Viziunea pentru țară a Monicăi Macovei

„Am o viziune pentru țară adică să poți să le spui oamenilor : „Uite, eu aș vrea asta să se întâmple cu România. Dacă vreți și voi, votați-mă!”.
O afirmație excelentă. Care pregătește terenul pentru expunerea viziunii cu pricina. Am urmărit interviul cu atenție.
Care e viziunea ????
De fapt am căutat ceea ce-mi doresc de la orice candidat, răspunsuri simple, clare și realiste la două întrebări fundamentale : CE ? CUM ?

Destul de greoi, pe alocuri conjunctural, am reușit să cern câteva idei care mi s-au părut că ar forma această viziune.

În „intro” sesizez că această viziune este rodul unei consultări anterioare atente și profunde făcute împreună cu economiști, cu specialiști în finanțe, sănătate, educație, siguranță națională, politică externă.
Este o notă foarte bună. Așa trebuie făcută o analiză la un nivel atât de important.
Evident atenția a început să-mi facă piruete și transmițând prin firele țesute de „mii de voluntari înscriși” a aprins un beculeț : oare de când se pregătește Monica pentru acest moment ?
Dar subiectul e viziunea, așa că lăsăm beculețul deocamdată aprins.

BTW ! Mi-a plăcut expresia „am un plan” 😀 😀 😀
Mi-a adus mainte de „I have a dream!” 😉

Deci : CE ?

1. Direcția externă fundamentală este menținerea orientării României către vest.
Dau un 10 la asta.
Cu precizările :
1.a. – Schengen
1.b. – Moneda euro
1.c. – Parteneriatul strategic cu SUA, parteneriatul cu NATO
1.d. – Poziția față de Rusia lui Putin, menționând explicit
– Putin vrea să refacă URSS.
– șantajează permanent cu gazul;
– nu respectă nici un tratat/promisiune/înțelegere.

Corolarul pe extern mi se pare foarte bine sintetizat în
„Bunăstarea, pacea și democrația vin de la vest !
Războiul și sărăcia vin de la est.”

2. Direcția internă fundamentală este economia de piață liberă, capitalismul.
Mai are un 10 aici.
Cu precizările :
2.a. – Românii au nevoie de locuri de muncă.
Excelentă observație !!!
Nu măriri de salarii/pensii, asistență socială, ajutoare și alte pomeni omniprezente până acum în ofertele candidaților. Pentru cine înțelege minim-minimorum din procesul socio-economic știe că ea vorbește despre cauza-sursă care va duce la realizarea celorlalte, necesare de altfel dar care nu pot constitui obiective imediate ci finale.
2.b. – Sectorul privat este cel care creează locuri de muncă.
În pasul II scoate efectiv statul din postura de finanțator al bunăstării și introduce producătorul real al acesteia, sectorul privat.
2.c. – E nevoie de reducerea fiscalității.
.. iar în pasul III, atinge și pârghia concretă prin care se poate realiza dezideratul de mai sus.
2.d. – Sistemul de educație și învățământ trebuie să urmărească cererea pieții de muncă.
.. ceea ce e o a doua pârghie pentru realizarea obiectivelor de dreapta menționate.

CUM ???

1. Cum crede că poate câștiga ?
1.a. – Care este piața-țintă ?
– electoratul de dreapta tradițional adică votanții PDL;
Realist, colegii ei pedeliști o iubesc ca nisipul în ochi și apa-n cizme, dar electoratul PDL are sigur altă percepție.
– cei dezamăgiți de politică, ce stau acasă ;
Realist, cauza justiției poate mobiliza și blazații, sictiriți de hoțiile politrucilor.
– oameni de caracter și de pe latura stângă
Realist, dreptatea nu are culoare politică. Loda poate confirma 😀
1.b. – Care este oferta pentru ei ?
– Încrederea/onestitatea („eu sunt politicianul care nu a mințit niciodată pe nimeni”)
Dacă și cei cărora rămânerea ei până acum în PDL alături de Blaga le-a scos peri albi, încă mai au încredere în ea, ceilalți mai puțin mofturoși au și mai multă.
– Experiență.
No comment. Punct câștigat.

2. Cum crede că poate realiza ceea ce și-a propus dacă ajunge președinte ?
2.a. – Menținerea independenței justiției în fața agresiunii politice
Realist.
Președintele are pârghii importante prin numiri la vârf în sistemul de justiție.
2.b. – Extinderea comportamentului integru al grupului de judecători/procurori ce au început să facă curățenie inclusiv printre colegii lor la întreaga masă a profesioniștilor din sistem.
Realist, din același motiv menționat mai sus.
2.c. – Venituri suplimentare la buget din confiscări.
ANAF execută real sub 5% din hotărârile judecătorești de confiscare a sumelor/bunurilor provenite din infracțiuni.
Shock ! Asta nu știa și e o bilă ce poate dărâma multe popice.
Realist pentru că ține tot de domeniul justiției, unde președintele are un cuvânt de spus.
2.d. – Eliminarea pierderilor uriașe din buget datorită contractelor-căpușă.
Un contract cu o firmă de dezăpezire în România costă de 10 ori mai mult decât în Norvegia.
Duicu are prinse prin plasa firmelor sale 75% din contractele Ministerului Sănătății !!!
Al doilea schock, altă bilă grea.
Realistă și asta, pentru că este posibilă dacă independența justiției rămâne intactă.
2.e. – Între scrutinul prezidențial și legislativ este un an de zile în care președintele poate expune public și sistematic reaua-voință a guvernului și implicit a formațiunii politice ce-l susține.
Asta ar putea avea drept rezultat creșterea semnificativă a șanselor pentru o schimbare consistentă a majorității parlamentare la noile alegeri.
Mărturisesc, până la vorbele ei nu m-am gândit la aspectul ăsta.
Dar pare logic și posibil.

Cam asta e.

Observația 1.
În linii mari, Monica Macovei are răspunsuri bune pentru întrebările mele.
Poate cele mai bune pe care le-am văzut până acum.

Observația 2.
Aproape toate obiectivele și modalitățile de rezolvare îmi erau cunoscute în prealabil de la actualul președinte. De la obiectivele vitale Schengen-moneda euro și raportul cu Rusia lui Putin, până la corelarea educației cu cererea pieței de muncă și incoruptibilitatea tinerei generații din justiție. O coincidență absolut tulburătoare 😀 😀 😀

Observația 3.
Cred că în campania electorală, Monica Macovei, trebuie să aibă drept pilon principal extinderea reformei începută în justiție către efectele pe care aceasta le produce în toate compartimentele socio-economice.
Așa cum a menționat la punctele de mai sus, prin efectele sale, justiția poate curăța clasa politică de gunoaiele actuale dar poate aduce (indirect) bani la stat, poate bloca pierderile de până acum, și sprijini eforturile economice.
Iar la acest capitol nu are adversar printre ceilalți candidați și este și la maximul de credibilitate în fața electoratului.
O abordare a altor subiecte socio-economice în formă independentă de acest pilon al justiției, cred că îi va crea o mare vulnerabilitate și poate fi extrem de periculoasă, forțând-o să gafeze sau să alunece în demagogie.

Și revin la beculețul aprins mai devreme !
Monica pare să fi pregătit anterior destul de serios această aventură, fără nici o îndoiala nu de una singură, iar atât viziunea ei pentru țară cât și metodele prin care intenționează să o realizeze dacă prinde mandatul, par o ștafetă fără cusur a unei viziuni deja prezente.
Acum îl stingem și așteptăm să vedem dacă mai vine vre-un curent care să-l aprindă iar 😉

Viq

Anunțuri

163 responses to “Viziunea pentru țară a Monicăi Macovei

  1. bunä,
    eu o väd luptätoare,corectä si puternicä, poate prea puternicä sä primeascä voturile bandei mafiote din romania.
    mult noroc doamnä!

  2. in romania mafia si retzelele de securitate, mai fac manipuläri
    ca asearä pe stradä, colaboratorii escrocului turnätor si-au
    fäcut de cap. au adus oameni cu autobuze, i-au mintzit, fiecare
    spunea altceva.manipulare ordinarä.

    AU INSTIGAT LA URÄ SI VIOLENTZÄ!

  3. Buna dimineata!

    O bila (nu stiu cat de grea, dar cu siguranta) alba, din partea mea, pentru modul in care abordeaza Viq subiectul de azi.

    Plusurile acestui interviu (si ale propunerilor candidatului Monica Macovei), asa cum le subliniaza Viq, sunt corecte si cel putin imposibil de ignorat.
    Ca si „coincidenta absolut tulburatoare” mentionata in articol…

    Ideea de „stafeta” este evidenta. Ramane sa ma lamuresc daca este una, „predata-preluata” in buna-intelegere si buna-credinta (varianta pentru care NU am niciun argument in acest moment), sau una (oarecum) „furata” – daca ii asociez atacurile la Presedinte si acuzele aparute incepand cu primavara trecuta, de „tradare a justitiei”, din partea nucleului „dur” pro-Macovei, acuze ne-retractate cand faptele si evolutia lucrurilor le-au dovedit totala lipsa de de veridicitate + demersurile, discursurile menite sa minimalizeze pana la negare totala meritele personale ale lui Basescu in privinta reformei din justitie si sprijinirea constanta si consistenta a independentei acesteia.

    „Beculetul” meu: a sublinia si a repeta aspectul important de onestitate a candidatului si propunerilor acestuia, nu se „leaga” cu ignorarea si/sau negarea contributiei si meritelor actualului presedinte pentru stadiul/nivelul atins azi de justitie in Romania, sau in privinta naturii si stabilitatii relatiilor cu partenerii externi. Si nici nu vad o justificare ( onesta) a acestei ignorari/negari prin faptul ca vrei sa atragi inclusiv electorat scarbit de clasa politica (Basescu inclus), sau cu resentimente clare fata de Basescu.

    Si mai este un „mic” (???) amanunt: MM este inca (prin calitatea de membru PDL- Blaga, „colega” de alianta cu GIOPucistii…

  4. s-a comportat f. urat cu presedintele, MM nu o sä aibä voturile
    sustzinätorilor presedintelui.meritele ei, nu acoperä lipsa de loialitate
    si recunostintzä.

  5. un articol f. bun, a scris dl. Negrutziu in Gandul.

  6. in esenta foarte ok ce zice ea.

    O observatie:
    2.a. – Menținerea independenței justiției în fața agresiunii politice
    Realist.
    Președintele are pârghii importante prin numiri la vârf în sistemul de justiție.

    Ceva nu se leaga aici. Ghici ghicitoare ce…

    In rest, vechea problema a potentialitatii:
    „Monica Macovei a lucrat ca procuror între anii 1983-1989 în România socialistă și după căderea regimului comunist până în anul 1997. Concret, după absolvirea facultății, a fost repartizată ca procuror în cadrul procuraturii locale Giurgiu. La scurt timp după definitivat, s-a transferat ca procuror la procuratura sectorului 1 din București, unde a activat până la începutul anului 1990. ”

    Filosofic vorbind, e ok un presedinte care sustinea sistemul juridic ceausist? Care ar fi facut cariera in justitie indiferent de natura acesteia…? Una e sa iubesti justia, alta e sa fi dispus sa iubesti orice justitie.

    Pentru unii astea nu conteaza, inteleg reflexele si educatia si nu judec. Pentru mine conteaza. E vorba de presedinta deci ma uit si la caracter si la sistemul moral.

    • Ceea ce cred ca putea lipsi din comentariul tau si i-ar fi adus un plus de credibilitate (sau acceptare) dpmv: nota insinuanta „Pentru unii astea nu conteaza, inteleg reflexele si educatia” + nuanta de ipocrizie din „si nu judec”.
      Mentionez ca e o simpla observatie si nu doresc sa incepem vreun „schimb de pareri” care sa devieze de la subiectul de azi.

    • minciuni ordinare, care au fost inventate de secu felix,
      au fost dovedite in instantzä. lasä minciunile nerusinatzilor:

    • Păi hai să vedem fapte nu vorbe, nu?
      Procuroarea cu reflexe și educație comunistă, așa ai formulat, tocmai produse o lege de confiscare extinsă adoptată la nivel european (deci va trebui ca și România să i se alinieze într-un timp relativ scurt) care, supriză-supriză!!, afectează în cel mai înalt grad exact pe tovarășii ei comuniștii (mă rog, foștii comuniști).
      Cît de mult îi afectează această lege s-a văzut chiar ieri la manifestația „spontană” a latrinelor.
      Acu, dacă mă întrebi în termenii ăștia, mie îmi convin reflexele și educația lu Macovei.

  7. Pana ieri nu mai era buna…
    Acu are 10 pe linie.
    Se clatina rau copacu asta, nu mai stim care e directia buna… si cine trebuie votat…

  8. (De inceput o nelamurire/greseala: „2.e. – Între scrutinul prezidențial și legislativ este un an de zile”. Nu 2 ani?)
    Cit despre prezidentiabilul Macovei are votul meu la intentii; dar de la intentii pina la realizare te maninca sfintii.
    Pentru ca MM este inconjurata de sfintii din 2012. Si cum stiu cita putere are presedintele in Romania am mari retineri.

  9. Ha, ha si ha.
    Procuror ceausist!
    Cu parere de rau, dar afirmatia este de Latrina 3, a celor ce ieri se scrisneau la Soare.

    • nu am zis procuror ceausist, stiu ca nu e cazul sa zic asta.
      dar procuror intr-un sistem de justitie ceausist, asta e un fapt biografic.

      • mie mi se pare cam acelasi lucru, dar daca tu zici ca nu e, ma predau, dar nu-mi schimb perceptia.
        Vezi tu, virsta si statul pe scaun.
        Apropo, tu scrii/citesti stind in picioare?

        • nu, da am citit ca ar face bine la spate

          • un procuror ceausist raspunde de vointa lui ceausescu, chiar si nedeclarata, chiar si in afara legii.

            un procuror al justitiei ceausiste respecta legea, oricare ar fi ea.

            eu asa vad.

          • „asa vad eu” 😛
            Esti foarte haios.
            Unii ca tine au intrebat o profesoara timisoareana dece nu se foloseau SMS-uri cind voiau revolutionarii sa comunice intre ei, cei de la judeteana de partid cu cei de la Opera. Dece trimiteau biletele cu un biciclist?
            De aia.

  10. O scurta intoarcere a capului spre ziua de ieri.
    Deci, sa adunam coane Fanica: 4.000 la Capitala (din peste 1.500.000 alegatori), 100 la Primarie, la prefectura 30, 17 pe plaja, 80 la taverna si inca 3.000 in Bucuresti, rotunjim si ajugem la 10.000. Sint toate, coane Fanica, renumeratie dupa buget.
    Din 18.500.000 de purtatori de stampila.
    Asta ar fi partea buna, haioasa, linistitoare. Numai ca otoritatile sint de partea lor, iar asta e grav. La cei 10.000 sigur se mai aduna citeva sute de mii, ca femeia din poza asta
    http://www.hotnews.ro/
    Totusi, de speriat este doar daca ajunge plagia, pardon, procurorul fara pata la Cotroceni.
    Si nu MM, ” procurorul ceausist”.

  11. cititzi articolul lui Negrutziu din Gandul, f. bun

  12. Dnei Macovei ii dau nota 10 (chiar cu plus) pentru ceea ce ar putea face referitor la politica externa si ij Justitie, caci functia ii permite.
    Dar cind vine vorba de politica interna, stiu ca sint vorbe de claca/alegei; guvernul are atributii.
    Dar curiozitatea este mare: cum ar decurge relatiile de coabitare (caci asa se numeste relatia dintre un presedinte cu parlament advers, si nu s-a descoperit in Roamania), relatiile de coabitare Macovei- Ponta.
    Scintei, dar nu cred sa aiba puterea de a indura si a se descurca cu a piratului. Poate par misogin, dar dna Macovei, am observat, se pierde usor cind i se arunca mizerii in fata.
    Am observat, ieri-alaltaieri, cind un doby ii reprosa ca a fost „procuror ceausist”.

  13. Reamintesc celor interesati:

    Laura Codruţa Kovesi vine la Adevărul Live, luni, la ora 11.00: povestea
    dosarului ICA şi războiul Antenelor cu Justiţia

    http://adevarul.ro/live/ (zice ca …”in cateva momente”)

  14. Mai e destul de lucru… 🙄

    „Judecătoria Cluj Napoca pare că s-a specializat în tergiversarea dosarelor grele. După dosarul lui Marian Oprișan, președintele Consiliului Județean Vrancea, care se află pe rol de aproape opt ani, un alt dosat greu, cel al lui Dumitru Samson, fiul vitreg al fostului ministru al Apărării, liberalul Corneliu Dobrițoiu, a fost mutat la altă instanță, unde nu a fost înregistrat. Samson a fost trimis în judecată de către DNA Cluj, sub acuzația de fruadare a referendumului pentru demiterea președintelui Traian Băsescu.” (EvZ)

  15. O baschetbalista inteligenta: Kovesi.
    (Stie cineva cum il cheama pe repoterul „am inteles”?)

  16. Ziua bună ,copaceni !!!!

    La prezidentialele din toamna sper să nu mai avem parte de așa ceva . 😀

  17. Din pacate de subiectul asta vor auzi doar citiva cetateni care umbla pe net. Interviul nu va fi difuzat pe la nici o televiziune la ore de audienta mai consistenta. Fara un scandal sau ceva circ nu te baga nimeni in seama.
    Da’ apropos de mesajul candidatilor, alianta PDL-Prusacul Dacic si-a stabilit catindatul? Sau mai robotesc inca pe la sondaje?

  18. MONGOLOIDUL PLAGIATOR, a vorbit azi cateva minute, se vede clar complicitatea lui, a stiut este vinovat dece se intamplä,

    nu, am uita vinovat este Bäsescu, pe care dementul vagabond la pomenit
    la fiecare al doilea cuvant.

  19. Daca eu constat, si nu trebuie prea multa minte pt asta, ca va schimbati optiunile si convingerile mai ceva decat zeul vostru
    Inseamna ca sunt shoparlist?
    ca bag batzigashu prin gard?
    Macar ponta e mincinos dar o face cu consecventa…dar voi?
    maine cu cine o sa tineti?

    • Ce importanță are? Eu nu te-am întrebat vreodată dacă folosești aceeași pastă de dinți. Nu mă interesează detalii din viața ta personală.

    • daca tu ne intrebi ceva, nu inseamna ca ai intrebari de mare inteligenta. Te apreciezi exagerat.
      Asta constat la intrebarile tale. E motiv de suparare?
      Dar tu cu cine tii?
      De unde nesimtirea de a interoga doar pe unii, fara sa spui cum te cheama si ce doresti?!

    • Spune care sunt convingerile alea pe care le-am schimbat. 1, 2, 3…In ce fel dovedeste articolul de azi ceea ce afirmi tu? Ce a spus Viq ca isi doreste sa se intample in tara asta cu democratia, cu statul de drept, cu economia, cu mentalitatea oamenilor, cu politica etc. si ce a schimbat din toate astea prin ce a scris azi?
      Hai, curaj!

    • am o nedumerire: care din noi e greu de cap? eu care nu vad decat o analiza a unui program prezidential [prin comparatie cu ce?] si nicidecum inaltarea unei catedrale in hramul lui MM sau TU care vezi exact contrariul?

  20. Poate M.Macovei ar trebui să aiba o reacție la ce spune colegul ei de fuziune …sunt in aceiasi barcă acum

    „Vosganian : Recomand tuturor colegilor mei liberali să nu uite că ani de zile jurnaliştii postului de televiziune Antena 3 i-au însoţit în lupta lor. Să nu uite că în bătăliile dure ale anului 2012 Antena 3 a fost tribuna publică a apărării democraţiei.”

    Ce sărăcie de fuziunea e asta ,cind unul afirma ca a fost lovitura de stat si unul ca a fost luptă pentru democrație ????

    Macovei pierde mult dacă nu demisionează urgent din mascarada pe care o pun la cale pucistii anului 2012 …nu mai are nici un dram de credibilitate ,cind provine din rândul lor

    • Eu nu înțeleg ce mai caută in cloaca aia de infractori organizați ???

      S-a ținut cu dintii de lista aia de la pdl …eu nu mai cred nimic din ce zice …cind te aliezi cu grupul infractional organizat

      • Se pare ca azi ACL isi anunta candidatul (Johannis), iar sef de campanie va fi Vasile. Posibil ca MM sa aiba o reactie la asta (dar nici nu-i sigur) Mie mi s-ar parea oricum tardiv: nu te dezici de liderul de partid si de „aliati” doar pt ca nu te sustin pe tine, ci pe Klaus… Unde au loc principiile si valorile clamate in acest motiv? Cred ca e o eroare greu de recuperat aceasta ramanere in PDL-Blaga/ACL-GIOPucisti.

    • Pai,democratia lor este autentica nu ca a noastra. 😛
      Volganian (nu este Vosganian)aoara si el cum poate valorile democratiei lor autentice.
      Eu traduc vorbele lui cam asa :ba,sa nu uitati ce a spus jupanul prin gurita osanditului de acum ca este de rau!

  21. Buna ziua!
    Mai oameni buni am citit aici o gramada de comentarii atat in postarea anterioara cat si in cea prezenta.
    Uite cam ce cred eu!Am spus,,eu” si atat.
    -Doamna MM are intentii bune dar nu se prea pot materializa in scurt timp si cred in seriozitatea domniei sale.
    -Vrea sa faca ceva pentru tara si in scurt timp ,eu cred ca trebuie data o lege simpla care va pune cu botul pe labe cam pe toti.
    Mai concert liber sa faci ce sti dar sa platesti taxe si instituirea auto controlului. Treaba simpla mi-ai facut un seviciu te-am platit si din taxele incasate de la el imi reduci si mie din taxe.Bovis ti-a dat o factura falsa sau a ,,uitat” sa isi plateasca taxa tu il dai pe goarna ,fara sa vrei ,ca iti vrei banutii aia care se cuvin inapoi.
    MM cu parlamentul actual care ii este ostil nu stiu cat purici va face daca doreste sa puna in aplicare ce a scris Civiq .
    Iar daca lasam steagul jos mai avem de asteptat mult si bine pana ne va fi bine.
    Va urez o zi buna tuturor!

    • dorian salut
      MM e chiar de dreapta. -acolo unde se poate – si mai mult decat toti ceilalti candidati a inteles ce pmp nu a inteles – sa aiba un mesaj pentru cei 30% scarbiti de politica, scarbiti de Ponta dar neincrezatori in TBasescu .

      Este suficient sa castige destule voturi – va castiga destule la confruntarile directe – si sa piarda onorabil aceste alegeri. In acest caz va deveni lider al dreptei – o Jeanne d’Arc, din ianuarie 2015, care va aduna pe cei scarbiti de partidele existente, si va fi in inima unei constructii care va castiga alegerile din 2016. Ea va fi probabil presedintele Romaniei din 2019 sau o Angela Merkel a Romaniei. Sa vedem cum se misca … Oricum a pornit-o bine cu reclama platita pe Internet. Deci e sfatuita bine

  22. Prin desemnarea lui Iohannis drept catindat al aliantei se vede ca dna Macovei a ramas in aer.
    Mi se pare bizara situatia ei.
    Ata ete cind lipaseste flerul politic.
    Crestin-liberalii nu sint deranjati de candidatura Monicai; nu le va rapi chiar un numar mare de voturi incit Iohannis sa nu ajunga in turul doi.

  23. Macovei pare acum ca un clopotel de la zgarda unui buldog,care il are stapîn pe Joiannis ….nu face nici bine si nici rău ….anunță doar cind vine stapanul cu cîinele

  24. Am ascultat interviul lui Macovei.
    1) Fara indoiala, exprima dorinta (cred ca sincera) de a continua linia politica a lui Basescu. De ce „fara Basescu!”? Mister, deocamdata.
    2) Adoptarea confiscarii extinse lin UE demonstreaza ca MM chiar este in stare sa impuna masuri care sa ajute la insanatosirea clasei politice, in interiorul PE.
    3) Nu a dovedit, insa, deloc ca puterea sa de convingere din PE functioneaza si printre confratii politicieni romani din Parlament, nici macar printre membrii propriului partid.
    4) Nu a castigat nicio batalie electorala pana acum.
    5) Si-a antagonizat (ciudat…) potentiali aliati, cel mai important fiind chiar fondatorul politicii pe care MM ar vrea s-o continue, Traian Basescu.
    6) Cum se impaca faptul ca este aliata cu o fractiune a partidului „Jos Basescu!” cu platforma sa de continuare a politicii lui Basescu este, iarasi, un mister. Al doilea.
    Concluzia mea.
    Fara
    a) sprijin politic,
    sau
    b) sprijin serios din partea societatii civile sanatoase (tare firava in acest moment),
    ca independent adica, MM este doar Grumpy, 1/7. Nu e deloc rau, dar nu e nici suficient. VDM. Va fi cu siguranta o candidatura de luat in seama, daca se va concretiza (strangerea de semnaturi va da unele raspunsuri). In acest caz, Intrebarea cheie, ca si in cazul celorlalti candidati va fi: PM?

    • @ judex,
      pe aproape sint si intrebarile mele.
      Nu am raspunsuri la multe din dorintele dnei Macovei.

    • salut. Suntem la Vascauti in mijlocul electoratului:
      . cati stiu cine este MM?
      . din cei de mai sus cati pot enumera macar o fapta pozitivva (?!?) a lui MM?
      . din toata masa electorala cati stiu ce este un program prezidential ?
      .din cei de mai sus cati au luat cunostinta de programul lui MM? iar dintre acestia cati ai inteles macar 30%?
      raspunsurile sunt descurajante.

  25. Unul vrea ceva, dar nu e prea clar in ceea ce vrea, iar fostul aliat ii raspunde la plesneala, in felul lui de bagabont din garile Parisului.

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-17870440-iohannis-contestat-intregul-pachet-privind-data-alegerilor-prezidentiale-creeaza-avantaje-pentru-victor-ponta-guvernul-poate-fixa-aceeasi-data.htm

  26. Asa  cum am hotarat,  azi v-am desemnat candidatul nostru Klaus Iohannis si pe Catalin Predoiu, prim-ministru desemnat al partidului nostru”, a anuntat Blaga.

    • Lazaroiu (pe fb)

      Am urmarit special conferinta de presa a ACL. Niciun cuvant despre mineriada lui Gadea de ieri. Nimic.

      Si au impartit niste functii presedinte-premier si cam atat.

      In rest, sunt terifiati de Antena3. Le tremura nadragii numai cand se gandesc ca i executa domnugadea.

      Absolut jenant. Nimic despre jandarmeria lui Ponta, nimic despre mitinguri neautorizate, agresarea jurnalistilor etc. Daca asta nu e blat cu puterea, atunci nu stiu care e.

      • ba, PNL zice ca ii cere esplicatii fostului aliat, ca a organizat prost „plimbarea”.
        Se putea face mai mult zgomot 😛

      • Reiau citatul adus de nightmare că aici era locul lui:

        “Vosganian : Recomand tuturor colegilor mei liberali să nu uite că ani de zile jurnaliştii postului de televiziune Antena 3 i-au însoţit în lupta lor. Să nu uite că în bătăliile dure ale anului 2012 Antena 3 a fost tribuna publică a apărării democraţiei.”

  27. Cu asta sint indemnat sa ma contrez la manifestatii?

  28. adormirea maici domnului, catastrofal Johannis.
    tare imi e cä nu se scoalä nici din pat, dar sä
    plimbe cineva pt. ei. nu au viatzä .
    angela noasträ, in capanie era vioaie ca o viezure

    • O fidela redare a indobitocirii prostilor cu staif!
      Nu se putea da un exemplu mai bun decit aceasta femeie spalata pe creier de Antena 3….care repeta ca un papagal ,isterizata,ce preluase de la TV-ul lui Felix…

      Edificator ca si reprezentare a RAULUI semanat de Trustul Intact ,prin media…

      • Observație corectă! Mahalagismul este maxim dar ideile exprimate nu sînt ale ei. Cum poți contracara atitudinea asta? Îi dai o palmă? Două? Trei? Asta-i întrebarea.

  29. Ieri a fost un Ground Zero pentru România, pentru români. Dacă reacţia societăţii civile, a partidelor în mod deosebit, va fi de kko, ca până acum, atunci e valabilă zicerea că o soţietate carevasăzică care nu reacţionează este complice.
    E valabil şi pentru MM.

    O FEMEIE A FOST AGRESATĂ DE UN GIBON, PENTRU CĂ ERA NERVOS.
    În România, în secolul XXI şi nu se ştie nici până acum cine a fost gibonul, dacă nu cumva este membru al vreunei grădini zoopolitice sau un dement oarecare.

    Din nou îmi este ruşine în faţa întregii lumi civilizate că şi acest gibon este român.

    • Primul comentariu la clip, un american, spune că şi la ei există indiferenţă.
      Dar indiferenţa nu este aceeaşi pe toate meridianele.

      Toby Preston acum 4 luni
      All those people in the background just walking past. Proof that everyone is too busy running around to the tune of everyday life to stop and think, stop to look, listen.

  30. Intre timp avem o idee clara despre viziunea pentru tara a Pontacului. Cica a grait din nou despre anteniada de ieri: „Este un lucru bun pentru democratie ca oamenii sa isi spuna parerea”. He, he, pai democratia pe vremea lui Ilici dudia de buna ce era in viziunea asta. Ieri abia daca au ciomagit antenistii vreo 3-4 jurnalisti. Pe vremea lui Ilici au venit mii de mineri care au ciomagit (in limbaj PSD ciomagit inseamna a-ti spune parerea) sute de intelectuali barbosi.
    Bineinteles, spusul parerii e bun pentru democratie daca indeplineste doua conditii:
    1. Il ridica in slavi pe Ponta
    2. Se injura si/sau ciomageste pe cei ce nu sint de aceeasi parere cu Ponta, in special Basescu sau idei care pot fi clasificate ca basiste (gen justitie independenta, etc.).
    Spusul parerii care nu intra la punctele 1 si 2 numai face parte din democratie si se pedepseste ori cu jandarmii ori cu amenzi piperate de la CNA.

  31. E INGROZITOR SÄ INBÄTRANESTI URAT:

  32. SOCETATEA CIVILÄ NU ARE NIMIC DE SPUS???
    DECE NU IESE IN FRUNTE CU M MACOVEI????

  33. AM VÄZUT CEVA INCALIFICABIL;
    au adus copii de catziva ani, si i-au pus sä sItrige jos bäsescu
    asta este instigare la urä, cu minori, este penalä trebuie d-atzi in judecatä.
    a fost cel mai mizerabil lucru, sä pui copii sä strige.
    unde este protectzia copilului:????ponta esti un gunoi!

  34. Din pdv al actualei puteri, cele mai productive actiuni de dezbinare a opozitiei sunt, in ordine:
    A) antagonizarea Macovei/Basescu (ex: @john)
    B) antagonizarea EU/Macovei (ex: @lnm)
    C) antagonizarea LCK/Macovei (?)
    D) dezbinarea EU/Basescu (ex: @lnm)

    • judexule,
      ce baushi singur, frate?
      eu am antagonizat pe monica cu traian?
      ma frate, eu constatai ca mai ieri o scalceatzi in vorbe pe monicutza si azi o ridicatzi in slavi.
      nu stiu dupa ce principii clare si durabile, vorba doamnei mih, dar asa este.
      eu bantui pe aici in cautare de raspunsuri si clarificari, de la niste oameni mai inteligenti ca mine si cand colo ma vad mai dezorientat ca niciodata.
      ca daca ma pricepeam la politica, candidam eu, ca si mie mi-e foame de avere.

      • Ce alegi: „bati campii”, sau „bagi batul prin gard”? Ca de raspuns la intrebari, vad ca nu-ti arde.
        Dar o sa repet: Spune care sunt convingerile alea pe care le-am schimbat. 1, 2, 3…In ce fel dovedeste articolul de azi ceea ce afirmi tu? Ce a spus Viq ca isi doreste sa se intample in tara asta cu democratia, cu statul de drept, cu economia, cu mentalitatea oamenilor, cu politica etc. si ce a schimbat din toate astea prin ce a scris azi?

        Ti se pare ciudat un lucru perfect normal – ca oamenii discuta despre ce li se pare ok si ce nu in privinta unui candidat la prezidentiale? Ai o problema… Sau e musai (si/sau misiune ?) sa mai arunci si tu cu „umbre” de indoiala asupra copacenilor si CDP (cum se straduiesc si altii)?

  35. Buuune voci…prea blanda si eleganta parodia pt babuinii aia

    • Unde-i parodia,>i>Mih,eu n-am sesizat-o.

      • Sarut mana,
        Nu cred ca totusi n-ai sesizat ironia. Vizioneaza clipul inca o data si sunt convins ca o sa observi ironia …

        • Te salut dragule,ingandurat! 🙂
          Nu stiu daca mai am timp pentru revizionare,eu m-am intoxicat deja cu cateva idei legate de cinstitul varan.Eu numai am rabdare de ironii cand e vorba de acest excroc .Voi incerca mai tarziu cand printesele mele care-mi confisca compu se duc la culcare.

      • „varan”, in primul rand…spagat, turnator, ghena…si mai sunt, dar cum spuneam, prea eleganta, prea „fina” parodia si deci cam nepotrivita cu „personajele”.

  36. Salut copaceni din coltisorul meu din Ardeal! 😆

    Am un scurt moment de respiro si intervin cu precizarea ca sunt de acord cu aprecierile lui viq „imi place si mie viziunea candidatului prezidential M.Macovei”care deltaliaza concret un plan- cu ce si cum- concepe viitoarea activitate al unui presedinte vizat de domnia sa.

    Singura problema pe care am sesizat-o mereu, a fost si este,. in ce masura prestatia ei de candidat prezidential patrunde in constiinta votantilor , dispersati pe o arie larga geografica si unde stapanii locului au monopolizat demult vointa si rezistenta de schimbare a locuitorilor.

    Daca pot revin,bineinteles daca cineva a sesizat semnalul meu.

  37. Am inteles putin din articol.Consider mici scenarii care pot alerta tarile din UE si NATO .Agresiunea vizeaza doar Estonia si Letonia?Putin nu se aventureaza sa declanseze un razboi total,ceea ce ar insemna sinucidere pentru el si americani?

  38. cu nebunii agitatzi si manipulatzi de mafia lui felix, asta ar mai trebuii.propagandä de speriat , asa fac comunistii.

  39. ce tembelism sovietic primitiv,
    tembeii sclerozatzi, se plang cä sunt energetic manipulatzi de Bäsescu

  40. numai niste primitivi , puteau fi asa manipulatzi.

  41. PONTA, este cel mai pervers si mizerabil politician roman,
    acest om este o nenorocire pt. romania.

  42. escrocul Oprescu , vrea sä facä un cadou unui escroc ca el,
    sä cumpere sac de dormit de un milion, asta spalä bani s-au
    aruncä banii pt. cine stie ce mitä.

  43. Initiativele lui Funeriu, legea invatamintului ori laserul de la Magurele nu sint pe placul pesedeilor sau ii depasesc ca intelegere:
    http://www.hotnews.ro/

  44. ei nu au timp de ceva serios, jocurile lor se rezumä la mobilizarea si manipularea ,fostilor securisti si falsi revolutzionari, aceste javre
    burtoase, ce moooor de fooooame, nu i-ai väzut, agresivi, dementzi
    primitivi.cicä ii manipuleazä energetic Bäsescu.
    si PONTA GUNOIUL ASTA VAGABOND; ESTE ULTIMUL LUCRU
    CE TREBUIA ROMANIEI:ESTE NENOROCIREA ROMANIEI.

  45. Daca ne uitam mai cu atentie la plimbaretii de ieri nu se poa sa n-o obsevam si pe tanti 😛

  46. Dupa o asemenea declaratie mai are Monica viata in partid?
    „Macovei: Iohannis – un candidat slab. Nu a dovedit încă nimic în politica naţională şi internaţională”
    Ce isi face omul cu mina lui nici dreaqu nu dezleaga 😉

    • pt. un popor latin, politica de salon ar merge poate peste 20 de ani
      „poate” ,cu pärere de räu ,dar este asa plat, asa de rece ca un peste mort. intr-un birou, o firmä, este OK
      mai agresiv este PREDOIU:TOTZI DAU VINA PE ORIGINEA LUI;
      NU ESTZE ADEVÄRAT.

    • Buna seara, ramurele
      Victore, cred ca MM il trage pe Blaga de maneca art.20 lit c din statut, ca prea a lasat-o ca-n tren.

    • Din pacate sint de acord cu Macovei. Prusacul de Dimbovita e o catastrofa si va pierde cu brio in turul 2. Discursul lui (evident scris de altcineva) suna a prezident mumie impaiata care va asigura linistea si va media, linistea aia de cavou care le place pesedistilor.
      Pai liniste am fi avut destula daca iesea Geoana in 2009, ca dupa aia DNA ar fi arestat doar nasi de tren si tarani care nu dau bon la piata, iar Voiculescu acum mai inaugura o televiziune impreuna cu Vantu. Nu multumesc, alianta cavou-linistit poate sa se culce de pe acum.

  47. De departe,Monica Macovei este cea mai indicata,cea mai credibila si nepatata personalitate pentru candidatura la prezidentiale..

    Optez pentru EA… dar
    Cine o sustine?
    PDL,actualmente disparut a dat girul si sustinerea lui Johannes

    Deci partidul din care face parte are o alta optiune…
    Societatea civila este nesemnificativa si neimplicata…

    Chiar imi pare rau ca VINE nepregatita cu suport…

    • Salut Mark,
      Daca MM facea miscarea asta la sfarsitul lui 2013 sau inceputul anului, mai era cum mai era, Am mai spus-o, acum este tarziu si este toamna…
      Eu am sperat pana azi ca Blaga nu v-a trada pana la capat PDL-ul si ca un tranzactia cu GIO in care a vandut si numele partidului va incerca sa-l impuna pe Predoiu la prezidentiale. Dar el a tradat pana la capat.
      Predoiu este mai incisiv decat Molusca nemteasca de 100 de ori in confruntarile cu Mitomanul. Dreapta pierde pe toate fronturile… pe mana ei.
      Les jeux sont faits, rien ne va plus…

      • Eu vad asa ca pronostic:
        turul1: Ponta 45, Prusacul 30, Diaconescu 5, MM, 5.
        In turul 2 Prusacul ia 5% de la Diaconescu-Macovei si in caz optimist 5% de la nehotariti. Neamtul va continua cu linia anti-Basescu si cu istoria de premier Grivco nu va reusi sa se separe intr-un fel decisiv de Ponta, ca si Ponta tot Anti-Basescu, hop si Neamtul, si Ponta vrea relatii de pretenie cu Rusii, hop si Neamtul la fel, ba Ponta inca va mai minti mai cu har ca el e mare pro-vestic, si se evapora sustinerea nehotaratilor in turul 2.
        Pronostic final, Neamtul pierde la scor in gen Germania-Brazilia, si ia maxim 35%.

      • @Inganduratul
        Ce gandim ca oameni?
        Gandim ca pe primul plan este familia si pe planul secund este comunitatea .
        Gandim ca mai intai sa avem pentru familie si apoi sa dam comunitatii .
        Ar mai fi multe de spus pe tema asta dar …………….

        • Salve,
          Sigur ca familia este pe primul plan pentru marea majoritate a indivizilor din societate. Dar cand iti asumi responsabilitatea si ca om politic se mai schimba kalimera. In aceste conditii, ar trebui sa luam exemplul Piratului!
          Si aici ar fi multe de comentatat…

      • Salut,Inginduratule..
        De aceea sunt sceptic..desi auzul mi se gidila..

        Daca..
        Daca MM ar fi fost alaturi de TB
        De PMP..
        Daca..
        ar fi plecat demonstrativ din aceasta alianta a PD cu un partid care a participat la o lovitura de stat…neacceptind compromisul mizerabil…

        Poate ii cresteau sansele..poate unea fortele de dreapta
        Cum zici..prea tirziu si prea implicata in o politica compromitatoare\\

        • Salut Mark
          dacă citeai articolul lui Viq de mai sus ai fi observat că MM este alături de TB și nu la nivelul declarativ. Tu asta îi ceri: să declare sus și tare. Să o spună cu subiect și predicat. Ei bine ea este puțin mai subtilă cu speranța că va aduna alegători și din zonele care, din varii motive, nu-l agreează pe TB. Cu toate astea programul politic nu zmintește o iotă din Băsescu. O fi băsistă? Doar o opinie.

        • Da, si Offf!

  48. Iaca una buna!
    http://pmponline.ro/partidul-miscarea-populara-solicita-demiterea-sefului-jandarmeriei-romane/
    In loc sa-l urecheze pe fiul lui Gepetto se i-a de cine nu trebuie.
    Ma lasa fara cuvinte.

    • Dacă i-ar cere demisia direct pe-a lu ponta n-ar avea șanse să obțină nimic. Ponta e mai neclintit ca Gibraltaru (și nu din cauza greutății). Dacă-i oferă însă o supapă ca să arate c-a făcut și el ceva n-a stat ca proasta-n baie pe poziție fixă există șanse să obțină ceva. Opinia mea.

      • @filadel
        Ai dreptate, Se practica atacul prin invaluire dar cu mangaiatul pe frunte nu prea merge.
        Am inteles acum ei s-au adresat institutiei care se numeste Guvern al Romaniei si nu omului care reprezinta institutia.
        Merci am venit acasa acum!

  49. Nu stiu daca intereseaza pe cineva (probabil, nu) dar incerc sa spun cum as vedea eu la modul optimist si pragmatic, viitorul.
    Basescu, la inceputul anului viitor devine liderul PMP printr-o functie minima, repet, minima in partid. Devine Creierul din Umbra, Udrea trece volens-nolens in planul doi si face ciocul mai mic. In PMP sunt promovati tipi si tipe cvasi necunoscuti si neatacabili. Miscarile astea sunt promovate printr-un Congres Extraordinar.
    Tot PMP-ul invata sa cante cantece de sirena catre Monicuta.
    MM se echipeaza cu cipuri si servomotoare. Piratul face rost de telecomanda si se da drumul la show. Spectacolul este superb si spectatorii sunt aproape entuziasmati.
    Daca nu, cred ca degeaba asteptam si 2016.
    Sau mai bine spus, daca nu, nu. Adica Monica evolueaza zburator la trapez, fara plasa si Basescu este cu nepoata in sala si se cam plictiseste.

    • Interesantă și previzibilă ideea. Dar … Traian Băsescu s-a bazat mereu (și cred că ăsta-i unul dintre atuuriile lui) pe imprevizibil.
      De altfel, cu timpul, cu cît revăd momentele de la Năstase încoace tind tot mai mult să ajung la părerea lu Bleen. Noi sîntem prea puțini (vezi clipurile de mai sus) ca să putem juca după regulile pesediste. Dacă sîntem partea mai inteligentă a acestei populații trebuie să se vadă în rezultate.

      • Salve Fila,
        Cred ca multe s-au realizat in lume datorita unor actiuni imprevizibile, aproape nebunesti. In politica, precum si in actiuni armate pot fi stralucite (de regula) pe termen scurt. Pe termen lung lasa cicatrice (vezi solutia imorala, care vrand nevrand l-a legitimate politic pe Varan) sau duc la pierderi de razboaie (vezi Blitzkrieg-ul lui Hitler).
        As fi fericit sa stiu ca Basescu mai are Jobenul pe undeva prin garderoba! 😀

        • Nu cred că TB l-a legitimat politic pe varan atunci. Să ne reamintim contextul lui 2003-2004. România era pe buza aderării la UE iar cu guvernarea de la momentul respectiv n-avea nici o șansă. Adrian Năstase putea rupe presa națională, putea face liniște în țară dar nimeni nu dădea doi bani pe el în exterior. Pentru opinia publică internațională el era omul lui Iliescu care adusese minerii să planteze panseluțe în creierul pletoșilor din PU.
          Pe de altă parte banii europeni făceau al dracului cu ochiul oligărhimii securisto-comuniste. Ar fi vrut în UE, ar fi furat banii ăia. Cum să-mpaci cele două tendințe diametral opuse? Aici a intervenit Băsescu care oferea garanții ambelor variante. Din păcate pesedoii au furat așa de mult la alegerile din 2004 (mă refer la parlamentare) încît și-au sabotat propriul plan de aderare la UE (aka la banii UE fiindcă de restu nici nu le-a păsat și nici n-aveau de gînd să pună ceva în practică – lucru care s-a și văzut în 2007 după aderare cînd au încercat să șteargă toată bruma de imagine pe care și-o croiseră). So, părerea mea este că nu Băsescu l-a chemat pe varan să facă majoritatea proaderare ci chiar Iliescu l-a trimis la înaintare. Băsescu a fost tolerat în acele momente toată securimea crezînd că-l poate controla și nu va mișca nimic înafara ațelor lor. Se pare că s-au înșelat, din fericire.

          • Inganduratul

            Da Fila, dar faptul ca l-a adus la guvernare, l-a facut vizibil peste poate. Si fosila securista s-a crezut important, a devenit balamaua in care statea guvernul. Iar daca imbecilul cu 4 neveste nu trada, i s-ar fi taiat macaroana lui Securila. Faptul ca in prima faza au ajuns si oamenii Piratului la guvernare (2005-2006) prin solutia imorala a fost o lovitura de succes. Acum a fost dezavuata si de Base. Daca azi spui GIO ca sunt idioti ca fac alianta cu PC iti replica fulgerator ca si dreapta a facut la fel
            N-a fost sa fie!

          • Ca să fiu corect pînă la capăt 😀 n-am spus că l-a adus la guvernare ci că Iliescu l-a trimis. Concluzii care decurg.

            Ca să fiu mai explicit: varanul a primit ordin să treacă la guvernare. 😀

  50. http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-17872983-ceva-doar-pentru-urechile-lui-voiculescu.htm

    Suntem multumiti, Varane, ca ai luat zece ani din care vei executa vreo trei. Amicii mei spera sa te ajunga, cu putin noroc, si altele din urma ca pe Vantu. As fi un mare mincinos sa spun ca gandesc altfel decat ei. Ne bucuram, Varane, ca n-ai invins sistemul. Asta e tot. Daca scapai, insemna ca esti mai puternic decat statul, decat institutiile lui, ca Puterea se afla inca la cei ca tine. Se pot scrie o multime de lucruri despre efectele si semnificatiile unei condamnari atat de importante, dar ar fi pacat sa nu spunem ce trebuie spus in momentul prabusirii tale. E bine ca, de data asta, nu ti-a mai iesit.

  51. N-am știut niciodată ce nu-mi place la Moise Guran. Am avut tot timpul o reținere față de el. Acum încep să văd de ce:

    http://www.biziday.ro/2014/08/11/cine-rade-nu-e-varan-e-doar-sanatos-la-cap/

  52. am väzut incä odatä la realitatea pe Johannis, imi este f. fricä
    nu este bätäios, cu ceata de golani si bätrani sclerozatzi ;ce sunt
    pe soldä la PSD, e greu.
    plus ce se intamplä cu acesti nebuni mobilizatzi, sunt fanatici,
    creere spälate, golani bätrani ce nu au muncit dela revolutzie,
    sunt aceias de care si ilici s-a folosit, caini periculosi, mä scarbesc:

  53. nu pot posta,ce se intamplä.

  54. theo
    o altă funcționare proastă a WP-ului. Comentariile nu mai cad în ordine. Caută-ți comentariul mai sus. 🙂

  55. Monica Macovei la B1 sorry că mi-a scăpat:

    http://www.b1.ro/live.php

    • A spus ce trebuia spus! In chestia cu aspectele juridice ale reactiei sau mai bine zis nereactiei Jandarmeriei si Politiei!

  56. Femeia asta e bolnava rau. Sa faci memorialul durerii, sa le plingi de mila arestatilor in timpul comunismului si sa il aperi pe turnatorul Felix. Schizofrenie?
    „Lucia Hossu Longin, la Antena 3: Ceea ce se intampla cu Antena 3 este un atentat ”

    http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-17873376-asociatia-profesionistilor-televiziune-din-romania-lucia-hossu-longin-conducere-este-vizibil-pentru-orice-buna-credinta-tinta-acestui-proces-fost-antena-1-antena-3-este-gest-incalificabil-din-partea-d.htm

    • Întotdeauna cînd întîlnesc schizoidii de-astea care-ți frîng gîndirea bănuiesc că e o treabă securistică. It has to be. 😀 Remember experimentul Pitești.

    • Salve Victor,
      Nu este bolnava, este fripturista. Iar friptura se rumeneste la TVR sau la Haznaua 3! Ce, banii Varanului sunt inscriptionati special?
      Un jeg!

  57. @filadel | august 11, 2014 la 23:00 |
    Fila, cred ca ar fi fost posibil dar mai putin plauzibil.
    Sa nu-l credem mai destept pe Ilici decat este. 😀

    • Păi de ce nu l-a suspendat pe Băsescu înainte de 2007? 😀

      • Fila, nu puteau ca nu aveau majoritate. In 2006 PNL era inca la guvernare. Cu PDL, UNPR, PC si Minoritatile. Dupa darea afara a PDL-ului, PNL a guvernat cu sprijinul mascat, din umbra sau la vedere al PSD!

        • Erata: In 2006 „PDL” era inca la guvernare. Cu „PNL”, UNPR, PC si Minoritatile.
          Pentru topica logica a frazei.

        • ce-au făcut după momentul aderare puteau face oricînd și înainte. asta au făcut și în 2012. Beep. Beep. 🙂

          • Inganduratul

            Pai au si facut. Aderare RO, 1 Ian 2007; Scoatere PDL de la guvernare; Iubire Tariceanu cu Hrebenciuc; Noua majoritate anti Basescu; Nastere fulgeratoare Suspendare, cu 322 moase vrajitoare! Asta-i cronologia!

  58. Sara bună ,copaceni

    Beton … 😆 😆 😆

  59. Băi, voi urmăriți emisiune de pe B1? Monica argumentează totul dar nimic împotriva lui Băsescu. Este bine consiliată pe discurs. Și rezistă. 🙂

  60. @filadel | august 12, 2014 la 00:17 |
    Asta am spus si eu: Argumentele tale sunt bune dar eu vreau sa le aud pe-ale Monicai! 😀 😀
    P.S. Inainte sa mergem la culcare, aminteste-mi te rog de la ce „ne-am luat” 😀 😀 😀

    • Îngînduratule

      nu ne-am luat de guler, vrem numai să ne clarificăm reciproc și să ne creștem valoarea de oameni. Nu uita că orice comentariu postezi este citit de (teoretic 🙂 ) mulți. 🙂 Vei fi uimit să constați de cît de mulți. Nu este nimic personal. Eu nu discut oamenii eu discut afirmațiile lor. Că asta-i caracterizează este doar un amănunt secundar.

      • Pai tu crezi ca n-am priceput? Zambilicii nu i-ai observat?

        • Ba da. Sigur că da. 😀 Cum spuneam nu e numai între noi doi. E pentru ochii care citesc. Gîndește-te că dialogul ăsta e într-o piață publică în care nu poți determina numărul ascultătorilor și nici calitatea lor.

  61. 😀 😀 Îmi place starea de maximă nedeterminare de la Copac. De exemplu pentru mîine nu s-a profilat încă nici un articol nou. 😀 😀 Probabil că o să apară ceva – always have. Noapte bună.

  62. Ce-mi place de ăștia de le MTO (meteo 🙂 ). Vremea se va păstra frumoasă. Adică ne vom c.ca pe noi de cald în continuare.

  63. 🙂
    O cafea de …La multi ani! – Mark Knopfler, 65 azi

  64. am väzut clipul cu Grapinii -cretinii, doamne ce primitivi si ce cretini bätrani,

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s