Chintă la două capete

Avem două fimei-două, care s-au avut ambiția să intre în lupta pentru președinția României.
Situația fluidă impune pentru orice person ce nu-l dorește pe Ponta la Cotroceni să fie deschis oricărei opțiuni posibile din aceste două variante, dacă norocul ar zâmbi către turul secund.

Ce zic/fac armazoancele ?

Monica Macovei își identifică adversarii.
„În cazul în care domnii Ponta, Iohannis, Tăriceanu sau Udrea vor câştiga aceste alegeri, viitorul DNA nu mai există. Fie că se schimbă şeful, fie că se face o comasare cu o altă instituţie, se găsesc multe modalităţi”, a afirmat Monica Macovei, marţi seară, la Ploieşti, în cadrul unei întâlniri cu jurnaliştii înaintea unei dezbateri cu cei care o susţin în cursa pentru Preşedinţia României, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Fostul ministru al Justiţiei a adăugat că fostul premier Călin Popescu Tăriceanu a încercat să comaseze DNA cu o altă instituţie încă din anul 2007.

„De altfel, Tăriceanu a încercat să facă asta încă din 2007, după ce m-a dat afară din Guvern, avea ordonanţa de urgenţă pregătită pentru comasarea DNA cu altcineva şi apoi să spună, ceea de a mai făcut în Guvern, că e altă instituţie şi ca atare numim noi alţi şefi”, a adăugat Macovei.

Elena Udrea are însă alt adversar.
„Vreau să vă semnalez un caz concret absolut incredibil care se întâmplă în aceste zile, o deturnare de fonduri europene de aproximativ 100 de milioane de euro. Pe 20 septembrie, în sistemul electronic de achiziţii publice a apărut un anunţ de licitaţie privind achiziţionarea a 6,6 milioane de pachete de alimente pentru persoane defavorizate. În situaţia lui 2014, Victor Ponta a aşteptat campania electorală pentru a achiziţiona aceste alimente şi a le distribui exact în timpul acestei campanii electorale”.

Cât despre încadrarea ei în plutonul construit de Monica mai sus, cred că este o eroare.
Udrea a fost întrebată cum va vota PMP în plenul Camerei Deputaţilor în cazul lui Valerian Vreme, după ce Comisia juridică a Camerei Deputaţilor a încuviinţat ridicarea imunităţii acestuia.
„Categoric pentru ridicarea imunităţii şi pentru continuarea cercetărilor faţă de cei implicaţi în acest dosar, cum am votat de fiecare dată. Constat, în schimb, că există o diferenţă între modul în care acţionează Camera Deputaţilor şi modul în care acţionează Senatul”, a răspuns Elena Udrea.
Cam după rețeta piratului, aș adăuga eu, care nu a pus nicicând palma pentru vre-un tâlhar (fie doar presupus) pentru că ar fi fost încolonat în plutonul său politic.

Problema e că opinia exprimată de Monica poate zgândări nu susținătorii săi, care fac prostia asta ți fără sprijinul ei prețios, ci pe cei ai blondei, care pot reacționa (din păcate, pe bună dreptate aș zice) și crea o falie și mai adâncă între cele trei-lulele-trei surcele ce încă se mai opun ofensivei lui Ponta pentru Cotroceni.

Drept pentru care eu aș fi cat se poate de cuminte și atent la vorbe.
Mergem la două capete.
E alegerea corectă, rațional și statistic, ca să folosim maximul de șanse.
Poate facem chintă mare, poate p’aia mică, poate nimic. Una spartă.
Dar așa se joacă cărțile astea.

Hai că mai e puțin și scăpăm de corvoada asta ! 👿

Viq

218 responses to “Chintă la două capete

  1. Atit sustinatorii celor doo vestale, dar mai ales cele doo fac o greseala maaare atacindu-se la baioneta.
    Iar afirmatia asta, o spun clar, caci i-as spune-o oricui, este o magarie maaaare:
    „sau Udrea vor câştiga aceste alegeri, viitorul DNA nu mai există. Fie că se schimbă şeful, fie că se face o comasare cu o altă instituţie, se găsesc multe modalităţi”
    – ca nu va mai exista DNA-ul dupa blonda este o acadea pentru fraieri: disparitia institutiei nu depinde de Presedinte;
    – si ce daca se schimba seful? se poate schimba cu unul mai bun (rautaciosii ar putea spune ca folosind un asemenea pretext, nu mai facem nici alegeri prezidentiale);
    E rau, este urît pina la Ceruri ce se intimpla.

    • Se pare ca Macovei a trezit, in fine, intelectualii sastisiti de politicieni. Bravo ei! O sa putem masura exact forta de penetrare a farului din turnul de fildes prin ceata care acopera hula care agita marea (neagra) a politicii romanesti. Mie imi inspira mai multa siguranta, totusi,un cuirasat cu matelotii bine struniti. Pentru ca Michnikescu nu s-a nascut.

      • cum s-au trezit ???

        • Pai, @theo, Cartarescu, Plesu et comp. („elitistii”, cum sunt denumiti in mod generic) si-au manifestat constant nemultumirea cu privire la nivelul nepermis de scazut al tuturor politicienilor semnificativi din tara, de la Basescu pana la Ghise. Acum, acestia au gasit un politician pe care il pot vota. In felul asta, Macovei i-a transformat pe ei (si pe aceia care ii urmeaza, inca mai important: filosofi, critici de arta, profesori de stiinte sociale sau muzica,…) din tacuti in votanti. Eu estimez aportul lor la masa electorala la 2-4%. Mai raman inca vreo 30% de tacuti de „convertit”: tineri, antreprenori adevarati, femei din clasa medie, angajatii multinationalelor care inteleg mersul economiei,…Cred ca Elena Udrea se adreseaza acestora.

  2. La poker daca ai asul in mana nu poti juca la doua capete asteptand sa intre o kinta.

    • nu cunosc, dar am auzit ca se joaca si la cacealma 😛

      • @VictorL
        Aici nu merge cacealmaua ca de 24 de ani jucam la cacealma.
        În timpul ăsta plusatorii la cacealma încep sa fie puși la ,,păstrare” in beci precum varza . 🙂

        • datoritä cui? aici nu sare nimeni sä spunä,
          de vinä e BÄSESCU: cinste lui, el a luptat.

          • @THEO
            Am spus ca am criticat si apreciat deciziile lui Basescu.
            Basescu a fost barbatul care a avut curajul sa spuna ca asa nu se mai poate! Nu discut si consecintele deciziei ca se stiu.
            Sa revenim la condidutii 🙂 nostri,fiecare trasmite un mesaj in mentalul meu.
            -Ponta imi spune ,,ba,prostime platiti-va taxele ca de restul ma ocup eu si ai mei!” atat si nimic mai mult.
            -EU imi arata dezastrul PSD dar nu imi spune nimic nou.
            -MM imi spune ca va fi cel putin garantul respectarii legi,in limita posibilului.
            Asa percepe un cacanar ca mine candidatii principali la functia suprema in stat.

  3. Am spus-o si o mai spun..
    este o mare greseala,o eroare campania electorala a unui candidat de dreapta impotriva altuia de pe Dreapta.
    In primul tur…
    Toate tunurile ar trebui la unison si cu Putere indreptate spe Ponta.,spre PSD spre stinga.. sa il slabiti si sa ii scadeti potentialul de vot
    Si este material cu tonele… b agat sub pres de candidati..oare de ce??Miriieli din surdina,pe ici,colo…cu grija sa nu cumva sa dati insomnii mitomanului??

    Trebuie sa intelegeti ,voi sustinatorii candidatilor de dreapta
    ,cu ei cu tot
    Va taiati craca de sub picioare si lucrati pentru Ponta..nici macar pentru voi..
    Daca ar fi cazul ,ca in turul II sa iasa doi candidati de dreapta,atunci si nici atunci , voi intelege pentru ce va atacati.,abia atunci ar exista un mobil..

  4. „”Ale, ale, ale, ale, ale / Hai pe ei, pe mama lor / Ale, ale, ale, Hai România / Astăzi vrem victorie / Ale, ale, ale, Hai România, / Ori murim, ori câştigăm”, sunt versurile ultimului refren al imnului compus de membrii trupei Iris, la solicitarea FRF.”

    Ei bine, cam asta e trendul electoral: „Ale, ale, ale, ale, ale / Hai pe ei, pe mama lor”
    Unii au adus obiceiuri de la galeriile de fotbal la Copac.

  5. Sa spunem ca una dintre cele doua doamne se va califica pentru ultimul tur..
    Eu sigur o voi vota pe Monica Macovei daca va ajunge acolo.
    Dar votantii Elenei Udrea ce ar trebui sa faca???Cum pot fi ei convinsi ca trebuie sa uite atacurile Monicai si ale fanilor la adresa candidatei Elena udrea??
    Urite si mai ales murdare- vezi comentariul lui Victor L..

    Este esential ca analiza sa fie pragmatica si dusa pina la finalitate.. in asa fel,incit daca in primul tur,fiecare candidat are fani,in al doilea tur trebuie sa aiba electorat provenit din toate candidaturile de dreapta elim inate..

    Nu,nu se vor duce sa il voteze pe Ponta.Este suficienta scirba care sa ii determine sa nu se prezinte la vot!.
    PS.contam pe o inteligenta capabila sa judece care sunt consecintele unei campanii electorale bazate pe atacul la persoana si nu pe una emotionala ,umorala sau indusa ..din partea unor jurnalisti de genul pora..

  6. Dacă aș fi fost eu în locul MM probabil că n-aș fi procedat așa. Idem și în cazul EU. Prefer să văd lucrurile bune și să le apreciez decît invers. Vorba lui Yoda: partea întunecată e și așa puternică în semenii noștri. 🙂 Uitați-vă la ponta spre exemplu.

    • dacä nu se atacau, era mult mai bine, dar marea gresealä a sustzinätorilor lui MM ;care se comportä grosolan, chiar golänesc,
      avea de castigat cea care castiga mai mult, si era sustzinutä
      de cealaltä. pt. cat a injurat pe Bäsescu MM SI AI EI: O VOTEAZÄ
      sl Dracu: dar bäsistii NU. pora ia fäcut mult räu:

  7. „ROMÂNIA REINTRĂ ÎN RECESIUNE tehnică. PIB SCADE cu 1% faţă de trimestrul I, creşterea anuală s-a diminuat semnificativ. Ponta: Mergeam cu 130 km/h, acum cu 100 km/h”
    Mediafax

  8. Salut!

    Erorile sunt erori pana isi pierd din…spontaneitate si incep sa capete patina timpului, a perseverarii si…premeditarii. 😦

    • Am vazut un hibrid intre un trombon si o toba. Decat bubuie. Dar acopera harpa. Si pe Harap, cel care o manuieste. O manea spala pe alta.

  9. ce este curios, Täriceanu ce a lucrat in „ilegalitate” ca afacerist
    -oligarh ca si Patriciu, a fäcut escrocherii inpreunä, in guvernarea
    cu PSD-istii, a urmat urgiile furturile , afacerile mafiote,SPÄLÄTURÄ DE BANI- KONTURI AFARÄ:etc.
    dar, nu apare in dosarele in curs de rezolvare,
    oare cinea a ascuns hotziile lui Täriceanu???????

    • Erau mai multi inculpati pe acolo..eu stiu si de camelia voiculescu ..dar ca si tariceanu,uite ca nu mai apare..
      Sa speram ca vine Ion si ne lamureste ce si cum..

  10. Sincer sa fiu nu s nici fan Udrea nici fan Monica Macovei.
    Mi asi fi dorit altceva dar daca nu e ne multumim si cu cele doua.
    Sunt constient ca respectivele sun complet diferite privindu le de la nivelul nostru de cunoastere.
    Sunt complet diferite dar in mintea mea au o calitate comuna.Vor duce mai departe politica inceputa de Basescu vis a vis de cancerul capitalismului de cumetrie instaurat de actuala clasa politica.
    Poate ca ma insel dar asta este premiza de la care pornesc pentru ca alta nu am.
    Plecind de aici am zis ca cel mai bun lucru ar fi sa astept sa vad cum se pozitioneaza fiecare si daca vre una da semne ca ar putea sari de genunchiul broastei sa o sprijin si eu.Daca nu oi vedea atunci pe cine nimereste ştampila.
    Judecam asa atunci cind nu intrasera pe fir puristii.
    Astia m au scos din sarite întotdeauna deoarece cel mai nociv om este cel ce sta cocotat pe gard si racneste la muncitorul ce sapa in noroi sa nu cumva sa si murdareasca bocancii ca el nu l mai primeste in casa.
    De cind au aparut astia m am decis sa nu sprijin nici o data gasca Monicai Macovei sa ajunga la putere.Nu vorbesc numai de candidatura la prezidentiale dar acum se vintura si ideea de a crea un partid.

  11. Salutare tuturor
    Premiul Nobel in chimie Stefan Hell cetatean german NASCUT IN ARAD.
    Felicitari Romania

    • Felicitari Germania ,nu România …ce treaba are România aici si că omul s-a născut unde s-a născut ???

      Dacă ,rămânea in România n-ar fi luat veci pururi Premiul Nobel

      • Ar fi fost sufocat de politruci si pilele politicienilor

      • Night, nu fi rau. Omul a plecat in 1978 dintara dar dupa revolutie a colaborat cu chimisti din universitatile romanesti. Mai ales cu cei care lucrau la tezele de doctorat la inceputul anilor 2000 si care aveau nevoie de aparatura performanta.

      • Nu cred ca esti cel mai indicat purtator de cuvant al lui. Daca tu o_O dispretuiesti Romania, aparent, Stefan Hell are alta parere:

        „Cred că ceea ce s-a întâmplat azi arată că munca, perseverenţa, educaţia de bază care mi-a fost oferită în România şi de care m-am bucurat a fost un lucru foarte important.Toţi pot fi la fel de mândri ca şi mine de acest premiu.

        Această bucurie de a face ştiinţă am învăţat-o mai devreme, în judeţul Arad, în Sfânta Ana am avut profesori minunaţi care mi-au stimulat interesul pentru ştiinţă.

        Educaţia primită atunci în România mi-a ajutat mult. Mi-a uşurat viaţa. Când am ajuns în Germania mi-a fost mai uşor.”

    • Nici Ro nu e altfel, nici romanii nu sunt altfel. La nastere, vorbesc. De ambele. Dupa aia, insa, se pot schimba. Ca Boia&comp.

    • institutul de cercetäri nu mai existä, numai cu numele, copii astia
      talentatzi muncesc in germania, nu se avantä numai cu minciuni si escrocherii sä captureze romania.cea mai ingratä si perversä persoanä a romaniei este mitomanul Ponta.

    • ion,
      nemtii ar trebui sa ne plateasca ceva despagubiri: pina acum 2 (doo) premii Nobel au ajuns via Romania 😛
      Mey, si amindoo, din parte de Vest (si pe aici nasc oameni).
      😛

  12. – Premierul: „Reducerea TVA la paine a fost un succes!”
    – Consiliul Fiscal: „Reducerea TVA la paine a fost un esec.”
    ” Pe cine sa credem?”
    Intrebarea asta este de o nerusinare greu de inghitit: adica Ponta iti spune ceva si ai indoieli?

  13. ”Privesc din Doftana prin gratii de fier
    Departe in zare un petic de cer
    E cerul sub care inchisa si ea
    Se mistuie-n chinuri tovarasa mea”.

  14. Vesti bune:
    „Potrivit surselor citate, sediul Grivco, cladirea unde functioneaza redactiile Antena 1 si Antena 3, a fost intabulat pe numele Ministerului de Finante, ceea ce inseamna ca, practic, a inceput punerea in executare a deciziei instantei in dosarul ICA.

    Cel mai probabil, televiziunile care au sediul in cladirea Grivco trebuie sa discute cu noul proprietar, adica Ministerul Finatelor, pentru a vedea daca li se va mai permite sa functioneze in aceasta cladire si care va fi valoarea chiriei. „

  15. ACEASTÄ MADAME ” usturoi petrescu” ESTE CAM TAMPITÄ.

  16. SPER SÄ SE AJUNGÄ LA TÄRI-ZGLOBIUL BOSOROG

    EL ESTE MAI MARE ESCROC DECAT SRS, dar tace chitic.

    • Pe aceiasi procedura dece nu pot fi amendati sefii Senatului ori Camerei Deputatilor pentru cazuri similare? Au imunitate?

    • Dar pana acuma ce a pazit ANI cu referire la controlul declaratiilor de avere si interese ale conducerilor ilustrelor noastre universitati de stat.

    • il vor demite in trei minute [ancheta averilor membrilor senatului UMF e prea riscanta].

      • Cinic esti optimist. Logica lor esteurmatoarea: lasa mai avem 2 luni si pleaca ”nebunul” (am citat dintr-un astfel de exponent al mediului universitar) si apoi se va linisti totul.

  17. … tragi la doua capete? uite un no bet

  18. Toate lucrurile au un capat doar carnatul are doua (filozoful bulgar Stanco Stancev)
    Chinta cu 2 capete, casa cu 2 fete , Udrea si Macovei

    Este o strategie asta sa le pui pe acelasi plan. sa le egalizezi. Adica ambele au buletin ambele pot candida egal.

    Nu este asa. Udrea este manata din urma de Traian Basescu.
    Macovei poate sa fie si cred ca va fi un presedinte de talia lui Traian Basescu. E drept ca nu are chelie si ca nu are talentul de a empatiza multimea ca Basescu. Dar are alte calitati. Este mai de dreapta decat Basescu, este mai moderna decat Basescu, – e mai tanara cu 10 ani si poate vom avea norocul ca ea sa fie viitorul lider al dreptei si nu Aurelian Pavelescu.

    Asa ca , hai sa le comparam intre ele. Nu suporta comparatie, E diferenta de clasa, si diferenta de anvergura pt viitor.

  19. toate lucrurile au un capat, numai cirnatul are doo, le explicau svabii bastinasilor de cind au venit pe aici.

  20. Sa-l credem?
    „Calin Popescu Tariceanu: Sunt singurul dintre toti candidatii importanti care am un program prezidential”

    • Poate cu mici reformulari, de ex.: „sunt singurul care-mi dau importanta dintre toti candidatii, pretinzand ca doar eu am un program prezidential”. Asa da, l-as crede…Si (preluand de la Firea), ar putea adauga: „sunt si cel mai multiplu bun familist prezidentiabil” 😛

  21. Despre  principii si loialitate

    LOIALITÁTE  =cinste, credință, devotament, fidelitate, sinceritate, statornicie.

    PRINCIPIU  = element fundamental,idee,lege de bază pe care se intemeiază o teorie științifică ,un sistem politic,juridic,o normă de conduită …bază,percept,normă,regulă,rînduială,criteriu,concepție

    OM   CU  PRINCIPII   sau FĂRĂ =  om cu sau fără  păreri sau convingeri morale ferme .

    FIDELITATE  = statornicie in atitudine,convingeri,sentimente,devotament. ,credința ….precizie ,exactitate in prezentarea sau reproducerea realității ,a unui model,text  etc.

    OBEDIENȚĂ  = supunere,docilitate,ascultare 

    De ce am scris despre toate acestea???

    Fiindcă se fac confuzii foarte mari la nivel „intelectual” …de aici si expresia ‘telectual de mucava …

    Nici o diplomă din lume sau premiu de excelență, cum e Nobel ,nu asigură că esti si posesorul unui caracter sau a unor percepte morale ferme   ….poti să fi geniul planetei ,asta nu obligă să ai si caracter .

    Azi ,statornicia in convingeri si atitudine a ajuns de criticat si o luare permanent in rîs ,iar a nu avea caracter,prostia ,pervesitatea, minciuna si tradarea la rang de virtute.

    Nu poti fi loial unui partid care încalcă convingerile ferme in care tu crezi .

    A fi loial si fidel unui vîrf de lance ,care reprezintă si principiile tale,intr-o tară cu valorile schimbate ,a  ajuns de criticat si de luat in ris ,de hulit si de jignit …desi ,principiile enuntate ar trebui să fie ale tuturor …stat de drept,justitie,egalitate de șanse ,democrație ,libertate ar trebui să fie lupta tuturor 

    Si da,nu-mi inspiră încredere persoanele fără caracter ,pot fi cei mai aprigi  luptatori pentru principii morale ,politice si juridice ….fără caracter esti nimic,poti oricind să deviezi directia ,principiile ,in funcție de „credința ” ta la un moment dat. 

  22. Si altii au legi care se incaleca si produc certuri (dovada ca nu sintem singuri pe lume 😉 )
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-18263987-deputat-francez-sanctionat-financiar-dupa-refuzat-spuna-doamna-presedinta.htm

  23. Mie-mi da cu plus, intre cele doua … MM. Nu stiu daca sa zic „cu mult in plus” – apreciati singuri. Sa explic:

    In primul rand, la ordin general pentru amandoua:
    – pe loialitatea fata de Basescu, [discutata/ invocata adesea de voi,] eu nu dau doi bani, insa;
    – penalizez cardasia [adesea confundata de unii cu loialitatea]
    – la politica externa si geopolitica, aparare ambele s-ar putea califica cel mult la … locul de munca.

    Udrea:
    – proiecte si bani pe mana stiu ca a avut, fiind probabil unul din cele mai banoase ministere
    – exista prea multe lucruri controversate din activitatea si viata ei mult mai puturoase decat cele pentru care altii au facut ani de puscarie (dau la repezeala):
    – frunza de 8 dolari cumparata cu 800.000
    – vila din Floreasca cu credit niste milioane de la BRD, preluata de un vanzator de magazin (disparut intre timp)
    – dezmatul proiectelor fara rost [pentru marea masa de contribuabili] nu-l detaliez
    – prin trecut, santajabila

    Macovei:
    – a distrus sistemul juridic prin eliminarea nominalizarilor interne in detrimentul nominalizarilor politice (acum, dupa 10 ani, ar fi fost curatat intern si scapat in proportie mult mai mare de neavenitii pusi in capul trebii de politicieni). Asta e principalul ei pacat, dupa mintea mea.
    – nici faptul ca iar nu am scapa de un presedinte fost comunist (si procuror comunist pe deasupra) nu ma incanta
    – nu imi place faptul ca desi e vocala pe coruptii „celorlalti” pe cei „portocalii” nu i-a devoalat nominal niciodata; ba chiar a stat cu ei la masa pana de curand.
    – este cu siguranta mai „citita” decat Udrea dar, la fel de egocentrica si narcisista; persoana careia „i se urca la cap” repede

    • Dupa incercarea de a manipula copacenii pe fondul unor dezinformari din 2010..reincalzite,resapate
      Esti capabil a critica cele doua candidaturi feminine???????????????
      „sarmanul de tine” ..daca incerci sa arunci in derizoriu propria ta formatie…
      Scuteste-ne de”puritatea pesedista”,eliberata de comunism..

  24. Raspunsul lui Nutzi la acuzele (care i se aduc) privind soarta justitiei dupa 2014 (primul citat din artic. lui Viq)

    „Am lansat astăzi Pactul pentru Justiţie independentă. Acesta se doreşte a fi un angajament pentru toţi candidaţii la Preşedinţia României că nu vor desfiinţa, comasa sau modifica atribuţiile principalelor instituţii ale Justiţiei (DNA, ANI, DIICOT, CSM şi ÎCCJ) după alegerile prezidenţiale din acest an.
    Justiţia independentă reprezintă unul dintre cele mai mari câştiguri ale României în ultimii 25 de ani şi este extrem de important să se continue pe această linie şi după aceste alegeri.”

    • Raspunsul candidatului Dan Diaconescu la acuzele privind imbogatirea prin OTV :
      „Am lansat astazi pactul pentru Televiziune Fara Porcarii. Acesta se doreste a fi un angajament pentru toti candidatii la Presedentia Romaniei ca nu vor manipula santaja plictisi isteriza prin seriale de tip Ebola ” Televiziunea Fara Porcarii reprezinta unul dintre cele mai mari câştiguri ale României în ultimii 25 de ani şi este extrem de important să se continue pe această linie şi după aceste alegeri.”
      Am zis
      Sustin
      Semnez
      ss indescifrabil Dan Diaconescu

    • Reorganizarile din justitie nu ar trebui sa fie … gogorite de speriat nici berbecii de stanga nici vajnicii dreptaci.

      Daca s-ar accelera detasarea de tutela politica, nu vad nimic rau in reorganizarea DNA, CSM, ICCSJ (si CCR chiar)

      Esential este ca aceasta schimbare sa nu fie facuta pe picior ci cu proiecte serioase, puse in discutie publica, rafinate de toti vectorii de opinie din tara, tamaiate de Comisia de la Venetia si de cea de la … Washington 🙂 si de-abia apoi trecut la alegeri transparente interne (caci la ceva bazat pe astfel de proceduri ma gandesc)

      • Sintagma corecta e simpla: independenta justitiei. Factorul politic trebuie doar s-o respecte.

        • O sintagma poate fi buna atata timp cat este unanim (macar cvasiunanim) acceptata cu intelesul corect (N.B. nu al fiecaruia).

          E mult mai putin probabil ca cineva sa fie la modul real independent de cel care, cu pixul sau il pune in functie.

          Independenta scade in masura in care cel numit „indeplineste” cumulativ sau nu anumite „contracerinte”:
          – e excedat de inaltimea functiei
          – este santajabil prin trecutul sau [mai ales cand trecutul este cunoscut de cel care-l … numeste]
          – poate primi in continuare avansari directe sau alte recompense de la persoana care l-a numit

          Fiindca nu vorbim chiar la modul general ci despre independenta justitiei, nominalizarile pe functii, in opinia mea ar trebui facute:

          – numai in urma unor concursuri
          – numai supervizate de comitete alese la randul lor
          – pentru functiile inalte [personalitati sunt sigur ca sunt destule] dintre cei „reusiti” la concurs, persoanele care vor fi desemnate pe functiile sa fie trase la sorti

      • reorganizare???De ce? ti se pare prea accelerata trrimiterea in judfecata a MIILOR de profitori ,mafioti si dedicati unui partid sau altul??

    • Elena Udrea subliniaza ca progresul Justitiei in lupta cu sistemul ticalosit realizat dupa eliminarea influentei lui Nastase nu trebuie confiscat de un singur candidat. LCK ii va da dreptate.

    • Parca nu e prima data cand se vorbeste in presa despre probleme ale DNA Cluj (?)

      • Nu stiu Mih ce se ascunde in cazul acestui rechizitoriu. Stiu ca:
        Virginia Elena BOTEZAN este de 7 ani procuror sef DNA Cluj.
        Comisarul-sef al politiei judiciare din cadrul DNA Cluj, Valentin Tatar, si-a recunoscut vinovatia in dosarul de scurgere de infirmatii secrete in care este cercetat.

  25. A luat-o Mazare pe cocoasa.
    Minuta sedintei din data de 7.10.2014 a judecatorului de drepturi si libertati
    Respinge cererea formulata de inculpatul Mazare Radu Stefan de revocare a masurii preventive a controlului judiciar dispusa prin încheierea nr. 337 din 09.04.2014 pronuntata de Înalta Curte de Casatie si Justitie – Sectia penala în dosarul nr. 1513/1/2014. Obliga inculpatul la plata sumei de 250 lei, cu titlu de cheltuieli judiciare catre stat, din care suma de 50 lei, reprezentând onorariul partial pentru aparatorul desemnat din oficiu, se va avansa din fondul Ministerului Justitiei. Cu drept de contestatie în termen de 48 de ore.

  26. Lukoil ameninta cu inchiderea definitiva a rafinariei din Ploiesti, daca sechestrul nu va fi ridicat pana vineri.
    Vicepresedintele companie[i]: Lukoil a incheiat o intelegere cu procurorii
    (HotNews) WHAT??????

    Cum va reacţiona CSM la şantajul Lukoil şi atacul lui Ponta împotriva procurorilor (RL)

    • Mih, relax Nu inghiti inca hapul. Asteapta ziua de 10 octombrie si ne vom limpezii mintea asupra acestei afaceri. Tonta a semanat vant si acum culege furtuna
      Pe de alta parte, negocierea intre procuror si oficialii Lukoil e prevazuta in codul de procedura penala. De altfel rezulta din comunicatul parchetului din data de 8.10.2014:
      Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti,ne simţim datori să precizăm următoarele aspecte în legătură cu dosarul nr. 254/P/2014:
      – procurorii nu au ridicat în totalitate măsurile asigurătorii, ci le-au extins asupra altor bunuri, astfel încât să fie garantată în perspectivă acoperirea prejudiciului;
      – ridicarea sechestrului asupra contului a fost parţială şi a avut la bază dorinţa de a nu afecta salariaţii S.C. Petrotel Lukoil SA Ploiesti; pe de altă parte s-a urmărit să se permită continuarea activităţii societăţii astfel încât o parte a profitului obţinut să fie consemnat pentru acoperirea prejudiciului;
      – aceste demersuri au rezultat ca fiind necesare din discuţiile purtate cu reprezentanţii societăţii cercetate şi nu urmare unor declaraţii cu caracter public făcute de persoane din spaţiul politic;
      – în cursul acestor discuţii desfăşurate, în limitele şi în condiţiile legii, au fost identificate modalităţi alternative de instituire a măsurilor asiguratorii care să evite consecinţe sociale şi economice nedorite.”

      Nu cred ca procurorul de caz va ceda asa usor. Are in cercetare si alte dosare babane (cazurile Razvan Alexe-Pavalan, Tehnologica Radion)

  27. oare cit de prost sa fii sa il sustii pe VVPLAGII, cind de doi ani aproape toate butoanele ROMANIEI SI BANII SINT IN BUZUBARUL LUI vvplagii, SI CE A FACUT A PUS BIRURI PESTE BIRURI, A MINTIT A FURA, ASTA DACA ESTE VOTAT DE TOTI MEMBRII PARTIDULUI, ASISTATII SOCIALI SI INFRACTORI E CA SI PRESEDINTE,N u sint fan EU, dar cind vad ca sa descoperit IOANA DE ARC A ROMANIEI-justitiara MACOVEI, ma minunez ,mai fratilor nu ii mai faceti propaganda ca va merge justitia daca iasa ea prezidentiala voi nu vedeti ca justitia merge si fara ea, a fost patru aniministresa si gata viata merge inaintenu n o mai puneti pe piedestale de nisip, a ciripit gurita ei ceva acum cu tot ce se intimpla in tara, il critica cumva pe plagi NADA, atunci pe cine reprezinta ,numai dati cu pietre in altii, ah uitasem sint BASISTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  28. Refuz să fiu manipulat de tine, băi, dobitocule!

    „Păi e vinovat procurorul, măi nenorocitule, că ruşii au furat statul ăsta pe care îl conduci tu, imbecilule? Procurorul aplică legea pe care prietenii tăi ruşi au încălcat-o cu neruşinare. Gândindu-se la buzunarele lor. Pe cine crezi tu că prosteşti acum venind şi plângând pe umărul bieţilor muncitori în timp ce le arăţi obrazul procurorilor? Sau, mai nou, procurorii trebuie să întrebe, direct la partid, cum trebuie să procedeze? Aşa cum făceai tu când te jucai de-a procurorul? Ai uitat ce-a păţit Panait? Vrei să ai din nou panaiţi în procuratură?

    În loc să-l feliciţi pe procurorul care s-a luat la trântă cu ditamai dihania rusească, tu ce faci măi dobitocule? Îi arăţi pisica? De ce nu te războieşti cu ruşii, că ei au furat bugetul peste care eşti stăpân? Acesta era mesajul pe care trebuia să-l dai angajaţilor de la Petrotel Ploieşti. Că, din păcate, ruşii, în loc să dea dovadă de respect faţă de ţara unde fac afaceri şi profit, au furat ca nesimţiţii. Şi, că, la o adică, tu, reprezentantul autorizat al statului, care a lăsat să se ajungă, prin nepăsare, la o asemenea dimensiune a evaziunii, le vei asigura suportul financiar al vieţii de mâine. Boule! Procurorul trebuia încurajat şi felicitat pentru curajul lui. Dar cine să o facă, un căcăcios ca tine?”

    Exact pe gustul meu ,acest articol … 😀 😀

  29. Sebastian Lazaroiu

    Ponta, 2010 -” Liderul social democrat, Victor Ponta, ii compara pe Mircea Mihaies si Mircea Cartarescu cu propagandistii nazisti Alfred Rosenberg si Josef Goebbels”

    Ponta, 2014 -”Ii doresc mult succes lui Mircea Cartarescu maine, cand se va anunta castigatorul Premiului Nobel pentru Literatura! Romania are sanse mari sa se bucure de un nou laureat!”

    Aaa, sa nu uit,”nazistul” voteaza cu Monica Macovei.

  30. Apropo de fapul ca Mircea Mihaes si Cartarescu voteaza si sprijina pe MM
    Cum sta Udrea cu personalitatile ? Ciobanul Artimitza pentru ea va vota la prezidentiale ?

  31. Cele mai dure atacuri si galeti de jeg aruncate in capul lui Iohannis de la inceputul campaniei ? http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18266004-klaus-iohannis.htm
    Aiurea, Nu au intrat sa o citeasca pe Doamna @Theo ! 🙂 🙂

    • la tine sigur nu e de vina fereastra 😛
      Tu chiar nu realizezi ca nu esti departe de cei pe care ii dai exemplu negativ; desigur, din gura unuia cu studii peste Balta vorbele urite par parfum 😉
      Nu mai ataca nici tu pe nimeni, ca nu ii vor creste meritele Monicai urmarind tu viata sexuala a Elenei.
      Serios, lasa fereastra, e in regula.

      • Iar zici ca sunt onanist ? draga ViermeneL 🙂

        • QED
          sau lasa fereastra, nu e ea vinovata 😛

        • Terminați măi cu prostiile ….se întâmplă lucruri grave in tara asta si nici nu ne vom da seama ,cind ne vor trage altii preșul de sub picioare si va fi prea tîrziu să mai plingem .

          Contraspionajul in alerta maxima: Rusii cumpara tot!

          Ce-i drept, in Romania inca nu si-au facut aparitia deja celebrii „omuleti verzi”, cum sunt numiti agentii rusi apartinand unor trupe paramilitare de elita si a caror principala misiune este destabilizarea din interior a tarilor considerate potrivnice Moscovei. Si pentru ca tara noastra nu este nici Ucraina, nici Moldova, ci un stat membru cu drepturi depline al UE, strategii spionajului rusesc forteaza acum implementarea scenariului de succes din alte doua tari europene, Cehia si, mai ales, Ungaria.

          cititi aici: http://www.enational.ro/dezvaluiri/contraspionajul-in-alerta-maxima-rusii-cumpara-tot-434316.html/#ixzz3J7gliMzC

          • Lucruri serioase in tara asta s-au intimplat tot timpul, dar aici nu e chestia de lucruri serioase. Pensionarul de la Lugoj are extra timp 14 ore pe zi, nu are prieteni acolo si-a gasit loc la Copac, pupa mana gazdei, si trece la conversatie cu injuraturi.
            Copacul e loc de detenta si loisir pt cei carora numai postasul le suna la usa.

          • Va curge multă apă pe Dîmbovița ,pînă oamenii vor învăța să nu-i mai intereseze ce fac altii ,ci ce fac ei in primul rind să schimbe o stare de lucruri .

            Amenințarea rusească e mai reala ca oricind …iar politrucii ruși isi permit să ameninte oficialitati române ,iar imbecilul din fruntea țării le face jocul

        • @lnm
          Si eu i-as lasa cheile de la casa lui MM. Tie, insa, nu prea…Viq ce-o zice?

  32. @ tds,
    si crezi ca mintind („pupa mana gazdei, si trece la conversatie cu injuraturi” – nici nu stiu cine-i gazda, sincer) repet, crezi ca mintind si avind comportamentul ‘”ălora” vei cistiga voturi pentru Monica sau este cum zice A Cornea ?

  33. It’s not you, it’s me

    Nu mai merge. Tot am incercat, am crezut ca pot, dar am obosit. Vreau sa ne despartim. Esti o tara minunata si sunt convins ca intr-o zi vei face un alt cetatean foarte fericit. Dar eu trebuie sa plec pana nu imi pierd mintile. Acum, la sfarsit, imi e greu sa spun daca te-am iubit vreodata. Nu stiu de ce am fost atat de convins ca da, dar am crescut alaturi de tine si nu mi-am imaginat cum as putea exista in afara ta. Cele mai frumoase momente din viata le-am avut alaturi de tine. Mare parte din ce sunt acum, cu bune si rele, e asa datorita tie. Dar si cele mai abisale clipe ale disperarii le-am aflat tot de la tine.

    Cand eram la scoala ti-am adus primele jigniri. Am pus la indoiala calitatea dascalilor tai. Am trecut cu 10 la Romana nascocind citate din Tudor Vianu si altii si niciunul din ei nu a avt tupeul sa spuna ca sunt inventate, de teama sa nu se faca de rusine ca nu l-au citit niciodata. Le-am spus eu. Am avut curajul sa ii spun profesoarei de chimie ca e psihopata si sa imi sustin cauza in fata inspectoratului. In facultate le-am spus profesorilor ca eu nu am venit la facultatea de Microsoft si Oracle si ca nu voi fi partas la smenurile lor. Ai incercat sa ma scoti din sistem pe toate caile si sa ma pui jos cu alti invinsi dar am reusit de fiecare data sa rezist. Si nu te intelegeam de ce erai atat de inversunata impotriva unui tanar ce doreste sa fie mai bun pentru a produce pentru tine.

    Mai tii minte cand eram student si mi-am facut prima firma? Facturasem 6 milioane lei vechi. Prima mea factura, scrisa pe genunchi la un client care se amuza uitandu-se la mine cu incerc sa calculez TVA-ul. In doua saptamani mi-ai trimis Garda Financiara care m-a amendat cu 50 milioane lei vechi pentru ca nu trecusem numarul contractului pe factura. Le-am spus celor de la Garda ca nu am, ca abia am facturat 6 milioane. Mi-au spus ca lasa, ai parinti, rude, esti tanar.

    Dar cand am hotarat sa imi declar dragostea pentru tine si sa cumpar cu munca mea o bucata din tine? Cand am facut primul credit sa iau un teren, sa fac o casa unde sa muncesc pentru a prospera ca parte din tine si unde sa mor pentru a ma intoarce in pamantul tau. Mai tii minte cum m-ai batjocorit prin cei de la cadastru care mi-au spus ca nu e problema lor ca sunt gresite planurile si ca un sfert din teren e in sosea. Pierderea mea, ofranda ta.

    Stii tu oare cate zile am pierdut in templele tale cu ghisee? Am invatat in ele umilinta in toate declinarile ei si tot nu am fost demn de tine, tot arogant am ramas.

    Stii tu oare ca mi-am petrecut peste 5000 de ore conducand? Stii tu ca era sa mor intr-un accident? Si toate pentru ca nu poti construi drumuri si cai ferate, stii doar sa le desenezi ca un retardat pe servetele.

    Am muncit cu bucuria si energia pe care numai tineretea ti-o dau, si pentru ca am avut cap si maini dibace am produs cat pentru a hrani cei 121 de fii ai tai ce mi-au fost angajati in anii astia. Si din banii pe care i-am facut vanzand roadele muncii mele ti-am pus lunar pe masa o parte frumusica. I-ai luat de fiecare data fara macar sa zambesti. Si daca am fost stramtorat si nu i-am avut mi i-ai luat tu singura din buzunar. Si daca nu ii aveam ti-ai trimis recuperatorii sa ii scoata de la mine cu bataia.

    Hmm, mi-aduc aminte de cate ori am pus tot ce aveam gaj sa construiesc ceva, pentru mine, pentru tine, pentru noi, si totul a fost la un pas sa se naruiasca pentru ca o hartie zacea sub salamul cuiva la un ghiseu.

    Nu am fost demn nici de oamenii tai. Oricat am muncit, abia am reusit sa acopar tepele pe care mi le-au dat. Pentru ca ti-ai invatat oamenii ca atunci cand sunt furnizori sa nu livreze, ca atunci cand sunt clienti sa nu plateasca, ca atunci cand le imprumuti bani sa nu iti mai raspunda. Si eu nu pot munci pe cat fura ceilalti.

    Si pentru ca vorbim de oameni, te-ai schimbat, sa stii. Ai devenit mai rea, mai incrancenata, mai apasatoare. Si ai devenit barbara, in sensul istoric al cuvantului. Fiii tai stiu mai putina carte dar fura mai mult, violeaza mai mult, beau mai mult, mananca pana le crapa burtile si sunt intr-un permanent razboi. Ai distrus mediul sanatos in care familia, izvorul normalitatii, moralitatii si evolutiei, putea sa se nasca si sa creasca. Te-ai autocondamnat la sterilitate. Poate e felul naturii sa traga pe linie moarta o mutatie genetica nereusita, un experiment social ratat.

    Stii ce, daca ma gandesc mai bine, it is you. Tot ce ti-am cerut a fost sa ma lasi sa muncesc si as fi impartit cu tine roadele cu bucurie. Sunt tanar, inteligent, doritor sa muncesc, si unde imi pun mintea si mainile ramane ceva in urma. Tu esti cea care m-ai transformat intr-un etern mester Manole. Si ca sa nu se naruiasca peste noapte ce am cladit, am zidit in temelii multe din cele ce imi erau dragi. Si cand politicienii tai se lauda ca edificiul a mai crescut cu un procent, nu spun ca in el sunt inchise suflete si sacrificii ale unor fraieri ca mine.

    Cred ca vei muri batrana si singura. Cei care te-au iubit si pe care i-ai batjocorit vor obosi sau vor pleca, iar cei care doar te-au folosit se vor muta la alta cand nu vei mai putea sa le oferi nimic. Si mai cred ca iti meriti soarta.

    http://mstefan.svbtle.com/its-not-you-its-me

     

    • O tara este suma oamenilor ei. Trecuti si viitori. Prezentii ar trebui sa se considere doar curierii (apropo de postasi).

    • Intr-o alta stare sufleteasca, mai putin pesimist-generalizatoare, s-ar putea comenta cam … asa:

      Ce se ascunde intr-o scrisoare deschisa

      Nu voi comenta din punct de vedere politic si electoral textul; nu am anvergura de politician, iar parerile si simpatiile proprii le tin pentru mine.

      Cand se lanseaza in asemenea initiative tinerii sunt “aprigi si natangi ca para focului”. Au mai fost scrisori deschise, manifeste, revolte curate si nobile care au ars repede, frumos, si cand s-au stins, cei adunati pe plaja in jurul lor au plecat acasa ca le era frig.

      In primul rand sesizam eterna bataie cu pumnul in piept “sunt om onest si silitor” adusa cumva ca o legitimare a dreptului de a fi revoltat. Parerea mea e ca nu exista om profund onest care sa aiba si o insertie sociala completa. Si chiar si asa, a fi onest si silitor nu iti da mai multe drepturi electorale decat unui mincinos lenes.

      Asa, izul revolutionar socialist al formularii este de natura sa ne faca sa ne uitam in trecutul nu foarte indepartat. Si istoria ne arata ce se intampla cand cei onesti si silitori se revolta: vezi revolutia bolsevica ale carei ponoase le tragem si azi.

      Apoi vedem schisma adanca dintre lucratorii la stat si cei la privat. Si desi o inteleg, o simt si o traiesc in fiecare zi, nu pot sa nu atrag atentia ca orice ruptura sociala atat de profunda da nastere la tensiuni ce pot sa rupa fibra oricarui stat.

      Pe de alta parte cel mai profund efect negativ este ca intarata angajatul la privat impotriva celui la stat. Si astfel se creaza premisa ca electoratul ce lucreaza la stat si familiile acestora sa voteze cu oricine ii apara. Nici macar nu trebuie sa constientizeze asta, dar la un nivel primar adanc vor respinge orice candidat care pare sa le ameninte job-ul la stat si sa-i arunce in hoarda infometata de sange a privatilor. Iar pe cei de la privat ii vor umple de scarba fata de lenesii de la stat care nu fac nimic toata ziua si primesc bani nemeritati. Si astfel privatii vor vota orice neavenit care le promite razbunare.

      Si oricum, marea problema sunt banii. Dar, in loc sa vada sursa problemei, si anume ca are un venit mic, electorul roman se incranceneaza asupra preturilor. Trebuie sa fim realisti, peste tot in lume vei plati factura la curent si RCA la masina (si daca esti sub 30 de ani vei plati mai mult, in orice stat civilizat). Sunt de acord ca factura la curent ar putea fi mai mica, dar nu poti avea asta doar prin surse energetice controversate: gaze de sist, centrale nucleare. Nu poti fi si legat de gard la Pungesti si cu factura mica la curent.

      Ca daca firma ta e pe val, daca ai un salariu de cateva mii de euro pe luna, nu prea te mai deranjeaza ca trebuie sa dai o suta la curent. Am mai spus, intr-un stat social angajatii (si la privat si la stat) primesc simbrii iar in unul capitalist primesc beneficii.

      Genul acesta de scrisori arata ca in continuare votam cu inima si nu cu capul. Si inima e natanga, asa ca vom avea intodeauna conducatori ticalosi si scrisori furioase in spirala noastra catre irelevanta istorica.

    • Intr-o alta stare sufleteasca, mai putin pesimist-generalizatoare, s-ar putea comenta cam … asa:

      Ce se ascunde intr-o scrisoare deschisa

      Nu voi comenta din punct de vedere politic si electoral textul; nu am anvergura de politician, iar parerile si simpatiile proprii le tin pentru mine.

      Cand se lanseaza in asemenea initiative tinerii sunt “aprigi si natangi ca para focului”. Au mai fost scrisori deschise, manifeste, revolte curate si nobile care au ars repede, frumos, si cand s-au stins, cei adunati pe plaja in jurul lor au plecat acasa ca le era frig.

      In primul rand sesizam eterna bataie cu pumnul in piept “sunt om onest si silitor” adusa cumva ca o legitimare a dreptului de a fi revoltat. Parerea mea e ca nu exista om profund onest care sa aiba si o insertie sociala completa. Si chiar si asa, a fi onest si silitor nu iti da mai multe drepturi electorale decat unui mincinos lenes.

      Asa, izul revolutionar socialist al formularii este de natura sa ne faca sa ne uitam in trecutul nu foarte indepartat. Si istoria ne arata ce se intampla cand cei onesti si silitori se revolta: vezi revolutia bolsevica ale carei ponoase le tragem si azi.

      Apoi vedem schisma adanca dintre lucratorii la stat si cei la privat. Si desi o inteleg, o simt si o traiesc in fiecare zi, nu pot sa nu atrag atentia ca orice ruptura sociala atat de profunda da nastere la tensiuni ce pot sa rupa fibra oricarui stat.

      Pe de alta parte cel mai profund efect negativ este ca intarata angajatul la privat impotriva celui la stat. Si astfel se creaza premisa ca electoratul ce lucreaza la stat si familiile acestora sa voteze cu oricine ii apara. Nici macar nu trebuie sa constientizeze asta, dar la un nivel primar adanc vor respinge orice candidat care pare sa le ameninte job-ul la stat si sa-i arunce in hoarda infometata de sange a privatilor. Iar pe cei de la privat ii vor umple de scarba fata de lenesii de la stat care nu fac nimic toata ziua si primesc bani nemeritati. Si astfel privatii vor vota orice neavenit care le promite razbunare.

      Si oricum, marea problema sunt banii. Dar, in loc sa vada sursa problemei, si anume ca are un venit mic, electorul roman se incranceneaza asupra preturilor. Trebuie sa fim realisti, peste tot in lume vei plati factura la curent si RCA la masina (si daca esti sub 30 de ani vei plati mai mult, in orice stat civilizat). Sunt de acord ca factura la curent ar putea fi mai mica, dar nu poti avea asta doar prin surse energetice controversate: gaze de sist, centrale nucleare. Nu poti fi si legat de gard la Pungesti si cu factura mica la curent.

      Ca daca firma ta e pe val, daca ai un salariu de cateva mii de euro pe luna, nu prea te mai deranjeaza ca trebuie sa dai o suta la curent. Am mai spus, intr-un stat social angajatii (si la privat si la stat) primesc simbrii iar in unul capitalist primesc beneficii.

      Genul acesta de scrisori arata ca in continuare votam cu inima si nu cu capul. Si inima e natanga, asa ca vom avea intodeauna conducatori ticalosi si scrisori furioase in spirala noastra catre irelevanta istorica.

  34. Night,

    Meargă sănătos, țara nu este o amantă de care te desparți când ai terminat tot ce aveai de împărțit la pat. Nu te imunizezi împotriva regretelor plecării, umplând-o de reproșuri că a „îmbătrânit” și nu mai are ce îti oferi la schimb.
    Plecarea este opțiune personală, tam-tam-ul pentru public cu care o însoțește insul este anestezicul…
    Prin anii ’94 – ’95 am avut ocazia Canada, dimpreună cu un grup cărora, aici, împrejurările ne închiseseră definitiv drumul în cercetarea aero.
    N-am putut să las în urmă o mamă bolnavă în stadiul terminal și un tată dărâmat și terminat în doi ani după ea.
    A fost alegerea mea pe care nu o regret…
    Juniorii mei bat lumea cu pasul și cu „virtualul”, dar n-au plecat!
    Eu nu i-am oprit.
    Rămânem aici ca să știți unde să vă întoarceți.
    …dacă veți mai dori…

  35. Salutare tuturor.
    O manipulare a presei puriste
    Silvia Nitu (sotia lui Tiberiu Nitu PG) nu este Procuror şef secţie urmărire penală la Parchetul de pe langa CA Ploiesti.
    Din data de 15.04 2013 postul e vacant asa cum arata linkul
    http://www.csm1909.ro/csm/index.php?cmd=080202

    • Poate ca sunt doar superficiali…Nu ii scuza, doar ii relativizeza. Orice barfa este nucleul unei stiri, daca ziaristul este putintel la minte.

  36. Salut prieteni! Poate cei care nu-şi pot închipuii cum de MM nu este susţinută de toţi acei care sunt pro democraţie şi implicit pro stat de drept, îşi găsesc răspunsul în scrisoarea tànărului atreprenor adusă de night la copac.
    ,,Mai tii minte cand eram student si mi-am facut prima firma? Facturasem 6 milioane lei vechi. Prima mea factura, scrisa pe genunchi la un client care se amuza uitandu-se la mine cu incerc sa calculez TVA-ul. In doua saptamani mi-ai trimis Garda Financiara care m-a amendat cu 50 milioane lei vechi pentru ca nu trecusem numarul contractului pe factura. Le-am spus celor de la Garda ca nu am, ca abia am facturat 6 milioane. Mi-au spus ca lasa, ai parinti, rude, esti tanar.”
    Dacă e să o luăm ,,iacobin”, aşa cum o caracterizează unii pe MM , garda a procedat corect aplicànd strict legea.
    Dacă privim lucrurile din perpectiva economică, a dreptei autentice, a principiilor liberale clasice, etc, acestea arată rău, chiar catastrofal!
    Teama că, în contextul actual, MM nu-si va putea impune 100% planul (mai ales în ceea ce priveşte marea evaziune) şi că cel hăituiţi vor fi tot cei de genul autorului scrisorii, atrage o reţinere justificată a acestora.
    Dacă la americani funcţionează ,, nu mă înreba cum am făcut primul milion!” la noi, după părerea mea, s-ar potrivi ,, nu mă întreba cum am făcut primii cinci, zece mii de euro”! Cum zicea bunicul: ,,lasă-mă să prind cheag şi o să càştigi însutit de la mine”!

    • Nu am înțeles care este legătura cu MM.
      Adică nu ar trebui respectată legea? Sau ar trebui respectată în mod selectiv? Respectarea legii înseamnă faliment economic?
      Cîte feluri de dreptate există?

      • Salut @fil! Am observat că multe persoane spun: Da, sunt băsist dar nu iacobin, atunci cànd vine vorba de percepţia asupra MM.
        Si în alte state democratice, mult mai dezvoltate ca al nostru, legea este egală pentru toţi şi se respectă dar nu acţionează aşa în astfel de situaţii.
        Supralegiferarea, aplicarea rigidă a legii, modificarea permanentă a legislaţiei, sperie!

    • Tu incerci sa spui ca cei de dreapta care incalca legea si poate fura un pic – doar la inceput, asa, sä prinda si ei cheap – o prefera pe Udrea lui Macovei?
      Treziti-va romani?

  37. Dece vine in Romania?
    „Felix Baumgartner, care a depăşit viteza sunetului în cădere liberă, vine în România pe 23 octombrie”.
    Simplu: a crezut ca e cel mai bun, dar a aflat ca 20.000.000 de romani au o viteza mai mare pentru cadere.
    Crede ca ne poate gasi secretul 😛

    • Apropo de „secret” si recorduri: cine isi propune sa atace Himalaya fara sa se antreneze mai intai pe movilele dimprejur poate deveni erou. Cel mult. Depinde de serpasi.

  38. Cartarescu a gasit, azi, tonul potrivit. „Meritul” lui Ponta.

    • 😛
      – „Intr-un articol din noiembrie 2010 pe blogul sau, Victor Ponta il numea pe Cartarescu ‘intelectual al “Fuhrerului”’, alaturi de Mircea Mihaies.”
      – „“Ii doresc mult succes lui Mircea Cartarescu maine, cand se va anunta castigatorul Premiului Nobel pentru Literatura! Romania are sanse mari sa se bucure de un nou laureat!” a scris Victor Ponta”
      – „Mircea Cartarescu a afirmat ca respinge aceste urari cu “dezgust”. „

  39. La 15,30 cinta Cucul 😉

  40. Aceste sesizari reprezinta mai mult decit o stropire cu apa sfintita?
    „CSM a decis joi să sesizeze Inspecţia Judiciară atât în cazul declaraţiilor făcute de Victor Ponta cu privire la ancheta referitoare la Lukoil, cât şi în cazul afirmaţiilor lui Traian Băsescu privind dosarul Microsoft şi ale lui Varujan Vosganian despre condamnarea lui Sorin Roşca Stănescu.”

  41. Francezul Patrick Modiano a castigat Premiul Nobel pentru Literatura

  42. Ei, acum ca am auzit corul politicienilor interpretana aria „Starea Justitiei si a Economiei”, vi se pare ca s-a remarcat un solist? Care?

  43. mari patriotzi ai neamului, in loc sä fie acum de acord cu Presedintele, vor canta in corul maimutzelor comuniste.

    • Mama mia ,ce nervos a fost Piratul….ce măcel a facut cu toti 😀

      „Ia plecați băieți ,dacă nu vă convine ….de 5ani Lukoil merge pe pierdere ..”

      Ohooo …ale dreaqu 700 de mil ,ce dau astia la bugetul de stat…sunt banii de acciză …

  44. pentru profun-d am un mesaj:
    Nu-i asa ca dl.Traian Basescu,Presedintele Romaniei ,azi,in declaratia de presa a CONFIRMAT relatia sa speciala cu Lukoil??

    Ha.ha.ha.ha..MINICIUNA are picioare scurte pro..fundule

    • Se zice ca i-au dat si tezaurul, lui personal. Ca sa taca odata…

      • As, I-au dat Gazpromul, via Ioana Basecu prin procura notariala

        • E una la televizor – Bichall sau Bitchall – care, ca si pro_fumul nostru, spune ca Basescu a primit in 2009 de la Lukoil o suta de mii de euroi. Intr-o singura zi! Se subintelege (subliminalul meandrelor concretilor): din 2009 pana azi sunt peste o mie de zile, deci TB ar fi primit de la aia vreo suta de milioane!!!!! Qed: aici e banii d-voastra!
          P.S. Scenariul Timoshenko, ce lipsa de imaginatie…

          • Eu nu stiu ce se intampla cu B1. Inainte de Birchal, la Prisecaru in emisiune afost alta isterica Gorghiu nu- stiu- cum. nu era departe de pesedista asta. Chiar si Prisecaru mi se pare mai nou atasat de PSD.

  45. Ioi si vai
    Cum are grije dragutul de el(cine e oare) sa imi zboare comentariile????
    Fuse si se duse..ca multe altele ..din aceste zile..
    Filaj,bey????????

  46. Vai de țara asta ,cind pleacă Base ….nici unul din candidați nu-i ajunge nici măcar la degetul mic …stau si mă întreb ,cine este in stare de o asemenea atitutudine in fata rusilor ,să exprime o asemenea hotarîre si curaj ?????

    • A fost o lectie data miorlaitorilor cu pretentii.
      Poate invata careva ceva din ea.Pina acum trebuiau sa sara si la gitul
      Lukoil si la gitul lui Dumbrava.
      Cine sa o faca insa?
      Iohanis nu deschide gura decit martea intre 5 si 7,Macovei are treaba cu Udrea iar Udrea are treaba.

      • De cine zicea tataie ,că ar trebui să fie liderul opoziție dupa alegeri ??
        Doamne fereste-ne, dar nici nu stii ce să faci ….să plingi sau să rîzi ,cind vezi caricaturile astea de candidați ..zici că-s din altă dimensiune

        • @Night
          Pina una alta Basescu este liderul opozitiei indiferent ce spune unul sau altul.
          Jalea celor ce l musca de cur ca si a noastra celor ce va trebui sa ii alegem un urmas este ca prin comparatie ceilalti par niste caraghiosi neputinciosi.

      • AR FI TREBUIT SÄ IASÄ IN STRADÄ

        2-6-9-20…………mäcar simbolic, contra marläniei si escrocheriei
        lui PONTA:

    • Presedintele se intanleste nu stiu unde cu Putin,
      nu sä-si facä poze.

  47. Dumbravä coada asata de topor dela CSM, a mai jucat urat , cand cu PIVNICERA SI altzi colegi atrasi intr-un boicot contra conducerii de atunci CSM: ESTE O RUSINE „OMUL.”

  48. Normal:
    „Atacul preşedintelui Traian Băsescu la adresa magistraţilor, primarilor, pensionarilor, muncitorilor de la Lukoil, precum şi indicaţia referitoare la câţi bani trebuie daţi pentru o operă a lui Brâncuşi reflectă o persoană incapabilă să îşi exercite funcţia, afirmă premierul Victor Ponta.”
    Toata peroratia lui Tapalaga cade in neant 😉

    • SI PONTA A FÄCUT PE EL

      TOT BÄSESCU ESTE DE VINÄ:

    • Udrea, ieri (cred), „mai modest” decat MM (dar poate ca ea era sigura ca ce e de spus, cel mai bine va spune presedintele in functie 😀 ) :

      Cazul Lukoil arata un lucru pe care multi il cred, altii doar il banuiesc. Arata cum va fi justitia daca Victor Ponta va ajunge Presedintele Romaniei. Ponta va da ordine justitiei ce sa faca, cu sau fara pretexte. O sa ne amintim cu greu ca a existat justitie independenta, in vremea lui Traian Basescu.

      • @Mih,
        Ce faci ?
        Ai pomenit faptul ca Udrea a spus ieri ceva ce trebuia spus?
        Vrei sa dezlantui cele doua furii impotriva ta, vrei ca blogul sa fie maturat de tornade anti nutiste?
        Sa nu mai faci asemenea greseli.Ieri Udrea nu oputea sa spuna deci ceva rau.

        • Vorba lui Cristoiu (desi nu mi-e drag si nu am obiceiul sa-l citesc/citez): eu nu-s intelectual(a)… ca altii 😛

        • Alea-s dezlantuite demult, ce mai conteaza o navalire, doua, trei… ? 😛
          Oricum, vor mai tot da iama pe aici ca „obiectivul” lor trece dincolo de prezidentiale, de Nutzi, posete si tocuri cui…

          • Ai dreptate , dupa daca MM isi face partid cele doua furii ii vor scrie programul.Daca MM nu le va accepta programul sau nu le va cere parerea vai de partidul lui MM.Si uite asa am sa ajung eu sa sustin partidul lui MM.Ce soarta cumplita ne asteapta.

    • Fila,
      se vede ca Sebi e la baza sociolog cand spune „MM reactioneaza dur la santajul rusilor”
      ”Trebuie să se cerceteze ceea ce se scrie în presîă că Victor Ponta a primit apartamente luxoase de la Lukoil sau prin interpuși sau alte bunuri. Familia Nițu lucrează împotriva justiției, lucrează cu politicul. Soția sa a făcut presiune pe procurori pentru a ridica sechestrul la Lukoil. Ea e șefa acelor procurori care lucrează la caz. Ponta poate fi judecat pentru obstrucționarea justiției, pentru complicitate. El l-a ales pe Putin și este trădare națională.”(MM la B1 ieri in emisiuea Sorinei).

      • Eu mă refeream la reactia față de Lukoil,nu față de Tontalone

        • Night citest prima fraza din comentariul meu. Asta am si subliniat Sebi manipuleaza prin invaluire. Ceea ce a spus MM nu se refera la Lukoil ci este u atac la Tonta si familia Nitu. Cu atat mai mult cat nevastalui e un procuror simplu si nu seful sectiei Penale care ar fi exercitat presiuni asupra colegilor.

          • Am inteles ,Ioane ….am ținut am ținut doar să subliniez ,ca nici unul din candidați n-a avut o reactie fermă fată de pozitia de santajist a Lukoil asupra Justitiei .

            Justiția trebuie aparată nu numai de politicieni ci si de corporatii si firme private. .

    • Cam exagerat:
      „5. Macovei e singura care reactioneza dur.”
      „8. Macovei reactioneaza iar dur la santajul rusilor.”
      Ar fi fost indeajuns, daca a reactionat, doar un „Macovei e singura care reactioneaza dintre candidati”. Dura este reactia presedintelui in exercitiu.
      Doar Ponta, ca prim ministru, ar fi putut sa aiba o reactie dura; dar a pierdut ocazia, pentru asta si raspunsul dat dupa spiciul dictatorului 😛
      Apoi, corect ar fi fost:
      „6. Procurorii ridica sechestrul partial”, dar il extind asupra altor bunuri/obiective, incit sa nu impiedice platirea salariilor.

  49. Fila

    Pune reacțiile candidaților din presă ,dacă sunt ,fată de lukoil ,ca eu n-am vazut nimic in presă ….poate nu m-am uitat io bine

  50. Marian Iancu, fostul patron al echipei de fotbal Poli Timisoara are un „mare noroc”” Apelul in dosarul RAFO judecat la CAB a ajuns la Camelia Bogdan. La fond la TB a primit 10 ani (in 2011).

  51. Vad ca Monicuta toaca la Udrea cu sirg si daruire.
    Astazi avem dovada ca PMP=PSD=PNL etc.
    Dovada clara ca lumina zilei o constitue faptul ca un consilier local a trecut de la PMP la PSD cred.
    Ma cutremur si sunt fericit ca nici un consilier local din partidul MM nu a dezertat.

  52. Tudorel Urian:

    Bravo Băsescu! Ăsta e Președintele României! Așa trebuie să reacționeze un președinte al unei țări UE în fața unor mafioți ruși, evazioniști! Mare porc și trădător de țară este băiatul ăsta albanez, Ponte.
    Tot TU:

    Ce bun e Băsescu și ce echipă beton ar fi putut face cu Monica Macovei. Ar fi fost șansa României de a deveni o țară normală. Mare păcat că oamenii ăștia nu sunt în aceeași echipă.
    ……………………………………
    Poate se va lamuri in timp de ce nu s-a putut/vrut…Dupa cum curg evenimentele si declaratiile (si inca de mai bine de un an), eu mi-am facut deja o idee. Ce se intampla, doar imi confirma.

  53. Dedicat lui Pro-fund!!!!!!!!!!!!!!!!dezinformatorul!

    „Deci, cred că, în momentul acesta, Guvernul României ar trebui să fie pregătit să plătească preţul cu care a vândut rafinăria, să fie pregătit tehnic s-o preia în operare şi, la constatarea finală a ilegalităţilor comise de Lukoil, să discutăm în contrapartidă suma constatată a fi fraudă cu sumele investite de Lukoil în această rafinărie. În acelaşi timp însă, dacă, bazat pe presiune, care îmi pare o abordare de tip putinian – aşa ceva face Putin în ţară, nu într-o ţară a Uniunii Europene – comportamentul nostru trebuie să fie pe înţelesul ruşilor şi va trebui să ne comportăm la fel. Lukoil nu poate să spună: «închid că vreau eu; pentru că am probleme cu justiţia, eu închid şi vă pedepsesc, vă las în şomaj, vă afectez şi Oltchimul, pentru că aşa vreau eu, că sunt Lukoil». Lukoil trebuie să se gândească să dispară de tot de pe piaţa românească, dacă asta îi este abordarea. România este stat de drept, legea se aplică tuturor, egal. Iar Lukoil are şi un mare lanţ de distribuţie, are şi concesiuni în Marea Neagră. Lukoil trebuie să se hotărască: respectă legile statului român sau, dacă vrea legile de la Moscova, se duce acolo, nu în România. Nu poate face acest tip de presiune pe justiţia din România doar pentru că se numeşte Lukoil.”

    SURSA:

    http://presidency.ro/?_RID=det&tb=date&id=15264&_PRID=

  54. Monica Macovei: Ponta actioneaza ca ambasadorul Rusiei in cazul Lukoil si tradeaza interesele romanilor

    Marţi, 7 octombrie 2014, 16:32 Actualitate | Politic

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18256543-monica-macovei-ponta-actioneaza-ambasadorul-rusiei-cazul-lukoil-tradeaza-interesele-romanilor.htm

  55. Am un link (la spam) de la hotnews de acum 2 zile cu declaratia MMacovei: „pana acum l-am vazut pe Ponta atacand Justitia ca sa-i apere pe coruptii din PSD si din partidele aliatilor politic. Acum ataca Justitia ca sa ia apararea unei companii rusesti. Pana acum, dintre hotii din PSD si romani, Ponta a ales mereu hotii. Acum a trecut la un alt nivel: dintre Putin si romani, Ponta a ales Putin”.

  56. Da` mai zlabiti-ma cu spiciul lui Basescu; este clar ca-i face campanie Elenei.
    Plus ca e clar blatul pe care il face cu Ponta, orb sa fii sa nu observi.

  57. unu, doi, test

    • Lazaroiu: „5. Macovei e singura care reactioneza dur.”:

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18256543-monica-macovei-ponta-actioneaza-ambasadorul-rusiei-cazul-lukoil-tradeaza-interesele-romanilor.htm

      si e de marti:

      “Monica Macovei: Ponta actioneaza ca ambasadorul Rusiei in cazul Lukoil si tradeaza interesele romanilor” Marţi, 7 octombrie 2014

      Lazaroiu: „8. Macovei reactioneaza iar dur la santajul rusilor.”:

      http://www.revista22.ro/monica-macovei-victor-ponta-a-ingenunchiat-romania-in-fata-oligarhilor-rusi-de-la-lukoil-48507.html

      Doar stiripesurse sau pesurse.ro (unul dintre ele) spune ca Macovei l-a intrebat pe Ponta doar despre beneficii materiale de la rusi.

      P.S. Ma asasineaza akismetul, dar multumesc adminului care ma scoate din spam, la un moment-dat 🙂

      • @ Laura,
        sa ne intelegem: nu negam ca MM a avut reactii in cazul Lukoil, ci nu suna bine formularea „reactie dura”.
        Reactiile „dure” puteau sa vina doar de la autoritatile romanesti.
        Spre exemplu: presedinte (au venit) sau prim ministru ( a pierdut ocazia).
        Reactiile candidatilor, sa fim rezonabili, sint de campanie electorala, nu au niciun efect de „duritate” (eventuale sanctiuni). Nu au cum.

    • Laura eu iti inteleg optiunea dar nu ne jigni inteligenta
      Sebi spune ca MM reactioneaza dur la santajul rusilor.
      Unde a atacat MM Lukoilul pentru amenintarile proferate?
      In schimb din declaratia ei retin
      ”Victor Ponta a arătat în acest caz că nu știe să negocieze în favoarea României, făcând concesii de nepermis rușilor și vulnerabilizând România.”
      Ce sa negocieze cu reprezentantii rafinariei Tonta in acest caz de evaziune si spalare de bani. Spune-mi ce concesii a facut Tonta rusilor in acest caz?
      Tot MM intreaba CSM:
      ”Ce influență are procurorul Silvia Nițu, șefa Secției urmăriri penale la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești, asupra anchetei în cazul Lukoil?”
      Pai inainte sa intrebe CSM, MM ar fi trebuit sa se uite pe situl CSM in sectiunea procurori pe functii de conducere si ar fi primit raspunsul la un click distanta. Dupa care ar fi trebuit sa-i bata obrazul lui Tapalaga.

      Ea l-a atacat pe Ponta

      • Nu va jignesc, inteligenta voastra 🙂

        De-aia e asa de greu de scris si vorbit corect romaneste, pentru ca fiecare intelege ce si cat si cum vrea, sau cum ii convine.

        De ex. aici, Victor zice ca nu-i atac dur pentru ca nu vine din partea unei persoane care reprezinta o autoritate, iar tu spui ca nu e reactie la comportamentul Lukoil (doar cineva care reprezinta o autoritate poate da un raspuns unei firme private straine, zic eu). Va dati seama ca, in cheia in care citesc eu, voi doi v-ati contrazis unul pe altul si v-ati anulat parerile?

        • Eu nu am comentat ce spune Victor. Eu am remarcat manipularea fina a sociologului Sebastian Lazaroiu si exemplele pe care le-ai postat in apararea celor spuse de respectivul.
          Nu ma deranjeaza ca exista pareri contradictorii. Contradictiile duc la dezvoltare, vorba unui clasic. In schimb, ma deranjeaza manipularile, fie ca vin de la jurnalisti sau de la un fost consilier prezidential.

          Fraza ”doar cineva care reprezinta o autoritate poate da un raspuns unei firme private straine, zic eu”, transmite-o lui Sebi. Poate data viitoare va fi mai atent. Si pentru ca apreciez munca procurorului care se ocupa de dosarul Lukoil, il rog sa scrie pana la capat punctul 6, conform comunicatului Parchetului de pe langa CA Ploiesti din data de 7 10 2014.

        • @ Laura,
          „domnia mea” a scris ceea ce a scris si sustine.
          @ ion a spus altceva, diferit de mine: ca MM nu a atacat (dur sau nu) Lukoil, ci s-a razboit cu Ponta.
          Ce este atit de greu de inteles?
          Eu nu am negat ca MM ar fi atacat rusii de la Lukoil pentru ca nu stiam, nici ca a facut-o, nici ca n-a facut-o.
          @ ion a observat ca nu au fost atacati rusii, ci Ponta.
          Cum ne-am contrazis noi doi?

      • Ion
        citește link-ul din 22 adus de Laura. Mie mi se pare că MM s-a referit precis la ponta, Lukoil și ambasadorul Rusiei în cererea către CSM.

        • Nu-i impinge de la spate, Filadel, ca, daca citesc cu atentie, nu mai iese cum vor ei :mrgreen:

        • Fila,
          Cum sa ceri CSM-lui sa analizeze cele declarate de Directorul Lukoil referitor la procurori de caz? Repet, ceea ce am spus si ieri Codul de procedura penala, acesta nou, permite negocierea sechestrului in faza de urmarire penala. E adevarat ca ar fi fost onest ca Lukoil sa aduca o scrisoare de garantie bancara pana la limita prejudiciului si sechestrul s-ar fi ridicat. Nu a facut-o si au mers la negocieri.
          Atata timp cat procurorul de caz nu s-a adresat CSM-ului ca a avut presiuni din partea rusilor, (a se vedea cazul Papici de anul trecut din octombrie penrtru comparatie), declaratiile ambasadorului, respectiv directorului adjunct, vor avea ca efect producerea unui comunicat din partea CSM.
          Cat despre criticile aduse la adresa lui Tonta, nu cred ca asta a fost obiectul disputei dintre mine si Laura.

          • Patriotismul lui MM, ca si acela al EU, nu trebuie pus la indoiala. MM trebuie sprijinita, chiar mai mult decat Udrea, pentru ca experienta ei politica este limitata. Eu m-as bucura ca MM sa scoata in primul tur un rezultat cel putin la fel de bun ca acela al Elenei Udrea.
            Imi e groaza sa ma gandesc la scenariul care ii da de gandit lui @Mih. Desi vad ca toate vocile lui Macovei de aici, in afara de @fila si @Victor L, urmaresc scaderea procentajului lui Udrea si agresarea „basismului” in general, nu cresterea aceluia al lui Macovei. Din hrebele gandirii, deh…

  58. Dan Andrei Aldea revine în România după 33 de ani, pentru a cânta în cadrul Toamnei Orădene 2014 (via pag fb Adrian Patrusca)

    Versuri, muzica, voce, chitară Dan Aldea; bas Bibi Ionescu; tobe Marian Toroimac. De pe single Sfinx (1972)

  59. CTP, cel mai incruntat ziarist, spune ca reactia lui Basescu nu face cinste unui sef de stat; si da-i si spala pe jos cu dictatoru`.
    Corolar: daca MM a avut un atac dur la adresa Lukoil (asemanator cu al piratului) , nu merita sa fie sef al statului.
    Noroc in CTP ca le rezolvaram 😛

    • Mare noroc au unii ca nu-si musca niciodata limba (o fi vreo adaptare la mediul…propriu 🙄 ). Altminteri, CTP-ul (si nu doar el), demult…

    • Sa-l vezi pe Parvulecu ce nervos este ca Piratul si procurorii nu inteleg contextul actual (puteti sa-l urmariti la DIGI24).

  60. Bine, dragilor, fie ca voi.

    VictorL, poftim un zambet galben: 🙂

    Ioane, eu nu-i transmit nimic lui Sebi, ca nu-s postasul. Ideea este ca voi ati spus ca nici un candidat nu a avut vreo reactie la problema Lukoil. Vi-am aratat ca, inca de marti, MMacovei si-a exprimat pozitia. Pentru a minimiza impactul, v-ati legat de legitimitatea cu care si-a exprimat pozitia asa-zis „dura”, de inadvertente cu realitatea referitor la posturile procurorilor (d-na Nitu care nu-i sefa procurorilor care ancheteaza cazul) etc.

    OK, deci, reluam: singurii care si-au exprimat o pozitie legitima si adecvata in acest caz au fost TBasescu si EUdrea. Sa fiti sanatosi!

    • Buna seara, Laura!

      Nu denatura ce spun altii, ca nu-i corect: discutia a plecat de la afirmatia lui SL ca doar MM a reactionat. Ion si Victor L au comentat declaratia lui MM si afirmatia lui SL (cred ca suntem de acord ca au dreptul asta, nu?)
      Eu am gasit inca o singura referire la scandalul Lukoil (din partea prezidentiabililor) si am si specificat „mai modesta” in comparatie cu MM (ca asa o consider)
      Cat priveste declaratia Piratului, a fost una excelenta (si are „greutatea” unei pozitii oficiale – cea mai de sus). Nu-i doar parerea mea, dar sigur ca nu-i toata lumea obligata sa-l aprecieze pe Basescu.

      Sa fii si tu sanatoasa!

    • Doar Piratul…atît ….el a transmis un mesaj clar ,hotărit ,curajos ,la obiect si cu directie ,fără drept de interpretări .

      In cazul asta,toată opozitia trebuia să fie un singur glas si să-i sară in capul babuinului ,cu cereri de demisie si iesiri in strada …dar ,e prea mult pentru ‘telectualii astia de pe dreapta …astia ,fiecare au soclul lor si nici poveste să se unească .

      • Lipsisi o vreme, dar eu tie ti-am pus linkurile (i le-ai cerut lui Filadel la 16.59 si m-am gandit ca te intereseaza intr-adevar). Ca s-au rățoit si se rățoiesc pe mine altii, treaba lor, sa fie sanatosi, cum ziceam. Auguri! 🙂

    • @ Laura,
      atit m-am contrazis (si) cu soacra pina am divortat 😉
      Serios: nu ai inteles ce am vrut eu sa spun. Sau nu vrei sa intelegi de teama ca o „atac” pe Macovei.
      Eu comentam doar 3 puncte din postarea lui Lazaroiu: 5 si 8, care se refereau la atacul „dur”, si pentru care eu sustin in continuare ca doar autoritatile o pot face, avind si pirghiile (candidatii sint in campanie electorala si au la indemina doar vorbele)
      Al treilea, „6. Procurorii ridica sechestrul partial.” Care, intr-adevar, era un sechestru partial pe bunurile Lukoil, nu pe toate bunurile.
      – „ridica partial sechestrul” ar fi fost corect, cu precizarea ca a extins sechestrul asupra altor bunuri ale companiei ca sa compenseze suma de recuperat.
      Stai linistita, nu am zis nimic rau de favorita ta.
      Dar neuronul meu s-a revoltat, caci Lazaroiu voia sa ma minta.
      Si nici fiului meu nu-i accept sa ma minta de la obraz.

  61. bunä seara,

    am väzut ce inversunatzi sunt cei din ACL, dar nu pe ponta,
    ci pe presedinte. cä sä mai crezi, la romania tv isi dau mana
    totzi contra presedinte. vai de romania.

  62. Tapalaga a avut noroc; a gasit si bomboane dulci, nu doar din cele acre 😛
    ” Astfel de iesiri mai estompeaza din dezamagirea produsa de optinile sale in politica interna si il plaseaza in categoria marilor sefi de stat.”

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18271542-lider-placul-rusiei.htm

  63. Minciuna are picioare scurte
    Inspecţia Judiciară verifică afirmaţii conform cărora Niţu şi soţia sa au pus presiune pe procurori, pentru Lukoil
    „Eu nu mă plâng, pentru că nicio declaraţie a nimănui nu îmi poate afecta independenţa de magistrat. Acum au părut în ecuaţie şi despre soţia mea lucruri neadevărate. Soţia mea nu exercită o funcţie de conducere la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti, nu este procuror şef birou sau secţie, aşa cum s-a vehiculat în presă. Să faci asemenea afirmaţii, că procurorul general al României şi soţia mea supraveghem, conducem, coordonăm anchete în ţara asta? Păi ce afirmaţie mai gravă poate fi adusă unui procuror, unui magistrat?”, a spus Niţu, în şedinţa de plen a CSM. (evz.ro)

  64. hola,daca ar fi diversiune intre cele doua femei din politica EU SI MM,CA SA ACAPAREZE DIN ELECTORATUL CARE DOARME AR INSEMNA SA FIE AMINDOUA ACTRITE F, BUNE,dar dupa cum joaca nu este adevarat,

    • EU nu este in stare sa capteze nimic din electoratul care doarme. ci doar din cel deja fan Basescu. Vedem asta de o jumatate de an.

      E o impietate sa spui Cele 2 femei din politica vorbind de cele doua.
      Asa poti sa o mai pui si pe Firea si sa zici cele 3 femei din politica, sa o adaugi si pe activista X de la PDL Botosani si sa spui : Cele 4 femei din politica.

Lasă un răspuns către judex Anulează răspunsul