BORIS NEMTOV A FOST ASASINAT

„Opozantul rus Boris Nemtov a fost impuscat in centrul Moscovei in noaptea de vineri spre sambata”

…………………..
*In ultimul mesaj postat pe Twitter, Nemtov a facut un apel la opozitia dezbinata din Rusia de a se uni intr-un mars anti-razboi care era planificat pentru duminica.

„Daca sustii oprirea razboiului dintre Rusia si Ucraina, daca sustii oprirea agresiunii lui Putin, vino pe 1 martie in Maryino”*.
(HotNews)

„Nemţov a indraznit sa tina piept dictaturii FSB, a crezut in societatea deschisa, s-a opus agresiunii imperialiste impotriva Ucrainei, a platit cu viata. A fost un reformator, nu un profitor. A cutezat se numeasca regimul Putin drept ceeea ce este, o tiranie cleptocratica, un stat in care politia s-a infratit cu mafia. Uciderea lui Boris Nemţov este un act liberticid.” (Vladimir Tismaneanu)

65 responses to “BORIS NEMTOV A FOST ASASINAT

  1. Buna dimineata!
    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  2. Sinistra succesiune a evenimentelor acestui w/e

    „Membri ai Mișcării euroasiatice a lui Aleksandr Gelievici Dughin, consilierul președintelui Dumei de Stat de la Moscova și considerat ideologul Kremlinului, se întâlnesc sâmbătă și duminică la București în cadrul unui colocviu Jean Pârvulesco. Alekandr Dughin va avea intervenții prin skype sâmbătă și duminică în cadrul colocviului. Prezentă însă va fi soția sa, Natalia Melentyieva, care va susține o conferință. Colocviul este organizat de russiatoday.ro” (Flux24)

    • Buna, Mih !

      Posibil ca ofensiva lui Putin sa se focalieze acum pe doua directii.
      Una pe tarile baltice ca sa dea de lucru vestului si una pe directia Chisinau-Bucuresti ca sa ajunga la gurile Dunarii.

      Cu un cap de pod infipt aici, care sa ne dea bataie de cap, nici nu mai avem timp sa ne dam seama cand Moldova se intoarce din drum si se integreaza in „Eurosiatica” aia.

      Cum ar arata viitorul unui popor roman in doua state romanesti, unul cu baze NATO si unul cu rachete rusesti, nici nu vreau sa ma gandesc.

      • Viq,

        Putin va merge pana unde i se va permite sa mearga.
        Multe voci spun ca ar mai putea fi inca oprit. „Inca” asta pare sa se scurteze accelerat.

  3. Vrem sa aflam cine l-a impuscat?
    Ca sa-l parafrazez pe Iliescu; nu s-a aflat cum a murit procurorul Panait, si voi vreti sa aflati cine la impuscat pe Nemtov!
    Sint provocari, cum bine zice tataia Putin.

  4. DESIGUR INVITATZI TOTZI RUSOFILII; NÄSTASE, DOGARU;ABRAHAM
    SI ALTZIII- CA E STAU ZILNIC PE LA A3-RTV,
    unde aruncä sägetzi si fac scenarite, cultivä urä si o inprästie.
    unde dracu este socetatea civilä? dar democratzii??

  5. DECE SE INTANLESC IN ROMANIA RUSOFILII??

  6. Ziua buna !

    Asa cum am zis, si daca nu a zis-o, o repet, Putin si regimul lui de ingrasare fortata a unui spatiu vital mintilor bolnave isi poate avea finalul pasnic intr-o rasturnare a situatiei politice interne.
    Pacea lumii sta mai degrab in capacitatea rusilor de a-si regasi un drum normal la cap decat in interventiile exterioare.

    Ceea ce e cert e ca mai devreme sau mai tarziu, Putin tot o sa apuna. Ca in ciuda impresiei lui, e tot fiinta cu termen de expirare ca toti ceilalti.
    Chestia e ca pana cand se ofileste trebuie ridicat zid imprejuru-i ca sa limiteze aria pe care o parjoleste.
    Problema rusilor este Putin nu doar in ceea ce priveste prezentul ci mai ales cumplita mostenire pe care le-o va lasa. Ca dupa el vor fi multe oale sparte de platit. De la o economie incapabila sa asigure un nivel de trai decent traitorilor pe o suprafata imensa a globului pana la credibilitatea internationala si statutul de violenti dusi cu sorcova atomica, nebunii cei mai periculosi ai secolului XXI.

    Nu stiu daca crima asta va declansa o miscare antiguvernamentala ceva mai consistenta, cum zice Dorian, ca statisticile care arata o puternica sustinere populara pentru liderul cu ciomagul pentru mine nu sunt mai credibile decat raporatele noastre de Ziua Recoltei de pe vremea impuscatului.
    Ramane sa vedem.

  7. „Generalul NATO Fillip Breedlove spunea miercuri, în faţa Comitetului pentru Securitate în camera reprezentanţilor din SUA, că Rusia întreprinde „în Moldova şi în alte regiuni o campanie informaţională masivă”. Influenţa Moscovei aici este foarte mare, oligarhii-miliardari formează un guvern „din umbră”…

    Republica Moldova, o ţară îndependentă din 1991, a devenit practic în totalitate dependentă de livrările de carburanţi din Rusia. Jumătate din compania de stat „Moldobagaz” aparţine gigantului rus „Gazprom”

    http://adevarul.ro/international/europa/der-spiegel-rusia-si-a-concentrat-atentia-republica-moldova-1_54f07858448e03c0fd0b1d0c/index.html

  8. Fie o actiune a unui mafiot deranjat de ceva dezvaluiri ale lui Nemtov fie o actiune clasica a vreunui servicu secret occidental. Exact la fel au facut si-n Yugoslavia si-n Siria si in nenumarate alte cazuri.
    Putin nu ar avea decat de pierdut apucandu-se sa asasineze opozanti. Dar asta e deja prea sofisticat ptr alde voi. Puneti botul la orice. Papusarii se pot baza oricand pe specia voastra.

  9. Mafioti sau provocare externa. Pot fi chiar ucrainienii. Sau pot fi niste ceceni nervosi.
    In nici un caz Putin. Dintr-un motiv extrem de simplu. Nu are nimic de castigat ci doar foarte mult de pierdut.

    • De acord ;intrebarea fundamentala este ,,cui foloseste”? Lui Putin? De ce? Cine are interesul sa provoace revolta populatiei si a opiniei publice internationale?

      • capitalistilor, dragaia @ Loda.
        Imputitii de capitalisti au atentat si la orinduirea socialista in zbor spre comunism, si acum cind .
        Cind?

      • Loda,

        Logica ta bazata pe intrebarea „cui foloseste ?” e stramba.
        Nu poti fundamenta un constructie logica pe premise nesigure, speculative, interpretabile.

        Daca ar fi corecta, conform ei as putea intreba : „CUI FOLOSESC comentariile de la 12:07 si 12:14 afisate mai sus ?”
        Raspunsul firesc este : „Lui Putin !”
        In urma carui raspuns autorii vorbelor pot fi angajati cu sau fara norma a mai sus pomenitului sau tembeli ce o fac gratuit, din fanatism prorus.
        Concluzie care desi este foarte probabil sa fie adevarata in cazul nefericitului estic, personal ma indoiesc ca e valabila in cazul tau.

        Prin urmare, argumentul pe care-l expui il pot considera fals.
        Poti sa fi sau nu de acord cu mine.
        Asta nu schimba nimic din cele de mai sus.

        Ti-as sugera amical sa fi de acord 😉

        • Viq:
          Amical iti raspund ca nu sunt de acord 🙂 In timp ce incerc sa-mi dau seama in ce categorie ma incadrezi din cele de mai sus iti spun foarte calma ca intrebarea ,,cui foloseste” este prima pe care si-o pun criminalistii in cazul unei crime care nu e facuta la betie sau din motive pasionale .Era normal ca aceasta intrebare sa fi fost pusa prima si in cazul Nemtov ,inainte de a ne sufoca de indignare si a ne ameninta fie cu tigaia fie cu deportarea in Siberia 🙂
          Trebuie sa recunosti ca e nevoie de putin curaj ca pe site-ul adiministrat democratic de Mih sa-ti permiti o opinie mai calma (dar diferita de a dansei) sau sa incerci sa provoci o dezbatere cu argumente.
          Imi permit sa atrag atentia ca adevaratii agenti ai Rusiei (nu ma indoiesc ca exista) sunt mult mai bine antrenati in manipulare, nu-si spun de-a dreptul parerea ,nu dau cu toporul in blog ca sa provoace explozii de indignare.Asta o fac fraieri ca mine care insista sa creada ca dreptul la opinie nu inseamna neaparat si intotdeauna opinia administratoarei (,,Si sa nu veniti cu placa aia tocita cu “dreptul la a-mi spune parerea”, ca nu tine!” 🙂 )
          Cu tot respectul meu sunt de acord (amical) ca nu pot fi de acord cu tine ❤

          • Loda,

            ok.
            Alegerea ta.

            Atunci ramane cum am zis .. intrebarea de mai sus : Cui folosesc comentariile mentionate (estu & Loda) ?
            Care e motivul pentru care respectivii autori il DEculpabilizeaza pe Putin ?

            Hai sa-i dam cu logica !!

          • Viq:
            ,,Care e motivul pentru care respectivii autori il DEculpabilizeaza ”
            Intentia mea nu a fost sa deculpabilizez pe nimeni ci sa aduc in discutie si o alta posibilitate .Nu inteleg de ce se fac afirmatii axiomatice, iar o incercare de a aduce in discutie si o alta posibilitate este urgent pusa la zid si etichetata dimpreuna cu ,,autorul” evident. Oricum, vom trai si vom vedea , nu cred ca e cazul sa ne etichetam urgent ,,buniii” si ,,raii” .

          • Inteleg, nu ai avut intentia.
            Dar asta nu presupune ca nu ai facut-o !!!

            As fi putut sa fiu si mai putin aplicat, mai voit-superficial, si sa-ti aplic tiparul rationamentului in cabraj scurt :
            Cui ii foloseste moartea celui mai acerb opozant al lui Putin ?
            Lui Putin !
            Si gata.

        • Uite aici o analiza mai competenta(e evident ) decat cele cateva cuvinte spuse de mine despre efectele asasinarii lui nemtov ,eu zic ca sursa ca serioasa :
          http://www.paginaderusia.ro/analiza-stratfor-uciderea-lui-nemtov-ar-putea-genera-proteste-in-rusia/

    • ?es tu sănătos la cap?
      Nu cred…

    • Asemenea comentarii descriu comentatorii, nu situatia. Nicio mirare ca @estu si @Loda sunt pe aceeasi lungime de…urechi.

  10. Au aparut putinofilii. Peste tot. O sa las din astfel de exemple de care nici Copacul nu duce lipsa, doar trei (din patru, pana acum. De „model”.
    Am fost convinsa ca nu vor avea decenta sa se abtina si vor sari in apararea marelui frate de la Rasarit (au mai facut-o). Eram convinsa ca ei si altii ca ei, prin alte parti vor spune acelasi lucru: „nu a fost putin, nu, categoric, nu, derbedei, sau mai degraba, mult mai degraba, americanii, occidentalii, cecenii, ucrainenii”, poate Mosad-ul”, iaca, buni si islamistii. Oricine altcineva, numai putin nu. I-auzi!!! 👿 Va cam pripiti sa-i luati apararea, conservelor, si asta va da de gol. Si sa nu veniti cu placa aia tocita cu „dreptul la a-mi spune parerea”, ca nu tine!
    I-as trimite pe toti astia la dracu-n prasnicasiberia (ma tem ca nici acolo n-ar fi acceptati, ca aia vor federalizare, ruperea de kremlin). Ma abtin sa le vorbesc asa cum consider ca merita. Dar nici nu o sa-i las sa faca propaganda pro-rusa aici. ACUM, mai ales 👿

  11. @ estu (le)
    pari a fi un estuar al fostelor sloganuri, de genul „Stalin si popolul rus/libertate ne-au adus”.
    Nici cind te uiti in oglinda nu ti-e rusine?
    Zici ca serviciile straine sint vinovate, numai Putin nu? cine? CIA, Mosad-ul si emaisex?
    Mih,
    ai dreptate sa mai lasi cite un exponat de genul „mey, tu faci cinste prostiei” 😛

  12. Fun-ule,

    am vazut comentul tau in camera de arest.
    In principiu sunt de acord.
    Nu poci sa te scot ca e postarea lui Mih si nu-mi permit.
    Dar observatia e pertinenta 😉

    • Acesta e comentariul in cauza:

      @pro_fun: Eu pot admite, ca una dintre ipoteze, opinia ca asasinatul nu a fost comandat de Putin.

      Dar, ma distantez de:

      – ideea ca aceasta este o certitudine
      – modul brutal in care incearca estu sa o impuna

      In opinia mea, daca e adevarata ipoteza, vorbind de tara KGB-ului, asasinii ar trebui sa fie prinsi in 24 sau maxim 48 de ore.

      Rusii au dovedit ca pot fi suficient de malefici astfel incat sa-i duca mintea sa-si ascunda crimele sub o nedumerire “ingenua” de genul “ce, parca ne foloseste noua atat de mult?”
      –––––––––––––––
      PS
      1 – Comentariul a intrat direc in „moderare”
      2 – Nu l-am scos (si nici nu ma incumet s-o fac) pt ca sunt prea multi „pro-fun”-i, „profun”-i & nume multiple, e-mail-uri multiple, IP-uri si mai…multiple [sic!], ba unii au reclamat ca ceilalti i-au clonat [ nici n-am de unde sa stiu ca nu e una si aceeasi persoana] etc.

      • Mih,

        E ok.
        Ideea e discutabila. Daca e tara lu’ FSB, e posibil ca tocmai FSB sa fie la mijloc si nu e o problema pentru ei sa „gaseasca” si „autorul” in 24-48 de ceasuri.
        Viu sau mort 😀

        Dar e pertinenta totusi.

  13. o pläcere sä vezi cu guzganii comunisti,isi dau in petec
    la copac, särmani:

  14. Dan Alexe o spune mult mai bine decat as putea eu
    „Putin nu caută să fie crezut de Occident, ci vrea să sperie acasă.
    Toate argumentele cu Putin care nu l-ar fi omorât pe Nemțov pentru că prea sare în ochi și l-ar rușina Occidentul, că nu i-ar fi folosit asasinarea ci dimpotrivă, etc… arată sau prostie, sau ignoranță, sau și una și alta.
    Putin e pe cale de a pierde în Ucraina. Putin a vârât Rusia într-o mocirlă fără ieșire. Numărul de morți de ambele părți e mult mai mare decât cel oficial. Organizații rusești, ba chiar și asociații ale mamelor de soldați, vorbesc de mii (unii spun chiar zeci de mii) de morți numai în partea rusească. Se conturează o mișcare de revoltă și refuz de-a merge pe front.
    Putin are nevoie de război și victorie în Ucraina, pentru că dacă scapă puterea din mâini va muri violent.
    Asasinarea lui Nemțov e un avertisment serios și definitiv pentru cei din interior, din Rusia. Ce crede Occidentul e irelevant. Mesajul e: acum se tace din gură și se merge pe front. Gata cu pretențiile și fandoselile democratice.
    Așa că lui Putin nu-i pasă de credibilitatea scenariului asasinării. Toate discuțiile și supozițiile din afară sunt inutile. Putin nu caută să fie crezut de Occident, ci vrea să sperie acasă.
    Atât.
    Restul, interpretările complicate sunt doar prostii în gura naivilor sau manipulatorilor din afara Rusiei. In interior, însă, toată lumea a înțeles mesajul.”
    https://cabalinkabul.wordpress.com/2015/02/28/locul-lui-putin-in-manualele-de-psihiatrie/

  15. Adaugam, in manual, si sustinatorii? Ca sa nu se simta persecutati 🙂

  16. Buna seara!
    O mica pauza,va rog!
    Baieti va rog sa cititi ce spune omul acesta aici:
    http://www.vreaudreptate.ro/gafa-a-denuntatorilor-au-ales-cea-mai-proasta-zi-sa-spuna-ca-udrea-a-luat-spaga.html
    Nu sunt fan E.U. dar ceva imi spune ca ……..

  17. IN CE AN A FOST?
    2010 s-au 2011
    cand a fost gala BUTE?

  18. data de 6 oct. 2010 se pare e corectä.

    • In 9 iulie, theo.

      • deci 6 oct. 2010-cade

      • Valoarea totala a contractului dintre cele doua parti a fost de 1.930.000 euro, fara TVA. Conform contractului incheiat intre MDRT si S.C. Europlus Computers SRL, plata serviciilor prestate se face numai in baza documentelor justificative din care sa reiasa clar indeplinirea obligatiilor asumate de catre prestator si atingerea tintelor stabilite de minister prin caietul de sarcini, informeaza NewsIn.

        Pugilistul roman Lucian Bute si-a pastrat pentru a opta oara centura mondiala in versiunea IBF, dupa ce l-a invins, prin knock-out, in runda a patra, pe boxerul francez Jean Paul Mendy, in cadrul galei „Campion pentru Romania”, care a avut loc in 9 iulie la Romexpo in Capitala.
        Sursa: Realitatea TV

  19. Horia Tabacu a fost una dintre vocile cele mai clare din tulbura(ta) presa romana.

  20. Se pot face usor confuzii:
    – meciul din 15 oct 2010 – Bute vs Brinkley – Montreal
    – meciul Bute – Mendy ( „gala Bute”), 9 iulie 2011.

  21. am mai citit niste motivär ale procurorilor.
    ce aiurealä, se intrec cu acuze, orce , oricand si oriunde
    inportant este s-o condamne pe UDREA:

    cei care au luat banii si i-au mäträsit, este TOPOLICEANU
    care s-a folosit de numele ministrului si inpreunä cu afaceristii
    si altzi prieteni au ticluit o denuntzare.

Lasă un răspuns către Mih Anulează răspunsul