Corlatean – DEMISIA !

Viq

237 responses to “Corlatean – DEMISIA !

  1. Am serioase indoieli; cind aproape 40% l-au votat pe plagiator, ca acest protest va fi luat in seama (desi eu cred ca in final o sa fie in jur de 35^).
    O sa vina cu tot felul de minciuni.
    Nu o sa recunoasca lipsa mai multor sectii de votare ori a stampilelor (am inteles ca in unele sectii din strainatate erau doar 2 (doua) stampile.
    Ci o sa repete pina la saturatie ca s-a votat corect si nu s-a mai fraudat ca in 2009.

  2. Crede ca il sperie pe pirat ca sa taca intre cele doua tururi:

    • „Victor Ponta, la Antena 3: Este foarte posibil ca Baescu sa fie suspendat inainte de terminarea mandatului/ Ponta refuza sa spuna insa cand „

  3. PSD este partidul mandru ca umileste romanii! In fata lumii intregi! La Paris, Madrid, Londra,…Cine a boicotat votul prin corespondenta, este acum mandru ca romanii din diaspora au fost exclusi de la vot. Fractiunea de vot a lui AN0049 va parea de neacceptat? Atunci – luati fractiunea ZERO si ciocul mic! Si GIOPul mare!

  4. Silviu Sergiu:
    Mi se pare fascinant: o parte din protestul de la MAE este dirijat de Claudiu Crăciun și Alexe, de la Uniți Salvăm. Ei îndemnau la boicotarea votului și la „mă piș pe el de vot”, iar acum scandează pentru că oamenii nu au fost lăsați să voteze? Cât de oportunist și ipocrit poți să fii?

  5. Corlatean: cuvantul de ordine este dezordine!

  6. Eu sper ca Udrea si Macovei sa capete procente sensibil egale, astfel da niciuna sa nu fie obligata sa poarte responsabilitatea scindarii fortelor antiGIOP.

    • Pe acolo si sunt EU 5,12; MM 4.43
      EU a si declarat ca va lasa la latitudinea electoratului care a votat-o decizia pentru turul 2

    • Salut!
      Pentru a impaca copacenii aflati luni de zile in conflict deschis pe motiv de sustinere a doamnelor curajoase din campania prezidentiala,Doamne-Doamne a aranjat lucrurile si a deschis calea concilierii.
      Rezultatele lui MM si EU sunt apropiate,multe familii au procedat ca mine si sotul meu ,impartind „frateste”(fara animozitate)votul.

      Din mai multe motive am fost alaturi de cele doua,nu le-am porcait si acoperit cu noroi pentru a fi maculate pentru totdeauna.Le-am caracterizat dupa puterea mea de analiza ,dupa rezultatele lor -bune si rele- si am conchis ca, MM corespunde aspiratiilor mele si crezului meu politic,ca reprezinta o personalitate distincta,reprezinta ideea de justitie.Handicapul pe care i l-am atribuit ca nu e si politician s-a dovedit in parte corect.Ca independent sustinuta de societatea civila si de intelectuali cu pretentie i-a surclasat pe politicienii cu partide in spatele lor.
      Sotul meu detine motive la fel de consistente pentru EU cu care sunt deasemenea de acord.Ea are potential ca lider politic si se va detasa cand se va desprinde de modelul ei politic,dobandind personalitate.

      • BUNÄ DORA;

        de remarcat , UDREA in declaratziile ei nu a spus nici un cuvant räu de MM, insä MM a fäcut-o. rusinos:

        • Foarte adevarat,theo!
          In schimb Elena Udrea a lovit tot timpul in neamt,ceea ce n-a fost in folosul ei.Strategia dreptei a fost gresita din primul moment.Toate tunurile trebuiau indreptate impotriva mizerabilului plagiator si mitoman si nu unii impotriva altora de pe partea dreptei. Din pacate le lipseste spiritul pragmatic,ar trebui sa invete de la unguri.

          Vezi tu,l-am inteles si pe Iohannis care a preferat metoda non-combat in ideea ca romanii s-au saturat de conflictul deschis dintre palate,ceea ce nu s-a adeverit a fi asa.Romanii se entuziasmeaza cand vad sange pe pereti,ii stimuleaza in conflictele lor curente din carciumi sau discoteci.

          Iohannis poate compensa contondentele cu atacurile lui calme dar ironice si la tinta.Mai vedem.

          • Dora, spui:”In schimb Elena Udrea a lovit tot timpul in neamt,”
            Imi pare rau, dar eu am crezut ca alegerile acestea sunt o competitie pentru primele doua locuri intr-o prima etapa. Ea a incercat sa ocupe locul 2. Prin urmare a cerut o confruntare cu Klaus. Cum a raspuns neamtul ar trebui sa-ti dea de gandit.

          • E corecta si logica ta.Eu raman ,insa consecventa,si sustin ca dusmanul /nici macar adversarul/a fost si este Victor Ponta.Gresala de strategie a fost punerea pe acelas plan a lui Iohannis cu Ponta pentru antipontistii adevarati n-a sunat bine.

          • Mai pot spune ca aici la copac am intervenit mereu in apararea lui EU si am s-o fac si de acum inainte.Am detaliat punctul meu de vedere intr-un comentariu de la 10:37

  7. REZULTATE FINALE POTRIVIT NUMĂRĂTORII ACL ÎN MUNICIPIUL CONSTANŢA
    PONTA – 33,31%, IOHANNIS – 31,17%

  8. game over. 10 procente nu se pot recupera..Romanii din tara au dovedit, a cata oara, ca sunt lasi si cretini. Iar de maine nu se va incerca o ultima mobilizare ci se vor continua reprosurile aberante de-o parte si de alta a micilor actori, orgoliile vor vorbi din nou, indemnul la boicot va prinde iar aripi.
    Felicitari ‘telectualilor, lui Base, Udrea, Macovei, scarbitilor de vot, puristilor si care or mai fi.
    Imi pare teribil de rau ptr oamenii normali, pentru cei ce au sperat ca inca mai e o sansa, pentru admirabilii votanti din diaspora.
    Ferice de cei ce sunt in afara tarii, ferice de cei ce pot sa plece.
    Fereastra de oportunitate deschisa de victoria lui Base in 2004 s-a inchis ptr viitorul previzibil.
    Ne-am facut-o cu mana noastra.
    Am lasat babele senile, infractorii si analfabetii sa ne decida destinul si risipirea resurselor de catre sceleratii natiei grupati in PSD.
    Amin.

    • Imi pare rau Estu, dar turmele de babe, asistati, analfabeti au o caracteristica, si anume loialitatea fata de Tatucul care le mai da niste resturi de la masa.
      In schimb, oamenii cu ”studii superioare” si impanati de principii morale au devenit vanitosi si ipocriti.

  9. Probabil o buna parte din orase au fost recastigate, dar turmele de analfabeti manate ca vitele la vot de catre baronii local si-au spus cuvantul.
    Din cei 48% ce au stat acasa putini sunt votanti ai lui Ponta, dar lenia si prostia si mai ales incredibila imbosibilitate de a recunaoste ca paote ai gresit, ii vor tine acasa si in turul 2.
    Infractorii jubileaza. trist,foarte, foarte trist.

    • Nu cred ca ai dreptate. Este adevarat, strategia de atragere a scarbitilor tacuti prin lansarea in cursa a lui Macovei a esuat (eu as pune esecul asta in carca echipei de campanie a lui Macovei care nu a gasit echilibrul corect in mesajul de promovare a unui candidat antisistem, incarcandu-l cu mult prea mult antibasism. Cum poti fi antisistem luptandu-te cu acela care a provocat la tranta sistemul ticalosit? O aberatie care ar putea s-o ciste cariera politica pe MM). Eu raman calm.

      • Judex, ai uitat ca in 2013 nu Sebi si Compania au spus raspicat ca Piratul a tradat Justitia. Hai sa incepem sa recunoatem fiecaruia meritele. MM i-a mirosit urat intrarea in PMP alaturi de EU si Pirat, dar nu a facut intoxicatie atunci cand a stat la mana lui Bleaga pentru un loc la europarlamentare.

        • Nu am uitat, dar sunt convins ca nu Sebi a promovat mesajul antibasist in echipa lui MM.

          • Judex, Piratul a acuzat-o de lipsa de caracter. Mie mi-a fost de ajuns. Problemele sunt mai vechi, incep din 2009 si Sebi le stia ca fost consilier.

          • Sebi a promovat un antiudrism temperat, potrivit situatiei.
            De deraiat – au deraiat cei de genul lui Papahagi, dintr-o frustrare mustind de infantilism politic. Si, banuiesc, niste infiltrati de-ai lui Blaga in echipa lui Macovei.

  10. inca o data felicitari lui Lazaroiu ptr indeplinirea previziunilor. Uriasa prezenta la vot si surpriza MM. Wow! cata precizie!

  11. Gura pacatosului adevar graieste:
    ”Seful jandarmilor francezi catre romanii care n-au putut vota: Oricum Romania e o pubela, nu faceti decit sa aduceti probleme”

  12. evident ca pasul urmator ptr Ponta va fi securizarea voturilor liberaloizilor prin numirea lui Tradariceanu ca PM. Si va lua nu doar voturile lui ci si din ACLul in degringolada.
    Acum se vede clar cat de cretina a fost miscarea cu candidatura lui Udrea si a MM, cu scorurile penibile obtinute. Un candidat de dreapta umar la umar cu jegosul de Ponta avea sanse serioase de castig.
    Si se putea construi incetul cu incetul, se mai putea spera.
    Ati priceput ceva cand vi s-a spus? Nu. Veti pricepe cand veti vedea ca rezultatele sunt exact asa cum dicta logica? Nu.
    Probabil reactia va fi din nou de banare a celui ce va pune oglinda in fata.De parca ar folosi la ceva. Oricum nu conteaza, e mult prea tarziu.
    Si de-acum va trebui sa ne obisnuim sa ni se pise in cap, dupa placul lor. Bataia de joc de la ambasade e doar un mic exemplu a ceea ce va urma. Infractorii au primit puterea deplina, legal, prin vot liber consimtit si acordat in cunostinta de cauza al bastinasilor.
    Panic is an option. Si emigrarea, singura, dar absolut singura solutie.
    Uitati de restul, uitati de Romanika si incercati sa traiti cat mai bine in tari normale, cu oameni normali.

    • Si aici gresesti: cine a fost anti-Ponta inainte de turul I, a ramas anti-Ponta si azi. Evident pentru oricine. Pericolul cel mare, in schimb, este acela ca Iohannis sa fie tot o masca lui Ponta. Poti tu garanta ca nu e asa? Eu vad in scenariul asta o probabilitate de peste…89. %. Eu zic ca te contrezi si cu logica si cu legea.

      • Judex, legat de lege. Sa urmarim atenti ce va face CCR in 4 noiembrie.

        • Hmmm…calatoria continua. De acord.

          • Si mai avem in 11 noiembrie la Curtea de apel Bucuresti cererea de anulare a pedepsei lui Felix. Costiniu si Lupascu cred ca saliveaza la ora aceasta. Sa vezi cum usor, usor, pe linga sloganul ”Mandrii ca suntem romani”, se va lipi ci cel ”Pentru o gratiere si amnistie bine facute”

      • nu am cum sa garantez. Dar era singura alternativa. Asa, cu Ponta,dezastrul e inevitabil.
        Dar deh, drobul de sare.
        Exact cum am spus, nu vedeti, nu recunoasteti. Si mai ales nu ascultati.
        Si repetati aceleasi erori din nou si din nou si din nou. Incercand a da vina pe altii pentru incapacitatea proprie.
        Uite exemplu. Cica „Pericolul cel mare, in schimb, este acela ca Iohannis sa fie tot o masca lui Ponta”
        cum adica pericolul cel mare? Ai un dezastru garantat si o singura optiune de a incerca sa-l eviti. De ce e o isngura optiune, de ce optiunea aia nu e asa apetisanta, e alta discutie pe care iar nu ati urmat-o. Si in care iar nu va regasiti nici o vina.
        Solutia voastra e sa ne lasam prada dezastrului pentru ca cine stie, alternativa s-ar putea sa fie si ea la fel ca dezastrul.
        Ce e asta? Logica? Pledoarie pro-sinucidere preventiva? Miorita?
        Francezul ala are dreptate. Suntem o specie inferioara.

        • Capatana tare rastoarne carul cu bere… Iohannis are in fata o alegere: sau se leapada de pucisti, sau se leapada de politica. Pricepesti? El singur ne va spune daca asta este pentru el o dilema sau o marturisire. Complicitate vs. pragmatism (bine facut). @ Esti greu de cap? Eu ma duc sa ma culc, ma plictis@Esti.

    • @Estule, tu esti fan Boia? Tie iti spune ceva faptul ca romanii emigreaza in Occident (…si nu in @Estu)? Asta arata ca romanii sunt normali, nu? Si compatibili cu civilizatia, nu? Ce crezi tu despre ei conteaza mai Putin.

      • Nu, nu sunt fan Boia.Dar in „De ce este România altfel?” nu am avut cum sa eludez datele si faptele. E o carte ce valideaza multora ceea ce intuiau deja.
        Ca suntem compatibili cu civilizatie vestica e evident. Dar doar unii dintre noi. Ca natie am dat gres. Din nou.
        Iar ca sa te iei de un ID e jenant, serios. De altfel primul meu ID era Vestul, pentru extrem de simplul motiv ca era intr-o tara din vest. Mi-au spus unii ca de ce ma numesc asa, ma dau mare ca sunt in Vest. Am zis bine, atunci o sa fiu Estul. Daca as fi fost in Norvegia probabil as fi incercat cu Nordul.
        Ce subiect ridicol!

  13. Ion>te indoiesti ca o vor face? Ce i-ar putea opri sa nu-si scoata coruptii din inchisoare? Au girul votului democratic.

  14. Pictor Tonta Cel mai mincinos prim ministru

  15. Metode de fraudare a alegerilor practicate de USL

  16. Numaratoare paralela ACL la un numar de 95%sectii de votare
    Victor Ponta –
    Ponta 40,34 Johannes 30,34 Tariceanu5,12,Udrea 5,12, macovei,4,38, K.Hunor 3,60

  17. Buna dimineata!
    Ce spunea in 2012 despre romanii din diaspora cei doi pic si poc?Cred ca va aduceti aminte.
    Am vazut acum ca le este frica de cei din diaspora.
    Cu cat esti mai prost cu atat esti un mai bun psd-ist!

  18. Reblogged this on Dictatura justitiei and commented:
    Susțin. Nici nu dețin întrega putere și încearcă să ne închidă gura.

  19. Bună dimineața! V-ați gândit la eventualitatea ca Iohannis să fie suspendat de ÎCCJ ? 😦 😦 😦

  20. Alimente, suveici, turism electoral, astea-s pana la urma pt electoratul „captiv” si/sau fidel, complice PSD. Atata-i duce capul. Sau burta. Nici n-a prea interesat pe nimeni dintre cei cu cativa neuroni, sau cateva principii in plus sa-i faca a gandi de-un strop mai altfel.

    Participarea de cca 50% ieri, dovedeste ca nici in randurile celor care nu voteaza de regula nu s-au produs „treziri” semnificative.

    Vina va fi analizata si stabilita tot cam ca de obicei, subiectiv, aratand cu degetul spre „ceilalti”. Basescu va fi si acum candidatul quasi-exclusiv la „vinovatie” al „dreptei” (ca sa ma uit doar in ograda „noastra”) trecandu-se sub tacere consecintele campaniei anti-Basescu practicate cu asiduitate si resentiment gros in ultimii doi ani de zile (si asta, dupa ce alti opt ani de zile l-au lasat sa se „descurce” singur, mai punandu-i „cate o piedica” din cand in cand).
    Au existat momente grele si unele, extrem de grele: de exemplu, perioada de criza si perioada de dupa alegerile din 2012. Cum l-a sprijinit „dreapta” purista si justitiara (floarea intelighentiei romanesti se include)???
    Fie tacand, fie aratandu-l cu degetul, fie bagandu-l in aceeasi troaca cu ponta, fie acuzandu-l de „tradare”…
    Aparitia PMP si Nutzi, „fufa” cu decolteu si vuittoane, au fost principalele preocupari ale „dreptei”. Si evident, faptul ca Basescu nu tace si nu se face nevazut. Si asta, preluand fara nicio greata „teme” si „stil” antenistice.

    Sunt subiectiva si eu. Recunosc. In parte. Dar faptul ca multi, mult prea multi dintre „ai nostri”, dintre „elite” (din orice domeniu), in loc sa se alature proiectului lui Basescu, fie au stat deoparte, fie au gasit de cuviinta doar sa-l critice sau sa-i dea in cap, sa-l demoleze, este o realitate. Trist-amara.

    Una peste alta, suntem ceea ce demonstreaza majoritatea ca este.

    • Ai dreptate,Mih!
      Inca nu s-a produs trezirea asa cum era de asteptat ,iar ipocrizia si infatuarea unei parti din societatea romaneasca ramane pe mai departe frana pentru progres.Mentalitatea bolnavicioasa de pur stil balcanic ne trage mereu inapoi.
      Sunt totusi raze de speranta.Apare o noua generatie conectata de realitatea civilizatiei occidentale si am simtit clar ca, noua comunicare prin internet poate compensa nociva propaganda retrograda comunista si comustioida.Exista si reversul medaliei,usor de descifrat mesajele toxice.

  21. Tara de imbecili ,care gindesc cu burta si snobi frustrati idioti ,care se cred intelectuali …măi ,eu nu pot înțelege …pesedei care fura 300 de milioane si taie pădurile patriei si ies 50% la vot si 40% votează PSD …pai toată tara trebuia să voteze anti psd …pe dobitocii astia nu-i miscă nimic ,nici dacă le dai una-n cap ,nici dacă le dai cu ratia mîncare …absolut nimic ….țară de imbecili ,suntem de risul lumii …să te fure pe față si tu votezi hotul sau faci pe indiferentul …

    Incredibil ,să voteze doar 50 % din populație …cretini cu acte .

    • Cred că Basescu s-a saturat pînă-n git de atita cretinism si imbecilitate cîtă exista in tara asta ….de aia le-a fost ușor comunistilor să supună tara asta 50 de ani ,de aia i-a fost ușor lui ilici să instaleze sistemul mafiot si de aia PSD va cistiga lejer si le va lua gîtul imbecililor …fratilor ,care sunti in RO …sincer ,vă meritati soarta ,idiotii din RO sunt irecuperabili

      • Iti inteleg indignarea si avalansa de vorbe grele la adresa natiei noastre.Tine cont ca tot 50% dintre romani au alte optiuni.Avem in fata un tur doi,asta va fi testul hotarator.Ar fi util sa-i apropiem si pe aceea care continua sa fie neimplicati,sa ne respectam semenii,sa va vedem potentialul pentru schimbare printre politicienii cinstiti.Mie tare mi-a placut perspectiva „revolutiei oamenilor cinstiti”lansata de Monica Macovei.Nu crezi ca e posibil?

  22. Biroul Electoral Central (BEC) a anuntat luni dimineata, la ora 09.00, noi rezultate oficiale partiale, dupa numararea a 91,33% din voturi. Conform datelor, Victor Ponta a obtinut 40.01%, Klaus Iohannis 30,54 %, CP Tariceanu 5,46%, Elena Udrea 5,17%, Monica Macovei 4,51%. Kelemen Hunor 3,66%, Corneliu Vadim Tudor 3,66%. (HotNews)

  23. Din nefericire cei ce au postat mai sus au dreptate.Este foarte greu de recuoperat o diferenta de 10% cu un candidat ca Iohannis.
    Motivele esecului zic eu ca sunt multiple.In primul rind si poate cel mai important incapacitatea candidatrilor de a scoate electoratul la vot.
    In al doilea rind razboiul fratricid intre cei trei candidati de dreapta cu evidentierea aportului inestimabil adus de cretinii macovisti.
    In al treilea rind trecerea unor mijloace media in slujba lui Ponta (chiar si sub acoperire -ca asta i la moda)-cazul B1 Tv cu magna cum lauda pentru Sorina Matei.
    Din nefericire in turul 2 avem un candidat care a fost incapabil sa depaseasca scorul partidului, incapabil sa mobilizeze , incapabil sa emotioneze.S a vazut clar ca ideea neamtului care produce un caca bine facut nu impresioneaza pe nimeni.
    Ca sa putem recupera , zic eu Ponta trenbue demolat in stil Basescu dar nu de Basescu ci de Iohannis care este obligat sa demonstreze ca are oo.Daca le are.Eu ma indoiesc si ma pregatesc sufleteste pentru rinjetul lui Ponta pe toate ecranele.

    • De acord cu tine:e greu de recuperat o diferenta de 10%,daca aceasta diferenta e reala si nu se ascunde aici manareala subtila a pesedracilor.Am sesizat mai multe semne,mai ales cele cu listele suplimentare care conduc la aceasta concluzie.Au fost neglijati romanii din diaspora,iar propaganda pontista in R.Moldova a fost fara cusur.
      Ideea cu neamtul bun gospodar,hotarat si bun organizator n-a prins in zonele extracarpatice tot din cauza propagandei toxice si a mentalitatilor adanc inradacinate in mentalul popular.
      Suntem si noi prea suspiciosi,vedem peste tot conspiratii,ne canibalizam reciproc si vedem pericol acolo unde nu e decat o mica disfunctionalitate.Tu crezi ca marea masa a votantilor percepe subtilitatile si micile contre la posturile tv., care raman de dreapta.Pericolul l-am sesizat in putinele minute cand i-am urmarit(pt.comparatie)la A3,Romania tv.E timpul cred sa-i mai urmarim si pe cei de la Prima tv,Digi 24,Nasul si chiar TVR1.

  24. bunä,
    nerusinarea si minciuna sunt sloganurile lui Ponta, asta face si acum
    toatä camarila lui, sunt o haitä de mincinosi, ce repetä aproape
    aceleas idei de hotz comunist precum ilici, LINISTE- dar ei intzeleg
    hotzie si escrocherie in liniste.
    campania mitomanului a inceput acum 2 ani, cu falfaieli in toatä
    europa ,asia la mortzi in africa, nu are inportantzä, fotografia sä
    aparä si sä urle ce cunoscur si apreciat este el,MINCIUNÄ
    numai un popor de prosti poate crede axctziunile lui PONTA, au
    costat milioane, cand se vor trezii romanii.???dece il voteazä???

  25. cel mai mizerabil lucru, este jocul cu TÄRICEANU; LIBERALUL -ROSU
    MAI ROSU DECAT ILIESCU:
    OAMENI BUNI; ASTA NU TREBUIE PUS PREMIER; EL A DISTRUS SI A FÄCUT NENOROCIRI CA SI NÄSTASE CU COLABORAREA PSD

    omul TÄRICEANU, este un mafiot securist sub acoperire, de aia il
    cocolosesc cei din PSD, o rusine sä aibä asta guvernul, este un
    escroc, unul f. mare:

  26. cu astfel de populatzie, de intelectuali perversi si liberali rosii,
    cred si eu cä presedintele BÄSESCU; ESTE SCARBIT:
    ARE PERFECTÄ DREPTATE:
    sä votezi un mitoman plagiator si un escroc liberal rosu-
    este f. grav.

  27. maine presedintele Bäsescu inplineste 63 de ani.

    poate din dragoste pt. devotamentul,munca si omul BÄSESCU,
    face cineva o postare frumoasä.cu multzumirile noastre.

  28. postarea o putem trimite si la PALATUL -Cotroceni.

  29. ………..//…………//………

  30. VÄ ROG , SÄ NU LÄSATZI SÄ-SI BATÄ JOC DE PRESEDINTE
    NISTE JAVRE.

  31. „Simpatizanţi, jurnalişti, oameni de campanie, dar şi mulţi copii s-au adunat duminică seara, după închiderea urnelor, la sediul de campanie al Monicăi Macovei, într-o atmosferă de veselie şi optimism.”
    „Printre cei care au urmărit jocul rezultatelor candidaţilor s-au aflat şi fostul consilier prezidenţial Sebastian Lăzăroiu sau fostul şef al Fundaţiei Mişcarea Populară, Marian Preda.”
    „”Ne facem partid”, a fost motivul discuţiilor între susţinătorii lui Macovei, mulţumiţi de faptul că sondajele o dădeau pe locul trei.”

    Tristete plina de veselie si optimism.
    A treia forta!

  32. cred cä-i datoräm respect si multzumiri, celui ce a infruntat o
    retzea de partid(KGB-SECU SI MAFIOTZI) 10 ani,
    (PSD)-au folosit cela mai ordinare metode de detzbinare ,URÄ
    DA; ei au inventat minciuni si scenarite, ei au alimentat ura.

    eu multzumesc PRESEDINTELUI BÄSESCU, cä s-a sträduit, regret
    cä romanii sunt lasi,comozi si mercenari.ESTE UN MARE ROMAN !
    pt. aceastä perioadä cand colcäie de secu-mafiotzi, nu ar fi putut
    rezista nimeni.
    .MERITUL ESTE ACELUIA CE CONDUCE IN VREMURI GRELE.

  33. PROTEST / Dreptul la vot pentru alegatorii din diaspora / Bucuresti 2 noiembrie 2014

  34. Johannis sa se deplaseze urgent la Paris si Londra ,ok. ….si la Berlin sau /si Munchen 🙂 ;sa vorbeasca cu romanii din diaspora. Ponta si Tariceanu nu-i agreeaza pe romanii din strainatate.(pot sa caut si sa aduc si dovezi)
    Pichetarea intr-un numar cat mai mare , in fiecare zi,( se aude ACL ule ?) a sediului ministerului de externe si solicitarea demisiei lui Corlatean 9 si a lui Stanoevici) Zilnic aratat ( declaratii )comportamentul miselesc a lui Ponta 😀 si asociatii fata de justitie .
    PS corsarul nu poate scapa o asa ocazie sa mature pe jos cu Ponta ;
    PS 1 te asteptam corsare 😀

    • tot el sä mäture?nu meritä, s-a sacrificat desatul, pt. cine???
      nu; sä iasä romanii in stradä, NU SÄ LE FIE SERVIT.

    • Salutare tuturor,
      Vad ca azi esti optimistul de serviciu.

      • Contra salut 🙂

        in 2004 nu l-a lasat pe bombo sa-i numaram ouale ,mai mult a ajuns sa i le numere DNA ul …o vreme si se pare ca ar mai fi de numarat 😀 ;
        – pe urma ne-a „scapat” de prostanac ,si de toata cloaca lui de atunci ;
        – a reusit condamnarea comunismului ( nu cred ca s-a uitat „spectacolul” din Parlament)
        – nu cred ca rateaza o asemenea ocazie , este jucator nu /

        • Basescu a spus-o si repetat-o: ca va fi Presedinte pana in ultima clipa a mandatului sau – 21 decembrie 23:59. Si nu va sta cu mainile-n san (de aici si disperarea pontanac-GIOP-ista de a vorbi iar despre suspendare).
          In minuni nu cred, dar voi urmari cu interes ce se va mai intampla in zilele si saptamanile urmatoare.

        • O mica observatie. Candidatul din turul doi al acestor alegeri este Klaus si nu Piratul. Klaus trebuie sa dovedeasca electoratului ca e jucator. Pana acum nu si-a aratat aceasta calitate.

          • asa este.mormolocul sä iasä la bätaie, dar ii trebuie si
            consilieri buni:

          • Este corect in masura in care agenda politica nu trebuie confiscata.Neamtul e protagonist,el trebuie sa dea tot ce poate si-l diferentieze de pacostea natiunii Ponta.
            Nu este oportuna acum iesirea in fata a lui Base,ii cunoastem pozitia in privinta lui Klaus,nu si-o poate schimba.

          • dar l-ar vota, cum l-ar vota multzii bäsisti, dacä camarila
            uslinoasä recunoaste porcäriile cu suspendärile si puciul,

  35. Ponta poate fi infrint doar prin iesirea din inertie a celor cca 47% care nu au votat.
    Prezentarea la vot doar a celor din primul tur da cistig de cauza clar plagiatorului. „Parerea mea” 😛
    NB,
    dar nu sint bun de mama Omida: aseara ziceam ca Ponta va avea in final in jur de 35% si uite ca depaseste 40% 😉

  36. a venit iar vagaboanda sä ne insulte???

  37. Aaa, inca imi vuieste in urechi ecoul „vorbim dupa”.
    E vechi, a fost vehiculat si inaintea parlamentarelor (pentru MRU), si la europarlamentare (idem), si acum.
    Vorbim dupa sfirsitul lumii asteia, noi vrem o lume noo 😉

  38. Măi oamenilor….obisnuiti-vâ deja cu rinjetul lui Ponta….jumătate din tara asta e imbecilă si votează cu burta ,,cum bine ați vazut ,cealaltă jumătate e snoabă,smecheră si fripturistă si se regaseste foarte bine in Plagiatorul natiei …jumătate din natia asta a fost turnatoare …nu va mai mirati ca tontălaul natiei are 40% ,iar in turul 2 va cistiga cu voturile lui Tariceanu ,Vadim ,Melescanu ,Funar si altii …dacă-l pune pe Tariceanu prim ministru PNL va vota cu pontălăul …nu cu Joiannis .

    • Nu vă mai așteptați ca Diaspora să vă scape de ciuma roșie ….bătaia de joc au facut-o intenționat …il vor sacrifica pe Morlătean ,dar pontălăul va ieși Presedinte ….să nu vă inchipuiti ca diaspora va mai ieși la vot tot așa in nr mare ,după ce imbecilii din RO au votat cum au votat …pe mine unul mă doare drept la bască ,dacă cretinii de romani nu ies la vot …să moară cu Tonta de git

    • Ne poate lamuri un pshiatru si un pshiholog
      ce semnifica clipirea nervoasa a ochilor lui Ponta?
      Si MRU avea o mobilitate oculara stanga-dreapta si invers ,pe care n-am inteles-o.Si daca tot am amintit de doua cazuri din zona medicala,ma intreb daca la Ponta nu e cumva trasu’cu ochiul intr-o directie anume -euro-asiatica?

  39. NU TREBUIE PUS PREMIER , RINOCERUL BUHÄIT TÄRICEANU.

  40. Salutare prieteni!Am reprezentat în secţia de votare şi am votat candidatul PMP la aceste alegeri. Rezultatul era de aşteptat. Dar, viaţa merge mai departe. Ok, or fi 10 procente diferenţa dintre Johannis şi Ponta dar acest lucru nu trebuie să ne demobilizeze. Am mai spus-o şi o mai spun: Johannis nu este, nici pe departe, V.Ponta! Dacă eu sunt ,poate, subiectiv, cei 70% de sibieni care l-au votat pe Johannis în primul tur nu sunt nişte cretini. Ei au votat în cunoştiinţă de cauză, garanţie stau cei 15 ani de cànd acesta conduce treburile oraşului. Si credeţi-mă, Sibiul şi sibieni nu respiră deloc ,,aer” psd-ist, stàngist sau să fie sugrumaţi de amprenta vechil-baronească a primarului şi clicii sale, aşa cum se întàmplă în alte localităţi. Cànd a fost ales primar pentru prima dată ( deşi mulţi nu-i dădea nicio şansà) a ajuns în finală (erau 2 tururi şi la locale) cu reprezentantul psd-ului . Johannis avea 20% iar Cindrea (psd) 60%. In final a càştigat Johannis. Si o chestiune de domeniul cancanului: La acea dată, FDGR-ul a càştigat şi un număr mare de consilieri locali. Nu majoritatea, dar undeva foarte aproape. Insă, FDGR-ul nu şi-au pus decàt 3 candidaţi la funcţia de consilier (dovada că nici ei nu credeau în reuşită). In consecinţă, Johannis a condus primăria în primul mandat avànd ca sprijin pe doar cei 3 consilieri, restul CL fiind format din reprezentanţii celorlalte partide. Si a reuşit!

  41. Täriceanu este un manechin de paie-TOXIC si SERVIL
    sä se fäleascä cu trupul lui de bivol ; mai face niste escrocherii
    ca ROMPETROL; STERLING; dä niste ordonantze,HG, pt folosul
    socialistilor, omul TÄRICEANU, este un mizerabil escroc ce a läsat
    Romania cu bugetul gol, dupä ani buni, dece nu dä socoteala.
    CE a furat si escrocat cu PSD, dece il ocolesc cu dezväluiri

  42. Optiunile pentru PM anuntate de galaxie il contineau si pe nasu Maior. Cred ca are nevoie de Maior deoarece ‘afara” nu-l crede absolut nimeni. In EU ; in China si mai nou in Egipt pare ca este tolerat.

  43. TÄRICEANU- NU ESTE ORTODOX SI JUMÄTATE GREC
    cum rämane cu declaratziile mitomanului vagabond.
    dar e bun la escrocherii, minciuni si furat:

  44. ce frumos se poate discuta la COPAC,
    dacä nu vin viperele sä insulte si schimbe tema.

  45. offfff,offf,durere mare ptr ROMANIA,nimeni si nimic nu mai poate sa ajute tara dupa votul dat ieri de romanii fomisti,lenesi si cretini, poate doar JUSTITIA SA MAI SCOATA NISTE DOSARE, procentul lui tonta a fost sub patruzeci, restul sint voturi furate, ptr asta dau lingaii lui din prima sondajele marite ca apoi sa poata modifica procesele verbale, stai ca o sa fie si maimare procentul ca au ramas doar moldovenii din tara neneumarati.RUSIIIIIIIINEEEEEEEEE, MOLDOVA de peste PRUT, milogilor, va scos BASE IN UE, s i votati comunistii nenorocitilor, stiti cit sint de nesimtiti moldovenii astia, care sint in afara spun ca sint rusi , nici nu recunosc ca stiu sa vorbeasca romaneste,nici nu stiu de ce dk mai comenteaza DIASPORA pebloguri ca toti avem viata noastra normala in UE ,avem drepturi depline si sintem respectati de tarile adoptive,

  46. Scrisoare catre victor viorel ponta

    Plin de revolta si sila imensa fata de modul in care ti-ai batut joc de fratii mei din diaspora,
    ma simt indreptatit sa te acuz de crima morala impotriva poporului roman.

    Ai strivit Adevarul ,ai calcat pe valorile neamului ,ai distorsionat realitatea acoperind-o de Minciuni.

    Ma umilesti in fiecare secunda a guvernarii tale haotice,iresponsabile si irationale.

    Mi-ai furat sanatatea mentala dispretuindu-mi inteligenta si demnitatea,libertatea gindirii si discernamintul propriei mele actiuni.

    Iti bati joc de mine,doar pentru ca tu esti Acolo si eu sunt aici.Pentru ca Acolo inseamna executia ,nu executivul.

    Fiecare cuvint pe care il arunci catre mine este o insulta datorita minciunilor care ti-au transformat intelesul ,sensul cuvintului,dar si pentru ca indraznesti sa incerci a ma insela,a ma fura,a ma minti in fiecare secunda.

    Cum te mai rabda inaltul cerului pe care l-ai intunecat peste Romania??

    Cum te mai lasa Pamintul sa iti porti bocancii peste Binele meu?Peste tara mea,peste neamul meu,peste stramosii mei ce zac in cimitire..rinjind cinic a batjocura..

    Iar daca nu simti,nu auzi plinsul meu de durere ,nu iti pasa,nu intelegi,nu te mai saturi de Putere ,de lacomie si Minciuna ,
    iti urez sa te bucuri de toate blestemele oropsitului de roman.

    semneaza ROMANUL

    • FRUMOS, dar mitomanul consomolist nu o are cu inaltul
      cerului, pt. el d-zeu este numai propagandä, cä prinde la prosti

    • Salut Mark!Mă deranjează smiorcăreala asta. Dacă vrem să facem ceva şi să nu-i dăm mafiei roşii toată puterea este timpul să gàndim raţional şi să acţionăm ca atare. Eu îl voi vota pe Johannis, persoana. Nu ACL, PNL, PDL! Dacă acesta o ia razna şi v-a face aceleaşi lucruri contrare democraţiei şi statului de drept atunci întreaga lor şandrama + psd (usd), mai mult ca sigur v-a fi sancţtionată în 2016.
      Deocamdată, aşa cum arată situaţia, poate că Johannis merită să fie susţinut. Există o şansă ca lucrurile să n-o ia razna, aşa cum ar putea-o lua-o cu Ponta preşedinte.
      Asta, dacă ne dorim cu adevărat ca Ponta să nu ajungă preşedinte!

      • iesitzi in stradä, v-a arätat mitomanul ce face cu scrisori,
        a rupt el una dela presedinte, golanul nu are respect.
        atentzie sä nu ajungä Täriceanu PREMIER- este un mare mafiot:

      • @Florin
        Pot sa te asigur ca toti cei ce au scris azi aici si nu numai vor vota Iohannis ca sa scape de Ponta.Si ?Ne mai trebue inca un milion de voturi.Cine le aduce?

      • Nu avem ce face.Vrem nu vrem trebuie sa mergem la vot.Sa bagam in urna votul pro Johannes.
        Ma intreb ,daca Johannes este eliminat din cursa datorita Curtii Constitutionale(punctului de vedere ) se vor organiza din n ou alte alegeri??

    • mark,felicitari!
      😆 😆 😆

      • Dora,multumesc!
        Fiecare cum simte!Eu spumeg de furie si neputinta!
        Indrazneste sa spuna ca va fi un Presedinte legitim!Ticalosul !Cum crezi ca il vede acum lumea din afara??Cind au judecat drept actiunea PSD-uluui a lui ponta ca fiind una de o gravitate extraordinara.nedemocratica.,anticonstitutionala , dictatoriala si abuziva.
        O lichea …daca era ofiter acoperit cind a anchetat cazul Lele,Tarau,panait de unde stim ca nu a indeplinit un ordin de la serviciul respectiv?Si ca astfel a devenit sluga perfecta a acestui serviciu??Care il acopera si il ajuta..DEOCAMDATA!

        • Ti-am raspuns pt.ca mie imi place sa dialoghez cu tine…si cum se mai intampla s-a evaporat comentu’.Numai am rabdare sa reiau tot comentariul.
          Iti inteleg furia,scarba si neputinta.Sunt si eu in aceiasi situatie,doar ca,eu in loc sa ripostez de cele mai multe ori ma inchid in carapacea mea.
          E clar,Ponta nu e potrivit pentru o functie suprema in stat ,cum nu e bun nici ca prim ministru.El nu da doi bani pe romanii activi din tara sau diaspora aducatorii de bani la buget,el sustine oamenii care pot fi prostiti cu promisiuni,e comunist cu avere imensa.

  47. Se fac anunturi cu votantii din zona interna si externa.
    La Cluj:Klaus Iohannis – 42,53%

    Victor Ponta – 23,79%

    Monica Macovei – 7,74%

    Pe Cluj-Napoca, diferenţa este şi mai mare între Iohannis şi Ponta:

    Klaus Iohannis – 44,97%

    Victor Ponta – 18,15%

    Monica Macovei – 11,87%

  48. Cititi in Ziare cluj

    „PSD Cluj, scor JALNIC in oras: 19%, cu premier la putere. Monica Macovei a facut singura cat jumatate din PSD. Iohannis, marele castigator al Clujului”.
    A fost un dezastru si incercarea lui Ponta de a-i ademeni pe clujeni in campanie.A trebuit sa faca cale intoarsa si sa ocoleasca orasul.

    Din cei 19% e si un vecin de-al meu de bloc,care imi spunea de Ponta ca e tanar si poate face multe pentru oamenii saraci.Si cand mi-a marturisit ca era mai bine in comunism,a putut cumpara un apartament si avea de toate,m-am oprit(veneam de la vot el ,eu si sotul meu) la un stand cu legume sa-mi stapanesc furia.Si acum rade sotul de gestul meu.

  49. Mi-a cazut netul tocmai cind descoperisem un alt „inocent versatil”: Cristian Preda.
    A cerut ca blonda sa demisioneze de la conducerea PMP si votantii ei sa-l aleaga in turul doi pe Iohannis.
    El, Cristian Preda, care a declarat ca a folosit partidul doar ca o trambulina pentru a prinde un post europarlametos, el, care a declarat ca o sustine pe Macovei si nu pe Udrea, ii cere acum demisia.
    Pina unde poate merge versatilitatea unor asemenea intelectuali?
    Cu asemenea intelectuali poti forma „a treia forta” ori sa declari „sintem mai multi decit cred ei”?
    Nu stiti, mey, citi sinteti; sinteti multi dar fara orizont.

  50. Mai oameni buni, ce va mai lamentati atat ?Acum 5 ani eu am vazut o situatie mult mai proasta ca acum, strict dupa rezultatele din primul tur.Eu nu stiu de unde a scos Basescu 2 mil de voturi in plus atunci , ca erau toti impotriva lui.
    Poate o scoate si Iohannis acum, aproape 1 mil ii are deja , totul este sa se termine cu ifosele , cu sasul la Cotroceni mai e o sansa in 2016 sa se schimbe ceva.Si poate si DNA-ul isi continua … activitatea.
    Bine , cam greu, Iohannis are alt stil, dar totusi cu stilul asta omul a scos procentele insumate ale partidelor care-l sustin.

  51. Salut Copaceni,
    Rezultatele sunt clare. Blogurile de dreapta si-au aratat limitele ca forta reala de dislocare a unui electorat indobitocit de propaganda uslinoasa si degraba asteptator de pomeni mizere. Postacii si tarla de „analisti” ai realitatiilor politice s-au facut de rahat in anticiparile lor de mama Omida cu prilejul acestor batalii electorale. Caraghiosi cu diplome sau nesimtiti de-a dreptul in aprecieri de tip „tigani in fata cortului”. Si-au exhibat frustrarile cu apelative triviale si retorica de tzucal plin.
    Cert e ca unii dintre noi poate vor apuca vremuri mai apropiate de logica normalului. Din pacate, unii vor dispare fara satisfactii in zona asta, a politicului. Dupa cum se desfasoara lucrurile presimt ca eu voi fi unul ce ma incadrez la ultima categorie.
    Noroc ca viata iti poate oferi satisfactie imediata sau pe termen mai lung in alte domenii. Slava domnului ca nu astept nimic de la unul ca Tonta.
    La buna citire!

    • Of Inginduratule de ce trebue sa mi aduci aminte ca viata este limitata iar prostia nelimitata?

      • De-al dracului ce sunt 😀
        Salve Tucule!
        Pai daca unii uita adevarul din vorbele tale, ce sa fac?
        Nu mai sunt dispus sa tac, sunt alergic la prostie si ma gandesc ca fiecare clipa scursa din viata nu ma apropie de tinerete (din pacate) ci de pardesiul de scanduri si locul cu verdeata 😛

        • Salut Gandule,
          Nu dispera. Suntem in saptamana constientizarii adevarurilor dureroase. Stim insa ca asa apare vindecarea. Prima data locul bolnav doare, pentru ca apoi, prin atentie sau metode corecte, acest lucru sa dispara si organismul sa functioneze la parametrii optimi.

          • Da Ioane dar noi avem cancer nu raceala asa ca chestia cu vindecarea este problematica .
            De azi dimineata citesc ca prostul diverse chestii venite din zona dreptei cerebrale si caut cu disperare sa vad daca a inteles cineva ca trebuia folosita aspirina si nu matraguna.
            Laura Stefan scria mindra ca macar au descoperit citi sunt 400.000 clubul cerenbralilor.Sa le traiasca.Efectiv imi vine sa scriu votati Ponta macar sa prezervam invatatura mioritica -baciul sorbonean si cel bruxelean vor sa il omoare pe cel basescian .
            Nu a intervenit DIICOT ul dar au reusit sa se desfiinteze toti trei.

  52. De pe FB
    ”mai e un mit de cazut: romanii cu carte mai putina au votat ponta. „Cifrele din spatele votului (IRES) sau cum dispar miturile electorale.
    a. Cei cu studii elementare au participat intr-o proportie mult mai mica (33,5%) fata de cei cu studii medii sau superioare (peste 70%).
    b. Cei varstnici au fost cei care au participat in cea mai mica proportie la vot (44%), mult sub tineri (51%).”

    • haidi, dom`le, pensionarii sint di vina 😛 si cei fara scoli inalte 😛
      Sa ii desfiintam 😉

    • Dancu a mai inventat ceva, chiar ne crede tampitzi???

    • Ce-i de mirare? Au mai murit uoameni, haltora le-au crescut loazele si au ajuns la majorat si chiar la facultati (acum, cu sau fara bacalaureat), ba au ajuns si posesori de diplome (ca „fabricile” astea nu s-au ruinat). Sau au pus de-o afacere interloapa (mandrrri ca nu-s bujetari parliti). Romania mandrrra a pontanacilor va fi plina de telectuali. Mandrrri c-au votat copy-paste-ul mitoman, modelul lor de reusita si speranta ca smechereala si furtisagul vor dainui peste veacuri. Spre sporul si mandrrria famigliilor lor.
      Ca doar nu i-o lasat evolutia din maimute sterpi…

  53. In ordinea importantei, topul belelelor votului de ieri:
    1) Tradiceanu pe locul 3. Astfel, Aurescu este ca si somer, iar CCR -superflua.
    2) Macovei este ostateca in vitrina GIOP. Si ii place.
    3) UDMR: ce e rau pentru Ro, e bun si pentru mine. Ce servicii…
    Calatoria continua, mai avem multi de…descoperit.

  54. Cumänasu, este un tip alunecostare spre stanga,
    face gargarä de cuvinte, dar tot stanga este….. si asa ar fi….
    un om care exercitä o functzie , pe care nu o meritä.

    • Cumpanasu a primit un job pe linga guvern..Chipurile acorda contra cost consultanta..mai stiu eu pe unul care cotcodaceste prin ograda…si se hraneste cu graunte pesediste…cica expertiza ….

  55. UDMR- ESTE O CURVÄ ORDINARÄ:
    CE A MAI PROMIS MITOMANUL??????????
    SÄ LE FIE RUSINE:

  56. Era inevitabil ca acele mizerabile orgolii din partea dreapta a esicherului politic (fara existenta unui Popeye bataios, pe arena!) sa duca la acest rezultat.
    RO,cu noi, locuitorii ei, ne clasam pe ULTIMUL loc al oricarui clasament cu iz de onorabilitate. La celelalte clasamente (hotie, minciuna, analfabetism, puturosenie, murdarie, etc) suntem in top. CE ATI VREA in conditiile astea?

    Parca ”RAUL CEL MAI MIC” ar fi Iohanis. Trebuie votat!

    laplopulcuportocale

    • Puristii care nu au vrut nimic „sub” (in ambele sensuri, cel moral si cel electoral) Macovei sa se multumeasca acum cu raulcelmaimic????!!!! Basistii sa voteze cu un pucist????!!!! Daca as fi stiloul tau, mi-as da demisia…Eu sunt calm, pentru ca pe furtuna calmul este indispensabil (tine de frig). Amurgul GIOP va incepe cu manichiuretajul lui Tradiceanu. Curand, sper, ca lumea nu sta-n loc pentru o baba surda. Calatoria continua, mai avem destui de descoperit.

      • Avand in vedere cele zise mai jos, ar fi cazul sa-mi redactez si eu, macar o semi-demisie…tastaturala… Sau sa retractez partea in care ma las manipulata (constient) de planul GIOP2 cu „greata mai mare” 🙄
        Si in 2000 m-am tot gandit, am sucit-o, am rasucit-o. Pana la urma am decis ca nu pot sa-i dau un vot lu’ ilici, nici moarta. Si am stat acasa.
        Liberalii sunt (chiar) mai periculosi/parsivi ca pesedeii

        Mai cujet…Si astept calm. Tic-Tac, Tic-Tac…

        • S-ar putea sa nu astepti foarte mult timp. Maine CCR ar putea transa dilema: A fost sau nu a fost Klaus incompatibil.

          • Si daca l-ar declara incompatibil, ce se intampla cu turul 2? 🙄

          • Mih,
            Daca CCR transeaza speta maine in favoarea ANI, abia atunci incepe circul. Alegerile se vor desfasura normal dar in 18 noiembrie Inalta Curte va trebui sa ia act de decizia CCR. Daca Tonta ia 50% +1 atunci e game over si CCR valideaza rezultatul alegerilor. Daca Klaus catiga alegerile CCR invalideaza rezultatul (sa vedem cat singe in instalatie au) si avem alegeri anticipate prin primavara. Intre timp ajunge Tradiceanu presedinte interimar dupa 22 decembrie. Pana in primavara, Tonta scoate castanele legate de amnistie, gratiere, modificarea codului penal prin Grecotei. Si bien seur intra in campanie curat si spalat.

          • Ion ,poate ca nu ar fi chiar asa de rau sa avem inca un tur de alegeri in oprimavara chiar si cu riscul unui presedinte interimar ca Tariceanu.
            Cred insa ca daca apare o asemenea solutie , pe 16 nu se va mai mobiliza nimeni sa l voteze pe Iohannis.

          • Multumesc, Ion!

    • Greu, greu cu greturi si suspine sa ma-ndemn a-l vota pe Johannis 😦
      Si totusi, greata cea mai mare tot fata de imaginea cu ranjetul tamp-nerusinat al lui vvp la Cotroceni iaste…Ca si ingrijorarea pravalirii rapide pe-o panta abrupta (am mai spus-o), fata de-o cadere mai „temperata” in care poate, poate avem sansa sa nu ne rupem gatul vreo doi ani…
      Mai am vreme sa cujet. Si sa mai ascult cum canta cucu: Tic-Tac, Tic-Tac. 😛

      • @Mih: dpmdv, nu trebuie decat ca Iohannis sa denunte puciul din 2012, ca dovada ca nu este nici in cautarea puciului bine facut, nici santajabil de pucisti. Altfel, Ponta=Iohannis=GIOP=adiopartenariatcusuasinato. NAT-O Franta, ca ti-am dres-o, cum ar zice Marine Le Pen.

  57. TÄRICEANU- este ultima jigodie, servilä si trädätoare, nu trebuie sä ajungä premier, ar fi o nenorocire.

  58. Este incredibil cat poate minti acest pontalau nenorocit.
    De ce nu este contrazis de nimeni dintre jurnalistii si analistii lui peste prajit ????

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18449528-victor-ponta-propune-bec-formularul-declaratie-propria-raspundere-poata-descarcat-online-turul-doi-alegerilor-intarzierea-vine-acel-formular-anti-frauda-pentru-stiti-bine-2009-paris-fraudat-votul.htm

    Acest „formular antifrauda” cica (dupa mincinosul natiunii) introdus acum, a fost folosit si in 2009 la votul din diaspora. In acel an fiica mea a votat la Paris si acel formular exista. Era tot o zi ploioasa precum ieri la Londra unde se afla de 4 ani si unde a votat dupa 5 ore de stat in ploaie. In 2009 la Paris s-au completat formularele in timpul cozii de asteptare unul pe spatele celuilalt. La vremea respectiva (2009) am povestit cum s-a procedat inca de la 9, 30 dimineata la Copac, dupa ce am primis SMS-ul de la fiica mea.

    Ca minte pontalaul nu mai mai suprinde absolut deloc. Ceea ce ma surprinde si irita este ca niciun jurnalist „nu-si aminteste” si daca nu-si aminteste de ce nu se documenteaza spre a demonta toate aceste minciuni.
    O presa nevolnica ori tradatoare de-a dreptul are acelasi rezultat. MINCIUNA lasata sa confuzeze spatiul public fix cum doreste autorul ei.
    Consecinta unei astfel de mass-media, ca cea de la noi ?
    Vot viciat.

    • Nu fac altceva decat sa stea la insipide ori plicticoase taclale analizand pe ala si alalaltul „uitand” ori nestiind sa-si practice cu un minimum de profesionalism MESERIA.
      Jurnalismul nu inseamna imbarligatoare taclale ci INFORMAREA cu profesionalism a consumatorului, consumator pe care se bat cu pumnul in piept ca-l deservesc. Mi-e o scarba de toti nevolnicii astia…de-si zic jurnalisti…
      Toti ratatii in meseriile lor in care n-au excelat nicicum s-au facut jurnalisti in putreda noastra democratie. Pentru ca daca este asa de putreda democratia romaneasca in mare parte este si vina nevolnicilor astora.

      • Cui mare ai si perfect indreptatit pe „mandra” presa romaneasca, facatoare de zgomot, haos si scandal. Unii cu misiune, altii cu prostie (rimeaza cu „lacomie”, „ipocrizie” si…lipsa de caracter) au locul lor foooarte important in „reusita” unei asa mizerabile situatii.

        • Exact Mih !

          Sub pretext ca unii o apara pe Udrea si n-o inghit pe Macovei ori invers, au facut ceea ce stiu ei cel mai bine. Au confuzionat slabind nepermis devoalarea samavolniciilor pontalaului & compania.
          Din pacate si noi am cazut in aceasta capacana. Anume, sterile confruntari intre udristi si macovisti cand dusmanul nostru al udristilor si macovistilor era CIUMA ROSIE.
          Numai ca noi nu influentam milioane si milioane de romani, asa cum o pot face, din pacate, nevolnicii jurnalisti romani.

      • Reversul medaliei, @Mihaela: cate case de chirpici se pot face dintr-un colos cu picioare de lut? Precedent: Becali.

  59. S-au depus 3 contestații la CCR pentru anularea turului 1 …..pînă ce CCR nu validează Turul 1 nu se pot face alegeri pentru turul 2

    Pentru situatia de acum putem să-i multumim „măreței” mămuci motocicliste…dacă n-o apuca cantidatul,PMP n-avea nici un motiv să-l schimbe pe Cristian Diaconescu si ar fi avut acum 20-25% pentru că lua voturi si de la PSD

  60. Tucu, eu nu am vazut-o pe cerebrala Laura Stefan sa protesteze la actiunile de tip SIPA ale serviciilor fata de un procuror sef DIICOT . Asa ca tot ce sper este sa-si dea seama si USA pe ce ONG-uri au dat banii si sa inceapa sa-si caute alt material de finantat.

  61. Nu l am citit in viata mea pe Tolontan.Din intimplare insa am vazut titlui m a incitat si am citit.Ceea ce publica Tolontan este un adevar zguduitor de care refuzam sa tinem seama si de aia pierdem.
    Cred ca marea calitatte a lui Basescu a fost faptul ca nu si a subestimat adversarul.Din nefericire Basescu este istorie iar istoria ii pedepseste pe cei ce nu vor sa invete nimic din ea.

    http://www.tolo.ro/2014/11/03/falimentului-dispretului-pentru-prosti/

  62. Pe unde or fi cerebralii nostri?
    Simt nevoia sa injur pe cineva de MaMa chiar daca Mih ma va bana.

  63. Daca ies studentii in fata MAE ,si apare si Claudiu Craciun ,sa-l scoata afara dintre ei .Este un dreptaci vopsit !! Sper ca echipa lui Johannis sa conditioneze intalnirea in platourile tv , de ridicarea imunitatii parlamentarilor vizati de DNA.!!! Iti mobilizezi soldatii si ridica imunitatile ,sau nu merg la dezbateri ,deoarece nu respecti statul de drept.Sunati-l pe Johannis !!! Ar fi o lovitura naprasnica pentru galaxie !

    • asta ar trebuii.imediat coferintzä,dar mobilizatzi-vä partidul
      nu acoperiti penalii,intai luatzi imunitatea.lui,

      spagä
      pitulicea cati
      adam -färä eva.

    • Si cu Vosganian si Dobre ce faci? Ei sunt in ACL Ca sa nu mai vorbim de Chiuariu, membru in Comisia Juridica, senator si condamnat definitiv pentru coruptie. Ah, mai avem una bucata senator PNL Akos Mora declarat incompatibil prin decizie definitiva.

      • AR TREBUII O LISTÄ TRIMEASÄ
        poate ii dä cineva idei lui Johannis

        • D-na Theo daca numaram si baromii PNL care sunt urmariti penali (vezi cazurile Giurgiu, Calarasi Hunedoara), veti intelege ca Neamtul, asemeni lui Tonta esrte prizonierul penalilor.
          Acum este buna aceasta alianta impanata cu penali pentru a fi votata. Numai PMP lui EU si Anton e toxic.

  64. Cu Tariceanu prim sinistru si mincinosul galactic la Cotroceni o sa ne mearga ca in rai, dar numai la televizor. Gramada de „jurnalisti” din categoria Tapalagisti au si ei un mare merit pentru viitorul prezident Tonta.
    Cind doi se cearta, al treilea cistiga, dar ce sa ne batem capul cu ceva intelepciune cind putem motocicli cu blaturi Basescu-Ponta.

    • nu,o sä falfaie in toata lumea, sä arate ce mult il iubeste lumea
      ranjete la vizite, ranjete la targuri, ranjete la inmormantäri.

      RANJETZE DE MIZERABIL PERVERS SI MITOMAN:

  65. TÄPÄLAGÄ;PORA;etc au contribuit la multä mazgä si dihonie

  66. De unde poate lua Johannis 1 milion de voturi? Păi fraţilor, PSD este un MONSTRU! Ne-o spune tătucul acestuia, Ion Iliescu adresàndu-se liderilor acestui partid:
    ,,Aţi creat un monstru. Să nu uitaţi ce vă spun, dacă pierdeţi alegerile, partidul se va pulveriza. Nimeni nu vă va mai ierta!”
    Si-n acest caz, electoratul anti-psd, cei 48% care au stat acasă, ce mai aşteaptă?
    Să-şi bea paharul de cucută sub sceptrul acestui monstru, lăsàndu-i pe alţii să voteze?

  67. Uitindu ma la Iohannis am inceput sa l regret pe Antonescu.
    Nu mi am imaginat ca voi ajunge aici.Viata se razbuna uneori cumplit.

    • Salut Tucule! Nu-l regreta pe Antonescu. Aminteşte-ţi imaginea lui, cu şliţul desfăcut şi cămaşa scoasă, în fruntea puciului din 2012.

  68. Harta votului indica o intoarcere a tarii inapoi cu 96 de ani. Mandri sa scoata 1Dec din calendarul sarbatorilor nationale! Hunor va vota cu Viktor.

  69. CU TÄRICEANU O SÄ FIE O NENOROCIRE;
    o sä dea ordonante, smecherii sä salveze mafiotzii,
    trebuie sä sed opunä alegerii unui mafiot rosu, ce
    se ascude sub numele de liberal. O SÄ VIE O NENOROCIRE

    O CLOCESC DEMULT.

  70. jOHANNIS, cicä nu se coboarä sä cearä colaborare cu U si MM
    CE AROGANTZÄ.

  71. Acum 2 luni vă spuneam că singura soluţie ar fi fost BOICOTAREA ALEGERILOR pentru că ştiam nu numai eu că se vor face fraude electorale majore. Ştiam că prim-sinistrul prostea măsluia cărţile, Am fost admonestat pentru acerastă opinie şi tare aş fi vrut să mă înşel.
    S-au făcut fraude electorale majore şi dovezi sunt destule pentru ca partidele, societatea civilă înregistrată, massmedia să ceară ANULAREA ALEGERILOR.

    • Iohannis la Cotroceni (de va fi să fie) va fi doar decor, scos la geam lunar să-şi ridice drepturile băneşti şi biletele de avion pentru deplasări unde va fi sau nu invitat, alte beneficii ale funcţiei … dacă pixul prim sinistrului prostea va fi de acord. Şi mai pluteşte în aerul de la Cotroceni ameninţarea suspendării ori de câte ori i se va scula nervul vreunui membru al GIO.
      Cu Iohannis preşedinte tot pesedeu-i la plăcinte.

  72. udrea „isi asuma rezultatul … siiiiiii …. megem mai departe”

    hahahahahahahahahahahhahahahahahahahha

    • Când se încheie un ciclu … nu mai ceri sânge.
      S-a făcut tot ce a fost posibil ca PMP să nu scoată ceva cu 2 cifre, nu de Udrea era vorba în propoziţie. La asta a pus botul din plin şi M&M McOvey, Meleshcatu şi etc. Trebuia demontrat că Băsescu nu mai înseamnă nimic electoral. Că a fost să cadă măgăreaţa pe Udrea şi că şi ea s-a vârît în loc să-l lase pe Diaconescu …

      • cine tzi-a spus cä BÄSESCU nu inseamnä nimic pt. electorat????
        bäsescu inseamnä f. mult, nu inseamä pt. trädätori , lasi si impostori.dacä ai venit sä arunci venin, scuteste copacul

      • parcimoniosule ,

        fugi , da i in plata lu Domnu . n ai cu cine .
        astria s desteptii natiunii . posesori de zertificate nasoltv

    • Si te-ai simti satisfacut daca si-ar da demisia? nu cumva tu esti Cristi Preda?
      Esti membru/votant PMP?
      Tizul tau, pe care-l copiezi cu speranta in demisie, a declarat ca a folosit partidul doar ca sa ajunga europarlamentar, dar ca o sustine pe MM; si acum ca tine ii cere demisia.
      NB,
      nu esti singular: mai exista si ziaristi care tot pe Udrea si Basescu ii vad vinovati.

      hahahahahahahah-hihihihihi 😛

  73. C Preda este un mizerabil oportunist, sä plece el.
    oricum cand vine presedintele o sä-l rugäm , pe mercenar
    sä-l de-a afarä.

  74. CRISTIAN PREDA; dacä este corect cum pretinde, sä-si dea demisia
    din PMP, un trädätor ,nu are ce cäuta acolo. UN PAPAGAL OPORTUNIST

  75. Nu are nevoie de nimeni:
    – „Candidatul ACL la alegerile prezidentiale, Klaus Iohannis, a anuntat, luni, intr-o conferinta de presa, ca nu va negocia cu candidatii care au iesit din cursa pentru a fi sustinut in cel de-al doilea tur al alegerilor prezidentiale. „Nu voi negocia cu niciun politician. Imi doresc votul tuturor romanilor, dar imi doresc votul direct, fara sa negociez cu politicieni”.
    Da-da, vrea votul tuturor romanilor stind drept; mare politician 😛
    Vine si raspunsul:
    – „Toata lumea a spus ca nu se va asocia cu PMP, ca nu are nevoie de voturile lui Basescu. Nu stiu daca s-au schimbat aceste pozitii, insa noi nu vom negocia nimic in turul doi. Nu am intrat in competitia asta pentru a negocia ceva in turul doi”, a spus Elena Udrea, citata de B1 TV.”

  76. Imi este neclar cum a fost posibil ca la referendumul pentru suspendarea Presedintelui sa se prelungeasca programul cu o ora??Atunci nu exista legea asta?Nu functiona legal BEC??De ce atunci -s-a putut si de asta data nu??

  77. Aproqpe un milion de nume pe liste suplimentare…s-a practicat la greu turismul electoral…,exclusiv in judetele pesediste..

  78. Cele de mai jos ma determina sa ma revizuiesc pentru turul 2:
    „Români, să nu fiţi mofluzi. Conştientizaţi faptul că la vot în diaspora e un război în tranşee şi că ce vi se întâmplă este rezultatul unei strategii. Dacă vreţi schimbare, nu vă resemnaţi şi arătaţi-le lor că electoratul este încrâncenat şi nu se lasă cu una cu două. Baftă în turul doi! ”
    http://www.contributors.ro/vot-2014/cum-am-votat-la-londra-o-relatare/

  79. Profilul noului votant PSD-ist:
    Lavinia Schmerzlust
    ”Buuuun…era momentu sa postez si eu despre alegeri:)) Just to keep up with fashion.
    Prefab. or not, mai degraba m-as obisnui cu ideea ca poate iese ponta, decat some strange nazi. wtf! stop the useless propaganda already! De ce as vrea sa imi conduca un strain tara?! Si acum, serios, terminati cu ipocrizia, ati face lafel daca ati fi in locul lor. Eu una as face chiar mai rau cred: power means money and money is never enough, the more you have the more you want.”
    Domnisoara este absolventa a Facultatii de Filologie a Univ. Bucuresti (nu stiu daca pe loc bugetat sau cu taxa).
    https://www.facebook.com/schmerzlust?fref=nf

    • pentru mine, stiu, poate fi un defect, acesti vorbitori de romgleza ori de engleza de balta, devin automat de nefrecventat.
      Pot avea dottorate cu caru` 😛

  80. EXCLUSIV/Ion Iliescu, AVERTISMENT DUR: Aţi creat un MONSTRU! Dacă pierdeţi alegerile, PSD DISPARE!

    comisarul.ro • astăzi, 07:34
    Momente tensionate şi schimburi de cuvinte neortodoxe duminică seara la sediul PSD după închiderea urnelor. Ion Iliescu a venit extrem de nervos la partid şi a plecat în trombă. Refuzând să facă declaraţii la plecare. El i-a acuzat pe Dragnea şi Ponta că au transformat PSD într-un monstru care s-a îndepărtat de oameni, de valorile social-democrate. Că se laudă cu rezultate care sunt obţinute prin metode aflate la limita legalităţii şi că, într-o bună zi, toate acestea vor fi plătite cu vârf şi îndesat. Dragnea a încercat să-l tempereze pe bătrânul comunist spunându-i că dracul nu este aşa de negru cum pare şi că rezultatul este bun. Însă asta l-a enervat şi mai tare pe fostul preşedinte. Iliescu, spre stupoarea tuturor, l-a făcut nesimţit şi impertinent. Aducându-i aminte că au luat 400 de primari. ,,Pentru că te văd foarte deştept, Liviule, care era scorul fără primarii ăştia?”, a tunat Iliescu. El a lansat şi un avertisment dur: ,,Aţi creat un monstru. Să nu uitaţi ce vă spun, dacă pierdeţi alegerile, partidul se va pulveriza. Nimeni nu vă va mai ierta!”

  81. Ce haloimas se poate intimpla?
    ” Curtea Constitutionala dezbate marti constitutionalitatea articolului in baza caruia ANI l-a declarat incompatibil pe Klaus Iohannis”.

  82. Pagina noua de continuat comentariile

  83. Curios să aflu cam care a fost motivul pentru care unii, concetăţeni de-ai mei, au votat Tăriceanu, am obţinut acelaşi răspuns: ,,pentru că în acea perioadă am trăit mai bine”. Unul că şi-a vàndut la un preţ bun un teren şi şi-a renovat capital casa şi şi-a luat o maşină nouă, altul că şi-a putut lua credite cu buletinul şi si-a cumpărat ladă frigorifică, lcd etc,altul fiindcă afacerile-i mergeau ceas în acea perioadă , altul că a realizat nişte combinaţii imobiliare foarte profitabile.
    Numai că, nici unul dintre ei nu realizează că acea bunăstare a fost posibilă pe fondul unei false creşteri economice şi a împrumuturilor, lucru pe care-l plătesc şi-l plătim cu toţii acum.
    Insă, niciunul din ei nu ar fi tentat să voteze Ponta!!! Chiar il îjură cu sàrg pe acesta1
    Aşa că nu-i chiar clar unde s-ar duce acele voturi. Probabil,mulţi nu se vor prezenta la vot în turul doi.

  84. Täriceau este un mare escroc, nu datoritä lui au fost ani de crestere,
    el a cheltuit totul, el a dat banii cu lopata PSD-lui pt. a fi la putere
    el un mizerabil, nimeni nu a cäutat in ce mizerii si ascunse escrocherii a luat parte, cu patriciu la tunuri,verestoy,insula serpilor,rompetrol,sterling,etc. TÄRICEANU O SÄ FACÄ NUMAI NENOROCIRI; O SÄ SCOATÄ PUSCÄRIASII DIN VÄGÄUNÄ; AIA
    CARE L-AU ALIMENTAT CU BANI SI SUSTZINUT LA TV:
    o fac pt. voiculescu,si altzi puscäriasi.

Lasă un răspuns

