Antract – despre …”tăceri”

Răsfoind presa, primul articol pe care l-am citit în această dimineață a fost cel semnat în RL de Laurențiu Mihu (Cine poate scăpa după dosarul Microsoft), jurnalist din tânăra generație căruia, chiar dacă nu fără excepții, i-am apreciat și îi apreciez, în general, cel puțin decența, dar adesea și subiectele și felul în care le abordează. Totuși …
Azi m-a frapat (nu știu de ce mai mult decât în alte ocazii oferite de presa …”noastră”, unele mult mai „semnificative”) un lucru: nu subiectul, nu felul de a vorbi (lui LM chiar nu am ce să-i reproșez), ci felul în care tace / se trece sub tăcere o prezență fără de care nici aliații noștri, nici șansa istoriei recente și îmi permit să adaug, cu atât mai puțin presa românească, la care se referă autorul, nu ar fi avut cum să facă posibil momentul de azi pe care, îndreptățit, LM îl consideră de o importanță crucială.

Sunt dintre cei (mulți, puțini, numărul n-are relevanță) care l-au apreciat constant pe Traian Băsescu și care consideră că evoluția fără precedent a României în ultimii zece ani i se datorează în cea mai mare și covârșitoare măsură. Lupta constantă cu sistemul mafiot de sorginte comunist-securistică, cel „emanat” post-decembrist sub oblăduirea lui Iliescu și a clicii lui, întărit și extins sub Năstase, preluat și apărat de Ponta (ca să îi pomenesc doar pe liderii politici de la vârf, dar știm cu toții alte multe, zeci, sute de nume ce pot fi adăugate) este o realitate. Roadele acestei lupte (în care, categoric Băsescu nu a fost singur, dar și aici el are un merit) sunt cele la care se referă și autorul articolului din RL. Eludând însă (total) rolul, contribuția Președintelui.
Este firesc să critici ce e de criticat. E firesc să ai simpatii și antipatii. Mulțumiri și nemulțumiri. Așa cum e firesc ca etapele (și liderii lor marcanți) să se succeadă unele după altele. Dar nu e firesc și nu e corect să negi și nici „măcar” să treci sub tăcere merite … Așa cum sunt meritele celui care s-a dovedit a fi un adevărat și mare om politic. Un om politic a cărui inteligență și curaj, consecvență și tenacitate în lupta cu corupția și în susținerea și consolidarea unor principii și valori democratice autentice – căci asta înseamnă și stat de drept și justiție independentă, a câștigat încrederea, respectul și aprecierea partenerilor de azi ai României din ceea ce numim, lumea civilizată, lumea occidentală. În plan intern, cei care laudă azi DNA și realizările sale în lupta anticorupție, „uită” cum îl acuzau mai an pe Pirat că a „trădat” justiția când a desemnat-o pe Kovesi în fruntea acestei instituții în loc să-l susțină pe Morar în fruntea PG (nu mai insist în ce condiții s-a întâmplat asta, cu un parlament de peste 70% USL, cu vvponta PM și toată garnitura ministeriabililor lui).
Oricât s-ar invoca erorile (pe care aprioric nu le neg – sunt inerente în viața reală, căci nimeni nu-i perfect și nu trăim într-o lume perfectă, de basm), meritele nu pot fi minimalizate, negate sau trecute sub tăcere. O asemenea atitudine nu are nicio justificare. Și este lipsită de onestitate … Despre alte atitudini, încă și mai … inacceptabile, poate altădată (nu au legătură cu articolul menționat azi).
PS
Părerea pe care mi-am exprimat-o n-are nicio legătură cu cei din „cealaltă tabără”, cu adversarii consacrați, sau susținătorii acestora.

Mih

272 responses to “Antract – despre …”tăceri”

  1. Justiția trebuie să se impună prin forțele proprii, nu sprijinita politic. În România, politicul și-a asumat actul de justiție, politizându-l, chiar dacă a fost vorba de lupta împotriva corupției. Când această luptă devine un obiectiv politic, dubiile sunt inevitabile. Nu poți să fii și arbitru, și jucător.

    • „Justiția trebuie să se impună prin forțele proprii, nu sprijinita politic.”
      Sint, vorba cuiva, perplex.
      Este ca si cum ai spune: in copil trebuie sa creasca „prin fortele proprii, nu sprijinit de parinti”.
      Justitia nu se inventeaza singura, nu se conduce dupa propriile legi, nu face ce vrea „muschii ei”.
      Justitia, oriunde, se desfasoara in cadrul unor legi politice.
      Si in democratie si chiar si in dictaturi.
      Cam inteleg ce ati fi vrut sa spuneti, dar reformulati, daca e asa.

    • Zorin, servus!

      Eu zic ca Justitia tocmai asta a si inceput sa faca. Dar daca ne gandim cam unde/cum era justitia pe vremea lui Nastase si unde vor s-o readuca vvponta si-a lui ceata, e de inteles ca…pericolul nu a trecut si ca sustinerea politica a independentei sale a fost si este (inca) necesara.
      Cat despre depolitizare, este un proces indispensabil insanatosirii societatii in ansamblul ei. Va fi de lunga durata, dar posibil. Cu conditia sa avem o…clasa politica reformata, normala la cap si care sa chiar serveasca interesele cetatenilor si tarii.

  2. L-am auzit pe VVP la B1 cum pur si simplu la o intrebare despre parteneriatul cu China ,propavaduit de liderii PSD , a vorbit despre parteneriatul strategic cu Polonia si cred Lituania ( posibil sa gresesc) …omitand pur si simplu parteneriatul cu americanii din raspuns !! Ce se intampla ? Incotro vrea acest politician sa duca aceasta tara ??

  3. Cine l-a pus sa incerce sa faca ceva bun in Romania?
    Nu putea sa adopte stilul Iliescu?
    Fac o asociere, dar deloc deplasata:
    – Basescu a avut perioade de virf cu aprecierea majoritatii celor ce doreau un stat de drept si micsorarea amplorii pe care a luat-o coruptia la mai toate nivelurile mioritice. „Lasa ca nu cedeaza piratu`” ori „gaseste piratul o solutie, ca e animal politic recunoscut”, erau sperantele multora din fotolii in fata monitoarelor. Dar, si ce e val ca valul trece; facem pişi pe el..
    – Halep, jucatoarea nioastra de tenis, a inceput sa ne dea sperante pentru a scoate putin in lume pieptul de „mindru ca sint roman”. Si a ajuns aproape in virf. Dar, cum se zice, fiecare avanseaza pina isi atinge marginea incompetentei, poate ca asa e si la Simona. Ce vorbesti dom`le? trebuia sa ajunga pe locul intii ca sa ne faca mindrie, nu sa tot abandoneze sub motive medicale, ne face de ris pe noi romanii.
    Si da-i si critica la Simona, dupa ce ai ridicat-o in slavi in sperante ca prin EA, esti si tu cineva.
    Basescu cred ca ar putea spune cum se zice ca ar fi spus Petre Tutea (si e apreciat pentru vorbele sale): am fost un dobitoc ca am facut ani grei de puscarie pentru un popor de idioti

    • Salutare tuturor.
      Imi pare rau dar cine a crosetat in jurul Simonei basmul ca ea e perfecta?

      • multi ziaristi sportivi, care acum o darima.
        In plus, nu stiu de unde se intelege in postareamea, ca Simona ar fi perfecta. Cum perfect nu e nici Basescu.

    • Victor L,

      Nu cred ca Basescu va regreta ce a vrut sa faca si a facut. Doar ce ar putea demola succesorii. Unii. GIOPucistii.

    • ,,Basescu cred ca ar putea spune cum se zice ca ar fi spus Petre Tutea (si e apreciat pentru vorbele sale): am fost un dobitoc ca am facut ani grei de puscarie pentru un popor de idioti”
      Sa-l vedem intai in situatie si pe urma mai vorbim.In afara de o potetiala situatie (amandoi in puscarie,nu sari ,ca tu ai invocat posibilitatea, ioiii) orice comparatie intre Basescu si Tutea este de neimaginat.

      • La „orice comparatie…este de neimaginat”, „dpmv”. Macar atat. Ca argumente, eu cel putin, nu astept din partea ta.

        • @ Mih,
          intentionat nu am parafrazat (am fost un dobitoc ca m-am sacrificat pentru un popor de, acum zic de @ Loda), stiam ca o sa apara o doamna Vucea

        • Mih :
          Argumente :
          1.Basescu nu e ,deocamdata in puscarie;
          2.Chiar daca va ajunge acolo, NU va fi detinut politic ci detinut de drept comun ;
          3.Basescu nu s-a sacrificat de loc, dimpotriva, a dus-o foarte bine si el si familia/famiglia sa;
          4.Filozofia lui Basescu este ,,sublima dar lipseste cu desavarsire” (apud Caragiale) pe cand Tutea….
          Mai doresti ?

          • Nu, @Loda, de la tine nici nu doresc ceva, nici nu am asteptari. Asa, in general.
            Parerilor personale poti sa le spui si „argumente”…Problema ta.

          • 1,M-ai acuzat de lipsa de argumente, ti-am dat.
            2.Acestea nu sunt pareri personale ci fapte care au fost .

          • @Loda
            Doamna, vedeți toate numai prin ochiul unui bugetar cărui trebuie sa i se dea și sa i se respecte drepturile.
            Va rog deschideți și celălalt ochi și o sa vedeți ca dacă nu ai nu dai.
            Este drept ca clasa politica este ticăloșita dar nu văd pe nimeni în strada sa ceara demisia ticăloșilor.
            Încă poporul ăsta gândește cu bocancul spunând ca ,,ce a furat de la mine a furat de la stat!”.
            Nu doresc sa mai continui pentru ca nu vreau sa jignesc pe nimeni dar aceasta-i adevărul și datorita acestei mentalități promovam ticăloși și o sa o duc din rău în și mai rău și colac peste pupăză un război mai bate și la usa (poate).

          • Dorian : Cu tot respectul ,nimic din ce am pus eu aici (paralela Base-Tutea) nu se pupa cu ce mi-ati scris dumneavoastra;deci ?Ce discutam aici, nu comentariile pe care le punem si tema ?Cat despre mentalitatea de bugetar a a se slabi : Mie nu mi s-a dat nimic ci mi s-a platit munca depusa ca profesoara, in toate tarile lumii, pe care le dati exemple, profesorii (dar si alti bugetari) sunt platiti, remunerati nu ,,li se da”.Eu nu am primit si nici nu primesc pomana ci am primit contravaloarea (pe care puteti sa o comparati cu contravaloarea altor state europene pentru munca similara) muncii depuse.Punct.

          • @Loda
            Doamna, sincer va spun și fără a fi fals ca am respect pentru profesori și medici pe care îi consider niște victime ale proastei guvernări.
            Ce nu pot sa înțeleg eu de ce majoritatea dintre ei sunt de stânga?
            Trăiesc cu un salariu(pensie) de mizerie in România și votează și promovează în continuarea partidele de stânga, de ce doamna?
            Vorbeați de alte tari unde un profesor sau doctor are un salariu rezonabil și aveți și de ce.
            Ce idei și acțiuni are un partid de stânga în Occident?
            Eu pot sa compar un partid de dreapta din Ro cu unul de stânga din Occident punandu-le la egalitate.
            România nu are sau eu nu percep partide cu adevărat de dreapta pe eșichierul politic.
            O viață mai bună vom avea când vom înțelege ca nu statul trebuie sa fie în toate.Pana atunci fiecare se descurca cum poate și scăpa cine poate.
            Mai avem de tras și vom mai trage ani buni barca pe uscat pentru ca politicienii mai mult ne complica viața decât sa o simplifice.
            Ce am semănat aia culegem dar….hai schimbam sămânță poate vom culege și altceva!
            În rest va doresc o zi bună!

          • deci, Nastase a fost detinut politic, iar Basescu nu! Mai pe fata propaganda comunista decat asta ce sa vrem?

          • markwilliams

            Loda..11,52
            CINE si CIND a denuntat ‘faptele” lui Traian Basescu??Care sunt acestea???
            Raman uimit cu cita siguranta rostesti manipulari arhicunoscute ca fiind reale!
            Nu este prima data…ai mai tyrintit din astea de citeva ori..si ti-am adus probe ca nu este cum afirmi!
            Iti amintesti,nu??

            Nu imi ramane decit sa te scot din rindul unor comentatori cu opinii politice diferite de ale majoritatii…Esti altceva…buna la gargara si repetitie … scoala veche.

          • Uf, Marcule, ca greu e cu tine :
            Nu e vorba de faptele exclusiv ale lui Base ci de fapte in general ;
            -e un fapt ca In Romania nu mai sunt detinuti politic? De ce ar fi Base primul? Deci ,daca va fi, va fi de drept comun,nu politic cum a fost Tutea’
            – E un fapt ca nu s-a sacrificat ca Tutea, in inchisoare torturat si supus unui regim exterminator si a stat in loc dulce, pe primul loc al tarii, la Cotroceni;se compara? Nu;
            -Ce filozofie are Base ,caci Tutea era filozof ?E un fapt?
            Deci comparatia era intre Base si Tutea si NU eu am facut-o eu doiar am demolat-o 🙂
            Acum intelegi sau tre sa desenez? Unde-i manipularea domne?

  4. Eu zic ca lucrul pentru care ar trebui sa i ridicam statuie lui Basescu este consolidare parteneriatului strategic cu Statele Unite.
    Parerea mea este ca fara aceasta umbrela nu reusea sa construiasca o justitie independenta.

  5. Pe scurt spuneti: Basescu a facut bine tarii asteia 10 ani asa ca din recunostiinta trebuie sa aplaudam cand isi face fufa presedintele romanilor. precum Caligula cu iapa.
    Intradevar e o pozitie ingrata pt noi si o dilema.

    Sunt si cei ce spun ca a introdus-o pe Udrea ca pion otravit care sa distruga orice sansa a dreptei sa aiba un candidat unic. si sa ii bulverseze sansele ca de la anul Basescu sa fie liderul necontestat al dreptei din garajul din Piata Gemeni.
    Traim vremuri triste de tot.

    • Pe scurt, fiecare spune ce spune el, nu ce interpretezi tu. Dupa „ureche”. La trombon. 👿

      • @miho
        tu interpretezi altfel ? As fi curios cum interpretezi tu ca spirit analitic si sintetic . Poti utiliza emisfera stanga si sa produci o sinteza de 2 propozitii ?

        • ” tu interpretezi altfel ?” Tocmai ce spuneam sa lasi interpretarile.
          Eu (ca si majoritatea celorlalti comentatori) imi spun parerea si pot, eventual, comenta alte pareri. Nu pun „vorbele” mele in gura nimanui, cum faci tu. [Manipulator?]

          Sarcasmul de doi bani (abuzezi de el si ce-i prea mult strica) incepe tot mai mult sa ia forma de bumerang. N-ai observat?

          • @miho draga
            Una este sa iti spui pozitia si alta este sa faci o sinteza din parerile mai multor oameni sa gasesti elementele comune si cele necomune. Stiu ca e mai greu decat Ana are mere, dar e foarte pretios .
            Incerci ? As fi curios

          • Ce faci tu nu e „sinteza” celor spuse de altii, cand „ingredientul” principal iti apartine 100%; interpretare personala, resentimentara si obsesionala. La care adaugi, repet, in exces, ironii de doi bani.

    • esti un mizerabil inpertinent.sunt expresii de golan, nu au ce cäuta la Copac.
      ===================================
      Theo, incearca sa formulezi altfel. De exemplu: „este mizerabil si impertinent ce spui
      Este o sugestie, nu voi insista. 🙂
      Mih

  6. @noapte,
    inca crezi ca are Piratul o scamatorie in dulap ? Uite ca tovarasul tau de vise victorL nu mai crede asta. E prima oara cand vad scris asta aici de catre copacistii cu diploma de merit: „gaseste piratul o solutie, ca e animal politic recunoscut”, erau sperantele multora din fotolii in fata monitoarelor. Dar, si ce e val ca valul trece”
    Dar nu e definitiv nici pt VictorL, El e un bun exemplu de labilitate si schimbare de pozitii Udrea-MM-Udrea- semiMM – Udrea , Si jocul lui continua

    • tinere,
      foloseste apa rece cind te trezesti. Chiar esti redus in a intelege un text?
      Ce ai ingrosat si ai pus si in ghilimele nu erau vorbele mele, ci le citeam acum citiva ani de la unii ca tine, multi, chiar pe Politeia, unde acum cind spui Basescu e ca si cum l-ai introdus pe dracu in Biserica.
      Ultimul paragraf este o magarie gen @ tds.
      Faptul ca nu injur ca unii, blonda, nu inseamna ca mi-am schimbat votul; de fapt este si o discutie inutila, doar pentru a distruge orice discutie. Poti sa declari orice si sa votezi invers, dar eu am fost unul destul de fraier ca sa fiu sincer, sa poata orice flet sa ma acuze ca nu sint cu el.
      Zice @ victor L: am semnat pentru MM si votez cu ea.
      Aha, tu votezi cu Udrea, trage concluzii @ tds.
      Asa intelege el 😛

  7. Mih,ai perfecta dreptate.Problema celor care l-au apreciat si nu o mai fac,ignorindu-l sau chiar acoperind cu mizerie antenista personalitatea Presedintelui este una de caracter.Printre ei ii enumar pe acei jurnalisti ce s-au facut cunoscuti chiar prin existenta faptelor sale..Pora este un exemplar.
    Ii mai readuc aici si pe unii politicieni ce s-au remarcat pentru ca li s-a dat atentie si sprijin prezidential sa isi consolideze o cariera,sa isi faca un nume de notorietate..(MRU,Macovei,Papahagi,Lazaroiu,Boagiu,Anastase,Saftoiu si multi altii )
    Ei nu s-au afirmat de unii singuri..I-am cunoscut fiind remarcati si sustinuti de catre Presedinte..cel care le-a dat functii importante pe mina…

    Ca au meritat si au rasplatit increderea Presedintelui,ca l-au ajutat atunci cind avea nevoie si ii era absolut necesar sa primeasca sprijin autorizat se stie ce a facut fiecare.
    Criticile Presedintelui cu privire la o atitudine sau la o fapta au fost imediat
    semnalate ca desconsideratie fata de ei..Iar mizeria morala a unora a dus pina acolo de a trece in tabara adversa..
    A predominat si predomina instinctul egocentrismului,multumirii de sine,umori personale,nici decum constanta,increderea,recunostinta..
    „Fufa” ,un cuvint drag „basistilor” c u palarie pe ochi nu este decit un om
    care nu a iesit din cuvintul Presedintelui,a urmat drumul si principiile acestuia,s-a dovedit a fi loiala ,desi au trecut zeci de ani peste conlucrarea acestora(Elena Udrea a lucrat la compartimentul juridic al Primariei Capitalei)..
    Toti aceia care au in subordine un asemenea om,stiu cu ce se maninca loialitatea ,stiu sa aprecieze si sa rasplateasca ..
    Toti cei care au fost tradati si mintiti de catre un om de incredere cunosc amaraciunea si deziluzia pentru o incredere acordata neconditionat..

    • Deja ii faceti statuie funerara lui Basescu ?
      @mark desi ai intre 48-52 ani, nu ai inteles ca Udrea sta la macelaria care are carne. A parasit imediat macelaria ce nu mai are carne. Asa ca proba de loialitate (pe care a pierdut-o cu multi altii) nu a fost data. Dar nu mai e mult pana atunci. Vom vedea daca cu Traian va face o exceptie.

    • Mark,

      Daca si cat apreciaza Basescu pe X, sau Y, dpmv este alt subiect.
      Suntem, sau nu de acord cu el, e iar alt subiect.
      Dar a-i nega merite faptice, sau a nu vorbi despre ele (asa cum se intampla in contextul articolului din RL) mi se pare incorect.

    • bunä,
      mark,
      nu te strädui sä explici ceva, unui astfel de…………el are lozinca lui
      si o s-o tzinä langä, nu meritä. Presedintele a ajutat si tras dupä el
      multzi oameni, acum fac pe nebunii.
      Presedintele Bäsescu o sä fie intodeauna cineva, ei trädätorii,
      niste nemernici ce vor primii exact , trädare in viatzä.

  8. In sfarsit un articol bun fara exagerari si pe blogul asta.Si mie imi este greu sa inteleg blogurile ziarele si jurnalistii care au fost alaturi de Presedintele Basescu atata amar de vreme acum pe langa criticile meritate si acceptate cred de orice persoana intreaga la minte care a tot votat cu Base de-a lungul anilor trebuie sa introduca tot felul de chibutarii perverse si mincinoase demontate fara dubiu in ultimul an si jumatate dar ei continua si strecoara calomnii ca la antena3.

    Iarasi apare lasnight sa distruga si articolul de astazi :)) Lasa-ne ca ne-ai convins o votam pe macovei si udrea este o vampiroaica corupta.acum mergi la cetatean sa iluminezi si acolo.

    • @danielulule 🙂
      lasa-l pe last
      alarma nu este schimbarea de atitudine a ziarelor si jurnalistilor, schimbarea de atitudine alarmanta este ca treptat toti oamenii de valoare din tara asta toti oamenii integri sprijina pe MMacovei dezavuand implicit miscarea dubioasa cu Udrea presedinte.
      Nu vezi asta ? Nu iti spune nimic asta ?

      • lupushor, fitil ambulant. Toti oamenii de valoaare din tara asta sunt doar 200 000 [nr. de semnaturoi depuse de MM]???
        Eu care n-am semnat pentru MM devin automat un nimeni?
        Daca asa judeci, dau jos turcismul din pod: HAI SIKTIR!

        • Salut,
          Poate esti de valoare Cinic, dar conform lui Last, nu esti integru daca nu o votezi pe MM.

        • @cinc nu te sictiri pe mine

          Oamenii de valoare in Romania nu sunt mai mult de 100 iar cei foarte valorosi si etici sunt vreo 20

          Sever Voinescu , Plesu, Liiceanu, Cartarescu, cohorta celor care scriu la Contributors (nu prea am vazut multi adulatori ai Udrei acolo) numele astea iti spun ceva ? Adica oamenii care conteaza.

          Nu inseamna ca daca tu nu ai semnat esti un nimeni iar VictorL care a semnat ar fi o mare scofala 🙂 E vorba ca inteligentia Romaniei care era favorabila lui TB se apropie de MM

    • daniel,
      golanul tot golan rämane, chiar dacä are pretentzii.
      niste perversi parvenitzi.

    • Cei ca @ tds, sint marii vinovati de cearta pe partea dreapta.
      Nu stiu alceva, sint perfectiunea intruchipata „pentru contra” ori „Gica contra”.

  9. Din ploaia de comentarii deduc că din păcate gândim „personalizat”: nu avem principii, avem nume proprii.
    Iată de ce nu funcţionează politica noastră.
    Un om, ridicat la rang de principiu, sau mai bine zis folosit pentru a înlocui un principiu cu un nume propriu, nu va fi decât un om normal, cu calităţi şi defecte.
    Să presupui, din necesitate, că persoana aceea are întotdeuna dreptate, sau… orice ar face, devine principiu şi trebuie apărat, este o eroare gravă, pe care o plătim scump.

    • nu insulte, misoginism si golänii, nu se apärä nimic

    • nici vorba sa existe cineva care sa aiba intotdeauna dreptate.
      Dar daca cineva a facut ceva bun si l-am aplaudat, cind nu mai face tocmai ce voiam noi, macar sa nu-l injuram.
      Adica pentru tine, @ Zorin Diaconescu, loialitatea este o eroare grava?

      • PT: SERPI; NU EXISTÄ LOIALITATE

      • Dacă mă împiedică să gândesc lucid, loialitatea este o virtute, dar în acelaşi timp o eroare.
        Adaug: loialitatea construieşte prietenii.
        În politică, prieteniile sunt periculoase.

        • e o discutie mai larga, nu poate fi lamurita in doua-trei propozitii.
          (Poate ai observat ca, de-a lungul Istoriei, nici poporul roman nu a prea fost loial. Pentru asta a zis PPCarp ca, dupa cit noroc au romanii, nici nu ar mai fi nevoie de politicieni.)

        • Z.D
          Si crezi ca tradarile sunt mai bune in politica??Avem cel mai bun exemplu : pe Tradiceanu…..
          Ori neloialii ,nerecunoscatorii nu pot vorbi si enunta conceptul unei prietenii..nu au formatie..
          Increderea construieste o prietenie in adevaratul sens al cuvintului…

          • Depinde cum văd loialitatea. Dacă sunt loial unui principiu, ceilalţi îl abandonează, cine a trădat, eu sau ei?
            De obicei nu cred că problemele se pun atât de tranşant.
            Eu cred în deciziile colective. Asta aş înţelege eu prin loialitate. Să mă supun majorităţii din grup.
            Asta înseamnă deja că am renunţat la interesul individual în favoarea celui colectiv.
            Cazurile concrete de obicei sunt interpretabile. Pentru a le interpreta corect, ar trebui să ştim mai mult decât ni se spune.

          • loialitatea nu poate fi väzutä decat intr-un fel.

    • Nu despre ridicarea „omului” la rang de principiu am vorbit eu. Ci despre recunoasterea onesta a unor merite. Mai ales in contextul unui text care vizeaza aspecte de politica externa cu efecte benefice pe situatia interna – cazul artic. din RL)
      Poate ca precizarea nu era necesara, dar nici nu cred ca poate deranja 🙄

  10. MMacovei la RFI,daca voi ajunge presedinte voi colabora si cu VPonta si cu PSD,un articol de citit in EZilei,apropo de loialitate.

  11. Nu, declaratia asta nu trebuia sa existe:
    „“Da, voi lucra şi cu Ponta, sigur că e un dat. Voi lucra şi cu Ponta, voi lucra şi cu PSD-ul şi voi aduna pe toată lumea la masă, toate partidele din Parlament şi voi spune: acesta e programul meu, asta aş vrea să faceţi”, a spus Monica Macovei, la RFI”
    – atunci coabitarea piratului cu plagiatorul dece a fost blamata?
    – „voi aduna pe toata lumea la masa”; va aduc Luna de pe Cer.
    – „voi spune: acesta e programul meu, asta aş vrea să faceţi”
    Nu, mi se pare ca visez.
    Prerogativele unui presedinte, doar am vazut/trait, nu pot face asa ceva.

    • Tu nu citesti bine ?
      voi aduna pe toată lumea la masă, toate partidele din Parlament şi voi spune: acesta e programul meu, asta aş vrea să faceţi.

      Adica ii va aduna si le va zice: Gata, acum faceti ce zic eu !!!

      Solutia pt tine este vad: Votam Udrea !

      • Si toate partidele vor raspunde n cor
        Sa ne traoiesti Monica ca desteapta esti.

        Sincer nu inteleg cine si bate joc de inteligenta noastra Monica Macovei sau @Last .
        In plus -daca afirmatia lui MM suna asa este un mic plagiat dupa afirmatiile lui Johanis care a declarat cu ceva timp in urmna ca el va sti/putea sa convietuiasca cu Ponta.Afirmatia respectiva a fost criticata la vremea ei inclusiv de MM.

    • Relax Victor. Ni se povesteste un basm. Realitatea este alta.

    • ,,Prerogativele unui presedinte, doar am vazut/trait, nu pot face asa ceva.”A i de mine, ai vazut, ai trait si n-ai inteles nimic.Tocmai ca ai vazut si trait un presedinte-jucator care a siluit repetat Constitutia speculand lipsurile ei si ignorand spiritul legii nu poti sa vorbesti de ,,prerogative”. Tocmai inaltati ode cum a construit justitia, unde e in Constitutie aceasta prerogativa?
      Si da, loialitatea poate fi si o eroare grava : daca esti prieten cu un criminal in serie si stii ce crime a facut dar nu-l denunti ca esti ,,loial” de fapt esti complice .Pot da si alte exemple, dar voi ,in afara de ,,loialitatea” pe care i-ati lipit-o Udrei pe frunte, mai puteti aclama vreo virtute a doamnei ?Sa stii ca si mafiotii sunt loiali unii altora.
      \Mai vorbim, acum plec la gradi dupa aia mica.

      • Niște argumente ar fi binevenite, în locul repetiției de slogane.

        De construcție instituțională ai auzit vreodată? Sau tu crezi că Băsescu are o debara plină cu mistrii și betoniere.

        Afirmația pe care ți-am șters-o e un nonsens slogănar. Mă așteptam la mai mult de la un fost cadru didactic.

      • Loda
        Ia lumineaza-ne si pe noi,prostii care refuza sa priveasca la Latrina 3?
        Exemplifica ce vrei sa zici:citez

        „Tocmai ca ai vazut si trait un presedinte-jucator care a siluit repetat Constitutia speculand lipsurile ei si ignorand spiritul legii ”

        pe articol de constitutie ..unde,cind si cum??
        Daca tu consideri ca ce face azi justitia este de la sine die ,ori iti pare rau de activitatea contra mafiotilor ori nu stii pe ce lume te afli..
        Unui Presedinte capabil sa gaseasca caile de obtinere a unei independente a Justitiei ,neincolonate politic ar trebui sa i se inalte ode..

        Iar comparatia pe care o faci cu loialitatea fata de un criminal este total neavenita ,rautacioasa..fara nici o incidenta fata de speta…

        PS.Adinca compasiune fata de toti cei care au sorbit invatatura Latrinista cu privire la „infractorul”,”securistul nr.1″,comunistul nr.1″,betivanul national”<afemeiatul","cap de famiglie", care a furat ,are miliarde in banci straine…a vindut flota,si-a luat viloi in Mihaileanu..cu o Eba analfabeta ,"care incalca constitutia cum respira" si nu a facut nimic bun pentru Romania..

        Vai de capul vostru…

    • Victor L, iata ca ai parte de inca o mostra de replica in numele… „adevarului/corectitudinii” („odele” despre „constructia justitiei”, de exemplu) si desigur, „lipsita” de resentimente, cum suntem deja obisnuiti :mrgreen:
      Interpretam, interpretam… cand vrem sa manipulam? 🙄 😛

  12. @Theo
    Din nefericire ai mare dreptate.Tot cistigul de imagine al lui MM prin asocierea cu marii intelectuali se duce dracului datorita scriitorilor de ocazie gen @last si nu numai (este plin netul de ei).
    Oamenii astia nu pot intelege ca porcăind preferintele celuilalt nu poti cistiga.
    @Last nu este un real sustinator al MM ci un tip care se uita in oglinda de dimineata pina seara si pentru a si confirma excelenta imagine din oglinda intra in conflict cu noi.Probabil ca l are pe @Bill alaturi care la fiecare postare ii sopteste tandru-maestre le ai zis o.
    Probabil ca MM nu va obtine un scor relevant in alegeri si acest lucru se va datora si celor asemanatori lui @Last.
    Pacat pentru ca un scor bun obtinut de MM ar fi demonstrat ca se poate trai si fara masinaria de partid.
    @Last traieste in aceiasi himera ca si cei ce dupa ce Iliescu s a reconciliat cu Regele au devenit monarhisti.Cum pentru acestia a fi monarhist insemna un fel de titlu de noblete pentru @last apropierea de preferintele intelectualilor macovisti inseamna o certificare a faptului ca si el este din acelasi grup select.Imi aduc aminte cu cita mindrie ne a reprodus discutia lui cu Politeanu sau cam, asa ceva.

    • Tucule
      Mi-ai facut portretul. M-ai bagat la insectar.
      Eu sunt piaza rea a dreptei.
      Iar Theo ce sa faca…. are dreptate. S-a cantonat la Copac ca fiind singurul blog Udrist independent din blogosfera. In alta parte nu mai are loc.

      • A dreptei nu pentru ca eu consider imparteala asta artificiala si neproductiva.
        Esti insa sigur unul dintre cei ce o vor face pe MM sa piarda voturi.

        • Eu si cu …..Traian Basescu ce mai dam cu tarnacopul la soclul lui MM

          • @last devii amuzant fara sa vrei.
            Eu si cu Basescu -afirmatia este relevanta pentru parerea formidabila pe care o ai despre tine.
            Nu-ti puteai asocia numele nici cu Popescu nici cu Ionescu nici macar cu prietenul tau @Bill.Trebuia sa fie ceva sonor.Noroc cu Basescu.

          • Normal
            Iar iti jignesc inteligenta ?
            Nu stiu pe altcineva care sa fi demolat mai mult sansele Monicai Macovei decat eu , si …. Traian Basescu.

      • @adminelule
        Te rog da-mi un alt exemplu de blog independent (adica nu oficiale pe numele Elenei Udrea ) care sa ridice atatea osanale Elenei Udrea.
        Chiar va rog. pe toti, Sunt curios.
        Eu nu am gasit pana acum. Copacul mi se pare a fi singurul si cel mai relevant. la cei 200-400 vizitatori. pe care ii are.
        ==========================
        Copacul nu este un blog care a ridicat „osanale” lui Nutzi. In plus, comentariile in care apar aprecieri (cu +) la adresa ei sunt in neta inferioritate fata de cele in care e porcaita in stil antenistic (primele, fiind mai intotdeauna reactii la cele din a doua categorie).
        Mih

        • Nu vrei sa dai tu un exemplu de osanale ridicate Elenei Udrea pe acest blog?
          Eu cel putin nu am citit decit injuraturi.
          Daca unul din cei ce scriu aici considera ca EU este minunata inseamna ca tot blogul ridica osanale?Ca sa nu fii considerat udruist ar trebui sa injuram in fiecare zi la Udrea.
          Asta ai invatat tu despre felul nostru de a gindi?

          • Tucule, simplu , nu mai gandi asa mult. 🙂 Da-mi un exemplu de blog mai favorabil Elenei Udrea existent pe blogosfera. Il vom analiza si vom vedea unde sunt osanalele. Un exemplu., doar 🙂

        • @Mih
          Exact ce l-am rugat si pe Tucu, Daca spui ca copacul prin numarul covarsitor al contributorilor la texte si comenturi nu este Udrist Nutzist , atunci da un exemplu de blog Udrist sa facem comparatia. Daca nu gasim altul , atunci inseamna ca am avut dreptate (eu nu am gasit altul)

          • Ceea ce am afirmat este de natura evidentei. Textele si comentariile de la Copac stau marturie. In plus, eu nu am un „udristo”-test pe care sa-l folosesc la pus etichete. Si nici nu ma intereseaza: mi-ajunge sa vad ce va iese voua, folosindu-l.

          • Eu draga mea am un udristo-test. Doar arata-mi un blog favorabil EUdrea si fac eu analiza ….

          • Nu, draga maestre, vorbesti despre o „colaborare” pe care o refuz: eu nu agreez (din principiu) „profesionistii” in care nu am incredere.

          • Nu e nici o colaborare
            @miho
            Am spus ca blogul asta e cel mai udrist prin atitudinea a 90% din colaboratori
            Ati zis ca nu este cel mai.
            V-am rugat draga maestro sa dati un exemplu de altii caci nu stiu altii mai udristi ca Copacul
            Vad ca nu aveti alt exemplu 🙂

          • Ori esti in eroare (de…”interpretare”), ori minti (cu premeditare)!
            Vrei sa-ti dam noi „exemple” pt ce sustii tu, fie ca e una sau alta din cele de mai sus??? 🙄

          • Mai Mih
            Eu nu am vazut nici un blog mai udrist decat copacul. Si surfez mult. Punct.
            Zici ca nu e cel mai udrist ? De aia vreau exemplu. Dupa cum va coditi cred ca nu exista altul mai laudativ la adresa Udrei, Punct. Daca e … va rog dati url-ul Ce e asa de greu de inteles ? 🙂

          • markwilliams

            Bey,Nu intelegi sau insisti doar pentru sopirlita??
            NIMENI nu aminteste de udrea..decit tine si ai tai acoliti…Zilnic si la fiecare coment…sub diverse variante..
            Ia inceteaza si ocupa-te de subiecte(unde nu se aduce udrea in discutie..)

        • Grea problema pentru mine.
          Nu stiu sa ti dau nici un exemplu de blog Udrist , Macovist , Leninist sau Stalinist.
          Nu stiu pentru ca suincer nu ma intereseaza povestea asta iar chestia aia cu sute de mii de scrisori de la telespectatiori (mineriada din 90) mai nou cu jdemii de likuri (feisbucistii) am fumat o de mult.
          Am in general alte chestii de citit.De exemplu citeam acum despre urmasele lui Petru cel Mare la tronul Rusiei.
          Ne interesant pentru ca nu se dezbate nici situatia lui Nuti nici a lui MM desi este vorba tot despre femei.

        • Dor tu si cu gasca ta INJURATI ,insultati si Loviti pe Elena udrea.
          Doar voi o aduceti aici mereu pe tapet…Nu exista pe Copac subiectul Elena Udrea
          Exista doar invazie de lacuste…care o considera delicatesa.
          Daca veti inceta sa o tot reamintiti ..o sa aveti parte de lipsa totala de aduceri aminte…
          Hotul;..striga ..HOTII??

          Ori tu si ai tai VRETI,cu tot dinadinsul ca si copacenii sa INJURE..SA DENIGREZE ,dupa umorile voastre anteniste???

      • @Last
        vrei sa te cred pe cuvint sau aduci si tu o dovada ceva.
        De fapt tu esti singurul deranjat de orientarea Copacului asa ca nu te mai obosi.

  13. @Mih ,
    te rog eu frumos nu mai sterge ce se scrie atita timp cit nu sunt injuraturi.

  14. totul merge perfect cu guvernarea,
    mitomanul ia cätzelul de zgardä- Leancä si pleacä la un pranz,
    la Kiev; ERA SINGURUL LUCRU ,CE TREBUIA FÄCUT.
    cine pläteste toate zborurile, de cretin a mitomanului, ce rost are
    cand tzara este o ruinä, tembelul sä arunce bani pe vizite.
    cu UE, a terminat, Nuland a spus clar unde este hotzia, el
    cälätoreste, pune poze, se laudä.
    ROMANI ASA UN ESCROC VRETZI CA PRESEDINTZE?????

  15. ii reprosa Presedintelui Bäsescu, cä ii pläteste deplasarea unde era invitat in interesul tzärii. väd cä nici un opozat, n u obsearvä
    cheltuielie fäcute de acest nemernic, vai de viatza romaniei.
    vä uitatzi cä se laudä si minte si …………..liniste.
    meritatzi tot ce o sä vinä ;intr-un an doi:

  16. f. bun articolul lui Tudorel URIAN , in EVZ despre Täriceanu si
    democratzia; AR TRENUII CITIT CU ATENTZIE:

  17. Cristian Preda, este un trädätor, nu mi-a pläcut niciodatä, dacä
    nu-i place in PMP, dece s-a bägat in fatzä si a apelat la PMP
    acelas lucru l-a fäcut si MM cu PDL;
    ASTIA SUNT OAMENI???

  18. Parchetul General a început urmărirea penală în dosarul lui Radu Mazăre, pentru presiuni [a se citi „injuraturi”] asupra justiției

    http://www.romanialibera.ro/actualitate/eveniment/parchetul-general-au-inceput-urmarirea-penala-in-dosarul-lui-radu-mazare–352042

  19. DNA trebuie să caute ce se ascunde sub pălăria de cowboy / de Adrian Patrusca

    Ministra Finanțelor, înmugurită la Cornu, cu Adrian Năstase gard în gard, și discutabil pârguită la Harvard, a anunțat în fața oamenilor de afaceri americani că intenționează să scutească de „taxa pe stâlp” platformele de forare din largul Mării Negre. „Echipamentele off-shore nu se găsesc pe teritoriul României sau în apele teritoriale ale României. Sunt la mai mult de 12 mile marine de țărmul României”, a constatat Ioana încântată în fața americanilor. Yankeii, oameni politicoși, n-au găsit de cuviință să-și descoasă oaspetea. Nici ziariștii români, ținuți pe culoare, nu au avut ocazia să-i pună vreo întrebare (…)

    http://www.evz.ro/editorialul-evz-dna-trebuie-sa-caute-ce-se-ascunde-sub-palaria-de-cowboy.html

  20. Unii vad / aud „ode” acolo unde se incearca doar o restabilire a obiectivitatii ne-ciuntite, asa cum ne-ar obliga evidentele sa facem.
    Dar sunt „orbi” si „surzi” la odele reale ce s-au facut auzite de curand???

    Despre un Radu Beligan, un mesajul pt un vvponta si o…turma

    (…) „Cabotini de scenă veche“ îi numea Monica Lovinescu pe acești recitatori care întrețineau, suflând în foalele minciunii, focul dictatorilor. Când sistemul a căzut, s-au speriat puțin, însă doar pentru câteva clipe. Ne-au simțit slăbiciunea, au mirosit că aveam dileme, că nu le putem reproșa nimic, că suntem apăsați de micile noastre căderi. Și s-au întors. Iar noi am fost mărinimoși. I-am iertat, fără ca ei să fi catadicsit să mimeze măcar cuvântul iertare. Apoi i-am aplaudat, i-am înconjurat cu dragoste, le-am spus Maestre, i-am venerat. Iar acum ei recită aceleași ode. Și dacă cineva îndrăznește totuși să le amintească cine sunt cu adevărat, atunci se declanșează instinctul turmei furioase, gata să-l zdrobească pe hulitor. Cum îndrăznește? Cine se crede? Cum e posibil? Maestrul e dincolo de bine și de rău. Curg râuri de venin și ură în apărarea celui care ne îndeamnă să votăm minciuna, furtul, incompetența. Și cine ne sunt revoltații? Aceeași turmă care răbda nu de mult de foame, de frig și tremura de frică! Sau recita/cânta ode…

    http://www.contributors.ro/editorial/un-cabotin-de-scena-veche/

  21. Pt neobositul si infocatul anti-udristo(-basist, imi permit sa adaug, pt ca asta e impresia mea) @ lastnightmusic: vin-o si explica/povesteste celor pt care ai afirmat nu o data ca iti postezi comentariile la Copac, cu cate procente ai reusit sa cresti (prin prodigioasa ta activitate de injurat Nutzi in stil tipic unui pensionar antenist si varsat laturi in capul ne-injuratorilor de aceeasi de la Copac) numarul viitorilor votanti ai Monicai Macovei. Asta ar fi un subiect de (mai) larg interes. Ca o contributie directa sub forma de comentarii care sa se refere la calitatile prezidentiabilului Macovei, nu ai prea postat pe-aici.

    • @mih hai sa iti explic
      1
      La copac nu poti creste procentele nimanui. cu 200-400 vizitatori nu poti aduce procente deci nu sunt aici pentru a ridica procente.
      2
      Sunt aici pentru ca ca si voi (ma refer la cei ce nu sunt aici pentru a fi platiti sau a primi ceva favoruri, sau pt ca nimeni nu ii suna la usa cu exceptia postasului) sunt ingrijorat pt dreapta care e haotica si pt tara ca ar putea intra pe mana lui Udrea care ne e mult diferita de Ponta.
      3
      Sunt indurerat ca Traian Basescu face greseala asta dupa 10 ani de lucruri bune facute pentru Romania.
      Ma rog sunt eu mai scortos, mai inflexibil, si mai elitist. Nu imi convine ca Udrea cu o educatie obscura, cu un anturaj (pielea p , bittner,cocos, petrache) sa conduca tara asta care este nu numai a fratilor @noapte ci si a mea.
      4
      In ce priveste prezidentiabilul Macovei ea este o personalitate in care as avea increderea sa ii dau cheile cand plec in concediu. Iarta-ma dar daca o compar cu Udrea, Iohannis, Ponta DD e deasupra. Stiinta conducerii se invata, dar caracterul nu. Ori toti piticii astia au cearsaful murdar

  22. Ar fi bine ca decizia lui Cristian Preda sa fie una derivata din oportunism. Vom vedea curand daca a fost (in)oportuna.
    Cat despre politicieni si suporterii lor, o observatie: diagnosticul de tulburari de personalitate ii face pe unii mandri. Ei retin din diagnostic doar termenul de personalitate, in timp ce subiectul este „tulburari”. Personalitatile sunt cu muuuuuuult mai putine. De aici si ura pe care tulburatii o au pe personalitatile recunoscute, mai ales atunci cand li se pune oglinda in fata. Daca exista o personalitate politica de necontestat acum in Ro, aceasta este Traian Basescu. A-l acuza – de pe margine sau din tribuna – ca nu este „basistul” de altadata demonstreaza doar grave tulburari, atata tot. Nu de personalitate, ci tocmai de lipsa de personalitate. Complexatii sunt, si ei, „personalitati” complexe. In sensul ca isi complica viata, dar mai ales in acela ca o complica inutil pe aceea a celorlalti. De langa ei. Si mai ales pe a acelora de dupa ei. Complexul de superioritate tot pe „complex” are accentul. Tot o simpla tulburare este, adica. Terapia prin muzica nu da intotdeauna rezultate.

    • @judexule, vad ca esti freudian si jungist. 🙂
      Cristian Preda este o javra. Face din categoria celor pastrati si ridicati de PMP-Udrea, impreuna cu Anton, Vlaston, Beton. in momentul in care Marian Preda, Adrian Papahagi au spus pas. A criticat-o pe MM oportunistic. Iar acum cu sacii in caruta, probabil ca nu mai e de bon ton sa o sprijine pe Udrea cand …intelectualii de marca ai Romaniei sunt pe partea cealalta. E o dovada de snobism, Vrea sa fie asociat cu Cartarescu sau Sever Voinescu si nu cu Vlaston.

      Ati mers cu toate viniturile la PMP iar oamenii valorosi i-ati ushuit.

  23. De la Univ de Vest Timisoara
    George Maior, şeful SRI, a anunţat vineri, la Timişoara, că îşi va da demisia imediat după alegerea noului preşedinte.

  24. @ tds,
    are un obicei tare hazliu (sa nu-i spun de latrina 3):
    Vine, trezit din visele sale despre viata sexuala a blondei , in dinti cu Elena Udrea, precum ciinele cu osul: normal ca ii stirneste pe cei din jur.
    Si atunci tipa ca de pe sticla latrinelor: nu o mai laudati, mai ,pe parasuta aia 😛
    Este perfect genul de interventii ale cuiva, nu spui cine, persoana prezenta.

    • Viata saxofonala a vedetelor face deliciul mobului peste tot in lume. VDT vs. VDM. Eu prefer VDM de departe. Miopia mea, daca gresesc.

    • Hai ca mai am si alte obiceiuri dupa tine moshulache :
      Ma masturbez in baie …. uuuuu…. aaaaa , sunt impotent, sunt filo legionar.

      Udrea am zis : nu are viata sexuala (daca paparazzi nu au prins-o nu o prinde nimeni) ca sa nu se supere shefu ca e conturbata din munca de propasire a partidului si tarii.

  25. Parerea mea este ca va contrati degeaba.Nici una dintre doamne nu vor ajunge in turul II (si stiu si dansele foarte bine, dar o fac pentru vizibilitate politica) .Cand trece turul I si concurenta va fi intre Ponta si Johannis nu veti avea multe alternative : alinierea la Johannis sau statul acasa.Atunci de ce va mai suparati atat ?

    • Daca ne strofocam si mergem toti la vot si nu votam cu Ionannis sau Ponta va fi altfel. Depinde de fiecare din noi. cele cateva milioane de votanti.

      • In fine, o afirmatie de bun simt. Prima! Mai poti?

        • @judex Acum te-ai trezit ?
          Ai uitat cand ai venit pe blogul asta zicand ca ai venit pt ca am venit eu, – cu omagii mieroase la adresa mea ?

          Ei, mai incolo oportunistic ti-ai gasit doamna pe care sa o lingusesti mai eficient
          Tine de stil 🙂

          • Pai tu te lingusesti singur, nu ai nevoie de nimeni…Poate de B…ovi…etc….Cei sapte pitici formeaza un septel, ce zici?

      • Stai blind.pune-ti picioarele in apa rece si da drumul la logica(daca o gasesti)
        Nu aduni milioanele necesare cu bombardarea necesitatilor tale a un or copaceni..
        deschide-ti mintea..geaba torturezi zilnic pe citiva indivizi ,crezind ca in acest fel va cistiga idolul tau…
        Idolul,in sine,nu este si nu va fi capabil sa adune, ca sa cistige…punct.

    • ma scuzi daca iti spun ca nu ma intereseaza parerile uneia care l-a votat pe Iliescu, Nastase, Geoana, Cretinel? imi dai voie?
      Sa ai o zi buna.

      • Ba da, sa te intereseze. Ei vor conduce Romania poate 5 poate 10 ,20 ani si trebuie sa stii ce au in cap.

        • Nu,cretinii nu au sa conduca NICIODATA ROmania!
          Pentru ca nu au nimic in cap,nimic sanatos,nimic constructiv..
          Sa nu mai insurubam cai verzi pe pereti…sa lasam slugile pesediste dincolo de luare aminte..

      • Normal ca-ti dau voie, dar de fapt e dreptul tau la opinie nu sa-ti permit eu.La fel de normal este ca am dreptate si vei vedea nu peste mult timp.O zi minunata si tie.

    • In nici un caz nu voi sta acasa si voi vota Johannes..Prin absenta la vot cistiga Ponta…

  26. Sa mai iesim din cercul nostru strimt 😉 e vorba de 2 Victor(i) si o Victor(ie).
    1 – ” “Cum puteti sa dormiti dumneavoastra sub patura articolului 5 al NATO in timp ce vorbiti deschis despre „democratie neliberala”, teorie impinsa pana la ultranationalism; restrictionarea presei libere sau demonizarea societatii civile?” ”
    2- „“As intreba acelasi lucru despre protejarea oficialilor corupti de urmarirea penala; ignorarea Parlamentulului cand va este convenabil sau protejarea afacerilor murdare care cresc dependenta tarilor dumneavostra de o sursa de energie straina, in ciuda politicilor declarat liberale.” ”
    Cin`sa fie, cin`sa fie, manastire-ntr-un picior 😛

  27. 16.30 Piratul da declaratii

  28. Nu sint de acord cu ce spune Maior; in cazul asta toti cei propusi de Basescu ar trebui sa-si prezinte demisia, caci nu doar seviciile de informatii sint prioritare intr-un stat.
    Alte interese il mina in „lupta” 😉

    „Directorul SRI, George Maior, a declarat, vineri, la Timisoara, ca isi va depune demisia in fata noului presedinte ales al tarii, apreciind ca este normal, intr-un stat democratic, ca viitorul sef de stat sa decida in ceea ce priveste serviciile de informatii.”

    • Apoi eu am inteles ca-si va demisa orisicum.Acum, ca am vazut citatul, noul presedinte poate sa i-o accepte sau sa-l recomfirme in functie, de vazut…

  29. E clar acum: Victoria Nuland nu despre Ponta vorbea.
    Uite cum se dau de gol 😛
    „Presedintele Traian Basescu il va primi vineri, la Palatul Cotroceni, pe prim-ministrul Ungariei, Viktor Orban, informeaza un comunicat al Administratiei Prezidentiale. „

  30. Este un articol vechi,dar de mare actualitate…deocamdata scandalul Microsoft domina,,dar urmeaza contractul cu EADS…deci o sursa de informare gasiti aici:Famiglia nu este a lui Basescu..cum intentionat trimitea Loda…
    http://rezultate-wimbledon.blogspot.it/2009/08/noul-contract-cu-eads-posibil-scandal.html

  31. O foarte sumară recapitulare, fie şi în ceasul al doisprezecelea, nu strică nimănui.
    PSD a dat industria grea la ruşi – combinatele de prelucrare a metalelor feroase şi neferoase, industria aluminiului. PSD a vândut Petrom, cu petrolul şi gazele din subsol cu tot.
    PSD a vândut/cumpărat rafinăriile României.
    PSD a semnat contractul cu Roşia Montana.
    PSD-PNL au “modernizat” Porţile de Fier.
    PSD a semnat contracte pe 20 de ani cu “băieţii deştepţi” pentru energie ieftină de la Hidroelectrica sau Nuclearelectrica.
    PSD a inventat asfaltatorii, preluaţi ulterior de toate partidele la putere.
    PSD a decis vânzarea flotei României, cu Nicolae Văcăroiu la cârma guvernului şi cu Aurel Novac ministru al transporturilor. Nicidecum secretarul de stat Traian Băsescu.
    PSD-PNŢCD au cedat telecomunicaţiile din România.
    PSD a devalizat băncile româneşti în frunte cu Bancorex.
    PSD-PNL au inventat fondurile de investiţii: Caritas, SAFI, FNI.
    PSD a privatizat toate băncile româneşti cu excepţia CEC. Nu pentru că nu a vrut, ci fiindcă n-a mai apucat.
    PNL a concesionat platoul continental al Mării Negre înainte de a fi câştigat la Curtea Internaţională de la Haga.
    PSD a distrus agricultura României.
    PSD a privatizat turismul românesc.
    PSD a tăiat pădurile şi a exportat lemnul în toate zările.
    PSD a făcut protejat reţele precum cea a lui Cătălin Voicu, care să obţină achitarea sau condamnarea cu suspendare a celor daţi pe mâna legii în regimul Băsescu. Că pe vremea pesediştilor, doar fraierii erau anchetaţi de PNA.
    Reţelele transnaţionale de crimă organizată, fără excepţie, s-au structurat în epoca PSD şi nu mai dau drumul României din gheare.
    Contrabanda, traficul de arme, produse petroliere, ţigări, alcool, legume, flori, sunt creaţia PSD. La fel şi debandada din Vămi sau de la Fisc.
    (preluat de la un comentator cu nickul Dement-Sebi- in 2012)

    Unde este famiglia lui Basescu,doamna profesoara??
    pentru care dintre toate cele de mai sus va ajunde Basescu in puscarie,doamna profesoara??

  32. Bäsescu, nu a semnat nici un act de vanzare a flotei

  33. Täriceanu, cel mai mizerabil si trädätor PM

  34. Mereu ignoram de unde va veni RAUL CEL MARE.

    … Mesajul Victoriei Nuland nu pare însă deloc amuzat. Din contră, este grav şi sumbru: în 25 de ani, o generaţie întreagă de oameni, de politicieni buni-răi, a muncit ca să pună România pe drumul greu, dar corect, al democraţiei, al libertăţilor liberale şi al statului de drept. A luptat cu o inerţie teribilă, uneori chiar împotriva unei părţi importante a populaţiei, ca să ducă România în UE şi în NATO.

    După 25 de ani, asistăm la „un regres democratic”, spune acum clar şi răspicat cea mai avizată voce a diplomaţiei americane. Dar cel mai teribil lucru nu este spus, ci subînţeles: acest regres al democraţiei nu s-ar fi produs niciodată fără complicitatea unei bune părţi a poporului. Iată de ce alegerile de peste o lună reprezintă, de fapt, marea alegere pe care românii trebuie să o facă într-un punct critic al existenţei lor.

    http://www.gandul.info/puterea-gandului/da-victor-ponta-victoria-nuland-vorbeste-despre-tine-13363433

    • Tacerea de azi a permis anvergurii sa se manifeste. Nici zgomotul nu a impiedicat-o. Ba chiar a amplificat-o. Cu furie. Sa nu vorbesti de furie in casa spanzuratului.

    • : Lasa, @ Mihaela,
      ne-a tradus Geoana ca nu e vorba de Romania (Ponta), ci doar de Victor(ul) unguresc.
      Ce naiba 😛

  35. „Labilul” (Cf. zona marcu-noapte-emily) Papahagi:

  36. „”Îmbătaţi-vă!

    Poeţilor şi beţivilor nu le plac liniile drepte.
    Vai vouă, celor care, plecând, ştiţi unde vreţi să ajungeţi!”
    (Varujan Vosganian)

    Si are dreptate poetul: el stie ca va fi vai de el daca ajunge la DNA, dar il ajuta Parlamentul 😛

  37. Este bine de reamintit:
    Romanii trebuie sa cunoasca adevarul!Nu dezinformarea lui Felix!

    http://www.armaghedon-oligarhie.8m.net/

    • citind acest armaghedon alcatuit cu o mare acuratete de catre specialisti in domeniu intelegi,cum functioneaza oculta externa in conlucrare cu mafia romaneasca,cine sunt promotorii Raului si ce urmaresc,JAFUL de proportii si fara de rusine al Romaniei
      intelegi de ce este Traian Basescu considerat dusman si cine urmareste constant inlaturarea sa.
      DUSMANUL Romaniei este adversarul impotriva caruia se lupta Presedintele Traian Basescu

      Dusmanul Romaniei se concretizeaza in oligarhii si mogulii unui capitalism de cumetrie,aflati in fruntea unor partide politice abuzive,mincinoase,perfide si tradatoare.Il aflam in pleiada de baroni si ciocoi de toate culorile,
      in paduchii instalati in toate institutiile centrale,in toate regiile si companiile de stat,in impostorii din Parlamentul Romaniei,
      in parvenitii si snobii de paie ce umplu taraba societatii romanesti cu kitshuri si gablonzuri,vinturati odata la patru ani prin alegeri trucate ,fraudate,mituite.

      NIMENI nu are voie sa isi bata joc de poporul roman,de Romania,sub nici o reglementare,sub nici un abuz,sub nici o functie..

      Este crezul unui Presedinte,greu incercat,umilit,depersonalizat,alungat din drepturi constitutionale ,impiedicat sa isi indeplineasca datoria si atributiile,conform juramintului dat de catre o clasa politica venita cu arme si bagaje direct din ceausism in zbor,indobitocita de valorile comuniste ridicate la rang de epoca de aur..convertita la hotie legiferata si minciuna institutionalizata.

  38. Mai sint locuri la Rahova, Jilava?
    „ICCJ a finalizat, vineri, dezbaterile în dosarul în care Miron Mitrea este judecat pentru fapte de corupţie privind lucrări la casa mamei sale şi a rămas în pronunţare, după ce procurorii au cerut pedepse cu executare pentru toţi inculpaţii, în vreme ce avocaţii au pledat pentru achitare.”

  39. Geoanä, rämane prostänacul de serviciu, un securist ce se vrea mare, minte si joacä cu cine promite ,s-au crede el cä ajutä.

  40. Hai ca incep oamenii de valoare sa se contrazica.
    ”Adrian Papahagi Noi agenți sub acoperire în presă

    Raluca Boboc Domnule Papagahi, cu tot respectul, Elena Udrea a spus tot ce trebuie despre dvs. Nu e nevoie sa mai fac completari. Evident, ma plateste si Elena Udrea.

    Adrian Papahagi Raluca Boboc Nu, doamnă, nu despre mine a vorbit. Eu însă încă n-am spus tot ce trebuie despre doamna Udrea. Iar dintre noi doi, eu sunt credibil, ea dă cu subsemnatul la DNA.

    Raluca Boboc Evident, sunteti foarte credibil. Chiar va urmeaza masele. Am observat lucrul asta in campania electorala.
    Adrian Papahagi Raluca Boboc Vă las cu Meleșcanu și cu Udrea (n-am înțeles pe cine preferați). Succes în toate!”
    Dialogul este preluat de pe pagina de FB a altui intelectual Razvan Ciucu.
    Noroc ca ”masele” mai au si scoala vietii.

  41. Scuze pentru botez. Nu Razvan ci CIprian Ciucu.

    • (Ciprian Ciucu, parca, sa nu-l incurc si eu, mai publica si pe Contributors; membru la CRPE.)

      Papahagi ar trebui s-o lase cum a cazut; este in situatia celui intrat, fara sa vrea, in nisipurile miscatoare. Da din tastatura sa se salveze, dar efectul nu e cel dorit.
      Atita energie pentru a se explica in loc sa faca ceva in politica; dar nu mofturi.
      Lui i se portiveste articolu timisoreanului Radu Pavel Gheo, cu link-ul dat mai sus.

      • Victor, in 2009 intelectualitatea autohtona din universitatile noastre a votat in proportie de peste 70% cu ”Revolutia bunului simt” in primul tur, iar in turul II cu ”Mihaela dragostea mea”
        Anul acesta procentul nu va fi mai mic pentru votul acordat ”Mandriei de a fi roman” respectiv Romaniei lucrului bine facut”
        Asa ca nimic nou sub soare.

  42. Trebuie sa ai un şorici tare gros pentru asemenea afirmatii:
    „Premierul Victor Ponta a declarat, vineri, la Rovinari, că Traian Băsescu ar fi trebuit să îşi ceară scuze şi să anuleze întâlnirea cu Viktor Orban, în loc să ia cina cu acesta, după ce Statele Unite ale Americii au criticat Ungaria pentru modul în care respectă drepturile şi libertăţile cetăţeneşti ”
    Nici sa te crucesti nu iti mai vine!
    (Sincer sa fiu sint ipocrit cind ma atat atit de mirat; fac vizite si la Copac asemenea spirite.)

    • mitomanul ordinar, primeste ungurii la guvernare si este primit cu
      imnul unguresc- si nu s-a ofensat.
      presedintele a spus clar dece la invitat, sä-i spunä cä nu au drepturi
      asupra romaniei, cä uneori este prea agresivä intoxicarea.

  43. imi place tanärul Geoge Ripä, bravo lui , un tanär jurnalist care
    vorbeste bine si punctual.

  44. Iulian Urban pe FB … 😀

    Cand prostia musteste….Eugen Teodorovici, ministrul PSD al fondurilor europene: „Comisia Europeana e atat de multumita de mine incat imi spun „Brilliantul”
    Ce mai conteaza ca nenea asta a promis 80% la absorbtia fondurilor europene si el abia atinge 30% adica cel mai mica grad din toata UE, important este ca ne spune „…sunt la fel de competent ca si MUTU la fonduri europene…”Bai nene astia de la PSD sunt ori briliant ori galaxie ori cel mai cinstit guvern,Romania e o floare dar nu o vedem noi.
    Numai basisti rai in tara asta ,avem autostrazi,am luat fonduri europene 150%,ce sa mai ,suntem galactici.

  45. Nu va adscund ca o fac cu mare, mare satisfactie va arat cum s-a ..descurcat ,,proasta” de Cretu.imi aduc aminte cum vaitati pe aici ca o sa faca tarisoara de ras :
    ,,http://adevarul.ro/news/eveniment/corina-cretu-aplauze-romania-1_542d8a8b0d133766a89d092b/index.html
    ,,Aceasta este perspectiva în care, dacă aţi urmărit celelalte audieri, unii comisari-desemnaţi nu au trecut de prima etapă, trebuind să reia audierea, alţii au trecut fără prea mare entuziasm şi alţii, cum a fost cazul Corinei Creţu (şi, repet, în trecut, Dacian Cioloş) au avut o prestaţie subliniată de aplauze şi urmată de o decizie imediată şi în unanimitate a Comisiei de specialitate privind susţinerea candidatului nominalizat pentru a face parte din viitoarea Comisie Europeană căreia, în plenul PE, trebuie să i se dea un vor în plen pe 22 septembrie.”

    • Frumos numai ca eu am auzit altceva astazi la Realitatea Tv.
      Nu ca as pune ptret pe informatiile difuzate de mas media dar daca tot discutam din auzite hai sa vedem si celelalte fatete.

    • Ma bucur ca ai o satisfactie; eu personal nici nu aveam o preferinta pentru o persoana anume.
      Mai ales ca acolo nu poate face ceea ce ii spune partidul de la Bucuresti 😛
      Dar le cam minciunesti (ca deobicei, nicio mirare).
      ” de Ioana Morovan HotNews.ro, EurActiv.ro
      Vineri, 3 octombrie 2014, 12:57 Actualitate | Comisar European

      UPDATE Verdictul oficial al evaluarii este pozitiv pentru Corina Cretu, in urma audierii de miercuri, a declarat pentru EurActiv.ro Marian Jean Marinescu, Vicepresedintele grupului Partidului Popular (PPE) din Parlamentul European/ Aceasta, desi PPE initial a transmis public nemultumirea fata de raspunsurile pe care le-a oferit in cadrul audierii”
      http://www.eppgroup.eu/press-release/Cretu-fails-to-explain-how-to-tackle-unpaid-cohesion-bills

      Sa ai noroc de bucuria ta, dar fara minciuni gen Scinteia 😉

  46. Da ,pe cine interesează proasta de Crețu ??

  47. Cineva are o reflectie geniala si a gasit si citiva aplaudaci:
    „Basescu face o prostie cind spune ca, in cazul Microsoft, cercetarile sint 100% ale autoritatilor romanesti”.
    Nu face nicio prostie; Basescu e seful statului si nu putea sa ii spuna bizonului roman ca au fost si ajutoare de la FBI (Microsoft nu e rusesc 😉 ); exista niste cutume de comportament intre institutiile internationale.
    In plus, in cercetarile pe teritoriul romanesc si pentru persoanele implicate, numai institutiile romanesti au activat, chiar daca au primit si informatii de pe Luna. Era imposibil sa fi fost FBI.
    Apoi, chiar daca presupunem si noi alaturi de alti scenaristi, ca Bittner sau cum il cheama, a ciripit la FBI, nu ai voie, ca sef al statului, sa-i spui lui Doru mamii cine e persoana acoperita aparata de lege.

    • Plina tarisoara asta de burici de pamanţi care stiu ei cel mai bine cand si ce „prostii” face Basescu.

    • Victor, ai uitat de blatul Piratului cu Tonta. S-a apucat sa vorbeasca despre dosar ca sa-l ajute pe Tonta in campanie. Uita-te la vecini si ai sa intelegi.

      • ion,
        ma trimisesi la dixtractie, multumesc.
        Da, si ei au obsesia tinarului de stinga: Elena Udrea sustinatoarea din umbra a lui Tonta; mai sa fie, de unde atita prostie la un citadin?!

      • ion,
        ma trimisesi la dixtractie, multumesc.
        Da, si ei au obsesia tinarului de stinga: Elena Udrea sustinatoarea din umbra a lui Tonta; mai sa fie, de unde atita prostie la un citadin?!

    • victor L, servus! 🙂

      Bombănitorii de serviciu contra Marinarului au scăpat două vorbe pe care piratul le-a pomenit de vreo trei ori în declarația de ieri: comisie rogatorie !.
      Ce este și cu ce se papă respectiva procedură nu i-a interesat!
      Atunci ar fi văzut cât de transfrontalieră este procedura respectivă 😉

  48. Mi-ar place sa vad fetele implicatilor in megascandalul Microsoft..
    Spunea oreste azi la B1.:este prima piesa dintr-un domino…care se va desface pina la ultima..
    Sa ii vad pe toti lingaii pesedisti ce vor mai zice..ce vor mai face…la cine vor mai intinde mina…pe cine vor mai adula??
    Pentru ca pecinginea care a acoperit devalizarea economica a Romaniei s-a intins val dupa val peste tot spectrul politic al sistemului ticalosit…bolnav de putere ,lacom si hot…
    Cintarea Romaniei abia incepe..spectacol grandios care va aduce curatirea societatii romanesti de toate japitele,scursurile si buboaie ale neamului..

  49. Are Dorian un comentariu [dorian65 | octombrie 3, 2014 la 13:57]
    care mi s-a parut interesant (= corect ca observatie si oportun ca intrebare care merita un raspuns). Asta, si pentru ca Educatia si Sanatatea sunt atat de importante pt natie. Pe termen luuung. Cum sa le reformezi cu oameni care voteaza masiv stanga (declarata, sau…mascata)???

  50. Dacă tot suntem aici, nu pot să nu remarc că tonul radical al Elenei Udrea servește exclusiv lui Victor Ponta. Și, dată fiind izomorfia evidentă dintre carierele lor politice & rețelele lor de afaceri, îmi vine greu să cred că această paradoxală „neutralizare prin radicalizare” a unui segment al dreptei e făcută întâmplător. În orice caz, îmi confirmă o dată în plus cât de nocivă e Elena Udrea pentru politica românească. Dacă va câștiga alegerile, Victor Ponta o va face și pentru că o parte a electoratului Elenei Udrea nu va vota candidatul dreptei din turul 2. Altfel spus, Elena Udrea joacă în fond cam același rol pe care-l au Tăriceanu & Meleșcanu – acela de iepure al lui Victor Ponta. Contez pe luciditatea unora dintre susținătorii ei de a înțelege, în ceasul al doisprezecelea, acest lucru.
    http://www.contributors.ro/reactie-rapida/victor-ponta-pisoia%C8%99ul-apocaliptic/
    In articol autorul remarca ca Iohannis nu a raspuns brutal atacului MM, si crede ca cele 2 electorate se vor plia intre ele in turul 2.

    • Băi tataie …ultimul mohican al „adevărului ” despre Udrea …tu ,ar trebui să taci ca știi tu ce in iarbă ,dupa ce-ai adulat-o atît si mai zici că blogul asta e udrist ….in locul tau n-aș mai scoate o vorbă ….parcă ale tale sunt zicerile astea …nu???

      „Intradevar Elena Udrea are o feminitate grea, exploziva, o zeita a pamintului in statuetele mici paleoafricane.In realitate arata cu mult mai bine decit la tv. Am intilnit-o o singura data la Bookfest acum 2 ani, cind solicitind un autograf pe o carte despre dreapta dlui Stoica s-a apropiat de grupul in care mai erau dnii Stolojan, Ionut Popescu, nebagati in seama…. stralucitoare ca o cometa zimbitoare. In coada cometei erau zeci de fotografi, cameramani toti barbati. Venirea dnei Udrea a condus si la aprinderea reflectoarelor asupra domnilor din grupul de mai sus.”

      Băi ,nu esti consecvent deloc cu tine insuți ,in primul rînd si apoi cu altii .

      Taci dreaqu din gura aia ,ca pe zi ce trece tot mai penibil si de rîs esti ……. 😆 😆 😆

      Ce tupeu jegos pe tine ,să acuzi blogul astă că e udrist [………………]
      ========================
      Night, grija la…excesele din exprimare
      Mih

      • Se pare ca @ tds face concurenta nu doar cu @ Loda, ci si cu Ponta; limbaj dublu si alunecos.
        Uita ce afirma odata si i se pare ca altii au spus ce spunea el inrosind tastatura.
        Nu are decit o idee: Elena Udrea.
        Acum, e de inteles: strugurii sint acri nu doar pentru vulpe 😛

      • Asta e linsătură de expert unic ….si mai ai curajul să ne dai nouă lectii de moralitate….si să ne faci udristi …pai,nimeni dintre noi n-a scris așa ceva despre Udrea ,băi panaramă ….că asta esti ….o panaramă de om

        Meri dreaqului pe blogul tău si scrie ce vrei acolo de Udrea , ca nu te deranjează nimeni

      • Bine inteles ca sunt consecvent.
        1
        La bookfest i-a eclipsat pe Stolojan si Ionut popescu toate televiziunile au tabarat pe ea. Stolojan scrisese o carte buna, dar toti au sarit sa filmeze fundul lui Udrea
        2 E o frumusete grea, adica tzitze fund, fertilitate, arzoaica , zeita fertilitatii africane. (inteleg cum si-au pierdut diversi oameni seriosi capul din cauza fundului ei )

        Daca ramanea asa era bine.
        Dar nu …. ea vrea sa fie noul Carol I noul Basescu noul Margaret Thatcher. Aici trebuie combatuta frumusica din Buzau cu pile la Traian Basescu.
        Ai inteles diferenta ?

        • Nu, n-am inteles …de cind trebuie să-ți ceară tie voie să candideze ???….cine-n te crezi , băi pupincuristule????…Buddha ???

          Oricine poate si e liber să candideze ,panaramă ….nu trebuie să-ți dai tu acceptul sau nu …îi fi si tu vreun „luminat” si noi nu știm ce „onoare” ne faci p-aci ,că stai printre frunze .

          • Da, nu ai inteles
            Oricine poate candida, si William Branza , si Sexi Braileanca daca are buletin.
            Ea poate sa candideze si la presedentia Norvegiei sau a planetei Neptun, rusine este ca Basescu o sustine si ca Copacul e udrificat 95%.

  51. Mih

    N-am de ce să am grija la exprimare ….am grija pentru un om pe care-l respect ,pe care il admir si pentru care am stimă ….nu-mi cere așa ceva pentru niste oameni de nimic …si te rog să nu mai stergi nimic ….mie nu-mi este rusine cu ce afirm eu .

    • Ia in calcul respectul de sine, fata de altii care citesc si fata de Copac.
      Ar fi suficient, nu?
      Nu la parerea ta ma refer, desigur ci la limbaj.

      • Pai ,nu vad ce respect am încălcat ,față de copac ,cind demonstrez ce pupicuristi au fost unii si acum au uitat si ne dă lectii de moralitate

        • N-am înjurat birjărește …n-am vorbit vulgar si pornografic ….n-am inteles de ce trebuie să tai tu ceva din comentul meu .

          • Ce am eliminat era o exprimare licentioasa. Mai gandeste-te si o sa intelegi. Daca vrei. Daca nu, nu 😦

          • Night, relax, lucrurile nu sunt intotdeauna ceea ce sunt la suprafata (sau in lumea virtuala a FB).

          • Nu te contrazic ,Ioane …..eu ,deocamdată răspund si analizez ce se scrie …dacă ,unul gindeste intr-un fel si scrie in alt fel ,e doar problema lui …in virtual esti caracterizat dupa comentariile scrise .

  52. Si ,măi Last ..ca tot esti tu cu remarcile ….si-ai remarcat ce toxică e tante Nuti pentru dreapta -stînga’n-mprejur …..eu vad deocamdată ce toxic esti tu pentru Copac …tu si acolitii tăi

  53. hehehe
    Timp de o ora @noapte a perorat 🙂 🙂
    Uite aici e articolul lui Radu Vancu il pun din nou http://www.contributors.ro/reactie-rapida/victor-ponta-pisoia%C8%99ul-apocaliptic/ care explica cum ne trage Udrea in fundul haznalei. Bea o sticla de apa rece, intra la contributors si arata de ce greseste si unde.
    E mai simplu sa stai aici in scorbura si …. sa strigi la mine. Explica-i lui Vancu unde greseste analistule 🙂

    • “Intradevar Elena Udrea are o feminitate grea, exploziva, o zeita a pamintului in statuetele mici paleoafricane.In realitate arata cu mult mai bine decit la tv. Am intilnit-o o singura data la Bookfest acum 2 ani, cind solicitind un autograf pe o carte despre dreapta dlui Stoica s-a apropiat de grupul in care mai erau dnii Stolojan, Ionut Popescu, nebagati in seama…. stralucitoare ca o cometa zimbitoare. In coada cometei erau zeci de fotografi, cameramani toti barbati. Venirea dnei Udrea a condus si la aprinderea reflectoarelor asupra domnilor din grupul de mai sus.”

      Cred ca tu esti cel care ar trebui sa explici la contributors….ca noi ne-am lamurit cum le dai la intors..hai bea rece…

      • Da mai @mark asa era si asa este. Tot asa de fascinanta este si Mihaela Radulescu. Da

        • ..dar nu o propun pentru Presedentie doar pentru asta.
          Uite pot sa complimentez servitoarea, si daca am baut un pahar in plus sa o invit si la dans. Dar in nici un caz nu o las sa predea trigonometrie copilului sau sa faca injectii bunicii. Ori basescu a luat servitoarea si a pus-o sa conduca Romania
          Intelegi diferenta ?
          E o Mihaela Radulescu, e o Zana Surprizelor dar …atat
          Pricepi ? 🙂 🙂

  54. Am fost in oras, la festivalul teatrelor pt copii din Cismigiu unde am vazut Aventurile lui Herman. cu Toni Zaharia si Clara Flores. Pentru copii de 5-9 ani. M-am distrat copios. Asta e afisul http://www.calendarulmagic.ro/evenimente/spectacol-de-teatru-pentru-copii-aventurile-lui-hermann-lumea-lui-momo-bucuresti/
    Cu ocazia asta am vazut banerele stradale cu Ponta , Iohannis, Tariceanu …..William Branza. Nu au aparut cele cu Monica Macovei si Elena Udrea. Astept afisul cu Udrea, O fi bust ? o fi cu piercing in buric ? Tzoapa e in stare de orice. Imi aduc aminte de afisul pentru europene cu ea in blugi. Cu afisul ala au obtinut 6% voturi din vreo 14% cat erau dispusi fanii lui Traian sa dea. 🙂

    • esti un caz clinic, tinere; atit de tinar si atit de dus cu pluta: ne spune ce bine s-a simtit la un spectacol de copii si, brusc, in fata ii apare lipsa imaginii cu Elena.
      Mey, o sa dai in mintea lui Ponta in curind.
      Voprba bancului: lui @ tds poti sa ii fluturi prin fata si pe Sharon Stone, el tot pe Elena Udrea o vede 😛

  55. Si in final Cred ca nu s-a auzit
    A citit cineva articolul asta ? http://www.contributors.ro/reactie-rapida/victor-ponta-pisoia%C8%99ul-apocaliptic/ Poate sa comenteze aici sau la contributors despre el ?

  56. Băi pupincuristule ….ce ne tot freci la creier cu articolul ăla de 2bani ???….ce pana mea poti să comentezi la unu’ care-l admiră pe Tapalagă ,doar că l-a atacat pe Basescu ???

    Ce puii mei să-i comentezi la unu care afirma ca e aceiasi apocalipsă mediatica ca in campania din 2009 ???

    Tre’să fi idiot să faci asemenea paralela….cum dreaqu să-l compari pe Galaxie cu Basescu si să afirmi ca va avea acelasi impact la alegeri ????…

  57. Ce tactică perversă si jegoasă ….postezi un link cu un articol de 2parale ca să poti tu să-ți verși dejecțiile față de cea căruia i-ai ridicat ode ,pentru simplu fapt că te-a ignorat …l-a ignorat pe marele expert in manipulari si perversiuni

    • Unde e oda mai @noapte.
      Eu am sprijinit-o si am vorbit-o de bine ani de zile, pt ca era o femeie oprimata doar pt ca era loiala lui Basescu.
      Dar cand Basescu doar pt ca e loiala ia servitoarea si ii da premiul Nobel si ne persuadeaza sa o alegem presedintele Romaniei pe profitoarea de Cocos si Bittner ….

  58. iata cum dosarul Microsoft scoate la lumina increngatura politicenilor romani, a lor si a papusarilor lor
    nu e rau. primele semne apar. declaratia de azi a lui Cristian Preda este unul dintre ele.
    sustinerea Monicai Macovei, din pozitia de vicepresedinte PMP si deputat europarlamentar proaspat ales, loveste adanc in planurile tripletei de la butoane
    ce as mai rade sa o fure, nenorocitii astia!

  59. Trist Traian Basescu ieri, cand minute in sir … il apara pe Bittner un hotz marunt, … doar pentru ca numele lui este legat de al lui Udrea. Trist.
    Sa vedem dupa ianuarie ce impact va mai avea. Acum si-a cam pierdut din popularitate. Trist , trist, trist.

  60. Cum „il apara” presedintele pe Bittner cand afirmatiile sale se refera strict la faptul ca ancheta nu se datoreaza vreunor declaratii si „spovedanii” ale lui Bittner, ci structurilor de securitate [care „au semnalat riscuri de incorectă gestionare a contactului Microsoft în 2009, iar informaţia a fost transmisă şi instituţiilor cu responsabilităţi”] si nicidecum la vreo „nevinovatie”/neimplicare in scandal a respectivului personaj ???

    Vă asigur că nimic din ce este în acest dosar nu provine de la Bittner. Asta a spus Basescu. Nu a spus, de ex., ca Bittner nu e implicat in scandal (asta ar insemna „ca-l apara”), ci doar ca nu declaratiile respectivului (adica un auto-denunt) au constituit punctul de plecare a anchetei.

    Daca mai punem la socoteala ca multe preluari din presa pe subiect pornesc de la „stiripesurse”, un site putin credibil (spre ne-), cu atat mai putina credibilitate au.

    Basescu vorbeste de intoxicari. Intoxicari sunt si „opiniile” repetate inclusiv la Copac, care incearca sa „planteze” suspiciuni (prin abordari si „insinuari” de tip tabloid si/sau antenistic) despre felul in care Presedintele trateaza probleme de securitate nationala. Asta mi se pare deosebit de grav.

    • Asa este, incerc sa plantez la Copac suspiciunea ca Elena Udrea (cu tot cortegiul ei de Bittneri, antoni, pinalti, ) nu este exact ce ne dorim drept candidat la presedentie, si ca Traian Basescu dupa 9 ani de evolutie impecabila a facut o greseala cu asta, care ne va costa si pe noi dar si palmaresului lui. Il inteleg omeneste dar in nici un caz in mod rational iar asta mi se pare deosebit de grav

      • ca deobicei intoxici blogul cu mizerii

      • Interventiile tale sunt nocive in primul rand pt ceea ce pretinzi ca aperi (sansele dreptei, viitorul, candidatul pe care zici ca-l sustii etc.). In buna parte prin exces, repetari troll-istice si nivelul foarte scazut la care ti-ai dus singur comentariile (continut si limbaj). Ca o fi vorba de probleme de comunicare, caracter, sanatate, sau vreo misiune, habar n-am si nu ma intereseaza. Dar ce faci de luni de zile la Copac este o mare porcarie.

      • „ne va costa pe noi”???
        „iar asta mi se pare deosebit de grav”??

        Inca odata ,nea Mitica, ATACI murdar pe Traian Basescu…
        De asta te-ai urcat in pom???Ai un tupeu nemaipomenit sa intretii o astfel de atmosfera…sper ca iti merg contractele contrapartida…
        „la valoarea mea”…..(maneaua de servici)

Lasă un răspuns către theo Anulează răspunsul