Două răspunsuri la invitații. Unul a venit. Diaconescu îl așteaptă pe al doilea

„Astăzi, Fundaţia Mişcarea Populară, în temeiul dispoziţiilor art.288, alineat 1, raportat la art.290, alineat 1 din Codul de procedură penală, a depus o sesizare pentru persoane care au exercitat şi exercită funcţii de demnitate publică la nivel central pentru săvârşirea infracţiunii prevăzute de art.297 alineat 1 din noul Cod penal, anume abuz în serviciu, în ceea ce priveşte ceea ce noi considerăm abuzul împotriva statului de drept comis în vara anului 2012”

Acolo unde e „astăzi” a fost de fapt ieri, marți 29/07/2014.
Am preluat informația publicată în EvZ, deși aș fi preferat s-o culeg mai de la sursă.
Iar cu ocazia asta am constatat că stimabila FMP stă ca dracu’ la capitolul comunicare. Ultimul material disponibil la „gazeta de perete online” e din 17 iulie anunțând conferința de presă a lui Cristi Diaconescu de a doua zi. De două săptămâni …. întunerec.
Asta în condițiile în care omul candidează la supremna funcție în stat, are de luptat cu un mastodont propagandistic și e cu câteva ture de stadion în urma primului clasat.
Nu vreau să sune ca o critică dar mă întreb cum e posibil ca pe un blog semi-obscur să se găsească trei-lulele-trei-surcele care să pună câte un diftong aproape zilnic deși au familie/copii/job/nervi-la-cap/omizi/foame/zile numărate/dureri de șale … într-un cuvânt o viață de trăit, fără să primească în schimb decât un cuvânt de dulce mai arar, dar zilnic câte un amar, iar o organizație care are interes direct și-și asumă obligații serioase privind managementul întregii societăți, nu găsește un copil de clasa a V-a să copieze măcar informațiile/știrile importante ale activității propriei organizații !!!?????
Cu puțină vreme în urmă spuneam cam cum văd eu că ar putea câștiga Diaconescu președenția. Cu accentul decisiv pe dinamica ieșirii în prim-planul atenției, să atragă interesul la nivel de masă, drept condiție elementară pentru șansa de a convinge. Ca să poți face ceva pe acest plan ai nevoie ca oamenii să te poată vedea/auzi înainte de orice altceva.
Ei fac EXACT pe dos. Ceea ce …. nu e frumos ! E păgubos. 🙄

Whatever…

Revenind la ce observam mai sus.
Cristian Diaconescu apucă mingea de ciuf și servește !
Cine a dat cu instituțiile statului de pământ în 2012 să răspundă în fața justiției.
O mișcare excelentă !
Fisura puciului din vara nefastă de acum doi ani trebuie folosită. Secțiunea PNL a GIOP nu poate evita lovitura. PNL a fost port-stindardul loviturii de stat și încă e mândru de asta. Noii săi aliați sunt total de acord cu aceasta, fapt rezultat în mod firesc din înregimentarea în armia celui de mai sus. Prin extensie, se poate deduce că aceasta era și năzuința lor în vara 2012 dar pe care nu și-au putut-o manifesta real la momentul cu pricina din cauza unei „nefericite” conjuncturi datorate „marinarului căpos”. L-au susținut câtă vreme le-a adus puterea, într-o simbioză reciproc avantajoasă, iar individul ăsta i-a împins încet-încet în nebunia independenței justiției …. consolidării principiilor statului de drept …. împotriva corupției cvasi-generalizate și a intereselor propriilor baroni.
Acum au scăpat de căpăstru și pot să se manifeste după propria dorință.

Mesajul din finalul comunicării adresat direct Monicăi Macovei și lui MRU, este de asemenea aproape imposibil de parat.
„Îi chem pe Mihai Răzvan Ungureanu, pe Monica Macovei, cei care în acea perioadă au fost alături de câţiva politicieni care au mai crezut în sistemul democratic din România să se alăture acestei acţiuni a Fundaţiei Mişcarea Populară. Ar fi din partea lor un semn de consecvenţă”

El va fi recepționat în plin de cei doi, fiecare reacționând după cât îl duce bibilica și conștiința.
MRU deja a făcut-o, ilustrând perfect cameleonismul demagogului standard !
”… domnul Diaconescu mă cheamă  alături de domnia sa în PMP. Acum întrebările care se pun sunt: Cine conduce de fapt PMP ? PMP există cu adevărat sau e doar o construcție politică imaginară ? Sper că vă dați seama că dacă, prin absurd, eu și Monica Macovei (și ea chemată în PMP) am accepta să venim în PMP, primul lucru pe care l-am face ar fi să vă dam afara din partid, pe motive etice, și pe dumneavoastră, și pe toti cei care, flămânzi fără obraz ai politicii românesti, v-au însoțit?”

Așa cum foarte bine a observat Oryon, care spre deosebire de MRU e întreg la minte, Diaconescu a făcut apelul (de un elementar bun-simț) în numele Fundației, nu al partidului, fundație la care de altfel Emil Boc a răspuns favorabil invitației.
Două aspecte mi-au atras atenția în reacția lui MRU.

Tema răspunsului, absolut infantilă. Cu un apropo’s mai mult decât penibil la președinția PMP deținută de Blonda-cu-Păr-pe-Cap dar mai ales cu un arțag de un cretinism aproape pontac. „… vedeți că dacă venim noi, tusea și junghiu’, vă stuchim afară din partidu’ vostru cu incompatibilizatoru’ de nu vă vedeți om cu persoană !!!”.
Sublim !!!!

Rapiditatea reacției a fost cel de-al doilea element. Graba cu care s-a repezit să-și rânjească caninii cariați nu face decât să accentueze caracterul de gunoi în sac de firmă pe care și l-a exhibat abia acum, după atâta teatru pentru preșcolari. Cea mai probabilă motivație este sentimentul că după ce și-a dezgolit micimea până-ntr-atât ca să prindă și el o bucățică de zgârci fie și din mâna jegoasă, acum ăștia la care s-a băgat slugă îi dau cu flit, cursa pentru Cotroceni nefiind pentru căței. Sentimentul că și-a vândut imaginea pe bani calpi trebuie să fie destul de amar.
Pe deplin meritat aș zice, dar absolut insuficient.
În situații de genul ăsta de regulă nesimțirea începe să capete aspecte de afecțiune cronică, manifestă în simptomele lătrate de un oportunist fără scrupule atunci când își dorește cu disperare să fie acceptat de mai marii golani măcar să se gudure la piciorul mesei ospățului lor.
Acum se poate vedea plenar DE CE MRU nu a meritat încrederea piratului.

Mai este un răspuns de primit. Al Monicăi Macovei. Greu moment !!!! 🙄

Se invoca la un moment dat în apărarea opțiunii Monicăi Macovei de a contribui la succesul găștii mafiote adunată sub umbrela PNL/GIOP, în loc să se alăture celor ce încă mai rezistă în apărarea valorilor unei societăți civilizate, că pasă-mi-te n-ar fi fost chemată … rugată …. invitată …. poftită … în FMP/PMP.
Dincolo de penibilul unei asemenea atitudini/pretenții se ilustrează acum și falsitatea ei. MM nu avea nevoie de o așa ceva și nici nu ar fi folosit-o. Cel puțin atunci.
Dacă se va agăța de paiul oferit de Cristi Diaconescu acum, nu știu. Personal mă cam îndoiesc.
I-ar trebui o doză mare de responsabilitate față de sine în primul rând pentru a recunoaște public că a făcut o tâmpenie care nu se face.
Iar cu ocazia asta se ilustrează și faptul că o comparație MM cu Traian Băsescu intră deja în domeniul absurdului.
Își poate imagina cineva că Traian Băsescu să nu facă parte din PMP până când nu o să fie … chemat, poftit, invitat…. ???

Viq

207 responses to “Două răspunsuri la invitații. Unul a venit. Diaconescu îl așteaptă pe al doilea

  1. Le-au trebuit 2 ani pt asta?

    • cine era s-o facä ? BLEAGA, au jucat multzi CU dusmanul,
      acum totul duce la acapararea tuturor institutziilor, a
      tzärii, e f. bine cä C Diaconescu a inceput, vreau sä väd
      unde este socetatea civilä, cei care se dau de dreapta?

      • Toţi joacă cu duşmanul.
        Să nu ne facem iluzii.
        Diaconescu nu vine de la PSD?
        Udrea n-a început cariera cu Ponta şi Cocoş?

        • Eu cred ca prezentul face totusi diferenta.
          In privinta lui Diaconescu, singura mea nedumerire, din perioada PSD era
          ce naiba cauta acolo, pentru ca facea nota discordanta (cel putin, asta era perceptia)
          Suna aproape a blasfemie comparatia, dar Reagan, de exemplu, a fost mai intai democrat, ceea ce nu l-a impiedicat sa devina un formidabil lider republican.
          Sa judecam in functie de sensul evolutiilor si fapte si poate vom gasi argumente pentru a ne mai tempera pesimismul si mai ales acest „toti sunt la fel” pe care eu il consider incorect si demobilizator.

          • Să întreb ce căuta la UNPR?

          • Traditia familiala este aceea care l-a adus pe Diaconescu in PSD. In general, nu doctrina de stanga este de blamat pentru derapajele politice ale PSD.

          • @Zorin Diaconescu
            Diaconescu a fost membru fondator al UNPR. Ales presedinte de onoare la primul lor congres, in mai 2010.

          • Mih,

            cred ca avem inca de crescut pana la zona aia in c are sa ne confruntam iedologic civilizat si cu respect pentru partenerul de dialog, chiar daca i se pare ca economia centralizata si egalitarismul sunt tot ce poate da omenirea mai bun.

            Unii chiar pot sa creada asta fara sa fie niste criminali in mod direct.

            Eu l-am apreciat pe Diaconescu, asa cum il pareciez si pe Rus spre exempolu, dpdv al caracterului. Au alta perceptie/logica a lucrurilor, dar nu ca ar fi efectiv rai sau lipsiti de principii morale.

            Cred ca la fel vede lucrurile si marinarul. Nu o data a dovedit asta, reusind sa selecteze din mijlocul celor de stanga persoane de calitate pentru functii-cheie in administratia de stat.

        • Zorin, esenta cuiva este mai mult decat suma intersectiilor sale cu ceilalti. Un exemplu, sper, clarificator: Leone Cattani.

        • Salut, Zorine !

          Este foarte posibil ca Diaconescu sa aiba inclinatii keynesiene cu tenta accentuata spre stanga.
          Privind din perspectiva doctrinara, nu pare foarte de dreapta.
          Intr-o societate intreaga la minte, ar fi un reprezentant important al stangii, un fel de laburist, daca vrei.

          Societatea romaneasca este actualmete intr-u stadiu pre-mergator, e de-a busilea dpdv al functionarii administative urmand, poate, candva, sa inceapa a pasi biped pe doctrine socio-economice.

          Ceea ce imi doresc pentru moment este sa fie oprita dezintegrarea fundatiei sociale, rasturnarea completa a valorilor elementare.
          Iar aici am mai mjulta incredere in Diaconescu decat in toata gasca de penali ce urla „suntem dreapta” ca sa poata fura si cu dreapta si cu stanga.

        • si tu n-ai fost la gradinita.scoala/liceu/etc unde ai facut traznai?

  2. MRU, o sä facä iar o epistolä, in care in loc sä fie transant,
    o sä arate ce alunecos si fricos este, numai vorba de el.
    ar avea ocazia sä-l atace pe PONTA SI HAITA, sä puncteze pt.
    dreapta., dar nu cred, este dublicitar, o dezamägire:

  3. SPE CA MM , SÄ NU SE FOFILEZE

  4. Raspunsul lui MRU nu este nici macar unul direct, adresat lui Cristian Diaconescu, ci unul „atasat” unui schimb de replici cu Elena Udrea.
    PS
    FMP si PMP folosesc mai mult paginile lor de pe retelele de socializare…

    • Mih,
      Raspunsul lui MRU este autocondamnarea lui definitiva de la momentul asta mai departe.
      Finito !

      Asta l-ar fi scos (dac-ar fi candidat) din optiunile mele si intr-un eventual tur secund impotriva lui Ponta.
      Individul e sluga oricui e dispus sa-l plateasca cu trei lei.

      daca prin absurd ar fi fost ales la Cotroceni era un pericol cel putin la fel de mare ca si Ponta in persoana.

      • esre de-o micime de-a dreptul gretzoasä.

      • Da, si pentru mine MRU este un capitol inchis: de cand cu IRL-ul, cu Cristian Dan Popescu, cu Hasotti, cu telefonul dat lui Antonescu etc. Si mai ales, de cand cu argonta aia ca-l primeste pe Basescu in FC daca presedintele ii dovedeste lui nu-stiu-ce…Si-or mai fi si altele…
        N-a fost capabil de un raspuns, un refuz chiar, exprimat decent.
        Probabil ca mai poate cobori inca. Dar nu mai conteaza.

  5. mru;

    TOTAL NESERIOS; ESTE BINE SÄ VADÄ CARACTERUL OMULUI:
    AICI ERA VORBA DE CEVA SERIOS; CE AU ACUZAT POLITICIENII
    TUTUROR TZÄRILOR: DAR OMUL ESTE O HAHALERÄ CU FASOANE.

  6. mai repede il cred pe C Diaconescu de o dreaptä de mijolc,
    decat un pestisor alunecos precum MRU.
    sä nu uitäm ,C D.a stat langä presedinte , a reprezentat tzara internatzional, cum putzini o fac. este un om de care romania
    ar avea nevoie mäcar urmätorii 5 ani, altfel d-zeu cu mila.

  7. uluitor cum romanii s-au läsat inselatzi.

    escrocii liberali precum Patriciu si Täriceanu, s-au ales liberalismul
    ca o hainä de camunflaj. acesti 2 si nu numai, au colaborat cu toate
    „structurile” ADEVÄRATZI OLIGARI ca si Voiculescu.
    ii aud cä nu intzeleg, dece au plecat din ALDE; CINE CUNOASTE
    BINE GRUPAREA; SE INFIOARÄ; FLUTURÄ LIBERALISMUL DAR
    AU PANÄ O ADANCÄ POLITICÄ MARXISTÄ:

    ROMANII ,AU FOST MINTZITZI FRUMOS CU LIBERALISMUL

  8. Ziua buna copaceni!
    Indraznesc sa fac dau un pronostic: Monica Macovei va ignora total invitatia lui Cristian Diaconescu. De altfel, se pare ca MRU a vorbit si in numele ei, de vreme ce ea n-a spus nimic altceva pe subiect. Pana acum.

    • Salut, Oryon.

      pentru moment Monica apre paralizata, ca soricelul in fata sarpelui.
      E practic incapabila sa faca un gest.
      Trista soarta pentru o perspectiva atat de promitoare

      • dacä ar aräta acum putere, s-ar alätura lui CD
        CU SIGURANTZÄ AR RÄMANE IN MEMORIA COLECTIVÄ
        CA UN OM CORECT; CU PRINCIPII:

      • Salut, Viq.
        Ma intreb cateodata, de ce sint atat de slabi uneori, oamenii puternici?

        • O explicatie fara pretentii: se pare ca nu sint atit de „puternici” cit ne inchipuim noi. Prea ii ridicam in slavi. Sau avem prea multe pretentii de la ei si nu au de unde sa dea.

          • @Victor,
            nu ii ridicam in slavi. Chiar au facut lucruri care le-au adus apreciere. Mi s-ar fi parut atat de simplu sa continue asa. Impresia mea este ca slabiciunea cea mai mare le vine din orgoliu. Lucru valabil si la Macovei si la MRU. Si la altii, care au plecat in loc sa tina piept ticalosiei. Funeriu mi s-a parut lipsit de orgoliul asta pagubos, dar el a ramas acum in planul secund din alte cauze.

      • 🙂 platforma mi-a papat un comentariu. Spuneam ca nu stiu de ce uneori sint atat de slabi oamenii puternici…

    • Pentru un politician, tacerea este ca franghia din mana sinucigasului: moarte sigura, pentru ca atrage indoiala tuturor asupra…filosofului. Echidistanta intre GIOP si Justitie?

    • Buna ziua! 🙂

      Este si parerea mea:

  9. MÄ INTREB , CAT O SÄ-I MAI MEARGÄ ESCROCULUI TURNÄTOR
    VOICULESCU:

    acum dä in judecatä CURTEA DE APEL:

    CAT O SÄ-I MAI CAUTE IN COARNE TURNÄTORULUI???????

    • Pai, e cel mai normal lucru, @theo. Voiculescu, incetul cu incetul, clarifica lucrurile: da in judecata Justitia. Astfel, maestrul Mateut poate iesi la pensie. Poate are nepoti…

  10. Citeva raspunsuri pe care, cei ce se simt cu musca pe caciula, pot sa le neglijeze.
    – „Le-au trebuit 2 ani pt asta?”
    Nu se putea intrebare mai imprastiata: 1) cui le-au trebuit cei 2 ani? caci MRU si MM nu baga in seama problema, iar FMP si PMP nu existau, C. Diaconescu era consilier la Cotroceni si nu cred ca ar fi putut s-o faca.
    Dar merge: pui o problema incuietoare.
    Unde era mincarimea inainte de a te minca?
    – „Să întreb ce căuta la UNPR?”
    Scuze, dar tu ce ai cautat la hulitul PMP? sau FMP?
    Nu s-ar putea discuta mai aplicat?
    (C. Diaconescu nu prea are alura de presedinte pentru vremile de azi, chiar daca i-as acorda credit, par egzamplu. Ori, C Diaconescu nu merita sa fie presedinte, pe urmatoarele motive.)

  11. Din ciclul „orice catastrofa aduce un bine”:
    „Mihnea Costoiu, despre lansarea candidaturii lui Victor Ponta in mijlocul catastrofei inundatiilor: „Apa la romani se spune ca aduce noroc la un eveniment si eu cred ca va aduce noroc si premierului si PSD” ”
    Cereti tot mai multa apa, rugati-va chiar la potop (-ul lui Noe) 😛

    • nu cred ca este chiar asa
      pe masura ce trece timpul oamenii aceia care au suferit de pe urma inundatiilor o vor duce din ce in ce mai greu,apasati de neputinta si disperare..cum isi vor aduce aminte de ponta..in cel mai razbunator mod ..

    • @ Victor,
      Pe Facebook i se spune acum lui Costoiu ministrul Prostoiu.

  12. Parerea mea despre demersul lui C Diaconescu-FMP:
    – juridic nu cred ca va avea urmari;
    – politic/electoral este o initiativa buna;
    – este chiar foarte buna prin solicitarea celor doi, MM si MRU, pentru a tine aproape, bun motiv pentru a-i cunoaste mai bine.
    Daca se vor dezice (MRU a facut-o), concluzia mea este ca sint si ei niste fripturisti mai elevati. Cu carte, vorba cuiva.

  13. Servus.
    Daca imi este permis, ori FMP sta ca dracu’ si la capitolul juristi ori este o actiune de imagine gen „comisia Nana” si atunci nu este nimic de spus.
    Sumarele mele cunostinte de drept imi spun ca nu exista fapte incriminate de art.297 ca abuz in serviciu, care au provocat pagube sau au vatamat interese ale unor persoane fizice sau juridice.
    Daca au existat intentii nu s-au materializat.
    Pana la momentul referendumului nu au existat fapte, pentru ca referendumul a fost validat.
    Dupa referendum nu au existat pentru ca s-au oprit la timp.
    S-a cerut aprobarea inceperii urmaririi penale pentru V.P.Dobre de la Camera Deputatilor si nu s-a primit, ca asa vrea Constitutia. In legatura cu evidenta alegatorilor.
    Sigur ca puse cap la cap actiunile de atunci duc la o singura concluzie, ca si intentie, dar fapte nu cred ca se gasesc.
    Numai parerea mea, desigur.

    • @Gino: nu-i asa ca nici tu nu crezi ce-ai scris aici?
      1) juridic: cel care stramba legea, cel care face o lege in propriul interes, ca si cel care face o lege stramba din pozitie legiuitoare, sunt toti trei penalizabili. Tu uiti ca Ro nu este primul stat de drept din lume. Si nici in pozitie sa invete pe altii. De fapt, este un stat adus in prima banca, fortat sa nu mai chiuleasca si sa asculte lectia de democratie.
      2) politic: democratia se manifesta la alegeri, iar mandatul politicianului se judeca la expira(ta)rea mandatului (cu exceptia cazului cand politicianul isi bate joc evident de mandat: ucide si este prins in flagrant, declara razboi intregii lumi de capul lui, umbla in pielea goala pe corso, scuipa inaltii reprezentanti ai delegatiilor oficiale invitate la Bucuresti, este filmat de mass media furand din buzunarul soferului,….).
      Populismul nu este acceptat in lumea civilizata, iar puciul din 2012 a fost o penibila si ultra-transparenta incercare de a ucide democratia cu ghioaga populismului. Cati actuali/viitori lideri politici crezi ca vor accepta ca popularitatea lor perpetua sa fie conditia de a-si exercita puterea?
      In cat timp crezi ca va ajunge Ponta (acceptand ca va ajunge vreodata la Cotroceni) la o popularitate sub 50%? Dar Johannis? Intelegi pe cine vulnerabilizeaza procedura folosita la puciul din 2012? Intelegi, macar acum, ce vrea FMP? Daca nu, iti mai spun o data: victima cea mai importanta a actiunii GIOP este (si va ramane pana cand GIOP va fi pedepsit) insasi democratia, mai baietel! GIOP se lupta cu toata lumea civilizata, nu numai cu Basescu!

  14. Spune @Gino: „Daca au existat intentii nu s-au materializat.”
    Ce spui, mon cher???
    Sau poate si Comisia de la Venetia „sta ca dracu” 🙄

    Comisia de la Venetia confirma abuzurile Guvernului Ponta si ale USL de slabire a statului de drept in Romania in timpul demersurilor politice care au dus la suspendarea presedintelui Traian Basescu. Raportul Comisiei de la Venetia a fost publicat ieri si poate fi consultat (aici).

    Comisia de la Venetia condamna masurile luate de Ponta, Antonescu si Voiculescu, pe care le considera “problematice” din punctul de vedere al constitutionalitatii si statului de drept:

    revocarea Avocatului poporului,
    demiterea presedintilor Parlamentului,
    modificarea regulilor in timpul jocului,
    limitarea atributiilor Curtii Constitutionale,
    adoptarea Ordonantelor de Urgenta fara sa existe vreo urgenta reala,
    presiunile asupra judecatorilor Curtii Constitutionale si a procurorilor.
    (…)

    NB – atentie la link!

    http://www.monica-macovei.ro/blog/2012/12/18/comisia-de-la-venetia-confirma-puciul-usl-si-atacul-la-statul-de-drept-in-perioada-suspendarii-presedintelui/

    • Ce spui Franz, Parchetul se poate duce in instanta cu argumente despre care unii spun ca sunt „problematice”?
      Pai sa mearga juristii aia la Comisia de la Venetia sa reclame.
      Niciuna din faptele prezentate acolo nu sunt ilegalitati, s-au facut prin vot sau prin atributiile pe care le au institutiile. Ca ne convine sau nu. Ca s-au impins limitele sau nu.
      Ce-i ai urgenta reala? Dar „presiuni”? Demiterea presedintilor de camere nu s-a facut prin vot? Suspendarea presedintelui nu s-a facut prin vot? Sau nu aveau dreptul sa voteze? Da, au fost tradatori. Dar nu poti sustine cu astea niste acuzatii.
      De asemenea, parerea mea.

      • Daca tie iti da unul in cap, justitia poate sa-l achite din lipsa de probe. Corect. Nu-i asa ca nici n-ai avut buba, nici nu te-a durut?

      • Raspunsul tau, mai @Gin, este o dovada ca „in gino veritas” este o pacaleala. Lasa ginul, mai baietel, treci pe apa plata! Ca pana si platitudinile sunt parfum de flori pe langa muraturile (gogonatele) pe care ni le servesti tu pe post de tort de nunta. Hai noric!

      • Nici un vot nu poate si nu trebuie sa incalce LEGEA.
        ACEASTA ESTE DEMOCRATIA.

        • Unii simt mai degraba satisfactia ca pucistii au mers pe „muchie” si sunt greu de dovedit, decat sa-i revolte puciul, „simptomatologie” care duce fix la …”diagnostic”

        • Ce lege s-a incalcat?

          • @ Gino,
            doar din curiozitate, nu trebuie sa-mi raspunzi: consideri ca in 2012 s-a procedat perfect legal si, ca atare, nu exista dovezi pentru demersul FMP?

          • Ca sa intelegi si tu:
            1. Nu s-a procedat ilegal.
            2. S-a procedat imoral, impingand marginile posibilului. Nu poti defini limitele „urgentei”, nu poti proba „presiunea”, desi Ponta cu Sova asta faceau la CC, presiune prin simpla prezenta.
            3. Curiozitatea o sa-ti dauneze la frumusete.

          • Slabe explicatii; mai ales cea cu stricatul la frumusete.
            Dar eu te intrebam serios.
            Si am aflat ca tu sustii ca in 2012 s-a procedat perfect legal (din moment ce nu s-a procedat ilegal)
            Ioropa si SUA sa-si vada de problemele lor.
            Oricum, sint lamurit de rationamentele tale.
            Caci poti proba si „presiunea” si „limitele urgentei”.
            NB,
            ca sa nu fie declarat plagiator a adus in diferite posturi tot felul de grajdani; dar nu poate dovedi ca nu a plagiat 😛
            Plagiatul insa a fost dovedit si recunoscut de catre comisia de etica a Universitatii Bucuresti. Dar depinde de alt grajdan din guvern.

          • Asta este numai interpretarea ta.

  15. Buna ziua,
    citesc dar nu apuc sa scriu si mi pare rau.
    Acum nu am mai rezistat.
    Material excelent cum ne a obisnuit Viq.
    Eu privesc vinzoleala de pe scena politica din alt unghi.
    Cred sincer ca suntem in faza de „”cernere””
    Lunga dar poate cu rezultatul sperat de noi.
    De ce spun ”cernere””
    Pai sa vedem ce s a intimplat in ultimele sase luni:
    -Antonescu a intors armele.
    -Antonescu i a cedat locul in fruntea PNL lui Johanis.
    -PNL s a unit cu PDL si Blaga nu mai este sef de partid cel putin la nivelul perceptiei.
    -Johanis -favoritul strutocamilei are probleme cu justitia.
    -Monica Macovei a primit un sut in posterior.
    -MRU si a dat jos masca.
    Si toate astea intru un interval relativ scurt.
    Ce urmeaza vom vedea dar eu incep din ce in ce mai mult sa cred ca nici macar candidatul PSD nu este cunoscut (cu tot circul facut de Ponta) iar candidatul dreptei se va profila mai spre sfirsitul lui septembrie.

  16. Multe „masti” cad…Probabil e prea agitata „fizionomia” de dedesubt…

  17. Viituri de ape si cutremure politice:
    „Democrat-liberalii Catalin Predoiu si Monica Macovei ii cer miercuri demisia lui Robert Cazanciuc din functia de ministru al Justitiei, pe care il acuza de minciuna, dupa ce el a afirmat ca nu l-a propus pe procurorul Elisabeta Ponea intr-o functie de conducere a Directiei Nationale Anticoruptie, desi semnase o astfel de propunere, publicata in exclusivitate de HotNews.ro.

  18. Ponta la inundații impecabil lustruit:

  19. Salut prieteni!Care lege a fost încălcată? Păi, legea supremă, anume Constituţia. Si încă grav! Constituţia spune că nu se pot efectua modificări cu privire la instituţiile fundamentale ale statului, CCR (căreia i-au fost ciuntite atribuţiile) şi Avocatul Poporului (care a fost înlocuit) sunt instituţii fundamentale ale statului, cu atàt mai mult a statului de drept, prin Qrdonanţă(e) de urgenţă. Tocmai de aceea Constituţia statuează modul de: accedere, exercitare şi dizolvare a puterii de stat. Practic, limitele între care se exercită puterea. Ori, atacarea instituţiilor fundamentale (pilonii statului) prin OUG, contrar prevederilor Constituţionale, înseamnă dinamitarea scheletului de bază a statului şi aruncarea Constituţiei în derizoriu (la gunoi),, lucru care se întàmplă, de regulă, şi în cazul loviturilor de stat militare. Să nu ne spună Nicolicea & co că cei din Comisia de la Veneţia sunt nişte novici! Din contră…!

  20. Gino
    din cîte am înțeles eu FMP crede că au existat încălcări ale legii și abuzuri ale unor persoane contra statului de drept și cere procurorilor să cerceteze dacă este într-adevăr așa fiindcă asta e treaba justiției. Cercetarea in rem se referă la faptele comise fără a se nominaliza vreo persoană.

    • filadel,
      eu din actiunea asta am inteles ca au aruncat procurorilor o pisica, sa-i zicem pisica de imagine: „Nu ne-a placut ce s-a intamplat atunci, identificati voi faptele mai concret.”
      Eu cred ca vor primi pisica inapoi, putin moarta, pentru ca nu este corect sa te folosesti asa de institutii.
      De la Ponta ma puteam astepta, vezi cazul Nana sau CEC.

      • Ti-as raspunde cu „este numai parerea ta”. Dar n-ar fi corect: sigur mai sunt si altii care ar spune exact ce spui tu. Inclusiv in ACL si PSD

        • Care este problema, spune, este numai parerea si interpretarea mea.
          Dupa cum si chemarea membrilor altui partid sa se ralieze la actiunea lor mi se pare tot deplasata. Tot parerea mea.
          Deocamdata sunt competitori, nu aliati.
          Daca ii considera competitori apelul mi se pare potrivit, ii pune in dificultate in constructia aia schioapa.
          Daca ii considera aliati le-a aruncat un cartof fierbinte.
          Cu prilejul respectariii legii.

          • Ce nu intelegi din ce am spus? N-ar fi fost corect sa spun „este numai parerea ta”, asa cum nu a fost corect sa spui tu acelasi lucru mai sus. Poti sa spui asta despre tine, nu altuia.
            ………………
            Tie ti-a placut raspunsul lui MRU?

          • Tot ce spun este corect.

          • MRU se ia in clantza.
            Eu nu as face asta pentru ca nu poti sa castigi.

  21. ponta; ESTE UN MIZERABIL MINCINOS; MINTE ORDINAR
    EL S-A INTANLIT CU DUICU , IN DIFERITE LOCURI DE MAI MULTE
    ORI; A FÄCUT TRAFIC DE INFLUENTZÄ, CU TOTZI MAFIOTZII psd

  22. IN NICI O TZARÄ DIN LUME, cel putzin in cele care le cunosc bine,
    sä se stea in fatza camerelor, ore intregi, sä vorbeascä, catä apä,cate case, cum si cine actzioneazä. NU LA TV:
    asta se face in 2-3 minute, acolo pe loc, nu inträ premierul
    sä felicite oamenii, pt. cä au fäcut o treabä,cand sunt plätitzi.
    este de 3 ani aproape pe scaun, ce a rezolvat? au mai fost
    inundatzii, DRAGNEA, a bägat bani multzi la baroni, acum se vede,
    au mancat banii, pe paranghelii.s-au in Brazilia ??????

  23. PONTA, ESTE UN MINCINOS; UN ESCROC CE MANIPULEAZÄ
    PROSTIMEA:

  24. Este pe pag. anterioara, dar il aduc si aici – continutul denuntului depus de FMP, asa cum l-am gasit in presa. Ca tot se discuta despre el…

    “Astăzi, Fundaţia Mişcarea Populară, în dispoziţiile art. 288, alin. 1, raportat la art. 290, alin. 1 din Codul de procedură penală, a depus o sesizare pentru persoane care au exercitat şi exercită funcţii de demnitate publică la nivel central, pentru săvârşirea infracţiunii prevăzute de art. 297, alin. 1 din noul Cod penal, anume abuz în serviciu în ceea ce priveşte ceea ce noi considerăm abuzul împotriva statului de drept comis în vara anului 2012. Noi, Fundaţia Mişcarea Populară, solicităm Parchetului General să constate faptul că, în exercitarea funcţiilor deţinute, primul ministru a acţionat în mod nelegal prin emiterea unor acte cu încălcarea dispoziţiilor legale, acţiunile sale au adus atingere relaţiilor sociale referitoare la atribuţiile fundamentale ale statului de drept, constituind un pericol real şi evident pentru siguranţa statului. În egală măsură, solicităm Parchetului General să administreze probe din care, în opinia noastră, a juriştilor din fundaţie, va reieşi cu claritate acţiunea concretă a unei grupări de oameni politici în frunte cu primul ministru al României fără concursul căruia acest plan de afectare a statului de drept nu ar fi devenit operaţional, adică grupare acţionând organizat şi premeditat folosind mijloace ce au dus la deturnarea finalităţii legale, în scopul de a obţine demiterea preşedintelui României, domnul Traian Băsescu”
    “(…)se impune ca, în baza unei evaluări in rem în legătură cu fapta, Parchetul General, ţinând seama de toate consecinţele interne şi internaţionale ale acţiunilor conduse din acea perioadă de o serie de politicieni aparţinând USL, să tragă concluziile necesare din perspectivă penală în ce priveşte săvârşirea infracţiunii de abuz în serviciu”.
    “Fiind vorba de o sesizare in rem, este vorba de investigarea pe care Parchetul General trebuie să o facă în legătură cu elementele constitutive în ceea ce priveşte o faptă penală de abuz în serviciu, grupul politic infracţional care acţiona la acea dată în mod categoric cuprinzându-l pe primul ministru şi pe preşedintele Senatului şi evident mai multe persoane care au ajutat la adoptarea unor ordonanţe de urgenţă de o manieră distructivă la adresa funcţionării instituţiilor statului, care au manipulat publicarea în Monitorul Oficial a acestor ordonanţe de urgenţă, în aşa fel încât să lase liber acţiunea abuzivă împotriva instituţiilor statului”

  25. F: BINE
    cred cä este cazut ,sä räspundä totzi cei ce au complotat.

  26. http://sorinamatei.blogspot.ro/2014/07/cazul-duicu-adevarurile-nespuse-ale.html

    Trebuie spus că procurorul DNA căruia i-a fost dat să instrumenteze cazul Duicu este Ioan Amariei, un procuror care nu are în carieră dosare răsunătoare și nici rezultate importante, nu este în liga veteranilor DNA, fiind transferat la sfârșitul anului trecut din Parchetul General.

    Cuminte, cu ochelari de cal, cu probe și indicii care se bat cap în cap față de cum a fost anchetată cauza, cu contraziceri pe care orice profan le poate sesiza, cu tactică greșită și cu schimbare de neînțeles în instrumentare, cel mai important dosar de corupție al DNA care implica la cel mai înalt nivel actuala guvernare atingând primul ministru și primul inel de putere, a ieșit din anchetă mai șubred decât a pornit.
    Pentru buna și corecta funcționare a Justiției, aceasta trebuie să fie un adevărat semnal de alarmă. Așa ceva, într-un mod atât de evident, niciodată nu s-a mai întâmplat.

  27. Probabil ca el (MRU) stie ce vrea, dar este foarte alunecos:
    „Despre Victor Ponta
    Sunt 25 de ani din 1989 şi cred că avem datoria să spunem adevărul, chiar şi dacă doare. Putem să spunem lucrurilor pe nume, este o libertate câştigată. Este mai bine să spui corpului covalescenţei că mai are nevoie de medicamente, decât să spui că totul va fi bine. Nu este o răzbunare. Dacă Ponta ar fi el însuşi şi nu rezumatul sistemului, Ponta ar fi putut să fie un interesant om politic. A crescut mult în perioada în care a fost prim-ministru, însă nu a dat proba maturităţii. Este greu să se desprindă de prieteni, de cei care l-au ajutat în varii momente.”

    http://adevarul.ro/news/politica/mihai-razvan-ungureanu-invitat-adevarul-live-ora-1100-1_53d86e1a0d133766a8db22f8/index.html

  28. nu v-atzi intoxicat de bazaconiile care le posteazä Gino,
    vine aici special, sä sparcaie interprätärile lor bolnave, sä
    ne enerveze.

  29. sincer, MRU, se face din ce in ce , mai mult de ras,
    nu are nimic serios, consistent in ce spune, vorbe goale

  30. „Mindru ca sint roman”

    In cazul unui ordin de mobilizare pentru cetatenii romani, ati raspunde chemarii la arme?
    (Un singur răspuns posibil)

    Da………(614) 23%
    Depinde de situatie……………….(500) 19%
    Nu……………………….(1345) 51
    Nu stiu / Nu raspund ……………(161) 6%

    Total voturi: 2621

    • PE ROMANI II INGHIT RUSII; CU FANFARÄ :

      SUNT LASI;PUTUROSI SI CARCOTASI; DE AIA INTIND MANA:

      • Da, sunt cam „untermensch”, ca tziganii, evreii si slovacii aia din Trieste.

        • Ce vrei ? Doamna are ,,statut privilegiat” ,a plecat din tara ca nu a suportat comunismul, spre deosebire de noi care, neavand alternativa, am ramas, deci ,,l-am suportat” ba chiar ne-a placut(apud Victor L ,ieri)

          • LOAZÄ COMUNISTÄ; MAI AI SI TUPEU???,care ne inproascä cu venin si posteazä la derutä, articole ce-tzi convin. mai este si sotzul la consiliu judetzean, a avansat?

          • Las-o. Cunosc destui, buni si rai.

      • Admini ! Si nu taiati nici unul jegosenia asta? Bine ca taiati en-gros si fara motiv la altii .Mi se pare, efectiv, o rusine sa admiteti asa ceva

        • Aici inclin sa ii dau dreptate cu toate ca si eu sunt roman dar majoritate invinge minoritatea.
          Las capul jos si recunosc democratic ca are dreptate.

          • Da, in ce te priveste are, in ce ma priveste nu are. Si daca ar fi in fata mea i-as zbura dintii.

        • Dupa parerea mea „jegosenia asta” vine din partea unora ca tine, carora nu va mai iasa comunismul din cap. Si simtiti ca se vor putea intoarce unele aspecte apropiate vietii iepocii de aur.
          Nu iti ajunge ca ai otravit sute si mii de elevi cu propaganda celei mai inaintate societati?

          • <Mai, daca esti las carcotas, puturos si intinzi mana inghite-o, dar nu ar trebui sa i se permita sa catalogheze ea un popor intreg si nu-mi cere mie sa o inghit.Eu nu sunt nici lasa, nici puturoasa si n-am intins mana la nimeni in viata mea, iar ca mine mai sunt milioane..Si daca tii la demnitatea ta de roman ,asa cum este acest popor, bun, rau ,caci popor perfect nu exista si asta inseamna ,,comunism" atunci da, sunt comunista.Fii tu altfel si inghite orice pentru ca vine de la ,,tovarasa' de opinii.Raman la parerea mea : Rusine !!! Daca ar fi spus lucru acesta Bill sau eu ce ati sarit toti ,,bunii romani" …

    • Poate nu stiti, dar deja s-a primit ordin de mobilizare la locul de munca. Habar n-am ce inseamna asta.S-a trimis adresa de actualizare a situatiilor livretelor militare, cu actualizarea stampilelor. Ce pot sa zic e ca pe undeva in judete cu preponderenta maghiara.

  31. Diaconescu asteapta al treilea raspuns :
    Pe care nu l-a primit de cativa ani

    Bey PSD de ce nu ii puneti pile nevestei mele la EXIMBANK. ? Aia vor sa o dea afara si sa nu ii mai dea salariul ala de neam prost cu multe zerouri ! Adica cumnatul lui tov Prostanacu, prietenul si colegul meu cu care am facut documente pt intrarea in UE poate sa mai ramana la EXIMBANK dar nevasta -mea nu ?
    Hai ca ma supar repede …. si din familie cu toate neamurile de stanga , iute trec pe dreapta. Si poate ajung si presedinte de dreapta al Romaniei , ca Havel, mai stii ? 🙂
    ……
    Ideea este : Vai de tara asta de nataltoci si mameluci, daca speranta dreptei pure este Cristian Diaconescu . Si in Albania sau in Luxemburg gasau mai multi …. Aici e criza domnule. 🙂 Cel mai varf e Diaco

    • Tot mai pe fata..din ce in ce mai aproape de adversarii presedintelui..pe cit de grandoman cu ifose pe atit mai grosolan…

      ataca ..asta iti este ordinul..da..loveste..doboara tot ce se face ..tot ce se initiaza..de catre fundatia lui traian basescu..
      cu atit mai mult cu cit se afla in discutie puciul -lovitura de stat pritocita la voiculescu in laborator…

      poate sa imi faca adminul orice

      last nu esti decit un sarpe incolacit la umbra copacului…din familia varanului…

      scuze pentru nerespec tarea majusculelor..am tastatura grav bolnava…

      • Tu chiar crezi ca Diaconescu poate sa castige alegerile ???
        Si daca nu le castiga nu era mai buna o Macovei, Mona Musca, Lazaroiu, Patapievici, Voinescu care faceau o campanie de dreapta memorabila decat mu-mu-mu Diaconescu ? Sau Maior, sau Goma ?
        Aducem un socialistizel mititel, cam murdarel, cu probleme sexuale deci santajabil. …
        Dupa 10 ani de Basescu …. E foarte putin

        Sarpele e simbolul intelepciunii mai ramurelule 🙂 Este simbol sacru la greci al reinoirii si revenirii mai mugurel de pin. 🙂

  32. de mägärii si venin, nu se dau in läturi soparlele
    terminatzi cu tampeniile si läsatzi nevasta lui CD,
    uitatzi-vä la oaia cu ochi de bou, dar nu ,cä suntetzi cu ei.
    venitzi aici cu fabulatziile de obor, de carciumä.rusine:

    • @theo
      Daca oaia cu ochi de bou ar veni la PMP si Udrea_Basescu ne-ar ruga sa votam pe nevasta lui Ponta ca presedinte al Dreptei, reactia ar fi la fel.

      Dar oaia, e pe creanga ei de stanga, e treaba ei,

      Ai prins care e diferenta ?

  33. ce fel de bärbatzi suntetzi?, nu mai avetzi argumente si vä
    deranjazä nevestele? primitivism.

    • Tu citesti bine sau aiurea ? – Stiu ca te prefaci smechera mica 🙂 !
      Nu nevasta de la Eximbanc care lua salariul ala urias e problema.
      Ci sotul care a santajat PSD sa ii sprijine nevasta el amenintand cu demisia … nu pentru o problema de constiinta ci pentru ca isi pierdea nevasta salariul ala urias .
      Ei bine un astfel de om candideaza sa fie presedintele Romaniei.
      Daca ar candida din partea PPDD din partea PNTCD din partea APR nu ar fi nici o problema pentru mine.
      Dar el candideaza din partea lui Basescu.

      Intelegi ? Fug de Iohanis si dau de C Diaconescu care oricum pierde
      As fi dorit sa il puna candidat pe Patapievici. Pierdea la fel ca Diaconescu . Dar fata de mutalaul asta cu cravata gri, macar Patapievici facea in campanie niste memomorabile emisiuni , Ne ridica spiritual, Sau Voinescu.
      Punem pe unul nu prea curatel, nu prea desteptezel, nu prea tinerel .
      Va trece Ponta cu tractorul peste el.

      • sursa….nu povesti…dela felix din ograda…
        daca nu ai sursa nu esti decit un tonomat ruginit de la felix cel in apararea carui ai sarit cu prima ocazie…
        mutalaul cum iti permiti sa injosesti un om si mai ales un apropiat al luui traian basescu a fost singurul care a in draznit si a sesizat asupra mizerabilui puci din 2012…te doare chestia asta/ sau pe domnii care iti asigura contracte///

        Si prin modalitateade exprimare acoperita aduci alte invective…nu prea curatel…cine este curatel,madono,pentru a iti gidila triumful/ ia sa aud..
        nu prea desteptel..zau …bine ca te dai tu…pe din afara …
        chiar nu mai pot suporta atita murdarie ce o torni cu galeata zi8lnic peste pmp ,peste fundatie..in final direct traian basescu
        chir nu ai nici o retinere…

        • Vorbim in Noiembrie Mark
          Atunci isi da Diaco masura, nu astazi,
          Sau atunci , cand griuliul o sa o ia in barba, ca si la alegerile din mai….. tu o te ascunzi o saptamana …. sa treaca vajjjjul …. si apari mai curat, mai uscat si o iei de la capat cu luzerii tai.

    • @Theo
      Nu te-ai prins pana acum ca noi suntem niste maimutoi condusi de femei?
      Nu zici ca tanti pa te da pe goarna ori divorteaza si pa cariera politica si avere toate le pierzi.
      Hahahahaha……………………

      • eu sunt cäsätoritä de 51 de ani,si cred cä nu totzi oamenii
        sunt la fel, dar cred in oameni loiali.ca sä primesti, trebuie sä si dai
        sä nu inseli asteptärile. poate alte generatzii, altä educatzie,altä
        conjuncturä.inprejuräri.
        trebuie sä nu jignesti un partener, cä este bärbat s-au femie
        manipulandul, dacä iesti inteligent ajungi la intzelegere:

    • ,, nu mai avetzi argumente si vä
      deranjazä nevestele? primitivism.”
      Da pe tine de ce te ,,deranjeaza ”nevasta lui Ponta, ca faci ca trenul cand vorbesti de ea, din ,,oaie cu ochi de bou ”nu o scoti, cat de primitiva poti fi sa mai faci si morala la altii ?

      • loda
        nu mai face pe moralista..
        aici este un blog anti ponta..anti psd..anti ochi de bou..de care nu se leaga nimeni asta a fost consemnarea..ai uitat..
        toti desteptii intoliti in haine de basisti fac harceaparcea pe cei pe care copacenii ii sustine…asta este menirea basistilor adunati in jurul copacului…sa ii sustina
        toti neavenitii dau in spiritul,credinta si menirea copaceanului ca si cind sunt indreptatiti sa faca asta…indreptatiti de cine/de ce…cred ca ai luat prea mare avint ..in ce nu este agreat si admis pe acest blog…

        de aceea nu este nici o problema ca exista asemenea mentiuni ca si raspuns la atac..udrea,eba,etc.

  34. de tampenii si argumente bolnave , nu avem nevoie. PMP, nu are nevoie de pärerile intrigantzilor.

  35. „Presedintele PMP Dolj, Gelu Visan, a cerut astazi demisia sefului Politiei Municipiului Craiova pentru ca ar fi incalcat drepturile cetatenilor cu prilejul vizitei la Craiova a premierului Victor Ponta, cand mai multe persoane ar fi fost ridicate de pe strada si duse la interogatoriu.”

  36. „Cind au venit dupa mine, nu mai era nimeni sa protesteze”.

  37. cand trecea coloana si ceausesti, erau sältatzi totzi
    acum se apropie si instalarea ” UNICULUI”
    CE RUSINE:

  38. Buna seara!

    Am intrat sa va salut si sa imi exprim consternarea cu privire la modul in care doamna instalata recent la butoanele blogului isi permite sa modereze comentarii normale, sa intervina cu observatii gestapoviste ( a se vedea cum il articula pe Gino mai devreme, vezi doamne iesise omul din tiparele prestabilite de mneaei )
    lasand insa mizeriile altora la vedere,
    sub pretextul ca o umfla mila de nemtii care, desi plecati de zeci de ani din RO, nu au uitat sa spurce limba romana.
    Femeia cu tigaia de la Antena 3 ar crapa de invidie.
    Ba chiar si Oana Stancu s-ar cruci.
    Cu alte cuvinte, ce-am fost si ce-am ajuns.
    Halal sa ne fie!
    Asa-i cand incalzesti sarpele la san.

    PS: poate indraznesti sa ma trimiti la spam, madam!

    • tu nu iesti Luminitza noasträ, niciodatä nu si-ar fi permis sä scrie asa ceva, eu o cunosc de ani; ARE ALTFEL DE STIL

      • theo, servus! 🙂

        din nefericire, este acea luminiță…
        la necaz se despart apele :mrgreen:

      • Ba sunt chiar eu,
        si asta a fost stilul meu intotdeauna, frust , onest, fara sofisme.
        Tu insa scrii foarte urat, furchtbar, cu multa usurinta ii faci pe toti „curve si golani” iar adminii te lasa sa te faci de ras, numai pentru ca esti in varsta, probabil,
        in timp ce altora le taie comentariile care nu convin trendului impus de Mih..
        Ia si tu o pauza de reflectie, lasa limbajul injurios, ca nu-ti sta bine.

        • esti culmea…
          chiar iei apararea pesedistilor si altora ca ei..hoti,mincinosi,corupti…ticalosi..pentru ca lor li se adreseaza theo..
          ce nu iti place madam///
          limbajul injurios al lui theo este insuficient pentru sistemul ticalosit care ne guverneaza,,,

    • Luminita,
      Buna, 🙂
      Ar trebui sa o intelegi pe doamna moderatrice.
      Daca manevrezi tigaia cu clatite normal ca ai cealalta mana in sold,
      Daca ai o mana in sold , discursul este alterat de aceasta pozitie . Tot ce spui, sau scrii este influentat de aceea mina tinuta in sold in timpul comentariilor

    • Servus Lumi 🙂
      Ma bucur ca esti bine.

    • O interventie foarte „impartiala” si „echilibrata”, madam!
      Se potriveste si celei care „ai fost” si celei „care ai ajuns” – no difference.
      Ps
      Sa nu-ti inchipui ca ma impresioneaza „poate indraznesti” -ul tau.

    • de ce nu ma mir ca dai exemple de la antena 3….
      banuiesc ca nu ai fost ce ai ajuns.
      poti sa exemplifici cum ai incalzit-o pe mih//
      doamna face eforturi remarcabile sa admita mojicia si grosolania celor pe care ii denumesti….
      Ai merita la cos….dupa tupeul si obraznicia afisata…la altii acasa.
      sterge-te pe picioare altadata…pe presul de la usa..nu pe admini…nu ne ajung cuvintele pentru a ii spurca pe ticalosi,hoti,corupti…dexul este prea subtire…
      voi sunteti cei care spurcati crezul si opiniile noastre…impotriva noastra …de partea cui..ma intreb..ratacitilor..ati plecat..ramaneti acolo…daca tot nu suntem pentru nasul vostru suav….ce mai cautati aici..doar insulte si grosolanii in stinga si dreapta…impotriva celor care nu adopta aplauzele voastre…parerile voastre..ideile voastre….
      chiar nu puteti fara nOI… mereu trimiteti soli veninosi…pleaca unul..vine altull sa semene otrava …

      • Iaca-ta si activistul pur stanahovist.
        Se putea sa nu apari si tu?

        • Bey,aceasta
          Eu nu iau de buna evaluarea lui last..s-a dovedit de foarte m ulte ori a fi nereala..
          de ce sa nu apar si eu// am cumva interdictie de la maria ta… de la guru..

          pur stahanovist zici

          ok..demn de pus la guler de cetatean american
          Circari care sustineti ca sunteti basisti…..

  39. LUMINITZA;

    NU CUMVA AI FOST TU; O PARTE A DESTRÄMARII;
    ALTOR BLOGURI???

    NOI NU AM UITAT:

  40. mih;

    TE FACE PRECUPEATZÄ??? DIN RESPECT???
    CU CE DREPT???

    cine doreste distrugerea blogului?,
    dupä ce ne-au invadat sustinätorii sectei.

    • Te-au invadat sectantii?!?!
      Fantastic.
      Trebuie sa incuie admina usile.

    • Theo,

      Rabufniri, rabufniri…Vor mai fi destule. Ignora-le!

    • Aaaaa, scuze, Theo!
      acum realizez de ce te-ai indignat,
      am folosit expresia des folosita de tine, „tupeu de precupeata”, fara sa pun ghilimelele.

      • am o curiozitate
        daca ataci pe copaceni…stimata luminita…ce crezi ca obtii///
        sau ce vrei,de fapt/ tragind cu gloante oarbe cit te tine iq-ul ala din bagajul lui last…in ramurile copacului

  41. Gata, unii m-au convins.
    – jos Basescu. Este un dictator veros, si pacat ca in 2012 nu s-a reusit debarcarea sa. Totul a fost legal, dar, jmeker, ii cumparase pe mai toti din UE si de peste Balta.
    – Elena Udrea esta o koorva de proasta speta (Nuţi de la Pescoi); nu are anvergura koorvelor masculine, cu carte. Ea este Raul suprem si din cauza ei impo, pardon, neputinciosii nu pot sa se desfasoare in toata plenitudinea neputintelor lor
    – MRU este steaua cea apus din cauza de dictator; pacat, un mare talent irosit
    NB,
    daca nu ar exista Basescu-PMP-Udrea, Doamne, ce viata de vis am avea.

    • Draga pensionarule
      Ai depasit faza rusinii
      Nimeni in afara de tine nu a pus cuvantul ce incepe cu Koo la Udrea doar tu ai gandit asta
      nimeni nu a zis aici ca Basescu e dictator veros … doar tu
      Cu MRU e treaba ta.

      Cand te referi la impotenti te referi la mine, da ? Pai spune-o nominal, ai mai spuso. nu ma deranjeaza odata ce nu ai vrut sa ne vedem ochi in ochi sa iti dau o proba de impotenta 🙂 .
      Daca o vei spune impersonal ar crede vizitatorul ca sunt mai multi impotenti la copac si …. din fericire nu sunt decat eu 🙂
      Tot eu sunt ala cu inconitenta urinara – plosca lui Theo si tot eu sunt cel ce se masturbeaza in baie uuuuu ….aaaaaaa 🙂 Asta ca sa nu banuiti alte vietati pripasite la copac.

    • Salut,Victor!
      Nu sunt de acord cu interpretarea ta.
      Si citind mereu blogul, pot sa spun ca nu de suportul celor de aici duc lipsa PMP, Basescu, Udrea.
      Din pacate sunt izolati pe scena politica, cu numai 6 % nu au sansa de a castiga alegerile,
      iar de aliat nu mai au cu cine se alia.
      O sa inceapa in curand campania si o sa vedem cata priza o sa aiba Cristi Diaconescu.
      Dar e greu sa invinga masa de votanti PDL-PNL, cu infrastructura din teritoriu aferenta,

      ca sa nu mai spun de grosul electoratului de neclintit al PSD.

      • @ luminita,
        esti majora, nu trebuie sa-mi impartasesti parerea
        – „Din pacate sunt izolati” Este in firea mersului politic dupa 10 de presedintie. Este normal. Pentru cine intelege politica.
        – ” nu au sansa de a cistiga alegerile”. Dar nimeni nu sustine ca PMP prin Diaconescu va cistiga presedintia. Unii dintre voi ati ramas incremeniti in proiect si ati vrea, nu stiu daca esti printre ei, ca Basescu sa nu mai existe. Cred ca va mai exista si dupa 2015 si va fi, ca altadata, cam singurul opozant al pesedismului pontesc.
        Nu Basescu-PMP-Elena este sustinut la Copac, s-a spus de nenumarate ori, ci ideile statului de drept sustinut de Basescu.
        Pentru cei ce au minte sa inteleaga.

        • Ai observat Luminita ca Victor mai nou nu ii spune lui Udrea decat Elena. ? 🙂
          Ii mai spune el si Koo….. la naduf…. Dar nu il imita nimeni. Nimeni nu i-a zis asa … aici in afara de Victor_L

        • Problema celor care sint incremeniti in proiectul „jos Basescu-PMP-Udrea” (ca sint expirati, izolati, ca sint Raul suprem si ca din cauza ca ei exista va cistiga Ponta), este neputinta lor rasfrinta asupra altora.
          Ca doar n-o sa-si recunoasca neputinta, ci o arunca asupra altora.
          Dar idei cu solutii nu sint nebuni sa lansesze: daca dam chix ca dupa Neamtu ori MRU?
          Nu le poti citi parerile despre Ponta si guvernul sau, despre marile lor realizari si binefacerile pe care le vedem, ci doar se dau viteji cu o gloaba expirat.
          Ei acum se lupta cu Basescu, pentru ca in caz de dezastru sa poata aduce „docomentul”: uite, eu am fost dizident in regimul de trista amintire.

      • io-te na…ce griji ai tu…ca noi de aici nu suntem suport pentru pmp..pai ..de ce iti mai irosesti timpul ..ce dreaku iti trebuie de te agati de poalel noastre asa idioti cum ne percepi///

        ia spune tu,cu capsorul ala doxa .superluminat… ce probleme ai ca exista sustinatori ai unor perdanti indicati de tine//
        ai probleme mari..cred ca nici nu realizezi..sau poate le ignori..si mai rau

        le agreezi in ton cu pesedeaua sau strutocamila pdl pnl
        ce ar fi sa te repliezi..urgent pe blogurile lor////

        • @mark , oamenii astia nu sunt idioti
          Daca tu crezi ca esti idiot si te simti vizat de mine nu e fair sa zici ca si ceilalti sunt.
          Iesi pe strada odata markule cu un banner in mana.

          Ai vazut ca dna Lumi Williams – tiza ta de nick militeaza pt Monica Macovei candidat la presedentie. Felicitari doamna Lumi Williams
          In ce te priveste @mark …. ramai pe blog cu @theo si @noapte la strigat la …. Ponta care nu prea va aude de aici . sau la viermele Bill .. pericolul dreptei si Democratiei.

          • markwilliams

            bey,last
            pe acest blog sunt ocazional…sa rad impostorii
            si demolatorii de genul tau…
            Nu iti fa griji de preocuparile mele… sunt mult mai aplicate decit iesitul in strada cu un banner..sa ne vedem cu lumea ..sa socializam l a o bere…
            si ponta chiar simte ce produc…spre deosebire de hahalerele gurese

          • Eu nu stiu ce mai faci domnu bey 🙂 Te vad tot timpul pe aici. Eu tot pariez 70/100 ca esti femeie . ai 50 ani. si vanezi vant si fluturi.
            Pai daca ma razi pe mine ….oricum incerci asta de 1 ani … cu succesul binecunoscut ce naiba castiga Traian Basescu din asta , sau PMP sau Udrea ? Mai incearca 1 an. Poate il razi si pe demolatorul Bill, Te vei duce cu scalpul la Udrea sau la Basescu si spui, Eu sunt dna X si timp de 2 ani am vanat 2 impostori. Dreapta este mai uscata si mai curata acum. Drumul spre victorie e liber,

            Nu te ocupi de fluturi mai bine ? si astia sunt contra lui Basescu 🙂

  42. Hă hă hă hă hă hă …..băi ,veac nu o să scăpam de propagandisti …o au in singe propaganda si limbajul de lemn ,oricit se chinuie ei să pozeze in patroni de carton si telectuali de mucava

    Băi ,neamuri pr…te ….nu Basescu e de vină pentru eșecurile si nerealizările voastre ….doar voi sunteti principalii vinovați

    • Base pleacă ,il doare la bască de voi. si -a facut datoria fată de tara asta cu vîrf si îndesat ….aveti impresia ca o să va fie mai bine cu papagalii bengalezi de la USL 2 ????

      Nu-mi răspundeți ca nu mă interesează ,răspundeți-vă vouă .

  43. Din ciclul „cine se aseamana vorbeste la fel”:
    „Astfel, mesajul central al lui Ponta a fost construit în jurul sloganului „Schimbare până la capăt”, iar poziţia sa definitorie a rămas cea privind lupta împotriva lui Traian Băsescu, actualul preşedinte şi a „regimului” acestuia.”

    • Si ?
      Ai iestit cu cu inca 10 oameni in Lugojul ala prapadit in centru cu un banner in sprijinul presedintelui Basescu, si sa faceti un film cu telefonul , pus apoi pe youtube si facut viral sa fie peste tot ,

      A pus @theo vocala, un cearsaf in balcon sau in fata curtii la Munchen sa ii faca poze si sa il trimita in tara
      Sa aratam ca presedintele nu e singur ? Conteaza , mai mult deca 100 de prostii dactilografiate aici. Si conteaza si pentru el. E un om de 63 de ani si i-au fost daramate multe din lucrurile bune construite.
      Asta suntem
      Guralivi, si de nimic
      Vai de capul nostru de neispraviti.

      • cearceafurile din balconul tau au existat ,last..CE ai facut sa arati lumii ca presedintele nu este singur iti spun eu..ai boicotat pmp ai sapat la papahagi si la alti oportunisti…ai atacat non stop singura firava si potentiala speranta reprezentata de presedinte..

        neispravit si guraliv…ai dreptate…asta este in prpria ta reprezentare…

        • Hai sa iti spun ce am facut eu cand am inceput sa vorbesc ca se face o mare greseala etc.etc.. i-am innecat cu praf pe aia ca daca nu ma inecau ei pe mine cu propriul sange in vacanta mea din iunie-iulie 2012.
          Am decis ca nu se merita sa fac pe dizidentul in marea de nebuni.

        • Am fost la toate manifestatiile posibile, si cand erau -16 grade si numai 50 manifestanti. si cand erau 500 si cand erau 2000

          Pe blogurile astea confidentiale. Intelegi CONFIDENTIALE ! am invatat partidele ce stiu eu mai bine. Cine m-a ascultat m-a ascultat, cine nu nu .
          Dar tu Niponezule ce ai facut practic, in afara de cafea pt dna Udrea ?

          • markwilliams

            nu o cunosc pe doamna udrea.
            de ce ar trebui sa te asculte pe tine un partid ,lupsorule
            crezi ca esti unic..crezi ca fara tine un partid nu poate exista…sau ce naiba te crezi….

            eu am facut concret foarte mult pentru crezul meu ,trombonule..
            am fost mereu cu si linga presedinte…la suspendari..la alegeri. nu ma bat cu caramida in piept…am ajutat concret..cu tot ce am putut si mi s-a cerut..nu este cazul sa iti spun tie despre modul in care stiu sa fiu credincios,fidel,loial…
            tu nu ai nici o determinare in afara de psihoza in care te afli….o paranoia exprimata vizibil… tu si numai tu

          • Si iti e frica tie credinciosul, fidelul, loialul sa te vezi pe strada cu paranoicul vizibil, cu psihoticul ? 🙂

            Da sunt unic 🙂 Am o expertiza unica si folositoare, Oamenii avizati stiu asta.
            Dar sunt un excentric. Imi place sa scriu asta la Politeia si la Copac din 2011-2014. 🙂

            Pe bune , hai sa ne vedem. ochi in ochi. Ar fi o experienta 🙂 🙂
            Avantajul ?
            Unul din noi ar termina cu gargara,. Ori paranoicul ori fidelul 🙂 🙂

          • Papagalule …ai o mare căcărează ,nu expertiza …esti un postac platit ,care speră la contracte cu statul si nu te mai da rotund ,ca mintenaș te spargi … :lol

            Tu si expertiza ….mai va ,că ne-ai impuțit cu praful de la expertiza pesedistă …ce-ar fi să-ți scrii expertizele pe blogul tău ???….aici nu intereseaza pe nimeni …

          • Nu mai scriu expertize.
            Le-am scris cand credeam ca cineva de la Neamtu, MRU , Tomac le citeste . Poate unii le-au citit dar nu au avut curaj sa le spuna la sefi.
            Si uite in ce rahat au ajuns ei . In acelasi rahat am ajuns si noi. Daca castiga nulitatea de Ponta este din cauza noastra si a sefilor pitici de dreapta. E posibil ca ala sa ia 40% ai nostri sa ia 6% 12 % 2 % si nici macar un Huooooooo ! din inima sa nu le spunem la incapabilii sefi ai lui Mark si ai altora activisti mascati aici pe blog ?

          • Hahahahahahahahahah ….taci dreaqu ,că mintenaș mă inec de rîs cu expertizele tale unice pe blog

            Nu stiam unde stă Salvatorul Nației….hahahahahahaha ….o atenție ,o măslină …ce vrei măh ??? …petale de trandafiri ??

            Dă-te-n dreaq de panaramă !!!… 😆

          • In afara hahaha si injuraturi stii ceva ?
            Il intrebam pe fratele tau @mark cum s-a manifestat el loialul in 2012 si mai apoi.

            E ora la care o zici pe aia cu omoratul tiganilor . ? si a palestinienilor 🙂
            Sau nu ai luat prea mult la bord ?
            Pe bune cati tigani ai omorat la roma cu ranga suriul ? Ca pe aia nu ii omori cu tastatura .. ca pe noi aici ? 🙂

          • Măh,sculă -basculă ….tu nu meriti niciun răspuns logic ,decît miștocareală si batjocură ,la cit de increzut si Infatuat esti .

            Înainte te-am luat in serios ,dar nu esti decît o treanca -fleanca comunistă …

          • Tu nu m-ai luat niciodata in serios. Nici nu poti. 🙂

            Cum omori tiganii ? Ai masca pe fata ? Transpira de frica in fata ta inainea mortii ?
            Cu palestinienii cum e ?

          • Dacă esti curios ,pot să te servesc!! …. 😆 😆

            Da ,măh ….recunosc ,sunt rasist …nu pot suferit nespalatii si țiganii ..

            Tu ii suferi??

          • Ma rog nici eu nu suport viermii de matase.
            Dar tu spui ca ii si omori pe tigani

            Esti cu masca de Anonim , deci nu suporti corporatiile, patronii capitalisti, inseamna ca muncesti intr-o pozitie subalterna de categoria 4 a intr-o tara de categoria a 2 a in ce priveste salarizarea si respectul fata de romani. Asa ca faptul ca in unele nopti bei si deraiezi nu e o problema pentru mine. Sa locuiesti la Roma si totusi sa stai tot timpul liber pe un blog romanesc asta spune multe despre tine … ardeleanule

          • Măh,hapciupaliticule ….patroane de carton …mă doare la 2 metri in față si nici acolo de parerea ta

            Tu ,azi ai avut o misiune ….să minimalizezi acțiunea PMP ,să denigrezi autorul ei si să-l demolezi cu invective …ai avut oarece noroc ,ca n-am putut eu să mă ocup de tine cum trebuie ,din lipsă de timp …dar ,iti promit solemn ca imi voi face timp pentru o căcarează de manipulator ca tine …..capito ???

            :D. 😀

          • si cu cat crezi ca sunt platit ?
            1 euro/ora ?
            Intimplator astept un avion cu care imi vin niste cunostinte. De fapt a aterizat.
            maine nu stiu cum ma prinzi ca am alte trebi.

            Si cum ma anihilezi maine ? cu hahaha cu cacareze ? cu panarama si-o maslina ? cu tataie ? Extrem de convingator. Maine nu, dar poimaine te las sa te exersezi. Daca este pentru gloria presedintelui Basescu atunci te rog umileste-ma . Si daca Cristi Diaconescu castiga prezidentialele prin munca ta chiar merita sa ma umilesti urat de tot aici pe blog 🙂

          • cine se explică,se acuză…..capito,cap sec ??

          • Opsss ….am uitat să rîd .. 😆 😆

            Thx ,pentru confirmare

  44. ca si concluzie
    desantul lui last ,la acest subiect ,cu forte inzecite mi se pare relevant..

    un asemenea subiect ,o asemenea tema ar fi presupus reamintirea etapelor scenariului loviturii de stat ..asa cum s-a derulat..
    normal ar fi fost sa se aprecieze temeritatea acestui demers
    normal era sa se discute cum a fost posibil sa se intimple asa ceva…cine sunt vinovatii ..cu nume si prenume..ce s-a urmarit…ce consecinte a avut..

    in ,loc de toate aceste discutii au aparut in echipa cei care au deviat subiectul..au transferat vinovatiile in zone colaterale fara nici o legatura…
    au provocat altercatii de natura personala,au negat efectul demersului…iar autorul a fost minimalizat,injosit,insultat

    de ce au procedat asa..nu este greu de ghicit..
    de orice ii poti banui..dar de lipsa de inteligenta nici de cum

    o premeditare ca ..la carte..tehnica cu expertiza a la last…
    mai credeti in povesti…cu lupsorul ….

    • Da mai sunt tare de tot.
      sunt premediteur
      Mare manipulist sunt
      Manipulateur de prosti 🙂
      De 5 ani pe 4 bloguri pe care le pot enumera
      Tu ai iesit din grota de la Nasu acum cati ani . ?
      Eu sunt gata sa ma intilnesc cu tine si maine . Tu ai curaj ? Nu cred.
      Iesi pe strada sa ne intilnim insultatule , injositule , minimalizatule

      Ce tot o dai cu lovitura din 2012
      Ai fost cand cu lovitura ..din 2012 . ai fost la manifestatia din piata G Enescu ? Eu am fost mai mark. Tu ai fost ? si in zilele alea la ghilimele unde skorpy a stat 90 zile
      Daca imi spui ca esti invalid in scaun cu rotile, paraplegic care se manifesta doar in scris ca VictortL care evita sa se intilneasca cu mine si el 🙂 atunci imi cer scuze. Altfel….

      • iar o dai cotita
        nu eu sunt insultat,injosit si minimalizat… nici nu ai cum sa produci aceste stari
        tu ataci la nume cu tinta pina la base… nu te pui tu cu pitici ca mine…ai numele inscris cu rosu pe cecul care il incasezi

    • mark,

      Și după atâta vreme cazi în aceeași capcană a intratului în clinciuri?!
      In cel mai bun caz, un răspuns minim:
      «Zât, tromboniști de stânga!»
      …atât!!!

  45. Felicitarii ,last
    pentru expertiza ta competenta asupra loviturii de stat din 2012
    ai fost la mare inaltime
    ai demonstrat ce corect,ce pragmatic..cita rigoare ai pentru un asemenea subiect…

    biet s…n de dimbovita – atestat de banner cu ghilimele

    • @mark draga. Eu am avut treaba, asa ca sunt si la ora 5 online.
      Dar tu la 1.30 dimineata, inca luptai ca sa il aperi pe Basescu si pe Udrea si democratia , mi se pare exagerat.
      Ce naiba s-or face Traian, Udrea fara tine ?
      Intr-o cuantificare a viitorului, cat la % din democratie a fost salvata timp de un an, timp in care tu si noapte si theo v-ati luptat cu sabii de otel la copac ca sa salvati, democratia ? onoarea dnei de 40 ani ? libertatea romanilor ? continuitatea pe acest plai ? Luptand cu fiarele neostoite tds, pur li, loda , bill, luminita , care isi doreau intunericul cand voi ati adus lumina. deznadejdea cand voi 3 ati adus speranta .
      Ce inaltator, sa povestiti la copii nepoti si stranepoti, de anul de cumpana 2014 cand voi sub copac ati salvat Romania de dezastru

  46. No ,Viq

    Iti place ce ți-au facut amicii vechi de blogareală ,din articol ???….un coment la tema n-au postat ,diversionistii

  47. http://www.hotnews.ro/stiri-international-17784273-camera-reprezentantilor-din-sua-aproba-procedura-judiciara-impotriva-lui-barack-obama.htm

    Camera Reprezentantilor din Statele Unite, dominata de Partidul Republican, a autorizat miercuri lansarea unei proceduri judiciare contra presedintelui Barack Obama pentru abuz de putere, …

  48. Buna dimineata!

    Votantul lui Ponta. Profesoara din PSD, faţă în faţă cu plagiatul: „Nu am crezut şi nu cred nici să văd” (Video)

    http://www.gandul.info/politica/votantul-lui-ponta-profesoara-din-psd-fata-in-fata-cu-plagiatul-nu-am-crezut-si-nu-cred-nici-sa-vad-13005122

Lasă un răspuns către markwilliams Anulează răspunsul