Povestea merge inainte

Asa se zice c-ar fi fost !
Indiferent ce si cum se zice, indiferent ce si cum a fost, cert e ca sarbatoarea familiei si a binelui din oameni nu are cum sa dea gres ! 😉

Concertul lui Rod de Craciunul asta nu l-a incarcat inca nimeni pe youtube, dar e foarte bun si unul mai din urma.

Sarbatori fericite !

Viq

24 responses to “Povestea merge inainte

  1. f. frumoase, multe multzumiri

  2. Un gand bun tuturor celor ce astazi isi serbeaza onomastica ,sanatate ,fericire si
    LA MULTI ANI !

  3. Sanatate sarbatoritilor.

  4. mä alätur vouä, cu uräri de sänätate si multä dragoste tuturor.
    eu am cu numele Stefan, o mare de sentimente frumoase.s-a
    numit Stefan bunicul meu, care era adorabil.de aia nu sunt de acord,
    cand se vorbeste de nemtzi, ca reci si necomunicativi.
    J, nu este un etalon.

    • Suta la suta de acord cu tine. Eu personal sint o dovada a ceea ce spui. Sint absolut adorabil datorita jumatatii mele germane, in ciuda jumatatii romanesti pe care stiu ca o iubesti desi, asa cum ne-ai tot explicat de-a lungul, nu prea are multe calitati.
      Cum mai e cu diaspora romana, s-a relaxation un pic? Eu reusesc cu mari eforturi sa tin diaspora germana in casa zilele astea. Diaspora mea e in concediu si bintuie cu miniie magazinele. Bine, la noi TVA-ul e mic, poate ajuta, nu stiu, tu esti expertul la urma urmei.

      • nu am nici o jumätate romaneascä, dar eu sunt totusi un produs
        romanesc , de origini germane, mä simt romancä in simtziri, prin
        educatzia mixä ,dar in romania, eu iubesc Romania si tot ce are
        legäturä cu ea, oameni,vorbä,naturä, tot.
        simt cä imi apartzine si eu lor. nimic nu mä poate insträina.
        asta nu inseamnä cä eu nu o votez pe ANGELA,cä nu recunosc
        si contribui si la viatza normalä de aici. de aceia nu suport sä se facä tipare, in 40 de ani, ii cunosc f. bine si apreciez si indrägit.

        • Daca nu suporti sa se faca tipare, fii tu prima care nu le face. Te rog fa doar atit: abtine-te de la modul injurios quasi-continuu in care te exprimi, uneori atacind chiar „romanii” in totalitatea lor. Personal, cred ca nu e la locul ei nixi rima ieftina, paunesciana ca nivel, ca pe care o folosesti si la adresa lui Arafat sau Ponta, pentru ca paradoxal demonetizeaza actiunea de a-i critica din cauza alunecarii in derizoriu. Eu te rog sa limitezi astea un pic. Altfel, iti marturisesc ca am un respect sincer pentru dedicatia si perseverenta de care dai dovada. Din cite am tot citut, cred ca esti in familie si ca ai fost si in profesie un om de nadejde. Dar nu ma voi opri din a riposta cu nesimtire (ai observat corect) la ceea ce mi se pare nesimtire si din partea ta.
          Indiferent de toate astea, iti doresc sanatate si la multi ani alaturi de cei care iti sint dragi.

          • NOI NU AVEM NIMIC DE DISCUTAT;
            DE AZI INAINTE NU DISCUT ,CU ASTFEL DE OM
            NU AM DISCUTAT CU TINE;NIMENI NU TZI-A CERUT PÄREREA
            TE-AI BÄGAT IN VORBÄ:

          • scriu ce vreau si ce simt, nu permit nimänui sä-mi
            dea indicatzii, nu limitez nimic; de ce sunt convinsä
            träiec intr-o tzarä liberä, si gandesc si spun ce vreau:

            PONTA PLAGIATORUL, trebuie sä -si dea demisia.

  5. 🙂 ce sa va urez eu voua … cat mai multa viață in viață … va urez

  6. eu am ascultat un cor formidabil si am plans,
    corul bärbatzilor din sintestii mari- asa cred cä se numeau,
    un cor frumos,o romanä impecabilä, o splendoare.
    eu sunt Bucuresteancä, dar apreciez orce fel de muzicä bunä.
    Hruscä e deja…………………….

  7. ceva vesel si bine fäcut, pe You-Tube
    ” Stefan cel Mare in Parlament „

  8. Mutam, Theo.
    L-am pus in fruntea mesei 😀 😀

  9. ARAFAT, este un impostor trebuia sä-si dea demisia
    sä rämanä la medicinä,este un profitor , rämanea la medicinä
    era OK, dar el se vroia in fatzä, BANII- POZITZIA.

    • Arafat, de bine de rau, nu pune virgula intre subiect si predicat. De fapt, nici cele mai simplute si infirmiere cu care am lucrat in Germania sau Romania nu do vedea atita lipsa de cunoastere a regulilor de baza de scriere. Inpotentzi.

  10. [„ele”…] nu do vedea…[si inca in asa comentariu!!!]
    Cu „do” o fi vreo subtilitate ( 🙄 😛 ) Dar „subtilizarea” lui u ? Hlizeala rautacioasa a unui ciob (sau o fi corect giop?) [(Ara)fatarnic] In forma continuat-tupeista.

    O virgula pozitionata gresit, dar cu mult mai putin nociva decat „puncte puncte”-ele arafatului apreciat de unii pentru ca „macar”. Si decat respectivii „apreciatori”…de serviciu (?)

Lasă un răspuns

