Daca nu-i poti convinge, zapaceste-i !

Zilele trecute vorbeam despre lansarea martisorului „Macovei” dar contextul este si mai interesant !
Pana sa ajunga pe post de brosa, cu acte-n regula si un sistem organizatoric functional, deja ii iau urma alte haite de braconieri ce vor a pescui plevusca nemultumitilor in apele tulburi ale politicii contemporane.

Prostanacul si Goagale, cunoscuti si sub poreclele de „Mircea si Marean”, adica un fel de „MX2” care poate deveni „MX3” dupa venirea lui Mazare si daca o tine asa poate sari de „MX11” 😀 😀 😀
Daca doar numele ar fi problema ar fi usor. Ca ei vor sa se numeasca „Romania Noastra”, ceea ce e corect, ca vor sa fie a lor.
Chestia e ca potentialul partid al grupului comic burlesc are deja 10 parlamentari cu acte-n regula si poate momi si din crescatoria de crapi (de gras) a PSD.

Tot la aceeasi linie de start si tot cu 10 parlamentari alesi deja (pe cocoasa lui DD), se aliniaza si „Partidul National Democrat” al lui Daniel Fenechiu, ce pretinde ca a strans deja 32.000 de semnaturi.

Colac peste pupezele astea, hop si Ghita Sebastian, cel cu capul de bostan si teve de bolovan, ca-si face si el un … „te-miri-ce”, si care spre deosebire de celelalte doua pare a fi singurul sub nivelul atins de „M10”. Inca aduna like-uri pe Facebook sub idei motoare de genul „Vrem o Romanie cinstitia si care sa-l bage pe Ghita al nostru la puscarie”. Cand imi imaginez ca sunt unii care il si cred, ma apuca durerea de dinti 😀 😀 😀

Ideea ce sare-n ochi de la mai multe poste decat arunca zmeul buzduganul este ca „profesionistii” in pescuiala de hamsii cu stampila au primit misia de iesit cu plasa la balta. Procedura dura dar deja fumata pana dincoace de filtru. Acum stim ca un politruc bine instruit nu lasa „stupul” opozantilor sa se imprastie ca apoi e greu de adunat in oala cu capac. Il momeste delicat si cauta teme iluzorii prin care sa-l tina sub control cat mai mult posibil.
Valabil si pentru retelele sociale. Nu dau exemple acum ca nu e momentul 😉

Ramane sa vedem cati pun boticul la fiecare din momelile astea aparent sofisticate. E de asteptat sa fie macar cativa, de-o ciorba.


Speranta ramane in cei care pot identifica si deosebi momelile de plastic  de ramele vii si (poate) reusesc sa cantareasca de-o opozitie semnificativa si reala la actualul GIOP. Ca intr-una din barci tot trebe sa urce la momentul votului.

Viq

Anunțuri

99 responses to “Daca nu-i poti convinge, zapaceste-i !

  1. Oamenii se dispersează …..era mișto cînd se aflau toți la grămadă ,se vedea clar gașca ….vor avea toti locuri pe liste ,in viitorul Parlament ,nu??? 🙂

    Mai e si partidul ală anexa a PSD ,România Unită cu Bogdan Diaconu in frunte 🙂

    Giopistii schimba doar denumirile,in rest sunt tot ei …masca actuala s-a deteriorat din cauza de Dna …isi pun una nouă

  2. Buna dimineata!

    Presupun ca in viitorul apropiat va creste semnificativ numarul de PIB-uri pe cap de locuitor (unde PIB=Partide Infiintate Brusc – n-am gasit altceva pt „B”).

    Aprox. 11 februarie ac

    24 februarie ac

    Comisia de Cod electoral a votat înființarea unui partid cu doar 3 membri
    (…)Președintele comisiei, Valeriu Zgonea, a precizat că are mandat de la PSD pentru a susține înființarea unui partid politic din trei membri. „Avem mandat de la conducerea PNL de a susține eliminarea criteriului teritorial”, a arătat și vicepreședintele comisiei, Mihai Voicu (…)

    http://www.realitatea.net/comisia-de-cod-electoral-a-votat-infiin-area-unui-partid-cu-doar-3-membri_1639399.html

    26 februarie ac

    (…) În urma deliberărilor, Curtea Constituțională a decis: Cu majoritate de voturi, a admis excepția de neconstituționalitate și a constatat că prevederile art.19 alin.(3) din Legea partidelor politice nr.14/2003 sunt neconstituționale. Deciziile sunt definitive şi general obligatorii şi se comunică celor două Camere ale Parlamentului (…)
    http://www.exclusivnews.ro/politica/ccr-partidele-se-pot-infiinta-fara-sa-fie-nevoie-de-25-000-de-semnaturi.html

  3. Tot in 24 februarie, a aparut anuntul „ că a fost constituit un grup de iniţiativă pentru înfiinţarea Partidului pentru Creşterea Salariilor şi Pensiilor din România (PCSP).” – asta-i a lui Ghise.
    http://www.gandul.info/politica/se-infiinteaza-partidul-pentru-cresterea-salariilor-si-pensiilor-din-romania-surpriza-cine-il-va-conduce-13885766

  4. EU CRED ESTE NUMAI UN TRUCAJ
    vor trage in aceias barcä, dupä metoda, manechinului rosu,
    mele,etc UN TRUC:au aceleas idealuri si scopuri.

  5. ”Acum stim ca un politruc bine instruit nu lasa “stupul” opozantilor sa se imprastie ca apoi e greu de adunat in oala cu capac. Il momeste delicat si cauta teme iluzorii prin care sa-l tina sub control cat mai mult posibil.
    Valabil si pentru retelele sociale.”

    Blogurile nu ? ! Că prea par date cu tămâia proştilor parte din alegaţiile onor autorilor de articole .
    Ce părere ai d-le sau doamnă viq ? 😆

  6. PONTA vrea sä-l i-a procurorii pe Bäsescu;

    pe Ponta trebuie sä-l trimitä pe viatzä la inchisoare, pt. serbäriile rosii coreene, pe stadioane, voiaje prin toatä europa,asia si america,
    comunistul nemernic din el, aratä caracterul de escroc KGB

  7. Bun .
    Se pare c-am nimerit în plin ! Scuze de deranj . Şi succes . Că proşti s’or naşte tot timpul .
    La reveere !

  8. Am mai spus-o: io votez cu doo miini cu partidul ala care mareste pensiile 😛
    Vax albina, crema puca, vorba Bibanului 😉
    Dar despre aparitia noilor partide numai bine, caci nu e ceva nou. Si stim rezultatul.
    Oarece incredere (mai precis spus: speranta, ca aia moare ultima) am in M10, dar cu stringere de inima.
    Un partid nu se face cu nerabdatori, gen inocentii versatili, un partid este o munca de lunga durata. Tare lunga. Si plina de insuccese pina la succes. Care e si el trecator si te trezesti minjit de toti deontologii si parerologii natiei, gen Pora, Tapalaga, Ioana Dogioiu ori alte CeTePe-uri.
    Noua, mioriticilor, par a ne place politicieni de genul lui Ponta si Iohannis.
    Multora le-a placut si sarbatoritul de ieri.

  9. Una peste ceafa lui Ponta,de la DNA

    COMUNICAT

    Cu referire la declarațiile formulate de domnul Victor Ponta, prim ministru al României, la data de 3 martie 2015, în cadrul unui interviu la un post de televiziune, Biroul de Informare și Relații Publice este abilitat să precizeze următoarele:

    Premierul Victor Ponta creează o confuzie gravă în opinia publică prin aceea că pune la îndoială datele prezentate la bilanțul D.N.A, date referitoare la confiscarea și recuperarea de produse infracționale, dispuse de instanțe, în dosarele penale deferite justiției.

    În încercarea de a justifica gradul scăzut de recuperare a prejudiciilor, de către A.N.A.F. (instituție aflată în subordinea Guvernului, prin Ministerul Finanțelor) premierul Victor Ponta afirmă că „e așa, o mică păcăleală” faptul că A.N.A.F. nu ar recupera decât 10% din prejudiciile constatate în dosarele penale, pretinzând că, în realitate, nu ar exista hotărâri judecătorești care să impună această recuperare, ci doar sechestre ce nu ar putea să angajeze ANAF în recuperarea prejudiciilor.

    Or, în Raportul anual de activitate al D.N.A, la a cărui prezentare a participat personal și primul ministru Victor Ponta, la data de 24 februarie 2015, se menționează următoarele:

    „Hotărârile judecătorești rămase definitive în cauzele DNA în anul 2014 au inclus confiscarea și recuperarea de produse infracționale în sumă de peste 310.000.000 euro, de 3 ori mai mult decât în anul 2013. Dacă această sumă ar fi efectiv executată, ar putea fi asigurat fondul de salarii pe care statul îl plătește medicilor din România într-un an. Este important ca organele fiscale să execute efectiv aceste hotărâri.”
    Aceste hotărâri judecătorești sunt executorii, iar instituția abilitată să le pună în aplicare, în sensul recuperării efective prejudiciilor este A.N.A.F. (Agenția Națională de Administrare Fiscală).

    Este adevărat că, în același Raport se precizează, într-un paragraf distinct, și că „în 2014 valorile indisponibilizate de DNA au fost de peste 303 milioane euro, ceea ce reprezintă de peste 13 ori bugetul nostru pentru un an”. Această sumă se referă la sechestrele aplicate la dosarele trimise în judecată și reprezintă o valoare independentă de cea aferentă produselor infracționale, constată prin decizii judecătorești rămase definitive, împrejurare pe care orice fost procuror o cunoaște.

    Sinteza integrală a Raportului de activitate al DNA pe anul 2014, așa cum a fost prezentată, pe data de 24 februarie 2015, de procurorul șef al DNA, doamna Laura Codruța Kövesi, este postată la http://www.pna.ro, secțiunea Comunicate urmărire penală, comunicat nr. 356 din 24 februarie 2015.

    De asemenea, DNA publică pe pagina sa de Internet, informări cu privire la soluțiile de condamnare definitive, la momentul pronunțării acestora, sub formă de comunicate de presă. În materialele respective sunt trecute și dispozițiile instanțelor privind despăgubirile civile sau confiscări, dispuse în vederea acoperirii prejudiciilor constate de judecători.

    Detalii cu privire la toate soluțiile de condamnare și conținutul acestora se regăsesc pe pagina de Internet, la adresa http://www.pna.ro, secțiunea „Comunicate – hotărâri definitive de condamnare”.

    BIROUL DE INFORMARE ȘI RELAȚII PUBLICE

  10. Bine v am regasit.Din motive pur tehnice nu am putut scrie .Tableta Google pe care o foloseam refuza sa scrie in limba romana iar japoneza sau coreeana nu stiu.
    Nu vreausa comentez resaparea clasei politice lansata de Macovei .Din punctul meu de vedere ne am bate tastatura degeaba.
    Nu vreau decit sa remarc linistea benefica care s a asternut peste tara,cooperarea fructuoasa intre presedinte si primul ministru, stradaniile PSD si PNL de a cistiga întrecerea socialista in scaderea impozitelor urmata de riuri de miere si ciini cu covrigi in coada,independenta evidenta a presei televizate care scapata de constringerile dictatorului executa cu mare entuziasm toate sarcinile primite de la SRI, indulgenta benefica a DNA care a uitat pur si simplu de începuturile dosarului Microsoft,entuziasmul cu care criminalele patriei sunt bagate dupa gratii si ma refer si la amarita aia de Riti care a primit cam cit Copos pentru o afacere in care era evident picata ca musca n lapte,si multa , multa gargara insipida distribuita cu generozitate de media noastra.
    Singurul lucru de care imi este frica este ca Tapalaga -ziaristul,il va bate pe Gidea,ziarsitul la pupat in cur.
    Desigur cururile fiind diferite ar putea fi scuzat.

    • pentru observatia despre cui_rasatul presei romanesti, aplauzele mele.
      NB,
      in rest, nolens-volens, trebuie sa recunosc: uslamismul a invins, chiar daca deghizat.

      • @Victor stiu ca esti de un leat cu mine.Chestia asta cu arestarea pe baza de denunturi nu ti aduce aminte de nimic?Eu parca imi amintesc de o perioada in care denuntul te trimitea la cules stuf.
        In conditiile astea nu cred ca a invins uslamismul ci securismul de rit vechi.

        • In alte cazuri, de exemplu Adrian Nastase s-a procedat asemanator, investigatiile pornind de la denunturi. Nu e nimic nou sub soare. Acum putem sa simtim mila si pentru saracul Dan Diaconescu, ca e victima si el ca Riti, ai vazut ce pedeapsa grea a primit? Nu mai punem ca omul nici nu atenta la bani publici, el lucra la privata.
          Cind te referi la „musca” Riti, in laptele cui crezi c-ar fi nimerit?

          • Da adrian.investigatiile au pornit de la denunturi si au continuat pina ce s au adunat si alte multe probe cu inculpatul in libertate.
            Daca insa folosesti denuntul ca sa l bagi pe unu n puscarie si pe urma il tii acolo pina recunoaste ce vrei tu asta nu se mai cheama investigatie ci presiune pur si simplu.Asa se proceda si pe vremea lui ceasca.
            Nici unul din marii corupti de pina mai an nu a fost arestat preventiv sau daca au facut o faptul s a petrecut dupa luni de ancheta.Acum ajunge un denunt si risti sa infunzi puscaria.
            Exista o problema si in cazul Microsoft si in cazul gala Bute care vad ca nu deranjeaza pe nimeni.
            S a vorbit de spagi de zeci de milioane.Ca sa confirmi o spaga de asemenea marime trebue sa descoperi si ce s a intimplat cu banii.Cineva i a dat lui Cocos 16 milioane.Bun .Unde sunt banii?Poate Cocos i a dat lui Nuti 5 milioane.Ok S au descoperit la Nuti cei 5 milioane sau ii tine ascunsi sub pat.
            Prin similitudine .Au fost furate 5tablouri din Olanda.Pina nu s a descoperit ce s a intimplat macar cu un tablou cei 5 banuiti vinovati nu au putut fi legati pentru ca obiectul crimei nu exista.
            Eu astept cu interes sa aflu de la DNA unde sunt sumele uriase date ca spaga in cazul Microsoft.
            Pina atunci da mi voie sa nu i cred.

          • tucu2,
            Daca luam exemplul EU: ea nu este arestata preventiv din cauza denuntului ci pentru ca s-a considerat ca raminerea ei in libertate ar putea influenta investigatia. Altfel, o cercetare e foarte normal sa inceapa ca urmare a unui denunt, ceea ce nu inseamna si ca denuntatul e vinovat.

  11. Confiscarea de catre GIOP a scenei politice a fost incununarea cadrului legal mosit de IeriSarbatoritul. Saraculsicinstitul a pus Minciuna la baza noului stat si a adus la conducerea statului rechinii in blana de oaie ai tranzitiei, momiti la licitatia organizata de raket pentru imunitatea palavramentara.
    Motorul de finantare al ciupercariei de partide din anii ’90 a fost copiat dupa reteta „de succes” a vanzatorilor de fier vechi si a ciopartitorilor de lemne, bine ascunsi in umbra supramediatizatilor miliardari de carton. Cum a devenit clar ca activitatea DNA tinteste exact acest mecanism -comun, probabil, tuturor partidelor din arena, clasa politica ar vrea sa se ascunda sub acest „Resart 2.0” . Chiar sub ochii Mumei Padurii, cosmeticieni profesionisti machiaza acum sute de lighioane in culorile ACZ. Cred ca Traian Basescu a sesizat primul impasul, de unde si aparitia PMP si apelul la innoirea clasei politice. Apoi – Iohannis, care a tinut sa aminteasca seoararea sa de PNL. Apoi Macovei, cu al sau M10 care o separa de PDL. Incetul cu incetul, politicienii care vad tavalugul sar din vapoarele care se scufunda in micute barci de salvare (puse la dispozitie de cine?).
    In concluzie, destructurarea clasei politice actuale pare de neoprit. Greutatea consta in gestionarea acestei noi tranzitii…Trebuie evitata anarhia care ar pune in pericol independenta si, poate, chiar integritatea tarii. Da, cred ca noul start impune verificarea la sange a finantarii noilor partide si asigurarea ca resursele sunt interne. Cred ca de auci vine si apelul lui TB pentru o legislatie privind finantarea transparenta a partidelor de catre stat.
    Noiembrie 2014 a aratat ca romanii nu au Imbratisat Minciuna, 2015/6 este perioada in care romanii vor trebui sa demonstreze, in plus, ca nici nu pot fi mintiti.
    Cine cumpara rochia ACZ?
    P.S.
    Dupa cate erori de tragere se transforma un „friendly fire” in „stupid fire”?

  12. Salut,

    http://www.stiripesurse.ro/oficial-traian-basescu-i-a-construit-grup-parlamentar_948908.html

    PMP+PPDD isi fac grup parlamentar.
    Se simte deja coagularea unei noi constructtii populiste, cu rol de partid balama, avandu-l pe Traian Basescu in prim plan.
    Cam trist..


  13. liber la pescuit pepededishti…

    vezi viq,
    numai eu vorbesc on topic…

  14. Unfair games / Nora Damian

    Ce firesc ar fi fost ca la predarea mandatului din decembrie 2014, noul președinte să-i fi mulțumit lui Băsescu pentru intervenția decisivă din ajunul turului doi. Ar fi fost un simplu gest de fair-play
    ………………………………………………………………………………..
    Anticorupția? Utilă, cum nu, cu condiția ca DNA, ANI&DIICOT, să n-ajungă unde nu-i voie. Prin urmare, nimic surprinzător în lipsa de fair-play a noului președinte. Nici în faptul că a preluat și adaptat, fără scrupule, scopul puciului din 2012: debăsificare& preluarea totală a puterii odată cu apelurile la tăcere &liniște (obsesie comună cu a varanului-”că prea vorbesc mulți neîntrebați în țara asta”) și oferirea de funcții fidelilor puciști. Păstrându-l chiar și pe Ponta un timp oarecare, pentru contribuția lui neobosită în efortul comun de „debăsificare”(…)

    https://noradamian.wordpress.com/2015/03/04/unfair-games-2/

  15. @ tucu2,
    cind ai reactii de genul lui
    @ adrian | martie 4, 2015 la 15:58,
    si faci o paralela intre pornirea unei urmariri penale pe baza de denunturi, si arestarea (in cascada) imediat dupa denunt, nu merita sa incerci sa-l lamuresti. Omul nu are nicio indoiala, este consecvent in convingeri.
    NB,
    nu am uitat: un simplu denunt te putea infunda in puscarie pentru ani buni.
    Si nu o stiu din povestite, ci din patania tatalui meu; ata ete 😛

    • Absolut adevarat, sint consecvent in convingerea ca hotii si coruptii trebuie sa ajunga dupa gratii indiferent de optiunea politica si/sau simpatiile personale.

      • nu despre „salvarea/pedepsirea hotilor si coruptilor” era vorba, ci despre proceduri.
        Au fost incalcate regulile si procedurile atit de catre DNA cit si de catre Parlament.

        • Ce proceduri au fost incalcate?

          • te anunt ca informatia costa, iar pentru necunoasterea ta, nu am nicio obligatie sa te invat daca folosesti un asemenea ton.
            Cum am spus: si DNA si Parlamentul au gresit.
            (Daca nu ai trece doar sa arunci cu pietre in Copac, ci ai merge si pe la Gradina de hirtie, poate ai invata ceva. Nu e nicio rusine 😛 sa inveti, e rusinos sa crezi ca le stii pe toate.

          • In afara de discutia cu aprobarea arestarii in ciuda legii din 2006, dar in conformitate cu regulamentul in vigoare al camerei, nu am gasit pe blogul respectiv alte referiri la proceduri incalcate. Ce nu am gasit pe blogul respectiv este mentiunea ca Legea 96/2006 se opune ea insasi constitutiei care stabileste explicit validitatea votului conform cu regulamentul in vigoare al camerei deputatilor. Din punctul asta de vedere procedurile s-au incalcat neincalcindu-le sau din contra, nu au fost incalcate, incalcindu-le. In orice directie ai merge e 50/50, iar votul a dat efectiv liber justitiei sa-si faca treaba, ceea ce e un lucru pozitiv. Votul ala nu a arestat-o pe doamna, cum nu au arestat-o nici denunturile. Tie nu prea iti convine in general tonul celor care au alte pareri, dar in sensul asta esti singurul care te poate ajuta.

          • sa cred ca ai dreptate 50/50? si esti multumit?
            Asta la o prima citire; insista 😛

          • Sa am dreptate la ce, einstein? Eu am pus o intrebare. Mai bine las-o moarta. Am inteles ca tu consideri ca s-au incalcat procedurile, stii si care dar nu vrei sa spui ca e pe bani. So be it.

  16. Tucu2,

    Nu stiu daca ai urmarit postarile din ultima vreme din Gradina Norei si comentariile de acolo: si semnele de intrebare si analizele sunt interesante si utile in descalcirea unor intamplari si evolutii mai ciudate. De exemplu, pe subiectul „denunt/denuntator”:

    (…) Nu denunțurile în sine constituie problema (…), ci concertarea denunțurilor și favorizarea făptuitorilor denunțători în faza de cercetare penală, în afara cadrului procedural-legal, după bunul plac excesiv al anchetatorilor ( procurori scăpați sau lăsați să scape de sub controlul instanței de judecată).

    Deocamdată un exemplu de eliminare a pedepsei – prevăzută de lege (la alin 2) – dar condiționată de momentul denunțării, nu de cheful anchetatorului.
    *
    Legea 78/2000-infracțiuni de corupție – art 6^1:
    (1) „Promisiunea, oferirea sau darea de bani, de daruri ori alte foloase, direct sau indirect, unei persoane care are influență sau lasă să se creadă că are influență asupra unui funcționar, pentru a-l determina să facă ori să nu facă un act ce intră în atribuțiunile sale de serviciu, se pedepsește cu închisoare de la 2 la 10 ani”.
    ***(2) „Făptuitorul nu se pedepsește dacă denunță autorității fapta mai înainte ca organul de urmărire să fi fost sesizat pentru această faptă”.
    (3) „Banii, valorile sau orice bunuri care au făcut obiectul infracțiunii prevăzute la alin. (1) se confiscă”[…].

    E la mintea cocoșului prafologiei că, din momentul sesizării DNA-ului, dintr-un grup de făptuitori – autori, coautori sau complici – cel mult un singur prim denunțător poate să beneficieze de dispozițiile alineatului 2 al art. 6^1. Chiar dacă următorii denunțători-făptuitori apar din proprie inițiativă sau chemați/aduși la dispoziția procurorilor anchetatori și confirmă sau nu săvârșirea aceleiași fapte supuse cercetării penale, procurorul este obligat de legea penală să declanșeze urmărirea penală împotriva tuturor făptuitorilor, nicidecum să-i absolve de răspundere – cu mulțumiri – pentru colaborare în concertul denunțătorilor, dirijat de procurorul candidat la funcția nobilă de infractor.

    https://noradamian.wordpress.com/2015/02/26/suprematia-constitutiei-scartaie-din-balamale-la-portile-celor-mai-inalte-curti-dupa-chipul-si-asemanarea-organelor-lucratoare/

    • @Mih,
      Stiu ca pe blogul Norei scriu doi oameni cu pregatire juridica foarte serioasa si nu ma indoiesc ca au dreptate.
      Sigur ca eu care sunt afon in domeniul juridic nu pot judeca.Din nefericire ca si in cazul unei melodii ,chiar daca nu esti specialist,urechea iti spune ca ceva suna fals.
      Astazi avem doua spete.Cazul Bica care a facut o magarie de citeva sute de milioane de euro si este banuita ca a primit in schimb o mie sau doua mii de mp de teren in Snagov.Nu suna bine.Ori Bica este cretina ori ceva pute.Afirmatia nu mi apartine mie ci lui Cristoiu ca care de data asta sunt de acord.
      In aceiasi speta Cocos a primit milioane de eur (astazi se batea moneda ca o parte i a primit cash in biroul sau cu ambalajul de la banca-amanunt extraordinar pentru romanul inteligent .Evident ca daca i primea in pivnita era complet altceva)Nu stiu daca Cocos a recunoscut dar a fost bagat la zdup pe baza unor denunturi.
      In conditiile astea stau si eu si ma intreb de ce oare acum un an sau doi se organizau flagranturi?Nu era suficient denuntul?
      In cazul Bute chestia cu geanta neagra seamana a film pentru prosti.
      Ma gindeam astazi ca daca reusesc sa o corup pe secretara lui Ponta sa mi dea voie sa intru la el in birou cu o geanta neagra salvez romania de mincinos.
      Cireasa de pe tort a pus o Mircea Marian astazi.Zice ca Basescu nu a fost informat de matrapazlicurile lui Bica pentru ca era pusa sub urmarire de mai mult timp.
      Pai daca este asa sa fie SRI atit de hain incit sa nu ne dea si noua macar o interceptare cu madam Bica?Rau am ajuns.
      Si pentru ca tot vorbeai de blogul Norei hai sa l rugam pe Basca Ilie sa ne spuna (daca bine inteles doreste) cum se poate construi un dosarel daca baietii cu ochi albastri o doresc.

      • Tucu2,

        Este cam greu sa nu decelezi „falsetele” chiar afon fiind (e si cazul meu). Asta m-a facut sa fiu atenta la opinii credibile (si Bsk este credibil din dublu motiv: pregatirea/cunostintele juridice si lipsa totala de subiectivism in privinta Elenei Udrea).
        Au aparut, cum ai sesizat si tu si multi altii (vad in discutiile de pe facebook, ba au mai scapat si pe la emisiuni tv) multe ciudatenii care ridica semne de intrebare cat se poate de justificate.
        Da, ceva nu e in regula.
        La povestea cu dosarelul, poate merita sa incercam, de ce nu.

  17. Hehe, hehe.
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-19547270-deputatii-pmp-alatura-grupului-parlamentar-popular-democrat-fost.htm
    „Tot la aceeasi linie de start si tot cu 10 parlamentari alesi deja (pe cocoasa lui DD), se aliniaza si “Partidul National Democrat” al lui Daniel Fenechiu, ce pretinde ca a strans deja 32.000 de semnaturi.”
    „Procedura dura dar deja fumata pana dincoace de filtru. Acum stim ca un politruc bine instruit nu lasa “stupul” opozantilor sa se imprastie ca apoi e greu de adunat in oala cu capac. Il momeste delicat si cauta teme iluzorii prin care sa-l tina sub control cat mai mult posibil.”
    „Ramane sa vedem cati pun boticul la fiecare din momelile astea aparent sofisticate. E de asteptat sa fie macar cativa, de-o ciorba.”

    • daca ar face-o mai multi, ceva-ceva s-ar putea schimba.
      (Cunosc starea de „razboi” dintre angajat si sef; chiar am cistigat un proces prin `97-98. Victorie care s-a sfirsit, peste vre-o 2 ani, prin trimiterea mea in somaj pentru „reducere de posturi” 😛 )

  18. Nici nu stiti ce pierdeti 😉
    „mi-au inchis televizziunile, mi-ai inchis partidul, acum ma inchid si pe mine”
    Luati-va adio de la cei 20.000 de ioroi 😛

    • DD: ”SenzaționalstimațitelespectatoridictatorulBăsescumi-afăcutdosar politicciocoiulPontami-aînchisteleviziuneaiarcititorulIohannism-abăgatla pușcărietrimitețisemesecumesajulfreedanla1333fiindcănicinuștițicepierdeți”.
      Pfffff…
      (Oscar Manto, pe fb)

      • @Mih,@Victor
        Tot astazi Mircea Marian se intreba daca o data cu arestarea lui DD s a mai curatat presa romaneasca.
        Eu zic ca oricit ar curata DNA ul presa romaneasca nu va scapa de principala ei boala.PROSTIA.

        • tucu2,
          din pacate cangrena din mass media este pe masura politicienilor.

          • Din pacate, esti optimist; exagerat de optimist.
            Intreaga societate este la fel; fiecare insa dupa cum „poate”. Cu cat mai sus in functie, cu atat poate mai mult. Vezi pe la piata cum e „jos” putin 🙂

          • Nu te contrazic.
            Situatia societatii romanesti nu este de invidiat.
            Dar insist ca multe rele pornesc de la mass media si politicieni.

        • Mie DD mi se pare un gainar (mizerabil, dar un gainar) in comparatie cu altii. Nu s-a curatat presa dupa ce-a intrat Felix la mititica, nu se curata nici acum, prin arestarea senzationalului elodios.
          Iar in presa, ca si in alte zone, problema sunt „agentii de propaganda” si „idiotii utili” (prostia, inclusa). Diferenta dintre ei e mai putin importanta: conteaza efectele.

          • Domnudan nu putea santaja inainte sa aiba TV. Eu mi-as pune, ca urmare, intrebarea de unde a avut bani pentru infiintarea DDTV?

          • @judex
            Pai chiar asa de scump este un echipament de emisie tv?
            Nu stiu cat trebuie sa platesti pentru licenta.

          • Habar n-am. Dar vad (acum) ca tot in presa a lucrat (putea la o adica sa santajeze si inainte de OTV, nu?) Si a primit si premii…
            1990—1992, șef secție „Curierul Național”
            1992, premiul Fundației Umaniste „Dan Voiculescu”
            1992—1995, director general „Jurnalul Național”
            1995—prezent, director cotidianul „Oglinda”
            1997—1998, realizator TV „Supernova”
            1998, premiul „Pamfil Șeicaru”
            1998—2000, director „Cotidianul”
            1998—2000, realizator Tele 7 abc
            1999, premiul pentru talk show de televiziune, Gala APTR
            1999, premiul pentru televiziune, cotidianul „Dimineața”
            2000, premiul pentru televiziune, cotidianul „Ultima Oră”
            2001, premiul „Media 2001”, Radio Brașov
            2001, premiul pentru cel mai bun talk-show de televiziune, Gala Radio România

            Sursa – Wikipedia

          • …te pomenesti ca tot cu asta se ocupa si inainte?!…sub comanda altora?!!!! Ce surpriza!!!!!!!(…sic!)

          • vezi ca mai are si Pulitzer-ul de Dimbovita 😛 sau nu s-a inventat?
            Scrie niste carti/dezvaluiri dupa gratii si il va lua.

    • IAHTUL ?;BANII DIN KONTURILE DIN AFARÄ; VILELE PE NUMELE
      FAM ???
      a santajat,speculat, si spälat bani.

  19. väd cä se incearcä din nou, murdärirea copacului, cu postäri
    nerusinate.

  20. Si mai am ceva pentru Bill si ai lui.
    Astazi Papahagi s a dezlantuit si a plins de mila copiilor carora mafia condusa de Udrea (afirmatia ii apartine si este redata corect) le a furat piinea de la gura.
    Amuzant in toata povestea asta cu mafia este faptrul ca se referea la cazul Microsoft care a inceput pe vremea lui Nastase , a continuat pe vremea lui Tariceanu si Boc si poate s a terminat acum.
    De ce este amuzanta afuirmatia asta in gurita lui Papahagi?Simplu.Pe vremea lui Tariceanu ministru justitiei a fost citiva ani si Monicuta care nu numai ca aviza hotaririle de guvern dar patrona si un minister care a beneficiat de aceste licente..
    Deci mai usor cu mafiile baieti ca s ar putea sa descoperiti vre un cadavru prin propriul portbagaj.

  21. Papahagii, este dezgustätot,mizarabil sä-i fie rusine.

  22. Eu il vad mai curand ca mai jos…Zau ca nu inteleg ce-l impinge in politica (pentru care e clar ca nu are niciun pic de chemare), sper sa fie mai mult decat salariul de mizerie incasat ca profesor.
    P.S.
    ..si o fateta pozitiva a prezentei pe prima scena a lui Papahagi: analiza sa in sprijinul obligativitatii predarii religiei in scoli le-a prilejuit amicului @euNuke si lui Vlad Zigrafi ocazia celor mai bune analize pe tema asta.

  23. Batosi, cum ne sade bine, le-am spus-o americanilor: mey, daca nu ne acordati vize, nu votam TTIP.
    – Bici, voi nici in Schengen nu ati fost primiti 😉

    http://economie.hotnews.ro/stiri-ttip-19548169-replica-unui-negociator-american-intrebat-despre-vizele-pentru-romani-voi-nu-sunteti-inca-schengen-cat-stiu-ministrii-romani-despre-ttip.htm

  24. iar schimb nick-ul, scuze … ia sa vad … il cheama si asa? :))))

  25. realitatea tv este o mizerie ca si A3 si romania tv
    aceias haltä de gunoi. iar pitzi-poncul rares s-a desconspirat
    el este ,mai bine spus a fost un pucist.vai de mama lui de tembel

  26. Nu mai vor sa distruga Israelul, au devenit mai indulgenti:
    „Oficial iranian: Israelul va ajunge in „scaun cu rotile” daca va ataca Iranul”.
    😛

  27. Ca să vezi! 🙂

    O mână de ajutor pentru GIOP, tocma de peste Ocean, bine plătită(?!):

    http://www.rador.ro/2015/03/04/the-new-york-times-mania-anticoruptie-a-romaniei/

    • sau o mână de ajutor pentru GIOP , SMOB (Stat Mafiot …) tocma de peste Ocean, bine plătită(?!)

      • Cand nu mai pot fi ascunse faptele, hotilor nu le mai ramane decat sa le puna in carca altora. Ramane GIOP, 25 de ani nu pot fi stersi cu buretele.

        • De la Deep Throat, vezi afacerea Watergate cu presedintele Nixon, ne-a ramas celebrul indemn/ metoda/ axioma: follow the money!

          Nuantez ce zici, cu reformularea/ sublinierea ca nu trebuie (caci, de putut, am vazut ca pot fi) sterse cu buretele, inavutirile nejustificate de milioane de dolari (in special cele vizibile la bugetarii perpetui).

          Sunt de acord, conteaza mult anihilarea GIOPurilor (ne bucuram cu totii cred, vazand ca din 2012 incoace se instrumenteaza 2,3+ actiuni in forta saptamanal), [aproape] fiecare in parte fiind cu mult mai „grele” dpdv. financiar [doar] decat niste termopane, pitici de gradina si zugraveli de anexe gospodaresti.

          Mai importante insa, sunt deparazitarile la nivelul institutiilor statului fiindca, banditismul organizat de la acest nivel ne afecteaza pe cei mai multi dintre noi.

          Acestea ar fi – pe scurt – argumentele ca nu simplele GIOPuri sunt miza cea mai mare in perioada urmatoare ci destructurarea si pedepsirea exemplara a mafiei care si-a facut propriile „legi”, la nivelul celor mai de varf institutii ale statului.

          • @pro_fun:
            Te inseli: azi nu mai exista urme ce pot fi sterse. Pentru privitorii normali (ca mine) exista un set de urme, in timp ce dulailor adulmecatori din institutiile statului le sunt disponibile o multime de alte baze de date. Sansele ca urmele lasate in spatiul public de faptuitori (si de cei de bine si de cei de rau) sa contravina celor iluzoriu „ascunse” sunt minime. Tu chiar crezi ca Basescu a inventat imaculati ca Macovei, Morari si Kovesi sau Papahagi-Baconschi-Preda ca sa-si ascunda giopul? Eu nu cred. Nici ca tu crezi. Eu vad azi o lupta incrancenata a statului de a se separa de paraziticului GIOP.
            Eticheta de mincinos este atat de mare si de bine lipita unde trebuie incat se vede si din ceruri. Tu ai orbul cocosului.

          • jude ex

            Eu ma pot insela. De aceea ma bazez mai mult pe argumentele/ dovezile care imi vin din viata reala.

            Stiu de pilda concret despre:
            – acte de la PMB in legatura cu [auto]atribuirea unei case care au disparut
            – zeci de CD-uri cu inregistrari in cazul ALRO (ai naibii rusi) care au disparut

            Stiu de sute de sesizari penale, de miliarde (EUR), initiate de Curtea de Conturi si de corpul de control al guvernului despre care nu exista demarate actiuni (macar infirmari).

            Stiu ca exista institutia prescrierilor. Asa ca degeaba raman urmele daca legea prescrie faptele si nu se recupereaza daunele.

            E buna asta cu lista … imaculatilor. Dar, fiind on topic, sper ca vrei sa ma convingi, nu sa ma … zapacesti 😉

            Nu cumva ar trebui sa iei in calcul [fapte concrete] si cati din lista „imaculatilor” s-au dezis acum, ce-i drept, de regimul pe care l-au slujit? La unii, nu ar trebui sa luam in calcul si responsabilitatile: de ex.pentru politizarea justitiei (Macovei si nu numai)

            Mai stiu ca, pe langa scurta lista de imaculati (in ochii tai) mai exista o alta lista, mult mai lunga de profitori penali, care creste … pe zi ce trece.

            Personal, ma inarmez cu rabdare si optimism moderat.

            Oi avea eu orbul cocosului dar, ma bucur insa sincer de faptul ca, proorocii chiori au dat-o in bara cu prevestirea unei … mult hulite „linisti” care, pasamite dadea sa ne … asurzeasca 😉

    • Servus, Old!

      Autorul (inteleg ca este un ONG-ist) o avea vreo legatura cu cei doi din cele doua exemple pe care le da. Sau macar cu unul dintre ei (Adamescu/Romania Libera? – vezi artic. HotNews) „Sursa” asta de „analiza” si informare (Patrick Basham) mi se pare destul de obscura si partinitoare pt a merita atentie si credibilitate.
      E doar o parere personala si mai la „prima vedere”

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19549727-articol-straniu-impotriva-dna-impotriva-luptei-coruptia-publicat-pagina-opinii-new-york-times-autorul-editorialist-pravda-sustine-dosarele-mogulior-media-dan-adamescu-adrian-sarbu-sunt-motivate-politi.htm

      PS
      Betele prin gard, zeloase ca de obicei…

      • @MIH
        Eu sunt de accord cu ce a scris omul acesta aici:
        https://tarotpolitic.wordpress.com/2015/03/05/lupta-antianti-coruptie-pe-banii-tai/#comments
        ,,…………………………………………………………………………………………
        a micuţ) Nu am niciun pic de empatie pentru oamenii politici care ajung la pârnaie. Niciun pic. Ei au gestionat ţara şi aveau două variante: 1) să nu ia şpagă – şi nu aveau parte de condiţiile grele din penitenciare; 2) se îngrijeau să creeze condiţii bune în penitenciare (cam ca în Norvegia de exemplu).
        ………………………………………………………………………………………………”

        • Servus, Dorian!

          Am recunoscut ca e o parere la „prima vedere” – m-am uitat in fuga peste articol (nu exclud ca se spun si lucruri ok). Insa mi-au sarit in ochi doua lucruri: exemplele cu cei doi moguli de presa si faptul ca s-ar putea sa-l cunoasca cel putin pe unul dintre ei (cum rezulta din coment. de pe HN).
          Apoi, cred ca nu lupta anti-coruptie in ansamblu ar trebui discutata cu „minus”, ci anumite aspecte,actiuni (sau cazuri sa le zicem, izolate) care pot decredibiliza aceasta lupta si/sau institutiile respective.

          In privinta citatului, perfect de acord! 🙂

          • Va salut pe toti de aici din tarile calde!
            Mih orice actiune, bine intentionata sau nu,este interpretabila.
            Domnul acela nu se intreaba cum dracu de este asa de scump sa faci ceva cu banii din buget in Romania?

    • Finantarea campaniilor electorale trebuie facuta numai din bani publici. In acest fel vor se poate primeni clasa politica:
      1) oameni curati vor putea concura cu afaceristi verosi si cu moguli de presa;
      2) va fi stopata influenta structurilor externe.

  28. Din aceasta dilema nu puteti iesi; doi posibili investitori de marca, sustinuti de Ponta si blamati de dictator, au fost condamnati: domnu` Dan si Gruia lu` Stoica 😛
    „Gruia Stoica a fost condamnat la patru ani de inchisoare cu executare, sentinta nu e definitiva ” (dar poate fi marita, ca in cazurile lu` domnu` Dan si Felix).
    Si colega cu ei va fi si blonda.
    Daca a fost timpita.
    Sau.

  29. Am mai spus-o si insist: Basescu a fost un dobitoc. Sa ceri despagubiri morale de 1 leu ori de 100 lei este prostie:
    „Sorin Roşca Stănescu a fost obligat de instanţă să îi plătească lui Traian Băsescu o despăgubire morală simbolică de 100 de lei în procesul în care fostul preşedinte l-a dat în judecată pe fostul senator PNL, care spusese că Băsescu ar fi primit mită pentru susţinerea proiectului de la Roşia Montană”.
    Citi vor afla/intelege stirea corecta dintre cascatii care urmaresc Haznaua 3?

  30. Salutare !
    articolul din NYT , s-a vrut o „bomba” americana …sper sa fie dovedit doar ca un mare fas ,pe bani . Multi . Primul pas corect este facut de Gandul :
    http://www.gandul.info/stiri/comentariu-aparut-in-new-york-times-mania-anticoruptie-a-romaniei-cine-il-semneaza-13936015

    • Rezumat.

      O fatuca (parca asta era termenul consacrat) ii paseaza la … copac (chapeau bas, gazdelor) – dud in speta, maestrului o scrisorica cu … rationamentele-i proprii.

      Intrebare 1: de unde poate afla/ deduce o persoana [autodeclarata] cu somnul agitat ca pe fatuca o cheama … Bruxelitza?

      Intrebare 2: cel care vrea sa ii arunce acum in carca ex-piratului ȘI folosirea „serviciilor” in scopuri politice, oare, poate fi numit fan sau … fun?

  31. Băsescu trage un semnal de alarmă: Putin vrea o parte din România!

    Traian Băsescu s-a aflat joi la sediul PMP, de unde a plecat după aproximativ o oră. La plecare, fostul preşedintele a explicat de ce s-a deplasat la partid.

    Băsescu a declarat că şi-a vizitat colaboratorii din PMP pentru a le atrage atenţia asupra pericolului destabilizării situaţiei din regiune, în urma unei declaraţii a comandantului forţelor americane din Europa. Fostul preşedintele afirmă că oficialul US Army i-a confirmat susţinerile din ultimele luni, cu privire la faptul că Putin vizează gurile Dunării. Venind dinspre un oficial militar, declaraţia este foarte gravă, mai susţine Băsescu, iar România este cu adevărat în pericol.

    „Ținta lui Vladimir Putin e legată de gurile Dunării. Acest lucru, venind din partea unui comandant militar, nu este de trecut cu vederea”, a declarat Băsescu.

    Comandantul trupelor americane în Europa, generalul Frederick Hodges, a avertizat că preşedintele rus, Vladimir Puţin, doreşte să distrugă NATO. Generalul american a mai acuzat Rusia că încearcă să obţină controlul asupra gurilor Dunării, ceea ce i-ar permite să restrângă acţiunile economiilor din sud-estul Europei.

    • Basescu vorbeste prostii, doar l-a atentionat Cristian Ghinea sa taca 😛
      Rusii nu ne vor raul, doar Basescu fabuleaza.
      Cit despre pastila ce a lansat-o Cristoiu cu scrisoarea primita, nu se „pupă” cu sutinerea blondei.
      Scenarita e in floare. Basescu nu l-a vrut nici pe Ponta si nici pe Klaus.
      Doi escroci, doar ca unul e roman, iar celalalt sas transilvanean.

  32. Greu sa convingi cîinele sa plece de la macelarie 😛
    „Partidul Miscarea Populara (PMP) ii cere public demisia de onoare lui Cristian Preda din Parlamentul European, exclus din partid.”

    Urmeaza initiativa PDL-ului contra dnei Macovei? peste poate.

  33. Netul invadeaza ruralul:
    „Mai multi sateni au acces la net decat la apa curenta si canalizare „

  34. dragii mei,
    nu am väzut oameni cu un caracter mai murdar ; ca cei din TV:
    MARE BUCURIE CÄ ESTE ARESTATÄ UDREA:
    VESELIE SI A LIPSIT DOAR APLAUZELE:
    DOMNILOR DACÄ ESTE VINOVATÄ SÄ PLÄTEASCÄ
    DAR REACTIA DE GOLANI ORDINARI; DE URÄ FÄRÄ MARGINI
    MÄ ORIBILEAZÄ.

  35. Atentie mare, mey romanilor verzi.
    Scrie mare la portita lui Ghita:
    ” Basescu baga Romania in razboi cu Putin de dragul Elenei Udrea”
    😛 😉

  36. Salve fratilor!
    Toata stima, nightmare, aduci plusvaloare oriunde!
    Azi s-au facut din nou abuzuri!
    Si de ce ma rog s-a decis sa ramana in arest Elena Udrea? Ce pericol prezinta Udrea, fata de spagarii Gardean, Lungu, Anastasie, Topliceanu, Pescariu? Adica ei spaguiau pe la spate si Udrea trebuie sa plateasca?
    Cum judeca ICCJ dar DNA? Dupa mintea lui badea Gheorghe si tzatza Floarea? Sau dupa cum vrea haznaua 3?
    Asta nu este Justitie, ci inchizitie, EXECUTIE. Dar mai trebuie sa aflam cine este in spatele acestui joc mizerabil, cine urzeste si orchestreaza toata aceasta executie securisto-comunista-politica!
    Azi prin vocea NYT s-a tras un semnal de alarma in privinta DNA. Este un abuz, fara dovezi, fara brobe clare, Udrea este retinuta! Nicaieri in lume asa ceva nu se face. Poate in Rusia unde se executa cu gloante cei care se opun politicii de la putere. Ori asa ceva nu trebuie sa acceptam, lumea toata trebuie sa afle ce face DNA!!

  37. Stirea zilei ( poate o „prinde” si dl Trestoiu&comp.): gura lumii acopera Gurile Dunarii. Se limpezesc apele, se-ntorc hidrotehnicienii..
    Intrebare: cum se poate sa ai urechi asa de mari si totusi sa nu auzi nimic? Sa fie lup, sa fie magar?

  38. Deci Udrea ramine in arest.
    Nu stiu si nu comentez motivele.
    Un fapt ,care ar trebui sa constituie o lectie pentru toti cei ce se avinta spre un succes rapid,este evident.Udrea a cazut din cauza ei.Ascensiunea fulminanta de la o simpla avocata nurlie cu certe calitati la un fel de factotum
    in mai putin de un deceniu a imbatat o ,a facut o sa se creada super desteapta si sa intre printre rechinii cu mult mai multa ferocitate si experienta decit ea.Caderea era inevitabila pentru ca in lumea rechinilor batalia pentru suprematie este nemiloasa.
    Partea proasta este ca situatia lui Udrea sapa si la temelia lui Basescu .Vor pune umarul din greu pentru darimare acestei statui toti .Si politicieni si servicii si justitie pentru ca nimeni nu are nevoie de un model greu de atins in lumea politica actuala.
    Multi, foarte multi inclusiv oameni cu intelect respectabil se bucura pentru ca egoul adoarme ratiunea.
    In ziua de astazi insa ratiunea iti spune ca o forta politica opusa sistemului din care fac parte atit PSD cit si PNL este absolut necesara.
    PSD si PNL au in fapt exact aceiasi mentalitate.De stapini , de detinatori ai adevarului,,Fara o voce care sa-i tina in alerta pe romani vom intra din nou in aceiasi lipsa de perspectiva in care ne am scaldat pina prin anii 2000.
    Ne mai tine inca treji pericolul rusesc dar vad ca din ce in ce mai multe voci
    minimalizeaza posibilitatea de a intra din nou in zona gri sustinuti in fapt si de actiunile ambigui ale unor tari din UE.
    Daca vor avea succces probabil ca PSD si PNL vor conduce Romania cel putin o decada iar marile binefaceri se vor reduce la cedarea catre gura flaminda a alegatorului cite o bucatica din prada lor.Piata libera ,concurenta specifica capitalismului, meritocratia care asigura progresul unei tari vor fi trucate iar marea fericire se va limita la reducerea TVA ului (care in lipsa unei concurente reale nu va avea nici un efect in buzunarul nostru) si marirea veniturilor abonatilor la stat cu citiva lei pe an.
    Poate este suficient pentru mojoritatea romanilor tineri sau maturi dar pentru un bosorog ca mine nu inseamna altceva decit pierderea sperantei ca voi apuca sa vad o Romanie intrata in competitia tarilor care chiar vor sa traiasca liber si prosper.

    PS.Daca cineva din PMP citeste aceste rinduri as dori sa i transmita lui Basescu ca pentru a si incununa cariera are de facut un singur lucru.
    Sa gaseasca rapid un nou Basescu.

  39. Postare noua! 😉

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s