Alba-neagra !

Cu icniturile involuntare provocate de imaginea individului la momentul la care sunt nevoit sa-i scriu numele, observ ca Serban Nicolae a initiat deja primii pasi de pumn-in-gura pentru perioada post-Basescu : cine mai aduce la cunostina romanilor informatii despre furaciuni, mere la cremenal.
Sau moartea jurnalismului de investigatii.
Nu ca am avea noi cine stie ce Tăntălani de mare forta civica, dar de ce sa se mai lege noul regim la cap cu asa grija ?
In oala acoperita nu mai cad gunoaie.
Muste.
Gandaci….

Asa ca individul mai sus mentionat a balbait din buzoaie ca putina puscarie de vre-o trei ani ar potoli inconstienta patriotica a oricarui om normal la cap si cu copii in intretinere.
Cine „dezvaluie” informatii din dosare, pac !
La temnita.
Adica talharul parlamentar care sterpeleste cateva sute de mii/milioane de euro din punga comuna a prostilor ce l-au votat, ia (eventual !!) cateva luni cu suspandare si deplasare in Barbados cu decont, iar cine il da pe goarna, mere la racoare !
Romania lui Ponta !

29 octombrie 2014. orele 18:00.
Comunicat al Guvernului Romaniei :
”PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la proiectul de Lege pentru modificarea Legii nr. 286/2009 privind Codul Penal, provenit dintr-o propunere legislativă iniţiată de domnul senator PSD Şerban Nicolae. Aviz favorabil

29 octombrie 2104. orele 22:00.
Comunicat al Guvernului Romaniei :
”PUNCT DE VEDERE al Guvernului referitor la proiectul de Lege pentru modificarea Legii nr.286/2009 privind Codul Penal, provenit dintr-o propunere legislativă iniţiată de domnul senator PSD Şerban Nicolae. Aviz nefavorabil în forma prezentată”

S-a sucit in 4 ore.
A fost aruncata initiativa prea devreme pe piata si sparie presa, a carei opinie inca poate sa conteze in ultimile zile de campanie ?
Sau 3 ani e prea putin pentru „dezvaluiri” din dosare ? Trebuie cel putin 5 ?
Nu stim !

Ce stim e ca Ponta poate sa spuna ca de obicei :
„Da, am avizat favorabil !” precum si „Nu, nu am avizat favorabil asa ceva !”

Ca sa fie limpede pentru toata lumea !

Viq

Anunțuri

256 responses to “Alba-neagra !

  1. cand a vazut reactia presei VVP s-a rasucit. Ce, ar fi prima data? Codul fiscal retras in iulie si republicat in oct? MTO [indiferent de pronuntie]?

    • Ai dreptate! Beton! Nu ne mai recomanzi ceva lecturi d-astea entelegente? Ca vaz ca ai valoare si gusturi. Un Can-Can, un Ring, un Daily Ferentari Mirror, un La Tryna Schit Weeks, un MaidutentreabatzyNews, ceva?

      • Mih, ‘neata !

        Rostogolesc si ei ca asta-i misia.

        E o etapa absolut necesara.
        Acum ne-am cam limpezit cu cine avem de-a face, cine ne sunt si ce hram poarta „amicii”.
        Ma rog, cel putin unii dintre noi.
        E util pentru perioada urmatoare.
        Ca lumea nu se termina cu alegerile astea 😉

        • Servus, Viq!

          Da, o etapa inevitabil-necesara. Pentru limpezire. Eu zic ca s-or mai dumiri si altii in timp. Nici lumea nu se termina cu alegerile astea, dar nici noi, cu lumile ce ne-nconjoara 😀

    • Eu am rezervele mele.
      DIn perspectiva mea, un articol-revolta semnat de o „Banana” care-si simte „frumusetea si inteligenta” insultate de existenta unei persoane, indiferent cine e si cum se imbraca, mi se pare de epoca fierului cioplit.

      Cred ca in ISIS sunt inca locuri vacante pentru „banane” d’astea.
      Poate trimite si ea un CV.

  2. (…)Trebuie menționat că propunerile de modificare a Codului Penal vin pe fondul mai multor încercări ale actualei puteri de a-i apăra pe cei acuzați de corupție. De la încercările din marțea neagră (scoaterea demnitarilor din categoria funcționarilor publici și dezincriminarea conflictului de interese în cazul acestora), la proiectul de lege privind amnistia și grațierea, ținut în sertar de aleși pentru a fi votat după alegeri, și continuând cu tergiversarea cererilor DNA care-i vizează pe unii aleși, PSD și aliații săi au încercat și încearcă, prin diferite metode, să pună piedici justiției(…)

    http://www.romanialibera.ro/politica/partide/psd-ataca-justitia-pe-mai-multe-fronturi-355440

  3. Imi tot revin de ieri in minte vreo trei cuvinte adunate intr-o propozitie scurta: TU NU CONTEZI
    Contextul acestei rostiri nu are absolut nicio relevanta. Dar aceasta propozitie scurta e chintesenta a tot ce NU este o gandire, o mentalitate si in fond, un om de Dreapta autentic.

  4. Cea mai sigură metodă de a prolifera ceva este să interzici acel ceva.

    • da, memorabi, este ceea ce scria pe pereti la Paris in `68: „este interzis sa interzici”.
      😛
      Nu trebuie interzis nimic, ca atare 😉

  5. Asadar, ne-am lamurit cine este, de fapt, candidatul anti-sistem. Zveltul Serbanica, simtind ca zidul redutei e amenintat, si-a pus salopeta de calfa de zidar (al noualea), a iesit din reduta si s-a apucat sa adauge caramizi la baza. Daca a aparut un alt fluierator in biserica adoratorilor lui TB, te pomenesti ca maine (poimaine?) ne trezim invadati de hoarde de cetateni anti-sistem?!!!! Oul lui Om, cel cu „O” mare. Nascut viu si hranit cu (prea mult) lapte. De catre cine?

  6. Salutare tuturor,
    In 2005 guvernul Tariceanu, cu MM Ministru de jutitie aproba Hotărârea de Guvern 1329 din 27.10. 2005 prin care se secretizau (”secrete de stat”) stenogramele ședințelor de guvern.
    In 2014 Monica Macovei cere stenogramele ultimei şedinţe de Guvern pentru a vedea daca legea ce pedepseşte dezvăluirea de informaţii din dosare în curs de cercetare a primit aviz pozitiv sau negativ.

    Si acum avem Decizia nr. 3966 din 30 septembrie 2009 emisa de Inalta Curte , Sectia de contencios administrativ si fiscal.
    Spicuim din motivare:
    ”In speta, cum Decizia Primului Ministru nr.261 din 3.10.2007 a avut ca sursa H.G. nr.1329 din 27.10.2005 prin care dezbaterile consemnate in stenogramele sedintelor guvernului au fost clasificate ca informatii secrete de stat, nivel de secretizare „secret”, iar aceasta hotarare de Guvern este in continuare aplicabila, ea nefiind anulata, instanta de fond in mod gresit a trecut la anularea acestei decizii si a dispus declasificarea unor pasaje din stenogramele sedintelor de guvern care se refera la dezbaterea si „adoptarea unor hotarari de Guvern” ce au fost enuntate ca numar.”
    http://www.avocatulroman.ro/sedinta-de-guvern-stenograma-informatii-secrete-de-stat-nivel-de-secretizare-a%EF%BF%BD%EF%BF%BDsecreta%EF%BF%BD%EF%BF%BD-16260.htm

    • ion,
      care o fi stirea mai importanta?
      – greseala dnei Macovei sau Udrea la cumparaturi la Paris?

    • Guvernul este cel care hotaraste, cf. HG 1329, ce anume din sedinta de guvern are un anumit grad de secret.

      Tu, Ioane, crezi ca esti singurul care citeste legislatie? Oi fi, dar nu veni cu prostioare 🙂

      • pai tocmai despre asta e vorba:daca guvernul nu vrea, nu il poti obliga.
        😛

        • Nu, Victore, nu-i asa. Guvernul a fost obligat si este obligat sa dea informatii despre dezbaterile ce au loc. Cand o sa pricepem toti ca guvernantii si parlamentarii sunt in slujba noastra (obligati sa lucreze transparent, astfel incat sa rezulte ca o fac pentru cetatean si nu impotriva lui) atunci nu o sa mai luam in ras afirmatii ca cele ale lui MM.

          • Serios? Cand a fost Guvernul obligat sa dea publicitatii continutul stenogramelor. Repet obligat, nu atunci cand a dorit el.
            Dezbaterile consemnate in stenogramele sedintelor Guvernului au fost clasificate prin H.G. nr.1329 din 27.10.2005 pentru aprobarea Listei informatiilor secrete de stat pe niveluri de secretizare, elaborate sau detinute de aparatul de lucru al guvernului, ca informatii secrete de stat, nivel de secretizare „secret”.
            QED.

          • @ Laura,
            nu vorbim despre posibilitati, despre ce ar fi bun intr-un stat de drept, ci despre niste legi/decizii/hotariri existente. Si pe care nu le poti neglija din romantism 😛

          • VictorL

            Repet: atunci cand o sa fim constienti ca guvernantii si parlamentarii sunt pusi de noi in slujba noastra, atunci nu vom mai veni sa radem de cereri de genul asta, ca si cum ar fi total nefondate sau neavenite. Incetati sa mai ganditi ca si cum am fi noi in slujba politicienilor si nu ei in slujba noastra 🙂 Atata timp cat ei simt ca noi ne lasam la mana lor (si au simtit asta de 25 de ani, vezi bine), vor proceda ca atare.

            Spor la votat! 🙂

      • Ati citit macar ce am scris. Am spus ceva ca Guvernul nu are acest drept. In schimb, am evidentiat ca degeaba cere MM desecretizarea. Conform deciziei Inaltei Curti cererea unui civil e apa de ploaie.
        Si am mai sugerat ceva. MM ar trebui sa fie mai consecventa avand in vedere ca a participat prin avizul de legalitate la acest act.

      • PS Din aceeasi decizie a iNaltei Curti
        Stenograma sedintei de Guvern constituie, un act unitar ce cuprinde informatii cu nivele de declasificare diferite si care, potrivit dispozitiilor art. 14 alin. (2) din Anexa Hotararii de Guvern nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, in final, primeste clasa sau nivelul de secretizare corespunzator continutului extrasului cu cel mai inalt nivel de secretizare.
        Este nelegala obligarea Guvernului la declasificarea unor pasaje din stenogramele sedintelor sale, fata de imprejurarea ca, Legea nr. 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate nu contine prevederi privind o procedura a declasificarii partiale, o astfel de procedura nefiind de altfel posibila, fara o incalcare a celorlalte proceduri specifice instituite de aceasta lege.
        Nu am pretentia ca sunt singurul care citeste legislatie, dar sunt sigur ca ce citesc imi trece prin filtrul gandirii. De ceilalti nu bag mana in foc.

        • Decizia ICCJ face referire, de fapt, la Decizia nr. 261/08.10.2007 (Macovei nu mai e ministru al justitiei din aprilie 2007) privind unele măsuri pentru desfăşurarea şedinţelor Guvernului, nu la HG. 1329 (care da doar cadrul legal, nu procedura).

          • Spuneti tot adevarul Decizia Inaltei curti se referea la Sentinta Curtii de apel care a dispus si
            ” declasificarea pasajelor din stenogramele sedintelor de Guvern care se refera la dezbaterea si adoptarea urmatoarelor acte normative: H.G. nr.1324/2007, H.G. nr.1330/2007, H.G. nr.1341/2007, H.G.”

            nr.1343/2007, H.G. nr.1352/2007, H.G. nr.1354/2007, H.G. nr.1378/2007, H.G. nr.1385/2007, H.G. nr.1391/2007 si H.G. nr.1399/2007.

      • Da, iar stau in spam

  7. Serban Nicolae: Oul lui Om.

  8. ion,
    tu ai facut o impietate: ai aratat ca dna Macovei poate gresi.
    Asta nu se iarta; numai Udrea greseste 😛

  9. @ Laura,
    si eu repet: numai cind vei ajunge la concluzia ca legile/regulamentele/ deciziile/etc in vigoare, ne plac au ba, trebuie respectate, numai atunci putem discuta.
    Oricum, nu ai inteles ce a vrut sa spuna @ ion, ci ai luat-o ca un atac perfid la Macovei. Oliolio 😛

    • Victor,
      Nu trage inca concluzii la ceea ce am redat. Asteapta sa vina Last sa faca analiza stilistica la spusele mele. Poate acum va ghici unde lucrez eu ca bugetar.

    • Cel putin ne contrazicem pe chestii serioase gen legislatie, decizii de Curti de Apel si ICCJ. Asta e, la gatul lui MMacovei nu poti sa-i sari cu atacuri pe motive de posete sau ex-cocosi inculpati.

      Spor la votat! 🙂

  10. septembrie 2013 :
    ,,Deputatul PDL Mircia Muntean, fost primar al municipiului Deva in perioada 1996 – 2012, a fost condamnat definitiv marti de Inalta Curte de Casatie si Justitie la patru ani de inchisoare cu suspendare pentru savarsirea infractiunii de abuz in serviciu, intr-un dosar din 2004, in care a fost acuzat ca a incheiat tranzactii ilegale de terenuri cu un traficant de masini de lux,”
    relateaza Agerpres.
    Cum a ajuns asta, condamnat (chiar cu suspendare) la 4 ani deputat PSD ?

  11. natural, de moarte naturala prin ghilotinare pesedista 😛

  12. @Ion
    Ce zic astrepe pentru poimiine?
    In afara de conjunctia mincinosului cu mormaiala bine facuta se mai intimpla ceva semnificativ?

    • Ion nu a prezis niciodata ceva care sa se intimple. De fapt a tras intotdeauna o balmajeala la doua capete cu Kepler nevasta profa de fizica din care nu intelegi nimic.
      Acum chiar e un challange. Hai Ioane da-i lui mos tucu, o predictie pt poimaine . Ai curaj ? Sigur nu ai 🙂 In afara de Theo care e cazuta closca dupa previziunile tale care nu se intimpla niciodata, nu stiu pe cineva adict, 🙂 Hai curaj 🙂 Da o predictie, nu o balmajala la 3 capete 🙂

      • Băi,” unicule”…daca tu esti bătut in cap si nu intelegi astrologie ,nu inseamna ca toată lumea de aici e idioata .

        Vezi-ți de mamicuța ta si lasa astrologia celor care pricep

    • Salut,
      Potrivit lui Kepler:” Curajul de a schimba nu poate face prea multe, ci doar reactiveaza un dramatism care poate sa le arate oamenilor o directie gresita. In 2 noiembrie sunt zdruncinate proiecte mai vechi si oamenii se simt indemnati sa viseze foarte departe, dar sa nu faca nimic pentru ceea ce ar trebui sa savarseasca acum in prezent”

    • @Ion
      Nu mai da nici o previziune ca iar s a cacat cineva pe blog si miroase urit.

  13. Oho-ho,
    mai mult decit pesedeii?!
    „ACL PNL-PDL a primit şi declarat, în campania pentru prezidenţiale, până la data 30 octombrie, donaţii totale în valoare de 2.844.733 lei, devansând astfel alianţa electorală PSD-UNPR-PC, care a primit şi declarat donaţii totale în valoare de 2.717.769 lei, potrivit unui comunicat AEP. „

    • Dragoste mare.Cred ca au folosit jumătate din suma ca sa l faca pe Iohannis sa vorbeasca ca am auzit ca asta nu deschide gra fara un leu cincizeci pe litera pronuntata clar.E mai scump decit Adi Copilu Minune si Guta la un loc.

  14. Traian Basescu 21:00 Realitatea tv

  15. off-topic [?]. Intre toate pozele exista UNA, MACAR UNA in care NU apare dna Bica? daca nu exista, atunci obiectul filajului a fost Bica, dar daca tot exista pozele de ce sa nu le folosim si pt. altele?
    Filarea unui procuror-sef al unui stat cu cooperarea serviciilor franceze ridica numeroase probleme de autorizare !!!!!!

    • Cinic.
      Din practica de pina acum,N ICIODATA Presedintele nu s-a aventurat sa MINTA asa cum o face Ponta de ex.
      Cind a dezvaluit cite ceva…a avut informatii corecte ,oficiale ..nu s-a hazardat si nici nu a jucat teatru..

      L-am auzit pe Corlatean.MARELE corlatean.Care stie diplomatie si politica externa mai mult decit cel care o practica de peste 10 ani.
      I-am auzit pe cirlanii habarnisti ca se pronunta pe caz fara macar sa stie de unde bate vintul..
      I-am auzit pe slugulitele lui Felix clantanind a haloween..
      UN ABUZ grosolan,o incalcare adrepturilor omului,o manipulare pusa la cale pe un scenariu securistic devine un subiect in care intra bocancii celor care sunt impinsi sa calce..
      Niste nenorociti cumparati cu citiva centi ..fac jocul murdar al unor indivizi plecati la drum sa acceada la putere nedemocratic si ab uziv..

      Este clar ca trebuie sa se faca Lumina in acest caz..CINE,UNDE,CIND,DE CE …intrebari la c are sper sa se afle si raspunsuri..

    • Se pare ca obiectul filajului a fost dna Bica.
      Pentru urmatoarele: pe linga poze au aparut si chitantele de la hotel, numai ca ale cazarii procuroarei au fost scoase dupa 4 zile, iar ale blondei dupa 6 luni.
      Ca sa obtii chitantele de la hotel ba dupa 4 zile, ba dupa 7 luni, nu poti fi un simplu fotograf 😛

  16. Opa, Sorina Matei cere demisia Alinei Bica.
    ”Problema este că toate fotografiile apărute ieri, reacțiile nefericite și panica celor două doamne NU ARATĂ INTEGRITATEA unui PROCUROR ȘEF DE INSTITUȚIE, ci COMPLICITATEA unui ȘEF DE STRUCTURĂ de luptă împotriva crimei organizate și terorismului.”’
    Mare e gradina Domnului.

    • Sorina, cea rapid clipitoare din gene?
      Eee, si eu solicit Sorinei sa taca!
      Acelasi efect 😛

    • Sorina matei este orice in afara de un profesionist in jurnalism.
      este clar ca are obligatii fata de papusarii care au regizat „flagrantul” de la paris..
      Fotografiile aparute SUNT ABSOLUT NORMALE.
      Anormale sunt decretate de ANORMALA Sorina matei..
      Reactii nefericite???
      ADICA?
      La magaria Sorinei Matei si a jurnalistilor gemeni cum ar trebui sa raspunda seful unui serviciu special de mare interes pentru mafiotii si ticalosii din tara asta??

      PANICA???Nu exista..ea este introdusa ca termen care acutizeaza artificial afirmatiile jurnalistei lui Felix…
      Nu exista nici o panica!este plasata in spatiul public de jurnalistii spetei Sorina Matei..
      Nu am vazut altceva decit o indignare a unor persoane carora li s-a calcat in picioare demnitatea,imaginea si viata privata,pe deplin indreptatite..

      Elongatia spre lipsa de integritate,de complicitate cu subiectele DIICOT este far si dar o MAGARIE ,O MARE TICALOSIE menita sa arunce cu noroi peste doua persoane cu functii de raspundere in Statul Roman..si are ca si scop inlaturarea doamnei procuror Bica de la sefia DIICOT.
      Ar fi interesant de stiut ce are in lucru DIICOT la aceasta ora..

  17. „Ce fac soarecii pe masa cand CNA nu-i acasa? Arbitrul televiziunilor e complet nefunctional, cale libera pentru derapaje ”
    http://www.hotnews.ro/stiri-alegeriprezidentiale2014-18422120-fac-soarecii-masa-cand-cna-nu-acasa-arbitrul-televiziunilor-complet-nefunctional-cale-libera-pentru-derapaje.htm

  18. scurt ca trece timpul
    inteleg ca EU il pune pe TB in cea mai proasta lumina din viata lui
    stiu si de ce o face (TB) si il inteleg
    … dar nu va inteleg pe voi. unde vreti sa coborati?

    • @Cristi,
      Nu toti avem aceiasi perceptie a lucrurilor.Tu percepi lumea intr un fel, eu sau noi cei de aici altfel.Nu i nici o nenorocire.
      Solutia -ori incerci sa ne intelegi si pe noi ori uita ne ca i mai simplu.

    • Pai, nici eu nu inteleg ce nu intelegi 😛

    • Bai dar ce oameni fratilor si cum isi expun frustrarile 🙂 Arogante d-astea.. eu unul nu am vazut pana acum astfel de mesaje josnice pe blogurile de dreapta despre votantii pesedisti.Centrul Universului esti liber sa il injuri/compatimesti pe Basescu si Elena Udrea cat doresti dar nu mai gandii tu si pentru altii fortat ca la comunisti. Asta e o campanie foarte agresiva dusa de staff-ul Monicai Macovei sa treaca naibii mai repede sa scapi de astia. Dupa turul unu cei cu gura mare pe net o sa inceapa cu mobilizarea pentru iohannis… o sa fie amuzant atunci :).

  19. Duminica e obligatoriu sa treceM! din online in offline.
    .
    Si nu uitati: cutremure mari in online inseamna mici seisme in offline. Asa ca, iesiti la vot si votati Macovei, o sa fiti surprinsi de rezultat!

    votantii Monicai Macovei sunt singurii carora nu le este rusine cu votul lor.

  20. Ba Macovei e o fufa uneori, ba votati Iohannis, ba votati Macovei!
    Sfinta versatilitate inocenta 😛
    @ Cristi,
    tu intelegi?

  21. viitorul PMP nu depinde de cine vine în partid, ci de cine pleacă din partid.

    • Suna bine, dar ati uitat sa „ghilimelati” textul si sa indicati sursa (SL – FB).
      ‘ooopa! si pe ADD la fel… cam doua… cre’ ca am zis tot. Calatoria continua…

      • ma rog , mai dedesem mai sus ref la Lazaroiu.
        Oricum Lazaroiu e privit aici ca o scarna de paduche de cand
        Important e ca le-am dat.

        Ai zis totul ?
        Cam putin … Succes cu „O plescoaica la Paris”

      • Acum vad ca @mih a sters postarile anterioare in care am ghilimelat, frezat pe Lazaroiu.
        Multumesc ca citesti pe Alegator de Dreapta. 🙂 Vezi sa nu iti dea copacul nota proasta la purtare

      • Si pe ADD tot eu i le-am sters…probabil :mrgreen:
        Uite asa dovedeste omul ca stie ce spune, ca nu minte si cat ii e caracterul. Si nu-i prima data (asta se pierde in negura timpului deja)
        Un extra-super Bleah!

      • Chestia cu nota proasta la purtare nu cred ca se aplica la acest blog; sunt convins ca mare parte din cititorii CDP intra si pe alte bloguri, chiar daca nu comenteaza. Cred ca ati observat ca intervin foarte rar. Nu am vazut referinta dvs anterioara la SL si-mi cer scuze ca mi-am permis sa va atentionez. Nimeni nu poate zice totul… am considerat ca pentru acel moment este suficient.

  22. nici in aruncatorii de brichete si nici in inocentii versatili.

  23. Piratul certifica ca Bica era cea urmărită ….Udrea a picat bonus.. 😀

  24. 1) Stim ca Udrea nu este pe listeele suspectilor DNA/DIICOT. Din doua anunturi oficiale.
    2) Ca urmare, fie Udrea a fost stearsa de pe listele suspectilor celor doua agentii in urma cercetarii/filariii (nu numai cea de la Paris) celor doua – admitand ca a fost la un. moment dat suspecta, scenariu plauzibil, ca fosta nevasta a lui Cocos – fie nu ea a fost tinta. Atunci, devine probabil ca Bica a fost tinta.
    3) Daca tinta a fost Bica, atunci lucrurile sunt mult mai grave. Tenorul fotograf (sau balerina) de la Balsoiteatr din Pariji bea sampanie, tuica sau vodca? Sau carcalete?

    • Intrebare pentru Sorina Matei: de ce este permis accesul cu bauturi alcoolice in Opereta din Paris? De ce discriminarea asta fata de Parc des Princes? Doar pentru ca urmarim princesses? Misoginism curat, dle Sorina!

  25. De dimineata eram anuntati ca SUA refuza extradarea.
    Acum alta stire:
    ” Nicusor Constantinescu se afla in Turcia, Ministerul Justitiei a demarat demersurile de aducere a lui in tara – surse Mediafax”.

    • Am o curiozitate:Oare a intrat Curtea de Conturi in CJ Constanta?? Nu se aude nimic..
      De fapt ,chiar nu stim nimic din ce constata Curtea de Conturi si cum se finalizeaza constatarile..
      De aia ii ridica direct DNA:Sistemul a eliminat formele de control :garda financiara,Curtea de conturi nu are nici o putere,controale financiare interne or mai fi??
      LIBER LA FURAT!
      A luat cineva masuri contra lui Vosganian si a lui Tariceanu pentru deturnarea miliardelor de la Fondul National de Investitii??
      Io nu am auzit …

  26. Sper ca a urmarit si userul @Cristi declaratiile Presedintelui Basescu din seara aceasta si sa se gandeasca nu pe ascuns ca in comunism cine a cazut de fapt in plasa analizei dar se citeste dezinformare a presei romane de dreapta.

    • userul Cristi a fost si el putin jignit, de pozele „pariziencelor”
      … dar userul Cristi are o droaie de prieteni. acestia au fost foarte jigniti de pozele astea. atat de jigniti incat inimaginabilul se intampla – TB este exact la limita suportabilitatii pentru prietenii userului. aceiasi oameni care l-au sustinut 100%, toti anii astia.
      pentru userul Cristi nu e asa. el stie jocul si continua sa il sustina pe Traian, stiind ca uneori asa face el – favorizeaza respectarea vechii vorbe – fiecare pasare pe limba ei piere
      … userul Danielul ar trebui sa isi aduca aminte ca userul Cristi a spus si despre MRU, a doua zi dupa numire – TB l-a trimis sa se rodeze sau sa se erodeze? MRU s-a erodat…

  27. Ha ha ha ha

    Papahagi isi ia rămas bun de la Basescu ….ce scrisoare de adio a scris pe FB ….ce m-a distrat mai mult e raspunsul unuia

    Dragos-Mihai Beldie – Prietene, e normal da stie tot pentru ca s-a pregatit pentru orice atac. De aia e atat de urat. Ca are temele mereu facute. Chiar nu iti dai seama de ce o sustine pe EU? Pentru ca intre atatia intelectuali rasati nu a gasit un politician mai bun. Retine, un politician. Seara frumoasa si fara patima. EU nu sare de 6%.

    • Ionut Popescu
      October 30 at 11:49pm ·

      Ei, dragii moșului, fotografiile de la Paris arată mult mai mult decât se vede:
      1. Serviciile veghează și o vegheau pe Udrea de mai multă vreme;
      2. E clar că Băsescu nu mai are susținerea cel puțin a unei părți bune din servicii;
      3. E posibil să se fi ajuns la această situație tocmai pentru că serviciile au evaluat nocivitatea susținerii lui Băsescu pentru Udrea;
      4. Serviciile nu agreează apropierea dintre Udrea și magistrați cu funcții de conducere;
      5. Publicarea fotografiilor NU mi se pare semn de implicare politică ci semn de sănătate instituțională a serviciilor…

  28. Cine votează Tăriceanu, votează Ponta.

    Cine votează Udrea, votează Cocoș-Niro-Pescariu, adică mafia. Le cer tuturor oamenilor cinstiți din PMP, de dragul lor, nu al meu, să se delimiteze astăzi public de ea, dacă nu doresc să se scufunde împreună.

    Doar două voturi sunt legitime duminică: Macovei și Iohannis.

    Votul pentru Macovei este mai bun, fiindcă nu implică și legitimarea unor personaje corupte din ACL

    papahagi

    • @Last
      Mie cand imi spui de Johanis parca imi tragi doua palme peste fata.
      Daca nu tulburau astia apele imi miscam ass-ul la vot dar Johanis nu votez sau al pamblicar din grupul de stanga.
      Atentie!PNL nu este de dreapta cum nu sunt eu papa de la Roma si va rog sa terminati cu PNL sau alta cacanarie asa zisa de dreapta care scutura clopotei cu clinchet de dreapta dar lucreaza la proiecte de stanga.
      Romanii ar trebui sa iasa la vot si sa isi anuleze votul daca nu au cu cine sa voteze ca asfel ii iese din scafarlie alesului ca este prea legitim ales.

      • dorian
        Eu nu iti spun de Johanis cum nu iti spun nici de Katmandu capitala Nepalului.

        Avem un candidat integru care ar trebui votat de toti : Monica Macovei, si pe care o umplu de laturi aici niste pensionari udristi.
        Atat !

  29. Nici competenta in ale politicii si consecventa in „versatilitatea inocenta” a unora, nici ura fata de Presedinte, nici macar numarul de…”conserve” nu sunt mai mari decat au fost. Doar manifestarile sunt intensificate la maxim.

    Citeam undeva ca pentru a-ti da seama unde lucreaza „raul”, trebuie sa urmaresti cine este cel mai tare si murdar atacat (era vorba de perioada pre-electorala).
    Pe criteriul acesta, Traian Basescu ocupa de departe primul loc in privinta atacurilor pt care a fost, este si dupa toate probabilitatile, va fi tinta „preferata”.
    Nutzi e pe doi…

    • PS
      Cand presupunerile si dorintele unora (adesea si vadit dictate de umori si resentimente personale sau… poate de „fisa postului” acoperit) devin „certitudini” si izvor al „adevarului absolut” prin…ele insele, cand mai si imbraca „haina” tipica exprimarilor si infierarilor securistic-antenist-propagandistice, cum sa…nu-i crezi, nu?

      Da, e o perioada de necesara limpezire. Calatoria continua! Si o sa mai… VDM.

  30. Hopa am ajuns si la faza Macovei==Iohannis.
    Deci nici o diferenta ori Iohannis ori Macovei tot un drac.
    Subtila transformare .Unul care a aprobat puciul din 2012 egal cu mama DNA ului .Probabil ca in urmatoarele zile vom citi texte semnate de nume sonore in care ni se va explica ca in 2012 nu a fost nici un puci.
    In conditiile astea intreb si eu ca un om ce crede in inteligenta lui Lazaroiu,Papahagi,Politeanu,redactia 22 etc ce motiv mai avem ca sa nu l votam pe Ponta atita timp cit Macovei,Iohannis si Ponta sunt de acord ca cea mai grava incercare de lovitura de stat nu a fost decit un exercitiu democratic perfect legal?

  31. Bună dimineața! 🙂

    @TDS, nu te-ai săturat să faci pe agentu’ electoral ?!
    Au cumva ești înghesuit de nevoi și nu te poți lipsi de „ochii dracului” primiți în contul contorsiunilor de conștiință?!
    …că eu tot te mai bănuiesc de asemenea posesie greu de purtat! 😉

    • Buna dimineata @oldhasu
      Da, m-am pricopsit . Am mers la candidatul care chiar are bani. si ii da cu gheotora mai istetzule. Zi mai degraba ca sunt betiv ca si macovei, sau homosexual, dar asta cu banii primiti de la Macovei las-o balta.

  32. Ceea ce a lipsit constant de vreun an incoace in (hai sa le spun doar) „criticiticile” (desi cel mai adesea au fost atacuri in toata regula si abjectia) aduse lui Basescu (valabil si in cazul Udrea) de cei de „dreapta” (sau „””dreapta”””), pe blogul asta sau aiurea, a fost masura, decenta exprimarii, alaturi de fantasmagorismul. argumentatiei. Si lipsa de onestitate.

    Cum sa cred in afirmatia (neargumentata) „Basescu a tradat justitia”, cand declaratiile, actiunile sale si evolutiile din ultimul an dovedesc exact contrariul? Despre alte afirmatii, „judecati” si „verdicte” in stil tabloid si/sau varanist-antenistic, nici nu mai are rost sa pomenesc.

    Bunul-simt are de regula un „avertizor”, o „alarma” care ne atentioneaza in asemenea situatii ca avem de-a face cu „mesaje”, „semnale” toxice. Si e bine sa ne luam masuri de precautie.

  33. O să fie al dreaqu de distractiv ,cind macovistii talibani ne vor spune să-l votam pe pucistul Joiannis ….

    Văd ca nu se înțelege ce-s cu pozele astea

    Bica ,in special ,ca Udrea e bonus ….nu ea era importanta ,din acest motiv chitanța de decont al Elenei Udrea ,a fost luată după 6luni ….deci ,pe Bica si Udrea ,nu le-a urmarit instituția in sine ,SIE pentru vreun dosar sau altceva ,altfel nu foloseau blogul ,foloseau căile instituționale ,le-au urmarit niste conserve din SiE ,la ordinul politicienilor ….despre acest fapt grav ,vorbește presedintele …..iar Ionuț Popescu ori e prost ,ori nu înțelege .

    • Si mai vad ,că papagalii astia de ‘telectualii de mucava ,habar n-au ce inseamna loialitate si onestitate ..

      Piratul le dă o lecție ,despre ce inseamna să ai cu adevărat caracter si verticalitate …ce înseamnă o echipa si cum nu trebuie să-ți parasesti echipa in cele mai grele momente ,chiar si cind toată lumea e împotrivă ….echipa lui TB sunt Boc si Udrea ,iar Piratul nu-i va părăsi si nu se va dezice de ei ,niciodată …pentru ca un comandant de nava nu-si abandonează niciodată echipajul …asta nu pricep papagalii ….fiindca la romani astă e obiceiul …te scuipa cineva ,chiar daca imi esti prieten si colaborator ,incep si eu să te scuip si-ți dau cu șutul ,că așa zice lumea ….

      • Asta i-a reprosat de fapt si Macoveascăi ….lipsa de onestitate si caracter ….pe Basescu l-au atacat toti ,iar apropiați au urmat spiritul de turmă ,ca idiotii ….au început să-l atace si ei ,că așa făcea toată lumea …nu a mai contat bine facut si lucrurile făcute împreuna …Base i-a susținut pe toti ,i-a împins din spate si rasplata care a fost ????….cind l-au atacat altii ,au întors si ei spatele.

    • @night,
      Eu m am obisnuit , spre deosebire de gurnalisti sa fiu foarte atent la ce scoate pe gura Basescu.
      In afara de cazurile in care acuza direct Basescu strecoara informatii extrem de importante in conversatie.
      Ieri de exemplu a facut citeva precizari in cazul forografiilor care pot conduce la situatii nebanuite.
      A precizat ca el nu a mentionat nici o data SIE ci a folosit definitia servicii secrete.
      Dupa citeva momente a tinut sa precizeze ca siguranta unui demnitar -era vorba de Bica-este asigurata de serviciul de paza nu de serviciile secrete
      Si ca tortul sa aiba si cireasa a tinut sa ne aduca aminte ca in afara de serviciile controlate de CSAT mai exista servicii secrete departamentale cum ar fi cel al Ministerului de Interne.
      In ultimul rind a declarat ca le a cerut imperativ SIE si SRI sa descopere cine a facut chestia ci fotografiile.Acest lucru inseamna ca pe de o parte nici unul dintre cele doua servicii nu si asuma povestea si pe de alta parte ca se vor ocupa de fotiografi.Sper sa aflam si noi si sunt convins ca daca acestia erau din ograda MI-al carui serviciu este subordonat direct lui Ponta vom afla si noi..

      • Bun obicei, Tucule ! 😀

        Am acelasi fix, ep cat posibil voi sa ascult cu urechile mele si sa vad cu ochelarii mei ce zic/fac personii. Nu doar Basescu.
        Mai departe am cap in dotare !

        Din pacate in ultimile luni chiar nu mi-am permis sa vad mai nimic din ce s-a latrat de importantii de serviciu.

        Foarte interesanta observatia !
        Era de asteptat tipul asta de abordare a „politicii pontace”, de intoarcere in mars fortat la functionarea structurilor in model ante ’89.
        Ramane sa vedem daca in „servicii” au avut loc schimbari semnificative de mentalitate sub mandatele piratului cu premise asemanatoare cu ce se intampla in justitie.
        Sansele sunt mai mici aici, daca tinem seama de mediul preponderent cazon, cu grad crescut de obedienta si inertie mare.

        vedem ! 🙄

        • @Viq,
          inteleg ca esti departe.Chiar daca te sicie ploaia zilnica macar esti aparat de avalansa de prostie si dezinformare de aici,Aici este imposibil sa scapi zumzaitul gurnalistilor Tv.
          La acestia din urma cred ca se gaseste cheia dezinformarii voite sau pur si simplu inconstiente.
          X face o declaratie.O auzi cu urechile tale si te trezesti ca peste 5 minute apare gurnalistul de serviciu care face un rezumat al declaratiei,In 1000% din cazuri declaratia apare complet deformata.
          Din acest motiv s a creat in Romania o majoritate de urechisti care nu asculta decit primele trei cuvinte si dupa aceea dezbat intr o mie de cuvinte ce cred ei ca a spus X.
          Astai situatia. si eu incerc sa comentez numai ce aud cu urechile mele direct de la preopinent.

  34. @OLD, Il ridica pe @last la rangul de agent electoral,
    @Last nu nu reprezinta altceva decit balastul agatat de o campanie electorala pe net extraordinar de bine facuta . la care au muncit o droaie de profesionisti tineri -cunosc citiva dintre ei,specialisti care s au angajat la promovarea Monicai Macovei dar nu au luat in calcul ca o droaie de indivizi , inclusiv Monica Macovei vor transforma aceasta campanie din una de promovare in una de demolare.
    Daca ati observat tot materialul promovat pe net de staful MM este unul pozitiv sau critic la adresa lui Ponta.Nu vorbesc de postaeri individuale asumate gen Papahagi sau Tapalaga sau Pora (pe astia i retin)
    Toata aceasta imagine a fost insa demolata de resentimentari ca cei mentionati mai sus care nu au gasit altceva de facut decit sa se rafuiasca cu Elena Udrea si implicit cu Traian Basescu..Din nefericire Monica Macovei a crezut mai mult in sfatul resentimentarilor decit in cel al echipeui de promovare si a intrat in acest joc.
    Va spuneam acum o luna sau doua ca MM va fi cel mai interesant experiment de promovare.La vremea respectiva se stabilise clar ca va fi o campanie pozitiva cu accente critice la adresa lui Ponta.
    Am fost pacalit si eu si altii de scopul declarat atunci si anume incercarea de a cistiga cit mai multe voturi fara ajutorul unui aparat de partid.
    Acum citiva timp , pentru mine a devenit clar ca principalul scop al Monicai Macovei sau al papusarilor din spatele ei nu era acesta ci stoparea lui Udrea.
    De atunci s a rupt firul care putea conduce la o campanie de mare succes.
    Nu stiu cit va obtine Monica Macovei stiu insa ca o mare parte din votantii ei vor fi cei ce doresc sa si regleze conturile cu Basescu.Sa vedem citi vor fi.

  35. Adamo (n.1 noiembrie 1943)

  36. Hopa, orice voce se ridica impotriva lui Basescu este adusa de aruncatorul de brichete la Copac, ca vocea lu` Mesia 😛
    Dar desi Ionut Popescu face pe priceputul ,aruncatorul de brichete este si mai novice, nu degeaba este un inocent versatil: daca Udrea ar fi fost cea filata, nu facturile dnei Bica ar fi fost scoase imediat (4 zile), iar ale blondei dupa 7 luni.
    Un pic de logica intre bricheta si perete ar fi necesara.
    Inocenta versatilitate la Paris se invata si peste Balta face uomul o halta 😉

  37. Cu propunerea ca partidele politice cu 20 de condamnați să fie dizolvate, Macovei intră deja într-o zonă nazi-comunistă și pregătește, teoretic, un stat totalitar (teoretic, fiindcă, din fericire, nu are șanse să cîștige sau să ajungă în turul 2). Sîntem în 1948. Condamnăm politicieni și dizolvăm partide politice.

    Întru pregătirea unui stat totalitar propunerea lui Macovei e perfectă. Ești la putere, controlezi justiția sau măcar o parte semnificativă a ei, controlezi o instituție administrativă (ANI) cu care interzici politiicienilor incomozi să candideze, controlezi un parchet care se ocupă strict de politicieni (DNA), controlezi instanța supremă, condamni 20 de politicieni din principalul partid de opoziție și acesta se dizolvă. Nu e deloc greu să controlezi părțile importante ale justiție, cele care se ocupă de politicieni, fie prin amiciții și șantaj, fie prin bani sau modalități de numire.

    Este de departe cea mai extremistă și periculoasă propunere a unui candidat la președinție. În condițiile în care candidează și Vadim, DD sau Funar.

    Dacă un partid poate fi desființat pe criteriul calității a 20 dintre membri putem și interzice înființarea unui partid pe același criteriu. Nu numai că puterea poate desființa opoziția fără probleme (ca în regimurile totalitare, ca în România comunistă a anilor 47-48) prin condamnarea a 20 dintre opozanți dar poate și bloca crearea opoziției. Pe criteriul calității membrilor.

    Nu au dreptul să înființeze un partid cei care ….. (spațiile punctate sînt completate de reprezentanții puterii). Azi, ăia cu condamnări, mîine ăia cu o conduită morală nuștiucum, poimîine ăia care au vorbit urît în public, răspoimîine ăia care se uită cîș.

    Sună familiar?

    ”La 19 iulie, Adunarea Deputaților a hotărât ridicarea imunității tuturor parlamentarilor țărăniști, iar la 29 iulie guvernul decidea dizolvarea partidului.

    A urmat arestarea conducătorilor PNȚ, trimiterea lor în judecată și condamnarea acestora.”

  38. Unii se straduiesc sa ne convinga ca Piratu’ nu (mai) are „prieteni” (mesaj „acoperit”: lasati-l, ca a ramas singur” ?). Asta mi se pare nimic altceva decat ca „baietii” se aduna in careu pt apel, ocazie cu care putem sa-i „inventariem” si noi.

    • dupa cit sint de versatili (inocenti), ma tem ca nu doar noi nu-i vom putea numara, dar nici ei, vorba aia, „nu mai stiu citi sint” 😛
      Caci isi schimba opiniile chiar dupa „cum bate vintul”.

    • Hai mai ca UdroPiratu’ cu apostrof cum zici tu mai are prieteni;
      tu coana mih , @victorL, tucu2 si inca cativa. 🙂 Nici el si nici voi nu pricepeti ca aia multi si de vaza care s-au retras din prietesug, era ceva de capul lor, nu erau agenti rusi sau de-ai lui Iliescu.

  39. Hei cum va fi la alegeri ? Cat va avea Udrea cu un partid in spate si cu bani ghiotora – ea si milionarii ei de sprijin – ? cu Traian Basescu cu reclama gratuita de ore , la toate televiziile ? Cu B1 al lui Andronic cu tot ? raportat la mamaitza Macovei care nu are practic decat voluntarii si atat. Care este boicotata de media, Cu Udrea care l-a trimis pe ala mic cu capul mare in locul ei de frica de Macovei,
    Va spune astrologul suplinitor egofil ? Cat la suta va lua Propaganda lui Basescu + banii lui udrea-Anton-beton etc + televiziile prietene ?
    Hai o estimare va rog 🙂

  40. Interesanta propunerea lui MM cu dizolvarea partidelor. Si mai interesant este ca exista o propunere legislativa similara din partea lui Bogdan Diaconu, candidat (recent) independent la prezidentiale, fost (ei as!) PSD si autor de articole pe la Vocea Rusiei, din cate imi aduc aminte.

    http://www.bogdandiaconu.ro/legea-privind-dizolvarea-partidelor-corupte/

    • Rectific, nu-i independent, are partid: Romania Unita 😛

      • @ Mih,
        este induiosator cum se lauda sobolanii ca au parasit corabia in pas de defilare 😛
        Cauta ceva ce cred ca se prefigureaza a fi pamintul fagaduintei 😉

    • Macovei a mai scapat un porumbel.
      ieri mi-a fost pur si simplu jena sa aduc in discutie propunerea ei; catastrofala.

      Pe aceleasi considerente poti desfiinta posturi de televiziune, ori pedepsi un ziarist sa nu mai scrie.

      • Daca ziaristul e corupt mosule, nu altfel. Adica pielea P… sa nu fie pedepsit ca il injura pe base ci dupa ce s-a dovedit ca a fost implicat in afaceri de milioane de influentare prin presa. Dar tu nu faci diferenta intre cearsaful curat si cel murdar

        • esti mai rau ca parlamentarii care migreaza de la un partid la altul.
          Mai stii cite simpatii ai avut? pe citi cai morti ai pariat?
          Tu nu poti fi de incredere, ar trebui sa ti se aplice solutia Macovei 😛

    • =====================
      Inteleg ca nesimtirea-i fara limite la „agatatorii” de „””dreapta”””
      Mih

  41. Degeaba vorbesc.
    Urnele vor vorbi
    Asteptam deschiderea urnelor. sa vedem cati romani mai au incredere in Traian Basescu cel nou raportat la cel de acum 6 luni.

  42. DUMINICA, ESENTIAL. VOTATI. SI VOTATI CU CAPUL PERSONAL.

    Deci, lasati prostiile si circul mediatic, lasati lozincile, scenariile si tribulatiile (inclusiv ale presedintelui care-si incheie mandatul; iertati-l, a facut mai mult decat oricare dintre noi 10 ani; e prea mult; a obosit; greseste, gata). Problema de acum incolo este a noastra (ca despre viata noastra e vorba) si ramane asta:

    ioana hancu

    • Stii macar cine este Ioana Hincu?

    • Citatul din Ioana Hincu nu te serveste cu nimic, ci iti arata cit de gol esti.
      Cit despre indemnul tau („VOTATI CU CAPUL PERSONAL”) nu doar ca este de genul Almanahe, dar cine se ia dupa capul tau cumva, o sa aiba un traseu foarte contorsionat.
      Tu ai fost pina si fan Udrea, iar acum, ca vulpea, spui ca nu mai valoreaza nimic.

      • Mai mosule – explic pt ceilalti
        Umilinta profesiei te-a invatat ca trebuie sa fi fanul cuiva , sa te supui cuiva.
        Ei bine, oamenii liberi ii considera pe politicieni servitorii statului caruia noi le platim salarii si taxe.

        Ei pot primi increderea noastra iar la un moment dat aceasta incredere poate fi retrasa.

        Udrea era fidela lui Basescu ceeace am apreciat atata timp cat purceaua nu sa suit in copac. Evident ca nu mai e cazul acum, cand face rau tarii.

  43. Pot sa inteleg ca unora le „pute” cand e vorba de Basescu sau Nutzi. Dar cand „olfactivul” simtitor nu reactioneaza la „conserve” toxice, cred ca au o problema. Mare! 🙄

    • …da, Mare! Marea Unire este numele acoperit al MNLR. Masura justa este data de raportarea la Basescu. Cine a tradat o data, cu siguranta va recidiva. Diva nu a tradat. Divanu’ este o scornire a tradarii primordiale. Marul e muscat, sarpele – incolacit pe cupa cu cucuta.

  44. Prostul tot prost ramine orice ai face.II criticam pe amaritii aia care voteaza pentru un kil de faina pentru ca nu sunt capabili sa discearna intre bine si rau, ca se iau dupa primar sau dupa curentul politic stabilit la birtul din sat si nu vedem ca oameni care se lauda cu tone de diplome aduc ca argument electoral votul unor somitati.
    In sat la Ion somitate este Ghita circiumarul, Nae primarul si Gogu preotul, nu Liiceanu,nu Cartarescu, nu Tismaneanu.
    Poti sa l condamni pe Ion ca a votat asa cum i a spus somitatea locala.?
    Dupa cum ne spune macovistul de mai sus evident ca nu.Daca Basescu a fost parasit si de circiumar si de primar si de tircovnic sau popa nu merita votat.Votam Ponta ca de are sprijinul somitatilor.
    Liiceanu sau Tismaneanu pot avea afinitati fata de un om.Si eu pot avea afinitati fata de acelasi om.Asta nu inseamna ca vom vota la fel pentru ca votul , cel putin pentru o minte mai destupata transcede partea sentimentala si tine de pragmatism.
    Întrebarea care ar trebui sa se puna cind bagi buletinul in urna nu este care i mai cinstit si mai simpartic ci care este cel care are forta sa se lupte cu dusmanul,
    Presedintele romaniei nu trebue sa fie preotul din anvon care insira cele 10 porunci ci strajerul care are forta sa tina la respect gasca de hoti.
    Faptul ca eu , spre deosebire de multi intelectuali respectabili nu o vad pe Macovei in aceasta postura tine de pragmatism nu de sentimentu pe care mi l trezeste Macovei.

    • @ tucu2,
      este chiar de Latrina militantismul pe care il practica aruncatorul din alergare pe peretii din dreapta 😉

    • Salve Tucule,
      De ceva vreme, de cand am observat actiuni cu iz de talibanism in favoarea Luizei purtate de unii mai doct sau mai putin doct, apropo de capacitatea uneia sau alteia de a face fata unei agresiuni „dusmane”, mi-am adus aminte de un episod intamplat in emisiunea lui Firea, invitata fiind MM.
      Mai tineti minte? In emisiune a intervenit Varanu si a interpelat-o constant, grobian si agresiv cu apelativul „doamna procuror ceausist”. Femeia asta a fost paralizata si n-a fost capabila decat sa ingaime raspunzandu-i lui Firea, citez, „m-am obisnuit cu asta” sau ceva de genul asta. A fost paralizata ca un soricel in fata sarpelui. A fost doar un bun incasator in fata ticalosiilor revarsate de parnaiasul Securila. N-a avut reactia adecvata la stres, a fost umilita si redusa la un mop cu care stergea Varanu podeaua studioului.
      Si mi-am adus aminte de EU care a fost chemata de sluga lui Cazacu-PDL, madam Saftoiu (cea care servea la greu PNL-ul si seful acestuia, care sef n-avea frica decat de Departamentul de Stat al USA) la comisia lui peste prajit initiata de parlament. Si Nutica , fufa de serviciu cum spun unii, le-a umplut botul de sange scurt si la obiect cu argumente.
      Pai daca Monica ar fi fost atacata in aceasta campanie electorala asa cum a fost atacata Lenuta, femeia asta ar fi capotat fara doar si poate.
      Cred ca MM incet, incet si-atinge si ea pragul de maxima incompetenta prin aceasta candidatura, candidatura cu multe zone intunecate, mai précis scopuri si determinari ascunse, momente alese de anuntare si oarece (eufemism, desigur) atacuri la Udrea, implicit Basescu.
      Cert e ca aceasta campanie va marca pe multi oameni politici…
      O sa traim si o sa mai vedem…, turnesolul deja s-a inrosit pentru unii…

      • @Inginduratule,
        Toti papagalii astia care se joaca de a polirtica-vorbesc de cei mari nu de macanitorii de blog sunt convinsi ca președintele stie controleaza tot si decide dupa propria sa capatina.
        Presedentia nu este un tron de pe care Monicuta face ce o taie capul.
        Nu ,presedentia este o masinarie complexa plina de oameni care stiu sau nu stiu sa se foloseasca de sculele aflate la dispozitieSi masinaria merge bine daca stii sa strunesti si sa stapinesti aceasta echipa si mai ales daca stii sa ti formezi echipa.
        Avem un exemplu de intelectual adus in virful piramidei.Lipsa de experienta in a conduce oamenii ,in a sti sa se foloseasca de ei , lipsa talentului de conducator l a terminat inainte de a apuca sa faca ceva.Vorbesc de Emil Cobnstantinescu.De oamenii pe care i a selectat si l au ajutat sa conduca nu mai vorbesc.O parte sunt prin puscarie iar alta parte face rating la Antena 3.
        Eu nu vreau un nou Constantinescu.Nu mai am timp pentru inca o experienta de genul asta.
        Nu mai vreau sa l chem pe Cartarescu sa mi repare frigiderul ci vreu un specialist.Si el exista chiar daca constitutia il obliga sa se ascunda in spatele unei fuste.

        • In privinta lipsei de talent politic, Emil Constantinescu a „reusit” sa dovedeasca in timp ca aceasta se „intovaraseste” (sau isi trage „seva”?) din micile dimensiuni ale caracterului: vezi „reconcilierea” cu iliescu, proximitatea absolut nederanjanta pt el cu voiculescu si pozitia din 2012.

          • Da, Tapu’ si GDS atunci, Brohannis si GDS acum. O fi vreo legatura?

          • Judex,

            Cred ca da, cel putin un left-„ADN” care chiar si in doze ne-auto-sesizabile, lucreaza. In folosul profitorilor GIOP – astia-s la „intern”. Exista si la „extern”.

          • Cand vorbesc de cantitatile insesizabile de left-„ADN”, ma refer la categoria celor de buna credinta care il poseda.

        • Sunt de acord Tucule, numai neinformatii cred ca un presedinte, in lumea de azi este un factotum a toate stiutor si cuprinzator. Dar are si o tusa groasa la o adica. Cu anumite idei, chiar si cu partipriuri, bune sau mai putin bune. Intr-o situatie de criza trebuie sa filtreze instantaneu esenta.Si trebuie sa dea linia onesta, aia buna pentru tara.
          Eu am vrut sa spun ca MM nu a avut capacitatea de a riposta la o situatie clara de agresiune cel putin verbal dar si cu implicatii politice. Varanu a atacat-o nu numai pe ea ca individ ci si reprezenta ea in acel moment.
          Se zice ca oamenii inteligenti sant cei care pot rezolva situatiile neprevazute. Nu ca as minimaliza rutina si experienta dar cel putin acum Monica nu ma convinge de anumite abilitati necesare unui presedinte de tara ca a noastra.
          Faptul ca a ajuns in situatia de a rezista totusi „inghesuirii” intr-o intalnire(si la propriu, dupa propria-i declaratie) unuia ca Voiculescu nu o face mai valabila. Mi-aduc aminte de niste imagini cu Varanu inchinandu-se slugarnic Piratului. Prin comparatie, asta spune multe. Iar Lenus cred ca daca ar fi fost pusa intr-o situatie identica, ar fi avut o reactie devastatoare la adresa Soparlei.
          Oricum Base a avut dreptate. Nu avem o oferta confortabila in candidatii la presedintie. Nu ne asteptam la Feti Frumosi sau Ilene Cosanzene dar parca pe scena nu avem „crème a la crème”!
          La buna citire!

          • @Inginduratule,
            Tusa despre care vorbest, amprenta peronalitatii presedintelui face diferenta intre normal,bun sau prost.Tusa respectiva insa poate fi denaturata daca mecanismul care siustine viziunea presedintelui merge aiurea.
            Basescu a fost pentru mine extraordinar pentru ca a stiut sa si aleaga prioritatile.A fost daca nu e prea mult spus vizionar.
            Sunt doua realizari de exceptie pentru o perioada de 10 ani.Lipirea de America -singurul stat capabil sa ti asigure ceea ce Romania singura , indiferent de starea ei economica nu poate si anume independenta in fata Rusiei.
            Reforma justitiei.
            Macovei a construit crucisatorul numit DNA dar orice crucisator este vulnerabil daca nu are inprejur o intreaga flotila care sa l apere.
            Flotila aia s a numit Basescu ,pentru ca in alte conditii crucisatorul era demult o biata barca de pescari.
            Vad ca toata lumea uita ca Macovei a construit pe timp de pace in perioada de preaderare ,perioada in care nimeni nu avea curajul sa torpileze constructia din cauza occidentului.Imediat dupa aderare lucrurile s au schimbat si daca nu era Basescu DNA ul se ducea la fund.
            Vad multi intelectuali de dreapta care minimalizeaza rolul Americii.De ce America nu a investit la noi?Intrebarea care ti inchide gura.Nu suntem capabili sa vedem dincolo de burta.Nu i intereseaza ca America are baze militare in Romania si ca este gata sa si sacrifice cetatenii ca sa apere si aceasta bucata de pamint.Sunt interesele ei este clar dar se lipesc al dracului de bine de ale noastre.
            Europa nu este capabila sa se apere nici pe ea dapai pe noi.Europa poate investi si o face pentru ca cetateanul ei nu mai accepta sa lucreze pe 100 de euro, o face pentru ca are nevoie de piete de desfacere ,de materii prime de mina de lucru calificata.Europa de west moare daca este obligata sa se descurce numai intre granitele ei traditionale.America nu.
            Ce vor face Ponta , Iohannis sau Macovei daca ajung presedinti?
            Pentru mine este clar ca vor schimba prioritatile pe principiul sa fim prieteni cu toti.Si cu America si cu Europa de west si cu cine o mai fi.
            Basescu a avut o atitudine clara -suntem frati cu americanii si rude cu europenii.
            Pleaca Basescu se schimba si gradele de rudenie si nu va fi bine.
            Vom nimeri iar intre doua ape asa cum ne am balacarit toata istoria.Probabil ca asa ne simtim bine.

      • salve „thinker”. Maximul incompetentei politice a fost atins de anturajul lui MM de multa vreme. Iata un exemplu [articolul lui Cornea pe rev 22 cum ca electoratul basist va decide]: am intrebat textual „eu ma declar basist si am fost injurat si scuipat virtual de macovisti. Pora mi-a demonstrat ca sunt nemernic. Ar trebui sa intorc celalalt obraz? Educatia mea crestina nu merge pana acolo”. Raspuns? TACERE ABSOLUTA.
        Dl Cornea merita -in ochii mei- mai multa consideratie decat alde Pora, Tapalaga, Politeanu, last etc. Lor nu le adresez aceeasi intrebare fiind eu satul de invective deghizate in „consideratii si argumente”.

  45. Dupa criteriul „sa vedem cati mai au incredere in TB”, nu trebuie sa asteptam rezultatele de acum: le avem pe alea din 2012 care au dat cel putin 70-80% din „fata” si „calitatea” actualului parlament.

  46. Draga mea Mih nu e asa !
    Acum 6 luni basescu mai avea un 18- 24% incredere. Sa vedem cat transfera el lui Udrea. prin transfuzie. Si cat mai are el. Ca Liiceanu s-a tampit, ca papahagi e gras, ca tapalaga e indragostit de macovei, ca pora e proasta si ranchiunoasa … astia sunt putini. Sa ii vedem maine pe cei multi.
    =======================
    Resping (a cata oara trebuie s-o repet?) orice „dialog” direct si orice comentariu mi se adreseaza direct din partea lui @lastnightmusic. E modul (si consider, dreptul meu) de a reactiona la mizeria pe care consider ca a adus-o si continua s-o aduca la Copac.
    Mih

    • asa spuneai si la europarlamentare cintind in trompeta lui MRU 😛 😉
      Cind sa te mai creada cineva pe tine?! bolund sa fie 😉

      • La europarlamentare ? eu ? cauta un exemplu mosulica. Cand predai la clasele 1-4 tot asa mincinos erai ? 🙂

      • Tot copacul s-a facut de ras la europarlamentare atunci cand tucu2 a scris pe blog… ca isi cere scuze fata de mine, caci eu am avut dreptate iar voi nu.

        • Blogul nu se poate face de ris.
          Ai avut dreptate este adevarat dar asta nu inseamna ca situatia se repeta chiar daca Macovei va lua mai multe voturi decit Nuti.Este complet alt tip de competitie, votam capacitatea unui om de a conduce o tara si nu capacitatea de a aduna voturi.Pe principiul cine aduna voturi mai multe este cel mai bun va trebui in final sa recunoastem ca Ponta sau Iohhanis sunt cei mai buni.Si nu sunt.
          Aici este vorba numai si numai de încrederea pe care o ai intr un om .Unul singur si nu o masinarie de partid.
          De data asta , indiferent de scor nu mi voi mai cere scuze pentru ca eu nu am incredere in capacitatea lui Macovei de a conduce ceva.Asta va exprima votul meu si nu alrtceva.

  47. Salut prieteni! Alt puşcăriaş care-şi scrie, cică, ,,spovedania”. S.O. Vàntu:
    ,,Primul lucru pe care l-a făcut Băsescu în calitate de presedinte a fost să declare o vasalitate totală si loială superputerii de peste ocean. Acea inteligentă de supravietuitor pe care i-o cunosteam s-a dovedit a-i fi extrem de utilă, atât lui, ca individ, cât si nouă, ca tară.
    Acesta a fost momentul când am decis să nu-l mai sprijin pe Băsescu. M-am simtit brusc trădat, bătrân si fără tară. Coleric fiind, nu m-am apucat de plâns, ci am sărit la bătaie.”
    Adică, ceea ce a făcut TB ,,s-a dovedit a-i fi extrem de util, atât lui (TB), ca individ, cât si nouă, ca tară” şi prost pentru SOV şi şleahta lui din grupul infracţional organizat (GIO). Iar el (ei) s-a ,,simtit brusc trădat, bătrân si fără tară.” Ufff… ţara lui (lor), proprietate personală!
    Càtă dreptate avea TB : ,,O mànă de şmecheri au pus màna pe această ţară”! Iar el, Preşedintele, i-a dezîmproprietărit , re-naţionalizànd această ţară. ,,Comunist”, ce mai!

    • O sa spuna si ceva adevaruri, dar o sa ţese o plasa de minciuni de genul celor tesute pina a intrat unde este 😛

      • Pentru mine, orice mai scrie acest individ, nu mai contează. El îşi vrea ţara lui înapoi, ţara pe care s-o jefuiască el, cică,,amoralul” aşa cum se autoproclamă, şi nu imoralul şi tàlharul care a sugrumat această ţară impreună cu sistemul ticăloşit.

    • Parteneriatul cu USA si Axa Bucuresti-Londra- Washington s-ar putea sa fie si „cheia” anti-basismului nu doar de „stanga”, ci si a celui de „dreapta”, legat poate mai mult de interesele Dreptei (de „centru”) a UE.

      • @Mih,
        Nu s ar putea ci sigur exista factori de influenta care nu doresc ca Romania sa devina a doua Mare Britanie in cadrul Ue.De aici vine si aparitia din neant a lui Iohannis.
        Din nefericire problema este si mai complicata pentru ca Ue nu mai este unitara.O parte se uita din ce in ce maivizibil si devine din ce in ce mai dependenta de Rusia.

      • …si daca SOV este doar un nume de cod? Poate ca pe sarmanul om il cheama Popescu. A dormit pana acum si l-a trezit un cosmar taman in prag de alegeri. Sau o musca. Blogaretii din parnaie or avea si ei Nobelul lor?

  48. Nu merita aruncatorul de brichete sa-mi pierd timpul cu el; plec sa imi tin rind la sectia de votare 😉

    • Tradarea mercenarilor este dubla: fata de angajator e nimic, comparativ cu aceea fata de meserie. Ca e si asta o meserie (mercenariatul, vreau sa zic, nu tradarea).

  49. Draga moshulache
    eu as citi ce spun bill +basca+ skorpi astazi la alegatorul de dreapta
    La coada la iaurt nu trebuie sa stai.

    ===========================

    • Nici plagiatorul nu are replici mai sclipicioase 😉
      Vai tie, inocenta versatila, cum te dai tu crema societatii.
      NB,
      nu cumva dupa solicitarea MM ar fi bine sa fie desfiintata si institutia pensionarilor din cauza ca unii au fentat Statul? ca tu si ai tai nu aveti nevoie de pensii, de v-ar lovi şlogul si nu ati mai ajunge la „moshulache” 😛

  50. Se formula pe-aici ca macovistii sunt singurii care nu se rusineaza sa-si declare optiunea.

    Asta, in contextul in care multi dintre copacenii comentatori si-au exprimat propria optiune (Udrea) si-au argumentat-o si au spus si care sunt motivele pentru care nu voteaza MM.

    In ce ma priveste, n-am a ma fali cu faptul ca o sa votez, in cele din urma, in turul 1 Elena Udrea. Stiu ca nu va accede in turul 2 si consider ca nu are profilul de prezidentiabil pe care il consider eu cel mai bun. Unii n-ar pregeta sa ma bage in categoria „spalatilor pe creier” (doar un exemplu, sunt multe alte sintagme pt cei ce nu i-au intors dosul lui Basescu, venite dinspre macovisti). Nici n-am de ce sa ma rusinez. Est optiunea mea pentru „oferta” slaba, proasta si/sau periculoasa a prezidentialelor 2014. Nici nu mi-e rusine sa afirm ca nu votez cu MM. MM nu m-a convins (as putea sa adaug si de ce nu am incredere in MM, ce nu mi-a placut la campania facuta de ea si sustinatorii ei, dar n-are relevanta deosebita sa insist; poate doar sa adaug ca tot pt Basescu am mai multa apreciere si incredere).
    Am mai spus-o, pentru tot ce a reprezentat Piratu’ pentru tara asta zece ani de zile, pentru tot ce a facut (si ar fi rusinos sa nu ma gandesc ce a insemnat lupta sa, la ce cote s-a dus si cu ce efort, de care nimeni, dar nimeni nu a mai fost in stare) daca el vrea sa se implice si in viitor in politica, merita macar sa-i acord, indirect, un vot simbolic de incredere. De care nu ma rusinez.

    • Mih,
      respect,
      exact asa gandesc si eu, asta este loialitate ,respect pt. 10 ani
      de muncä, pt. care primeste numai insulte si jigniri.

      • Servus, Theo

        Ma bucur sa te „vad”.
        Basescu merita respectul romanilor. Este cu atat mai rusinos comportamentul celor care, zicand ca sunt de „dreapta”, se-nghesuie sa-l „execute” cum doar sleahta varanului a facut-o, dupa ce zece ani n-au dat in branci sa-l sprijine, sa-i fie alaturi.

    • Mih,subscriu.

    • „macovistii” care sustin ideia ca un partid ar trebui desfiintat daca are un numar de parlamentari corupti si condamnati, ar trebui sa mearga sa-si faca analizele de singe, sa-si cerceteze arborele genealogic si sa se mindreasca cu inaintasii lor care au facut lucruri asemanatoare.
      Nu am auzit-o pe MM pronuntind asemenea idee geniala, dar daca a spus-o si nu e inventie jurnalistica, atunci e grav.
      Foarte grav.
      Si acelor „macovisti” care defileaza cu asemenea idee nu ar trebui sa le fie rusine cu ea.
      Inocenta versatila le este sucul propriu.

  51. Multumesc lui last si echipei lui de trombonisti ca m-au determinat sa ii dau votul lui Elena..Fara pledoariile lor zilnice zau, ca nu ma interesa persoana.

    E MARE ,pentru ca are impotriva sa toti dusmanii Presedintelui..ce nu-i putin..
    Hai,Elena! SUCCES!

  52. Presedintele Bäsescu meritä tot respectul,
    acum s-au gäsit o haitä de läträi sä-l insulte, dacä il
    sustzineau tot timpul, nu ajungea un pui de leprä ca
    mitomanu sä fie premier, atunci unde erau?, se vindeau
    pe bani,pozitzii si privilegii.ce o sä räzbune soarta pe ei,
    nu o sä dureze mult:

  53. SPER CA PRESEDINTELE BÄSESCU- SÄ DETASEZE COMPLECT DE ACEASTÄ PIATZÄ DE MOJICI; CE NU STIU DECAT SÄ CRITICE

  54. Buna ziua! 🙂

    Presedintele Basescu are si respectul meu, precum si admiratia pentru lupta pe care a dat-o in acesti 10 ani cu mafia politicienilor si pentru mentinerea directiei pro-vest a tarii.

    Din punctul meu de vedere, aceasta lupta poate fi dusa mai departe de Macovei. Cred ca este singura dintre candidatii la prezidentiale care a avut o traiectorie curata, care si-a vazut de drumul drept: „Nu ma las si nu va las”.

    Spor la votat! 🙂

  55. In loc de un cuvant de bine pentru mult-hulitul si batjocoritul Emil Boc (si el merita respect pentru ca a guvernat tara intr-o perioada extrem de dificila. Occidentul l-a apreciat, romanii l-au injurat).

    În dosarul Microsoft, procurorii DNA arată că cel considerat capul întregii afaceri a încercat să ajungă la fostul premier Emil Boc. Afaceristul Claudiu Florică ar fi dorit să-l determine pe demnitar să-i încredințeze direct contractul licențelor de calculator. Toate demersurile lui Florică au fost sortite eșecului. (EvZ)

    • dl. Boc un mare roman, un om cinsit si vrednic.
      cuvantul vrednic imi displace, cand am väzut popii ce-l blagosloveau pe Dragnea,mobilizatorul de hotzi:

  56. Salutare tuturor,
    Va mai aduceti aminte de fostul sef al Departamentului de Analiza al SRI, Ionel Nitu, astazi prosper om de afaceri si mai nou aparator al bietelor servicii tarate in noroi de Pirat?
    Scrie stimabilul pe FB:”poate are dreptate basescu atunci cand spune ca sunt normale dezbaterile legate de serviciile de informatii; ca asa e si in Occident; poate ca asa e, insa categoric in Occident astfel de discutii NU au loc in campania electorala!!!
    cu ce drept cere serviciilor de informatii sa spuna cine a facut filajul la Udrea? e vreo amenintare la adresa securitatii nationale?
    asta nu face decat sa confirme ca el chiar crede ca „serviciile sunt o unealta LA DISPOZITIA decidentilor”; halal sfarsit de mandat!
    RUSINE!!!”
    Oare acest fost ofiter SRI, scolit in tari cu democratii occidentale, a inteles macar 1 secunda ce inseamna respectarea Constitutiei si a legilor subsecvente unui stat?
    PS: Acest trist personaj mai este si formator de noi generatii de ofiteri SRI/SIE..

    • Contemporani fiind cu episodul „seful SIE catindat la Cotroceni”, cu semnaturi adunate pe sestache si nu se stie de cine (vorba sa fie), e usor sa realizezi ca o parte a membrilor SIE si-au bagat coada in trebile interne si unii s-au implicat in campania electorala.
      Cit despre ce spunea piratul despre serviciile secrete cu incercarea lor de a acapara tot mai multa putere pentru a putea influenta unele decizii politice (poate si pentru matrapazlicuri, caci oameni sint si ei), este evident in toata lumea.
      Asta este si menirea/intentia serviciilor secrete: sa aiba cit mai multa putere si influenta. In firea lucrurilor.
      Si nu le putem dizolva chiar daca sint descoperiti nu numar de spioni ori incorecti.

    • Probabil ca acest Nitu simte miros de singe si a sarit sa muste primul.
      Gata a plecat tiranul vine o caricatura de presedinte ,vine vremea noastra.
      Si vremea noastra inseamna democratie cu recreatie.Democratia este obositoare pentru foarte multi asa ca este necesar sa luam pauze in care vin baietii priceputi si curata clasa.
      De ce acum in campanie electorala.O aud de la fiecare gurist care se respecta.De ce nu i lasam in pace pe baieti sa cistige puterea -prin votul poporului bine informat -cind nu s campanii, zile nationale , praznic de moaste etc.?De ce le aruncam in fata dosare si alte porcarii tocmai acum.De ce nu acum un an sa aiba timp si nea Gheorghe sa mai uite un pic de padurile lui Hrebenciuc.
      De ce nu discutam programe tovarasi.De ce sa nu ne luam angajamente de ce nu suntem lasati sa mintim frumos?

    • Ion.
      probabil face parte din scenariu….ca este antibasist dovedeste atitudinea si nu poti sa nu te intrebi de ce…ce i-a facut Presedintele acestuia??
      Probabil i-a taiat apetitul la trafic de influenta..

  57. Primit mail continut campanie MM. Parca azi e zi de fara…E drept, site-ul respectiv zice ca e „independent, neasociat campaniei oficiale a Monicai Macovei”. 😛

  58. Singuratatea Comandantului de cursă lungă

    Intr-o Românie fost comunistă ,in care snobismul, oportunismul, șmecheria  ,minciuna ,prostia,tradarea si prefecătoria sunt ridicate la rang de virtute ,Traian Basescu ne-a mai dat ,la sfîrșit de mandat,încă o mostră .

    Nu …nu …nu o mostră de politică mare ….nici  o mostră de patriotism ,astea sunt deja fumate ,obisnuite ,nu mai sesizam importanta,suntem convinsi ca si noi o putem face  si inca mult mai bine ca el …ei,da….ne-a mai dat o mostră de caracter .

    Cel mai bun politician post decembrist ,”Il comandante”  a pus pentru ultima  data incă o oglinda in fata tuturor …. in fața așa zișilor politicieni de „dreapta” ,așa zișilor ziaristi de dreapta  ,așa zișilor intelectuali si academicieni ,care se fac preș in fața unui Turnator ,tuturor .

    Domnilor micimani ,nu vă mai straduiți să-l atacați si să-l judecati pe Basescu ,nu ajungeti nici măcar la genunchiul broastei ,nici ca viziune politica si non politică si nici ca si caracter .

    Piratul ne-a arătat tuturor ,că intr-o Românie micimană ,mai sunt oameni care stiu ce inseamna echipă ,loialitate ,onestitate ,corectitudine si cinste .

    Domnilor nimicuri ,nu-l mai fortati pe Basescu să nu o mai susțină pe Udrea si  in curînd pe Boc ,pentru ca nu o va face ,nici dacă va fi toată tara împotrivă .

    Il Comandante ,are in fibra lui,in gîndirea si in caracterul lui aceste principii  si valori ….un Comandat de cursă lungă ,nu-si va părăsi niciodată echipajul si nu-l va trada ,din contra ,va face tot posibilul să-l susțină ,să-l protejeze si să-l țină unit …

    Pe  un om de calibrul lui Basescu ,spontan ,tenace ,perseverent ,pragmatic,curajos ,patriot ,abil ,ironic si acid ,numai că poate cădea lat ,vrăjit de o femeie ,nu-l poate acuza nimeni .

    Spre deosebire de cei care doar vorbesc de libertate ,stat de drept ,democrație ,justitie liberă ,valori democratice si principii de viată  ,Traian Basescu le si aplică ,nu numai că le sustine .

    Aceasta este marea deosebire dintre  criticii si atacatorii președintelui si Traian Basescu …ei sunt doar niste gargaragii ,latratori si mari purtători de vorbe goale .

    Zicea foarte bine ,cineva de pe FB , că din toată pleiada de intelectuali care s-au perindat prin jurul președintelui ,n-a putut găsi un politician bun ..fie au fost niste oportunisti,fie n-au avut substantă ,fie au dat bir cu fugitii la primul obstacol ,fie au fost doar niste snobi frustrati .

    Domnilor ,’telectuali de mucava ,diplomele de Harvard si Sorbona ,vă certifică foarte bine niste specializări ,dar nu vă specializează si in caracter ….

    Traian Basescu va fi foarte greu de egalat ,nici vorbă de depășit ….standardele sunt foarte înalte ,atît politic cit si ca valori aplicate .

    Il Comandante a fost prea devreme Presedinte pentru o Românie ,neinformată,manelizată ,snoabă si smecheră ,gata de tradare la cel mai mic avantaj ,ca să-i putem aprecia la justa valoare ,atît patriotismul ,politica mare ,caracterul ,cit si viziunea sa…dar ,Piratul este foarte apreciat de politicienii lumii libere ,care stiu foarte bine ce înseamnă pentru o țară ,toate aceste deziderate.

    Multumesc Comandante !!!!.

    Cu Base pîn’la capăt !

    • Cu Basea pana la capat !
      Mai apucatilor !
      Tara asta se numeste Romania nu Basea
      Nevasta ta o cheama xuleasca nu Maria
      Iubita ta se cheama y nu Elena
      Deodorantul pe care il folositi dimineata nu este din extract de transpiratie de Basea
      Ce mancati la pranz nu e carnea lui Basea , nici sangele lui Basea.
      Pe copiii vostri nu ii cheama Elena si Ioana

      Traian Basescu termina mandatul de 10 ani. ca presedinte. A facut multe lucruri bune, mai multe decat oricine altcineva. Dar lasati-l sa isi respire aerul normal, Daca e dupa voi, l-ati alerga l-ati omori cu dragostea voastra si l-ati pune intr-un mauzoleu sarcofag in piata victoriei inalt de 200 de metri.
      Comandante, vezi ca niste apucati vor sa te zeifice. Niste din aia buni de Coreea de Nord.
      Bey apucatilor, lasati omul in pace ! A facut destule, De 1 an a inceput sa faca si prostii nu numai lucruri bune.
      Potoliti-va mai apucaltilor ! Pe loc repaus !
      Romania merge inainte bine rau, asa cum veti vota maine
      🙂

      • Pentru toate cele spuse, o concluzie: esti un doby 😛
        din grupul „oamenilor politicosi”-plicticosi 😛

      • Bei,asta c u mintile inversate
        Cum iti permiti sa contracarezi convingerile si increderea altora? Ce te indreptateste??
        CINE CREZI CA ESTI???

        „De 1 an a inceput sa faca si prostii nu numai lucruri bune”
        F.Y.pentru aceasta murdarie…

  59. CE FACI WEEKENDUL ASTA ?
    EU MERG SA CONTEZ
    O declaratie de dragoste secreta
    https://oamenipoliticosi.org/o-declaratie-de-dragoste-secreta/

  60. Si deodata, rasuna o voce trombonala:
    „Blooog, drepti! Comanda la mine! Incolonaaarea! Spre cabina de vot inainteee, mars! Si sa va puna naiba sa nu votati cu cine va zic io, apucatilor…bip…bip…bip!”

    Da’ matale cine esti, bre? Vezi ca-i gresit „contingentul”. Aici nu-i „cazarma” lu’ matale. Aici e o casa de oameni obisnuiti. Normali. Si LIBERI!

  61. Băi ,mamelucule trombonist ….expert unicat de 2parale ruginite ,nu vezi că ai ragusit si cînți falseturi ??? .

    Mută-ți cuibu’ la mămucă’ta ….p-aci nu te aplaudă nime ….parcă esti ecoul care se aude intr-un tomberon ,sau oala spartă .

    • Mameloiule
      Cand am scris eu MAMELUCILOOOOR , v-ati revoltat. Uite ca si BaseaCommmandante al tau a zis si el de mameluci 🙂 Acum pare suportabil neh ?

    • Mmmîh …..Mmmmîh….votati Mmmmîh…pleosc capacu ‘. Pe tomberon … 😀

    • Bey , aici trec 2-300 de oameni care sunt diferiti de voi astia 10. Ati putea sa ii intrebati – pe cei tacuti sa spuna si ei ce parere au, Ca tu si @mark nu ma aplaudati (apropo ai primit mailul pe gmail de la mark ? E de bine tacuta mark ? 🙂 ) asta e altceva

      • De la mine nu primesti decit ce meriti:F.Y

      • Mai @trombonel, De ce n-or trece vizatii aia de care zici – intre doi si treisute-pe la voi, mai trombonel? De de va evita? De ce le tipi in ureche, daca nu vor sa te auda? Vaya con dia coane! Esti expirat, mai, fan faraoane! Oamenii adevarati – cei care isi merita numele, adica – sunt calmi. Eu voi vota Udrea pentru ca Macovei este aceea care m-a dezamagit cel mai tare.

  62. Pentru cei ce vor vota Udrea si au exprimat asta aici:
    E o opinie care spune ca http://www.stareapresei.ro/traian-basescu-va-vota-cu-monica-macovei-opinie-44631.html

    🙂 🙂

  63. Night and all,

    Ce-ar fi sa bagam in seara asta trombonul doar pe ignor si/sau spam, dupa caz? E doar o propunere 🙄

  64. O intrebare de bun simt: de ce s-or chinui unii intr-atat sa convinga 200, 300, 400 de cititori tacuti, ca parerile copacenilor (cu copaceni cu tot) sunt, cum sa spun, neavenite (super-eufemism)? Cititorii tacuti or avea nevoie de „interpret”? Eu cred ca se descurca foarte bine pe fortele si mintea lor. Si daca vor, citesc, daca nu, nu. Daca ne impartasesc opiniile, ok, daca nu, tot ok…

    • pur si simplu ca sa isi dea importanta, sa iasa in evidenta cu ceva.
      Sint persoane instabile (si nu glumesc, de genul „inocenta versatilitate”), persoane care nu accepta ca si altii pot avea opinii chiar mai bune/corecte decit ale lor.
      Si nu vor dialog, ci vor sa-i urmezi neconditionat.

    • nu sint departe de cei care mai cred in minuni si vor sa ne faca de deochi 😛

  65. E vorba despre stra-stra-strabunicii nostri?
    „Sondaj IRES: 76% dintre romani cred ca exista minuni, iar 65% cred in deochi”
    😛
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18430595-sondaj-ires-76-dintre-romani-cred-exista-minuni-iar-65-cred-deochi.htm

  66. Iote la Mitomanul Natiei

  67. cu drag pentru narcis&

  68. Va sa zica ati ales sa va supuneti in loc sa va opuneti.
    Pai care este invatatura mea catre voi? 🙂
    Elena Udrea nu conteaza. V-am spus-o si in clar. Ce alte explicatii mai doriti? Exista numai o sansa sa castigati ceva din alegerile astea. Votati impotriva tuturor sugestiilor care v-au dat peste cap. Votati Udrea pe invers. Nu-l lasati pe michimaus in turul doi. Mai drept alegem intre Iohannis si Macovei in turul doi decat intre ponta si Iohannis. Dati optiunilor voastre putina libertate si claritate. Simtiti-va liberi, dragii mei! Nu mai fiti asa scortosi impotriva propriului vostru interes.
    Dar mai ales votati. Cit mai multi, in asa fel incit DNA să-i poata prinde pe pesedisti cu ocaua mica. Ha ha ha ! 🙂

    • 😆 😆 😆

      Bună încercare ….caută-ne in turul 2 să ne spui atunci cu cine să votam … 😉

      Dar,vezi nu-l spăla prea tare pe neamț …..hă hă hă hă

      • Cetatene, eu nu vorbesc de doua ori. Ori intelegi din prima ori patesti ce-ti doresti. Alege tu preacinstite: ponta … sau Iohannis? 😀 😀 😀 😀

        • Last ,du-te culcă-te că măine meri in comisie electorală din parta lu’ Mămucă’ta si tre ‘ să fi atent la numărătoare .. Hă hă hă

          • Am inteles ca votezi Elena. Pregateste-te atunci pentru problema pe care ti-am pus-o mai sus. Deci: pontu ori iohannisu? Esti pregatit sa faci fata unei evidente? ha ha ha (ca sa te citez).

          • Lastule …si eu ți-am zis să mă cauti in turul 2 ….o să iau de „bun” sfatul tau ,cu cine să votez in turul 2

            Hă hă hă hă …..dacă Mămucă’ta intră in turul 2 o votez pe Motociclistă …

          • Te apreciez. Esti constant. Ma bazez pe tine dar nu la faza asta a luptei. Aici e putin sah, cu mai multe mutari, unele inselatoare. Dau caii dar pastrez regina. Acu ai priceput? (am scos ha ha ha-urile ca sa nu-ti mai creez dileme).

          • Yep …Bazează-te pe mine …. 😆 😆

            Buona notte !!

  69. @nightmare
    La prima mutare in sah esti reactiv, de obicei, daca nu detii controlul. La a doua mutare esti cel putin in dilema. La a treia nu mai stii care-i urmatoarea mutare. Noi trebuie sa jucam la a patra ca sa putem contracara prin inteligenta numarul covirsitor al votantilor fara discernamint. Gindeste-te la asta in fiecare moment. Nu o lua ca un afront personal, de fapt ma adresez catre tine ca la un model de gindire. Pierd timpul? Sper ca nu. 🙂

  70. Woow ! 🙂

    Ce «hacker» de calibru a avut ca partener de dialog azi noapte amicul @night !!!
    …că o fi albă, că o fi neagră, asta înseamnă că suntem de luat în seamă, Copacul nostru nu e doar o tufă și «umbra» acestuia este importantă 😀

  71. O cafea? (lui „Traienel” nu-i dam, ca dupa ce-a depus asa efort asta-noapte, tre’ sa se hodineasca)

  72. Mih, bună dimineața! 🙂

    …fie unul, fie altul, se vor hodini după carnaval 😀

  73. Oldhasul e fericit ca e luat in seama 🙂
    Etnomologul draga @mos Has studiaza insecte.
    Cand vine unul cu o lupa, insecta spune vaaai ce importanta sunt 🙂

    Tot asa si copacul pensionarilor , Viq are treaba,, ati ramas numai voi pensionarii, Sociologic si voi sunteti importanti :
    Udristii,
    batrani,
    cu venituri modeste,
    din provincie,
    cu abilitati de dactilo pe computer,
    majoritatea barbati

  74. Buna dimineata !

    Last, n-am apucat sa vad prea multe „productii” pe care probabil le-ai invatat in Texas, dar deocamdata am remarcat :
    .. Lazaroiu e privit aici ca o scarna de paduche..

    Se repeta reteta prin care l-ai imbrobodit pe Mateescu.
    Pot fi de acord cu tine si poti repeta, sau pot sa nu fiu si atunci dispari.

    Ca sa pot decide pune te rog argumentele pe care se bazeaza afirmatia de mai sus.
    Thank’s !

    • Draga viq
      1
      Explica-mi te rog de ce scrii Thank’s asa ? Ca sa te cunosc mai bine.
      2
      De ce nu iti cumperi o casa la Londra ? Esti de atatia ani acolo. Nu e asta un semn ca e greu sa treci de la stanga la dreapta ?
      Uite eu sunt de dreapta. Cand am trecut prin costa rica primul semn a fost sa cumpar in leasing o casa, o cocioaba la pacific pe care am inchirat-o imediat unui american care imi platea cu chiria lui rata de leasing
      Tu ce explicatie ai ? Ca sa stiu cat de dreapta esti
      3
      Ce am invatat in Texas pun in lucrarile mele. Aici cand liderul de opinie e VictorL de dimineata pana seara nu simt nevoia sa pun elemente pe care le-am invatat la MBA

      • Credeam ca te-ai dumirit ca la mine nu tin dragalaseniile astea !

        1 & 2 & 3 = nu sunt argumente valide pentru afirmatiile citate la care fac referire.

        Cauta ceva credibil sau retracteaza ca altfel voi fi nevoit sa te invit afara !

        • Invita-ma unde vrei tu viq

          Sunt persoane mai valoroase ca mine : skorpion, arizonianul, fini, si altii care au parasit copacul lui theo, noapte, mark, victorL etc etc.

          Eu continui sa va scriu. Cand softul nu ma va mai lasa publicat, asta este … 🙂 Se intimpla si la case mai mari
          ========================================
          Am inteles !
          Nici unul dintre cei mentionati nu a fost data afara. Pentru ca nici unul nu a procedat ca tine.
          E o deosebire importanta.
          Minti, denaturezi, manipulezi.
          Nu te pot impiedica sa o faci si cred ca o vei face in continuare.
          Dar nu aici.
          Poate astepti demult ocazia asta de victimizare pe care ti-o ofer fara retinere.

          Well…..
          Iti urez succes cu proiectul tau.
          Mai mult de atat nu te mai pot ajuta ca proiectul nu cred ca e comun. Obiectivele tale sunt altele.
          Nu m-ar fi deranjat sa mai stai catarat ca orice alta planta fara proprie forta verticala, daca macar nu deveneai un parazit toxic.
          Nu-mi plac minciunile cu care otravesti spatiul pus excesiv de generos la dispozitie.
          Ne poti balacari destul de bine la tine acasa, daca asta inseamna sa fii „alergator pe dreapta”.
          Spor la treaba.
          Viq

  75. Hmmm !

    Incep sa se adune !

    Last,
    Dupa ce termini cu sarcina de mai sus, treci la urmatoarea :
    „..Monica Macovei, si pe care o umplu de laturi aici niste pensionari udristi…”

    Vreau argumente si pentru afirmatia asta !
    In conditiile mai sus enuntate.

    • Eu zic draga Viqulete sa il intrebi pe Filadel
      Te pup cu drag

      • Argument prost.
        Ai altul ?

        Astept cu emotie.

        • Nu e prost de loc argumentul. Intreaba-l pe Filadel

          Mai Viq, Umband in shifturi pentru un amarat de ban, ai lasat blogul asta sa devina singurul blog independent dedicat Elenei Udrea din toata blogosfera romaneasca. Niciodata nu a avut mai mult de 200-400 de vizitatori, dar avea demnitatea lui.
          Ai preferat sa renunti la skorpi, lumi, fini, etc etc pentru ce ?

          • Eu vorbesc cu tine si astept un raspuns de la tine.
            Inca.

            Eu n-am renuntat la cei mentionati. Si nu de mine e vorba ci de comunitate.
            Ei au les alta poteca.
            O alegere pe care o respect.

            Deci….. argumentele pe care se sprijina afirmatiile mentionate, please !!!

          • Uite Filadel te-a parasit
            Argumentele lui Filadel sunt partial argumentele mele

            Blogul este clar udrist. Cauta in backoffice ce a moderat si sters @mih in ultimele 48 de ore si intelegi

            Vezi in el un blog social , inca ?
            Daca da , atunci iti trimit exemple pe mail sau aici direct

            Please !!!! De ce refuzi sa iti cumperi o casa la Londra …. fiind de atatia ani acolo
            De ce tatal tau voteaza cu Ponta .? De ce nu ai reusit in atatia ani sa il convingi pe tatal tau ?
            Sunt om liber si am si eu intrebari legitime
            \
            Daca imi pare rau ca Udrea nu va avea un mare succes , e doar pt ca voi aici la Copac ati cheltuit energie enorma pt ea ….

  76. @ Viq,
    mai pe scurt: @ tds a ajuns nivelul Latrinelor.

    • Victor,

      este bine ca s-a putut exhiba liber.
      Pentru cei ce au o minima capacitate de a intelege caracterul celor din jur sunt convins ca a fost un exercitiu util.
      Pentru cei ce nu pot face asta, o cale de a se separa de primii.

      Poate ramane un gust usor amar, gandindu-ma la unii dintre ei, copii de treaba de altfel si de caracter, dar … that’s life !
      Pana si caderea lor este o lectie pentru noi ceilalti.
      Ba chiar si parcursul ulterior, sub dominanta in care s-au inregimentat acum.

      Asa vom putem intelege mai usor de ce Loda, … de ce socru-meu…. de ce altul si alta inca sunt de pareri absolut aberante din perspectiva noastra.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s