Șanse !?

Cum am zis, am oaspeți.
În limba română.
Dat fiind că la BBC s-ar uita precum s-ar fi uitat senatorul meu la „The Dark Side Of The Moon” al Pink Floizilor, varianta vinil, am căutat pe net stream la televiziile cu care ei conviețuiesc simbiotic.
Au cerut cu insistență A3.
Am găsit-o. Se vede ca dracu’.
Calitate super-proastă. Se pare că accesul la A1/2 și A3 calitate giugiuc se poate avea cu puțin contra cost. Ceea ce și pentru mine, bun uneori de ministru internațional al toleranței, e mult prea mult.
TVR oferă numai varianta Internațional, adică o aiureală de gen „pe afară-i spoit gardu’….”.
B1 însă e ok. Calitate bună și stream cursiv.
Nu au fost „preafericiți”. E postul lu’ Băsescu 😉
Am oferit opțiunea rezonabilă „Nașul”, care merge destul de bine. După câteva ore de „roxineală” au înclinat steagul și au optat pentru B1.
Ei lasă că nu le strică.

Și așa am văzut în sara trecuta pe Monica catindată și mai apoi pe Lăzăroiu, la Turcescu.

M-am ofilit.

Tonul speranței noastre la președinție, forța mesajului, impactul … și alte mizilicuri d’astea, sunt la distanță astronomică de minimul necesar impus pentru un candidat la orice.
Măi oameni buni, help me !
Ce șanse are Monica ?
Are consilieri, sfătuitori, … mă rog, pe cineva care s-o ajute la imagine ?

Viq

Anunțuri

134 responses to “Șanse !?

  1. Cu imaginea mai este cum mai este.
    Monica ar fi votata de cei ce o iubesc deja, de cei stimulati de intelectualii lui Base deveniti intelectualii lui Maco.
    Consilieri are si nu sunt rai de loc.
    Monica are potential sa adune nemultumitii diversi dar nu e lasata sa se expuna in media cum ar trebui, E o conspiratie intreaga, De la Ponta pana la cainele din Modrogan si pisica lui Basescu,

    Ii lipseste pregnant altceva: ii lipsesc banii si o masinarie de campanie,. Vizita in Lugojul dezolant este dezolanta prin ea insasi. Lipsesc antemergatorii, postmergatorii, locurile fixe, baloanele. micul eveniment care aduna lumea ca la urs. Monica se intilneste cu VictorL care semneaza si fuge acasa cu cumparaturile. Locuitorii par ascunsi in casa ca nu cumva sa se intilneasca cu Monica. Cei care au pornit activitatea unei firme stiu ce inseamna acel Grand Opening Day. Asta a lipsit acolo. @estu scrie ca ieri inca ar fi fost problema cu 50.000 semnaturi lipsa. Nu stiu daca e adevarat, sau minciuna, dar fotografiile din Lugoj arata ca deocamdata ii lipseste aparatul

    • suna a „soldatul Svejk”. Dat fiind ca MM, orbita de necunoatere, nu l-a adus pe AS Imperiala Lupushor drept unic si incontestabil intai-sfatuitor si prim-diriguitor al campaniei, nu „iese” si pace.

  2. @Viq,
    Eu am un sentiment ciudat cind o ascult pe MM.Sentimentul lucrurilor deja traite.Traite in epoca Emil Constantinescu.
    Milica avea si el o detasare ciudata fata de telespectator.Era tot timpul la catedra.Nu dialoga.Dicta (in sensul didactic nu politic).
    MM este pe departe optiunea care se pliaza cel mai bine pe dorintele noastre.Partea proasta este ca acest „”noastre”” nu poate fi definit cantitativ.Nu mai exista suportul unei societati civile structurate , nu mai exista increderea ca ceilalti pot schimba ceva, nu mai exista emotie.
    Asta i defectul major .MM nu trezeste emotie.MM nu mobilizeaza.MM nu este un revolutionar , un vizionar .Este un candidat si atit.
    Pacat.
    Mai este ceva nebulos in toata povestea asta.Ce reprezinta candidatura lui MM?Cine o sustine -financiar vorbind? Este un candidat real sau numai un experiment?Este una din urnele care vor colecta voturi pentru ca in final sa se adune intr o constructie politica marca Basescu?
    Nu stiu si nu stim.
    Este poate prima oara cind vom vota un om care evident , singur, nu poate face nimic , si nu un curent care ar putea avea forta sa ne duca la liman.

    PS.Replica la cele scrise mai sus va fi-Udrea cum e? Raspunsul este vizibil pentru cine vrea sa vada.Udrea este la fel numai ca i calibrata pe alt gen de electorat.MM si Udrea nu ar fi intrat nici o data in concurenta daca nu ar fi fost tartorul de Basescu.Basescu este singurul factor comun intre cele doua.Sunt diferite si vorbesc unor lumi diferite.Asta ma face sa cred ca Basescu a deschis un fel de bacanie politica.Unii vor hrana bio , altii vor hrana la moda .Profitul insa , sa speram va intra in acelasi buzunar.

    • „Asta i defectul major .MM nu trezeste emotie.MM nu mobilizeaza.MM nu este un revolutionar , un vizionar .Este un candidat si atit.

      Thank’s, batrane !
      Parca vezi cu ochii mei.

      Personal m-as fi multumit si cu mai putin.
      Ar fi putut mobiliza, transmite emotii si fara a fi ditamai vizionaru’.
      Nu.
      Este exact ce zici : un aparat de dictat.
      Am avut lectori de genul asta.
      Dar am avut si profesori pasionati de ceea ce predau.
      O diferenta uriasa.

  3. consilieri, sfatuitori, … dar mai intai trebuie semnaturi

  4. Off topic Accept scuzele lui Filadel,mea culpa exprimarea mea poate nu a fost prea explicita.Cu respect pentru cei care mi-au luat apararea in disputa cu Luminita.

    • Trebuia sa ii scoti ochii ! Obraznica !
      🙂

    • Care disputa?
      Ai scris un comentariu iar eu ti-am dat o replica, pe care filadel a sters-o.
      Tu de fapt intri pe blogul acesta ca sa ai dispute cu mine?

      • Replica pe care tu ai datt-o la comentariul meu,nu a fost o replica de om inteligent,a fost un atac la persoana,la numele meu,un sarcasm care nu isi avea locul .Dispute constructive pot avea cu oameni care se respecta reciproc,dar nu cu tine si drept dovada este pentru ultima data cind iti mai raspund.Sa fi sanatoasa si adio.

        • La un asa comentariu, ti-am dat o replica pe masura.
          Du-te si reciteste-l, vezi daca intelegi ce-ai vrut sa spui.
          Cat despre „nu a fost o replica de om inteligent”, te anunt ca nu sunt responsabilul cu inteligentza blogului.
          Apreciez ca in loc sa-ti vezi de comentat la subiectul zilei, tu ai intrat cu frustrarile de ieri, ca sa te legi de mine.
          De fapt ceea ce faci se cheama provocare.

  5. Este vorba de editorialul anterior Am verificat.Functioneaza.

  6. Aseara,ascultind-o pe Monica Macovei la Robert Turcescu am realizat ca nu va trece examenul prezidential.
    Si m-am intristat profund pentru ca femeia asta ar fi fost varianta cea mai
    reusita pentru un presedinte de stat.(dintre toti candidadtii de Dreapta).
    Probabil singurul defect pe care il putem reprosa este faptul ca ar mai trebui sa si cistige.
    Ar fi reusit si fara sprijin politic daca:
    ar fi trecut sticla ecranului
    ar fi fost electrizanta in discurs
    ar fi transmis emotii cu dus-intors
    ar fi avut putere de convingere in fiecare c uvint rostit.
    Intr-un cuvint,imi pare rau sa o spun,nu are acel vino incoace capabil sa,electrizeze electoratul si sa o urmeze.,iar discursul este baiguit si uneori fara sens.
    Fotografia pusa de cineva in articolul trecut ,in care apare SINGURA la ceva distanta de ceilalti,participind la o solemnitate este exact OGLINDA
    atitudinii dar si perceptiei despre atitudine de catre electorat.
    Expunerea este o mare gafa..

    • NU INSPIRÄ PUTERE; DETERMINARE,DOZA NECESARÄ DE AGRESIVITATE:
      in general acest dar este nativ, exemplu Presedintele Bäsescu,
      ai impresia cä-tzi vorbeste tzie, e langä tine. e greu de invätzat

  7. FRAZA ZILEI:
    Daca Ponta iese Presedinte,s-a terminat cu justitia!
    (Monica Macovei)

    • asa este, dar inpacheteaz-o altfel mereu:

    • Mark,

      Macovei cred ca stie cum stau lucrurile din interior. A spus de mai multe ori ca Justitia CORECTA sta in cateva sute de oameni.
      Restul……

      Si daca se termina cu justitia, se termina cu viitorul Romaniei pentru o lunga perioada.
      Sa ne gandim ca acum borfasii vor avea exeprienta a ce au patit in ultimii 10 ani. Va fi prapad.
      Discursurile pesediste arata foarte clar cum stau lucrurile. Vanghele, Mazare si ceilalti a caror nume imi scapa, sunt porniti pe viata si pe moarte.
      „Sa dam foc..!”
      Ori castiga ori mor/fug/arunca continentul in aer !!!.

      Noi contracandidam ciripind din varful buzelor niste platitudini pe frecventa pisiceasca de filfizoni cu tenul palid.

      Asta nu e lupta.
      E macel.

      • Viq
        Mie n u imi lipseste niciodata ultima Speranta(care pierduta devine penultima)))))))
        Tot mai sper intr-un miracol! Si acesta va veni din partea DNA!
        Daca asculti propaganda pesedista iti dai seama ca indivizii interesati NICI NU CONCEP ca ar putea pierde!
        Un exemplu ar putea fi atitudinea sfidatoare si injurioasa a unui clovn,unui circar si mafiot ca Mazare impotriva unor procurori!
        Oare ce asteapta electoratul fidelizat din partea PSD?>?Acum nu au Putere? Nu ei conduc Tara? Nu au majoritate parlamentara pentru orice decizie privind interesul national??
        De doi ani..
        Nu au probat decit MINCIUNI si PACALELI..Un vesnic 1 aprilie in o stagnare de mari proportii..
        Nu pot sa nu ma crucesc ,ce fel de intelectuali sunt astia??Pentru ca pe cei de la crisma din Cucuieti ii stim,vai de mama lor de inapoiati mintal..
        Dar cum isi justifica votul profesorii??Actorii??Pensionarii?
        daca nu este vorba de diverse ciubucareli si pomeni la CE ASTEAPTA SA SE INTIMPLE ,daca PSD cistiga si Presedentia??

        Doi ani de iresponsabilitate guvernamentala.de comportament bizar,antinational..cu sufocarea populatiei, prin taxe si impozite date din pix,FARA NICI O REALIZARE substantiala..
        Si sunt cei mai buni??Agreati si demni de incredere??
        Cu cei mai multi hoti identificati prin sentinte judecatoresti..Ii vrea cineva inapoi ???

      • Salutare tuturor,
        Viq, poate sunt cateva sute de oameni corecti in sistem, dar nu aceasta conteaza. Important este daca aceste cateva sute formeaza o masa critica.
        Iti aduci aminte ce ofuscati au fost puristii analisti ca judecatorul Iulia Motoc pleaca la CEDO si lasa CCR prada PSD-ului. Realitatea i-a contrazis, cel putin pana acum. Nici pana azi ofuscatii nu si-au cerut scuze pentru marlaniile si insinuarile aduse D-nei Motoc.
        Si astazi CCR si-a dovedit profesionalismul prin deciziile luate.
        Legea lui Ghita a cartelelor prepay neconstitutionala in integralitatea ei
        Contestatia PNL privind OUG referitoare la alegerile prezidentiale declarata inadmisibila (nici nu ma mir avand in vedere ca juristul de serviciu a fost Alina Ghorghiu)
        Exceptia de neconstitutionalita ridicata de Administratia Prezidentiala cu referire la atacarea de catre AMR in contencios administrativ a decretului de numire a lui Daniel Morar judecator CCR , decalarata constitutionala cu unanimitate (De mentionat ca Daniel Morar si Mona Pivniceriu nu au participat la sedinta)

  8. Multumesc Theo.Si pentru mine ,ca si pentru multi votanti,alegerea intre MM si EU este o dilema. Din pacare sau din fericire loialitatea atirna greu in normele mele de viata,ea nu poate fi inlocuita nici de numarul de carti citite,nici de numele rasunatoare de facultati absolvite.Loialitatea o ai sau nu.Cred ca MM a gresit ca nu a rezolvat mai cu diplomatie disputa dintre ea si Presedinte.Iesirea ei in mass media cu acuzatii de genul ca Presedintele a tradat justitia,mi sa parut josnic,o lovitura sub centura.De ce a facut-o poate ca timpul ne va da un raspuns.De asemenea atacurile la persoana aduse EU sint deplorabile mai ales aduse de alte femei.Vrem si trebuie sa fim tratate ca egale cu barbatii,dar ne sabotam unele pe altele.

    • asa a si fost, MM ,si-a dat mai multä inportantzä decat trebuia,
      la Udrea admir loialitatea si delicatezea de a nu jignii, chiar cand mitomanul handicapat si haita o face, discursul ei trebuie numai sä fie mai apäsat, agresiv in sens pozitiv, sä vadä ochii, sä vorbeascä oamenilor.
      cineva trebuie sä-i transmitä urgent.

    • Apropo de loialitate, si Gadea, Badea, Ciuciuvica ii sunt foarte loiali lui Voiculescu.
      Asta-i de apreciat?

      • Ce intrebare!
        Nu ai citit ieri-alaltaieri aprecieri din parte lui @ tds?

        • Eu ma refeream la cum apreciaza unii doar loialitatea, in detrimentul altor calitati absolut necesare.
          Vezi pasajul:
          ” Din pacare sau din fericire loialitatea atirna greu in normele mele de viata,ea nu poate fi inlocuita nici de numarul de carti citite,nici de numele rasunatoare de facultati absolvite.Loialitatea o ai sau nu.”

      • Luminita,halal loialitate constransa de creditele luate de cei doi mascarici.

        • Pai, asta si voiam sa reliefez, ca unii o apreciaza pe Nutzi numai pentru ca se da loiala lui Base,
          alte calitati pentru a fi capabila sa ii prezinte garda onorul, ca sef de stat si sef al CSAT, nu are.

          • Luminita vezi ca si Juncker a pus pe primul loc loialitatea si nu profesionalismul in cazul RO
            PS nu stiam ca Piratul are bani imprumutati de la EU. Poate din aceasta cauza Presedintele e santajat de catre ”clienta Vuitton”.

          • Insist sa-ti spun ca vorbeam despre loialitate, ca o calitate suficienta.
            Nu am facut nici o aluzie la vreun santaj intre Nutzi si Base.
            Cat despre Juncker si Colina Cretu, i se va da un portofoliu, daca trece testele,
            si va fi monitorizata daca-si face sau nu treaba.
            Nu incape nicio comparatie cu candidatura cuiva in CE si a altcuiva in functia suprema intr-un stat, decisa prin alegeri prezidentiale.
            Vorbim de lucruri diferite..

  9. Ei ce facem atunci ?
    1
    Renuntam la una buna sa ne fie presedinte pentru ca prostii nu ii inteleg mesajul ?
    2
    Sprijinim pe altcineva care ar fi prost ca presedinte dar ar putea mai usor sa se faca inteles de prosti ?

    Daca tinem la tara asta, ar trebui sa mergem pe versiunea 1 . Macar pana in turul 1 inclusiv. Iar daca alegem asta ar trebui zilele astea sa facem toti efortul ca MMacovei sa primeasca numarul de semnaturi necesare.
    ..
    Avem desigur si optiunea 2. dar atunci va trebui sa nu ne plangem urmatorii 5-10 ani ca avem un presedinte prost , indiferent ca este Ponta, Iohannis, etc.

    • Mai @last pai nu toti am vrut vot universal?
      Ne am facut ca nu stim ca in univers prostii sunt majoritari?
      Principala calitate a unui candidat in lumea actuala este sa i faca pe prosti sa creada ca gindesc ( deci prostii gindesc) exact ca el.
      Nu i simlplu.

    • Ma declar de acord cu cele spuse de dv. Mai mult as spune ca intre cele 2 concurente in momentul de fata MM , cu toate criticile aduse de alti copaceni – unele indreptatite, ar trebui sustinuta cu toate forta, pentru ca ii este net superioara lui EU. 1. MM, nefiind membra de partid, este persoana care poate in mod obiectiv sa fie un presedinte mediator. 2. Dintre toti candidatii, MM este singura care poate avea credibiltate externa, fapt dovedit, atributie importanta in indeplinirea madatului de presedinte. 3. MM are varsta optima pentru a fi presedinte. EU, tanara fiind, mai are timp sa dovedeasca ca si dupa ce TB nu va mai fi presedinte, are forta si anvergura sa aspire la functia de presedinte. In concluzie, cei care suntem sau ne consideram de dreapta, este important sa o sustinem cu totii pe MM inca din primul tur !. La intalnirea de ieri cu publicul, MM mi-a decalrat ca, daca trece de primul tur, este mai mult ca sigura ca il va bate pe VVP. Asta bineinteles daca dreapta este contienta de pericolul care ne paste, prin pierdere acestor alegeri.

  10. Täriceanu, este un mizerabil urangutan, AMEDEO, a stiu cä este
    prost. TÄRICEANU, este un hotz , puturos, trädätor, imoral si tampit.
    dar asta a fäcut toatä viatza, a päcälit cu aparentele.

  11. Eu cred ca MM este singura cu anvergura necesara unui sef de stat, dintre toti candidatii inscrisi in cursa prezidentiala a anului de gratie 2014.
    Asta-i realitatea, astia-s candidatii, altii nu avem.
    Nu mai e timp de facut mofturi, ca Ponta va scrie pe noi.

    • Nu mai facem mofturi.
      Votam Macovei.

      Si tot Ponta scrie pe noi !
      Te-ai prins ?

      • @Viq, vorbim de turul 1 .Situatia nu este chiar atit de dramatica daca voturile se vor imparti cu conditia ca Tariceanu sa nu aiba un scor bun.
        Eu zic ca ne putem permite sa votam si Macovei.
        Daca as fi super optimist si as crede ca in Romania chiar se folosesc neuronii as putea crede ca una din cele doua Doamne (nu sariti-am fost politicos si atit) se va retrage inaintea turului 1 daca diferentele in sondaje vor fi semnificative.

      • Eu m-am prins, dar asta-i situatia, astia-s candidatii.
        Totusi, daca Monica reuseste sa intre in turul 2, atunci o sa o sprijine si ACL-ul si PMP-ul si toti de pe dreapta, cu toata logistica lor si Ponta-i K.O.

  12. Ca Lugojul va fi vinovat de nereusitele dnei Macovei era chiar scris in stele.
    Pentru tradus s-a oferit @ tds.
    Tare prost traducator, plin de el si de ifose.
    ” sa facem toti efortul ca MMacovei sa primeasca numarul de semnaturi ”
    Fa, tinere , palavragiule, daca ti s-a facut de adunat semnaturi, aduna,
    nu critica pe altii ca au facut putin. Aduna si taci, ori chiar lauda-te.
    Dar nu mai pune intrebari `teligente, actioneaza si apoi da-te mare. Tu nu faci, esti activ si mai interesat de viitor, cu nimic mai mult decit mine.

    • traducätorul ,este nu numai plin de ifose, dar in primul rand un sac
      plin de urä si misoginism.

    • De ce nu te calmezi, si citesti aiurea o postare.?
      Acum, in ce te priveste daca dai lectii … Ai nimerit acolo ai semnat si ai tulit-o la ciorba de acasa de pranz. Ai adus macar 1-5 tovarasi, prieteni, vecini, colegi sa semneze ? Ai telefon mobil, Puteai sa ii chemi , Nu ai facut-o vorba lunga. Asta ca sa ma mai faci pe mine palavragiu
      Tu esti sacul de ura de care vorbeste bunica @theo. Ca de mistroginism .. 🙂

  13. Buna dimineata, ramurele
    S-a spus mai sus ca Macovei nu transmite emotii, ca nu trece sticla. Asa pare a fi. Dar nu cred ca e vina ei ci a celor care au asteptari de la ea peste puterile ei de a le indeplini.
    Ea este un technocrat pur sange, un foarte bun specialist in domeniul ei de competenta, recunoscut si la noi si in vest.
    Politician a devenit de putina vreme si s-a vazut care este disponbilitatea ei pentru ceea ce inseamna politica: negociere, persuasiune, flexibilitate. Ilustrativa este flexibilitatea dovedita in disputa cu Presedintele sau replica data lui Turcescu la intalnirea anterioara, cand intrebata fiind ce parare are daca Udrea se retrage si o va sustine, a raspuns radicand nepasator mana “n-au decat sa ma sustina”.
    In al doilea rand, este rigida, trasatura specifica tehnocratilor, ei trebuie sa demonstreze viabilitatea/legalitatea celor sustinute, nu trebuie sa-si “vanda” idea, nici sa o promoveze sau sa-I faca lobby, poate de asta nu stie sa-si negociere nici imaginea, pentru ea nu exista decat alb – negru sau da – nu, ori in politica de obicei lucrurile sunt cam intre, in politica ideea nu e sa obtii totul ci cate putin si din cea mai rea situatie.
    Intransingenta ei (NTRANSIGÉNȚĂ s.f. Atitudine necruțătoare, lipsită de compromisuri; neînduplecare, cf dex) o transforma intr-un mecanism usor dezumanizat, chiar daca ne arata pe facebook iubirea ei pentru animale.
    Ori asta daca nu sperie, cel putin indeamna la retinere.
    Poate ar fi interesant sa vedem, cati tehnocrati au intrat si apoi au rezistat in politica mare?
    In fine, poate ca nu exprim foarte limpede ce gandesc, dar unui technocrat ii vine tare greu sa se transforme intr-un politician, tocmai datorita “deformatiei” profesionale.
    Era un material foarte bun al lui Aligica care compara cele doua posturi, daca o sa am timp o sa-l caut si aduc aici.

      • Light
        Ai perfecta dreptate!
        ai insa si solutionarea atragerii milioanelor de oameni sa o voteze??
        Care habar nu au despre ce expui tu sau revista 22..pentru simplul fapt ca NU INTELEG!?Sau nu citesc!
        OMUL asta este cel mai bun!Asta stiu si eu!
        Dar ei??

        • Nu Mark, nu am.
          Am mai scris despre faptul ca reputatia i-a luat-o inainte si acum nu prea are ce face.
          In plus, tema ei predilecta a confiscat-o Ponta cu dreptatea lui pana la capat, milioanele alea de oameni nu-si mai bat capul sa distinga intre justitia ei si dreptatea lui Ponta. Iar Ponta reuseste sa ajunga la ei.

          • Pe scurt ce ar trebui sa inteleaga unii copaceni:
            „Cele de mai sus ne dau prilejul să înţelegem naivitatea atâtor tineri ce intră cu avânt în politică să o revoluţioneze, bazându-se pe ce cred că au învăţat de la departamentul de marketing sau vânzări al corporaţiilor unde lucrează. După o vreme, sunt perplecşi, nu înţeleg de ce reforma nu le iese deloc.”

    • salut light. Nu mai e necesara „arta compromisului” in sefia unei tari? A fost desfiintata de alde pora, tapalaga, last/lupushor/ovi etc?
      Iar in marile companii exista o vorba la promovare: „nu cumva sa pierdem un bu n tehnocrat -prin promovare- si sa ne alegem cu un catastrofal manager”.
      Piratul a fost o exceptie, desi un skipper este de fapt un manager nu un techi.

    • Da, Light.

      Sunt perfect de acord.
      Am mai spus-o si cu alta ocazie, Monica e foarte buna, e excelenta pentru postul pe care piratul a repartizat-o. In fapt ea face treaba foarte buna daca este pusa, are sarcina de indeplinit, scopuri trasate si termene. Poate evalua nevoile, calcula necesarul si categoriile, poate planifica si repartiza, poate controla, recompensa, sanctiona.
      Este un manager excelent.

      Dar pentru politica e nevoie de lider.
      Iar asta e cu totul alta mancare de peste.

  14. Uitati ce stire a aparut pe Hotnews.
    A aparut si a disparut.Traim vremuri tulburi tovarasi.

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18114466-klaus-iohannis-sediul-dna.htm

  15. http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/motivarea-instantei-in-dosarul-ica–inculpatii-au-actionat-la-comanda-lui-voiculescu-350021

    al dreakului dosar politic…Basescu e de vina…
    asa cred prostii care stau tinta cu ochii la Latrina 3!

  16. Inca o tentativa de modificare a legii Agentiei Nationale de Integritate. Cine si de ce ce a initiat-o ignorand o decizie a Curtii Constitutionale

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18114910-inca-tentativa-modificare-legii-agentiei-nationale-integritate-cine-initiat.htm?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+hotnews%2Fyvoq+%28Hotnews.ro%29

    Alta Marti Neagra! Inca un abuz dictatorial marca PSD!
    VOTATI DICTATORII PSD!
    NOI suntem Legea!

  17. Sa ne aducem aminte despre ALESII NOSTRI: Dosare penale de coruptie

    http://anticoruptie.hotnews.ro/

  18. Proiectul de autonomie a Tinutului Secuiesc / A romániai Székelyföld autonómia statútuma – varianta integrala
    de Dan Tapalaga HotNews.ro
    Marţi, 9 septembrie 2014, 19:10 Actualitate | Esenţial

    Proiectul de autonomie a Tinutului Secuiesc
    Proiectul de autonomie a Tinutului Secuiesc
    Foto: Hotnews
    documente

    HotNews.ro prezinta integral proiectul de autonomie a Tinutului Secuiesc, variantele in limba romana si maghiara. In urma cu patru zile am prezentat cele mai importante prevederi ale proiectului de autonomie finalizat de UDMR. Acesta a fost examinat inclusiv de parlamentarii maghiari, care ne-au pus la dispozitie aceasta ultima varianta de text. Proiectul de autonomie ar urma sa fie prezentat public, in curand, de candidatul UDMR la presedintie, Kelemen Hunor. Este primul document scris, oficial asumat de UDMR, care propune o forma radicala de autonomie pe criterii etnice, cu limba maghiara recunoscuta oficial alaturi de cea romana, cu simboluri si cu institutii proprii pentru asa numitul Tinut Secuiesc, care fac practic din regiune un stat in stat.

    http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-09-9-18071259-0-autonomia.pdf

    VOTATI PSD!
    Votati partidul care are ca aliat si colaborator UDMR!
    Care TACE! INGHITE! ACCEPTA tradarea neamului romanesc!

  19. Se vorbeste si se mediatizeaza mult prea putin despre acest document proiect unguresc!
    Si iti faci cruce auzind pe neinitiati ,dar flecaritori care spun ca nu este decit campanie electorala a udmr!

    dACA PARTIDUL LUI PONTA accepta SA LASE PE ACESTI instigatori si c omplotisti maghiari sa guverneze TARA romaneasca ,dupa ce au emis acest proiect nu pot decit sa iau act de TRADARE NATIONALA!
    Trebuia sa ii scoata IMEDIAT in afara guvernului romanesc!Din toate functiile publice detinute!

    Nu va faceti iluzii!Nu este campanie electorala! Si,nu exista suflet de maghiar ,tinar sau batrin sa nu se gindeasca zi si noapte cum sa alipeasca din nou Ardealul la Ungaria!

    „NOI SUNTEM MINDRI CA SUNTEM ROMANI”<PONTA???????
    Vai de natia ai caror conducatori unici va visati! Vai si amar de romanii din Tinutul Secuiesc – atitia citi mai sunt- pe care ii subordonati ,in tara lor,natiei maghiare!

    VOTATI<pesedistilor votati PSD!Garantat antinational!

    • marcule :
      ,,Votati partidul care are ca aliat si colaborator UDMR!”
      PDL-ul lui Basescu a fost aliat si colaborator la guvernare cu UDMR-u sau nu? Ajurat Boc pe Biblie (castigand asa primaria, caci Rus a refuzat sa jure)ca nu va colabora cu Ungurii ai apoi a guvernat cu ei ?Concediile si infratirea presedintelui cu secuii, participarea la Scoala de la Tusnad alaturi de Orban si Tokes fuse sau nu ? Secuii boicotat-au referendumul din 2007 si apoi din 2012 au ba?
      la nici un asemena moment nu te-am vazut panicat ,pai de ce?

      • Daca nu e @ tds e @ Loda.

      • Loda este un raspuns foarte simplu:
        Pe atunci NU EXISTA acest proiect!
        Nu suporta comparatie cele doua situatii
        UDMR rareori a lipsit de la guvernare..pentru ca este o uniune si nu un partid intemeiata cu un singur scop..nu le pasa de culoare politica ..
        De unde stii tu atitudinea mea afisata fata de alte guvernari in raport cu ungurii??
        Si,daca vrei un motiv in plus ,afla ca familia parintilor mei a fost nevoita sa FUGA din Cernatul de Jos ,jud,Trei Scaune ,ca urmare a retrocedarii din 194o…altfel ar fi fost omoriti..asa cum s-a intimplat cu preotul roman care a refuzat sa plece..
        Iar cind s-au intors in 1944 nu au mai gasit decit un teren arat…in locul casei parintesti..
        Sunt echilibrat in ce priveste colaborarea cu maghiarii,ba am si prieteni maghiari…nu este nevoie sa imi dai lectii despre comportamente…
        AZI…,in prezent ..la un asemenea proiect antinational ,cu precizari scrise si definite ca autonomie teritoriala nu poti avea decit o riposta FERMA!
        Dualitatea guvernului ponta este ,in acest moment, inacceptabila..si gestul cel mai indicat ,mai legitim al guvernului ponta,al PSD ar fi fost sa ii scoata din toate institutiile de deciizie romanesti,inclusiv de la guvernare..

        Loda ,continui sa manipulezi…..si sa o intorci ..dirijind spre o directie diferita ,la capatul opus, afirmatiile mele.
        Imi doream,daca aveai ceva de comentat sa iti arati propria ta parere despre ce se intimpla AZI.. referitor la guvernarea PSD UDMR..cu consecintele referitoare la autonomie..

      • iar bagi fitile rosii madam? exista proiectul in cauza pe vremea luiBoc? Acum exista, iar Ponta bate temenele la UDMR ca nu cumva cei 5% maghiari sa voteze dreapta.

  20. Afacerile A3 date ca exemplu de reusita:
    „Judecătorii Curţii de Apel Bucureşti care l-au condamnat pe Dan Voiculescu susţin că acesta a apelat la una din cele mai rudimentare tipologii de spălare a banilor, respectiv împrumutul nereturnat, consacrată de cel mai cunoscut spălator de bani din toate timpurile, gangsterul american Meyer Lansky”.
    A avut ajutor de la Gadea dat ca exemplu de PR de tocana afaceristo-politica.

  21. Si tot pentru victorL https://copaculdinpadure.wordpress.com/2014/09/16/sanse/#comment-148748
    De cand ai scris asta cu palavragiul care trebuie sa se laude, uite ca ma laud:
    Am gasit cativa oameni care merg pe mana Monicai Macovei, niste clienti de-ai nepotului meu avocat, care spunand ca ei ar semna pentru MMacovei, dar nu stiu cum si unde am downloadat apoi am incropit o lista de 6 pe care nepotul o duce acum la sediul de campanie din Rosetti Deci inca 6
    Asa ar trebui facut. de catre fiecare din cei ce vor sa se implice pt MM

    • inseamna ca ti-a folosit; desi mi-am declinat talentul pedagogic, uite ca mai am si reusite.
      A trebuit un impuls, caci altfel ramineai sa te tot lauzi si sa dai lectii „frectie la un picior de lemn”.

      • Esti ridicol mai pensionar vorbaret. Asta ai priceput tu ? Rusinos ! Eu fac lucrurile astea. Ti-am scris dimineata, pentru ca daca mai gasesti oameni poti downloada si tu lista dupa site-ul ala. Sa iti speli rusinea ca nu ai cautat cu telefonul alti pensionari care sa semneze. Stai 14 ore la copac, prinzi licheni pe fund .

    • Sa nu fim ipocriti: atita timp cit dam exemplu modelul de succes propus de Gadea si Latrina 3, ce altceva ne mai poate irita?
      Asta-i trendul rivnit 😛

  22. dacä Täpälagä mai scrie articole contra Presedintelui Bäsescu,

    in veci nu mai primeste MM ,un vot dela bäsisti, Täpälagä a
    luat-o razna.nici nu mai meritä citit.

  23. eu nu pricep de ce sunt banat la copac.
    eu nu injur, ca nu stiu sa injur in romaneste,
    nu ma cert cu nimeni,
    va iubesc pe toti cei de dreapta
    si cutoate astea nu mai pot sa zic nimic aici.
    pai e corect, domnilor admini?
    si asa mai departe.

  24. Tapalaga,steaua massmediei romanesti nu a scris un singur cuvint despre prestatia membrilor PSD la congresul de saptamina trecuta,la amenintarile directe la adresa procurorilor,la adresa sistemului basist,la adresa Presedintelui. Cel mai mare dusman al domniei sale si a tarii este Basescu,pentru simplul motiv ca Presedintele a indraznit sa aiba alta obtiune decit obtiunea lui.Traind intr-o democratie,alegerile sint libere si fiecare voteaza pe cine doreste. Ceea ce face acum acest ziarist este un joc murdar care nu urmareste decit a desfinta toate realizarile obtinute in mandatele Presedintelui,

    • Tapalaga are iarasi un articol in care isi arata otrava.
      Desi Basescu a spus ca daca „pina la depunerea candidaturilor” unii nu isi complecteaza CV-ul, o va face el. Cu referire la un presupus ofiter acoperit.
      Cui_rasatul presei il someaza: dece tace, dece a disparut? si nu ne spune.
      Pai simplu: inca nu si-a depus nimeni candidatura.
      NB,
      este de luat in seama un aspect: pe timpul cind piratul a facut prima data afirmatia, Cretinel inca nu renuntase explicit la candidatura.
      Ati mai auzit ceva de marea speranta a multor `telectuali fascinati de discursurile sale?
      Si atentie, Cretinel ar fi avut un sprijin mai mare decit Iohannis.

  25. Ce agitatie. 80% (minim) din fostii „basisti” au devenint „macovesti”.Cu sau fara voia lor ! Dar din convingere sigur :)).

    • Nu e rau ca au devenit „macovisti”, rau e ca isi uita trecutul.
      Cum piratul nu mai candideaza, se poate spune simplu: eu votez Macovei, Basescule, daca tu o vrei pe Udrea. Si raminem in relatii amiabile.
      Dar nu, trebuie sa injuram si sa-l umplem de zoaie pe dictator (implicit si pe blonda, ca e urmasa celei ce ne-a scos din Rai) mai rau ca laudatul om de succes Gadea.

      • Victor L ai ex. tu mult mai bine ceea ce am vrut si eu sa spun,dar eu cred ca Presedintele a facut totusi o mare grseala,intotdeauna a avut un as in mineca si ne-a rezolvat problemele fara ca noi sa facem mai mult decit sa criticam de pe margine. A nu se uita criticile aduse la numirea lui Ponta,dupa alegerile din 2012,daca noi nu il vrem pe Ponta, Presedintele trebuie sa incalce Constitutia chiar daca are 70 la suta in Parlament si sa nu il nominalizeze. Dar daca incalca Constitutia il facem praf.Daca Presedintele urma procedura DOAMNEI pIVNICERU LA NUMIREA PROCURORILOR,acum o aveam sefa la DNA pe procuroarea prietena lui Duicu.Eu cred ca Presedintele a facut tot ce sa putut pentru independenta justitiei.

  26. O bila neagra pentru Veronica Costiniu:
    „CCR, dupa ce Asociatia Magistratilor a cerut revocarea lui Daniel Morar: Conditia de inalta competenta profesionala la judecatorii constitutionali numiti de presedinte nu poate fi cenzurata de instanta „

  27. d MORAR , merita postul dela cc:

  28. Off topic-
    In Ucraina avem acum ce am avut si la noi in 90. Cred insa ca ucrainienii sunt ceva mai hotarati si au si un guvern mai prietenos cauzei.

    azi:

  29. Pacatul marturisit e pe jumatate iertat. Asa se intampla cand ai prea multa minte si consideri loialitatea doar o calitate suficienta.
    ”Se confirma! Intrebarea e: pentru cine a scris cu adevarat scrisoarea aceasta, Dacian Ciolos? Stiu, mi-e adresata mie, dar… Sa ne spuna Dan Tapalaga!
    http://www.turcescu.ro/2014/09/mi-a-scris-dacian-ciolos-si-nu-pare-sa-fie-deloc-un-drept-la-replica/

    • Unu la suta iertare pentru dl Ciolos. Dar mai multa nu merita, ar trada oricind, oricite regrete are acum.
      Loialitatea, floare rara printre politicienii romani.
      Unu la suta pentru ca a recunoscut.

      • Sa nu uiti Victor ceea ce ai spus acum.

        • ion,
          poate sint aspru, si Ciolos dupa experienta asta va medita.
          Dar despre loialitate nu imi schimb parerea; in orice actiune este nevoie de ea.

      • Poate ca la o parte a romanilor implicit la politiceni,loialitatea este doar un adjectiv,dar pentru cei de la UE conteaza la fel de mult ca si competenta profesionala. Tapalaga sa-ti fie rusine pentru tot ce ai scris despre Presedinte.Stiu si eu,stiti si voi de unde stie Turcescu toata istoria iar CIOLOS A CONFIRMAT AUTENCITATEA.

  30. Sara buna tuturor.

    Cu scuzele ce se impun si precizarea ca vin de pe plantatia de baza.
    Acum sunt pe cea secundara pentru doua ceasuri, motiv pentru care pot sa ma dau pe blog, altminteri eream la vorbe cu batranii 😉

    Alerg sa vaz cine ce-a mai zis 😀 😀 😀

  31. cred ca singurul dreptaci adevarat care are sanse sa fie presedinte e marcel hoara.
    ca tot nu mai e director de agentie guvernamentala, are timp, are tupeu, priza la public, tot ce vreti.
    doamna mm pe mine ma adoarme…

  32. Sara bună ,copaceni !!!

    Șanse ???!!!!….cam astea 😀

  33. Viq

    Nu stiu ce șanse sunt …dar ,iti pot spune punctul meu de vedere .

    Este o campanie electorală atipică ….lipseste lupta si susținerea unui candidat …….nimeni nu mai luptă la „baionetă” …nimeni nu mai crede intr-un prezidențiabil ….toată lumea stă si asteptă .

    Lipseste total mobilizarea ….de fapt ,lipseste Liderul

  34. Neata
    Spuneti-i lui Adriana ca sustinerea (chiar si aici la Copac) pentru Monica Macovei, a intrat in faza trendy 🙂 (desi mai e mult pana departe) . Asa ca exercitiile de udreaiubire programatica trebuiesc facute mai discreet 🙂 🙂

  35. Buna dimineata,

    Monica Macovei NU trece la mase, Monica Macovei NU le electrizeaza, Macovei NU…, Macovei… NU si multe feluri de NU !

    Tristete mare ma cuprinde cand citesc aceste randuri. Mare de tot. Asa ca vin si eu la spartul targului si intreb:

    da „milica cel infrant” al cu cioc (nici macar barba ca lumea) al cu o voce de te zgaria pe timpane, trecea la mase, le electriza pe ele onor_masele ????

    Eu cred ca ar trebui sa analizam mai corect mai cu fair-pley, ce n-are de fapt Monica Macovei si a avut „Milica Cel Infrant”.

    De fapt Monica Macovei n-are de partea ei smecherii acestei natiuni. In opinia mea „Milica Cel Infrant” a avut de partea lui urmatorii smecheri ai natiunii, in ordine aleatorie.

    1. Marii editorialisti ai momentului 1996
    ex. : Cristoiu, Sorin Rosca Stanescu, Nistorescu, Stelica Tanase, Mungiu Pipidi. Practic toata presa de opozitie de la acea vreme care era multa rau si care se si citea masiv. Azi, Monica are cativa intelectuali, de mare calibru, adevarat, dar doar cativa.

    2. Aproape toate ONG-urile „institutionalizate”
    pentru ca la acea vreme nu se prinsesera devalizatorii neamului ca e bine sa ai d’astea. Ca dau bine la bizon. Intre timp s-au prins si le-au cumparat. Vezi alea a lu’Cumpanasu, a lu’ Mircea Toma, a lu’Pipidi, a lu’ Pro-Democratia. Mai gasiti si domniile voastre.

    3. „Serviciilii” au fost si ele de partea lui „Milica Cel Infrant”
    De ce ? Pentru ca tara fusese pusa pe butuci. Furasera atat de mult inclusiv banii bancilor romanesti incat daca mai ramaneau un rand la putere se prindea tot bizonul. Trebuia sa se gaseasca un fraier care sa ia toate scatoalcele in urma raptului institutionalizat.
    Si s-a gasit. Conventia Democratica. Dupa cum stim noi aia mai vechi pe asta lume, Conventia a dereticat pe unde si cum s-a priceput. Nu fara durere pentru bizon. Nu fara sacrificii. Va amintesc cum intr-o noapte dolarul a sarit ceva de nepermis (nu mai retin in cifre retin doar cumplita lovitura) care a ingenuncheat mii de firme (inclusiv pe a noastra) ptr. ca ne-a prins cu un import de branza „feta” (pe dolari imprumutati) nerecuperat. Am strans din dinti si am mers mai departe.
    Nici banii furati de la Bancorex nu au mai fost recuperati. De ce ? In opinia mea deoarece Conventia era la vedere. In subterane tot EI, devalizatorii acestui neam, care daca trebuia sa aiba un nume li s-a spus PDSR atunci, PSD azi. Cozile de topor de la Conventie: Milica, Ciorbea, Ciuvica (consilierul lui Milica). Azi ii vedem pe toti astia si pe atatia altii atunci nestiuti, ce hram poarta ei de fapt.

    4 Nu in cele din urma, poate cel mai important,
    o puternica sustinere in randul romanilor care au inteles ca trebuie depus un efort extraordinar pantru a inlatura HOTII. Am mai spus eu la Copac cum s-au implicat cetateni de rand, inclusiv familia mea, pentru victoria lu’Milica, desi nu ma electriza neam, nici pe mine nici pe sotul meu. Care cu toate astea a plecat o luna in Constanta natala (de unde batea zilnic tot judetul Constanta pe banii nostri) lasand toate pe seama mea (cu acordul meu „inflacarat”) care mai aveam si un copil si ma mai si duceam la serviciu la stat ptr. o minima siguranta financiara. Si ca familia mea au fost multe, multe si nestiute azi. Eu le-am stiut atunci. Cu unele ne-am imprietenit. Azi ne-am rasfirat. Pentru ca azi, care cu tariceanu-razgandeanu, care cu omu cu ochi albi, care cu…
    Ce mai, ne-au rasfirat cu mare succes, asigurandu-se ca nu va mai exista vreodata in Romania forta celor neinstitutionalizati de la 1996.

    Elementele enumerate mai sus cred ca lipsesc azi Monicai Macovei. E drept ca e mai simplu sa stam frumos in fata computerelor, in fotolii, ori pe la treburile noastre si sa dam vina numai si numai pe MM.
    Cand colo, ce sa vezi, vina este la NOI, la a noastra NATIUNE. Numai si numai la EA, la NATIUNE, ca vrem sa recunoastem, ca NU vrem.

    • Dilema se rezolva simplu precum nodul gordian.
      1 Ii trimitem IMM-istului, clipul cu agricultura, iubitorului de pisici schetchul cu motanul , mamelor clipul cu mama.
      2 In ziua votului mergem si votam Monica Macovei.
      Atunci abia atunci asteptam rezultatele turului 1 si care in clipa asta depind numai si numai de noi, alegatorii

    • @Mihaela,
      Milica cel infrint a avut in spate citeva lucruri esentiale in 96 :
      -o societate civila structurata si extrem de activa cu nume de mare rezonanta in frunte,
      -emotia enorma stirnita de moartea Seniorului,
      -citeva generatii de votanti informati care mai apreciau inca valorile culturale ale tarii.
      A mai avut ceva -poate cel mai important lucru.
      Guvernarea Vacaroiu adusese tara in pragul colapsului economic.Ca Romania sa supravietuiasca trebuiau luate masuri extrem de dure si nepopulare.Iliescu si ai lui au hotarit ca pot sta 4 ani in opozitie (daca aia era opozitie) pentru a discredita total dreapta romaneasca.
      Rezultatul-inflatie de 100% in primii ani,societatea civila destructurata (nu si a revenit pina astazi), principalul partid de dreapta si singurul partid care nu s a nascut din FSN aruncat in uitare.
      In 96 nu noi am obtinut o victorie ci Iliescu si ai lui.
      Astazi Monica Macovei nu are in spate aproape nimic.Are entuziasmul unei parti a populatiei ,dar aceasta parte nu stie sau nu poate sa se constitue intr o masa activa de influenta.
      Singura vitejie da care vad ca este in stare este semnarea listelor.Prea putin ca sa propulseze un candidat.
      Din nefericire Monica Macovei nu transmite imaginea unui lider ci a unui functionar cinstit si constiincios.
      In Romania insa va fi preferat intotdeauna un conducator , un lider.,
      unul care va apara poporul.
      Monica Macovei face greseli de comunicare inacceptabile.
      A merge pe linia lui Ponta- eu voi reconcilia romanii, eu voi fi un presedinte arbitru etc ar fi trebuit sa afirme -„”Eu suunt gardianul respectarii constitutiei””””Eu sunt aparatorul populatiei impotriva abuzurilor legislative”” Eu sunt cel ce va demasca hotiile „” etc .etc.
      Regret , dar oricit mi ar conveni ca Macovei sa fie presedinte nu pot sa nu gindesc ca nu este altceva decit un bidon pentru un anumit tip de votant.Unde se vor aduna pe urma voturile strinse de Macovei , Udrea , etc om vedea.

      • Salve Tucu

        Poate asta se si urmareste de fapt …doar un anumit segment de votanti ….de acord cu tine in tot ce afirmi .

        Toti candidații drepte se adreseaza doar unor segmente …este ceva incredibil ….parcă nu vor să fie președinții tuturor romanilor si lipseste liderul care să coaguleze toate voturile…nu-l vad pe nici unul unul dintre ei să coaguleze toate voturile ….in fine ,vom vedea in turul 2 strategia

        • salve @night
          Vad ca putini observa discrepanta uriasa intre discursul de zi cu zi si asa zisul discurs prezidential.
          Nu este zi sa nu aflam ca pungasii sunt arestati sau pungasii prospera inca.Nu este zi sa nu se comenteze ca pungasii sunt in parlament , in partidele politice , in administratie.
          Nu este roman care macar declarativ sa nu considere clasa politica o clasa de mafioti.
          Ce spune discursul prezidential al Monicai Macovei si al lui Johanis? Vom fi presedinti arbitri.Vom asigura reconcilierea.
          Reconcilierea cui stimati prosti?Ai pungasilor de la putere cu cei puntini care spun nu mai furati?
          Asta doreste populatia reconcilierea cu hotii?
          Este uluitor cum Monica Macovei care are un singur merit de scos pe piata-acela de justitiar, cade in capcana lui Ponta si i da cu negocierea si reconcilierea.
          Ponta este perfect credibil pentru ca reprezentantul hotilor vrea sa se reconcilieze cu populatia.Ceva in genul noi furam dar uite suntem atit de milosi incit va dam si voua voie sa o faceti.
          Daca vrea sa cistige ar trebui sa se transforme intr un fel de Jean D arc.Sa ia sabia dreptatii si sa asigure populatia ca va conduce cruciada interna impotriva hotilor.
          Este singurul mesaj care are sanse sa prinda.

      • T@ucule
        Ai vrea sa o vezi pe Monica Macovei presedinte ? sau crezi ca Romania ar avea nevoie de un presedinte ca Ponta, ca Ionanis sau ca Udrea.?
        Daca vrei unul ca ultimii 3 e treaba ta.

        Daca totusi crezi ca Romaniei i-ar merge mai bine cu Monica Macovei, atunci voteaza Macovei, indeamna-i si pe altii si lasa bidonul gol in debara.
        Vrei Macovei – voteaza Macovei !
        Simplu
        Tine minte ca urnele sint in momentul acesta goale. Daca in dimineata de vot mergem si votam Macovei poate avem norocul asta. care depinde in momentul asta de noi – romanii nu de martieni, papuasi , sau de conjunctia astrologului Ion. De noi !

        • @Last,
          Eu as vrea multe lucruri.As vrea ca MM sa iasa presedinte . am sa votez MM ,am sa indemn si pe altii.
          Din nefericire va fi o munca inutile.Inutila pentru ca MM nu stie sau nu vrea sa iasa presedinte.
          Nu este chiar atit de simplu cum crezi tu pentru ca mai sunt alte 5 milioane care ar trebui sa faca acelasi lucru.Probabil ca l ar face daca MM ar gasi modalitatea de a ajunge la sufletul lor.
          Pina acum , cu tot regretul , este alaturea cu drumul.
          Parerea mea.
          Am explicat mai jos de ce gindesc asa.

          • @tucu2
            JUST DO IT
            Scriu si eu cu majuscule ca udrista @theo 🙂
            Nu este inutil !
            Ai vazut ca nemtii in meciul cu Brazilia , nu au scazut motoarele la 3-0 ?
            Ai vazut ca in ultimele secunde de joc inca mai voiau sa mai bage un gol ?
            Au spus nemtii „de ce sa mai bagam goluri pentru ca e inutil ?”
            Fa-o pentru tara asta.
            E util ! Asculta-ma pe mine
            🙂

        • Băi …eu o apreciez foarte mult pe Macovei ,pentru ce-a facut împreună cu Basescu ….fiindcă,dacă nu era Piratul ,nu aveai azi nici o Macovei ,candidată la prezidențiale ….n-am nimic împotriva ei ,din contră am si vrut-o candidat ,dacă iti amintesti art. postat de Viq ….dar ,nu mi-am imaginat-o chiar așa lipsită de vlagă ,dupa citiva ani petrecute lingă TB ….m-am gindit că o fi învățat de la Pirat ,ceva despre discursul politic si mesaje lansate in spațiul public ..

          Ok….înțeleg ca nu poate fi ca Piratu’ ,dar nici așa anemică ….

  36. Azi ma duc sa semnez ptr. Monica. Nu prea m-am descurcat citind pe sit-ul dansei. Am sa ma mai uit odata. Am inteles ca este la Piata Romana in Bucuresti. Daca nu e asa, poate ma lamureste unu, altu.

  37. In privina ONG-urilor, acum, daca stau sa ma gandesc mai bine, poate au fost de la inceput subventionate de HOTII neamului pentru a ne amagi pe alde NOI, fraierii neamului. Ca sa credem ca sunt cu binele acestei neam amarat. Cand colo, ele, ONG-urile au fost de la inceput ale HOTILOR.

  38. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa, ca mi-am adus aminte. A crescut intr-o noapte dolarul de la 3000 lei la 10.000 lei. 99% asa a fost.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s