Cat e de bun simt sa furi in Romania ?

Viq

76 responses to “Cat e de bun simt sa furi in Romania ?

  1. L-au blocat …incredibil

  2. l-am vazut aseara; haios rau 😛

    • Victore,

      ca-i ziceam aseara si lu Tucu2,
      cat de greu e sa faci „fictiune” literara pe tema in Romania de azi ?
      Tot ce ai de facut e sa relatezi ca prostul EXACT ce vezi pe real.

      • Viq,
        Este usor sa descrii.
        Este cumplit de greu sa redai esenta.Intimplare sau nu asta ai facut ieri.
        Nu este o lauda gratuita.

        • Poate ai dreptate !

          Si daca si poetesei de mai sus i se pare la fel, de aici i se poate trage si senzatia ca-s fi depozitarul unor informatii suplimentare.

          Daca ma uit insa atent in urma, la cate evaluari eronate am la activ, as zice ca sunt totusi in aria intamplarii.

          Adevarat e ca cu cat aruncam mai mut la cos, cu atat mai mult cresc sansele sa-l si nimerim mai des 😀 😀 😀

  3. ziua buna!
    incercati asta

  4. Deplin, al dumneavoastră, aşa mă simt şi EU
    Că de matraprazlâcuri , fiinţa-mi e sătulă.
    Vă mulţumesc de toate,- ciVIQ – Eroul meu,
    Căci simt cum iar renaşte şi…ultima celulă.

    Trăim parcă exilul … himeric în pustiu …
    Iar vorba d-voastră ,a penetrat în mine ,
    Efectul formidabil , al unui trăznet viu ,
    Tuşând … pe ancilari , ca-n rest să facă bine.

    Sunteţi atât de tânăr (?) , atât de curajos,
    Ş-aţi destupat … again , prostia românească,
    V-au căsăpit se pare , durerile de jos
    Perpetuând minciuna (cu morga unei gome !) ascunsă de o mască.

    Impromptu şi apoteotic, vă văd chiar Voievod,
    Ce ştie să (s-)aplece , urechea şi spre (victorL?) Moş Roată .
    Şi s-adresează proştilor , în cel mai simplu mod …
    C’an-72 , ţin minte : «Acum ori niciodată!»

    D-aci (USA!), din ”umilinţa” cu care sunt constrâns(ă),
    Şi chiar d-am pus iar chez,la propriile-mi fapte …
    (… Bolnavi, huliţi , ori singuri (!), cu ochii arşi de …fâs !?)
    EU una (bistoş) n’oi lăuda în veci : aceste necinstite şoapte !

    • Multam Domniei-Voastre pentru cel curcubeu
      Pentru efort si spirit, erori ce par a toarce,
      Pe metrica plapanda pasind un pic mai greu
      Si ucigand minute ce nu se vor intoarce,

      Nu voi a contrazice, poate ca nici nu-mi pasa,
      De ce scenarii sumbre v-ar framanta sub teasta,
      Sunt multumit macar ca ne simtim acasa,
      In ast copac stingher, in asta lume vasta.

      Mai mult imi pasa, sincer, de-un gand deschis si bun,
      Sa nu mai vad prea des iesiri de toata jena,
      Sa imi comand din vreme cadouri de Craciun,
      Iara Simona azi, s-o bata pe Serena ! 😀

      • Beton replică !!!!… 😀 😀 …mă așteptam la asemenea răspuns .

        Mi-am adus aminte de raspunsul tau la o poezie postată de mine pe blogul nasicului .

        Păcat de Stela că-i așa de rautacioasă …rea si răzbunătoare ,defecte care-i anulează talentul . 😦

        • Night,

          Persoana are neuronii pe rolimenti, dar sufera de eboala conspirationitei virtuale, care sti si tu cat e de parsiva 😀
          Poate varsta i-o fi mai hormonala ! Cine stie ?
          Domol.
          Daca are destula rabdare, in 15-20 de ani poate se dumireste 😀 😀 😀

          • Viq

            Stiu cit e de parsivă … 😀 …să-ți spun drept ,rar m-am inșelat …de vreo 2-3 ori …cu nasicu si si Steluța .. 😀 ….si pe la începutul netului …eheheheh .

      • Superb ambii doi !!! Asa da!Se poate mai des ?

    • @euDAku
      Nu stiu de ce imi lasi impresia domnule poiet ca esti de a’cu fizic dar…ramai un nostalig al zillei de ieri.
      Chiar asa sa se fi schimbat SUA incat mentalitatile comunistoide sa se infiltrat in constiinta americanului sadea?
      De la luminatia ta zicere scrisa:
      ,,………………………..
      Şi s-adresează proştilor , în cel mai simplu mod …
      …………………………………………….”
      Pot sa iti raspund simplu, dar nu in engleza, cu ,,oan ka!”sau cu ,,baban ka!”
      P.S.Ca sa afli ce inseamna intreba un nord nigerian.
      Sa fi iubit! =D

  5. La furat de pere (le mai simt gustul in gura) in gradina scolii, pe inserat, si sa te prinda directorul:
    – Care esti ma, acolo? da-te jos, magarule!
    Eram doi amici; el, mai zvirluga, sari de pe craca si o lua la fuga, directorul nereusind sa-l prinda.
    Se intoarse sub păr, cautind pe jos pere si boscorodind blesteme.
    Neatent, alunecai putin si se rupse o crenguta.
    – Pai, mai esti unul acolo!? ia da-te jos.
    Se „intunericise” binisor si nu ma recunostea.
    – Care esti, ma? da-te jos, sa-ti rup urechile!
    – Daca plecati mai departe de păr, ma dau jos si plec.
    Tirguiala noastra a durat vreo 10 minute.
    S-a plictisit si a plecat, iar eu am coborit si am tulit-o.
    Nu eram sigur daca nu cumva ma recunoscuse si a doua zi vai de urecgile si palmele mele.
    Dar nu ma recunoscuse; uraaa, dar nu m-am mai urcat dupa perele din gradina scolii.

  6. Celebra fotografie cu Hagi și Halep a fost trucată grosolan. Aveți alături originalul. În realitate, în imagine apăreau trei campioni, dar propaganda băsistă a vrut să-l scoată din istorie pe tânărul Victor-Viorel Ponta. Să-ți fie rușine, Traian Băsescu! Și vouă, Simona Halep și Gheorghe Hagi!

    😆 😆 😆

  7. NU e de bun simt sa furi, deci eliminam ,,catul” ;ca furi din buzubarul privat, ca furi din buzunarul public ,oricum e nesimtire ,punct.

    • Corect !

      Spune asta si celor ce agreeaza egalitarismul, asistenta sociala, impozitul progresiv si alte hotii pe fata si atunci te si cred ! 😉

      • Spun asta oricui, dar asistenta sociala (pentru cazurile reale) si impozitul progresiv nu sunt hotii.Altfel, in aceasta logica, sunt numeroase tari ,mul tmai dezvoltate si mai ancient-democrate ca Romania, in care hotia ar fi politica de stat.

        • Ba sunt.
          Da, la nivel de „politica de stat”, sau „hotie legala” daca vrei sa te joci cu vorbele, dar asta nu schimba caracterul imoral.

          1. Asistenta sociala (pentru ce cazuri vrei tu) ce presupune ?

          • pai, eu cred ca indemizatia de somaj, ajutoare pentru mame singure si cu multi copii, indemizatii pentru persoane cu handicap grav ,cam atat? mai mult nu imi vine in cap.

          • OK.
            Deci indemnizatii, ajutoare, alocatii….
            Astea inseamna intr-un singur cuvant „bani”.
            Se pot cuantifica astfel, da ?

            Tu mi-ai spus unde se duc.
            Eu te intreb de unde vin acesti bani !!!!

            Deci…. DE UNDE VIN ?

          • De la buget, cred(nu-s prea tare la economie ) si la noi in tara si in alte tari.Bugetul se constituie(din nou cred, nu ma prea pricep) din impozite, taxe si alte venituri ale statului (privatizari, revedente, etc).Am spus bine?

          • Loda,

            ai spus foarte bine.
            Dupa parerea mea fireste.
            Banii vin de la buget.
            Bugetul vine din taxe/impozite.

            Mai departe.
            Taxele/impozitele sunt sume ce se IAU de la cei ce produc ceva.
            O cota-parte, un procent din rezultatele actiunii executate de ei, SE IA.
            Nu este o donatie, o depunere benevola a celor ce au desfasurat activitatea si au obtinut ce au obtinut, mult/putin.
            Este LUAT.
            Cu forta legii, prin coercitie.

            Care este raportul acestei actiuni de insusire cu forta a unui bun produs de cineva, cu principiile morale ?

  8. a luat americanca.
    3:2

  9. 4:2 😦

    Ori i-a urat Ponta succes fetei noastre ?

  10. 4:3 !
    Hai cu egalarea !

  11. A fugit puiu’ cu ata !
    S-a dus primul set.
    Si primul game din al doilea ! 😥

  12. 3:0 in al doilea.

    Teama mi-e ca Serena a venit cu stetoscopul ! 🙄

  13. Gata !
    6:0 !

    E !
    data viitoare ! 🙄

  14. SCRIE CE VREI DE LA VIITORUL PRESEDINTE
    Spune-ne si tu ce este important in Romania ta.
    O pozitie mai buna in Europa, scoli mai curate, spitale in care sa traiesti fara spaga, o justitie impartiala. Tu decizi ce conteaza pentru tine. Scrie #YESLAVOT pe retelele sociale alaturi de mesajul tau si noi il vom arata candidatilor. Si nu ne oprim aici. Ii vom trage, cu fiecare ocazie, de maneca si le vom aminti ce e important in Romania ta!

    http://yeslavot.stirileprotv.ro/?utm_medium=display&utm_content=600×60&utm_campaign=yeslavot_general&utm_source=$x1_pubname$-$x1_site$%3E%20%3Cfont%20color=

  15. Iaca munitie !!!! 😀 😀 😀

    Imi imaginez cum ar ataca-o Ponta pe Udrea la intalnirea TV :

    WP – Ca politician ce doriti sa reprezentati Romania pe plan international, e bine sa stiti ca erorile privind regii si imparatii statelor europene nu sunt permise !

    EU – Inteleg !
    Sunt permise doar cele privind tronul propriei tari pe care a-ti reprezenta-o.
    Ca si asa e Romania ! Ce conteaza ?

    „Reporter: /…/ Ati vorbit asa de frumos de Majestatea Sa Regele. Sa stiti ca asteptam un mic sprijin, ca sa avem si noi un bust al regelui Ferdinand, care ni se refuza de doua sedinte consecutive ale Consiliului Local.
    Victor Ponta: Regele Ferdinand? – primul rege al Romaniei.
    Reporter: Da. Este gata /…/
    Victor Ponta: Bun, vorbe bune pun.”

    Ferdinand I al României – la butoane – 10 octombrie 1914 – 20 iulie 1927
    Carol I al romaniei – rege din 14 martie 1881 – 10 octombrie 1914 – (cand vine Ferdy)

    • Si la cronologia pusa de tine se impune o corectie : in 14 martie 1881 parlamentul a declarat Romania Regat, Principele Carol si sotia sa s-au incoronat ca regi ai Romaniei la 10 Mai 1881(nu intamplator ).
      Regele Ferdinand ar putea fi numit cel mult primul rege al Romaniei Mari, iar fiul sau ,din pacate, ultimul.

      • Da, poate ai dreptate.
        Sau poate nu 😉

        La momentul transformarii Romaniei in regat, Carol ERA deja domnitorul ei.
        Odata declarata „regat” domnitorul se transforma automat in „rege” pe cale de consecinta 😉
        Actul administrativ de la 10 mai a fost doar o formalitate prin care s-au adus la zi actualizarile in documente conform noii Constitutii.
        Gresesc ?

        • Nu mult, dar intre ,,domnitor” (titlul era ,,principe” ) si Rege e o diferenta.Din punct de vedere al cutumelor monarhice, abia incoronarea te face rege .de aceea se si face, iar pentru popor si pentru celelalte monarhii nu este considerata un simplu act administrativ.

      • tanti profesoara, nu e vorba de primul rege al Romaniei mari; citeste:
        „Victor Ponta: Regele Ferdinand? – primul rege al Romaniei.”
        Tu ar trebui sa vorbesti despre primul tau presedinte cu sceptru felicitat de Salvatorul Dali, parca 😛

        • Iar te bagi musculita ?Vezi de treaba ta si nu-mi spune tu mie despre ce sa vorbesc, ok ?

          • am uitat ca tu esti si cunoscatoare de limba romana corecta; de loc nu ma iau de tine 😛
            (Eu citeam, nu te-am auzit vorbind, ca imi astupam urechile.)

  16. Aseara ,la o sindrofie de bosorogi si nu prea,dupa o masa buna, ca tot rominu impartial incepura discutiile despre politica.
    Participantii dreptaci cu state vechi,tineri cu idei si persoane importante si informate.
    Dupa indelungi dezbateri Macovei , Udrea Johanis (erau si de astia) o mare doamna (pe bune nu contrafacere, decorata cu stele si stelute , cavaler al nu stiu cui) amica veche si fara farafasticuri ne zice.
    Fraierilor -astia eram noi-aveti putintica rabdare si veti vedea pe cele doua doamne aliindu se.
    Bun zic eu si restul?Sustinatorii adica,talibanii, puristii,ei ce vor face?
    Or sa inghita galusca cum au maifacut o pentru ca istericalele de moment nu conteaza ci rezultatul.
    Astept cu nerabdare sa vad daca a avut dreptate sau irationalul ne va conduce in continuare.

    • SI eu astept.
      Cu rabdare 😉

      Logica de suprafata spune ca asta este calea.
      Nu stim daca este si mai adanc de suprafata.

      Monica a fost cautata/ceruta/invitata nu doar o singura data sa se sprijine in candidatura pe PMP.
      A refuzat.
      Daca ar fi acceptat, ea era sustinuta de aparatul de partid si nu blonda.

      Daca refuzul ei are ratiuni strict electorale limitate (castigarea unui suport mai divers de stampilatori),sau daca, dimpotriva, joaca pe partitura lui Blaga, sau daca pur si simplu e complet independenta cu orizontul politic ingustat prin emotii si ranchiuni infantile, vom afla abia DUPA.

      Atitudinea cuminte a blondei in ce o priveste pe Macovei sugereaza ca exista varianta retragerii si donarii fondurilor dansatoarei ramasa in concurs. Daca ramane in concurs.
      Intepaturile lui Macovei catre Udrea au ramas de regula fara raspuns.

      Vedem 🙄

      • @Viq ule tu care ai demonstrat ca Caraguiale are urmasi nu ti aduci aminte de -pupat toti piata independentei daca interesele tarii o cer- si asta dupa ce Nae Gudurau primise palme de la prefect?

    • Tucule, buna ziua ,in ce sens ,,sa se alieze” ? ce ar presupune asta ?

      • @Loda,
        Cine poate sti.Dar pentru ca tot vorbeai mai sus de istorie tin sa ti amintesc ca in Italia de exemplu existau celebrii condotieri fiecare cu gasca lui care in general se paruiau dar in anumite perioade minati de dragostea de tara si de alte chestii se inrolau sub steagul unui bulibase local.Este adevarat ca mai si tradau la nevoie dar asta este istoria si nu o sa o schimbam noi.
        Eu astept sa apara bulibasa care sa convinga cele doua amazoane.
        Daca nu apare inseamna ca cucoana de care povestii s a inselat .

  17. salutare
    offtopic, dar e bine sa mai si radem … eu nu mai vad bine ))))) 🙂

  18. Sa vezi potca, unii poate au dreptate: astia doi prea mult beau impreuna 😛

  19. „…….Ponta și Șova sunt combinații sinistre între Năstase și Voiculescu. Aceste produse hibride sunt un pericol mai mare decât „foștii” și de aceea trebuie neutralizați spre sănătatea societății. Din 2007 până azi DNA și ANI au făcut mai multe pentru asanarea clasei politice decât a reușit societatea civilă și chiar noi, presa. E timpul să ducă acest proces până la ultimele consecințe. E timpul să se ocupe de generația Ponta-Șova”.

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/dupa-voiculescu–ponta–346407 din 14 august 2o14

  20. Ciudat ! Atatia oameni importanti ,o candidata la presedintie, un presedinte in functie, un fost premier se intalnesc ca sa discute ce? Situatia lui Johannis ?!

  21. Wauuu ! ce radicalitate . Ce sincer … Omenesc !
    De-a deznoda truismul, ş-a-l transforma în torţă…
    Ca … de va fi nevoie, din morţi să mă trezesc
    …De mi’ţi striga vreodată, să cat în mine forţă.

    În aste vremuri grele , ce încă le călim ,
    Când mama mea Pământ , tot plânge , că o doare,
    Dezmoştenind ranchiuna, Eroule sublim,
    Sunteţi Bărbatul … ”NEŢII” semnalizând : SALVARE.

    Io,să vă fie bine, oriunde-aş fi …din ”ghem”,
    Vă rog doar feciorelnic fiţi cu luare-aminte :
    Nu mai prostiţi doar oameni, ci şi acest sistem
    Care prin … blogăreală, falsifică şi minte.

    Spoiala d-voastră , să patroneze aievea.
    -Nu nişte parti-prís-uri la vise iluzorii!-
    Încearcă deci, şi luptă , lăuntric şi cu EA ,
    Plămada din incestul competenţei şi valorii.

    Cordiţi p’aci , la ceas de ore triste
    Şi toleraţi d-adminii , ostracizaţi de sceptrul de imberb …
    Comentatori no_name-uri , se ”crăcăcesc” … batiste
    ”Copipastând” pontanologic … idiomuri… HALEP-iste !

    • @euDAku
      ,,Io,să vă fie bine, oriunde-aş fi …din ”ghem”,
      Vă rog doar feciorelnic fiţi cu luare-aminte :
      Nu mai prostiţi doar oameni, ci şi acest sistem
      Care prin … blogăreală, falsifică şi minte.”
      Bai nene, poiet necunoscut, vad ca esti posesorul adevarului absolut lumineaza-ne si pe noi !
      Scrie asa pe ‘telesul uni naiv PSD-ist si convinge-ma ca sunt pe camp cu rationamentul meu.Convinge-ma ca trebuie sa manac la troca ca un porc cu ceilati porci ca asa este directiva de partid.
      Argumenteaza ce ai scris acolo!
      Ca daca nu iti justifici vorbele o sa iti raspund by copy-paste din Eminescu .

      • Relax Dorian,
        Studentii lui Mirel au de dat un VP in urmatoarele zile.

      • Fă , @dori !

        Draga mea … interesată . Nu’ş’tu de ce mama naibii ţii neapărat să-l detronezi pe alde prof victoreL . Te-am strigat şi-am uitat eu ? Nu cred . Las pe seama lu’ 65 ăla din codă-ţi (aproape) neobrăzarea . Se justifică , zic . Acuma de ce crezi tu , ori alţii-ntru chipul şi asemănarea ta (la puzderia de neuroni din dotare fac referire , că bănuiesc că ai mai mulţi decât mine) , că eu aş dori oarecumva să vă luminez luminăţiile domniilor voastre … habar n-am . Ceea ce , şi cum fac şi cred eu , mă priveşte pe mine şi numai pe mine . Şi crede-mă sunt foarte bine . Prozeliţi ? No way ! So , scuteşte-mă pls !

        Urăsc şmecherii ! Atât .
        Hai , desfă un năsturaş . De oriunde . Unde simţi că eşti prea încordată ! Şi lasă-mă cu interpelările astea de dirigintă . Am dovedit câteva , crede-mă pe cuvânt !

        • @euDAku
          Amice ,retine Dorian este numele meu real si adreseaza-te cu apelativul acela cui doresti dumneata!
          Cand faci afirmatii ca noi cei de pe aici sunt prosti ar trebui sa le si argumentezi.
          Nu poti sa vi si sa cataloghezi niste persoane ca fiind prosti fara sa aduci cel mai mic argument !

          • am’nţeles să trăiţi d-na dirigă ! Anyway , oleacă de atenţie la limba română . Vi-ul ăla cam …şchiopătă şi zgârâie rău ! Totuşi . Aşa cevaaa !

          • @euDAku
            Uite ca sunt baiat bun si imi cer scuze pentru ca am mancat un ,,i” .
            Pai cand nu mai ai argumente incepi sa te legi de gramatica?
            Mesajul meu a fost sa va argumentati afirmatia ca o data ce stim de ce suntem prosti sau sunt prost ,poate ma corectez sau raman asa.
            Iti banui raspunsul ,,cu ramai” asa dar nu-l scrie ca o sa ramai filozof daca taci.

    • Sub ironia golaneasca
      De regula e-un gol imens.
      Bun doar sa batjocoreasca,
      Si-nlantuit in propriul ghiers.

      Vulgar, destul de sec in spic,
      „Prostii” din jur iti sunt betia.
      Desi m-as indoi un pic,
      Ca ai putea si defini prostia.

      Dintre un mut si-o baba surda,
      Cine-i acel mai prost defel ?
      Cea ce nu poate sa auda,
      Sau mutul incuiat in el ?

      Oricine poate sa pretinda
      Ca e un geniu ne-nteles
      Cu ironia falfainda,
      Si trivial cel mai ades.

      Dar a pasi pe-acea poteca,
      Pe-aleea unde toti se plimba,
      Contine truda intrinseca,
      Si-o lesa de respect la limba.

      Cunosc demult o cugetare
      Referitoare la tembel :
      O logica si prostul are.
      Dar o’ntelege numai el.

      • 😛 😉 😛

        • 😆 😆 😆

          Cu zîmbet si curiozitate 
          „Cetesc ”  a tale versuri ,Viq.
          Mă-ndoi de ris si cad pe spate 
          Si chiar de burtă ,eu mă țin.

          Mey frate ,tu esti chiar teribil 
          Fenomenal ,chiar pot să spun. 
          La ce răspunsuri ticluite, 
          Le-aplici razant peste breton,
          Oportunistilor inoportuni .

          Hai ,că ne apucăm toti să scris in versuri .. 🙂 🙂

  22. Doppelgänger cu „NU” intre şale, ce se crede poetesa dar mai probabil „vampă” ce „fumează” in parcuri şi parcări şi-şi aruncă mu[cur]ile pe alei.

  23. Cine se aştepta ca Angela Merkel să trăiască într-un lux exorbitant, pe măsura funcţiei politice pe care o deţine, sau să aibă vile peste vile aşa cum au politicienii din România va fi crunt dejamăgit.

    Potrivit imaginii de mai sus casa de reşedinţă a cancelarului german Angela Merkel este departe de vilele opulente deţinute de politicienii noştri. Chiar şi jurnaliştii de la site-ul europe-today.ru, cei care au descoperit locuinţa, remarcă faptul că în comparație cu casele unor funcționari ruşi, „reşedința” lui Merkel arată mai mult ca spațiu destinat muncitorilor, şi nu lăcaşul cancelarului celei mai puternice țări din Europa.
    Mai mult, ziariştii au aflat şi unde locuieşte Merkel atunci când se află în Berlin. Şi de această dată aleşii noştri ies în avantaj. Cel puternic politician din Germania stă într-un apartament închiriat pe care îl plăteşte din fonduri personale şi nu de la bugetul de stat. Ba mai mult, Angela Merkel a refuzat nenumăratele propuneri de a se muta într-un apartament de stat.
    În ceea ce-l priveşte pe soţul cancelarului acesta scoate bani din buzunar când trebuie să zboare cu soția sa cu avionul de stat sau elicopterul. De aceea el preferă, în cazul în care nu este necesar, să folosească zborurile regulate. Bilete sunt mult mai ieftine.

    Mai mult: http://www.libertatea.ro/detalii/articol/nu-o-sa-ti-vina-sa-crezi-cum-arata-casa-cancelarului-german-angela-merkel-477924.html#ixzz3HGxII4ZE

  24. Ataca „dur” la onoare nereperata.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18383375-klaus-iohannis-cel-mai-dur-atac-pana-acum-adresa-psd-este-jena-publica-faceti-aceasta-campanie.htm
    Doar daca e atins „la onoare”, dom` Iohannis deschide gura:
    „”Din partea PSD-ului se poarta o campanie mizerabila la adresa mea. Este o jena publica, doamnelor si domnilor din PSD ce faceti in aceasta campanie electorala.”
    NB,
    spre deosebire, io spun doar „siktir, si fa ce-a zis unul dintre frati!”

  25. Viq

    Uite un discurs pentru România de primă pagină la Copac…apelul american către votantii romani

    • Ok…a fost cineva de aci ,care a adus un coment al cuiva de pe un blog,in care afirma ca americanii ne vor da un semnal la momentul potrivit. cu cine să votam. …asta e semnalul …mai clar de atît,nici că se poate.

      • Cine-i asta frate, ca oficial american nu poate fi, stii de ce? Pentru ca un oficial american nu ar spune niciodata ca <<Victor Orban vrea sa ia Transilvania" .
        ,,americanii ne vor da un semnal la momentul potrivit. cu cine să votam. …asta e semnalul …'
        Ai de capul tau ca m-ai enervat ;pai tie trebuie sa-ti spuna/dea semnal americanii cu cine sa votezi, singur nu te duce capul ??? Tu in tara ta ,astepti sa ti se dea semnal pe cine sa votezi ? Apoi ,in cazul asta, poti fi acuzat de port ilegal de neuroni !

        • Tovarăsă ,stai dreaqu jos …..sunteti pe făraș ,vorba cuiva tîmpit ,dar la voi e actuală ….că voi toti pesedeii sunteti idioti 😆 😆

          Ce nu-ți este clar ???

          • Tovarasu’ totul mi-e clar ,port ilegal de neuroni;ramai in asteptare, tocmai au dat americanii semnalul cu cine sa votezi ! Te las, ma duc sa vad un serial politist american, poate prind si eu vreun semnal .

  26. Imnul coabitanţilor
    Hai să dăm mână cu mână,
    Să furăm tot ce s-adună,
    Să-nvârtim hora hoţiei
    Pe pământul României

    Ordinea şi cinstea piară,
    Piară fraierii din ţară!
    Între noi să nu mai fie
    Decât jaf şi şmecherie!

    Contu-n bancă de te ţine,
    Vino să te prinzi cu mine,
    La hoţie cu unire
    şi la funcţii cu-nfrăţire

    Unde-i unu, nu-i putere
    Să se pună de-o avere,
    Unde-s doi, puterea creşte
    şi ţara se prăbuşeşte!

    Pe-amândoi în cur ne doare
    Că în haos ţara moare!
    Io ţi-s frate, tu mi-eşti frate,
    Să furăm cât se mai poate!

    În guvern hai cu grăbire
    Să-l secăm dintr-o sorbire,
    Ca să crească banul mare
    Mai rapid în buzunare.

    Dăm pomană şi-un pişcot,
    Prostului cu drept de vot;
    Că oricum, în România
    Noi facem paranghelia…

    de pe net

  27. Trista soarta,
    Am vazut mai sus diverse nume cu dac sau mac in coada si am inceput sa ma bucur.
    Imi ziceam in sinea mea , mai frate combatem bine de navalira la vremuri de restriste trolii peste noi.Eram gata sa pun mina pe telefon si sa ma laud in dreapta si in stinga cu eficienta luptei de clasa din copac.
    Am avut totusi prudenta sa incerc sa citesc productiile respectivilor daci si m am dezumflat.
    Mai fratilor chiar atit de prapaditi suntem incit au navalit peste noi toti cretinii si analfabetii din cartier?
    Nu suntem in stare sa ademenim un trol ca lumea?
    Dragi copaceni ori ne schimbam stilul sau preocupările ori riscam sa raminem dupa cum spunea se nelinistitul @last o comunitate de oameni atit de neinteresanti incit nici macar Nuti sau MM nu ne solicita parerea.
    Greu se mai cucereste notorietatea pe lumea asta plina de inteligenti.

Lasă un răspuns

