Despre ilegalități, în cuvinte simple

Ieri am depus în numele Fundației Mișcare Populara o sesizare “in rem” împotriva ilegalităților pe care un grup de politicieni le-a organizat în vara anului 2012, în perioada referendumului pentru suspendarea Președintelui  României .
Pentru că sesizarea numără nu mai puțin de 6 pagini cu un limbaj juridic, m-am decis să ofer aici o explicație mai simplă asupra celor întâmplate.
Chiar dacă sunt sigur că cei care mă citesc sunt perfect capabili să descifreze textul, totuși consider că informațiile  pe care le prezintă sunt de interes național și merită o explicare mai simplă, ușor de înteles pentru oricine.

Ce reclamă denunțul penal?
Faptul că în perioada 2-4iulie 2012, Victor Ponta a semnat o serie de ordonanțe de urgență care au atacat direct statul de drept, stabilitatea și siguranța sa.
Deși Constituția și deciziile Curții Constituționale interzic, în mod expres, modificarea, prin Ordonanța de urgentă,a regulilor de funcționare a instituțiilor fundamentale ale statului; Guvernul a acționat împotriva legii modificând legea privind organizarea și funcționarea Curtii Constituționale, în scopul blocării competențelor acestei instituții de a cenzura hotărârile Parlamentului.

Scopul este simplu de înțeles. Schimbarea abuzivă a Avocatului Poporului, singura instituție care putea ataca Ordonanțele de Urgentă, precum și a Președinților Senatului și Camerei Deputaților, au fost făcute pentru a derula procedura de suspendare, încălcând toate regulile de funcționare a Parlamentului.
Pentru a jongla cu termenele de intrare în vigoare a deciziilor, Guvernul a preluat Monitorul Oficial de la Camera Deputaților.
Mai mult,cu un tupeu nemărginit, politicienii au somat Curtea Constituțională să se pronunțe în 24 de ore.

Practic, Curtea Constituțională, instituția supremă care protejeză însuși Constituția Romaniei devenea incapabilă să-și practice menirea.

Mai mult, în data de 5 iulie 2012, apare o altă ordonanță de urgență. Semnată de același Victor Ponta, Ordonanța modifica legea referendumului, după declanșarea procedurii.
Este de bun simț să presupunem că este ilegal să modifici regulile unei proceduri în timp ce aceasta are loc. E ca și cum ai schimba regulile unui meci de fotbal la minutul 43. Și asta doar pentru că, abuziv, Victor Ponta și-a permis asta.

Ce dovedește reaua intenție și premeditarea intregului atac la integritatea statului de drept, este campania publică, devastatoare a politicienilor prin care se încerca justificarea acestor abuzuri.

Aceste două mari ilegalități trebuiau oprite de Victor Ponta, în calitatea sa de prim-ministru, în sensul respectării Constituției. Însă Victor Ponta nu a făcut decât să privească și să lase aceste măsuri abuzive să își urmeze cursul.

Deci Victor Ponta a scos toate instituțiile din funcțiune  pentru suspendarea Președintelui României.
Pe lângă aceste acte, Crin Antonescu, în calitatea sa de Președinte al Senatului, dădea un ultimatum de 24 de ore Curții Constituționale pentru a-și da avizul pentru propunerea de suspendare a Președintelui României. Bineințeles că nu există o lege în acest sens iar termenul este unul aberant pentru o decizie atât de importantă pentru orice stat din lumea aceasta.

Ce efect a avut acest atac la statul de drept?
Curtea Constituțională a sesizat Comisia Europeană pentru Democraţie prin Drept (Comisia de la Veneţia), Conferinţa Curţilor Constituţionale din Europa, Comisia Europeană, precum şi celelalte instituţii si parteneri europeni solicitând sprijin pentru acest atac fără precedent intr-o democrație.
Toți partenerii strategici pe plan internationațional au somat și cerut prim-ministrului și președintelui interimar să oprească aceste acte de atac asupra statului, ceea ce a dus la o tensionare a legăturilor Românie cu o serie de state  și destabilizarea gravă a imaginii României in context politic internațional.

Victor Ponta nu a respectat angajamentele europene pe care România, ca stat membru al Uniunii, și le-a asumat. Voci extrem de importante din politica internațională  și-au exprimat îngrijorarea
față de comportamentul autorităților de la București.

Ce se întâmplă la doi ani de la eveniment?
Timpul a mai șters din amintirile acelui moment, deși partenerii internaționali încă păstreaza un ochi vigilent asupra noastră.
În momentul acela, în contextul politic a contat foarte mult poziția a doi oameni cheie: Dl. Mihai Razvan Ungureanu și Dna. Monica Macovei. La momentul referendumului, colegii pe care-i respect erau pro-Președinte. Au susținut asta public cu diferite ocazii. Acum aștept cu încredere o reconfirmare a poziției lor, mai ales în contextul acestui denunț. Este extrem de important ca fiecare dintre noi să-și pastreze pozitiile chiar și după trecerea anilor.

De ce e important să știm asta?
Pentru că indiferent de ce „inamic politic” ar avea orice alt politician, Constitutia României trebuie să rămână suverană.
Pentru că pe lânga sloganuri de campanie și promisiuni electorale, politica este mult mai mult decat atât.
Pentru că Victor Ponta vrea să fie Președintele României, în contextul în care nu respectă această țară, oamenii și legile ei.
Pentru că, de o parte sau alta, unii români au iesit la vot la referendum. Au vrut să-și exercite un drept constituțional, iar el și bătut joc de acest drept.
Pentru că imaginea României la nivel internațional contează atât de mult în alianțe și parteneriate strategice, iar Victor Ponta n-a făcut altceva decât să atragă opinii negative de la cei mai relevanti parteneri europeni si euro-atlantici.
Pentru că românii merită să știe cine spune că vrea să-i reprezinte, să le fie Președinte.

Pentru că putem mai mult. Merităm mai mult.

Preluare de pe blogul lui Cristi Diaconescu.

187 responses to “Despre ilegalități, în cuvinte simple

  1. de fiecare data cand vad mecla astuia imi vin in minte urmatoarele:

    „În timpul facultății a fost secretar adjunct, responsabil cu problemele politico-ideologice, al biroului Asociaței Studenților Comuniști, iar în 1982 a devenit membru al Partidului Comunist Român[2] ca o urmare a „activității apreciate pozitiv” și a „rezultatelor bune în organizatia UTC” În fișa de apreciere aferentă anului 1988, cu doar un an înainte de Revoluție, când funcționa la Judecătoria Sectorului 4 din București, Cristian Diaconescu era descris ca fiind „permanent preocupat de pregătirea politică și profesională, fiind cursant al Universității de Marxism din cadrul Cabinetului Municipal de Partid”. [3]”

    Nu ma intereseaza ce scrie, ce zice, ce face, ce drege si ce nu drege, ma intereseaza ca nu invatam nimic…nimic…nimic.
    Ca un ideolog comunist vorbeste azi, ma gandesc, despre statul de drept, e in sine un fenomen demn de studiu. Ipocrizia la rang de politica de stat.
    Pana sariti sa ma intrebati care e alternativa am sa va raspund: si daca nu exista alternativa, asta nu-l face pe unu care, daca regimu nu cadea, ar fi ajuns probabil ministru al justitiei sub ceausescu, sa devina mai simpatic.

    In Germania lu’ theo, prin anii 60, tineretul s-a revoltat ca in aparatul de stat mai exista membri ai NSDAP. Azi, in romania, oameni trecuti prin comunism si ce sustin libertatea si statul de drept, vor sa faca dintr-un comunist exemplar presedintele unei tari membre NATO si UE. Exista ceva mai tare? Nu!

    Anticipez trei chestii: ori nu mi-se raspunde, ori se sterge comentariul, ori sunt nevoit sa explic iar, ca pentru copii, ca exista doua grade de vina istorica: vina de a fi sustinut si vina de a fi fost pasiv. Pasivitatea justifica intotdeauna sustinerea si aparent traditia se pastreaza si azi.

    • Tu insuti ai recunoscut ca „in tinerete” (prin 2009) apreciai si impartaseai ideile marxiste. As putea sa-mi inchipui ca daca ai fi avut varsta din 2009 inainte de 1989, prin ’70 , sa zicem, ai fi fost cel putin in categoria celor pe care te consideri atat de indreptatit sa-i dispretuiesti.
      Unii oameni evolueaza, altii nu. Ultimii sunt cei mai vehementi in a-i contesta si blama pe cei din prima categorie.

      • De la chestia cu „explicatul ca pentru copii”, ar trebui sa ai un minim de decenta si sa te cam abtii. Ar fi o dovada de aroganta. Cel putin.

      • Pe un blog al „keep calm”, prezenta unui „chip cal” ochelarist aduce a reclama la lentile fumurii pentru cai verzi.
        Mai @Wulica, asa tanar si deja inchistat in stereotipuri? Neuronul tine blazonul! Tu nu ai aflat ca, de exemplu, in Franta comunistii inca mai exista? Iti spune ceva despre lumea asta? Dar despre democratie si fetisurile ei? Daca nu-ti spune nimic, afla ca esti un anticomunist descult si dezarmat, folosit chiar de inamicii tai declarati, care se foloseste (sic!…merge in context) de faptul ca sunt mai destepti decat tine!
        P.S. Daca o tii tot asa, risti sa nu te mai bage nimeni in seama. Si ar fi pacat, lumea are nevoie si de momente de destindere.

        • eu am mai zis ca ignoranta nu e o virtute si nu vad de ce trebuie sa repet asta…dar:
          ignoranta nu e o virtute

          in plus e vineri, zi frumoasa, mai bine bem o bere, nu?

    • In plus, a purta cu mandrie „ochelari de cal”, a vedea doar ce si cum vrei sa vezi, a retine selectiv elemente din trecut si a ignora sau nega total parcursul, evolutia, dezvoltarea cuiva si fara suportul unor argumente faptice, asa, in general, nu-ti prea justifica pretentia de a critica, judeca, blama. Si inca vehement.

      • eu nu ma dau anticomunist si nu imi fac program din asta. dar daca as epata cu anticomunismul meu, nu as fi antiocomunist selectiv.

        a se retine, in plus, ca marxismul meu din tinerete e inca principalul criteriu dupa care sunt judecat.

        • Nu esti judecat, este comentat ceea ce spui. Si esti apreciat prin felul in care gandesti lucrurile.

          • e ok Mih, inteleg ce zici. partea buna e ca daca ajunge diaconescu in turul doi, nimeni nu mai poate spune ca sunt 2 candidati comunisti. va fi doar unul.

          • Ma repet, asta este: pastrand proportiile, despre Reagan nu cred ca s-a spus ca e un presedinte „democrat”.
            Cat despre „ne-comunismul” lui vvponta sau al altui candidat GIOP e departe de a putea fi demonstrat 100% si inca si mai departe de a fi vreo calitate evidentiata de fapte.

          • sa-ti explic ca unui adult doua chestii:

            1. eu am fost marxist in tinerete ca un act de rebeliune puerila. che guevara, alea, alea + naivitate + romantism.
            diaconescu, daca scuza e tineretea, trebuia sa fie liberal, sa fuga in munti, sa scrie manifeste,…din astea.
            nu are scuza asta. el isi vedea cariera, putea trece si peste lesuri, peste oroare, peste scarba (daca avea), peste lipsa libertatii celorlalti pentru a atinge libertate si prosperitate personala, indiferent de implicatiile etice. Asta e chestie de caracter, nu de varsta.

            2. Sper ca nu vrei sa spui ca partidul democrat e pcr. nu e.

          • p.s. ponta a terminat liceul in ’91. timpul l-a salvat de rusinea de a fi judecat de mine.

          • A considersa faptul ca derbedeul vvponta (mie asta imi sugereaza „istoricul”, evolutia si prezentul acestui individ), care n-a mai apucat sa „creasca”, sa se „maturizeze” in comunism, dar a facut-o „la sanul” sistemului emanat de esaloanele 2-3 ale PCR si Securitatii, ajungand in fruntea GIOP, are „marele” atu ca n-a avut carnet de membru PCR, este ori dovada de „naivitate” crasa, ori o incercare de manipulare mizerabila.

            Cred ca „pacatele tineretii” au lasat urme. Ai cam avea de lucru cu ele…

          • Cred ca cel mai trist lucru pe care l traim zilele acestea este reintoarcerea la dosar.
            In anii 50 si 60 ai secolului trecut , faptul ca ai suimpatizat in tinerete cu miscarea legionara te arunca direct in puscarie.La sfirsitul abnilor 60 se intra in facultate pe baza de dosar .Daca aveai parinti fosti membri ai partidelor istorice nu mai pupai facultate.
            Toate astea au avut ca rezultat genocidul valorilor romanesti.
            Ma ingrozeste faptul ca acum , in anul 2014 cineva poate sa te judece in baza unui trecut in care nu ai savirsit o crima ci ai activat in cadrul unui partid politic .Judecind asa eliminam , pe un criteriu absolut naucitor , generatii intregi care nu au avut alta vina decit ca s au pliat pe o situatie ce parea de neschimbat.
            Este usor sa fii viteaz acum , sa ti faci un piedestal din faptul ca nu ai fost membru al partidului comunist.
            Este usor si mai ales este necinstit pentru ca neapartenenta la partid nu este un merit pentru cei nascuti dupa anii 80 ci pur si simplu o intimplare.
            Este cumplit pentru ca orice neavenit se poate catara pe „”meritul”” de a nu se fi nascut la timpul potrivit pentru a intra in partid si de la inaltimea probitatii sale morale poate arunca cu noroi in cel ce nu a avut acest „”merit””.Este de altfel marele merit pe care si l asuma Pobnta.
            Revenim la istoria anilor 60, schimbind numele partidelor istorice sau a legionarilor cu partidul comunist.
            Denumirile sunt diferite.efectul este acelasi.

    • Domnule P
      Dorinta de afirmare a unor tineri este mai mereu sora cu prostia.
      Lumea este intr-o continua transformare si trebuie sa tinem pasul cu ea.
      Tu ai dreptate cand ne dai de inteles ca fasolea face gaze indiferent ca este importata sau indigena si ca lupul isi schimba parul dar naravul ba.
      Este la fel de drept ca multe muste roiesc la borcanul cu miere dar nu toate sunt albine si vrei sa imi spui ca si viespile seamna cu albinele si ca si Baselu a confundat viespea cu o albina(2012).Nu a confundat a fost obligat sa spuna ca este albina, reevaluare ,sic.
      Traim vremuri de rahat in care nu mai putem avea incredere unii in altii si ca-sa simtim o schimbare de mentalitate ne mai trebuiesc ,inca, ceva ani.
      Ti-am spus ca in 2012 am aplicat principiul fugii rusinoase dar sanatoase pentru ca prostia din devla unora care au fost educati cu trebuie sa mi se dea, de unde nu stiu si nu ma intereseaza dar sa mi se dea va mai lasa urme inca vreo 20-30 de ani de aici incolo.

    • pr/w. Ai prefera deci un talhar de drumul mare?
      Iti propun una mai onesta: Becali! Tot machedon, dar mai bogat [fara tentatii mari sa fure pe fata] si -sigur- cu frica lui Dzeu.

      • Scuze ca răspund cu întârziere dar chestia cu,, frica de Dumnezeu” la el ca și la PDL se poate traduce și asfel prin rugăciunea aceasta:
        ,, Doamne vom fi milostivi și vom da și ceva din ce am luat ca doar de la Tine este dar ferește-ne de satana (DNA)”
        Becul a fost fără noroc s-a rugat când Doamne -Doamne era la programul de somn. 🙂

    • Acum ,imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic.Atat timp cat cel care a facut parte,conform functiei, din NOMENCLATURA COMUNISTA a fost ales de doua ori presedintele Romaniei ,poate fi si Diaconescu care a fost tanar pe vremea aceea si nu a apucat sa fie naravit in rele. Diaconescu, ca rol si statut ideologic inainte de ’89 a fost egal cu zero comparativ cu Basescu .De aceea, cel putin pentru mine, acesta nu ar fi un criteriu pentru a nu fi bun de presedinte.Oricum, vorbim degeaba, ca nu are sanse, desi pe mine nu m-ar deranja sa fie presedinte.

  2. Buna dimineata!

    Ponta si USL se sterg pe picioare cu Constitutia, legea si institutiile democratice. Traim zile de urgie care sterg 22 de ani de constructie democratica. Astazi Ponta si USL dau o lovitura de stat, au inlocuit legea cu propriile pofte tiranice.
    Ponta si USL ataca frontal ordinea de drept si subjuga justitia: il revoca pe Avocatul Poporului, vor sa ii schimbe pe judecatorii Curtii Constitutionale prin incalcarea Constitutiei care ii declara inamovibili.
    Ponta si USL acapareaza ilegal Parlamentul si incearca astazi sa schimbe sefii celor doua Camere prin proceduri ilegale. Tot astazi au acaparat si Televiziunea si Radioul publice.
    Suntem in plina lovitura de stat. E timpul ca toti romanii sa vada adevarul si sa se opuna, altfel dictatura si tirania se instaleaza peste noapte

    Monica Macovein 3 iulie 2012 (HotNews)

    Ceea ce se întâmplă astăzi reprezintă în mod clar o lovitură de stat mascată sub aparenţa procedurilor democratice. Observăm îndârjirea cu care se insistă asupra încălcării Constituţiei, observăm îndârjirea cu care sunt încălcate şi acaparate instituţiile statului.(…)
    Sunt convins că în ţara noastră, cei care gândesc la fel sunt destul de mulţi pentru a nu fi ignoraţi. Modul în care este încălcată democraţia românească este un motiv serios pentru revoltă.

    MRU 3 iulie 2012 (RL)

    Nu a fost nici lovitura de stat, nici dictatura parlamentara, nici macar un derapaj nu a fost. In esenta, suspendarea unui presedinte si faza urmatoare, de referendum, sunt lucruri prevazute in Constitutie. Perfect ok. S-au facut insa cateva erori si de procedura, si de comunicare
    Klaus Iohannis 7 mai 2014 (Ziare.com / B1 tv)

    • Johannis este un dobitoc notoriu, sigur se poate face referendum,
      dar cu motive. acest gent de abordare a lucrurilor, aratä cum indirect
      aprobä cele fäcute.JOHANNIS, este mai periculos decat credetzi:

  3. Este foarte bine ca a depus si Diaconescu o sesizare.
    Nu strica.
    Strica altceva.
    1 Puciul din 2012 si referendumul nu au fost exploatate cum se cuvine de noi. Am stors prost lamaia asta. Rezultatul. Aia 40% care il voteaza pe Ponta sunt tot aia. Noi cei ce am boicotat referendumul suntem tot aia.
    2 Diaconescu participa la alegerile prezidentiale. Este dezamagitor daca bomba lui de 10 tone, este doar asta cu puciul si cu atacul la statul de drept din 2012. Cu statul de drept nu castigi prezidentialele din 2014

    Sper sa iasa repede cu alt subiect care intereseaza mai mult pe cei ce baga biletelul in urna.

    • Last ,
      Ai dreptate ca nu se castiga alegerile cu statul de drept pentru ca gagauta sau gagautii(7,4) au inteles din asta statul drepti ca in armata si din asta nu iese nimic. 😦

      • Din pacate asa este cum spui tu. Altfel trebuie sa actionezi ca sa ajungi presedintele tuturor gagautilor. Altfel devine Ponta presedintele lor si …..al nostru .

        Tu vezi bannerul de sus, Culoarea aia imposibila aleasa ? Pozitia trista si demna ? Fontul ? Cred ca numai lui mama si nevasta lui Diaconescu pot sa le placa bannerul ala

      • Nitzu ,a oprit dosarele, färä justificare, s-ar fi väzut cä nu au fodt nici 4 milioane, s-ar fi dovedit mfia creeatä de Dragnea, au lucrat
        ca teroristii.

        • Asa e! Preluarea si repetarea acestui „7,4” e o greseala (in cel mai bun caz): a fost parte din manipularile pucistilor.

  4. Doar o vorba sa-ti mai spun (ca am ceva trebi de rezolvat),
    domnule Prl/W,
    sper ca aceleasi sentimente te anima si fata de MRU; apoi, nu uita, MM a fost „procuror ceausist” (vad ca doar fata de unii folosesti metodele latriniste).
    Si exemple ar mai fi, dar nu despre ce a fost e vorba, ci despre ceea ce faci.
    Ca daca o tinem langa cu acuzatiile tale, dictatoru a fost securist, etc.

    • victor, sunt consecvent
      90% din PSD e caca
      MRU+MM (mai mult ca restu)+Basescu+Diaconescu si care or mai fi sunt caca.
      Daca e sa judec strict pe criteriul a ceea ce e just, Udrea e mai buna!

      Dar putem alege… justete istorica vs. oportunism contemporan.

      Eu am ales, cu tot ce implica asta, inclusiv a fi intransigent cu trecutul unor prieteni, profesori, colegi, sefi, membri ai familiei, etc care au fost comunisti mai mult sau mai putin.
      Desi nu cred ca trebuie judecata toata viata lor din acest punct de vedere, el nu trebuie uitat si din punct de vedere moral, aceste persoane nu ar trebui sa aiba functii in stat. Nu ar trebui sa aiba functii in sistemul de educatie.

      Nu crezi ca e corect? Comunistii pa! E o logica simpla care inca se aplica, si in 2014 si oricand.

      • Daca nu incepi intransigenta cu tine insuti, s-ar putea spune ca esti „caca”…

        • sunt nascut in 86, destinul a fost bland cu mine

          • Concluzie logica la aberatiile lui @W: Copiiiiluiponta – Presedinte! Iar Copiiiiluinastase -PM! Da, asta e solutia!

          • @judex
            si zebra, ai uitat zebra!

            ce naiba vorbesti?

          • markwilliams

            Purly
            Am o curiozitate..ai crescut la orfelinat??? Sau parintii tai nu au locuit in Romania??Dar bunicii si tot neamul tau??Nu ar fi mai bine sa iti povesteasca ei ce a insemnat 50 de ani de comunism ,de cultul personalitatii,de supravietuirea intr-un lagar comunist???Nu ai nici o scuza ca te-ai nascut in 1986…asa a fost soarta ta…precum nu ai nici o scuza sa acuzi o natiune..un popor ca nu s-a ridicat impotriva unui regim unitar un tot blocul de est..

            Nu cred ca nu stii
            Mai degraba faci o propaganda neavenita si aroganta c u privire la toti cei care au trait LA FEL,aliniati,egalitarizati,uniformizati…
            NIMENI nu a scapat din lanturile ideologiei comuniste…de la copiii din gradinita,la pionieri,apoi utecisti ,si membri PCR…toti erau incolonati si supravegheati de gardieni nevazuti..pentru cei fara de partid exista o alta organizare similara cu cele de partid de mai sus..ODUS..

            Si mai vreau sa iti spun…sa ii multumesti lui dumnezeu ca nu ai apucat acele vremuri..in care nu aveai drept sa spui ce gindesti..nu aveai drept sa faci ce vrei.. ITI ERA FRICA SA VORBESTI…

            .Asta nu te scuza sa dispretuiesti milioanele de romani care erau pur si simplu incolonati,inregimentati intr-un stil si mod de viata inrobitor,dement si dictatorial…fara nici o putinta de eliberare..

            Tu azi esti LIBER sa spui ce gindesti ,sa actionezi cum vrei,cind vrei impotriva abuzurilor de orice fel!
            O FACI OARE??? CUM?
            Ia arata-mi cum te-ai impotrivit si cum ai manifestat impotrriva loviturii de stat din 2012??
            Ce actiuni ai intreprins impotriva plagiatorului,mitomanului Ponta??Impotriva atitor masuri si legi abuzive si neconstitutionale??Pentru apararea statutului de drept si a justitiei independente??
            Cine te opreste Purly??
            Ca sa iti piara aroganta de a te rasti la cei care vin din 1989 ,mai ales cei care sunt cel mai putin vinovati de starea poporului de atunci??!

        • S-o crezi tu!

      • @ Prl/W
        (Ma sperii, pari un anarhist infrinat; nu te jena, dezvolta-te.)
        Asta au dorit si parintii URSS-ului, si satelitii lor de mai tirziu: tot ceea ce a fost inainte sa dispara, totul, in ochii lor, era putred.
        Cred ca daca ai fi avut puterea, in `89, ai fi impuscat orice biped care ajunsese a fi „soimul Patriei”; de la ei in sus totul era infestat 😛

        • RUSII PLÄTESC; VAI DE GENERATZIILE LOR CU CREERE SPÄLATE

          • da, exact, ma platesc rusii sa critic comunistii. tare si asta.
            hai ca e deja prea misto, am zis ca plec si iata-ma iar…of, of, mai, mai…

          • Theo n-a vorbit cu tine, nu te mai agata provocator de comentariile ei!
            Si are dreptate cand vorbeste de banii investiti de propaganda ruseasca si de influenta acesteia asupra multora (inclusiv, sau mai ales cei tineri).

  5. ma retrag pe azi… o vineri placuta si etica va doresc.

  6. O NERUSINARE; FELUL CUM ESTE CATALOGAT C DIACONESCU

    aici sunt insulte si insinuäri cu carul, dar tot aceia vorbesc de bun simtz?
    asa nu se poate continua, nu e corect fatzä de noi dela Copac.
    noi trebuie sä citim intoxicärile lor.

  7. Dece nu se discutä, de mitomanul Ponta, dece nu se discutä de
    regiunile inundate, ? acolo au fost zeci de ani baronii COSMA;
    DUICU; DRAGNEA:
    TZIPETELE TEMBELULUI PONTA, cä vrea sä dea jos regimul B
    care regim? din 10 ani au fost la guvernare 8, intr-un fel.

    dar regiunile inundate, sunt särace, mizere,primitive, färä canalizare
    färä apä,sträzi de africa, oameni puturosi.
    dece ?
    au fost tzinutzi special asa, sä poatä fi manipulatzi.
    DRAGNEA A AVUT MILIARDE PE MANÄ; DAR UNDE I-A ASCUNS???
    DECE NU SE SESIZEAZÄ PROCURATURA????

  8. uitatzi-vä la nenorocitul de TÄRICEANU, ce joacä o carte nu numai de trädätor, dar de mafiot securist, ce a fost tot timpul.
    totul a fost pus la cale, de securistii mafiotzi din care face parte.

  9. Cei care nu au alt rost decit a incerca sa alunge oaspetii Copacului ori sint doar aruncatori de brichete, inca nu au trecut de pragul invatamintului politico-ideologic. Pe ei nu-i intereseaza:
    „Prin urmare, dacă reducerea CAS va fi aplicată, aşa cum promite executivul, măsura nu are acoperire în bugetul actual. Avertizările aparţin Consiliului Fiscal care atrage totodată atenţia că rectificarea este uşor negativă, nu pozitivă, cum a fost prezentată de premier. Mai exact, o serie de modificări contabile au majorat artificial veniturile care, în esenţă, au fost revizuite în scădere cu 128 de milioane de lei. Un alt aspect semnalat de Consiliu este scăderea eficienţei colectării, evidentă la o trecere în revistă a sumelor încasate efectiv şi cele propuse în programul pe anul în curs.
    http://www.gandul.info/financiar/detaliul-pe-care-ponta-l-a-uitat-la-rectificarea-bugetara-unde-au-disparut-banii-pentru-reducerea-cas-13012025
    NB,
    am 28 de ani, dar „1. eu am fost marxist in tinerete ca un act de rebeliune puerila. che guevara, alea, alea + naivitate + romantism.”
    Deci el a fost, nesilit de imprejurari, ci de buna voie, si nu trebuie judecat.
    Cei care s-au nascut in timpuri criminale trebuie condamnati cu minie proletara.

    • naivitatea mea nu a costat vieti…naivitatea mea vedea o distinctie idioata intre ceausism si marxism. dar a fost o lipsa de educatie sau orice altceva vrei. aia a fost. e rusinea mea, o recunosc public si o port ca atare. nu e scuzabila, desi incerc, poate, sa o scuz. acuzatia ta e preponderent valida si imi asum asta.

  10. Din ciclul „au si ei falitii lor”:
    „Un preot din Polonia, părintele Marian Rajchel, spune că necuratul îl atacă în mod constant pe telefonul mobil.
    Marian Rajchel susține că, în ultima perioadă, a primit o serie de SMS-uri de la un demon. Părintele din localitatea Jaroslaw, din Sud-Estul Poloniei, susține că a început să primească aceste mesaje după ce a făcut o exorcizare a unei adolescente posedate de spirite rele.”
    Daca o rastignea si o lasa sa moara, poate scapa de SMS-uri 😛

  11. Despre corectitudine si rigurozitate profesionala, despre responsabilitatea si demnitatea specialistului si despre cata nevoie are o societate (mai ales una bombardata cu parerile incompetentilor & Co manipulari) sa auda aceste „voci”: un articol care merita citit. Este interesant si prin referirea la explorarea si exploatarea gazelor de sist, in acelasi timp, aduce in prim-plan un model de abordare si atitudine (din pacate, atat de rar intalnit azi, la noi)

    Ce trebuie să știm despre un studiu științific. Pe marginea unui articol regretabil. (Prof. univ. dr. Nicolae Anastasiu / contributors.ro)

    http://www.contributors.ro/advocacy-public-affairs/ce-trebuie-sa-%C8%99tim-despre-un-studiu-%C8%99tiin%C8%9Bific-pe-marginea-unui-articol-regretabil/

  12. usor off-topic. Simplificand:
    . au scazut incasarile din activitati „productive” – impozite pe salarii, impozite pe profit, pe venit, TVA [vanzari-cumparari]
    . au crescut incasarile „marxiste”: accize, taxe locale, taxa pe stalp .
    Asa ca devine iluzorie cresterea economica palavragita de Ponta.
    PS. Prin definitie in PIB intra preturile integrale, asa ca scumpirea benzinei prin accize MARESTE PIB, scurgerea taxei pe stalp in pretul energiei MARESTE PIB etc.

  13. Ziua buna !

    Multe chestii interesante vazui !!! 🙄

    mai intai la tema ca asa-i fromos 😉

    Tema „statul de drept” este esentiala.
    Ca subiectul este criticat la nivelul celor ce inteleg cat de cat ceva si ignorat de cei pentru care nu are mai multa relevanta decat o punga cu doua chipsuri uitata in autogara, e cel putin trist.
    Din pacate Diaconescu este silit sa se lupte cu aceasta stare (tampita) de lucruri. Pentru ca asta-i natia.
    Orice alt subiect si oricum altfel l-ar ridica, criticii ce-l sustin prin doborare, ii vor gasi infinite hibe ….

    – unde-a fost ieri, de ce n-a vorbit o declaratie ?
    – ba a vorbit doo declaratiuni si a fost in tri locuri !
    – Pai daca-i prost !
    Trebuia sa vorbeasca trei, in patru : unul la scoala de baieti, unul la scoala de fete mari, altul in Piata Titan, doo la primarie… si la momentul cand fetele ies de la scoala de dansuri si cateva bune maniere iar baietii ies de la scoala de fete, ca sa aibe audienta !
    – Pai exact asa a facut !
    – Da ??? 🙄
    A facut prost.
    Trebuia invers.
    Si mai e si trist !!!! 🙄

    Asta e zidul in care el trebuie sa dea berbeceste cu bostanul din dotare.
    O data…. inca o data… si inca o data… si inca.. si inca…

    Miza REALA a luptei pentru Cotroceni este salvarea putinului realizat pana acum pe calea instaurarii unui stat de drept in Romania. Poti sa adaogi subiecte colaterale, care poate trezesc mai mult interes la nivel de masa, dar OBLIGATORIU sa ai drept pilon principal problema reala de rezolvat.
    Unii pricep (acum) altii poate nu, dar din cei de-a doua categorie unii vor pricepe mai tarziu, privind lucrurile retrospectiv.

    Ceea ce are nevoie de fapt nu este un alt subiect ci mai multa energie si daruire in cee ce face. Trebuie sa transmita o stare de spirit.
    Parerea mea 😉

    • salut viq
      Treaba e mai subtila. Trebuie sa il aleaga votantul presedinte ca sa apere statul de drept. Doar cu mesajul principal: apar statul de drept nu ne convinge decat pe noi cca 2-20% (Iar o parte din noi ne intrebam daca nu MM ar fi mai potrivita pt mesajul asta )

      Sa explic altfel. Doctorul ii spune mamei ca pustiul are nevoie de Omega3 Mama vede ca macroul sau somonul au mult omega3. Ii prepara pustiului un peste care sa arate bine sa fie gustos, (caci ii va da peste cel putin de 3 ori pe saptamana) dar in nici un caz nu ii spune: Mai ia putina Omega 3 , Sa iti storc putina lamaie pe O3 sau sos de soia ?

      Basescu cand facea cu ochiul electriza alegatorul nu le vorbea numai despre statul de drept. Le sugera, sa aiba incredere in el caci el va face treaba buna, Ei l-au ales iar el a trecut sa faca ce trebuia sa faca.

      Faptul ca Diaconescu nu arata daruire si energie arata ca nu e prea bun de cuceritor de inimi de alegator. E bun sa predea la scoala sau sa sfatuiasca. Nu sa cucereasca 5 milioane de oameni.

      • Salut, Last.

        Aici o aduci din condei.

        ” Este dezamagitor daca bomba lui de 10 tone, este doar asta cu puciul si cu atacul la statul de drept din 2012. Cu statul de drept nu castigi prezidentialele din 2014
        Conform celor de mai sus, SUBIECTUL e prost.
        Acum „toaletezi” si spui ca nu subiectul ci modul de prezentare e prost.

        Apropo’s de „mod de prezentare” :
        „Tu vezi bannerul de sus, Culoarea aia imposibila aleasa ? Pozitia trista si demna ? Fontul ? Cred ca numai lui mama si nevasta lui Diaconescu pot sa le placa bannerul ala
        Lipseste faptul ca n-are basca !!!
        Asta ti-a scapat sau o tii de rezerva ?

        De cand albastrul in publicitate/marketing e „culoare imposibila” ????
        Eu stiam ca dimpotriva, e favorita universala.
        E rece, corect, dar in conjunctura sobrietatii functiei si a celei in care functia ia valori (si intern dar mai ales extern – atributul esential al presedintelui) este de departe cea mai potrivita momentului si locului.
        Albastrul sugereaza (mai mult sau mai putin subliminal) intelect si precizie dar si (foate important) seninatate si claritate. Duce de asemenea tabloul intr-o zona a elegantei si finetii comportamentale, dar mai are si calitatea de a mobiliza capaciatea de concentrare, atentia.
        Asta intr-un mod pozitiv, spre deosebire de rosu-aprins, care (in)duce o stare de semi-teroare si incrancenare pro-violenta.

        So on….
        Putem s-o tinem langa-danga pana plec la shift, (f curand) dar cu aceleasi trenduri : eu incerc sa asez doua pietre una peste alta, tu sa le darami.
        Ce ?
        Asta-i constructie ?
        Nici macar caramizi n-avem.
        Pai n-avem, na !

        • nu ai intzeles, poate rosu era pe plac,
          si sä existe cärämizi, le-ar da jos.totul destructiv
          dar nu la cei de stanga.

        • Viq
          cine vrea si poate sa inteleaga ce spun eu poate. Cine nu nici nu e nevoie.
          uita-te si la culorile lui MRU tot la fel sunt
          E clar ca ambii ochelaristi sunt clari, senini, fini , eleganti. Stie toata lumea asta. La subliminal … ar trebui sa bage altceva.
          Vad ca te pricepi la culori.

          Nu vreau sa iti daram pietrele puse de tine una peste alta. E laudabil ca o faci.
          As vrea ca piatra cea mare sa fie dedesubt iar cea mica deasupra. Ca doar nu suntem la Stonehedge

          • daca nu vrei inseamna ca o faci impotriva vointei tale.
            E !
            Fiecare avem probleme.

            Toto spre exemplu are o buba pe coada ! 🙄

            That’s life !
            Toujours parsiva !

            Stonehedge-iu’ asa ciudat, e mai mult decat campia romana, neteda ca-n palma !

          • Ok. Hai ca nu mai e mult pana in noiembrie.

  14. Apreciez comentariul lui Prw.
    Ma refer desigur la primul, cu care a deschis discutiile.

    Daca trecem peste conotatia (posibila dar nu si probabila) de a se dori o critica la adresa lui Diaconescu, frustrarea pe care o simte (si exprima) in raport cu comportamentul in regimul DTA (de trista amintire) cred ca este perfect legitima.
    Sa fiu bine inteles : am nu doar banuiala ci aproape convingerea ca, nascut cu doua decenii mai devreme ar fi facut fapte inaltatoare cu totul remarcabile intru slava si victoria Partidului !!!!
    Lui acum, din perspectiva 2014, i se poate parea o blasfemie ce zic. Dar cred ca asta e realitatea. Implicarea civica (si Prw este o persoana extrem de implicata in raport cu varsta, eu la anii lui aveam cu totul alte preocupari 😉 urmeaza actional convingerile, iar acestea stim foarte bine cum se formau atunci.
    NOI stim.
    El nu.

    Prw mi se pare sincer. Ceea ce ar trebui sa ne faca mai atenti la nuante.
    Da, cu ani in urma probabil ar fi fost/actionat mai rau ca majoritatea covarsitoare a celor din jur. Dar asta nu inseamna ca acum nu are dreptate.
    Si ar trebui sa fie un motiv de bucurie ca formarea oamenilor dupa momentul ’89 a revenit cumva la normal, a luat locul DEformarii din etapa istorica anterioara.

    Chiar ar trebui sa fie blamati/insemnati/eliminati cei ce au avut ghinionul sa traiasca vremile respective ?
    Este o eroare la fel de mare si primejdioasa ca toate celelalte de acest gen care de altfel s-au manifestat repetat de-a lungul istoriei si de-a latul omenirii. Orice „nou” regim mai mult sau mai putin politic e mandru sa-si faca salba din tigvele „fostilor”.
    Blamul si responsabilitatea in raport cu actiunile trecute sunt acte personale intime, de minima decenta (daca nu au fost ilegale/inumane).
    Personal inca ma trec fiorii privind uneori clipuri din Coreea de Nord !
    Astia eram la nivel de masa.
    Arhiva TVR ar putea sta marturie.

    Faptul ca aruncati inapoi cu masina timpului e destul de putin probabil sa (putem) face altfel, chit ca am avea mintea de acum, este un aspect pe care Prw nu-l intelege.
    Nu poate sa-l inteleaga.

    Si poate ca asta e bine 😉

    • faina discutie aveti
      cred ca mai repede ma maturizez decat sa ma prind despre ce se discuta 😀

      @viq:
      niste chestii trebuie clarificate la noi. ele tin de responsabilitate.
      p.s. are Jaspers, parca, un text fain despre responsabilitatea filosofului azi. E bun. Cred ca il gasesti aici:

      http://epistematic.blogspot.fr/2013/05/mircea-flonta-filozoful-rege.html

      • cred ca mai repede ma maturizez decat sa ma prind despre ce se discuta
        Cred ca e acelasi lucru 😉

        O sa ma uit la ce zici.
        Poate deseara, dupa ce ma intorc de pe plantatie.

        Alte prioritati impiedica ceea ce am dori sa facem.
        Ca si pe vremuri … 😉

  15. onor @viquinius

    mă faci să răd . Poi singura transpiraţie ( stare de spirit cum îi spui tu , fie) e cea pe care a descris’o foarte bine musiu Purly mai sus – mai puţin aia cu …mecla . Nu dezvolt .

    … Da’ nu pot să nu mă-ntreb : dacă tot ştii că ciumpalacu’ ăsta nu-i decât un iepure … la ce’ţi foloseşte şarada asta ?!

    Sau poate nu ştii , ş’atunci … mi’e milă de domnia ta , crede-mă !

    • ar trebuii sä-tzi fie de tine milä,o sä-tzi stea rasul
      cand te vei convinge, ce pion necalificat iesti,un rebut.

    • Si mie mi-e uneori mila de mine.
      Welcome in the club ! 😀 😀 😀 😀

      Pentru mine Prw nu e „iepure”.
      Nici Loda.
      Si nici „Sara” ! 😉

      Cred ca fiecare reprezinta ceva la scara.
      O tipologie care se cere reprezentata cumva daca chiar vrem sa nu pierdem contactul cu realitatea.

      Cu voia ta, si Theo isi are rolul/locul sau 😉

      Asta ca mi-am amintit de „selectiile” nefericitului Bleen, baiet cu o imagine apreciata de-a lungul timpului in microcomunitatea noastra.
      S-a dovedit mult in urma imaginii sale, dar asta numai proba timpului o poate uneori dovedi.
      In fine.
      Despre morti…. numai DCS.

      • … mda , acu m/am lamurit > TU MEREU VORBESTI PENTRU PROSTI !
        Te/am sters de la inima sa stii !

        • Well done !

          Tibi…Arizona…. Loda…. Luminita…. Mihaela…. Scorpy…. samd.
          Lista era eliptica de tine !! 😀 😀 😀

          Cu atatia „uratori” si putina osteneala pot sa contracandidez la…. ceva, o antifunctie undeva ! 😀 😀 😀

          • Ba eu te tin la anima, sa stii ! M-am suparat eu putin, long time ago, dar mi-a trecut (am o natura fericita, imi trece-n cinci minute ) .Loda
            _______________
            Ok.
            Am notat si te sterg de pe lista celor ce nu ma (mai) plac. 😉

        • dar prostii, nu pricep,
          tu ai inimä????

      • Care morti? Vezi ca face un blog nou. Morti sunt doar cei incremeniti in proiect.
        Iar FB ul lui Bleen functioneaza. Intreaba-l pe Filadel care comenteaza acolo mai des decat comenteaza la Copac 🙂

        • Ii urez succes.
          Dar in grila mea a avut o involutie aproape constanta.
          Asta e.
          A fost primul (si pana acum cred ca „aproximativ” cam singurul) bloger-bloger, de la firul ierbii, cu care presedintele Romaniei in functie a stat la taclale publice.
          Ala a fost punctul maxim.

          De acolo ……

    • OOOOps !

      Sara, scuze.
      Recitind comentul tau am realizat ca „ciumpalacul” la care te referi ar trebui sa fie Diaconescu !

      Ok.
      Poate fi iepure.
      Sau nu
      Eu am plaja de intors.
      Tu esti mai mult decat sigur(a) ca e.
      Daca totusi NU e ????
      O sa rosesti ca juna Enigela in noaptea polara ?

      In rest, ramane ca mai sus 😀

  16. sper ; ca presedintele sä nu fie de acord cu MANDEA:

  17. ”Pentru mine Prw nu e “iepure”.
    Nici Loda.
    Si nici “Sara” ! ;)”

    … nu/mi jigni neuronu’ rogu/te ! Io ma refeream la mecla … aia . Strict .
    Te/am supraevaluat observ . Si matale esti tot c’un neuron .

    Pacat (sau ferice! , bogdaproste) ca e asa de mic !

  18. Candidatura Monicăi Macovei nu trebuie să fie un SCOP. Candidatura Monicăi Macovei trebuie să fie un MIJLOC. Mijlocul prin care se redă vocea și se întărește rolul societății civile. Monica Macovei trebuie să fie doar porta-vocea acestei platforme. O platformă cu un program clar, bine articulat, un program care să susțină principalele direcții de dezvoltare ale României. O platformă care să trezească sentimentul și conștiința civică și să readucă cetățeanul în prim-planul deciziei publice.

    Raluca in Testul Macovei pe contributors

    • Interesant subiectul candidaturii MM !

      Daca ar face-o, cui i-ar folosi si cui i-ar fi nefavorabila ????
      Sansele ei, atatea cate sunt, nu prea exista, asta cred ca e clar pentru mai toata lumea.
      Dar daca ar fi sa intre in cursa, oare pe cine ar pagubi de ceva voturi ???

      Ar putea influenta suficient ca sa schimbe ordinea celui de-al doilea clasat pentru acces in turul II ?
      Da/nu ?
      Cine ar fi asta ?

      Uite subiect de gandit si la bucataria voastra, mai de Doamne-ajuta decat … candidatura lui Udrea ! 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  19. Uite aici campanii inteligente, care pot fi facute de partidele noastre de buzunar, sau de noi cei de pe bloguri ….. Dar nu ne duce capul decat la campanii intre noi … de tipul Esti un vierme impotent inconitent

    http://www.hotnews.ro/stiri-magazin-17794054-dupa-rusia-interzis-importurile-fructe-legume-din-polonia-polonezii-mananca-mere-enerveze-putin.htm

  20. P/W :
    Acum ,imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic.Atat timp cat cel care a facut parte,conform functiei, din

  21. P/W :
    Acum ,imi pare rau, dar trebuie sa te contrazic.Atat timp cat cel care a facut parte,conform functiei, din NOMENCLATURA COMUNISTA,Basescu, a fost de doua ori presedinte, pozitia lui Diaconescu e incomparabil mai buna.Functia avuta in studentie echivaleaza cu zero ca importanta, a fost mult prea tanar ca sa fi avut timp sa se fi naravit in rele.Din puncul meu de vedere nu este un criteriu pentru a fi respins ca presedinte.Oricum vorbim degeaba ca nu are nici o sansa, desi mie nu mi-ar displace sa fie presedintele tarii.

    • Normal ca Basescu este cel mai reprezentativ ca facind parte din „NOMENCLATURA COMUNISTA”
      Iliescu nici pe departe.
      Doar ca Basescu nu a facut parte din nomenclatura comunista, a fost doar un specialist, un tehnician.
      Iliescu a fost chiar si ministru, prim secretar PCR la judeteana Iasi, adjunct la Timis. Dar Basescu a fost nomenclaturistul 😛
      Stiu-stiu, ai dat un exemplu in graba; bun exemplu de la un fost profesor de Istorie. Precis si la tinta.

      • Conform functiei avute de director in Ministerul transporturilor facea,ofical, parte din nomenclatura .Ai mila si nu ma fa sa caut, dar daca nu ma crezi, caut si-ti demonstrez.Atunci iti ceri scuze?
        Imi permit sa te atentionez ca era vorba de Diaconescu versus Basescu, nu Iliescu versus Basescu ,pentru ca, evident, comparatia nu-si avea rostul.

        • Nu trebuie sa mai cauti stresindu-te, dar piratul nu a avut functii in aparatul PCR, de unde sint selectati nomenclaturistii.
          ” În perioada 1984-1987 a fost comandantul petrolierului Biruința. Începând cu 1987 a făcut parte din reprezentanța Navrom la Anvers. În anul 1989 a devenit director general al Inspectoratului pentru Navigație Civilă în cadrul Ministerului Transporturilor, în cabinetul Dăscălescu, funcție pe care a îndeplinit-o până la Revoluția din 22 decembrie 1989.”
          Tu chiar nu pricepi?
          Ca a fost numit prin faptul ca era si membru PCR e clar.
          Dar nu a facut parte din aceiasi clasa cu Iliescu; si il puteai da exemplu mai clar decit pe dictatoru`

          • ,,În anul 1989 a devenit director general al Inspectoratului pentru Navigație Civilă în cadrul Ministerului Transporturilor, în cabinetul Dăscălescu, funcție pe care a îndeplinit-o până la Revoluția din 22 decembrie 1989”
            Functii care faceau, oficial, parte din nomenclatura (nu le insir pe toate ) :
            ,,directorii institutelor de cercetari stiintifice ale Academiei RPR; directorii institutiilor de cultura; presedintele Consiliului de Ministri si conducerile ministerelor (ministri, consilierii ministeriali, directorii directiilor din ministere); presedintele si membrii Prezidiului MAN; presedintele Tribunalului Suprem; procurorul general si prim loctiitorul procurorului general al RPR; conducerile institutiilor de invatamant superior (rectorii universitatilor, decanii facultatilor, sefii de catedre); directorii intreprinderilor mari

            http://www.romanialibera.ro/aldine/history/nomenclatura–elita-a-regimului-comunist-sau-mecanism-de-control–98385
            Deci, ca sa gasiti mai usor :
            ,, conducerile ministerelor (ministri, consilierii ministeriali, directorii directiilor din ministere);”

        • Hai, mai Inastra-Straina-Loda (cum preferi?), sa-l faci nomenclaturist (pt ca a avut vremelnic o nu stiu ce functie), cand stim ca la baza e marinar si comandant de nava, e cam mult. L-o fi pasionat si pe Iliescu sa fie „al mai mare tovaras de la judet” si sa se viseze in locul lui Ceasca (n-a precupetit niciun „efort” pt asta), dar e ceva cu totul diferit de pasiunea pentru mare si navigat a oricarui marinar adevarat.

          • Pai…as prefera Loda(sa-l ,,inervez ” pe Judex ) dar daca nu ma lasa? Parca tu esti la butoane, ia vezi ce se intampla,te rog.
            Pai si Ceausescu ,la baza, era cizmar, asa si ? 🙂 Nu conteaza ce era la baza, conteaza ce functii a avut si da, a fost SI comandant de nava .

          • La butoanele alea nu ma pricep, sorry!
            Iar e aiurea: comparam cizmaria lu’ Impuscatu’ cu navigatu’ lu’ Piratu’???
            Nu se potriveste…

          • Mih:
            Tot o meserie aveau fiecare ,,la baza”asa cum actualul presedinte al Camerei la baza e strungar.

  22. Am uitat sa semnez : Loda.A plecat Filadel, ,platforma” nu ma primneste din nou 😉

    • iti dai seama ca ai dreptate… in afara de: „Din puncul meu de vedere nu este un criteriu pentru a fi respins ca presedinte” … ba este. nu e un criteriu pentru a fi respins ca om. ca presedinte ar trebui sa fie.

      • PrlW :
        Am avut pana acum trei presedinti ,toti nu simpli membri de partid ci cu functii inalte in PCR.Crede-ma, dintre toti, Diaconescu e cel mai putin ,,erodat” de asta .Mie Ponta imi pare mult mai comunist decat Diaconescu in gandire si daca o spun eu, ,,stanga” blogului, crede-ma ca e adevarat.

        • nu se resping oameni pt ca sunt de stanga ci pentru ca au sustinut un regim criminal.

          • -dupa propria-ti logica, expusa de mai multe ori pe aici-. Toti care NU au luptat cu arma in mana contra unui regim criminal l-au sustinut.
            Ergo, parintii tai, Liiceanu, Noica, Tutea, Plesu, dar si toti cei de peste 40 de ani din PSD au sustinut un regim criminal.
            Acelasi rationament si pentru cei ce „au sustinut represiunea” din 1907, parintii lui Angela Merkel, ai lui Hollande [Vichy] etc.
            Bre! esti si fudul!

          • Mai P/W-ulica, hai sa-ti spun de ce nu poti intelege lucrurile astea: regulile gramaticale sunt printre cele mai simple lucruri inventate de om, pentru ca si cea mai precara (intelegi filiatia?) inteligenta sa se poata exprima inteligibil. Daca tu nu stii sa scrii, cum poti pretinde sa intelegi lucruri putin mai complicate? Eu insusi si altii insusi ne-am…insusit regulile astea, care pentru tine sunt inca indescifrabile. Acum intelegi, mai filosof(ist)ule, secretul de nepatruns al lumii pentru tine insusi, cand pentru insusi cei mai multi totul este cat se poate de clar? E decat insusi gramatica, atata toata (merge, „in context”)!
            P.S. Acum reciteste interventiile tale pe blogul asta si vezi daca auzi mai clar rasetele din fundal. Notiunea de „puci” este prea grea pentru un pici.

          • Hai mai lasa-ma cu asta,,nu se resping oameni pt ca sunt de stanga ci pentru ca au sustinut un regim criminal.”!
            Pai ce vrea stanga amice?
            Vrea para malaiata din pomul lui natafleata.

      • Cei cativa troli care bantuie pe aici bat apa-n piua: discutia de azi este depre imposibilitatea de a alege un nou Presedinte, in absenta condamnarii vinovatilor pentru suspendarea abuziva a actualului presedinte. De ce? Pentru ca un Presedinte la cheremul Parlamentului este o functie golita de continut, contrar Constitutiei. Un simplu fotoliu, care poate fi pastrat doar daca ocupantul evita sa-si indeplineasca atributiile constitutionale.
        Asta este tema mesajului lui CD, si nu alta. Pe scurt, in cuvinte simple: In lipsa condamnarii puciului parlamentar, Ro devine, fara referendum, o republica parlamentara. Functia de Presedintele devine o forma fara fond. Cum Parlamentul si guvernul au fost instrumente ale al GIOP in 2012, Ro risca sa fie capastruita de GIOP. Se legalizeaza puciul.

        • sunteti tari cu puciu’ asta… serios 😀 e de rasu curcii
          un puci esuat in care nimeni nu face puscarie pentru…puci!.. geniala constructie logica…

          • sau a fost puci legal…si atunci nu a fost puci.

          • sau basistii care tipa puci sunt mai tari ca justitia care trebuie sa pedepseasca un puci confrom codului penal. e cineva anchetat pentru chestii ce tin de puci, lovitura de stat, etc. ?
            Daca nu…atunci se delireaza.
            (Sunt anchete pt furt la vot…ceea ce nu inseamna anchete pt puci)

          • sau puciul e legal la noi? nu mai pricep. saunt invins de logica post-moderna, ma intorc la russel, ma intorc la frege, ma intorc la cei pe care inca-i inteleg

          • Vrei sa fii dodora de teorie, dar practica te omoara.
            S-a lovit de ea si dsoara Apciza 😉

          • …iar tu esti moale ca loda.

          • cvate imbecilitati mai vanturi pe aici? toate copiate de la PSD pentru care un puci inseamna colonei si tancuri in strada?
            Mai citeste un pic de presa, poate afli de puci parlamentar.

        • Diaconescu a si spus ca sesizarea penala are in vedere pericolul repetarii evenimentelor din 2012.

          [Cineva tine mortis sa mai faca inca o demonstratie troll-ista…
          Daca-l banezi, tipa ca-i persecutat si inca in mod discriminatoriu…]

          Daca cei „de dreapta” trateaza subiectul cum il trateaza, ce pretentii sa ai de la ceilalti. Sau poate ca…

          • Ei, si tu acum, @Mih…Dreptul la barfa este inscris in Constitutia trollilor. Adica este parte constituanta a lor insusi.

          • Isi exercita dreptul cu sentimentul ca-si fac datoria…

  23. MAI GRAV; SUNT ESCROCHERIILE DE AMNISTIE A MITOMANULUI

    din toate actele si investigatziile, greselile grave au fost fäcute in guvernul PONTA: se gräbeste sä acopere incompetenta.

  24. sä speräm, nici unul din ministru propusi, nu meritä
    sä fie acceptatzi: ajunge cu diletantzi:

  25. Intrebari cu monitorul in fata:
    – Eu sint de acord ca MM sa candideze pentru Cotroceni? Dar cine „sa o propuna?” pentru ca, parca si ea, mai nu vrea, mai nu se vrea. Discutiile pe tema asta mi se par sterile daca din partea ei nu exista initiativa.
    – Daca te lauzi cu originea ta ortodoxa si il respingi pe papistasul de Iohannis, cum de accepti o alta papistasa ( 😛 ) la Cultura romana?
    – A devenit guvernul Romaniei o grupare de naşi, fini, socri, verisori si cumnati? C. Manda, propus la Buget este finul lui V. Zgonea (stiu, Zgonea nu e in guvern, dar nici impotriva lui 😉 )

  26. „”Urmărirea penală se desfăşoară în cauză cu respectarea strictă a dispoziţiilor Codului de procedură penală, care nu permit aplicarea facultativă a acestor reguli. Vârsta şi poziţia socială a suspecţilor, precum şi pericolul social concret al faptelor reprezintă criterii care pot fi avute în vedere la finalizarea urmăririi penale pentru alegerea soluţiei care urmează a fi dispusă de către procuror (trimitere în judecată, renunţare la urmărire penală sau clasare), însă până la acel moment este obligatorie administrarea tuturor mijloacelor de probă necesare pentru stabilirea completă a situaţiei de fapt”, menţionează procurorii anticorupţie.
    http://www.mediafax.ro/social/dna-varsta-si-pozitia-sociala-a-suspectilor-avute-in-vedere-in-dosarul-pensionarilor-din-arges-13019154

  27. Azi Cucul apare la ora 17,00.
    (Ce cred eu ca o sa spuna printre altele: nu pot sa-l accept pe dl Manda la Buget; prea multe rubedenii in guvern.) 😛

  28. Poate daca s-ar face „pe bune” un asemenea sondaj ar fi bine; doar intr-o revista (22) nu are efecte decit pentru eventuale certuri.
    Cine ar trebui sa fie candidatul dreptei?

    Klaus Johannis……………14%
    Catalin Predoiu………………….38%
    Monica Macovei…………..36%
    Mihai Razvan Ungureanu…………………12 %
    Numar voturi: 862

    Ceea ce sare in ochi la deontologii de la 22 este ca pe Diaconescu nu l-au inclus la dreptaci

  29. Reacția DNA în dosarul „pensionărilor frauduloase”: Doi medici sunt cercetați pentru 1.097 de șpăgi! Sute de oameni au fost filmați când dădeau mita (EvZ)

    http://www.evz.ro/reactia-dna-doi-medici-sunt-cercetati-pentru-aproximativ-1000-de-spagi-primite-de-la-persoane-care-s-au-pensionat-fraudulos.html

  30. M-a dezamagit piratul.
    – n-a amintit ca dna Biro (de la Cultura romana) are limba romana ca limba straina;
    – nu a spus ca Manda este finul lui Zgonea.
    In rest, a fost putin rautacios 😛

    • Daca le zicea si pe astea, probabil ca vvponta ar fi fost mai indulgent si ar fi spus ca Basescu a folosit un limbaj de…pub 😛

  31. a spus,……. cä tonta, poate sä nominalizeze alte persoane,
    mai catastrofale ca astea, este perfect.

  32. este o escrocherie, cand vor pricepe cei de dreapta. sondajele
    cu JOHANNIS primul si procentaj mare, este o smecherie ordinarä
    o fac, pt. cä tonta asa vrea, JOHANNIS, e mai usor de invins ca PREDOIU..

    este o lucräturä bolsevicä.

  33. La Cultura insa am ezitari, imi inchipui dialogul lui Plesu sau al lui Liiceanu cu aceasta doamna, sau a unui sculptor care vrea sa faca o statuie ecvestra, e bipeda sau patrupeda?

    Basescu este are o finete remarcabila si are un umor desavarsit. Are un rafinament ce transcede aparentele. Urmariti va rog tot discursul

    Sunt sigur ca s-ar lua cu mainile de cap daca ar sti ca are sprijinitori care vorbesc in stilul lui @theo, @mark, @noapte si uuuuaaaa_VictorL.

    • Făi ,expertule …nu-ți mai preocupa unicul neuron cu ce comentez io si cum il susțin pe Pirat …vezi-ți de expertizele tale unice 😀

      No așe …uimește-ne cu inca una din aia pesedistă de a ta ,că prea te scremi degeaba si fără spor ….bați pasu’ pe loc,nu prea ai rezultate .. 😆

      • draga @noapte_screm
        apropo de felul in care il sustii tu pe presedinte. Exista o vorba: Cu asemenea prieteni, am rezolva si problema dusmanilor
        Doar ma gandeam ca daca citeste TBasescu cum il sprijina omoratorul de tigani @noapte te-ar medalia sau s-ar lipsi 🙂

        • Haidi pa !!!….că deja ți-am dat prea multă atenție si tie si porcariilor pe care le debitezi ca expertize unice …pa !!!

          Ps….stai linistit că stie cum scriu si m-a citit de foarte multe ori pe siteurile prezidențiale de la suspendari 😀

          Deci ,rămâne cum am stabilit ….nu-ți mai excitat unicul neuron ca rămîi cu el in aer. ….ehehehehehe

          • Erai tot cu masca de anonim, anti corporatii ? Te cunoaste personal ? Ti-a trimis felicitare de craciun de la cancelarie ?

            Intradevar, preferam sa imi dai mai putina atentie decat mi-ai dat.Nu pot decat sa ma bucur pt hotararea luata 🙂

          • Nu te culca pe-o ureche …cind o iei pe miriste ,iti voi răspunde in stilul cunoscut. 😀

          • Deocamdată ,m-ai plictisit cu expertizele unice ….vedem. ….ehehehehehe

  34. last,

    itzi interzic sä-mi pomenesti numele.

    • esti persoana publica cu opinii clar exprimate, ma pot referi la ele. Tu daca vrei sa ma ignori poti sa o faci, sau daca vrei sa explici unde gresesc la fel. Poate la tine in Bayern este Verboten dar aici inca ne putem exprima opiniile.

    • Theo,

      Degeaba! N-a mers nici rugat. De mai multe ori. Nu-i mai ies „mesajele” fara asta…Nu mai au „impactul” si rezultatul scontat…
      Incearca sa ignori si sa nu-i mai raspunzi direct: comenteaza separat ce crezi ca e de comentat.

  35. Doamnă Teo lăsaţi-l să cânte la altă nasă. 🙂

    • @Domnu Vericu, asta cu alta masa ai spus-o si ieri 🙂 Ai o obsesie. Si apropos, du cainele ala la doctor, Nu are o privire prea sanatoasa

      @n
      http://ro.urbandictionary.com/define.php?term=Ineptocracy
      Ineptocratie= Un sistem de guvernare in care cei mai putin capabili sa conduca sunt alesi de cei mai putin capabili sa produca, si unde membrii societatii cei mai putin capabili sa reuseasca sau sa se intretina singur, sunt recompensati cu bunuri si servicii platite din bogatia confiscata de la un numar redus de producatori

      The occupy protesters are part of the ineptocracy movement. @noapteee ? se audeee ? 🙂

  36. No…am dopuri de silicon 😀

  37. Lazaroiu FB
    https://www.facebook.com/sebastian.lazaroiu?fref=ts
    Am trei ipoteze legat de lipsa de reactie a opozitiei/contracandidatilor deja anuntati ai lui Ponta pe tema amnistiei fiscale. Nu stiu care e valabila, dar toate trei te indeamna sa emigrezi…..
    …………
    Poate citeste si catindatul Cristi Diaco cel cu ochii tristi si sinceri si are o reactie……… Ori el a ramas la combatut puciul din 2012

  38. Oricat s-ar putea vorbi despre „tarul” putin, tot stalinism-urss-kgb-ismul isi arata muschii in discursurile lui

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-17797354-vladimir-putin-sfatuieste-liderii-mondiali-nu-uite-lectiile-primului-razboi-mondial-rusia-cautat-intotde

  39. Nu se poate sa nu observam insistenta prin care se incerca minimalizarea subiectului.. care este de o gravitate incomensurabila..cum se incearca a il trimite inapoi la trecut ,in uitare..
    Cum se inventeaza teme noi care sa abata atentia de la LOVITURA DE STAT a USL… din 2012…
    exact asa s-a procedat si acum citeva zile …
    Cred ca putem discuta despre acest subiect luni de zile…daca nu bagam in seama fitilismul..

  40. A mai incercat cineva sa introduca date contrafacute privind insuccesul sesizarii FMP..
    Nici o baza reala…pentru ca exista materiale probatorii ,exista documentatia suspendarii,exista tot felul de atestari si confirmari ale actului de lovitura de stat..

    Le tremura la multi camesa pe ei…Papusarul sef Voiculescu a si recunoscut ca el a creat scenariul..Ponta si Antonescu fiind artizanii infaptuirii lui…

    Nu,sa nu dam la o parte subiectul..sa il sustinem pe Cristi Diaconescu…asa cum putem si cum stim si cum vrem fiecare…sa vorbim ..ca sa nu uitam…asa cum vor slugoii autorilor puciului..

  41. Victore, nu ești bun de nimic …

    Îmi pare rău că trebuie s-o spun pe șleau și fără menajamente: Victore, dar nu ești bun de nimic. Știam de la început, cam de pe când ai început să te-nfigi în politică. Tupeist, șmecheraș, obraznic și mincinos dar mai ales, arogant. O aroganță mascată atât cât trebuie de mitocănii însoțite de grimase de băiețaș de cartier, genul celui care strigă după o fată ”Ce faci, porumbițo?” iar când fata se întoarce îi spune rânjind ”Nu tu, cioară”  Ești exact tipul de golan care ar împinge o bătrână pe scări și ar întreba-o unde se grăbește. Nu bag mâna-n foc că n-ai făcut-o măcar la figurat, așa cum ai călcat peste cadavre (poate la propriu) ca să avansezi în carieră, de la băiatul cu cafelele, la primul ministru care ești astăzi.

    Dragă Victore, să știi că te-am ”citit” la milimetru și chiar dacă la-nceput am fost șocată de tupeul tău nemăsurat, nemaintâlnit la un asemenea nivel, mi-am dat seama că ești exact expresia partidului care te folosește și pe care tu la rândul tău, încerci să-l folosești cât mai eficient și cu toate că vârfurile și eminențele cenușii încearcă să te țină strunit, tu ca un cal nărăvaș dai semne clare că odată ce rupi căpăstrul ești în stare să sari cu copitele pe ei pentru că tu ești genul care nu are loialități, nu are remușcări, nu are conștiință. Pentru tine tot ceea ce contează în viața asta, ești tu însuți. Nu cred că-ți pasă în mod deosebit nici de familie, nici de prieteni, aceștia sunt doar accidente sau calcule în viața ta, în funcție de scopul pe care ți l-ai propus.

    Victore, când spun că nu ești bun de nimic, o spun pentru că am convingerea că și tu știi asta. În timp ce pe mine mă-ntristează constatarea, ție nu-ți tresare nici un mușchi pe față pentru că ești conștient că orice greșeală ai face, vei fi iertat după ce spui două trei glume răsuflate și arăți cu degetul spre Băsescu, dai 3 lei în plus la pensie, o aministie pentru trântorii hoți care au mituit medici pentru o pensie de boală falsă, niște materiale de construcție pentru sinistrații cărora le-au luat apele casele și multe vorbe goale.

    Tu nu vei construi niciodată diguri pentru că dacă ai face-o, ți-ai pierde electoratul care stă cu mâna întinsă la pomenile tale. Tu nu vei construi niciodată drumuri ci le vei cârpi pe cele existente pentru că asta cer firmele baronilor tăi, bani care se pot sifona ușor. Tu nu vei redeschide spitale pentru că n-ai un sfanț pentru asta și nici nu te interesează prea tare să-ți bați capul cu bolnavii României. Tu nu vei construi niciodată școli pentru că ai nevoie să-ți crești viitorii votanți, mulți și proști. În schimb vei da și ultima lețcaie bisericii care este în cârdășie cu tine și cu partidul tău.

    Tu nu vei lua niciodată măsuri de protecție socială care să nu se adreseze doar pomanagiilor și asistaților social. Niciodată nu vei oferi milionul de locuri promis pentru că știai din capul locului că nu e decât o minciună de-a ta, în schimb vei angaja neamuri, vei oferi locuri de muncă la stat diverșilor grăjdani cu misiune. Tu, Victore, nu vei respecta niciodată statul de drept, justiția și nici măcar statul în sine pentru că asta te va împiedica să readuci țara acolo unde-a lăsat-o Năstase, la cheremul bunului plac. Tu nu vrei altceva decât să rămâi acolo unde ești și dacă se poate, să ajungi președinte. De ce? Ca să te duci la dineuri, să ți se dea onorul, să te umfli-n pene și să te lauzi cu ”contactele” tale externe.

    Victore, tu nu ești bun nici să ții ședințe. Adoarme lumea. Ți-a dovedit-o nen-tu Iliescu Ion când a moțăit lângă tine, în timpul discursului tău. A adormit și fostul tău camarad de lovituri de stat, Crin Antonescu. Nu ești bun decât să dai din gură mult și fără niciun Dumnezeu. Nu ai nicio idee, nu ai imaginație, nu ești decât un farsor, un cartofor care are câte-un as ascuns prin fiecare cusătură a țoalei tale de firmă. Nici substanță nu ai, ești gol și suflă vântul prin tine.

    Vâjâie.

    Ceea ce ai însă, Victore, și ce-i al tău, e al tău… Obrăznicie și tupeu. Știi să dai din coate ca să ajungi în față. Știi să minți ca un maestru, ai putea da lecții, ai putea fi actor de succes dacă te-ar ajuta un pic și fizicul. Ai putea scrie ficțiune, ar fi ceva natural, căci poveștile tale nu s termină niciodată, se-mbogățesc mereu cu noi și noi invenții. Dacă ești prins cu minciuna, nu recunoști nici mort, spui altă minciună care ar trebui s-o acopere pe prima. Și tot așa, nu te mai poți opri și oricum, la tine e ceva absolut natural. În fond, unde-ai fi tu azi fără să fi mințit la viața ta? Ai fi primul ministru al unei țări ca România? Nici vorbă de așa ceva. Ai fi probabil, un avocățel ratat care și-a pierdut clienții pentru că le-a luat banii fără să le ofere nimic în schimb. Un avocățel de divorțuri sau litigii pe câte-un metru de pământ pe care nu se pot împărți două babe de la țară care-ar veni la tine cu coșul de ouă drept șpagă. Dar poate nici asta n-ai fi, Victore, pentru că ai trecut prin școală ca gâsca prin apă, copiind. Și poate că maică-ta ți-a plătit restanțele și examenele. Dacă nu era politica să te salveze, n-ar fi auzit nimeni de tine, Victore.

    Nu ți-am ascultat niciodată vreun discurs, Victore, nicio ședință de guvern, niciun interviu nu ți-am citit și nici n-am s-o fac nici cu forța. Și știi de ce, Victore? Pentru că-mi dai o stare de rău fizic. pentru că știu că în tine se-ntrupează toate defectele pe care le poate avea un om, ești întruchiparea nimicului periculos, ești omul fără niciun Dumnezeu, așa ortodox cum te ții. Ești la fel de ortodox și credincios ca Talpa Iadului. Singura ta credință e în tine și-n minciunile tale, în instinctul tău primar de a supraviețui cu orice preț. Sunt sigură că dacă te-ai afla în pericol de înec și ți-ar sări chiar nevasta în ajutor, n-ai ezita s-o îneci pe ea ca să ieși tu la suprafață. Ăsta ești tu, Victore.

    Și, Victore… Te-ai îngrășat și-ai făcut șale de vădană. Ai făcut și burtă de neam prost. Numai lanțul de aur la gât îți mai lipsește, Victore, și nu te mai scoate nimeni dintre cocalari. Îți priește ”munca”, Victore. Nu te trage nimeni la răspundere, afară de baronii tăi dar și ei încep s-o facă mai cu fereală. Ei știu ce viperă cu corn ești și se feresc de mușcătura ta. Mentorul tău, deținutul politic Năstase, a simțit-o pe pielea lui. Dar și când te vor sacrifica, Victore…

    Nu ești bun de nimic și totuși, ești primul ministru al unei Românii amorțite, al unei Românii prizoniere în mâinile politrucilor ținuți de Moscova.  Nu știu pentru câtă vreme dar ceea ce știu e că într-o bună zi vom scăpa de tine și cu puțin noroc și ajutor, vom scăpa și de ei. Până atunci, tu fă ce știi mai bine: minte, fură, înșeală și dă din gură. Ba mai și plimbă-te prin putredul Occident la fiecare sfârșit de săptămână, în secret. Bucură-te, Victore, până mai poți pentru că știu că eu și mulți alții ca mine, nu te vor vota nicodată să fii președinte. Pentru că și mulți alții, te-am citit, te-am cântărit și te-am declarat necorespunzător.

    Angela Tocilă

    http://politicstand.com/victore-nu-esti-bun-de-nimic-fa/

    La marele fix la descris pe Dottore Plagiatorum … 😆 😆

    • Scuze, dar nu se poate, si rugamintea e generala nu doar pentru tine, sa dai doar linkul ,nu sa copiezi tot articolul ? Cine agreeaza autorul sau tema, deschide linkul, cine nu, nu citeste nici postarea kilometrica copiata si adusa pe blog.E o practica uzuala in mediul virtual.

      • Am uitat -semnat : Loda

      • Loda
        Ce problema ai???
        NU CITI!.
        Lasa pe altii care vor sa citeasca..
        Impactul unui link nu este similar cu cel al unui text care biciueste in fata ochilor…
        Ori ai avansat cumva in stafful adminilor si eu nu stiu???

        • Stai mai ca a fost o rugaminte si o sugestie, nu te-am strans de gat ! Da nevricosi si nervosi mai sunteti unii ,mai relaxati-va ca e vineri noaptea…

          • markwilliams

            Pardon…
            Se pare ca atribui altora propriile tale stari.. ce ar fi sa nu mai impui reguli???
            Nu era rugaminte…
            Sugestia are un alt inteles si ca atare alt fel de a o comunica…

            O fi si acest raspuns nevricos???

      • @Loda
        Scuze pentru franchețe. Există fațete ale existenței de care trebuie să ținem seamă. Nu este aleatoriu sau alternativ. Nu este nici obligatoriu așa cum zici tu dar este o bună măsură pentru etica și morala celui care citește. Știu că astea sînt opționale pentru clonele de tipul vostru. O să înțelegi în curînd de ce am o abordare atît de directă. Nu există două adevăruri privind aceeași realitate.

        • Sa mor eu de inteleg ceva din ce ai scris ?! La ce postare de a mea raspunzi?Ce nu este aleatoriu, ce clone ,,de tipul vostru”? E o ora tarzie, sunt eu obosita, dar habar nu am la ce imi raspunzi ..Domne, nu poti sa scrii concret, cu subiect si predicat sa intelaga si babele comuniste?

          • Ce nu ai înțeles? Trebuie să arăt către subiect și predicat? Viitorul sună bine. 🙂

          • Eeeeeiiii, e adanc tare filadelu.
            Schopenhauer.
            S-a mai dus un crac de la copac.

          • @Luminița
            pur și simplu nu am alte cuvinte pentru a evalua relativismul moral al unora. Îmi cer scuze dacă sînt prea criptic. Probabil că mă aliniez la mizeria morală a celor care mă citesc. Încă. 🙂

  42. Presedintele Traian Basescu nu a renuntat niciodata a clasifica puciul ca si lovitura de stat.
    A tot reamintit despre ticalosia exprimata oficial.Imprimata parlamentar si politic.
    Mafiotic si masonic.

    Daca l-a imputernicit pe Cristi Diaconescu sa faca plingerea in numele Fundatiei sale..asta inseamna ca l-a inarmat cu toate documentele care atesta lovitura de stat.

    Si care detin toata probatiunea pentru a aduce in fata instantei pe cei vinovati…

  43. Dorel Petrescu (mai nou)

    „Prl / W | august 1, 2014 la 10:38 | Răspunde
    naivitatea mea nu a costat vieti…”

    Serios? Esti SIGUR?
    Ai DOVEZI?
    Ca doar au murit multi de atunci.
    PS Pot sa imi exprim „parerea” ca la tarnacop?

  44. Inca o propunere bizara pentru functia de ministru al bugetului…asadar tot la politici fiscale…
    Suspicios cum sunt gasesc explicatiile:

    BNR a devenit prin conducerea actuala un pol de stinga…de unde se propaga strategia fiscala de stinga…si pe care o aplica „robotzii” ..cei care aplica,executa ireprosabil..fara sa gindeasca sau sa se opuna…

    Asa il vad pe acest ministru al bugetului..un habarnist bun doar sa execute orbeste ce i se spune… al doilea dupa habarnista Petrescu…

  45. MONICA MACOVEI:
    „I-am dat în judecată pe colaboratorii lui Voiculescu pentru minciunile pe care le-au susţinut”
    http://www.bursa.ro/monica-macovei-i-am-dat-in-judecata-pe-colaboratorii-lui-voiculescu-pentru-minciunile-pe-care-le-au-sustinut-243513&s=politica&articol=243513.html

    • Reversul medaliei pentru sutii deghizati in politicieni (impostura GIOP) este ca, mai devreme sau mai tarziu (dar inevitabil) trebuie sa se confrunte simultan doua forte: opozitia politica si politia.

  46. ALEXANDRU LELE :

         *  „Cred că a fost o moarte provocată”
         *  „Mie îmi este clar că Victor Ponta este unul dintre cei mai puţin interesaţi să se stabilească adevărul cu privire la moartea lui Cristian Panait”
         *  „Chiar şi numai faptul că am rămas în viaţă constituie, în sine, o victorie”
         *  „Dacă ducea la capăt grozăvenia pe care i-o ceruseră şefii săi, procurorul Cristian Panait ar fi făcut dovada loialităţii ireversibile faţă de un sistem criminal”
         * Interviu cu Alexandru Lele

    http://www.bursa.ro/exclusivitate-alexandru-lele-victor-ponta-se-teme-de-adevar-in-cazul-mortii-lui-cristian-panait-2…&s=politica&articol=236348.html

  47. Sebastian Lăzăroiu pe FB

    „Ministrul pentru diaspora din guvernul Ponta le propune romanilor din strainatate sa cotizeze cu un euro la un fond special care sa fie folosit pentru repatrierea decedatilor.
    1. Ponta si PSD sunt aia care voiau sa scoata romanii din diaspora din cvorumul pentru alegeri si care in 2009 ziceau: Geoana a castigat alegerile in Romania, aia din diaspora nu conteaza. Acum s au facut cersetori pe la „porti straine”.
    2. PSD ii trateaza pe romanii din diaspora ca pe electoratul lor traditional. Mai dati niste bani la acciza ca sa va marim pensiile. Sunt curios cati fraieri ar da, voluntar, pe mana lui Ponta, nu un euro, un cent.”

    Ce imbecili …mai rar așa ceva .

  48. Pe „model” ponta, mandea-buget asta, sau cum „Odobrejea” il cheama, si-a modificat CV-ul?

  49. Ponta, zis Ortodoxulă

    Voi scrie câteva cuvinte în legătură cu acest Ortodoxilă al nostru pe nume Ponta. 

    Îl rog pe această cale pe Victor Ponta să nu se mai declare ortodox, n-are el treabă cu asta, nici nu știe cu ce se mănâncă. El nu e ortodox, e cel mult Ortodocsucă.

    Dacă Ortodoxache insistă în continuare, pe parcursul precampaniei și campaniei electorale, să abuzeze de numele drag și sfânt de ortodox, atunci mă întreb câți credincioși români se vor gândi că ortodoxia e totuna cu minciuna și fățărnicia.

    Ortodoxulă să-și vadă de ale lui și să lase credința în pace, să înțeleagă că pentru adevărații fii ai ortodoxiei a fost un șoc să-l vadă cum mai avea puțin și, la Craiova, se auto-declara sfânt și martir al bisericii strămoșești.

    Ați auzit ce a spus, că nu vrea să-l acuze nimeni că e ortodox în țara lui, mai avea puțin și le mărturisea credulilor săi că e descendent din Sfinții Martiri Brâncoveni.

    http://www.criterii.ro/index.php/en/national/10578-ponta-zis-ortodoxula

    😆 😆 :lol:…….beton armat

  50. @night
    sorry
    ultimul comentariu n-avea nici o legătură cu subiectul temei și nici cu Last. Merge la trash.

Lasă un răspuns către victor L Anulează răspunsul