Non-basism si anti-basism

Deunazi ma intrebam daca pozitionarea actuala in raport cu Basescu nu are si o conotatie politica adolescentina, o vreme a „rebeliunii” unei aripi de politicieni (si nu numai) ce vor cu orice chip sa-si afirme propria identitate pe scena plina de amatori, unde un singur artist pare sa interpreteze partitura cu succes. Vorbesc desigur de oameni cuminti si devreme acasa, nu de derbedei si talhari care au foarte clara optiunea antibasista.

Exista o perioada in care a fi diferit de generatia fumata, non-normal conform criteriilor ruginite, conteaza mai mult decat orice altceva.
Nu importa daca ceea ce se spune ca trebuie sa faci e bine sau rau. Daca o faci, esti doar un executant. Un nimeni. Singura sansa de a-ti afirma existenta ca element cu vointa proprie e sa faci ce vrei TU sa faci, nu ce spune cineva, indiferent cine si ce spune.
Daca intamplarea face ca ceea ce vrei tu sa faci sa coincida cu ceea ce ti se spune sa faci, te sucesti si faci o actiune contrara. 😀 😀 😀
That’s it !
ESTI TU !

Dupa generatia tunsa cuminte au venit pletosii. Iar dupa ei tinerii cheliosi.
Pantalonii cu dunga au fost inlocuiti cu jeansii mulati. Care la randul lor au pierdut competitia cu salvarii cazuti in vine.
Asta-i mersul.
Noua generatie trebuie sa scoata limba la ancestori. Altfel noua generatie nu exista. Se uita-n oglinda si-l vede pe tat’su. Ceea ce-o scoate din mintile proprii.

Intrebarea e cum te pozitioneazi ca politician onest in raport cu basismul ?
Pentru ca aici e o problema !
Exista cai de a fi altfel decat Basescu. Sunt posibilitati de afirmare a propriei identitati politice.
Unele care ar presupune o schimbare in bine.
Altele in rau.

Da, sunt de acord ca dupa deceniul navigat sub timona marinarului, nu e deloc usor sa aduci „plus-valoare” actului politic in raport cu el. Si ceea ce faci sa fie suficient de substantial incat sa te evidentieze ca persoana politica semnificativa. Dar cu efort, cu rabdare, cu ratiune matura si responsabilitate, se poate.

Exista desigur si o poteca infinit mai usoara si mai la indemna de a fi altfel decat Basescu.
Dar e atat de aglomerata si de desfundata incat eu n-as sfatui pe nimeni s-o mai apuce pe acolo.
In afara de faptul ca se vor afla intr-o competitie absolut ucigatoare cu profesionisti ce stiu face pana si spagatul in opt, mai si duce direct in mlastina.

Nu e greu sa scoti limba la Basescu.
Dar e bine sa fii atent unde nimeresti cu ea !

Viq

Anunțuri

267 responses to “Non-basism si anti-basism

  1. Viq

    Ca de obicei ,pui degetul pe rana ….un articol de excepție .

    Cel mai bun politician post decembrist si unicat …reiau ce-am afirmat de multe ori ,că e singurul politician care a cistigat tot ce si-a propus ….2 mandate de deputat ,2 mandate de Primar General , 2 mandate de Presedinte si a facut fată la 2 suspendari .

    Omul asta a fost ales de 8 ori si iese dupa 10 ani de presedentie cu 25-30 % intentie de vot ….este foarte clar ,că pe un asemenea om nu-l poti scoate din politică ,nu-l poti exclude din politică ,ca pe Iliescu sau Constantinescu ..nu-i poti sterge cu radiera meritele si amprenta pusă asupra României de acest politician .

    Anti basistii au vise erotice cind isi inchipuie că epoca Basescu se încheie …Piratul a schimbat fata României ,a îndreptat România spre vest ,a democratizat România,a întărit Statul si instituțiile statului …sub mandatul lui s-au copt legile pe care merge azi România si cea mai mare realizare a ingenuchiat Sistemul Mafiot Securist Iliescian …mai sunt foarte multe de facut ,dar el a trasat directiile ,viziunile ….cum poti să-ți inchipui că-l poti scoate din decor pe un asemenea om ???

    Dacă nu esti imbecil ,sigur ai ceva la bibilica .

    Mostenirea Basescu e foarte mare ….nu vad pe nimeni să o poată continua ca viziune …candidații de acum merg pe bucățele .

    Non basism nu va exista ….pentru că si după ce va pleca presedintele ,toti se vor referi la el …Presedinte care va cistiga va fi mereu comparat cu Basescu …presedintele care va cistiga va avea viată grea după Basescu .

    Eu merg pe mîna presedintelui ….nu m-a dezamăgit niciodată ,a fost tot timpul perseverent cu obiectivele lui,cu el însuși ,vertical ,corect si un luptător feroce….nu mă intereseaza afirmatiile nimănui despre Udrea …cu poșete,tocuri si amanta lui Base …detractorii să-si vadă de favoritii lor .fiindcă nimeni nu-i perfect si dacă vrei să gasesti ceva ,găsesti de fiecare si mai grave .

    Merg pe mina presedintelui fiindca sunt sigur că mostenirea lui nu se va pierde ,din contra …prin Udrea ,Traian Basescu isi va continua proiectele .Punct .

  2. Basismul nu se lasa mostenire. Nu sta noaptea Basescu si ii sopteste Udrei la ureche secretele chimice ale Basismului.

    Basismul poate fi continuat si de presedintele Ponta daca va adopat preceptele, respective, sau de presedintele Oldhasu daca in mandatul lui va merge pe axa Washington_Londra, independenta justitiei etc etc .
    Basismul nu are secrete. de transmis oral sau la ureche
    Basismul se compune din cateva precepte. un manunchi care vor fi urmate sau nu de catre viitoarea dreapta total, partial sau mixate cu altele.

    Basismul sau cateva precepte ale lui Basescu vor continua si dupa ianuarie. Dar probabil ca fara Basescu. Cred ca pierderea alegerilor europene, mergerea pe mana fufei au taiat din capitalul lui Basescu. Mai mult decat atat, taie capitalul, faptul ca Basescu nu a unificat dreapta la prezidentiale ci a fragmentat-o si el cat a putut
    Basescu se lupta sa ramana in carti desi epoca lui a cam expirat. A fost bun… dar trebuie ceva nou. Si pe o cale mai moderna.
    Epoca Post Basescu va exista chiar daca Basescu nu va fi sau va fi in ea doar un surubel.

      • Imprăstii duhoare ca de obicei ….care dreaptă a fragmentat ,băi capsomane ???….asta-i dreaptă ce-i acum ??…mai intîi dreapta asta trebuie deratizată ,de cei care au atentat la statul de drept ,care a participat la puciuri,marți negre si alte cele

        Spune-i lui Blaga si adoratei tale ,asta

        • Si dintre dreptacii care candidează ,nu-i nimeni in stare să apere ce s-a facut pînă acum …

          • Astia nu conteaza mai masca. Conteaza aia tineri de dupa ianuarie. Udrea e la 41 ani, e si batrana, si neinstruita, si fosta nevasta de infractor.

          • Nimeni nu-i instruit si nu-i capabil să apere ce s-a construit pînă acum ,sconsule ….asta o include si pe Udrea …..Udrea are avantajul ca in spatele ei este cel care a schimbat fața României …capito ,capsomane ??

            Ia spune ,desteptule …cum poate adorata ta să stapineasca serviciile ???….sunt al naibilor de curios . 🙂

          • night :
            Mi se pare aiurea sa-i ceri socoteala cuiva ca voteaza pentru cineva anume, in cazul tau Udrea.Pana la urma e o chestiune de optiune personala.Pot insa sa cer niste lamuriri ? Am inteles eu bine ca tu o votezi pe Udrea fiind convins ca, stand in spatele ei, Basescu va continua sa conduca tara ?(,,Udrea are avantajul ca in spatele ei este cel care a schimbat fața României ”).Cel putin asa reiese din ce scrii.

      • Traian Băsescu: ”ACL nu este de dreapta. Până în februarie vorbeau la fel ca Ponta. Cum să îi cred?” octombrie 28, 2014

    • NU am ce spune mai sus despre sceptrul basismului transferat udrei 🙂 Nu am ce mai comenta mai mult. Puteti comenta la mine pe blogul de muzica daca va vine vre-o idee muzicala sau artistica bineinteles.

      Iar la alegeri …. vai de dreapta noastra gata fecalizata de toti …. incepand de la seful cel mare si megand pana la ultimul activist din Dolhasca

    • Meri,mey si te culca..
      Arunci in derizoriu activitatea si meritele unice ale presedintelui.Prin raportare la obsesia ta leit motiv..Elena udrea…Faci ce faci si tot acolo ajungi..

      Te supui unei umilinte proprii..cind te contrazici de citeva ori..reciteste ce ai ai scris..
      Ori e alba ori e neagra..Il balansezi tot timpul pe Presedinte..este si asta o metoda ..la deruta..Oooooo..ce bine le cunosti pe toate..sunt destui prosti pe care sa ii bagi in ceata,semanind confuzie..Cred ca aici ,insa,bazai degeaba,nu gasesti prototipul ….

      Comparatia asta insa este deja o insulta de o grosolanie si prostie inimaginabila:

      „Basismul poate fi continuat si de presedintele Ponta”
      ZAUUUUU????Sa mori tu??Il apreciezi pe mitoman ca si continuator al politicii lui Traian Basescu??
      Si continui cu abjectiile:
      „Basescu nu a unificat dreapta la prezidentiale ci a fragmentat-o si el cat a putut”

      „Basismul se compune din cateva precepte.”

      „Basescu se lupta sa ramana in carti ”

      Nu esti,nu ai fost basist.Poate unul denaturat…Ok.chiar ma bucur ca nu esti basist.Brrr.

  3. Prima conditie pentru a putea sa te dezvolti -> afirmi -> evidentiezi (fie ca om, pur si simplu, fie ca om politic) este sa-ti cunosti si recunosti limitele personale. Cum ai putea sa le depasesti si sa „cresti”, ignorandu-le?
    Asta-i una.
    A doua: Romania ar fi avut nevoie acum de oameni suficient de inteligenti si maturi/responsabili care sa fie mai putin preocupati de „iesirea” de sub „umbra” lui Basescu intru afirmarea/evidentierea propriei personalitati si mai degraba constienti ca tara asta are nevoie de continuarea a ceea ce a inceput si facut Presedintele in anii celor doua mandate. Nimeni nu i-ar fi putut (sau nu i-ar putea) opri sa duca lucrurile mai departe, sa le dezvolte, sa aduca plusul cantitativ si calitativ necesar oricarei deveniri, oricarui progres.

  4. „Basescu”, sau „basismul” este in acest moment UN PROIECT DE TARA INCEPUT de zece ani. La care SE LUCREAZA de zece ani. Cu eforturi, cu sacrificii, cu tenacitate si curaj. Un proiect care poate fi si ar trebui continuat, dezvoltat si consolidat.
    Daca omul (politic) Traian Basescu alege sau nu sa ramana si pe mai departe implicat in acest proiect, cred ca e dreptul lui sa hotarasca. Nu a celor ce n-au loc de prezenta lui si nu prididesc sa-i cante deja „prohodul”.

  5. „Viorel Hrebenciuc a fost retinut pentru 24 de ore, dupa cateva ore de audieri la DNA Brasov” (HotNews)

    • Salutare tuturor,
      Guzganul prefera sa stea 30 de zile la Mititica decat sa ciripeasca. Crede ca „Sistemul e ingenuncheat”, dar are certitudinea ca nu exista cineva care sa-i taie capul” dupa 16 noiembrie.

  6. Pentru cei care ori nu inteleg, ori insista ca Basescu l-a pus pe „linie moarta” pe Daniel Morar.
    Odata cu alegerile din toamna lui 2012, Morar risca sa ramina chiar pe linie moarta, un simplu procuror undeva, caci Ponta nu ar fi acceptat numirea lui Morar intr-o functie mai sus.
    Asa ca piratu`, cu flerul pe care il mai are, l-a numit la CCR. Post care nu e de ici-colea.
    NB,
    si dupa cum ati observat, unii, Basescu citeste Copacul. Nu e atit de fraier sa creada ca blonda are sanse de cistig la prezidentiale. El stie ca lupta politica nu se incheie odata cu alegerile de anul acesta.

  7. ,,Un proiect de tara inceput acum 10 ani” .Hm ! Zice Fota :
    ,,Cu alte cuvinte, reducerea decalajului dintre România și celelalte state europene dezvoltate, ”
    Bag sama domnia sa nu stie ca nivelul de trai in Romania este cel din 1989 ? Unde s-a redus decalajul dintre Romania si celelalte state dezvoltate in ultimii 25 de ani ,sua, ma rog, ca sa fiu in tema, in ultimii 10 ani ? Suntem, e drept pe primele locuri in Europa ,dar la mortalitate infantila ,tuberculoza ,analfabetism, WC-uri in fundul curtii,accidente rutiere mortale, si pe ultimul sau penultimul la nivel de trai, venituri ale populatiei, pensii ,asistenta sanitara.
    Pai si atunci unde sunt realizarile proiectului de tara ?

    • O intelegere de primitiv..bugetar….care nu poate depasi instinctul de conservare..
      Dar asta se intimpla nu numai cind nu ai viziune de ansamblu asupra politicilor statului evaluate pe etape ci si datorita trompetelor antentiste care au facut imposibila cunoasterea adevarului despre ce se intimpla in Romania..coroborate pe minciunile pesedisto-liberale…
      Oana Zavoranu si Guta la ordinea zilei…
      Cum sa poti afla ce este si cum a fost inceput si derulat un proiect de tara??

    • Hai sa-ti explic ca la tampiti ca am observat si cu alte ocazii ca esti redusa, nu cuprinzi si pace.
      Imagineaza-ti Romania asemenea unui tren aflat intr-o gara data de a pleca la drum. Toti calatorii din tren doresc sa ajunga untr-un loc in care sa traiasca mai bine. Mecanicii si conductorii de tren au fost alesi de niste idioti cu gura mare (ca tine) in persoana lui Ilici criminalul si gasca lui. Si trenul a pornit intr-o directie gresita, dorit gresita. Calatoria a inceput si conductorii au inceput sa sa jefuiasca calatorii, carand bunurile furate intr-un singur vagon numit vagonul fostilor securisti si al nomenclaturii din planul doi al calatorilor. Cei care s-au opus jafului si directiei in care mergea trenul au fost batuti sau au trebuit sa sara din trenul asta si au plecat in pribegie, intr-o alta directie, opusa in care mergea trenul lui ilici. Oamenii nemultumiti de ceea ce se intampla cu trenul asta au incercat sa schimbe mecanicii si conductorii. Si i-au schimbat dar din pacate schimbarea nu a dat roade fiinca inlocuitorul lui ilici a fost un nevolnic iar asta si-a bagat o alta gasca, gasca lui in vagonul cu jefuitorii initiali. Calatorii , dezamagiti de si de astia au inceput sa fie resemnati si iar a ajuns un jefuitor la conducerea trenului, unul Nastase. Dar asta a observat ca trenul nu merge in directia buna si a zis ca o sa faca cumva sa schimbe directia acestuia. Dar asa , cu jumate de gura pentru ca gasca veche continua sa fure bagajele calatorilor si sa stranga averi pe care le ascundeau in continuare in vagonul cu bogatii. In acest timp trenul alerga tot in directia gresita.
      Calatorii din tren, tot nemultumiti, schimba mecanicul din nou. Si asta , noul mecanic incepe sa franeze trenul Romania care alerga aiurea spre stepele ruse. Dar surpriza, gasca hoata si criminal jefuitoare a sabotat trenul, stricand franele. Si trenul, avand initial viteza mare a mai alergat ani buni in directia gresita din cauza inertiei. Cu chiu cu vai trenul s-a oprit si a luat-o spre directia buna. Taras, grapis trenul a ajuns aproape de unde a plecat in 1989. De-abia de acum incolo trenul a ales directia buna si incearca sa ajunga acolo unde doresc cu adevarat calatorii din el.
      Dar s-au pierdut ani buni. D-asta nu avem de nici unele, calatorii n-au caldura si confort, au sanatatea subrezita si toaletele infundate. Acum garda din tren cauta jefuitorii si-i pedepsesc. Mai guita de doi ani niste falsi mecanici si conductori care cer bani suplimentari pentru calatorie dar nu elibereaza bilete ci baga banii in propriile buzunare pentru propriul huzur.

      Daca nici acum nu pricepi inseamna ca esti si mai redusa decat am crezut initial ca esti. 😛 😀 😛

      • @Inginduratule
        Nu cred ca tu si @Loda aveti aceiasi perceptie despre bine si rau,despre directie buna si directie gresita chiar daca la capatul drumului vedeti aceiasi imagine a raiului.

        • Salve Tucule,
          Nici eu nu cred, da’ macar am incercat 😀

          • Degeaba, daca recunoaste macar ca lucrurile s au schimbat tot esafodajul pe care si a cladit viata se prabuseste.
            Eu am avut o ruda apropiata -din partea nevestei,mare mahar , comunist scolit la Moscova,prieten cu Iliescu care imediat dupa revolutie a refuzat sa se alature lui Ilierscu si a fondat un partid comunist cu Verdet.L am intrebat de ce.Raspunsul a fost o lectie pentru mine.Nu vroia sa si nege toata viata pentru nu stiu ce avantaje materiale.A murit sarac dar consecvent.

    • a invata-ne pe noi neinstruitii cum e cu nivelul; de trai? cum e calculat pe cursul oficial al USD din 1989…
      cum libertatea de a vorbi, de a scrie „naivitati” pe blog de a emigra nu erau cuantificate in „niveul de trai”…
      Cat salariu aveai in 1989? 2600 lei? adica 50-60 USD la schimbul real? cat are azi un prof [in termeni comparabili?
      cati proprietari de casa [cu casa ACHITATA] erau in 1989 [azi sunt 92%]?
      dar chiar -in numele ideologiei- ne insulti zilnic inteligenta?

  8. „Cecitatea” voluntar-mental-ideologic-propagandistica s-o trata??? 🙄

    • in veciii vecilor, peste poate 😉

    • Trist este cand facem afirmatii fara sa le putem argumenta, bazandu-ne pe ,,specialistul” Fota.

    • Ca sa i raspund indirect lui @Loda am sa ma leg de afirmația lui @Mih.
      Nu se trateaza @Mih.
      Lumea este asa cum o vede fiecare dintre noi , filtrata prin capacitatea noastra de intelegere, ajustata prin experienta noastra.si hranita de legende.
      Fiecare are perceptia propriilor valori,valori create individual sau preluate din legenda colectiva.
      Cel mai celebru hot are mindria superioritatii profesionale fara ca aceasta sa fie diminuata de probleme morale.Daca mai are si bafta sa faca niscaiva pomeni poate ramine in mentalul colectiv ca celebrul haiduc Vasilica care lua de la bogati si impartea la saraci deci devine personaj pozitiv.
      @Loda este si ea o victima a legendei profesorului intelectual si respectat in soocietate cu har de apostol.Legenda vine din strafundurile istoriei, a hranit generatii de profesori,a fost cultivata in comunism si este pe cale sa fie distrusa de o societate capitalista cu care nu suntem invatati si care are complet alte criterii de apreciere colectiva.
      Nenorocitul asta de capitalism ne ridica o problema cumplita.Nu mai conteaza constructia competentei -diplome,cursuri,premii la serbarile marii etc ci competenta in sine .Prima intrebare este ce ai facut,.De aia se screm si Nuti si Monicuta si Klaus sa gaseasca o realizare cit de mica.
      Sunt meserii, din nefericire in care este greu de raspuns la aceasta întrebare pentru ca realizarea nu se poate cuantifica .Cum ar fi cea de profesor.De aceea corpul profesoral este una din categoriile cele mai frustrate in aceasta perioada.Ar putea scapa daca ar apare si la noi institutii de invatamint de top.Apartenenta la o asemenea institutie ti ar certifica competenta.Din nefericire nu sunt asa ca raminem la nostalgia epocii Iliescu in care profesorii erau incadrati pe post de mucenici ,ii stimam desi ii lasam sa moara de foame.
      In lumina celor scrise mai sus vreau sa va declar ca dintre toti candidatii cel care efectiv a realizat ceva ramine Klaus care a declarat ca si a cumparat cele 6 case din meditatii.Asta ma conduce la ideea ca era un profesor de exceptie.Si nu glumesc.Eu am avut un amic care in 89 strinsese din meditatii peste 1 milion de lei suma enorma pe vremea aia si credeti ma era un meditator de matematica exceptional.Adevarat este ca nu era profesor ci fizician.

      • @ tucu2,
        acuzele ca Iohannis a acumulat 6 case din meditatii, ca nu are copii sint destul de trase de par, dar sint munitie intr-o campanie electorala. Se foloseste si la case mai mari 😉
        Nu stiu ce bube ar mai avea Iohannis, dar Buboiul cel mare este activitatea sa politica in alianta cu Cretinel, Felix si Ponta pina in primavara acestui an.
        Cine uita, fericit sa fie, dar un om care s-a aliat cu cei 3 mai sus pomeniti pentru a accede la putere este un om putred. Rau.

  9. Frumos slogan:
    „scos cu cătuşe la mâini din sediul DNA Braşov”

  10. Fragmente din scrisoarea fostei sperante a criticii literare, C. Rogozanu, adresata clasei de mijloc, adica tinarului aruncator de brichete in pereti:

    – „sîntem furaţi, dar mult mai complicat decît credeţi. Sîntem storşi de un sistem mult mai subtil decît vreţi voi să credeţi. INvestitorii străini au şi ei un rol dur, ei sînt de ceva ani noii “baroni”. Şi ne pasc reacţii naţionaliste dure împotriva exploatării exercitate de multinaţionale. MI-am luat gîndul că v-aţi putea totuşi trezi măcar pentru a încuraja o felie progresistă. Dar vă rog nu eşuaţi atît de lamentabil precum în interbelic. Măcar de asta păziţi-vă.
    – o ură socială vă umple gurile deja, nu doar de alegeri. Vi se pare că vă fură din buzunar părinţii pentru pensie, nu aveţi nici un organ să pricepeţi cum vă sug de bani tot felul de monopoluri, contracte stufoase, lobbyuri spectaculoase, ideologii omniprezente
    – sînteţi cu adevărat proşti, mai proşti decît precarii pe care nu-i înţelegeţi, v-aţi epuizat în muncă şi ură, faceţi glume cu Dorel toată ziua şi nu vedeţi că v-aţi infantilizat complet la job tot încercînd să rezistaţi pe o piaţă unde trebuie să vă fraieriţi între voi
    – şi tot pentru că vă e frică şi de propria umbră, o mai daţi şi pe rasism, sexism, începeţi să mai aveţi şi dorinţe “dacice” de purificare a rasei”
    Scuze pentru otrava adusa 😛

  11. @Loda,

    Intreci masura cu tupeul tau (nu c-ar fi prima data).

    “Loda | octombrie 28, 2014 la 14:34 | Răspunde | Editare
    victoras :
    Hi, hi, pasi DNA ! Stii cum a murit doctorul Joseph-Ignace Guillotin ? Ghilotinat 🙂 (ironiile istoriei)” (…) [sublinierea imi apartine]

    Apoi, ma trimiti sa pun mana pe carte [” Istoria Frantei madam, pune manutza si mai citeste”…”Daca nu ai dorinta sa te cultivi serios…”] si-mi sugerezi ca istoria e specialitatea ta (am zis eu ca nu?). Dar se pare ca mai ai si alte “specializari”, Madame (nu insist, se vede din comentarii si atitudine).

    Inventatorul ghilotinei NU a murit ghilotinat, tov. profa de istorie pre-decembrista. Despre asta era vorba! Mai pune mana si documenteaza-te!

    PS
    O mana de ajutor: Dr. Guillotin [Joseph Ignance Guillotin, inventatorul ghilotinei] passed away of natural causes March 26, 1814(…)
    http://www.humanities360.com/index.php/biography-joseph-ignace-guillotin-vaccines-history-of-the-guillotine-51285/

    • @ Mih,
      gresesti, dna profa de istorie nu intrece deloc masura: asta este ea.
      („Dr. Guillotin a murit din cauze naturale in 26 martie 1814”.
      Ghilotinat de o profesoara de Istorie din Romania 😛 )

      • Imi fac mea culpa, ai dreptate, asta-i este masura 😛

        • O confuzie pe care o recunosc :
          ,, By coincidence, a person named Guillotin was indeed executed by the guillotine – he was J.M.V. Guillotin, a doctor of Lyons.[3] This coincidence may have contributed to erroneous statements that Guillotin was put to death on the machine that bears his name;[4] however, in reality, Guillotin died in Paris in 1814 of natural causes”

        • Ar fi fost loc si de niste scuze pt „indicatiile” pe care mi le-ai dat cu atata…”eleganta”. Nu le astept, a fost doar o remarca.
          Inca ceva: ti-as da dreptate cand esti nemultumita de felul in care ti se raspunde adesea. N-o fac totusi, pentru ca punctul de plecare sunt comentariile tale (forma si continut). Si e destula vreme de cand dovedesti constant ca nu intra in preocuparile tale sa schimbi ceva in propria atitudine. Ba chiar dimpotriva. 😦

      • Norocul lui că-i mort si nu mai poate auzi imbecilitatile emise in legătură cu el 😀

        • Salve Night,
          Si cand o vezi ca se crede capabila sa ne de-a si lectii sa n-o ghidezi in aia ma-sii? 😛

          Edit OldH: Gândule, e totuși o femeie, hai să nu ne ridicăm poalele în cap! 😀

          • Salve Gîndule !!

            E plină lumea de ” titrați” ,așa zisă „România cerebrală” ….treaba lor e să dea indicatii la altii ….așa se vor ei ..

            In postarea de la celălalt articol ,le-am zis un Siktir apasat …fiindcâ multi sunt mai prosti decît prevede legea .

          • Stiati ca…

            ghilotina a fost inventata de Antoine Louis. Lui Guillotin ii apartine conceptul, dar nu solutia practica pentru executii „umane”. De aceea la inceput aparatul se numea louisette/louison.

            In afara de aparate de executie ii mai leaga si moartea. Amandoi au murit datorita unor abcese 😀

          • Salut Oldule,
            Promit ca o sa fiu politically correct. Sant dispus sa-i iubesc si imbecilitatile si manipularea de numa, numa 😛

          • Inganduratule : mama mea e moarta, a ta, care te-a invatat si educat asa bine cum e ? Ce-ar fi sa-mi arati drumul mergand primul in directia indicata ?
            Old :tks .pentru ,,e totusi femeie” .altcum, un asemena limbaj nu ar fi nicidecum sanctionabil ,mai ales ca se doreste o replica la postarile mele pline de injuraturi si obscenitati 🙂

  12. MRU replica la Pirat:”Nu m-am referit nicăieri la faptul că aș fi trimis informații referitoare la dosarul „Microsoft” în timpul mandatului meu de Director al SIE. Motivul este cât se poate de evident: legal, îmi este interzis să mă refer la conținutul notelor trimise către beneficiarii de drept. Am precizat doar că beneficiarul legal a fost informat mereu asupra oricăror chestiuni care țin de competența SIE. În acest context, am pretenția legitimă ca orice referire la spusele mele să fie făcută în cunoștință de cauză. ”
    Ascultati de la ora 01.16.07 la emisiunea Jocuri de putere din 27 octombrie
    http://www.realitatea.net/jocurideputere.html

  13. Am primit un link dar nu stiu sa l transfer aici (am o scula noua si nu stiu sa umblu cu ea).
    Cica Dragnea ar fi avertizat-DNA are oameni in sectiile de votare.
    Unde o sa ajungem cu dictatura asta?

  14. Mai ales de la ora 01.20.00 sunt delicioase.

  15. Am mai citit ceva pe Facebook.
    Strfan Lalu este mare sustinator Macovei.Daca Lalu era de dreapta inseamna ca s a rasturnat lumea cu fundu n sus.

  16. EXCLUSIV Avertismentul lui Dragnea: DNA are oameni in sectiile de vot/ SURSE

    Surse social-democrate din organizatiile locale din Teleorman, Olt si Vrancea sustin pentru stiripesurse.ro ca presedintele executiv al PSD i-a avertizat pe cei din conducerile judetene sa fie cu bagare de seama la zilele de 2 si 16 noiembrie pentru ca „DNA are oameni in sectiile de votare si strang probe chiar de la urne”.

    Totul in conditiile in care in urma cu cateva zile la ICCJ acolo unde se judeca Dosarul Referendumului oameni din localitati din judetele pomenite mai sus au fost adusi cu autocarele pentru a de declaratii in cadrul procesului.

    Principalul vinovat in dosar potrivit procurorilor este actualul vicepremier Liviu Dragnea, sef al campaniei electorale a PSD.

    http://www.stiripesurse.ro/exclusiv-avertismentul-lui-dragnea-dna-are-oameni-in-sectiile-de-vot-surse_937272.html

    A intrat frica in oasele mafiotilor … 😀

  17. Bună seara! 🙂

    Un articol de la arhiva mea, publicat în urmă cu doi ani pe la prietenii de altădată, care nu și-a pierdut actualitatea:

    Eu am încetat de mult să-l mai asociez pe TB cu PDL.
    Dacă e să rămânem în termenii marinărești, vasul-amiral Basescu a lăsat mult în urmă flota de „bărcuțe” PDL.

    Personal nu l-aș categorisi pe TB ca jucător de șah sau dame. Realitatea politica frământată a perioadei de când B este în prima linie i-a solicitat acestuia capacitatea de reacție rapidă, exersata din plin de omul care, răspunzând de viețile a zeci de oameni, a avut de luat hotărâri ultime, alternativa in caz de eroare fiind anihilarea lui și a celor de sub conducerea sa.
    Se stie doar că marea nu iarta! 
    Poate ca ne așteptam de la Popey la subtilitați strategice, la combinații savante care să își oblige adversarii la „mișcări forțate”, la spectaculoase îngenuncheri în ring!
    Și ne-am trezit martori la rezolvări atât de la mintea cocoșului, că ne simțim un pic frustrați!
    Cum să faci majoritate de guvernare cu PSD?!
    Păi cu cine, dacă PNL-ului îi luaseră zeii mințile – de pe locul trei, voiau neapărat șefia guvernului, având oarece trebi de terminat din legislatura anterioară…
    Cum de-l ții pe Boc prim-ministru atâta timp și dup’atâtea probleme?!
    Păi de ce să renunți la un secund pe care te-ai putut baza că-ți tine oricând spatele și nu face prostii de calibru. În plus, mai acoperă și poziția de alter ego cu ochii pe un echipaj gata oricând să întindă punți la adversari.
    Marinărește, TB știe că, având vânt potrivnic din față, nu poate naviga decât în volte, adica pe limba noastră, a celor de pe uscat, în zig-zag, când la stânga, când la dreapta, da’ câștigând mereu puțin câte puțin spre înainte!
    Ce ne-a băgat, dom’le, la remorca americanilor ?!
    Normal, orice marinar știe că pe furtună o ancoră lunga te tine în siguranță, cu socuri minime, datorita „greutății” ei.
    O ancora „scurtă” și mai ieftină n-are siguranta primei și-ți face parte din plin de toate scuturăturile talazurilor!!!
    Problemele cu sirenele din echipă și cu cele din curtea personală?!
    Asta da, e punctul slab al oricărui marinar de la Ulisse încoace. Și mai apoi, nici biblicul Samson n-a fost mai grozav, din înfruntarea cu Delilah ieșind cu toate șuvițele lipsă, bașca puterile lui legendare! 😉

    Personal cred că Băsescu e o figură singulară în România de azi, că nu va avea nici măcar emuli, dar’mite urmasi politici.
    Si mai cred că, după cum zice un proverb care sper să nu se împlinească până la urmă, și-n cazul marinarului, nici o faptă bună nu va rămâne nepedepsită, dreptatea fiind, ca de obicei, cu ochii legați!
    No?!

    • Personal cred că Băsescu e o figură singulară în România de azi, că nu va avea nici măcar emuli, dar’mite urmasi politici.
      Si mai cred că, după cum zice un proverb care sper să nu se împlinească până la urmă, și-n cazul marinarului, nici o faptă bună nu va rămâne nepedepsită, dreptatea fiind, ca de obicei, cu ochii legați!

      He, he, he…Chapeau, batrane! 😀

    • Old

      Punct lovit ….punct ochit ,man !!!….e mai actual ca niciodată.

      Si excelent analizat ….cind mă uit la analistii astia „basisti” ,care nu-l cunosc deloc pe Pirat ,dar sunt mari cunoscatori ai miscarilor piratești,imi vine să o iau la goană …

      Ai mai avut tu o replică celebră ….ceva cu Piratul ,de genul cu ” voltă-n vînt sisi ii prinse cu nădragii-n vine” ….si ceva cu pupa …am rîs 3 zile …si am tot pus comentul tau pe unde am apucat cu semnătura oldhasu …. 😀

      • night, servus! 🙂

        Să fac, să dreg, să pătimesc – vorba unui prieten de al meu trecut nu de multă vreme la cele veșnice – dacă mi-aduc aminte replica! 🙂
        …da’ e bine că a rămas în memoria oamenilor 😀

        • O stie si Cristi …..poate isi aduce aminte el …. 😀

          • 🙂

            oldhashu | ianuarie 13, 2012 la 22:42 | Răspunde

            Bună seara, dragilor! 🙂

            Popeye a demonstrat cum se folosește “marinărește” vântul din față! 🙂

            “Volta în vânt” și prostacii rămân cu izmenele în vine și bucile la bătaie!!! 😉
            Adică vor “deconta” politic toate “bubele” sănătății! :mrgreen:
            Fără număr, fără număăăr…

          • Yeeee…..așa-i ….ce vremuri dom’le …ce vremuri pe blogul Nasului ……lupte surde la baionetă ….

            Cris ….mai ți minte cind am zis de Turcescu la nașu’ .????…că ce echipă ar face ???….imbatabilă

            Măi frate ,ce cobe sunt …. Hahahahahahaha ….a dat nașicu lovitura cu Turcescu …bravo !!!!….chiar mă bucur .

          • 🙂
            stiu ca te bucuri, prietene

  18. Viq
    … de ieri pana azi trei mari lovituri la radacina mafiei institutionalizate.
    cocos,niro,hrebe. si mai urmeaza. si asta importa

    … marinelul poate sa fie putin mai linistit. mana lunga a legii scoate castane din foc si pentru el, in plan politic … dupa cum monica mai scoate din celelalte castane, din alea personale )))))))))))))))))))))))))))))) 🙂

    (traiane…. hahahhahahaha … ce urmeaza? )

  19. Bună ziua!
    Interesante discuții. 🙂

  20. @ prl / w,
    inaintea lamuririlor tale pretioase a dat @ Mih un link; dar multumim si pentru traducere 😛

  21. Descoperiri istorice de ultima ora:
    – doctorul Guillotin a murit ghilotinat de o profersoara de Istoria PCR;
    – regele Ferdinand a fost primul rege al Romaniei descoperit de plagiatorul national.
    😛

  22. Turcescu la ora 21 la Nașul.tv

  23. REȚEAUA „KREMLIN”: Cum pune KGB mâna pe putere într-o țară din Occident. O lecție pentru România, înainte de schimbarea regimului!

    http://www.evz.ro/reteaua-kremlin-cum-pune-kgb-mana-pe-putere-intr-o-tara-din-occident-o-lectie-pentru-romania-inainte-de-schimbarea-regimului.html

  24. No, ramane cum am stabilit. Asa ca meri odata, dar meri pe scurtatura… 😛

    • Destinatarul postarii de sus este … este… @Loda | octombrie 28, 2014 la 17:34 . Dar asta se stia deja, hai c-am dres busuiocul :p

      • De acord, cum am stabilit eu :dupa tine .Destinatarul postarii de mai sus este…este…. cel mai mare mitocan in viata pe care-l cunosc,dar asta se stia deja …

        • Te-ai uitat in oglinda? Rad si curcile de tine! 😛 La tine prostia e cu bubuituri 😛
          Daca prostia ar durea, tot Clujul ar vui de gemetele tale 😀

          • Bine ca esti tu destept, se vede clar din…,,argumente” .Cand eram mica, in Oradea ,pe strada mea era un carutas ungur batran care, cand se imbata, vorbea exact ca tine ,nu mi-am dat seama atunci cat era de inteligent.

  25. @prl / w | octombrie 28, 2014 la 16:19

    Greseala este a mea ca am insistat pe afirmatia @Lodei despre „moartea prin ghilotinare” a dr. Guillotin si nu am „nuantat” si chestia cu inventia. In fond, masinariile de…decapitat sunt mult mai vechi. Formula la care s-a ajuns nu este tocmai o inventie 100%, ci mai degraba o…”perfectionare” a unor mai vechi prototipuri, care a urmarit eficientizarea = scurtarea suferintei umane a celor condamnati la decapitare prin asigurarea unei morti instantanee. Si gata, ca am prea lungit-o pe subiectul asta.

  26. Vant din pupa: statul s-a intarit (N.B. …si pentru”apropierea de „consilierul” asta a fost atacat Basescu, sa nu uitam). Hotii sunt aruncati peste bord. La babord si la tribord s-a pus pus acelasi tip de borduri. Cei care marauie o fac in vant, ca sa-nchida cercul vigios. Hula si marea…Cine huleste nu este calm, este o calamitate.

    • Mi-a placut ultima fraza Judex. Dar cu permisiunea ta, as mai adauga, nu numai calamitate ci si canalie.
      Ex.: Klaus: ”Basescu ar trebui sa fie cinstit sa spuna ca in 2012 la referendumul de demitere nu a fost umilit de PNL ci de 7,4 milioane romani care au votat pentru demitere!”

      • mare canalie, mutulica.

        • E o perioada in care multi nu fac in fond, decat sa ne cam confirme…”asteptarile” 🙄

          • Finalizarea puciului printr-un „referendum” post factum a fost gaselnita (originala, dpdv istoric – sic!) pucistilor pentru a scapa de pedeapsa (loviturile de stat nu se prescriu) . Lipsa de „cvorum” la actiunea de stergere a urmelor (referendum, cica) le-a pecetluit soarta. Acum, pucistii vor sa-si impletesca soarta cu a tarii: sa puna pe Ro steagul faradelegii, ca semn al trecerii Ro pe lista statelor „rogue”. Ei cred ca vor scapa, dar sunt naivi. Iar Ro, daca vrea sa scape de eticheta de taram al faradelegii, nu are decat o solutie: eliminarea GIOP(ucistilor)-USSL de la carma tarii.

      • „USL traieste” este dovada ca Ponta are si momente cand nu respira. Cat despre K Brohannis… Nu stiu ce fel de meditator o fi fost omul asta, dar cam confunda inmultirea cu adunarea. Eu l-as pune sa-i numere personal pe ghinionistii aia ai lor, unul cate unul. Si sa mediteze la rezultat. In liniste. Loda si KBr – tandem. Ca apa (de ploIe) si ciuru(cu)l. Chip calm vs. chipiu blat.

  27. Cred ca asa numitii candidati de dreapta ne confirma nu numai ”asteptarile”, dar si frustrarile:”,,E foarte posibil. Să o întrebăm pe doamna Udrea. Da, are mulţi bani de cheltuit, am văzut’, a spus Macovei, fiind întrebată la Galati dacă în campania electorală a Elenei Udrea se regăsesc şi banii fostului soţ al acesteia, Dorin Cocoş, reţinut de DNA în dosarul Microsoft.”
    Vorba inteleptului:”Prin cuvintele tale te vei salva, prin cuvintele tale te vei condamna.”

  28. Saracu Cocos, cum mergea el de catusa cu Niro si Dl.Pinalti (ca asa-i spunea continuu aseara Sorina Matei ) cu Sandu.Oare dupa ce criteriu a format DNA-ul perechile ? Daca DNA este asa cum il percepem,vorba cuiva de aici ,,calatoria continua”, ce-i valoros mai la urma ! Eu inca-i astept pe Videanu, Berceanu,Liviu Negoita,etc…the show must go on !

  29. Am avut asa de odata o iluminare:
    Vazindu-i pe inaintasii PSD cu catuse ..invinuiti de mita in cuantum de milioane de euro
    M-am gindit ce placut suna in ure chile lodistilor ,mari amatori de senzatii tari
    AICI STAU PENSIILE SI SALARIILE DUMNEAVOASTRA…
    Ca si consecinta
    Daca nu existau HOTII ,NEMERNICII pe care ii urmeaza turma pensionarilor si subventionatilor credeti ca ar mai fi ajuns Romania in stare deCRIZA?
    Ar mai fi existat masuri de austeritate ,cele care au fost ambalate la maxim de chiar acesti HOTI??
    Remember:”V-a taiat pensia! V-a furat salariul!”
    Cite pensii si salarii incap in zecile de milioane euro MITA????????????
    Lodistilor …va meritati soarta!
    Alegeti-i pe Hoti in continuare.. credeti-i in continuare,.sa FURE la fel si voi sa sa stati cu mana intinsa ca milogii sa va arunce ceva centi..dupa care sa ii elogiati…sarut mana coane..

    • marcule, uite ca sunt de acord cu tine, pensiile, salariile dar si multe alte lucruri bune care se puteau face sunt in buzunarele hotilor.Unde nu sunt de acord este ca hotii sunt in toate partidele, deci daca certi lumea ca ii voteaza, presupun ca ar trebui sa stam toti acasa, nu?

      • Nu,nu trebuie stat acasa
        Aici s-a procedat gresit mereu.
        Singura Putere a cetatreanului roman este VOTUL sau.
        Si este in posibilitatea si discernamintul sa isi dea votul celui care merita.Celui care prezinta garantii.Celui care este sincer,deschis pentru interesul national.s.a.m.d

    • Sincer, eu m-am iluminat vazandu-i SI PE reprezentantii PDL, mai tii minte partidul ,cu catuse ! Li se asorteaza si lor si celor care vor urma 🙂

      • Loda, referitor la acele ”stenograme” prezentate de Oana Stancu, atat parchetul cat i instanta de judecata s-au pronuntat. Faptul ca aa zisul procuror de trista amintire le-a dat unor ziaristi de 2 lei, nu le face si veridice. Am mai discutat subiectul acesta la Copac. Numai faptul ca procurorul care a instrumentat ”cazul ALRO”, este aceeasi persoana care in 17 decembrie 1989 a anchetat oamenii care au iesit pe strada in Timisoara ar trebui sa-ti dea de gandit daca ai dovedi macar bun simt.

        • ion,
          rabdator mai esti!
          Cred ca nu esti familiarizat cu AXN 😛

          • Nici nu sti cate clone asemeni AXN exista in invatamant. Cred ca Suzana Gadea este fericita acolo unde isi ispaseste pacatele. .

        • Sincer
          Este o irecuperabila
          Ori este dusa ..ori este atasata
          Mai degraba o postaca
          Altfel ar intelege ce se intimpla REAL

        • Ioane :
          Eu nu aveam de unde sa stiu ca stenogramele au fost prezentate de Oana Stancu, fiindca nu ma uit cam de mult la A3, sursa pe care am dat-o e ziare.com,sursa citata adesea aici pe blog.Idem nu stiam nimic despre procuror, deci nu aveai de ce sa-mi faci proces de intentie, cu atat mai putin sa-mi cuantifici masura bunului simt care nu avea nimic de a face cu continutul postarii(aici sunt putin dezamagita, erai ultimul de la care ma asteptam la ,,argumente” gen Inganduratul).O zi buna .

          • Nu ai stiut…asta nu este o scuza sa acorzi credit unei surse(ti-a placut ce scrie si impotriva cui)sa o mai si vinturi public ca si adevar…

  30. hola, ROBERT TURCESCUm de miine seara emisiunela NASUL TV, ptr asta il iubesc iar pe RM, da BASE mergem pe mina ta

  31. @Loda | octombrie 28, 2014 la 19:26 |
    Loaza cu talanga pesedista, bubui de prostie. Ce argumente ai adus tu in discutii? Ai 3 graunte-n cap si le mesteci mereu pe aici. Urla sfertodoctimea-n tine si deja ai ajuns proasta blogului. Tine-o tot asa, sa avem de cine rade! 😀

  32. Ultima șansă a dreptei: abandonaţi coaliţia anti-Iohannis!

  33. Ultima sansa a dreptei : Votati Macovei macar in primul tur!

    • ‘Neata!

      Marja mare, sansa mica…Iesi la vot si ponta pica! 😛

      • Daaar!

        Mai am ceva de adaugat:

        „Abandonati coalitia anti-Iohannis, votati MM macar in primul tur”.
        Wow! Adaaaaanc de tot. Afuuund, adica…

        Altfel spus, „intrati in coalitia pro-Iohannis votand MM „macar” [ 😛 ] in primul tur”

        Rezumatul celor doua „ultima-sansa” [???] a dreptei [ oare??? ]: votati GIOP2/ACL/PNL/Iohannis!

        Tot ce se poate ca „macar” in turul doi unii sa votam/voteze candidatul GIOP2. De mai-mare-groaza si mai-mare-scarba fata de candidatul GIOP1.

        Evident, „vinovatul” este cine altul decat Basescu pentru ca a fost si a ramas adversarul GIOP (1 si 2). Cu sustinatorii lui cu tot, desigur.

        • Esenta democratiei este alegerea, nu doar ampla participare la vot. Iohannis este tot Ponta, unde e alegerea? Ambii se confunda cu GIOP. Iohannis mai are o singura solutie ca sa dovedeasca ca „lucrul” sau nu se rezuma la finalizarea puciului: sa renunte la cursa si sa-si indrume votantii sa voteze Macovei in primul tur. In cazul lui Ponta, „marea unire” este PSD+MPNL=MNLR. Din acest motiv eu voi vota Udrea: pentru supravietuirea politica a proiectului de tara a lui Traian Basescu.

    • Esti matinal Oldule 🙂 ,o dimineata buna si tie !

  34. T Basescu o critica pe Udrea in Adevarul ca sa nu fie facut responsabil de esecul ei la alegeri.
    Dar aducerea lui Udrea si retragerea lui Diaconescu a fost facuta exact dupa ce Monica Macovei a intrat in cursa.
    Imi pare ca lui T Basescu nu ii convine sa castige cineva din dreapta: fie ca e Iohannis, fie ca e Macovei, fie ca era sa fie MRU pt a nu il eclipsa pe el insusi si noul PMP mai curat si mai uscat din ianuarie (ala de 30% in 2016 🙂 )

  35. hehe
    Mih imi raspunde la 9 la ce am scris eu la 7.50
    Eu raspund si sunt taiat asa : ======
    Am explicat explicand ca batranilor si babaciosilor pensionari le va fi la fel de rau si in viitor cum le este acum. daca vor boicota alegerile
    Tot eu am spus ca anti Iohannis e si Ponta care se bucura si el daca Iohannis o ia pe coaja.

    • Salut TDS-ule!

      Baga tigaia, ceva de speriat. 🙂
      Ma intreb unde se va ajunge. Nu cred ca mai poate continua mult asa, dar cu cat continua, cu atat e mai funny 🙂
      Uite, eu nici macar nu mai pot posta la copac altfel decat cu proxy-uri. Daca n-ar fi tacutii care trec pe aici, nici n-as mai comenta pe aici decat cand vreau sa ma distrez. Cei de varsta mea vizioneaza in general sitcomuri tampite cand vor sa se relaxeze. Eu, in schimb, am descoperit copacul… E mai amuzant si mai putin consumator de timp 😛

      Pentru cititorii tacuti, am pus un sondaj de opinie la alegatordedreapta.info
      Sa vedem cum voteaza oamenii de dreapta ce se dau prin online.
      A propos, copacul de ce nu pune un sondaj? Sa se vada domne ce sustinere are Duamna…

  36. Liderii „dreptei” romanesti pot „lumina” perioada post-Basescu doar pe propriile capacitati „energetice”. Unii au avut nevoie sa-l „stinga” mai intai pe Pirat. Si au tot incercat. De prin 2012 (asa, mai pe toamna), 2013 si au continuat in 2014. Ii inteleg, deh! Dar ar fi trebuit sa se ocupe de „cresterea” lor, nu de „micsorarea” pana la „disparitie” a inaintasului. Pentru ca asta nu-i „salta” real peste propriile limite. Ba dimpotriva, le scoate in evidenta.

  37. In aceste momente nu este putin lucru sa ai curaj sa spui ca votezi Elena Udrea
    Si eu voi vota Elena Udrea! ADEVARUL trebuie spus!! Cu curaj, la lumina!

    Nu este un politicin mai slab decat Tariceanu , nici decat Blaga, cum sa va spun fata de Chiuariu, Vosganin, Dinita, Cancescu, Mazare, Oprescu, Hrebenciuc, Cosma, Duicu, Calimente, Firea, Andronescu, Rovana Plumb, Sova, Vadim, Iohannis, Macovei…….si lista e lunga.
    De ce sa nu votez Udrea , care e motivul….pentru poseta frumoasa , pentru curajul de invidiat, pentru ca arata bine…?! pentru ca i-a fost alaturi presedintelui? Pentru ca este puternica ?!

    Tocata si de adversari si de proprii colegi – cred ca este de fapt persoana cea mai puternica.
    Daca ar fi avut cu ce o desfiintau – nu le-a iesit
    Felicitari Elena Udrea.
    Are votul meu- si nu mi-e rusine asa cum nu mi-e rusine sa-mi respect actualul presedinte.
    Ii multumesc ca a scos la lumina cancerul politic de-a lungul mandatului de presedinte.
    daca puteau il distrugeau – au incercat – nu au reusit.
    daca facea vre-o intelegere cu ei azi TB era amintire.

    Au mai executata ei unul – pe cel in timpul caruia si-au consolidat educatia si principiile despre care azi ne spun ca sunt democratice. Adica l-au tradat desii au dus-o perfect si atunci .
    Ei manacau icre negre noi capetel de hamsii, ei beau sampanie noi apa de la chiuveta, ei macau fripturi noi ghiare, ………
    Cand l-au executat nu mai avem nici o datorie externa – azi le-am amanetat si viitorul copiilor nostrii.
    despre ce tara vorbim si cine ne vorbeste………?!

    • Incredbil!
      Tu esti udrist sau esti un pesedist care se da udrist?
      Ca ma gandesc ca postaceala de genul „Numai dragutul de Ponta scade taxele!” nu merge in online. Deci postacii PSD-ului ori critica opozitia, ori aduc laude pastoase „celei mai cinstite, loiale si feministe” candidate (unde candidata vine de la ciuperca).

    • Un comentariu pt „raspunsul” agatat mai sus (cel de la 10:24)

      Unii, daca nu sunt in propria „bucatarie”, cu propriile „ustensile” din dotare la indemana, folosesc simplu si „elegant”… ghioaga. Care oricum, ii reprezinta cu mult mai bine. 😛

  38. (Si) Despre tentaculele din Sanatate ale SMG (sistem mafiot generalizat).
    Cazul SJ din Slobozia nu este nici de departe unul singular.

    Procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie fac, miercuri dimineaţă, percheziţii la sediile Consiliului Judeţean Ialomiţa şi Spitalului Judeţean Ialomiţa, într-un dosar privind infracţiuni de corupţie, fiind vizat şi preşedintele CJ, Silvian Ciupercă.Surse judiciare au explicat că este vorba de infracţiuni de trafic de influenţă şi abuz în serviciu privind achiziţii publice.

    http://beta.evz.ro/news-alert-perchezitii-la-consiliul-si-spitalul-judetean-ialomita-presedintele-cj-si-conducerea-spitalului-sunt-vizati.html

    • Depolitizarea din sistemele de Educatie si Sanatate ar trebui sa fie prioritate a oricarui viitor program prezidential si/sau guvernamental (de dreapta), dar si a actiunilor (si presiunii) unei societati civile implicate si responsabile.

  39. Postarea lui @ Inganduratul | octombrie 28, 2014 la 15:51
    un text memorabil.
    Dar nu pentru cei batuti in cap.
    Apoi, batuti in cap nu sint doar cei iubitori de uslamism-pesedism, ci si dintre aruncatorii de brichete si a lor kugle: Bill-Billa-Bililoi-nemo-omen sau Ovi. Ori esti ca ei ori te scuipa.
    Urarea mea: sa le dea in şlog toti pensionarii din familie si apropiati.
    Ca asa cred prostii: ei o duc rau din cauza pensionarilor, asa ca daca vor rezolvarea problemei sa inceapa ghilotinarea din apropierea lor spre mai departe 😛

  40. Adrisantii necunoscuti , nevazuti sau nesimtiti ,la care facea referire @ Mih la 10:12 ,pot citi si excelentul articol al doamnei Angela Tocila
    http://politicstand.com/sa-nu-indraznesti-sa-mori-ion-iliescu/

    • Ma alatur si eu urarilor, gandurilor si fiecarui cuvant al Angelei Tocila. Pentru ca le impartasesc de un sfert de secol, din noaptea „balconului”.

  41. The Omen (pentru paranoici)
    • Militantism desuet, pretene.
      CU efect minim.

    • Asteptam cu interes sa vad care dintre cerebratii nostri amici baga linkul.
      Vad ca o face sub acoperire ca asa e ei smecheri.
      Bai inteligentilor este chiar atit de greu de priceput ca pe acest blog nu exista fani Nuti cum nu exista fani Macovei sau oricine altcineva.Nu exista fani pentru ca spre ghinionul nostru anul acesta candideaza numai marfa second hand.Functionari pina la proba contrarie cinstiti, blonde ambitioase , contrafaceri nermtesti si lista poate continua.
      Nici unul dintre noi (cu exceptia cerebralilor) nu a facut o pasiune pentru asemenea marfa.
      Singurul lucru care s a relevat clar din discutiile ultimelor luni este cretinismul si mirlania asa zisilor cerebrali de dreapta.Pentru mine a fost o lectie folositoare.
      Cit despre Nuti daca a bagat mina in borcanul cu miere la bulau cu ea.Eu nu am nici un fel de regrete.

      • Spicuiri din comentarii la artic./ link-ul dat de Bill-Ovi-Ghioaga (mai „acoperit” ca l-o fi luat cu frig):

        asta nu a pornit de la noi (Miercuri, 29 octombrie 2014, 13:15)
        pehash [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse
        e investigatie deschisa de FBI. durere mare acum ca EADS a fost platit din fonduri PHARE, deci va fi imposibil de inchis cazul pe stil romanesc.
        articolul in germana nu spune nimic de Udrea in legatura cu EADS, dar baga la gramada si alte dosare – ceva cu Impact (constructii).
        intre timp EADSul a inchis filiala care a platit mita si probabil ca cineva de la fiscul german a avut sansa sa se uite prin contabilitate. daca se termina ‘cu bine’, Nastase si Rus vor fi colegi de celula.. poate chiar si Tiriac.. desi am dubii ca pot demonstra chiar tot..

        legatura, daca exista, e in articol (Miercuri, 29 octombrie 2014, 12:56)
        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui MarianEugen
        (…)Huffington Post a incercat in trecut sa-l spele pe Ponta in scandalul cu doctoratul, tin sa va amintesc. Este un ziar cu inclinatii foarte de stanga(…)

        [sublinierile imi apartin]

        • @ Mih,
          acest @ Bililoi este tot atit de mincinos ca plagiatorul despre care nu l-am citit spunind ceva:
          „Victor Ponta se lauda ca Romania a urcat 25 de pozitii in clasamentul „Doing Business 2015″, desi in realitate saltul a fost de doar doua pozitii”
          http://www.hotnews.ro/

    • Bill,

      De ce intri cu numele tău, ți-e jenă?!
      Au cumva te sâcâie și pe tine v-o clonă?

  42. Radu Moraru a anuntat public introducerea lui Turcescu in grila „NasulTv”.
    4 zile pe saptamana !
    De luni seara !

    As zice ca nu e idee proasta.
    Sa ma uit mai atent sa vad si daca a renuntat la traznaia aia cu meritocratia si poate-l reevaluez 😉

    • @Viq
      M am uitat de curiozitate la lansarea de aseara.A devenit patetic si sincer cred ca daca nu si schimba stilul nu va face mare brinza.

      • Nu l-am vazut.
        In ultima vreme n-am timp nici sa respir. Daca n-as fi pastrat vechea slujba ca part-time, nu ma vedeati cu lunile 👿

        Mi se pare firesc sa aiba o atitudine spasita la limita penibilului.
        Dupa criteriile mele insa e credibil. mult mai credibil decat majoritatea covarsitoare a latrailor din presa romaneasca.
        Ca si Radu de altfel.
        Problema mea in ce-l priveste pe RM nu a avut drept cauza credibilitatea lui ci o prosteala care m-a enervat cu atat mai mult cu cat o promova mai sincer.

        Vedem ! 😉

  43. The Nemo (pentru paranoici)

    „Cerebratul” Liiceanu:
    Pentru rolul acesta însă o distribuie Traian Băsescu…

    Acesta este punctul inexplicabil pentru mine în traiectoria lui Traian Băsescu. De ce trebuia ca lucrurile, la sfârşitul a două mandate, să se încheie cu această moştenire politică? E un om care a strâns un capital politic enorm şi care putea să spună Copii, mă retrag, veniţi aici în jurul meu, moştenirea mea o las lui cutare. Şi ar fi lăsat-o Monicăi Macovei. Vă spun sincer! Au făcut împreună lucruri minunate, au făcut DNA, ei împreună au început să cureţe, să purifice cât de cât scena aceasta de borfaşi politici. De ce nu a făcut-o, de ce s-a dus în direcţia acelei inadecvări, nu am să înţeleg niciodată.
    ==========================================================

    Cum vă explicaţi dvs – pentru că vorbiţi despre Traian Băsescu, care a acumulat un capital politic prin exemplele acelea pozitive în traiectoria domniei sale – că totuşi, la acel referendum au fost 7 milioane de oameni care au votat pentru ca dânsul să fie demis?

    În clipa în care pui o maşină sălbatică de propagandă peste un popor căruia îi creşti febra, ai rezultatul acesta. Pentru mine e un miracol că nu au reuşit. În plus, eu nu ştiu câţi oameni ar putea să stea cu spatele la zid în două rânduri, eliminaţi de Parlament, suspendaţi, şi să reziste totuşi psihologic. Nu înţeleg nici asta. Deci, mă întrebaţi cum se face că a rămas sau cum de au votat atâţia.
    Păi dacă cineva îţi spune el e diavolul, ţi-a luat din salariu, nu îţi spune oameni buni, haideţi să lăsăm deoparte diferendele politice şi să ne gândim că în clipa de faţă avem de trecut împreună toată ţara printr-un moment greu; nu vrem să ajungem ca Grecia. Iertaţi-mă, mi-aţi dat cârma corabiei, nu o fac cu răutate, va trebui să reducem pentru un bine viitor… Şi o familie la ţară, când vine iarna, îşi face recolta şi spune în iarna asta nu o să mâncăm carne, ci doar cartofi şi pâine.
    Ei bine, recolta a fost proastă în lume şi în Europa în acei ani. Cineva a trebuit să aibă curajul să taie în carne vie. Faptul că a făcut-o şi că şi-a asumat asta, este un lucru oribil ca ceilalţi să profite de aşa ceva. Când te văd la greu, iarăşi un act complet nepatriotic, în loc să declare armistiţiu şi să rezolve o problemă naţională….
    Lipsa de fair play a fost totală. Le-a dat în cap guvernului Boc, preşedintelui şi au aţâţat tara pe ei. Deci tocmai aceia care încercau să salveze România au fost transformaţi în duşmanii ţării. Asta nu e spre onoarea lor. Demonizarea lui s-a produs în acest fel.
    ==========================================================

    Dacă în momentul acesta ne imaginăm că Traian Băsescu ar mai putea să candideze la preşedinţia României şi ar candida, dvs l-aţi mai vota?

    Minus episodul final – adică nu s-ar mai pune problema lăsării moştenire politice de care vorbeam mai devreme…
    Dacă mă întrebaţi dacă aş vota cu Traian Băsescu cel de până acum un an, v-aş spune categoric da. Pentru că îmi dă liniştea că vom rămâne pe linia Occidentului, care este suprema garanţie de bine a României în acest moment. Este personajul care mă face să cred că voi sta în continuare în pactul cu pricina, în UE şi aşa mai departe.
    Ducându-mi certitudinea mai departe, pe un om care a spus la un moment dat e fratele meu, dacă e vinovat, ridicaţi-l, nu e treaba mea, nu mă bag, îl votez.
    Îi reproşez că a condamnat comunismul, dar nu a făcut lucruri concrete pentru a şterge urmele care încă ne mănâncă viaţa. În continuare există pensionari ai monstruoasei Securităţi care au pensii de 7.000 de lei, în continuare există oameni care au trecut prin închisorile comuniste şi au 600 de lei, în timp ce călăii lor au 7.000. În învăţământul din România încă nu a pătruns condamnarea reală a comunismului şi aşa mai departe…
    Acestea sunt lucruri pe care trebuia să le aibă în vedere după ce a făcut gestul formidabil de condamnare a comunismului. Nu le-a putut duce la capăt…
    Aşa cum arată însă în clipa de faţă, lăsând moştenirea unui om inadecvat cu rolul pe care vrea să îl joace, nu l-aş mai vota. Dacă Elena Udrea e mandatată din partea lui Traian Băsescu, înseamnă că nu îl votez pe Traian Băsescu. Nu pentru că am ceva cu dânsa, pentru că nu o cunosc deloc, dar mi se pare inadecvată.
    ==========================================================

    Băsistul rău şi băsistul bun…

    Asta e o nebunie pură! Ca şi cum băsistul bun e acela care, dacă promotorul băsescianismului îi spune să se arunce în prăpastie, se aruncă. Nu… În primul rând, a gândi cu mintea ta nişte valori în care coincizi cu preşedintele nu înseamnă să fii băsist, ci să te recunoşti în programul politic al cuiva. În clipa în care nu îţi mai place ce se întâmplă spui stop! Dacă eram un băsist bun, după părerea doamnei Udrea, mă duceam spre dânsa, şi nu spre Monica Macovei. Dar este o nebunie să vorbeşti aşa! Suntem toţi oameni liberi, nu avem un contract semnat cu nimeni. Eu am un contract semnat cu opţiunile mele, cu libertatea mea, cu conştiinţa mea, iar asta trebuie să aibă oricine. Ce înseamnă băsist bun şi băsist rău? E o nebunie…
    ==========================================================

    Îi mai vedeţi un viitor politic lui Traian Băsescu?

    Este un personaj politic cu atâtea resurse, încât te poţi pomeni din nou cu dânsul în peisajul politic, la anul. Nu ştiu în ce formă… Dar nu văd cum anume ar putea face asta pe linia acelui partiduţ care are în fruntea lui un om inadecvat pentru un rol politic de această anvergură.

    • Raspunsurile lui Liiceanu sint corecte, cu un singur amendament: nu tine cont ca este lupta politica (unde se fac si compromisuri si greseli, nolens-volens, si ca Basescu e si el om.

    • Bill,

      De ce intri cu numele tău?!
      Au cumva te sâcâie și pe tine v-o clonă?

      • doctorandu-l are o sumedenie de nume si de ocupatii de genul latrinelor.
        Sub acest „nemo” ori inversul „omen” modifica postari ale altora si le duce pe alte bloguri. Un fel de a scuipa cu rahat 😛

  44. Uaminii astia oare cu cine voteaza?
    „Ce ii mai deranjeaza pe romani la cardul de sanatate. „Citit invers inseamna drac” si „e sfarsitul Bibliei”, printre plangeri”
    😛

  45. Tonuri de cenusiu.
    Ce facem, dam cu var pe Dracu, sau o manjim cu cenusa pe ACZ? Cenusiu cu cenusa….Cenusareasa are multe in comun cu ACZ, un „lucru bine facut” al lui Michnikescu ar fi putut arata asta…Doar ca Michnikescu nu s-a nascut.
    Phoenix s-a nascut din propriul cenusiu.

  46. despre basescu doar atat : imi pare rau ca nu mai poate candida

  47. Scoasa din adincul groapei Marianelor: „Ultima sansa a dreptei : Votati Macovei macar in primul tur!”
    Acest „macar” arata cit de incredintati sint unii ca MM ar putea ajunge in turul 2.
    (Sau se traduce prin „ca macar blonda sa nu aiba mai multe voturi ca MM?”)
    Cu asemenea sustinatori e nasol de mers la drum lung 😉

    • Eu ma (oarecum) intreb de ce n-au avut curajul, barbatia (sau cum sa-i zic?) de a recunoaste de la bun inceput ca-l sustin pe Johannis. Pt ca MM este pt ei doar un fel de pretext, in fond (vezi somatia adresata dimineata de a „iesi din coalitia anti-Iohannis”).
      Cum zici, pare ca sustinerea lui MM, departe de a reprezenta vreun „vot cu sufletul” (cum am vazut ca spun unii), in numele unor „principii si valori”, la „pachet” cu balacarirea lui Nutzi, are rolul de-a scadea din voturile pt aceasta din urma (tinta fiind si pe viitor totusi, sabotarea Piratului ce se incapataneaza sa ramana activ politic dupa incheierea celui de al doilea mandat – vezi cat repeta ideea ca Basescu e…”expirat”).

  48. Ce noroc pe unii, ca banul la ban trage:
    „Vicepreşedintele PNL Costel Caraş a declarat miercuri, într-o conferinţă de presă, că soţia sa a primit de la Guvernul Ponta un cupon pentru ajutoare din fonduri UE destinate persoanelor defavorizare, în condiţiile în care el are o fermă de 100 de vaci şi încasări anuale de peste 100.000 de lei. ”
    Cica s-au trimis 2.600.000 de cupoane 😛

  49. Si, cu voia Dumneavoastra, ultimul pe aceasta ilustra lista, viqtor_elul:
    http://www.stiripesurse.ro/sie-acuzat-ca-ar-comanda-articole-impotriva-elenei-udrea-in-presa-straina_937399.html

    P.S. Pentru @oldhashu: nu, nu ma supata clonele, dar pe copac doar asa pot posta. Nu va mai faceti ca nu stiti.
    P.P.S. Inca o data, viqtor_elul ma vede peste tot ca un paranoic, chiar si unde nu sunt. De aia am fost azi nemo si omen.

    • te inseli: nu te vad 😛
      Si nu am spus ca esti un paranoic, dar daca asa simti, nu ma pot impotrivi.
      Iar omen si nemo ai mai fost si pe alte bloguri; a nega este paranoia veritabila 😛

      • ca pe un.
        Greu, greu cu Domnii Trandafiri.

      • Niciodata nu am fost nemo si omen pe alte bloguri. Dar cumva te inteleg. Te ia lumea la misto pe unde te prinde si incerci sa faci coping cu chestia asta, spunand ca e de fapt o singura persoana care te hinghereste peste tot. Inclusiv in cripta de sub copac unde ti-ai facut salasul…

  50. MM 5 case-ALBA CA ZAPADA,pe care o cauta SEBASTIAN L, DE CITIVA ANI,imi era tare draga dar prin felul nesimtit de as face campanie mi devenit insuportabila ,nu e posibil o feme justitiara cum se crede ea sa critice o alta femeie care este ca ea in opozitie,si ce o sa mai faca cind o fi presedinta ca JUSTITIA MERGE FOARTE BINE SI FARA EA ACUMA.Sa speram ca BASE ,pe care il critica alba ca zapada o sa ne spuna motivul ptr care nu a numit-o a doua oara ministresa.

    • E ciudat ce efect pervers poate avea promovarea unui om onoranbil si demn de stima de catre o hoarda de cretini talibanizati.
      La inceput multi o doreau pe Macovei , vazind in ea un garant al pastrarii drumului inceput de Basescu.
      Dupa cca 2 luni de citit productiile sustinatorilor ei uiti de fapt cum era privita MM si incepi sa o identifici tot mai mult cu respectivii scribi .
      Sunt atit de prosti incit in loc sa se identifice cu votantul de rind cel de care au nevoie pentru ca MM sa scoata un scor acceptabil au ajns sa se considere o casta superioara-dreapta cerebrala, dreapta superioara, dreapta de calitatea 1.
      Idioti.

      • Tucu

        Nimeni de aici ,nu voia să-i facă propagandă Elenei Udrea si nici să scormonească trecutul Monicăi Macovei ,ca replică la atacurile jegoase si imbecile ale dreptei „cerebrale”

        N-am nici o treaba cu Macovei ….din contră ,o agream si am si nominalizat-o de candidat ….eu cred că de fapt s-a urmarit exact acest efect…experții astia unici ,numai macovisti nu sunt .

  51. Comunistul de Cristoiu a nimerit-o si el o dată ,cind a spus că Macovei este iepurele lui Joiannis …..din ce a spus Piratul ieri ,zici Joiannis ,zici Ponta …ce deducem de aci??

    Ce mai deducem cind APADOR -CH ,oengeul sponsorizat de globalistul socialist Soros,unde cu onor a lucrat si beneficiat de burse Monica Macovei ,cerea desfiintarea STS ,cind a avut loc accidentul lui Iovan ….curioasă asociere de idei cu Pontălăul Nației ..

    Macovei se asemana foarte bine cu Renate Weber ,pe care acum o reînvie b1.tv

  52. Intrebat aseara (la B1) ceva de genul „nu ar trebui sa atrageti electoratul lui Basescu, pt ca veti avea nevoie de voturile respective”, candidatul Johannis Klaus a rspuns (aprox.): „nu, ei au obligatia morala sa ma voteze”.
    [Aroganta nesimtita. Parerea mea.]
    Ce spui, Frantz? Da’ tu n-ai fi avut niscaiva „obligatii morale”
    ================
    auto-corectie

    • pentru un asemenea raspuns de nesimtit votul meu nu il va avea niciodata.
      De fapt, il mai astept sa-l parodieze pe Postelnicu: „am fost un dobitoc” ori pe Paunescu „sint un porc”.

      • Nevotind Johannis, votezi indirect Ponta in turul doi. E ok, dar sa nu mimam ca n-am sti. Alegi cu cine vrea morala ta sa coabiteze, asta-i tot.

        • Imi pare rau, dar pentru mine nu e nici o diferenta intre Klaus si Tonta.
          In colegiul meu am avut pentru Senat in 2012 de ales intre pe Bleaga si Sarbu. Ca urmare am stat acasa. In final au iesit amandoi senatori. Morala: Nimic nou sub soare. Se poate intampla acelasi lucru. Sa ma trezesc cu unul presedinte si cu celalalt premier.

          • ion,

            totuși presedintele e „bătut în cuie” pe cinci ani, premierul – până la prima revoltă a baronilor 😀

          • Old, cu amandoi la butoane vom avea asa o liniste si pace incat ne vom uita doar la AXN Black pentru ceva senzatii tari.

    • @Mih
      Suntem prizonierii jigodiilor. ca si in 2000.
      Cele mai mari jigodii sunt liberalii de care ne rugam sa voteze macar johannis ca sa nu iasa Ponta
      La fel de jigodii sunt si mai marii dreptei.Nu stiu ce cauta Udrea sau Macovei in aceasta competitie dar stiu ca si din cauza lor va trebui sa votez in final Ioannis.
      Mie imi este scirba de toate aranjamentele astea si daca nu as avea incredere in Basescu zau daca m as mai duce la vot.
      De fapt ma agat de o speranta.Sper ca Băsescu stie ce face :Daca o reusi bine daca nu este clar ca mareea de jigodii ne va coplesi.

      • Tucu,

        Asa ma simt si eu: ca-n 2000. Iar de (securisto-) liberali, dupa tradarea din 2005 (cea care a stopat alegerile anticipate) si tot ce a mai urmat (2007 si 2012 inclusiv), sa n-aud.

        O Dreapta adevarat de…Dreapta, nu am avut si nu avem. Si nici nu vom avea prea curand. Dar „””dreapta””” PNL/ACL cardasita cu PSD nu e decat parte a GIOP. Asta-i necazul al mai mare.

    • Trebuie sa rectific. Am auzit eu „in varful nasului”. Mea culpa
      Vorbele lui Klaus sunt despre „obligatia morala” a oricarui politician sa-si trimita electoratul la vot (cu referire la Traian Basescu). Tupeul nu lipseste totusi. Cand e vorba despre ceea ce el nu se simte „obligat moral” sa „reevalueze/retracteze/cenusa-n-cap” legat de trecutul sau USL-ist si 2012

      http://inregistrari.b1.ro/view-bun%C4%83_seara__rom%C3%A2nia!-116.html

      (pe la 24:30)

  53. Off topic si iertare 🙂

    Bill,
    De pe 2 divaisuri imi da „502 bad gateway” cand vreau sa intru la voi pe blog. Ce-i facusi, nepoate, i-ai pus lacat? 🙂

  54. Mai exista si alti morti care ne ameninta ca vor spune adevarul 😛
    „Sorin Ovidiu Vintu si-a facut blog si anunta ca va povesti „in urmatoarea postare” cum este construit sistemul de putere din Romania si cine il conduce cu adevarat.”

  55. Induiosator:

    Daca Duminica as fi o musculita in Lugoj, sigur nu m-as putea abtine sa intru intr-o anumita cabina de votare cand un distins alegator de dreapta va da cu stampila…

    • 😀 😀

      adică studiu pentru teza de doctorat privitoare la contributia Drossophylei melanogaster la sondajul la urnă pentru primul tur de scrutin 😀 😀
      …da’ numa’ să iei aminte la plici sau la spray-ul killtox 😀

    • dupa cum te comporti nici nu ai alta stare decit de musculita 😛
      felicitari pentru sinceritate 😛

      • Salutare tuturor,
        Nu te mira Victor de reprezentantii noii generatii. Daca mai dainuia regimul de trista amintire, multe persoane asemeni lui Bill erau azi activisti de nadejde ai partidului stat. Am studenti de anul 2 invatamant zi (maxim 21 de ani), care ar prefera un regim cum a fost inainte de 90. Motivul? Statul iti dadea repartitie si apartament. De unde stiu despre aceste lucruri. De la parinti.

        • ion,

          Cum i-ar mai lecui pe berbecuții ăștia o călătorie în timpul ante 1989, pe o perioadă de minim una lună, fără să stie că au sansa de a mai reveni în timpul lor :mrgreen:
          …ce poveste SF ar ieși de aici! 🙂

        • ion,
          asa este.
          In plus, zice ca ar vrea sa fie o musculita nestiind ca tocmai este cu asemenea comportament pueril.

  56. Buna seara all 🙂
    . http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18402242-guvernul-avizat-favorabil-initiativa-legislativa-care-prevede-dezvaluirea-informatii-din-dosarele-penale-pedepseste-inchisoare-pana-trei-ani.htm
    Dragi romani ,asistam la prima “piedica ” a libertatii cuvantului. Votati Ponta si scapam de o grija , de grija democratiei !!! Rusine Ponta !! Rusine PSD !!
    Aprindeti focuri pe dealuri !( clopotele le-a amanetat pesedeul ) Mare primejdie se arata !!Rusine capilor bisericii pentru vanzarea de neam !!!
    PS Domnilor Parvulescu , Toma si tovarase Ciorbea , este bine ? Asta-i schimbarea pana la capat ??
    JOS COMUNISMUL !!!

  57. Salut copaceni,
    Sunt sigura ca vor fi mai multi din diaspora germana ce vor vota cu EU (nu numai eu). In ochii mei MM este numai o eticheta.

    • Herzlich Willkommen !! 😀

    • Macovei si-a luat consilieri total nepriceputi.
      Faptul ca o vrei pe Macovei Presedinte nu este condamnabil, ci felul campaniei pe care o faci.
      Cu atacuri la Basescu si la Udrea nu poti fi credibila.
      In fond, lumea nu poate fi reinventata, ci continuata cu ceea ce e bun.
      Aceiasi placa „am infiintat DNA-ul” este chiar jignitoare. Pentru ca nu ii apartine in totalitate.
      Din 2007 au fost altii care s-au ocupat de „copilul” DNA ca sa creasca 😛

    • Anca-Gabriela, servus! 🙂

      „Trupa” Copacului din pădure nu este alcătuită numai din votanții ai Elenei Udrea, însă toți au încredere foarte mare în T Băsescu și îl sustin încă de la lansarea blogului. Simpatia pentru E Udrea s-a amplificat aici în urma unor atacuri suburbane la adresa ei care, prin ricoșeu, îl vizează și pe T Băsescu.
      Suntem un blog deschis și pentru asta vei întâlni aici „intrări” cu postări urâte la adresa lui T Băsescu si a echipei lui. Le lăsăm pentru simplul motiv că «pasărea după grai se cunoaște!» și că «stilul dezvăluie omul»!
      Personal socot că MM nu este omul politic care să facă față acolo unde vrea sa fie aleasă în acest moment
      Într-o structura politica cu reguli bine asezate și respectate de toți participanții la joc cum este Parlamentul European, da, acolo este potrivită și foarte eficientă!
      Aici, pe malul Dâmboviței, în situația fluidă unde regulile se mai impun și prin prestigiul și aura personală, MM este depășită…
      Din nefericire, ea nu este omul momentului, ci al viitorului de peste cinci sau zece ani, dacă lucrurile nu o iau razna…

  58. Nu se va intimpla la noi:
    „Aproximativ 100.000 de persoane au participat, marţi seară, la manifestaţia organizată la Budapesta în semn de protest faţă de taxa suplimentară pe Internet, acesta fiind cel mai mare miting organizat de când Guvernul Viktor Orban a ajuns la putere în anul 2010, afirmă surse.”
    Am ratat ocazia cu „apciza” 😉
    Daca la noi s-ar introduce o taxa suplimentara pe internet?!? caci de la anul trebuie introduse taxe noi, gaurile din buget sint prea mari.

  59. Victor, cred ca m-ai inteles gresit, desi sunt de accord ca MM are consilieri prosti.

  60. Sebastian Lazaroiu
    12 mins ·

    Asta cu serviciile secrete romanesti care comanda in presa straina articole nefavorabile unuia sau altuia am mai auzit o si in vara lui 2012. De la Ponta si Antonescu. Pacat ca azi o aud de la Elena Udrea.

  61. Marius Delaepicentru
    3 hrs ·

    Dacă ar fi să ne uităm în gura avocaților suspecților din dosarul EADS, concluzia ar fi că banii s-au furat singuri.

  62. Alta bazaconie: „mindri ca votam DNA”.
    De parca copilul DNA a crescut si s-a maturizat doat sub tutela dnei Macovei.
    Din 2007 pina acum daca nu avea „sponsori” ar fi sucombat saracutul.

  63. Cei care au lansat ideea cu serviciile sunt, se pare, Cristoiu si Rares Bogdan.

    http://www.stiripesurse.ro/sie-acuzat-ca-ar-comanda-articole-impotriva-elenei-udrea-in-presa-straina_937399.html

    Daca (si numai daca) este asa, de ce ii atribuie SL afirmatia Elenei Udrea???

    • Mih, daca te informezi despre Vlad Georgescu, autorul postarii in ziarul respectiv
      http://www.voceatransilvaniei.ro/cine-este-vlad-georgescu-autorul-articolului-privind-afacerea-eads-din-presa-germana-ce-spune-dna-despre-dosar/

      si apoi vezi cine sunt expertii companiei HNDN.
      Viorel Melnic
      Grupul Socialiștilor din cadrul Consiliului municipal Chișinau intenționeaza sa se extinda in viitorul apropiat și sa-și formeze propria fracțiune. O declarație in acest sens a fost lansata astazi, 8 februarie, de catre Viorel Melnic, membru al executivului politic al PSRM, in cadrul unei conferințe de presa.
      nu imi mai trebuie sa-mi spuna EU, sau Rares sau Cristoiu despre servicii secrete.
      Mai ales ca avem episodul cu ofiterul nostru acoperit si procuror in acelasi timp in perioada 1997-2001. Episod despre care SIE refuza sa-si asume incalcarea Constitutiei RO.

      • Ion,

        Multumesc! N-am cautat informatii despre acest Vlad Georgescu, dar citind niste comentariile la artic. din HotNews, l-am asemuit cu Pepine de la DW (un fel de…”conserva” left-ista). Acum e clar, link-ul tau confirma banuielile.

        • Mih,
          Cum iti explici ca niste handicapati ca astia doi au ajuns in pozitiile lor de azi…?. Daca facem apel la memoria istoriei comunismului avem raspunsul.

  64. Laura iti raspund aici 

    Ok….si ce-i cu asta ???…a cistigat niste procese si atît ….eu mă refeream la notorietate politca …dintr-o oarecare avocată oengistă,Basescu a facut-o cunoscuta …toată notorietatea politica de acum o are datorita presedintelui ….dacă era ce spune ,nu ramanea in politică,după ce nu a mai fost ministru ,revenea la ong si in viata publica ….Basescu a propulsat-o ,a împins-o din spate ,a impus-o pe listele PDL….

    Deci ,mă lesi??? …mai afirm inca o dată ….Macovei era nimic si e nimic fără Basescu ….perseverenta si forța președintelui a impus in PDL si PNL  proiectele si legile lu’Macovei ….altfel nu i le vota nimeni in Parlament sau adaugau o mie si o suta de amendamente pina nu mai rămînea nimic din DNA si legi .

    DNA ramanea un proiect frumos pe hirtie ,daca Piratul nu-si impunea cu forța vointa …si ce face Macovei cind TB pleacă din pdl ??…rămîne linga tradatori si se aliază cu ei 

    Deci ,iti mai spun încă o data ,mă lesi ??

    • Plus de asta mai si minte ,porneste o cruciadă împotriva președintelui si spune ca a vindut justiția ,desi stia foarte bine că ea modificat legea si a delegat Ministrului Justitei propunerile pe PG si Sef DNA de la CSM….ete că justiția a mers si fără ilustra ei persoana si încă mai bine

      despre ce vorbim atunci ?

    • Iti raspunsesem, dar iar m-a ginit akismetul si m-a bagat la spam. Daca ma scoate cineva, multumesc, daca nu, nu 🙂

      Ziceam ca OK, ne oprim ca ajungem la atacuri la persoana, daca ne apucam sa comparam candidatii pe care ii sustinem intre ei, cu realizari si slabiciuni.

  65. Din nefericire incep sa fiu din ce in ce mai convins ca Monica Macovei a fost folosita de baietii cu ochi albastri care l vor neaparat pe Iohannis sau Ponta presedinte.
    Hai sa ne aducem aminte.
    Basescu l a lansat la prezoidentiale pe Cristian Diaconescu ,un individ care
    putea fi acceptat si de puristi si de basistii duri si de un electorat indecis.
    Dupa aceasta lansare s a trezit Macovei ca vrea si ea presedinte.
    Repet dupa aceasta lansare nu inainte.
    Reactia lui Basescu a fost una de avarie ,trebuia sa si pastreze macar electoratul dur si a propulsat o pe Nuti care pentru talibanii basisti reprezenta o garantie.
    Cristian Diaconescu avea sansa sa adune votantii din actualele tabere Udrea si Macovei.
    Prin aparitia lui Macovei era clar ca acest electorat se va imparti intre ea si PMP.
    Cui a folosit aceasta manevra?Evident in primul rind lui Iohannis.
    Cine a orchestrat o -nu stim datr putem banui.
    De ce au facut o iar nu stim dar sigur vom vedea.
    Astazi , fara sa se numere voturi este clar ca Udrea a fost scoasa din joc.Macovei si a facut datoriua si se va intoarce la viata ei linistita din PE.
    Noi cei ramasi aici vom plati.
    Multumim Monica ai facut destul pentru noi.

    • Si inca ceva: anuntarea candidaturii lui MM a aparut si pe fondul „rumorii” = neincrederii deja manifestate la anuntul coalitiei post-europarlamentare PNL-PDL (ceea ce sugereaza…iepureala in folosul lui Johannis)

    • Tucu

      Pontălăul natiei a știut ce va urma ….altfel nu-i spunea lui Diconescu „imi pare rău de Diaconescu ,dar va fi schimbat cu udrea”

    • Tucu,
      Pentru dezastrul ce se prefigureaza la aceste alegeri, trebuie sa multumim din inima elitelor cu doctorat la Sorbonne. Au avut o buna strategie de campanie. Izvorata direct din obiectivele tezelor lor de doctorat.

  66. Imi pare rau ca chiar nu isi da nimeni seama ca MM 5 case, are morcovul bagat in cur ea este manipulata , precum alte cica mari dooooamne din pdl , VAS, CUM O CHEAMA PE BLONDA AIA DE FU PE REALITATEA , ASTA cica a refuzat post de ministresa pe vremea lui MRU, de frica , fiindca are contracte cu statul pe numele lui masa, asa si cu MM 5 case, cine stie cu ce o stringe de floci ….. nei ,MAAARELE BUUUULDOG BLAGA, toate menevrele, tot ce se intimpla la pdl, blaga regizeaza si cu gagicasa FRUNZA VERDE masoneristiiiiiiiii
    ==================
    Un plus de…retinere/decenta in exprimare n-ar strica. Si nici nu ar afecta continutul comentariilor.
    Multumesc anticipat pentru intelegere!
    Mih

  67. Informatii despre EADS.Despre Ponta..si altii
    http://www.investigatiimedia.ro/fundatia-psd-eads-2/
    Lectura placuta

  68. „adrian | octombrie 29, 2014 la 19:58 | Răspunde

    „Nevotind Johannis, votezi indirect Ponta in turul doi.”
    Raspunsul de mai sus era pentru mine, dar de-abia acum il observ.
    E doar o contorsionare a limbii:
    – daca nu fumez, nu ajut pe nimeni (eventual ma ajut pe mine);
    – daca nu aplaud Steaua, nu inseamna ca ajut Dinamo; amindoua nu imi sint pe plac de pe timpul comunismului; si la fel, nici Ponta si nici Iohannis nu imi inspira incredere;
    – daca l-as vota pe Iohannis m-as simti umilit: acest om a contribuit la incercarea de demolare a statului de drept;
    – daca l-as vota pe Iohannis s-ar putea intelege ca as putea vota si cu Cretinel, Felix ori Ponta; dece nu?
    – daca as vota cu Iohannis nu m-as mai putea privi in oglinda, nu as mai putea vorbi de loialitate (care mi-e tare draga), nu as mai putea niciodata sa-mi justific opiniile decit ca un oportunist.
    NB,
    nu indemn pe nimeni la nimic, e votul meu, asta sint si altul mama nu mai face 😛

    • Absolut, e dreptul tau sa alegi sau sa nu alegi. Dar, cum am zis, sa nu ne facem ca nu pricepem consecintele. Nu zic ca e rau sau bine, nu e treaba mea sa judec asta. Altfel, „paralelele” pe care le faci nu verifica aceeasi ipoteza, deci nu sint tocmai adecvate. Raspunsul de mai sus al lui ion e right on the money. Nu e si parerea mea, dar raspunsul lui e clar si justificat.

  69. Elena Udrea a fost introdusa(agatata) de catre Vlad Georgescu artificial…
    Procedura a fost gindita si a inceput la data de 12.mai.2014 data care se afla afisata pe cererea lui Vlad Georgescu catre CNSAS,rpin care solicita acces la documenteleSC „TEHNOIMPORT – EXPORT 1-DOSARUL DUNAREA motivind „cercetare stiintifica..”privind fostii angajati cu privire
    coruptia institutionala din spatiul Shengen”

    Ceva nu este in regula pentru ca raspunsul dat de CNSAS, este datat pe 7 mai.2014,iar in acest raspuns se face referire la data inregistrarii cererii din 5 mai 2014.

    De fapt,Vlad Georgescu viza altceva ..dovada si restul povestii il aflati de aici:

    http://www.lifegen.de/images/Bucuresti/Coruption-PMB-Romania-2014.pdf

    Singurul act legat de Elena Udrea este o delegatie a corpului de control al ministrului in legatura cu verificarea unei sesizari si ,pe care aceasta o semneaza.

    Se face astfel o lipeala (o agatare) de omul de afaceri Iaciu Gheorghe ….implicat in dosarul EADS.

    Cine l-a ajutat pe Vlad Georgescu sa obtina altceva decit a solicitat in cerere….
    Nu intimplator articolul lui Vlad Georgescu este preluat de Jurnalul National..
    .

  70. Asa simte? joaca teatru? rolul pare ca o prinde de minune 😛
    „Florina Cercel, oda conducatorului iubit la Antena 3: Domnule Ponta, m-am simtit brusc bine cand am dat mana. Sunt senzitiva si simt aura oamenilor/ Ferice de mama care v-a nascut/ USL, un proiect care m-a fascinat”.

  71. Potrivit unor surse judiciare, prenumele „Elena” menţionat de Dorin Cocoş ar fi al Elenei Goicea şi este menţionat în contextul cumpărării unui apartament de către aceasta de la o firmă, pe „circuitul” prin care Gheorghe Ştefan ar fi încercat să ascundă provenienţa banilor primiţi în schimbul traficului de influenţă.
    http://www.mediafax.ro/social/stenograme-din-dosarul-microsoft-dorin-cocos-ii-spunea-lui-pescariu-am-vorbit-cu-elena-si-a-zis-foarte-bine-13477426

  72. 3. Evitați să ne vorbiți despre tatăl dumneavoastră, cel care a fost distins de Nicolae Ceaușescu în 1971 cu Ordinul Steaua RSR. (Decretul 138/1971 consemnează la art. 24 conferirea Ordinului Steaua Republicii Socialiste România, tovarăşului Vasile R. Gherghescu, consultant specialist în aparatul Consiliului de Stat). Mare distincție, poate ne povestiți despre asta, stimată doamnă, trebuie să vă fi spus tatăl dvs pentru ce merite l-a onorat dictatorul.

    4. Vă poziționați împotriva tuturor partidelor politice uitând că vă datorați cariera politică unui asemenea partid pe care astăzi îl atacați: PDL. Omiteți că grație PDL dar și PNL (cu care PDL a intrat la guvernare în 2004) ați fost susținută să deveniți Ministru al Justiției în 2004, că de pe lista PDL ați fost propulsată în Parlamentul Europei în 2009 și, pentru un al doilea mandat, în 2014. Acest partid, pe care astăzi îl înfierați cu mânie că ar fi plin de penali este același care v-a susținut, cu aceeași oameni. Când sunt penali și când nu cei din PDL?

    5. Omiteți să ne spuneți faptul că nu ați devenit independentă pentru că așa a fost voința domniei voastre dintru început. În perioada negocierilor de unire dintre PDL și PNL ați cerut cu insistență domnului Blaga să fiți inclusă în lista celor cu șanse să ajungă viitorul candidat la președinție al dreptei unite. Ați devenit candidat independent numai pentru că cererea dumneavoastră nu a fost luată în seamă. Dar dacă conducătorii celor două partide v-ar fi făcut pe plac și ar fi acceptat propunerea domniei vostre, al cui candidat ați mai fi fost azi?

    http://justitieoarba.com/2014/10/29/azi-de-ce-nu-monica-macovei

  73. În pofida celor două petarde scoase miercuri pe piaţă de Sebastian Ghiţă şi clica de securişti din spate, despre care s-a zvonit în piaţă că vor schimba tabăra, la un moment dat, efectul bombei care îi va exploda lui Ponta în faţă nu va putea fi contracarat. Cînd vorbim despre petarde ne referim la cele două fake-uri securiste la care apus botul toată prostimea din presă, pe bani sau din dorinţa de trafic pe internet. Pentru că la unii este foame mare. Adică compilaţia de articol asumat de unul care lucrează pentru o firmă de consultanţă cu sediul la Chişinău.

    Vlad Georgescu se prezintă ca ziarist de investigaţii, cu experienţă de 20 de ani în economie şi tehnologie, dar şi de consultant politic în gestionarea crizelor, cu experienţă în domeniu de 12 ani. Oferta profesională are drept competenţe şi studii şi strategii de intelligence din surse deschise. Este angajat în firma HNDN Consulting, cu sediu la Chişinău şi birou de reprezentare în Germania, specializată în consultanţă, legislaţie, conferinţe în Republica Moldovă şi spaţiul CSI . Deci un acoperit de presă. Asupra cărora noi v-am avertizat că îşi vor face simţită prezenţa în această campanie. Prin publicarea celor două interviuri cu un om care ştie multe şi a spus, printre rânduri, multe despre ciudăţeniile care se întâmplă cu anumite personaje cu conexiuni ruseşti în România. Vă daţi seama ce credibilitate are un articol în care se vorbeşte despre implicare fostului cancelar german Gerhard Schröder iar despre primul-ministru român, Adrian Năstase, iniţiatorul contractului, nu se suflă un cuvânt…Gândiţi, oameni buni! 

    Cea de-a doua petardă, lansată tot din zona Ghiţă, a venit pe filiera RTV, au fost aşa-zisele stenograme. Care sunt nişte invenţii. Nu există aşa ceva la dosar. Însă ele au avut rolul de a se alipi campaniei de dezinformare care se desfăşoară cu disperare pe platformele PSD. Stenogramele din Microsoft care au apărut miercuri pe piaţă nu există. 

    http://www.comisarul.ro/politic/exclusiv/ponta-va-fi-pus-sub-acuzare-in-dosarul-ea_257064.html

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s