”Faptul ca Udrea si PMP au votat pentru CAS imi spune mie ca Basescu nu i-a avertizat sa nu voteze CAS -ul. Cred ca Udrea si ai ei afla de la televizor noile directive. Ce este strict secret, cred ca Basescu nu ii spune lui Udrea.”

          • Eu cred ca Udrea nu e informata de Basescu multe puncte. Tot ce spune ea este posterior Basescu. Niciodata nu vine la o lansare de tema
            Am si alte semne 🙂

  52. ‘Neata!

    Traian Băsescu vine astăzi la emisiunea ”Evenimentul zilei” difuzată de B1 TV de la ora 11.00(…) / EvZ

  53. Băi,analistu’ lu’ pește prăjit….esti chior???

    Nu vezi că articolul este despre Tonta si harvardistă ???.

    Esti obsedat de Nuti ???….dute-n pana mea la psiholog si tratează-te ….înghite niste Rudotel si lasă-ne cu obsesiile tale .

    Fă-i o scrisoare Piratului ,că se poartă sau scrie pe pagina lui de FB …ce tot ne seci pe noi la nervi ???

    • Ți-ai facut blog ,scrieti acolo obsesiile pe care le ai ,ca nu vine nimeni să te deranjeze …ce pana mea vrei de la noi ??

    • Pai are legatura.
      Udrea si PMP au votat pt CAS
      Basescu este impotriva.
      Asa e ca nu i-a anuntat Basescu pe Udrea si PMP cum sa voteze ?

      Asta ma preocupa. Ca Ponta e oagar si ministra e proasta asta stiam dinainte

      • Așa si ???….ai descoperit gaura de la macaroana ..bravo !!

        Altceva ??

        • dACA tu vrei : 🙂 Justificarea a fost :
          “Cristian Diaconescu explica de ce parlamentarii PMP au votat reducerea CAS: Nu am stiut ca expunerea de motive este falsa (hotnews).

          Optiunile nu sunt multe:
          1. Guvernul a inselat parlamentul. Opozitia trebuie sa ceara la tribuna, demisia pentru ca mintit. Ceva sanctiuni….
          2. Echipa de economisti ai PMP este mai slaba decat Ioana noastra.
          3. Nu au studiat docomentele.
          4, Catelul a mancat tema de casa…..

          In toate variantele PMP nu iese bine.

          PS. Si celelalte partide de dreapta au votat. Nu le-am auzit explicatiile.

          Iata comentariu pe hotnews la declaratia lui CD. :
          anticorupt
          “De fapt ati votat legea pentru ca sa nu se spuna ca va opuneti unei masuri de dreapta. Si in loc sa explicati votantilor de dreapta, oameni educati, prezumati a avea capacitatea de a intelege, de ce nu puteti vota o asemenea reducere de taxe, ati preferat, pentru ca nu sunteti un partid altfel, cum clamati, sa votati cu gloata si sa dati explicati tardive, adresate electoratului redus mintal si asistat social al stangii, pentru care ca se reduce sau nu CAS la angajator este totuna, ca ei sunt sindicalisti, nu antreprenori. Ati inteles ca am inteles? Ati priceput de ce sunteti la 6%?”

      • Esti cam dus pe coclauri ….Piratul nu este împotrivă ,desteptu’ netului ….a si zis ca este o masura buna …vrea cifre ,obsedatule!!!

        Fă diferența ,…dintre a vota o măsură buna si a bagă in corzi pe cineva cu cifre .

        Toată chestia e ca papagalii tai nu vor să o facă ,decît 2-3 luni ,la alegeri ,ca să prindă „destepti” ca tine cu votul…capito ??

      • Dezinformezi cu gura plina Last!Ai preluat tema de la Ponta!
        Traian Basescu nu este impotriva reducerii CAS.A spus asta de nenumarate ori,incit orice timpit putea sa inteleaga..
        Wow..am uitat ca esti expert…consultant..etc…

  54. @ tds,
    ai tendinte becaliote: asa cum ciobanul scotea teancurile de bani carati cu sacosa ori valiza, la fel faci tu cu diplomele, ori cu PR-ul refuzat de doby de la partide. Prosti de dau in gropi 😉
    Esti teoreticianul neinteles de mafia partinica. (Mai exista unul neinteles pe Contributors, care se lauda ca e singurul roman care face programe software pentru NASA).
    Si nu doar atit; atunci cind nu ai raspunsuri, jignesti de pe pozitia celui cu studii peste Balta. Ai inceput sa te lauzi si cu femeile (bravo tie), dar nu te-am rugat sa faci pe pestele pentru mine.
    Faci parte dintre romanii multi, normali in perceptia voastra; treci de partea celui ce se prefigureaza ca invingator, fara regrete. Sa-i fie lui bine.
    Apoi, revii la jocurile copilariei: sîc-sîc, Basescu o sa piarda. Dar pentru ca nu sti cine cistiga iti lasi o marja de siguranta: nu spui pe cine aplauzi. E timp, dupa cite te cunosc, dupa alegeri vei aparea triumfator „v-am spus io, gugustiucilor”.
    Repeti ca un papagal: victor L s-a schimbat, nu e cel pe care il cunosc io!
    – cum sa ma fi schimbat cind spun ca ramin loial ideilor piratului, inghitind si broaste cind face o prostie;
    – unde si cind m-ai cunoscut? se stie ca ti-am refuzat o intilnire. Motivele sint din dezamagire.
    (Ai fi vazut ca sint chel, chior de un ochi si schiop, pitic, si ai fi avut pe ce moneda sa joci 😛

    • Eu m-am vazut cu vreo 5 de aici de pe blogurile noastre. Si am sa ma mai vad si cu altii. Tu te-ai vazut cu cineva ? Nu cred.

      • fleoşc! 😛

      • Wow…
        Nu iti doresc sa te intilnesti cu mine))))))))))stai pe fundul tau..sai intra pe matrimoniale..

      • Wow !!!! …cea mai tare „replică” din parcare !!.. 😆 😆 😆

        Așa ..si dacă te-ai vazut cu 5 de pe net,te-ai ridicat cu 5 cm deasupra ???….esti cumva mai destept cu ceva decît altii ???

        Măh ….esti plecat pe arătură cu gandirea asta …esti fix- pix ca si pesedistii astia ,de fac spectacol zilnic pe la teveuri ,dacă tu un „analist” așa mare cum te dai ,ai ajuns să te lauzi ca te-ai întîlnit cu 5 oameni de pe net …..de parcă e ceva mare scofala treaba asta. 😀

        Dute culcă-te „analistule ” că esti obosit de atita ipocrizie

  55. Vom fi la post,se poate altfel?
    Te salut,va salut! 🙂

  56. au votat totzi CAS, dar sesigur numai bäsescu si udrea este
    amintitä, ar fi o mäsurä bunä, dacä au de unde, dar ce au fäcut ei
    sä aibä deunde. ce nerusinare:

  57. CRETINUL MITOMAN ;URLA IN GURA MARE
    M-AM INTZELES CU PRESEDINTELE PT: CIOLOSI
    acum are alte indicatzii dela securistii partidului???
    vai de mama romanilor, cu asa un dement:

  58. Vad ca iar @last incearca sa mute discutia de la imbecilitatea lui Ponta la imbecilitatea PMP.
    Nu PMP ul a avut o discutie ca Basescu si nu PMP ul s a facut de ris.
    Nu PMP ul este dusmanul nostru.
    Daca @last a intrat in jocul corului care incearca ori sa scoata pontanacul basma curata ori sa mute discutia este treaba lui.
    Nu va lasati prinsi in acest joc.
    Sa fii sanatos @last dar incep si eu sa cred ca locul tau nu este aici.
    Ceea ce faci tu se numeste diversiune.Hai sa mutam cadavrul pe Academiei.

    • MAI TU NU PRICEPI
      1) PONTA e imbecil – a dovedit-o S-A FACUT DE RAS ! PUNCT. Esti fericit ?

      Urmeaza actul doi
      Necazul este ca e votat de 40% dintre alegatori.
      2) PMP, + PDL+NR+Basescu+ FC nu reusesc sa se inteleaga.

      3 Suntem in fata la prezidentiale- La prezidentiale vin milioane de oameni ce nu sunt fani de partid. Aia vor sa vada un candidat sprijinit de toti. Ori toate semnele pe care le da Udrea si TB nu converg spre asta (nu am pretentii de la blaga sau kkrau dar asteptam un pas inainte al alor nostri. )

      In ritmul asta Ponta devine presendinte. fulstop

      • Nu @last, nu pricep.
        Pricep un singur lucru .Milioanele alea de oameni trebue sa vada cit de imbecil este ponta nu cit de uniti sunt alti imbecili.
        Anul acesta nu se va vota pentru ci contra.Contra cui/ A lui Nuti dupa parerea ta si a altora.

        • @tucu
          tot nu pricepi 🙂
          Hai mai simplu
          Ponta ia 35% de la oamenii lui pe care nu ii schimba nimeni
          Ceilalti :
          Milioanele au nevoie de un singur nume un candidat sprijinit de tot pe care sa il voteze.
          Care e ala ?

      • mey, mult cunoscatorule,
        pai cu uamini ca tine sigur ca Ponta are sanse de succes.
        Ce ai vrea? sa îi injuram pe pirat si pe Elena alaturi de tine sub garantia ca Ponta va pierde? esti in toate facultatile?
        – „nu am pretentii de la blaga sau kkrau”
        Nu ti-e jena sa te contrazici de la un rind la altul? esti constient ce scrii?
        – „In ritmul asta Ponta devine presendinte. fulstop”
        Doamne, ce PR genial

    • A FOST IN CORUL LOR TOT TIMPUL
      un om labil, alunecos si teribil de dublicitar.

  59. Domnilor admini, ar fi oare posibil sa-i calmati pe theo, markwilliams, nightmare? E totusi, prea mult, pana si pentru un blog de tip fan-club…
    @TDS. Eu zic sa nu va mai chinuiti, cred ca va pierdeti timpul cu galeria #haiainostrijosailor. Nu faceti decat sa-i radicalizati tot mai mult. Ce vor face la anul dupa atata radicalizare?

    • Dle@ Barbu si eu cred ca va pierdeti timpul pe aici.Ar fi un cistig pentru Dvs sa postati prin alte locuri.Slava Domnului ca aveti unde.

    • cum vä permitetzi sä ne spunetzi ce sä facem,
      este o obräznicie,la copacul meu scriu ce vreau.

    • @Barbu

      Multumim pentru sugestii. Apreciem in mod deosebit obiectivitatea si dezinteresul cu care,este atat de evident, le faceti.
      O zi minunata!

      • PS
        Sper ca macar @TDS, pe care il indemnati la gesturi atat de firesti, sa va urmeze sfaturile. Restul, ce sa facem, ramanem tributari limitelor noastre pe care, atat de perspicace, le-ati intuit.

    • Nu vă impacientați. E alt Barbu, unul cu adresa mascată.

      Last știi ceva de atacurile astea permanente din Tor? Mai ales sugestiile din adresele de mail mă îndeamnă să pun întrebarea.

    • Stimate Barbule,,
      Nu crezi ca ar trebui sa il muti pe Last ,la locul cuvenit,decit sa dai indicatii ce sa faca adminii??

      in partea adresarii catre Last iti dau dreptate;
      Sa nu se mai chinuie sa ne bage pe git aberatiile lui de mare scula..
      Parca vad cum sapa..sapa…sapa..si nimic..nu da de apa..
      ..

  60. Dragos Paul Aligica;
    „”Asta e culmea. Avem acum stimabili autodesemnati apologeti si talmaci ai ierarhiei si sistemului de status academic occidental ce ne explica ce si cum cu fiintele superioare cu ” universitati prestigioase” la baza.

    Pai mai stimabililor voi chiar credeti ca au nevoie de avocati ca voi? Fiinte de mana a doua ca voi, conform propriei caracterizari prin implicatie? Lasati ca vorbesc competentele si faptele de la sine. Daca e asa cum spuneti , ce nevoie e de niste neispraviti ca voi cu creier mic sa explice maselor ca noi ce si cum cu acesti conti, ducese si printese ale educatiei moderne? Ca ce chestie voi in peisajul asta cu elite predestinate institutional sa conduca lumea?

    Si o nelamurire. Unde ii clasam pe astia cu scola de vara la seral la o universitate de asta ” de prestigiu”? Care ne scot ochii cu isprava lor existentiala juvenila pana la exasperare? Semizei la ff? Ce fac ei in discutie? Pledoarie pro domo? Ruda saraca apara onoarea familiei? Act de generozitate?

    Intreb. Nu dau cu parul.

    • Am o nelamurire, ce sa inteleg din comentariul lui DPA prin prisma celor comentate aici pe blog despre Papahagi sau Baconschi sau de ce nu, a unor absolventi de Cantemir?

    • Salut,tucu2,
      eu m-am prins de ce picatilor la bac li s-a mai deschis oportunitatea de a urma cursuri de pregatire la univ. cu statut de studenti in devenire
      Fara nicio ironie sau rautate il si vad pe baiatul(printisorul senatoarei) Gabrielei Firea invatand cu sarg la o universitate de prestigiu,poate ceva corespunzator cu The Mark Twain International School unde a dat bacul si l-a picat cu succes ,obtinand nota 1,2 la Limba și literatura română, 5,15 la Istorie si 3,6 la Sociologie. Ziceam ca nu vreau sa fiu rautacioasa cu baiatul…….mama insa cu limba atat de ascutita si taioasa merita socul.Deocamdata onoarea i-a fost salvata de colegii din guvern cu amendamentele permisive la legea educatiei.

  61. Dragos Paul Aligica:
    „” Bun. Rezolvaram si asta. Romanii mai credeau inca intr-un mit: mitul tinerilor educati la “universitati/scoli de prestigiu” care vin si fac si dreg. S-a ales praful si de asta.

    2. Nu trebuia sa fie o surpriza. Personal am spus-o aici pe facebook in momentul zero: NU e in regula. In 20 de ani de cand sunt in lumea asta academica NU am cunoscut un singur absolvent de universitate occidentala –persoana de calitate umana sau intelectuala- care sa vina sa-si puna competentele sau reputatia de pe hartia aia de diploma ”prestigioasa” in slujba organizatiei infecte si anti-nationale patronate in traditia Iliescu-Nastase-Ponta. Niciodata. Nimeni. Cunosc zeci, sute de oameni in emigratia academica si intelectuala in nenumarate universitati si centre in Occident. Au opinii diferite, ideologii diferite dar au comun acest lucru: nu reticienta ci scaraba absoluta la a avea de a face cu astia. Sa li se alature dupa lovitura de stat??? Inimaginabil.

    3. Cand cineva vine cu argumentul ca “are in CV” “universitati de prestigiu”, “liceul de matematica fizica Cutare” sau “gradinita cu orar prelungit 27”, drept unica indicatie si garantie a bonitatii intelectuale sau profesionale sau de caracter, sa stiti ca acolo e o problema.Oamenii se judeca dupa competenta si caracter, punct. Alti factori (familie, gen, etnie, educatie, status social etc.), pot ajuta sau submina judecata dar niciodata nu o pot substitui in esenta ei.

    Nu exista nimic mai trist si mai penibil decat specia asta de facatura umana care traieste toata viata din parazitarea faptului ca a facut “gradinita cu orar prelungit 27” intr-o faza a vietii. Semn clar de impostura.

    4. Raul facut comunitatii de studenti, cercetatori, profesori si profesionisti in general, romani din Occident este enorm, incomensurabil. Impostura, arivismul si iresponsabilitatea catorva persoane (care obisnuiesc sa se bata in piept cu sistemul de status academic sau ca in cazul de fata sa-l paraziteze mercantil) sunt decontate colectiv. Beneficiile personale vor ramne insa.

    Vorbim aici de un tip uman care va vinde toata viata imagine si CV, marketing uman fara continut, o poleliala fara substanta. Si spoiala a fost desavarsita sub ochii nostri. Repet: in detrimentul public si al specialistilor si oamenilor de bun simt. „”

  62. Am publicat cele de mai sus ca sa se vada cum intelege un om sa lupte pentru o Romanie mai buna.
    Nu scrie despre Nuti , despre mizeria de PMP , despre prietenul sau Papahagi.
    Scrie despre neputintele noastre , despre adevarata fata a celor ce ne conduc sau a celor ce i ajuta voluntar sau nu pe cei ce ne conduc.
    Eu cred ca daca vrem sa ne luptam cu clanul PSD sau adeptilor de dreapta ai mentalitatii PSD asa trebue procedat.
    Nu avem renumele lui Aligica , nici talentul sau dar nu ne opreste nimeni sa procedam la fel ca el.
    Sa lasam spalatul rufelor si sa incercam sa ne luptam cu dusmanul.Dind din gura , apasind tastatura daca de altceva nu suntem in stare.

  63. Este in Firea lucrurilor ca misiunea celui mai cinstit guvern al Partidului Usltraieste sa fie aceka de a face tara neguvernabila. Nu este clar, inca, daca obiectivul acesta este unul pe termen scurt, mediu (sic!), lung….sau permanent. Cand se va clarifica asta, vom intelege si obiectivul obiectivului.

  64. PNL ŞI PDL RECURG LA ALIANŢĂ. FUZIUNEA, AMÂNATĂ DOI ANI.
    in stiri.com.ro

    Decizia luata de liberali de a amana fuziunea si alte mici amanunte ca de exp.numele viitoarei constructii (si anume fara sa cuprinda initiala PDL ,pentru a evita suspiciunile si neincrederea) ,confirma ceea ce a declarat cu putin timp in urma „ex-piratul” de la Cotroceni.

    Cu orgoliile exacerbate la maxim se vor uni la calendele grecesti.

    • @Dora, Buna ziua,
      Numai niste nauci puteau crede ca in Romania doua partide parlamentare pot fuziona.
      Lumea judeca un partid numai prin prizma sefilor.
      Este o prostie.Un partid are sute sau mii de filiale cu sefi sefuleti simpatii si antipatii locale.Cine renunta la un post de sef? Daca liberalul Georgica s a certat cu PDL istul Mitica ce se intimpla? Ii faci sa treaca la alte formatiuni?
      In al doilea rind.Inainte de alegeri nimeni nu face asa ceva indiferent de alegeri deoarece fiecare partid sau grupare de partide are reprezentanti in sectiile de votare.Care partide au dementa necesara sa renunte la un reprezentant atita timp cit pot avea doi.Prezenta reprezentantilor este esentiala in mediul rural daca nu vrei ca voturile obtinute sa ingrase zestrea altor partide.
      In afara de cele doua lucriri simple mai exista zeci de alte inconveniente de la mis masuri contabile la aranjamente cu puterea.

      Chestia cu unitatea dreptei vine din strafundurile noastre comuniste.Multi viseaza la forta clasei muncitoare care strins unita in jurul partidului vor zdrobi capitalismul.
      Acesti oameni nu sunt capabili sa inteleaga ca sefii unui partid se pot casatori dar asta nu inseamna ca toata suflarea simpatizantilor respectivului partid va veni cu darul la nunta.
      Nu numai artit sunt multi analisti care au aratat ca suma electoratului unei fuziuni , comasari sau aliante nu este egala cu suma electoratelor partidelor ce se incuscresc.Din nefericire in majoritatea cazurilor este mai mica.
      Oamenii cu cap fac aranjamente electorale cu scop bine definit si imediat.
      Visatorii fac ce stiu mai bine.Viseaza.

      • tucule,
        nu sunt politician, comentez referitor la fenomentul politic pentru ca asa cred ca e bine si responsabil,nu e suficient sa stau mereu pe margine si sa „aclam” pe unul sau altul cu votul meu din 4sau 5 ani. Trebuie s-o fac in cunostinta de cauza si din convingere.

        Din primul moment cand s-a pus problema apropierii intre cele doua partide mai importante de pe dreapta am chibzuit ca e bine sa se constituie un pol politic care sa se opuna stangii de monolit.Daca iti amintesti toata lumea ceruse apropierea formatiunilor de dreapta care sa opreasca in nov. catastrofa ingenunchierii intregii tari de pecinginea rosie.Unul din argumente era mentinerea echilibrului politic ,consolidarea reusitelor din sistemul juridic ,continuarea politicii euroatlantice si care s-ar pierde definitiv odata cu cedarea presedintiei aliantei usediste.

        Instinctiv,poate si sentimental nu mi-am dorit disparitia pedeleului si asa cum zici viata unui partid nu se reduce la liderii de la centru,exista structuri teritoriale bine inchegate cu conducere specifica zonei geografice,profilului social,etnic,educational,cultural al locuitorilor ,etc.
        Nu stiu ce se va intampla in viitor,o unificare acum inainte de alegeri si reorganizare in pripa ar dauna mai mult decat ar sluji cauzei.Pot colabora in baza unui aliante electorale(probabil si cu stabilirea unor principii comune in activitatea lor),trebuie sa evite cu orice risc infruntarile de orgolii. 🙂 Daca PSD poate merge mana-n mana cu uneperistii pe stanga,ei de ce n-ar putea?

    • dora,
      ei vor sä facä ceva, dar nu stiu ce. de noi nu tzin cont, de
      PMP, nu, de bäsisti nu. incä nu-si dau seama” CE PIERD”

      • Aici este marea greseala a dreptacilor-ii elimina din start pe basisti.Intr-o masura mai mica pedelistii.Am vazut niste ochiade prietenoase intre Bercea si un pedelist,nu i-am retinut numele.

  65. Astept,astept cenzurarea,ok?

  66. Servus,Mih! 🙂
    Bag-sama WP e suparat pe mine ca vin mai rar p=aci. HA,Ha,Ha!

  67. Am privit in fuga B1 Tv si am vazut o stire care m a bucurat enorm
    Stirea pe surse mentiona ca unitatea dreptei este pe cale a se infaptui.
    Dupa lungi negocieri cele doua parti PNL si PDL au reusit sa stabileasca ca sediul noului partid va fi cel al PDl , imnul va fi cel al PDl si ca o cireasa pe tort au reusit sa stabileasca si culorile noului stindard.
    Sunt optimist.Nu mai avem mult si reusim sa l intrecem pe Ponta in promovarea ridicolului ca mod de a face politica.

    • Salutare tututror,
      Numele noului partid va fi PNL, culorile vor fi albastru si galben mai discuta pe codul de integritate. PNL nu vrea sa-i dea afara pe membrii care au fost condamnati cu suspendare. Acestea au fost spuse la Realitatea TV.

  68. Măi patroane -analist …vezi merge reducerea CAS-ului cu 5 % ???

    I-auzi ce zice un specialist ,drept îi ,nu așa mare ca tine 😆

    Preşedintele Consiliului Fiscal: Evaziunea a fost 16% din PIB, anul trecut!

    Toleranţa zero faţă de evaziunea fiscală ar trebuie să fie prioritară pentru că „lucrurile au scăpat de sub control, iar anul trecut aceasta s-a cifrat la 16% din PIB”, a declarat marţi preşedintele Consiliului Fiscal, Ionuţ Dumitru, în cadrul evenimentului Mugur Isărescu şi invitaţii săi.

    http://www.capital.ro/presedintele-consiliului-fiscal-evaziunea-a-fost-16-din-pib-anul-trecut-pierderile-din-tva-au-depasit-70-miliarde-lei.html

  69. night,servus! 🙂
    ce conteaza 16% evaziune fiscala din PIB?
    pontanacii nu se incurca cu asemenea nimicuri,ei merg inainte si ne servesc zilnic stiri la Ponta tv. despre viitorul luminos al patriei sub stindardul rosu aprins …simbolul sangelui varsat de ei in lupta cu tiranul.

  70. Dreapta oligofrenă (mă refer la lideri) are un singur obiectiv ACUM, să nu acapareze Băsescu adevărata dreaptă. Ponta – ce-ar avea cu el, îşi vede de pesedeul lui şi de de furăciuni, că vrea să-l depăşească pe Bombo.

    http://prisacariu.ro/2013/10/24/temeti-va-de-victor-ponta-aveti-toate-motivele-nu-l-mai-subestimati/

    • P.S. Vorba lui Băsescu, de astă dată referitor la MeReU – Mare bărbat, mare caracter !
      Azi linge mâinile călăilor care au contribuit substanţial la scurtarea mandatului său. Probabil l-au convins că i-au făcut un mare bine, i-au asigurat un loc în Guinness Worl Records cu cel mai scurt mandat de prim sinistru.

      Bravos Naţiune, hala(t)l să ne fie !

  71. Preambul
    Ponta îl întreabă pe Dragnea: Bă, tu ştii ce-i meteoul ăsta?
    Dragnea răspunde: Bă Victoraş, la noi la olteni e scurtătură la t…ţi mama ta oţule. Io l-aş băga iar în parlament la suspendare. Spune clar în Constituţie că n-are voie să-njure cât e Preşedinte.

    P.S. Vorba lui Băsescu, de astă dată referitor la MeReU – Mare bărbat, mare caracter !
    Azi linge mâinile călăilor care au contribuit substanţial la scurtarea mandatului său. Probabil l-au convins că i-au făcut un mare bine, i-au asigurat un loc în Guinness Worl Records cu cel mai scurt mandat de prim sinistru.

    Bravos Naţiune, hala(t)l să ne fie !

  72. F: BUN PRISECARIU, imi place cum scrie, si emisunile dela B1

  73. Am încercat (de câteva ori) să pun ceva vesel dar şi trist în acelaşi timp. Se pare că (,) cuvinte cheie nu au acces. E de la voi sau de neţi.

  74. Cred ca tema ar fi:
    „”Temeti va de prieteni ca de dusmani ne ferim singuri””
    In numele dreptei , al adevarului si al deontologiei profesionale tot mai multi apologeti ai dreptei, analisti deontologi si deontologi pur si simplu ne servesc drept reper al raului un tandem-Basescu -Ponta.
    Nu ar fi nociv daca ar exista si a treia entitate.
    Curata sau macar cu potential.
    Ea insa nu exista.
    Nu exista decit o reciclare a vechilor aranjori, cei ce au produs tariceni , blegi, olteni (si PNL si PDL) antonesti si alte specimene.
    Oricit i am spala , oricit de rea ar fi Nuti nu vom reusi sa scoatem altceva decit ceea ce sunt -niste rapitori ajunsi la oala cu sarmale..
    Acum incearca sa vopseasca gardul.
    Nici macar asta nu reusesc sa faca convingator.Mizeria nu se lasa acoperita nici cu galben nici cu albastru.
    Media este acaparata ori de binevoitori care incearca sa puna semnul egal intre Basescu si Ponta ori de saltimbanci care incearca sa scoata din palarie oameni politici rezultati din reciclarea deseurilor politice.
    Incapacitatea „”prietenilor”” de a trece peste faptul ca timp de 10 ani o fost in fruntea statului unul mai destept ca ei , invidia fata de o valoare autentica, ura fata de oglinda care le a aratat adevarata fata ne vor arunca iar in perioada egalitarismului in prostie.
    Atita timp cit nu este unul mai destept , prostia devine o calitate.
    Basescu trebue coborit de pe soclu.Nu de catre dusmani ci de catre prieteni pentru ca altfel tot efortul lor de a aduce in fata unul care sa le semene va fi inutil.
    Este posibil sa pierdem alegerile.Nu pentru ca Ponta este puternic ci pentru ca contracandidatii lui Ponta seamana intr o privinta esentiala cu el.
    Nu dau doua parale pe noi alegatorii.
    Pentru ei , ca si pentru sprijinitorii lor din media totul se rezolva dincolo de usile inchise .Totul se sopteste , daca se afla ceva se afla pe surse, totul se negociaza in secret, totul se hotaraste in cerc restrins, totul este de impartit.Lumea se invirte in jurul lor.Soarta noastra nu mai sta in miinile noastre ci se hotaraste in Modrogan sau Kiselef.Ei stiu cel mai bine ce i trebuie lui Ion sau Vasile.Ei cei din politica sau, mai nou , cei din media.
    Restul vedeti va de treaba.Stiu ei ce trebuie facut.

    • Ne putem imagina cu usurinta cam ce ar insemna presa si „libertatea” ei cu un vvponta ajuns la Cotroceni.

      Chiar daca termenii caracterizarii facute de Citre ar putea fi considerati cam duri de catre unii (dpdv a lui Prelipiceanu, chiar inadmisibili), pe langa faptul ca NU au fost folositi in vreo emisiune a Digi 24, reflecta opinia multora si mai ales, reflecta o REALITATE. Minciuna pontanaca are dimensiuni astro-patologice, iar de bun-simt nu-l pot banui cred, nici macar prietenii (dimpotriva, astia-s din categoria care se hlizeste tamp la orice buruiana verbala sau dejectie i-ar iesi pe gura).
      Concedierea asta este cu atat mai descalificanta pt respectivul redactor sef si postul Digi tv cu cat s-a facut pe fondul unor evenimente care justifica 100% cuvintele lui Citre.

  75. De miine ma propun ministru de finante.
    Gindirea economica a lui Ponta ma recomanda pentru asa ceva.
    Deci s au descoperit fondurile necesare pentru acoperirea gaurii lasate de scaderea CAS.
    Suprataxarea carburantilor si taxa pe stilp.
    Asa stiu si eu.
    Reduc o taxa si pun alta in schimb.Ce poate fi mai simplu?
    Dle Ponta vreau sa fiu ministru de finante.Stiu si eu sa mut banii cetateanului dintr un buzunarul sau in buzunarul cine stie cui.

  76. PRELIPCEANU , „este fiul tatälui säu,” stiu multzi dece spun asta,
    stanga securistä nu-i este necunoscutä

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s