Capitalismul cu manusi. Lungi.

Episodul 5 din aventura tanarului sef in propria-i ograda. Unde sunt si vaci 😀

Viq

9 responses to “Capitalismul cu manusi. Lungi.

  1. PONTA SI TÄRICEANU, cu gasca, saboteazä JUSTITZIA:

    UNDE ESTE CSM ?

  2. Johannis, s-a fäcut de ras. cat priveste relatzia cu plagiatorul,
    ii convine, acum el este presedinte, restul sä-i i-a naiba pe romani.

  3. VÄD CÄ SI b1; SE PROSTESTE PE ZI CE TRECE;
    SORINA CA UN PITZIGOI ZGARAIE PE CRIER;SI VORBESTE
    NUMAI PROSTII:
    IL PREFER PE TURCESCU; de o mie de ori mai mult
    REALITATEA -O AMESTECÄTURÄ:
    RERES B. un cätzelus dusmänos,obraznic si ranchinos,UN INCHIPUIT:

    A3 si Guitz TV- latrine pline cu infectzii:

  4. Buna seara!
    „S-a inventat traficul de influenta”; priviti va rog

    • Felixks,

      mie mi se pare infiorator ce spune omul asta !
      Sau mai exact faptul ca ce spune se bazeaza pe o cruda realitate.

      Chiar merita ascultat/privit atent si gandit cu grija la cele de mai sus.

      • Da, m-a frapat si de aceea l-am adus;
        cam asa gandesc si alegatorii lor (cred eu); o asa perceptie nu se poate schimba chiar asa usor; Brucan a gresit…
        Sincer, mi-e groaza.

  5. hai, mai viq, ce naiba…
    un idiot psdist, fricos si dezorientat.
    eu sunt john, acelasi vechi prieten al vostru, dar scriu de pe un alt calculator (secand hand, gasit la ghena) si a trebuit sa/mi schimb nitzel numele ca sa pot intra…
    un uichend placut si cu multe arestari din politica va doresc.

  6. Am evitat, gasind stirea pe HN, sa citesc despre „traficul de influenta este in gena poporului roman”.
    Am urmat indemnul vostru si mi-am stricat o parte din zi, caci chiar groaza te apuca de asemenea alesi-metastaze.
    Ce m-a preocupat privindu-i fata: e un actor s-au pare convins? mie mi s-a parut ca el crede in ceea ce spune, caci prea se innegrea la fata de `nervare 😛

  7. Si to(n)tusi, mi se pare ca sint, cel putin eu, putintel ipocrit cind ma mir ca exista asemenea „ginditori ai popolului”.
    Cu profesori de genul colegei noastre de ramurele (si a altora, caci am si in orasul meu 😛 ), nici nu e de mirare ce fel de „gene” se produc din scoala.
    Apoi apar cohorte de analisti sa afle dece este cum este, dece , cica, ar fi Romania altfel!

Lasă un răspuns

