ÎnLinieDreaptă
- Bogdan Calinescu: Mai putine reglementari si cit mai putin protectionism înseamnă mai multa inovatie si properitate economica
- „Captivitatea rusă ucide!” – Un nou protest anti-Rusia la București
- „Este scandalos să sărbătorim separat Învierea”: Patriarhul Ecumenic cere unificarea datei Paștelui, inițiativă contestată violent anul trecut de intelectualii AUR
- „Două zile și două nopți s-a mișcat pământul în acele gropi, până toți și-au dat duhul” – Masacrul de la Fântâna Albă, negat de ambasada Rusiei
- 20 de ani de la aderarea României la NATO. Invazia rusă din Ucraina ne amintește de ce există Alianța Nord-Atlantică
- Vin rușii! Adrian Severin o amenință pe Luminița Odobescu, ministrul de Externe, că a fost pusă pe „o listă a țapilor ispășitori” ce vor fi „sacrificați”
- Dezinformările Rusiei despre Romanian Battlegroup „Getica”, voluntarii români care luptă împotriva armatei ruse
- „Ucrainenii nu se pot preda deoarece capitularea înseamnă moarte”: Declarația Bisericii Greco-Catolice Ucrainene în lumina cererii papei Francisc
- Grupuri de voluntari ruși lansează atacuri în Rusia cu câteva zile înainte de alegeri: „Visăm la o Rusie eliberată de dictatura lui Putin”
- Restalinizarea grăbită a Mamei Rusia. Înainte de alegeri, Putin face curățenie în jurul lui
Gradina Norei
- A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
Times.New.Roman
- A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
Reporter Virtual
- A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
CursDeGuvernare
- Coaliția merge cu candidaturi separate la București – probabil Gabriela Firea și Sebastian Burduja. Candidatura lui Cătălin Cîrstoiu a fost retrasă
- Locale 2024: Creştere cu 112% a cererilor pentru viză de flotant faţă de alegerile precedente
- România – deficit bugetar de 6,6% din PIB în 2023, al treilea cel mai mare din UE
- „Capcana dezvoltării talentelor” și exodul creierelor – Raportul Letta, planul de măsuri al Comisiei și situația specială a României
- ”Riscuri pentru România”, într-o Europă care se transformă – raport EFOR 2024
- Bulgaria, în pericol să rateze a doua oară ținta de aderare la zona euro
- Roboți cu inteligență artificială. 7 exemple: de la Sophia la Atlas
- Bulgaria a anulat cea mai mare licitație din PNRR-ul ei și riscă să piardă 1,2 mld. de euro
- SAMEDAY își anunță intenția de a prelua compania maghiară de curierat Sprinter
- A început lupta împotriva „reconfigurării copilăriei”
Contributors
- Antinomiile radicalismului utopic
- Școala – divertisment și elite
- Timbrul de Țară (resursă pentru petecit bugetul, PIBul, MDVul)
- Doliul
- Enigmaticii oameni-pești de la Lepenski Vir
- Examen de maturitate
- În marș forțat spre „lumea celor patru războaie”. Demisia Occidentului ca hegemon dispus să lupte pentru supremația lui
- A avut și Securitatea un Rocambole al său!
- Infrastructură energetică pentru război. Lecții din Ucraina.
- Rusia încearcă să facă din Găgăuzia o nouă „Transnistrie”. Același scenariu ca în anii ‘90
Cronica Europeana
- A apărut o eroare; probabil fluxul nu funcționează. Încearcă din nou mai târziu.
1. Puncte de sprijin
Blogroll
- Alex Rahoveanu
- Alexa Blog
- Andrei Văcaru
- Argentina Gribincea
- Barbu Mateescu
- Baricada
- Blogary
- Chibitz
- Cincinnatus
- Civiq
- Club 2020
- Contramanipulare
- Cristian Preda
- Cristian Pătrăşconiu
- Cronica Rezervistului
- Dan Badea
- Dan Hymerion Popa
- Dan Uhitto Iancu
- Daniel Darwin Funeriu
- Desydemeter
- Doc Inventatorul Stricăciunilor Politice
- Domnu' Dracu'
- Elena Udrea
- FCD
- Gabhry_el
- Gânduri Politice – Eugeni
- Grădina Norei
- Imperialiştii ÎnLinieDreaptă
- Karikatura Politikă
- La Plopul cu Portocale
- LaPunkt
- Mac Gregor
- Maria Hulber
- Mihai Polițeanu
- Mihail Neamțu
- Monica Macovei
- Morar & More
- MountThor
- Murfi – DDSR
- Nașul
- Niku Elektroniku
- OldHashu
- Politeía
- Romania Obiectiva
- SareÎnOchi
- Sever Voinescu
- Slugă la Sisif
- Sorina Matei
- Tano
- Tînărul de stînga
- Turnu de Dincolo de Glorie
- Ultima emisiune
- Viorel Padina
- Vladimir Tismăneanu
totzi golanii sä fie prinsi si pedepsitzi, egal din ce partid s-au grupare.
JUSTITZIEI TREBUIE MULTZUMIT:
UNDE SUNT ESCROCII
VERESTOY SI TÄRICEANU ?????????????????
dece ii ocoleste Justitzia?
Eu nu sint „sensibil” la niciun fel de spoturi de campanie electorala; sint un votant lucid, care voteaza ceva din convingerea proprie.
(Ba, unele spoturi chiar nu m-ar convinge daca nu as fi convins.)
Cit despre „cu cine votez”, am spus-o si ultimele evenimente nu mi-au schimbat cu nimic convingerile.
Sa votezi Ponta, Tradiceanu, Melescanu (sau chiar Iohannis) este iresponsabil.
VictoreL
nu e numai de campanie. Prima parte este exclusiv adevărată și privește pe fiecare dintre noi. Știi că mie nu-mi plac sloganele și slogănarii. 🙂
Oi! Și am cîștigat și pariul după ultimul tău comentariu la postarea anterioară. 😆
ASA ESTEA; REAL ,DAR BINE APLICAT SI PT: RECLAMÄ
Nu ma prind despre ce pariu e vorba, dar daca ai cistigat de pe urma mea facem jumi-juma?
Cit despre cei ce nu inteleg nicio gluma, nu mai e nimic de zis.
A fost un pariu mental că-l vei zgîndări pe Last. 😆
iti jur ca asta si intentionam, dar nu doar pe @ tds, ci pe toti cei lipsiti de umor.
😛
Cu mine e simplu. Spune ca 3×3=`11 si ca proiectul faraonic al lui Bokulete are sanse sau alta prostie si gata m-ai zgandarit.
Spune ca transpiratia lui Iohannis miroase mai frumos decat transpiratia lui madam40 Udrea si o zgandari pe Theo.
TREBUIE CA CEI DE DREAPTA , SÄ NU SE MAI ATACE
DESIGUR MANECINUL-SECU SI OASCA MELE- nu sunt de dreapta
imi place la nebunie Moise Guran- are mult craj, FELICITÄRI !
cit de la mintea lui Sova trebuie sa te situiezi daca tu consideri ca recentele dezvaluiri ale piratului sint pentru a-i creste cota blondei?
Blonda, s-a spus, dar orbii nu aud si surzii nu vad, este doar pentru a sonda existenta PMP; adica merita sa mai pariezi pe gloaba sau cumparam alta.
F: INTERESATÄ POSTARE LA TURCESCU
face trimitere la o carte, unde se dezväluie multe de PONTA
De vreo două zile ronțăi ideea asta și nu știu cum s-o formulez mai bine. Pînă la urmă îi dau drumu cum iese:
Lupta împotriva corupției este o obligație personală înainte de a fi obligație cetățenească sau din considerente morale. Pentru omul cinstit, care nu fură, este obligatoriu să gîtuiască corupția și corupții fiindcă, după cum o dovedește istoria zilelor noastre, dacă n-o face își pierde libertatea și se transformă în sclavul corupților ajungînd să trudească pentru ei. Lupta împotriva corupției e luptă pentru supraviețuire, luptă de eliberare personală înainte de orice.
Deci motivele împotriva corupției sînt între piele și cămașă, sînt naturale pentru oamenii liberi și nu chestii electorale inventate în campanie.
@ filadel,
ai mare dreptate, dar la noi coruptia se „invata” la gradinita, la scoala.
Si e atit de inradacinata in unii, iar acestia nu sint doar politicienii, incit vezi amariti care pling de mila lui Nastase ori felix. Am vazut plingind la propriu si blestemindu-l pe Basescu.
VÄ TREBUIE CURAJ, arätatzi cu mana hotzii si explicatzi.
pt. asta il injurä pe Presedinte, cä ii deranjeazä dela escrocherii,
explicatzi copiilor dece nu au avut abecedare, cad in haznale ,dar
hotzii haitei rosii, le i-au banii pärintilor, ii mint, ii umilesc.
DEPINDE NUMAI DE VOI; VIITORUL COPIILOR
Filadel,
Si tu si Victor L aveti dreptate: cred ca toleranta la coruptie este atat de „inradacinata” in mental, incat „omul” nici nu-si da seama ca participa la ea chiar daca, intrebat sau punandu-si problema, o blameaza. Il blameaza pe X despre care afla ca-i corupt, dar i se pare firesc sa se „descurce” cu o atentie, cu un cadou, cu un plic in viata de zi cu zi. Si da, asta incepe de la gradinita. Nu mai stiu unde am auzit asta, dar cred ca multi copii au asemenea perceptii: „mama, sa-i dam si noi flori lu’ doamna, ca sa ma iubeasca si pe mine ca pe Gigel”.
Pe langa ce trebuie si se poate face acum, este vital sa se insanatoseasca Educatia ale carei rezultate conteaza pe termenul lung si foarte lung al viitorului generatiilor urmatoare.
eu nu sustzin pe Johannis, dar il judecä Ponta si ai lui
mafiotzi bogatzi cu 15 case.
Ponta este cu 10 ani mai tanär mäcar ,ca J
mitomanul are averi nu jucärie, el cum le-a fäcut???
A FÄCUT AFACERI CU MAFIOTZII, aplätit bine SIE ???
UN MITING COSTÄ CEL PUTZIN 1 MILION; PONTA A FÄCUT 4
afisazul lui sunt cel putzin 3-4 milioane, de unde?????
romania se inprumutä zilnic pt. pensii si salarii,
nu produce nimic, nu construeste nimic, spitalele si scolile
sunt ruine. si voi ii toleratzi???????
Nu vi se pare că în țara asta singurul lucru care merge bine este DNA ?
Cred că uzina de cătușe a doamnei Kovesi are o productivitate mai mare chiar decât Dacia Renault.
E clar că avem de a face la DNA cu un management modern, de peste ocean.
Pare că o mână nevăzută face în așa fel încât să bareze drumul lui Victor Ponta spre Cotroceni. O dată la câteva zile, cineva schimbă traiectoria lui Ponta.
Scandalurile Microsoft, EADS, SIE, retrocedări sunt tot atâtea macazuri care mută trenul lui Ponta pe linii moarte și îl orientează spre depou.
Miercuri, DNA i-a intrat premierului în casă și l-a pus sub acuzare pe tata socru. Psihologic, asta este o lovitură mai dură decât oricare alta.
Nimeni în România nu are capacitatea de a proiecta și pune în aplicare cu o precizie de metronom un asemenea scenariu. Nici Băsescu, nici Kovesi, nici Livia Stanciu nu au forța de a coordona lucrurile încât să otrăvească toate fântânile din calea lui Ponta.
Mâna nevăzută e lungă, atât de lungă încât trece peste Atlantic pentru a muta piesele pe tabla de șah a alegerilor din România.
Americanii nu pot să pună președinți în țara noastră. Probabil că această aserțiune este adevărată. Iau în calcul însă că pot încerca să elimine un candidat cu opțiuni strategice incerte într-un moment în care Putin face ce face.
Nici cu hoția nu se mai putea merge mai departe în felul în care s-a mers 25 de ani fără a ne ucrainiza. A spus-o Victoria Nuland cu subiect și predicat.
Mai avem o lună până la votul final.
Dacă se păstrează ori se accelerează ritmul evenimentelor din primele două săptămâni de campanie, încep să cred că vom avea un președinte pus cu mâna.
Cu mâna nevăzută.
http://www.criterii.ro/index.php/en/national/11183-vom-avea-un-presedinte-pus-cu-mana-o-mana-nevazuta
Conceptul „mainii invizibile” este chiar inima capitalismului. Numai ca el nu exprima omniprezenta omului care manuieste mana, ci contrariul: natura ce stapaneste apucaturile destructive ale descendentilor cimpanzeilor. Asa si cu mana asta nevazuta: este, pur si simplu, puterea NORMALITATII. Toate povestile si filmele se sfarsesc cu bine pentru ca oamenii isi doresc, in marea lor majoritate, victoria binelui. Fie ei copii sau maturi. Chiar daca Cimpanzeu nu este totuna cu Zeu, „binele” lor, totusi, comun. Normal, atata tot.
@ tds,
esti ridicol.
In curind o sa ne anunti ca ai infiat-o pe MM si va trebui sa-ti cerem voie s-o votam.
Obsesia pentru blonda iti va produce icter negru 😛
Cit despre blatul piratului cu plagiatorul nu mai trebuie sa insisti: ai avut perfecta dreptate in orbirea ta.
nebunia unora nu-i aduc voturi lui MM,
sunt niste parvenitzi cu apucäturi de obor.
cum este mitomane? strigai la tv, fam bäse e o familie de hotzi,
dumnezeu itzi pläteste,
voi suntetzi o fam. de mafiotzi,mitomani,plagiatori si secu ????????
VÄ ESTE CLA? trecerea portuk
lui Constantza la pästaie s-a fäcut cu iscälitura lui Täriceanu.
Harnagea este un escroc, intrebat dacä stie de escrocheria cu bani,
el räspunde altceva, „ce inportantzä mare avea actziunea pt. securizarea frontierei.,poate s-o fi strecurat cate ceva „
VAI, a rämas mafiotul pästaie färä ciubuc si mafä de contrabandä,
a fäcut miliarde cu libieni,turci,evrei,sirieni,greci, acolo este o mafie
f. periculoasä.
Ni se comunica in stil kaghebist ca e posibil sa ne mai trebuiasca o patura la iarna:
„Exista un „mare risc” legat de tranzitul gazelor naturale spre Europa in aceasta iarna, a declarat joi presedintele Rusiei, Vladimir Putin, citat de AFP.”
Mă doare la basca de gazele lui Putin și de basinile înșirate de el și acoliții lui. Am lemne sa trec 3 ierni.
🙂
Siegfried Muresan
acum 7 minute
Ingrijorator!
Partidul Angelei Merkel, Uniunea Crestin Democrata, a castigat alegerile regionale din landul german Turingia (14 septembrie 2014).
Partidele care au pierdut alegerile marginalizeaza insa partidul castigator si vor forma o coalitie a comunistilor, socialistilor si ecologistilor sub conducerea unui prim-ministru comunist. Este pentru prima data de la reunificarea Germaniei cand o regiune va fi condusa de un prim ministru comunist. Am dubii ca acest guvern are raspunsuri la ingrijorarile oamenilor.
http://www.evz.ro/elena-udrea-traian-basescu-nu-m-a-favorizat-niciodata.html 🙂 🙂
fufele sunt obraznice
PMP nu e construit pentru mine, eu mă chinui să construiesc acest partid”, spune Elena Udrea. Aceasta a subliniat că, în realitate, nimeni „nu a avut curaj să își asume un proiect care putea să eșueze”, ea fiind singura carea și-a “riscat cariera politică”. „De ce nu s-a dus Monica Macovei să-l preia? Știti ce greu e să mergi la un partid și să încerci să faci o brânză cu el?”, a spus Elena Udrea la Hotnews Live.
😛 fufele or fi obraznice, dar fonfii o sa moara de grija lor 😉
Esti fonf la minte ? Care e subiectul ?
Il faci fonf pe Basescu ? Pai daca Udrea spune ca nu a ajutat-o , cum sa nu dea in fonfaiala, Fufele nu recunosc nimic. Ai vazut si cu Cocos.
Ma faci fonf pe mine ?Mosule, daca te-ai ferit sa te vezi cu mine pe podul de fier in Lugoj, ai pierdut ocazia sa iti cant aria din Rigoletto. Ce legatura are fonfaiala mai talon 🙂 Nu intelegi
Si de data asta fufele au dreptate.
In timp ce fufa Udrea se batea sa scoata 2 europarlamentari din partiduletul ala ,imaculata Monica Macovei ii aducea voturi lui Blaga .Ca nu a stiut ca acesta din urma va faca cadou aceste voturi liberalilor nu conteaza desi eu banuiesc ca aranjamentele se discutau dinaite de 20 mai.Important este ca prin actiunea sa dreapta cinstita si dezinteresata Monicuta noastra a promovat cel mai cinstit politician-Blaga care probabil ca la un scor mult mai mic ar fi fostsilit sa si dea demisia.
http://www.ustream.tv/recorded/53904801
http://www.ustream.tv/recorded/54038451
Mentalitatea acestor indivizi titrati , intelectuali, destepti cinstiti care o sustin pe Macovei este inspaimintatoare.
Astazi ma intreba o persoana de vaza absolut stimabila cum pot sa le alatur pe cele doua.
Indivizii astia sunt incapsabili sa inteleaga ca MM nu concureaza pentru premiul Academiei Romane ci pentru un vot popular.Pentru milioane de voturi.
Vreau sa vad si eu votantul mediu capabil sa diferentieze probitatea morala a lui MM de lipsa de lipsa de principii a lui Nuti.
Votantul mediu e treaba lui ce face. El maninca gras si moare de inima. Nu voi intra in cosciugul lui din simt de solidaritate cu el 🙂
Pentru noi indivizii titrati,intelectuali, destepti cinstiti este minunat ca avem pe cineva pe care sustinem : Monica Macovei.
Era inspaimantator daca nu aveam pe cine sa sustinem.
Mediocrii la care te referi pot sustine si pe Mobutu sau SexiBraileanca.
esti pe calapodul astuia; greu de inteles spusele voastre din rarunchi:
„Victor Ponta: Eu nu mai vorbesc de Basescu, o sa vorbeasca el cu procurorii si judecatorii. / Si-a dat fisa medicala pentru ca se gandeste ca daca il aresteaza, sa spuna ca nu suporta detentia „
Daca tu pui semn egal intre ce spun eu si ce spune Ponta du-te mosulache la control, fa teste de inteligenta de clasa a 4 a 🙂 Mai reciteste odata calapodeala ta si ai sa iti dai seama ca am dreptate
Vesti bune, dar, vai, neconfirmate dintr-o sursa ceva mai sigura, pentru copacul udrist din padure (sau e cumva copacul din padurea udrista?):
http://www.stiripesurse.ro/exploziv-elena-udrea-apare-in-interceptari-la-dna_936183.html
Udroceni, la vot!
Favorita „itelectualilor” grosi e in full damage control mode:
http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18317809-elena-udrea-anunta-dna-are-inregistrari-ale-convorbirilor-sale-gheorghe-stefan-pinalti.htm
🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Maine MM se intalneste cu IT-istii din Cluj. Sa vedem cum va fi….
Ei prieteni.
Fufa Voastra il critica pe presedintele Vostru si al Nostru
Numai ca presedintele a gresit, cel putin la SIE. A gresit si cu domnul Saftoiu, a gresit si cu domnul Ungureanu, a gresit si cu domnul Melescanu. Toti venind cumva din zona PNL, sau, ma rog, ultimii doi. (…) Cred ca este un risc sa pui oameni politici în fruntea …
http://www.stiripesurse.ro/basescu-mustruluit-de-udrea-a-gresit-este-un-risc-sa-pui-oameni-politici_936185.html
sublinierea e a mea 🙂
Pun pariu ca daca nu mai are nevoie de Basescu – din motive de Ponta – (exista si scenariul asta pt mai tarziu ) sa vezi balacareli cu iz sexual la gura fufei
esti o gramada de frustrari 😛
Cine dreaq vorbeste incontinuu de blonda de cum atinge tastatura?
Glumim-ridem, dar sa te feresti de obsedatii de o femeie 😉
Pai aste e mosule
Tu esti aici sa glumesti si sa razi, pt ca la tine acasa nu suna decat postasul. Nu ai viata daca stai 16 ore la computer.
Noi, cei cativa, nu glumim si nu radem caci e vorba de tara asta. Nu vorbim pt ca nu ne baga nimeni in seama la berarie
Pardon, eu sunt obsedat de mai multe femei frumoase. Udrea nu e intre ele. Pe ea sa o iubeasca Basescu sanatos
vorbe gen pisicut 😉
Vorbe gen ViermeneL 🙂
ei bine, te ofensezi cind cineva va face viermi? bravo, tinere
Victore
a trecut ceva timp de cind UDREA nu este amintita pe aici…Are grije Last sa nu cumva sa o uitam…si o face de o asemnea maniera incit sa mentinem la foc incins factorul udrist…
Da-le,doamne m intea ce de pe urma!
asa e, exista cine sa ne aduca aminte ca exista 😛 si pentru ca le roade creierii, noi sintem de vina.
Uite ce scrie un comentator:
n italy spune:
16/10/2014 la 18:48
„Daca e sa pornim de la cainarea d-lui Basescu de catre dl Tapalaga vedem cum azi i-a luat un lung interviu chiar purtatoarei marului discordiei de pe partea dreapta a politicii noastre si care poate fi analizat in HN.Cu tot avantul ,dl Tapalaga care a cautat sa infunde cu orice pret“ subiectul roz “ se poate vedea cum a esuat cu succes in interogarea inculpatei destul de abila mai ales daca o comparam cu ceilalti candidati „
Salut Mark,
Raman la parerea ca pe unii e mai bine sa-i indemni sa ramana la mintea cea d-intai 😀
Aia intre 3-5 ani, cu puritate si doar cu mici gesturi de speculanti dragalasi 😀
Salve,Inginduratule
Cred ca ai intuit corect
Daca ar veni unul anti Macovei ca sa va stea impotriva cu aceleasi metode ca ale voastre, @ tds, zau ca Monica ar iesi tare sifonata.
Si ca femeie si cu sloganele de campanie.
Niciun vot nu cistiga Macovei de la zaltatii care au in git doar subiectul blat Basescu si Udrea cu Ponta.
Zaltati e un cuvint de alint, pentru ca rima e alta 😛
nu te strädui, nu pricepe cat räu ii face cu placa stricatä,lui MM
DAR NU DISCUT CU DERUTATZII; DERANJATZII;
ALTA ESTE TEMA:
Ce sa zic. Ti=-ai schimbat buna impresie despre MM, si acum din lipsa de ocupatie te-ai indragostit de Udrea cea frumoasa si cea desteapta. Probabil ca in viata matale matusa Theo nu ai intilnit femei mai frumoase si mai destepte decat Udrea . Pacat . Iti spun eu. Exista femei mai frumoase si mai destepte ca ea . Stiu ca nu ma crezi 🙂
Ia niste lecitina sa procesezi mai bine. Fii atent : 🙂
Eu nu pretind nimanui de aici (cei 10 ce scriu ) sa voteze pentru Macovei.
Iar blogul e marginal, ca toate ale noastre, politeia, nora, copacul , alegatorul nu aduce mai multi oameni intr-o luna decat vizitatori la targul de vineri de la Bolintin Vale
Basescu nu e blat cu Ponta. Dar Udrea, – cunosc psihologia fufelor de tip Muihaela Radulescu,– e prima care ar pica la Ponta in brate daca Ponta ajunge jupan, iar Udrea incepe sa dea cu subsemnatul la procuratura
tI s-a belit mintea,trombonule..!Ce zici azi,maine nu mai este valabil!
@mark, ia tu la rand ce spui de luni de zile si vezi ce a fost valabil a doua zi. Apropo la tine la fundatia Miscarea Populara cine mai e sef ? Ce mai face Fundatia ? Bate vantuuul ? Ce mai fac mult laudatii de tine Tomac ? Politician ? Ideolog ? Marian Preda ? Dom Profesor ? Se darama acoperisul la Fundatie ?
Ce probleme ai,Postacule de dreapta???
Te-a interesat vreodata sa ajuti PMP ,ALTFEL decit sa dai cu cizma in el??
Ai avut macar O DATA un sprijin concret catre acest partid??
Nu.
Ai lovit cit ai putut sa dai jos fundatia….exista arhiva..De fapt..erai programat sa distrugi si sa lovesti… ce mai purtam discutii
De aia bate vantul in Fundatia in care ai lucrat de zor ? Unde e Fundatia, inaintemergatoareo ? Nu mai dai conferinte de presa de la Fundatie ? Ce s-a intimplat cu Fundatia dupa ce Marian Preda a fugit de mirosul Udrei ?
Ce s-a ales de eforturile tale la Fundatie ? Unde e Tomacu ? Vrei sa iti mai dau exemple despre convingeri ale tale de care s-a ales praful si pulberea din lipsa de profesionalism si viziune ?
Ziceai ca sunt plini de profesionisti si ca degeaba vreau eu sau Eugeni sa ii invatam, caci nu au nevoie . Unde mai zac profesionistii aia Marko ?
He, he unde-ti sunt postarile de altadata! Alea in care clamai despartirea lui Baconschi de Udrea si alaturarea la grupul intelectualilor de substanta, sanchi, refugiati la Fundatie? . Nu-l mai amintesti? Ti-e jena de limbutele catifelate pe care le aplica in dosul ei? Pe el l-ai sarit? Ai memoria selectiva?
Baconski nu mi-a placut niciodata. Imi placea taica-sau un literat desavarsit.
Gata, azi are pauza @ AXN, dar suplineste @ tds si alergatorii 😛
SUNT NISTE DEMENTZI ; PLACA E STRICATÄ
???????????????????????????
„Tineri si nelinistiti” de atmosfera respirabila a Copacului. Conditie in care astia se sufoca.
N-am pauza, dar sunt de acord cu postarea lui Filadel.Asta nu inseamna ca sunt de acord si cu unele comentarii de aici .
Ai vazut Victore ca totusi „dujmanul” vegheaza? Cand te astepti mai putin, pac, la Resboiu! 😀
Acus, acus arunca telecomanda din mana si sare calare pe tastatura 😛
😛 😉
m-a prins 😛
Iata ca (si era de asteptat), „””dreapta””” se mobilizeaza…ca la un semn, pe „teme” de discutie si cu textele rascunoscute. Vreo deosebire de ce se discuta mai ieri despre postaceala de stanga, pro-GIOP? Nu prea. Obsedantul subiect Nutzi si anti-basismul ca „obiectiv” principal. Momentul ales? Cel care necesita in viziunea acestor trogloditi cu staif macularea presedintelui intru minimalizarea subiectului vvponta-Melescanu-riscul acapararii serviciilor de politic (GIOP).
Or fi citit postarea lui PDA? Probabil. Daca da, scopul lor obliga oricum, la un total „ignor”.
nu este si nu a fost de dreapta
M-au convins si pe mine comentariile si „stilul”. N-au de-a face cu gandirea si valorile de dreapta. Nici macar cu „cei sapte ani de-acasa”.
Intrerupem pentru o scurta publicitate.
Direct de la producator: „Zeama dezinfectanta pentru locuri umbroase: Domnul Dan Tapalaga.”
ZEAMÄ INPUTZITÄ
dementzii care spun femeilor FUFE; SÄ SE DUCÄ LA OBOR
aici nu vreau sä aud asa ceva, indiferent cä e MM s-au UDREA:
Udrea vine de la Oborul din Plescoi, a facut o facultate de 2 lulele, acum e doctoranda, Femeile sunt ori doamne ori fufe. Udrea e fufa.
GOLÄNIILE NU SUNT PERMISE LA COPAC
doar la tine cand il faci vierme pe bill sau mie ca folosesc plosca 🙂
cre’că !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahaha
dupa cum te comporti nici tu nu dai dovada de mai multa carte decit blonda.
Pune-ma la incercare. De exemplu tabla inmultirii cu 7. Cred ca o stiu mai bine ca Udrea (nu e blonda mey, e o bruneta vopsita)
Si eu am diplome pe care ea nu le are. Pe unele din ele scrie pe inglezeste moshulache.
Serios, credeam ca numai Petreasca are 😛 Scuze, am uitat, mai are si alta somitate chiar de la „Standford: 😛
Scuzele sunt acceptate. Credeai ca numai Petreasca ?
Aia cu balerini de Berceni, si troala de Udrea cu pantofi roz swaroski de brat cu Gusa. Studenta la Gooshford.
Cita eleganta! Cita demnitate!Cita politete!Cita decenta!
PUTE ,Last,,PUTE rau de tot! INtr-o femeie nu arunci nici cu o floare!daca ai deprins in viata ta macar o invatatura intr-un dram de educatie!
Care femeie ? Mark ? Aici e jandarmeria prusaca ? Tu nu arunci nici cu o floare si @theo arunca cu galeata de laturi ?
Stiu ce sunt doamnele si ma comport cum trebuie cu doamnele
ce ti-a facut jandarmeria prusaca?
Ce mi-a facut ????? Mie nimic contondent 🙂
Cand un inconstient scuipa din balcon trecatorii, nu poti sa ramai indiferent chiar daca nu pe tine te-a scuipat.
Se dezbate Microsoft, EADS, jaful padurilor,
iar marele @ tds o are in fata ocnilor, la fel ca latrina 3 si ghitatv, doar pe blonda.
Ce poti sa discuti cu el? ca e obsedat de multe femei frumoase? pai si dece ne-o spune noua?
Enigma.
E BOLNAV:
Pai discutati intre voi de Eads, Microsoft, paduri
Eu care folosesc numa Linux nu ma bag. Cand ajungeti la subiectul fufe , sau la subiectul Udrea, sau la ce face dragostea din batrani anuntati-ma 🙂 si particip
Nu esti decit o gogoasa superumflata…daca subiecte ca Microsoft si EADS..nu te intereseaza…esti un zero umflat de emfaza ..in imposibilitate de a judeca cu luciditate subiectele i mportante,majore pentru Romania.
Pe mine ma treziti cand vorbiti de Udrea.
Microsoft nu ma intereseaza. La toti v-au placut spagile date de Bill Gates, in loc sa mergeti pe Open Sources care erau gratuite si pe Linux care bate microsoftul … dar din pacate e gratis.
Nu discut subiectele astea. Discutatile voi,. La nivelul meu este doar subiectul Udrea, si batranul rege Lear
Last
Raspunsul tau este edificator despre ce esti,ce reprezinti
Un zero barat
Modul in care arunci la o parte,in derizoriu un subiect ce cutremura clasa politica,un subiect ce implicain PENAL nume grele …
Ma face sa cred ca prin indiferenta esti trup si suflet linga acesti infractori de mare rang..hoti nationali la sume de sute de milioane de euro
SI TU NU DISCUTI ASEMENEA SUBIECTE???vai de capul tau de mare consultant expert scolit in SUA…
@mark williams
membru al FUNDATIEI MISCAREA POPULARA,. activist de dupa amiaza al fundatiei
1 ) NU ne mai aduci comunicate de presa de la FUNDATIE ? Sau nu mai dau
2) Ce s-a ales din munca ta ;la FUNDATIE ?
3) Unde sunt marii specialisti ai FUNDATIEI, care ziceai ca se ocupa de doctrina, si de alte trufandale, iar eu si Eugeni sa stam in banca noastra ca vin specialistii fundatiei si fac praf pe comunistii lui Ponta ?
Unii incremenesc in proiecte, altii in veninul propriilor resentimente.
Last.20,48
Folosesti placa antenista…bagi mana in buzunar si apoi strigi:prindeti hotul,m-a jefuit!
Cine se vaita ca am transformat Copacul in spatiu exclusivist pentru PMP??
Exact pe modelul Udrea…Pina nu apari tu si liota nimeni nu o aminteste pe Udrea..
Vii si scuipi,dupa care rinjesti victorios
Salut,
Victore, n-ai inteles! Relatia lui cu Lenus este conforma cu proverbul rusesc
„Qui s’aime, se taquine”, de la Lomonosov citire 😛
NU, mai repede un butoi de alcool misogin.
nu am intanlit un bärbat asa prost crescut.si misogin.aici nu este vorba numai de U, este stilul lipsit de respect pt. femei:
Care femei domnule @theo. Oaia cu ochi de bou este femeie sau nu ? Monica Macovei este femeie sau nu ?
Hopa Mitica, cum cade el si se ridica:
„Basescu nu e blat cu Ponta.”
Dar pina acum ce teze de doctorat compuneati?
Chiar asa , de la obraz?
Te lasa memoria?
Mai Azlheimer, cine a zis gogonata cu Basescu blat cu Ponta ? E fals. In schimb Udrea in anumite conditii poate sa faca de capul ei blat cu Ponta. Asa sunt fufele, nu conteaza daca e Colin Powell, Ponta, Vanghelie, Oprescu. Si sa il lase pe Basescu in offside. Unde ai trait pana acum invatatorule ?
esti un prost, facut gramada.
Eu nu am spus ca votez cu blonda.
Tu o ai in cap, donjuanule.
Tu nu esti prost , esti doar ramolit. E vorba in ce spun eu cu cine votezi tu ? Citeste unchiule de 2 ori inainte de a scrie odata
Limbajul folosit de tine este in contradictie cu stagiul de educatie din afara…atit de fluturat pe aici de tine..
Caracterizeaza foarte bine cultura unui Mitica…
Tu crezi ca numai ignorantii pot vorbi cu Tataie, impotentu’ etc 🙂 ? Pot si astia mai instruiti. Doar ca astia mai instruiti pot si alte chestii care nu se cer pe piata de la Copac 🙂
Pe mine m-a convins tanarul cu care te conversezi amical sa fiu de partea Monicutei. Drept care o sa votez cu …motocicleta 😀
@ Inganduratul,
ca intre noi: poate incapea atita ceaţă in capul unui om care se lauda ca a facut studii peste Balta, ca si-a dat dottorate si a scris carti, ca este afacerist de succes si afemeiat cu acelasi succes?
Si, mai ales, poate fi el cel ce se prezinta producindu-se cu asemenea texte?
Stateam la Copac si ne minunam de ceea ce sa intimpla la poalele Carpatilor si pe malurile Dimbovitei, si apare din nori de ceata obsedatul de viata sexuala a blondei.
Vine si ne piseaza cu ea, desi nu o aveam in registrul discutiilor.
Ce fel de om e asta?
Un mic Patriciu imi pare 😛
Dilema asta existentiala o inlaturai daca acceptai sa ne intilnim pe podul de fier din Lugoj. Atunci vedeai cat de afemeiat sunt, impotent, legionar, cu studii in lumea buna, (doctorat nu am), masturbant si incontinent. Dar ti-a fost frica ca te fugaresc putin prin spatele birtului, sau iti iau CNP-ul ca sa iti taiem pensia cand venim la putere.
De la ofticatii latrinei ori ai lui ghita nici nu ma pot astepta la altceva, dar cind si sustinatorii (cred ei, dar nu sint, altfel ar gindi), cind de la sustinatorii lui Macovei citesti asemenea scirbosenii, te gindesti ca nu poti fi alaturi de ei.
Peste poate.
Sigur ca da . Normal.
Te-am convins definitiv 🙂
Ramai de partea Plescoiului .
Eu ramin la convingerile mele.
Cite un zaltat ca tine nu-mi strica pofta de a ride de obsedatii sexual, de imitatorii latrinelor.
Ar fi fost EXTRAORDINAR daca iti schimbai vre-o convingere.
Batraneii nu isi mai pot schimba convingerile 🙂
Sictir 😉
Si siktir vine tot de la AdaKaleh cand erai tanar invatator. Bravo. Sa miauni , stii ?
Mai VictorL stai 16 ore aici. Tu nu ai plantat anul asta un copac ? sau sa pui niste rasaduri, sau sa inveti alfabetul niste nepoti. Cred ca nici nu iti speli, nu iti calci, doar vii aici sa o sprijini pe Udrea …..
„Adrian Nastase, condamnat definitiv pentru coruptie, a vorbit saptamana trecuta in fata a peste 30 de tineri diplomati din Romania si din alte state, la un eveniment organizat de MAE. Pentru acest eveniment Ministerul Afacerilor Externe a platit 120.100 lei, potrivit cotidianului gandul, preluat de Mediafax.”
Asta avem, cu asta defilam 😛
Intereseaza? fugi de-aici, de blonda discutam :p
Adica insinuezi ca nu merita fiecare din cei 30 de iubitori de gandire matriceala tip N0049 cca 4000 de lei intru implinire spirituala? 😛
Chitrosule! 😀
Mergi si tu si Theo si conferentiati, pe 100 de lei . Faceti-le oferta dumping la MAE
Numai gratis ma Watson, numai gratis.
Mai incearca, cu replicile, nu ti-ai atins maximum de ridicol 😛
Stiu ca ai fi in stare sa le dai tu bani 🙂 ca sa te lase sa spui inteligente ingudurite la tinerii MAE.
Dar onoarea ta ingandurata, cere 100 de lei ca sa salveze aparentele.
MAE isi doreste oameni pe calapodul unor N0049 sau Corlatean, mai curand decat asemanatori unor Diaconescu sau Aurescu. Decizie strategica, se pare…Sefii PSD urmaresc sa lase Ro fara aliati, primul pas este sa-i indeparteze pe actualii parteneri strategici.
Salut Judex,
Corect, sunt destule secaturi si jeguri si in MAE.
Salutare tuturor. Pai cum sa nu fie secaturi in MAE. Bachonschi n-a avut timp sa primeneasca institutia. Avea preocupari intelectuale.
Corect, scria email-uri cu amintiri din cada 😀
ESTE INADMISIBIL CA UN PUSCÄRIAS CA NÄSTASE
SÄ CONFEFENTZIEZE IN FATZA TINERILOR ROMANI SI STRÄINI
SI A FOST RECOMPENSAT CU 1200000, cine MAE
ASTA FACE MINISTERUL DE EXTERNE????
RUSINE;RUSINE
VOI DECE TÄCETZI; DECE UN MIZERABIL CONDAMNAT ARE
ASTFEL DE DREPTURI????
UUURLAAAAAM THEO UUUUURLLLLAAAAAM dar degeaba aici la Copac. Ar trebui mers in Piata Victoriei sa ne stropim cu gaz si sa ne dam foc, iar tu sa faci greva foamei la Munchen
JOOOSSS !!!!!!!!!!!!
POPO – BOMBO – PUSCARIASUL !!!!!
ARE DREPTURI MIZERABILUL cum ai si tu.
Si tu poti conferentia la tinerii romani si straini.
Urmasii baietilor cu ochi albastri nu dorm:
„Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) atrage atenţia că nu are niciun fel pagină sau cont de utilizator pe Facebook, reprezentanţii instituţiei sesizându-se după ce au găsit un cont fals, care foloseşte însemnele şi denumirea DNA.”
12 (douasprezece) ore au cotrobait procurorii si mascati pe domeniile lui Truica pentru a aduna dovezi/documente in dosarul Microsoft.
12 ore, caci nu era doar o vilisoara cu 4-5 camere, ci un teren destul de intins.
O fi Udrea fufa, om fi noi bosorogi obsedati dar astia sustinatorii lui Macovei sunt dusi rau cu capul.
@Last ne a facut o demonstratie concludenta ca diplomele nu tin loc de bun simt.Asemenea mitocanii intilnesti prin alte locuri.
Te du @Last unde iti este locul, lasa ne pe noi bosorogii fara diplome , obsedatii si timpitii sa mestecam intre noi.Nu aduci aici nimic bun.Esti un sac de frustrari si nici dialogul cu noi , nici diplomele , nici asocierea cu Macovei nu ti le vor rezolva.
Eu ti as recomanda un psihiatru.
vrei sa se ţicnească psihiatrul 😛
Nu ma duc @tucule
Sant aici dinainte de a fi tu aici sau pensionarul.
Nu esti obsedat, esti doar un cetatean de 71 ani care are parerile lui bine osificate.
Voi fi langa voi si la alegeri, si dupa alegeri, Si cum am devenit specialist in fufe am sa fiu alaturi de voi sa descalcim impreuna itele acestor memorabile alegeri, si vom continua spre victoria PMP in alegerile din 2016 cu un minim de 30% promisi.
Psihiatru ? Nu e nevoie. Victor L in afara de atestatul de invatator se pricepe si la psihiatrie. Cel putin mie mi-a dat cateva diagnostice in ultimele 6 luni
tinere, un discurs pe masura ta:
” Romania Tv continua discutia despre sanatatea lui Traian Basescu: Pozitia mainii este „nefireasca”, presedintele „are momente cand nu se poate controla” si este „iesit din tiparul comun al unui sef de stat sanatos””
😛 😉 😛
Mai , eu nu discut decat despre Udrea. Acolo e expertiza mea,
Nefirestile Presedintelui ti le las tie
Daca erai BASIST ,cu adevarat,cum te dai raspunsul tau ar fi sunat asa:
Nu exista nefiresti la Presedinte!Exista doar manipulare,calomniere si dezinformare…
Ori tu… cu declaratiile de acest gen ..te inscrii exact in gasca anti Basescu!
Tu nu ai vazut ce spune Lazaroiu despre Basistii adevarati ? 🙂
lastnightmusic | octombrie 16, 2014 la 20:31 |
Pisi mic, asa de culant nu sunt. Nu-mi transfera apucaturile tale si mie.
Ai uitat cand ti-ai tot oferit „serviciile” gratis unora si altora doar doar vei fi remarcat? Caraghiosule! 😛
PS Nu stiu de ce dar simt ca l-am nedreptatit pe Billuta.Se pare ca aveti o lupta fratricida sa stabiliti de fapt cine este Epigonul 😛
@Inguduritule mi-am oferit serviciile, de fapt mi-au fost cerute de o persoana importanta de la Forta Civica. Le-am oferit gratis, cum gratis te distrez pe tine acum. Pentru tara. Dar acolo erau vicepresedinti FC care vrand sa intre pe sub pielea sefului MRU au zis ca fac ei. Desi nu aveau nici un fel de expertiza, in domeniul meu. Asa ca nu mi-au luat serviciile gratuite. Astfel eu am lucrat doar pe bani 🙂 iar ei au facut praf partidul ala
Ca la Romania 🙂
Vezi ma Trombonel cu balalaika si manere, iarasi te-am ghicit! 😛 😛
Contradictiile mici si dese sunt cheia marilor „esece” 😀 Ba ti- „le-ai oferit”, ba „ti-au fost cerute” 😀
Lupta fratricida merge mai departe 😛 Mai sunt si alte chestii de comentat 😛
Mai tii minte cum I-a spus Ponta lui Nastase si Iliescului:
Lastule, nici nu stii cat de mic incepi sa fii 😛
Hai mai @inguduratule. Daca mergi pe logica formala a camaradului Victor, nu iti iese rezultatul. Pui 7 zambareti, dovada ca nu esti prea sigur pe demonstratiile tale. Hai ca ceilalti au inteles 🙂 Ca nu iti inchipui ca eu scriu ca sa te lamuresc doar pe tine pe moshulache si inca vreo 3
Trombonel in miez de seara, tu nu esti in stare sa lamuresti nici macar o picolina. 😛
Ce ma, te dor zambilicii? 😛 Te miri ca am 7 zambilici? Pai ma inteligentule, tu care le balmajesti pe toate intr-o (in)competenta si falsa expertiza maiestoasa nu te-ai prins ca cei sapte fac parte din sirul numerelor lui Fibonacci? 😀
Obisnuieste-te, devii un comic de vis 😛
Numara-mi zambilicii si spune-mi cati mai pun! 😛 😀
Normal ca eu sunt epigonul lui @bill. Niciodata nu a fost altfel 🙂
Ai crescut in ochii mei precum Dunarea la Drencova. Minus 11 cm. 😛
Asa te vreau, si cu spirit autocritic!
Tragic realmente ar fi daca ai incepe sa ma lauzi. Atunci m-ar ingrijora. Cota de avarie !
„Laudele lor desigur/ m-ar scarbi peste masura”
Genial: expertiza lui @ tds este discutia despre Udrea 😛
Daca tot ziceai ca nu ai doctorat, nu e tirziu sa-l dai, ca tot te lauzi cu femeile 😉
Eu iti indicam un discurs pe masura textelor tale: imbicsite de rautati si minciuni, de obsesii cu o femeie crezind ca ii faci un pustiu de bine alteia.
Vax albina, crema puca.
Ufff gandesti ca un batran, Invatator nu mai esti de mult
Hai sa iti explic despre expertiza:
Aia e alta expertiza. decat cea universitara
Expertiza la fufe. Le-am observat din tinerete, aveam vecine cateva fufe, le stiu din carti, din filme. Fufele au un traseu linear si previzibil. Nasol este ca multi barbati destepti pica in aceiasi capcana, de fiecare data. Si de acasa mi s-a spus sa nu ma incurc cu fufele, si sa nu ma cert cu fufele. caci astea au metode neconventionale de lupta
” Victor Ponta, catre pensionari, referindu-se la Traian Basescu: Cum v-a taiat el pensia voua, asa o sa i-o taiem si noi lui”
@ tds,
uite, cu asemenea ipochimene te potrivesti 😛 („eu nu discut decat despre Udrea. Acolo e expertiza mea”).
Potrivirile tale @victorL sunt de tipul mere = pere, sule = prefecturi. de unde 1 mar +sula – o para = o prefectura
Cred ca ai pierde cu brio testul psihologic la auto 🙂
Sa-nteleg ca nu toti adeptii Monicai sunt frumosi si destepti? Te contrazici singur, la interval de cateva fraze. Dar ai dreptate sa te contrazici.
Mai @judex,
Nu ma contrazic, Citeste de 2 – 3 ori si poate prinzi firul epic.
Nu avem altcineva decat pe Macovei . Ailalti sunt gunoaie iar fufa e fufa.
Macovei va pierde cu asa dreptaci ca noi udrocenii iar tara asta va pierde.
Nu mai bine iti scrii tu de 2 -3 ori polologhia, pana iti „prinzi firul epic” de coada si ii faci nod la capat? Poate te racoresti…
milioanele din buget cu care a fäcut parangheliile, trebuiesc luate din averea lui PONTA; EL LE-A FURAT DIN BANII ROMANILOR:
Revenind la tema, cred ca ne apropiem de clipa cand vom afla daca „acoperirea” politica a GIO are rolul de a saraci Ro, prioritar in raport cu rolul de a-i imbogati pe membrii grupului.
Aici cred ca nu exista dileme. Corect este si… si!
Eu cred ca se va ivi o situatie in care GIOP va fi obligat sa aleaga. Curand.
„Comanda” est-erna a GIOP (eu cred in existenta ei) ar fi argument pt prioritate = saracirea Ro. Parerea mea
Intre sabotori si hulpavi, si eu tind spre prima varianta. Au fost adunati ca hulpavi si pusi sub conducerea sabotorilor.
Proiectul lui Basescu (reforme + orientare stabila spre Vest) inseamna a construi drumul spre bunastare si emancipare. Ori asta trebuia stopat…
Punct ochit, punct lovit. Te-am lingusit.
?
Mi-am reamintit de acuzatiile pe care mi le-a adus trombonel, acelea de a fi lingusitorul blogului…si am anticipat probabila interventie a lui @codebill care sa transforme acordul meu intr-un act de linguseala. Mi s-a parut amuzant un „Je m’accuse”…in context.
Da, imi aduc aminte. Perioada aceea (fix aceea, legata si de o remarca a ta la adresa lui MM, una cu + si reactiile aiurite care au urmat) a fost cea „revelatoare”. De atunci, doar confirmari. In privinta bilei.
PONTA ESTE PREGÄTIT DE MULTZI ANI; DE SRVICII SI SECU-
MAFIOTZI; TOTUL SÄ PUNÄ MANA PE ROMANIA SI SÄ O DUCÄ
INAPOI LA PRIETENII DIN EST:
AMERICANII NU POAT AVEA INCREDERE IN MITOMANUL PONTA
Un om cu dileme 😛
” Putem crede orice şi putem vota „cu inima“, promovînd nu oameni, ci principii, nu probabilităţi, ci vesele fantezii private. Aud, prin preajmă, că trebuie să o sprijinim pe Monica Macovei, în vederea unui viitor succes peste cîţiva ani! Mi se pare, totuşi, că alegerile sînt despre mîine, nu despre deceniul următor. Mi se mai spune că frumos e să votăm, în primul tur, cu dna Macovei şi în al doilea cu Iohannis.”
http://dilemaveche.ro/sectiune/situa-iunea/articol/cine-votez
Tandem: Iohannis si Heidegger. Martin H adus sub pulpana GIO5888. Cred ca glontul lui Macovei este mai putin ingrijorator decat securea GIO pe care o agita KI(Br?), ignorata inexplicabil de Plesu si Cornea…Eu sunt, in continuare, calm.
Spicuiri:
„Am o caldă preţuire pentru Adrian Papahagi, dar nu pot să nu constat că dispune de o inocentă versatilitate. Cînd pe lîngă Băsescu, cînd fondator la PMP, cînd disident al PMP, cînd devotat al Monicăi Macovei.”
Chiar daca am spus-o si eu, nu in textul de mai sus.
Cand votant fara rezerve Johannis (ca a fost si faza asta)
hai ca mi-a placut: „o inocentă versatilitate” 😛
O versatilitate de habarnist in politica, mai clar spus.
POATE VOTEAZÄ MELE S-AU TÄRI
pe astfel de oameni nu dau 2 bani, loialitatea este ceva sfant.
noapte bunä.
Noapte buna, Theo!
@Last,
Ce faci, nu ne mai luminezi? Nu mai ai reactie?
Suna un prieten! 😛
Dragi Copaceni, la tema si titlu, scurt de tot:
Si lipsa Justitiei drepte e SARACIE. Adevar banal dar si de baza…
Oda lui Last ,inchinată Elenei Udrea pe Politeia .
„Intradevar Elena Udrea are o feminitate grea, exploziva, o zeita a pamintului in statuetele mici paleoafricane.In realitate arata cu mult mai bine decit la tv. Am intilnit-o o singura data la Bookfest acum 2 ani, cind solicitind un autograf pe o carte despre dreapta dlui Stoica s-a apropiat de grupul in care mai erau dnii Stolojan, Ionut Popescu, nebagati in seama…. stralucitoare ca o cometa zimbitoare. In coada cometei erau zeci de fotografi, cameramani toti barbati. Venirea dnei Udrea a condus si la aprinderea reflectoarelor asupra domnilor din grupul de mai sus.»
Băi tataie ,noi suntem acum la faza asta ,in care erai tu ….deci,nu te mai chinui de pomană ,ca nu poti schimba nimic … 😆 😆
Night,
Salutare tuturor,
Fufa sau nefufa, EU s-a descurcat bine azi in fata celor 2 reporteri Hotnews.
Ioane, Domnul Dan Tapalage este pentru tantari. Nu pentru armasari.
😀
Pana in prezent ce-i reproseaza Tapalaga. Faptul ca s-a invartit intr-o multime de oameni mai mult sau mai putin penali. Si cu toate acestea EU nu are nici un dosar penal pana in prezent. Asta denota smecherie, fler poate si o usoara parvenire, dar si un IQ mai mare de 80.
N-am ascultat emisiunea ,dar cred ce spui …foarte bine ,mă bucur pentru ea ….normal că se descurcă ,e școlită de Pirat …am postat oda lui Last ,fiindcă se bagă in vorba ,cind nimeni nu-l intreabă de nimic ….
Salut,
Si cand ma gandesc ca acesc cantautor la dramba si trombon cu studii peste Balta il acuza de Alzheimer pe un Copacean!
Vai, billa lui!
Tine-ti minte vorba lui Ponta catre Nastase si Tatucul Criminal:
Last, nici nu stii cat de mult incepi sa partzai! 😛
Copacenii stiu de ce! 😀
😆 😆 😆
M-am gindit că și-o fi facut pomană cineva cu el si e prin stafful lu’ MeMe ,din moment ce nu ne-a mai gratulat cu „ilustra” sa prezență …se pare ca m-am inșelat … 😀
He, he ascunse sunt notele trombonului cu coarde si mustiuc de pian. 😛
Maine, poimaine aflam ca a fost mecanic de motocicleta (MM) sub acoperire! 😀
iarta-l,
ca nici el nu vrea sa fie asa 😛
Pe dracu’ e masochist! 😀
Nu e oda mai noapte e pe bune
E mai mult sexoasa decat frumoasa …Frumusetea este mai mult masculina daca intelegi. E din aia dupa care se aduna dulaii. E paleo africana.
Si a adunat toti prostii dupa ea. Iar Stolo , si Ionut Popescu , Stoica au ramas bujbei. Fotoreporterii dupa koorul doamnei. Ce naiba vrei sa iti traduc mai mult ?
Ati vazut in text cuvantul paleoafrican. Voi stiti ce sunt statuetele paleoafricane, sunt femei cu fruntea tesita, capul mic dar cu atributele sexului , fund tzitze mari,
Asta e nenorocirea lui Basescu. Probabil ca cariera lui si amintirea va avea de suferit din motive de fufa
F buna EU , SI LS m,pe Realitatea,stie sa comunice,vine cu argumente cu ideii propuse de ea cind a fost ministresa, pariu ca ii bate la curul gol pe toti prezidentiabilii la o intilnire cu toti, la birfa am auzit ca MM marea justitiara ar ceda in favoare alui tataie Mele,
@ ary,
nu da crezare, sint mizerii ordinare.
Are MM pacatele ei, dar nu blat cu Melescanu.
Sint de genul celor care zi-noapte viseaza Elena Udrea.
niciodatä MM nu cedeazä slerozatului MELE
Salut,
Nu ma confuza, cine-I LS?
cred ca Laura Stefan
Femeia asta este apa vie! Fizic, matematic, tehnic, psihic,,, si ce mai vreti voi!
Tragedia este ca poate vine Trombonel suparat intr-o zi si decreteaza ca si asta-i fufa!
Chestie de gust da’ si de neuroni blegi!
Nope, e vorba de Lavinia Sandru.
Hopa, asta-i ca apa sfintita: nici nu te omoara dar nici nu te vindeca!
greseala mea, nu m-am uitat la televizii, m-am luat dupa initiale 😛
„Marele premiu la Joker, de peste 16,8 milioane lei, a fost castigat”
Nenoroc: nu de mine 😛
Salut pe toata lumea!
Vad ca scrieti nu va jucati!
Ceva amuzant ce am gasit pe facebook,asta asa sa va mai descretiti fruntile putin.
era amuzant daca nu era o mostra de mentalitate primitiva, avand in vedere includerea homosexualitatii intr-o selecta companie. credeam ca basistii sunt oameni ce privesc spre vest nu spre rusia putinista.
eu m-as disocia de asa ceva.
@PRL/W
Maestre stiu ca ce tie nu iti place altuia nu’i face dar…prostul trebuie batut cu propriile arme.
Ii dai un respiro si devine presedinte. 🙂
Il ignori si il consideri neinteresant se face presedinte. 🙂
Cum dai tot prost pica.
Au inteles baietii treaba cu dar din dar se face rai si o aplica asa ca ramane cum am spus in fraza de mai sus.
Asta chiar ca e pentru tinichigii. E surprinzator ca nu l-a diagnosticat si cu inpotentza.
@Adrian
🙂
intelectualii cu „versatilitate inocenta” au alta parere 😛
Numai parerea lor: versatilitatea ca atitudine de baza.
Ca e din inocenta sau interes, nu conteste.
poate asta este ecuatzia, dar cu sustzinätori dementzi, nu duce la nimic.
neatza
La revedere! 😛
asta am vrut sa-i zic si eu, dar sarea mih la mine.
Ecuația Băsescu-Udrea-Macovei
http://www.evz.ro/ecuatia-basescu-udrea-macovei.html
Apropo de articolul lui Liviu Avram ,despre legatura lui Ponta cu Tatulici,Laura Georgescu si Calaotă
Buna dimineata,
Merita citit, in caz ca nu ati citit deja. Asta si spre o oarecare ostoire.
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/de-ce-se-scufunda-ponta-353744
inca ceva spre rusinarea lui tapalaga si altora ca el, jurnalisti carora le place sa li se zica ca ar fi „de dreapta” ori „echidistanti” . Logica lor de infierare mai rau decat aia de la a3 a Presedintelui, numai echidistanta nu mai este. Pericolul nu mai este la Presedintele in functie ci la cel care va veni. La acela trebuie analizat si ras-analizat. Traian Basescu poate sa sutina pe cine doreste la aceste alegeri prezidentiale. Eu cetatean liber pot vota cu cine doresc. Eu am inteles. Jurnalistii „echidistanti” de ce se fac ca NU inteleg ?
http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/gravitatea-scandalului-%E2%80%9Eponta–ofiter-acoperit%E2%80%9C-353701
Servus, Mihaela!
„Echidistanti”, pe naiba. In celebrul „interviu” luat lui vvponta, „marelui” Tapalaga ii era parca frica sa si deschida gura, in schimb, in alte „interviuri” se erijeaza in mare „inchizitor”, de zici ca-i procurorul care ancheteaza inculpatul, nu jurnalist. „Mare barbat” si asta. Tara si presa plina de „viteji”…
un lucru nu intzeleg, dece nu scriu de cälätoriile mitomanului PONTA
IN CHINA; POATE SE INTERESEAZÄ CINEVA–SURPRIZE multe
MULTE SURPRIZE SI ……………., si tot acolo cäsätoria cu oaia
acum intzelegetzi dece mitomanul Ponta, preferä CHINA;
AMERICII:
DE INVÄTZÄMINTELE PRIMITE ACOLO; ISI FACE PROGRAMUL
COMUNIST: ROMANII NU SE TREZESC: F: GRAV:
Theo,
Pentru ca sunt niste netrebnici. Stau la suete pe la televizoarele patriei, apoi scriu in jurnale exact ca la taifasurile de pe la tv-uri. Pareri si pareri de zici ca sunt blogari ca noi. Nimic din ce fac ei nu are aface cu meseria de jurnalist care ar trebui sa scormoneasca in hartii si fapte pentru a se documenta serios. Abia apoi la taclale, dupa o documentare serioasa. Nu vezi ca in ultimii ani ce aflam si noi muritorii de rand aflam numai de la Presedinte si NU de la ei jurnalistii echidistanti. Altceva decat barfe si taclale ce naiba am aflat de la marii jurnalisti ai natiei ?
MIhaela,
te salut cu drag, dar este inexplicabil cand acest vagabond mitoman
nu a fäcut nici un dosar ca procuror, a fost propulsat prin TV,
prin judecätorii, trimis in tot estul si vestul, acum cand se stie, nu
pricep romanii. de 3 ani sunt la guvernare, au aruncat cu baniii,
au fäcut promisiuni, dar nici un km. drum, nici un loc de muncä,
pensii si salarii sunt din inprumuturi. cand O SÄ FITZI TOTZI IN
GROAPÄ:……………..O SÄ FIE DE VINÄ BÄSESCU??????
se vaitä totzi mafiotzii psd, bäsescu face gälägie,
vai ce bine o sä fure in liniste si minciuni.
dece nu se uitä nimeni la spälarea creerului mitomanului in tärile socialiste precum CHINA; dece nu se investigeazä.
http://www.ziaristionline.ro/2014/10/16/fostul-sef-al-analizelor-sri-il-pune-la-zid-pe-basescu-in-scandalul-ponta-sie-cat-si-ce-mai-este-dispus-sa-faca-afectand-interese-nationale-pentru-atingerea-unor-obiective-personale/
Cand spuneam zilele trecute ca articolul sin Legea 51/1991 se refera prin ,,surse” inclusiv la angajatii SIE, civili sau militari, pentru ca ei culeg informatiile si le livreaza centruului ,a sarit Mark sa ma invete el ce si cum.REu am judecat doar prin logica bunului simt, aici o spune clar specialistul ;nici macar nu e partinitor, daca aveti rabdare sa citit ;si nu sariti pe mine, ca nu Eu spun ci domnia sa :
,,Problema este confidenţialitatea cu privire la mijloacele şi metodele utilizate, operaţiunile aflate în desfăşurare şi, mai ales, identitatea persoanelor care lucrează într-un astfel de serviciu, inclusiv categoriile de surse, în care intră şi ofiţerul acoperit……
Or, domnul Băsescu a făcut ceea ce era mai grav: a deconspirat numele unei surse. În SUA, deconspirarea unui agent CIA (Valerie Plame) a fost urmată de o amplă anchetă în care au fost inculpate mai multe persoane, inclusiv din Administraţia Bush. Şi acolo, ca şi la noi, scopul a fost unul oarecum politic”
QED.
loazä comunistä, iar intoxici cu altceva blogul, ajunge.
las-o, @ theo,
ca face pauza de la AXN.
Trebuie sa aeriseasca camera de fumul impuscaturilor, sa adune cartusele trase si sa scoata mortii afara 😉
Ce ciudat.Fostul sef al analizelor s a deconspirat singur:Groaznic.Deci lui Ponta ii este interzis sa spuna daca a fost sau nu iar Seful Analizelor, omul care probabil detine cele mai multe secrete din SRI da interviuri.
Ce tara domnule.
Ia raspunde mai analisto, asa de pofta:
– a cerut Basescu vreo informatie privind ” confidenţialitatea cu privire la mijloacele şi metodele utilizate”?, „despre operaţiunile aflate în desfăşurare”? şi, mai ales, identitatea persoanelor care LUCREAZA (indicativ prezent, madam, Basescu a cerut sa i se spune daca AU LUCRAT – passé compose, perfectul compus care exprima o actiune TRECUTA si TERMINATA ) într-un astfel de serviciu, inclusiv categoriile de surse, (a cerut Baselu sa fie informat despre surse, madam?) în care intră şi ofiţerul acoperit……”?
Pai dupa mintea dobitocului, (fost analist SRI) in cazul lui Ponta rezulta ca acesta este inca (si in acest moment) ofiter acoperit adica un individ cu dubla comanda.
Plus ca dobitocul confunda statutul unui lucrator din servicii cu sursa (sursele) ce sunt exploatate de lucratorii din servicii.
E clar madam profesoara?
Plus ca Basescu l-a atacat pe maimutoi stiind ca magistratii nu aveau voie sa faca parte din nici un fel de servicii de informatii. Si nici boii de la SIE nu aveau voie sa-l racoleze in timpul in care era parat procuror. Ai priceput? Sau te duc in fostul tau cabinet de istorie si-ti desenez cu creta colorata?
@inginduratule,
Povestea Ponta -o fi tarus – se desfasoara in perioada in care se putea intimpla orice, sa cutreieri paduri si sa devii proprietar, sa cumperi o fabrica cu 100 de lei sa crezi ca daca unul este arab este si om de afaceri,.
Era minunata si infloritoarea perioada a razboiului din Iugoslavia cind toata lumea se ocupa cu incalcarea embargoului pus de nemernicii aia de capitalisti.La vremea respectiva incalcarea legii era un gest patriotic iar m,arele nostru SIE sub conducerea oamenilor lui Nea Nelu vorbeau engleza cu accent riusesc.
Asta i explicatia.
Salve Tucule,
Pai din cauza asta SIE a intrat in trepidatie, pe limbricul de Tonta fac pipi cu bolta, pisica moarta care pute groaznic, din ograda lor, le da insomnii. Caci daca ajung la tribunalul militar cu acest caz sunt mancati si trebuie sa construim si noi un Guantanamo.
Reactia SIE, cu argumente de doi lei aruncate in piata tocmai asta ascunde: frica de puscarie din cauza scheletelor care le burdusesc fisetele!
Cum a zis inteleptul chinez: „O sa vedem”
Inganduratule :
Da, am inteles, respectivul e un dobitoc ,,voi,care sustineti in continuare contrariul, fiindca stiti voi mai bine decat ,,dobitocul” sunt genii ! multumit? Si eu, pentru ca mai sunt si cititori care nu comenteaza ci doar citesc si sper ca ,pentru ei, dobitocul a fost mai clar.
Loda,
Ia in considerare ca stiu despre ce vorbesc..nu te mai arunca dupa vorbe..manipulari pentru ..hai sa zic ..naivi..NU TE MAI BAGA unde nu iti fierbe oala..sau esti dintre??Prea ai mult aplomb pe subiect..
Marcule, nu pot sa iau in considerare caci nu stii, asta e, nu am ce-ti face.Scuze daca te supar, nu am nimic cu tine personal, uneori esti insa pe alaturi, no offense, si mie mi se intampla.
Explicatie: Lu’ @Loda ii e dor de Tariceanu. Si lu’ Tariceanu ii e dor de @Loda.
Unu, la deal: Daca analistul nu era dobitoc, lucra si azi si nu-l stia nici dracu’.
Doi. la vale: Pai daca postarile tale au tinta doar o anumita categorie de cititori (cei care doar citesc scrierile de la Copac si nu comenteaza) fa o cerere lui Viq sa-ti infiinteze pe o creanga o rubrica de genul „Invataturile urmasei Zoiei Kosmodemianskaia catre marea muta a Copacenilor”
Cred ca „mogulul” o sa aiba maxima intelegere.:D
Scuze, dar ce ai vrea sa-ti raspund la tampenia asta ? Mira-te tu de tine 🙂
@Loda
Hai ca intram intr un film cu Stan si Bran.
Tu chiar crezi un real ofiter de informatii care a ocupat o functie importanta -si cea de analist este- poate veni intr o zi la un gurnalist sa i spuna -eu sunt Popescu analistul de la SIE?
Sunt multi ofiteri din serviciile de informatii ,trecuti in rezerva,care recunosc public acest lucru dar nu cred ca vre unul dintre ei iti va spune ca a facut altceva decit sa tina evidenta maturilor.
Dupa cum a aratat Ion, care cunoaste mai mult decat mine (eu nu stiam decat ce scria in articol despre el) poate ; mai mult o duce bine, prof, universitar, prosper om de afaceri.
Patratul capetelor este spuma ipotezei. O @Loda cu cap patrat este o mai mult decat o malformatie, aduce a genocid.
Ce informatii externe cauta un agent acoperit roman in Romania? Un spion poate incalca legile doar in afara tarii lui (ca daca isi putea indeplini misiunea acolo la lumina era…luminat, nu acoperit). In interiorul tarii sale, in schimb, le respecta cu sfintenie, tocmai pentru a nu-si compromite acoperirea (printr-un stupid accident de circulatie, prin fraudarea fiscului, prin participarea la o bataie in carciuma, etc…).
P.S.
@Loda, un sfat: Klaus Brohannis GIOP este adevaratul tau adversar! Dai dovada unei extreme „inocente intelectuale”, intreaba-i pe Stela si Arsinel, cand ii mai prinzi pe la TV…Nu fi bleaga! Nu te smiorcai! Atentie la fermoar, e ca sabia lui Damocles!
ce frumos se poate discuta temele inportante, cred cä nu trebuie sä läsäm gandacii rosii, sä ne strice blogul si temele, sä posteze
aberatzii la ei. vä rog.
Eee, daca l-a „pus la zid pe Basescu” neaparat trebuie impuscat.
Ca la AXN 😛
nu, dar scorbonesc si ei , ” bucuria nebunilor”
un comunist si secu, nu putea declara altceva,
loaza s-a gräbit, sä intoxice, sä nu discutäm de
campusurile comuniste la care a luat parte mitomanul
dovezi?
Visezi ? In cel mai bun caz ,,asreapta Loda asteapta ” 🙂
,,campusurile comuniste ”Poftim ? Alea cu vicepresentele SUA sau alea cu del Ponte?Wow !
Salut, all!
Chestia este ca „daca l-a pus la zid”, sigur are si dreptate. O intreaga cohorta de vuvuzele de-a „””dreapta””” si de-a stanga se chinuie sa demonstreze azi cum n-are Piratul dreptate si cum minte. Asta le e misia si „talentul”, asta fac. Si se mai chinuie unii si pe-aici sa ne bage pe gat tot ce debiteaza „agenti”, „conserve” si „idioti utili” prin spatiul public.
Exact asa au facut si cu copy-paste-ul ordinar al lui Tonta: erau textele puse unul langa altul, doar un analfabet n-ar fi putut sa vada adevarul si unii o tineau langa ca nu-i copiat, ca nu se poate spune, ca doar specialistii, ca „oficial”…caca-maca.
@Mih ,fara sa fiu analist politic gurnalist sau atoate stiutor tare imi vine sa zic ca mucenicii lui Macovei fac tot posibilul sa mentina clubul Macovei in zona exclusivista.
Macovei nu este prezentata ca presedintele tuturor romanilor ci ca presedintele netului si anume sectiunea navigatori de o moralitate perfecta.
Ca sa patrunzi in acest club select s a infiintat inchizitia morala condusa de Tapalaga.
Eu ma ginesc ca de cind imi fug ochii dupa fundul lui Nuti (la 70 de ani , insurat cu o blonda naturala in urma cu alti vre o 40) nu mai am nici o sansa sa patrund in acest club.
Ghinionul meu consta in faptul ca nu aplic foarte corect chestia cu strugurii asa ca mi se scurg ochii dupa Nuti si in acelasi timp sunt blamat de cunostinte supermorale ca nu am fost suficient de cuminte ca sa pot fi recomandat in clubul Macovei.
Cred ca voi vota cu Funar daca promite ca devine mai amuzant.Acum este la faza de cioclu.
NU AU PRICEPUT; CU FASOANE SI MISOGINISM PRIMITIV
nu aduc candidatei lor nimic, dar absolut nimic.
@Theo
Eu incep sa cred ca nici nu i intereseaza:
Nici eu n-as fi acceptata in clubu’ asta (si nu din cauza vreunei atractii pt blonde, vopsite sau nu, ca-s pe stil hetero – „clasic” si nu tin pasul cu „tendintele” 😛 ) dar imi lipsesc doua „calitati”, cam obligatorii din cate bag de seama: snobilismul si decurgand din el, dispretul scuipat gros, birjareste peste…”fufi” si „fufe”.
@Mih
Soarta trista.Nu o sa ne asocieze nimeni nici cu pastratorii moralei nici cu luptatorii pentru dreptate nici cu marii oameni de cultura care o sustin pe Macovei.
Nu vom putea frecventa decit cercurile marinaresti cu blonde vopsite si capitani zavragii.
😀
Salut Tucule,
Dar calare pe o YAMAHA TENERE ai incercat sa patrunzi? 😀
@Inginduratule,
Ce ai cu mine?Ce i aia o Yamaha Tenere?O motocileta?Un instrument de cintat?
Daca te referi la apatritia Monicai sa stii ca aia a fost ideea lui Theo.
Din acest motiv si din multe altele scriam mai sau ca Monica are consilieri superinteligenti:Si sunt politicos cin spun asta pentru ca Theo era in stare sa i aduca ca sustinatori pe Adi Copilu Minune si prietenii lui de facultate.
oo,cat de simplist privesti problema, vezi daca nu te uiti ? Nu e vorba numai de impuscati, unii sunt otraviti, altii injunghiati, altii inecati, altii detonati, altora li se insceneaza accidente sau sinucideri, pai vezi > Nu e mai palpitant decat sa te uiti pe B1 sau la Rares Bogdan ? Oops, asta nu mai e valabil de cand a anuntat ca Base a uitat ,ca pe-o batistutza (eu as pune in ghilimele uitat) dosarul rosu cu acte secrete si Sefu a zis ieri ca nu, nu a uitat nimic.Rares nu mai minti !
SE AGITÄ SECURISTII
nu este strigätor la cer, mitomanul isi face paranghelii de milioane,
iar copii cad in hazna, sunt strivitzi de calorifere, ingheatzä in scoli
au wc-ri la depärtare de scoalä, nu apä, nu canal.
mai are curajul acest securist mincinos sä deschidä gura????
exact, cand te gandesti ca pe vermea bocului aveau wc-uri de aur! unde a disparut tot aurul latrinelor bocului???
N’asa ca nu te poti abtine? Agata-te si provoac-o pe Theo. Troll-gen.
Mih draha, eu nu inteleg, Theo de ce intra pe blog, nu ca sa dialogheze ? daca regula este ca numai ea sa vorbeasca/injure dar este interzis sa i se raspunda, macar sa o stim si noi ! Dar mie mi se pare nefireasca pretentia….
Ii raspund indirect @Lodei (pt ca nu intru pe blog ca sa am dialoguri cu ‘mneaei, intrucat dpmv este o postaca provocatoare pro-USL/GIOP si anti-basista de rea-credinta). Atat!
Ioiii,numai atat ? Merci esti o dragutza plina de aqrumente, te pup !
scuze, argumente
mih, lasa ipocrizia:
theo scrie pe blog ce vrea, eu ii raspund ce vreau, civilizat.
daca nu e ok, exista mijloace de a-mi interzice sa-i mai raspund civilizat.
dar nu imi poti cere sa asist voluntar la uciderea logicii si decentei si sa tac, tot voluntar, pentru a nu rani sentimentele unei persoane care nu are altceva de oferit decat vulgaritate, limbaj violent si delir mistic.
e ok? daca nu, nu te mai lamenta, baneaza-ma.
PrlW,
Lasa obraznicia!
De comentariile lui Theo te agati doar ca s-o provoci.
mih, nu mima naivitatea. daca nu-ti place, baneaza-ma. daca nu ma banezi inseamna ca iti place. de schimbat sti si tu ca nu se schimba nimic pe partea asta. si cu asta am incheiat discutia.
Iti spun de ce nu te banez: din respect pentru Viq. Tu il respecti?
da
Pai, dupa tomul apolcaliptic a doamnei, eu cred ca au disparut si copiii de pe vremea lui Boc nu numai WC-urile de aur.
Stai linistita, n-au disparut. Doar ca au inceput „sa faca ochi”, ca pisoii. Cand vor invata sa vaneze si GIOP-isti, ati pus-o! 😛
De ce nu ai rabdare, sa vedem cine cui i-o pune?
Pentru „multimea tacuta” de copii de scoala primara care ar putea fi atrasi de prezenta unei profesoare (poate chiar profesoara lor) la CDP: dragi copii, corect se scrie „tonul apocaliptic al doamnei” si nu asa cum a scris doamna profesoara. In general, profesorii nostri de istorie nu stiu nici istorie, daramite limba romana. De vina sunt profesorii lor de istorie si cei de limba romana.
ai dreptate, am gresit .
Curaj nu stiu daca are (banuiesc ca nu prea si doar conditionat de existenta „gastii” care sa-l apere). Dar lui nici nu-i trebuie curaj: ii ajunge tupeul pe care il are in exces.
Privind campania lui Macovei am senzatia lucrului deja consumat.Consumat in mai 2014 cu un alt actor principal.MRU.
Diferenta consta in faprtul ca MRU pleca de la o cota de incredere mult mai mare,vorbea mult mai bine aparea ca o victima a lui Ponta si era considerat de foarte multi o speranta.
Asemanarea constra in faptul ca Macovei are consilieri de imagine la fel de prosti ca si MRU.
Rezultatul din Mai se cunoaste.
Dă clic pentru a accesa Raport_medical_presedintele_Romaniei_domnul_Traian%20Basescu_2014.pdf
Spunea ‘profund’ Melescanu:
Referindu-se la ofiterul acoperit:
Dl.Presedinte nu mai are ce pierde din aceasta situatie,dar pierde TARA!!?
Serios,domnule Melescanu??
Ce pierde tara??Un agent care a INCALCAT CONSTITUTIA? Un agent mincinos este si va fi loial tarii sale?Prezinta garantii de onestitate si onoare??
Declaratiile mincinoase ale lui Ponta ,sustinute josnic si la fel de mincinos de catre slugile lui Ghita ,prin care peste Presedintele tarii se arunca acuzatia de a fi bolnav grav ,boala ce exclude detinerea functiei unui sef de stat,CE INSEAMNA domnule ex sef SIE??
Cine pierde??Cine isi atribuie MINCIUNA,FALSUL, peste imaginea unei Romanii cu un sef de stat bolnav de o grea boala ce vizeaza memoria???
Linkul pus sus arata starea perfecta de sanatate a Presedintelui Traian Basescu!
Rusine,greata si scirba fata de manipularile latrinelor 3 si 10.. dar si fata de postacii si vuvuzelele pontaniste..
Vezi, iar gresesti !
,,starea perfecta de sanatate a Presedintelui Traian Basescu”
Cand ai emfizem pulmonar bulos, hipertensiune, insuficienta tiroidiana si problema cu arterele cum poti avea ,,stare perfecta” Eh, tineretea, oricum ,daca te consoleaza, presedintele este, macar, mult, mult mai sanatos ca mine,dar nu cu stare perfecta.
@Loda, nimeni nu e sanatos tun. Uite, in cazul tau, insuficienta cerebrala cronica este de netagaduit. Asta insa nu afecteaza capacitatea ta de a scrie (agramat si dezlanat) pe un blog oarecare. Nici nu trebuie sa o afecteze, lumea poate invata si din exemple negative.
Pentru copiii -mu(l)ti- care au acces la CDP: invatati, copii, altfel ajungeti de rasul lumii, ca tanti @Loda!
P.S. O observatie: avem acum dovada ca @pro_fun nu era postac, ca @Loda. Ce era el, ramane o enigma pentru mine.
Judex :
Daca asta-i parerea ta, pot sa traiesc cu ea fara sa ma afecteze in nici un fel.Atata poti ,atata spui !
„Cand ai emfizem pulmonar bulos, hipertensiune, insuficienta tiroidiana si problema cu arterele cum poti avea ,,stare perfecta””
Pai eu zic ca atata timp va umple boticul ala bolsevic de sange este perfect sanatos. Si cand la fiecare sut in dos pe care vi-l aplica si va faceti sa chitaiti precum apucatii, consider ca este in forma maxima. 😛 😛
@Loda
Nu i fa inca parastasul.
Astia cu toate bolile din lime traiesc mult.
Tucule, nu numai ca nu ii fac, dar am specificat ca acestea sunt probleme specifice varstei si ca eu stau mult mai prost din acest punct de vedere.Nu inteleg de ce au sarit unii ca arsi numai pentru ca am spus ca nu este o stare de sanatate perfecta (si nu e) era o observatie semantica si atat dar….recitest si vezi.
De citit am citit.De inteles cred ca am inteles cam care ar fi starea de sanatate a unui om de 63 de ani care a avut o viata mai mult decit tumultoasa.
Tu te ai legat de cuvintul perfect si pot sa te inteleg daca l iei ca reper pe Nea Nelu Cotrocelu Dumnezeu sa i dea tot binele pe carel merita.
Mih,Scoate-mi comentul ,te rog,de la cosul cu gunoi…
===========
l-am scos, era in spam „cleared by Akismet”
Vlad M Imperialistu (pe fb)
·
Inca o data s-a vazut ca toata marea opozitie nu valoreaza cat Basescu. Soc si groaza, mare surpriza. Le arunca mingea la fileu – Ponta-SIE – si astia bat campii pe te miri ce alte teme. Iohannis, unde e Iohannis? Nicaieri. Unde e Blaga? Nicaieri. Unde sunt marii lideri liberali? Nicaieri. Noroc cu Basescu, altfel aveam o campanie mai plictisitoare ca discursurile lui Fidel Castro.
P.S. Daca procentele lui Ponta vor scadea, pregatiti-va sa auziti ca Basescu n-are nici un merit. Daca vor creste, pregatiti-va sa auziti cum de vina e Tiranu’, nicidecum piticii care mimeaza opozitia.
Scuze, @Mih, pentru agatarea de comentariul tau, dar prea se potriveste: Klown Brohannis este medicamentul pe care „opozitia” ni-l recomanda pentru @Loda lui Ponta.
Adevarata tema de campanie adevarata a lui K__ este: „Romania puciului bine facut” Cu subtitlul: „Va place? Sa stiti ca nu-s placebo!”.
te scuz pt agatarea asta, cele trecute si viitoare 😛
MÄ DUC SÄ FAC NISTE PATEURI ;MÄ GANDESC LA VOI:
@Mih
Am auzit deja.
Un cretinoid certificat de Realitatea Tv drept analist politic , tinar viguros cu idei multe si crete sustinea zilele trecute ca sefii opozitiei nu se aud din cauza lui Basescu.
Deci……….dragi tovarasi catindati vorbiti mai tare!
Nu „vocea” le lipseste, evident…Au preferat „distantarea”. Daca tineau aproape, s-ar fi auzit mai bine.
victoras”
Din cate am inteles o vei vota pe doamna Macovei ;pai, atunci se iveste o problema :nu mai esti basist !
Elena Udrea ieri :
,,Basistii care nu ma sustin nu au fost basisti adevarati”
“Traian Băsescu este sentimental în susținerea oarbă a Elenei Udrea și hain în ceea ce privește dreapta românească de calitate. Dar asta e treaba lui și a Elenei Udrea. Din punctul nostru de vedere, această orbire și trădare nedemnă îl pot pierde politic, iar Traian Băsescu poate ajunge la bătrânețe precum Lefter Popescu, plimbându-se seară de seară pe la Universitate, șoptindu-și sieși „viceversa“ și întrebându-se ce-ar fi fost dacă ar fi ales altfel. Dar asta e alegerea lui, treaba lui. Nu înseamnă însă că nu are dreptate în scandalul Ponta și că acesta nu va avea efecte în anii ce urmează. Dimpotrivă, dacă – așa cum presupunem și deplângem toți – Ponta iese președinte, atunci bătălia viitorilor ani va fi pentru salvgardarea independenței Justiției, a parteneriatului cu Statele Unite și a unei relații funcționale cu Uniunea Europeană.”
Cristian Campeanu – o privire agera asupra scandalului “Ponta, ofiter acoperit”:
http://inliniedreapta.net/monitorul-neoficial/cristian-campeanu-gravitatea-scandalului-ponta-ofiter-acoperit/
Rezumat: Basescu este sentimental si orb (a priori, Campeanu este lucid si vizionar).
Eu cred ca sunt simple speculatii ale unor persoane interesate, lansate pentru a fi preluate de creduli ca @Loda si @lnm. Si CC, in acest caz. Nimeni nu a dovedit ca TB este mai mult decat un sprijinitor onest si informat al lui EU (si reciproc). Exista dovezi clare atat pentru onestitatea, cat si pentru excelenta informare si capacitate de decizie si actiune politica ale lui TB.
Nimeni nu a dovedit ca EU este parte a GIOP: daca era corupta, GIOP ar fi putut s-o santajeze, dar nu face decat s-o barfeasca. Cat despre barfitori, gura lumii sloboda!
@Judex
Textul contine o apreciere care l a facut pe @last sa l aduca aici.
Citez-dreapta romaneasca de calitate- astea s cuvintele cheie,astai magnetul ,asta i blazonul.
In rest nu conteaza.
Am insa o nedumerire ce dracu cauta un reprezentant al dreptei romanesti DE CALITATE in copac care a devenit din cauza unora dintre noi o spelunca marinareasca ?
Drag le-ar fi multora sa fie vorba in cazul lui Basescu despre vreo „orbire sentimentala”. Si aici e vorba de „struguri acri”. Dar nu-i despre Nutzi, ci despre statura de mare om politic a Presedintelui. Unii n-o suporta din interese contrare, altii din complexe si umori personale.
=================
Eu personal m-am saturat de comentariile tale (ma abtin sa le calific). Ajunga-ti spatiul blogului care te suporta, mai putin „agatatul” de comentariile mele 👿
Mih
Induiosator cum se activeaza ei.
Inocentii versatili.
Ca vin de la AXN sau de pe Linux , au un singur obiectiv; pe care sint „specializati”.
Batutul apei in piuă.
Ca altii spun si altceva nu conteaza, ei au gunoaiele lor de adunat.
– „Putem crede orice şi putem vota „cu inima“, promovînd nu oameni, ci principii, nu probabilităţi, ci vesele fantezii private. Aud, prin preajmă, că trebuie să o sprijinim pe Monica Macovei, în vederea unui viitor succes peste cîţiva ani!”
– „Am o caldă preţuire pentru Adrian Papahagi, dar nu pot să nu constat că dispune de o inocentă versatilitate. Cînd pe lîngă Băsescu, cînd fondator la PMP, cînd disident al PMP, cînd devotat al Monicăi Macovei.”
Auzi cita finete: „inocenta versatilitate” 😛
Doar Papahagi ???
Moshulache, toti intelectualii seriosi ai Romaniei sunt pentru MM si contra Udrei cu chilotul snur cu exceptia lui Cornea care este mai Iohanist. Pentru fufa nu e decat Basescu, si Andronic … ca sa vorbim de marii creatori ai Romaniei 🙂
Hai ca nu ma pot abtine: Plesu voteaza cu Iohannis. Deci nu toti intelectualii. Vezi declaratia din Adevarul de azi.
Si alte lovituri sub centura conform Linux:
” Am tot respectul pentru dna Macovei. Dar e ceva în comportamentul d-sale care îmi inhibă entuziasmul. Nu-mi place s-o văd intrînd cu motocicleta într-un studiou de televiziune, nu-mi place s-o aud declarînd că e Nelson Mandela, nu înţeleg de ce face cadou unei moderatoare un glonţ şi, în general, am sentimentul că are prea la îndemînă peroraţia, indiferent cine despre ce o întreabă.”
Eu nu stiu ce face Limax asta, dar mi se pare ca de lovituri sub centura nu se fereste decat @Loda.
Si ca sa nu fiu acuzat de plagiat: citatele sint din Andrei Plesu, Dilema veche.
Reiau: glontul din mana lui Macovei este mai putin ingrijorator decat securea-GIOP din mana lui Iohannis. Farul din turnul de fildes are becul ars. Si doar ce-a fost schimbat, nu mai demult de acum cateva luni. Cred ca e circuitul electric. Heidegger se rasuceste in mormant, GIOP si le-a pus in vitrina.
Voi aveti talas in creier. Iohannis e preferabil lui Ponta. Ponta e dezechilibrat si hot. Iohannis e doar hot.
Pe romaneste, se scrie „talaj”, nu talas. Tu ai facut scoala cu @Loda, sau cu capul?
Dar ca sa nu se creada ca rezonez cu dl Plesu in totalitate, va spun ca mi se pare amnezic cind il lauda (nu prefera, ci lauda pe Iohannis): a uitat repede ce s-a intimplat de la premierul Grivco pina in primavara acestui an si vrea liniste.
S-o aiba, eu n-o vreau.
Cu ceea ce scot procurorii la iveala nu de liniste pentru Plesu e nevoie.
Voi intelege deci de ce pensionarul de la Lugoj va sta acasa in turul 2 daca se vor confrunta Iohannis cu Ponta;.
Si tu ce-o sa faci?
Votez cu a doua persoana fie ea Iohannis sau MMacovei
Care e diferenta din KI si Ponta? Nu si l-a vrut Ponta PM pe KI? Crezi ca tandemul Ponta/KI este altceva decat tandemul KI/Ponta? Dupa cum stau sondajele, tu spui DE FAPT ca vei vota KI. Eu zic: KI = Klows Brohannis. Dilema (veche, noua)? NU. Nici gand. Tinerii si femeile resping pilula asta! Dreptatea si Dreapta sunt ingemanate.
Inteleg ca vei sta acasa luzerule ? Vai de capul nostru cu din astia ca tine
…”cu din astia ca tine” este in plus. Iti dau perfecta dreptate pentru prima parte a frazei. Cu alte cuvinte, il vei vota pe candidatul lui Blaga, inteleg. Atinci, ce-o tot amesteci aici pe Macovei? Zici ca ea stie? In cazul asta, e grav. Asa cum zicea @Mih (asta ca s-o lingusesc, evident). Limux, cum ziceai…
Pai eu inca sper ca Macovei sa intre in turul 2 . Poate se trezesc bizonii …
Cutremur sau proces politic?
„Direcţia Naţională Anticorupţie cere pentru arestarea preventivă a deputaţilor Viorel Hrebenciuc şi Ioan Adam, în dosarul retrocedărilor ilegale de păduri.”
Ha ha ha,
prima casa cu grilaje 😛
Cocos a fugit strategic inainte de eveniment in Arabia
Udrea a divortat de Cocos strategic la timp.
Mai sa fie …. 🙂
tu esti mai batut in cap decit latrinele 😛
Ce problema am eu cu Cocos nici mama Omida nu poate ghici, dar se gasi un studios peste Balta sa mi-o arunce in obraz.
Gata, m-am rusinat.
Tot nu pricepi dom institutor pensionar ?
Cum sa alegem noi presedinte pe fufa lui Basescu care are actiuni si trecut cel putin dubios ?
Inteles ?
@lnm, tu esti gaina? Tu nu stii ca cocosul nu face oua? Domn’e, ce hibrid: are creasta, are pinteni, dar se opinteste ca strutul.
bun, pastram tonul discutiei tale: mai arhitect ratat, urmas de patriciu, de cite ori sa-ti spun ca nu votez cu blonda?
Tu chiar esti prost? altfel nu inteleg insistenta ta pe un subiect inchis de partea mea. Desi presimt ca o sa-mi irosesc votul cu MM.
Sau esti chiar atit redus incit tu, cum spui, esti specializat doar pe Elena Udrea?
Noi nu discutam aici pe cine voteaza mos Victor, Ca mos Victor vad ca se schimba odata la o saptamana, si nici nu conteaza daca votezi tu sau nu.
Subiectul este Udrea.
@lnm, esti rizibil: „subiectul e Udrea”. Dar predicatul? Sa-ti spun eu: cu predicatul se ocupa pastorii. Si diaconii. Un afon in amvon.
Sunt razabil mai judex. Pana acum ziceati ca sunt fan MRU acum ca sunt fan Gadea. Bravo rizaretzule 🙂
Cum adica a fugit? A primit citatie de la DNA sa se prezinte si nu a onorat-o? Eu nu am vazut pana in prezent un comunicat in acet sens. Poate imi dai un link, dar nu al Latrimelor ca doar acolo am auzit stirea.
nu marşa la spusele unui latrinist din noua generatie!
Eu am citit pe web. Nu am televizor.
http://www.expresmagazin.ro/de-ce-a-plecat-dorin-cocos-in-dubai-dupa-declansarea-anchetei-dna-in-dosarul-microsoft/ aici dar daca dai search toata presa online abunda de stirea asta
Last, iar te dai dupa cires. Unde a spus DNA ca Cocos a fugit din tara? Unde e comunicatul DNA ca a inceput urmarirea penala pe numele omului?
Pana atunci vorbim pre limba Latrinelor si nu imi place.
Nu a spus DNA dar a spus Mircea Marian si inca cativa.
Ce vrei sa spui ca ma uit la Antena 3. Nu ma uit chimistul lui taticu. Dar daca iti face bine, si daca as avea timp l-as tine deschis 24 din 24. minut cu minut. Nu ma influenteaza cum nu mai influentezi nici tu pe mine. Eu am pusa muzica, am mii de ore de muzica neascultata, asa ca de aia nu dau drumul la televizor ciresarule
Asa, si ce functie are Mircea Marian in sistemul judiciar romanesc? Vezi ce bine ci se aplica acum proverbul ”Daca taceai filozof ramaneai”
Ioane asta stii tu sa faci aici ? Sa umbli cu prostii ? Doar ca sa ma contrazici pe mine. Eu am ascultat opinia unui jurnalist asa cum ascult si opinia ta, desi nu dau multi bani pe niciunul dintre voi. Dar nu te intreb ce fuunctie ai tu in sistemul judiciar malgash sau in sistemul biela manivela. Daca taceam nu ramaneam filozof cum nu ramaneai nici tu. Crezi ca rahatii care tac sunt mai filozofi decat cei ce vorbesc ?
Si…. eu nu mai iau dupa proverbele romanilor. O spui doar ca sa ma mustruluiesti ? Mie mi-ar fi rusine. Doar ai terminat o facultate acolo … de chimicale dar tot facultate 🙂
Da, a fugit cocosul problema pentru dusmanii Udrei este ca s-au impiedicat doua gaini, hrebe si Adam 😛 😛
Mai noi nu suntem dusmanii Udrei.
Doar ca face mult rau
E maimuta cu pistol.
Basescu aici a gresit. I-a dat maimutei un pistol.
Deh, aici ai dreptate, pistolul l-a dat lui Udrea si glontul l-a dat Mamaitei cu motocicleta 😛
Bine
Degeaba sperati voi.
O fi fugit cocosul dar gaina ramine.
Da, deocamdata da cu subsemnatul. Si poate va gasi protectie la viitorul presedinte ….. Ponta. Ca cu Iohannis presedinte ajunge la Bulau, De aia nu ii convine nici varianta Iohannis nici Macovei sa fie presedinte.
@Last
Cu tristete iti confirm ca ,probabil il vom vota toti pe Iohanis.De nevoie.
Din surse sigure iti confirm ca si Nuti va face acelasi lucru.
Evident ca ne vom musca degetele pe urma dar asta e.
Poporul este suveran, dreapta de calitate se va lupta in continuare cu Nuti si Basescu, Monica va da comunicate iar bietul Papahagi se va trezi fara pertid.
Trista soarta.
Pai mai tuculoiule,
Daca tot la mana lui Iohannis ajungem, de ce nu s-a gandit Basescu la asta cand a inceput cu strambele ?
Aveam nevoie de intermezzo cu Fufa ?
Daca PMP fara Fufa lua 12-15% adica procentul basistilor, altfel negocia. Dar a luat 6 % ca i-a placut lui Udrea sa apara pe afise in blugi de Baywatch
@Loda | octombrie 17, 2014 la 13:15
Cu tine nu am rabdare tu esti in stare sa falsifici si istoria.
In ceea ce priveste „cine cui i-o pune”, tine minte ca te cunoastem, ai doar memorie selectiva si nu cuprinzi: Pai vi-o pune Base, Occidentul si americanii. Restul e labareala bolsevica a GIOP.
preluare de pe AXN?
😛
Nu sunt sigur, se pare ca a scos bateriile din telecomanda si le-a montat la tastatura. N-ai vazut ce energie imprastie pe blog? „P Nici nu-si mai taie unghile. i s-au tocit de la scormonirea prin gunoi pentru gasirea argumentelor 😛
Ai uitat sa o adaugi pe Udrea
Si udrea are chiloti si sutien cu steagul american imprimat.
N-am uitat-o dar ea are alt rol. Dupa ce va pune pe ochi chilotii si sutienul, va aseaza in 4 labe si va calareste cu biciusca in mana. Iar astia ca voi, cu tine in frunte faceti tagadam, tagadam prin camera. 😛 😛
Te referi la stafful PMP ?
Tu vrei sa-ti desenez un trombonel ca sa pricepi, in sfarsit, la cine ma refer? 😛
Mai…. pai eu sunt impotent – asa a zis Victor, si incontinent….
In plus daca e sa ma biciuasca, aleg eu alte clatitarese, si gospodine haidose, nu pe asta numai fund si sani. Idolul taranesc de etalon de frumusete.
:La bici stati voi astia subalternii
Salutare tuturor,
Spicuiesc din interviul acordat azi de fostul ofiter SRI Ionel Nitu.
Reporter: Dacă Victor Ponta a fost ofiţer acoperit în perioada 1997-2001, poate fi acuzat de incompatibilitate constituţională, fiind şi procuror şi ofiţer?
Ionel Niţu: Domnul prim-ministru va fi acuzat de multe. Probabil există anumite circumstanţe legale care l-ar putea inculpa.
Nu cred însă că acesta este fondul problemei.”
Asa este Tov Colonel in rezerva Nitu. Ce conteaza ca o institutie cu caracter militar si avand atributii pe securitate nationala, incalca Constitutia unei tari.
Ba mai mult constat din acelasi interviu ca in sfarsit avem si sursa care a aruncat pe piata ”Blatul Pirat -Tonta. ”Suspectez că această poveste a fost aleasă cu grijă pentru a masca blatul dintre cei doi.”
😛 😉
acum, stau intre doo posibilitati:
– chiar asa cred?
– sint mai prosti decit prevede legea.
Stiu, ei se bazeaza pe faptul ca unii sint mai prosti ca ei, iar dovada o avem ba pe AXN, ba pe Linux 😛
Mai ales ca Tov analist a evitat intr-un mod penibil, ca sa-l citez,sa se pronunte pe legalitatea HG223/2013.
In afara incalcarii legii, se mai pune o intrebare: ce spioneaza SIE in Ro? Cine crede ca TB este singur in lupta asta se insala. Amarnic. Marinarii devoreaza conserve.
Judex, eu stau si ma crucesc. Omul acesta a activat 16 ani in SRI, este cadru didactic universitar, prosper om de afaceri. Oare chiar asa de prosti sa ne creada. Un alt exemplu este incercarea de a face o paralela intre ofiterul nostru acoperit cu scandalurile de deconspirare a unor agenti CIA din SUA. Pai acolo s-a incalcat cumva Constitutia USA?. Erau cumva acei agenti si procurori ai USAin acelasi timp?
Musiu fost ofițer SRI Ionel Nitu este consultant intelligence la cartile lui nașu ‘ Maior ….
Pe problema asta ,a unui candidat comun ,SRI si SIE ,pare să nu se mai lupte …au găsit un punct comun.. Eheheheh
Asa cum pt toti pesedeii GIOP-isti si fanii lor credinciosi „raul” cel mare e Basescu, pentru altii (cati or fi ei) Udrea e pericolul suprem. In schimb, co-partasul la puciul din 2012 Johannis, cu toata pleiada de politruci penali din spatele lui (veritabil GIOP2), e votabil.
Sub pretextul c-o sustin pe Monica Macovei, pregatesc deja propaganda si sustinerea pt Klaus. [Sunt curioasa, daca MM, neintrand in turul 2 isi va indemna sustinatorii sa voteze un Johannis. Poate chiar ar trebui pusa intrebarea asta. Ar mai clarifica pe ici, pe colo cate ceva.]
Ce argumente ar avea ca liberalii vor juca altfel decat au facut-o mereu, in intelegere (pe fata, sau pe sub masa) cu PSD? S-a dezis Klaus de cardasia cu PSD? S-a dezis de liberalii penali care colcaie in partid si parlament? Nu, nici macar declarativ.
…ba chiar din contra, as spune: pragmatic vorbind, activitatea DNA/ANI „sub” guvernul Ponta a fost si este foarte buna (chiar daca Macovei se impauneaza electoral cu rezultatele lui LCK). Ca urmare, cred ca daca se va pune la un moment dat problema lepadarii de GIOP, Ponta se va misca mai repede decat KI. El „are” rezultate, poate contesta cineva? Ce garantie avem cu KI, ca istoria ne zice sa nu contam pe KI in problema asta… Sa ajungem la momentul asta, intai. Apoi, VDM.
=====================
fara alte explicatii in plus fata de ce am spus mai sus
Mih
@lastnightmusic | octombrie 17, 2014 la 14:47
Gresit, mesterica, gresit. Subalternii doar privesc de pe margine si va incurajeaza pe voi, animalutele cu tagadam, pana atingeti orgasme multiple cu obsesiva amazoana 😛
Frate, esti de coma. Era sa raman cu bucata de snitel blocat in gat.
Salve,
Si eu! 😀
Cu parere de rau (nu chiar, e doar o expresie!) realizez ca @ tds este un latrinist de soi; nu se lasa mai prejos decit originalul.
Ce o vrea sa obtina?
Mai mult decit dispretul meu nu-i pot acorda pentru asemenea comportament.
@Loda | octombrie 17, 2014 la 13:34 |
Tampenie, netampenie dar te si vedeai pe craca precum cioara cu cascavalu-n gura 😛
Mai depune o cerere 😀
Mai, cu tine si judex se poate dialoga numai daca as insulta sau m-as cobori la bizare bascalii mai tare, lucru pe care nu pot sa-l fac.Nu pentru ca nu as sti, dar efectiv mi-ar fi rusine mie de mine.Voi insa continuati ,de ce sa nu aratati cu cata eleganta stiti sa dialogati sau sa argumentati de ce nu va place o opinie.Cum spuneam, dati-i inainte baieti 🙂
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18323974-stenograme-dosarul-retrocedarilor-acuma-folosesc-ilie-sarbu-calce-cap.htm
Cind vezi cita indiferenta la unii pentru ceea ce se intimpla in tara iti spui ca unii sustinatori ai MM sint doar fripturisti, in speranta ca poate-poate le pica ceva.
legea este o vorba de care se ocupa Monica, noi ne ocupam s-o facem presedinte, s-o omorim pe Elena si sa-l murdarim pe Traian.
Ca doar n-ar fi latrinisti mai destepti ca ei 😛
Tarul CFR Nicolaeciuc condamnat la 4,5 ani de unchisoare cu executare. Decizie definitiva
ceva bani nu trebuie sä dea mafiotul?
I-au conficat toata averea.
Haioasa asta cu „Ca doar n-ar fi latrinisti mai destepti ca ei” 😀
Adevarul e ca ar merge si asa: Ca doar n-ar fi destepti mai latrinisti ca ei 😛
a ajuns unitate de mäsurä?
am citit postärile voastre, cum putetzi suporta atatzea tampitzi,
gargarä primitivä si intoxicare comunistä?
ce degradare, ce jos sunt unii oameni.
RRROOOMANI TREZITIVA !
În contextul politic autohton actual ideea că un președinte calm, echilibrat, mediator, ca la carte, se poate opune cu succes “restaurației” generalizate fără a tulbura excesiv apele pe scena politică românească este o pură fantezie
[Marea, mult dorita „liniste”: de la Ion Iliescu la Ponta si Iohannis/ Alexandru Lazescu]
http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-18323932-marea-mult-dorita-liniste-ion-iliescu-ponta-iohannis.htm
Mih, nici inainte nu am crezut in portretul presedintelui Pacificator, dar acum cand aceasta ipoteza transpare din laboratoarele Serviciilor cred ca este si periculos.
In societati cu democratii consolidate, in situatii speciale, de criza, un presedinte care sa aleaga si sa ceara consens politic pe probleme de interes national, da…Este genul de „liniste” acceptabila si necesara. Nu-i cazul Romaniei de azi, cu GIOP la putere. Si nici de maine. Inca…Mai avem drum lung pana la normalitate. 🙄
Cat despre „linistea” pe care o vor/propun unii, ar fi mai daunatoare, mai periculoasa acum, cum spui, chiar si decat aia „iliesciana”.
SPECIAL. “Ofițerul” Ponta – Unde a greșit Teodor Meleșcanu
În cazul informațiilor privind statutul de fost ofițer acoperit al lui Victor Ponta, HG-ul din aprilie 2013 pare a fi Călcăiul lui Ahile. Dacă HG-ul lui Teodor Meleșcanu nu ar fi apărut peste noapte, în urma declarațiilor lui Valer Marian, acesta ar fi putut trece ca un personaj colorat și atât.
Modul în care s-au derulat însă lucrurile dovedește încercarea oficială și legală de a-l proteja pe premierul României. Strategia s-a arătat însă greșită. În acest moment, tocmai acest HG îl legitimează pe Valer Marian și îl expune pe Victor Ponta.
Cum s-au derulat evenimentele
Preşedintele Traian Băsescu a prezentat, luni, la Realitatea TV, în sprijinul afirmaţiei că Victor Ponta a fost ofiţer SIE, o Hotărâre de Guvern, iniţiată de Teodor Meleşcanu şi semnată de premier, care extindea protecţia acordată ofiţerilor şi la cei care şi-au încetat raporturile cu Serviciul.
Şeful statului a precizat că Meleşcanu este prieten cu socrul premierului, Ilie Sârbu. El a spus că iniţial nu a remarcat Hotărârea, ci doar după ce senatorul Valer Marian l-a interpelat pe Victor Ponta dacă în perioada 1997-2001 a fost ofiţer acoperit al SIE.
Băsescu a declarat că Meleşcanu a iniţiat o HG prin care a modificat o lege din timpul Guvernului Adrian Năstase, prin care a declasificat activităţile SIE, încălcând, totodată, Legea de funcţionare a Serviciului, pentru a-l acoperi pe premierul Victor Ponta.
El a explicat că HG a Guvernului Năstase aproba lista cuprinzând categoriile de informaţii secrete de stat din domeniul de activitate al SIE, care avea o anexă secretă, care nu a fost publicată niciodată.
Această HG prevedea la secrete de stat personalul SIE, “nu şi agenţii”, a spus Băsescu. Prin HG 223 din aprilie 2013, s-a făcut o extindere, devenind secret de stat “personalul din domeniul activităţii informative chiar şi după încetarea în orice mod a raporturilor de muncă sau de serviciu”, a precizat Băsescu, adăugând că anexa nu a mai rămas secretă. În acest mod a fost încălcată Legea Serviciului, care prevede că “activitatea SIE are caracter de secret de stat”.
Întrebat cine a iniţiat HG, Traian Băsescu a răspuns că a fost vorba despre Teodor Meleşcanu şi că apoi a fost actul a fost semnat de Victor Ponta. “Eu nici nu cred că a fost o discuţie în Guvern (…) Dar această Hotărâre înainte să ajungă în Guvern trebuia să treacă prin CSAT, pentru că CSAT aprobă clasificarea documentelor serviciilor de informaţii (…) Dacă ar fi fost adusă n-ar fi trecut de mine niciodată, cu acea extindere, la punctul 4 în care şi cei care nu mai lucrează rămân ascunşi toată viaţa lor. Nu se poate aşa ceva”, a afirmat el.
Cum a apărut HG-ul lui Meleșcanu
Valer Marian, fost senator PSD Satu Mare, cel care a adresat interpelarea privind statutul de fost ofițer acoperit al premierului Victor Ponta, a explicat ieri care a fost contextul din aprilie 2013.
Continuare :
http://www.stiriflux.ro/special/special-ofiterul-ponta-unde-gresit-teodor-melescanu/
MELESCANU, declarä altceva, Presedintele nu a cerut lista cu numele
of. acoperitzi, ci cei din guvern, ce tot nu este adevärat, dovada scrisorii presedintelui. sclerozatul melle este un gunoi:
Il avertizez pe comentatorul @lastnightmusic ca ii voi bana toate „agatarile” de comentariile mele si comentariile in care va face referiri la nick-ul si persoana mea si/sau imi va atribui pareri, idei, optiuni, intentii etc, care nu-mi apartini (inclusiv prin „interpretari” care denatureaza pozitia pe care eu o exprim).
atat il duce mintea aburitä:
Acesta este un abuz si nu cred ca VIq pentru asa ceva ti-a permis sa moderezi .
@Lodo,
Nu te baga ca nu-i treaba ta, ok? Si nici nu imi pierd timpul sa-ti fac tie „desene”, daca chiar nu ai inteles despre ce e vorba.
Esti culmea, nu tu decizi ce e treaba mea si ce nu !
Vad ca ai nevoie de un desen. Regret, eu tot n-am vreme de pierdut.
@Mih
Este absolut nedemocratic ceea ce vrei sa faci.
Din cauza ta o sa racneasca DREAPTA DE CALITATE ca nu are acces in spatiul public.
Ce vrei tu nu a indraznit sa faca nici marinelul acela needucat care bareaza tisnitrea DREPTEI DE CALITATE spre lumina si favorizeaza dreapta frivola sa si arate sutienu n public.
Mai gindeste te .Reflecteaza.Gindeste te ca luând asemenea masuri nu vei mai putea spera ca intr o zi iti vei bea ceaiul cu Dna Macovei.
😛 Nu fi ingrijorat, banarea e partiala (doar pt cazurile mentionate), asa ca sansa cestii cu ceai e prezervata pentru doritori 😀 😀 😀
DIZOLVAREA ACESTUI PARLAMENT DE MAFIOTZI;
ESTE REZOLVAREA PROBLEMEI.
La Copac 99,99% dintre comentatori sint clar, deschis si cu toata stampila impotriva lui Ponta; pe @ AXN exista si sufletele care lacrimeaza cind apare pe ecran.
Si to(n)tusi, cineva ne avertizeaza:
„Voi aveti talas in creier. Iohannis e preferabil lui Ponta.”
Ei bine, norocul nostru ca ne-o spune unul care evita 99,99% sa se pronunte despre un coleg de-al sau, cu studii inalte.
O scapare?
Ei bine, in loc sa spuna ca Macovei este preferabila lui Ponta, acum i se nazare ca Iohannis ar fi preferabil.
Atunci dece dreaq mai votez cu Macovei?
„inocenta versatilitate”
Inocenta?! sa fim seriosi: versatilitate pura 😛
E TULBURAT, este un om labil si prost crescut:
Victoras ,citeste calm si pe litere : N-U I-L S-U-S-T-I-N PE P-O-N-T-A! Acum e clar ? Ok, atunci linisteste-te .
Evident, @Loda, ca tu incerci sa il sustii pe Tariceanu. Si el ar vrea sa te sustina, dar nu mai poate. Ca nu mai e la putere. Fiecare pasarica pe limba ei piere. Dar de pasarelele lui van Ghelie, olandezul de la S5?
Mda, iar interptretzi gresit : last a spus ca daca in turul II intra Johannis si Ponta ,il va vota pe Johannis. Sa inteleg ca atunci tu il votezi pe Ponta?
DIN TALASI SE POT FACE MULTE;
LIPSA DE NEURONI; EL N-O POATE INLOCUII CU NIMIC:
E de tot hazul ce simbioza frateasca este intre AXN si Linux 😛
pagină nouă! 🙂
Cioc! Cioc!
Cine e?
Ciocanitoarea..
Si ce vrei?
Padurea inapoi, Ilie!