(Continuare)

Pagina de continuat comentarii

36 responses to “(Continuare)

  1. daca iesea ponta cu prietena lui de la diicot erati suparati?

  2. paraca un tip din csm a plecat dupa ce voia sa iasa cu ponta la bere… zic si eu, fara sa sugerez ca a bea o bere cu ponta e ok

  3. Comentariul lui @Tucu 2 (ultimul postat pe pag. precedenta)

    tucu2 | octombrie 30, 2014 la 19:55 | Răspunde | Editare
    Ieri sau alaltaieri mi a aparut o postare cu Monica Macovei care cerea sus si tare DNA ului sa o ancheteze pe Udrea cu privire la cele 9 milioane de euro pe care cica le are.
    Azi pe Realitattea Tv am urmarit o pe Udrea aproape o ora.Nu a pomenit nimic de Monica Macovei.
    O fi Udrea cea mai rea fiinta din lume dar are o farima de caracter ceea ce spune multe.

    • Da Udrea are caracter: Nu afirma ca Macovei si-a luat Vuittoane cu banii lui Cocos. !
      In schimb Macovei, nu e fair play si cere DNA sa o ancheteze pe Udrea.
      Pai se face asta intre fete ? Nuuu ! 🙂
      Udreo, cere si tu DNAului sa o ancheteze pe Macovei sa ii zboare fulgii ! 🙂

    • Tucu ,Piratul confirmă varianta ta cu Macovei ,iepurele lui Joiannis

      • @night,
        Nu trebuia sa am viziunea lui Basescu ca sa inteleg ce cauta Macovei in toata povestea asta.
        Oricum distractia mediatica va incepe de luni incolo.
        Si actori principali nu vor fi Ponta sau Iohannis ci cerebralii macovisti in frunte cu Sf Tereza Macovei care vor incerca din rasputeri sa vinda un Iohannis curat si uscat care a avut niscaiva rataciri democratice pina acum jumătate de an
        Hazul va fi si mai mare daca in primul tur Ponta si Iohannis vor scoate scoruri apropiate pentru ca atunci si Basescu si Udrea isi vor permite sa ia distanta de Iohannis.
        In rest de abea astept sa l vad pe Sica mare scula, pe Vosganian redivivus si pe Blaga cu un sut in cur.

    • Mi s-ar fi parut normal si corect ca cererea lui MM sa constea intr-o plangere penala adresata direct institutiei abilitate cu cercetarea faptelor de coruptie. Asta ar fi dupa capul meu calea dreaptatii. Cand si mai ales daca exista motive intemeiate.
      Altfel, ramane o declaratie electorala, „politica”, de felul celor pe care le-am auzit destul din partea…clasei politice. Pe care dorim s-o schimbam, nu? 🙄

      • Ultimele zile au adus confirmarile DNA si DIICOT ca Udrea nu este pe listele lor de suspecti. Cele doua institutii au indicat, astfel, ca Udrea este un candidat credibil in continuarea luptei contra GIOP incepute de TB. Daca MM nu si-ar fi contrapus vocea celei a DNA asupra caracterului suspect al averii lui Udrea (N.B.: dupa anuntul oficial al DNA), eu as fi pus-o si pe MM pe lista (mea) scurta a adversarilor credibili ai GIOP. Asa insa, TB pare sa aiba dreptate. Ca mai intotdeauna.

  4. Va reamintesc: Basescu, la B1

  5. Anti-basistii de „””dreapta””” (si ma refer in primul rand la cei care s-au pretins sustinatori ai presedintelui, ba si ai PMP, dar nu doar la ei) cred ca sunt, avand in vedere continutul „mesajului” si limbajul folosit, PNL-isti (membri, postaci, sustinatori fanatici – n-are importanta). La liberali (politicieni, sau „civili”) am vazut de-a lungul timpului exact tipul asta de „abordare”. Sau de ura inversunata, exprimata „gros”, grobian, abject.

  6. Tigaia si tiglele.
    Cu ochii pe tigaia altora, unii nu vad cum le zboara Vantu tiglele de pe cap. Una cate una. Le-au mai ramas trei. Ca zilele (doamne ferrste sa fie asa si procentele!) Cusma de pe cosmelie: pe-o ureche sau intr-o ureche?
    P.S. Eu cred ca dna Macovei nu pe „fufa” trebuie sa fie suparata. Ci pe FIFA, ca ii da motive de mandrie lui V2.
    P.S.2. Eu nu sunt mandru ca MM e asa de mandra. Din contra, sunt calm.

  7. inocenta versatilitate a unor intelectuali!
    Ce inseamna oare?
    Hai, ca o mai mare bataie de joc, printr-o inocenta sintagma, nu o sa mai reusesca Plesu degraba 😛
    Inocenta versatilitate a unui domn 😉

  8. vorbeste! … vorbeste !

    http://sov.ro/

  9. Bună seara! 🙂

    aici, aproape stenograma TB la B1:
    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-18413050-traian-basescu-invitat-b1.htm

    părerea mea: «…pre mulți am să popesc!» 🙂

  10. Ehhhh….dragilor …..dupa ieșirea Piratului din seara asta ,a mai dispărut un mit ….mitul Monicăi Macovei ,incoruptibila.

  11. eu cred ca sau mincat bani la greu cu campania MONICAI5CASE, nu pot sa cred cum jurnalisti,care de ani de zile sint de dreapta sa o cirmeasca asa spre MM, atacind o alta femeie pe EU, poate vom afla sinoi ce sume de bani sau rulat, ca doar nu sau lovit toti la cap din dragoste de MM5case, dupa interviul dat de BASE ,ma tot intreb cit de mult si o iubii om,ul asta tara de sa luptat si se lupta cu morile de vint ptr un popor de doi bani,nu vroiam sa merg la vot , ma duc si daca nu este coada mare votez pe EU, DATA TRECUT AM REUSIT SA VOTEZE CA AM AVUT NEPOTICA CU MINE SI AM INTRAT IN FATA , NU STIU ANUL ASTA catalaniiromani din BARCELONA , cum or vota , citi vor vota.BAFTATAAAAAA ELENA UDREA, SA MOARA TOTI VINZATORII DE TARA , BASE NU TE VOM UITA NICI ODATA

  12. Sorina Matei si-a pierdut mai de mult timp credibilitatea (in ce ma priveste)
    Astaseara,insa,am avut senzatia ca am gresit canalul..ca ma uit la Antena 3,ca ii aud pe Gidea,Dana radu si Ciuvica.etc.
    Fatuca asta a depasit orice limita in ce priveste dreptul la imagine si la viata privata a unor personalitati.publice.

    S-a comentat pe marginea facturii achitate la hotelul francez unde a stat sefa Diicotului,s-au pus pe masa veniturile acestei doamne..s-a tras concluzia ca de unde are atitia bani procurorul.. a cheltuit mai mult decit are..si da-i si da-i si da-i….avea o melita cu vocea aia de precupeata ce isi lauda marfa..
    De ce sa nu credem ca factura a fost achitata de DIICOT avind in vedere ca venise pentru participarea la o conferinta,congres,consfatuire….asa ceva..
    Cirpa de stres pe jos..asta a facut Simona Matei cu sefa Diicot..acompaniata de un cor de latratori alesi anume sa ii tina isonul

    Nu,nu o banuiesc pe Sorina Matei de lipsa de inteligenta..din contra..ea este folosita sa intre in jocul demarat de ALTII -cei pe care Presedintele ii acuza de imixtiune politica -din serviciile secrete..ajutind confratii de la antena 3 si romania 10..
    Si-a jucat rolul murdar cu maiestrie..atita a reluat si a revenit pe convorbirea telefonica dintre un jurnalist si procurorul B ica ca sa CE?
    Femeia aceea a pus de citeva ori o intrebare simpla:CE FACEAM?dumneavoastra nu aveti prieteni,duminica nu iesiti din casa.. CE FACEAM?
    eram pe strada…
    Parerea insidioasa si parsiva a venit exact acolo unde de fapt era TINTA:Elena Udrea..Da,dar erati cu Elena Udrea

    ADICA??Interzicetti voi,ziaristii lui Peste unui om cu cine,unde,cum isi petrece timpul liber..??????? Aveti voi acest drept???
    Mi-e sila de toata mascarada asta pusa la cale sa o inlature pe Elena udrea,cu orice pret din jocul electoral,chiar si atacind un procuror ,sef al unei structuri importante DIICOT
    Cum se cheama oare aceasta imixtiune in viata privata a cuiva??
    Sa il urmaresti,sa il fotografiezi,sa ceri chitante si facturi,deconturi ..de la hotel,restaurant etc.. si apoi sa le arunci PUBLIC ,nascocind tot felul de imoralitati sau acuzatii de mizerie??:

    am aflat la concluzii:admonestarea catre pro curor a fost aceea ca aceasta nu are o c omportare morala si nu este demna de functia pe care o are..
    Cine este si ce face Sorina Matei???A intrebat-o si Robert Turcescu,la ultima lui discutie,,,ultima emisiune..
    Adio B1…cine este Sorina Matei??

    .

  13. pai cin sa fie , cin sa fie ,o ciocanitoare este SORINA MATEI, si o ciripitoare, a schimbat televiziunile . precum schimba femeile usoare paturile si barbatii, niste macanitoare ea si cu frumusetea de POR A si cu CAS LA GURA DE TAPALAGA, oare ce au facut oamenii astia bun ptr tara de au ajuns mai tari decit procurori,judecatori, as dorii sa lecunoastem si noi situatia materiala sa vedem pe citi bani se vind

  14. Vă spune ceva SIPA ???….cei care se ocupau de viata privata a demnitarilor , ,judecătorilor si magistratilor ???

    In sensul asta s-a referit Traian Basescu cind a vorbit de servicii

  15. Night,mail pe google..

  16. @victor L: Momentan e simplu pentru primul tur, daca ai ramas 100% increzator in solutiile propuse de Basescu votezi Udrea, iar daca esti doar 99.99% votezi Macovei sau stai acasa. Eu sint cam la 99.98, deci probabil ca o sa fac o excursie la Paris, ca am inca suficiente zile de concediu 🙂 Poate o invit si pe doamna Bica, ca n-am procese la diicot nici eu. Lasind gluma la o parte, in turul 2 se pune intrebarea daca poti sau nu sa inghiti broasca pentru a nu deveni partas indirect la inscaunarea lui Ponta. Alternativa e sa te convingi pe tine insuti ca stind acasa nu il ajuti de fapt pe Ponta. Una sau alta, pina la urma totul depinde de cit de frumos te poti amagi pe tine insuti cu un gind sau doua. Eu o duc bine la capitolul asta, in 2000 de ex am votat cu Iliescu in turul 2. Nu am deci probleme sa votez pur si simplu antiponta.

  17. Old

    la Gradina a aparut un comentariu care nu cred ca iti apartine:
    „Mai laso-n ma-sa Nora cu Mamika Makovei. Base a arata azi clar CALEA…”
    Daca am dreptate, poate doresti sa faci lumina …:)

    O zi linistita va doresc!

Lasă un răspuns

