O cafea pentru „Decalogul Justiției post-Băsescu” !

1. Justiția functionează. Chiar dacă suntem în România.

2. E mai bine să nu ajungi pe mâna justiției. Așa că respectă legea și nu comite infracțiuni.

3. În fața justiției toți sunt egali. Nu încerca să impresionezi prin opulență sau agresivitate, nici să te milogești și să plângi în fața magistraților.

4. Colaborează cu organele judiciare. Daca recunoști comiterea faptei, beneficiezi de reducerea pedepsei.

5. Majoritatea judecătorilor și procurorilor sunt tineri și extrem de bine pregătiți. Nu încerca să îi păcalești sau intimidezi – nu mai merge.

6. Fii respectuos cu magistrații. Atacarea lor verbală sau fizică iți va ingreuna situația, iar încercarea de corupere a lor e aspru sancționată.

7. Fii diligent în alegerea avocatului. Ține cont că angajarea lui nu înseamnă că sigur vei câștiga procesul.

8. Prezintă-ți cazul exclusiv in fața magistraților. Reclamațiile adresate ministrului, Președintelui țării sau instituțiilor europene nu au vreun efect. Iar la jurnalele TV sau la talk show-uri deja mulți magistrați nu se mai uită. Nu pleca urechea la cei care spun că justiția e controlată. De la reforma din 2004-2005 justiția e independentă și azi corespunde standardelor europene.

9. Nu trage de timp. Amânarile repetate care sunt neîntemeiate vor fi considerate un abuz de drept.

10. Respectă decizia definitivă. Indiferent că îți convine sau nu, ea spune adevărul și are putere de lege. Cine greșește, plătește.

Cristi Dănileț
(Preluare de pe blogul personal)

Anunțuri

244 responses to “O cafea pentru „Decalogul Justiției post-Băsescu” !

  1. ! – Justitia poate fi pacalita/ocolita;
    2- Daca poti s-o pacalesti/ocolesti, daca pe mina Justitiei este ca o Aura de cine mi-s IO;
    3 – Catelul si Dulaul nu pot fi egali;
    4- Nu poti colabora cu dusmanul, vei fi dezonorat printre colegi;
    5- Tinerii pot fi usor pacaliti;
    6- Sa fiu respectuos cu cei ce vor sa ma infunde?
    7- ;
    8 – ;
    9- ;
    10 – cind o sa respecte deciziile de plagiat W Ponta :

  2. Ha, ha,
    la
    2- Daca poti s-o pacalesti/ocolesti, si cazi pe mina Justitiei este ca o Aura pentru cine mi-s IO.

  3. Evident ca glumesc, dar nu cred ca gindesc altcumva cei dispusi sa incalce legea.

  4. am un respect deosebit , pt. dl. judecätor CRISTI DÄNILETZ,
    au uncercat sä-l atragä in tot felul de porcärii si insulte , asta
    este mafia puscäriasului turnätor Voiculescu.A 3 trebuia sä fie
    inchisä demult , pt. lupta contra justitziei si celorlate institutzii.

  5. 1- Justitia este manevrata de Basescu (altii spun ca a vindut-o);
    si se poate continua pina la
    10 – cind o sa respecte deciziile de plagiat si W Ponta 😛
    (stiu, nu sint ale Justitiei, ci a unor institutii statale, iar daca prim ministrul nu le respecta, ajungem la
    3 – legile nu sint pentru Dulai, ci pentru Catei.
    Ce vreau sa spun cu balmajeala mea? ca am neincredere in alte Institutii ale statului.
    – CNA;
    – o parte insemnata a mas media

  6. este necesar sä fie arätatzi asa zisI oameni de presä dela A3

    asa cum sunt, niste manipulatori, fac parte din mafia creeatä de turnätorul escroc Voiculescu. ei au dus campanii de URÄÜ SI
    DENIGRARE A JUSTITZIEI:

    au mobilizat cu platä o masä de oameni, pe care il plimbä la comandä, sunt niste bätrani umilitzi cu steguletze si zgardä si
    altzi asociali. mafiotzii fac astfel de nenorociri. deste degradant
    este o josnicie.

    uitatzi-vä la mutrele lor”räväsite” sunt pe toate filmuletzele dela
    manifestatzii.

    PONTA ESTE UN GUNOI; CÄ SUSTZINE O BANDÄ DCE MAFIOTZI

  7. Buna dimineata

    Sa aflam mai multe despre MAGISTRATII zilei de 10 august 2014. Nu-i mai descriu ca fiind EROI. Pentru ca incerc-incep sa ma obisnuiesc cu normalul 😛
    Doar atata : e bine sa aflam cate ceva despre EI
    EI – cu majuscule, bolduit – ca sa arat cum pot eu ceea ce simt. IMENSA PRETUIRE

    Camelia Bogdan este unul dintre judecătorii tineri din sistem. A promovat recent la secţia a II-a penală a Curţii de Apel Bucureşti. Camelia Bogdan a fost cea care a judecat până la un moment dat în dosarul în care Sorin Ovidiu Vântu a fost condamnat pentru favorizarea lui Nicolae Popa. Ea a fost eliminată din complet pentru că judecătoarea Elena Burlan, de la Tribunalul Bucureşti, a considerat că judecă mult prea repede dosarul.

    Judecătoarea Camelia Bogdan este cea care a dispus condamnarea omul de afaceri Ştefan Riza la 12 ani de închisoare. La Curtea de Apel, acesta a primit o reducere a pedepsei la …3 ani. Reducerea a fost acordată de către nimeni altul decât judecătorul Stan Mustaţă, cel care a fost arestat pentru corupţie şi care a fost desemnat iniţial să judece dosarul lui Dan Voiculescu.
    ……………………………………………………………………………………………
    Procurorul care a investigat dosarul ICA este Emilian Eva, acum procuror la laşi. Pe lângă dosarul ICA, acesta a mai instrumentat şi dosarul Loteria II în care a fost trimis în judecată George COPOS. Dosarul ICA a primit viza de legalitate de la procurorul Doru Ţuluş, cel care a condus până anul trecut secţia a II-a DNA. De numele său se leagă unele dintre cele mai grele dosare ale DNA.
    ………………………………………………………………………………………………..
    Acuzarea este reprezentată în sala de judecată de procuroarea Elena Matieşescu de la DNA. Este şefa Direcţiei Judiciare a DNA. Această direcţie cuprinde procurorii care reprezintă instituţia în sălile de judecată. Un episod notabil din cariera procuroarei Matieşescu a fost recursul dosarului Trofeul Calităţii-Năstase. La finalul procesului, şeful Inspectoratului de Stat în Construcţii, Adrian Grăjdan, a înaintat o adresă la Curtea Supremă prin care cerea eliminarea instituţiei ca parte civilă din dosar, acest act fiind unul în favoarea lui Adrian Năstase. În sala de judecată, Elena Matieşescu a demonstrat că Grăjdan a fost în contact cu Năstase la momentul redactării acelei adrese. De altfel, Grăjdan a fost trimis în judecată pentru favorizarea lui Năstase.

    http://www.gandul.info/stiri/cine-sunt-judecatorii-care-l-au-condamnat-pe-dan-voiculescu-la-inchisoare-13057472

  8. MADAME BURLAN; ESTE CEA CARE VROIA SÄ RÄSTOARNE TOT CSM; UNA TARE NESUFERITÄ SI ARTZÄGOASÄ; CE ADUNASE PRIN TZARÄ ISCÄLITURI; ATUNCI CU TEMNICERA:

    MADAME BURLAN- JOACÄ TARE CU PARTIDUL- ………………………

  9. foarte frumos,

    totzi au fäcut treabä bunä, meritä sä fie salutatzi cu respect.
    incä nu este normalitate.

    • Stiu Theo ca inca nu este normalitate. Incerc sa-mi impun sa-mi inchipui ca este. Stii de ce, pentru ca mi-o doresc foarte mult. Stii cum se spune. „Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa-ti iasa ”
      Deh, Theo, ce sa fac, lupt si eu pentru NORMALITATE cu mijloacele mele 😛

  10. Lasa-i Theo sa iasa si sa se plimbe pe caldura infernala din Bucuresti pana da damblaua-n ei. Mortu’ de la groapa nu se mai dezgroapa.
    Sic !
    Asadar; plimbati-va idiotilor, plimbati-va, mortu’ de la groapa, nu se mai dezgroapa. Sic ! Sic !

    • e o rusine, din nou o sä fie Romania, in toate cancelariile
      ca tzara unde mafiotzii luptä contra Justitziei.
      pt. cä presa se face altfel, ce fac ei este mizerie concertatä:

  11. Täriceanu, voalat il apärä pe turnätor, dece?
    DNA, ar trebuii sä se ocupe urgent de averile mafiotIlor
    PATRICIU- TÄRICEANU, acolo vor gäsii o retzea mafiotä la
    fel, poate mai mare ca VOICULESCU, de aia se gudurä pe langä
    PSD

  12. Mihaela,
    sincer mä bucur, cä ai revenit, sper sä fii sänätoasä.

  13. Marius Oprea a demisionat, omul este paranoia, un dement
    probabil merge la trädätorul secu Täriceanu, erau in relatzii , a fost si
    la nunta lui. vai de romania cu asa nebuni

  14. Din ciclul, sa ne indignam impreuna.
    Foarte sugestiv dar si talentos, titlul. Daca doriti, aflati si continutul daca nu l-ati aflat deja. Eu zic ca merita.

    http://adevarul.ro/news/societate/uniti-salvam-voiculescu-Si-ducem-dracu-1_53e5f1aa0d133766a8230ac3/index.html

  15. salut
    Am scris si la htttp://alegatordedreapta.info un articol. Vic zicea ca stau prea mult pe aici 🙂 si neglijez alergatorul : Despre cartea nescrisa a lui MRU pe care poate sa o scrie MMacovei.
    ….
    Aia de diseara sunt calati pe iesi afara javra ordinara. nu pe justitie sau cine stie ce. Si asta nu ajuta in perspectiva in care TB este un influentator de opinii de vot in noiembrie. Daca vor fi multi, si daca vor continua zilnic in multe orase din tara, va trebui ca societatea civila de dreapta sa contracareze cumva.

    • Am vazut si apreciat.
      Ar fi bine sa nu uiti ca ti-ai dus niste oameni acolo si ai niste responsabilitati.

      Nici o problema cu „Jos Basescu!”
      Nucleul dur al basistilor (si doar asta a mai ramas dupa anticampania puritana) nu mai pate fi clintit nici cu buldozerul 😀 😀 😀

      • 1 Nimeni nu spune Jos Basescu.
        2 Asta este o insinuare a lui Mark, Noapte, Theo care neavand prea aproape dusmani de injurat. le este mai simplu sa gaseasca dusmani ai lui Basescu acolo unde nu sunt ei.

        3 Si pentru tine e usor sa definesti langa tine dusmanii lui Basescu.

        4 Blogul ala este blog de analiza. Cand am ce spune spun. Cand nu am ce spune nu spun.

        5 Basisti mai sunt si in alte locuri. Aici este nucleul Basistilor-Woodristi.
        Si Marian Preda este Basist la fel ca si Sebi. Dar nu prea sunt incantati de Udrea. Copacul e Udrist.

        Si nu as spune Basisti – Asta este o vorba a Antenelor la care au picat fraierii cu cioc.
        As spune altfel dar ala ar fi alt articol. Basescu e exponentul unor idei normale intr-o tara normala. Nici una nu e inventata de el. El doar le-a importat si aplicat. Se poate vorbi.

        • Am mai cerut-o si nu ai fost in satre sa raspunzi.
          Dar revii cu incapatanare etichetand ca fiind ceea ce tie ti se pare a fi !!!

          Defineste „udrist” !!!!

          • Viq, servus! 🙂

            …hai să vdm un exemplar de „antiudrism” de acu’ cinci ani:
            «Intradevar Elena Udrea are o feminitate grea, exploziva, o zeita a pamintului in statuetele mici paleoafricane.In realitate arata cu mult mai bine decit la tv. Am intilnit-o o singura data la Bookfest acum 2 ani, cind solicitind un autograf pe o carte despre dreapta dlui Stoica s-a apropiat de grupul in care mai erau dnii Stolojan, Ionut Popescu, nebagati in seama…. stralucitoare ca o cometa zimbitoare. In coada cometei erau zeci de fotografi, cameramani toti barbati. Venirea dnei Udrea a condus si la aprinderea reflectoarelor asupra domnilor din grupul de mai sus.»
            …acum dracu’ știe ce s-a întâmplat între timp, cu ce refuzuri s-a umplut intervalul de a devenit veritabila obsesie, oaia neagră și Kali-distrugătoarea dreptei românești ?! 🙂

          • Uite un exemplu scurt:
            Udrist este acel basist care considera ca venirea Elenei Udrea in PMP si presedinte PMP este un fapt benefic pentru partid in ciuda scorului de 6% obtinut la alegeri. Evolutia mai slaba a partidului are orice alta cauza cu exceptia E Udrea.

            Hiper Udrist este acel udrist – (sa zicem Anton) care la un conflict Basescu -Udrea i-ar tine parte lui Udrea.si ar incuia usa sa nu intre Basescu (nu am ajuns inca la faza aia – sper sa nu 🙂 )

            @Viq este udrist nu neaparat convins dar pt ca poporul la copac vrea o polarizare de tipul asta (si nu este o ocara)
            Imediat ce Elena Udrea a tinut discursul in care spunea ca PMPistii nu sunt cei cu doctorate la Sorbona, imediat ai scris un articol despre cat de rai sunt astia cu doctorate 🙂 Cauta la arhiva
            Felul in care ii tii partea desi incerci o echidistanta. Se poate face analiza pe text. dar nu merita .

            Repetarea la copac a tezei ca unde e multa carte e si multa prostie ,,,, o vad in acelasi context.

            VictorL si Mark sunt udristi
            Mark pentru ca are un discurs pe care l-a repetat de vreo 4 ori in care spunea ca din ce in ce mai mult Udrea ii este mai draga. Citeste textele lui Mark in care apare Udrea, Victor L macar pt faptul ca de cand e sefa ii spune doar Elena 🙂 🙂

            Critica acerba la jurnalistii care s-au gasit sa o critice pe Udrea si sa o vada neadecvata pentru pozitia in care este. e udrism. Imediat ce mai apare unul care o critica pe Udrea e pus deja la index.

            Theo este udrista. Si-a gasit bazinul aici la copac. A plecat de la Politeia iar la Gradina Norei nu prea sta tocmai pt ca acolo mai e criticata Udrea.

            Imediat ce Baconski &co s-au distantat de ea … critica a pornit pe adversarii lui Udrea din propriul partid .

            Pot sa iau la rand postarile dinainte de alegeri ue, si dupa alegeri si dupa ce a devenit presendinte pmp sa fac analiza statistica , crezi ca are rost ? te ajuta la ceva ? la vreo dizertatie ?

            Scriu de 10 minute. Eu zic ca nu merita subiectul sa il fac o lucrare.

        • @theo&@L vs. @last:
          „Cine n-are batrani sa-si cumpere”. Nu se aplica si la -sti.

  16. CUM POATE FI CALIFICATÄ; AMENINTZÄRILE LA ADRESA PRESEDINTELUI ? EI SPUN CÄ-L VOR BÄGA IN PUSCÄRIE:

    asta este rolul acestei haite mafiote???????????????????????

    • Simplu: Ei vad ca le merge.
      Data viitoare vor face papusi cu TBasescu si le vor da foc, sau spanzura.
      Si asta pentru ca nu exista niciodata o reactie. O manifestatie. Un mars. un flashmob.
      Doar cu iubirea vehementa transmisa pe blogurile noastre de la marginea galaxiei nu facem mare lucru. Ticalosii fac pasi inainte.

      • Băi ,chiar esti bătut in cap ….un marș de susținere trebuie facut in altă zi ,nu in aceiasi zi cu psihopatii astia …ce dreaqu ,vrei să fie măcel ???

        Nu prea te duce IQ-ul ,expertu’ natiei ….dai pe dinafară de prostie

        • Tocmai tu cel ce vrei sa omori tiganii cu lantzul te temi de confruntare.

          Ei bine se poate si fara confruntare. Ei se vor plimba pe trotuarul perimetral. Baietii nostri ar fi chiar in poarta Cotrocenilor aproape de jandarmi care nu ar lasa macelul.

          Acum tie care esti viteaz cu masca anonima si stii sa ma injuri pt ca nu am cum sa pun laba mea paroasa pe tine, te inteleg ca vrei siguranta rulotei in care esti, incuiat de doua ori. Dar viata reala are si mici riscuri.
          Multumesc pentru Bai

          • Băi ,flendurici grandoman palavragiu …încă n-ai realizat că esti in plus p-aci ???…. 😀

            Poti să le sucești si să le-nvîrtești pînă nu mai poti …ai credibiltate zero ….. Zero Barat .

            Dacă vrei un sfat …lasă-te de meseria asta ,ca nu faci față 😀

            Cit despre laba ta păroasă ,cu siguranță are altă intrebuințare la cite obsesii ai ….hă hă hă hă

          • markwilliams

            Chiar crezi ca FARA TINE sau FARA MINE nu exista si alte sute de mii de oameni,milioane care sunt impotriva Antenei 3??
            Tu vrei sa aduni,in nume propriu doi trei tauni,doi barzauni ..la un antiprotest??
            Du-te ,domle si te c ulca ..poate visezi frumos..ce te agiti atita ,in numele cui???

  17. Din categoria societaristilor/societatoilor/ civili (???) care au alte opinii despre independenta Justitiei:

    M-am întrebat întotdeauna dacă Lucia Hossu Longin nu a turnat la Securitate înainte de ’89, înțeleg că și atunci își făcea veacul prin televiziunea publică. M-am întrebat asta și mai abitir cînd am văzut-o foarte în largul ei prin studiourile Antenei 3. Am întrebat-o și personal, prin vara anului trecut, dacă a turnat la Securitate și a țipat isteric că are certificat de necolaborator de la CNSAS. În trecere, i-am atras atenția că pot apărea probe noi la dosarul ei de la CNSAS și, deci, că verdictul poate fi schimbat. S-a crispat. Apoi a țipat iar.

    http://prisacariu.ro/2013/04/17/memorialul-durerii-in-cur-felix-la-tvr/
    ……………………..
    Si delirul unui liberal „anti-comunisto-securist” (???), care s-a simtit bine atata vreme cat partidul sau a fost aliat pe fata cu PSD si Voiculescu, dar care azi se da „impuscat” in aripa si tradat de Antonescu si Johannis (se va trata probabil, in varianta liberalo-tradiceana)

    Marius Oprea a demisionat din PNL: ”Crin Antonescu şi Klaus Johannis au distrus tot” (EvZ)

  18. Mircea Badea se plimbă pentru libertatea securistului-turnător Dan Voiculescu de a fura.

    Mircea Badea se plimbă pentru libertatea patronului său Dan Voiculescu de a-şi bate joc de românii simpli.

    Mircea Badea se plimbă pentru libertatea lui de a porcăi în public, de a batjocori şi înjura în fiecare zi în faţa a sute de mii de oameni pe oricine doreşte.

    Mircea Badea se plimbă pentru libertatea prietenului său Mihai Gâdea de a organiza linşaje televizate la oră de maximă audienţă.

    Mircea Badea se plimbă pentru libertatea de a-şi minţi proprii colegi din televiziunea în care lucrează.

    Mircea Badea se plimbă pentru libertatea de a manipula, de a mistifica, de a ameninţa.

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-17861726-libertatile-pentru-care-plimba-mircea-badea.htm

  19. Nu credeam că voi fi nevoit să povestesc vreodată asta. Nu cu mult timp în urmă am nimerit la o cină cu unul dintre dirijorii Antenei 3. Nu-i pot spune numele, căci cadrul era privat.

    După câteva pahare de vin, omul s-a tras lângă mine, m-a privit drept în ochi şi mi-a spus: „Eu îmi fac foarte bine meseria. Ştii care e meseria mea? Să manipulez. În fiecare seară manipulez câteva milioane de oameni. Şi sunt foarte bun la asta”.

    Pentru această libertate se plimbă Mircea Badea.

  20. Mircea Badea si ceilaltzi angazatzi ai mafiotului turnätor, trebuie reclamatzi , lupta lor pt. Voiculescu, este frica sä nu se descopere
    unde au si ei konturi inafarä, mafiotul s-a folosit intodeauna de interpusi.

    DAN DIACONESCU , este tot un spä#lätor de bani si un santajist
    dece il lasä Justitzia sä zburde interlopul?????

  21. UN ARTICOL BUN IN EVZ; de Andronic

  22. Un decalog, cu bune si … mai putin bune, scris … scolareste (in sensul de … neglijent). Banuiesc, nu intentionat.

    Numele decalogului, probabil adevarat, cu sau fara intentia … lui Viq. Sunt de acord [citeste, sper] ca, in epoca postbasista, in justitie, va fi mai multa … dreptate 😉

    Oricum, asta e-n titlul la Copac, la asta ma voi referi.

    Exemple  de … școlărisme

    1. Justitia functioneaza. Pai nu de asta ne era noua teama, ca nu functioneaza. Ne e teama sa nu functioneze … incorect, cu duble (triple, quadruple etc) standarde.

    2. E mai bine să nu ajungi pe mâna justiției. Eu zic ca e bine sa ai acces la mana justitiei atunci cand vrei sa semnalezi fapte reprobabile. Si sa fii ascultat, fara teama ca vei suferi ulterior de diferite razbunari.

    3. În fața justiției toți sunt egali. Stim ca nu-i asa. Cele mai mari imunitati le au tocmai cei din justitie (dupa presedinte, probabil). Dar, ca sa nu ne indepartam prea mult, macar avocatii ar trebui sa fie egalii (ca drepturi, desigur) procurorilor atunci cand reprezinta pe cineva in justitie.

    7. Fii diligent (sic 🙂 ) în alegerea avocatului. Asta cu harnicia e cam caraghioasa. O fi gresit cu ceva … copistul?!

    8. Prezintă-ți cazul exclusiv in fața magistraților. Si asta ar fi de ras daca nu ar fi, in primul rand, periculoasa pentru democratie. Ar presupune ca jurnalistii sa se multumeasca numai no comment, cand este de notorietate ca o sumedenie de mari cauze s-au declansat tocmai fiiindca au fost dezbatute in mass media. Dupa cum si faptul ca, numeroase abuzuri din justitie au fost corectate de CEDO de exemplu. In aceeasi ordine de idei, probe importante (ignorate de “organe” ani de zile) au iesit la iveala si a devenit imperativ luarea in considerare DUPA dezvaluirile publice.

    10. Respectă decizia definitivă. Si asta e … relativa. Nu degeaba legiuitorul a pus la dispozitie caile de atac extraordinare. Prin care, s-au putut indrepta in suficiente cazuri greseli “definitive”.

    • justiția funcționează incorect este o contradicție în termeni. Ori funcționează ori nu.

      • E mai corect termenul Justitia functioneaza taras grapis. ?
        Avem numeroase exemple in tara de coruptie in sistemul de justitie, care functioneaza in paralel cu lucrurile bune de la Bucuresti.
        C Danilet cand spune Justitia functioneaza in Romania, stie si locurile in care ea nu prea e functionala. De aceea cred ca ceeace spune el este: Daca tragem linia si adunam. justitia functioneaza.

        Daca o spune in sensul lui Filadel, atunci il suspectez de esprit de corps cu judecatorimea. Oricum din ce spune el: judecatorimea ca si clasa este pe partea buna, iar noi ceilalti, petentii, publicul, servitoare, soldati in termen suntem partea cealalta.;.. 🙂 Cam tipic pt CD

        • Dacă și numai dacă luăm în considerare cazurile Stan Mustață, Costiniu, șinumimaiamintescnumele judecătoarelor arestate și condamnate pentru diferite încălcări ale legii putem spune că justiția funcționează. Dacă nu putem spune orice că nu ne costă.

          • Ok functioneaza in sensul in care spune Profun
            Cum spui tu, limitativ, ea ori functioneaza ori nu functioneaza. Din ce ai spus tu initial ar ajunge ca sa existe un singur caz de coruptie in justitie si atunci justitia sa nu functioneze. Inteleg ce vrei sa spui, In logica matematica e incorect ce spui tu dar …. in viata reala functioneaza 🙂

          • Da. Am făcut presupuneri greșite.

    • Ei, iata un comentariu care isi revendica, cu diligenta (postei), nickul: nu este nici pro, nici prof, nici profund – asa cum vrea sa ne dea de inteles poses(teri)orul. Este, pur si simplu, -st.

      • Iar dai vina pe cel care scrie spunandu-i ca e prost. Tipic
        Vino cu argumente daca tu esti judestept 🙂

        • Da, ar fi fost preferabil sa dau vina pe altcineva pentru cele scrise de pro fum…Preiei tu aberatiile lui?

        • …ca sa ne pastram intr-un cadru logic:
          1) nu este vina lui ca e -st. Rastalmacirea vorbelor nu este vreun semn de desteptaciune, iar pentru un prof (cum pare sa se creada personajul) este chiar contrara profesiei.
          3) defectul cel mare al comentariului de care vorbim este lipsa de incadrare. Unui om infometat nu-i faci observatie ca mananca repede. Unui copil de clasa intai nu-i predai integrale. De adecvare, ai auzit? Dar de manipulare? Asa, ca sa ne pastram ontopic…
          P.S. Cred ca omul e bun de material didactic. Ca subiect, nu ca obiect. Ca si tine, de altfel. Vezi cum „de altfel” poate fi facut sa insemne „de acelasifel”?

          • Ok, nu am nimic impotriva la textul tau.
            (vezi totusi ca st este si sufixul la 1st – adica primul in engleza 🙂 )

          • ref. -st: s(B)(G)adea.

          • Eu am incercat de pe pozitia umila de … profun (in engleza „suna” profan), sa argumentez ce spun.

            Si … am ajuns la concluzia ca Danilet a scris un decalog ambiguu, neconcis. Ceea ce, pentru un om al legii (care trebuie sa aiba proprietatea termenilor, peste nivelul unui om obisnuit, care nu lucreaza in justitie) este … ciudat.

            De pe pozitia asumata, mai bine[-i] spun ceea ce gandesc, decat sa-l „iau” drept vreun … infometat si sa „ma dau” condescendent ingaduitor cu lipsa lui de coerenta precum as face-o cu un copil … de-a-ntaia!

  23. Revin la bastionul basist dur revendicat de @viq pt copac.

    Imi pare compet eronat.
    au fost odata basisti si anti basisti
    Anti basistii au plecat de mult sau li s-a inchis portita: Ma refer la tipul ala care scria acum cativa ani aici, i-am uitat nickul, la chinezu. si chiar la Clemy cand s-a suparat pe Basescu.

    Apoi basistii ramasi s-au impartit in udristi si anti udristi dar toti basisti.
    Scandalul ulterior de pe urma caruia au fost marginalizati ultimul mare grup si au plecat cu gramada. a fost datorita radicalizarii Copacului in Udristi si basisti -non udristi.
    Nucleul dur ramas este al udristilor basisti. Basistii non udristi au plecat.

    Ce isi doresc cei plecati ? Sa scape odata 🙂 Basescu de Udrea si atunci toti ne vom intelege de minune.

    Desi atunci o sa intervina fenomenul makovismului 🙂 🙂 Iar nu va fi pace sub maslini

    O zi buna !
    Peste 2 ore MBadea incepe spagatul

    • Este insultător s-o așezi pe Clemy alături de chinez. una la mînă.
      Doi. Clemy are și a avut tot timpul portița deschisă.
      Știu că vii cu concluziile de-acasă dar fă totuși un efort să te deosebești de a3.

      • Mai nu mi-o antagoniza pe Clemy
        Clemy a facut parte din alt lot decat Chinezu. care este PSD-ist si uraste dreapta cu spume.
        Clemy este de dreapta …Dar a devenit antibasista. si e in continuare.
        Uite de pilda Skorpion este spre deosebire de Clemy basist dar … nu e prea Udrist. Si eu la fel. Am intrat in seria 3 ca la procesele de la Moscova din 39 🙂

        • @_st: Pai nu esti tu antagonizatorul principal al blogului asta, cu teoria de ras -pro fun, adica- a basismului contra udrismului? Pai se poa’, mai Antigona? Tragic destin, (ant)agonie nu alta!

        • Nu antagonizez pe nimeni. Am subliniat prin adevăr minciuna ta „neintenționată” și am anulat-o.

          • A venit cavaleria US , Indienii trebuie sa fuga.

            Minciuna Filadel daca e neintentionata nu e minciuna. Este o neintelegere, o exprimare confuza e eroare e tot ce vrei.
            Dar tu eroule bine ai facut, Cu o lovitura de sabie ai taiat minciuna neintentionata 🙂 🙂 🙂

            =======
            am corectat. ajung greu la ghilimele.

    • Reiau, ca esti tare de ureche : Defineste „udrist” !

      • Tu nu pricepi ce am scris !! Ia o lecitina !! 🙂
        Ii voi ruga pe Bill, pe Eugeni, pe Luminita, pe Skorpion sa dea si ei o definitie a udrismului si…legatura intre Udrism si copacism.
        OK ?

        Hai o definitie cum vrei tu :

        Udrismul este un curent dezvoltat intre o parte din admiratorii lui Traian Basescu . Acestia cauta si gasesc explicatii de ce Traian Basescu o considera pe Udrea o mare politiciana, de ce Udrea merita sa fie presedintele partidului celui mai altfel al dreptei. Psihologic udristii considerand ca TBasescu nu greseste niciodata, cauta sa gaseasca contraargumente pentru cei dinspre parte dreapta ce o critica pe Udrea – Papahagi, etc sau jurnalisti .

        • Ai împărțit prin enumerarea ta comunitatea în două tabere antagoniste. De ce ai face așa ceva cu cei cărora te lauzi că le ești prieten?

          • Amice
            Nu Mendeleev a impartit elementele in 63
            El le-a gasit gata impartite , le-a catalogat si au iesit 63
            Nici Edward Gibbons care a scris despre cauzele decaderii imperiului Roman, nu a determinat caderea acestuia, ci doar a facut clasificarea
            A constatat
            Si eu la fel
            Este alegere manageriala sa dai prioritate manifestarilor de tip @mark @noapte si sa le reprimi pe cele impotriva.

          • Deci îți categorisești prietenii prin decizii manageriale? Mi se pare suficient de clar răspunsul.

          • Filadel
            Eu cred ca prietenii mei gresesc, S-a vazut cand prietenii ei erau entuziasti inainte de europene si au obtinut 6% ceeace a fost un dezastru. Le-am spus asta si inainte si apoi si le-am spus unde cred eu ca este greseala. Nu eram un prieten bun daca nu le spuneam asta.
            Ei s-au suparat pe mine ca le-am spus ca suntem in rahat. Nu mi-au cerut prea multe detalii. S-au suparat pur si simplu. Incepand cu prietenul Viq prietenul Filadel si toti ceilalti prieteni.
            Taberele chiar au fost antagoniste. Deoarece cei neudristi chiar au plecat. Eu mai bantui pe aci dar sunt exceptia care intareste.

            Oricum copacul a avut mare noroc. Cum a plecat Clemy la Politeia cum au aparut @mark si @noapte care au ocupat imediat locul si au deratizat copacul de cativa ticalosi ordinari.
            A venit si @theo care a ascutit lupta de clasa. Nici nu pot sa ma gandesc de nenorocire ideologica ar fi fost aici , cu viermele Bill, cu Luminita, cu Fish, si cu inca multi altfel daca nu ar fi fost purificarea asta ideologica.
            Mark, noapte si victor L , au fost providentiali. Cum se spune: La barza chioara ii face dumnezeu cuib

    • Nu ar fi fost nimic deosebit si nici prea mari diferente de intelegere intre basistii -basisti si basistii antiudristi…daca../
      Interpelarile nu ar fi fost grosolane permanente si cu trimiterii si reflexii catre Presedinte.
      Unu la mina.

      Daca nu s-ar fi atacat continuu si incisiv PMP.Creatia lui Traian Basescu. Cu membri fondatori,cu membri ai fundatiei,cu programe,cu statute si aplicatii..
      Pampalai si mameluci au devenit cuvinte preferate pentru acestia…
      Si voi sunteti”basisti” !!!!

      Se aude „basistilor antiudristi”???

      Mai mult,este inadmisibil sa legati perfid si grobian pe Elena Basescu si Mircea Basescu in aceasta ecuatie a dezintegrarii Fundatiei Miscarea Populara. Sa intepati,sa loviti..inadmisibil..

      Se aude continuatorii politicii anteniste ,cei care va bateti cu pumnul in piept a fi „basisti”?

      Tot ce s-a derulat aici ,prin intermediul vostru antiudristilor a fost cu TINTA la Presedinte.
      .Basistilor,care nu sunteti!

      Mai produceti si teorii…cu cinism si fara masura..
      Nu cred ca se supara cineva daca va stringeti pionii plantati pe aici,c ind unul cind altul si va duceti ACASA …la confort maxim de antiudrism..”basist”.

      • Tu nu esti basist-basist
        esti basist -udrist cum eu sunt basist -antiudrist.

        Banuiesc ca si Basescu va deveni antiudrist candva daca Udrea nu se opreste din contraperformante. Oricum EBA e pe ganduri.

    • Cum vine asta: ?
      Dan Voiculescu are voie să aibă 10 perechi de soseste, 6 perechi de chiloţi şi două perechi de pijamale,
      Eu atunci cand schimb sosetele schimb si chilotii. Sa inteleg ca Felix umbla si fara chiloti 4 zile ? Sau spala chiloti la lighean mai repede deacat spala sosetele. Sau il le spala mos Metacocipinski cum il cheama pe ala dietologul

      Eu stiu asta, pt ca o luna am stat cu pachetul pregatit cu ismene groase si tigari Carpati – moneda de schimb – sa ma aresteze militia

  24. Măi deștepților …..Danilet a scris „scolareste” ca să priceapa tot prostu’ ….n-a scris pentru ce-i cu „studii înalte la Harvard sau Sorbona ” ….altfel scria in termeni tehnici si pricepea doar o elită

    Atita faceti pe destepții,,telectualilor de mucava ,că dați pe dinafară de snobi ce sunteti ….vă dați cu dreptu’n stîngu ‘

    Panarame de blogosferă

    • Gata am inteles. E bine ca ne-ai spus.
      Sa iti punem o pila la C Danilet, sa te angajeze sa ii fii ofiter de Public Relation? Esti o comoara. Esti convingator, fermecator, impecabil in discurs. 🙂 Ai putea lua o leafa mai acatarii decit te platesc aia la Roma

    • Atita vă afișați aerele de „superioritate” ca ati ajuns de risul curcilor si de o penibilitate cum rar mai vezi …’telectualii neințeleși ai neților …

      de atitea impresii artistice ați obosit ,panaramelor ….. mereți măh si luați o pauză ,ca deja ați devenit patetici si hazlii cu „expertizele voastre unicat”

  25. Dovada ca Justitia functioneaza si e libera este si faptul ca se pot spune la liber destule prostii, mai mult ori mai putin profunde venite de la profani ori pro fani ai Justitiei.
    ( Vezi si ” macar avocatii ar trebui sa fie egalii (ca drepturi, desigur) procurorilor atunci cand reprezinta pe cineva in justitie.” Dece nu si egalii judecatorilor?)
    „Presedintele PSD Constanta, Radu Mazare, l-a catalogat pe ministrul Justitiei, Robert Cazanciuc, drept „un papa-lapte”, primarul constantean reprosand si Partidului Social Democrat ca „tremura carnea pe el” „sa n-o supere” pe Laura Kovesi, procurorul-sef al Directiei Nationale Anticoruptie.”
    Acum, daca „tremura carnea pe ei” din cauza de Kovesi, si o spune unul care e in cauza si stie ce spune, ce `or avea de zis cei ce spuneau ca Justitia a fost vinduta?
    Ca in mizeria lor de gindire nu se gindeau ca nu doar in dictator dau, ci jignesc si sute si mii de procurori si judecatori?
    Desigur, dl Dănileţ nu se va apuca sa ne spuna de cind a inceput sa functioneze Justitia ( a functiona = a-și exercita funcția, rolul; a fi în stare de activitate, a fi liber sa-ti exerciti rolul), daca dictatoru` a vindut-o au ba,pentru ca functionarea Justitiei nu ii permite asa ceva.
    Desigur, exista si opiniile ca Justitia inca este manevrata de Basescu.
    Dar inca nu s-a descoperit solutia sa-i scoti din cap lui Sova ca procesele Nastase si Voiculescu nu au fost politice. El nu cred nici in Holocaust.

    • VictoreL,

      De-aia tanti Themis, legata la ochi tine in mana o balanta. Pentru ca intr-un taler sa se puna probele acuzarii si-n celalalt probele apararii.

      Daca nu lasi ambele parti sa puna ce au, fiecare in talerul sau, nu mai poti vorbi de justitie functionala si nepartinitoare. Si sabia din mana cealalta a lui tanti poate rani mai rau decat trebuie sau, mai grav, pe … cine nu trebuie.

      Pot intelege ca personal ai vrea eventual altceva insa omenirea civilizata asta a ales inca de acum niste mii de ani.

      • dar unde spuneam eu ca nu e voie ca „intr-un taler sa se puna probele acuzarii si-n celalalt probele apararii?”

        • Acolo unde consideri ca propunerea de egalitate intre procurori si avocati este o prostie.Saracii americani ,ca nu stiau cat sunt de prosti 🙂

          • de cind dreaq ai ajuns tu sa-i apreciezi pe americani cind o viata ai predat superiotatea ruseasca asupra lor?
            Ai vrea sa fie egali si ca inteligenta?
            Fiecare isi are dreptul si rolul sau, nu pot fi „egali”.

          • Iar vorbesti prostii doar ca sa te afli in treaba;nu e vorba de egalitate biologica ci despre egalitate de statut in cadrul demesului juridic si acolo, spre stiinta ta, americanii acorda deplina si scrupuloasa egalitate repzentantului acuzarii si celui al apararii.Nu am ce sa-ti fac, asta e situatia.
            Iar in legatura cu ce am predat eu o viata intreaga, stau si ma gandesc, cred ca last are dreptate, posibil sa nu ai nici gimnaziul, altfel nu ai putea fi atat de habarnist in legatura cu istoria predata inainte de ’89 ,confundand-o cu invatamantul politic decat daca, efectiv, nu ai facut nici o ora de istorie in scoala..Jalnic…

          • Te-nseli, @loda: pledoaria procurorilor trebuie sa fie mai convingatoare decat cea a avocatilor. In caz de „egalitate”, castiga inculpatul, care beneficiaza de dramul de indoiala ramas. Dovedesti, ca mai intotdeauna, ca esti superficiala. Dar eleganta. Sa ne distram cu @profun…

          • Judec,

            Mă bucur sa te înregistrez ca primul prozelit pro … fun 😉

          • Judex ;
            era sa sughit de surpriza, e una din putinele dati cand imi vorbesti omeneste ,mersi.
            Spui tu ca procurorul trebuie sa fie mai convingator in pledoaria lui ca altfel scapa acuzatul.Ca sa fie convingator procurorul trebuie doar sa prezinte probe beton pe care sa construiasca un argumentat.Dar si acuzatul are drepturi care trebuie respectate ,indiferent de infractiunea pe care se presupune ca a facut-o.Nici procurorii ,nici judecatorii nu sunt infailibili ,dovada erorile judiciare, unele grave, pentru care nu raspunde nimeni.Apar in presa astfel de cazuri si in tari cu practica indelungata in justitia democratica (SUA) dar au fost si la noi, cazul celui condamnat la inchisoare pentru violul si uciderea unei fetite si care, dupa 12 ani de detentie, s-a dovedit a fi nevinovat.Intre timp procuroul care i-a facut dosarul ,,convingator” isi mananca linistit pensia la care eu si tu putem doar visa(fantezii nu erotice, ci financiare 😉 ).

          • @pro fun: pro zelit, se subintelege! Buna, sincer!

          • @_oda („L”-ul lipseste, ca sa nu te jignesc pe nemeritate):
            Tu vrei sa spui ca in cazul lui Dan Voiculescu ne aflam in fata unei erori judiciare? Ca asa inteleg 99% dintre cititorii tai, ca altfel nu prea se leaga de tema zilei.

          • Nici pe departe, chiar voiam sa specific ca problema discutata nu vizeaza un caz anume ba, mai mult, excede chiar cadrul romanesc, era o discutie in principiu ,asa cum a initiat-o profun ;nici el nu avea in vedere vreun caz particular .

  26. Salve Copaceni,
    Daca as fi jurist de formatie si as vrea sa castig presedintia Romaniei, cu orice risc, asumat onest in sensul ca as face ce promit, as declara urmatoarele:
    1) Ca as inlatura toate persoanele care n-au infaptuit dreapta justitie
    2) Ca i-as aduce in fata magistratilor ce-si respecta functia pe acestia si daca au gresit, ma voi asigura ca or sa plateasca (cu libertatea, cu pensia, cu toate cele care-I vor face sa simta bratul just si implacabil al legii).
    3) Ca toti politicienii, indiferent de apartenenta politica, daca, prin actiunile lor au prejudiciat Tara, vor plati prin actiuni judiciare declansate cu celeritate
    4) La fel cu politicienii de prim rang care au smenuit acumularile, mai bune sau mai putin bune (in sensul de profitabile) de zeci de ani ale romanilor.
    5) Ca vor trimisi in justitie toti cei care prin manipulari si minciuni au subrezit valorile de adevarata democratie in randurile oamenilor din Romania
    5) Ca vor fi confiscate TOATE averile care nu pot fi dovedite ca au fost dobandite licit
    6) Ca voi asigura , cu buna credinta, functionarea institutiilor care fac justitie la nivel de standard european
    7) Ca voi declansa un referendum in care romanii sa-si exprime disponibilitatea de a asigura un buget satisfacator justitiei si organelor ANI si DNA pentru a putea aduce in fata justitiei profitorii Romaniei.

    Suna (oarecum) fantezist, dar eu sunt convins ca aceste puncte ar putea fi o platforma de plecare in campania pentru Prezidentiale.
    Si daca se adauga demascarea dezastrului economic care ne agreseaza de cca. 2 ani GIO, s-ar putea sa nu mai ramanem in urma Mitomanului Plagiator cu procentele invocate obsesiv de unii, (sau unul).
    La buna citire!

  27. Din ciclul citate memorabile ” Basescu e exponentul unor idei normale intr-o tara normala. Nici una nu e inventata de el. El doar le-a importat si aplicat.”
    – dece ar mai fi fost nevoile de ideile lui Basescu daca tara era „normala”?
    – „nici una nu e inventata de el”. Un blam cit groapa Marianelor pentru marinar 😉
    – „El doar le-a importat si aplicat”. Precis le-a bagat ilegal in tara (ca blugii) ori le-a importat contra Flotei 😛
    @ viq,
    il somai pe tinar sa defineasca termenul „udrist” (ca, zice el, „basist” a fost scornit de prostii de la antene, si fraierii cu cioc l-au preluat; „udrist” este inventia altor fraieri cu cioc).
    Sau poate udrist este termenul feminin al masculinului basist 😛

  28. @Oldhasu https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/08/10/decalogul-justitiei-post-basescu/#comment-142088
    Nu spui nimic secret sau nemaipomenit. Am aparat-o ani de zile pe Udrea toata lumea stie,
    Este de notorietate ca eu am aparat-o tot timpul pe Udrea cand o atacau nejustificat doar pentru ca era femeie si doar pt ca era devotata lui Basescu.

    La Patrasconiu a fost un moment de 6 luni, cand Patrasconiu scria de 3 ori pe saptamana despre Udrea. Am fost intre putinii care am aparat-o acolo
    Am avut de furca cu si pe Politeia cand ajunsesem sa o apar doar eu cam un an de zile,

    Nu e clar de ce o critic pe Udrea de la o vreme ?
    Pentru ca a fost pusa in fruntea PMP ea este PMP si compromite forma cea mai promitatoare a dreptei pe care o consideram ca este PMP

    • Meri si culcă-te ,unicatu’ neților ….ai zero barat principii si verticalitate ,cind scuipi azi ce-ai susținut ieri ..e plină lumea de snobi fără caracter ,așa ca tine …

      • Prea multa bere Moretti strica.
        Atunci am aparat o femeie atacata pt ca era femeie si pt ca era fidela lui TBasescu
        As apara-o si acum dar nu pricepi asta
        Dar …. de cand a pus mana pe proiectul PMP face rau. Asta e altceva.

        • Da,măh tembelule …nu înțeleg …atunci nu era tot tante Udrea ?? …azi nu-i aceeași persoana pe care o laudai atunci si azi o denigrezi constant ???….nu are aceiasi loialitate fată de TB ???

          Dă-te dreaq in pana mea de „curva” neților …ce faci tu se cheamă curvăsărie ,hapciupaliticule

          • calmo, calmo night! 🙂

            Respectă-te pe tine, și pe noi, și nu te mai lăsa provocat!

          • Da mey politicosule

            Dar acum este presedinta partidului lui Basescu nu fidela cu biletel. si fusta scurta.
            Ea a managerizat alegerile.
            Din cauza rezultatului Basescu nu mai are nici un cuvant in relatia cu celelalte partide de dreapta. Nu mai e jupanul din cauza ei.
            Daca ar da timpul inapoi, ar aduce-o din nou la PMP sa repete istoria ?
            Poti pricepe ? sinapsele tale merg ?

      • Fă o „plimbare” cu aia de la Haznaua 3 ,că te regasesti printre ei si iti gasesti corespondenți pe masura ta .. 😀

    • last,

      din nefericire pentru tine, subiectul EU-PMP a picat într-un moment când, exilat de pe alte bloguri, orgoliul tău n-a mai avut loc de manevră decât aici, la Copac.
      Aveai blogul de muzica, bijuteria aia unde puteai să răsufli un pic până trecea furtuna…
      Dar nu, tu nu poti fi altfel decât Gică-Contra, chiar de te duci de tot la fund. Aici ai dat peste doi insi care, neștiindu-te de atâta vreme cum te cunosc cei mai mulți copăceni, nu-ți iartă ioc derapajele la subiect.
      …tu însă ai forțat și ai reușit în final să-i scoți din papuci și pe Viq, și pe Filadel!
      Pentru ce?! Pentru o politiciană de calibru indoielnic?!
      …azi am frunzărit puțin arhiva lui Politeu și am dat peste multe lucruri plăcute și amintiri frumoase legate și de tine.
      …ce te-a schimbat și te-a îndârjit atâta, Eugene, de tragi din toate pozițiile și în oricine și abia apoi întrebi cine e?!

  29. tinere,
    spui „VictorL si Mark sunt udristi”
    Ei bine, cu aceleasi masuri pot spune ca esti batut in cap (ca sa nu spun vorba aia).
    Demonstreaza ca nu esti, pen`ca orice ai spune eu o sa susti: ai luat-o razna rau de tot.
    Mey, inteleptule, eu nu pe Elena o apar, ci faptul ca a ramas loiala (daca intelegi ce inseamna) piratului si ideilor sale. Alea importate si aplicate.
    Un Papahagi ori Baconschi au fugit rusinos pen`ca nu au primit coledzi

    • o nechiobie ,sä vorbim de prostiile care ni le impun
      obsedatzii, mie imi place ELENA,dar nu scriu de ea.
      ai nu sustzine nimeni pe cineva.

      vä rog din suflet, explicatzi obsedatului sä termine cu tampeniile

  30. care este diferentza intre nebunii dela A 3 si Last, care instigä la urä, cred cä este cazul ca acest domn, sä facä propagandä la
    el acasä. cand il auzi, Udrea, Elena, ………………. dacä omul este obsedat, sä ne lase. este o adeväratä DEMENTZÄ, sä discutäm
    despre ea.
    tema noasträ azi era alta, DECE SUPORTATZI NEBUNIA UNUIA:??

  31. MAI BINE VORBIM DE AGRESIUNEA LA REPORTERI;
    din partea jagardelelor plätite de A3 sä demonstreze.
    aceleas figuri ca in emisiuni si alte demonstratzii, sunt o haitä
    de intretzinutzi de mafiotul puscärias.

    A3 a incitat la urä,viloentzä si contra JUSTITZIEI
    CEI CARE AU CHEMAT LA ACEST MARS DE VIOLENTZÄ SI
    URÄ; SUNT VINOVATZI.

  32. Intradevar Elena Udrea are o feminitate grea, exploziva, o zeita a pamintului in statuetele mici paleoafricane.In realitate arata cu mult mai bine decit la tv. Am intilnit-o o singura data la Bookfest acum 2 ani, cind solicitind un autograf pe o carte despre dreapta dlui Stoica s-a apropiat de grupul in care mai erau dnii Stolojan, Ionut Popescu, nebagati in seama…. stralucitoare ca o cometa zimbitoare. In coada cometei erau zeci de fotografi, cameramani toti barbati. Venirea dnei Udrea a condus si la aprinderea reflectoarelor asupra domnilor din grupul de mai sus.»

    Azi e Nuti din Plescoi ,babă si nu stie să se îmbrace…

    Măh ,trebuia cumva Piratul să te intrebe pe tine pe cine să pună Presedinte la PMP ,citeva luni ,pina merge el ???

    Tembel util si fără caracter ,exact ce urăste mai mult si mai mult TB

    Stii ceva ,decît un „basist” tembel ca tine ,mai bine lipsă ….pe oameni de genul tau ,snobi si ioc caracter ,nu te poti baza niciodată …

    Hai Siktir ,papagalule !!!!

    • nu vezi cä are ceva la cap, cum potzi sä-tzi batzi capul cu
      un obsedat. este o femeie frumoasä,inteligentä si bine inbräcatä,
      dacä altora nu le place treba lor.
      dar sä turbezi zilnic sä comentezi nebuneste dspre UDREA; E URAT:

      NOI VORBIM DE ORCE ALTCEVA; LAST NE VORBESTE DE UDREA
      NU FACE NIMENI PROPAGANDÄ S-AU CAMPANIE; ESTE PREA MULT,
      CRED CÄ E CAZUL SÄ RESPECTE CE DISCUTÄM

    • Deci acelasi LAST spune si una si alta???
      \
      Incredibil comportament!Ce l-a facut sa treaca de la o extrema la alta???
      Eu stiu! Cred ca toti stiti!

  33. http://www.antena3.ro/galerie/romania-la-plimbarea-libertatii-sute-de-romani-se-plimba-in-zona-palatului-cotroceni-271176.html#foto

    Nu sunt doar mincinosi ,ci si prosti de pute aerul!

    imaginea redata este dintr-un alt tablou!
    Pentru simplul motiv ca ESTE NOAPTE!
    Si astia sunt iubiti,admirati,laudati ???
    Vai de capul lor!Si de fanii ce ii au!

  34. Mediafax anuntă participarea a aproape 2000 de pensionari la plimbarea de la Cotroceni.
    1 la mia de bucureșteni susținere pentru Antene 🙂
    …democrație, taică!

  35. o minciunä, nu au fost nici 400, am o verisoarä care locuieste acolo aproape, sunt aceias bätranei ce sunt plätitzi demult,
    sunt aceias dela toate manifestatzii

  36. Mai am o chestie misto cu Udrea.
    Atunci cand s-a dus in satul ala si le-a dat la femei pantofi cu toc. Toti au sarit sa o critice.
    Eu am avut un moment de inspiratie si am scris un text minunat pe tema asta …. Amicii au zis ca e misto, dar ca sigur lui Udrea nu i-a trecut prin cap ce am crezut eu ca ii trece. Poate o cautati, o cauta Old, Tot la Politeia. cred ca am pus-o

    Oldhasule cauta-l si pe asta.

    PS
    Apropo de siktir papagalule 🙂

    Udrea nu a stiut niciodata sa se imbrace. Niciodata nu am mintit asta.
    Are o feminitate grea. Ati vazut statuetele de Tanagra africane ? cur si sani ? Impresioneaza jurnalistii, Sau ii impresiona atunci.
    Nu e un Venus din Milo, sau de Boticelli. E o zeitate africana. popou si sani
    Si asta e un text frumos scris de mine 🙂

    • Marșșș …….esti un zero barat

      • Sunt,
        ai curaj sa te vezi cu mine si sa mi-o spui cat de zero sunt ? Eu plec in Olanda si Belgia. dar cand ma intorc pot veni la Roma. Ce zici ? omoratorule de tigani 🙂

        • Măh …nu mâ intîlnesc niciodată cu zerouri…in locul tau aș tacea dreaq din gură ,cind stii ca n-ai nici măcar un principiu dupa care să te ghidezi .

          Jumătate din tara asta sunt imbecili ,exact ca astia de marsăluiesc cu Haznaua 3 ,babe si mosi isterici si sclerozați ,care spun ca Basescu le-a tăiat citostaticele ,desi Varanul pentru care defilează e la putere cu PSD de 2ani ,dar idiotii n-au aflat încă

          O foarte mare parte e snoabă si fără nici cele mai elementare principii ,așa ca tine ….. care azi scuipă ce-au lins ieri si invers ….ce ling azi ,scuipa mîine

          Ce mama dreaq să faci cu asemea natie ???

        • Si inca ceva ….intre tigani si tine nu-i nici o diferență….aia se taie si dupa 10minute se pupă ….sau se pupă si dupa 10minute se taie ….poti să fi profesionistul profesioniștilor ,e degeaba ,dacă ai caracter de țigan

    • eugene,

      statuetele „Tanagra” sunt grecești!!! Păi…
      …s-o fi răspândit el stilu’ teracotă tanagra prin provinciile greco-romane, da’ nu putem vorbi de un stil african 😉

  37. MonicaMacovei pe fb

    “De când dă Antena 3 ordine jandarmilor? Jurnalişti de la alte televiziuni au fost agresaţi sub privirele îngăduitoare ale jandarmilor lui Ponta.

    Victor Ponta vrea să ajungă Preşedinte cu ajutorul trustului unui infractor şi tolerează agresiunile împotriva jurnaliştilor neafiliaţi PSD. Ponta apără libertatea de exprimare a presei în funcţie de interesul personal.

    Oare cum ar arăta România cu un astfel de Preşedinte?”

    Poate ar fi trebuit sa fie mai directa la adresa MAI

    Udrea nu a iesit ? Diaco ? nu mai zic de Bleaga si ceilalti

    • @-st: Udrea si „Diaco” au lansat actiune in justitie impotriva GIOP. Este cea mai dura atitudine care exista azi in tot mediul politic. Restul interventiilor, chiar si a celei de azi a Monicai Macovei pot fi considerate simple „declaratii politice”. Asta ca sa punem lucrurile la punct. Si sa dezlegam misterul urii tale impotriva celor doi, mai VH negativ!
      N.B: Cum de @theo poate fi asa agera la varsta ei, in timp ce tu…

      • Da, theo e agera . E vulturul dreptei si norocul nostru. Go Theo, go 🙂 🙂 🙂
        Si tu judex esti a great asset !

        • @-st: stii de ce prefer sa discut, de exemplu, cu @Loda/@pro_fun/@chinezu/etc…si nu cu tine? Pentru ca decalogul spune „Sa nu minti!”, nu „Sa nu gresesti!”.

          • Bine
            Discuta cu ei
            Eu nu te-am rugat sa vorbesti cu mine. Tu te-ai bagat in vorba. si ai insistat iar eu ca om politicos ti-am raspuns
            Acum deja e mai simplu. 🙂 Vorbeste cu Chinezu si Loda. Poti vorbi si cu Pur li , e tanar si e de viitor
            Spor 🙂

  38. A început să „fâlfâie” net-ul… :mrgreen:

  39. Salut!

    Laura Codruţa Kovesi vine la Adevărul Live, luni, la ora 11.00: povestea dosarului ICA şi războiul Antenelor cu Justiţia

    http://adevarul.ro/news/eveniment/laura-codruta-kovesi-vine-adevarul-live-luni-ora1100-povestea-dosarului-ica-razboiul-antenelor-justitia-1_53e74dc90d133766a82a4989/index.html

  40. De pe FB

    „ii stiu bine pe oamenii aia care se „plimba””….sunt aceiasi care se bat pe tigai …care sunt saraci si „bolnavi””….te lovesti de ei peste tot pt ca doar ei””sufera”” …au tensiune…sunt cardiaci…SI NU EZITA SA STEA IN INFERNUL DE AFARA….sunt acei administratori de bloc ce umfla facturile altor saraci …..sunt aceiasi „”oameni de bine” ai iliescului care lesinau de fericire cand aplaudau minerii…sunt secretarii de partid ai pcr care taiau si spanzurau la locul de munca, si daca nu le placeau de fata ta…te distrugeau SI DACA VA INTREBATI CUM A FOST POSIBILA DICTATURA ODIOASA A ceausestilor UITATI-VA LA „PLIMBARETI””….SI O SA INTELEGETI !!!!!!!!!”

  41. Istoria aberatiilor il va consemna:
    „Ati vazut statuetele de Tanagra africane ? cur si sani ? Impresioneaza jurnalistii, Sau ii impresiona atunci.
    Nu e un Venus din Milo, sau de Boticelli. E o zeitate africana. popou si sani
    Si asta e un text frumos scris de mine 🙂 ”
    Trateaza-te, tinere 😛 , Elena nu este foto model, ci om politic. Cu bune si rele, dar te baga in poseta si te toaca cu pantofii aia cui.

    • eu nu intzeleg tocatul zilnic, zici cä este A3

    • Off Lugojule offff
      Udrea
      E om politic si om de afaceri care a avansat cu popoul si cu sanii. si cu faptul ca a fost credincioasa lui TB
      Mona Musca, Monica Macovei, doua politiciene pe care le stimez au avansat in mod normal, Traian Basescu a avansat normal ca politician, nu a ajuns in top pentru popou si sani.
      Spune-mi 3 initiative legislative ale Elenei Udrea sau 3 decizii care au pus dreapta in avantaj.
      Hai !

  42. OAMENII NU STIAU DECE DEMONSTREAZÄ
    au primit diferite tel, SMS, dovezi sunt.
    infratorii din mafia A3 vorbeau de libertatea presei,
    dar atacul miselesc la o fatä reporter, dela alt trust
    e voie, numai libertatea presei MAFIEI A3 ?

    DOBITOCII CE MANIFESTÄ LA COMANDÄ; AU SPUS
    NUMAI PROSTII; UNII DE PENSII; ALTZII CÄ AU AMENZI;
    NICI UNUL NU A VORBIT DE PRESÄ

    a 3 A INSTIGAT LA VIOLENTZÄ ; TREBUIE SÄ RÄSPUNDÄ

  43. am intrebat din nou pe verisoara mea, nu au fost mai mult de 400
    cu indulgentzä 450 de babalaci si asociali, si o parte din asa zisii revolutzionari, niste ratatzi.agresivi burtosi si primitivi.

    • Theo

      Grivco-Intact are cam 5000 de angajați in toate cele aproape 50 si ceva de firme….nici măcar angajații lor n-au iesit toti ,desi e vorba totuși de omul care le plătea salariile

  44. Buna seara tuturor!
    M-am uita si eu cine participa la chestia aceea si ce am vazut m-a facut sa rad.
    Am vazut numai babe ,mosi si manelisti cu cefe late.
    Hahahaha….

    • SUNT ACEIA ; O HAITÄ MANIPULATÄ PT: CATZIVA LEI

      O RUSINE ;CA INTR-O TZARÄ EUROPEANÄ SÄ INTAMPLE ASA CEVA
      VINOVAT ESTE PREMIERUL- CARE I-A INCURAJAT:UN MIZERABIL

    • Doriane
      Daca ne scoti pe noi din spatele computerelor vezi ca cu mici exceptii suntem toti niste mosi si babaciuni cu cefe late sau mai putin.
      Unii suntem foarte bosorogi ca mine 55-80
      restul sunt la nivelul bonjour bosorogeala 50-55
      ff putini : noapte, bill, pur li sunt la niv 25-40
      Nu mai rade
      Lupta a ramas pe mana babaciunilor gospodine si a noastra a bosorogilor tineri si batrani.
      Tinerii tineri au alte chestii de facut: sex muzica, vacanta
      daca spui hahahha razi si de 95% din copaceni inclusiv de mine
      🙂

  45. dece nu se terminä procesul mafiotului Patriciu ???
    L-AU ASCUNS CÄ SUNT MULTZI INPLICATZ????

    HAI DNA!!!!

  46. Conversatie la noi la @alergator, unde silitor am pus postare de dimineata . Ce parere aveti :

    skorpion
    in alta ordine de idei, nu stiu daca ati vazut pe FB demisia lui Secara de la PMP, postata cu schepsis de EBA….
    un repros la adresa lui woodrea? asa s-ar putea interpreta?

    lastnightmusic

    Sigur,
    Pare evident.
    Vine EBA si spune ce spune.
    E nu numai un avertisment pentru Udrea
    Este si o atentionare a acelora care ar fi tentati sa mearga pe mana lui Udrea crezand ca merg pe mana lui TBasescu

    Am dreptate ? Gresesc ? Unde ?

    • Măh cioară …da ai un tupeu jegos mai ceva ca tiganii autentici ….astept să apară pe pagina de FB a tablagiului cu care ai manipulat replicile alea … 😆 😆 😆

    • Buna seara,
      E nu numai un avertisment pentru Udrea
      Este si o atentionare a acelora care ar fi tentati sa mearga pe mana lui Udrea crezand ca pot merge fara mana lui TBasescu

      • Ascultati-l pe Light E adanc ce spune
        (nu puteti spune ca Light imi canta mie in struna. Ci dimpotriva. M-am contrat cu Light de cateva ori . dar omul le simte bine )

        • Jubilezi gratuit, nu e ceea ce sperai tu, e o chemare la ordine.
          PS. Nu e fair sa-ti faci capital de imagine pe seama altora, Last.

          • Hai da-o naiba Light
            Tu crezi ca stau aici de vorba cu @noapte si victor ca sa imi fac capital de imagine 🙂 🙂 🙂 🙂 Ma intereseaza romanii, si in loc sa vorbesc cu ei in tramvai e mai simplu da ii investighez aici
            Oricum eu am contat pe ce spui tu, in mai mare masura decat pe altii 🙂

          • @ tds,
            nu ai nicio jena sa-ti ridici singur statuie.
            Ti se spune ca nu ai inteles, iar tu spui ca victor L e un prost, ca doar nu iti faci cu el imagine, tu esti plin de mari intentii de cunoastere a popolulu roman.
            Sa te mai plingi adminilor ca esti jignit; nu uita, Darie 😛

          • Isi ridica statuie să se pi*e cîinii pe ea … 😀

  47. Exact ce afirma si Piratul ,despre capacitățile unui președinte ….ce-ar face Tontalone in cazul asta ,sau Joiannis si Predoiu ….si Macovei …cel mai bun in acest caz este Cristian Diaconescu

    Rolul României în noua gândire de securitate a regiunii

    „România are un rol-cheie de jucat, alături de Polonia şi Turcia, toate trei având o poziţie strategică şi, aş spune, interdependenţă pentru succes”, este opinia lui Radu Magdin.
    „Alături de partenerii americani şi europeni, putem realiza un triunghi puternic care să ofere siguranţă în regiune, pentru noi şi vecinătatea noastră – Moldova şi Ucraina, stat-cheie pentru Polonia”, îşi continuă acesta analiza.
    Romania este un contributor respectat în cadrul Alianţei, ceea ce face posibil ca România să îşi asume leadershi-ul strategic în zonă, mai spune consultantul politic român. Argumentele invocate ar fi „avantajele noastre naturale, geografice, dar şi sprijinul partenerilor externi în acest sens”.
    „Putem influenţa masiv politicile de securitate în regiune, cu seriozitate şi viziune, depinde de noi cât de mult suntem conştienţi de acest lucru”, mai spune Radu Magdin.
    Expertul turc Sinan Ulgen crede şi el că „România are o poziţie importantă, având în vedere că a devenit acum statul din prima linie într-un mediu strategic extrem de volatil, creat de agresivittea Rusiei”.
    „România are un rol în formularea răspunsului NATO la ameninţarea Rusiei”, mai spune expertul turc, care crede că Bucureştiul trebuie să caute alianţa cu parteneri care au aceeaşi idee, înainte de summitul NATO din Ţara Galilor. De această coordonare diplomatică cu partenerii depinde rolul pe care îl poate avea în definirea noii strategii a Alianţei.
    Poziţia strategică a României la Marea Neagră este văzută de Sinan Ulgen drept „o capacitate de a contribui la eficienţa NATO, ca organizaţie de apărare colectivă, într-o regiune în care anexarea Crimeei i-a dat Rusiei un avantaj permanent”.
    O viziune diferită

    Analistul german pune capacitatea României de a juca un rol în regiune într-un context diferit. „Sunt multe aspecte- unde ţări, precum România sau Bulgaria, ar putea face mai mult. În primul rând, ar trebui să realizeze ceea ce au promis că vor face atunc când au devenit membri ai NATO”, a spus Karl-Heinz Kamp pentru cursdeguvernare.ro.
    Întrebat ce angajamente nu a respectat România, expertul german a adus în discuţie combaterea corupţiei, „nivelul democraţiei (…) nu performează într-o manieră optimă”, iar asta ar putea fi o problemă pentru instituţiile cărora le aparţin, UE şi NATO.

    http://cursdeguvernare.ro/noua-strategie-a-nato-pentru-europa-de-est-experti-rolul-pe-care-il-poate-juca-romania.html

  48. Excelent editorialul lui Andronic

    SISTEMUL începe să fie încorsetat. De gratii și confiscări. Meritul lui Traian Băsescu.

    Știți ce i-a speriat cel mai tare? Asprimea pedepsei și confiscarea extinsă a averii. Sunt convins că dacă Dan Voiculescu lua doar 2-3 de ani de închisoare și nu i se confisca averea până la concurența sumei de 60 de milioane de euro, SISTEMUL nu era șocat. Încă un mogul care a picat într-o bătălie politică, și-ar fi spus în fața unui pahar de șpriț scump și câteva mezelicuri, trăgând la final și o concluzie: înseamnă că s-a făcut loc pe piață pentru următorul! Pentru că în materie de moguli cu valență media-politico-industriale funcționează legile economiei de piață impecabil: nici un loc liber nu rămâne neocupat!

    http://www.evz.ro/editorial-de-dan-andronic-sistemul-incepe-sa-fie-incorsetat-de-gratii-si-confiscari-meritul-lui-traian-basescu.html

  49. Dragi admini prieteni vechi (primii doi ) : viq, fila,old , mih
    noapte spune acum ca sunt tigan. rrom, gitan
    Pentru ca s-au adunat destul de multe caracterizari contradictorii (pe mine nu ma deranjeaza de loc mi-ar place sa fiu tigan ca Django Renhard de pilda ) poate ar trebui sa desemnati pe cineva, ori admin ori o persoana de incredere. o frunza, sau o creanga a copacului sau un expert platit de voi cu care sa ma intilnesc si el/ea sa determine daca sunt
    tigan
    impotent
    inconitent cu urina – adica folosesc plosca
    (pt ultimele 2 nu ma jenez sa dau probe practice 🙂 )
    masturbator de tipul uuuuuu-aaaaa in baie
    vita incaltata 🙂
    alcoolic
    si inca cateva. (pot detalia )
    Este spre binele comunitatii copacesti o astfel de clarificare. De aceea nu platesc pentru expertiza, daca aceasta are costuri.

    • Pa !!!

      • night
        1
        tu ai un patron la roma
        2
        Probabil ca el e un gunoi si o javra care te exploateaza pe tine
        3
        Un sfat gratis pt tine pt ca esti copacean iubit de adminii cei dragi:

        Giovanni ala paros si ticalos si prost are un avantaj fata de tine, care ii esti subaltern:
        Giovanni stie sa anticipeze, caci altfel falimenta de mult Tu nu ai spiritul asta
        Nothing personal
        Pa !!

        • Răspuns greșit …nu-ți mai da cu unicata si expertizata parere la ce nu cunosti si habar nu ai ……nu-mi face nici o plăcere să te gratulez cu apelativele scrise ….esti un om mic ,cu caracter de țigan ,degeaba esti profesionist in meseria ta (habar n-am dacă e așa,iau de bun ce tot vinzi p-aci) si posesor de inteligentă ,dacă esti miciman,grandoman si snob

          • Bine
            Mi-ai ghicit sufletul de la 1500 km fara sa ma vezi
            Sunt bucuros ca oamenii cu care am treaba si au incredere in mine, zeci de clienti actuali si sute fosti, familie prieteni nu au perspicacitatea ta . Chiar ma bucur ca aceia din jurul meu sunt atat de fraieri sa nu observe ce observi tu dupa un bax de Moretti la pret redus

          • Nu ti-am ghicit sufletul ,măi dragă…ce treaba am io cu sufletul tău ? ….nici nu mă interesează …ți-am văzut caracterul ,din ce-ai scris p-aci

    • m-ai dixtrat, tinere.
      Dar cre`ca esti masochist: pe linga cele cu care zici ca te-a gratulat @ night, ai mai adaugat si tu citeva (de fapt ai facut-o si cu mine), probabil subliminalul inconstient. Ca daca nu le ai, mai mult ca sigur ca le vei avea 😛
      Nici io nu platesc pentru dixtractia oferita 😉

      • Ma bucur victore ca involuntar ti-am facut ziua fericita.
        Si pentru noapte ma bucur, care spre deosebire de tine care primesti pensie e mai depresiv saracul , caci lupta pentru bucata aia de paine platita in lire italiene
        Ma bucur ca fara costuri fac niste oameni fericiti. Daca mai pot face ceva nu ezita sa ma anunti. 🙂

    • @Last,
      Nu mă face me sa rad ca sa rad ca am buzele crăpate.
      Nu vrei și un subler sa Îți măsoare nasul și urechile.😆😉

      • Multumesc dorian
        Nu m-am gandit la subler. ca sa verifice baietii lui @noapte daca sunt tigan.
        Lombroso, cel cu criminalitatea atavica, care arata ca asasinii sunt usor de determinat dupa niste calcule craniene. El venea cu compas si rigle sa determine potentialul criminal, tot asa cum vor baietii lui @noapte sa determine tziganismul meu 🙂

  50. Blonda nu tace, vrea sa fie vizibila, in ciuda unor intelepti
    http://www.evz.ro/elena-udrea-libertatea-nu-se-apara-prin-agresare-celor-care-au-alta-parere.html
    Sic-sic, da` tot n-a fost prima, Monica i-a luat-o inainte 😛

  51. Dragoș Paul Aligică pe FB

    „Azi s-a vazut clar: Astia nu reprezinta politic nimic, nu reprezinta o miscare sociala. Nu reprezinta nici macar o miscare civica legitima, de proportii demne de notat. Sunt doar ei si interesele lor corupte plus o mana de imbecili redusi la cel mai mic numitor comun al unei propagande imbecile, de imbecili, pentru imbecili.

    Cu cateva mii de nenorociti si imbecili scosi in strada, „marii manipulatori” ai lu’ Peste si-au taiat singuri credibilitatea. Mai sunt si prosti. Mapraxis manipulatoriu.

    Acum se vede clar ce si cum: de ani de zile o mana de neispraviti si canalii mercenare, ajunse pe o platforma mediatica, terorizeaza mediatic o tara, fac apologia infractorului, instiga la ura, instiga la violenta, se angajeaza fatis in subminarea autoritatii statului si subminarea ordinii de drept si constitutionale!! Nu sunt o miscare nationala, nu sunt o miscare politica , nu sunt nici macar o grupare de interes civic semnificativ. Cine sunt deci astia si ce reprezinta ei ca sa aiba aceste pretentii mirobolante de a seta agenda publica???!!!

    Cat mai dureaza pana cand institutiile statului se autosesizeaza!? Cat mai dureaza pana cand acesti nenorociti, aceste canalii care fac stat in stat sunt confruntate cu legea?! Cine sunt acesti neica nimeni ridicati pe o platforma mediatica construita prin furt si santaj care fac fara-de-legea in tara asta?!!

    Cum s-a ajuns la aceasta absurditate?! Romania e sat fara caini? Cum e posibil ca niste indivizi cu nume si prenume sa iasa public si sa faca cu tupeu si impunitate apologia infractorului dovedit? Isi bat joc de sistemul de justitie. De institutiile statului. De ordinea publica.

    Ce dovezi suplimentare mai vreti azi?! Cat mai dureaza abuzul si bataia de joc ce face apologia coruptiei si fara-de-legii in numele liberatii de expresie, liberatii presei si libertatilor civile? Asta nu e libertatea cuvantului, asta nu e o chestiune de mass media. Cat mai dureaza pana cand institutiile statului se autosesizeaza!?”

    • Cred ca Dragos e aici retoric, ca sa ajute dreapta , dar intre noi vorbind va aduceti aminte de aia 30 care au stat in frig si au schimbat guvernarea tarii: boc demisie, vine mru, mru scos prin motiune de cenzura

      Prostii astia sunt periculosi
      Ajung cate 20 in fiecare oras important, caravane A3 filmari speciale si par ca tara s-a ridicat contra javrei ordinare care trebuie arestate. Cine profita ? Ponta, Bleaga, Iohannis si altii

      Treaba e serioasa. Daca am lucra cu oameni destepti nu ar fi o problema. Dar lucram cu romani,

      • tu esti mult mai periculos, ca esti dintre cei cu staif.
        Auzi, dom`le, Aligica e retoric!
        Nu ti-e cit de cit rusine?
        Nu, sigur, intrebarea e retorica :p

        • Lasa-l Victore …că asta-i „expertu” s**i ,pina si la DPA ii găsește nod in papură ….toti sunt prosti,retorici,habarnamisti….doar el si tablagiul ala de Bleen sunt exceptionali,unicați,destepti si frumosi de pică lumea pe spate si in extaz cind le citește perlele 😀

        • De ce sa imi fie rusine victore ? Pentru faptul ca esti ignorant ?
          DPA (pe care inca il iubesti, pana in ziua in care o va vorbi de rau pe Elena 🙂 zi care nu va intarzia sa vina ) pune intrebari la care cunoaste perfect raspunsul , Astea sunt intrebarile retorice mosulicule drag.
          Ai si tu ca Felix 10 sosete, 6 chiloti si 2 pijamale , si 7 milioanel de lei vechi pe card , pe luna ? Eu cred ca ai mai multi ! Luna asta Varanul este sub tine. Felicitari ! 🙂

  52. Dragi admini
    Ma refer la Viq si Filadel care sunt mai ocupati, ca sa isi castige painea de zi cu zi.
    Aveti aici cativa baieti @mark, @theo @noapte (caci @emily cred ca e tot dna mark)
    Astia lupta contra dusmanilor.. Dusmanii sunt Ponta, Antena 3, Psd , MRU etc … treaba lor
    Necazul este ca sunt cam sedentari. Stau in fotoliu si clapacesc. Nu fac efortul sa iasa in strada, si nici efortul sa se duca pe blogurile si site-urie dusmane sa ii faca sa planga.
    Asa ca, mai simplu pentru ei este sa creeze local un dusman pe care sa il articuleze, decat sa il caute departe.
    Mai nou e nevoie de atacat dusmanii antenei 3. M-ati gasit pe mine antenist 3. Am vazut si o vorba la Filadel 🙂 Si dai si lupta cu antenistul3

    Pana acum o luna credeam ca @mark trebuie sa demonstreze la partid fundatie cit a luptat cu dusmanii si din acest motiv a creat dusmanii la copac pe care i-a infrant el cu noapte.
    Acum ma gandesc ca e doar un artificiu al lor, si ca nu sunt sigur ca sunt platiti sau medaliati de Elena pt asta.

    De ce spun asta. ? Nu imi fac probleme. In orice disputa pe care am avut-o cu ei , ei au fost mangaiati pe cap indiferent de modul incalificabil in care s-au exprimat iar eu am fost luat la suturi. Nu vreau sa ma iubiti pe mine si sa ii dati suturi lui mark , noapte, theo
    Vreau doar sa observati/recunoasteti ca ati facut de mult alegerea asta, si daca imi cereati sa va explic de ce cred ca Copacul e udrist, iata aici inca un motiv. Pt ca in dispute udristii – mark, noapte, theo, sunt protejati oricate porcarii ar spune. QED

    • Bine ,măh …stai jos ,4 ….vii la toamna ….andărstănești ???.

      Lasa manipularile …gen aia cu Bleen ….ca nu toată lumea e proastă cum iti inchipui tu

      si mai ales victimizările ,că ți le ceri singur 😀

    • Mai,baiatule,
      Mai,obsedatule
      Nu ai alta treaba in job ul ala international al tau??Du-te si te trateaza..
      Ignora-ma..lasa-ma in pace..du-te in paispe ..ma exasperezi cu timpeniile… esti paranoic in cel mai inalt grad…

      Nu ma mai categorisi.. nu ai nici o sansa..disperatule…
      Sunt basist …ATIT.
      Cu Udrea ..fara Udrea… nu mi-o baga nimeni pe git si n u mi-o scoate n imeni pe nas..ai inteles,mey…intrusule (cel putin in viata mea)…
      Nu ma comanzi si nu imi dictezi..AI INTELES..luzerule?.

  53. Sebastian Lăzăroiu pe FB

    „Mai, oameni buni, voi realizati ca guvernul asta este condus de o firma privata care se ocupa cu linsajul si santajul?
    In tara asta face ordine Anten3 cu „garzile patriotice” ale pensionarilor. Institutiile de ordine sunt paralizate in fata unor golani care si zic jurnalisti.
    Iar opozitia e blat total cu guvernul.”

  54. haita de bätrani si asociali ,au fost adusi cu autobuzele,
    instigatorii dela A3 au plätit si transportat agresorii.

    RUSINE!!!

    • pai Sebi Lazaroiu stie de mult asta.
      Nu ajunge sa anunte iar @theo sa strige RUSINE!!
      Trebuia actionat, trebuia sa avem si noi oamenii nostri care sa iasa in strada. Si pentru ca ai nostri sunt mai inteligenti ca ai lor ….. da trebuia putin efort sa ii convingem (ai nostri nu clipseaza pt 2 minciuni si o gaina congelata data de Popescu Grill amicul lui Udrea )
      De cand dreak v-am spus asta ?
      Si voi nici macar nu ma intrebati pe ce ma bazez, si il trimeteati pe @mark sa ma injure ca o critic pe Elenina 🙂 🙂 sau pe Tomahauk ca sta si nu misca 🙂 🙂

      • Nu sunt la ai „vostri” ai inteles,bagatorule de seama??
        Nu fac parte din grupul tau.. imi este greata doar daca ma gindesc..

  55. A3 cu PSD au mobilzat oamenii.

    PONTA SI OPREA SUNT RÄSPUNZÄTORI DE INSTIGARE SI NELINISTE.

  56. Justitia e pentru cine trebuie, marele baubau pentru cei care nu-s ca iei…

  57. 😛 dragi admini 😉
    luati va rog in seama lacrimatia lui @ tds
    tinind cont si cit de frumos scrie:
    „lastnightmusic | august 10, 2014 la 21:50 | Răspunde

    De ce sa imi fie rusine victore ? Pentru faptul ca esti ignorant ?
    DPA (pe care inca il iubesti, pana in ziua in care o va vorbi de rau pe Elena 🙂 zi care nu va intarzia sa vina ) pune intrebari la care cunoaste perfect raspunsul , Astea sunt intrebarile retorice mosulicule drag.
    Ai si tu ca Felix 10 sosete, 6 chiloti si 2 pijamale , si 7 milioanel de lei vechi pe card , pe luna ? Eu cred ca ai mai multi ! Luna asta Varanul este sub tine. Felicitari ! 🙂 ”
    Cit de ipocrit poti fi ca sa scrii asemenea texte si sa te plingi ca esti jignit?!
    Tinere,
    inamicul meu este Ponta si sistemul lui. Daca Elena ajuta la darimarea lui, iar tu te impotrivesti pentru ca nu iti place de ea, tu imi vei fi dusmanul, nu Elena.

    • ceva mai contradictoriu si dement ; nu se poate.
      noi vorbim de cu totul altceva, dar el turbeazä cu Elena
      sincer nu meritä sä-l citesti, e bolnav:

    • Victore
      Daca Elena aduce 6% ca sa lupte cu Ponta si sistemul lui de 40% te rog trimete-o la plimbare.
      In situatia in care TraianBasescu si-a pus obrazul, a imbracat tricoul, a spus de la tribuna prezidentiala ca Udrea este viitorul si ca el voteaza cu PMP (in situatia in care el singur putea atunci aduce 1 milion de voturi) si Elena frumoasa de 40 ani, a adus 6% cand aveau inainte de a veni ea 12% potential, si puteau obitne clar 25% – pot demonstra asta
      ce pot sa mai zic.

      Daca in lupta cu inamicul tau Ponta o folosesti pe fosila asta politica – Udrea , inseamna ca inconstient il iubesti, pe el si pe nevasta, parlamentar european de Caras Severin

  58. @ tds,
    trag concluzia, dupa cite imi adresezi fara sa ma cunosti, ca esti un om josnic Nu ma feresc de cuvint.
    Ma intreb ce ai fi scris despre mine daca ne-am fi intilnit, cite nu ai fi scornit despre mine ,mamma mia.
    Mey, tu faci concurs cu M Badea?

    • Il întrece …noroc că n-are o hazna ….bintuie doar pe un blog la „marginea galaxiei”. …ehehehehehe

      • Asta-i deraiat rău de tot ….o să treacă si prezidentialele si el tot cu tante udrea o să ne țină ,” captată” atenția mult timp de acu’ încolo. 😀

      • hai mai, noapte
        Bineinteles ca suntem la marginea Galaxiei
        Daca am fi acum la Hardrock cafee si am ridica tonul ne-au auzi 400 de persoane
        altfe;
        si la tine in cartierul de rulote in care stai sunt mai mult de 300 de persoane cat intra aici, sau mai mult de 1000 de persoane cat intra pe Politeia, si mai mult de 80 de persoane care intra pe Alergator. Nu spun cati intra la gradina de hartie caci te apuca plansul.

        Sigur ca suntem la marginea galaxiei
        Badea aduce 4.000 de bosorogi si tu nu esti in stare sa o convingi pe batrana 🙂 ta Mark sa participe la o contramanifestatie.
        Te dai de ceasul mortii ca bosorogii lui Badea potr sa te omoare 🙂 🙂

    • Nu sunt josnic pensionarila , Am vrut sa te cunosc pe 17 mai si te-ai ascuns, M-am intilnit cu multi bloggeri si toate intilnirile au fost de bun augur.

      Politia si Jandarmeria nu au raportat nicio sanctiune, dupa ce 4.000 de oameni, insotiti de Mihai Gadea si Mircea Badea, au blocat circulatia in Bucuresti intr-o manifestatie neautorizata
      ….
      Ce dreak pot astia sa adune 4000 de bosorogi kkciosi si noi nu putem aduna nici 50 pt ca vii tu si zici: Adunati voi din Bucale ca noi din Banat suntem la Republik Osterreich, sau la Magyarosag
      Ce naiba vorbesc cu tine . Treci naiba la eurosport sau la nani
      Sunt blestemat sa vorbesc seara cu un pensionar dubios din Lugoj si cu un ucigas de tigani 🙂 🙂 care munceste la Roma pt niste bani sa se intoarca cu ei in Ardeal
      Altii nu mai sunteti nene aici ? 🙂 🙂

      • Piz’ dai seama ….tu marele VIP ,cu cine iti pierzi timpul ??….timpul tău nu-i prețios ,de ți-l pierzi cu noi??? 😆

        • Si nu …nu mai este nimeni p-aci….la plictisul instaurat de „expertizele tale unice” au ușchit-o toti … 😀

        • @noapte
          stiu ca esti depresiv, ca ai o impresie ingrozitoare despre tine, dupa ce bei baxul d moretti la discount. si ca te gandesti ca oameni normali nu stau de vorba cu tine, ca nu te baga in seama pentru ca tu esti o scama

          Ei bine… poti sa fi optimist. Nu sunt un gunoi. Si daca stau de vorba cu tine nu e pt ca amandoi suntem 2 gunoaie care comunicam

          Bucura-te. Daca ma crezi ca eu sunt un om normal, si daca stau de vorba cu tine … inseamna ca meriti 🙂 ca in reclama de cosmetice

          Daca in continuare gandesti gresit ca eu sunt o cacareaza de capra, pt ca nimeni altcineva nu ar discuta cu tine, atunci nu e bine . Te depreciezi inutil. Poti mai mult , Esti mai bun,
          Intra in arhiva pe cativa ani in urma si alege postarile motivationale ale lui @viq
          Te vor ajuta mult
          Crede-ma
          Te pup pe nas cu masca anonimous cu tot
          🙂

          • 😆 😆 😆

            Esti obosit ,vip-ule ….dute culca-te ,ca tre’ să pleci in Belgia ,cu deștu’ pe hartă ….nu-ți mai pierde pretioasele „unice expertize” cu mine …..fă-ți un bine ,ție ……ai un dar aparte să plictisesti pe oricine cu impresiile rare despre tine ….am vazut mulți ca tine in blogosfera asta ….

      • Nu au fost 4000 mii..
        Minti ..nu au fost nici macar 2000 cum zicea tv-ul lui ghita..
        Chiar esti b lestemat..dar din alt unghi de vedere..

  59. ,,dupa cite imi adresezi fara sa ma cunosti,”
    Pai vezi Victoras ce bine e ? Tu faci la fel, de cate ori mi te adresezi imi spui TU mie cum am predat, ce am predat, ce am facut, ce fac fara ,,sa ma cunosti” ! Si eu ,totusi, nu ti-am spus niciodata ,,josnic”.E buna intelepciunea populara, chiar si in vremea moderna :
    ,,Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”.
    Pa si noapte buna,caci noaptea e un sfetnic bun .

    • tu faci parte din grupa „noi v-am votat, voi ne-ati inselat”, asa ca nu sint de mirare animozitatile.
      Cit despre @ tds, stai de-o parte cind 2 se cearta; s-ar putea s-o incaseszi tu 😛 se mai intimpla.

      • Asadar nu ai invatat nimic ,tu ai dreptul sa zici orice, dar tie sa nu-ti zica nimeni.Cat despre disputa voastra, clar ca nu ma bag ,nu ma privesteiar de incasat ,de la tine, oricum am sa o ,,incasez” vad TIE iti gasesti justificari.

  60. io am spus de mult ca ce avem aici e un fenomen strict de fotoliu – deprindere data de trecut si varsta

  61. Last,

    Cred ca m-am lamurit !
    @Viq este udrist nu neaparat convins dar pt ca poporul la copac vrea o polarizare de tipul asta (si nu este o ocara)
    Imediat ce Elena Udrea a tinut discursul in care spunea ca PMPistii nu sunt cei cu doctorate la Sorbona, imediat ai scris un articol despre cat de rai sunt astia cu doctorate 🙂 Cauta la arhiva
    Felul in care ii tii partea desi incerci o echidistanta. Se poate face analiza pe text. dar nu merita .

    Repetarea la copac a tezei ca unde e multa carte e si multa prostie ,,,, o vad in acelasi context.

    Asta este manipulare de jigodie antenista, stimabile.
    Si sunt silit sa dau dreptate cuplului M&N.
    Probabil nu meriti sa-ti fluturi rahatii printre oameni normali fara sa fii sanctionat in nici un fel.
    Si cred ca cei care nu te vor mai suporta, vor reactiona in cele din urma.

    Nu m-ar deranja sa fiu catalogat „udrist” asa cum nu m-ar deranja sa fiu numit „victorist”, sau „funerist”, sau „papahagist” sau „eugenist”. Cu singura conditie absolut necesara : sa fie adevarat.

    Folosind termenul in maniera peiorativa, faci o afirmatie clara fara nici o acoperire rationala.
    Personal pe mine ma deranja ca faci asta fata de comunitate ca intreg, desi majoritatea covarsitoare nu avut nicicand o vorba buna la adresa multhulitei. Motiv pentru care de altfel voiam sa te ajut sa te limpezesti prin definirea clara a termenului. Asta ar fi dus pentru orice minte limpede la cap la concluzia ca denaturezi adevarul.
    Adica minti, ca sa intelegi despre ce vorbesc ! 😉

    Argumentul tau pentru catalogarea cuiva in categoria cu pricina, este ca .. un articol ar fi denigrat doctoranzii in zona temporala in care si ea ar fi facut asta ! 🙄
    Asta desi in articolele respectivului autor sunt de negasit laude desantate ca ale tale, de un servilism gretos gen feminitate grea, exploziva, o zeita a pamintului in statuetele mici paleoafricane.In realitate arata cu mult mai bine decit la tv. ci exclusiv aprecieri/deprecieri ale activitatilor subiectului blond.
    Atat cu ani in urma referitoare trasnaile cu stabilirea programului restaurantelor de pe litoral, sau alte aspecte din activitatea sa la minister, cat si recent cand a intrat celebrul Anton in PMP
    https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/02/15/e-partidul-mai-beton-daca-vine-si-anton/

    Nici macar in comentarii nu vei gasi ceva macar apropiat de „cometa zambitoare” datorita careia intreg universul ii lumineaza pe cei ce-i sunt in preajma.
    https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/08/10/decalogul-justitiei-post-basescu/#comment-142088

    Ok.
    Esti absurd. Irational. Plin de o ura sinsistra.
    Ai putea fi doar un simplu idiot sau suferind efectiv de psiho-probleme reale.
    Dar nebunii mai si obosesc !!!!!
    Nebuni fiind mai uita azi de ce injurau ieri si pe cine.
    Tu nu !

    Pentru ca tu ai un scop. „Nebunia” ta urmareste o finalizare. Tu trebuie sa distrugi ceva sau pe cineva.
    In atmosfera ostila pentru Udrea, ai sustinut-o in maniera scarboasa de mai sus.
    In atmosfera proMRU, l-ai porcait pana te-au data aia afara.
    Aici si acum urmezi acelasi pattern.
    Tu nu te simti bine decat cand urasti. Iar daca motivatia urii tale lipseste, o inventezi.
    Aici nimeni nu o sustine cu adevarat pe Udrea !
    Nici macar Mark, Night sau Theo.
    Aproape niciodata nu au laudat-o din proprie initiativa ci intotdeauna provocati de aberatiile tale. Stii foarte bine ca in orice comunitate sunt si persoane care cedeaza psihic mai usor. Si acum cred ca faci asta in mod constient.
    Oricat ai nega, asta e adevarul. Se poate verifica.

    Cu atat mai putin comunitatea ca intreg nu poate fi considerata pro-Udrea.
    Comunitatea este formata in varful vizibil din comentariile afisate. Iar majoritatea covarsitoare sunt anti-Udrea.
    Si-ti apartin 😀 😀 😀 😀

    Da stimabile, cred ca ceea ce vrei sa faci aici este manipulare grosolana si degradanta.

    Iar afirmatia „acolo unde este carte multa, este si prostie multa” este mai adevarat decat opusa sa.
    Demonstrabil.
    O s-o fac intr-un articol viitor.
    Cei care cu adevarat ajung pe paliere cognitive superioare, intotdeauna fara exceptie, au revelatia nestiintei. Clasicul „cu cat stiu mai mult cu atat mai mult imi dau seama cat de putin stiu!” 😉
    Singurii care cred sincer ca stiu mult, sunt prostii.

    Stiu ca pentru multi esti tot mai greu de suportat.
    Stii si tu asta. Si incrancenarea-ti creste exponential.
    Ieri ai fost cu atat mai plin de venin cu cat oamenii pareau mai relaxati.

    Mie-mi pari o musca inca murdara pe labe de la gramajoara de resedinta ce ne bazaie la picnic.
    N-am intentia sa te alung cu ciomagul, in ciuda pericolului real ce-l reprezinti pentru ceilalti.

    Unii isi vor iesi regulat din minti. Eu cred ca este vina lor. Ar trebui sa reziste mai mult.

    Altii te vor urma luand gogomaniile tale drept realitate. Eu cred ca e alegerea lor. Ar trebui sa inteleaga mai mult.

    Altii te vor ignora, eventual indepartandu-te domol dar ferm. Eu cred ca e normal. Asta e solutia cand te bazaie musca.

    Personal voi sterge orice comentariu al tau care mi se adreseaza iar pe cele care fac referire la mine ca tert, le voi completa cu specificarea adevarului. Daca vor fi puse in lipsa mea, te voi suspenda pentru perioada in care nu sunt prezent.
    Daca vor fi prea multe voi fi nevoit sa te infratesc cu John, Chinezu…. putinele exemplare ce au reusit sa beneficieze de atentia mea pana la acest nivel 😉

    Noapte buna.

  62. WOW..WOW…WOW
    No comment,Viq!
    Thanks… atit.

    • Mark,

      Nu am facut nimic pentru tine. Am incercat doar sa pun adevarul la locul sau.

      Tu ar fi bine sa fi mai atent ca prea esti prada usoara.
      cred ca binisor peste 80% din imaginea pe care individul se straduieste s-o creeze se sprijina pe 3 persoane care inghit momeala extrem de usor : tu, Night si Theo.
      Asta se joaca cu voi cum vrea.

      Poate dintr-o anume perspectiva, este o experienta utila.
      Dar ce-i mult, strica !

      • Viq

        Stiu la ce te referi ….la manipularea ordinară făcută cu Bleen ….din care lipseau postarile lui Last ….nu stiu cit de pradă ușoară sunt ,dar nici nu pot să stau să privesc impasibil manipularile jegoase fără să raspund ….

        • Nu doar la ele.
          Volumul neadevarurilor repetate cu inversunare e prea mare ca sa-l pot inghiti.
          Cred ca pot accepta ca partener de dialog fara probleme orice sustinator al unor pareri contrare. Dar nu pot discuta cu cineva care denatureaza adevarul.

          Daca raspunzi nu este nici o problema.
          Dar, asa cum am spus si lui Mark mai jos, cele ce le scrii sunt reactii, nu raspunsuri.
          Exprimi emotiile practic nefiltrate, nu rezultatul unui proces logic.
          Iar efectul e invers.

          Un organism care „raspunde” la un medicament inseamna una, unul care „reactioneaza” inseamna cu totul altceva.

      • Viq
        Nu intelege gresit!
        ti-am multumit pentru ca ,in sfirsit,ai avut puterea si taria sa iti expui direct si frans ce gindesti de m ult timp!
        Pentru ca ai confirmat ceeace stiam cu totii…
        Gresesti doar daca crezi ca sunt o prada usoara..
        Din contra..
        M-am dovedit a fi greu digerabil..si in final am avut dreptate..
        \Am reusit eu si night sa facem dovada imposturii si a penetrarii spiritului Copacului de catre indiviizi lipsiti de scrupule,vicleni si perfizi..
        Cu multe ,foarte multe infruntari..
        Dar..
        Am reusit
        Sa dezbracam Minciuna frumos decorata cu haine de imprumut..
        Si sa deschidem ochi..

        • Nu mi-am ascuns parerea niciodata.
          Am incercat doar pana acum sa corectez ceea ce mi s-a parut a fi o eroare ici, o exagerare colo….
          Se pot intampa oricui.

          Insa volumul si radicalismul „erorilor” repetate le scot din sfera accidentului si le aseaza intr-un plan constient si premeditat.

          Despre asta e vorba. Efect de cumul.

          Dovedeste ca nu esti prada usoara prin inlocuirea reactiilor cu raspunsuri.

  63. „Nu credeam că voi fi nevoit să povestesc vreodată asta. Nu cu mult timp în urmă am nimerit la o cină cu unul dintre dirijorii Antenei 3. Nu-i pot spune numele, căci cadrul era privat.

    După câteva pahare de vin, omul s-a tras lângă mine, m-a privit drept în ochi şi mi-a spus: „Eu îmi fac foarte bine meseria. Ştii care e meseria mea? Să manipulez. Şi sunt foarte bun la asta. În fiecare seară manipulez câteva milioane de oameni”.”
    (Un articol de ieri a lui Vlad Mizich.”
    Iar noi, dreptacii, ce facem? ne improscam cu invective gen @ tds, ca sa rida @ Loda, @ prl si altii.
    Felicitari, tinere.

  64. Daca stam drept si ne gindim unde s-a produs klikul rupturii lui Last de Udrea si Basescu
    Sa ne amintim clipa in care Presedintele a declarat ruperea legaturii sale cu PDL
    Si Elena Udrea a intrat in contrasens cu Blaga

    De aici au si inceput atacurile..
    Drept pentru care realizez ca basistii pedelisti nu mai sunt basisti…
    Ci antiudristi in tandem cu antibasisti…

    Sa nu ne amagim ca ar fi o alta motivatie..si o alta cale de atac un alt scop

    Blaga si coalitia anti Basescu….deci anti PMP
    ..

    • @mark
      cauta in arhive si fi atent.
      Ruptura nu are legatura cu momentul divortului lui Bleaga de Udrea
      Ruptura este muult mai tarziu, cand Udrea a venit la PMP cu aere de sefa, cand am anticipat ca cei 25% care ii speram cu PMP vor fi in jur de 10% si care in final au fost 6%. Cand partidul pe care contam cu Marian Preda, Tomahauk cei naivi , moataltoci dar onesti, plus baietii cu studii la sorbona s-a transformat in partidul lui Udrea, Anton, Vlaston si Beton

      Vei trai si momentul in care Udrea care nu are absolut nici o capacitate politica si ingeniozitate politica fiind un dinozaur politic, aplicand in politica metodele prin care a castigat cu Cocos, Bittner etc, Udrea sigur nu va performa, si ori se va retrage la locul de asistent manager al lui Basescu, ori daca va incerca un show pe cont propriu va fi arunata ca o masea stricata. Asteapta dar. Avem timp.
      EBA a dat un semnal.
      Poate nesocotita asta de Udrea, care il nesocoteste pe Diaconescu crede ca poate mai mult. Vom vedea.

      • Imi faci greata..ajunge!

        • ufff
          Daca te mai vezi cu mine sa stii ca greata va continua.
          Astept momentul in care TBasescu o va arunca pe Udrea ca pe o masea stricata. Pentru ca Udrea a facut mult rau dreptei cu cel 6% si cu indepartarea intelectualilor si aducerea lui Anton si Vlaston

          Sa te vad atunci ingretzosatule, vei merge pe mana lui Udrea sau pe mana lui Basescu. ? Vedem peste 6 luni. Arhiva copacului ramane. Oricum am dat un save pe baza de date a Copacului sa am conversatiile noastre si peste 6 luni.
          Pana atunci incearca cu lamaie sau cu ceai de Verbina

          • Amice …se pare că ignori cu desăvirsire ce-a scris Viq ….pina unde ai de gind să mergi ???….

          • Pai cu viq am incheiat socotelile
            El are impresia lui, eu a mea
            Asteptam sa mai treaca vreo 2 ani sa vedem cui ii da timpul dreptate.
            Cu tine ? Nu ma intreba de vorba si nu vorbesc cu tine.
            Ma intrebi vorbesc.

          • markwilliams

            Mey,omule,,asteapta-ti victoria in alta parte…
            Chiar nu iti realizezi inutilitatea ??
            Chiar nu poti sa te reevaluezi..sa te asezi acolo unde ti se cuvine??
            E DOAR problema mea pe ce mina merg…
            Doamne,mare este gradina ta!

          • Eu ma reevaluez in fiecare zi. Imi masor puterile si ma cantaresc zilnic. Eu sunt exact unde consider ca mi se cuvine. Eu ti-am dat un sfat dezinteresat sa nu mai ai greata. Atat. Cu scaunul cum stai doamna @mark ? Bine ? Atunci e ok ! Clapacitul creaza probleme la uter, col, colon, care pot da in cancer dupa 50 ani. Ce naiba sa iti mai spun daca zici ca ai greata.
            Sigur la varsta ta nu mai esti gravida
            Noapte buna

          • Băi ,jegule .

            Vezi-ți de colonul tau ,că stai cam mult pe scaun să manipulezi si esti cam constipat si dupa cum scrii …
            ______________________________
            Despre acest aspect vorbesc mai sus.
            Daca nu reusiti sa raspundeti civilizat, voi sunteti cei ce pierd.
            Dar nu numai atat.
            Prin efectul de „simpatie” a perceptiei toti cei ce sunt sau au fost de acord cu o pozitie exprimata de voi, vor suferi de aceeasi perceptie negativa pe care o provocati.
            Eu inclusiv.

            A te adresa cat de cat civilizat este o conditie elementara si obligatorie.
            Viq

          • Roaga-l pe Filadel care tocmai a intrat, sa verifice topica frazelor tale, 🙂 merci

      • Măh .cioară ….ai laudat-o pe Udrea si n-ai cîstigat nimic ….
        nu te-a cadorisit cu nici un contract ???….așa că ai schimbat calimera si ți-ai pus la dispoziție serviciile …

        • Mai saracila,
          Eu am castigat multi bani inainte de a veni din SUA in anii 90.
          Aici am facut afaceri corecte …dar nu cu romani ci cu straini asa ca nu am avut nevoie de contracte
          Eu ma port frumos cu doamnele, caci sunt gentleman, cu conditia sa fie doamne

          Eu stau pe site-uri nu ca sa scot un contract si o masline – de la cine ? oare ? am aceiasi clienti de 5-10 ani
          Am vorbit frumos de Udrea pt ca era atacata de cioflingari ca tine din cealalata parte. Am aparat-o din 2009. Sunt zeci de persoane care pot da marturia asta. Chiar si mos Old, dar ii e frica sa o spuna,
          Udrea nu am mai considerat-o in nici un fel, pt ca profitand de ascendentul la Basescu.., a pus mana pe partidul asta care l-a dus la 6%
          Mie nu imi e usor sa il vad pe Basescu, daramat, pt ca nimeni nu sta de vorba cu el din opozitie, pt ca a ajuns la 6% din cauza aventurierei fosta madam Cocos.
          Tu chiar crezi ca sunt tigan ?
          daca imi zici cioara ?
          Nu iti e rusine ?

          • La nesimțiți la tine ,n-am nici o rusine si nici cea mai mică jenă să-ți raspund cu o nesimtire mai mare ca a ta …..capito ???

            Antenist de duzină

          • Nu-i treaba ta ce face Basescu ,cioară. .…ce -a facut pina acum a facut bine si face ce vrea muschiul lui ….nu-i dai directive si lui TB ,matracucă ???

          • Matracuca e femeie . Consideri ca sunt femeie ?
            De tigan ok . M-ai prins
            Ma cheama Eugen, Vasile Porojan zis Lupushor , din etnia Gaborilor cu Palarie. Parintii mei Rada si Ghimbir m-au nascut intr-un cort la Slobozia. Am 3 neveste si 12 copii la casa lor plus 5 puradei.
            In America am invatat doar sa scriu la computer, caci in Romania nu am fost la scoala. Acolo m-am ocupat cu fier vechi si am venit acasa la pirande si puradei.
            Vom vota cu totii cu Domnul Basescu, care iubeste tiganii , nu ca tine
            Esti multumit @noapte ? 🙂

          • Eiii….așa mai vii de-acasă manipulatorule ….așa ,tataie …arată-ți adevarata față de „basist” …să te vadă toată lumea ce-ți poate pielea si caracterul de țigan

          • Si pa ..noapte bună ,că m-a apucat somnul de plictiseala ….aceiasi manipulare obsesivă cu udrea …mai schimbă dreaq si tu registrul

  65. De acord cu comentariul lui Viq https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/08/10/decalogul-justitiei-post-basescu/#comment-142229

    Sloganurile și înjurăturile nu ne ajută cu nimic. Abia dacă dovedesc că existăm. So … acestea trebuie să înceteze indiferent de cine este vorba.

    • Pai nu e indiferent Fildel. Din linkul dat de tine , problema e doar la mine 🙂 🙂 Amabilui mark, sensibilul noapte suava theo si impartialul Victor trebuie doar sa aiba grija sa nu fie antrenati de diabolicul Last. care e un mazochist ce abia asteapta sa fie injurat , ori noi, copacul etern nu trebuie sa ii dam satisfactia asta 🙂

    • Idem sa faci pe cineva mincinos si sa raspunzi ca ,,e prea mare efortul” cand esti rugat sa demonstrezi.Inca astept….

      • Initial ma gindeam sa te las sa „astepti”, initial ne amintindu-mi despre ce ar fi vorba.
        Ei bine, banuiesc ce te rîcîie: am spus ca avocatii nu pot fi egali cu procurorii.
        Si imi mentin afirmatia.
        Nu pot fi egali pentru ca au roluri si meniri diferite (iar avocatii pot fi ai acuzarii ori ai apararii). Si nu pot sa-si schimbe rolurile in egalitatea lor.
        Un kg de mere nu este egal intru totul cu un kg de lubenita, desi folosesc pentru alimentatie, ca avocatii si procurorii in actul de justitie.
        Fiecare isi are rolul sau, la timpul sau; sint „egale” doar la greutate, nu si la gust ori efecte.
        Tu si @ Prl ar trebui sa mai cautati prin DEX pentru a gasi cuvintele si termenii potriviti pentru a explica ce vreti sa spuneti cind afirmati ca avocatii = procurori. Exista alte formulari, dar folositi-le daca tot vreti sa dati lectii.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s