O cafea bine batuta

Tanti Motto :
„Teribil este ziua de isteata !
Cum stie sa-si aseze ce-i al ei !!!!
Isi pune dimineata… dimineata !
Si pranzul, mai incolo, pe la trei !

De ce nu am gandit asemeni oare ?
SI tot mereu am vrut cum e mai prost !
Copil fiind, doream sa fiu „om mare”.
Acum as vrea copil, precum am fost !”
(Strofele 3-4 din piesa proprie „Sa bem o cafea de dimineata”, compozitie autentica si veritabila, de la vorbe pana la muzica si interpretare lipsa din motive de voce cu prea putine coarde, in curs de aparitie candva mai incolo)

Hei !!!!
Cine-si aminteste de Terence Hill ????
Mie mi-a fericit copilaria.
De regula cu barosanu’ 😀 😀 😀
La Multi Ani, Terence !

Viq

2 responses to “O cafea bine batuta

  1. adevaratul nume: Mario Girotti. Joaca si acum rolul lui Don Matteo, un paroh istetz in Umbria. Are succes

  2. In unele clipe, marturisesc spasit, imi doream sa am forta lui 😉
    (Dar parca mai bine ca nu am avut-o, caci nu voiam sa va fiu primar, bucurestenilor, din nu mai stiu ce sector!)

Lasă un răspuns

